[Wii] Mario Strikers Charged Football Online Tournament

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.758 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zo, Mario Strikers is maar vaag zeg.
Veel knoppen om te leren.

Ben er echt slecht in
0-8 verloren online 1e keer.

Probeer hem te ruilen, maar helaas online gekocht :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, je hebt de eerste keer 0-8 verloren. Big fucking wtf?

Als je een beetje gaat oefenen, dan win je binnenkort je potjes online. Om het spel nu al te willrn ruilen (hint: Marktplaats), getuigt van weinig doorzettingsvermogen. Hup, gewoon even tegen de computer oefenen, en het gaat stukken beter binnen no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben benieuwd ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik meld me ook aan! online is echt cool. vind die cups juist naar, loop je de hele tijd te winnen, krijg je in de laatste minuut van de finale ineens een goaltje tegen, alles opnieuw. bah

ff over online: word nou al vaker afgerost door mensen die naast de keeper naar de achterlijn lopen en dan een lobje naar zichzelf geven. hoe doe ik dat?heb t geprobeerd zelf te doen (chargen met B en dan Z voor lobje), maar dan vangt de keeper m meestal.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste