[Wii] Mario Strikers Charged Football Online Tournament

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.763 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:36:
Ik moet zeggen dat de het WFC deel over het weekend al een stuk beter is geworden. Heb nog wel een paar disconnects gehad maar kon er dan vrijwel direct weer op komen. Ik rkijg dus wel het idee dat Nintendo er mee bezig is. Ook omdat de rankings gisteren niet leken te werken (was continu rank 1) waar dit eerder wel het geval was.
Bij mij neemt die niet meteen de stats van vandaag mee, maar 1 dag later is het bijgewerkt, want ik heb een aantal keer de foutmelding gehad, maar de volgende dag waren ze toch erbij geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Ik speel nu met Peach, Dry Bones, Hamer Bros en Toad. Heb nog nooit eerder een Mario Strikers spel gespeeld dus heb alleen even naar de stats gekeken en daarop geselecteerd.

Peach is wel echt snel en kan makkelijk wat intercepties maken. Alleen is het schieten met haar wel erg triest gesteld moet ik zeggen... Haar special kan heel goed uitpakken (vs Diddy Kong in Crystal Cup bijvoorbeeld, dan ben je echt blij ermee O+) maar over het algemeen niet echt heel goed.

Maar toch ga ik ermee door en probeer hiermee de Strikers Cup te winnen :p

Heb nog niet online gespeeld, maar dat komt wel ;)

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik verlies nog steeds online. Niet heel erg enorm, maar toch. Elke keer net 2-1 of 0-1 ofzo.

Maar ach, het wordt langzaamaan beter. Ik ben een Yoshi-speler, met Birdo en Hammer Bro in de aanval en Dry Bones in de verdediging. De Skillstrike van Birdo bevalt me wel :)

Wel jammer aan het online gamen is dat je de tussenfilmpjes / replays van goals niet kan skippen. Ik hoef niet 88 keer te zien hoe mijn tegenspeler zijn doelpunt scoort :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Over dat 'getting statistics' probleem...
Zijn er hier ook mensen die de Wii aansluiten via een ethernet controller, zonder gebruik te maken van wireless? Zo ja, krijg(en) je / jullie dan ook de melding van de statistieken?
Ik denk het zelf haast van wel, maar wil het even zeker weten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Willybubba schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:07:
Wel jammer aan het online gamen is dat je de tussenfilmpjes / replays van goals niet kan skippen. Ik hoef niet 88 keer te zien hoe mijn tegenspeler zijn doelpunt scoort :P
Dat heb jezelf in de hand! Zodra je scoort bepaal je zelf of je tegenstander de gehele replay moet kijken ja de nee :) Lekker het bloed onder de nagels vandaan halen.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

GJ-tje schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:07:
Over dat 'getting statistics' probleem...
Zijn er hier ook mensen die de Wii aansluiten via een ethernet controller, zonder gebruik te maken van wireless? Zo ja, krijg(en) je / jullie dan ook de melding van de statistieken?
Ik denk het zelf haast van wel, maar wil het even zeker weten... :)
Probleem ligt bij de server van Nintendo die waarschijnlijk wat overbelast is. Je verbinding binnenhuis is niet het probleem. Nou ja, tenzij er tijdens het ophalen van gegevens opeens de verbinding van je wlan router wegvalt ofzo. In mijn ogen is een kabeltje toch wel wat betrouwbaarder dan wlan, maar wlan is wel verdomde handig.

"Ieder voordeel heb zijn nadeel" zou ik meer even quoten.

Btw, ik heb geen kabeltje ertussen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vincent7 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:18:
Probleem ligt bij de server van Nintendo die waarschijnlijk wat overbelast is. Je verbinding binnenhuis is niet het probleem. Nou ja, tenzij er tijdens het ophalen van gegevens opeens de verbinding van je wlan router wegvalt ofzo. In mijn ogen is een kabeltje toch wel wat betrouwbaarder dan wlan, maar wlan is wel verdomde handig.

"Ieder voordeel heb zijn nadeel" zou ik meer even quoten.

Btw, ik heb geen kabeltje ertussen liggen.
En dat is dan ook precies de reden dat ik het me afvraag of wired Wii's er (ook) last van hebben of niet... ;)
Heb jij (aangezien jij een Wired Wii hebt) er ook last van dan?
Zo ja, dan ligt het inderdaad aan Nintendo, anders aan de wireless verbinding of wifi kaart in de Wii... ;)

offtopic:
[hk]Nieuwe mijlpaal, mijn 4400e post @ GoT! :+ [/hk]

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 29-05-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Nog even terugkomend op het onderscheppen van hoge ballen/passes:

Ik ben toch op zoek gegaan naar een alternatief op het beuken (ik vloog er te vaak onderdoor :+ ). Toen las ik dat je gewoon op A of B kan drukken als die bal onderweg is om hem te onderscheppen. De A is uiteraard voor het onderscheppen en het direct passen aan je eigen team (juiste timing crucial) en de B is voor het onderscheppen en het wegslaan van de bal.

Let er dan wel op dat je daadwerkelijk een kereltje bestuurd wat er redelijk dichtbij staat. Verder kijkt hij niet op een meter of 2, dus echt super nauwkeurig hoef je ook niet te zijn ;)

Gisteren overigens een tijdje online gespeeld en moet zeggen dat anderen duidelijk beter worden. Waar ik voorheen nog met gemak 5-0 scoorde met DK, mag ik nu blij zijn met een score van 2-1. De meeste mensen beginnen toch gebruik te maken van slimme passes en het omver beuken van je team voordat ze überhaupt de bal hebben. Nu moet ik nog beter worden, zodat ik weer het gevoel heb fatsoenlijk te kunnen winnen :'(

EDIT: Overigens heb ik met name zaterdag en zondag aardig vaak last gehad van de statistics error, met name na matches. Gisteren echter nauwelijks last van gehad en er is niets anders qua WLAN hier (100% WLAN). Lijkt me een duidelijk gevalletje van kinderziektes met Nintendo WFC.

[ Voor 12% gewijzigd door Cleetje op 29-05-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me, na een hele tijd niets posten maar alles lezen, speciaal voor dit spel dan toch maar geregistreerd bij Tweakers. Ik zou namelijk toch wel erg graag mee willen doen met een toernooi Mario Strikers! :) Mijn FC voor Strikers is: 451072214575. Heb al een hele zooi FC uit de database geregd. Vanavond zal ik me ook bij die database registreren.

Trouwens voor wie mij toevoegt, maak je klaar voor een ass-whooping want tot nu toe win ik alle online matches. M'n record is 17-0, waardoor ik erachter kwam dat je maar max. 20 punten per wedstrijd kan krijgen, bij meer dan 10 goals krijg je toch maar 10 punten! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:10:
Ik heb me, na een hele tijd niets posten maar alles lezen, speciaal voor dit spel dan toch maar geregistreerd bij Tweakers. Ik zou namelijk toch wel erg graag mee willen doen met een toernooi Mario Strikers! :) Mijn FC voor Strikers is: 451072214575. Heb al een hele zooi FC uit de database geregd. Vanavond zal ik me ook bij die database registreren.

Trouwens voor wie mij toevoegt, maak je klaar voor een ass-whooping want tot nu toe win ik alle online matches. M'n record is 17-0, waardoor ik erachter kwam dat je maar max. 20 punten per wedstrijd kan krijgen, bij meer dan 10 goals krijg je toch maar 10 punten! :S
Gezellig, ik lijk juist alleen maar slechter te worden. Ik ben dan wel aan het prutsen met nieuwe taktieken en zo, maar zelfs als ik met m'n oude ass-whooping team en normale stijl speel, wordt ik gewoon ingemaakt. Nou ja, weet ik ook weer s hoe die mensen in al die andere 39 potjes zich voelde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

K*t.

Win ik eens een keertje, knalt de verbinding eruit. Disconnecter misschien, maar het potje daarna won ik 1 van de 3 matches (jaja, het wordt weleens wat :P ) en toen knalde 'ie eruit bij het updaten van de stats. Sindsdien niet meer op het Net geweest met de Wii, Error getting stats. Dus ik heb nu geen idee of ik de punten nou wel of niet gekregen heb :(

WFC op de Wii is nog vrij onstabiel...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
De punten krijg je altijd wel maar disconnects komen echt omdat de ander op reset drukt ofzo. Mijn Maximale win is gisteren trouwens 42-0 geworden online xD. Tja 5 megastrikes met DK in het 6 en oranje en hij keepte ook voor geen drol (hij liet zelfs 2 grijze door toen ik een keer misklikte). Helaas Dcde die wel :(. Ik heb een hoop mensen toegevoegd trouwens voeg mij ook toe bitte :).

Btw wanneer gaat het inschrijven beginnen? Er zijn al behoorlijk wat mensen die het spel hebben volgens mij.

Ohja mijn Mii heet Fons :p

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 29-05-2007 21:47 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 13:54
Als je ff zegt, wie je allemaal toevoegd, dan is het wel wat handiger denk ik :P
Maar om even ontopic te blijven.
Heb niet meer echt gespeeld, online dan. Veel last van Stats Errors
Offline 2 keer, zonder losses Diddy Kong tegen gehad, maar hij blijft me afmaken met 5-0 iedere keer. Tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb iedereen toegevoegd, maar die staan op 1 na nog op connecting..

Toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag laatst trouwens iemand in de ranklijst met 99999 - 99999 punten.
Cheater ? Bug(s) ?
Hij stond bovenaan de ranklijst, maar stond niet als winnaar van de dag...
*confused*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag ik eerst ook, is gewoon een cheater als ik me niet vergis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat ik het meest teleurstellende aan de game vind is dat je computer teamleden niet fatsoenlijk de bal lijken op te willen pakken. Ik heb zo vaak dat ze simpelweg langs een bal lopen of naast staan en simpelweg niets doen. Ook de actieve spelerselectie laat voor mij te wensen over. Hoe vaak ik al niet een chargende tegenspeler wilde beuken maar het poppetje dat er naast staat niet geselecteerd kreeg.

Daarnaast heb ik echt een gruwelijke hekel aan online spelers die alle herhalingen kijken. Helemaal van die spelers die maar 1 aabval hebben (zoals alles met Hammer bros.) en dan toch elke aanval terug kijken terwijl die elke f*cking keer hetzelfde is.
En ik mis nog steeds de rematch optie.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:34:

Toevoegen!
Oh dat ben ik vast. Ik ga vanavond even en masse mensen invoeren op Strikers. Heb voornamelijk beetje offline zitten spelen maar heb het idee dat aangezien ik niet door de Crystal cup heen kom ik super slecht ben. :P

Ik ben dus benieuwd of online spelen wel een goed idee is. Als ik de stats bekijk van sommige spelers in de keren dat ik de statistieken bekijk dan zakt de moed me echt in de schoenen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Argos schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:57:
[...]

Ik heb strikers vanmiddag binnen gekregen en ik krijg die error 98020 ook. Ik zit al heel de dag te kl0ten, want ik dacht dat ik de enige op de wereld was met dit probleem. Er is namelijk niks over deze fout te vinden. Hopelijk is dit dan toch van tijdelijke aard. :/
Ik heb Strikers gisteravond gekocht in de MM voor 39,00 euro.
Weet niet of dat overal zo is maar voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.

Meteen ff de practice gedaan en daarna wou ik me laten afzeiken online, kreeg ik error 98020 :(
Super irritant dus, beetje nazoek op internet ben ik niet de enigste. Vanmorgen om 7u nog eens geprobeerd omdat ik dacht dat het dan wat rustiger zou zijn maar nog steeds hetzelfde probleem.
Begin er een beetje ge-irriteerd van te raken :P

Kan het zijn dat de WiFi-verbinding de oorzaak is ? Me router > Wii is maar 2mtr en internetkanaal etc. werkt naar behoren. Iemand met een LAN-adapter die deze problemen niet heeft of het ligt echt een de servers van Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 13:54
Willybubba schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:34:

Toevoegen!
Kzal je even toevoegen als ik tijd heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Ben ik de enige die een beetje moeite heeft met de Strikers Cup?

Van de 9 wedstrijden win ik er 2 ofzo :p Meestal verlies ik 2-0, 1-0, maar af en toe speelt de CPU zo goed dat ik wel eens met 5-1 verlies :'(

Moet nog wel even goed oefenen, merk wel dat ik wat vooruit ga. Eerst was het hersenloos inbeuken op de mannetjes, maar in deze cup moet je toch wat voorzichtiger mee omgaan. Toch vind ik Peach niet de beste Captain die er is. Haar special is goed als je alle snelle mensen erin kunt trappen, haar ontwijkmove is niet echt goed. Die van Daisy vind ik bijvoorbeeld wel beter.

Toch ga ik proberen om met haar te winnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:08:
Ik zag laatst trouwens iemand in de ranklijst met 99999 - 99999 punten.
Cheater ? Bug(s) ?
Hij stond bovenaan de ranklijst, maar stond niet als winnaar van de dag...
*confused*
Die ranglijsten zijn dan ook 2 verschillende ranglijsten.
De een is (volgens mij) 'overall', de andere spreekt voor zich... :)
Vincent7 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:53:
Ben ik de enige die een beetje moeite heeft met de Strikers Cup?

Van de 9 wedstrijden win ik er 2 ofzo :p Meestal verlies ik 2-0, 1-0, maar af en toe speelt de CPU zo goed dat ik wel eens met 5-1 verlies :'(

Moet nog wel even goed oefenen, merk wel dat ik wat vooruit ga. Eerst was het hersenloos inbeuken op de mannetjes, maar in deze cup moet je toch wat voorzichtiger mee omgaan. Toch vind ik Peach niet de beste Captain die er is. Haar special is goed als je alle snelle mensen erin kunt trappen, haar ontwijkmove is niet echt goed. Die van Daisy vind ik bijvoorbeeld wel beter.

Toch ga ik proberen om met haar te winnen >:)
Ikzelf speel de Cup op het makkelijkere niveau en weet daar alles wel goed te winnen.
Ik krijg dan zelfs extra awards, zoals bijvoorbeeld die van de meeste doelpunten en de minste tegengoals.

Ik speel de Cup trouwens met Mario... :)

Volgens mij leveren zulke awards ook leuke unlocks op, heb namelijk de Wasteland(s) arena unlocked nu... :)

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 30-05-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:01:
[...]

Ik heb Strikers gisteravond gekocht in de MM voor 39,00 euro.
Weet niet of dat overal zo is maar voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.

Meteen ff de practice gedaan en daarna wou ik me laten afzeiken online, kreeg ik error 98020 :(
Super irritant dus, beetje nazoek op internet ben ik niet de enigste. Vanmorgen om 7u nog eens geprobeerd omdat ik dacht dat het dan wat rustiger zou zijn maar nog steeds hetzelfde probleem.
Begin er een beetje ge-irriteerd van te raken :P

Kan het zijn dat de WiFi-verbinding de oorzaak is ? Me router > Wii is maar 2mtr en internetkanaal etc. werkt naar behoren. Iemand met een LAN-adapter die deze problemen niet heeft of het ligt echt een de servers van Nintendo?
Helaas heeft het niets met je eigen configuratie te maken, maar met een overbelaste server van nintendo zelf. Voor de officiele releasedatum van 25 mei was er nog niets aan de hand. Connecten en inloggen ging snel en zonder problemen, vanaf de 25ste kwamen de problemen. Waarschijnlijk had nintendo niet gerekend op zo'n grote hoeveelheid gebruikers :(

Hopelijk weten ze het snel op te lossen, en alle stats die verloren zijn gegaan weer terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn friends code toegevoegd aan de database, ik was van plan om iedereen toe te voegen alleen ik kom weer is niet op het netwerk. Dus ik probeer het later nog wel een keer, als je mij wilt toevoegen graag.. the more the merrier

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:39:
[...]

Helaas heeft het niets met je eigen configuratie te maken, maar met een overbelaste server van nintendo zelf. Voor de officiele releasedatum van 25 mei was er nog niets aan de hand. Connecten en inloggen ging snel en zonder problemen, vanaf de 25ste kwamen de problemen. Waarschijnlijk had nintendo niet gerekend op zo'n grote hoeveelheid gebruikers :(

Hopelijk weten ze het snel op te lossen, en alle stats die verloren zijn gegaan weer terug te halen.
Bedankt voor het antwoord, zoiets had ik dus al in gedachten.
Jammer om te zien dat Nintendo daar niet op gerekend heeft. Hopelijk fixxen ze dit soon, het is dan wel gratis maar ik betaal liever voor een goeie (werkende) dienst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik kon gister ook helemaal niet online komen. En ik kom ook niet voorbij de crystal cup 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik speel niet eens offline, laat dat mijn huisgenoten wel allemaal halen zijn ze wel 5 maanden zoet mee denk ik. Maar ik kom ook niet meer online maarja kwestie van wachten denk ik, hopelijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deddiekoel schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:09:
Wat ik het meest teleurstellende aan de game vind is dat je computer teamleden niet fatsoenlijk de bal lijken op te willen pakken. Ik heb zo vaak dat ze simpelweg langs een bal lopen of naast staan en simpelweg niets doen. Ook de actieve spelerselectie laat voor mij te wensen over. Hoe vaak ik al niet een chargende tegenspeler wilde beuken maar het poppetje dat er naast staat niet geselecteerd kreeg.

Daarnaast heb ik echt een gruwelijke hekel aan online spelers die alle herhalingen kijken. Helemaal van die spelers die maar 1 aabval hebben (zoals alles met Hammer bros.) en dan toch elke aanval terug kijken terwijl die elke f*cking keer hetzelfde is.
En ik mis nog steeds de rematch optie.
Als je inde buurt bent gewoon A raggen, geeft ie automatisch een Pass als je dichtbij genoeg staat :P. Verder is het wel grappig heb wel is online gehad dat we allebei echt vol langs de bal liepen en alleen maar elkaar beukten voor 15 seconden ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:28:
Ik kon gister ook helemaal niet online komen. En ik kom ook niet voorbij de crystal cup 8)7 .
Ah, tegen jou wil ik dan wel spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:39:
[...]

Ah, tegen jou wil ik dan wel spelen :9
Totdat je er achter komt hij op de "hard" mode speelt :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:56:
[...]

Totdat je er achter komt hij op de "hard" mode speelt :*)
:/ :| ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

De Chrystal cup is wel significant moeilijker dan de fire cup. Was gisteren samen met een vriend de striker cup aan het doen en de fire cup was echt een eitje maar in de chrystal cup kregen we er van langs.
Maar is de striker cup de enige manier om dingen te unlocken? Ik zou namelijk graag wat extra characters willen. Maar zelfs Diddy Kong (die de eerste keer de Fire cup champ was is nog niet eens speelbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Zo ik ben ook eindelijk online gekomen met Mario :)
En me FC staat ook in me sig nu en die database, nu jullie nog adden.
Let the games begin ^_^

Moet me alleen voor de single player een nieuw team samenstellen 8)7

PS: Vincent7, de Wii FC code die jij in je sig hebt is waarschijnlijk je Wii console code ipv je friendcode.

[ Voor 26% gewijzigd door Psychoot op 30-05-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:40:
De Chrystal cup is wel significant moeilijker dan de fire cup. Was gisteren samen met een vriend de striker cup aan het doen en de fire cup was echt een eitje maar in de chrystal cup kregen we er van langs.
Maar is de striker cup de enige manier om dingen te unlocken? Ik zou namelijk graag wat extra characters willen. Maar zelfs Diddy Kong (die de eerste keer de Fire cup champ was is nog niet eens speelbaar)
Volgens mij unlock je ook dingen door middel van de brick wall en golden foot awards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ik heb nu zelf ook Mario Strikers, maar kan nu niet online komen :'( Gister ook al niet, leende ik hem van me broertje.

Voor de rest gaaf spel, maar kan me friends code zo vlug niet vinden nog :P

Oh nu wel, friendscode is 330813453456
Wii code is: 0748 3462 5682 5877

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 30-05-2007 18:43 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Maar vollek hoe zit het nou met het Toernooi zullen we niet is gaan inschrijven beginnen of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:00
Ik zal zo ook eens iedereen toe gaan voegen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Net een potje(serie) tegen Henze 2-1 voor mij geindigd maar oh oh wat een spannende wedstrijden! Jammer dat je geen replays kan bewaren xD

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 30-05-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dus jij bent Fons ;) Dat waren idd spannende wedstrijden, dacht dat ik ze alledrie in mn zak had tot jij steeds weer toesloeg. Beste serie tot nu toe voor mij qua spanning xD. Ik heb je alleen per ongeluk gewist toen ik je nog een x wilde uitdagen 8)7 Dus ik voeg je nog ff n x toe, werkt t dan weer gewoon of moet jij me dan ook weer toevoegen? Ik haat dit systeem....

Heb nu wel eindelijk iedereen uit de database wo0t dat duurde lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
net ook tegen henze gespeeld, 3-1 en 2-1 verloren :P. Wat is het toch irritant om tegen luigi te spelen. als ie groot word kun je maar weinig doen. iemand tips? slidings of beuks lijken weinig uit te halen :(. Dus krijg als ik tegen luigi of mario speel altijd veel megastrikes tegen me :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamer... schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:23:
net ook tegen henze gespeeld, 3-1 en 2-1 verloren :P. Wat is het toch irritant om tegen luigi te spelen. als ie groot word kun je maar weinig doen. iemand tips? slidings of beuks lijken weinig uit te halen :(. Dus krijg als ik tegen luigi of mario speel altijd veel megastrikes tegen me :P.
Wat vaak tegen mij wordt gebruikt:

-Items achter de hand houden, een schild pwnt een grote luigi/mario alsnog.
-Als ik de megastrike uitvoer kan je me nog wel neerhalen, je moet alleen even wachten, als je me neerhaalt tussen de eerste keer op B drukken en de tweede ker op B drukken, heb je me!

Misschien wel dom om dit te zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik ben altijd zo'n beetje waluigi. Als ik een waluigi heb zet ik het veld af met me bos en probeer dan een snelle megastrike, of ik maak de bal wit en probeer de keeper voorbij te lopen met me dead koopa, waluigi of over de keeper heen met toad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Net even een potje gespeeld tegen DreamerZ: damn wat was het een spannend potje. We zaten beide elkaar helemaal verrot te beuken met een soortgelijk team. Erg irritant als iemand dezelfde strategie gebruikt en dus je zwakke punten kent :P

Uiteindelijk wel gewonnen, maar de 1e win was vette mazzel (Sudden Death). De 2e match overigens duidelijk verloren om vervolgens de 3e met wat kiele-kiele momenten te winnen. In de 3e match ging het dan ook een stuk beter nadat ik wat meer ging lopen en wat voorzichtiger was met passes.

Wat die grote Mario's/Luigi's betreft: mijn ervaring is dat hun zwakke punt de voorkant is. Helaas weten de meeste dit, dus die draaien zo'n beetje rondjes over het veld om je sliding alsnog te verpesten. Meestal lukt het dan ook pas als ze stilstaan om te schieten, dan even snel een sliding van voren en weg met die bal. Ik hou trouwens ook altijd zo veel mogelijk mijn power-ups paraat om dat soort gevaarlijke momenten te verpesten voor de ander :+

Wat ook irritant is, zijn die springende Toads en Hammer Bros. als iemand ze goed beheerst. Gisteren helemaal ingemaakt door iemand die meestal over de keep heen wist te springen met Toad. Natuurlijk probeer je hem wel verrot te beuken, maar dat moet je ook goed timen. Helaas staan ze dan vaak al voor de keep en beuk je zelf de bal erin :( Hammer Bros is dan al stukken minder irritant, omdat die veel slomer is. Kwestie van wisselen naar een snelle speler en rondjes om hem draaien zodat hij probeert je de grond in te slaan. Als je dit goed timed, mist hij gewoon, waarna je leuk beukt als hij weer naar benee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Niemand voegt mij toe, heb zo'n beetje iedereen toegevoegd maar 2 online, 1 van got en 1 van me buddies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
was inderdaad een zeer vermakelijk potje cleetje :P. veel beuken :D. vooral de 1e twee wedstrijden waren zeer spannend. De derde maakte je me uiteindelijk nog aardig in :P. En thx nog voor de tips voor de grote mario/luigi (henze en cleetje :)).

btw, hopelijk kunnen we snel met een toernooi starten, lijkt me heel erg cool en volgens mij hebben we al genoeg mensen hier om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
iCy schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:40:
Niemand voegt mij toe, heb zo'n beetje iedereen toegevoegd maar 2 online, 1 van got en 1 van me buddies
ik heb je ook toegevoegd hoor, zon uur geleden ofzo. Alleen snap ik nog niet precies hoe het werkt met dat friends. Moet je elkaar allebei toevoegen voor je elkaar kan zien? En komt degene pas echt in je friends list als je elkaar allebei hebt toegevoegd en tegelijk een x online bent ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Dreamer... schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:50:
[...]

ik heb je ook toegevoegd hoor, zon uur geleden ofzo. Alleen snap ik nog niet precies hoe het werkt met dat friends. Moet je elkaar allebei toevoegen voor je elkaar kan zien? En komt degene pas echt in je friends list als je elkaar allebei hebt toegevoegd en tegelijk een x online bent ofzo?
als je elkaar pas heb toegevoegd en beide overnieuw heb ingelogd,

edit: ps jij bent die ene van got die is toegevoegd :P

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 30-05-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Hmm ik heb ook die hele lijst toegevoegd maar nog niemand online :P
Als ik op friendly klik zegt ie dat ik ene moet toevoegen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Psychoot schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:06:
Hmm ik heb ook die hele lijst toegevoegd maar nog niemand online :P
Als ik op friendly klik zegt ie dat ik ene moet toevoegen >_<
ik ben er later pas bij dus ik denk dat je mij vergeten ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* Gisteren dus gepoogd online te komen en allerhande aan spelers toe te voegen. Maar 'error getting statistics' blijft me nekken. Lastig als je een baan hebt en alleen tijdens piekuren kan spelen. :P
Vanavond nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ga vanavond de laatste wijzigingen verwerken.

Maar is er iemand die zich geroepen voelt om het toernooi te faciliteren, in de zin van de score bijhouden (zij het manueel, zij het via een site). Wat we moeten hebben is een lijst van deelnemers die dan worden ingedeeld in speelrondes. Elke speelronde kan dan x dagen duren en binnen die periode moeten de spelers de wedstrijd zelf gespeeld krijgen. Het resultaat moet dan naar de facilitator worden gestuurd.

Het lijkt me het makkelijkste om te beginnen met een knockout tournament. Als dat een beetje werkt kunnen we over een poule systeem nadenken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Laatst online: 27-12-2019
Gats, wat een lag had ik net, 1 ster verbinding... maar ja, het was mijn eerste online match dus ik nam er genoegen mee. Ik verloor gelijk de 1e match met 2-0 (hammer bros zijn zooooo cheap...), maar kwam de 2e match matig terug dankzij drybones met een 2-1. De 3e match daarentegen had ik opeens puur geluk (of was gaan wennen aan de lag) en won met 9-0! <3

Monty Mole ftw!

EDIT: Aha, dit is het verkeerde topic om een opschepperige ervaring te plaatsen. Excuses.

[ Voor 11% gewijzigd door Tijnisch op 31-05-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deddiekoel schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:11:
Ik ga vanavond de laatste wijzigingen verwerken.

Maar is er iemand die zich geroepen voelt om het toernooi te faciliteren, in de zin van de score bijhouden (zij het manueel, zij het via een site). Wat we moeten hebben is een lijst van deelnemers die dan worden ingedeeld in speelrondes. Elke speelronde kan dan x dagen duren en binnen die periode moeten de spelers de wedstrijd zelf gespeeld krijgen. Het resultaat moet dan naar de facilitator worden gestuurd.

Het lijkt me het makkelijkste om te beginnen met een knockout tournament. Als dat een beetje werkt kunnen we over een poule systeem nadenken lijkt me.
Ik wil eventueel wel de poules of opzet fixen, maar ik kan alleen de TS niet aanpassen. Maar we kunnen ondertussen wel is beginnen met inschrijven. Wat doen we nieuw topic of doorgaan over deze? Want dit is meer het algemene mario voetbal topic heb ik het idee en tis wat lastig als het door elkaar gaat lopen.

@hierboven, nee dit is het goede topic hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik straks maar iedereen eens ga toevoegen dus dan weten jullie dat,

btw mijn mii heet "Desperados"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
net ook weer ff online gespeeld, maar verloor nu alleen maar. word soms echt gek van die luckfactor. iemand waartegen ik speelde kreeg echt alles erin, terwijl de bal bijna nooit wit was. verschilt het gewoon per keer of je keeper goed of slecht is. Want, hoewel hij er werkelijk alles in kreeg met geen witte ballen, hield zijn keeper echt werkelijk al mijn witte ballen tegen + special shots (hij was luigi en ik nog dk ook, dk schiet nog eens veel harder ook dan luigi. Ik had uiteindelijk 25 shots op goal en hij 8, waarvan er 6 in zaten voor hem en 0 voor mij. Is dit nu gewoon luck of niet, want ik merk ook wel eens dat ik zelf er echt alles in krijg en de ene keer krijg ik er werkelijk niks in :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Dreamer... schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:36:
net ook weer ff online gespeeld, maar verloor nu alleen maar. word soms echt gek van die luckfactor. iemand waartegen ik speelde kreeg echt alles erin, terwijl de bal bijna nooit wit was. verschilt het gewoon per keer of je keeper goed of slecht is. Want, hoewel hij er werkelijk alles in kreeg met geen witte ballen, hield zijn keeper echt werkelijk al mijn witte ballen tegen + special shots (hij was luigi en ik nog dk ook, dk schiet nog eens veel harder ook dan luigi. Ik had uiteindelijk 25 shots op goal en hij 8, waarvan er 6 in zaten voor hem en 0 voor mij. Is dit nu gewoon luck of niet, want ik merk ook wel eens dat ik zelf er echt alles in krijg en de ene keer krijg ik er werkelijk niks in :(.
Ja en nee, het is frusterend, maar als je merkt dat ze er niet ingaan moet je wat anders proberen. Ik heb er nooit echt problemen mee eigelijk, maar iets aan geluk wijden is fijner want dan heb je er zelf niks mee te maken ;-) maar het kan frusterend zijn maar dan anders proberen, zoals keeper op het verkeerde been zetten etc. En tja ik weet verder niet wat zijn sidekicks zijn. Maar sidekick goals zitten zelden in 1 keer(enkele uitzonderingen), meestal is juist de rebound het relaxt om te hebben omdat de keeper doodbrand/platgestampt is/onderstroomstaat of iets ander naars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:29:
[...]

Ja en nee, het is frusterend, maar als je merkt dat ze er niet ingaan moet je wat anders proberen. Ik heb er nooit echt problemen mee eigelijk, maar iets aan geluk wijden is fijner want dan heb je er zelf niks mee te maken ;-) maar het kan frusterend zijn maar dan anders proberen, zoals keeper op het verkeerde been zetten etc. En tja ik weet verder niet wat zijn sidekicks zijn. Maar sidekick goals zitten zelden in 1 keer(enkele uitzonderingen), meestal is juist de rebound het relaxt om te hebben omdat de keeper doodbrand/platgestampt is/onderstroomstaat of iets ander naars.
Alleen de Birdo, die gaat er wel altijd in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:29:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd hoe dat zit met die keeper. Wanneer ik offline speel heb ik toch het idee dat sommige teams betere keepers hebben dan andere. Zijn al die keepers online echt identiek? Omdat ik het idee heb dat megastrikes en skillshots online niet echt goed mogelijk zijn (als je een beetje boeiende tegenstander hebt) ben ik aan het oefenen op rondspelen en zo scoren.

Maar moet zeggen dat ik het erg lastig vind om de bal er via een een tweetje er in te krijgen (terwijl ik bij de crystal cup de tegenstander het regelmatig zie doen). Ook is er vaak niemand dicht genoeg in de buurt voor een rebound goal. :/

Nou ja vanavond maar weer eens het online component proberen. Misschien dat er online nog slechtere spelers zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Mijn ervaring met keepers verschilt ook enorm. Ik begin zelfs te vermoeden dat je keeper gewoon luier wordt naarmate je meer punten hebt, maar ja, je moet toch iemand de schuld geven (behalve jezelf) :+

Het valt me wel op dat het helpt als je even een paar keer overspeelt voordat je schiet. Je kunt het vaak wel zien aan de positie aan de keep: zorgen dat je schiet vanuit de positie waar de keep een eind van af staat. Ook de snelheid waarmee je sidekicks passen heeft invloed: de keep loopt mee met de bal, dus als je die sneller naar een ander schiet dan de keep kan lopen, kun je de bal langs de keep schieten. Als je geen snelle passers in je team hebt, zul je gewoon vaker over moeten spelen voordat je de keep er uit speelt.

Het is dus vaak een kwestie van de keep lokken met passes tussen de twee helften (boven en onder) van het veld, totdat je de bal kan schieten vanuit een positie waar de keep voor moet springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Haha! Net 2 series tegen mede Gotter Icy gedaan, 2 keer de series gewonnen met 2-1 ik ben nog ongebeat op GoT :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:47:
Haha! Net 2 series tegen mede Gotter Icy gedaan, 2 keer de series gewonnen met 2-1 ik ben nog ongebeat op GoT :+)
De eerstvolgende keer dat ik de kans krijg om je uit te dagen voor een rematch zal je streak afgelopen zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:45:
[...]

Ik wil eventueel wel de poules of opzet fixen, maar ik kan alleen de TS niet aanpassen. Maar we kunnen ondertussen wel is beginnen met inschrijven. Wat doen we nieuw topic of doorgaan over deze? Want dit is meer het algemene mario voetbal topic heb ik het idee en tis wat lastig als het door elkaar gaat lopen.

@hierboven, nee dit is het goede topic hoor ;-)
Ok, Postius! Lijkt me dat je je eigen kanonnevlees wilt regelen ;)
Topic per ronde lijkt mij de beste opzet. Ik stel voor dat jij er een opzet zodat je de TS kunt bijhouden. Dat topic is dan met name bedoelt om inschrijvingen en scores bij te houden. Commentaar etc kan dan mooi hier blijven. Ik wil voorstellen dat als de site open is men tot Zondag 12:00 kan inschrijven. Daarna wordt er de toernooi rondes bepaald (ik ga nu nog uit van een full knock out toernooi). Ik stel voor dat we 3 dagen max. nemen per ronde die dan vanaf maandag 0:00 beginnen (er van uitgaande dat Postius (evt. met wat hulp) dan de rondes bepaalt heeft). Als rondes eerder volledig klaar dan kunnen die spelers imo gewoon door met de volgende ronde.
Eerste toernooi lijkt mij een testcase om een beetje te kijken hoe het werkt met wedstrijden regelen enzo (lijkt me goed als iedereen hier op GoT direct messages aan zet).
Dus samenvattend:
- Apart topic voor inschrijving en scores
- Commentaar hier
- Inschrijven voor zondag 12:00
- Toernooi kickoff maandag 0:00

Lijkt iedereen dit wat (en met name Postius)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Is het niet verstandiger om gewoon de website te gebruiken voor het organiseren van potjes/inschrijvingen (voor toekomstige tournooien)? Het lijkt me namelijk een beetje vervuiling worden van GoT als je steeds een topic opent per inschrijving/tournooi.

Het ideaalbeeld zou wat mij betreft zijn:
  • Inschrijven op de website (inc overzicht van inschrijvingen/deelnemers)
  • Matches staan op de website (wie tegen wie)
  • Resultaten op de website (of doorgeven via DM, of via formulier website)
Uiteraard moet er dan een website zijn die dit allemaal kan en waar we allemaal gebruik van gaan maken. Momenteel zijn we nog niet zo ver (naar mijn weten), dus zullen we voor de 1e match wel even een aparte topic moeten maken met inschrijvingen en resultaten. Ik zou er wel voor willen kiezen om de resultaten gewoon door te geven via DM, dat maakt het topic met resultaten ook overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mwa, ik denk dat ze eerst dat online eens wat stabieler moeten krijgen, de tijden dat ik kan spelen is het echt stront door een rietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Cleetje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:29:
Is het niet verstandiger om gewoon de website te gebruiken voor het organiseren van potjes/inschrijvingen (voor toekomstige tournooien)? Het lijkt me namelijk een beetje vervuiling worden van GoT als je steeds een topic opent per inschrijving/tournooi.

Het ideaalbeeld zou wat mij betreft zijn:
  • Inschrijven op de website (inc overzicht van inschrijvingen/deelnemers)
  • Matches staan op de website (wie tegen wie)
  • Resultaten op de website (of doorgeven via DM, of via formulier website)
Uiteraard moet er dan een website zijn die dit allemaal kan en waar we allemaal gebruik van gaan maken. Momenteel zijn we nog niet zo ver (naar mijn weten), dus zullen we voor de 1e match wel even een aparte topic moeten maken met inschrijvingen en resultaten. Ik zou er wel voor willen kiezen om de resultaten gewoon door te geven via DM, dat maakt het topic met resultaten ook overzichtelijker.
Uiteraard is dat een ideale situatie, maar zoals je al zegt is een dergelijke site nog niet. Punt is dat het me goed lijkt om zsm ermee te beginnen en wat ervaring op te doen. Ook wat betreft het plannen van wedstrijden, elkaar vinden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:34:
Mwa, ik denk dat ze eerst dat online eens wat stabieler moeten krijgen, de tijden dat ik kan spelen is het echt stront door een rietje.
Zelfde hier, té vaak is er die geweldige foutmelding. en dan heb ik ook nog een vaste baan, dus
kan ik niet tot 4 uur 's nachts doorgamen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Dan ben ik blijkbaar toch een gelukkig mens, want ik heb sinds maandag eigenlijk nergens meer last van als ik on-line wil met MSCF. Het inloggen wil best lang duren, maar daarna werkt het prima en snel. Eigenlijk altijd 4 sterren en als er lag is, heb ik eerder het idee dat het door m'n pa en z'n downloads komt.

Overigens werk ik ook gewoon fulltime en heb alleen tussen 19:00 en 23:00 de tijd (doordeweeks). Dus als ik een keer online spring, dan is dat gewoon tijdens de spits. Nu zeg ik niet dat er geen problemen zijn omdat ik ze niet meer heb, maar het wil dus ook gewoon anders. En gezien de activiteit op de rankings, zijn er wel meer die online weten te geraken ;)

Nou ja, voor een warming-up tournooi ben ik in ieder geval wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe pak je een bal af? Heb al 2 keer online gespeeld en uiteindelijk wel gewonnen, maar altijd had de tegenstander een x aantal keer de bal kunnen afpakken terwijl ik de speler altijd wegduw en dus geen balbezit heb na die actie. Ik ben het niet tegengekomen in de tutorial.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een een sliding te maken moet je op down drukken op de dpad en om iemand een beuk te geven moet je met de wii mote schudden

Ik vind online al weer saai worden
Iedereen gebruikt hammer bros hammer spam. Ik win nog steeds maar het niet meer leuk als iedereen dezelfde tactiek gebruikt
Mijn favorite is momenteel geen strikers meer maar Resident evil 4 wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
die (legend) challenge met yoshi tegen wario is echt impossible :S. je staat 5-0 achter en hebt 1:08 om te winnen, terwijl de computer ook nog eens erg goed is :S. Iemand die challenge al gehaald :P?

ps. Ik heb ook geen problemen meer met online spelen (geen error getting stats en geen dcs meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP! }:O

ik word helemaal gek in de crystal cup!
ik win echt alles alleen maar om op het einde afgemaakt te worden van diddy kong
naja afgemaakt, het blijft meestal bij 1-0 of 2-1 etc. ;(

ik gebruik
Waluigi, toad, dry bones, hamer bro's!

dus als iemand tips heeft, do share!
ik word echt helemaal gek als ik die cup nog 1 keer moet doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:56:
Om een een sliding te maken moet je op down drukken op de dpad en om iemand een beuk te geven moet je met de wii mote schudden

Ik vind online al weer saai worden
Iedereen gebruikt hammer bros hammer spam. Ik win nog steeds maar het niet meer leuk als iedereen dezelfde tactiek gebruikt
Mijn favorite is momenteel geen strikers meer maar Resident evil 4 wii
Die is nog niet uit..? Chipper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:03:
HELP! }:O

ik word helemaal gek in de crystal cup!
ik win echt alles alleen maar om op het einde afgemaakt te worden van diddy kong
naja afgemaakt, het blijft meestal bij 1-0 of 2-1 etc. ;(

ik gebruik
Waluigi, toad, dry bones, hamer bro's!

dus als iemand tips heeft, do share!
ik word echt helemaal gek als ik die cup nog 1 keer moet doen 8)7
Hoe vaak speel je over? Hoe feller de bal (als ie maxed out is zoemt ie) is, des te makkelijker kan je scoren en heb je vaak ook geen SkillShot of MegaStrike meer nodig... :)

MegaStrike is sowieso voor watjes, die anders niet kunnen scoren, imo :+
Deddiekoel schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:07:
[...]

Ok, Postius! Lijkt me dat je je eigen kanonnevlees wilt regelen ;)
Topic per ronde lijkt mij de beste opzet. Ik stel voor dat jij er een opzet zodat je de TS kunt bijhouden. Dat topic is dan met name bedoelt om inschrijvingen en scores bij te houden. Commentaar etc kan dan mooi hier blijven. Ik wil voorstellen dat als de site open is men tot Zondag 12:00 kan inschrijven. Daarna wordt er de toernooi rondes bepaald (ik ga nu nog uit van een full knock out toernooi). Ik stel voor dat we 3 dagen max. nemen per ronde die dan vanaf maandag 0:00 beginnen (er van uitgaande dat Postius (evt. met wat hulp) dan de rondes bepaalt heeft). Als rondes eerder volledig klaar dan kunnen die spelers imo gewoon door met de volgende ronde.
Eerste toernooi lijkt mij een testcase om een beetje te kijken hoe het werkt met wedstrijden regelen enzo (lijkt me goed als iedereen hier op GoT direct messages aan zet).
Dus samenvattend:
- Apart topic voor inschrijving en scores
- Commentaar hier
- Inschrijven voor zondag 12:00
- Toernooi kickoff maandag 0:00

Lijkt iedereen dit wat (en met name Postius)?
Waarom kan dat niet gewoon in één topic als ik vragen mag?
Dan wordt GoT in ieder geval niet teveel vervuilt en als het toch voor het overzicht on- en offtopic gehalte beter is om het te scheiden, kan het toch alsnog worden gesplitst?

Wat betreft die tijden: Ik denk dat een ruimere inschrijvings periode meer spelers op kan leveren, dus die zou ik iets verlengen om eerlijk te zijn.

Mocht er een rooster opgezet worden, hou dan ook rekening met mensen die gewoon overdag werken, dus lijkt het mij het beste om in de avond die wedstrijden te spelen.
Ik weet dat het dan qua internet en online zijn het drukste is, maar is nou eenmaal het mooiste moment om te spelen vind ik... :)

Voor een overzicht van het tournooi, de standen, scores en dergelijke, lijkt het mij beter om daar een website voor te gebruiken, er zijn ook al mensen hier mee bezig geweest... ;)
http://mario.robbertduin.nl/index.php

Lijkt me daar een mooi voorbeeld van eigenlijk... :)

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

edit:
oops :X

[ Voor 103% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Zo iemand al in Crystal Canyon ofzo gespeeld? Aan het begin worden er dan 1-2 mannetjes kapotgestraald met een of andere straal. Dan speel je dus een tijdje zonder je captain ofzo. Na een goal worden er weer wat anderen weggebeamd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Laatst online: 27-12-2019
Crystal Canyon verpest het hele idee van het spel... niks hectiek, gewoon 4 poppetjes die achter een bal aan rennen, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

GJ-tje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:15:
[...]
Waarom kan dat niet gewoon in één topic als ik vragen mag?
Dan wordt GoT in ieder geval niet teveel vervuilt en als het toch voor het overzicht on- en offtopic gehalte beter is om het te scheiden, kan het toch alsnog worden gesplitst?

Wat betreft die tijden: Ik denk dat een ruimere inschrijvings periode meer spelers op kan leveren, dus die zou ik iets verlengen om eerlijk te zijn.

Mocht er een rooster opgezet worden, hou dan ook rekening met mensen die gewoon overdag werken, dus lijkt het mij het beste om in de avond die wedstrijden te spelen.
Ik weet dat het dan qua internet en online zijn het drukste is, maar is nou eenmaal het mooiste moment om te spelen vind ik... :)

Voor een overzicht van het tournooi, de standen, scores en dergelijke, lijkt het mij beter om daar een website voor te gebruiken, er zijn ook al mensen hier mee bezig geweest... ;)
http://mario.robbertduin.nl/index.php

Lijkt me daar een mooi voorbeeld van eigenlijk... :)
Ik wil juist wat sneller de bal (no pun intended) aan het rollen krijgen om ook alvast ervaring op te doen. Uiteraard wil ik ook liever een mooie site maar for the time being lijkt dit me een werkbare oplossing.

Ik heb trouwens ook weer een nieuwe FC (m'n derde al): 068820 790412
Ik werd ook gek om steeds in de finale tegen Diddy te verliezen. Dus heb ik toen ik weer eens in de finale stond mijn savegame naar mijn SD gekopieerd. Nadat Diddy mij weer had verslagen heb ik die savegame weer restored (laf, ik weet het). Maar het viel me al op dat de game nu maar 1 block ipv 2 was. En wat blijkt...ik ben mijn online-data kwijt. Denk dus dat FC mii en game gebonden zijn...

Ik ga nu weer iedereen toevoegen en mijn FC updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:56:
[...]

Die is nog niet uit..? Chipper?
Yup
Ik vond RE4 nooit zoveel aan maar op de wii is het 10x zo leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:29

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:46:
[...]

Yup
Ik vond RE4 nooit zoveel aan maar op de wii is het 10x zo leuk
Uhm, waar haal je die wijsheid vandaan? Het is zo goed als hetzelfde spel, maar dan aangepast naar de Wii-mote. Als het spel je toen niet kon boeien, dan gaat het dat nu ook niet doen. Van richten met een remote scoort een spel niet ineens 4 punten hoger.

Terug ontopic. Ik moet zeggen dat die 2e cup echt een heel stuk lastiger is dan de eerste. Bij de eerste win ik alles met 4 a 5 tegen 0 en met de 2e verlies ik echt alles met grote cijfers :\. Nou ja, veel oefenen maar weer.

Over een toernooiwebsite. Ik wil daar best mee bezig. Maar ik heb niet veel behoefte eraan om er flink tijd in te steken om er dan later achter te komen dat we toch een andere gaan gebruiken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Goed het voorlopige topic is er: [Wii] Mario Strikers GoT Cup!
Het ziet er niet mooi uit maar het voldoet!
Die is voor de inschrijvingen alleen eigelijk. Ik zit er nog over na te denken om als we alle inschrijvingen hebben een topic te maken voor de toernooi uitslagen en eventueel wedstrijd verslagen, kan ook in hetzelfde topic.

Een website zou denk ik wel handig zijn maar gaat 1 iemand wel weer erg veel tijd kosten en ik weet niet of de noodzakelijkheid van de website tegen de moeite opweegt.
http://mario.robbertduin.nl/
Ik weet niet van die site is, maar die ziet er opzich goed uit. Alleen van wie o wie is hij en heeft deze persoon X zin om hem af te maken?

Nevermind hij is al weer dicht, het mag niet! Helaas het kan schijnbaar over IRC al zou ik geen idee hebben hoe want dat lijkt me al helemaal veel gekloot en onhaalbaar!

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 01-06-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ok dan gaan we het anders doen.
Iedereen die zich wil inschrijven voor de eerste ronde moet mij voor zondag 12:00 een DM sturen met zijn naam. Diens FC moet dan in de Wii-ccdb.nl staan. Ik zal zondag de complete lijst hier posten en hopelijk ook de eerste speelronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:22:
Ok dan gaan we het anders doen.
Iedereen die zich wil inschrijven voor de eerste ronde moet mij voor zondag 12:00 een DM sturen met zijn naam. Diens FC moet dan in de Wii-ccdb.nl staan. Ik zal zondag de complete lijst hier posten en hopelijk ook de eerste speelronde.
Nou eindelijk begonnen met bak mensen in te voeren in Strikers. Mijn wii console en de Strikers FC staan nu ook eindelijk in de database. :)

*edit*
Hmm tijdens het invoeren van Friend codes werd ik dus alweer twee keer gedisconnect. :/ Ben een heel eind gekomen maar nu beetje de kluts kwijt waar ik gebleven was met invoeren. Ik voer de rest later wel even in en sowieso wel voor het toernooi.

Is het misschien nog idee voor de database dat mensen voor strikers hun Mii naam op kunnen geven. Al gezien dat aardig wat tweakers een andere Mii naam hebben dat tweaker login. (bij mij ook het geval :$ )

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Postius schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:56:
Goed het voorlopige topic is er: [Wii] Mario Strikers GoT Cup!
Het ziet er niet mooi uit maar het voldoet!
Die is voor de inschrijvingen alleen eigelijk. Ik zit er nog over na te denken om als we alle inschrijvingen hebben een topic te maken voor de toernooi uitslagen en eventueel wedstrijd verslagen, kan ook in hetzelfde topic.
Een topic, speciaal voor registraties / inschrijvingen lijkt mij niet zo'n goed idee... Dat kan je beter op een website doen vind ik... :)
Eventueel gekoppeld aan / met wiiccdb.nl of zo... :)
Een website zou denk ik wel handig zijn maar gaat 1 iemand wel weer erg veel tijd kosten en ik weet niet of de noodzakelijkheid van de website tegen de moeite opweegt.
Ligt er aan, je kan natuurlijk ook met een aantal mensen aan de site gaan werken... :)
http://mario.robbertduin.nl/
Ik weet niet van die site is, maar die ziet er opzich goed uit. Alleen van wie o wie is hij en heeft deze persoon X zin om hem af te maken?
Website is van R-Duin
Nevermind hij is al weer dicht, het mag niet! Helaas het kan schijnbaar over IRC al zou ik geen idee hebben hoe want dat lijkt me al helemaal veel gekloot en onhaalbaar!
irc://irc.tweakers.net/spielerij <- Voor je IRC-client
http://irc.tweakers.net/spielerij <- Webinterface
Dus vrij makkelijk toegankelijk... :9

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

GJ-tje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:30:
irc://irc.tweakers.net/spielerij <- Voor je IRC-client
http://irc.tweakers.net/spielerij <- Webinterface
Dus vrij makkelijk toegankelijk... :9
Als je toch naar IRC gaat, dan is het kanaal #nintendo het officiële kanaal van het Wii en GC topic. Daar kun je beter heengaan dan naar spielerij.

De URLs, voor de mensen die het niet ui het voorbeeld van GJ-tje kunnen afleiden:

irc://irc.tweakers.net/nintendo
http://irc.tweakers.net/nintendo

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Heb een tijd geleden alle FC uitgeprint en vandaag pas alles ingevoerd in mijn MSC.

Dit is mijn FC: 317928415184
Mii: Vince

Ik heb wel al gezien dat sommige nu weer een andere FC hebben, kan misschien de laatste wijziging datum ook bij wii-ccdb.nl gezet kunnen worden? Anders moet ik voor iedereen afgaan wie zijn FC heeft veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MetroidPrime schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:16:
Als je toch naar IRC gaat, dan is het kanaal #nintendo het officiële kanaal van het Wii en GC topic. Daar kun je beter heengaan dan naar spielerij.
Maar ik denk dat als je een gesprek aan wil gaan voor / over een topic,
daarvoor beter terecht kan in het Spielerij channel dan Nintendo... ;)
Want daar had ik het nu eigenlijk over... ;)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2007 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Heb het spel nu ook! Mijn gegevens:

Matthijs 1809-7878-3143-9148 Mario Strikers Charged 317928921556

Wie wil mij toevoegen? Heb nog geen vrienden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Reminder
Om in te schrijven voor het toernooi mij gaarne een personal message op GoT sturen. Inschrijving sluit zondag om 12:00. Momenteel heb ik 6 deelnemers inc. mijzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Vincent7 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 01:16:
Ik heb wel al gezien dat sommige nu weer een andere FC hebben, kan misschien de laatste wijziging datum ook bij wii-ccdb.nl gezet kunnen worden? Anders moet ik voor iedereen afgaan wie zijn FC heeft veranderd.
Leek mij ook een mooie feature. Zo kun je ook de nieuwelingen makkelijker vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
De datum voor inschrijven staat trouwens ook in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zoals ik al zei lijkt het me het handigst als we de ranked rules aanhouden. Dus gewoon een serie van 3 wedstrijden van 3 minuten. En de persoon die thuis speelt(volgens ons schema dan) kiest het stadium lijkt mij het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind het stadium eigenlijk wel bepalend. Heb een paar stadia waar ik echt niet uit de verf kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Daarom maar met een Poule systeem speel je uit en thuis. En iedereen heeft nadelen in alle stadiums, je erop aanpassen is de boodschap ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Spam alert!

En wie hoeveel inschrijvingen hebben we? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik doe denk ik volgende ronde wel mee, voorlopig eerst maar even oefenen :*) . Wordt nog veel te hard verslagen. Gister was het ook leuk, ik log in, zie striker of the day: supernin 1600 punten ofzo. Dus ik start en ranked game, en raad eens tegen wie ik uitgeselecteerd wordt, juist, supernin. Pijnlijke 10-2 en 12-1 nederlaag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gewoon nu al meedoen met die Cup, er zijn standaard inschrijvingen tekort omdat iedereen zo denkt van jaaaa als ik dadelijk een keer met 10-0 verslagen word is het ook niet leuk. Neuh oke maar goed niet iedre wedstrijd is zo;-). Ik bedoel het fifa toernooi ging nooit door vanwege dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Inschrijving is gesloten! Ik ga nu de laatste verzoeken verwerken!

Ok, het duurde even wat langer want mijn desktop werd door mijn vriendin gebruikt en dus moest ik het vanaf mijn telefoon doen ;-)

Maarrrr, we hebben een mooi aantal van 10 deelnemers:

Deddiekoel
Dreamer…
Postius
jip_86
Nyleria
Uniquement
Cleetje
Smoonshine
Spartathijs
3lvis

Aangezien we dit aantal hebben wordt een direct knockout toernooi lastig. Dus lijkt een poule systeem de beste optie. Maar dan moeten de speelrondes wel wat sneller er doorheen.
Ik ga even kijken hoe dit het makkelijkst is te doen en binnen welke tijd.

[ Voor 80% gewijzigd door Deddiekoel op 03-06-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben benieuwd hoe het toernooi gaat verlopen, misschien dat ik bij de volgende mee ga doen, eerst maar eens zien hoe deze nu verloopt.

Toch blijf ik van mening dat alles iets te snel van stapel is gelopen, aan de andere kant misschien wel goed, anders wachten we eeuwig...
En na de eerste ronde kunnen we zien of er meer animo voor komt, zodat we dan het een en ander misschien kunnen uitbreiden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site is van mij :P yup

Ik wil hem verder nog wel afmaken, en bijhouden, dat is geen probleem.
Voor overleg kunnen jullie me wel toevoegen op msn ofzo.

offtopic:
gotta go, tennis kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik hier nou in hemelsnaam doen zodat mensen mijn nick eens correct gaan spellen. :P
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste