[Wii] Mario Strikers GoT Cup!

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hallo iedereen,
Deze simpele pagina(sorry ik doe niet aan mooie layouts, athans nog niet ;-) ), gaat dienen als (voorlopig) rooster voor onze allereerste Mario Strikers Charged Got Cup oftewel de MSCGC!

Inschrijven gaat in dit topic, de eerste deadline is tot zondag 3 juni, daarna is de inschrijving dicht. Als we genoeg mensen hebben. Ik zal hier de inschrijvingen regelen, mensen indelen en kijken wat voor systeem het makkelijkst is en beste werkt. Voorlopig zit ik aan een indeling ala de Champions League te denken dat wil zeggen, eerst poules van ideaal gezien 4 man waarvan nummer 1&2 doorgaan, en daarna knock out rondes.

Ik heb een idee!
Nou das geweldig! Hou het uit dit topic, dit is echt voornamelijk alleen voor de Cup bedoel en om inschrijvingen te regelen, voor discussies over de opzet etc moet je in het andere topic wezen!

Inschrijven:
Inschrijven is simpel! Zeg dat je mee wilt doen en zet even neer:
Je gotnickname/je Mii naam en je friendcode!

De regels:
Voorlopige informatie kan veranderen!
Over de stadions is nog niks besloten of uitgesloten, voorlopig zijn ze allemaal toegestaan.
Verder lijkt mij het makkelijkst als we de Ranked wedstrijden als uitgangs punt nemen. Dus wedstrijden van 3 minuten en een serie van 3 wedstrijden waarbij de persoon die als eerste er 2 wint de wedstrijd wint!

Inschrijvingen
1.Postius/Fons 519791-573998

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
Ranked zijn onbekende personen. Dat gaat een beetje lastig worden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
Ik zie het verschil niet echt met [Wii] Mario Strikers Charged Football Online Tournament :?
Twee topics voor één online cup lijkt mij een beetje overkill. Hiernaast is het eigenlijk ook nog eens zo dat dit soort topics hier niet thuis horen, maar dat dergelijke zaken via IRC besproken dienen te worden :)

Dit topic is gesloten.