[Wii] Mario Strikers Charged Football Online Tournament

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.750 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zou nu ook gewoon het 5 minuten schema aanhouden. Uit en thuis dat is normaal bij KO systeem. Moet opzich wel te doen te zijn. Alleen de finale is altijd maar 1 wedstrijd. Maar series zijn ook best maar waarom nu opeens dan wel? :p.

Nummer 1 tegen de nummer 2 van de andere Poule idd lijkt me wel een goed idee :)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Niet dat ik veel kans maak tegen cleetje ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik hoop dan maar dat Deddie Postius even een schop onder zn kont geeft: heb ik tenminste meer kans om door te gaan naar de finale (hoewel Deddie wel de enige was die van mij heeft gewonnen tot op heden) :P

2x 5 minuten lijkt me inderdaad de beste manier, net zoals we tot op heden hebben gedaan. In geval van 1 win en 1 loss, zou dan het totaal aantal goals moeten tellen. Mocht ook daar een gelijke stand uitkomen, dan zou ik voorstellen om een 3e beslissende match te houden.

Het aantal wedstrijden mag van mij op zich best omhoog, 3 uit elke poule lijkt me toch net wat leuker. Anders is het zo snel afgelopen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ja, maar is er ook snel een nieuw toernooi met waarschijnlijk nog wat meer mensen zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Prima, dan gaan we gewoon door zoals Cleetje voorsteld. Dus zelfde principe als de poules. Even kijken hoe we de finales doen om thuis/uit voordeel te verhelpen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:16:
Prima, dan gaan we gewoon door zoals Cleetje voorsteld. Dus zelfde principe als de poules. Even kijken hoe we de finales doen om thuis/uit voordeel te verhelpen...
Gewoon willekeurig lijkt me, of anders mogen de mensen in de topic een poll invullen waar gespeeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Deddiekoel schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:16:
Je zou dat eventueel op basis van de punten: de persoon met de minste punten mag een lokatie uitzoeken. Of andersom, maar het lijkt mij dan toch een leukere twist om de persoon die er het minste voor staat dat recht te geven.

Of je laat de twee finalisten hun persoonlijke keuze bekend maken via DM aan jou. Vervolgens kun je dan de GoTers hier laten stemmen uit de twee verschillende speelvelden. Mocht echter blijken dat beide dezelfde lokaties kiezen, dan hoeft dat stemmen natuurlijk niet meer :P

Een andere optie is om de #3 het veld te laten kiezen. In theorie is die onpartijdig, hoewel hij misschien ondertussen haat gevoelens koesterd voor de #1 of #2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:24:
[...]

Gewoon willekeurig lijkt me, of anders mogen de mensen in de topic een poll invullen waar gespeeld moet worden.
Dit was ook mijn idee, om dat hier te laten bepalen!
Idee van Cleetje lijkt me werkbaarder 9als deelnemers kiezen) omdat er minder keuze is. Maar ook #3 laten kiezen lijkt mij wel een leuke 'prijs'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Doe de finale gewoon in een normaal stadium als The Vice of The Palace. Niemand voor of nadeel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:39:
[...]

Dit was ook mijn idee, om dat hier te laten bepalen!
Idee van Cleetje lijkt me werkbaarder 9als deelnemers kiezen) omdat er minder keuze is. Maar ook #3 laten kiezen lijkt mij wel een leuke 'prijs'...
Ik was bij een poll ook niet voor het idee om alle stadia erin te betrekken. Een voorselectie, eventueel door de finalisten en/of 3e plaats, zou meer dan wenselijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuw op het forum en nieuw met strikers en hard op zoek naar online speel buddies. Heb mijzelf al geregistreerd op wii-ccdb.nl, maar het aantal mensen wat mij ook daadwerkelijk toevoegd staat op 2. Daarom deze omroep.

Wii console code: 7313-9296-5180-6078
Mario Strikers Charged 060230346703

Stuur een PM of mail naar blindmuppet (apenstaart) hotmail (punt) com met jou gegevens en dan zal ik je toevoegen.

Verder is dit een mooie opzet van een toernooi. Met de volgende doe ik zeker mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik donderdagavond nog wedstrijden spelen uit poule 2. Eventueel vrijdag nog (maar door de pretentie een sociaal leven te hebben ben ik dan waarschijnlijk ook weg :P ) Dus als Uniquement en Dreamer nog willen spelen gaarne kijken of daar rekening mee gehouden kan worden.

Ben tzt ook wel te vinden op MSN. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb dreamer een PM gestuurd, hopen dat ie er nog op reageert :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 20:52
tegen postius ga ik vanavond spelen. wie kan er nog meer vanavond of morgen? me msn is iig: thijs_gangster at hotmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
net tegen de almachtige postius gespeeld. eerst speelde ik thuis en dat met 3-5 verloren van postius. en daarna 3-2 verloren van postius toen hij thuis speelde (sudden death). Het waren wel zeel spannende wedstrijden :D. heb me vermaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Dreamer... op 13-06-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
ook de 2 wedstrijden tegen uniquement verloren. Toen hij thuis speelde met 3-2 verloren. Toen ik thuis speelde heb ik met 2-5 van hem verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamer... schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:34:
ook de 2 wedstrijden tegen uniquement verloren. Toen hij thuis speelde met 3-2 verloren. Toen ik thuis speelde heb ik met 2-5 van hem verloren.
Het waren 2 leuke wedstrijden. Vooral de eerste was goed spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oei dan wordt het nog spannend of Uniquement doorgaat of Yip......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
BBBBBBBBBBBBUUUUUUUUMMMMMMMPPPPPPPPPP.

Deddie niet is tijd om de volgende rondes enzo te gaan regelen? Meeste wedstrijden zijn wel gespeeld! Hup aan het werk!:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een beetje bagger. Donderdag en vrijdag was ik wel online maar niemand was er om wedstrijden te spelen. Nu zit ik dus weer in buitenland. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hier the same. Als het goed is heb ik iedereen toegevoegd aan msn maar komen niet online ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Postius schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:15:
BBBBBBBBBBBBUUUUUUUUMMMMMMMPPPPPPPPPP.

Deddie niet is tijd om de volgende rondes enzo te gaan regelen? Meeste wedstrijden zijn wel gespeeld! Hup aan het werk!:+
Heb een drukke week achter de rug en ben ook net terug uit het buitenland.
Ik moet zelf alleen nog tegen 3lvis en dat moet vandaag wel lukken.

Laatste stand in poule 1:

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
2Postius8710721021
3jip_8642209376
5Uniquement211018143
4Nylira40313201
1Dreamer…40319151

Het was de bedoeling dat de poule wedstrijden uiterlijk vandaag gespeeld zouden zijn. Gaan we nog iets doen voor de gevallen waarin dit niet is gelukt?

[ Voor 70% gewijzigd door Deddiekoel op 17-06-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net terug van een enorm drukke week, met gisteren het concert van J.T., dus heel veel heb ik niet kunnen doen. Ik moet nu nog tegen Jip_86 en tegen Nyleria. Mijn uitslag tegen Dreamer staat kennelijk niet in de poule. Dat was:

Dreamer - Uniquement 2-5
Uniquement - Dreamer - 3-2
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:02:
Was een beetje bagger. Donderdag en vrijdag was ik wel online maar niemand was er om wedstrijden te spelen. Nu zit ik dus weer in buitenland. ;(
Donderdag en vrijdag waren de enige twee dagen dat ik niet kon. Werk, proefwerken enzo :(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik ben even met een inhaalslag bezig, had het deze week ff druk.

Spartathijs heeft me net flink ingemaakt, 5-1 en 1-5 (weer geen afgesproken werk!). Het oefenpotje stemde me hoopvol, dat was namelijk 4-3 voor mij. Maar de echte potjes gingen ietwat anders, wel spannend, maar thijs wist het doel (ietsje ;) ) vaker te vinden. Al met al waren het drie leuke potjes, thanks thijs!

Straks even tegen Deddiekoel, hoop dat dat wat wordt. En dan op zoek naar Smoonshine, en dan ben ik ook klaar!

EDIT: Deddiekoel was niet goed ingespeeld, 7-3 en 3-0 voor mij dus. We zijn het er wel over eens dat ik in potje #1 ontzettend veel mazzel had, zelfs toad heeft de bal in het goal mogen tikken. Deze uitslag zorgt er wel voor dat de strijd om de tweede plek in poule 2 nog spannend wordt.

Nu tegen Smoonshine, uitslag volgt zo.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Het wordt nog spannend in poule 2!
Ik heb net dik klop gekregen van 3lvis:
3lvis - Deddiekoel: 7-3
Deddiekoel - 3lvis: 0-3

Hier de nieuwe (correcte) standen in beide poules:

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
2Postius8710721021
3jip_8642209376
5Uniquement431018149
4Nylira40313201
1Dreamer…40319151

Poule 2
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
6Cleetje8710451921
10Deddiekoel8431312813
8Spartathijs633021259
7Smoonshine40405210
93lvis624016256

[ Voor 93% gewijzigd door Deddiekoel op 17-06-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartathijs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2023
Inderdaad leuke potjes gespeeld met 3lvis. Ik had redelijk wat mazzel met de afwerking en de schoten gingen gewoon vaak raak. Nou alleen nog de wedstrijd tegen smoonshine en dan zitten de poulewedstrijden erop. De 3 potjes tot nu toe waren allen leuk en voor mij is Cleetje de favoriet. Smoonshine, als je vandaag nog kan spelen, laat het ff weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb net tegen jip_86 gespeeld:

Uniquement - Jip_86: 4-0
Jip_86 - Uniquement: 1-10

Vanaf het begin was al wel redelijk duidelijk dat ik meer ingespeeld was, en ook al wel wat meer geoefend was. Eerlijk gezegd zijn de uitslagen een beetje geflatteerd vind ik, want in de eerste wedstrijd had ik wel 10 keer kunnen scoren, terwijl in de 2e wedstrijd bijna alles erin vloog. Al met al, twee leuke wedstrijden :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ben klaar. Ons laatste potje werd gedomineerd door mysterieuze lag. Echt véél lag!

De uitslagen:
#1: 6-0 3lvis - Smoonshine
#2: 2-4 Smoonshine - 3lvis

Wordt spannend, als Smoonshine één keer van Spartathijs wint is Deddiekoel door, anders Spartathijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:47:
Het was de bedoeling dat de poule wedstrijden uiterlijk vandaag gespeeld zouden zijn. Gaan we nog iets doen voor de gevallen waarin dit niet is gelukt?
Ik weet het niet. Ik zou oorspronkelijk vandaag terugvliegen maar door al het bagger weer heb ik vertraging. Al met al zou ik blij zijn als ik vandaag voor 23:00 thuis ben. (De kansen echter dat ik vanavond nog terugkan met alle vertragingshel zijn bijna nul ;( )

Gelukkig dat ik mijn DS nog bij me heb anders zou ik helemaal gek worden. (Nu maar hopen dat de extra batterij die ik bij me heb voldoende is)

Maar het is wel iets om over na te denken. Ik denk dat we een soort 'default' score moeten regelen indien een wedstrijd niet gespeeld kan worden. Ik heb alleen zo gauw geen oplossing voor hoe die zou moeten uitvallen.

Het probleem is dat je dan zou moeten rekenen in het voordeel van de persoon die WEL beschikbaar is. Maar dat is open voor abuse. Ik vind het jammer maar ik wil best wel een 'default loss' accepteren op moment dat ik gewoon niet kan. Wel zo eerlijk voor de tegenpartij. Of dit te doen is zal dus veelal afhangen van de eerlijkheid van de deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:50:
[...]

Ik weet het niet. Ik zou oorspronkelijk vandaag terugvliegen maar door al het bagger weer heb ik vertraging. Al met al zou ik blij zijn als ik vandaag voor 23:00 thuis ben. (De kansen echter dat ik vanavond nog terugkan met alle vertragingshel zijn bijna nul ;( )

Gelukkig dat ik mijn DS nog bij me heb anders zou ik helemaal gek worden. (Nu maar hopen dat de extra batterij die ik bij me heb voldoende is)

Maar het is wel iets om over na te denken. Ik denk dat we een soort 'default' score moeten regelen indien een wedstrijd niet gespeeld kan worden. Ik heb alleen zo gauw geen oplossing voor hoe die zou moeten uitvallen.

Het probleem is dat je dan zou moeten rekenen in het voordeel van de persoon die WEL beschikbaar is. Maar dat is open voor abuse. Ik vind het jammer maar ik wil best wel een 'default loss' accepteren op moment dat ik gewoon niet kan. Wel zo eerlijk voor de tegenpartij. Of dit te doen is zal dus veelal afhangen van de eerlijkheid van de deelnemers.
My lijkt het wel de beste regeling. Een Default Loss is dan 6-0? (normaal voetbal is 3-0) lijkt me het eerlijkst gezien er vaak nogal op los gescoord word. Het is jammer maar het is beter dat het toernooi doorgaat toch? Wel zo aardig van nylira om het zelf voor te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:50:
[...]

Ik vind het wel een goed idee, maar het is inderdaad wel een beetje een grijs gebied. Ik was niet beschikbaar op de dagen dat dat Nylira kon, en hij is niet beschikbaar op de dagen dat ik kan. Hierbij heb je echter de situatie dat hij een default loss aan zijn broek krijgt, omdat hij er niet is op de laatste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik mij willen aanmelden voor de nieuwe cup. Ook nog steeds hard op zoek naar online buddies.

Wii console code: 7313-9296-5180-6078
Mario Strikers Charged 060230346703

Stuur een PM of mail/msn naar blindmuppet (apenstaart) hotmail (punt) com met jou gegevens en dan zal ik je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Volgens mij kunnen de halve finales bijna van start gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:33:
Volgens mij kunnen de halve finales bijna van start gaan.
Het staatje van Poule 1 klopt wel niet helemaal maar volgens mij kan ik daar concluderen dat Postius en Uniquement door gaan. Postius 1 en Uniquement 2 als ik goed geteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:42:
[...]

Het staatje van Poule 1 klopt wel niet helemaal maar volgens mij kan ik daar concluderen dat Postius en Uniquement door gaan. Postius 1 en Uniquement 2 als ik goed geteld heb.
Klopt, als een bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:42:
[...]

Kortom: ik mag nu Uniquement lastig gaan vallen met DMs, zodat hij mij af mag maken (of vice versa)? Ben toch erg benieuwd, toen ik nl een tijd geleden tegen Dreamer speelde, won ik amper. Dus of poule 1 is verdomde goed, of Dreamer heeft met een gigantische kater gespeelt, of ik maak toch nog kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Dus wat doen we nu verder? Score laten zoals hij is en bij de huidige stand verder gaan?
Dit betekent namelijk dat ik en Cleetje doorgaan. Maar als Spartathijs mag spelen en hij wint 2x dan is hij 2e en mag hij door...
Het is dus sowieso niet aan mij om te beslissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
Cleetje schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:59:
[...]

Kortom: ik mag nu Uniquement lastig gaan vallen met DMs, zodat hij mij af mag maken (of vice versa)? Ben toch erg benieuwd, toen ik nl een tijd geleden tegen Dreamer speelde, won ik amper. Dus of poule 1 is verdomde goed, of Dreamer heeft met een gigantische kater gespeelt, of ik maak toch nog kans :P
hehe, heb alleen maar tegen postius en uniquement gespeeld en dat ging op zich wel gelijk op (het waren iig spannende wedstrijden :P). alleen waren ze net iets beter :P. heb tegen jip en nylira niet gespeeld, vooral door tijd gebrek ivm tentamens en thesis schrijven:(. Volgend toernooi doe ik serieuzer mee :D.

[ Voor 7% gewijzigd door Dreamer... op 18-06-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Persoonlijk vind ik dat we nu iedereen genoeg tijd hebben gegeven om afspraken te maken. Nu weet ik niet hoe het gegaan is met data proberen af te spreken, maar we moeten nu even duidelijk een grens stellen lijkt me. We lopen al dik een week achter op het eerste schema (die was dan ook wel aardig strak, maar alé), dus volgens mij zijn we soepel genoeg geweest.

Sowieso is het toch de eerste opzet, dus niemands leven hangt er van af. We zullen alleen moeten zorgen dat we voortaan duidelijke regels opstellen en die kenbaar maken.

Kortom: wat mij betreft is het tijd om verder te gaan. Alleen vanavond zou dan nog kunnen voor de laatste matches (toch een verloren avond).

EDIT: de #3 van elke poule mag wat mij betreft de arena uitzoeken (voorstel: voor de wedstrijd van #1 uit de andere poule). Hoe we dat met de finales doen zien we dan wel weer (evt doelsaldo).

[ Voor 12% gewijzigd door Cleetje op 18-06-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Overigens, dit is de tot nu toe legale stand (dus alles dat t/m gisteren is gespeeld):

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
2Postius8710721021
5Uniquement6510321515
3jip_86624010516
4Nylira40313241
1Dreamer…40319151

Poule 2
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
6Cleetje8710451921
10Deddiekoel8431312813
93lvis8440262712
8Spartathijs633021259
7Smoonshine60607310

Op basis hiervan is de volgende ronde:
Postius - Deddiekoel
Cleetje - Uniquement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zou zeggen, vanavond kan er misschien nog worden gespeeld (ikzelf niet, moet werken en ben toch al door), en anders is dit de eindstand. Ik weet niet hoe Smoonshine, en belangrijker, Spartatys hier tegenover staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net tegen ICy gespeeld, opzich leuke wedstrijd, 2-0 gewonnen ..

In de laatste seconde van de 2e helft was er connection lost.......we zullen maar zeggen dat je verbinding wegviel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartathijs
smoonshine, kwenie of je dit leest, maar ik kan geen match tegen you opzetten. en of ander regio probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 18:42

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:24:
Hmm, ik zou zeggen, vanavond kan er misschien nog worden gespeeld (ikzelf niet, moet werken en ben toch al door), en anders is dit de eindstand. Ik weet niet hoe Smoonshine, en belangrijker, Spartatys hier tegenover staan? :)
Wij hebben net het eerste potje erop zitten (4-2 voor mij!). De 2de wordt zo gespeeld.

Het 2de potje is 5-1 voor SpartaThijs geworden. Voor mij zit het toernooi erop en ik heb in ieder geval nog 1 wedstrijd gewonnen. Ik weet nog niet of ik de volgende keer mee doe. Ik weet wel dat ik nog een boel moet oefenen :). Voor de halve finalisten. Veel succes!

[ Voor 28% gewijzigd door Smoonshine op 18-06-2007 19:56 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ah Desperad0s wij moeten een keer een potje spelen, ik zie altijd je stats wel staan enje bent vrij actief :+ . Mijn Mii heet Fons dus nodig em een keer uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartathijs
Nou, zojuist de laatste poulewedstrijden gespeeld. Ik had nog gehoopt door te gaan maar helaas... Smoonshine - spartathijs :4-2 en Spartathijs - smoonshine 5-1. Beide potjes waren erg spannend met veel gebeuk. Maar goed, cleetje en deddiekoel, succes in de volgende ronde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

De echte eindstand in poule 2:

Poule 2
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
6Cleetje8710451921
10Deddiekoel8431312813
93lvis8440262712
8Spartathijs8440283012
7Smoonshine817012383

Een toch (voor mij) zeer spannende conclusie. Wat zo'n SD puntje wel niet voor verschil kan uitmaken! Laat maar zien hoe iedereen aan elkaar gewaagd is!

Op basis hiervan is de volgende ronde:
Postius - Deddiekoel
Cleetje - Uniquement

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 18-06-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Succes in de volgende ronde allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad nog spannend in poule 2 zeg. Halve finalisten, veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe we de halve finales nu precies gaan aanpakken. Ik zou het volgende willen voorstellen:

Aantal matches: 1
Tijd: 5 minuten
Stadion: #2 bepaalt
Thuis: #1
Uit: #2

Bovenstaande lijkt me het beste om een snelle doorstroom te krijgen. Anders wordt het misschien lang wachten voordat bekend is welk stadion het nu gaat worden. In mijn optiek heb je het grootste voordeel als je het stadion mag uitkiezen, dus vandaar mijn voorkeur voor de #2. Ter compensatie mag de #1 dan "thuis" spelen, oftwel als eerste de captain kiezen.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Cleetje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:24:
Het is mij niet helemaal duidelijk hoe we de halve finales nu precies gaan aanpakken. Ik zou het volgende willen voorstellen:

Aantal matches: 1
Tijd: 5 minuten
Stadion: #2 bepaalt
Thuis: #1
Uit: #2

Bovenstaande lijkt me het beste om een snelle doorstroom te krijgen. Anders wordt het misschien lang wachten voordat bekend is welk stadion het nu gaat worden. In mijn optiek heb je het grootste voordeel als je het stadion mag uitkiezen, dus vandaar mijn voorkeur voor de #2. Ter compensatie mag de #1 dan "thuis" spelen, oftwel als eerste de captain kiezen.

Wat vinden jullie?
Ik vind het een goeie aanpak maar ik zou #1 het stadion laten kiezen, als 'prijs' omdat hij eerste is geworden. dan kan #2 thuisvoordeel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Andersom mag uiteraard ook. Hangt een beetje af van de voorkeur: wil je de "beste" een extra voordeel geven, of wil je juist wat meer uitdaging creëren? Persoonlijk kies ik voor de laatste optie, lijkt me wel een grappige twist als #1 een beetje straf krijgen :P

Nu nog even wat meer tweakertjes die hun mening geven en dan komen we er vast wel uit ;)

* Cleetje spoort overige tweakers aan om hun mening te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:09:
...

Ik ga voor #2, dan gaat het gelijker op en krijg je (in theorie natuurlijk ;) ) een leukere match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook voor optie 2. In principe is nummer 2 in de poule toch een beetje de underdog en die mag dan best wel een klein zetje hebben in mijn optiek.

Ben een beetje in dubio voor wie ik nu zal moeten juichen want alle finalisten zijn toffe lui.

*O* HUP IEDEREEN *O*

Beetje jammer dat er geen spectator mode is bij Strikers. Lijkt me erg cool als je zoals vroeger bij QuakeWorld games de actie kan meebeleven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Cleetje schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:09:
Andersom mag uiteraard ook. Hangt een beetje af van de voorkeur: wil je de "beste" een extra voordeel geven, of wil je juist wat meer uitdaging creëren? Persoonlijk kies ik voor de laatste optie, lijkt me wel een grappige twist als #1 een beetje straf krijgen :P

Nu nog even wat meer tweakertjes die hun mening geven en dan komen we er vast wel uit ;)

Ik vind het een beetje fout om mensen die lager eindigen voordeel te gaan geven. Het is een competitie geen socialistische bedoelingen.Je hoort mensen sowiezo geen voordeel te geven want het is gewoon een battle of "skills". Ik zou zeggen doe gewoon een normaal stadium voor de halve finales en finales. Ik vind wel dat #1 thuis speelt en #2 uit. Dan heb je zogenoemd "thuis" vorrdeel al is dat onbestaande bij dat spel. Maar heb je nog iets aan dat je eerste was. Zo een normale match lijkt me gewoon het eerlijkst?

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 19-06-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Zo, heb net mijn allerlaatste potje Strikers gespeeld. 10-1 verloren tegen Postius.
Sinds dit weekend heb ik het helemaal gehad met de game. Levert me eigenlijk vooral heel erg veel frustratie op en daarvoor vind ik de game niet leuk genoeg.

Dus ik ga met pensioen...Als iemand nog Strikers wil kopen, de mijne staat in de etalage.
Moet wel zeggen dat ik de toernooi matches met het meeste plezier heb gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 19-06-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deddiekoel schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:16:
Zo, heb net mijn allerlaatste potje Strikers gespeeld. 10-1 verloren tegen Postius.
Sinds dit weekend heb ik het helemaal gehad met de game. Levert me eigenlijk vooral heel erg veel frustratie op en daarvoor vind ik de game niet leuk genoeg.

Dus ik ga met pensioen...Als iemand nog Strikers wil kopen, de mijne staat in de etalage.
Moet wel zeggen dat ik de toernooi matches met het meeste plezier heb gespeeld.
Mischien moet ik het volgende toernooi niet meedoen eerst nylira en nu deddiekoel, we houden niemand over :+

EN EN EN EN EN? Wat wordt de finale? :D
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:55:
Ik ben ook voor optie 2. In principe is nummer 2 in de poule toch een beetje de underdog en die mag dan best wel een klein zetje hebben in mijn optiek.

Ben een beetje in dubio voor wie ik nu zal moeten juichen want alle finalisten zijn toffe lui.

*O* HUP IEDEREEN *O*

Beetje jammer dat er geen spectator mode is bij Strikers. Lijkt me erg cool als je zoals vroeger bij QuakeWorld games de actie kan meebeleven. 8)
Inderdaad een spectator mode zou vrij gewenst zijn! Maar goed het is pas de eerste online game helaas. Een spectator mode met een shoutbox! Zou helemaal leuk zijn:D

[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 19-06-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistere weer een potje gespeeld tegen 'tweaker' Henze :P

Het was soms kiele kiele, maar toch 4 wedstrijdjes gewonnen O-)

Word tijd dat postius zich eens online meld in mijn lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je staat er allllllaang bij mij in hoor:p dus als ik een keer online ben(meestal rond 10 uur en later) moet je me maar is ff inviten als je even 25-0 verslagen wilt worden! :+

Btw hoe is de andere halve finale gegaan? Of hoe zal die gaan als ie nog gespeeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:28:
Je staat er allllllaang bij mij in hoor:p dus als ik een keer online ben(meestal rond 10 uur en later) moet je me maar is ff inviten als je even 25-0 verslagen wilt worden! :+

Btw hoe is de andere halve finale gegaan? Of hoe zal die gaan als ie nog gespeeld moet worden.
Moet nog gespeeld worden. Eigenlijk morgenavond, maar ik kwam er vandaag achter dat ik dan school heb, vanwege een project :). Net even DM gestuurd, maar nog geen reactie gehad. We laten het wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Zo, ook ik heb de halve finale achter de rug... en verloren. Had de oefenmatch wel gewonnen met 3-0, maar dat had ook anders af kunnen lopen. In de echte match waren we beide wat meer ingespeeld en het was dan ook spannender. Ik had alleen te vaak het gevoel als een kip zonder kop rond te rennen (irritante toads+onvoorspelbare spelerwissels).

Kortom: het was een leuke match en Uniquement verdient de overwinning.

Cleetje-Uniquement: 4-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net tegen Cleetje gespeeld, oefenpotje en dan daarna de echte wedstrijd. Twee spannende potjes, alhoewel er op het oefenpotje natuulijk veel minder druk staat, dan op het "echte" werk. We waren aan elkaar gewaagd. In het ene potje gingen veel van mijn schoten erin, en in een ander potje gingen veel van zijn schoten erin.

Oefenpotje:
Uniquement - Cleetje : 0 - 3

Het echte werk:
Cleetje - Uniquement : 4 - 8

Twee leuke wedstrijden, heb ervan genoten. Nu kom ik een oude bekende tegen in de finale, Postius, en ik kan al niet wachten ;). Yaay!

We doen zeker geen 3e en 4e plaats overingens, sinds Deddiekoel heeft besloten te stoppen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:22:
Net tegen Cleetje gespeeld, oefenpotje en dan daarna de echte wedstrijd. Twee spannende potjes, alhoewel er op het oefenpotje natuulijk veel minder druk staat, dan op het "echte" werk. We waren aan elkaar gewaagd. In het ene potje gingen veel van mijn schoten erin, en in een ander potje gingen veel van zijn schoten erin.

Oefenpotje:
Uniquement - Cleetje : 0 - 3

Het echte werk:
Cleetje - Uniquement : 4 - 8

Twee leuke wedstrijden, heb ervan genoten. Nu kom ik een oude bekende tegen in de finale, Postius, en ik kan al niet wachten ;). Yaay!

We doen zeker geen 3e en 4e plaats overingens, sinds Deddiekoel heeft besloten te stoppen?
Ach, voor een 3e, 4e plek wil ik wel een keer uit retirement komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of jullie nog een apparte website willen hebben om alles netjes te kunnen bijhouden ?
Ik wil gerust nog wat dingen toevoegen aan de bestaande test website van Wii GoT Tournaments, maar het moderaten / admin gedeelte zal ik dan wel doorgeven.
Eventueel kan ik ook een andere website hiervoor gebruiken.
http://mario.robbertduin.nl
Sommige van jullie hebben deze site al gezien. Ik kan er enkele dingen aan toevoegen, of als jullie zelf wensen of ideeen hebben kan dat natuurlijk ook.

http://revolt.robbertduin.nl
Deze kennen jullie nog niet. Het was bedoeld als een probeersel voor een Multigaming Community, maar dit probeersel gaat dus niet door, omdat er een unieke website gemaakt wordt.
Dus deze website kan ik eventueel ook helemaal naar wens aanpassen. Eventueel in wit/zilver kleuren in plaats van deze donkere kleuren.
Ook kan ik een forum erop installeren.

Maar het ligt dan echt aan jullie of jullie dit willen. Van mij part gebruiken jullie dit forum, dat maakt mij ook niet uit. Ik wil gewoon een handje helpen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Deddiekoel schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:49:
[...]

Ach, voor een 3e, 4e plek wil ik wel een keer uit retirement komen ;-)
Volgens mij ruikt iemand hier een kans om wraak te nemen :P

Maar goed, uiteraard ben ik ook wel in voor "loser-finale". Misschien presteer ik dan beter in een volgende finale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:38:
Gistere weer een potje gespeeld tegen 'tweaker' Henze :P

Het was soms kiele kiele, maar toch 4 wedstrijdjes gewonnen O-)

Word tijd dat postius zich eens online meld in mijn lijst ;)
Luuuul ik kon het echt niet uitstaan! Steeds 2-1 enzo, ik werd helemaal gek! Ik haat al die luckers altijd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 03:29:
[...]

Luuuul ik kon het echt niet uitstaan! Steeds 2-1 enzo, ik werd helemaal gek! Ik haat al die luckers altijd... ;)
Als het een troost is ik won wel :p Eerst wel verloren met 1 goal verschil maar daarna was het toch 2x 6-0 en 5-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:44:
[...]

Als het een troost is ik won wel :p Eerst wel verloren met 1 goal verschil maar daarna was het toch 2x 6-0 en 5-2
Uhm....voor de goede orde

De eerste 2 potjes heb je verloren :9
De volgende "best of 3" heb je gewonnen maar dat had vooral met je Diddy Kong te maken,
die is behoorlijk irritant ;)
Moet zeggen dat je wel een behoorlijke skill hebt in het blokken van ballen met de keeper :)

/Mierenneuker mode aan/
Dus

Postius G 5 W 2 L 3
Desperad0s G 5 W 3 L 2

Op basis van punten had je verloren }:O

/Mierenneuker mode uit/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:37:
[...]

Uhm....voor de goede orde

De eerste 2 potjes heb je verloren :9
De volgende "best of 3" heb je gewonnen maar dat had vooral met je Diddy Kong te maken,
die is behoorlijk irritant ;)
Moet zeggen dat je wel een behoorlijke skill hebt in het blokken van ballen met de keeper :)

/Mierenneuker mode aan/
Dus

Postius G 5 W 2 L 3
Desperad0s G 5 W 3 L 2

Op basis van punten had je verloren }:O

/Mierenneuker mode uit/
WELLL?
Damn rematch :+ daarom laat ik ook altijd andere mensen posten ik weet het nooit. Mijn herinnering is altijd leuker :o Maar het waren wel vette wedstrijden. En ja die 6 oranje ballen eruit gehouden was voor mij ook voor het eerst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-07 20:48

Snippertje

Light up your life

Voor het volgende toernooi wil ik ook wel meedoen :D Heb nu ook eindelijk strikers, code is:
055938 205712

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-07 14:57

NeHoX

Gamer + PV

Razor.Timo schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:09:
Voor het volgende toernooi wil ik ook wel meedoen :D Heb nu ook eindelijk strikers, code is:
055938 205712
Wie heeft er nu zin in een potje?
MSN: nehox#live.nl
(hekje is natuurlijk apenstaartje)

[ Voor 6% gewijzigd door NeHoX op 02-07-2007 00:03 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wie heeft nu eigenlijk de finale gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand (nog). Ik heb een totaal gebrek aan tijd, dus misschien is het maar beter als Cleetje de finale plaats overneemt. We moeten maar even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Ik heb al een tijdje Strikers, maar speel het niet zo vreselijk vaak. Vaste baan en eigen huis.
Als ik dan een wedstrijdje speel dan kom ik toch regelmatig van die "losers" tegen die als ze 2-1 voor staan heel irritant gaan doen, o.a. reply's afkijken etc., en als het dan 2-2 wordt en 2-3 voor mij dat dan niet doen of zelfs de verbinding verbreken. De helden! Maak liever je potje af en neem revanche in de tweede wedstrijd of speel gewoon beter. En als je dat doet omdat het lucky is, vergeet het maar...geluk dwing je af. Ik heb al vaak in de laatste seconde de winnende of de gelijkmaker gescoord.

Het spel kan inderdaad flink frustrerend zijn, maar dat maakt het ook wel weer leuk. :Y

Dat wou ik ff kwijt! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik heb nog niet echt zin om het vaak te gaan spelen eigenlijk :| Poulewedstrijden waren zo ongeveer de laatste wedstrijden die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Bij eerst volgende toernooi doe ik graag mee...

Bespreken jullie ook nog wat op IRC of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

KICK!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het doel daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wowie...een Nieuwe reactie op dit topic....

Best stilletjes hier de laatste tijd....

Is die Finale nu al gespeeld, komen er nieuwe tournooien of is dit de vakantiemodus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:46:
Wowie...een Nieuwe reactie op dit topic....

Best stilletjes hier de laatste tijd....

Is die Finale nu al gespeeld, komen er nieuwe tournooien of is dit de vakantiemodus :P
Finale komt er niet meer, mijn Wii is weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:48:
[...]

Finale komt er niet meer, mijn Wii is weg :o
Ik win :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-07 20:48

Snippertje

Light up your life

Moet zeggen dat strikers eerder is gaan vervelen dan gedacht, miss dat een nieuw toernooi het spel nog wat leven in kan blazen...?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:15:
Moet zeggen dat strikers eerder is gaan vervelen dan gedacht, miss dat een nieuw toernooi het spel nog wat leven in kan blazen...?
Count me in!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:35
Me too!

Ik heb sindskort een Wii en MSCF. Ik zou nog graag willen deelnemen aan een toernooi. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-08 01:44
Ik ook!!
Ook sinds kort MSCF, beetje geoefend, lukt wel aardig... Ok, ik ben een n00b :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:26:
Ik ook!!
Ook sinds kort MSCF, beetje geoefend, lukt wel aardig... Ok, ik ben een n00b :+
Ik wil best meedoen aan een tournament, maar gezien de interesse van overige gaat dat waarschijnlijk niet op korte termijn lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Weet iemand of je meerdere ''accounts'' kan aanmaken? Ik heb het spel voor m'n verjaardag gekregen, en ben nu begonnen aan de strikers cup. Enige probleem is is dat m'n broertje hem ook wilt doen, maar dat kan niet, aangezien ik er al aan ben begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 18:42

Smoonshine

Feyenoord!!

Killzone schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:36:
Weet iemand of je meerdere ''accounts'' kan aanmaken? Ik heb het spel voor m'n verjaardag gekregen, en ben nu begonnen aan de strikers cup. Enige probleem is is dat m'n broertje hem ook wilt doen, maar dat kan niet, aangezien ik er al aan ben begonnen.
Dan moet je broertje gewoon met een andere Mii spelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Uhh.... Hoe?

Nog iets anders, de halve finale van de Crystal cup is echt zo moeilijk, echt onmogelijk. Hun schieten die bal er vanaf de middenlijn in, en ik kan niet eens een Skill shot doen :( . Iemand tips, ik word hier nogal pissed van, want voor mij is het nu dan onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Wanneer krijgt de captain precies zijn super ability? Als hij een geladen ball schiet krijg ik alleen maar normale voorwerpen, niet de super ability zoals de super mario. Is dit gewoon random en krijg je hem eens in de zoveel tijd? Of moet je er wat speciaals voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sorry, verkeerde topic :/

[ Voor 96% gewijzigd door monnick op 05-08-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, als we nog een keer een toernooi gaan doen, dan doe ik denk ik wel mee. Het spel speel ik niet meer bijzonder veel meer online, alleen nog tegen vrienden. Het is tot nu toe de enige fatsoenlijke voetbalgame op de Wii, wat ook niet al te gek is, gezien dit ook het enige voetbalspel op de Wii is. Het was leuk voor zo lang het duurde, het heeft een lekkere moeilijkheidsgraad, maar er mist vind ik gewoon een stukje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Wat is dit topic stil. Wie heeft er tijd voor een paar friendly matches vandaag? Ik wordt achter elkaar gen00bt met ranked matches. Scheelt keer op keer niet heel veel maar toch. En is het stadion steeds random? Doe mij maar gewoon simpel Vice. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Moet er niet nog steeds een finale gespeeld worden? Ben nog steeds benieuwd naar de uitslag namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 23:38

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Deddiekoel schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:18:
Moet er niet nog steeds een finale gespeeld worden? Ben nog steeds benieuwd naar de uitslag namelijk...
Postius heeft geen Wii meer, dus de finale komt er niet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ik heb dit spel ook, maar vind het eigenlijk te moeilijk. Er zijn zat en genoeg spellen die ik (behoorlijk) goed kan, maar dit is echt teveel twitch voor mij. Wel jammer, er had voor mij wel meer ingezeten. Nu vind ik het eigenlijk gewoon vrij saai, vooral online. Daar wordt ik serieus met de grond gelijk gemaakt, tenzij ik het tref tegen een beginner, maar ja; die breken dan vaak de match af. Minder leuk dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 29-07 10:39
Zo, Mario Strikers is maar vaag zeg.
Veel knoppen om te leren.

Ben er echt slecht in
0-8 verloren online 1e keer.

Probeer hem te ruilen, maar helaas online gekocht :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, je hebt de eerste keer 0-8 verloren. Big fucking wtf?

Als je een beetje gaat oefenen, dan win je binnenkort je potjes online. Om het spel nu al te willrn ruilen (hint: Marktplaats), getuigt van weinig doorzettingsvermogen. Hup, gewoon even tegen de computer oefenen, en het gaat stukken beter binnen no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 29-07 10:39
Ben benieuwd ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik meld me ook aan! online is echt cool. vind die cups juist naar, loop je de hele tijd te winnen, krijg je in de laatste minuut van de finale ineens een goaltje tegen, alles opnieuw. bah

ff over online: word nou al vaker afgerost door mensen die naast de keeper naar de achterlijn lopen en dan een lobje naar zichzelf geven. hoe doe ik dat?heb t geprobeerd zelf te doen (chargen met B en dan Z voor lobje), maar dan vangt de keeper m meestal.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste