[Wii] Het SSX: Blur Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 1.192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/sports/ssxblur/img/screenshots/2.jpg

Welkom bij het topic voor SSX: Blur. Deze geweldige game is net uit in Europa, de VS en Australië. Er zitten zeer innovatieve controls in, waarmee je met gemak de meest fantastische stunts kan doen, en waarbij het sturen als vanzelf gaat(lijkt het dan ;)).

Releasedates:

SSX Blur EA Sports Big 02/27/07 US
SSX Blur EA Sports Big 03/15/07 AU
SSX Blur EA Sports Big 03/16/07 EU
SSX Blur EA Sports Big TBA 2007 JP

1. Charaters
2. Screenshots
3. Video's
4. Reviews
5. Links
6. Policy

1. Characters

Geen SSX game is compleet zonder stoere characters. Helaas weet ik ze niet allemaal, en weet ik ook niet welke hidden is, en welke niet. Als iemand me daar een PM'tje over wilt sturen, of het op een andere manier weet over te brengen vind ik het top :)
spoiler: Alle characters unlocken?
De manier om ze allemaal te unlocken doe je als volgt. Ga naar het cheats gedeelte, en vul daar in: NoHolds. Bingo :+

2. Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/766/766766/ssx-blur-20070222111002260.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/763/763408/ssx-blur-20070209043332149.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/761/761659/ssx-blur-20070205053346558.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/758/758272/ssx-blur-20070124041017287.jpg

3. Video's

IGN movies
Gamespot movies
EA site zelf

4. Reviews

IGN review
Gamespot review
1up review
Gametrailers review
Gamerankings gemiddelde

5. Links

EA Sports pagina
WiiGamer pagina
IGN pagina
Gamespot pagina
GameFaqs, voor de cheaters onder ons ;)

6. Policy

Alhoewel er niet heel veel te verklappen is qua verhaallijn in SSX: Blur (sterker nog, welke verhaallijn ;)) vinden we het toch fijn, als eventuele spoilers, in de daarvoor bedoelde spoilertags komen:

spoiler:
:+

Liever geen geblaat over het bakken van je nieuwe SSX:Blur op je dvd'tje, die je net met 1700kb/sec heb gedownload via een torrentsite. Niet doen dus ;)

Have fun zou ik zeggen :)

offtopic:
Spot je een foutje, laat het me weten, heb je nog iets toe te voegen, laat het me ook weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 09:28

Elroy

Zelda!!!

Heb het spel al sinds release en speel het zo nu en dan en is echt een topper :)
Weet niet waarom maar sinds ik skiees unlocked heb, wil ik niks anders meer.
Het speeld opzich best anders dan snowboard, maar vind skiees echt veel beter. Hebben meer mensen dit?

En die slalom lukt mij echt niet, als je 1 keer verkeerd zit (snelle gedeelte) komt het nooit meer goed.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Slalom op Peak 1 vind ik goed te doen, die op Peak 2 is al een heel stuk lastiger. Als je bij Peak 1 slalom, gewoon goed aan de rechterkant begint, bij het begin van het rottige stuk, en dan gewoon op de "groove" meegaat, dan gaat het echt heerlijk. Een tijd van 1:05 is dan makkelijk te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Oh cool, een SSX topic, had ik nog niet gezien :D

Ik ben momenteel met Mac een beetje challenges enzo aan het zoeken en 1-on-1 races om boards te unlocken. Hoe kun je eigenlijk aan nieuwe outfits komen? Ook door challenges?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Ik hoor veel positieve reacties op dit spel, en het lijkt me ook erg leuk, ik zit er over te denken het te gaan kopen.
Alleen heeft het wel genoeg replay waarde voor z'n geld? En ik hoorde dingen over vastlopen in het Wii topic, dat lijkt me wel erg vervelend aangezien ik dat niet vind horen bij een console game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WaWaWiiiiWa schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:40:
Ik hoor veel positieve reacties op dit spel, en het lijkt me ook erg leuk, ik zit er over te denken het te gaan kopen.
Alleen heeft het wel genoeg replay waarde voor z'n geld? En ik hoorde dingen over vastlopen in het Wii topic, dat lijkt me wel erg vervelend aangezien ik dat niet vind horen bij een console game.
Replay waarde zit het imo wel goed mee, omdat het spel best pittig is. Daarnaast zijn er veel toernooien, en, vind ik het bijvoorbeeld gewoon leuk om mijn half-pipe score te verbeteren. Vastloper heb ik zelf nog niet één keer meegemaakt, volgens mij heb je gewoon erg pech als dat gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Wat mij betreft zit het ook wel goed met de replay-waarde van het spel.
Al moet ik toegeven dat ik SSX: Blur nog maar sinds gisteren in mijn bezit heb en
dus nog niet echt aan 'replay' toekom :)

Ik heb veel SSX gespeeld op de GameCube en wilde daarom ook graag de opvolger voor de Wii hebben.
Maar wat viel dat tegen de eerste 10 minuten....
Het wilde echt niet lukken en ik kreeg dan ook het gevoel dat de Wii-controls niet echt geschikt zijn om SSX mee te spelen. Natuurlijk niet zomaar opgegeven en op het gemakje de tutorials eens doorgelopen,
daarna ging het gelijk stukken beter en is mijn (voorlopige) conclusie dat dit een erg leuk spel is.

Weet iemand trouwens hoe je gebruik kan maken van een 'adrenaline boost'?
Ik las in de handleiding dat je dit kan doen en ken dit ook nog van de GameCube versie,
maar ik zou niet weten hoe dit moet. Kan wel erg handig zijn in een race. Of gaat dit automatisch als de Groove-balk gevuld is?
Misschien goed om een eventuele reactie tussen spoilertags te zetten? Mocht iemand anders dit zelf willen uitzoeken?
Hoedje heeft gelijk, standaard controls hebben geen spoiler tag nodig

Hoedje bedankt voor de reactie, dat ga ik vanavond gelijk proberen...

[ Voor 6% gewijzigd door elmorian op 22-03-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
Hey wat leuk, een eigen topic nog wel! Dat heeft het spel imho ook wel verdiend. Helaas vallen veel reviewers door de mand bij het beoordelen van dit spel, als je kijkt naar middelmatige scores die worden gegeven.

Dit is één van de leukste spellen voor de Wii, omdat de controls gewoon heel goed werken. De leercurve is in het begin erg stijl, maar even doorzetten en je krijgt er heel veel voor terug.
elmorian schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:51:
Weet iemand trouwens hoe je gebruik kan maken van een 'adrenaline boost'?
Dat moet je groove meter wat gevuld zijn en dan kun je middels Z (de onderste trigger van de nunchuk) een boost krijgen, overigens gaat daardoor wel je groovemeter omlaag. Dit zijn gewoon de controls, dus het lijkt me niet dat dat tussen spoilertags hoeft :P

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 22-03-2007 09:02 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
kheb em ook gekocht :) maar moet alleen nog even wachten op mn nieuwe TV voor ik hem ga spelen, maar die word als het goed is vandaag bezorgd :)

[ Voor 19% gewijzigd door ravenger op 22-03-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
WaWaWiiiiWa schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:40:
Er is gewoon erg veel te doen. Er zijn redelijk veel banen met veel verschillende onderdelen (race, big air, slalom, free style etc.), waarbij de drie bergen allemaal en hele eigen stijl en moeilijkheidsgraad hebben. Daarnaast zijn er toernooien, challenges, verzamelen van muntjes (voor ubertricks) etc. Dat kun je dan ook nog eens allemaal doen met iets van 15 characters, voordat je het spel hebt uitgespeeld.

Kortom content en replaywaarde genoeg :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
En wat zijn de multiplayer opties eigelijk?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik ben er nog niet aan toegekomen om het uit te proberen,
maar in het menu heb ik wel gezien dat je kan kiezen uit een splitscreen (met twee spelers)
of een 'hotseat', waarmee je tot vier spelers kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoedje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:00:
Hey wat leuk, een eigen topic nog wel! Dat heeft het spel imho ook wel verdiend. Helaas vallen veel reviewers door de mand bij het beoordelen van dit spel, als je kijkt naar middelmatige scores die worden gegeven.
Het is ook geen slecht spel. Echter, imho kan hij niet tippen aan SSX3 of het heerlijke SSX Tricky (Tricky had wel een wat ander opzet, maar soit).

Een spel kan dan wel goed zijn, als zijn voorgangers beter waren, blijft er toch een zure na-smaak.

Kijkend naar het spel, is het volgens mij ook initieel gemaakt voor de Gamecube. Anyhow, los van alles, goed dat er weer een SSX is :)

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 22-03-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184424

PWM schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:22:
[...]

Het is ook geen slecht spel. Echter, imho kan hij niet tippen aan SSX3 of het heerlijke SSX Tricky (Tricky had wel een wat ander opzet, maar soit).

Een spel kan dan wel goed zijn, als zijn voorgangers beter waren, blijft er toch een zure na-smaak.

Kijkend naar het spel, is het volgens mij ook initieel gemaakt voor de Gamecube. Anyhow, los van alles, goed dat er weer een SSX is :)
Shit. Ik heb 'n Xbox 360 en had hiervoor een Cube. Vond SSX3 super- supergaaf. Ik twijfel(de) om een Wii erbij te halen, vooralsnog alleen voor SSX Blur en evt. Zelda. Maar misschien toch niet doen dus? SSX3 was echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 184424 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:26:
[...]

Shit. Ik heb 'n Xbox 360 en had hiervoor een Cube. Vond SSX3 super- supergaaf. Ik twijfel(de) om een Wii erbij te halen, vooralsnog alleen voor SSX Blur en evt. Zelda. Maar misschien toch niet doen dus? SSX3 was echt gaaf.
De SSX serie is gewoon een hele hele goeie.

Echter, als je verwacht dat Blur een volgende stap is, zou ik het niet doen. Wil je gewoon verder waar SSX3 was gebleven, dan kan je je er geen buil aan vallen :)

Los van de Graphics overigens. Ik heb SSX3 nooit gespeeld op de Gamecube, echter, op de Xbox 1, zag die er beter uit dan deze versie.

Quote uit review:
The degree to which you'll love or hate EA's Wii-exclusive SSX Blur depends upon how well you're able to repress memories of earlier SSX titles. Those new to the series might find the oddball Wii controls charming, quirky, and not ineffective. Those who put themselves in traction with masterpieces like SSX Tricky and SSX 3, however, might find that the unpredictability of the new motion-sensing controls is more of a wipeout than anything else.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 22-03-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184424

Oke dan. Ik ga 's kijken of ik SSX On Tour (of SSX3) kan krijgen voor de Xbox. Die is wel downwards compatible met Xbox 360 toch? (we raken lichtelijk offtopic) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166348

Postius schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:12:
En wat zijn de multiplayer opties eigelijk?
2-player splitscreen(alleen race en big air) en max. 4-player hotseat(wisselen van controllers, dus omstebeurt, geen race of big air). Al genoemd, niet gezien :)

Heb SSX sinds gister, en moet zeggen: was op het begin even bang dat dit spel inderdaad niet zo goed is, na al die redelijk neutrale scores. Maar na een uurtje gamen krijg je het helemaal door.
Slalom heb ik nog niet heel vaak geprobeerd, maar bij de eerst paar pogingen had ik al 16 van de 24 poortjes, dus leek me niet zo verschrikkelijk moeilijk als overal genoemd wordt.
De ubertricks wilden maar niet werken, tot ik in het pauzemenu er achter kwam dat ik de controller helemaal recht moet houden om hem uit te voeren. Had mn controller altijd een beetje omhoog...

Zolang je maar begint met tutorials volgen, en door blijft gaan tot je ze allemaal gehaald hebt, wordt het echt een geweldig spelletje.(tenzij je niet van SSX houdt natuurlijk).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 166348 op 22-03-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Vandaag SSX blur gehaald, een half uurtje gespeeld, maar wat een moeilijke game! Ik bak er echt niks van :P. Hoe kan je bij het spinnen bijvoorbeeld stoppen met spinnen? Ik spring in de lucht, beweeg de wiimote wat, hou hem daarna stil voor de landing maar hij blijft nog doorspinnen?

Hoge learning curve is in ieder geval allezins waar, ik hoop dat het het waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je tutorials doet kom je dr achter ;)
Maar ik zal het vast verklappen: a of b kort indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:09

Smoonshine

Feyenoord!!

PWM schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:34:
[...]

De SSX serie is gewoon een hele hele goeie.

Echter, als je verwacht dat Blur een volgende stap is, zou ik het niet doen. Wil je gewoon verder waar SSX3 was gebleven, dan kan je je er geen buil aan vallen :)

Los van de Graphics overigens. Ik heb SSX3 nooit gespeeld op de Gamecube, echter, op de Xbox 1, zag die er beter uit dan deze versie.
SSX3 en On Tour zagen er wat mij betreft op de Cube al beter uit dan Blur. Maar dat heeft misschien ook met de stijl te maken. Blur heeft een beetje een cartoon stijl, terwijl SSX3 en On Tour meer een realistische stoerheidsfactor hadden.

Overigens vermaak ik me prima met Blur. De gameplay is zeker wel leuker dan van de eerdere titels. Het geeft gewoon wat meer voldoening wanneer er beweging bij komt kijken. Zelfs met slalommen voel je je al een held wanneer je er al heen en weer bewegend doorheen komt. Daar kan het heen en weer bewegen van een pookje toch niet tegenop. Ook het doen van Ubers kost je veel meer moeite, waardoor het extra voldoening geeft wanneer je de UBers aaneen rijgt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:24:
Vandaag SSX blur gehaald, een half uurtje gespeeld, maar wat een moeilijke game! Ik bak er echt niks van :P. Hoe kan je bij het spinnen bijvoorbeeld stoppen met spinnen? Ik spring in de lucht, beweeg de wiimote wat, hou hem daarna stil voor de landing maar hij blijft nog doorspinnen?

Hoge learning curve is in ieder geval allezins waar, ik hoop dat het het waard is :)
FF op A drukken voordat je land! Vergeet niet dat je kunt boosten met Z en alternatief ook kunt springen met A.

Blur op de Wii vind ik mooier dan SSX 3 op de xbox, kijk alleen al naar de sneeuw! Veel gedetailleerder.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slalom heb ik nog niet helemaal door, iemand tipjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:09

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 166348 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:16:
Slalom heb ik nog niet helemaal door, iemand tipjes?
Oefenen! ;)

Bij mij duurder het ook x keren voor het lukte. Je moet als het ware in een soort flow komen waarin je in een constant ritme heen en weer beweegt. Echt een tactiek is er niet voor, het lukt gewoon ineens een keer :).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Pff, die negen ringen challenge van Peak 2 is wel erg pittig zeg. Ik heb hem nu bijna een uur gedaan en nog steeds niet gehaald. Ik heb nu al een paar keer 8 poortjes gehaald. Daarbij mis ik net of het laatste poortje (dat is heel frustrerend) of het een-na-laatste pootje (die in de lucht hangt).

Ooit gaat het lukken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Nu heb ik er wat meer mee gespeeld, inderdaad een erg leuk spel, je komt door de steeds opzwependere(spelling?) muziek ook zelf in een soort van 'Groove' :). Helaas is vallen extra pijnlijk omdat ook de muziek wegvalt. Dat je de groove als boost kan gerbuiken is ook erg fijn, waarom staat dat dan weer niet in de handleiding :X.

Verder dacht ik slim te zijn, en heb al mijn tot nog toe verdiende stats in 'speed' gestoken, dan kan ik lekker hard. Alleen kan ik nu haast onmogelijk de slalom halen, zodra dat heuveltje naar beneden komt schiet ik voorbij de vlaggetjes. (Ik had trouwens nergens iets gelezen dat je je character kon customizen met statpoints, leuk dat dat er in zit vind ik wel.)

edit: wat ik wel jammer vind is dat je soms voor je gevoel helemaal niet uit de baan vliegt, maar dat de game dat wel vind en je 'terugteleporteerd'. En ik heb al 2 vastlopers gehad toen ik in de buurt van het 'kies je peak' bord op de menu knop drukte, ik denk omdat hij dan én het menu van het bord, én het echte menu moet oproepen en dat dat elkaar in de weg zit.

[ Voor 20% gewijzigd door Goron op 23-03-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Ik vind Peak 3 echt enorm moeilijk met al die rotsen :\ Peak 1 en 2 zo uitgespeeld maar Peak 3 is echt een treetje hoger.

@Hoedje: Ik vind die ringen ook super irritant. Is ook de enige challenge van Peak 2 die ik nog niet gehaald heb.

Ik vind SSX echt een goed spel. Het skiën en snowboarden voelt echt heel natuurlijk aan. Hoewel ik snowboarden toch makkelijker vind.

@WaWaWiiiiWa: Dat teleporten is idd irritant net als dat je soms met freeride bezig bent en dat je dan weer een Race oid inrijdt en dat je moet wachten tot die klaar is met laden, op cancel moet drukken en dan weer moeten wachten op het laden. Voorderest heb ik ook weleens dat de ubers achter mekaar lukken en soms lukken ze ook echt niet. Heb er nu al 4 unlockt overigens :)

Edit: De slalom van Peak 3 is overigens erg makkelijk, haalde hem in 1x. Moet nu alleen nog eerste worden bij de races op Peak 3 de rest allemaal goud :)

[ Voor 9% gewijzigd door Snippertje op 23-03-2007 21:19 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 19:37

Steffy

Ayreonaut

Peak 3 is geweldig, wel erg wennen en je moet de baan echt uit je hoofd leren maar dit hele spel was al 1 groot leer moment. SSX is echt een topper voor de Wii naast Zelda. Grafisch heel erg goed, geweldige gameplay, hoge repaly waarde, wat al niet meer. Top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Waar kan je de 1 op 1 challenges eigenlijk vinden. Heb elke race gedaan op Peak 1, overal goud (behalve slalom natuurlijk :P ). Of moet ik gewoon free ride kiezen bij elke 'wedstrijd' en dan goed zoeken?

En wat vinden jullie van de DJ? Ik vind hem echte geweldig, pas helemaal in de setting van de game. Alleen sommige bekende review-sites zeiken hem helemaal af...

[ Voor 29% gewijzigd door Deruxian op 24-03-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Mja, ik vind die DJ ook wel vet, ook al zijn zijn zinnetjes een beetje beperkt. Ik vind het echt een lekkere sfeer geven, net zoals de radiostations dat in GTA doen zeg maar. En ja, de 1 vs 1 challenges zijn gewoon icons die ergens zweven in free ride mode.

Net peak 2 unlocked trouwens, dat wordt wel een stuk extremer 8)7 . Happiness tart alle vorm van rationaliteit, alsof je van de Mount everest afspringt ofzo, echt vet. Je kan ook echt zo idioot hard gaan daar.

Al met al geeft het spelen gewoon een geweldig gevoel, toch is de beperktheid van freeride erg jammer, er zitten overal van die onzichtbare teleport grenzen/eventstarts die me mateloos irriteren. Noem het dan geen freeride. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Trouwens is het iemand gelukt om een grotere flip dan een Quad flip te doen? Zowel back als front. Lukt me namelijk maar niet :P En ik snap niet dat iedereen Slalom zo moeilijk vind. Het is goed te doen. Zorg bij het landen dat je al de goed richt op land en zorg dat je zodra je bij een paaltje ben je al de andere kant op stuurt.

De Dj vind ik trouwens wel relax. De muziek past helemaal in de sfeer.

@WaWaWiiiiWa wacht maar op Peak 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Razor.Timo schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:23:
Trouwens is het iemand gelukt om een grotere flip dan een Quad flip te doen? Zowel back als front. Lukt me namelijk maar niet :P
Ik heb dat ook nog steeds niet voor elkaar gekregen :) Ik heb ook geprobeerd verschillende Ubers te combineren, maar dat is best pittig. Ik ben overigens nog steeds bezig alle challenges van peak 1 en 2 te vinden, bij m'n volgende mannetje ga ik denk ik maar iets gestructureerder te werk :P.

Ik vind de DJ eigenlijk ook wel prettig en als je er niet van houdt kun je hem gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-04 22:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 184424 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:33:
Oke dan. Ik ga 's kijken of ik SSX On Tour (of SSX3) kan krijgen voor de Xbox. Die is wel downwards compatible met Xbox 360 toch? (we raken lichtelijk offtopic) ;)
Zoek bij Intertoys...die heeft `m bij veel filialen voor 3/5 euro liggen ;)

Op de 360 ziet ie er btw nog iets mooier uit door de extra filters/upscaling :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Sinds gisteren ook ssx blur voor de wii :).

Wat een vet spel met de motion controls van de wii. Ik heb hiervoor veel SSX Tricky gespeeld op de xbox. Het is even wennen met de controls, maar ik had het verassend snel door :).
De ubers willen nog niet helemaal, maar dat komt meer omdat ik te enthousiast met m'n controller loop te zwaaien. Het is een kwestie van rustig de beweging maken en aan het eind een kleine snelle polsbeweging maken. Bij de tutorial zijn de ubers wel al gelukt.

Grafisch een van de mooiere games op de wii en de sneeuw en omgeving zien er echt goed uit. Ook leuk dat de sneeuw op je blijft plakken als je op je plaat gaat :P.

Ben nu nog bezig met Peak 1 en het is wel hinderlijk dat je niet kan zien welke onderdelen je al gehad hebt :(. Straks bij Peak 2 maar even opschrijven...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je wel zien: in pauze menu bij de Map. Staat er een Ster voor heb je m gedaan, geen ster dan heb je m niet gedaan :) (gele ster = goud, etc...)
(challanges trouwens alleen bij rider info, voor je begint bij career waar je je board moet uitzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Anoniem: 166348 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:38:
Kun je wel zien: in pauze menu bij de Map. Staat er een Ster voor heb je m gedaan, geen ster dan heb je m niet gedaan :) (gele ster = goud, etc...)
(challanges trouwens alleen bij rider info, voor je begint bij career waar je je board moet uitzoeken)
lol, ik kijk weer niet verder dan m'n neus :X. Tnx :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Anoniem: 166348 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:38:
Challenges kan je ook zien alleen niet precies welke, wat wel erg irritant is imo.
Moet je het menu induiken en dan bij career highlights.
Razor.Timo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:17:
Ik vind Peak 3 echt enorm moeilijk met al die rotsen :\ Peak 1 en 2 zo uitgespeeld maar Peak 3 is echt een treetje hoger.

@Hoedje: Ik vind die ringen ook super irritant. Is ook de enige challenge van Peak 2 die ik nog niet gehaald heb.

Ik vind SSX echt een goed spel. Het skiën en snowboarden voelt echt heel natuurlijk aan. Hoewel ik snowboarden toch makkelijker vind.

@WaWaWiiiiWa: Dat teleporten is idd irritant net als dat je soms met freeride bezig bent en dat je dan weer een Race oid inrijdt en dat je moet wachten tot die klaar is met laden, op cancel moet drukken en dan weer moeten wachten op het laden. Voorderest heb ik ook weleens dat de ubers achter mekaar lukken en soms lukken ze ook echt niet. Heb er nu al 4 unlockt overigens :)

Edit: De slalom van Peak 3 is overigens erg makkelijk, haalde hem in 1x. Moet nu alleen nog eerste worden bij de races op Peak 3 de rest allemaal goud :)
Hehe ja Peak 3 is even doorzetten geblazen, al die steentjes... :9
Ik snap niet wat er moeilijk is aan die ringchallenge van Peak 2 tho, eerste keer miste ik er eentje toen nog een keer gedaan en had de challenge in me pocket. Die ringchallenge van Peak 3 is pas irritant :)
De moeilijkste slalom was toch wel van Peak 2 denk ik Peak 3 is echt een eitje.
Verder heb ik nog geen ubertricks geunlocked voor 4 moet ik nog 2 icons en de rest nog tussen de 3 en 6.
Ook ga ik nog iets gestructureerder te werk met die challenges de volgende keer want oa op Peak 1 kan de laatste gewoon niet vinden... 8)7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
psychoclown schreef op zondag 25 maart 2007 @ 23:06:
[...]

Challenges kan je ook zien alleen niet precies welke, wat wel erg irritant is imo.
Moet je het menu induiken en dan bij career highlights.

[...]

Hehe ja Peak 3 is even doorzetten geblazen, al die steentjes... :9
Ik snap niet wat er moeilijk is aan die ringchallenge van Peak 2 tho, eerste keer miste ik er eentje toen nog een keer gedaan en had de challenge in me pocket. Die ringchallenge van Peak 3 is pas irritant :)
De moeilijkste slalom was toch wel van Peak 2 denk ik Peak 3 is echt een eitje.
Verder heb ik nog geen ubertricks geunlocked voor 4 moet ik nog 2 icons en de rest nog tussen de 3 en 6.
Ook ga ik nog iets gestructureerder te werk met die challenges de volgende keer want oa op Peak 1 kan de laatste gewoon niet vinden... 8)7
De slalom van Peak 2 is inderdaad by far de meest vervelende. Het enige mindere aan die van Peak 3 vind ik toch wel, dat als je aan het begin aan keer de verkeerde afslag neemt, dat je dan eigenlijk gelijk de spreekwoordelijke sjaak bent. Als je dat eenmaal door hebt is die ook een piece of cake eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Razor.Timo schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:23:
Trouwens is het iemand gelukt om een grotere flip dan een Quad flip te doen? Zowel back als front. Lukt me namelijk maar niet :P
Ik heb zojuist een 'switch 5x flip ' gehad op die idiote drop bij het einde van Spring Break 8)

edit: Weet iemand wat de stats ''edge" en "tricks" precies doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Goron op 27-03-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met edge kun je scherpere bochten nemen, handig voor slalom :)
Trick heb ik geen id, mss dat je makkelijker land ofzo, of hoger punten haalt bij een truukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Anoniem: 166348 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:25:
Met edge kun je scherpere bochten nemen, handig voor slalom :)
Trick heb ik geen id, mss dat je makkelijker land ofzo, of hoger punten haalt bij een truukje?
Trucjes kan je sneller & langer doen en je land idd makkelijker :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn peak 3 is rlx :D Na veel moeite tournament van peak 2 gehaald met die hele vervelende slalom... Werd echt sjagerijnig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 19:37

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 166348 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:21:
Damn peak 3 is rlx :D Na veel moeite tournament van peak 2 gehaald met die hele vervelende slalom... Werd echt sjagerijnig :P
Slalom op Peak 2 suckt ook, die heb ik maar 1 keer gehaald als eerste. Dat was nog per ongeluk ook want ik was vorige week bijna een stuk van mijn duim kwijt en alles zit in het verband maar ik toch spelen. Geheel per ongeluk ging het nog goed ook, hoe ik het deed weet ik niet, nooit meer als eerste gehaald maar zolang je gemiddelde van het tournament maar eerste is dan kom je wel verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat vinden jullie eigenlijk van deze game?
Ik heb scores van enkele reviews gezien, maar de een vind het spel matig en de ander weer goed.
Ik snap best dat over smaak niet te twisten valt, dus een wisselend cijfer is niet meer dan logisch. :)

Echter ben ik wel benieuwd naar jullie cijfers van dit spel, met een onderbouwing, wat je juist goed vind en wat juist niet... ;)
Ik zit namelijk te denken om hem te kopen, echter weet ik niet of ik dat zal doen of niet.

Wie o wie trekt me over de streep, of duwd me er juist voor weg? :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 12-04-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GJ-tje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:22:
Wat vinden jullie eigenlijk van deze game?
Ik heb scores van enkele reviews gezien, maar de een vind het spel matig en de ander weer goed.
Ik snap best dat over smaak niet te twisten valt, dus een wisselend cijfer is niet meer dan logisch. :)

Echter ben ik wel benieuwd naar jullie cijfers van dit spel, met een onderbouwing, wat je juist goed vind en wat juist niet... ;)
Ik zit namelijk te denken om hem te kopen, echter weet ik niet of ik dat zal doen of niet.

Wie o wie trekt me over de streep, of duwd me er juist voor weg? :)
Ik zit zelf te denken aan een 8,5. Op dit moment vind ik het samen met Zelda grafisch, en qua style, het er het mooiste uit zien. Daarnaast werken de controls gewoon heel erg goed voor mij, en is het spel ook nog eens heel erg uitgebreid. Multiplayer is best geinig, maar niet heel spectaculair, met als minpunt dat je niet met z'n vieren splitscreen kan racen. Samen met het feit dat er geen online inplentatie is en dat het soms slordig is afgewerkt (challenges die je niet goed kan bijhouden), maakt het spel niet perfect, maar zeker wel een heel goed, en vooral op dit moment een topper voor de Wii. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Ik denk dat iedereen in dit topic het spel een hoog cijver zou geven, anders zaten ze niet in dit topic :P

Of je hem wilt kopen moet je helemaal zelf weten. Ik zeg ja, maar ik ben ssx gek. Dus kies maar. Het skiet wel lekker iig.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 105012 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:19:
[...]

Ik zit zelf te denken aan een 8,5. Op dit moment vind ik het samen met Zelda grafisch, en qua style, het er het mooiste uit zien. Daarnaast werken de controls gewoon heel erg goed voor mij, en is het spel ook nog eens heel erg uitgebreid. Multiplayer is best geinig, maar niet heel spectaculair, met als minpunt dat je niet met z'n vieren splitscreen kan racen. Samen met het feit dat er geen online inplentatie is en dat het soms slordig is afgewerkt (challenges die je niet goed kan bijhouden), maakt het spel niet perfect, maar zeker wel een heel goed, en vooral op dit moment een topper voor de Wii. :)
Hier kan ik me helemaal in vinden. De graphics zijn goed, de controls zijn geweldig en het spel is erg uitgebreid. Helaas is de multiplayeroptie vrij beperkt en geen online modus (al is dat meer aan Nintendo te wijten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je ooit een SSX of Tony hawk game hebt gespeeld en je vond die leuk, dan vind je deze zeker ook leuk.
De controls zijn gewoon leuk, en het is gewoon lekker om soms ff snel naar beneden te zoefen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:23
Heb dit spel ook sinds zondag maar waar kan ik de outfit van mijn char. veranderen in career mode? Bij ssx 3 had je een shop op de pieste waar je langs kon maar zoiets heb ik nog niet gezien.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Je krijgt op een gegeven moment nieuwe kleren als je wint met challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bump!

Speelt er hier iemand nog SSX, of was het toch niet zo goed als men dacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb het spel uitgespeeld en toen was ik er ook wel klaar mee. Het grootste probleem is dat de multiplayer niet echt ideaal is, omdat het niveauverschil tussen iemand die het goed kan en iemand die het nog nooit heeft gespeeld zo groot is. Daarnaast zijn er nog zoveel andere leuke spellen op de Wii. Maar ik heb me er echt enorm mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ja ik ook wel zo'n beetje, nog wel tweede char gestart maar daarna niet echt vaak meer gedaan. Om eerlijk te zijn staat sinds dat ik met SSX Blur gestopt ben niet echt meer op de Wii geweest :). Zeker vermakelijke game want die heeft me een Wii weer een hele tijd laten draaien. (Zelda kan me op een of andere reden niet echt meer boeien (sinds de kerstvakantie) wat ik zeer betreur want ik speel Zelda altijd met plezier alleen ik wil er niet echt voor gaan zitten ook al vind ik het nog zo leuk :'()

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:39
mmm misschien toch maar halen deze game?
Kan mn Wii weer even onder het stof vandaan kruipen:(

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat zou die zeker kunnen doen, het is een uitgebreid spel, die veel uitdaging biedt, als je er in ieder geval van houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 09:51

greatgonzo

schit-te-rend!

skupje..

Wil nog een leuke boarding game, en twijfel een beetje tussen SSX en Tony Hawk Proving ground en Tony Hawk downhill Jam.

Er zijn vast wel mensen die SSX en TH hebben, waaraan ga ik waarschijnlijk de meeste lol beleven?

[ Voor 9% gewijzigd door greatgonzo op 15-01-2008 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Proving ground heb ik niet, maar de andere twee wel. SSX is veruit de leukste daarvan, veel meer variatie en het werkt beter. Downhill Jam voelt gehaast en niet af, en mist precizie. Ik weet niet hoe dat zit met Proving Ground, maar het zal vast wel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 09:51

greatgonzo

schit-te-rend!

volgens BOL is er ook een online mogelijkheid.. is het echt tegen elkaar spelen, of alleen scores uitwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Er zit geen online in ssx nee. Maar keuzes kan je beter maken in het algemene wii topic :) Hier gaat iedereen voor ssx natuurlijk ;)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
greatgonzo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:19:
volgens BOL is er ook een online mogelijkheid.. is het echt tegen elkaar spelen, of alleen scores uitwisselen?
Fout van BOL. Er zit geen online mogelijkheid in, en dat is eigenlijk hetgeen wat de game minder maakt qua multiplayer mogelijkheden. Sowieso kan je beter het even in het algemene topic vragen, want deze is vrij uitgestorven ;)
Pagina: 1