Pirates of the Caribbean ziet er anders ook heel gelikt uit hoor!...Wii is niet krachtig etc...
Behoorlijk next-gen vind ik! En dit is nog maar het begin!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Pirates of the Caribbean ziet er anders ook heel gelikt uit hoor!...Wii is niet krachtig etc...
ik vind pirates juist een voorbeeld die niet in het voordeel van de Wii spreekt.BassieBulk schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Pirates of the Caribbean ziet er anders ook heel gelikt uit hoor!
Behoorlijk next-gen vind ik! En dit is nog maar het begin!
Anoniem: 104593
Compressed kan 2 betekenissen hebben, simpel uitgelegd:Max|Burn schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:36:
Tuurlijk..ook nog zwaar compressed...
Anoniem: 155599
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 04-06-2007 15:17 ]
Yeah I knoworillion schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:43:
[...]
Heb je zeker na 8 december een account aangemaakt? Dan maak je al gebruik van de nieuwe policy.
bron
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het is voor ons gewoon te hopen dat die PS2 zo snel mogelijk uit de winkel verdwijnt. Zolang dat ding blijft verkopen, ben ik bang dat wij niet veel vooruitgang gaan zien wat 3rd party software betreft. Maar agh, ik vermaak me prima met de Wii en de graphics kunnen me niet zo storen. Het enige jammere is dan wel de resolutie. Op 720p ziet alles (zeker teksten) er toch gewoon een stuk scherper uit. Zeker met Mario Football raak ik af en toe het overzicht nog wel eens kwijt, doordat de boel een beetje blurry is.Cleetje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
Nog even ter aanvulling op het graphics gedoe:
In de meeste gevallen van lelijke Wii games valt dit gewoon toe te schrijven aan de developers/publishers. Zij willen op elke console dezelfde game stoppen zonder er extra tijd in te steken. En als er dan beperkingen qua hardware om de hoek komen kijken die gewoon creativiteit en effeciënte codering vereisen, dan is dat te veel moeite.
Nee, doe mij maar games die voor de Wii zijn ontworpen. Wat wij momenteel hebben gezien (en dat zal nog wel even doorsijpelen) zijn gewoon Capcom praktijken: die brachten ook de meest verschrikkelijke console ports uit op de PC. Zie b.v. Devil May Cry 3 en alle Resident Evil games; goed op de console, extreme bagger op de PC.
uhm...
Wat kost die nu met spel?Meer of niet? aangezien ik hem woensdag gehaald heb daar zonder spelDonnie Darko schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:10:
Voor de mensen die nog een Wii zoeken, mediamarkt Den Haag heeft er nog voldoende heb er net 1 voor mn collega gehaald. enige nadeel is dat ze ze als set verkopen dus je MOET er een spel bij halen. al zijn de meesten dat toch wel van plan lijkt me.
Wat denk je nu zelf! Je moet hem met game kopen dus 50 a 60 euro meer.Vassie18 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:27:
[...]
Wat kost die nu met spel?Meer of niet? aangezien ik hem woensdag gehaald heb daar zonder spel
ga ik ff boze man uithangen
[ Voor 37% gewijzigd door rhodium op 04-06-2007 16:35 ]
Nu kan ik gek zijn, maar ik krijg toch altijd foutmeldingen op mijn Wii en DS als die om wat voor reden dan ook niet kunnen connecten hoor.Rddr schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:34:
[...]
Wat denk je nu zelf! Je moet hem met game kopen dus 50 a 60 euro meer.
Maar ik word echt dood moe van dat me Wii gewoon weg niet wil connecten en laat staan informatie geeft over wat er nu gebeurt. Want ik weet niet of die wel eens verbinding met de router krijgen. We hebben een losse Access Point van Linksys met een Wep key.
Zit er echt overna te denken om zo', big-ben ding te halen bij de dixons. Die schijnen het absoluut te doen er mee,
ik moet zeggen dat dat er inderdaad behoorlijk goed uit ziet!xxxneoxxx schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:34:
Crap graphics op de Wii..? Ach, trailer van FF: Chrystal Chronicles ziet er immers ook niet uit..![]()
![]()
http://www.ffccnews.jp/2007/05/85.html
Ik vinde Harry Potter trailer ook een erg goede stap in de juiste richting. Helemaal omdat het EA multiplatform game is...NiaX schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:50:
[...]
ik moet zeggen dat dat er inderdaad behoorlijk goed uit ziet!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Volgende ronde gaat weer over het gebrek aan gamesAnoniem: 24394 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:09:
En jahoor WEER zijn wij met zijn allen bezig over de "kracht" van de Wii.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja en als je ons nou even niet elke keer gaat vervelen met de mededeling dat een bepaald onderwerp weer wordt behandeld. Het is een openbaar forum en daar mag je bespreken wat je wilt (mits het on-topic is en binnen de policy valt natuurlijk). En als het even niet gaat zoals jij het wilt, dan heb je toch echt gewoon pech...Anoniem: 24394 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:09:
En jahoor WEER zijn wij met zijn allen bezig over de "kracht" van de Wii.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik zit net even GameTrailers te bekijken en begin toch warm te lopen voor Mortal Kombat en FF:CB. Mortal Kombat ziet er een stuk beter uit in beweging en met al die interactieve omgevingen. Nou ja, ik wacht nog wel even af op reviews m.b.t. de besturing, maar verder ben ik toch voorzichtig van gedachten aan het veranderen.Vanitas schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:52:
En in ander goed nieuws...
* Vanitas heeft Strikers Charged verkocht \o/
Morgen ofzo maar es gaan kijken naar Excite Truck of SSX Blur.
Van mij MOET iedereen er ook een spel bij halen. Een Wii zonder Zelda is als een GameCube zonder Resident Evil 4 of Metroid Prime(ondenkbaarDonnie Darko schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:10:
Voor de mensen die nog een Wii zoeken, mediamarkt Den Haag heeft er nog voldoende heb er net 1 voor mn collega gehaald. enige nadeel is dat ze ze als set verkopen dus je MOET er een spel bij halen. al zijn de meesten dat toch wel van plan lijkt me.
Anoniem: 46089
Ik heb nog geen Zelda en ik heb ook nog nooit Zelda gespeeldAnoniem: 104593 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:02:
[...]
Van mij MOET iedereen er ook een spel bij halen. Een Wii zonder Zelda is als een GameCube zonder Resident Evil 4 of Metroid Prime(ondenkbaar)
Anoniem: 109288
en wat als je er geen spel bij koopt? dan krijg je 'm niet mee? lijkt me sterk dat ze dat hard kunnen makenDonnie Darko schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:10:
Ps4/switch gamer
Welke is MM en is TP in principe hetzelfde als die op de Wii?NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:27:
Zelda begin met OOT dan MM dan WW dan TP.
2d zelda's vind ik zuigen (ook al zullen veel mensen het hier niet met me eens zijn)
Koop je hem toch niet. Ze gaan toch wel op. Is juist slim.Anoniem: 109288 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:25:
[...]
en wat als je er geen spel bij koopt? dan krijg je 'm niet mee? lijkt me sterk dat ze dat hard kunnen maken
Hmm, er is niet echt een chronologisch verhaal te ontdekken. Het is op zich wel is aardig als je wat van een eerder deel weet maar alles wordt duidelijk uitgelegd en gepresenteerd. Twilight Princess is dus een mooi begin punt. Alle zelda' s beginnen ook met een introductie dorpje/eilandje om je wegwijs te maken.Anoniem: 46089 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:19:
[...]
Ik heb nog geen Zelda en ik heb ook nog nooit Zelda gespeeldmaar ik beloof je dat ik het binnenkort op de Wii ga spelen! (of moet ik op de Gamecube beginnen en zo ja, met welk deel van Zelda?)
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 04-06-2007 21:44 ]
RELEASE THE FANBOYS!!!111ONEONE ETCNinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:27:
2d zelda's vind ik zuigen (ook al zullen veel mensen het hier niet met me eens zijn)
10 second ninja DONE
Bedankt voor jullie adviezen. TP voor de Wii ga ik in ieder geval spelen, maar ik twijfel nog of ik andere delen van Zelda voor de Gamecube eerst wil spelen.Sagat schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:33:
[...]
RELEASE THE FANBOYS!!!111ONEONE ETC![]()
![]()
Voor grote meid:
Als een hopeloze 2d fan vind ik lttp de beste zelda. Maar je moet jezelf afvragen, wat wil je.....kan je nog jezelf verliezen in een grafisch gedateerd spelletje.....en toegegeven, het geluid is ook pretty crummy voor de maatstaven van vandaag (zoals mijn neef gister zei...toen het orkest bij games in concert het speelde klonk het toch beter).
Trek je retro, begin dan met lttp en daarna ocarina.
Wil je een makkelijk begin, pak dan windwaker
Wil je een spel van het maximale uit de cube haalt, pak dan TP (uiteraard wel de wii versie, als je kan kiezen moet altijd die nemen).
Er is maar een zelda voor de cube en dat is the wind waker. En dat is best een leuk spelletje. Maar het zelda spelen omdat het moet begrijp ik niet helemaal.Anoniem: 46089 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:20:
[...]
Bedankt voor jullie adviezen. TP voor de Wii ga ik in ieder geval spelen, maar ik twijfel nog of ik andere delen van Zelda voor de Gamecube eerst wil spelen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Als je jezelf niet te blind staart op fancy 3D graphics zijn vooral A Link to the Past (SNES) en Ocarina of Time (N64) de grootste aanraders wat mij betreft, en de meesten met mij waarschijnlijk. Wind Waker (Gamecube) is ook best vermakelijk. En Twilight Princess (Cube/Wii, bij voorkeur Wii) is zeker ook de moeite waard!Anoniem: 46089 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:20:
Bedankt voor jullie adviezen. TP voor de Wii ga ik in ieder geval spelen, maar ik twijfel nog of ik andere delen van Zelda voor de Gamecube eerst wil spelen.
Mij kun je ook blij maken met de oudste Super Mario spelletjes.. Als het spel qua gameplay leuk is, zijn de graphics minder belangrijk voor mij.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Als ik hier kijk, zie ik toch meerdere delen van Zelda voor de cube staan, of heb ik het mis?disjfa schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:27:
[...]
Er is maar een zelda voor de cube en dat is the wind waker. En dat is best een leuk spelletje. Maar het zelda spelen omdat het moet begrijp ik niet helemaal.
Als je mario`s leuk vind, wacht dat ff tot nintendo eindelijk super paper mario hier gaat releasen.
Maar als je zelda echt wilt spelen haal dan oot (ocarina of time) voor de virtual console. Kost een tientje. En is het begin van de controllergebruik die ze nog hebben in TP
De enige andere cube spellen die je daar vind is 4 swords en dan moet je 4 gameboys hebben om hem echt te spelen. De rest zijn portsAnoniem: 46089 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:35:
[...]
Als ik hier kijk, zie ik toch meerdere delen van Zelda voor de cube staan, of heb ik het mis?
disjfa.nl
ze liggen gewoon als complete sets in de winkel dus je zal wel moeten..... je kan wel evt. het spel verwisselen mocht er geen leuk spel tussen zitten.Anoniem: 109288 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:25:
[...]
en wat als je er geen spel bij koopt? dan krijg je 'm niet mee? lijkt me sterk dat ze dat hard kunnen maken
Het is toch eigenlijk gewoon schandalig dat zoiets kan. Als ik een Wii koop wil ik zelf bepalen wat ik er bij neem en niet een spel dat me opgedrongen wordt. Maar alleen, omdat de Wii moeilijk te krijgen is denken winkels dat ze zoiets kunnen flikken. Waarschijnlijk zitten er ook spellen als Cars, Happy Feet en dat soort spellen bij, waar ze anders niet af komen, toch?Donnie Darko schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:41:
[...]
ze liggen gewoon als complete sets in de winkel dus je zal wel moeten..... je kan wel evt. het spel verwisselen mocht er geen leuk spel tussen zitten.
uhm...
nope ik mocht zelf een spel uitkiezen dat dan weer wel. blijft klote natuurlijk maar ze kunnen het op het moment gewoon maken....Smoonshine schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:38:
[...]
Het is toch eigenlijk gewoon schandalig dat zoiets kan. Als ik een Wii koop wil ik zelf bepalen wat ik er bij neem en niet een spel dat me opgedrongen wordt. Maar alleen, omdat de Wii moeilijk te krijgen is denken winkels dat ze zoiets kunnen flikken. Waarschijnlijk zitten er ook spellen als Cars, Happy Feet en dat soort spellen bij, waar ze anders niet af komen, toch?
Eerlijk gezegd kunnen ze dat niet maken aangezien het gewoon koppelverkoop is, ik ben ervan overtuigd dat als je naar de ombudsman/consumentenbond gaat hun er wel wat over te zeggen hebben.Donnie Darko schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:44:
[...]
nope ik mocht zelf een spel uitkiezen dat dan weer wel. blijft klote natuurlijk maar ze kunnen het op het moment gewoon maken....
Ze kunnen het alleen maken als jij het toelaat. Als jij het goed vind afgezet te worden dan is dat jouw probleem en niet het probleem van de winkelDonnie Darko schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:44:
[...]
nope ik mocht zelf een spel uitkiezen dat dan weer wel. blijft klote natuurlijk maar ze kunnen het op het moment gewoon maken....
disjfa.nl
tja wat is afgezet, ik persoonlijk koop bij een nieuwe console altijd wel een spel of 2 extra erbij en het is niet duurder dan normaal (ik was 293 kwijt). maar ja hij was ook niet voor mij ik heb er al 1 sinds de launchdisjfa schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:59:
[...]
Ze kunnen het alleen maken als jij het toelaat. Als jij het goed vind afgezet te worden dan is dat jouw probleem en niet het probleem van de winkel
Het Wii sports pack is 249 euro en bevat altijd de game Wii sports (geen keuze daar). Dat is je basis pakket. Je kunt momenteel geen Wii zonder wii sports kopen in NL.Dagg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:03:
Jullie hebben dan de normale prijs van de Wii en het spel betaald mag ik hieruit opmaken? Dus 249 euro plus 54 euro voor een spel naar keuze ofzo? Of was die keuze niet zo vrij voor het kiezen van een spel? Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee als je het spel zelf mag uitkiezen.
[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 05-06-2007 09:46 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik weet dat Wii sports er bij hoort maar ik begreep uit de verhalen dat je buiten het Wii sports pakket nóg een spel er bij diende te kopen. Dus dat je met een console en twee spellen de deur uit zou lopen, dat dat verplicht was.Deddiekoel schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:35:
[...]
Het Wii sports pack is 249 euro en bevat altijd de game Wii sports (geen keuze daar). Dat is je basis pakket. Je kunt momenteel geen Wii zonder wii sports kopen in NL.
Ik heb destijds er wel direct Zelda en Wii play bij gekocht maar dat was volledig vrije keuze.
Let wel op dat de prijzen zijn aangegeven in Engelse Ponden. Zag net dat ik de site had ingesteld op Engels in plaats van Europees. Maar wel beter ga ik ook maar even rond snuffelen.Chester schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:49:
Na een zoektoch naar een webshop waar ze goedkoper dan normaal PAL Wii spellen leveren heb ik eindelijk een winkel gevondenNamelijk: BlahDVD. Prijzen zijn vanaf ongeveer €22,- tot ongeveer €48,- En dat is inclusief verzendkosten
Ga er vanavond RRR voor 41,- bestellen denk ik.
Als iemand een goedkopere winkel weet, hoor ik dat graag
Oke, dat begreep ik dus niet. Maar in dat geval is het koppelverkoop van Nintendo omdat zij Wii sports er bij leveren. Alleen heeft Nintendo dit gedaan vanwege de nieuwe bediening om zo mensen er mee bekend te maken wat er allemaal mee kan. En bij mijn weten zou de Wii 250 euro kosten bij de launge zonder spel, dus krijg je nu Wii sports er gratis bij. Dus in mijn ogen is het uiteindelijk geen koppelverkoop maar een extratje bovenop de console. En persoonlijk vind ik het wel goed dat Nintendo dat doet.
[ Voor 57% gewijzigd door Dagg op 05-06-2007 09:59 ]
Ja, daar gaat idd heel de discussie overDagg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:50:
[...]
Ik weet dat Wii sports er bij hoort maar ik begreep uit de verhalen dat je buiten het Wii sports pakket nóg een spel er bij diende te kopen. Dus dat je met een console en twee spellen de deur uit zou lopen, dat dat verplicht was.
disjfa.nl
Dat weet ik, vandaar dat ik 'ongeveer' heb geplaatst voor de Euro prijzen. Ik had ze even zelf omgerekend met de huidige wisselkoers. Als je daar wat gaat bestellen, dan zou ik afrekenen in ponden, komt wat goedkoper uit dan dat je afrekent in Euros (scheelt een Euro of twee).Dagg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:50:
Let wel op dat de prijzen zijn aangegeven in Engelse Ponden. Zag net dat ik de site had ingesteld op Engels in plaats van Europees. Maar wel beter ga ik ook maar even rond snuffelen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Voor de duidelijkheid: standaard krijg je in Europa een Wii+Wii Sports in 1 doos. Alleen in Japan (als ik me niet vergis) komt de Wii zonder Wii Sports. Nu hebben dus blijkbaar een aantal winkels de policy dat je bij elke Wii ook minimaal 1 game moet kopen (Wii Sports niet meegerekend). Persoonlijk vind ik dat een behoorlijke naaistreek, want dat is, zoals al eerder aangegeven, koppelverkoop. De winkel heeft dat dan dus even lekker zelf besloten, om wat extra geld te verdienen (ze komen er toch mee weg met de huidige vraag).Dagg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:50:
[...]
Ik weet dat Wii sports er bij hoort maar ik begreep uit de verhalen dat je buiten het Wii sports pakket nóg een spel er bij diende te kopen. Dus dat je met een console en twee spellen de deur uit zou lopen, dat dat verplicht was.
[...]
Let wel op dat de prijzen zijn aangegeven in Engelse Ponden. Zag net dat ik de site had ingesteld op Engels in plaats van Europees. Maar wel beter ga ik ook maar even rond snuffelen.
[...]
Oke, dat begreep ik dus niet. Maar in dat geval is het koppelverkoop van Nintendo omdat zij Wii sports er bij leveren. Alleen heeft Nintendo dit gedaan vanwege de nieuwe bediening om zo mensen er mee bekend te maken wat er allemaal mee kan. En bij mijn weten zou de Wii 250 euro kosten bij de launge zonder spel, dus krijg je nu Wii sports er gratis bij. Dus in mijn ogen is het uiteindelijk geen koppelverkoop maar een extratje bovenop de console. En persoonlijk vind ik het wel goed dat Nintendo dat doet.
Dus toch, in dat geval is het inderdaad een rotstreek mocht je er geen extra spel bij willen hebben.Voor de duidelijkheid: standaard krijg je in Europa een Wii+Wii Sports in 1 doos. Alleen in Japan (als ik me niet vergis) komt de Wii zonder Wii Sports. Nu hebben dus blijkbaar een aantal winkels de policy dat je bij elke Wii ook minimaal 1 game moet kopen (Wii Sports niet meegerekend). Persoonlijk vind ik dat een behoorlijke naaistreek, want dat is, zoals al eerder aangegeven, koppelverkoop. De winkel heeft dat dan dus even lekker zelf besloten, om wat extra geld te verdienen (ze komen er toch mee weg met de huidige vraag).
...
Daar heb je gelijk in want mij zou het momenteel niks uitmaken maar het kan vervelend zijn ja....
P.S. Persoonlijk had ik de Wii al bij launch. Ik had van te voren al een game gekocht (Zelda: TP), dus ik had me behoorlijk kwaad gemaakt als ik de Wii niet mee had gekregen zonder game. Aan de andere kant, nu is er al wat meer keus aan leuke games dan destijds
disjfa.nl
Welke spelletjes? Die zijn er toch niet?disjfa schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:20:
Kunnen we het nu weer over spelletjes hebben.
uhm...
In dat geval Pro Evolution Soccer en Fifa voor de Wii. Kan niet wachten tot er meer bekend is over deze spellen.
Anoniem: 206149
We kunnen het weer hebben over het aanbod van VC games en het gemis van toppers hierin!
Anoniem: 155599
Zullen we beginnen over het feit dat die Bagger VC spelletjes veels te duur zijn?Anoniem: 206149 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:26:
[...]
We kunnen het weer hebben over het aanbod van VC games en het gemis van toppers hierin!
Internet discussie is net als mode, het komt altijd weer terug
Maar zonder dollen, er zijn mischien weinig games, maar elke week kun je weer enkele VC games downloaden voor de gamehonger. Tot nu toe heb ik echt geen last gehad van de zogenaamde "droogte". Blijf gezellig Golden Axe spelen en StarFox 64. Vooral laatste wordt bij mij elke dag wel even opgestart.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 05-06-2007 11:45 ]
Her en der gaan er ook geruchten dan Mario Kart Wii ook nog in 2007 gereleased gaat worden. Er zijn al meerdere gamesites die het melden. Het schijnt gezegd te zijn door iemand van Nintendo Duitsland. Tijdens de E3 zouden we meer te horen krijgen.Cleetje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:51:
Nou ja, eerst maar Super Paper Mario, Mario Galaxy, Super Smash Brothers Brawl en Metroid Prime 3. Dat zijn toch de echte toppers waar bijna iedereen met smart op zit te wachten.
uhm...
Errr...boven het artikel van PES staat dat ie voor de 360 en PS3 komt?Dagg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:42:
[...]
In dat geval Pro Evolution Soccer en Fifa voor de Wii. Kan niet wachten tot er meer bekend is over deze spellen.
Ik kan je geruststellen; Wereldgame! Stuk lastiger dan kororinpa, een van mijn favorieten.gratis_vodka schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:29:
Gisteravond Mercury Revolution besteld. Volgens Eurogamer wellicht een 'sleeper hit' voor deze zomer. Vanmiddag binnen dus ben benieuwd
-- Altijd blijven prutsen --
Hier, hier en hier. Het is nog niet officieel bevestigd maar dat zien we 23 juni dus wel hoe of wat.gratis_vodka schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:44:
[...]
Errr...boven het artikel van PES staat dat ie voor de 360 en PS3 komt?
Site is een redelijke rip-off van play.com (wat absoluut niet slecht is). Prijzen zijn er inderdaad scherp. Ik heb er meteen Scarface gepre-ordered voor 36,5 euro!Chester schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:49:
Na een zoektoch naar een webshop waar ze goedkoper dan normaal PAL Wii spellen leveren heb ik eindelijk een winkel gevondenNamelijk: BlahDVD. Prijzen zijn vanaf ongeveer €22,- tot ongeveer €48,- En dat is inclusief verzendkosten
Ga er vanavond RRR voor 41,- bestellen denk ik.
Als iemand een goedkopere winkel weet, hoor ik dat graag
[ Voor 8% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 05-06-2007 13:39 ]
Ps4/switch gamer
Ah, interesting! Even afwachten maar; de PES6 DVD zit inmiddels vastgeroest in m'n PC...Dagg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:33:
[...]
Hier, hier en hier. Het is nog niet officieel bevestigd maar dat zien we 23 juni dus wel hoe of wat.
Anoniem: 24394
Volgend jaar dan maar nieuwe IP's uitbrengen door NintendoSmoonshine schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:16:
[...]
Her en der gaan er ook geruchten dan Mario Kart Wii ook nog in 2007 gereleased gaat worden. Er zijn al meerdere gamesites die het melden. Het schijnt gezegd te zijn door iemand van Nintendo Duitsland. Tijdens de E3 zouden we meer te horen krijgen.
Ik zou dit voor Nintendo niet echt een goede zet vinden. Met alle toppers die eind dit jaar uitkomen gaan er dan spellen overgeslagen worden. Met MP3, Galaxy en SSBB is Nintendo zelf al goed vertegenwoordigd in het laatste kwartaal en daar komen dan ook nog spellen als BW2 bij. Nintendo zou er verstandig aan doen nog even te wachten met Mario Kart. Anders zijn we al door de Wii toppers heen, voor 2007 goed en wel voorbij is
Ps4/switch gamer
Wow, ben echt onder de indruk van wat ik zo van Fifa lees. Dat klinkt echt goed allemaal en als het daadwerkelijk goed uitgewerkt is, dan is de Wii weer een topper rijker. Het is dan nog maar afwachten of PES hetzelfde wel kan bereiken. Sowieso wordt het voor ons spannender dan ooit wat de beste voetbalgame gaat worden. Beiden moeten eigenlijk helemaal opnieuw beginnen kwa gameplay.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:38:
en fifa wii screens
[afbeelding][afbeelding]
Edit: dagg had al naar de fifa screens gelinked, zie ik nu pas. Maar mischien wel makkelijk zo.
uhm...
Op de Wii wel ja. Op de andere platformen is het waarschijnlijk weer alleen een grafische update...Smoonshine schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:31:
[...]
Wow, ben echt onder de indruk van wat ik zo van Fifa lees. Dat klinkt echt goed allemaal en als het daadwerkelijk goed uitgewerkt is, dan is de Wii weer een topper rijker. Het is dan nog maar afwachten of PES hetzelfde wel kan bereiken. Sowieso wordt het voor ons spannender dan ooit wat de beste voetbalgame gaat worden. Beiden moeten eigenlijk helemaal opnieuw beginnen kwa gameplay.
Dat is ziek vetPatriek schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:10:
OMFG @ dit; Wii Photo Channel Art
http://www.youtube.com/watch?v=8r4NCDp0KLc
[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2007 16:47 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat is wel heeel erg cool gedaan.Patriek schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:10:
OMFG @ dit; Wii Photo Channel Art
http://www.youtube.com/watch?v=8r4NCDp0KLc
Anoniem: 105012
Ik weet niet wat ik hier precies van moet vinden. Aan de ene kant is het natuurlijk een hard wereldje, maar om nou eerst Nintendo keihard te dissen, en dan vervolgens met een een soortgelijk idee komen, wat in principe gewoon een kruising is van de Wii-Mote en de EyeToy vind ik wel erg cheap.
Ik zie dit niet heel erg werken. Het idee is leuk maar als ik met een echt tennis racket in mijn huiskamer ga staan rondzwieren dan sla ik de tent kort en klein. Het is wel duidelijk dat controllers hun langste tijd lijken te hebben gehad...
Bill Gates heeft alleen niet begrepen dat de meeste mensen in hun woonkamer niet genoeg ruimte hebben om met een echte honkbalknuppel of tennisracket te zwaaien. Er zal gegarandeerd iemand zijn die een hoop schade weet te veroorzaken tijdens een potje Xbox 360 Sports of Xbox 360 Play.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
As far as Wii goes, Super Paper Mario will definitely hit Aussie shelves this year, though no official date has been given, while the other major releases maintain their silence with no word on whether we'll see Super Mario Galaxy, Metroid Prime: Corruption or Super Smash Brothers: Brawl in 2007 in Australia (though I put my money on us seeing at least two of these this holiday season)
Ps4/switch gamer
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ps4/switch gamer
Anoniem: 219071
Whahahaha !Bill Gates heeft alleen niet begrepen dat de meeste mensen in hun woonkamer niet genoeg ruimte hebben om met een echte honkbalknuppel of tennisracket te zwaaien
De account database voor de Wii wordt eens in de paar uur ververst.rajackar schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:51:
even een korte vraag hoor. Maar ik ben bij iemand de wii online aan het helpen en de net aangemaakte nintendo account kent ie nog niet. Kan ik die ook later koppelen en nu vast internet kanaal enzo downloaden?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aap!
Mike,
Anoniem: 210471
budgetgaming.nl?Anoniem: 210471 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:16:
Weet iemand de website om games prijzen te vergelijken. Ik zag hem voorbij komen maar kan het niet meer vinden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sta je niet erg snel in de stralen van de beamer te zwaaien of heb je rear-projection ofzo. Ik heb hem ook op een gewonen beamer gespeelt, maar speel toch liever op mijn 95 cm lcd, dan kan ik er tenminste gewoon lekker vol voor staan. Of brak liggen op de bank mag ook natuurlijk.mikeya schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:02:
Overigens spelen we het op de beamer en met zijn allen tennissen op groot scherm is toch wel heel erg verslavend hoor.
Ik ook niet, maar de enige van de grote 3 die bevestigd is voor 2007 is Metroid Prime 3.P.S. ik kan niet wachten op Mario Galaxy :-D
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 05-06-2007 22:59 ]
probleem om dat op te lossen is je wireless kanaal instelling te veranderen.mikeya schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:02:
Bij ons in de buurt zijn alle nunchucks uitverkocht. Ik heb vandaag een classic controller en een extra remote gekocht. Gelukkig heb je alleen bij het boksen dat extra ding nodig. Hopelijk komen ze nog wel snel binnen.
Ik vind het wel vreselijk irritant dat mijn wii erg vaak de verbinding verliest. Dat ligt niet aan de wii, maar gewoon aan het netwerk hier. Als ik de beveiliging eraf haal werkt alles perfect, maar met wpa aan word het signaal een stuk zwakker. Mijn laptop raakt dan ook af en toe de verbinding kwijt helaas :-0. Zit te twijfelen of ik misschien toch niet beter een LAN adaptor kan kopen.
Overigens spelen we het op de beamer en met zijn allen tennissen op groot scherm is toch wel heel erg verslavend hoor. Biertje erbij en onze zaterdag avond is een succes. Voordeel van zo'n projector is ook dat als je je mote kwijt raakt tijdens het zwaaien je enkel de muur beschadigt :-P.
P.S. ik kan niet wachten op Mario Galaxy :-D
Wordt echt allemaal in Azie geproduceerd hoor. Een plastic tekort kwam toen voornamelijk door Azie en de gigantische DS sales, helemaal niet vreemd. Als jij contracten heb voor levering van 100 eenheden plastic en je hebt er ineens 400-500 nodig is het niet zo gek dat dat er niet meteen is.Laatst las ik ergens dat Nintendo Europa niet alleen achterloopt met vertalen maar ook met produceren. Ze hebben een te kleine fabriek voor alle Wii en DS games. Wie herrinert zich nog het plastic tekort van een jaar geleden? Waarom liggen er bij de lokale intertoys alleen maar US imports van games die hier allang uit zijn?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
DistributiecentrumHoedje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:44:
Ik kan me ook nog wat pics herinneren van een fabriek uit Amerika, waar de spellen ingepakt werden o.i.d. ().
Je hebt nogal een vertekend beeld, broadcasting uitzetten en mac filtering gebruiken zijn echt schijnbeveiligingen. WPA en WPA2 zijn zeer veilig. WEP totaal niet. Zodra je de versleuteling (b.v. WEP) gekraakt hebt kan je zo de MAC adressen sniffen dus MAC filtering is 0,0 veilig.Zet de broadcasting op je router uit en zorg dat alleen de apparaten waarvan het mac adres in de lijst staan gebruik mogen maken.
Vergis je niet, zowel WEP, WPA als WPA2 zijn absoluut te kraken.
[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 06-06-2007 09:20 ]
Super Paper Mario in Europa???? Ik hoor hier echt NIETS meer overNinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:44:
Voor een goede online service vind ik het niet zo'n probleem om voor te betalen. Maar ipv een maadelijkse fee zouden ze dan bijv. de online enabled spellen 2 euro duurder moeten maken.
BTW Australië is ook PAL toch?
Baas nintendo Austalië over the big 3
[...]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 06-06-2007 08:55 ]
Klopt, dat was ergens vlak voor de (Amerikaanse) release. Een filmpje waarin je zag hoe lui controllers en Wii's aan het inpakken waren. Ik gok dat aangezien de verpakkingen overal weer anders zijn ze de losse controllers en games aangeleverd krijgen en die in de US (en Europa?) inpakken.Hoedje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:44:
Ik kan me ook nog wat pics herinneren van een fabriek uit Amerika, waar de spellen ingepakt werden o.i.d. (). Ik kan het nu ook niet meer vinden. Maar misschien dat iemand anders nog weet hoe dat zit...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
bron: gamert.nlWii-remote heeft microfoon
Om met de deur in huis te vallen; De Wii-Mote blijkt al die tijd een microfoon ingebouwd te hebben. Althans, na het opbreken van het staafje troffen de techies van CNN een zogenaamde ‘audio translator chip’ aan. Dit stukje silicium heeft het vermogen om menselijke spraak in data om te zetten. DAT het ding gebruikt gaat worden is zeker, maar op welke manier is nog onduidelijk. Aankomende games als High School Musical en vermoedelijk ook de nieuwe Mario Party (denk aan de cube versie met microfoon erbij) vereisen spraak input. Wellicht dus zonder extra aanhangsel. Dat niemand dit eerder heeft ontdekt met al die kopotgesmeten staafjes tot nu toe, is menig gamert een raadsel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 219071
Misschien was deze chip goedkoper dan een audio decoder(aan de kwaliteit van het geluid te horen wel:P).Anoniem: 219071 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:50:
Geloof je het zelf ? Dus je moet tijdens het spelen (swingen met de wii remote) er ook nog eens in praten... ?
Lijkt me sterk. Ik denk dat het gewoon een keihard gerucht is. Er waren toen plaatjes op internet, waarop inderdaad stond dat er een "audio translator chip" was aangegeven. En ik denk dat ze nu gewoon die naam vertalen naar microfoon. Het lijkt mij gewoon heel erg sterk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq