|
[ Voor 255% gewijzigd door Hoedje op 10-05-2007 19:17 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 255% gewijzigd door Hoedje op 10-05-2007 19:17 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 27-04-2007 13:57 ]
Anoniem: 46089
Je was er in ieder geval wel op tijd bij toen je er 3 weken geleden achter kwam dat de Wii uit isAnoniem: 216183 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:40:
grappig dat niemand dat ding kan krijgen. ik werd wakker en na een uurtje of 2 dacht ik, hey, is dat wii geval niet uit? dus ik pak de brommer en rij efkes naar de Replay, en ik zeg: doe mij maar z'n wii !
alstublieft dank u wel. afrekenen en zelda spelen =)'
dit was ong een goeie 3 weken geleden.
Anoniem: 24394
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 27-04-2007 14:10 ]
Anoniem: 117508
Anoniem: 117981
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
[ Voor 24% gewijzigd door Hironshy op 27-04-2007 15:16 ]
Er is geen enkel first party Wii spel met een datum na het tweede kwartaal. Het is veel te voorbarig om die conclusie op basis van die lijst te trekken.Hironshy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:11:
Hier een lijst van de komende first party games:
http://gonintendo.com/wp-...07/04/nintendotermine.jpg
Link
Missen we een paar uit de EU region?Ik denk nu zelfs dat Mario Galaxy niet eens in 2007 uitkomt.
[ Voor 37% gewijzigd door MetroidPrime op 27-04-2007 16:14 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 24394
Waar is Super Paper Mario???????????????????Hironshy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:11:
Hier een lijst van de komende first party games:
http://gonintendo.com/wp-...07/04/nintendotermine.jpg
Link
Missen we een paar uit de EU region?Ik denk nu zelfs dat Mario Galaxy niet eens in 2007 uitkomt.
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 27-04-2007 16:43 ]
Het Europese deel van die lijst klopt voor geen meter. Er staan in totaal maar 2 Wii spellen op voor Europa voor heel 2007.Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:42:
Waar is Super Paper Mario???????????????????
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Was al volop uitgelegd in de post daarna...Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:42:
Waar is Super Paper Mario???????????????????
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
En je probleem is. Nintedo zuigt gewoon compleet aan support van europese landen. Ze denken dat we nog in de middeleeuwen wonen denk ik.MetroidPrime schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:50:
[...]
Het Europese deel van die lijst klopt voor geen meter. Er staan in totaal maar 2 Wii spellen op voor Europa voor heel 2007.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Hij geeft toch al duidelijk aan dat die lijst niet klopt? Nintendo zal wel meer dan 2 spellen in de rest van 2007 uitbrengen. Ik ben wel met je eens dat Nintendo wel iets meer aandacht aan EU mag geven.disjfa schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:54:
[...]
En je probleem is. Nintedo zuigt gewoon compleet aan support van europese landen. Ze denken dat we nog in de middeleeuwen wonen denk ik.
Tijd voor een freeloader, dan kunnen we mischien einlijk een keer spellen spelen.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Weet je misschien ook de leverdag van dixons en hoelaat het ongeveer binnenkomt?Anoniem: 46089 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:59:
[...]
Je was er in ieder geval wel op tijd bij toen je er 3 weken geleden achter kwam dat de Wii uit is
Voor mensen die nog een Wii zoeken:
Reminder aanzetten op de site van Dixons en steeds langs gaan bij Dixonsfilialen zonder wachtlijst, dan heb je een grote kans dat je binnen 2 weken voorzien bent.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Teh Virst Post
Pff die reviewer is gewoon een mietje met z'n zwakke polsjesAnoniem: 24394 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:42:
Bust-A-Move Bash! krijgt een 5.3 op IGN.
BRON: http://wii.ign.com/articles/783/783393p1.html
Mijn vrouw thuis maar vertellen dat we dit spel NIET gaan aanschaffen.
[...]
Nintendo belooft meer Wii's
AMSTERDAM - Het tekort aan Wii's is abnormaal, vindt Nintendo-topman Satoru Iwata. Hij beloofde vrijdag de productie van de spelcomputer op te schroeven, zo meldt Associated Press.
De gameconsole is al vijf maanden op de markt, maar nog altijd kampen winkels met grote bevoorradingsproblemen. Volgens Iwata heeft Nintendo de vraag naar de spelcomputer onderschat.
Nintendo wil in het huidige boekjaar, dat in maart 2008 afloopt, in totaal veertien miljoen exemplaren van de spelcomputer verkopen. De teller zou inmiddels op 5,8 miljoen staan.
Als de voorspelling van Nintendo uitkomt zijn er in 1,5 jaar tijd bijna net zoveel Wii's verkocht als Gamecubes in 5 jaar tijd.
[ Voor 44% gewijzigd door MetroidPrime op 27-04-2007 19:38 ]
Anoniem: 105012
Anoniem: 93354
Ik gok dat de wachtlijsten met reserveringen rond Alkmaar nog altijd 4-6 weken lang zijn. Heb zelf 7-8 weken moeten wachten.rowyroald schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:40:
Ik kan het gewoon niet bevatten dat er blijkbaar in andere delen van het land geen wii te krijgen is. Ik woon zelf in de Randstad en ik heb al meer dan 3 maanden een wii.
[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2007 20:24 ]
Anoniem: 103465
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2007 20:26 ]
Ze verwachten er 1,1 miljoen per maand te verkopen gemiddeld. Wellicht gaan ze er wel meer per maand maken?Hoedje schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:24:
Ben ik de enige die het vreemd vind. Eerst zeggen ze, er zijn veel te weinig Wii's. Vervolgens zegt Nintendo dat ze in hun volgende fiscale jaar 14 miljoen Wii's verwachten te verkopen. Ze produceerden eerst rond de 800.000 stuks. Daarna maakten ze er 1 miljoen. Nu gaan ze er dus iets meer dan 1,1 miljoen per maand maken.
Ik zie niet in hoe zo'n klein verschil ineens het tekort moet wegwerken
[ Voor 16% gewijzigd door gr1542 op 27-04-2007 21:20 ]
Er zijn tussen september 2001 en december 2006 wereldwijd 21,52 miljoen Gamecubes verkocht.Gerwin schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:39:
Gaat goed met de Wii's weet iemand details over hoe de vorige generatie verkopen gelopen heeft?
Hoeveel heeft de GC, PS2e, XBOX1 verkocht in zoveel maanden en totaal in 1 jaar tijd?
Damn wat veelNintendo developing over 120 titles for Wii, DS
As if Nintendo didn’t have enough to do, they announced that they have a slew of titles in development for both the Wii and DS. Nintendo has 45 titles in the works for the Wii, and 79 titles for the DS. Satoru Iwata said that we will not learn about any of these games until the end of Summer.
bron
En hebben mensen nog problemen met de naam? Ik niet meerOn this day one year ago the Revolution was renamed the Wii.
[ Voor 12% gewijzigd door Vanitas op 27-04-2007 23:21 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Maar er is altijd wel iemand te vinden die wel een pasje heeft. Ik ken in ieder geval aardig wat mensen met een Makro pas. En ik woon ook 10 minuten van de Makro vandaan dus toen ik hoorde dat ze nieuwe wii's hadden stond ik zo voor de deur.Max|Burn schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:19:
[...]
Ik gok dat de wachtlijsten met reserveringen rond Alkmaar nog altijd 4-6 weken lang zijn. Heb zelf 7-8 weken moeten wachten.
De Makro is alleen B2B toch of niet...ik kan me vergissen... (Business 2 Business) Ik heb iig geen KvK nummer liggen. Het is verder inderdaad de beste keus als je een van de weinigen bent die A: Een makro in de buurt heeft en B: Een KvK nummer kan opgeven.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 28-04-2007 01:17 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 69767
En de PS2: 115.36 miljoen en de Xbox: 24 miljoen. (tot op heden)MetroidPrime schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:00:
[...]
Er zijn tussen september 2001 en december 2006 wereldwijd 21,52 miljoen Gamecubes verkocht.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 216382
Fervent fokker he, ik mis die My active topics.KeN. schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:31:
[...]
Teh Virst Post
[...]
Pff die reviewer is gewoon een mietje met z'n zwakke polsjes
Ik ga 'm sowieso halen. Laat tzt wel weten of hij gelijk had of niet.
8 player action laat ik niet liggen..
uhm...
Daarom hebben we hier bookmarksAnoniem: 216382 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:08:
[...]
Fervent fokker he, ik mis die My active topics
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 104593
Anoniem: 46089
Nee sorry, maar dat kunnen ze je vast vertellen als je de filialen bij jou in de buurt opbelt.Robin4 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:49:
[...]
Weet je misschien ook de leverdag van dixons en hoelaat het ongeveer binnenkomt?
Ik ben ook wel benieuwd naar het spel. De PS2 versie vond ik leuk, al speelde ik die wel erg snel uit..KeN. schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:31:
Pff die reviewer is gewoon een mietje met z'n zwakke polsjes
Ik ga 'm sowieso halen. Laat tzt wel weten of hij gelijk had of niet.
8 player action laat ik niet liggen..
Anoniem: 130184
In Eindhoven is er al maanden geen Wii meer te vinden. Ik vroeg 't laatst tegen beter weten in eens bij de Intertoys waarop die gast de lijst met reserveringen liet zien (A4 aan 2 kanten beschrevenAnoniem: 130184 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:28:
Nou hier bij de mediamarkt lag er 1 wii in de schappen, en bij een kleine winkel buiten het centrum zag ik er 2 liggen in de schappen... (Enschede). Misschien komt het nog wel eens goed met de bevoorrading
Ik liep gister de Dixons binnen in Weert en daar stond een PS3 en een Wii in de vitrine. De Wii was aangesloten op een TV met Wii Sports draaiende. Ook waren er genoeg nunchucks, classic controllers, Wii Play, RGB-, Component kabels en zelfs een paar oplaadstations van een 3th party. Zelf heb ik mijn Wii opgehaald op 7 december 2006, terwijl ik maar een paar weken van tevoren had gereserveerd. (E-Plaza)Rukapul schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:00:
[...]
In Eindhoven is er al maanden geen Wii meer te vinden. Ik vroeg 't laatst tegen beter weten in eens bij de Intertoys waarop die gast de lijst met reserveringen liet zien (A4 aan 2 kanten beschreven) samen met de opmerking dat "Nintendo er ongeveer 0 per week levert"
.
Know Thyself
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 130184
http://wii.nintendo.nl/1452.htmlGZ schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:30:
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met alle gereleasede VC games?
Ik heb hem ook vrijdag gekocht, voor 29,95 bij Bart Smit. Was het laatste exemplaar in de hele stad, ben alle winkels afgeweest en had het eigenlijk al opgegeven. Dit was de de tweede Bart Smit vestiging die ik probeerde en er lag er nog precies eentje voor mijDeddiekoel schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 10:45:
Ik heb gisteren Splinter Cell Double Agent voor 27 euro bij de FRS gekocht.
Moet zeggen dat de gameplay weinig verandert is tov deel 1 (laatste SC die ik heb gespeeld). De compleet vrije camera is inderdaad wennen. Grafisch is de game op zich ok, maar ik snap niet dat ze overal dat rare glasneffect op hebben gedaan...
Maar voor het geld volgens mij een leuke game ter afwisseling van DBZ totdat Spiderman 3 er is.
bron28 april 2007 - Volgens Saturo Iwata, de president van Nintendo, zijn er inmiddels al 3,3 miljoen Virtua Console-games gekocht. Daarmee is de Virtua Console een mooi succes voor Iwata en zijn vrienden, want als je bedenkt dat het goedkoopste spel (een NES-game) vijf euro kost, dan kun je narekenen dat ze bij Nintendo, en alle bedrijven die de games beschikbaar stellen, in elk geval zestien miljoen euro qua inkomsten hebben vergaard.
Helaas liet Iwata niet weten welke games nou het meest populair zijn, terwijl we dat wel graag willen weten.
April 27, 2007 - You've probably heard by now the story of how Nintendo kicked serious ass and took many names in 2006 with record sales and profit figures. Today in Tokyo, company president Satoru Iwata met with the press to discuss the numbers and shed some light on the Big N's future plans for the Wii and DS.
First off, to alleviate any worries on the matter, Nintendo has no plans on stopping development of games for the Wii and DS. As mentioned in an earlier report here at IGN Wii, Iwata revealed at the press conference that Nintendo is currently developing 45 Wii titles and 79 DS titles.
The president clarified that he's not sure if all these games will necessarily see release. However, the number does include some of the big Wii games that are set for release between the end of summer and fall, including Super Mario Galaxy and Smash Bros. Iwata hinted that these are real gamer games, rather than the casual stuff that we're seeing a lot of on the DS.
Nintendo's new console doesn't appear to be having trouble at retail. In fact, like the DS, there's been much concern over supply issues. Iwata noted that Nintendo has already increased production of the Wii. He expects the effects of this increase to be felt starting next month.
As for the DS, the company is producing 2.5 million systems per month. Noted Iwata, "In the past, we produced 2.3 million Game Boy Advance units in a month just once. However, the DS has crossed that and continues with 2.5 million units."
Nintendo's goal isn't just expanding hardware sales, though. In one of his more interesting comments, Iwata noted, "We're asked about our targets for hardware shipments, but selling hardware isn't our goal. Users purchase hardware in order to enjoy games. Our purpose in expanding hardware is to add life to our software business. As a mid to long term final goal, we've set out to sell enough hardware to sell 300,000,000 pieces of software."
This large software figure, Impress Watch later reported, includes software from both Nintendo and third parties.
Iwata also touched upon a few other points of interest for Nintendo. Noting the success of the Wii in international markets, he discussed the use of the Wii-mote and nunchuk as a controller for first person shooters. "Metroid Prime is not out yet, so this is just the opinion of testers, but it's being rated close to the keyboard and mouse control that's the standard for PC games," Iwata disclosed. He went on to suggest that perhaps Electronic Arts will be able to use the Wiimote in new ways for its sports games.
Nintendo hasn't been too forthcoming with figures form its online Virtual Console service, but today Iwata at last revealed just how well the service is performing. 3.3 million games have been downloaded worldwide through the service thus far. Sadly, he did not provide breakdowns for titles and virtual platforms.
Iwata was asked if Nintendo plans on offering software for cell phones and other platforms. "About five years ago," responded Iwata, "there was talk that portable game machines would be wiped out by cell phones. However, looking at the state of things now, that's not the case." As expected, Nintendo plans on continuing to make software for its own hardware. "One of our strengths is that hardware development and software development take place in the same building, and we can have close communication. We develop both together in order to create surprising products. By offering software to other companies, we could probably do good in terms of short term sales, but we'd lose Nintendo's strong point."
Iwata also made a slight reference to future Nintendo hardware. "It's possible that the market will suddenly change. This is why our hardware development team is considering a variety of things."
[ Voor 105% gewijzigd door Gerwin op 28-04-2007 23:13 . Reden: aanpassingen, toevoegingen, correctie's ]
Anoniem: 104593
Heb Mario 64 draaiend gezien en zelf Lylat Wars en Mario Kart 64.Gerwin schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:05:
Op het internet lees je dat Nintendo bij onderandere de N64 games aanpassingen heeft gemaakt aan de game om deze beter aan de huidige standaarden te laten voldoen. Hierbij moet je denken aan: 60fps, 480p, minder mist in de games, betere textures. Zelf moet ik bekennen dat ik nog geen N64 game gedownload heb, meer omdat ik de oudere N64 ook nog wel ergens in de kast heb staan. Zijn de games dusdanig beter gemaakt dat een download voor 10 euro het waard is? Mensen met ervaringen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 28-04-2007 23:40 ]
1. Was het niet gewoon de standaard film die ze eraan hangen met een niet aangesloten Wii? Dat er een demopod is betekend niet dat hij goed te verkrijgen is. 2. Ook een Wii Remote gezien....? 3. De rest van de spullen die je noemt zijn overal te krijgen 4. E-plaza/Bart-Smit heeft destijds hun klanten met reserveringen in de winkel (weet niet meer welke van de 2, het is 1 toko samen) hard genaaid en gaf voorang aan online reserveren..had je dat toen gedaan ?...SoulWar1 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:05:
De Wii was aangesloten op een TV met Wii Sports draaiende. Ook waren er genoeg nunchucks, classic controllers, Wii Play, RGB-, Component kabels en zelfs een paar oplaadstations van een 3th party. Zelf heb ik mijn Wii opgehaald op 7 december 2006, terwijl ik maar een paar weken van tevoren had gereserveerd. (E-Plaza)
Het tekort valt volgens mij dus erg mee, zeker in de kleinere steden.
[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 29-04-2007 01:09 ]
Anoniem: 54248
Toen ik vrijdag op zoek ging naar Splinter Cell zag ik bij de Free Record Shop Wii Remotes liggen met en zonder Play, evenals RGB en component kabels. Bij Bart Smit hadden ze ook nunchucks en classic controllers. Ik heb niet het idee dat de hoeveelheden enorm zijn, maar als je even rondkijkt moeten accesoires (inclusief wii motes) niet zo'n probleem zijn. De Wii zelf was overal uitverkocht, ik dacht even bij Intertoys ze te zien maar dat waren dummydozen. Demopods heb ik hier eigenlijk ook nog nergens gezien, behalve bij de Makro. Ik denk dat de meeste winkels geen demopod willen van een apparaat dat ze toch niet kunnen verkopen.Max|Burn schreef op zondag 29 april 2007 @ 01:08:
[...]
1. Was het niet gewoon de standaard film die ze eraan hangen met een niet aangesloten Wii? Dat er een demopod is betekend niet dat hij goed te verkrijgen is. 2. Ook een Wii Remote gezien....? 3. De rest van de spullen die je noemt zijn overal te krijgen 4. E-plaza/Bart-Smit heeft destijds hun klanten met reserveringen in de winkel (weet niet meer welke van de 2, het is 1 toko samen) hard genaaid en gaf voorang aan online reserveren..had je dat toen gedaan ?...
Ik heb al een wii, maar desondanks sta ik al 3 maanden in reservering nog met een tweede Wii bij Bart-Smit..nooit meer wat gehoord.
Beetje jammer dat het management van Nintendo toegeeft dat er nog steeds dikke tekorten zijn maar we hier 3x daags mensen horen roepen dat er niets aan de hand is.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Second that, de N64 spellen zien er veel mooier uit. MK64 vind ik niet heel veel verbeterd, maar vooral Mario 64 is echt een wereld van verschil en ziet er ihmo nog steeds strak uit!Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:39:
[...]
Heb Mario 64 draaiend gezien en zelf Lylat Wars en Mario Kart 64.
Het verschil is echt enorm, vooral qua scherpte, de wazige beelden zijn verleden tijd en ook lijkt alles sneller te draaien. Daarnaast is het een genot om de spellen met een goede analog stick(classic controller) te spelen. Nieuwe textures niet maar de fonts zijn wel minder pixelig. Zeker wel 1000 WiiPoints waard
Dat hoeft niet, zo hebben ze bij de Mediamarkt in Cruqius ook gewoon een echte Wii aangesloten die dan filmpjes (of het beginschermMax|Burn schreef op zondag 29 april 2007 @ 01:08:
[...]
1. Was het niet gewoon de standaard film die ze eraan hangen met een niet aangesloten Wii?
1. Nope, 100% zeker een echte wii. (Eerder hadden ze daar een GC met Metroid aangesloten, maar dat terzijde)Max|Burn schreef op zondag 29 april 2007 @ 01:08:
[...]
1. Was het niet gewoon de standaard film die ze eraan hangen met een niet aangesloten Wii? Dat er een demopod is betekend niet dat hij goed te verkrijgen is. 2. Ook een Wii Remote gezien....? 3. De rest van de spullen die je noemt zijn overal te krijgen 4. E-plaza/Bart-Smit heeft destijds hun klanten met reserveringen in de winkel (weet niet meer welke van de 2, het is 1 toko samen) hard genaaid en gaf voorang aan online reserveren..had je dat toen gedaan ?...
Ik heb al een wii, maar desondanks sta ik al 3 maanden in reservering nog met een tweede Wii bij Bart-Smit..nooit meer wat gehoord.
Beetje jammer dat het management van Nintendo toegeeft dat er nog steeds dikke tekorten zijn maar we hier 3x daags mensen horen roepen dat er niets aan de hand is.
Know Thyself
Sorry, ik bedoelde Japanse VC games.GZ schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:30:
Weet iemand waar ik een lijst kan vinden met alle gereleasede VC games?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
http://en.wikipedia.org/w...ual_Console_games_(Japan)
[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 29-04-2007 12:38 ]
Precies.. ik heb me met elk deel tot nu toe prima vermaakt.Anoniem: 46089 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:23:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar het spel. De PS2 versie vond ik leuk, al speelde ik die wel erg snel uit.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Anoniem: 69297
Waar heb je ze gezien in zwolle dan ?? Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een wii. Zwolle is niet echt super ver rijden voor me dus ik zou er morgen even kunnen kijken.Anoniem: 54248 schreef op zondag 29 april 2007 @ 01:31:
In zwolle heb ik de wii op diverse plekken op voorraad gezien. Zelf vorige week donderdag de wii besteld op amazon.de en binnen gekregen op zaterdag. Dus zo moeilijk is het nu ook weer niet om aan de wii te komen.
Later in zwolle nog wat wii remotes opgehaald. Ook ruim op voorraad.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69297 op 29-04-2007 14:10 ]
Ik heb de game niet voor de Wii, maar ik denk dat je het beste gewoon ff kan googlen op de tips voor de PS2 versie, zoals bijvoorbeeld hier: http://boardsus.playstati...ceofpersia&thread.id=3643Possible schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:56:
Heeft iemand toevallig al Prince Of persia gespeeld ? ik kom nog steeds niet verder in de game, namelijk het doden van die reus. (je moet zijn ogen eruit prikken en dat lukt me maar elke keer niet) Heeft iemand dit voor elkaar gekregen al ?
Geen enkele first party Wii titel ondersteunt geen 16:9 toch? Zoiets hoort volgens mij gewoon sowieso bij de kwaliteit die Nintendo moet leveren. 480p zal ook heus wel.Gerwin schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:30:
Is officieel al bekend dat Mario Galaxy en Metroid 16:9 en 480p draaien?
Of zitten we weer met een uitgerekte Metroid of Mario?
De VC games draaien allemaal wel 480p maar geen 16:9, right?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Nintendo heeft volgens mij officieel gezegd dat vrijwel alle first- en second-party spellen breedbeeld ondersteunen. Tot nu toe is Wario Ware de enige uitzondering. De E3 demo's van Metroid Prime 3 en Super Mario Galaxy waren in ieder geval wel in breedbeeld en volgens mij is het voor beide spellen ook officieel bevestigd.Gerwin schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:30:
Is officieel al bekend dat Mario Galaxy en Metroid 16:9 en 480p draaien?
Of zitten we weer met een uitgerekte Metroid of Mario?
De VC games draaien allemaal wel 480p maar geen 16:9, right?
De Gamecube versie niet, de Wii versie wel. Er was alleen een discussie of de 480p in Zelda echt 480p was of dat het ge-deinterlaced 480i was.Anoniem: 113431 schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:46:
klopt, maar denk er wel om dat de europese zelda geen 480p ondersteund
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 29-04-2007 16:52 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Gerwin op 29-04-2007 17:00 ]
Je loopt wel erg hard van stapel. Alle spellen die tot nu toe uit zijn gebracht en alle toekomstige spellen die al publiekelijk getoond zijn door Nintendo, ondersteunen breedbeeld en 480p op één na. Volgens mij zijn er momenteel zelfs maar 2 spellen op de Wii die geen breedbeeld ondersteuning hebben.Gerwin schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:58:
Europese Zelda geen 480p. De Wii versie in elk geval wel. Als Nintendo nu niet standaard games op 480p laat draaien met 16:9 begin ik haast spijt te krijgen van mijn aanschaf. Waarom krijgt Europa altijd een verminkte versie die ook nog eens later op de markt komt?
[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 29-04-2007 17:08 ]
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Het is heel moeilijk een echt beeld te krijgen wat games nu definitief wel of niet gaan ondersteunen. Ik vindt het jammer dat Nintendo niet als eis gesteld heeft dat een game 480p en 16:9 moet ondersteunen voor een release op de Wii van een console zou je toch verwachten dat specs en "systeemeisen" qua beeldscherm voor elke game hetzelfde zijn voor optimale ervaring.. Van wat ik heb ervaren met Gamecube en Virtual Console games is het allemaal een wirwar van ondersteuningen en resoluties. De ene game rekt uit omdat hij 4:3 gestuurd word op breedbeeld. De andere schakeld terug naar 480i weer een andere doet heel wat anders.MetroidPrime schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:06:
[...]
Je loopt wel erg hard van stapel. Alle spellen die tot nu toe uit zijn gebracht en alle toekomstige spellen die al publiekelijk getoond zijn door Nintendo, ondersteunen breedbeeld en 480p op één na. Volgens mij zijn er momenteel zelfs maar 2 spellen op de Wii die geen breedbeeld ondersteuning hebben.
Nintendo stelt die eisen wel degelijk en laat zich leiden door de bestaande standaarden. Het probleem is dat jij en ik allebei een TV hebben die die standaarden negeert. Op dit moment ondersteunen vrijwel alle Wii spellen 480p en breedbeeld, dus zoveel merk je er niet van.Gerwin schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:13:
[...]
Het is heel moeilijk een echt beeld te krijgen wat games nu definitief wel of niet gaan ondersteunen. Ik vindt het jammer dat Nintendo niet als eis gesteld heeft dat een game 480p en 16:9 moet ondersteunen voor een release op de Wii van een console zou je toch verwachten dat specs en "systeemeisen" qua beeldscherm voor elke game hetzelfde zijn voor optimale ervaring..
Dat is logisch. Gamecube spellen ondersteunen geen 480p en omdat ze niet geëmuleerd worden is het erg lastig, zo niet onmogelijk, om de meeste spellen wel in 480p te forceren. Er zijn op de Gamecube "alternatieve" manieren om 480p te forceren voor alle spellen, maar de meeste spellen werken dan niet meer omdat ze er niet voor ontworpen zijn.Van wat ik heb ervaren met Gamecube en Virtual Console games is het allemaal een wirwar van ondersteuningen en resoluties. De ene game rekt uit omdat hij 4:3 gestuurd word op breedbeeld. De andere schakeld terug naar 480i weer een andere doet heel wat anders.
Neem een "smal"beeld, en je bent je problemen kwijt!Gerwin schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:13:
[...]
Het is heel moeilijk een echt beeld te krijgen wat games nu definitief wel of niet gaan ondersteunen. Ik vindt het jammer dat Nintendo niet als eis gesteld heeft dat een game 480p en 16:9 moet ondersteunen voor een release op de Wii van een console zou je toch verwachten dat specs en "systeemeisen" qua beeldscherm voor elke game hetzelfde zijn voor optimale ervaring.. Van wat ik heb ervaren met Gamecube en Virtual Console games is het allemaal een wirwar van ondersteuningen en resoluties. De ene game rekt uit omdat hij 4:3 gestuurd word op breedbeeld. De andere schakeld terug naar 480i weer een andere doet heel wat anders.
Klik eens linksboven op "Got Index", daarna op je username die op dezelfde plek verschijnt..Anoniem: 216382 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:08:
[...]
Fervent fokker he, ik mis die My active topics
[ Voor 5% gewijzigd door job op 30-04-2007 11:52 ]
?? Is WarioWare geen 16:9?MetroidPrime schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:49:
[...]
Nintendo heeft volgens mij officieel gezegd dat vrijwel alle first- en second-party spellen breedbeeld ondersteunen. Tot nu toe is Wario Ware de enige uitzondering.
Nee, Wario Ware en Rayman zijn momenteel bij mijn weten de enige twee spellen die geen 16:9 ondersteunen. Druk maar eens op de Home-knop in het hoofdmenu en daarna in Wario Ware, dan valt het verschil in beeldverhouding veel meer op.
Dat klopt, verder ondersteunt ook Trauma Center geen 16:9, maar dat spel is hier nog niet uitgebracht. Misschien veranderen ze dat nog voor de PAL versie.MetroidPrime schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:00:
[...]
Nee, Wario Ware en Rayman zijn momenteel bij mijn weten de enige twee spellen die geen 16:9 ondersteunen. Druk maar eens op de Home-knop in het hoofdmenu en daarna in Wario Ware, dan valt het verschil in beeldverhouding veel meer op.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Voor het spelen met meerdere mensen: WarioWare. Voor het spelen in je eentje: Zelda.Chakotay schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:11:
Red Steel bevalt erg goed, wel flink wennen.... Wat zijn verder nog aanraders voor iemand die nooit eerder een Nintendo-console heeft gehad?
Dat kan alleen middels de RGB scart kabel en misschien via component (maar dat weet ik niet). Via composiet (de standaard bijgeleverde kabel) werkt dat niet.posttoast schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:11:
Nou, weten we dat ook weer. Kan het dan trouwens kloppen dat mijn Wii geen signaal stuurt naar mijn TV om het beeldformaat aan te geven (net zoals de Publieke Omroep dat doet)?
Wii Sports is sowieso een heel leuk spel. Dus daar zou ik echt even achteraan gaan en anders proberen te vinden via marktplaats/speurders/etc.Chakotay schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:11:
Alleen jammer dat Wii Sports nog ontbreekt, die zat niet in het doosje... Die krijg ik nog erbij als de vorige eigenaar hem langsgebracht heeft, en zoniet krijg ik wat geld terug.
Dat hangt er vanaf wat je leuk vindt. Zelda is een geweldig spel. Verder, hou je van partygames of juist uitgebreide single player games? Je kan evt. nog kijken naar leuke gamecube games (moet je wel nog een controller en een memorycard kopen). Kijk een beetje rond in de startpost zou ik zeggenRed Steel bevalt erg goed, wel flink wennen.... Wat zijn verder nog aanraders voor iemand die nooit eerder een Nintendo-console heeft gehad?
Ik gebruik hier een RGB-scart (de officiële van Nintendo), dus het zal dan wel aan mijn TV liggen.Hoedje schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:17:
[...]
Dat kan alleen middels de RGB scart kabel en misschien via component (maar dat weet ik niet). Via composiet (de standaard bijgeleverde kabel) werkt dat niet.
Bij mij werkte dat perfect. Ik heb nu geen scartkabel meer, omdat ik er pas weer één koop als ze het probleem met de scartkabel en WiiConnect24 fixen. Het probleem is dus, dat de TV automatisch overschakeld, ook al staat de Wii in standby (oranjelampje) en niet aan.posttoast schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:19:
[...]
Ik gebruik hier een RGB-scart (de officiële van Nintendo), dus het zal dan wel aan mijn TV liggen.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ja, ik had ook liever gezien dat Nintendo 480p en anamorf breedbeeld verplicht had gesteld. Bij gebrek aan zo'n verplichting hadden ze in ieder geval moeten verplichten dat op de verpakking aangegeven moet staan of een spel progressive ondersteund en/of letterbox/anamorf breedbeeld ondersteund wordt. Bijvoorbeeld met pictogrammen, zoals ze dat ook doen om de ondersteuning van controllers duidelijk te maken.Gerwin schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:13:
Het is heel moeilijk een echt beeld te krijgen wat games nu definitief wel of niet gaan ondersteunen. Ik vindt het jammer dat Nintendo niet als eis gesteld heeft dat een game 480p en 16:9 moet ondersteunen voor een release op de Wii van een console zou je toch verwachten dat specs en "systeemeisen" qua beeldscherm voor elke game hetzelfde zijn voor optimale ervaring.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Op mijn LCD (HD ready) ziet het er met de standaard composite kabel redelijk uit. maar als het verschil ziet met de component, dan is hij die 30 euro echt wel waard. Het wordt er echt een stuk beter van.Chakotay schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:38:
Ik moet trouwens zeggen dat het ding in de menu's een verbazend scherp beeld geeft op mijn HDTV, terwijl hij gewoon met de cheapo bijgeleverde composite-over-scart kabel zit aangesloten. (ingestelt op 50Hz 576i). Red Steel ziet er wel redelijk blurry uit, maar dat had ik ook niet anders verwacht op een HDTV.
Dat klopt, er wordt geen aspectratio doorgegeven door de Wii, zoals een xbox dat bijvoorbeeld wel doet middels een RGB kabel. Dat Hoedje zegt dat dat bij hem wel netjes omswitchte vind ik dus raar (nofi). Het stoort mij namelijk dat dat niet werkt, daarom valt het mij op.posttoast schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:11:
Nou, weten we dat ook weer. Kan het dan trouwens kloppen dat mijn Wii geen signaal stuurt naar mijn TV om het beeldformaat aan te geven (net zoals de Publieke Omroep dat doet)?
... en oranje! :P
@ Hierboven ^^ dat was ik dus. Krijg je als je broertje ook GoT opgaatidutcher schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:40:
Dacht vanmiddag in den bosch ik doe eens gek ik neem Far Cry mee. Nu een uurtje gespeeld. Controls is even wennen. In het begin had ik er een hard hoofd in dat het wat zou gaan worden. Maar na wat afstellen in het menu ging het al veel beter. Puntjes wat ik merk is dat de B (schieten) knop af en toe niet helemaal lijkt te werken. Nog een keer drukken lost het dan wel op. En af en toe kan je wel heel dichtbij komen voordat ze je opmerken. Verder vind ik het nog wel gaan met dit spel.
Misschien ligt het ergens anders aan. Maar met de composietkabel moet ik de TV altijd handmatig op de goede stand zetten, omdat die anders soms verspringt (meestal de zwarte balk onder in beeld). Terwijl het met de RGB kabel wel altijd goed ging op de automatische stand. Dat is vergelijkbaar met het verschil tussen de publieke omroepen en bijv. RTL5 qua breedbeeld en het verspringen.iNSaNe-oNe schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:57:
[...]
Dat klopt, er wordt geen aspectratio doorgegeven door de Wii, zoals een xbox dat bijvoorbeeld wel doet middels een RGB kabel. Dat Hoedje zegt dat dat bij hem wel netjes omswitchte vind ik dus raar (nofi). Het stoort mij namelijk dat dat niet werkt, daarom valt het mij op.
[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 30-04-2007 19:33 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dragon Ball Z is ook geen breedbeeld, dus dan zijn het er 3 waarvan 1 van Nintendo zelfMetroidPrime schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:00:
[...]
Bij Dixons is de Big Ben controller ook 9,99 maar dan spaar je wel bezorgkosten uitstijnos1991 schreef op maandag 30 april 2007 @ 19:13:
Even een vraagje:
Ik zoek zéér goedkope GameCube controllers.
Bij Bol.com zijn ze 9,99 maar het liefst heb ik ze nog goedkoperhet maakt me niet uit hoe ze eruit zien.
Wat heb je veranderd in de instellingen om het beter te maken? Hoe is de framerate van het spel en hoe ziet de omgeving er uit naar jouw mening?jip_86 schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:40:
Dacht vanmiddag in den bosch ik doe eens gek ik neem Far Cry mee. Nu een uurtje gespeeld. Controls is even wennen. In het begin had ik er een hard hoofd in dat het wat zou gaan worden. Maar na wat afstellen in het menu ging het al veel beter. Puntjes wat ik merk is dat de B (schieten) knop af en toe niet helemaal lijkt te werken. Nog een keer drukken lost het dan wel op. En af en toe kan je wel heel dichtbij komen voordat ze je opmerken. Verder vind ik het nog wel gaan met dit spel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq