Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 10.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:40
Ikzelf maak geen gebruik van WPA, maar van WEP. Maar aan de andere kant, als je wifirouter een MAC lijst ondersteund, dan kun je het helemaal veilig maken.
Zet de broadcasting op je router uit en zorg dat alleen de apparaten waarvan het mac adres in de lijst staan gebruik mogen maken.
Vergis je niet, zowel WEP, WPA als WPA2 zijn absoluut te kraken.
Ikzelf ga binnenkort mijn netwerk omgooien en het op bovenstaande manier doen.
Knappe jongen die zo even de naam van mijn router en een mac-adress weet te kraken.

Maar het is ieder voor zich natuurlijk wat ze kiezen, maar bovenstaande scheelt een hoop gezeik en snelheid doordat er haast geen controle meer is iedere keer als er data verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 11:55

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoedje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:44:
Ik kan me ook nog wat pics herinneren van een fabriek uit Amerika, waar de spellen ingepakt werden o.i.d. (:?).
Distributiecentrum ;)
Zet de broadcasting op je router uit en zorg dat alleen de apparaten waarvan het mac adres in de lijst staan gebruik mogen maken.
Je hebt nogal een vertekend beeld, broadcasting uitzetten en mac filtering gebruiken zijn echt schijnbeveiligingen. WPA en WPA2 zijn zeer veilig. WEP totaal niet. Zodra je de versleuteling (b.v. WEP) gekraakt hebt kan je zo de MAC adressen sniffen dus MAC filtering is 0,0 veilig.

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 06-06-2007 09:20 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:44:
Voor een goede online service vind ik het niet zo'n probleem om voor te betalen. Maar ipv een maadelijkse fee zouden ze dan bijv. de online enabled spellen 2 euro duurder moeten maken.

BTW Australië is ook PAL toch?

Baas nintendo Austalië over the big 3
[...]

[afbeelding]
Super Paper Mario in Europa???? Ik hoor hier echt NIETS meer over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verkoopcijfers verhaal Wii vs PS3 op nu.nl: http://www.nu.nl/news/110...keer_zo_goed_als_PS3.html

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 06-06-2007 08:55 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Hoedje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:44:
Ik kan me ook nog wat pics herinneren van een fabriek uit Amerika, waar de spellen ingepakt werden o.i.d. (:?). Ik kan het nu ook niet meer vinden. Maar misschien dat iemand anders nog weet hoe dat zit...
Klopt, dat was ergens vlak voor de (Amerikaanse) release. Een filmpje waarin je zag hoe lui controllers en Wii's aan het inpakken waren. Ik gok dat aangezien de verpakkingen overal weer anders zijn ze de losse controllers en games aangeleverd krijgen en die in de US (en Europa?) inpakken.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Discs/Games worden gewoon in Duitsland gemaakt, alleen hardware wordt verscheept vanaf Japan en hier ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wii-remote heeft microfoon

Om met de deur in huis te vallen; De Wii-Mote blijkt al die tijd een microfoon ingebouwd te hebben. Althans, na het opbreken van het staafje troffen de techies van CNN een zogenaamde ‘audio translator chip’ aan. Dit stukje silicium heeft het vermogen om menselijke spraak in data om te zetten. DAT het ding gebruikt gaat worden is zeker, maar op welke manier is nog onduidelijk. Aankomende games als High School Musical en vermoedelijk ook de nieuwe Mario Party (denk aan de cube versie met microfoon erbij) vereisen spraak input. Wellicht dus zonder extra aanhangsel. Dat niemand dit eerder heeft ontdekt met al die kopotgesmeten staafjes tot nu toe, is menig gamert een raadsel.
bron: gamert.nl

Nu is gamert net zo betrouwbaar als een tokkie die je een auto wil verkopen maar het zou me niets verbazen als dit waar is.
Zou op zich wel fijn zijn als je niet met zo'n plastic stokkie hoeft te klooien.
Aan de ander kant had ik een onwijze hekel aan die spelletjes met microfoon dus da's weer de andere kant.

Misschien is het ook wel een vervanger voor de bluetooth headset waar iedereen op zit te wachten. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof je het zelf ? Dus je moet tijdens het spelen (swingen met de wii remote) er ook nog eens in praten... ?
Lijkt me sterk. Ik denk dat het gewoon een keihard gerucht is. Er waren toen plaatjes op internet, waarop inderdaad stond dat er een "audio translator chip" was aangegeven. En ik denk dat ze nu gewoon die naam vertalen naar microfoon. Het lijkt mij gewoon heel erg sterk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:50:
Geloof je het zelf ? Dus je moet tijdens het spelen (swingen met de wii remote) er ook nog eens in praten... ?
Lijkt me sterk. Ik denk dat het gewoon een keihard gerucht is. Er waren toen plaatjes op internet, waarop inderdaad stond dat er een "audio translator chip" was aangegeven. En ik denk dat ze nu gewoon die naam vertalen naar microfoon. Het lijkt mij gewoon heel erg sterk. :/
Misschien was deze chip goedkoper dan een audio decoder(aan de kwaliteit van het geluid te horen wel:P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Een knipoog smiley zegt je niets? :?
Ik denk dat het best zou kunnen, maar dan voor toepassingen zoals Mario Party.
Daar hoef je dan niet te zwaaien maar alleen te praten.
Dat was bij de Gamecube niet anders. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ja idd jeetje :o Nog meer functionaliteiten in een aperaatje. Mike! Het is geweldig.

Waarschijnlijk gaan ze dat dingetje gewoon goed gebruiken en zal het echt niet zijn dat je als een mongool moet zwaaien en dan proberen in dat ding te praten ;) Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:03
Ik heb er verder niet zo veel verstand van, maar ik neem aan dat er in die chip geen microfoon zit maar dat deze alleen data van een microfoon kan omzetten naar bruikbare gegevens? Dus dan zou ik denken dat er een soort nun-chunk achtig aanhangsel komt in de vorm van een microfoon? En dat de chip die het regelt in de wiimote zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Zody schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:33:
Ik heb er verder niet zo veel verstand van, maar ik neem aan dat er in die chip geen microfoon zit maar dat deze alleen data van een microfoon kan omzetten naar bruikbare gegevens? Dus dan zou ik denken dat er een soort nun-chunk achtig aanhangsel komt in de vorm van een microfoon? En dat de chip die het regelt in de wiimote zit....
My thoughts exactly..

De Blahdvd shop is inderdaad wel cheap.. Echter, zit je neit met import kosten, als de doane je pakje onderschept..? Ik ben een beetje huiverig om er wat te bestellen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
xxxneoxxx schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:36:
[...]

My thoughts exactly..

De Blahdvd shop is inderdaad wel cheap.. Echter, zit je neit met import kosten, als de doane je pakje onderschept..? Ik ben een beetje huiverig om er wat te bestellen.. :X
Nope, UK is binnen Europa, dus geen douane :) En ik heb wel eens vaker bij BlahDVD besteld, en heb tot nu toe niks negatiefs te melden over de webshop.

[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 06-06-2007 10:38 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Er word gezegt in het gerucht dat een microfoon in de mote zit. Daar gaat het nergens over of er mischien later wel of niet een andere extensie zou kunnen komen 8)7

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:59
Van wat ik heb gelezen is het een analog-to-digital converter.

Dus je zou er geluid mee kunnen omzetten naar een digitaal signaal, maar het wordt in de Wii controller gebruikt om de analoge accelero/itiltmeters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain N schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:17:
[...]
Klopt, dat was ergens vlak voor de (Amerikaanse) release. Een filmpje waarin je zag hoe lui controllers en Wii's aan het inpakken waren. Ik gok dat aangezien de verpakkingen overal weer anders zijn ze de losse controllers en games aangeleverd krijgen en die in de US (en Europa?) inpakken.
Yup, die bedoelde ik :)
Gonadan schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:42:
[...]
Nu is gamert net zo betrouwbaar als een tokkie die je een auto wil verkopen maar het zou me niets verbazen als dit waar is.
_O-
disjfa schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:38:
Er word gezegt in het gerucht dat een microfoon in de mote zit. Daar gaat het nergens over of er mischien later wel of niet een andere extensie zou kunnen komen 8)7
disjfa schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:38:
Ik snap je post niet echt. Maar een tijdje terug is al de aanstichter van het gerucht gepost, de CNN en die heeft het alleen over een chip, geen microfoon. Dus mocht het kloppen dan zul je waarschijnlijk altijd nog een microfoon in de extention port moeten stoppen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 18:59
(Simpele) Speakers kan je eventueel ook gebruiken als microfoons.

Vooral bij goedkope oordopjes werkt het vrij aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

BarôZZa schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:53:

Correct, het principe is dan ook hetzelfde. Er is een soort membraan wat trilt.
Of dat nou eletrisch aangestuurt wordt om geluid te genereren of door geluid aangestuurd wordt om een electrisch signaal te genereren maakt niet uit. Gaat twee kanten op, als de electronica het toelaat. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:53:

euh net zo aardig als bij de DS?
GroEn
GROEN
GRoeN

Of. I OBJECT ook te vervangen door. WAAAAh

Volgens mij kost een beetje fatsoenlijk microfoon best veel.

Die singstar dingen zelfs, zijn ook aardig brak volgens mij.

Spellen met microfoon functies zijn volgens mij meer gimmick dan echt toffe gameplay. Om het echt tof te laten worden heb je volgens mij zo'n goede herkenings software nodig / pre training instellen / en apperatuur nodig. Dat het simpelweg te duur is om een leuk microfoon spel uit te brengen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 23:53
Captain N schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:17:
[...]

Een tijdje terug stond er een filmpje op internet van het Europese distributiecentrum van Nintendo. De spellen en accesoires worden daar verpakt in doosjes die ook uit Japan komen. Ik geloof dat alleen de hoesjes en de handleidingen daar bedrukt werden. Zowel de spellen, accessoires, consoles als de verpakkingen worden aangeleverd.

Het was ongeveer hetzelfde als het Amerikaanse filmpje, alleen op kleinere schaal. Volgens mij heeft Nintendo World Report ooit een bezoek gebracht aan het Amerikaanse distributiecentrum en worden, in tegenstelling tot in Europa, de spellen in Amerika wel ter plekke geperst.
Chester schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:37:
[...]

Nope, UK is binnen Europa, dus geen douane :) En ik heb wel eens vaker bij BlahDVD besteld, en heb tot nu toe niks negatiefs te melden over de webshop.
Die winkel zit juist helemaal niet in de UK. Die winkel zit op het eiland Jersey. Jersey maakt geen onderdeel uit van het Verenigd Koninkrijk of de Europese Unie, waardoor je eigenlijk wel invoerrechten hoort te betalen. Dat je dat nog niet hebt hoeven doen is een kwestie van geluk.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:36:
[...]

My thoughts exactly..

Welke game zie je dan die echt goedkoop is bij die BlahDVD?

Mario Strikers kost bijvoorbeeld 30 pond, dat is 45 euro (Bij GCshop is is 41,50)
SSX Blur 33 pond, dat is 50 euro (dat is ie ook bij Gamevision)

Sonic kost 25 pond, dat is 37,50, dat is dan de enige opvallend voordelige die ik zag.

Duur zijn ze zeker niet, maar voor een online shop zijn het geen hele bijzondere prijzen. Je kan beter ff budgetgaming.nl checken als je gewoon de laagste prijs in Nederland wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:40:
[...]

Welke game zie je dan die echt goedkoop is bij die BlahDVD?

Mario Strikers kost bijvoorbeeld 30 pond, dat is 45 euro (Bij GCshop is is 41,50)
SSX Blur 33 pond, dat is 50 euro (dat is ie ook bij Gamevision)

Sonic kost 25 pond, dat is 37,50, dat is dan de enige opvallend voordelige die ik zag.

Duur zijn ze zeker niet, maar voor een online shop zijn het geen hele bijzondere prijzen. Je kan beter ff budgetgaming.nl checken als je gewoon de laagste prijs in Nederland wilt.
30 pond is ongeveer 42,-, 33 pond is ongeveer 45 euro, en dat zijn de bedragen inclusief verzendkosten. Je moet dus wel in ponden afrekenen, anders kom je op hogere bedragen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Die winkel zit juist helemaal niet in de UK. Die winkel zit op het eiland Jersey. Jersey maakt geen onderdeel uit van het Verenigd Koninkrijk of de Europese Unie, waardoor je eigenlijk wel invoerrechten hoort te betalen. Dat je dat nog niet hebt hoeven doen is een kwestie van geluk.
Play zit toch ook op Jersey? Want ook die toko is importbelastingvrij...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:54:
[...]

Play zit toch ook op Jersey? Want ook die toko is importbelastingvrij...
Officiëel wel, Jersey hoort niet tot het BTW-gebied van de EU en daarom moet je eigenlijk invoerrechten betalen. Dat je dat tot nu toe niet hebt hoeven doen is weer een ander verhaal.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 06-06-2007 12:00 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ik wil graag mijn wii als media center gebruiken en heb de volgende software gevonden. heeft een van jullie die al wel een geprobeert?

Weezo: http://www.weezo.net
WiiCR: http://wiicr.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
nvm, verkeerd gelezen :P

[ Voor 95% gewijzigd door Chester op 06-06-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Chester schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:04:
[...]

Daar staat een 'JA' bij douane gebied, maar een 'NEE' bij btw- en accijnsgebied :>
En als je de tekst boven aan de pagina leest, dan zie je dat dat betekent dat je invoerrechten moet betalen.
Sommige gebieden maken wel deel uit van het geografische grondgebied van de EU, maar behoren niet tot het douanegebied, het accijnsgebied en/of het BTW-gebied van de EU. Voor de belastingen worden deze uitzonderingsgebieden dan als niet-EU-landen beschouwd.
Ik weet het ook alleen maar omdat ik het toevallig al een keer eerder ben tegengekomen en het verwarren van Jersey met het Verenigd Koninkrijk is ook begrijpelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 06-06-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:23
Er komt vrjidag een nieuw golfspel uit. Pangya! Golf with Style. Wat denken jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MetroidPrime schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:06:
[...]

En als je de tekst boven aan de pagina leest, dan zie je dat dat betekent dat je invoerrechten moet betalen.

[...]

Ik weet het ook alleen maar omdat ik het toevallig al een keer eerder ben tegengekomen en het verwarren van Jersey met het Verenigd Koninkrijk is ook begrijpelijk.
Zie mijn edit :P

Maarja, waarom heb ik dan bij play nooit btw moeten betalen, heeft niks met geluk te maken aangezien ik daar _erg_ vaak spullen haal. En dat zijn niet altijd pakketjes van onder de 20,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:04:
Ik wil graag mijn wii als media center gebruiken en heb de volgende software gevonden. heeft een van jullie die al wel een geprobeert?

Weezo: http://www.weezo.net
WiiCR: http://wiicr.org
Koop een tv out kabel van 10 euro ipv die Wii bende te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:24:
[...]

Koop een tv out kabel van 10 euro ipv die Wii bende te gebruiken.
waarom? mijn computer staat nogal ver van mijn tv.

youtue filmpje van weezo
http://youtube.com/watch?...R0jM&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?...a4Cs&mode=related&search=

t ziet er echt wel gaaf uit. ik ga t vanavond mar eens proberen
er staan ook filmpjes van wiirc op youtube, maardie zien er toch wat minder mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik vond BlahDVD ook redelijk goedkoop. De euro prijzen waren bijna allemaal 48 euro. Dat is toch best aardig. Scarface voor 36,5 was volgens mij een uitschieter en dus heb ik die besteld (pre-order).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

jip_86 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:17:
Er komt vrjidag een nieuw golfspel uit. Pangya! Golf with Style. Wat denken jullie er van?
volgens IGN zijn de controls nogal verwarrend en is Wii sports zowiso beter op dit vlak. Zeer spijtig is dat spel geen internet play heeft (de pc versie ondersteunt dit WEL), wat eigenlijk de enige reden zou zijn om dit spel te kopen. Als je een golfliefhebber bent kan je beter bij Wii golf blijven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:37:
[...]

waarom? mijn computer staat nogal ver van mijn tv.

youtue filmpje van weezo
http://youtube.com/watch?...R0jM&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?...a4Cs&mode=related&search=

t ziet er echt wel gaaf uit. ik ga t vanavond mar eens proberen
er staan ook filmpjes van wiirc op youtube, maardie zien er toch wat minder mooi uit.
Omdat het onhandig is, allemaal gestream, omzetten, niet bepaald geweldige beeldkwaliteit etc. Gewoon een tv out kabel van een meter of 10 neerleggen is veel praktischer en veel beter kwa kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Arunia schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:48:
Ikzelf maak geen gebruik van WPA, maar van WEP. Maar aan de andere kant, als je wifirouter een MAC lijst ondersteund, dan kun je het helemaal veilig maken.
Ikzelf ga binnenkort mijn netwerk omgooien en het op bovenstaande manier doen.
Knappe jongen die zo even de naam van mijn router en een mac-adress weet te kraken.
Even deze onwaarheid eruit werken.. Gebruik Kismet (scanner onder linux) laat hem hooguit een paar minuten aan staan en ik heb je MAC adres + SSID.. De enige manier van beveiligen die je kan gebruiken zit hem in de encryptie en niet in de MAC adres lijst en hidden SSID.. Daarnaast als je het echt veilig wilt zet je een firewall tussen je draadloos netwerk en je echte netwerk.. vpn ertussen.. maar dat is meer bedrijfsituatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe dat programma dat doet.
Maar ja, er wordt altijd zoveel geroepen overal en nergens wat je wel en niet zou moeten kunnen/mogen doen. En wat er qua hacken allemaal mogelijk is.
Denk dat niets echt veilig is.
Ga eens kijken naar dat Kismet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bechown schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:57:
[...]

Even deze onwaarheid eruit werken.. Gebruik Kismet (scanner onder linux) laat hem hooguit een paar minuten aan staan en ik heb je MAC adres + SSID.. De enige manier van beveiligen die je kan gebruiken zit hem in de encryptie en niet in de MAC adres lijst en hidden SSID.. Daarnaast als je het echt veilig wilt zet je een firewall tussen je draadloos netwerk en je echte netwerk.. vpn ertussen.. maar dat is meer bedrijfsituatie ;)
Je vergeet dat een MAC adres op een netwerk uniek moet zijn, zodra jij dus de boel gescanned hebt en dat MAC + SSID hebt kun je inderdaad verbinden. Maar zodra de andere computer ook aan staat (iets wat nodig is wil je pakketjes kunnen sniffen met een toegestaan MAC adres erin) gaat het hele netwerk over de zeik en heb je dus alsnog geen verbinding.

Enige manier waarop je er dus gebruik van kunt maken is als je een MAC adres te pakken hebt van een PC die zo goed als altijd uitstaat en dan nog kun je het niet gebruiken mocht die PC toch aangezet worden. De melding dat er een dubbel MAC adres op het netwerk aanwezig is zal de persoon zeker aansporen op onderzoek uit te gaan en dus te ontdekken dat jij de boosdoener bent.

Natuurlijk is het relatief dom om zonder encryptie je data te gaan verzenden, een vorm van encryptie is dus altijd nodig om te voorkomen dat andere mensen jouw data uitlezen (maar afhankelijk van de data boeit dat in een thuissituatie vaak niet zoveel). De encryptie echter als primair doel gebruiken om buitenstaanders geen toegang te verlenen tot jouw eigen internet verbinding is een MAC filter zeker aan te raden als aanvulling op de encryptie.

Het is hetzelfde als kwantum encryptie, de encryptie zelf hoeft niet sterk te zijn als er maar een goede detectie is van een 3e partij, dan kan simpelweg de verbinding verbroken worden op het moment dat de 3e partij gedetecteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw aangekondigde Wii games als voorproefje op de E3.

Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
Godzilla Unleashed
Brunswick Pro Bowling
Dave Mirra BMX Challenge
Pinball Hall of Fame: The Williams Collection
Need for Speed ProStreet
Looney Tunes: Acme Arsenal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik wacht nog stééds op Wii music :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Correct maar ik vertel ook niet het hele verhaal want dat mag volgens mij niet volgens de regels.. Zijn ook wat truukjes voor ook al is de computer actief..

Dit is volgens mij nog op het randje: Foutieve pakketten sturen naar AP/router of client tot ie crashed.. daarna als eerst aanmelden.. vaak first come first serve.. AP/router hacken.. jezelf toevoegen aan MAC lijst en voordat gebruiker het echt doorheeft, heeft hij weer verbinding.. (veel uitzoekwerk van te voren: encryptie key spoofen, AP/Router merk + hack)

Maar zal nu stoppen met offtopic gebrabbel.. feit blijft als je wireless gebruikt je redelijk simpel te hacken bent als iemand wat tijd over heeft.. kost vaak veel tijd als er een redelijke beveiliging op staat..

Edit: Zal ontopic tips geven voor je wii draadloosnetwerk: hoogste encryptie kiezen.. en geen merknaam in je SSID stoppen.. Geen default password op je Acces Point/Router..

Dat is meestal wel genoeg voor thuis gebruik tegen minder ervaren hackers.. Als je het niet helemaal vertrouwd wijzig je gewoon je key + SSID eens in de zoveel tijd..

[ Voor 16% gewijzigd door bechown op 06-06-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was toch al officieel bevestigd dat Wii Music dit jaar nog wordt uitgebracht? In samenhang met Wii Fitness e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
[quote]bechown schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:57:
[...]

[/quote]Lees omhoog ;) Ik zei hetzelfde. (Maar wat algemener :))

* Max|Burn Eensch

idd offtopic maar nog heel ff..

[quote]De melding dat er een dubbel MAC adres op het netwerk aanwezig is zal de persoon zeker aansporen op onderzoek uit te gaan en dus te ontdekken dat jij de boosdoener bent.[/quote]Als ik het me goed herinner: Een dubbel IP adres krijg je duidelijk een melding..van in Windows. Een MAC adres conflict propt windows doorgaans weg in het systeemlog en ineens is je verbinding weg..als gemiddelde leek kom je er dus niet achter.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 06-06-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Is er niet iets met dat Play alles verzend vanuit Engeland ofzo? Want je maakt mij ook niet wijs dat ik er steeds tussendoor gezwijnd ben, ik heb er echt nog _NOOIT_ belasting overheen moeten betalen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
De melding dat er een dubbel MAC adres op het netwerk aanwezig is zal de persoon zeker aansporen op onderzoek uit te gaan en dus te ontdekken dat jij de boosdoener bent.[/quote]Als ik het me goed herinner: Een dubbel IP adres krijg je duidelijk een melding..van in Windows. Een MAC adres conflict propt windows doorgaans weg in het systeemlog en ineens is je verbinding weg..als gemiddelde leek kom je er dus niet achter.[/offtopic]
Klopt maar sommige routers doen alleen wat met de eerste aanmelding op MAC adres en het IP wat daaraan gekoppeld zit.. Maarja denk dat het wel een beeld geeft dat wireless niet super veilig is..

Ontopic: Super Mario Striker blijft een topspel.. lekkere verbinding draadloos >:) Alleen sommige potjes online zijn zo zenuw slopend door sudden death situaties.. Blijft een aanradertje voor elke Wii bezitter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Boeboe schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:41:
ik wacht nog stééds op Wii music :(
Afgezien van een kleine preview op de E3 is er verder toch helemaal geen info meer over dat "spel" uitgekomen? Ik denk niet echt dat er nog veel kans is dat die uit gaat komen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
bechown schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:26:
[...]

Ontopic: Super Mario Striker blijft een topspel.. lekkere verbinding draadloos >:) Alleen sommige potjes online zijn zo zenuw slopend door sudden death situaties.. Blijft een aanradertje voor elke Wii bezitter..
Ik zou zelf zenuwslopend liever vervangen door 'onwijs frustrerend' :)
2 vs 2 ranked vind ik wel leuk om te doen, beetje aanklooien met een vriend erbij.
Maar 1 vs 1 heb ik er echt nog geen plezier aan beleefd eigenlijk. Hammer Bros. abusers zijn nog wel redelijk makkelijk te counteren als je een beetje goed timed, maar er zitten naar mijn mening echt te veel gare manieren in om te scoren die mij net iets te ver gaan. Zoals een tegenstander met 3 x toad als sidekick die alleen maar over de keeper springt en eenzelfde soort truukje is met meerdere characters uit te halen. Het is gewoon frustrerend om op zo'n manier te verliezen, beetje jammer, zeker aangezien het spel verder wel zo leuk is dat je het toch weer blijft proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanitas schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:38:
[...]

Afgezien van een kleine preview op de E3 is er verder toch helemaal geen info meer over dat "spel" uitgekomen? Ik denk niet echt dat er nog veel kans is dat die uit gaat komen...
Dat spel komt zeker uit. Het staat volgens mij zelfs in hun jaarverslag net als Wii Health. Sowieso heeft het al twee keer op de retailerlijsten gestaan voor Japan en komt 't spel dus ook in 2007 daar uit!
nioz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:14:
[...]
Zoals een tegenstander met 3 x toad als sidekick die alleen maar over de keeper springt en eenzelfde soort truukje is met meerdere characters uit te halen. Het is gewoon frustrerend om op zo'n manier te verliezen, beetje jammer, zeker aangezien het spel verder wel zo leuk is dat je het toch weer blijft proberen :)
Als je goed timed dan kun je die meestal ook wel makkelijk verslaan, vooral jij een mannetje hebt met een hoge score voor defense. De toadjes hebben namelijk ook hun zwaktes O-)

[ Voor 37% gewijzigd door Hoedje op 06-06-2007 20:17 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 03-09 02:24
Het zal wel aan mij liggen maar waar kan ik de complete lijst met VC games vinden op het internet? Of is het alleen maar zichtbaar op het Wii-winkel kanaal zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Dagg schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:16:
Het zal wel aan mij liggen maar waar kan ik de complete lijst met VC games vinden op het internet? Of is het alleen maar zichtbaar op het Wii-winkel kanaal zelf?
Ik check zelf deze site meestal: http://www.vc-reviews.com/available_now.php
Maar ik neem aan dat het ook wel ergens op nintendo's site staat? ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
nioz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:18:
[...]

Ik check zelf deze site meestal: http://www.vc-reviews.com/available_now.php
Maar ik neem aan dat het ook wel ergens op nintendo's site staat? ^_^
Daar heb ik het dus niet kunnen vinden. Op de hoofdsite van Nintendo Europe ben ik alleen maar de Wii games tegen gekomen die je in de winkel kunt kopen en op Wii.com staat ook niks aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagg schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:16:
Kijk eens hier: http://wii.nintendo.nl/1452.html of in de startpost natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Hoedje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:21:
[...]

Kijk eens hier: http://wii.nintendo.nl/1452.html of in de startpost natuurlijk ;)
Beter kijken en lezen dus, bedankt hoe dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:14:
[...]

Ik zou zelf zenuwslopend liever vervangen door 'onwijs frustrerend' :)
2 vs 2 ranked vind ik wel leuk om te doen, beetje aanklooien met een vriend erbij.
Maar 1 vs 1 heb ik er echt nog geen plezier aan beleefd eigenlijk. Hammer Bros. abusers zijn nog wel redelijk makkelijk te counteren als je een beetje goed timed, maar er zitten naar mijn mening echt te veel gare manieren in om te scoren die mij net iets te ver gaan. Zoals een tegenstander met 3 x toad als sidekick die alleen maar over de keeper springt en eenzelfde soort truukje is met meerdere characters uit te halen. Het is gewoon frustrerend om op zo'n manier te verliezen, beetje jammer, zeker aangezien het spel verder wel zo leuk is dat je het toch weer blijft proberen :)
Mwa ben ik niet met je eens. Je bedoeld waarschijnlijk het team van donkey kong en drie keer toad. Dit is zeker te blokken...maar verreist wel goede timing idd met het tacklen van Toad.

In het begin moet je het spel een beetje leren kennen, als je vervolgens wat meer 'skills' hebt ontwikkeld wil je niet weten hoe ontzettend verslavend dit spel kan zijn :P

Wat wel irritant, maar wat overigens niets aan het spel zelf ligt, is dat veel gamers misbruik denken te maken van 'connection lost' ( hoogstwaarschijnlijk mensen niet tegen hun verlies kunnen, en dan denken dat het reset knopje de uitkomst biedt). Helaas voor deze personen want de ranking telt gelukkig ook de wedstrijden die halverwege afgeblazen worden door een connection lost, tenminste als je voorstaat dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik kan waarschijnlijk wel wat extra skills gebruiken ja ;) Heb het spel pas sinds vorige week woensdag.
Maar de dingen die ik dus minder leuk aan het spel vind komen niet voort uit mijn gebrek aan skills of timing, maar uit het feit dat er dingen in het spel zitten waarvan ik het idee heb dat ze gebruikt worden op een manier waarvoor ze niet bedacht waren. Zoals dus dat ontwijk sprongetje van toad waarmee je over de keeper kan springen, dat is dus gewoon een easy goal als je eenmaal doorhebt wanneer je moet springen om over de keeper heen te komen, je hoeft de bal niet te chargen oid, boeit allemaal niets.Het lijkt bijna meer op american football, over de lijn rennen en touchdown ;)
Maargoed de mogelijkheid zit in het spel, dus ik ga er gewoon mee leren leven, maar dat neemt niet weg dat het voor mij wel oorzaak is voor enige afbreuk van spelplezier.

Editje: vraag me overigens wel af wat jouw speelstijl is :) :P want ik heb gisteren pas voor het eerst meegemaakt dat iemand disconnecte, maar dat was al direct aan het begin en ik betwijfel of dat vanwege mijn stats (19-8 gisteren) was en het stond ook nog 0-0, dus waarschijnlijk was het gewoon een echte disc.

[ Voor 17% gewijzigd door nioz op 06-06-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nioz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:10:
Ik kan waarschijnlijk wel wat extra skills gebruiken ja ;) Heb het spel pas sinds vorige week woensdag.
Maar de dingen die ik dus minder leuk aan het spel vind komen niet voort uit mijn gebrek aan skills of timing, maar uit het feit dat er dingen in het spel zitten waarvan ik het idee heb dat ze gebruikt worden op een manier waarvoor ze niet bedacht waren. Zoals dus dat ontwijk sprongetje van toad waarmee je over de keeper kan springen, dat is dus gewoon een easy goal als je eenmaal doorhebt wanneer je moet springen om over de keeper heen te komen, je hoeft de bal niet te chargen oid, boeit allemaal niets.Het lijkt bijna meer op american football, over de lijn rennen en touchdown ;)
Maargoed de mogelijkheid zit in het spel, dus ik ga er gewoon mee leren leven, maar dat neemt niet weg dat het voor mij wel oorzaak is voor enige afbreuk van spelplezier.
Het is zeker wel de bedoeling dat het kan, het is alleen wel verschrikkelijk moeilijk om ook echt te doen. De computer gebruikt het ook in de single player. Je kunt ook op die manier scoren met dry bones, die warpt dan langs de keeper. Maar nogmaals, je timing moet zo perfect zijn, dat het heel moeilijk is om goed uit te voeren zonder dat je keer dat afstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:10:
Editje: vraag me overigens wel af wat jouw speelstijl is :) :P want ik heb gisteren pas voor het eerst meegemaakt dat iemand disconnecte, maar dat was al direct aan het begin en ik betwijfel of dat vanwege mijn stats (19-8 gisteren) was en het stond ook nog 0-0, dus waarschijnlijk was het gewoon een echte disc.
Mijn Team bestaat meestal uit twee snellere sidekickers (toad/dry/bones of koopa maar niet Boo), een sterker persoon (birdo/Hammerbros) en mario/luigi

Ik moet zeggen dat dit in één van mijn eerste Wii spellen is die ik echt ten alle tijde wil spelen.
Red steel speelde ik wel 'ns, en Wii sports wat meer maar MSGF is voor mij nu echt een toppertje.
Maarja zoals ik al zei ik heb al wat wedstrijdjes erop zitten, in het begin dacht ik ook van tshjee wat een spel. Maar naar zo'n dik 400 online potjes te hebben gespeeld kan de fun er niet meer van af. 8)
Mijn stats zijn ook niet echt super denderend....stond gisteren 10e van europa, maar met veel spelen, dus ook veel 'defeat games' ertussen W: 118 L: 57. Als je op deze ranking eerste wilt komen te staan zul je minstens 12 uur per dag moeten spelen zoals waarschijnlijk sommigen dat doen.

Voor mij hoeft dat niet zo, vind het wel leuk om van bijvoorbeeld nummer 2 ofzo te winnen 8) _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 12:30
Hoedje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:15:
[...]

Het is zeker wel de bedoeling dat het kan, het is alleen wel verschrikkelijk moeilijk om ook echt te doen. De computer gebruikt het ook in de single player. Je kunt ook op die manier scoren met dry bones, die warpt dan langs de keeper. Maar nogmaals, je timing moet zo perfect zijn, dat het heel moeilijk is om goed uit te voeren zonder dat je keer dat afstopt.
Die van dry bones is dan ook echt heel lastig te timen, toad is iets eenvoudiger. Daisy kan het zelfde truukje, stond echt raar te kijken toen ze ineens achter m'n keeper stond.

Ik word ook een beetje gek van de hammer bros spam, het is gewoon net iets te makkelijk om te doen, zeker in bijvoorbeeld zo'n glij wereld als wastelands. Als je niet goed timed => doelpunt tegen. Uit protest gebruik ik er geen in m'n team ;) .Mijne moet het van goed passen hebben, (de bal opladen voordat je past is echt handig!) al is mijn defense nog erg slecht.

Ik denk trouwens uiteindelijk niet dat de balans slecht is, want tegen alles valt iets te doen, dus je kan de tegenstanders taktiek altijd proberen te compenseren. En sommige potjes online zijn echt heerlijk, had laatst een 4 minuten durende SD :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:23
Toad is zeker wel te verdedigen. Heb vaak zat dat de keeper hem gewoon keihard de lucht in beukt als ie er over heen probeert te springen. Probleem is bij mij altijd dat ik nooit over de keeper heen kom als ik eens toad gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik erger me ook dood aan de Hammer bros. abusers. De "skill" is dermate eenvoudig dat je zo enorm veel mensen hem ziet gebruiken en dat vind ik jammer. Toad met zijn sprongetje kan ik veel beter hebben. Toad kan verder namelijk vrij weinig dus het is zaak hem op tijd te tackelen.
Daisy erger ik me ook dood aan maar is met name omdat ze ZO DUN IS dat ik haar bijna niet zie totdat ze achter mijn keeper staat.
Maar op zich vind ik de spelers wel goed gebalanceerd. Voor elke taktiek is wel een counter actie en het is dus zaak die goed te beheersen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Hajime no Ippo trailer

Volgens mij is het een stap verder dan Wii boxing kwa movements herkenning.
Jammer dat het spel waarschijnlijk nooit in Europa zal verschijnen. That sucks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel eens van jullie wil weten:

Wat zijn jullie scores op het enquete kanaal ?
Mijn stats:

Aantal keren gestemd: 53 keer
Resultaat voorspellingen: 40 goed 9 fout
Score: 81,6%
Mensenkennis: 424 punten
Afstand tot de meerderheid 15 m

:9 Ik weet het, geen beste score. Maar ik zal niet het laagste hebben hier O+

Filmpje van geheime zelda vijanden
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=70859

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Daisy is overigens ook te counteren door simpelweg de charge van de bal te halen. Daisy gebruikt nl de charge van de ball om te teleporten: hoe witter de bal, des te verder ze teleporteert. Dus als je tegen zo'n Daisy moet, gewoon zorgen dat je zsm die bal afpakt en wegschiet om de charge op te maken.

Uiteraard werkt dat ook tegen je, maar ja, dan heb je een team nodig met wat betere schieters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Dat springen van Toad werkt niet altijd hoor. De kans op slagen vergroot wel als de bal gecharged is. Hetzelfde idee als met Dry Bones en Daisy.

Ik snap die Hammer Bros abuse niet echt, is toch nog wel redelijk te doen. Je moet niet op hem af rennen maar op een beetje afstand blijven. Mocht hij de skill gebruiken, meteen daarna hem wegbeuken. Het werkt echt, want dat doet de CPU ook altijd bij mij :P

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet of de mensen het nieuws over NoA een beetje hebben gevolgd. Maar de marketingafdeling van NoA wil gaan verhuizen naar San-Fransisco of New-York. Vervolgens gaan vrijwel alle bekende PR mensen stoppen :X. Alleen Reggie blijft nog over, maar ja sinds z'n promotie doet hij niet meer zoveel aan PR.
MAJOR Nintendo shakeup - Harrison, Kaplan And Llewelyn all leave Nintendo of America
June 6th, 2007
Wow, it looks like that move to New York/San Francisco didn’t sit well with a lot of Nintendo’s employees. Somewhere around 90% of Nintendo of America’s sales and marketing staff have decided not to follow Nintendo to the east/west, and have left the company. Senior Director of Public Relations Beth Llewelyn; Vice President, Marking and Corporate Affairs Perrin Kaplan; and Senior Vice President, Marketing and Corporate Communications George Harrison have all decided that the move wasn’t for them, and have left the company as well. They are still on active duty at this time, and it is unknown just when they will officially be gone. That’s a pretty huge change for Nintendo of America

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 07-06-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:29:
Ik weet of de mensen het nieuws over NoA een beetje hebben gevolgd. Maar de marketingafdeling van NoA wil gaan verhuizen naar San-Fransisco of New-York. Vervolgens gaan vrijwel alle bekende PR mensen stoppen :X. Alleen Reggie blijft nog over, maar ja sinds z'n promotie doet hij niet meer zoveel aan PR.

[...]
Die mensen zijn in de zakenwereld veel geld waard (in het boekje van de headhunters). Of dat terecht is of niet laat ik in het midden. Maar dergelijk succes boeken met een bedrijf (zeker zoals nintendo nu bezig is) en je kan echt overal in de hoogste kaders aan de slag. Je wordt gewoon weggeplukt.

Dus ik denk wel dat ze ergens anders een heel lucratief voorstel hebben gekregen, en zo voor iets anders willen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Deddiekoel schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:07:
Ik erger me ook dood aan de Hammer bros. abusers. De "skill" is dermate eenvoudig dat je zo enorm veel mensen hem ziet gebruiken en dat vind ik jammer. Toad met zijn sprongetje kan ik veel beter hebben. Toad kan verder namelijk vrij weinig dus het is zaak hem op tijd te tackelen.
Daisy erger ik me ook dood aan maar is met name omdat ze ZO DUN IS dat ik haar bijna niet zie totdat ze achter mijn keeper staat.
Maar op zich vind ik de spelers wel goed gebalanceerd. Voor elke taktiek is wel een counter actie en het is dus zaak die goed te beheersen!
Ik heb alleen veel sukkels die het tegen me proberen. Maar het is een kwestei van wachten en dan beuken. Timing en geduld, af en toe gaat het is mis maar dat is zelden. Voor Toad telt hetzelfde, probeer het eerst zelf maar eens te doen en dan praten we verder :) (Btw voor de rest zuigt Toad ook keihard).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vincent7 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:04:
Ik snap die Hammer Bros abuse niet echt, is toch nog wel redelijk te doen. Je moet niet op hem af rennen maar op een beetje afstand blijven. Mocht hij de skill gebruiken, meteen daarna hem wegbeuken. Het werkt echt, want dat doet de CPU ook altijd bij mij :P
Er is inderdaad wel wat aan te doen. Maar ik erger me er gewoon aan. Ik moet elke keer weer even schakelen om de timing goed te krijgen. En het haalt gewoon compleet de vaart uit de game als je staat te wachten om goed te timen en als je twee mis zit dan is de kans groot dat je nat gaat.
Ik vind verder ook dat niet meerdere sidekicks van dezelfde soort mag hebben. Maar that's just me. Heb ook een keer tegen een speler online gespeeld die 3 Birdo's had rondlopen. Ik vind Birdo de beste sidekick omdat ze snel is, hard schiet en een top skillshot heeft (oh ja en ze viert leuk haar goals). Maar toch heb ik maar 1 Birdo in mijn team.

Voor de opvolger zou het wel een mooie feature zijn als je extra krachten kon krijgen door een bepaald team samen te stellen. Dus bijvoorbeeld als je 2x hammer bros. hebt of als je toad met Mario koppelt (zoiets).

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 07-06-2007 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt leuk, maar wat voor extra krachten bedoel je dan? Aan de andere kant, heb je dan niet echt meer volledige vrijheid om je eigen team samen te stellen, immers bepaalde combo's zijn dan beter :).

Op IGN las ik dat Llewelyn sinds 1996 en Kaplan en Harrison sinds 1992 voor Nintendo werken. Damn, ik kan 't eigenlijk nog niet echt geloven... voor mij zijn ze toch redelijk verweven met Nintendo. Ik ben benieuwd wat we daarvoor terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:15:
Wat zijn jullie scores op het enquete kanaal ?
Aantal keren gestemd: 0 keer
Resultaat voorspellingen: 0 goed 0 fout
Score: 0%
Mensenkennis: 0 punten
Afstand tot de meerderheid 0 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Scarface schijnt maar 31.50 te kosten bij zowel zuiderpark als GCshop. Wel erg netjes voor een (verbeterde) port. En de filmpjes op IGN beloven veel goeds.

http://www.gcshop.nl/details.php?id=4387
http://zuiderpark-compute...h/3207/products_id/157173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:28:
Op IGN las ik dat Llewelyn sinds 1996 en Kaplan en Harrison sinds 1992 voor Nintendo werken. Damn, ik kan 't eigenlijk nog niet echt geloven... voor mij zijn ze toch redelijk verweven met Nintendo. Ik ben benieuwd wat we daarvoor terug krijgen.
Die laatste twee zijn voor mij ook redelijk verweven met Nintendo, maar dan in de negatieve zin. Dus ik kan er niet zo rouwig om zijn. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik lekker veel aan MaxBurn :P
Scarface lijkt mij idd opzich wel een leuke game, hoewel ik deze wss pas ga kopen zodra deze onder de 20 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:28:
Klinkt leuk, maar wat voor extra krachten bedoel je dan? Aan de andere kant, heb je dan niet echt meer volledige vrijheid om je eigen team samen te stellen, immers bepaalde combo's zijn dan beter :).

T kan aan mij liggen, maar die Harrison en Llewelyn hoor je bijna nooit wat van, en die Kaplan deed toch de marketing? nou zo geweldig is de nintendo marketing de afgelopen 10 jaar nou ook weer niet geweest. Ik kan me zo niks bedenken wat die mensen hebben gedaan voor Nintendo wat een ander niet zou kunnen, volgens mij hebben ze weinig boeiends gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik moest hem even posten hier :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jube3.com/mario1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jube3.com/mario2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jube3.com/link1.jpg

Zelfs op de 360 hoef je Link en Mario niet te missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 13:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zijn er nog mensen naar het 'Wii event' in Nijmegen geweest gisteren?

Vond het nogal tegenvallen... een kleine boksring met daarin twee Wii demopods.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die windwaker auto had ik al eerder gezien, ook de resident Evil 4 auto is ziekelijk mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 12:54
Eindelijk Fifa aangekondigd voor de WiI! _/-\o_ Ik hoop dat naast de mini-games ook het volledige pakket aan Fifa 200x mogelijkheden erin zit. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zo wil ik mijn auto eigenlijk ook wel spuiten! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Arunia schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:00:
Zo wil ik mijn auto eigenlijk ook wel spuiten! ^_^
Lever jij mij in Reallife een 350Z of RX-8 aan, dan ga ik wel kleuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 16:55
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:29:
[...]

T kan aan mij liggen, maar die Harrison en Llewelyn hoor je bijna nooit wat van, en die Kaplan deed toch de marketing? nou zo geweldig is de nintendo marketing de afgelopen 10 jaar nou ook weer niet geweest. Ik kan me zo niks bedenken wat die mensen hebben gedaan voor Nintendo wat een ander niet zou kunnen, volgens mij hebben ze weinig boeiends gedaan.
Kaplin deed de marketing van NoA, logisch dat je er in Europa niet veel van merkt dan he ;)
Marketing in EU zuigt, In VS is dit veel beter geregeld :Y

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
PWM schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:01:
[...]

Lever jij mij in Reallife een 350Z of RX-8 aan, dan ga ik wel kleuren ;)
Das niet zo moeilijk hoor, maar ik wil em wel weer terug :+ .
Mag het overigens ook een Megane zijn of een Grand Scenic? (over 2 jaartjes voor die laatste dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
:? Dubbelpost :?

[ Voor 94% gewijzigd door Arunia op 07-06-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was naar het Wii event bij Haarlem geweest.
Die Wii events zijn 3x niks, tenzij je een kind van <12 bent.

Je kan dan ook nog even op 3/4 demopods gamen, zoals Wario / Excitetruck / Sports.
Dan heb je 1 boxring, met 2 demopods, waar die kleutertjes in bewegen.

Maar, het heeft wel effect. In het winkelcentrum daar hoorde ik oudere mensen al praten van: "Dat is toch die Wii, waarmee je moet bewegen?" Ik:"Ja" Omaatje:"Leuk hoor!"

Wij hoeven er allemaal niet te kijken, laat ik dat alvast maar gezegt hebben, voordat er nog meer tegenvallende reacties komen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:06:
Ik was naar het Wii event bij Haarlem geweest.

Je kan dan ook nog even op 3/4 demopods gamen, zoals Wario / Excitetruck / Sports.
Dan heb je 1 boxring, met 2 demopods, waar die kleutertjes in bewegen.

Maar, het heeft wel effect. In het winkelcentrum daar hoorde ik oudere mensen al praten van: "Dat is toch die Wii, waarmee je moet bewegen?" Ik:"Ja" Omaatje:"Leuk hoor!"

Wij hoeven er allemaal niet te kijken, laat ik dat alvast maar gezegt hebben, voordat er nog meer tegenvallende reacties komen. :>
Het is ook niet echt een event, meer een marketingstour. Nintendo zet daar zo'n standje neer bij een winkelcentrum en levert wat extra Wii's aan de winkels aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Laatst online: 20:39

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Vanavond met Mercury Revolution begonnen....damn wat een verslavend spel zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:06:
En dan valt mij wel vaker op dat in Japan en de US wel een volwassen sfeer wordt gecreerd maar dat Nintendo NL of EU er een kleuterfestijn van maken. (Denk o.a. ook aan de sterrencatalogus die gericht lijkt op een gemiddelde leeftijd van 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Max|Burn schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:32:
[...]
En dan valt mij wel vaker op dat in Japan en de US wel een volwassen sfeer wordt gecreerd maar dat Nintendo NL of EU er een kleuterfestijn van maken. (Denk o.a. ook aan de sterrencatalogus die gericht lijkt op een gemiddelde leeftijd van 6)
Ik ben op een aantal (lokale) Nintendo bijeenkomsten geweest in de US toen ik er woonde. Dat was ook echt een kleuterfestijn.

De "echte" gamers hebben de console toch wel, of weten wat het is. Je moet de ouders en jongeren (<10) enthousiast maken. De groep van 20> weet toch wel wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
gratis_vodka schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:12:
Vanavond met Mercury Revolution begonnen....damn wat een verslavend spel zeg _/-\o_
Heb je toevallig ook ervaring met Super Monkey Ball Banana Blitz?
Ik ben namelijk op zoek naar een leuk, niet al te ingewikkeld (puzzel) spel voor mijn vriendin. Monkey ball vond ze echt super leuk met die besturing, dus dit leek me ook wel wat. Ik vraag me alleen af of dit spel veel moeilijker is (zoals enkele reviews aangeven) doordat er, had ik begrepen, nog aardig wat gesplitst etc moet worden of valt dat nog wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Monkey ball wii schijnt erg tegen te vallen. Gaat toch nogal downhill met monkeyball, vond de ds versie ook niet super.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 13:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:27:
[...]

Het is ook niet echt een event, meer een marketingstour. Nintendo zet daar zo'n standje neer bij een winkelcentrum en levert wat extra Wii's aan de winkels aldaar.
Dat verklaart ook dat Dixons voor het eerste sinds 8 december een 'voorraad' in de winkel had (zonder te reserveren dus)..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:55

Ken.

\m/.([oO]).\m/

nioz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:10:
[...]

Ik ben namelijk op zoek naar een leuk, niet al te ingewikkeld (puzzel) spel voor mijn vriendin. Monkey ball vond ze echt super leuk met die besturing, dus dit leek me ook wel wat. Ik vraag me alleen af of dit spel veel moeilijker is (zoals enkele reviews aangeven) doordat er, had ik begrepen, nog aardig wat gesplitst etc moet worden of valt dat nog wel mee?
Zoek niet verder.. Kororinpa, Marble Madness :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Het schijnt dat mercury meltdown revolution ook heel vet is.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wii met Wiikey € 345,-Direct uit voorraad leverbaar. 100% garantie. Kant en klaar.
Ads door Google
Ja ja, niet erover mogen praten, maar er wel vol mee adverteren. Stelletje corrupte mods! ;) :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Virtual Console releases van deze week:
  • Balloon Fight™ (NES)
  • Adventures of Lolo™ (NES)
  • Dead Moon(TurboGrafx)
Helaas deze week geen F-Zero X of Paper Mario, maar ik dacht dat Nintendo zo ongeveer alle bestaande shmups al op de Virtual Console had uitgebracht. ;)
Captain N schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:44:
[...]

Ja ja, niet erover mogen praten, maar er wel vol mee adverteren. Stelletje corrupte mods! ;) :+
Ik heb er al over geklaagd, maar er is nog geen actie ondernomen: [AdSense]Reclame voor modchips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
nioz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:10:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met gesplitst, maar ik heb Banana Blitz, en vind de single player echt leuk om te doen in ieder geval. Persoonlijk vind ik de besturing heerlijk werken, namelijk gewoon de wiimote een bepaalde richting kantelen, en dan kantelt de wereld ook die kant op.(kost wel een half uur ofzo om eraan te wennen) en verder is het spel lekker pittig. De minigames die erbij zitten zijn nou niet echt kwaliteit, maar de maingame is zeker de moeite waard, het enige is dat het een beetje een kiddy uiterlijk heeft. Verder zien de werelden er best goed uit en ook de muziek vind ik erg fijn. Hoop dat je hier iets aan hebt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:33:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met gesplitst, maar ik heb Banana Blitz, en vind de single player echt leuk om te doen in ieder geval. Persoonlijk vind ik de besturing heerlijk werken, namelijk gewoon de wiimote een bepaalde richting kantelen, en dan kantelt de wereld ook die kant op.(kost wel een half uur ofzo om eraan te wennen) en verder is het spel lekker pittig. De minigames die erbij zitten zijn nou niet echt kwaliteit, maar de maingame is zeker de moeite waard, het enige is dat het een beetje een kiddy uiterlijk heeft. Verder zien de werelden er best goed uit en ook de muziek vind ik erg fijn. Hoop dat je hier iets aan hebt ;) .
Hehe, ik las mijn post even en ik heb het een beetje wazig geformuleerd =) .
Banana Blitz heb ik al en die vond mijn vriendin dus geweldig. Dat gesplitst slaat op mercury :) Ik had gelezen dat je de blob mercury af en toe moet splitsen, sprayen met kleurtjes etc. Ik vroeg me dus af of er veel van dat soort gepuzzel in zat in vergelijking met Monkey Ball Banana Blitz.
Banana Blitz vond zij af en toe qua moeilijkheids graad al wat frustrerend (terwijl de meeste dingen imho vrij makkelijk zijn) Dus met Banana Blitz als referentie punt vroeg ik me af hoe moeilijk Mercury (of kororinpa, zelfde soort game) is. Ik heb geen zin om een middag met mijn vriendin te zitten, terwijl ze de hele middag uit frustratie zit te schelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Laatst online: 20:39

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

tsja. mijn vriendin mag dan wel blond zijn, ze had vrij snel door dat je je balletje moet splitsen om 2 kleuren te kunnen mixen ;)

Denk dat het op den duur wel erg pittig kan worden (ben nog maar net begonnen...) maar dat zou je er niet van moeten weerhouden 'm te halen. De gameplay is gebaseerd op zowel skills (net als bij monkey ball 'tilt' je de vloer waarop je rolt), maar er moet ook gepuzzeld worden.

Ik zou 'm gewoon halen, echt een ubercoole game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We kunnen weer verder in een nieuw deel :) :

Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.