|
[ Voor 113% gewijzigd door Hoedje op 27-04-2007 11:37 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 113% gewijzigd door Hoedje op 27-04-2007 11:37 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 27-04-2007 11:33 ]
[ Voor 146% gewijzigd door Hoedje op 05-04-2007 21:20 ]
Anoniem: 104593
Tuurlijk Nintendo weet niet wanneer ze hun eigen games releasendoctormetal schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:38:
[...]
Maar volgens bart smit zou hij er eind april moeten zijn.
De vraag is alleen of dit klopt, wat overigens ook voor de release lijst van nintendo geldt.
In zekere zin niet als men telkens maar uitsteldAnoniem: 104593 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:45:
[...]
Tuurlijk Nintendo weet niet wanneer ze hun eigen games releasen
Daar heb je een punt, maar Nintendo is synoniem voor uitstellen.jip_86 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:52:
[...]
In zekere zin niet als men telkens maar uitsteld
Kan die rare spelfout er ook uit?Hoedje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:38:
De Wii kost in Europa €249,99. Voor die prijs krijg je het volgende:
- Wii
- Wii standaard(om de console rechtop te kunnen laten staan)
- 1 Wii-controller
- 1 Nunchaku controller uitbreiding
- 1 sensor bar(wordt gebruikt om te bepalen waar de controller naar toe wijst)
- 1 standaard voor de sensor bar
- 2 AA-batterijen
- Composiet video kabel met scart adapter(zie FAQ)
- Het spel Wii Sports
[ Voor 16% gewijzigd door job op 04-04-2007 22:07 ]
Daar lijkt het af en toe wel op. Heb het al vaker gehad met spellen voor onder andere mijn DS.en N64Anoniem: 104593 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:45:
[...]
Tuurlijk Nintendo weet niet wanneer ze hun eigen games releasen
Mwah, in principe was Killer7 niet meer dan een railshooter met af en toe een keuze waar je naartoe kon.Volgens IGN is RE: UC meer een Killer 7 stijl FPS dan een on-rails shooter. Dat klinkt al wat positiever dan de berichten van eerder vandaag.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
En voor de wat "luiere" mensen: zowel nunchucks, classic controllers als wii motes en Wii play pakket op voorraad bij Dixons.nlZody schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:41:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar (classic) controllers of nunchuk in omgeving rotterdam, de mediamarkt in het centrum heeft er weer een zooi liggen. Ik heb eindelijk een classic!
Grote kans hoop ik. Ik ben namelijk helemaal voor.Mad_Cow schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:43:
Hoe groot is de kans dat er ooit Micro Machines voor de virtual console uitkomt? lijkt me zo gaaf om met zn 4en te spelen
[ Voor 21% gewijzigd door robbydw op 04-04-2007 22:46 ]
Geen commentaar
Maar in RE: UC krijg je, volgens IGN, de mogelijkheid om zelf op eigen houtje de omgeving te verkennen, net zoals dat in Killer 7 het geval was. Het on-rails stuk is dus beperkt tot hoe je door de gangen loopt.Willybubba schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:22:
[...]
Mwah, in principe was Killer7 niet meer dan een railshooter met af en toe een keuze waar je naartoe kon.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 39% gewijzigd door Willybubba op 04-04-2007 23:17 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Scans van UC zien er goed uit. Het lijkt wel REmake kwaliteit enkel nu wel volledig 3D, ipv. fixed achtergronden. RE4wii kan ik niet echt veel van zeggen, het ziet er naar uit dat het gewoon dezelfde kwaliteit is al de GC versie, maar als je speelt dat er misschien nog wel verschil zichtbaar is?Willybubba schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:10:
OK... En ik lees nu ook dat je in third person loopt en ontdekt, en dat alleen het schieten in first person is, ook net als Killer7. Misschien valt het allemaal nog wel mee.
Ik wacht het af.
Is er trouwens al een datum voor Dragon Quest?
Nieuwe scans:
Klik; RE: UC
Klik; RE4: Wii
Klik; RE4: Wii
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
As in the other thread. First-person gun shooting (Gun Survivor?). You can't move freely, the game is "specialized for shooting". Entirely on rails, but you can look around with the analog stick and change the route you follow from time to time. Details the history of how Umbrella falls. Returning characters include Chris, Jill, Rebecca, Billy Cohen, Albert Wesker etc.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Volgens mij zaten er nog aardig wat spiegels in de remake van Resident Evil 1.;)Captain N schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:53:
Zolang Jill Valentine erin zit, vind ik het best. Hoewel, 1st person view is dan niet echt ideaal.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb precies hetzelfde probleem. Naam van de toko was iets van Strucci trust oid. Maar ik ben bij alle banken langs geweest maar heb niets gevonden...Voor alle TGF-spelers: heb een vraag; had uit een brandend gebouw in Brooklyn een bankkluissleutel uit de kluis op de 2e etage gehaald als favour voor een frontkeeper, ben ik mee naar de betreffende bank geweest, 50k geïncasseerd en een kluissleuteltje van een ander bedrijf. In het beeld kwam te staan: HINT: you've found a key of company XYZ
Nou zat ik niet op te letten toen dit in beeld verscheen, en ik weet niet meer welke company dit was. Kan volgens mij ook nergens teruglezen wat de hint was. Iemand een idee? staat niet bij objectives of zo.. En alle banken langs is me eigenlijk te veel werk...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Fixed, en als ze nog vragen, opmerkingen of toevoegingen zijn voor de startpost laat het weten in het topic of stuur me een DM!job schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:05:
[...]
Kan die rare spelfout er ook uit?
Het is nog altijd een Nunchuk ipv een Nunchaku
Anoniem: 24394
Hoe zit het trouwens met dat embargo voor Nintendo. Ze mochten toch niets zeggen over nieuwe games omdat de Japanse overheid aandelen wil verkopen. Is dat al voorbij?The key is used to access the Armoured Cars next to the banks. They are grey vans with a sign on the side of the van. They are usually located inside the bank's parking lot of across the street from the bank.
Laten we hopen dat dat het is idd. Maar het ziet er wel fantastisch uit. Dat mag gezegd wordenWillybubba schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:10:
OK... En ik lees nu ook dat je in third person loopt en ontdekt, en dat alleen het schieten in first person is, ook net als Killer7. Misschien valt het allemaal nog wel mee.
Ik wacht het af.
Is er trouwens al een datum voor Dragon Quest?
Nieuwe scans:
Klik; RE: UC
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
www.easysoftwaredeployment.nl | www.provolve.nl
Nou, ik neem aan dat Nintendo wel zo slim is om niet alles in december te releasen. Net als dat Capcom niet tegelijk met SSBB of MP zal gaan releasen. Dat gaat ten koste van hun eigen verkopen, dus dat wordt wel gespreid. Een duur laatste kwartaal zal het wel wordenAnoniem: 24394 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:17:
Jeetje wat een uitstel allemaal. Ik zat ECHT te wachten op Super Paper Mario. Mijn vrouw wilde deze ook graag hebben.
Als ze alles maar blijven uitstellen dan zal het voor mij een zeer dure december maand worden.
- Super Paper Mario
- Metroid Prime
- Super Mario Galaxy
- Super Smash Bros. Brawl
- Mario Party
- RE 4
- RE
- wat er allemaal verder nog komt waar wij nog niet echt van weten
uhm...
Klopt, dus met een beetje pech wordt er nog wat naar 2008 geduwdSmoonshine schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:19:
[...]
Nou, ik neem aan dat Nintendo wel zo slim is om niet alles in december te releasen. Net als dat Capcom niet tegelijk met SSBB of MP zal gaan releasen. Dat gaat ten koste van hun eigen verkopen, dus dat wordt wel gespreid. Een duur laatste kwartaal zal het wel worden
RE4 ben ik eigenlijk nog niet uit. Het moet grafisch wel een stuk mooier zijn wil ik hem aanschaffen. MP is ook nog even afwachten, ik heb MP1 en MP2 nog niet eens uit. De anderen zullen er allemaal wel komen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
...Nintendo has Mario Party 8, Big Brain Academy, Mario Strikers: Charged Football and Pokémon Battle Revolution confirmed for release in Europe in the first half of 2007, with Super Paper Mario down for US release next week, but Metroid Prime - along with Super Mario Galaxy, which has already slipped toward the end of the year - is held up as one of the Wii's potential killer applications, and its absence is certainly being felt...
Hij zegt gewoon in een vreemde woorden combo dat er geheel niets bekend is over MP en dat mario party binnenkort komt.Hoedje schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:34:
Dit is btw een vreemd artikel: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=74945.
[...]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 130184
Misschien een domme vraag hoor, maar wat is er beter aan een NTSC console?Anoniem: 130184 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:44:
Iemand enige idee waar je het handigst/goedkoopst een USA Wii vandaan haalt? Ik ben dat hele PAL gezeik een beetje beu en heb tegenwoordig al mn consoles in NTSC versies...
Wat er "beter" aan is is dat je games uit de US kunt spelen (zowel Wii-games als VC games). Die zijn eerder uit en met de lage dollar ook goedkoper. En de VC games lopen sneller en zonder zwarte balken.posttoast schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:55:
[...]
Misschien een domme vraag hoor, maar wat is er beter aan een NTSC console?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Waar wordt dit door veroorzaakt (met name het sneller lopen van VC game)? Vind het wat raar dat een andere beeldstandaard zorgt voor een sneller laten lopen van een game.Deddiekoel schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:58:
[...]
knip
...En de VC games lopen sneller en zonder zwarte balken.
knip
Misschien daar waar je al je andere NTSC versies vandaan hebt gehaaldAnoniem: 130184 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:44:
Iemand enige idee waar je het handigst/goedkoopst een USA Wii vandaan haalt? Ik ben dat hele PAL gezeik een beetje beu en heb tegenwoordig al mn consoles in NTSC versies...
[ Voor 48% gewijzigd door robbydw op 05-04-2007 13:05 ]
Geen commentaar
Anoniem: 206149
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 05-04-2007 13:09 ]
Anoniem: 206149
De vertraging komt vooral door de conversie van NTSC naar PAL. Gelukkig zijn er wel enkele VCgames die geoptimaliseerd zijn voor 60hz, maar helaas niet allemaal.robbydw schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:04:
[...]
Waar wordt dit door veroorzaakt (met name het sneller lopen van VC game)? Vind het wat raar dat een andere beeldstandaard zorgt voor een sneller laten lopen van een game.
[...]
Misschien daar waar je al je andere NTSC versies vandaan hebt gehaald
Anoniem: 146182
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 146182 op 05-04-2007 13:14 ]
[ Voor 4% gewijzigd door miss_bleu op 05-04-2007 13:28 ]
Anoniem: 212684
Anoniem: 117064
[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 117064 op 05-04-2007 14:44 ]
Anoniem: 196758
The Godfather ??tsja ik weet het niet hoor.als ik dat spel zo bekijk zit het er allemaal wel nogalAnoniem: 117064 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:38:
@debart: heb je The Godfather al?
Super Monkey Ball BB zou ik maar eens proberenAnoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:34:
gister avond KORORINPA gekocht....ben om 18.00uur begonnen en om half 10 uitgespeeld!
het is echt een leuk spel!maar oh oh wat kort.na mn werk dus inruilen...
ik zit nu te twijfelen tussen SSX of een ander..help help
LoL ik maak geen personal statements over games, dus focking geweldig zou ik je niet kunnen vertellen. De controls zijn een grappige add-on. Het voelt wel leuk om iemand te strangelen of flink te meppen met de controller. De enige meerwaarde die ik eraan zie is dat het schieten met de controller erg lekker werkt. Voor de graphics hoef je het niet te doen. Dan zou ik hem lekker voor je 360 kopenAnoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:57:
[...]
The Godfather ??tsja ik weet het niet hoor.als ik dat spel zo bekijk zit het er allemaal wel nogal
kaaltjes uit..het is zo stil op straat enzo..en ik heb een 360 waar die nou maar 20 euro op kost.dus dan vind ik 55 euro voor mindere grapichs en alleen controls als toevoeging wel een beetje zonde..
of jij moet zeggen dat het zo'n foking geweldig spel is!want ik kan eem hierna niet meer ruilen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 117064 op 05-04-2007 15:19 ]
De Xbox 360 versie is grafisch vrijwel identiek aan de Wii versie. Daar hoef je het dus niet voor te doen.Anoniem: 117064 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:18:
Voor de graphics hoef je het niet te doen. Dan zou ik hem lekker voor je 360 kopenDie komt er hopelijk bij mij ook nog wel es.
Nu ken ik kororinpa niet, maar Monkey Ball is denk ik wel wat uitgebreider. Ik denk trouwens dat je je met dat soort spellen meer moet vermaken met records breken en niet met alles unlocken.Anoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:19:
ja maar speel ik Super Monkey Ball BB ook weer met een avondje uit?
uhm...
Mij is het niet gelukt. Behoorlijk lastig op sommige momenten.Anoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:19:
Ervaring? Kan me haast niet voorstellen dat ze gelijkwaardig zijn....MetroidPrime schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:24:
[...]
De Xbox 360 versie is grafisch vrijwel identiek aan de Wii versie. Daar hoef je het dus niet voor te doen.
metal slug!misschien METALSLUG of SSX
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Geen idee heb het zelf nog niet kunnen controleren, maar dat is wel waar ik het eerst ga proberen. Nu lukt het me niet om die trucks te besturen terwijl een vrouw van lichte zeden me wel heeft ingefluisterd dat het mogelijk is...Anoniem: 146182 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:14:
@Deddiekoel: de betreffende wagen staat neem ik aan bij de bank waar je m (sleutel) gevonden hebt?
Anoniem: 192104
ze zeggen op bepaalde site's dat het alleen een supper leuk spel is voor de echte dbz fan'sAnoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:29:
is DBZ leuk voor mij?ik heb nooit de serie gevolgd en weet er verder ook weinig van
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 192104 op 05-04-2007 16:42 ]
Je kan ook gewoon zelf kijken wat jouw een leuke game zou vinden. En dan die gewoon kopen.Anoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:29:
is DBZ leuk voor mij?ik heb nooit de serie gevolgd en weet er verder ook weinig van
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Als je iets terug leest zie je dat ik kororinpa gekocht heb en in een avond uitgespeeld heb en nu vraag wat een goede game is om hem voor in te ruilen.en ik wil nu ook een goede game ervoor terug want je kan maar 1 keer wat ruilen.disjfa schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:39:
[...]
Je kan ook gewoon zelf kijken wat jouw een leuke game zou vinden. En dan die gewoon kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 05-04-2007 16:52 ]
Ik heb er laatst nog mee in mn handen gestaan, maar ik had em toch niet gehaald. Vooral door alle verhalen over de slechte controls.
Anoniem: 192104
revieuw van iemand die het mooi vind kleine en beknopte revieuw wel maar goed toch leuke indrukAnoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:46:
[...]
Als je iets terug leest zie je dat ik kororinpa gekocht heb en in een avond uitgespeeld heb en nu vraag wat een goede game is om hem voor in te ruilen.en ik wil nu ook een goede game ervoor terug want je kan maar 1 keer wat ruilen.
@ thasims2 ik zal youtube even doorspitten.kan ik nu niet doen zit op mijn werk(gesloten i-net)
bedankt voor de tip
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 192104 op 05-04-2007 16:58 ]
http://www.esol.co.jp/eng...ress/emb_press070404.htmlAbout PrFILE2
PrFILE2 is a FAT file system supporting FAT12/16/32 and VFAT. It has an architecture that can support application specific customization requests flexibly and quickly. Also, it has a fast backward seek function for file pointer, a function to minimize the file system destruction at accidental power shutdown or media removal, and other essential functions for the next generation of digital electronics devices. PrFILE2 provides a rich lineup of media drivers including compact flash and SD card.
About PrUSB/Host
PrUSB/Host is a USB host stack compliant to USB1.1 and 2.0 (Full Speed/High Speed) specifications to implement USB host functions in an embedded system. By embedding PrUSB/Host, direct communication with USB devices is supported without using PC. Optional Mass Storage class driver enables using USB flash memory, other mass storage device and digital camera as the external storage.
[ Voor 79% gewijzigd door Hironshy op 05-04-2007 17:20 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 117981
Internet gaat via WIFI en de headset zal wel aan de WiiMote klikken, dus een USB hdd aan de Wii lijkt me een prima planHironshy schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:11:
Jaja mass storage voor de Wii. De demo Channel is nu een stap dichterbij
[...]
http://www.esol.co.jp/eng...ress/emb_press070404.html
Wordt wel beetje krap met maar 2 USB poorten. Een port voor internet en headset(verwacht ik tenminste dat die er komt) en al de USB ports zitten vol.
Ik hoop dat het nog steeds 18 april is en geen 18 mei. Dat was althans de datum die Konami gaf. Laten we hopen dat ie niet nog meer vertraagd is. Alles wat ik er over lees is heel erg goed en nhet is ook leuk voor multiplayer, dus ik wil hem zeker hebben! (Ook al heten ze nu Eledees ipv Elebits)miss_bleu schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:27:
Eledeeskomt ie nog steeds de 18de van mei uit? kan hem namelijk nergens in pre-order zetten nog
Volgens mij is dat onzin. Het spel is in Canada ook uitgebracht als Elebits en raad eens welke taal de helft van de bevolking daar spreekt?Anoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:41:
Elebits is toch in het frans iets van lik mn leuter.....daarom hebben ze dat verrandert hoorde ik
Ik denk dat iedereen te snel conclusies hieruit trekt. Er staat dat dat bedrijf is uitgekozen om een FAT filesystem driver en een USB-host controller driver te leveren voor de Wii, twee dingen die de Wii als sinds de launch heeft. Waarschijnlijk zat er een embargo op deze informatie en is het daarom nu pas naar buiten gebracht.Hironshy schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:11:
Jaja mass storage voor de Wii. De demo Channel is nu een stap dichterbij
[...]
http://www.esol.co.jp/eng...ress/emb_press070404.html
Wordt wel beetje krap met maar 2 USB poorten. Een port voor internet en headset(verwacht ik tenminste dat die er komt) en al de USB ports zitten vol.
Een verwijzing staat op pagina 1 van de Wii-handleiding:MetroidPrime schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:47:Ik denk dat iedereen te snel conclusies hieruit trekt. Er staat dat dat bedrijf is uitgekozen om een FAT filesystem driver en een USB-host controller driver te leveren voor de Wii, twee dingen die de Wii als sinds de launch heeft. Waarschijnlijk zat er een embargo op deze informatie en is het daarom nu pas naar buiten gebracht.
This product contains PrFILE®2 FAT file system, PrMAIL mail client library, and PrUSB/Host USB host stack of eSOL Co.,Ltd. Copyright © 2006 eSOL Co., Ltd. PrFILE®2 is a registered trademark of eSOL Co., Ltd. in Japan. PrMAIL and PrUSB/Host are trademarks of eSOL Co., Ltd. in Japan.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 05-04-2007 18:11 ]
Anoniem: 211131
Geen idee, weet iemand een shop in de buurt van amersfoort-nijkerk waar ze een wii verkopen?G-ZeS schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:35:
Zijn er inmiddels alweer webshops die me kunnen voorzien van een wii?
Story of Thor is anders een leuk spel hoor. Ik had me er goed mee vermaakt op de Megadrive.Anoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:23:
gatverdamme wat een saaie VC games weer deze week...
ik wil STARFOX 64 verdomme!
Hah, als je dat lukt, ben je echt een insane goede gamer.Anoniem: 212684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:19:
Sonic Spinball en Vectorman zijn ook geen slechte spellen.Vanitas schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:10:
[...]
Story of Thor is anders een leuk spel hoor. Ik had me er goed mee vermaakt op de Megadrive.
offtopic:
En wat heb je toch met capslock...
Anoniem: 105012
Helaas zijn niet alle ouders van de jonge gamers(Anoniem: 117981 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:32:
[...]
Internet gaat via WIFI en de headset zal wel aan de WiiMote klikken...
USB hub?Anoniem: 105012 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:57:
[...]
Helaas zijn niet alle ouders van de jonge gamers() bereid om een WiFi acces-point te kopen, waardoor ik vast zit aan bedrade connectie. Wat ik absoluut niet erg vind overigens, het stabieler en sneller. Wel heb ik dus als nadeel dat ik nu al 1 USB-poort minder, maar daar zla denk ik wel wat op gevonden worden
Dat is een interessante vraag, ik denk dat het wel zou werken maar het hangt er wel vanaf of alles van het USB protocol op de Wii aanwezig is. Misschien leuk om eens een hub tussen een werkende LAN verbinding te zetten?
Voor een gevecht krijg je een klein aantal opties waarbij je een figuurtje kan kiezen. Vlak boven de Ready Fight! optie staat Evolution Z. Hiermee kun je items toekennen aan je Z-fighters. Bijvoorbeeld Health+1, KI+1 etc. Na elk gevecht komen er per item Exp. punten bij. Dus je level kan pas stijgen als je bepaalde eigenschappen aan zet. Items verkrijg je door de gevechten te winnen en je krijgt er een zootje in het begin. Daarnaast kun je ze ook kopen in Baba's Palace(de shop). Hopelijk kun je het met deze uitleg een beetje uitvogelen. Zijn er hier trouwens meer mensen die het spel met de Japanse voice over spelen? Ik gruwelde al toen ik in het Wii menu: DRAGONBALL Z BODUKAI TENKAICHI TWOOO!!!! hoorde. gelukkig is er een optie voor Son Gokuda en Frieza sama, allemaal een stuk overtuigender.stijnos1991 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:49:
ff een vraagje tussen door:
Ik kom er maar niet achter hoe je met DragonBall Z kan level uppen?
Ik blijf in story mode level 8 met elke characterik zou inmiddels toch wel een paar leveltjes hoger moeten zitten dacht ik zo...
[ Voor 15% gewijzigd door stijnos1991 op 05-04-2007 21:19 ]
mooie startpost, zelfs nog iets geleerd van het verhaal van Metroid Prime 3 wist ik namelijk nagenoeg niks. Is dit recente info of al weer van een oude E3?Hoedje schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:22:
Ik heb de startpost een grote update gegeven. Daarbij is alle legacy meuk er nu uit en heb ik vooral veel info toegevoegd over de aankomende games.
Dit is nog de info van Metroid Prime en voorzover ik weet is er al lange tijd niets nieuws over gemeld.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:31:
[...]
mooie startpost, zelfs nog iets geleerd van het verhaal van Metroid Prime 3 wist ik namelijk nagenoeg niks. Is dit recente info of al weer van een oude E3?
Die info had ik er zelf een paar maanden terug ingezet en komt direct van de site van Nintendo af. Het verhaal ging eigenlijk nog een paragraaf door, maar kon gezien worden als spoilerig en heb ik dus niet geplaatst.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:31:
[...]
mooie startpost, zelfs nog iets geleerd van het verhaal van Metroid Prime 3 wist ik namelijk nagenoeg niks. Is dit recente info of al weer van een oude E3?
Paper Mario + Super Mario Bros. + verwijzingen naar de film Office Space = instant must-haveHoedje schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:33:
[...]De review van Super Paper Mario is geplaatst op IGN: http://wii.ign.com/articles/778/778606p2.html. Het spel krijgt een 8.9
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 05-04-2007 21:52 ]
Ik denk dat het komt omdat als ik de charts op deze pagina goed begrijp:rst77 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:16:
Ik vind het een beetje vreemd dat er hier niets over de winst van Nintendo gemeld wordt, vooral op de frontpage (waar iedere scheet van MS en Sony over hun consoles volop de aandacht krijgt)
Nintendo verhoogt prognoses
KYOTO - Nintendo verwacht in het op 31 maart afgesloten boekjaar een hogere winst en omzet te kunnen boeken dan eerder werd verwacht, dankzij een goede verkoop van zijn computerspelletjes en de spelconsoles DS en Wii. Dat maakte het Japanse bedrijf donderdag bekend.
Nintendo, bekend van de spelfiguurtjes Mario, Donkey Kong en Pokémon, gaat nu uit van een omzet van 966 miljard yen (6,1 miljard euro) tegen een eerdere voorspelling van 900 miljard yen. Analisten rekenen in doorsnee op een omzet van 929 miljard yen. Een concreet winstcijfer werd niet gegeven, maar Nintendo zei wel dat het resultaat de verwachtingen waarschijnlijk zal overtreffen.
In januari zei Nintendo nog dat het voor het afgelopen boekjaar een nettowinst verwacht van 120 miljard yen (756 miljoen euro) en een operationele winst van 185 miljard yen. De onderneming komt op 26 april met de volledige jaarcijfers.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 05-04-2007 21:55 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Joytech Sharp Shooter - Wiimote/Nunchuck in one shell!
Lock and load with the Sharp Shooter™ from JOYTECH. Fully compatible with all forms of TV’s and displays including plasma and LCD, the Sharp Shooter brings Wii™ shooting games to life with amazing realism. Connecting quickly and safely to the Wii™ Remote and Nunchuck, the Sharp Shooter™ is lightweight, simple to use and requires no batteries, no leads and no worries! Shoot to thrill!
* Lightgun attachment for Wii™ shooting games
* Works on ALL TV’s and displays
* No batteries or untidy leads required
Punt 1 is onzin. Resizen wil je niet want dan gaat de resolutie er behoorlijk op achteruit. De Xbox 360 kan het omdat alles in HD resoluties wordt weergegeven en je dan kunt resizen zonder er in resolutie op achteruit te gaan ten opzichte van het originele spel. De Wii geeft VC spellen weer in hun originele resolutie en dan kan dit gewoon niet. Een veel beter alternatief zou zijn om gewoon de standaard scart-breedbeeld switch te gebruiken, net zoals de Xbox 360 op SD-TV toestellen, mensen met composiet of component hebben dan helaas pech gehad en moeten handmatig overschakelen.Vanitas schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 01:10:
Zeer mooi artikel over wat er nog allemaal 'mis' is met de Wii. En ik ben het met elk punt eens.
Zullen we over een jaar nog eens kijken als de hype wat meer weg-geebt is?Anoniem: 104593 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:52:
[...]
Als dit zo door gaat dan ziet de gamesindustrie er heel anders uit over een jaar. De DS was nog een geval van, oke Nintendo is altijd al goed geweest met Handhelds. Maar het succes van de Wii.... de "30 billion industry" , "8 Billion Nintendo", dat betekend dat ze in een klap van nummer 3 naar nummer 1 zijn gekatapulteerd... onbeschrijfelijk en ongeloofelijk.
Dat klinkt natuurlijk heel goed, maar men moet niet vergeten dat Nintendo als enige een "betaalbare" console in de markt heeft gezet. Ik verwacht eigenlijk dat tegen de tijd dat de PS3 en X360 ook 250,- gaan kosten dat één van die twee de koppositie weer gaat overnemen. De PS2 had zijn monopoly positie ook niet aan zijn eerste jaar te danken, dat is eigenlijk ook pas gekomen nadat hij voor de doorsnee consument betaalbaar werd.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:52:
[...]
Ik denk dat het komt omdat als ik de charts op deze pagina goed begrijp:
http://www.cnbc.com/id/17937540
Nintendo een hogere beurswaarde heeft als Microsoft???
Als dit zo door gaat dan ziet de gamesindustrie er heel anders uit over een jaar. De DS was nog een geval van, oke Nintendo is altijd al goed geweest met Handhelds. Maar het succes van de Wii.... de "30 billion industry" , "8 Billion Nintendo", dat betekend dat ze in een klap van nummer 3 naar nummer 1 zijn gekatapulteerd... onbeschrijfelijk en ongeloofelijk.
uhm...
/confusedSome component cables do not support 'non-interlaced' video signals - therefore to fully enjoy all Virtual Console games without this problem potentially occurring you will need to play them with a normal AV cable (supplied with the Wii) or an RGB Scart Cable (available separately).
[ Voor 65% gewijzigd door Okyah op 06-04-2007 09:17 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Dat klopt helemaal. Rayman liep ik zelf nog zo over te zeuren, wel heel fout dat ik dat verkeerd opschrijfOkyah schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:07:
Zijn Rayman & WarioWare echt 16:9? En is Rayman 480i? Zo staan ze wel in de TS, maar ik dacht dat Rayman juist wel 480p en niet 16:9 was en dat WarioWare 4:3 is. Ik heb ze zelf niet, dus ik kan het moeilijk testen, iemand anders die het kan bevestigen en eventueel aan de TSer doorgeven?
Ik hoop het voor je!//Overigens zelf nog geen WiiIk wil gewoon een winkel inlopen en hem meenemen, ik wil niet naar Duitsland of de Mediamarkt ik Lutjebroek toe hoeven
Maar goed
![]()
Er komen wel steeds meer spellen die ik zou willen
Anoniem: 136075
Inderdaad! Hoe de f*ck werkt dat! Heb het spel ook sinds vorige week, ontzettend vet, maar dat teleporten lukt me ook niet goed, terwijl ik dat echt een te brute move vind. Controls zijn inderdaad echt behoorlijk lastig, maar niet lastig in de zin van; ze werken niet, het is gewoon erg uitgebreid.Razor.Timo schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:09:
Weet iemand hoe je bij dragonballz kan meer dan 1x kan teleporteren? Je slaat iemand weg, drukt op B en hij teleporteerd en slaat hem weer weg. Nog een x B dan werkt niet. Toch doet de tegenstander het soms wel 3x...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq