[Wii] Mario Strikers Charged Football Online Tournament

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 15:30
Mario Strikers Charged Football Online Tournament
Afbeeldingslocatie: http://aycu37.webshots.com/image/18436/2000362071251859922_rs.jpg
Hoe en wat?

Sinds 25 mei is de eerste wii game online, Mario Strikers Charged Football. Als GoTters gaan we dat natuurlijk tegen elkaar spelen.

Meedoen?
De eerste poulerondes zijn gespeelt en dus zijn ook de eerste halve finalisten van het eerste toernooi bekend. Dit betekent dat de volgende ronde er zo uit gaat zien:

Postius - Deddiekoel
Cleetje - Uniquement

Ik zal dit regelmatig updaten, maar lees voor de meest actuele informatie gewoon even mee in het topic.

Inhoudsopgave

Hoe en Wat?
Het Toernooi
Friendcodes?
Links

Hoe en wat?

Betreed de arena waar de kampioenen uit het Mushroom Kingdom het tegen elkaar op zullen nemen in het spel der spellen: voetbal! In Mario Strikers charged gaan alle regels overboord en wordt geen enkele truc geschuwd om iedereen te laten zien wie de ultieme Koning Voetbal is.

De Bal
De Bal die gebruikt word in Mario Strikers Charged Football is een massieve ijzeren bal. Elke keer als je de bal naar een andere speler overspeeld verandert de energie rondom de bal van kleur. Van paars gaat hij naar rood, vervolgens word hij oranje, dan geel en uiteindelijk wit. Hoe dichter de bal naar het wit is des te krachtiger is de bal en zul je makkelijker een doelpunt maken. Echt krachtvoetbal dus ;).

Mario Smash Football
Misschien ken je Mario Smash Football van de GameCube nog wel. MSCF is daar de opvolger van, en is nog veel gekker.

Teams
Zo zul je nieuwe aanvoerders tegenkomen die hun team naar de overwinning leiden. Aanvoerders beschikken over super abilities die je wedstrijd helemaal om kunnen gooien.

Teamgenoten zijn voor het eerst zelf uit te kiezen in MSCF. Ieder teamgenoot heeft zijn eigen bijzondere vaardigheden, zo kun je je eigen team met topspelers samenstellen om de concurrentie volledig van het veld af te spelen.

Stadions
Enkele stadions uit Mario Smash Football zul je weer opnieuw tegenkomen in MSCF. Maar de nieuwe stadions zullen de show stelen. De zogenaamde Special Stadium Events zullen een extra dimensie aan je wedstrijd geven. Zo zullen stenen Thwomps naar beneden storten in de Sand Tomb, terwijl koeienrondslingerende tornado's het voetballen onmogelijk proberen te maken op Thunder Island.

Wii Controlls
Door de speciale controll mogelijkheden van de Wii word zelfs voetbal een spel dat je eenvoudig met je handen kunt spelen. Als de aanvaller van het tegenteam een MegaStrike op je doel schiet zul je moeten richten met je wiimote op het scherm om de bal te stoppen. Op het veld zorg je er met een korte beweging van ja wiimote voor dat je je directe tegenstander een duw geeft waardoor hij de bal verliest.

Voor het ultieme voetbalgevoel kun je met de Nintendo Wi-Fi Connection tegen spelers uit heel Europa spelen. Hierdoor kun je een echte internationale voetbalkampioen worden.

Het toernooi

Regels voor de wedstrijd
  • Ieder speelt twee wedstrijden tegen elkaar in zijn poule
  • De wedstrijden duren 5 minuten
  • De thuis speler kiest het stadion
Deelnemers
  • Deddiekoel
  • Dreamer…
  • Postius
  • jip_86
  • Nyleria
  • Uniquement
  • Cleetje
  • Smoonshine
  • Spartathijs
  • 3lvis
Poules, eindstand

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
2Postius8710721021
5Uniquement6510321515
3jip_86624010516
4Nylira40313241
1Dreamer…40319151

Poule 2
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
6Cleetje8710451921
10Deddiekoel8431312813
93lvis8440262712
8Spartathijs8440283012
7Smoonshine817012383

Friendcodes?

Dit spel maakt helaas geen gebruik van het wii adresboek, maar gebruikt weer aparte friendcodes. Deze zul je apart moeten invoeren in de game zelf. Om het topic een beetje schoon te houden is er een site gemaakt door XiN-eViL waar je je wii code en je friendcodes in kunt vullen. Registreer je op die site en in je profiel kun je dan aangeven welke game je hebt met welke friendcode.

De site is te vinden op: http://wii-ccdb.nl

Om het allemaal wat makkelijker te maken hieronder een lijstje met alle friendcodes afkomstig van http://wii-ccdb.nl:

Afbeeldingslocatie: http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=mscf&k0=0000ff&k1=000000&k3=eeeeee

Links

Game Site: http://mariostrikers.nintendo.nl/
Wii CCDB: http://wii-ccdb.nl

[ Voor 205% gewijzigd door jip_86 op 19-06-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207380

Ik ga ervan uit dat ik mijn Strikers game dan ook binnen heb. Heb em gereserveerd bij Gameshop Twente dus die zal em ook onderhand wel hebben. Geen idee hoe slecht ik hier in ben.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Count me in,

zodra ik het spel heb dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220233

ik meld mij ook aan :). Misschien dat we per week of 2 weken een toernooi houden op een bepaalde datum, en dat er in de startpost staat wie tegen wie met friendcodes. The winner goes to the next round?

Eerst maar even vanavond de CL finale kijken :P alhoewel als ik Mario Strikers dan heb wordt de verleiding wel erg groot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Misschien het handigste om eerst een dag prikken waarop de meesten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:09

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb een tijd terug samen met een paar anderen een Fifa 2003 online toernooi georganiseerd op GoT. Het handigst is een aparte website waarop je de ingeschreven deelnemers bijhoudt en ook de toernooi statistieken.

Wij begonnen (mits genoeg animo natuurlijk) met poules van 4 waarin je 2x tegen elkaar speelde. Op die manier is het niet zo dat de mindere goden al na 1 of 2 wedstrijden zijn uitgeschakeld. Elke week werd er 1 wedstrijd gespeeld. Je had dus ook de hele week de tijd om de wedstrijd te spelen. Zo kun je dus samen met je tegenstander bepalen tegen wanneer het jullie allebei uitkomt om te spelen. Na de wedstrijd stuurde je dan allebei de uitslag via de mail/website naar de organisator, zodat cheaten niet mogelijk was.

Na de poules verder in een Knock-out systeem met 1 uit en 1 thuis wedstrijd tot aan de final die uit 1 wedstrijd bestond.

Tot slot moet je regels vaststellen. Niet alleen speeltijd, maar ook bijvoorbeeld vaste aanvoerders en teamgenoten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
@Smoonshine: Dat klinkt wel handig ja. Zelf afspreken scheelt ook weer onhandigheden van mensen die op de speelavond niet kunnen.

Regels en speeltijd is even afwachten lijkt me. Omdat je niet precies weet hoe het spel ongeveer gaat en welke opties het spel heeft mbt tot bijv de speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:00:
Misschien het handigste om eerst een dag prikken waarop de meesten kunnen?
Ik denk dat ik eerst even ga kijken hoe slecht ik in het spel ben voordat ik mezelf helemaal voor de leeuwen ga gooien tegen andere getrainde Striker spelers. Dit zodat ik mezelf niet helemaal voor joker zet. :$

Er zitten hier schijnbaar nogal wat hard core voetbal-game fans dus volgens mij ga ik het onderspit delven. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik wil ook wel meedoen, lijkt me leuk!
Echter twee dingen
• Ik heb de game nog niet, komt wel, heb hem gepreordered! :)
• Ik zit met mijn werk en andere verplichtingen, dus heb ook niet echt zeeën van vrije tijd...

offtopic:
@ TS, mocht je een voorbeeldje nodig hebben voor de topicstart, dan kan je wellicht [PC MMORPG] Tales of Pirates - Deel 1 gebruiken

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 207380 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:25:
[...]

Ik denk dat ik eerst even ga kijken hoe slecht ik in het spel ben voordat ik mezelf helemaal voor de leeuwen ga gooien tegen andere getrainde Striker spelers. Dit zodat ik mezelf niet helemaal voor joker zet. :$

Er zitten hier schijnbaar nogal wat hard core voetbal-game fans dus volgens mij ga ik het onderspit delven. _O-
Het is geen hardcore-voetbalgame, dus dat komt weer goed uit. Dat is ook het leuke eigenlijk aan Strikers. Iedereen kan het!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba meldt.

Ik heb de game (nog) niet maar verwacht hem morgen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:26:
• Ik zit met mijn werk en andere verplichtingen, dus heb ook niet echt zeeën van vrije tijd...
Ik denk niet echt dat je de enige ben. Ik zit hier toch al gauw 9-10 uur vast op werk en heb sociale verplichtingen. (Alhoewel het helpt dat mijn vriendin een Nintendo Fangirl is. 8) )

Het is hier al een persoonlijke hel als ik met een aantal vrienden een datum wil afspreken voor de film. Dus ik heb medelijden met de persoon die het rooster voor de wedstrijden gaat opmaken. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 207380 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:51:
Ik denk niet echt dat je de enige ben. Ik zit hier toch al gauw 9-10 uur vast op werk en heb sociale verplichtingen. (Alhoewel het helpt dat mijn vriendin een Nintendo Fangirl is. 8) )

Het is hier al een persoonlijke hel als ik met een aantal vrienden een datum wil afspreken voor de film. Dus ik heb medelijden met de persoon die het rooster voor de wedstrijden gaat opmaken. :>
Kan niet wachten om tegen je te spelen... :+
Wanneer zullen we? :9 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zo lang hoeft een potje toch niet te duren? Misschien vijf min max ofzo.

Lijkt me het handigste om de eerste week de poules te spelen en dan de week erna afvalrace. Evt. de tweede week al weer een nieuwe competitie. Dit alles ook naar gelang het aantal spelers natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:56
Jup count me in, als het online bij mij werkt 8-) hint hint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Ik wil ook wel meedoen, weet alleen niet wanneer ik het spel ga kopen (geld heb ik wel...) :o

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:10:
Lijkt me het handigste om de eerste week de poules te spelen en dan de week erna afvalrace. Evt. de tweede week al weer een nieuwe competitie. Dit alles ook naar gelang het aantal spelers natuurlijk.
Denk dat het makkelijker is eerst af te wachten hoeveel deelnemers er uiteindelijk mee gaan doen en aan de hand daarvan gaan bepalen hoe er het beste gespeelt kan worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196758

jip86, zometeen een idee, als meerdere het spel hebben en dus hun friendcode. Dat ze dan de friendecode hier kunnen plaatsen en dat ze dan in de startpost komen. Wordt het dan wat overichtelijker van en kan je snel mensen opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 196758 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:28:
jip86, zometeen een idee, als meerdere het spel hebben en dus hun friendcode. Dat ze dan de friendecode hier kunnen plaatsen en dat ze dan in de startpost komen. Wordt het dan wat overichtelijker van en kan je snel mensen opzoeken
friendcode is toch hetzelfde als de wiicode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
NiaX schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:31:
[...]

friendcode is toch hetzelfde als de wiicode?
Nope hij schijnt anders te zijn. 8 of 10 cijferig.
Edit: Kan de details niet posten van de gamesite(@work). Gamespot heeft hier een artikel van.

[ Voor 18% gewijzigd door bechown op 23-05-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194622

Misschien is het handig om je aan te melden in Het Grote Nintende WII en GameCube en je daar in de consoledatabase (staat in de topic start) aan te melden.
Dan kan je geloof ik ook zien wie wel Strikers heeft en wie niet.
Op die maniet kan je ook de WII codes vinden geloof ik.

Het is maar een idee. Maar misschien dat het beter werkt dan alles hier in de topic start te zetten.

Edit: Indien het een 8 of 10 cijferig iets is gaat dit helaas niet op. :X

Edit2: Toch wel aangezien je daar een aparte code kan invullen in een veld naar Strikers. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 194622 op 23-05-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bechown schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:33:
[...]

Nope hij schijnt anders te zijn. 8 of 10 cijferig.
ow, ok.
Back to the eighties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Ik doe wrs ook wel mee, maar kan waarschijnlijk pas over 3 weken het spel kopen. Moet me vader nog afbetalen en krijg dan me salaris pas xD

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
jip, ik zou sowieso even de consolecode database toevoegen aan de startpost: http://wii-ccdb.nl/. Dat houdt het topic nog enigsinds schoon.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dacht dat xin-evil een optie had toegevoegd om de aparte friendcodes van spellen in te vullen. Denk dat het niet handig is om die hier nog een keer te gaan vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 196758 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:28:
Op http://www.wii-ccdb.nl kun je je Wii-code posten en als je Mario Strikers hebt, kan je aldaar ook de Friend-code toevoegen...

Dan houden we alles mooi centraal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik denk dat het wel handig is om de codes van de deelnemers in de TS te vermelden. Leuk voor oefenpotjes en je hebt een centraal punt waar alles te zien is. Ik zou de FC ook in de database van de toekomstige toernooi site zetten. Dan kun je in het match overzicht meteen de FC erbij zien. Handig en snel!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Smoonshine schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:06:
Ik denk dat het wel handig is om de codes van de deelnemers in de TS te vermelden. Leuk voor oefenpotjes en je hebt een centraal punt waar alles te zien is. Ik zou de FC ook in de database van de toekomstige toernooi site zetten. Dan kun je in het match overzicht meteen de FC erbij zien. Handig en snel!
Misschien wel handig ook ja. Als er een aantal in de db staan zal ik ze wel hier heen kopieren.

Sitebouwen ben ik alleen niet zo goed in. Dus dat mag iemand anders doen.

Baalt dat de gamesite in flash is, nu kun je niet zo makkelijk iets in de TS zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168765

Ben ook geïnteresseerd, maar kan pas vanaf 1 juni over het spel beschikken (examens mogen niet onder gamen lijden natuurlijk :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb hem vanmiddag opgehaald bij de Dixons. Ze waren er pas net binnen gekomen, maar stonden al trots te wachten in het rek op een nieuwe eigenaar ;) Het waren er overigens aardig wat, dus dat heeft Nintendo goed voor elkaar.

Voor zover ik het al even heb gespeeld ben ik onder de indruk (mooi beeld+geluid). En als er een tournooi georganiseerd wordt, dan ben ik maar al te graag van de partij. Friendcode heb ik inmiddels al ingevoerd in de ccdb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Eens een keer spelen in de lokale gameshop, als ie bevalt, dan doe ik ook wel een keer mee..
Maar eerst Mario Party 8 ben ik bang.. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:34
Ik heb hem ook al meegenomen bij de FRS op station, had volgens mij de eerste en enige daar :p, zal vanavond wel ff friendcode/wii code op de ccdb invullen

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik doe ook zeker mee als voetbal fanaat :). Prepared to be beaten you maggots! HAHA! xD.
Mijn code staan op die database :)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

jip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:13:
[...]

Misschien wel handig ook ja. Als er een aantal in de db staan zal ik ze wel hier heen kopieren.

Sitebouwen ben ik alleen niet zo goed in. Dus dat mag iemand anders doen.

Baalt dat de gamesite in flash is, nu kun je niet zo makkelijk iets in de TS zetten
Ik wil (onder voorbehoud) van het weekend wel even gaan prutsen aan een Strikers site.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nou... net voor de lol een potje online gedaan, maar het was zo schokkerig als hell... en dat met de beste verbinding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157145

GJ-tje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:52:
[...]
Op http://www.wii-ccdb.nl kun je je Wii-code posten en als je Mario Strikers hebt, kan je aldaar ook de Friend-code toevoegen...

Dan houden we alles mooi centraal! :)
Een alternatieve en iets uitgebreidere site is friendcodes.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071

Vraag: Hoe kan ik mijn Friendcode vinden van Mario Strikers.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 15:53
Anoniem: 157145 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:45:
[...]

Een alternatieve en iets uitgebreidere site is friendcodes.nl.
Een nóg uitgebreidere (en bovendien internationale) site is: http://www.mapwii.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 219071 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:49:
Vraag: Hoe kan ik mijn Friendcode vinden van Mario Strikers.. ?
Die kun je vinden onder WFC en dan "Friend Roster". De code staat dan ergens bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien om het iets makkelijker te maken met de friendcodes. Het is oorspronkelijk een toernooi en dat kan je (hoe goed het ook is) niet regelen op wii-ccdb.nl .
Er is vast wel iemand hier die goed is in php die iets met leden kan maken, ik heb even een siteje in elkaar gezet, waar je nu nog niks mee kan:

http://www.xs4all.nl/~wlb/strikers/

Hier kan je dus de mensen zien met mario strikers charged, hun friendcodes en toernooien organiseren. Als dit te werwezenlijken is lijkt het goed worden. Het toernooi in elkaar zetten moet gewoon handmatig
gebeuren, en dan dat de 2 tegenstanders (zoals iemand al eerder zei) een week lang de tijd hebben om die webstrijd te spelen en het beiden naar de "boss" mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan overigens ook wel een Strikers site maken.

Mijn oplossing zou zijn:
CMS: Joomla

Ik zet er dan een gewoon soort van tournament plugin in, mensen kunnen registreren, codes uitwisselen, ingebakken forum voor problemen e.d, en meer.
Lijkt me ook handig, maar misschien teveel van het goede.
Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Wat een geniaal en verslavend spel _/-\o_. Zag het spel eerst niet zo zitten, maar het is echt leuk.

Hoorde dat hij al in de winkels lag en ben gelijk langs de Mediamarkt gereden en daar lag hij voor 39,95 euro.

Paar uurtjes gespeeld en ik raad hem iedereen aan.

Edit: Zit hier in het verkeerde topic, sorry, kwam door mijn enthousiasme voor het spel.

[ Voor 14% gewijzigd door fatbenny op 23-05-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Woohoo, mooi dat er zoveel animo is. heb de game zelf nog niet (kom op Dynabyte!)
De wii console code database lijkt mij nog steeds de beste plek om de FC's te registreren (dan is het tenminste centraal), maar ik realiseer me nu dat je wel kunt aangeven wie jouw wii code heeft geregistreerd (en wie dat bij jou heeft gedaan) maar dat je dat niet op FC niveau kan... Wellicht XiN-eViL eens lief aankijken. Op de DS Hub van D3 kon dit namelijk weer wel!
For the time being lijkt me de beste tussenoplossing om alle deelnemers in de TS op te nemen. Als je wilt meedoen moet je al die FCs invoeren.

Lijkt me sowieso goed om even een weekje te wachten met plannen om iedereen te tijd te geven om te oefenen en ieders FC te reggen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:56:
Ik kan overigens ook wel een Strikers site maken.

Mijn oplossing zou zijn:
CMS: Joomla
vind ik ook prima. ik ging een beetje hard van stapel, maar mario strikers charged is ook zo leuk ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga trouwens iets anders proberen.
/Create nieuw project
[GoT] Wii Games Tournaments oid.

Zal wel geen animo naar zijn, maar toch ga ik het even maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik tel al 10 vermeldingen van Mario Strikers in de ccdb. Weliswaar niet met code maar die zullen de komende tijd vast wel komen. Animo is er iig genoeg dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel Animo voor een verzamel website voor elke [GoT] Wii Tournament. Dat op die website tournamenten komen, winnaars, verliezers, uitslagen e.d. En dat voor elke online Nintendo Wii game oid.

Ik weet niet of iedereen hier zit te wachten, op nog een website waarop ze moeten registreren.
Maar ik zal kijken wat ik eraan kan doen, en hoe het eindresultaat word.
Ik breng binnenkort wel weer verslag uit.

Nu ga ik mezelf weer even laten ownen met strikers... 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 23-05-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
M1lamb3r schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:29:
Nou... net voor de lol een potje online gedaan, maar het was zo schokkerig als hell... en dat met de beste verbinding :X
Na een slechte start, de eerst volgende 3 potjes gewonnen, de 1e 2 net aan (1 doelpunt verschil in de 3e match) en de 3e tegenstander disconnect nadat ik 10s in de 2e match een perfect MegaStrike uitvoerde (6/6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qua layout zit ik nu zo:

http://mario.robbertduin.nl

Nu moet ik heel de CSS nog aanpassen, en wat plaatjes beter maken.

Zijn er nog mensen die willen meehelpen ? Of zal ik hiermee stoppen :P ?

EDIT:
Genoeg voor vandaag, ik ga slapen. :O Tot morgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 24-05-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Ik vind het in elk geval mooi R-Duin, ik heb nog geen eens Mario Strikers, maar lijkt me een mooie site ook voor BW2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Maar voordat iedereen nu in het wilde weg websites gaat opzetten. Er is nog verder helemaal niets bekend over het toernooi. Het lijkt me handig dat 2 mensen zich gaan inzetten om het toernooi te organiseren. Dan heb je in het geval van beslissingen nemen over eindstanden (niet gespeelde wedstrijden, om wat voor reden dan ook) niet 1 persoon die beslist. Het lijkt me ook praktisch dat in ieder geval 1 van de organisatoren ook de website onder beheer heeft.

Ik wil bij deze wel meehelpen met het organiseren. Ik heb ook voldoende ervaring met PHP om een goede website te maken bij het toernooi.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:17:
Qua layout zit ik nu zo:

http://mario.robbertduin.nl

Nu moet ik heel de CSS nog aanpassen, en wat plaatjes beter maken.

Zijn er nog mensen die willen meehelpen ? Of zal ik hiermee stoppen :P ?

EDIT:
Genoeg voor vandaag, ik ga slapen. :O Tot morgen.
Ziet er goed uit! Ook mooi redelijk standaard gemaakt, zodat het een centraal punt kan worden voor verschillende andere toernooien!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je op een webserver zit, die mod_rewrite of zo heeft, dan is het interessant om gebruik te maken van pretty URLs. Dit maakt het onthouden van links niet alleen makkelijker te onthouden, de pagina's zijn dan ook makkelijker en beter te indexeren door zoekmachines.

Ik wil je overigens wel helpen, ik zit alleen met het feit dat ik niet veel tijd heb.
Denk hierbij aan werk en andere bezigheden.

Is er eigenlijk ook een mogelijkheid, om mee te kijken gedurende een wedstrijd, net zoals dit mogelijk is in Command & Conquer 3? Dan is er in ieder geval namelijk een controle op de tussen- en eindstand, die dan kan bevestigen wat de stand geweest was tijdens en na een wedstrijd.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2007 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:22:
Maar voordat iedereen nu in het wilde weg websites gaat opzetten. Er is nog verder helemaal niets bekend over het toernooi. Het lijkt me handig dat 2 mensen zich gaan inzetten om het toernooi te organiseren. Dan heb je in het geval van beslissingen nemen over eindstanden (niet gespeelde wedstrijden, om wat voor reden dan ook) niet 1 persoon die beslist. Het lijkt me ook praktisch dat in ieder geval 1 van de organisatoren ook de website onder beheer heeft.

Ik wil bij deze wel meehelpen met het organiseren. Ik heb ook voldoende ervaring met PHP om een goede website te maken bij het toernooi.
:Y

Helemaal mee eens. Ik zie al veel sites opspringen om codes te registreren. Zelf kijk ik wel een beetje de kat uit de boom. Liefste wil ik alleen codes uitwisselen met spelers vandaar dat ik mijn code nog niet in een of andere database mik.

Wanneer men er uit is wie welke website gaat gebruiken dat hoor ik het wel. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:56
Ik vind het maar een matig spel... het lukt me niet om te scoren, ik kan alleen maar tegen de keeper aan schieten :S
Online begin ik nog maar niet aan, omdat ik vast en zeker dik wordt ingemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@stijnos

Je kan proberen de bal vaker over te spelen, zodat je de bal "charged" (oplaad) als deze een witte kleur krijgt, en als je dan schiet... Dan schiet je harder, en krachtiger. Meestal helpt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
stijnos1991 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:45:
Ik vind het maar een matig spel... het lukt me niet om te scoren, ik kan alleen maar tegen de keeper aan schieten :S
Online begin ik nog maar niet aan, omdat ik vast en zeker dik wordt ingemaakt :P
lol.. leukste opmerking tot zover.. matig spel omdat het niet lukt.. hehe.. Zal mijn vriendin zo bellen dat ze hem nog sneller uit de winkel moet trekken 8) Volgens mij moet je nog door de leercurve heen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

stijnos1991 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:45:
In een hands on preview op ik meen Gamespot heb ik gelezen dat gewoon scoren inderdaad wat moeilijk is.
Echter schijn je een veel grotere kans op scoren te hebben, als je met de aanvoerder een Mega Strike doet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
GJ-tje schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:00:
[...]
In een hands on preview op ik meen Gamespot heb ik gelezen dat gewoon scoren inderdaad wat moeilijk is.
Echter schijn je een veel grotere kans op scoren te hebben, als je met de aanvoerder een Mega Strike doet... :)
Opzich is het niet zo moelijk om te scoren als je het doorhebt: Je moet of een speler (beste is aanvoerder voor een Mega Strike) vrijspelen zodat je de tijd hebt om te schieten, zodat de Aanvoerder een Mega Strike doet of een teammate een Skill Shot, Skill Shots op de juiste afstand zijn ook bijna altijd een goal.

Tevens door veel te passen schiet je harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D :') Nieuwe naam verzonnen voor de website... Wii GoT Tournaments...
(We've got tournaments)

OT:

Damn, dit spel is echt moeilijk. Net weer 4 potjes verloren...
Ik ga eerst offline maar even wat oefenen, anders sta ik straks helemaal onderaan de ranklijst...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 24-05-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:22:
:D :') Nieuwe naam verzonnen voor de website... Wii GoT Tournaments...
(We've got tournaments)

OT:

Damn, dit spel is echt moeilijk. Net weer 4 potjes verloren...
Ik ga eerst online maar even wat oefenen, anders sta ik straks helemaal onderaan de ranklijst...
Online oefenen??? Kan je toch beter niet doen als je hoger in de ranklijst wil komen.

Over initiatieven voor een mooie tournament site...top

Die algemenen wii codes lijst toch een beetje onoverichtelijk en kan niet goed met elkaar communiceren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Die algemene lijst zou ik wel gewoon houden. Dan houd je tenminste alles bij elkaar en niet overal een site voor die codes. Als je bij zoeken gewoon Strikers aanvinkt en zoekt krijg je gewoon een net lijstje met alle mensen die strikers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoelde natuurlijk offline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Ik heb nu alle 6 andere mensen met striker code in de database toegevoegd aan mijn friendslist, dus als iemand zin heeft :)

trouwens ik heb nu 3 games online gespeeld, steeds met goede connecties geen problemen en geen lag whatsoever (zelfs met downloads aan).
Anoniem: 196758 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:02:
[...]

Online oefenen??? Kan je toch beter niet doen als je hoger in de ranklijst wil komen.

Over initiatieven voor een mooie tournament site...top

Die algemenen wii codes lijst toch een beetje onoverichtelijk en kan niet goed met elkaar communiceren daar.
Je kunt ook non-ranked games spelen ;)

kan iemand die deze game heeft me eventjes toevoegen aan friends en online komen ? eventjes testen hoe dat friends dingetje werkt (sta in de database).

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 24-05-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik je net toegevoegd... staat er dat je busy bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:53:
Heb ik je net toegevoegd... staat er dat je busy bent...
was aant spelen :) ben er nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
kan iemand mij stap voor stap in detail uitleggen hoe je die megastrikes stopt? :P

ik doe: beweeg naar de bal en dan op A drukken.

Maar bij mij gaat 90% erdoor, laatst een online potje verloren met 13-0 :(

Help!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha nice ! spannende wedstrijd :) grote mario = niet te interupte mega shots ; ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahahah nice game Rappel !
Echt netjes hoe je die MegaStrikes tegenhield :D
En je had meer balcontrole dan mij...

Rappel vs Duin
0 - 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:11:
Hahahah nice game Rappel !
Echt netjes hoe je die MegaStrikes tegenhield :D
En je had meer balcontrole dan mij...

Rappel vs Duin
0 - 1
leuke game :>
grote mario is irritant, dan kan je hem niet tackelen als hij oplaad voor mega :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom denk je dat ik voor Mario kies :D
Ik vind het online gedeelte echt goed gedaan..
ow weer een potje tegen jou :X

connection lost...

EDIT:
Ik stop er weer even mee, even aankleden, eten, en buiten zitten.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 24-05-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219071 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:13:
Waarom denk je dat ik voor Mario kies :D
Ik vind het online gedeelte echt goed gedaan..
ow weer een pitje tegen jou :X
revanche ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De postbode heeft net mario strikers bezorgd (via dynabyte), en ik heb even alle oefeningen gedaan.
Heb mijn friendcode ook gepost op de website. Zal straks ook anderen toevoegen aan mijn friend list.

Moet nu eerst een tentamen maken :| , daarna pas tijd om online uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33

rajackar

Blood Minister

Yippee!

Ik wil ook meedoen. Vanmiddag even de game halen :)
Wordt de openings post btw aangepast als de opzet van het toernooi bepaald is?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
rajackar schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:50:
Yippee!

Ik wil ook meedoen. Vanmiddag even de game halen :)
Wordt de openings post btw aangepast als de opzet van het toernooi bepaald is?
Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gameshop belde net dat ik em vanavond ook op kan komen halen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MMM dit spel heeft een leercurve als je het vorige deel niet hebt gespeeld denk ik, ik ben meteen online gegaan en heb nu iets van 18 wins 3 losses. Gaat best lekker :p en die losses waren dan nog 2 vs 2 dus ja :). Nou ben ik ook niet echt een statshoer maar voor veteranen van deel 1 is het goed toeven. Btw scoren is vrij makkelijk maar je moet even kijken hoe en wat enzo :)
Btw megashots zitten alleen als je er 6 hebt en of groen, of oranje :p. Er zijn verschillende tactieken maar dat moeten jullie maar uitvinden, ik kan niet wachten om tegen iemand te spelen hier van GoT want ik heb eigelijk geen idee of ik goed ben of niet(ik neem aan vrij beter dan gemiddeld) wat ook leuk is is dat het goed uitgeblaanceerd is, maar iedereen seelt online alleen op safe zeg maar, als zie je met 2 vs 2 meer de wappie figuren voorbij. Maar goed dat was gister om half 2 en ja zeker met een Wii ben je dan niet nuchter meer _/-\o_

Btw rank 37 :p

[ Voor 42% gewijzigd door Postius op 24-05-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Count me in for the tournament.

Zal vanavond mij friendcode ff neerzetten in de database.

Een idee om wekelijks een toernooi te houden maandagavond uur of 19.00?
Is natuurlijk altijd lastig een datum te prikken dat veel kunnen :P Dus dacht doe maar es een voorstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk hoor :( eerste helft gewonnen .. 2 de helft sta voor met 3-0 5seconden voor einde: disconnect :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:09:
leuk hoor :( eerste helft gewonnen .. 2 de helft sta voor met 3-0 5seconden voor einde: disconnect :/
Was het ranked? Mischien had je gewoon pech of mensen zijn kinderachtig :p. Heb pas 1 keer een disconnect gehad, van heel veel potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Postius schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:15:
[...]

Was het ranked? Mischien had je gewoon pech of mensen zijn kinderachtig :p. Heb pas 1 keer een disconnect gehad, van heel veel potjes.
Ach ik had het gister ook in een ranked potje: na het 1e potje met 12-0 gewonnen te hebben en in het 2e potje na 5s met 6-0 voor ook een disconnect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:37:
[...]

Ach ik had het gister ook in een ranked potje: na het 1e potje met 12-0 gewonnen te hebben en in het 2e potje na 5s met 6-0 voor ook een disconnect..
Niet dat ranking mij heel erg zal boeien (ik speel wel lekker de underdog), maar gezien de gepubliceerde cijfers ga ik eerst wel even uitgebreid offline oefenen. Ranking niet boeien is een ding; afgeslacht worden met 40-0 toch net wat anders. Ik begin toch wel een beetje te twijfelen aan het 'iedereen kan het' idee. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nou de tegenstander waar ik tegen speelde deed ook niets om mijn megastrikes te voorkomen >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 207380 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:59:
[...]

Niet dat ranking mij heel erg zal boeien (ik speel wel lekker de underdog), maar gezien de gepubliceerde cijfers ga ik eerst wel even uitgebreid offline oefenen. Ranking niet boeien is een ding; afgeslacht worden met 40-0 toch net wat anders. Ik begin toch wel een beetje te twijfelen aan het 'iedereen kan het' idee. :$
Iedereen kan het ook het is vrij makkelijk, maar je kan er in tegenstelling tot Wii sports wel echt goed in worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:06:
nou de tegenstander waar ik tegen speelde deed ook niets om mijn megastrikes te voorkomen >.>
alleen de snelste megastrikes zijn echt moeilijk te stoppen (oranje streepje raken) de rest is redelijk goed te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:11:
[...]

alleen de snelste megastrikes zijn echt moeilijk te stoppen (oranje streepje raken) de rest is redelijk goed te stoppen.
ik heb et niet over stoppen, maar over voorkomen, hij staat met 3 masn stil om mij heen zonder te sliden/tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Postius schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:07:
[...]

Iedereen kan het ook het is vrij makkelijk, maar je kan er in tegenstelling tot Wii sports wel echt goed in worden :p
In Wii Sports kan je ook goed worden mits je genoeg oefent.....

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Is de algemene prijs in MM 40 euro voor dit spel? Ik heb eerder Utrecht voorbij zien komen met die prijs, ik ben benieuwd of dit ook geldt voor A'dam.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het nu precies met die megastrikes?

Hoe meer de wijzer naar links gaat, hoe beter de megastrike toch? Dus dat je in donkeroranje gedeeltje komt

En hoe bedoelen ze dat als de bal wit wordt, tijdens het opladen? Of wordt de bal random gewoon wit als je bv veel overspeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 196758 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:31:
Hoe zit het nu precies met die megastrikes?

Hoe meer de wijzer naar links gaat, hoe beter de megastrike toch? Dus dat je in donkeroranje gedeeltje komt

En hoe bedoelen ze dat als de bal wit wordt, tijdens het opladen? Of wordt de bal random gewoon wit als je bv veel overspeeld
Hij word niet random wit, als je passed laad de bal idd op tot hij wit is, pass je echter een tijdje niet kleurt hij weer terug.

en idd, in het donkeroranje gedeelte schiet je megastrike 6x, direct daarna krijg je nog een balkje waar de snelheid bepaald word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:35:
[...]

Hij word niet random wit, als je passed laad de bal idd op tot hij wit is, pass je echter een tijdje niet kleurt hij weer terug.

en idd, in het donkeroranje gedeelte schiet je megastrike 6x, direct daarna krijg je nog een balkje waar de snelheid bepaald word.
Bedankt voor je antwoord

Uhmzz dat heb nog neit gezien. Heb de lessons gevolgd en toen hield de b knop net zolang vast, todat hij in donker oranje gedeeltje kwam en liet hem toen los. En werd de strike al uitgevoerd.

Moet ik dan snel nadat ik heb losgelaten in donder oranje gedeeltje nog keer b indrukken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I'm in, zal wel even wat mensen gaan toevoegen van http://wii-ccdb.nl/

Toegevoegd:

R-Duin
Griever
Postius
Hitman
Rappel
Cleetje

m1lamb3r: Heb jij een 2 erin teveel gezet of niet?

Over het toernooi, zelf vind ik het een beter idee om het gewoon te doen als Hoedje voorstelde. Een wedstrijd per week, uitslag doormailen, naar de 2 mensen(zoals Smoonshine zei) die het beheren. Een vaste avond werkt denk ik niet, omdat mensen nogal eens moeten werken in de avond neem ik aan (Albert Heijn vakkenvuller FTW :D )

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 24-05-2007 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 196758 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:05:
[...]

Bedankt voor je antwoord

Uhmzz dat heb nog neit gezien. Heb de lessons gevolgd en toen hield de b knop net zolang vast, todat hij in donker oranje gedeeltje kwam en liet hem toen los. En werd de strike al uitgevoerd.

Moet ik dan snel nadat ik heb losgelaten in donder oranje gedeeltje nog keer b indrukken ofzo?
Nee. Een Megastrike kent twee balkjes:
  1. Aantal ballen. Dit is de eerste balk en de lijn loopt van rechts naar links.
  2. Snelheid. Dit is de tweede balk die van links naar rechts gaat. Hierbij zijn de gekleurde delen veel kleiner en bevat alleen groen en oranje (dun streepje).
Dat je de 2e hebt gemist komt doordat deze erg snel vult en op precies dezelfde plek staat als de 1e. Zodra je dus de eerste keer op B drukt, zul je dat snel nog een keer moeten doen om de snelheid te bepalen. Met name oranje is erg lastig tegen te houden doordat je weinig tijd hebt voor elke bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Cleetje schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:21:
[...]

Nee. Een Megastrike kent twee balkjes:
  1. Aantal ballen. Dit is de eerste balk en de lijn loopt van rechts naar links.
  2. Snelheid. Dit is de tweede balk die van links naar rechts gaat. Hierbij zijn de gekleurde delen veel kleiner en bevat alleen groen en oranje (dun streepje).
het 2e balkje krijgt je btw niet als je te laat bent bij het eerste (dat hij er al helemaal doorheen is)

en het kan goed zijn dat ik een 2 teveel heb :p zal thuis ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gruwelijk, loop ik met de toadster voorbij de keeper, duikt die keeper naar voor: de toadster: Whoppa salto over de keeper heen, rustig lopen achter de keeper, schieten.. GOAL !!
Geweldig :D Wat zal die gozer zich vernederd voelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:48:
[...]

het 2e balkje krijgt je btw niet als je te laat bent bij het eerste (dat hij er al helemaal doorheen is)

en het kan goed zijn dat ik een 2 teveel heb :p zal thuis ff kijken.
Njaa, het is meer omdat je 13 cijfers hebt met 5x een 2 erin, terwijl je maar 12 cijferige code hoort te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218994

En ik heb ook even iedereen die met een MSCF nummer in de wii-ccdb.nl staat toegevoegd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik krijg morgen deze game dan ook eindelijk binnen... :*)
Kan bijna niet wachten om het te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jaaa, heb hem ook binnen :*) . Heb al wat mensen toegevoegd, ben benieuwd hoe we de tournooitjes gaan bijhouden :S. Ik ga nu eerst maar ns oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

p_withaar schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:41:
Jaaa, heb hem ook binnen :*) . Heb al wat mensen toegevoegd, ben benieuwd hoe we de tournooitjes gaan bijhouden :S. Ik ga nu eerst maar ns oefenen ;)
Ja daar zat ik ook al mee...
Is er geen spectator-modus of iets dergelijks?
Dan is diegene als het ware een soort score bijhouder... :)
En anders moeten we gewoon (strenge) maatregelen treffen als iemand de boel oplicht... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 15:53
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nergens voor nodig is...

We zijn hier toch allemaal (iig enigzins) volwassen personen? Als degenen die een wedstrijd spelen het allebei doorgeven kan er toch vrij weinig mis gaan en kan er toch niet valsgespeeld worden? :)

Ik kan me bovendien niet voorstellen dat er hier mensen op tweakers zijn die zo triest zijn dat ze gaan liegen over de uitslag van een wedstrijd van een Strikers tournamentje :P Kom op zeg ;)

Please correct me if I'm wrong. 8)

EDIT: En als je dan toch persé bevestiging wilt moeten degenen die spelen na de wedstrijd ff een foto van hun TV maken met daarop de uitslag :+

[ Voor 13% gewijzigd door Beeksma op 24-05-2007 22:06 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste