|
[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2007 09:55 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2007 09:55 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2007 09:58 ]
ik quote mezelf wel ff zodat mensen dit kunnen lezenGorion3 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:22:
Dixons (in oosterhout) krijgt 30 mei ongeveer 20 wii's geleverd, en daar staan nu 5 mensen op de wachtlijst, dus als je nog eentje zoekt (en je woont niet al te ver weg) kan je daar dus bestellen
Anoniem: 178962
[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 18-05-2007 17:36 ]
Als we GoNintendo mogen geloven dan ie het gene wat niet cursief is allemaal confirmed.Hoedje schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:06:
[...]
Zover ik kan zien is die lijst niet veel meer dan speculatie, verder betwijfel ik zeer sterk of Brain Training wel op 29 juni al naar de Wii komt. Nintendo brengt immers al drie titels uit in juni: Pangya Golf, RE4 Wii edition en Mario Party.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 105012
Ik twijfel nog steeds eigenlijk. Moet Zelda, excite truck, en far cry nog uitspelen. Zomaar klakkeloos gaan kopen omdat het online is vind ik niks. Dus ga eerst nog eens goed nadenken en revieuws lezen alhoewel ze tot nu toe erg positief zijn.Anoniem: 105012 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:20:
Woei, nog een week, en dan online gamen
Nou nog maar afwachten of mijn portemonnee het toelaat...
Anoniem: 219071
Anoniem: 104593
Hahaha inderdaad, Mario Strikers zal zeker geen teleurstelling zijn als ik het zo allemaal lees. Het eerste deel was al geniaal, toffe gameplay, levels maar had te weinig keuze in captains en stadions dat is nu wel anders met alle oude + een zooi nieuweAnoniem: 219071 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:05:
Wel FarCry kopen, maar Mario Strikers niet ? Terwijl Farcry juist overal afgebrand werd !
Ps4/switch gamer
Hehe, je hebt gelijk. Maar die was 30 euro. Dat maakt het iets makkelijker natuurlijk.Anoniem: 219071 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:05:
Wel FarCry kopen, maar Mario Strikers niet ? Terwijl Farcry juist overal afgebrand werd !
[ Voor 43% gewijzigd door jip_86 op 19-05-2007 00:21 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Honderd procent zeker weet je het natuurlijk nooit, dat weet je alleen als Nintendo, Sony, en Microsoft en ik durf wel te beweren dat deze bedrijven zelf de exacte aantallen zo niet weten maar dat allemaal moeten uitzoeken. Als buitenstaander kom je dat niet te weten en vaar je altijd op 'bronnen'. Een willekeurige website is daarbij in elk geval wel een indicatie, niets meer niet minder. Op een 100.000 meer of minder kijk je dan ook niet meerNinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:55:
De hardware en software cijfers van vgchartz.com zijn toch allemaal nep. Ik las tenminste op neogaf dat ze daar niet meer gepost mochten worden omdat ze compleet verzonnen waren.
[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 19-05-2007 10:48 ]
Cool!jip_86 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 00:04:
[...]
Hehe, je hebt gelijk. Maar die was 30 euro. Dat maakt het iets makkelijker natuurlijk.
edit: er komt een RRR2
Met oa:
- Deeper storyline this time that details the history of the rabbids
- Rabbids HQ is located under a shopping center
- Graphics have gotten a bump up
- One mini game has the rabbids laying on tables that have electrodes positioned above them
- Another game has the rabbids in a theater talking on cell phones
- Confirmed for Wii and DS
GoNintendo
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik vind het een topgame (zeker voor 27 euro). Door Final Fantasy III ligt hij even stil maar ik vermaak me er prima mee!xxxneoxxx schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:42:
Splinter Cell: DA gescoord. De controls zijn wel ff wennen zeg..![]()
Nevertheless, gaan we toch mee verder..
[ Voor 52% gewijzigd door Deddiekoel op 19-05-2007 12:53 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
uhm...
Ze zijn niet nep, het is een schatting van het verkochte aantal. De tijden dat er tussen de officiele cijfers (van Nintendo/MS/Sony) is meestal aardig groot. vgchartz en nexgenwars maken tussen die tijd een schatting van wat het ongeveer is. Als er weer wat meer informatie is uitgekomen dan passen ze hun cijfers daar op aan.NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:55:
De hardware en software cijfers van vgchartz.com zijn toch allemaal nep. Ik las tenminste op neogaf dat ze daar niet meer gepost mochten worden omdat ze compleet verzonnen waren.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
uit het artikel:Razor.Timo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 00:20:
Lego starwars komt misschien naar wii
http://www.gamer.nl/doc/39284
Als deze goed verkoopt is dat hopelijk voor lucas arts genoeg reden om ook een goeie starwars game voor de Wii te maken.
Hopenlijk is het inderdaad wat nieuws. Lego statwars I en II zijn helemaal geweldig. Heb er aardig wat uurtjes op verbrand op de pc.Eerder werd er aangenomen dat dit een compilatie zal worden van de twee eerder verschenen Lego Star Wars games, maar hopelijk is het meer dan alleen maar wat we al kennen.
(bron)Points contained on a Japanese Nintendo Club account can also be transferred onto a Wii Shop account in order to download additional bonuses from Nintendo's Virtual Console store.
[ Voor 23% gewijzigd door ari3 op 19-05-2007 14:51 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Anoniem: 24394
Huh? Nee, ik wist hier niks van. Zal binnenkort even kijken of ik er wat meer over kan vinden. Zou wel cool zijn.ari3 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:41:
Ik lees net dit op Wikipedia:
[...]
(bron)
Weet iemand hoe je de transfer doet? Wanneer ik inlog in mijn Japanse Club N account zie ik geen manier om de conversie te doen... Ook kan ik geen Wii punten kopen in de shop met m'n Club punten. Captain N, is het jou gelukt om Club punten om te zetten naar Wii punten?
Edit: de Japanse Wikipedia over Virtual Console bevestigt de Engelse wiki niet. Daar staat dat Wii punten verkregen worden met prepay-kaarten of creditcard-betaling. Waarschijnlijk zit de Engelse wiki gewoon fout?
Veel plezier met een van mijn meest favoriete games allertijden.Anoniem: 24394 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 15:47:
Zelf maar even DKC2 gedownload.
[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 19-05-2007 15:59 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er volgende week meer bekend wordt over Pro evo 7, die ook op de Wii komt..Smoonshine schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:37:
Is PES7 al officieel aangekondigd voor de Wii? Het is de laatste tijd behoorlijk stil rond een PES Wii. Fifa 08 is natuurlijk afwachten wat het wordt. Ondanks dat EA lekker bezig is voor de Wii ben ik toch bang dat we een PS2 poort krijgen als Wii versie.
Nintendo SWITCH! FTW
Ben ook echt zeer benieuwd naar de controlsSOCO_cola schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:22:
[...]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er volgende week meer bekend wordt over Pro evo 7, die ook op de Wii komt..
we zullen zien dus, heb er in ieder iedergeval vertrouwen in dat die op de Wii uitkomt
This is the Way.
Eerst de single player uitspelen (een level of 70)NoTimeRemains schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:41:
mss een hele stomme vraag maar zit er geen multiplayer optie in Wario Ware? ik zie eigk ook niets in de handleiding staan. doe ik wat verkeerd?
heel erg bedankt. ik zit al +- een uur te zoeken in reviews...maartend schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:46:
[...]
Eerst de single player uitspelen (een level of 70)
[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 19-05-2007 23:49 ]
This is the Way.
Hij wilde het alleen maar NOG beter makenMax|Burn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:47:
Deze week in review bevestigd dus dat Miyamoto zat te zeiken over F-zeroGX en dat het niet goed was...volgens mij verliest ie z'n verstand..het is de beste ooit.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Waarschijnlijk dat je alleen bij deze games vippunten krijgt omdat het, als ik even snel kijk, allemaal 1st party games zijn waar dat cadeautje achter staat.Vincent7 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:50:
Wat betekent op de nintendo site, als je naar "games list" gaat, dat cadeautje bij "VIP 24:7" prijs?
[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 20-05-2007 12:17 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Tja, misschien vond hij het niet goed / is het niet geworden wat hij had verwacht.Max|Burn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:47:
Deze week in review bevestigd dus dat Miyamoto zat te zeiken over F-zeroGX en dat het niet goed was...volgens mij verliest ie z'n verstand..het is de beste ooit.
Je zegt het zelf al. Heb je een PAL console, dan speelt ie enkel PAL games af.MrVegeta schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:15:
Jullie kennen de game "Ikaruga" vast wel, een top down shooter voor de DC/GC. Dit lijkt me best wel vet om op de Wii te spelen, ziet iemand een reden waarom dit niet zou kunnen? Want zover ik weet zijn alle GC games backwards compatable.
Wat ik me wel afvroeg, moet ik ook ergens op letten als ik die game bestel, op regio oid.
http://www.play.com/Games...ng=Ikaruga&searchsource=0
"Region PAL: Will play on UK and European GameCube only."
[ Voor 52% gewijzigd door Vanitas op 20-05-2007 13:05 ]
Er zijn 3 videosystemen als het om consoles en games gaat:MrVegeta schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:15:
Jullie kennen de game "Ikaruga" vast wel, een top down shooter voor de DC/GC. Dit lijkt me best wel vet om op de Wii te spelen, ziet iemand een reden waarom dit niet zou kunnen? Want zover ik weet zijn alle GC games backwards compatable.
Wat ik me wel afvroeg, moet ik ook ergens op letten als ik die game bestel, op regio oid.
http://www.play.com/Games...ng=Ikaruga&searchsource=0
"Region PAL: Will play on UK and European GameCube only."
[ Voor 8% gewijzigd door Vincent7 op 20-05-2007 13:08 ]
wanneer je een GC spel opstart met de Wii dan gaat die Wii in 100% GC modes werken (lees: dan is het gewoon een gamecube, alleen dan in een nieuw jasje) dus dan werkt elk GC spel op de wii.Vincent7 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:06:
[...]
Er zijn 3 videosystemen als het om consoles en games gaat:
JPN NTSC
US NTSC
PAL
Je kan niet een game van een andere region (videosysteem) dan de console spelen. Ik weet niet zo goed hoe het zit met de Australische versie, want die is ook PAL en wordt vaak op hetzelfde tijdstip als EUR PAL uitgebracht.
EDIT: Het gaat hoogstwaarschijnlijk wel werkenAls het niet zou werken, dan ligt het specifiek aan de combinatie Wii en het spel en niet door regions verschil.
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 20-05-2007 13:52 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
De Wii werkt inderdaad in Gamecube mode en juist daarom gaan Gamecube spellen uit Japan en de V.S. standaard niet werken op een Europese Wii. De regiocodering die voor Gamecube spellen gebruikt is, blijft aanwezig als je een Gamecube spel op de Wii speelt.Bitfighter schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:24:
[...]
wanneer je een GC spel opstart met de Wii dan gaat die Wii in 100% GC modes werken (lees: dan is het gewoon een gamecube, alleen dan in een nieuw jasje) dus dan werkt elk GC spel op de wii.
Groeten Bitfighter
Dat zal er waarschijnlijk nooit komen. Dan zou de Wii alle schrijf- en leesoperaties naar een memory card moeten afvangen, wat waarschijnlijk onmogelijk is.DukeBox schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:44:
Wat ik erg fijn zou vinden als ze die firmware zo maken dat ik ook GC spellen kan saven op SD of interne flash.
Ik had begrepen dat Nintendo nog steeds Gamecube hardware en accesoires produceert, maar dat de meeste winkels ze juist niet meer willen verkopen.Veel winkels maken reclame met 'speel alle GC spellen ook op je Wii' en vervolgens verkopen ze geen gc randapparatuur.. beetje misleidende reclame eigenlijk.
Dancing Stage wordt zelfs geleverd met een Gamecube mat, dus het antwoord is ja.Iets dat ik me ook nog afvraag, als straks dancing stage uitkomt, werken de GC matten daar dan mee ?
[ Voor 43% gewijzigd door MetroidPrime op 20-05-2007 14:51 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik denk dat dat onvermijdelijk is. De GC backwards compatibility is leuk zodat winkels hun GC spul nog kwijt kunnen. Maar ik verwacht absoluut niet dat die spul bij gaan bestellen. Uiteindelijk zal Nintendo ds wel moeten. Ik hoop dan ook op ondersteuning van de classic controller en mem cards in GC mode.DukeBox schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:44:
Wat ik erg fijn zou vinden als ze die firmware zo maken dat ik ook GC spellen kan saven op SD of interne flash.
Ik wil namelijk mijn GC setje compleet houden en memory cards (origineel) zijn nergens meer te krijgen alsmede originele (witte zou helemaal gaaf zijn) GC controllers.
Veel winkels maken reclame met 'speel alle GC spellen ook op je Wii' en vervolgens verkopen ze geen gc randapparatuur.. beetje misleidende reclame eigenlijk.
Iets dat ik me ook nog afvraag, als straks dancing stage uitkomt, werken de GC matten daar dan mee ?
Ik zou er niet op rekenen als ik jou was. Nintendo schakelt expres alle Wii specifieke hardware uit zodra een Gamecube spel op de Wii gespeeld wordt, hoogstwaarschijnlijk om te voorkomen dat Gamecube homebrew gebruikt gaat worden om illegale kopiëen van Wii spellen te kunnen spelen. Het geheel schijnt ook nog eens behoorlijk goed dichtgetimmerd te zijn. Ik denk niet dat Nintendo een gat in de beveiliging gaat slaan om er voor te zorgen dat Gamecube spellen ineens ook met het Wii flashgeheugen en de Classic controller gaan werken, nog even los van de vraag of het überhaupt mogelijk is.Deddiekoel schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:50:
[...]
Ik denk dat dat onvermijdelijk is. De GC backwards compatibility is leuk zodat winkels hun GC spul nog kwijt kunnen. Maar ik verwacht absoluut niet dat die spul bij gaan bestellen. Uiteindelijk zal Nintendo ds wel moeten. Ik hoop dan ook op ondersteuning van de classic controller en mem cards in GC mode.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
http://wiicr.org/wiki/index.php/WiiCRWiiCR created by Jacob Jarick (mem) is a media player solution for the Nintendo Wii. It acts as a streaming media server and is capable of transcoding nearly any video file to a suitable flv for an embedded flash player. It allows browsing of the remote filesystem to view: videos (avi/xvid/divx/mpeg/wmv/etc), text files, jpg's and play mp3s.
Weet je het zeker? Hadden we die destijds niet bij de Free besteld?Max|Burn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:51:
Ik heb nog geen enkele GC game in me Wii gedouwd maar zal zometeen even Ikaruga PAL erin knallen. Weet wel zeker dat het werkt hoor. Alle PAL games werken.
Mijn Ikaruga komt overigens uit Australie
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Tegen dat probleem loop ik ook. Enige opties zijn:DukeBox schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:44:
Ik wil namelijk mijn GC setje compleet houden en memory cards (origineel) zijn nergens meer te krijgen alsmede originele (witte zou helemaal gaaf zijn) GC controllers.
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
[ Voor 40% gewijzigd door DukeBox op 20-05-2007 20:01 ]
Die BigBen troep is echt overal te koop hoor... De originele GC controllers zijn nog op veel sites te koop en in voorraad.Uiteindelijk heb ik voor optie 2 gekozen. Voor 2 tientjes heb ik een bigben GC controller en een memory card van 32 mb gekocht.
[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 20-05-2007 20:30 ]
Dat is het hem juist.. ik wil een originele. Liefst witMax|Burn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:01:
[...]
Die BigBen troep is echt overal te koop hoor... De originele GC controllers zijn nog op veel sites te koop en in voorraad.
weer open *
Ik heb hem nog niet eerder gezien en draai altijdje mee in dit topic maar very nice indeedMax|Burn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:01:
[...]
Edit2: Was aan het surfen en kwam deze tegen..nice Gamecube
[afbeelding]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
En dat weet jij want? Zelfs IGN suggereert dat er nieuwe info en media bij komt.Vanitas schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:47:
[...]
weer open *
En het is een site redesign, verder geen nieuwe info.
Ian Wright is best bekend volgens mij, Arsenal is toch niet de minste ploeg.Hoedje schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:02:
De (engelse) reclame voor Mario Strikers Charged Football is te zien via Youtube/GoNintendo. Het is eindelijk een aardige reclame. Al zullen die voetballers bij de meeste Nederlanders geen belletje doen rinkelen. Het is iig een stuk beter dan de ongelofelijk slome reclames voor de verschillende kanalen... alhoewel als deze straks ook ingesproken wordt met Nederlandse stemmen
Dat kreeg ik laatst toegestuurd van een vriend van me. Dunno waar hij het vandaan heeft, maar dat is het enige wat ik over de inhoud van de nieuwe site heb gehoord.Max|Burn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:00:
[...]
En dat weet jij want? Zelfs IGN suggereert dat er nieuwe info en media bij komt.
Als ze nou slim zijn dan dan passen ze de reclame gewoon aan voor NL. Dus met voetballers van NL ipv de UK.Vincent7 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:10:
[...]
Ian Wright is best bekend volgens mij, Arsenal is toch niet de minste ploeg.
Maar goed, het is best een leuke reclame
[ Voor 32% gewijzigd door Vanitas op 20-05-2007 22:18 ]
Hij was nog helemaal niet open. Hij gaat, naar ik mag aannemen, vanmiddag open.Anoniem: 219071 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:54:
Smashbros.com is weer dicht ? of was die nog niet geopend ?
Er staat nog steeds dat we 1 dag moeten wachten...
“(Concerning Impossible Mission as a download for the Wii) I wouldn’t say Virtual Console, because they’re not actually calling it the Virtual Console, but in the next few months there will be various announcements, I’m sure made by Nintendo that will offer users a system that will be similar to that of what Microsoft is offering at present, which is the ability to download content, which you guys are able to do, but they’ve got to set up their various systems. Microsoft are years ahead of the other two major players in that regard. It really depends on when Nintendo are rolling out their strategy, which I expect will be within the next two months.” - System 3 CEO Mark Cale
Maar het doosje eromheen is zo'n europese, niet zo eentje als om Mario Sunshine zit... Naja, ik wordt ook alweer een dagje ouderMax|Burn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:59:
Die kregen we toch niet?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Check deze danHoedje schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:02:
De (engelse) reclame voor Mario Strikers Charged Football is te zien via Youtube/GoNintendo. Het is eindelijk een aardige reclame. Al zullen die voetballers bij de meeste Nederlanders geen belletje doen rinkelen. Het is iig een stuk beter dan de ongelofelijk slome reclames voor de verschillende kanalen... alhoewel als deze straks ook ingesproken wordt met Nederlandse stemmen
Dat zal ik even aanpassen...GJ-tje schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:03:
Volgens mij kloppen de release data in de lijst uit de TS niet.
Ik kom over bijvoorbeeld Mercury Meltdown Revolution een (door de maker / uitgever) een release datum tegen van 8 Juni...
omdat dan alleen de maand bekend is, zonder specifieke dagTevens mist bij sommige games een dag...
Dit is toch echt al een paar keer gepost in het topicAnoniem: 219071 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:27:
http://www.wiigamer.nl/article/6611p1.html
Nintendo Media Event ?
Zal morgen pas de site van SmashBros open gaan?
Zal er morgen nieuwe info zijn over games ?
[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 21-05-2007 13:31 ]
Score is 8/10.So, the sound is spot-on, traditional Mario tunes given a bizarre funk makeover. Brilliant. In terms of visuals, there's great effects but the bulk of the action could have been produced on a GameCube - in fact, the whole game could've appeared on the N64 without any hassle. The joy of Mario Strikers lies in the genius control method, which actually works perfectly. It's not a hit and miss Eye-Toy gimmick and it's refreshing to pick up the remote without already assuming that the run, shoot and pass buttons are all in the same place on the pad that they have been for countless years in PlayStation footy games.
Of course, like most sports games, Mario Strikers is best played against friends - up to four, with decent Wi-Fi options. The single player game is strong enough to warrant a purchase too, especially as Mario Strikers finally breaks the recent drought of Wii releases. As the most original, admittedly surreal, take on the sport for years, Mario Strikers is a gem of a game and manages to flawlessly meet Nintendo's brief of appealing to absolutely everybody.
Wel een beetje lame..
bronOok krijgen we wellicht wat informatie over een 'Xbox Live Arcade-achtig download systeem', wat er volgens diverse bronnen aan zit te komen voor de Wii. Hierop kunnen we dus nieuwe games verwachten.
[ Voor 50% gewijzigd door Deddiekoel op 21-05-2007 14:29 ]
Anoniem: 24394
Wanneer komt Super Paper Mario nou naar ons toe???????Deddiekoel schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:52:
[...]
FOK! Games Heeft een US release lijst.
Op die lijst staat dat BWii in september uit gaat komen en dat MP3 op 20 Augustus uitkomt in de VS!
Betekent dus dat 'we' in september 1 triple-A titel en een andere A-titel al hebben gehad. Mijn verwachting is dat SSB:B ook dit jaar nog komt en dat (iig voor ons) Mario Galaxy naar 2008 schuift...
Mario Strikers: Charged Football is a deceptively hardcore little game. While at first it may seem little more than a fast-paced, space-age cartoony kickabout, after repeated play of the single-player and both offline and online multiplayer games, it becomes clear that there is far more depth to the game than, at first, meets the eye. Graphics-wise, while nothing much to shout about, it looks, well, happy and colourful and pleasingly chunky, in the way in which only truly memorable Nintendo characters can.
Ik verwacht dat MP3 rond die tijd ook naar Europa komt. Ik kijk persoonlijk heel heel erg uit naar BWii. Het lijkt me een erg leuke online RTS worden! Anyway, met een beetje geluk komen die titels dus niet veel later in Europa uit. Maar goed, we moeten hier nog steeds Brain Training, Super Paper Mario en Pokemon Battle Revolution krijgen.Deddiekoel schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:52:
[...]
FOK! Games Heeft een US release lijst.
Op die lijst staat dat BWii in september uit gaat komen en dat MP3 op 20 Augustus uitkomt in de VS!
Betekent dus dat 'we' in september 1 triple-A titel en een andere A-titel al hebben gehad. Mijn verwachting is dat SSB:B ook dit jaar nog komt en dat (iig voor ons) Mario Galaxy naar 2008 schuift...
This is the Way.
Hopelijk krijgen we hier weer de situatie van Metroid Prime 2, dat spel kregen wij minder dan twee weken na de V.S.jip_86 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:21:
Zouden wij MP3 krijgen als ze in Amerika Mario Strikers Charged krijgen? Lijkt me wel goede deal eigenlijk
Mario strikers charged is nog steeds voor mij eigelijk de interesanste titel voor de Wii, maar dat komt voornamelijk door ervaringen met zijn voorgangen. De metriod serie heeft me helaas nooit zo getrokken, maar wie weet tegen die tijd heb ik wel zin in een goed/leuk schiet spel.jip_86 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:21:
Zouden wij MP3 krijgen als ze in Amerika Mario Strikers Charged krijgen? Lijkt me wel goede deal eigenlijk
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik weet niet beter dan dat de release op 25-5-2007 staat/stond/heeft gestaanRazor.Timo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:06:
Heb ik iets gemist ofzo? Mario strikers charged had toch al 15 mei moeten uitkomen? Of zit ik gewoon te ijlen
?
Ah de 2 in een 1 veranderdCleetje schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:11:
[...]
Ik weet niet beter dan dat de release op 25-5-2007 staat/stond/heeft gestaan
Anoniem: 216382
Ik heb mijn Wii op 480P staan en via component/DVI op mijn Philips tv aangesloten (PF4321). Bij mij werkt alles naar behoren, zowel DBZ:BT2 en ook VC games geven geen problemen. De enige bug die ik heb is tijdens het spelen van Gunstar Heroes waarbij het beeld nog wel eens wil flippen, maar dat gebeurt zelden en ik los het simpelweg op door het kanaal te verversen (even opnieuw mijn HD uitgang selecteren in het tv-menu).marcohenken schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:58:
Beste mensen,
Ik ben al een tijdje in het bezit van een Wii, een Samsung LCD HD-Ready TV (LE-32R32B) en een componentensnoer.
Nou alles werkt gewoon naar behoren en Zelda, Wiisports en Wiiplay spelen met alle gemak op 480p.
Nu heb ik laatst Dragonball Z BT2 gehaald voor de Wii en elke keer als ik m opstart schakelt hij terug naar 576i zelfs, ziet het er ENORM uitgerekt uit (hij speelt hem dus ook niet in breedbeeld).
Verder heb ik ook aan alle 4 de kanten zwarte balken en dit werkt best op mijn zenuwen...
Komt dit nu door mijn tv? Of kan DBZ TK2 gewoonweg geen 480p aan?
Dit wil ik graag weten want het hoort toch gewoon in 480p af te spelen neem ik aan.
Er staat hierover ook niets op het doosje.
Zou dit misschien ook nog opgelost kunnen worden met een eventuele systeemupdate? De Virtual Console kan ook al geen 480p is bekend.
Meer mensen met dit probleem?
Starting today. Japan time.Anoniem: 216382 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:11:
[...]
Wat staat dr? Kan het plaatje niet zien..
Dat kan door in het Wii-menu de 480p optie te kiezen. Het werkt uiteraard alleen alleen met spellen met 480p ondersteuning.DarKHunteR schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:09:
Weet iemand toevallig hoe ik progressive scan aanzet bij het spelen van een gamecube spel op mijn wii?
Op de gamecube kan ik B ingedrukt houden tijdens het starten van het spel, maar in de wii start het spel direct, dus dat werkt niet.
Ik vind het dan wel een vreemd dat Zelda, Wiisports en Wiiplay het gewoon lekker doen zonder gezanik op 480p.Cleetje schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:07:
[...]
Ik heb mijn Wii op 480P staan en via component/DVI op mijn Philips tv aangesloten (PF4321). Bij mij werkt alles naar behoren, zowel DBZ:BT2 en ook VC games geven geen problemen. De enige bug die ik heb is tijdens het spelen van Gunstar Heroes waarbij het beeld nog wel eens wil flippen, maar dat gebeurt zelden en ik los het simpelweg op door het kanaal te verversen (even opnieuw mijn HD uitgang selecteren in het tv-menu).
Kortom: het ligt aan je tv. De Wii schakelt namelijk zelf terug als een game geen 480P ondersteunt. Als je tv dan geen 576i of 480i via component ondersteund, dan kun je idd verminkte weergave krijgen. Misschien dat Nintendo hier een oplossing voor heeft in een toekomstige firmware update, maar ik zou er niet veel van verwachten.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq