Heb em nu ook. Mijn FC komt dit weekend wel en dan zal ik ook wel wat mensen toe gaan voegen.p_withaar schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:41:
Jaaa, heb hem ook binnen. Heb al wat mensen toegevoegd, ben benieuwd hoe we de tournooitjes gaan bijhouden
. Ik ga nu eerst maar ns oefenen
Mijn FC: 133244600665
Eerste online ervaringen vielen wat tegen maar dat kwam denk ik omdat mijn upload vol misbruitk werd. Morgen nog een keer proberen
Eerste online ervaringen vielen wat tegen maar dat kwam denk ik omdat mijn upload vol misbruitk werd. Morgen nog een keer proberen
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
GotchaDeddiekoel schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:38:
Mijn FC: 133244600665
Mine is: 300748295872
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 00:49 ]
Ik hoop hem ook vandaag binnen te krijgen
eerst nog ff werken tot 16.45.. en dan naar huis scheuren! ding openscheuren in Wii knallen.. en schoppen maar!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Bij mij blijven de namen in mn friendroster op connecting staan. Moet de andere kant je dan eerst toevoegen ofzo?
Verwijderd
Das toch de universele FC werking bij Nintendo? Dat ze pas werken wanneer beide partijen mekaar toegevoegd hebben.jip_86 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:58:
Bij mij blijven de namen in mn friendroster op connecting staan. Moet de andere kant je dan eerst toevoegen ofzo?
Verwijderd
Hey,
Ik volg dit topic al enige tijd en heb me toch maar eens geregistreerd
Heb sinds gisteren ook MSC, moet zeggen het online gedeelte is erg leuk.
Is er al iets bekend over het tournament ? Mijn ranking is op dit moment pas 250
Ik volg dit topic al enige tijd en heb me toch maar eens geregistreerd
Heb sinds gisteren ook MSC, moet zeggen het online gedeelte is erg leuk.
Is er al iets bekend over het tournament ? Mijn ranking is op dit moment pas 250
Nog is wat.
Die bal. Is dat nou Samus
Die bal. Is dat nou Samus
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Volgens mij niet
zal mijn FC ff posten binnekort.. kunnen we ff balletje knallen online
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dan hebben ze haar wel even overgespoten. Alle rode verf is weg
uhm...
Ik zal mij gegevens vanavond ff invoeren, kan ik eerdaags ook eens online verliezen 
Ik ben nog slecht in normaal scoren, gaat tot nog toe bijna alleen met MegaStrikes. maar goed, ik heb het spel ook nog maar net
Ik ben nog slecht in normaal scoren, gaat tot nog toe bijna alleen met MegaStrikes. maar goed, ik heb het spel ook nog maar net
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Pffft. Ik ben vast slechter dan jij.Willybubba schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:18:
Ik zal mij gegevens vanavond ff invoeren, kan ik eerdaags ook eens online verliezen

Verwijderd
Ik had dat in het begin ook, maar als je vaak genoeg overspeelt naar je teammates (witte bal) en dan zorgt dat je lang genoeg de schietknop inhoud maak je ze zo.Willybubba schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:18:
Merk ook dat als je hoge ballen speelt over een grote afstand dat dit lastiger te blokken is voor de tegenstander.
Verwijderd
Hoi iedereen,
Heb sinds gister ook strikers, het lijkt mij ook leuk om mee te doen aan een tournament ik zal vandaag even me friends code toevoegen aan de website.
Zorewin
Heb sinds gister ook strikers, het lijkt mij ook leuk om mee te doen aan een tournament ik zal vandaag even me friends code toevoegen aan de website.
Zorewin
Mensen, Jip_86 heeft mij gevraagd of ik een image wil genereren van wii-ccdb.nl met alleen de Mario Strikers Charged Football codes erin. Dit zal ik zo even fixen, dan kan die mooi in de TS
.
Verder wil ik best meehelpen met een website, of deze hosten, of de code achter wii-ccdb.nl geven ofzo, zodat jullie die kunnen integreren in de site
.
Verder hoop ik dat de postbode vandaag nog langs komt. Kreeg gisteravond mail van bol.com dat hij verzonden is, dus lijkt me wel
.
Verder wil ik best meehelpen met een website, of deze hosten, of de code achter wii-ccdb.nl geven ofzo, zodat jullie die kunnen integreren in de site
Verder hoop ik dat de postbode vandaag nog langs komt. Kreeg gisteravond mail van bol.com dat hij verzonden is, dus lijkt me wel
Ik heb iets van 8 wedstrijdjes online gespeelt en er maar 2 gewonnen
Naja, als jullie dus een keer willen winnen voeg me maar toe: 051640-198142
Naja, als jullie dus een keer willen winnen voeg me maar toe: 051640-198142
Verwijderd
Online loop ik nu net geen 1 op 1 meer. 14x gewonnen, 13 keer verloren
@Kadonder: 300748295872
@M1lamb3er: Ik heb je nu geadd...

@Kadonder: 300748295872
@M1lamb3er: Ik heb je nu geadd...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 12:46 ]
Ok, de afbeelding is er \o/ :

Oftewel: http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=mscf
De kleuren kunnen nog makkelijk aangepast worden enzo
Verwijderd
Mijn idee: Jouw FC database, en daar alle GoT FC's in proppen.
Deze gegevens dan laten zien in een GoT Tournament website.
Ik heb een test website'tje gemaakt voor tournamentjes, en ik heb geen idee of jullie die willen gebruiken of wat dan ook. Ik wil wel graag meehelpen...
Ik heb nu de FC's van Mario Strikers in een wrapper op de site gezet.
Alleen zouden de kleuren Blauw/Wit/Grijs mogen worden
?
http://mario.robbertduin.nl
Ik heb een test website'tje gemaakt voor tournamentjes, en ik heb geen idee of jullie die willen gebruiken of wat dan ook. Ik wil wel graag meehelpen...
Alleen zouden de kleuren Blauw/Wit/Grijs mogen worden
Deze was vooral voor de TS, die rood/wit/zwart was.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:09:
Mijn idee: Jouw FC database, en daar alle GoT FC's in proppen.
Alleen zouden de kleuren Blauw/Wit/Grijs mogen worden?
Ik zal wel ff iets fixen
Ok, heb iets gefixt:
http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=mscf&k1=0000ff&k2=eeeeee&k3=ffffff
Kleuren kun je vervangen (gewoon hexcodes opgeven, als je niks opgeeft pakt hij zwart/rood/lichtrood)
[ Voor 21% gewijzigd door XiN-eViL op 25-05-2007 13:57 ]
hej ik heb t spel sinds gisteren en ben een beetje aant kloten geweest met cups en challenges..
Maar ik heb t spel gekocht omdat ik vaak hier met vrienden zat en dat we dan een custom battle deden, maar kan deze functie nergens vinden in MSC? Moet ik die eerst unlocken of zit het er gewoon niet in? Dat zou wel balen zijn.. dan moet ik maar website maken voor toernooitjes voor mezelf..
En uhm.. je kan gvd eigen goal scoren! Op de GC kan je gewoon richting eigen goal lopen en over de lijn gaan lopen daar, maar dat kan dus met deze niet meer.. dan heb je eigen goal
.. daardoor verloor ik dus de halve finale van de crystal cup. Snel proberen te resetten, load ik me game staat er "mario fans disappointed because of cheating" of iets dergelijks. Nintendo maakt het me wel moeilijk
Maar ik heb t spel gekocht omdat ik vaak hier met vrienden zat en dat we dan een custom battle deden, maar kan deze functie nergens vinden in MSC? Moet ik die eerst unlocken of zit het er gewoon niet in? Dat zou wel balen zijn.. dan moet ik maar website maken voor toernooitjes voor mezelf..
En uhm.. je kan gvd eigen goal scoren! Op de GC kan je gewoon richting eigen goal lopen en over de lijn gaan lopen daar, maar dat kan dus met deze niet meer.. dan heb je eigen goal
W00000000000t Plek 9 op de ranglijst gisteravond gehaald. Vandaag zal ik wel wat afgezakt zijn. Maar ik heb zowel de nummer 1 als 2 ALLEBEI verslagen, echt geniaal
nummer 1 plek haal ik niet omdat ik daarvoor simpel weg niet genoeg wedstrijden speel. Maar toch ik heb in de top 10 van europa gestaan
Wel echt vet.
Current streak 80 wins - 18 losses.
En voor de duidelijkheid ik disconnect nooit! Die wedstrijden tegen hoger geplaatste waren wel echt heel spannend.
Als er nou een wereldkampioenschap komt, ga ik mezelf inschrijven xD.
Is het de bedoeling btw dat ik iedereen van die database aan mijn friendlist toevoeg?
Current streak 80 wins - 18 losses.
En voor de duidelijkheid ik disconnect nooit! Die wedstrijden tegen hoger geplaatste waren wel echt heel spannend.
Als er nou een wereldkampioenschap komt, ga ik mezelf inschrijven xD.
Is het de bedoeling btw dat ik iedereen van die database aan mijn friendlist toevoeg?
[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 25-05-2007 14:46 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik hoop ook dat ie binnenkomt.. kreeg gisteravond hetzelfde mailtje. Net m'n moeder gebelt 14.30 ~ en was nog niets binnengekomen :(hoop wel dat ik hem voor het weekend heb.. anders is het /bitchslap bol.comXiN-eViL schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:11:
Mensen, Jip_86 heeft mij gevraagd of ik een image wil genereren van wii-ccdb.nl met alleen de Mario Strikers Charged Football codes erin. Dit zal ik zo even fixen, dan kan die mooi in de TS.
Verder wil ik best meehelpen met een website, of deze hosten, of de code achter wii-ccdb.nl geven ofzo, zodat jullie die kunnen integreren in de site.
Verder hoop ik dat de postbode vandaag nog langs komt. Kreeg gisteravond mail van bol.com dat hij verzonden is, dus lijkt me wel.
Wat versta je dan precies onder custom battle? Als je gewoon een match bedoelt zonder CPU, beiden je eigen team kan samenstellen en een arena kan kiezen, dan is dat gewoon aanwezig hoor. Helaas zit ik op het werk, dus kan het niet voor je checken, maar ik weet zeker dat die optie er is. Ik kwam hem eergisteren ergens tegen, alleen was dat een CPU match (zelf aangegeven).mtlife schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:09:
hej ik heb t spel sinds gisteren en ben een beetje aant kloten geweest met cups en challenges..
Kortom: als je tweaker bent, vraag je familie dan om het boekje ff voor je te lezen
Verwijderd
Je kunt gewoon tegen elkaar spelen idd.....ZONDER cpuCleetje schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:05:
[...]
Wat versta je dan precies onder custom battle? Als je gewoon een match bedoelt zonder CPU, beiden je eigen team kan samenstellen en een arena kan kiezen, dan is dat gewoon aanwezig hoor. Helaas zit ik op het werk, dus kan het niet voor je checken, maar ik weet zeker dat die optie er is. Ik kwam hem eergisteren ergens tegen, alleen was dat een CPU match (zelf aangegeven).
Kortom: als je tweaker bent, vraag je familie dan om het boekje ff voor je te lezen
Verwijderd
Postius schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:17:
Maar ik heb zowel de nummer 1 als 2 ALLEBEI verslagen,
Ok duidelijk. Als we poules gaan indelen zet mij dan maar niet in dezelfde poule als Postius.Current streak 80 wins - 18 losses.
Ik wil nog wel wat van mijn enthusiasme voor het spel (en waardigheid) overhouden.
ik bedoel met de oude strikers kan je een custom toernooi maken, dus 8 captains door humans bestuurd. En dat je met zn allen een league hebt, een soort mini ere divisie zeg maar. Zo kwamen wij vaak de vrijdag avond door. Bier, chips en een mini toernooiCleetje schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:05:
[...]
Wat versta je dan precies onder custom battle? Als je gewoon een match bedoelt zonder CPU, beiden je eigen team kan samenstellen en een arena kan kiezen, dan is dat gewoon aanwezig hoor. Helaas zit ik op het werk, dus kan het niet voor je checken, maar ik weet zeker dat die optie er is. Ik kwam hem eergisteren ergens tegen, alleen was dat een CPU match (zelf aangegeven).
yes, 44,95 eypo achtergelaten bij MM Rotterdam Centrum en MSCF game rijker naar huis gegaan (na een heel lekkere proefrit op een Ducati). Eerste impressie wow!!
Alleen op Component en op 480p vind ik het niet echt mooier dan op 576i op mijn HD-LCD, maar dat zal wel komen doordat het 42" is
Ik zal later mijn FC ook effe posten.
Alleen op Component en op 480p vind ik het niet echt mooier dan op 576i op mijn HD-LCD, maar dat zal wel komen doordat het 42" is
Ik zal later mijn FC ook effe posten.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
Gisteren bij de dixons gehaald, bij thuiskomt eerst even de tutorial gedaan omdat ik het vorige deel nog nooit gespeeld had
. Na een paar potjes tegen de computer ben ik toch maar snel online gegaan. Er is zo goed als geen lag en het vinden van een tegenstander is in minder dan 10 seconden gebeurd. Wel jammer dat je niks kan instellen qua stadions enzo waar je wel/niet op wilt spelen, iedere keer de sigaar zijn in dat lava stadion is op den duur ook niet meer tof
Mijn FC is 214848 956743
Mijn FC is 214848 956743
iedereen is natuurlijk aan het spelen
maar weet niemand nog over de custom battle? En heeft iemand al alle cups gehaald? Ik vind die diddy kong maar moeilijk te verslaan haha..
nog meer mensen die niet kunnen inloggen? Krijg iedere keer een error bij het ophalen van mijn stats. Geen foutcode alleen de mededeling cannot retreive stats. Wii helemaal uitgehad, van de stroom af, mii geunlinked
mocht allemaal niet helpen.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Ja heb ook al sinds 1.5 uur een stats error, servers zullen wel weer overbelast zijn ofzo

Ik krijg ook die foutmelding. Ik heb het al gepost in Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 84. Waarschijnlijk is het gewoon erg druk, omdat iedereen nu wil inloggenZym0tiC schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:25:
nog meer mensen die niet kunnen inloggen? Krijg iedere keer een error bij het ophalen van mijn stats. Geen foutcode alleen de mededeling cannot retreive stats. Wii helemaal uitgehad, van de stroom af, mii geunlinkedmocht allemaal niet helpen.
Het maffe is dat het me dus een keer gelukt is om in te loggen, zonder stats
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 25-05-2007 19:33 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Pffew blij dat het niet aan mijn kant ligt. Dan zit er maar één ding op.... biertjes drinken op het terras
Na de tutorials gedaan te hebben en wat oefening tegen de cpu, wou ik net ook online gaan spelen, maar kreeg dus ook die error gettings stats. Ik allemaal denken dat t aan me router lag ofzo. Allemaal aan zitten klooien, totdat ik hier las dat ik niet de enige ben
. Hoop dat nintendo het snel fixed, want heb wel zin in een potje online mario strikers charged football
.
Verwijderd
Hmm tutorials gedaan. Tweetal striker challenges en de fire cup gedaan maar niet gewonnen. Maar een wedstrijd verloren in de poule tegen Waluigi en natuurlijk moest ik in de finale uit tegen *pieeeeeeeep* Waluigi. Zijn megastrikes kon ik wel houden maar die irritante special die mijn keeper electrocuteert is mega vervelend. Volgens mij ga ik het niet heel ver schoppen online gezien dat ik niet eens voorbij de eerste cup kom.Dreamer... schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:49:
Na de tutorials gedaan te hebben en wat oefening tegen de cpu, wou ik net ook online gaan spelen, maar kreeg dus ook die error gettings stats. Ik allemaal denken dat t aan me router lag ofzo. Allemaal aan zitten klooien, totdat ik hier las dat ik niet de enige ben. Hoop dat nintendo het snel fixed, want heb wel zin in een potje online mario strikers charged football
.
Niet dat online spelen nu werkt of zo. Volgens mij heeft Nintendo nu voor het eerst gevoeld wat er gebeurt wanneer mensen en masse online gaan gamen. Ik hoop op verbetering.
Misschien wat voor de TS:
Het kan zijn dat de firmware van de Wii niet up-to-date is voor Mario Strikers, wat hier de reden van is, weet ik ook niet precies...
Maar ik weet sinds vanavond wel, dat er automatisch een nieuwe geïnstalleerd word (deze staat dus op de CD van Strikers) als je niet de (minimaal) vereiste firmware hebt.
Oorzaak dat je die firmware niet hebt, is (neem ik aan) dat je je Wii niet online hebt gehad, anders kreeg je de firmware vanzelf wel
Mijn eigen Wii is namelijk wél online en installeerde de nieuwe firmware namelijk niet.
Over dat er moeilijk te scoren is en dat enkel makkelijk zou gaan met een MegaStrike:
Dit is dus niet waar, het ligt er echt aan wat voor kleur de bal heeft.
Als deze wit is (en 'zoemt' over het veld) dan is de bal 'maxed out' en kan je ook met je sidekicks heel gemakkelijk scoren...
Meestal gaat de bal al aardig goed gloeien met een keer of 3 a 4 overspelen... 
Ben vandaag namelijk hiermee vaak gruwelijk de grond in geboort bij wedstrijden en dat terwijl ik van te voren al wat had geoefend
Het kan zijn dat de firmware van de Wii niet up-to-date is voor Mario Strikers, wat hier de reden van is, weet ik ook niet precies...
Maar ik weet sinds vanavond wel, dat er automatisch een nieuwe geïnstalleerd word (deze staat dus op de CD van Strikers) als je niet de (minimaal) vereiste firmware hebt.
Oorzaak dat je die firmware niet hebt, is (neem ik aan) dat je je Wii niet online hebt gehad, anders kreeg je de firmware vanzelf wel
Mijn eigen Wii is namelijk wél online en installeerde de nieuwe firmware namelijk niet.
Over dat er moeilijk te scoren is en dat enkel makkelijk zou gaan met een MegaStrike:
Als deze wit is (en 'zoemt' over het veld) dan is de bal 'maxed out' en kan je ook met je sidekicks heel gemakkelijk scoren...
Ben vandaag namelijk hiermee vaak gruwelijk de grond in geboort bij wedstrijden en dat terwijl ik van te voren al wat had geoefend

Dat lijkt mij niet echt boeiend voor in de TS. Ik neem aan dat de meeste nieuwe Wii-spellen, zo niet alle, firmware updates op de DVD meegeleverd gaan krijgen. Op de DVD van Super Paper Mario staat bijvoorbeeld ook een update.GJ-tje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 00:07:
Afhankelijk van wanneer het toernooi gespeeld gaat krijgen, wil ik ook wel meedoen. Ik bak er tot nu toe alleen niet zo heel veel van online.
EDIT: Is het iemand überhaupt gelukt om vandaag online te komen? Ik heb het een paar keer geprobeerd in de loop van de dag, maar ik blijf die bekende stats error krijgen. Het is toch wel een redelijk slechte beurt als de zaken niet op orde zijn bij de lancering van het eerste online Wii-spel.
[ Voor 30% gewijzigd door MetroidPrime op 26-05-2007 01:31 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Kon vandaag ook niet inloggen behalve vanochtend, ook error stats. Servers zijn zeker down
Ik heb mijn codes (zowel van mijn Wii als van Mario Strikers Charged Football) toegevoegd aan wii-ccdb.nl, dus als je me toevoegen wilt, ga vooral je gang! 
Net ook even online gespeelt en ik moet zeggen, de speler waar ik tegen moest was aardig goed moet ik zeggen, kende hem verder totaal niet eigenlijk...
Daarom hoop ik eigenlijk ook eens tegen een van jullie te spelen, dan ken ik de tegenstander nog enigsinds en kan ik beter worden, want merk wel weer, dat dat n og niet helemaal goed is
Net ook even online gespeelt en ik moet zeggen, de speler waar ik tegen moest was aardig goed moet ik zeggen, kende hem verder totaal niet eigenlijk...
Daarom hoop ik eigenlijk ook eens tegen een van jullie te spelen, dan ken ik de tegenstander nog enigsinds en kan ik beter worden, want merk wel weer, dat dat n og niet helemaal goed is
net eerste keer online gespeeld. meteen eerste game gewonnen met 7-1
.
ik heb trouwens ook me codes van me wii en strikers toegevoegd op wii-ccdb.nl.
Ik verloor hem zojuist, met 12 - 0 of zoDreamer... schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:36:
net eerste keer online gespeeld. meteen eerste game gewonnen met 7-1.
Wat me ook opvalt, bij online play zie ik dat men bijna zit te azen op een MegaStrike, terwijl je ook makkelijk kan scoren zonder MegaStrike, alleen moet je bal dan gloeien (en zoemen)...
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2007 11:47 ]
Verwijderd
Ik keek net naar the leaderbord, zie ik opeens dat de nummer 1 9990 wins - 9990 losses - 99990 points heeft. Ik hoop dat een foutje van me wii is, anders is er nu al een cheater

Nope, ik had deze ook al gezien, is dus geen foutje van jouw Wii, maar een regelrechte cheater dus... Dat is trouwens wel de enige pagina waar ie bovenaan staat...Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:49:
Ik keek net naar the leaderbord, zie ik opeens dat de nummer 1 9990 wins - 9990 losses - 99990 points heeft. Ik hoop dat een foutje van me wii is, anders is er nu al een cheater
Zou aan de andere kant wel de error van de statistieken verklaren...
ja inderdaad. en tegen goede spelers krijg je echt maar amper de kans om een megastrike uit te voeren. En als het je al lukt, dan moet ie nog in t groen of oranje komen, anders zijn die ballen easy te houdenGJ-tje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:46:
[...]
Ik verloor hem zojuist, met 12 - 0 of zoTweede ronde was gelukkig beter: 8 - 3
Wat me ook opvalt, bij online play zie ik dat men bijna zit te azen op een MegaStrike, terwijl je ook makkelijk kan scoren zonder MegaStrike, alleen moet je bal dan gloeien (en zoemen)...
Volgens mij word het nog wel vervelend om te weten tegen wie je moet gaan spelen in een tournament. In je friend roster staan namelijk de namen van je mii's en niet je GoT nick.
Bij mij blijven de mensen die ik in eerste instantie toegevoegd heb op connecting staan. Iemand een idee wat dat is?
Bij mij blijven de mensen die ik in eerste instantie toegevoegd heb op connecting staan. Iemand een idee wat dat is?
Nou inderdaad, vind het altijd super irritant dat ik dan altijd getackled word en dus me MegaStrike wel vergeten kanDreamer... schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:06:
Ja inderdaad. En tegen goede spelers krijg je echt maar amper de kans om een megastrike uit te voeren. En als het je al lukt, dan moet ie nog in t groen of oranje komen, anders zijn die ballen easy te houden.
Je kan dan toch een speciale Mii aanmaken die gelijk is aan de GoT-nick?jip_86 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:09:
Volgens mij word het nog wel vervelend om te weten tegen wie je moet gaan spelen in een tournament. In je friend roster staan namelijk de namen van je mii's en niet je GoT nick.
Bij mij is het trouwens simpel, mijn Mii heet gewoon GJ...
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2007 13:19 ]
Mijn Wii was ( is ) ook online, en was dus up-to-date, en installeerde de firmware welGJ-tje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 00:07:
Als deze wit is (en 'zoemt' over het veld) dan is de bal 'maxed out' en kan je ook met je sidekicks heel gemakkelijk scoren...Meestal gaat de bal al aardig goed gloeien met een keer of 3 a 4 overspelen...
Gelukkig duurde het maar een fractie van een seconde. Heb nou de Fire-cup gehaald
Ik wil wel een keer tegen je spelenGJ-tje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:51:
Ik heb mijn codes (zowel van mijn Wii als van Mario Strikers Charged Football) toegevoegd aan wii-ccdb.nl, dus als je me toevoegen wilt, ga vooral je gang!
Daarom hoop ik eigenlijk ook eens tegen een van jullie te spelen, dan ken ik de tegenstander nog enigsinds en kan ik beter worden, want merk wel weer, dat dat n og niet helemaal goed is![]()
//edit: heb geregged, heb je in de database meteen als vriend toegevoegd, zo ook ff op mn wii en in strikers doen.
[ Voor 7% gewijzigd door McPoowl op 26-05-2007 14:08 ]
Ik heb al deze mensen toegevoegd of ben bezig ze te toevoegenXiN-eViL schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:49:
[...]
Deze was vooral voor de TS, die rood/wit/zwart was.
Ik zal wel ff iets fixen.
Ok, heb iets gefixt:
[afbeelding]
http://wii-ccdb.nl/wccdb.php?wat=mscf&k1=0000ff&k2=eeeeee&k3=ffffff
Kleuren kun je vervangen (gewoon hexcodes opgeven, als je niks opgeeft pakt hij zwart/rood/lichtrood)
Hee, bedankt. Had hem ff over het hoofd gezien. Heb wat zitten prutsen en volgens mij heb ik zo wel een aardig kleurenschema. Staat in de TS iigXiN-eViL schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:58:
Ok, de afbeelding is er \o/ :
[afbeelding]
hier al iemand een antwoord op? of is het gewoon niet mogelijk? Heeft iemand ook al alle cups gehaald zodat ik zeker weet dat dat niet gewoon de oplossing ismtlife schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:26:
[...]
ik bedoel met de oude strikers kan je een custom toernooi maken, dus 8 captains door humans bestuurd. En dat je met zn allen een league hebt, een soort mini ere divisie zeg maar. Zo kwamen wij vaak de vrijdag avond door. Bier, chips en een mini toernooi. Er komt geen CPU aan te pas, de computer houd de stand van iedereen bij en heb je dus geen geklooi met pen en papier.
Alle cups uitspelen? Man het spel is gisteren pas uitgekomen. De meesten hebben het veel te druk met online spelen denk ik.
Ik heb vanmorgen iedereen die toen in de Wii CCDB stond opgenomen. Op zich gaat dat nog best aardig omdat je alleen de FC hoeft n te vullen.
Volgens mij is de key to succes dat je snel moet overspelen,
dan gloeid de bal heel snel en kan je dus heel makkelijk scoren.
MegaStrikes worden door de tegenpartij toch heel makkelijk geblokkeerd
en de 'laadtijd' ervan is best lang vind ik, jammerlijk genoeg, maar aan de andere kant,
zou dat de MegaStrike weer té interessant maken denk ik om mee te scoren...
@ R-Duin, ik heb je Wii toegevoegt en bij Mario Strikers heb ik je ook toegevoegt
dan gloeid de bal heel snel en kan je dus heel makkelijk scoren.
MegaStrikes worden door de tegenpartij toch heel makkelijk geblokkeerd
en de 'laadtijd' ervan is best lang vind ik, jammerlijk genoeg, maar aan de andere kant,
zou dat de MegaStrike weer té interessant maken denk ik om mee te scoren...
@ R-Duin, ik heb je Wii toegevoegt en bij Mario Strikers heb ik je ook toegevoegt
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2007 18:40 ]
Verwijderd
ikzelf kom ook niet voorbij diddy kong, maar dat is dat level waarbij er 2 of 3 of 1 iemand 'weg' gaat en zo verder speelt, die diddy kong is zo goed he![
Heeft iemand ook al alle cups gehaald zodat ik zeker weet dat dat niet gewoon de oplossing iskom zelf niet voorbij diddy nog steeds in de crystal cup
vanmiddag maar weer eens die heel cup opnieuw doen, zucht, maar ach dat is juist zo leuk aan het spel
--
en wat al die mensen zeggen over online, ik heb er ook wel eens last van, maar dan zet ik hem ff aan tot " getting statistics " dan zap je even over naar discovery channel en leert ge nog wat en na 1 minuut ben je ingelogd, het duurt ietsjes langer. Meestal na 2 keer kom ik er in dus ik heb er geen problemen mee. Vanmiddag nog tegen de nummer 3 gegaan, 1ste won hij, 2de ik en de 3de ging zo slecht hij won met ik dacht 4-1, ik kon die winnen maar ik had een megastrike verkeerd gedaan omdat ik de ster niet aan had en daardoor niet invincible was.
Nog een vraagje, is het echt zo dat als je die grote mario voor eventjes bent dat de tegenstander dan niet je megastrike kan blokkeren(zeg maar niet voorkomen) en daardoor hem altijd moet tegenhouden met de wiimote?
Ja klopt, maar je word weer klein als je je megastrike langer oplaad, dus eerder dat je bij de 6 ballen bent ben je weer klein, en kan je ge-interupt worden. Maar 4 ballen lukt vrijwel altijd.
Verwijderd
Nog steeds mijn FC niet omdat ik nog niet heb kunnen verbinden.Deddiekoel schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:23:
Ik heb vanmorgen iedereen die toen in de Wii CCDB stond opgenomen. Op zich gaat dat nog best aardig omdat je alleen de FC hoeft n te vullen.
Irritant zeg. Vanavond nog maar een paar keer proberen.
Nee je kan reuzen mario die oplaad nog steeds de bal van hem wegsliden mits je goed timed. En daarnaast als ie een megaschot lanceert word ie weer automatisch klein, kwestie van even wachten en dan beukenzwAf schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:10:
Ja klopt, maar je word weer klein als je je megastrike langer oplaad, dus eerder dat je bij de 6 ballen bent ben je weer klein, en kan je ge-interupt worden. Maar 4 ballen lukt vrijwel altijd.
Friend Roster -> Ik dacht Add Friend -> Bovenin in het scherm staat dan je FC...Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:47:
Nog steeds mijn FC niet omdat ik nog niet heb kunnen verbinden.
Irritant zeg. Vanavond nog maar een paar keer proberen.
Je moet in ieder geval bij Friends Roster zijn.
Misschien een tip om het vinden van de FC's (eventueel per spel) toe te voegen in de TS?
Dan hoeft dat namelijk niet een X-aantal keer gevraagt te worden...
Op zich is 't nuttige informatie. Maar dat vind ik toch een beetje overdreven, aangezien dit gewoon in de handleiding staatGJ-tje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:28:
[...]
Friend Roster -> Ik dacht Add Friend -> Bovenin in het scherm staat dan je FC...
Je moet in ieder geval bij Friends Roster zijn.
Misschien een tip om het vinden van de FC's (eventueel per spel) toe te voegen in de TS?
Dan hoeft dat namelijk niet een X-aantal keer gevraagt te worden...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Inderdaad, ik heb er momenteel ook erg veel last vanHoedje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:31:
[...]
Op zich is 't nuttige informatie. Maar dat vind ik toch een beetje overdreven, aangezien dit gewoon in de handleiding staat. Daarnaast weet Willybubba volgens mij allang waar je het kan vinden. Alleen moet je om je friendsroster te kunnen zien online gaan, en dat gaat nu juist net niet vanwege problemen bij Nintendo
.
Heb sinds gister dan ook geen friendcodes kunnen invoeren en dat begint me aardig te irriteren. Zou bijna WFC afschrijven, maar het is te verslavend.
Ik heb strikers vanmiddag binnen gekregen en ik krijg die error 98020 ook. Ik zit al heel de dag te kl0ten, want ik dacht dat ik de enige op de wereld was met dit probleem. Er is namelijk niks over deze fout te vinden. Hopelijk is dit dan toch van tijdelijke aard.Cleetje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:38:
[...]
Inderdaad, ik heb er momenteel ook erg veel last vanVanochtend rond 11 uur lukte het om even online te spelen, maar toen ik vanmiddag rond een uur of 2 weer probeerde kreeg ik error 98020. Volgens de beschrijving een probleem in de connectie met de server (ligt niet aan mij dus
). Wel erg zuur hoor, probeer je even los te gaan online, krijg je van die stomme errors.
Heb sinds gister dan ook geen friendcodes kunnen invoeren en dat begint me aardig te irriteren. Zou bijna WFC afschrijven, maar het is te verslavend.

En hoeveel mensen lezen de manual denk je?Hoedje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:31:
Op zich is 't nuttige informatie. Maar dat vind ik toch een beetje overdreven, aangezien dit gewoon in de handleiding staat.
Ikzelf heb de manual namelijk ook doorgenomen en heb het niet kunnen vinden, moet wel toegeven, ik keek toen even vluchtig door de manual heen...
Ik bedoelde het ook niet zozeer om het voor Willy in de TS te zetten, maar meer voor de algemeenheid, maar dat lijkt me alleen maar logisch.Daarnaast weet Willybubba volgens mij allang waar je het kan vinden. Alleen moet je om je friendsroster te kunnen zien online gaan, en dat gaat nu juist net niet vanwege problemen bij Nintendo.
Overigens is het volgens mij zo, dat het niet elke keer 'raak' is, met de foutmelding van de statistieken.
Heb vandaag de melding maar 1x gehad geloof ik, de andere keren duurde het even eer ik online was...
Bedenk je wel, het zijn de eerste online stappen van Nintendo, het is de eerste game voor de Wii die online is, het staat dus nog in de kinderschoenen...
[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2007 21:34 ]
Mensen die te lui zijn om even de oplossing in de handleiding op te zoeken zijn meestal ook te lui om iets in de TS op te zoeken. Die dumpen hun vraag steeds maar in het topic zonder om te kijken of het antwoord er al staat. Dan helpt het in de TS stoppen echt niet. De TS moet een informatiebron zijn voor iedereen die nog geen Wii heeft en een aanvullende informatiebron voor iedereen die er wel al één heeft, geen samenvatting van de handleiding.GJ-tje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:25:
[...]
En hoeveel mensen lezen de manual denk je?
Ikzelf heb de manual namelijk ook doorgenomen en heb het niet kunnen vinden, moet wel toegeven, ik keek toen even vluchtig door de manual heen...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik ben er van overtuigd dat iedereen die hier iets post de TS helemaal heeft gelezen.MetroidPrime schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 22:32:
[...]
Mensen die te lui zijn om even de oplossing in de handleiding op te zoeken zijn meestal ook te lui om iets in de TS op te zoeken. Die dumpen hun vraag steeds maar in het topic zonder om te kijken of het antwoord er al staat. Dan helpt het in de TS stoppen echt niet. De TS moet een informatiebron zijn voor iedereen die nog geen Wii heeft en een aanvullende informatiebron voor iedereen die er wel al één heeft, geen samenvatting van de handleiding.
Nou, het is gebeurd. Ik ben net voor het eerst online geownd op m'n Wii 
Ik heb al m'n codes in de DB gezet en alles wat er vanmiddag aan Strikers codes stond toegevoegd. Dus jullie kunnen los
Ik heb al m'n codes in de DB gezet en alles wat er vanmiddag aan Strikers codes stond toegevoegd. Dus jullie kunnen los
Ik ben stiekem toch blij dat andere mensen ook problemen met online komen hebben. Mijn grootste ergernis is dat mijn stats niet goed worden bijgehouden. Als ik een keer win dan registreert dat dus niet op WFC. Baal ik echt van en ben dus ook al tig keer opnieuw begonnen...
Edit: Oeps, kom er nu achter dat als ik steeds opnieuw begin dat ik mijn friend roster ook kwijt raak. Ik ga nu iedereen weer toevoegen!
Edit2: En wat nog erger is, elke keer als ik opnieuw begin verandert mijn FC ook...
Mijn oude FC klopt dus niet meer
De nieuwe (en blijvende) is: 012985 773236
Edit: Oeps, kom er nu achter dat als ik steeds opnieuw begin dat ik mijn friend roster ook kwijt raak. Ik ga nu iedereen weer toevoegen!
Edit2: En wat nog erger is, elke keer als ik opnieuw begin verandert mijn FC ook...
Mijn oude FC klopt dus niet meer
[ Voor 36% gewijzigd door Deddiekoel op 27-05-2007 11:39 ]
Hmm, dat is naar. Ik heb naar aanleiding van die stomme error ook al een keer Mii's ge-unlinked, dus mijn FC kan dan inmiddels ook best anders zijnDeddiekoel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:10:
Ik ben stiekem toch blij dat andere mensen ook problemen met online komen hebben. Mijn grootste ergernis is dat mijn stats niet goed worden bijgehouden. Als ik een keer win dan registreert dat dus niet op WFC. Baal ik echt van en ben dus ook al tig keer opnieuw begonnen...
Mijn oude FC klopt dus niet meerDe nieuwe (en blijvende) is: 012985 773236
Edit: Bah, m'n FC is inderdaad verandert door mijn gepruts. De nieuwe FC is 051640 483736 (ditmaal permanent). Deze heb ik ook net aangepast in de CCDB, dus iedereen die me heeft toegevoegd mag de code aanpassen
[ Voor 10% gewijzigd door Cleetje op 27-05-2007 12:05 ]
Verwijderd
Yeah, heb zojuist de code toegevoegd aan de Wii Console site.
Ik doe graag mee aan het toernooi!
Ik doe graag mee aan het toernooi!
Ik heb trouwens het idee dat de batterijen van mijn wii-mote ontzettend snel leeglopen tijdens het spelen van dit spel. Na 2/3 uur spelen ben ik al 2 batterij streepjes kwijt, terwijl ik anders toch makkelijk 12/15 uur haal met mijn oplaadbare batterijen. Dat is op zich nogal vreemd, omdat strikers niet eens zoveel gebruik maakt van de wii-mote.
uhm...
Verwijderd
De game maakt wel veel gebruik van de speaker volgens mij. Daarnaast kan het ook gewoon aan de batterijen liggen. En als je plezier hebt gaat de tijd nou eenmaal snellerSmoonshine schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:04:
Ik heb trouwens het idee dat de batterijen van mijn wii-mote ontzettend snel leeglopen tijdens het spelen van dit spel. Na 2/3 uur spelen ben ik al 2 batterij streepjes kwijt, terwijl ik anders toch makkelijk 12/15 uur haal met mijn oplaadbare batterijen. Dat is op zich nogal vreemd, omdat strikers niet eens zoveel gebruik maakt van de wii-mote.
Tja overnieuwen beginnen werkt dan niet ik snap ook wel dat je niet te slechte stats wilt maar dat komt toch wel. Ik heb al meer dan 15 wins gehad waar mensen disconnecten niks aan te doen. Denk ook wel dat die er snel genoeg mee stoppen, en soms komen de wins ook later erbij. Zeker als het erg druk is op het netwerk lijkt me:p.Deddiekoel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:10:
Ik heb er wel al 12 uur ofzo opzitten online en batterijen zijn nog steeds half opgeladen. Maar ik verwacht wel dat ze er binnenkort mee kappen
[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 27-05-2007 13:55 ]
Nou bij deze is mijn FC code ook veranderd, heb het aangepast in de consolecode database. Graag opnieuw toevoegen
Nieuwe FC: 051640291629
@$*#%(@ Dat is wel mooi klote dat die friendcodes veranderen. Zie daar maar eens achter te komen welke je moet verwijderen als er maarten pieter en jan staat
Verander die dan ook even in de DBDeddiekoel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:10:
Nu heb ik net je oude toe zitten voegen.
Btw, ik ben er dus ook bij en heb zojuist iedereen toegevoegd
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Kheb je ook even toegevoegd, if you don't mind.Zym0tiC schreef op zondag 27 mei 2007 @ 14:56:
Nou bij deze is mijn FC code ook veranderd, heb het aangepast in de consolecode database. Graag opnieuw toevoegen
Vandaag weer even gespeelt, zowel bij de cups als multiplay, tegen mijn broer...
Wat mij toen opviel, was dat ik vaak een (hele) lage ball bezit had, maar wel vaak wist te scoren en zelfs wedstrijden te winnen...
Streelde mijn ego wel weer veel hoor 
Wat ik overigens wel vreemd vind... Je ziet niet dat anderen jou toegevoegt hebben als vriend...
Alleen als je zelf iemand toegevoegt hebt, zie je die in je friendlist...
Wat mij toen opviel, was dat ik vaak een (hele) lage ball bezit had, maar wel vaak wist te scoren en zelfs wedstrijden te winnen...
Wat ik overigens wel vreemd vind... Je ziet niet dat anderen jou toegevoegt hebben als vriend...
Alleen als je zelf iemand toegevoegt hebt, zie je die in je friendlist...
Ik kom niet eens meer online. Error getting statistics
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Error getting statistics
Die heb ik steeds al ik een game heb gedaan, nadat ik weer eens verloren heb of gewonnen
heb geeft het systeem aan Error getting statistics na de game. Hierna ben ik weer terug
in het hoofdmenu van Mario striker. Ik speel wel steeds met luigi met paddo's zijn mijn
favoriet
Maar lijkt er op dat er teveel mensen online zitten , hoewel ik nog maar bij 2 games wat
lag had ging het allemaal vrij soepel. zijn ook gasten die echt 0 x gespeeld hebben maar
wel als profs mij even compleet de les lezen. als je met 26-0 verliest is dat niet iemand
die net online is ,lijkt mij.
Voor de rest qua concept zoals mario kart racing, serieus racen maar dan met allerlei
trucs en zoals idt soccer met truukjes.
Die heb ik steeds al ik een game heb gedaan, nadat ik weer eens verloren heb of gewonnen
heb geeft het systeem aan Error getting statistics na de game. Hierna ben ik weer terug
in het hoofdmenu van Mario striker. Ik speel wel steeds met luigi met paddo's zijn mijn
favoriet
Maar lijkt er op dat er teveel mensen online zitten , hoewel ik nog maar bij 2 games wat
lag had ging het allemaal vrij soepel. zijn ook gasten die echt 0 x gespeeld hebben maar
wel als profs mij even compleet de les lezen. als je met 26-0 verliest is dat niet iemand
die net online is ,lijkt mij.
Voor de rest qua concept zoals mario kart racing, serieus racen maar dan met allerlei
trucs en zoals idt soccer met truukjes.
Ik had net een mooie pot voetbal. We gingen echt gelijk op. Ik won de eerste met 3-1, hij de 2e met 1-0.
Toen moesten we aan de 3e beginnen: Connection Lost.
Toch jammer. Maar hij speelde wel goed, geen megastrikes geprobeerd, omdat je weet dat het toch nie lukt, maar hij speelde de bal heel de tijd hoog over, en knalde hem dan, als hij wit was, richting keeper: OF hij bokst em weg en knalt hem er alsnog in, of hij vliegt meteen langs de keeper.
Iemand enig idee hoe ik zulke ballen tegen kan houden, zonder hem een shitload aan items te geven?
Toch jammer. Maar hij speelde wel goed, geen megastrikes geprobeerd, omdat je weet dat het toch nie lukt, maar hij speelde de bal heel de tijd hoog over, en knalde hem dan, als hij wit was, richting keeper: OF hij bokst em weg en knalt hem er alsnog in, of hij vliegt meteen langs de keeper.
Iemand enig idee hoe ik zulke ballen tegen kan houden, zonder hem een shitload aan items te geven?
De enige oplossing is om zijn teamgenoten te tackelen/beuken voordat ze de bal krijgen. Hoge ballen zijn irritant, maar wel stukken slomer, dus je hebt tijd om dat te onderscheppen.zwAf schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:24:
Ik had net een mooie pot voetbal. We gingen echt gelijk op. Ik won de eerste met 3-1, hij de 2e met 1-0.
P.S. Mijn favo blijft toch DK als captain, 2x Dry Bones en 1x Hammer Bros. DK kan gewoon aardig rap schieten, ook al is de bal niet wit. Vandaag ook nog met een vriend gespeeld die hier was, ff online 2vs2: hij beukte alle tegenstanders verrot, terwijl ik dan goals scoorde. Werkte prima en dikke pret ook. Was ook geen afgesproken werk, hij kon gewoon niet fatsoenlijk scoren, dus besloot hij dan maar het veld te ruimen (overigens had hij wel een aantal keer gescoord door mijn voorzetjes af te maken).
Conclusie: het is dikke pret online (mits je geen irritante disconnecters hebt).
[ Voor 25% gewijzigd door Cleetje op 27-05-2007 19:56 ]
Verwijderd
Zo na veel gepruts (en eindelijk door de Fire cup heen; ook al boeit dat waarschijnlijk niemand
) heb ik dan eindelijk mijn FC. 146 129 591 185
Zal later ook even met mijn console FC erbij wel in de database registreren. Nu eerst even uitblazen.
Zal later ook even met mijn console FC erbij wel in de database registreren. Nu eerst even uitblazen.
Die worden wel geteld kan alleen wat langer duren geloof ikVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:14:
Heb de afgelopen 6 potjes gewonnen, en daarvan waren er 5 error getting stats![]()
Verwijderd
Zelf speel ik met Wario als captain, en als side-kicks Dry Bones, Toad en Shy Guy.
Dry Bones is erg snel, en loopt de gaten achterin dicht.
Shy Guy heeft een fantastische skillshot.
Toad is snel, en heeft de salto waarmee je over de keeper kan
Wario heeft gewoon een fantastisch schot, en krijgt hem van overal erin.
Dry Bones is erg snel, en loopt de gaten achterin dicht.
Shy Guy heeft een fantastische skillshot.
Toad is snel, en heeft de salto waarmee je over de keeper kan
Wario heeft gewoon een fantastisch schot, en krijgt hem van overal erin.
Mijn team bestaat uit Bowser, heerlijk om iedereen mee weg te beuken, en om te scoren. Een dry bones achterin, lekker snel en goede tackles, en voorin een toad voor de snelheid en balbezit, en een hammer bros om te scoren(Zijn 'ontwijkskill' is echt zo goed he.. was een keer online tegen een gast die dat super beheerste, hij soloede me hele team weg...) want zijn skillshot is altijd raak van een bepaalde afstand.
Verwijderd
Hammer Bro is inderdaad goed, alleen vind ik hem veel te langzaam voorin. Zijn skillshot en ontwijkactie zijn erg goed...WaWaWiiiiWa schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:15:
Mijn team bestaat uit Bowser, heerlijk om iedereen mee weg te beuken, en om te scoren. Een dry bones achterin, lekker snel en goede tackles, en voorin een toad voor de snelheid en balbezit, en een hammer bros om te scoren(Zijn 'ontwijkskill' is echt zo goed he.. was een keer online tegen een gast die dat super beheerste, hij soloede me hele team weg...) want zijn skillshot is altijd raak van een bepaalde afstand.
Over de keeper heen lukt ook lang niet altijd hoor. Zie de laatste tijd gigantische acties van de keeper. Beukt zo zo'n ventje keihard de lucht in. Of terug het veld in
Ik speel zelf veel met Mario nog, waarom weet ik niet, maar heb voor de manier waarop ik speel eigenlijk een goeie shooting en passing nodig...
Dus dan zou ik eigenlijk op DK uitkomen geloof ik... Maar Mario rent weer sneller, wat ook wel fijn is en dat heb ik eigenlijk ook wel nodig dan... 
Volgens mijn broer speel ik altijd heel snel over, want dan raakt ie in de war en kan ie niet meer goed zien wie er getackeld moet worden
Voor de rest heb ik dan Dry Bones voor defence, Toad voor het midden spel / aanval opbouw en Hammer Bros. voor de aanval...
Volgens mijn broer speel ik altijd heel snel over, want dan raakt ie in de war en kan ie niet meer goed zien wie er getackeld moet worden
Voor de rest heb ik dan Dry Bones voor defence, Toad voor het midden spel / aanval opbouw en Hammer Bros. voor de aanval...
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 28-05-2007 14:46 ]
Verwijderd
219144229964
friend code
Het is een geweldig spel ,vooral online is het super. Ik loop steeds met een poppetje in de buurt
van de captain, zodra hij de bal heeft , rammen en overnemen en zoveel mogelijk heen
en weer en als er een vrij staat scoren, wat ook mooi is luigi groot , alles omver lopen en
overspelen en scoren
Super spel , lijkt veel op mario kart qua sport spel
Het is een geweldig spel ,vooral online is het super. Ik loop steeds met een poppetje in de buurt
van de captain, zodra hij de bal heeft , rammen en overnemen en zoveel mogelijk heen
en weer en als er een vrij staat scoren, wat ook mooi is luigi groot , alles omver lopen en
overspelen en scoren
Heb net mijn eerste potjes tegen een mede-GoT'er gespeeld.
Heb tot twee keer toe van Jan kunnen winnen
Wat ik toch wel erg mis is een rematch optie. Als je dus een magistrale pot hebt gehad dat je nog een keer tegen diezelfde speler kunt. Was bij andere WFC games op de DS wel...
Vandaag flink veel online gespeeld (gaat een stuk beter) en veel verloren. Maar wel dikke pret. Wat je vooral ziet is dat er veel mensen zijn met dezelfde speelstijl. Ik ga trouwens ook alleen 3 sterren connecties accepteren. Had een 2 ster match en heb door de lag 4 megastrike goals 'doorgelaten'.
Heb tot twee keer toe van Jan kunnen winnen
Wat ik toch wel erg mis is een rematch optie. Als je dus een magistrale pot hebt gehad dat je nog een keer tegen diezelfde speler kunt. Was bij andere WFC games op de DS wel...
Vandaag flink veel online gespeeld (gaat een stuk beter) en veel verloren. Maar wel dikke pret. Wat je vooral ziet is dat er veel mensen zijn met dezelfde speelstijl. Ik ga trouwens ook alleen 3 sterren connecties accepteren. Had een 2 ster match en heb door de lag 4 megastrike goals 'doorgelaten'.
Er zijn zelfs mensen die alleen op 4 selecteren. Ik had een keer drie sterren omdat mn wii ivm visite ff beneden stond, die gast weigerde gelijk.
Verwijderd
Tot nu toe alleen nog maar 4 sterren geselecteerd, want ik ben al geen held in het stoppen van megastrikes, dus dan het liefst geen lag.
3 sterren is niet zo erg, alleen heb ik het nog niet gehad. Wel eenmaal 1 sterretje, en dat speelt niet al te best
3 sterren is niet zo erg, alleen heb ik het nog niet gehad. Wel eenmaal 1 sterretje, en dat speelt niet al te best
Vandaag ook voor het eerst mario strikers gespeeld (op de wii) en ook online natuurlijk. Mijn vriendin gaf een feestje en ik had mn wii meegenomen. Een vriend van me naam daarop zijn controllers mee en mario strikers. Eerst ff multiplay natuurlijk en daarna toch met een andere gast ff aan het online gesnuffeld.
1e game echt fantastisch! Was precies de zelfde ervaring als toen bij de gameplay met de gamecube-versie, maar dan nog beter
overigens een spannende 2-1 gewonnen 
2e potje met de gast van wie de game was. Nou dat was gelijk een afknapper
wat een niveau verschil
Was duidelijk dat deze gasten eerst flink gesingeplayd hadden (of met een andere mii..), want ze veegden ons echt van het veld... 
In ieder geval, deze ga ik halen als ik een wifibrug heb gekocht om mn wireless range uit te breiden
Overigens geen last van bovenstaande problemen
en was gewoon midden op de dag
1e game echt fantastisch! Was precies de zelfde ervaring als toen bij de gameplay met de gamecube-versie, maar dan nog beter
2e potje met de gast van wie de game was. Nou dat was gelijk een afknapper

In ieder geval, deze ga ik halen als ik een wifibrug heb gekocht om mn wireless range uit te breiden
Overigens geen last van bovenstaande problemen
Ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik er bij 4 sterren geweigerd werdjip_86 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:42:
Er zijn zelfs mensen die alleen op 4 selecteren. Ik had een keer drie sterren omdat mn wii ivm visite ff beneden stond, die gast weigerde gelijk.

Overigens, moeten we eens gaan nadenken hoe we de het toernooi gaan opzetten en hoe we resultaten gaan bijhouden...
Verwijderd
Ik wou dat ik al zover kwam. Gisteren met een vriend van me even wat multiplayer gedaan met en tegen elkaar. Daarna weer geprobeerd om online te spelen maar helaas. Na 5 keer "error getting statistics" was ik eindelijk binnen. Toen gezocht naar matches om te proberen en kreeg toen een disconnect. (Het was al wel weer piek uur) Al met al heb ik dus nog maar 1 game online gespeeld tegen een vriend een paar huizen verder op.Deddiekoel schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:19:
[...]
Ik heb ook al een aantal keer gehad dat ik er bij 4 sterren geweigerd werd![]()
Overigens, moeten we eens gaan nadenken hoe we de het toernooi gaan opzetten en hoe we resultaten gaan bijhouden...
Hoop dat Nintendo echt snel eens wat gaat doen om dat wifi component beter te maken.
Ja, ik kom dus ook niet online met Mario Strikers.
"Disconnected when getting data""of zoiets.....net als hij bezig is van Getting Statistics.
Ben blij dat ik niet de enige ben met problemen.....ligt het dus niet aan mij
Het vreemde is dat Internet en VC game downloaden WEL werkt!
"Disconnected when getting data""of zoiets.....net als hij bezig is van Getting Statistics.
Ben blij dat ik niet de enige ben met problemen.....ligt het dus niet aan mij
Het vreemde is dat Internet en VC game downloaden WEL werkt!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik moet zeggen dat de het WFC deel over het weekend al een stuk beter is geworden. Heb nog wel een paar disconnects gehad maar kon er dan vrijwel direct weer op komen. Ik rkijg dus wel het idee dat Nintendo er mee bezig is. Ook omdat de rankings gisteren niet leken te werken (was continu rank 1) waar dit eerder wel het geval was.