Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.200 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 10:59

-MM-

D'oh!!

rowyroald schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:03:
[...]
Ik snap nog steeds niet egt hoe dit werkt. Net als die muziek die je kunt beluisteren op je wii (via de computer). Je installeert dat programma selecteert een music folder, voert de network options in en dan druk je op launch server. Maar wat moet je dan doen op je wii? En moet dit op de hoofdcomputer in je netwerk of maakt dit niks uit?
Ik kan je wel vertellen hoe Wiisic (MP3 op je Wii via je PC) werkt. Je moet inderdaad de Jar file runnen en dan start het programma. Je selecteert vervolgens de map die je wilt hebben en drukt op launch. Vervolgens genereert het programma een IP adres waar je dan weer heen moet surfen via je Browser op je Wii.

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExnuX
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-06 17:15
nero355 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:08:
[...]

Wat het misschien ook kan zijn : Je TV wil niet 480i via Component weergeven => Dit heb ik een paar keer gelezen hier op GoT en komt zowel bij LCD's als bij Plasma's voor helaas :/

Sinds de PAL VC Games 480i gebruiken lijkt me dat een redelijk goede gok mocht het niet het verhaal van de technische dienst zijn in jouw geval :)

Mijn verhaal is een beetje vaag weet ik maar ik herinner me er ook dan amper nog wat van ...
Ja je hebt opzich een goed punt, alleen als ik handmatig mijn wii op 480i zet en ik gewoon een wii spel start (zoals wii sports) kan hij dit wel weergeven, dan lijkt het mij dat component toch de 480i kan verzenden. blijkbaar doen VC games nog iets extra's wat sommige tv's niet zo leuk vinden.
maarja ik wacht de firmware update dan maar af.

[ Voor 44% gewijzigd door ExnuX op 12-03-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59
En na 5 weken nog steeds geen enkel spoor van mijn bestelde wii, begint nu toch wel knap irritant te worden dat wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

SSX Blur is al verzonden. Dat Zuiderpark laat er geen gras over groeien :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Me Excite truck en Warioware is ook al onderweg.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:33:

Baten Kaitos II (Origins) (NTSC-USA) boot netjes echter een hele dikke lijn aan de onderkant van het beeld. (ik heb op dit moment wel een Composite kabel, misschien dat dat met RGB niet speelt.)
Is dit spel al in europa uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Willybubba schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:00:
Ja idd wist trouwens niet dat SSX launch vervroegd was..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:50:
[...]

Nee, en ik denk dat dat ook niet meer gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjekneck schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:47:
En na 5 weken nog steeds geen enkel spoor van mijn bestelde wii, begint nu toch wel knap irritant te worden dat wachten :/
waar heb je hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Laatst online: 16:11
-MM- schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Ik kan je wel vertellen hoe Wiisic (MP3 op je Wii via je PC) werkt. Je moet inderdaad de Jar file runnen en dan start het programma. Je selecteert vervolgens de map die je wilt hebben en drukt op launch. Vervolgens genereert het programma een IP adres waar je dan weer heen moet surfen via je Browser op je Wii.
Bedankt! Het is gelukt met Wiisic en met Pimpstream is het ook aardig gelukt (sommige films lopen alleen af en toe niet zo soepeltjes).

Ik heb net ook maar even Excite Truck besteld. En nu nog even afwachten wat de berichten zijn van SSX: Blur en die ga ik dan ook maar toevoegen aan mijn verzameling. Heeft iemand SSX al ontvangen? Ben erg benieuwd naar jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:19:
Nog een verhaal over Wii :)

Ik was van de week naar een ex-buurjochie van me en nam me Wii maar even voor hem mee. Zijn pa speelt Golf en moet echt NIETS HEBBEN van games. Een paar uur eerder was ik er ook al (zonder Wii) en hadden we het over de Wii. Toen ik zei..misschien is golf wat voor jou? Zei hij "neuh hoor".

Afijn..ik zou er s'avonds eten en nam toen dus me Wii mee. Ik een beetje bowlen met het buurjochie,en z'n pa stond al geinterreseerd te kijken. Toen gingen we golfen..en ja hoor..hij ging erbij staan en vond het toch wel erg interresant.

Potje erna hij meespelen..bloedfanatiek :D Hij was wel van mening dat het niet echt op golfen leek (vind ik ook) maar vond het toch erg leuk. Toen het buurjochie weer Tennis of Bowling wou doen schreeuwde z'n pa iets van GEEN SPRAKE VAN! GOLF!....ja..fanatiek :)
We hebben echt uren gespeeld.

Anyway..lang..verhaal..kort..Jochie en Pa maybe Wii Get !

offtopic:
Will wanneer kan ik je ownen in Wii Sports? :P
en je hebt niet vermeld dat tiger woods golf binnenkort uitkomt en dat er daarna nog 2 golf spelen uitkomen in dit jaar!?

dan was het niet maybe maar zeker te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:00:
oooh wil ook SSX hebben, overal staat 150307 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:50:
[...]

Nee, en daar ben ik nog pissig om; ik verwacht 'm niet meer ook :( Ons lekker maken in de [N]Gamer en dan uiteindelijk niet in Europa leveren.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben nu eindelijk lekker bezig met Tomb Raider Legend op de Cube.
Moet zeggen dat de game me steeds beter bevalt. De graphics zijn beter en met name de gameplay zit goed in elkaar. Je hebt veel meer vrijheid dan in eerdere TR games en dat werkt lekker.
Ik hoop dat een volgende TR ook naar de Wii komt en wat (meer) acrobatiek van de PoP games overneemt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:21:
[...]

oooh wil ook SSX hebben, overal staat 150307 :(
Replay eindhoven heeft hem al en de andere fillialen krijgen hem morgen. Zuiderpark heeft hem ook al. Bij de FRS heb ik hem vandaag nog niet zien liggen maar ik ga morgen ff kijken en anders naar replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

nnndoh schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:01:
[...]

op zulke aanmeldings en bevestigings mailtjes , ook van forums, kan je bij tiscali wachten tot je een ons weeg, die worden altijd eruit gefilterd en komen niet in een spamfilter terecht.
tiscali kan er niet aan doen ( lees, wil er niets aan doen)

je kan beter zulk soort email laten sturen naar een hotmail account of iets dergelijks

heb namelijk ook tiscali
Blijkt toch een andere oorzaak te zijn. Heb Nintendo gisteren even gemaild en vandaag het volgende antwoord ontvangen:

===
Beste Nintendo fan,

Bedankt voor je email. Helaas is er op het moment sprake van een
storing. Wij zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk
te verhelpen. Onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Het Nintendo team
===

Zie zojuist dit: http://www.dixons.nl/De_o...pack.7083744/default.aspx

Kan het nog gekker? :)

[ Voor 9% gewijzigd door robbydw op 12-03-2007 21:01 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
robbydw schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:52:
[...]

Blijkt toch een andere oorzaak te zijn. Heb Nintendo gisteren even gemaild en vandaag het volgende antwoord ontvangen:

===
Beste Nintendo fan,

Bedankt voor je email. Helaas is er op het moment sprake van een
storing. Wij zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk
te verhelpen. Onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Het Nintendo team
===

Zie zojuist dit: http://www.dixons.nl/De_o...pack.7083744/default.aspx

Kan het nog gekker? :)
offtopic: ja oke, maar houd rekening dat tiscali altijd aanmeldings ( bevestigins) mailtjes van forums eruit filtert.
het is mij maar heel af en toe voorgekomen dat ik een mailtje idd ontvangt..

ontopic: ik wacht nog steeds op zo'n pistool voor je controller,lijkt me reuze handig met first person shooters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Een pistool moet te doen zijn. Ik wacht gewoon op een lightsaber!
Zag die sports pack van Big Ben vandaag ook in de lokale Dixons liggen. Kostte 24 euro voor een paar suffe stukjes plastic. Oke het is wel leuk en handig denk ik. Maar 24 euro vind ik ook wat veel.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Het nieuwe Wii kanaal (van de Miyamoto speech) komt op 29 april in Japan uit. Aangezien alle kanalen tot nu toe wereldwijd gelaunched zijn, zullen wij het ook wel rond die datum kunnen verwachten. Overigens ben ik benieuwd of het een nieuw kanaal wordt, of een update van het Mii kanaal.

Edit: Nintendo Benelux is wel lekker op tijd met een micosite voor Twilight Princess.

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 12-03-2007 23:20 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:23:
[...]
en je hebt niet vermeld dat tiger woods golf binnenkort uitkomt en dat er daarna nog 2 golf spelen uitkomen in dit jaar!?

dan was het niet maybe maar zeker te weten :)
Wel genoemd maar Tiger wordt volgens mij crap aangezien het swing systeem crap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Laatst online: 16:11
Max|Burn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:13:
[...]
Wel genoemd maar Tiger wordt volgens mij crap aangezien het swing systeem crap is.
Waar haal je deze info vandaan? Of vind je het swing systeem van Tiger over het algemeen crap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Overigens heb ik ook het genoemde registratieprobleem en geen Tiscali :P Het is dus echt een probleem bij Nintendo. Ik vraag me alleen af of ze na die standaard mail nog de moeite nemen om iets te mailen op het moment dat het gefixt is.

Wat ik mij trouwens wel afvraag of je met vier player spellen ook de Nunchuck nodig hebt ( bv mario party ) of dat men het met de Wiimote of kan. Wat denken jullie? De hele zooi bestellen of alleen wat motes inslaan voor het feestgevoel?

[ Voor 33% gewijzigd door Basszje op 12-03-2007 23:56 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Hoedje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:11:
Het nieuwe Wii kanaal (van de Miyamoto speech) komt op 29 april in Japan uit. Aangezien alle kanalen tot nu toe wereldwijd gelaunched zijn, zullen wij het ook wel rond die datum kunnen verwachten. Overigens ben ik benieuwd of het een nieuw kanaal wordt, of een update van het Mii kanaal.

Edit: Nintendo Benelux is wel lekker op tijd met een micosite voor Twilight Princess.
Hopelijk een update van het Mii kanaal, ik wil het wel hebben maar liefst niet in het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik lees op verschillende sites dat het nieuwe kanaal o.a. een chatfunctie zal krijgen en dat het als een soort Myspace concurrent moet worden gezien. Heeft Miyamoto dit echt zelf gezegd of hebben deze sites dit uit hun duim zitten zuigen?

Er komt trouwens dit jaar in ieder geval 1 Wii spel uit dat gebruik gaat maken van een microfoon-accesoire en het nieuwe Harry Potter spel gaat er mogelijk ook gebruik van maken. Er komt dus in ieder geval een microfoon voor de Wii.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:23:
[...]

Mag je hier ook al niet meer een oud collega feliciteren met het feit dat hij EINDELIJK de super cups heeft gehaald, weet je wel hoe vaak ik hem hier over heb moeten aanhoren? :)

EDIT knop ken ik wel, maar als je niet elke dag op GOT komt en dus één voor één de postings leest, dan kan het dus voorkomen dat je iets meer dan één posting tegelijk doet.
Tja, das nog geen excuus om een 3dubbelpost te maken. Klik gewoon ff de de berichten waar je op wilt reageren naar een nieuwe tab toen en voeg ze later samen tot 1 post. Lijkt me simpel...
Hoedje schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:11:

Dan hoop ik toch op een demo channel. Voor demo's voor de DS, of de Wii (alhoewel dat vast niet echt gaat werken met het beperkte geheugen van de Wii). En als het een update voor het Mii channel wordt dan hoop ik iets waar je ook wat kan doen met je Mii. Gewoon een soort wereld waar je in kan rondlopen oid en met andere mensen praten. Dat lijkt me wel leuk, maar nintendo kennende zal dat er niet van komen (met hun kindvriendelijke opbouw).

Overigens zou een prijsverlaging voor de VC games ook wel es mogen imo :P Maar dat zie ik nog niet zo snel komen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 00:51:
Dan hoop ik toch op een demo channel. Voor demo's voor de DS, of de Wii (alhoewel dat vast niet echt gaat werken met het beperkte geheugen van de Wii). En als het een update voor het Mii channel wordt dan hoop ik iets waar je ook wat kan doen met je Mii. Gewoon een soort wereld waar je in kan rondlopen oid en met andere mensen praten. Dat lijkt me wel leuk, maar nintendo kennende zal dat er niet van komen (met hun kindvriendelijke opbouw).
Er is al bekend dat het een populariteits-wedstrijd-kanaal voor Mii's gaat worden. De verdere details zijn alleen nog niet bekend.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

rowyroald schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:19:
[...]
Waar haal je deze info vandaan? Of vind je het swing systeem van Tiger over het algemeen crap?
IGN: Tiger Woods PGA Tour 07 Preview
In Tiger 07, the current controls feel about 80% there, with the game tracking your swing to determine how Tiger finishes his stroke. Tilt the controller too far to the left or right while swinging, and you'll hook or slice the ball because of it. Where the game still leaves a bit to be desired, however, is in how the swing is actually manipulated. Players will stand in the oh-so-familiar golf stance, grip the B button, and rip a shot. What the game seems to be tracking, however, isn't quite as complicated as even Super Swing Golf or Wii Sports Golf. Once you begin your swing, Tiger begins his, but from there the AI golfer takes his backswing in a set rhythm. When hitting a max powered shot it all works out, since you both pull all the way back and then swing forward with authority. When trying to cut your shot's distance down, however, it seems as though you have to cut off Tiger's swing to manipulate distance. If you want a 50% shot, finish your swing while Tiger is only half way back, thus making him swing at half speed.

We tried to mess with the AI tracking as much as possible to see what does and doesn't work, and the overall consensus is the same. The game doesn't care how far back you personally go to swing, or how large of a follow-through you have, just how your actions pertain to what Tiger is doing on-screen. This means that a tiny bit of movement can result in the same distance as a full-fledged blasting shot, and with the controller tracking your wrist movements for hook and slice, why risk moving your arm more than you need to? The swing mechanic still works for the most part, it just doesn't come off as a true tracking of the user's actual golf swing.
Voor sommigen misschien acceptabel maar mij lijkt het compleet crap, tenzij ze het veranderen.

Edit: En de graphics vind ik ook redelijk pauper van dichtbij. Met name dehuisjes en bomen zijn echt..ugh :|

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 13-03-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

No way, niet 2 weken voor release :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
Over de problemen bij de nintendo website, ik heb ook zo'n mailtje gehad als reply op mijn mail. Elke dag dat ik op de website kom krijg ik namelijk niet meer sterren bij. Het mailtje was bijna precies hetzelfde, kan het zo niet voor de geest halen, maar volgens mij precies hetzelfde. Auto generated mail?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Mouki_9 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:55:
Over de problemen bij de nintendo website, ik heb ook zo'n mailtje gehad als reply op mijn mail. Elke dag dat ik op de website kom krijg ik namelijk niet meer sterren bij. Het mailtje was bijna precies hetzelfde, kan het zo niet voor de geest halen, maar volgens mij precies hetzelfde. Auto generated mail?
Dan zijn de technische problemen dus toch wat groter dan het alleen niet kunnen genereren van activatie mails. Meerdere GOT'ters hebbn hier inderdaad gemeld dat ze geen punten meer bijgschreven krijgen.

Weet niet of het een auto mail is. Dan zou je er dus 2 krijgen. De eerste dat de mail is ontvangen en in behandeling wordt genomen, en de tweede ook weer auto. Netjes :(

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
MetroidPrime schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 01:02:
[...]

Er is al bekend dat het een populariteits-wedstrijd-kanaal voor Mii's gaat worden. De verdere details zijn alleen nog niet bekend.
Erg jammer aangezien de meeste mensen toch meer zitten te wachten op een demo kanaal dan een of ander suf mii channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

m3gA schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Erg jammer aangezien de meeste mensen toch meer zitten te wachten op een demo kanaal dan een of ander suf mii channel.
Of een goede Nintendo game :+ Ik weet dat de Wii voor een wat andere doelgroep is gemaakt dan X360 en PS3, maar de channels worden nu wel erg suf.

[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 13-03-2007 12:04 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

S2S schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:03:
Of een goede Nintendo game :+ Ik weet dat de Wii voor een wat andere doelgroep is gemaakt dan X360 en PS3, maar de channels worden nu wel erg suf.
Kerel het is Japans die maken alleen maar rare meuk :P

Maar nu we het er toch over hebben : Wanneer wordt nou bekend wat de koppeling tussen de Wii en de DS (Lite) zal zijn ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Wellicht offtopic, maar kan iemand hier mij vertellen waarom Nintendo-Europe.com mijn bezoeken niet meer telt (en ik geen sterren meer bij krijg)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Storing, en lees de volgende keer ook even een bladzijde terug ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
MetroidPrime schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 01:02:
[...]

Ow, das opzich wel jammer. Iets meer functionele channels zouden niet misstaan imo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
S2S schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:03:
[...]

Daar wacht ik ook al op.. Ik heb 5 spellen maar de enige die ik echt speel is Zelda.. Red Steel kan me niet echt boeien en rayman/play en sports zijn meer spellen om in gezelschap te spelen. Misschien dat ik Excite truck ga aanschaffen

[ Voor 4% gewijzigd door m3gA op 13-03-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
nero355 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:19:
Maar nu we het er toch over hebben : Wanneer wordt nou bekend wat de koppeling tussen de Wii en de DS (Lite) zal zijn ??
In wat voor opzicht bedoel je dat? De DS en Wii kunnen koppelen net zoals de Gamecube en GBA, maar dan draadloos. Pokémon maakt er al gebruik van, hier kun je een filmpje vinden.
Vanitas schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:48:
[...]

Ow, das opzich wel jammer. Iets meer functionele channels zouden niet misstaan imo.
Als je de geruchten mag geloven krijgt het kanaal een chatfunctie. Ik probeer zelf momenteel uit te zoeken wat Miyamoto zelf allemaal gezegd heeft, maar ik kan nergens een transcript van de speech vinden.

EDIT: Volgens Miyamoto is het een Mii-vergelijkings-kanaal waar je ook populariteitswedstrijden kunt houden.

EDIT2: Er komt dus mogelijk toch wel een optie voor Wii gebruikers om met elkaar te communiceren:
“Nintendo has been an invaluable partner and we look forward to expanding our relationship with them in the future,” said Jamie Berger, Senior Vice President of Consumer Products and Technology for IGN Entertainment. “Our goal is to extend our ground-breaking work on the Nintendo DS to provide Wii users with the social, community and multiplayer tools that we believe will expand the online gaming experience to the mass market.”
Bron

[ Voor 63% gewijzigd door MetroidPrime op 13-03-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Met die Mii channel uitbreiding gaat het al iets meer richting Home. Ik hoop wel dat er betere communicatie tussen Wii's onderling komt. Zou een goede basis vormen voor game communicatie later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:52:
[...]

EDIT2: Er komt dus mogelijk toch wel een optie voor Wii gebruikers om met elkaar te communiceren:

[...]

Bron
Nice, dat is wel goed nieuws. Tenminste, dit stukje klinkt niet al te best:
Pokémon® Battle Revolution, the first Wii game to utilize the technology, launches on June 25, with multiplayer features similar to those leveraging GameSpy technology in several Nintendo DS titles.
Overigens geen SSX bij de post, balen :/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:58:
Nice, dat is wel goed nieuws. Tenminste, dit stukje klinkt niet al te best:

[...]
Maar dat was toch al een tijdje bekend? Vanwege de DS connectivity gebruikt Pokemon ook friend codes in plaats van het adresboek, dus ik zou me er niet al te veel zorgen om gaan maken. Eledees gebruikt bijvoorbeeld al het adresboek voor de online mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Maar dat was toch al een tijdje bekend? Vanwege de DS connectivity gebruikt Pokemon ook friend codes in plaats van het adresboek, dus ik zou me er niet al te veel zorgen om gaan maken. Eledees gebruikt bijvoorbeeld al het adresboek voor de online mogelijkheden.
Idd. maar als ik het stukje van Gamespy lees dan wordt ik bang dat het online gamen los staat van WiiConnect24. Dus dat je voor de WiiConnect24 functies, zoals Eledees gebruikt en bijv. het berichtjes sturen wel het adresboek kunt gebruiken en voor het echte online gamen niet. Maar goed, over een paar maanden zullen we het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie deze site?
http://videogame.brando.com.hk

Remote Controller 55 Amerikaanse dollar en Classic controller 29 dollar.
Ik heb net een bestelling met 4 dingen gedaan en de verzendkosten waren ongeveer 9,50 dollar en de dollar staat laag op het moment. :)
Eerdere bestellingen ontving ik altijd rond een week na betaling (via Paypal).
Ze hebben ook veel spullen voor andere spelcomputers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het kan aan mij liggen maar dan ben je toch duurder uit dan in Nederland :? . Hier kost een remote 40 euro en een classic controller 20 euro. Als ik jouw prijzen omreken dan kom ik al 1 a 2 euro duurder uit en dan moet je ook nog verzendkosten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

dat is dus 41 euro voor een controller, nou niet echt geweldig goedkoop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sabbi schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:44:
dat is dus 41 euro voor een controller, nou niet echt geweldig goedkoop ofzo.
Maar wel beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik moet zeggen dat hier in de buurt echt voldoende wiimotes en overige attributen zijn te vinden.Ik zou er zelf niet snel bestellen. Ik bestel alleen op internet wanneer iets beduidend goedkoper is dan in de winkel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Overigens geen SSX bij de post, balen :/.
Ik ook niet. Morgen dan maar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, daarom wilde ik het toch even noemen.
Hoedje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:39:

Het kan aan mij liggen maar dan ben je toch duurder uit dan in Nederland :? . Hier kost een remote 40 euro en een classic controller 20 euro. Als ik jouw prijzen omreken dan kom ik al 1 a 2 euro duurder uit en dan moet je ook nog verzendkosten betalen.
Omgerekend is het volgens de GWK 38,97 en 3,25 euro verzendkosten erbij = totaal 42,22 voor een remote controller.

Neem je de remote controller en classic controller, dan kom je incl. verzendkosten op: 66,24, dus ik vind het wel meevallen en dan heb ik ze volgende week tenminste in huis

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:34:
[...]

Inderdaad, daarom wilde ik het toch even noemen.

[...]

Omgerekend is het volgens de GWK 38,97 en 3,25 euro verzendkosten erbij = totaal 42,22 voor een remote controller.

Neem je de remote controller en classic controller, dan kom je incl. verzendkosten op: 66,24, dus ik vind het wel meevallen en dan heb ik ze volgende week tenminste in huis
US$ 1 ≈ € 1,32. Bij vier stuks betaal je dan ongeveer €43,47 per stuk.
Hier in omgeving Haarlem zijn ze sinds eind december behoorlijk leverbaar (zowel Wii-motes als classic controller). Is het nog steeds zo moeilijk op sommige plaatsen om ze makkelijk te vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 13-03-2007 16:50 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:49:
[...]
US$ 1 ≈ € 1,32. Bij vier stuks betaal je dan ongeveer €43,47 per stuk.
Hier in omgeving Haarlem zijn ze sinds eind december behoorlijk leverbaar (zowel Wii-motes als classic controller). Is het nog steeds zo moeilijk op sommige plaatsen om ze makkelijk te vinden?
Ze zijn nog net iets goedkoper. Hier kun je het heel makkelijk omrekenen: http://www.travelex.com/n....asp?content=cnv&lang=NLD
Maar goed, die paar cent verschil :)

Ik heb in het midden van het land nog geen controllers kunnen vinden en ik wilde toch wat voor de DS bij Brando bestellen, dus dat kleine verschil heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:12

Snippertje

Light up your life

http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=9784

Woei eindelijk goede online support?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Lees eens een paar posts boven je over online multiplayer :z

Maar ok het blijft goed nieuws natuurlijk. Nu vind ik de lack aan AAA titels in Q2 opeens niet zo erg :) Helemaal niet als er ook nog eens online wordt toegevoegd. Niet dat het uitmaakt voor SMG. Mario games moeten singleplayer blijven.

[ Voor 26% gewijzigd door Hironshy op 13-03-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk een vraag over de chips die al beschikbaar zijn enzo om alles af te spelen op de wii etc.

Ik heb gezien dat er een aantal chips zijn uitgekomen (wiinja, wiikey etc.) maar ik hou er nie echt van om in de wii te gaan sleutelen, en laten sleutelen kost weer 100 euro...

Maar ik hoorde ook dat er 'binnenkort' een sd-card uit komt die je dus zo in de wii kan doen en gebruik kunt maken van allerlei soorten schijfjes...

Weten jullie hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:31:
Ik heb eigenlijk een vraag over de chips die al beschikbaar zijn enzo om alles af te spelen op de wii etc.
LEES de topicwarning eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
MetroidPrime schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:52:

Als je de geruchten mag geloven krijgt het kanaal een chatfunctie. Ik probeer zelf momenteel uit te zoeken wat Miyamoto zelf allemaal gezegd heeft, maar ik kan nergens een transcript van de speech vinden.
IGN heeft het filmpje van de hele speech, als je het geduld hebt het uit te kijken. Linkje:
http://media.wii.ign.com/articles/771/771717/vids_1.html

Ik heb zelf trouwens weinig ervaring met gamespy, maar omdat het buiten nintendo staat kan dit toch betekenen dat we die domme friendcodes niet nodig zullen hebben voor online gaming op de Wii? Ik bedoel, dat de online van de DS brak is, hoeft niet te betekenen dat dit voor de Wii ook zo zal zijn, de Wii is tenslotte geen handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Net ff excite truck gehaald. Wel aardig spel tot nu toe, moet er nog een beetje in komen.
Maar ik heb ff een vraag over het mp3s afspelen via de SDcard. moet ik aan het begin van iedere game overnieuw aangeven dat ik de sdcard wil gebruiken voor muziek? Tijdens mijn multiplayer rondje net in iedergeval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik blijf erbij dat het bericht op twee manieren gelezen kan worden. Als je de comments op Gonintendo leest bij het bericht, dan ben ik niet de enige die er zo over denkt. Op zich heeft de DS namelijk ook al die functies, daarnaast heeft Gamespy blijkbaar ook dat online gedeelte in elkaar geflanst. Ik zou iig niet te vroeg juichen.

Aan de andere kant, stel nou dat de functionaliteit precies hetzelfde zou zijn als de DS. Dan zou er ook geen reden zijn geweest om de online devkits zo laat uit te brengen. Dan hadden ze die ook al ruim voor de launch kunnen uitbrengen.

* Hoedje gaat duimen.
Willybubba schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:29:
[...]
Ik ook niet. Morgen dan maar.
Dat is wel heel toevallig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer even monkeyball gespeeld omdat ik morgen pas SSX krijg maar ik blijf me toch weer verbazen aan hoe slecht sommige dingen toch gemaakt zijn. Ik zou nou bv bij die inktvis eindbaas die je tegen zijn hoofd moet springen. Maar iedere keer word je fijn naar achter gekaatst als je hem raakt met de daarbij behorende vrij grote kans om meteen uit de ring te worden geslagen. Bij ieder minscul dingetje word je als een raket alle kanten op gelanceert. Ik snap dit soort dingen echt niet want het is geen kwestie van goed zijn in het spel maar een kwestie van de mazzel hebben dat je voor de verandering eens niet als een malloot word weggekaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:54:
Net weer even monkeyball gespeeld omdat ik morgen pas SSX krijg maar ik blijf me toch weer verbazen aan hoe slecht sommige dingen toch gemaakt zijn. Ik zou nou bv bij die inktvis eindbaas die je tegen zijn hoofd moet springen. Maar iedere keer word je fijn naar achter gekaatst als je hem raakt met de daarbij behorende vrij grote kans om meteen uit de ring te worden geslagen. Bij ieder minscul dingetje word je als een raket alle kanten op gelanceert. Ik snap dit soort dingen echt niet want het is geen kwestie van goed zijn in het spel maar een kwestie van de mazzel hebben dat je voor de verandering eens niet als een malloot word weggekaatst.
Episode 1337 van b3n666's gameproblemen :D

Ik ben het met je eens dat dit niet de makkelijkste eindbaas is. Maar als je een beetje het patroon door hebt, dan kun je echt de eindbaas heel makkelijk verslaan. Gewoon zorgen, dat je A. hem van de zijkant raakt (niet van achteren!) en B. dat je niet te dichtbij staat als hij weer in het water gaat, gewoon zorgen dat je dan voor hem ligt. Wacht maar tot je bij de tweede wereld daarna bent, die levels zijn echt ziek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:49:
Ik blijf erbij dat het bericht op twee manieren gelezen kan worden. Als je de comments op Gonintendo leest bij het bericht, dan ben ik niet de enige die er zo over denkt. Op zich heeft de DS namelijk ook al die functies, daarnaast heeft Gamespy blijkbaar ook dat online gedeelte in elkaar geflanst. Ik zou iig niet te vroeg juichen.
In het citaat van IGN staat dat ze de Wii gebruikers sociale en community tools willen geven. Naast voice-chat in MPH heeft online gaming op de DS helemaal geen sociaal of community aspect. Tools die er niet zijn kunnen ze niet geven, dus als het op de Wii exact hetzelfde zou zijn als op de DS, dan zou er ook geen sociaal of community aspect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:12

Snippertje

Light up your life

Hironshy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:47:
Lees eens een paar posts boven je over online multiplayer :z

Maar ok het blijft goed nieuws natuurlijk. Nu vind ik de lack aan AAA titels in Q2 opeens niet zo erg :) Helemaal niet als er ook nog eens online wordt toegevoegd. Niet dat het uitmaakt voor SMG. Mario games moeten singleplayer blijven.
Whoops, ik heb 50 berichten per pagina. Was een nieuwe pagina had de berichten niet gelezen :x

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Hm, op vrijdag was de Wii play direct uit voorraad leverbaar bij Neckermann.com, meteen besteld, en krijg vandaag te horen dat er een bestelling loopt, dus kan nog weken duren. Ook lekker... }:|

Iemand een idee waar ze nog controllers hebben en/of (bij voorkeur) Wii play? (ik lees dat ze in 'omgeving Haarlem' leverbaar zouden moeten zijn. Waar dan precies zou wel helpen als ik helemaal die kant op zou reizen...)

[ Voor 20% gewijzigd door Appelsap op 13-03-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
..Appelsap schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:15:
Hm, op vrijdag was de Wii play direct uit voorraad leverbaar bij Neckermann.com, meteen besteld, en krijg vandaag te horen dat er een bestelling loopt, dus kan nog weken duren. Ook lekker... }:|

Iemand een idee waar ze nog controllers hebben en/of (bij voorkeur) Wii play? (ik lees dat ze in 'omgeving Haarlem' leverbaar zouden moeten zijn. Waar dan precies zou wel helpen als ik helemaal die kant op zou reizen...)
De meeste winkels in de binnenstad hebben ze wel op voorraad. Eigenlijk is dat sinds januari al geen probleem meer. Daarnaast was ik eind vorige week bij de Mediamarkt in Cruqius (Haarlemmermeer) en ook daar hadden ze allerlei accessoires ruim op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb een vaag probleem met de remote en kon geen antwoord vinden hier op GoT, maar misschien dat iemand het herkent:

sinds vandaag heeft mijn buurjongen een Wii met twee remotes. Ding werkte prima, maar "ineens" niet meer. Het probleem is dat de remote's wel reageren in het menu, maar in een game niet meer.

Wat heb ik al geprobeerd:
- remotes resetten
- power eraf
- nieuwe batterijen

Het geldt voor elk spel. Je kunt dus gewoon navigeren met de remotes en in een spel werken verder alle knoppen, maar de beweging wordt niet meer gedetecteerd zodra het spel gestart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Iemand die weet of er in Tiel of omgeving ergens nog remotes (al dan niet met Wii Play) te koop zijn.

Bart Smit niet, Dixons niet, Intertoys niet en ook FRS niet...:(

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:01:
[...]

Episode 1337 van b3n666's gameproblemen :D

Ik ben het met je eens dat dit niet de makkelijkste eindbaas is. Maar als je een beetje het patroon door hebt, dan kun je echt de eindbaas heel makkelijk verslaan. Gewoon zorgen, dat je A. hem van de zijkant raakt (niet van achteren!) en B. dat je niet te dichtbij staat als hij weer in het water gaat, gewoon zorgen dat je dan voor hem ligt. Wacht maar tot je bij de tweede wereld daarna bent, die levels zijn echt ziek :X
Ach af en toe wat vermaak voor jullie kan geen kwaad toch? ;) haha nee maar ik heb meestal niet echt problemen maar ik erger mezelf erg snel aan dingen als het (in mijn ogen) lomp in elkaar zit. Bv die opeens ziekelijk sterke mannetjes bij RS en die inktvis in ApenBal. Van die dingen waarbij het spel je op een geniepige manier probeert te verslaan ipv dat ze je proberen te verslaan op skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik vermoed dat de wii-motes dan als " tijdelijke " wii-motes zijn gesynced.
Kan je de wii uitschakelen met de wii motes?
Zo ja, dan zijn ze als standaard wii-motes gesynced en zou er geen probleem moeten zijn.
MrEdge_ schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:28:
Ik heb een vaag probleem met de remote en kon geen antwoord vinden hier op GoT, maar misschien dat iemand het herkent:

sinds vandaag heeft mijn buurjongen een Wii met twee remotes. Ding werkte prima, maar "ineens" niet meer. Het probleem is dat de remote's wel reageren in het menu, maar in een game niet meer.

- remotes resetten
- power eraf
- nieuwe batterijen

Het geldt voor elk spel. Je kunt dus gewoon navigeren met de remotes en in een spel werken verder alle knoppen, maar de beweging wordt niet meer gedetecteerd zodra het spel gestart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Call of duty 3 besteld voor de Wii voor 50 euro dat is volgens mij niet duur .

via bseendvd.nl alleen ken ik de site niet zo, iemand ervaring met die gasten, kreeg wel
snel een respons. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is duur. 2e hands heb je hem waarschijnlijk al voor 30 euro of minder en op zuiderpark-computers.nl is die nieuw 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O dat is nog goedkoper daar, zal even kijken ,kan hem altijd nog afmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Hoedje schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:35:
[...]
Op Budgetgaming is veel te lezen over Zuiderpark, over het algemeen goede ervaringen. Alleen hebben ze niet altijd alle spellen op voorraad (als ze op zijn of slecht verkopen) en zijn ze daarom erg afhankelijk van de groothandel/leverancier. Daarom kan het soms wat langer duren...
Ik wilde even laten weten dat Zelda binnen 3 dagen is aangekomen. Hans antwoordde op zondagavond binnen 5 minuten (!!!) al op een vraag of Zelda op voorraad was. Wat een service! _/-\o_

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Het enige nadeel van Zuiderpark vind ik het girorekening nummer. Volgens mij duurt het bij de postbank nog steeds een paar dagen om een transactie te doen. Bij GCshop staat de status direct de dag erna op betaald. Bij Zuiderpark nog steeds niet. Nou ja, voor die 12 euro die ik nu minder betaal kan ik wel een paar dagen wachten nog. Maar eigenlijk is het gewoon waardeloos van de postbank.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59
Smoonshine schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:55:
Het enige nadeel van Zuiderpark vind ik het girorekening nummer. Volgens mij duurt het bij de postbank nog steeds een paar dagen om een transactie te doen.
Volgens mij is dat al een paar jaar niet meer zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Heb je zelf ook postbank?
Zoja dan zou het wel snel moeten gaan al ligt het helemaal aan wanneer jij het hebt overgemaakt.
Voor 12 uur 's middags is het dezelfde dag overgemaakt. De andere tijden etc weet ik niet zo uit me hoofd maar staat ook de op postbanksite.

Bij mij ging het wel snel 2x zelfs allebei op een zondag om ~10 a 11 uur 's avonds overgemaakt en volgende ochtend bevestiging en op de bus. Bij SSX ging het nog iets sneller want ik kreeg dezelde avond nog een bevestiging dat het binnen was en het verstuurd zou worden zodra SSX binnen was.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het enige nadeel van Zuiderpark vind ik het girorekening nummer. Volgens mij duurt het bij de postbank nog steeds een paar dagen om een transactie te doen. Bij GCshop staat de status direct de dag erna op betaald. Bij Zuiderpark nog steeds niet. Nou ja, voor die 12 euro die ik nu minder betaal kan ik wel een paar dagen wachten nog. Maar eigenlijk is het gewoon waardeloos van de postbank.
Niet mee eens, was vroeger misschien niet zo maar nu niet meer zo te zien. Ik zit zelf bij ABN en ik heb zondagnacht geld overgemaakt en maandagmorgen was mijn bestelling verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
fZeroNewbie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:47:
Net ff excite truck gehaald. Wel aardig spel tot nu toe, moet er nog een beetje in komen.
Maar ik heb ff een vraag over het mp3s afspelen via de SDcard. moet ik aan het begin van iedere game overnieuw aangeven dat ik de sdcard wil gebruiken voor muziek? Tijdens mijn multiplayer rondje net in iedergeval wel.
Je stelt de muziek per land in. dus de muziek die je instelt bij bv China, blijft in alle verschillende circuits van China dat muziekje. Het beste is om elk land even op random te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Kwam ik tegen op wiiparty:

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/3545/74358.jpg

-O- ;( :X 31-12 pas waarschijnlijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
jip_86 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:48:

[afbeelding]

Dit is weer een mooi voorbeeld van wat er slecht is aan sites zoals Wiiparty, Wiionly, etc. Webwinkels hebben vaak een datum nodig om een produkt in het systeem te kunnen zetten. Om een produkt te kunnen laten reserveren is er dan vaak verplicht een datum nodig in het systeem. Meestal wordt er dan een datum gegokt en wordt die bij het produkt gezet. Mocht het een keer gebeuren dat die gegokte datum veel eerder is, dan moet de winkel weer een nieuwe datum gokken.

Aangezien er van MP3 nooit een datum is bekendgemaakt en deze datum juist vlak na kerst valt(spellen release je zoveel mogelijk voor kerst), is dit weer gokwerk van Best Buy. Als je een willekeurige datum tussen nu en een jaar tijd kiest, dan is de kans net zo groot dat het spel op die datum uitkomt als op 31-12-2007.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 13-03-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

En jij gelooft dat het echt op 31 dec uitkomt? Ze weten net zoveel
(of liever gezegd net zo weinig) als ieder ander. Om op safe te spelen is de date gezet naar eind 2007.

Edit: Crap :/

[ Voor 4% gewijzigd door Hironshy op 13-03-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
jip_86 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:48:

[afbeelding]

Dat is gewoon placeholder date. Hij stond op 15 maart en aangezien ze net als ons geen idee hebben en alleen weten dat het spel dit jaar uit komt, zie je dat terug in de datum. Zo zorg je dat klanten wel hun geld kwijt kunnen, zonder teleurgesteld te raken :).

Edit: lekker op tijd :P

Edit 2: de Nintendo site is weer gefixed. Je krijgt weer punten voor je bezoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 14-03-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoedje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:57:
[...]
Edit 2: de Nintendo site is weer gefixed. Je krijgt weer punten voor je bezoeken.
Ik wou net hetzelfde melden. Helaas niet met terugwerkende kracht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Zoals door anderen ook gemeld: ik bestelde zondag, maakte online op zondag mijn geld over, kreeg maandag een mail dat de boel was verzonden en dinsdag lag het in de bus...

Geld overmaken van giro naar giro via mijnpostbank.nl gaat volgens mij zelfs realtime...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:26:
[...]

Ik wou net hetzelfde melden. Helaas niet met terugwerkende kracht..
ik heb ze gemaild dat ik elke dag op de site ben geweest en 25 vip sterren wil, omda tik van 8 tot en met 12 maart geen punten heb gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ idd, de sterren werken weer. Kunnen ze niet meteen van de gelegenheid gebruik maken om ze om te laten zetten naar WiiPoints? :(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:14:
[...]

Niet mee eens, was vroeger misschien niet zo maar nu niet meer zo te zien. Ik zit zelf bij ABN en ik heb zondagnacht geld overgemaakt en maandagmorgen was mijn bestelling verzonden.
Verhip, nu zie ik ook dat mijn bestelling vanacht/vanochtend verzonden is. Vaag, nou ja, blijkbaar gaat het toch sneller dan ik dacht/had verwacht. Nu hopen dat SSX eerder is verzonden dan dat de status is gewijzigd. Dan kan ik vandaag lekker boarden :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hmm, volgens mij doet 1UP nu niet eens meer moeite om over de Wii te schrijven. Tiger Woods krijgt een 7,5 met wel 3 hele paragrafen aan toelichting 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MrEdge_ schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:28:

- remotes resetten
- power eraf
- nieuwe batterijen

Heb ik ook wel eens gehad. Helemaal de stroom eraf was bij mij de oplossing. :)
sjekneck schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:09:
[...]

Volgens mij is dat al een paar jaar niet meer zo ;)
Willybubba schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:14:
[...]

The_Sukkel schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 00:28:
[...]

Zoals door anderen ook gemeld: ik bestelde zondag, maakte online op zondag mijn geld over, kreeg maandag een mail dat de boel was verzonden en dinsdag lag het in de bus...

Geld overmaken van giro naar giro via mijnpostbank.nl gaat volgens mij zelfs realtime...
Klopt. :)
Afbeeldingslocatie: http://meuk.gonadan.com/postbank.jpg
Hoedje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:17:
Hmm, volgens mij doet 1UP nu niet eens meer moeite om over de Wii te schrijven. Tiger Woods krijgt een 7,5 met wel 3 hele paragrafen aan toelichting 8)7 .
Goh, Nintendo wordt weer eens het ondergeschoven kindje? |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 14-03-2007 09:23 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Is er al bekend of Super Swing golf ook in Europa komt? Het lijkt me eigenlijk best een leuk spel namelijk. In Japan en Amerika is het al een tijd uit, maar hier hoor ik er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou gister een goede dag.

Binnen gekregen:
2x WiiMote (Play-Asia)
1x Nunchuck (Play-Asia)
1x Excite Truck (Zuiderpark)
1x Warioware (Zuiderpark)

@Captain N: Ik neem aandat ik nooit bij clubnintendo JP spul naar de EU kan laten versturen, wil je dus mijn VIP Points hebben? (2x wiimote en 1x nunchuck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van Zuiderpark-computers gehoord dat ze binnen "enkele weken" ook iDeal zullen hebben. Nog ff wachten, maar dat maakt het nog makkelijker (en aantrekkelijker :9~ )

Krijg van SSX binnen, ben erg benieuwd! Lijkt me heerlijk om alleen al simpel door de sneeuw te boarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:31:
Ik vind Dorito's persoonlijk het lekkerst spelen. Ook fish en chips is best lekker tijdens het Wii'en. Het hang ook een beetje van het spel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand een winkel (online of offline) waar de nintendo wavebird controller voor minder dan 50 euro per stuk te krijgen is?

Op amazon gaan ze voor 17 pond per stuk, in nederland zijn ze echter allemaal +/-50 euro.
Ik lees overal dat dixons ze voor 20 euro zou verkopen, helaas krijgen die nooit iets binnen zo lijkt het.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
itsme schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:00:
Weet iemand een winkel (online of offline) waar de nintendo wavebird controller voor minder dan 50 euro per stuk te krijgen is?

Op amazon gaan ze voor 17 pond per stuk, in nederland zijn ze echter allemaal +/-50 euro.
Ik lees overal dat dixons ze voor 20 euro zou verkopen, helaas krijgen die nooit iets binnen zo lijkt het.
Een stuk of acht:
http://budgetgaming.nl/ga...be+wavebird_hardware.html

Dixons verkocht ze voor 25 geloof ik, maar nu de Wii populair is kan je dat natuurlijk wel vergeten. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:11:
[...]

Een stuk of acht:
http://budgetgaming.nl/ga...be+wavebird_hardware.html

Dixons verkocht ze voor 25 geloof ik, maar nu de Wii populair is kan je dat natuurlijk wel vergeten. ;)
Ik had ze in december al besteld, ik neem aan dat als er leveringen waren ik er wel 1 had ...
Ik zal die winkels eens bekijken., volgens mij heb ik die pagina al eens gezien, alleen platinum wireless controllers geloof ik.

[ Voor 13% gewijzigd door itsme op 14-03-2007 10:15 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Max|Burn schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:46:
[...]
Ik vind Dorito's persoonlijk het lekkerst spelen. Ook fish en chips is best lekker tijdens het Wii'en. Het hang ook een beetje van het spel af.
Vergeet voor de upper class gamer de sensations niet. Heerlijk tijdens zelda.
Of naturel voor dat old school gevoel tijdens het VC gamen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:53:
[...]

Ze zijn nog net iets goedkoper. Hier kun je het heel makkelijk omrekenen: http://www.travelex.com/n....asp?content=cnv&lang=NLD
Maar goed, die paar cent verschil :)
Het scheelt inderdaad niets (op kleine bedragen). Die website geeft de wisselkoers voor consumenten als je geld koopt/verkoopt. Deze wisselkoersen worden gebruikt als je bijv. een credit card gebruikt.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19
Max|Burn schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:36:
Nou gister een goede dag.

Binnen gekregen:
2x WiiMote (Play-Asia)
1x Nunchuck (Play-Asia)
1x Excite Truck (Zuiderpark)
1x Warioware (Zuiderpark)
Warioware valt mij tegen, hij is echt veel te makkelijk.
Heb sinds vrijdag de wii en heb voornamelijk zelda en wii sports zitten spelen. maar in die paar uurtjes dat ik wario heb gespeelt heb ik op één ding na alles al geunlocked.
En het multipayen met 1 WiiMote is wel een nadeel.
itsme schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:00:

Ik heb er maandag eentje bij de Makro in Groningen gekocht voor €45,- en dat was daar de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Michael Knight schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 01:43:
^^ idd, de sterren werken weer. Kunnen ze niet meteen van de gelegenheid gebruik maken om ze om te laten zetten naar WiiPoints? :(
Ik krijg anders nog steeds geen punten hoor... mis er alweer een stuk of 35 nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Warioware valt mij tegen, hij is echt veel te makkelijk.
Heb sinds vrijdag de wii en heb voornamelijk zelda en wii sports zitten spelen. maar in die paar uurtjes dat ik wario heb gespeelt heb ik op één ding na alles al geunlocked.
En het multipayen met 1 WiiMote is wel een nadeel.
Dan begrijp je warioware niet. Elke WW is zo. Het is feitelijk een multiplayer game. WiiMote doorgeven..tja..hoort bij de hectiek :D

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!