[Wii] Mario Strikers Charged Football Online Tournament

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.762 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:53:
[...]

Wat moet ik hier nou in hemelsnaam doen zodat mensen mijn nick eens correct gaan spellen. :P
Andere nick nemen? Iets van "A" lijkt me wel een goeie :+

Overigens snap ik de afwachtende club niet zo goed als hun argument is dat ze eerst wat meer willen oefenen. Ik bedoel je leven hangt nergens van af of zo hoor ;) Ik doe gewoon mee voor de lol, niet omdat ik persé wil winnen. Als ik dan moet verliezen, dan liever van mede GoTers. Nou ja, gelukkig hebben we genoeg inschrijvingen voor een eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:53:
Wat moet ik hier nou in hemelsnaam doen zodat mensen mijn nick eens correct gaan spellen. :P
Misschien bold een idee? :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Deddiekoel schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:02:
Inschrijving is gesloten! Ik ga nu de laatste verzoeken verwerken!

Ok, het duurde even wat langer want mijn desktop werd door mijn vriendin gebruikt en dus moest ik het vanaf mijn telefoon doen ;-)

Maarrrr, we hebben een mooi aantal van 10 deelnemers:

Deddiekoel
Dreamer…
Postius
jip_86
Nyleria
Uniquement
Cleetje
Smoonshine
Spartathijs
3lvis

Aangezien we dit aantal hebben wordt een direct knockout toernooi lastig. Dus lijkt een poule systeem de beste optie. Maar dan moeten de speelrondes wel wat sneller er doorheen.
Ik ga even kijken hoe dit het makkelijkst is te doen en binnen welke tijd.
Het lijkt mij het makkelijkst en best werken als je een kleine competitie opzet. Met 10 man is duurt dat niet al te lang. Je speelt dan tegen iedereen 2 keer 1x "uit" en 1x "thuis". En aan het einde van de rit zien we wie de winnaar word!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:54

Smoonshine

Feyenoord!!

Postius schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:37:
[...]

Het lijkt mij het makkelijkst en best werken als je een kleine competitie opzet. Met 10 man is duurt dat niet al te lang. Je speelt dan tegen iedereen 2 keer 1x "uit" en 1x "thuis". En aan het einde van de rit zien we wie de winnaar word!
Lijkt mij een goed plan. Hoewel je natuurlijk wel 18 wedstrijden moet spelen in totaal. En met de komende zomervakanties denk ik dat je dan wat krap in de tijd gaat zitten. Misschien moet je dan 2 poules van 5 nemen, waarvan de bovenste 2 door gaan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Smoonshine schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:22:
[...]

Lijkt mij een goed plan. Hoewel je natuurlijk wel 18 wedstrijden moet spelen in totaal. En met de komende zomervakanties denk ik dat je dan wat krap in de tijd gaat zitten. Misschien moet je dan 2 poules van 5 nemen, waarvan de bovenste 2 door gaan.
Nouja mischien is het optimistisch maar 2 wedstrijden per week moet toch wel lukken? Een potje duurt in totaal maar 9 minuten is ook weer niet zo'n enorme tijd investering :p maar iedereen meot het opbrengen 2x 5 kan ook. Persoonlijk lijkt me een minicompetie leuker. Maar mischien moeten we een volgwaardige competitie naast de cup opstarten. Dat lijkt mij me wel aardig, maar voor de cup poules van 5. Eerste 2 gaan door nummers 3 mogen om de titel beste loser strijden?:+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb er vandaag niet veel meer aan gedaan (heb op het terras gezeten en Pirates 3 wezen zien).
Wat ik wilde doen is 2 poules van 2 x 5 waarin iedereen 2x tegen elkaar speelt. En dan wil ik wel de uit de thuis wedstrijden back to back laten spelen. Dan kunnen we er vrij snel doorheen lijkt me.
Ik zal morgen de speelrondes voorstellen. *hips*

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartathijs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-03-2023
tof man, heb er zin in. Bedankt voor de moeite alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.robbertduin.nl/marioleague.JPG

Als er nog steeds animo voor is, dan wil ik wel verder gaan aan mijn tournament website.
Ik heb zojuist een plugin gevonden waarmee je vrij makkelijk tournamentjes kunt organiseren.
Dus zeg het maar. ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:27:
http://www.robbertduin.nl/marioleague.JPG

Als er nog steeds animo voor is, dan wil ik wel verder gaan aan mijn tournament website.
Ik heb zojuist een plugin gevonden waarmee je vrij makkelijk tournamentjes kunt organiseren.
Dus zeg het maar. ;)
Yes, please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ok, mensen ik heb een 'speelschema' gemaakt. Ik wilde eerst met specifieke speelrondes werken maar ik denk dat dat voor onnodige vertragingen gaat zorgen. Daarom wil ik het op de volgende manier gaan doen:

Ik heb de deelnemers is 2 poules in gedeeld. Binnen die poule speelt iedereen 2x tegen elkaar (1x uit en 1x thuis). Deze poule wedstrijden moeten allemaal gespeeld zijn voor maandag 18 juni 0:00. Het is aan de deelnemers om dit met elkaar af te spreken. Uitslagen moeten hier in het topic gepost worden. Ik zal die dan bijhouden (mocht de site van R-Duin dan al werken dan gaan de uitslagen daarheen). Ik heb de volgende puntentelling (die volgens mij overeen komt met die uit de game zelf) maar hier kan over worden gediscussieerd.
Gewonnen (normaal of na SD): 3 punten
Verloren: 0 punten
Verloren na SD: 1 punt

Na de poule westrijden gaan de beste 4 uit beide poules door naar de kwartfinales. Vanaf hier is het een knockout systeem. Het liefst zou ik dit knockout deel op 1 dag willen doen maar dat zien we dan wel weer.

Hier is de poule verdeling (op basis van inschrijving) en de te spelen wedstrijden:
Poule 1
Dreamer…
Postius
jip_86
Nyleria
Uniquement

Te spelen wedstrijden poule 1 (thuis- uit):
Dreamer… - Postius
Dreamer… - jip_86
Dreamer… - Nyleria
Dreamer… - Uniquement
Postius - Dreamer…
Postius - jip_86
Postius - Nyleria
Postius - Uniquement
jip_86 - Dreamer…
jip_87 - Postius
jip_88 - Nyleria
jip_89 - Uniquement
Nyleria - Dreamer…
Nyleria - Postius
Nyleria - jip_86
Nyleria - Uniquement
Uniquement - Dreamer…
Uniquement - Postius
Uniquement - jip_86
Uniquement - Nyleria

Poule 2
Cleetje
Smoonshine
Spartathijs
3lvis
Deddiekoel

Te spelen wedstrijden poule 2 (thuis- uit):
Cleetje - Smoonshine
Cleetje - Spartathijs
Cleetje - 3lvis
Cleetje - Deddiekoel
Smoonshine - Cleetje
Smoonshine - Spartathijs
Smoonshine - 3lvis
Smoonshine - Deddiekoel
Spartathijs - Cleetje
Spartathijs - Smoonshine
Spartathijs - 3lvis
Spartathijs - Deddiekoel
3lvis - Cleetje
3lvis - Smoonshine
3lvis - Spartathijs
3lvis - Deddiekoel
Deddiekoel - Cleetje
Deddiekoel - Smoonshine
Deddiekoel - Spartathijs
Deddiekoel - 3lvis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartathijs
Ziet er goed uit. Als echte Spartaan zal ik wel ergens onderaan eindigen maar het gaat om de lol he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Deddiekoel schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:14:
Ik vind het stadium eigenlijk wel bepalend. Heb een paar stadia waar ik echt niet uit de verf kom...
Das dan toch ook het voordeel van 'thuis' spelen, simuleer je dat ook een beetje door thuis je stadion te kunnen kiezen?

Je speelt als het goed is toch tegen iedereen een keer thuis en uit.

Ik heb het spel net pas gekregen, dus doe nog ff niet mee, de volgende keer lijkt het me wel leuk :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 04-06-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:26:
[...]

Das dan toch ook het voordeel van 'thuis' spelen, simuleer je dat ook een beetje door thuis je stadion te kunnen kiezen?

Je speelt als het goed is toch tegen iedereen een keer thuis en uit.

Ik heb het spel net pas gekregen, dus doe nog ff niet mee, de volgende keer lijkt het me wel leuk :)
Mijn opmerking was toen ik er nog van uit ging dat het een knockout toernooi zou zijn en dat je dus niet uit en thuis kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik doe zelf niet mee, maar aangezien de thuisspeler de ander moet uitnodigen, is het misschien handig om standaardinstellingen voor het potje vast te leggen?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deddiekoel schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:41:
[...]

Mijn opmerking was toen ik er nog van uit ging dat het een knockout toernooi zou zijn en dat je dus niet uit en thuis kon spelen.
Bij knockout spelen ze toch ook uit thuis?
Maar de eerste 4 door is dat niet heel erg veel? Ik ben meer te vinden voor de eerste 2 en eventueel 3. Maar als je 4 wilt is dat oke maar dan kan je net zo goed die hele poule fase weglaten als je toch bijna automatisch doorgaat :p
MetroidPrime schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:54:
Ik doe zelf niet mee, maar aangezien de thuisspeler de ander moet uitnodigen, is het misschien handig om standaardinstellingen voor het potje vast te leggen?
Er zijn standaard instellingen, 3 wedstrijden, 3 minuten. Standaard dingen stadium kiest de persoon die zogezegd thuis speelt.

[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 04-06-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik zal vanavond de mensen uit mijn poul benaderen via DM om een datum te regelen. Spartathijs was me al voor, dus ik denk dat we direct maar de uit en thuis wedstrijden onderling regelen.

Ik neem aan dat er ook geen bezwaren zijn vanuit de organisatie om uit en thuis wedstrijden op dezelfde dag te houden (mits beide partijen dit prima vinden)? Matches duren toch maar 10 minuten max, dus persoonlijk vind ik het dan wel fijn om direct de rematch te doen (zit je er toch wat beter in).

Wat doen we overigens in geval van disconnects? Uiteraard zou je dan een rematch moeten doen, want naar mijn weten kun je niet achterhalen waar de fout lag. Het gaat mij echter meer om de al reeds gespeelde wedstrijden uit de match. Gaan we er van uit dat behaalde resultaten blijven staan en dat je dus alleen een rematch doet voor de resterende wedstrijd(en)?

P.S. Als ik me niet vergis is de puntentelling van MSC als volgt:
  • Win: 10 punten
  • Loss: 1 punt
  • +1 punt voor ieder doelpunt, tot een max van +10 (in beide gevallen)
Daarbij wordt dan geen onderscheid gemaakt in een loss met of zonder SD. Dit is tenminste de online telling, hoe dat in de offline cups verloopt weet ik eigenlijk niet, nooit zo op gelet.

Ik voel echter wel meer voor een eerlijkere telling waarbij je niet zo ver van elkaar komt te staan door wins en losses. Waarschijnlijk zul je dan ook doelsaldo moeten negeren, om te voorkomen dat iemand die met 10-11 verliest ineens hoger komt te staan dan iemand die net heeft gewonnen met 5-0.

Kortom: persoonlijk voel ik dan meer voor de voorgestelde situatie: 0 punten bij verlies, 3 bij winst en 1 bij verlies door SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Cleetje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:35:
Ik neem aan dat er ook geen bezwaren zijn vanuit de organisatie om uit en thuis wedstrijden op dezelfde dag te houden (mits beide partijen dit prima vinden)? Matches duren toch maar 10 minuten max, dus persoonlijk vind ik het dan wel fijn om direct de rematch te doen (zit je er toch wat beter in).
Was juist ook mijn plan. Meteen uit en thuis afwerken leek mij het meest werkbare.

Reden dat ik 4 man door wil laten gaan is gewoon om wat meer wedstrijden te hebben. Verschil feitelijk maar 1 wedstrijd, maar laten we dat even bekijken als de tijd daar is. Ik wil in de knockout fase ook maar 1 keer spelen (dus niet uit & thuis), waarbij de verliezer meteen naar huis mag. Finale is net in de game best of 3 met uit en thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er netjes uit! Heb er zin in :)

Mijn 2 cent:
  • Ik zou de bovenste twee van de poule door laten gaan, anders hebben die poules weinig zin. Dan zou je net zo goed één grote poule kunnen doen. Dan heb je ook veel wedstrijden.
  • Bij de knock-out zou ik dan een speelronde per dag doen. Kans lijkt me namelijk vrij klein dat iedereen die er nog in zit er is op de finaledag. (En ook de tijd ervoor heeft.)
  • Puntentelling die Deddiekoel bedacht heeft lijkt me super.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

iCy schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:14:
[...]

ik ben er later pas bij dus ik denk dat je mij vergeten ben
Ok ik heb je nu ook toegevoegd.
Heb toen iedereen in de lijst toegevoegd.

Alleen Desperados en Dreamerz kan ik zien. De rest staat nog op "connecting" :P

Die league ziet er wel nice uit. Kan alleen niet meedoen ivm tijd en skills, ben nogal n00bie atm 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik kan er ook maar 2 zien... Dus als iedereen nou eens een rondje maakt door de database heen dan kunnen jullie eens wat punten verdienen door tegen mij te winnen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik merk trouwens net dat ik Spartathijs nergens in de wii-ccdb kan vinden. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem, maar toch even het vriendelijke verzoek of iedereen die mee doet met het tournooi zich even wil aanmelden daar.

Misschien is het ook een goed idee om duidelijk te vermelden wat de naam van je Mii is die je daar invoerd voor MSC. Immers, de FC is per Mii verschillend en de naam van de Mii krijgt de ander te zien in de friends list. Beetje lastig als je tegen Arnold moet die een Mii gebruikt genaamd Micheal :+

En ja, mijn Mii heet wel gewoon Cleetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:11
jip_86 - Dreamer…
jip_87 - Postius
jip_88 - Nyleria
jip_89 - Uniquement

Dit klopt niet helemaal lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch nog een probleem met strikers online. Continu last van onwijze lag, maar het is niet constant ofzo. Ik speel alleen maar tegen mensen met 3 of 4 sterren en vaak begint het prima maar na anderhalve minuut is het horten en storten de hele tijd. Volgens mij is mijn verbinding wel prima (tele2 adsl2), maar ik begin er toch aan te twijfelen. Verder geen rare beveiligingen (mac filtering wel) dus dat is het niet. Heeft iemand een idee of tips? iig al bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Voor de duidelijkheid hier zijn ook van de deelnemers de Mii namen:
GoT naam: Mii
Dreamer…: Dreamerz
Postius: Fons
jip_86: Job
Nyliria: Roger
Uniquement: Juliën
Cleetje: Cleetje
Smoonshine: Stefan
Spartathijs: tys
3lvis: 3lvis
Deddiekoel Deddiekoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartathijs
Cleetje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:11:
Ik merk trouwens net dat ik Spartathijs nergens in de wii-ccdb kan vinden. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn met hetzelfde probleem, maar toch even het vriendelijke verzoek of iedereen die mee doet met het tournooi zich even wil aanmelden daar.

Misschien is het ook een goed idee om duidelijk te vermelden wat de naam van je Mii is die je daar invoerd voor MSC. Immers, de FC is per Mii verschillend en de naam van de Mii krijgt de ander te zien in de friends list. Beetje lastig als je tegen Arnold moet die een Mii gebruikt genaamd Micheal :+

En ja, mijn Mii heet wel gewoon Cleetje ;)
Klopt ja. Ik sta er in onder Tys. Ik had de naam van de mii die ik altijd gebruik ingevoerd ipv mijn Got naam. Ik zal het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Als ik mijn mii nu rename in het mii channel zou die dan overal waar ik in de friendcode lijst sta veranderd worden? Of zou ik dan een nieuwe online code aan moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je Mii een nieuwe naam geeft dan behoud je gewoon je statistics bij Mario Striker.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartathijs
Ik heb mijn gegevens veranderd in de consoledatabase. De deelnemers kunen me nu gewoon vinden onder spartathijs. Vanavond de eerste wedstrijd. Ik ben heel benieuwd naar hoe de anderen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:24:
Als je je Mii een nieuwe naam geeft dan behoud je gewoon je statistics bij Mario Striker.

_/-\o_
Waarom zou dat anders (gereset) moeten worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
GJ-tje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:37:
[...]
Waarom zou dat anders (gereset) moeten worden? :?
Het zou toch kunnen dat die naam niet meereist ofzo? Ik geen zin in weer een nieuwe friendcode dat iedereen elkaar weer opnieuw in moet gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zal vanavond ook even alle toernooispelers toevoegen aan mijn Strikers Friend Codes. Is het trouwens geen idee om ook even elkaars msn adressen uit te wisselen. Dat deden we toen ook met het Fifa toernooi en werkt erg handig, wanneer je het wedstrijdschema overlegt of wanneer je gewoon vriendschappelijk wil spelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jip_86 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:52:
Het zou toch kunnen dat die naam niet meereist ofzo? Ik geen zin in weer een nieuwe friendcode dat iedereen elkaar weer opnieuw in moet gaan voeren.
Je kan zelfs meerdere Mii's aan 1 FriendCode hangen... ;)
Ik denk dus dat de communicatie Mii -> Game dan gewoon verloopt middels een getal... Als die koppeling gelijk is (en gelijk blijft!) maakt het toch niet uit welke naam je hebt? ;)
Is hier op GoT ook niet, je postcount gaat ook niet naar 0 als je je nick laat veranderen... :)

Waar ik me enigsinds aan erger binnen MSCF is het feit, dat je geen melding / invite krijgt, als iemand je FriendCode toegevoegt heeft, net zoals bijvoorbeeld MSN dat heeft, als iemand je heeft toegevoegt... Hopelijk komt dat nog middels een update, maar ik denk het niet...

Is mijns inziens wel een gemiste (mooie) functie!

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 05-06-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:32:
... elkaars msn adressen uit te wisselen...
Goed idee, hoeven we het hier niet helemaal vol te spammen!

Mijn e-mail: tschenkels[AT]hotmail.com

EDIT: Ik heb mijn Mii een andere naam gegeven. 3lvis is nu dus Tom

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
GJ-tje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:43:
[...]
Je kan zelfs meerdere Mii's aan 1 FriendCode hangen... ;)
Ik denk dus dat de communicatie Mii -> Game dan gewoon verloopt middels een getal... Als die koppeling gelijk is (en gelijk blijft!) maakt het toch niet uit welke naam je hebt? ;)
Is hier op GoT ook niet, je postcount gaat ook niet naar 0 als je je nick laat veranderen... :)

Waar ik me enigsinds aan erger binnen MSCF is het feit, dat je geen melding / invite krijgt, als iemand je FriendCode toegevoegt heeft, net zoals bijvoorbeeld MSN dat heeft, als iemand je heeft toegevoegt... Hopelijk komt dat nog middels een update, maar ik denk het niet...

Is mijns inziens wel een gemiste (mooie) functie!
Ach der zitten erg veel functies niet in waar ik mijn hand voor in het vuur durf te steken dat ze er wel inkomen bij andere online spellen, maar ik moet zeggen voor een gratis dienst is het een goed begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Smoonshine schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:32:
Ik zal vanavond ook even alle toernooispelers toevoegen aan mijn Strikers Friend Codes. Is het trouwens geen idee om ook even elkaars msn adressen uit te wisselen. Dat deden we toen ook met het Fifa toernooi en werkt erg handig, wanneer je het wedstrijdschema overlegt of wanneer je gewoon vriendschappelijk wil spelen.
Zet ook even je DM aan in GoT, anders kan ik helemaal geen voorstel doen zonder MSN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Alrighty! De eerste uitslagen zijn binnen. Na wat gerommel hebben ik en Sparathijs 2 wedstrijden van 5 minuten gespeeld met als uitslagen:

Deddiekoel - Spartathijs: 4-5 (na SD) => Was een epische strijd
Spartathijs - Deddiekoel: 2-7

Stand volgt zo als ik uit heb gevogeld hoe ik een mooie tabel kan maken...

Het lijkt me het beste als iedereen uit het toernooi ook deze regels gebruikt dus:

"Series" van 1 wedstrijd van 5 minuten. 1x thuis 1x uit (thuis spelende speler zet het op).
Op deze manier kunnen we SD punten en doelsaldo bijhouden!

[ Voor 32% gewijzigd door Deddiekoel op 05-06-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Cleetje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:02:
[...]

Zet ook even je DM aan in GoT, anders kan ik helemaal geen voorstel doen zonder MSN :P
Is gebeurd. Had het helemaal vergeten aan te zetten :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nou het het spel ook al een tijdje.. * speel niet zo heel vaak * maar ik word onzettend ge owned in de crystal cup.. terwijl ik de fire cup had gewonnen zonder ook maar 1 potje te verliezen :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:37:
Nou het het spel ook al een tijdje.. * speel niet zo heel vaak * maar ik word onzettend ge owned in de crystal cup.. terwijl ik de fire cup had gewonnen zonder ook maar 1 potje te verliezen :/
Wees gerust. Ik ken zeker 3 mensen bij mij in de omgeving inclusief mijzelf met hetzelfde probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

SpoTs schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:37:
Ik heb de Crystal cup alleen gehaald door een smerige truc. De cup zelf was voor mij nog goed te doen (slechts 1 loss meestal) maar Diddy was steeds een brug te ver. Wat ik daarom heb gedaan was toen ik weer bij Diddy was een savegame backuppen. Nadat Diddy had gewonnen zette ik die savegame terug en kon ik direct nog een keer proberen. Hierdoor kon ik na slechts 1x verliezen de crystal cup pakken. Grote nadeel van deze actie is dat ik mijn online gegevens kwijt raakte en dus WEER een nieuwe FC kreeg...
Strikers cup nog niet eens geprobeerd realiseer ik me nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mja speel het af en toe naast mijn verslaving van WoW. Tis een erg leuk spel om te doen.. maar heb nog hoop te leren :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deddiekoel schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:48:
Alrighty! De eerste uitslagen zijn binnen. Na wat gerommel hebben ik en Sparathijs 2 wedstrijden van 5 minuten gespeeld met als uitslagen:

Deddiekoel - Spartathijs: 4-5 (na SD) => Was een epische strijd
Spartathijs - Deddiekoel: 2-7

Stand volgt zo als ik uit heb gevogeld hoe ik een mooie tabel kan maken...

Het lijkt me het beste als iedereen uit het toernooi ook deze regels gebruikt dus:

"Series" van 1 wedstrijd van 5 minuten. 1x thuis 1x uit (thuis spelende speler zet het op).
Op deze manier kunnen we SD punten en doelsaldo bijhouden!
Euh wat voor regels hebben we nu ik dacht dat we gewoon ranked regels aanhielden? Gewoon een serie van 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Euh wat voor regels hebben we nu ik dacht dat we gewoon ranked regels aanhielden? Gewoon een serie van 3?
Deddiekoel zal het zo zelf wel officieel vermelden. Maar we gaan voor één game van 5 minuten (twee dus eigenlijk, uit én thuis). Dan zijn de uitslagen wat makkelijker te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hoe zit het trouwens met online play? Ik wil best wel een keertie online gaan.. maar volgens mij is iedereen zo goed dat het weinig nut heeft :/ Kan iemand mij even mooi vertellen hoe dat in elkaar steekt? Thx!11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Deddiekoel zal het zo zelf wel officieel vermelden. Maar we gaan voor één game van 5 minuten (twee dus eigenlijk, uit én thuis). Dan zijn de uitslagen wat makkelijker te verwerken.
Nouja dat van die uitslagen is totaal gaan argument, want het is niet moeilijker of makkelijker. Je kan 1 westrijd 1 serie doen :p. Maar 1 wedstrijd van 5 minuten is ook prima. Maar voortaan wat eerder melden :p.

En kunnen we het wedstrijd schema niet in de TS doen? Inc de uitslagen en tussen standen en Goals voor etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 06-06-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:21:
[...]

Nouja dat van die uitslagen is totaal gaan argument, want het is niet moeilijker of makkelijker. Je kan 1 westrijd 1 serie doen :p. Maar 1 wedstrijd van 5 minuten is ook prima. Maar voortaan wat eerder melden :p.

En kunnen we het wedstrijd schema niet in de TS doen? Inc de uitslagen en tussen standen en Goals voor etc.
Dacht ik eerst ook, maar hoe moet je eindigen voor een DM? Wordt toch ingewikkelder dan een enkele match ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:15:
[...]

Ok ik heb je nu ook toegevoegd.
Heb toen iedereen in de lijst toegevoegd.

Alleen Desperados en Dreamerz kan ik zien. De rest staat nog op "connecting" :P

Die league ziet er wel nice uit. Kan alleen niet meedoen ivm tijd en skills, ben nogal n00bie atm 8)
Denk dat er iets mis is gegaan, want van al die friendcodes die ik toegevoegd heb zie ik er ook maar slechts 6 ofzo online. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:57:
[...]

Denk dat er iets mis is gegaan, want van al die friendcodes die ik toegevoegd heb zie ik er ook maar slechts 6 ofzo online. :/
Je moet elkaar allebei invoeren. En dan moet de ander eerst nog is online zijn voor je ze stats op kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:24:
[...]

Dacht ik eerst ook, maar hoe moet je eindigen voor een DM? Wordt toch ingewikkelder dan een enkele match ;)
DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat in dit geval met DM een DeathMatch bedoeld word...
Of DirectMessage, maar lijkt me onwaarschijnlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry. Met DM bedoelde ik inderdaad dead match, maar dat moet natuurlijk een (SD) sudden death zijn :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:21:
Sorry. Met DM bedoelde ik inderdaad dead match, maar dat moet natuurlijk een (SD) sudden death zijn :9
Ik zat al te denken aan Mario figuren met allerlei wapentuig. Nou ja, zo veel verschilt het ook weer niet van de werkelijkheid :P

P.S. Vanaaf staan er 2 wedstrijden op de agenda voor mij, dus binnenkort zijn daar de uitslagen ook van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Postius schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:21:
[...]
Zou ik graag willen maar ik kan de TS niet bijwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb inmiddels ook elke toernooideelnemer in mijn friends roster staan. Ik ben er klaar voor! Vrijdag de eerste wedstrijd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Zo, ook ik heb vandaag mijn eerste matches gehad. Beide gewonnen, maar er waren zeker spannende momenten.

* Cleetje mompelt iets over het proberen te ontwijken van hamers

Voor de geïnteresseerden:
  • Cleetje-Spartathijs: 9-4
  • Spartathijs-Cleetje: 0-3
  • 3lvis-Cleetje: 2-6
  • Cleetje-3lvis: 6-2
Ik zag de bui al hangen toe 3lvis nog terug kwam met 2-2 in de laatste match, maar gelukkig voor mij won ik nog. En nee, het was geen afgesproken werk die score :P

Tegen Spartathijs heb ik flink moeten knokken, om de voorsprong te behouden. Ik moest me dan ook meer concentreren op de verdediging dan de aanval in de 2e match. De 1e match bevatten namelijk aardig wat geluktreffers van mij (toch lastig scoren als je halve team op zn gat ligt).

P.S. Zijn er al mensen van de andere poul klaar met een match? Zou wel leuk zijn als iedereen de scores post en hun mening over de match. Houdt het topic en het gevoel ook mooi in leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

De huidige stand in poule 2:

Poule 2
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
6Cleetje440024812
10Deddiekoel21011174
8Spartathijs413011233
7Smoonshine0000000
93lvis20204120

Ik heb nog niets gehoord over poule 1? Zit daar wel schot in?
In poule 2 is Cleetje iig aan het uitlopen!

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 06-06-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt aan gewerkt. Maar agendas synchroniseren met ander druk volk is en blijft lastig. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik zal morgen alles ff in de TS zetten. Ga nu slapen :P.

Heb btw mn mii hernoemd naar jip_86 voor de herkenbaarheid. Ik ben klaar voor de wedstrijden wat mij betreft morgen ofzo :) Iedereen staat in mn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Morgen ben ika ctief voor Poule 1 heel de dag dus ik zal is wat gaan sturen of ontvangen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelers uit mij poule zijn ook vrij om mijn MSN toe voegen zodat we makkelijker de wedstrijden kunnen regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Mii maar even 'for the time being' veranderd naar Uniquement, in plaats van Juliën. Zorgt t och voor wat herkenbaarheid ;)

Edit: Never mind, dan kan je niet meer spelen met die Mii. :O

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:29:
Ik heb mijn Mii maar even 'for the time being' veranderd naar Uniquement, in plaats van Juliën. Zorgt t och voor wat herkenbaarheid ;)

Edit: Never mind, dan kan je niet meer spelen met die Mii. :O
Euh kan je je Mii nou renamen veilig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:28:
[...]

Euh kan je je Mii nou renamen veilig of niet?
Nou, nee dus, bij mij in ieder geval niet. Je krijgt dan te zien dat je niet met deze Mii kan spelen, en dat je de naam moet aanpassen in het Mii-kanaal(of iets dergelijks). Zodra je de Mii weer naar de oude naam hebt hernoemd, kan je weer gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb iedereen een message gestuurd alleen Dreamer... Nog even te pakken krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:40:
[...]

Nou, nee dus, bij mij in ieder geval niet. Je krijgt dan te zien dat je niet met deze Mii kan spelen, en dat je de naam moet aanpassen in het Mii-kanaal(of iets dergelijks). Zodra je de Mii weer naar de oude naam hebt hernoemd, kan je weer gewoon spelen.
Bij mij ging het wel perfect 8)7

En geen commentaar over mijn geweldige wedstrijden van gisteravond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:37:
[...]

Bij mij ging het wel perfect 8)7

En geen commentaar over mijn geweldige wedstrijden van gisteravond ;)
Vage shit, ik zal het anders wel nog een keer proberen dan. Je hebt gewoon je Mii-naam verandert in het Mii-kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:47:
[...]

Vage shit, ik zal het anders wel nog een keer proberen dan. Je hebt gewoon je Mii-naam verandert in het Mii-kanaal?
Yep, gewoon Mii opgepakt met A+B, gesleept naar [bewerken], naam veranderd en opgeslagen.

Zou wel vreemd zijn dat dat bij jou niet werkt dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

En er zijn weer uitslagen!
Ik heb aan de ongeslagen status van Cleetje een einde weten te maken!
Deddiekoel - Cleetje: 3-7
Cleetje - Deddiekoel: 2-5

Poule 2
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
6Cleetje6510331615
10Deddiekoel421119167
8Spartathijs413011233
7Smoonshine0000000
93lvis20204120

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 07-06-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Gadver, die stomme Deddie ook; beetje mijn perfecte staat van dienst in de vernieling helpen. Hoe moet ik nu nog de rest onder ogen komen met 1 verloren wedstrijd? :+

Maar goed, net gespeeld tegen Deddie dus en het was weer leuk. Eerst even een "best of 3" om op te warmen, die ik amper had gewonnen (2-1 en 1-0). Dat beloofde al wat voor de officiële wedstrijden en ja hoor: de eerste match versloeg ik hem op zijn thuisfront met 7-3. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten en dat was dan ook wel te zien aan de 2e match: 5-2 verloren. Beide matches waren lekker pittig waarbij we beide aardig wat kansen hadden.

Hoogtepunt (en tegelijkertijd dieptepunt) voor mij was toen ik de bal precies op de lijn wist te schieten via de lat. Daar lag de bal dan, mooi achter de keep, maar net niet in het doel :( Helaas geen goal, maar wel een erg mooie shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Cleetje schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:23:
Gadver, die stomme Deddie ook; beetje mijn perfecte staat van dienst in de vernieling helpen. Hoe moet ik nu nog de rest onder ogen komen met 1 verloren wedstrijd? :+

Maar goed, net gespeeld tegen Deddie dus en het was weer leuk. Eerst even een "best of 3" om op te warmen, die ik amper had gewonnen (2-1 en 1-0). Dat beloofde al wat voor de officiële wedstrijden en ja hoor: de eerste match versloeg ik hem op zijn thuisfront met 7-3. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten en dat was dan ook wel te zien aan de 2e match: 5-2 verloren. Beide matches waren lekker pittig waarbij we beide aardig wat kansen hadden.

Hoogtepunt (en tegelijkertijd dieptepunt) voor mij was toen ik de bal precies op de lijn wist te schieten via de lat. Daar lag de bal dan, mooi achter de keep, maar net niet in het doel :( Helaas geen goal, maar wel een erg mooie shot.
Gheheheh dat laatste heb ik al te vaak en in teveel vormen gehad. Ik ben nu online maar niemand uit mijn Poule is er om tegen te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:40:
[...]

Gheheheh dat laatste heb ik al te vaak en in teveel vormen gehad. Ik ben nu online maar niemand uit mijn Poule is er om tegen te spelen :(
Goed, eerste twee wedstrijden dus gehad:

Unique - Postius - 5-4
Postius - Unique - 6-5

Close calls, maar vooral de tweede wedstrijd was Postius sterker, een beetje geflatteerd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Inderdaad was spannend, die laatste wedstrijd is de uitslag mischien wat geflatteerd maar ik heb genoten was leuk :).
Btw is Frank(Mii) ook iemand uit Poule 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:07:
[...]

Goed, eerste twee wedstrijden dus gehad:

Unique - Postius - 5-4
Postius - Unique - 6-5

Close calls, maar vooral de tweede wedstrijd was Postius sterker, een beetje geflatteerd dus ;)
Hmm ik was de hele avond op MSN aan het wachten tot een van mijn mede poule spelers online zou zijn maar niemand kwam opdagen. Nu weet ik dus waarom. :) Iedereen behalve Dreamer (van wie geen msn) dus toegevoegd.

Edit: Het valt me op dat Jip en Postius me sowieso nog op connecting hebben staan. Nog even kijken want volgens mij hebt in Uniquement er niet tussen. Zo even toevoegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:53:
[...]

Hmm ik was de hele avond op MSN aan het wachten tot een van mijn mede poule spelers online zou zijn maar niemand kwam opdagen. Nu weet ik dus waarom. :) Iedereen behalve Dreamer (van wie geen msn) dus toegevoegd.

Edit: Het valt me op dat Jip en Postius me sowieso nog op connecting hebben staan. Nog even kijken want volgens mij hebt in Uniquement er niet tussen. Zo even toevoegen.
For the record, mijn mii heet Juliën :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja wat zal ik zeggen. Het bevestigd wel enigzins mijn vermoedens maar goed.

Jip_86 - Nylira - 5-0
Nylira - Jip_86 - 3-4 (SD)

Eerste match tegen Jip was mijn eerste match online; ik geloof dat dit spel niet helemaal voor mij weggelegd is. Maar goed we zullen wel zien met de volgende match. Zal me in ieder geval niet meer verbazen als ik onderaan eindig.

Shy guy is trouwens erge bagger. Was dan ook de laatste keer dat ie in een default team zat. Net als ieder ander zal ik gewoon Bones nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:13:...
Btw is Frank(Mii) ook iemand uit Poule 1?
Nee, helaas, dat ben ik. Mijn router werkt niet zo goed met mijn Wii/DS, waardoor ik heel lang moet zoeken naar tegenstanders en vaak lag heb, dus ik speel bijna niet online. Als het goed is komt zaterdag mijn nieuwe router binnen, dus het volgende toernooi ben ik zeker van de partij!

PS. Voor de mensen die nog een router willen kopen: de Sitecom WL-173 werkt dus erg slecht. US Robotice 5463 werkt wel goed, dus die heb ik besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Woohoo! Het begint nu echt te lopen. In poule 1 mogen we toch wel spreken van een kleine upset omdat titel favoriet Postius niet aan kop staat...

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
3jip_862200936
2Postius211010103
5Uniquement211010103
4Nyliria2011391
1Dreamer…0000000

Bij mijn wedstrijden tegen Cleetje gisteren moesten wij trouwens ieders FC opnieuw invoeren voordat we tegen elkaar konden spelen. Dat terwijl we wel de goede FC's hadden...

[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 08-06-2007 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:39:
Woohoo! Het begint nu echt te lopen. In poule 1 mogen we toch wel spreken van een kleine upset omdat titel favoriet Postius niet aan kop staat...

Bij mijn wedstrijden tegen Cleetje gisteren moesten wij trouwens ieders FC opnieuw invoeren voordat we tegen elkaar konden spelen. Dat terwijl we wel de goede FC's hadden...
Ooh. Ik heb een punt. Ok mijn doel is bereikt. :D
Postius staat niet aan kop omdat ie nog niet tegen mij gespeeld heeft. O-)

*EDIT* En Deddiekoel heeft mijn naam op een tweede manier verkeerd gespeld. Ik ben benieuwd hoeveel pogingen het gaat kosten voor de correcte spelling. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deddiekoel schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:39:

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
3jip_862200936
2Postius211010103
5Uniquement211010103
4Nyliria2011391
1Dreamer…0000000

Laying Low, mate.....Laying Low.....
Btw shy guy is wel echt fijn. Maar je moet voor jezelf een tactiek bepalen en daarvoor gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
De TS heeft nu ook de toernooi info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

jip_86 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:48:
De TS heeft nu ook de toernooi info.
Alleen jammer dat het voor Poule 2 de oude versie is :P

Inmiddels heb ik nl al 6 wedstrijden gedaan, waar vanavond de laatste voor mij volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Cleetje schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:35:
[...]

Alleen jammer dat het voor Poule 2 de oude versie is :P

Inmiddels heb ik nl al 6 wedstrijden gedaan, waar vanavond de laatste voor mij volgt.
Oeps verderop stond er nog een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb zojuist een ware tuchtiging ondergaan van Cleetje. Hij heeft me alle hoeken van het veld laten zien :(. Eerste potje met 1-4 verloren. De tweede met 8-2. Dikke deceptie...

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Smoonshine schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:47:
Zo, ik heb zojuist een ware tuchtiging ondergaan van Cleetje. Hij heeft me alle hoeken van het veld laten zien :(. Eerste potje met 1-4 verloren. De tweede met 8-2. Dikke deceptie...
Tja, de tweede ging echt lekker. Alleen die eerste match moest jij zo nodig Crystal Canyon doen, dus dat haalt mn gemiddelde doelsaldo weer omlaag :(

Maar alle gekheid op een stokje: het waren 2 leuke matches. Nu is dat misschien makkelijk gezegd van mij, maar de goals die ik tegen kreeg waren verdient. Eigenlijk had ik met name in de eerste match er toch wat meer tegen verwacht.

En ditmaal was een zacht balletje wel degelijk over de lijn. Alleen jammer dat die bal van jou kwam, maar verder ook erg leuk om een zacht balletje tegen de lat naar benee te zien stuiteren. Geeft toch een mooi aanblik als je de bal over de keep ziet gaan en via het doel over de lijn wordt gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Nieuwe stand in poule 2! Ik denk wel dat we mogen stellen dat Cleetje de eerste halve finalist is...

Poule 2
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
6Cleetje8710451921
10Deddiekoel6411281813
8Spartathijs413011233
7Smoonshine40405210
93lvis20204120

En weer een update. Ik & Smoonshine hebben onze wedstrijden gespeeld:
Smoonshine - Deddiekoel: 8-2
Deddiekoel - Smoonshine: 1-0

Tabel hierboven is al bijgewerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 09-06-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Vanavond weer meer wedstrijden voor Poule 1 maar eerst even ander nieuws.

Gister om 2h 's nachts de nummer 4 van Europa, NONO, even keihard gebeat met 5-1 en 3-2 xD Hoe relaxt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Kansloos van Postius verloren. 25 - 0 thuis en 9 - 0 uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja wat kan ik zeggen eerste wedstrijd ging ik vol aan de bak omdat ik niet wist waar ik je moest inschattten. 5 seconden gespeeld en 0-1 voor mij lekker dacht ik nog. Daarna werd het een beetje eentonig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
2Postius431044109
3jip_8642209376
5Uniquement211010103
4Nylira2011391
1Dreamer…0000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds benieuwd waar Dreamer gebleven is. Hij is schijnbaar nogal onvindbaar op alle kanalen der communicatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het is idd ook voor mij een raadsel waar hij gebleven is. MM leuk doelsaldo :+ nouja vind het al een wonder dat we praktisch 2 poules hadden ^^, hopelijk doen er volgende nog meer mensen mee. Of we kunnen een (kleinschalige) competitie opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 11:36
Mischien een domme vraag maar toch.. Waar kan ik zien wat mijn friendcode is ? in de game zelf of in het wii menu ? Ik kan het nergens vinden namelijk

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:07:
Mischien een domme vraag maar toch.. Waar kan ik zien wat mijn friendcode is ? in de game zelf of in het wii menu ? Ik kan het nergens vinden namelijk
Bij de Wii zit ie in het adresboek als je naar het message board gaat. Bij Strikers moet je verbinden met Nintendo WFC. Als je verbonden bent kan je naar Friend Roster en daar staat dan boven in je FC. (OF direct nadat je verbonden bent ... ik vergeet altijd waar precies ;) )

@Postius: Ja meer spelers is voor mij de kans om meer punten te halen. Volgende keer gaan alle professionals dus maar lekker in 1 poule zitten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:16:
[...]
@Postius: Ja meer spelers is voor mij de kans om meer punten te halen. Volgende keer gaan alle professionals dus maar lekker in 1 poule zitten. O-)
Champions league zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb eindelijk mijn nieuwe router, dus een tegenstander vinden lukt nu direct! Ik heb alleen af en toe wat last van haperingen, terwijl de verbinding toch echt 4 sterren geeft...

Maar goed, volgende toernooi ben ik er dus bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:26:
Nou, ik heb eindelijk mijn nieuwe router, dus een tegenstander vinden lukt nu direct! Ik heb alleen af en toe wat last van haperingen, terwijl de verbinding toch echt 4 sterren geeft...

Maar goed, volgende toernooi ben ik er dus bij!
Wat voor provider heb je TheHitman, ik heb ook vrij regelmatig last van hapering (en erg vaak de foutmelding dat er geen stats opgevraagd kunnen worden) heb jij daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik denk dat ik het even voor gezien hou met de wedstrijd.

Match 1: Nylira - Postius : 20 - 0
Match 2: Nylira forfeits

Ik weet niet of we een forfeit regel hebben maar het heeft gewoon geen zin voor mij om die tweede match te spelen. Het krachtsverschil is gewoon te groot om het leuk te houden voor mij.

Cleetje - Postius wordt waarschijnlijk wel een toffe match om te zien maar ik hou het voorlopig wel even bij oefenen. Misschien dat ik in het tweede toernooi wel kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tja het had idd geen zin die 2de wedstrijd te doen. Ik krijg Dreamer trouwens maar niet te pakken wat doen we daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:56:
[...]

Wat voor provider heb je TheHitman, ik heb ook vrij regelmatig last van hapering (en erg vaak de foutmelding dat er geen stats opgevraagd kunnen worden) heb jij daar ook last van?
Ik heb een kabelinternet verbinding van de Universiteit Twente, maar volgens mij is dit in principe gewoon @home (alleen dan afgeknepen en met toegang tot het UT netwerk). Met mijn sitecom router had ik probleem met het vinden van een tegenstander, maar als ik hem eenmaal gevonden had, dan werkte het prima (snelheid is dus hoog genoeg). Nu kan ik dus direct een tegenstander vinden, maar heb ik haperingen en af en toe geen stats kunnen opvragen.

Ik kom er echter zojuist achter dat er wel 10 wifi netwerken om me heen zichtbaar zijn, die sterker zijn dan mijn signaal. Nu heb ik hem op een niet gebruikt kanaal gezet en gaat het internetten op mijn laptop ook stukken sneller. Ik denk dat ik het probleem dus opgelost heb, zometee nog even MSCF online proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Poule 1
#GoT naamGWLSDGVGTPunten
2Postius6510641015
3jip_8642209376
5Uniquement211010103
4Nylira40313201
1Dreamer…0000000

In principe loopt deze ronde van het toernooi nog een week. Maar als nog niemand iets van Dreamer... heeft gehoord dan valt hij gewoon af.
Op zich kunnen de halve finales wel interessant worden want zowel Cleetje als Postius hebben al een keer verloren! Het is dus vooral interessant wie er nog meer doorgaan!

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 09-06-2007 21:49 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste