[PC MMORPG] Tales of Pirates - Deel 1

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Welkom in het Tales of Pirates topic, deel 1

Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/test3.jpg
[h2=nostyle]Inhoudsopgave[/h2=nostyle]
AlgemeenTales of Pirates
Algemeen
[h3=nostyle]Wat is Tales of Pirates precies?[/h3=nostyle]
Wat de titel al deels doet vermoeden, is dit een Massive Multiplayer Online Role Playing Game.
Net als elk ander spel, heeft ook dit spel een thema, Piraten in dit geval. :)
Waar een game als bijvoorbeeld World of Warcraft een dier heeft waar je mee kan rijden of vliegen, kan je in Tales of Pirates uiteraard een piratenschip hebben.
Overigens is en blijft dit spel volledig gratis te spelen, voor altijd!
[h3=nostyle]Websites omtrent Tales of Pirates[/h3=nostyle]
[h3=nostyle]Topic regels[/h3=nostyle]
  • Er word hier gepraat over de game, niet over je PC, pats dus niet 'zomaar' met je specs.
  • Het is leuk, dat je de game aan het downloaden bent, maar hoe snel dat dat verloopt voegt voor hier niets aan de discussie toe, laat dat dus ook achterwege alsjeblieft.
  • Een website of Guide gevonden die hier niet genoemt staat? Mail me dan alsjeblieft of stuur me een DM.
  • Happy posting, dat jouw postcount maar flink stijgt, en dit topic een succes word. 8)
Hieronder vind je een lijstje met wie waar speelt met welke in game nick.
Nick / Ingame nickServer
GJ-tje / GJtjeCoral Isle
daves2hd / ???Coral Isle
Schaapje_blaaT / HetKwaaDCoral Isle
Dusty / GOTdustyPinguin Isle
Barbaar / BarbaraPinguin Isle
erikie / erikie Pinguin Isle
Killion / GOTKillionPinguin Isle
CSB / DJNeoSPinguin Isle
Mauce / MiyakoPinguin Isle
Eranum / EranumPinguin Isle
DasparX / iPinkyPinguin Isle
DasparX / iGirliePinguin Isle
DasparX / NudePinguin Isle
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/20070308211134597.gif
Tales of Pirates
Torrents
HTTP-download
Versie 1.33
Versie 1.33.1
Er zijn nog meerdere HTTP-mirrors te vinden, heb echter alleen de bekendste servers er neer gezet.
[h3=nostyle]Characters, Jobs en 2nd Jobs[/h3=nostyle]
Waar je bij de meeste games een ras kiest, kies je bij Tales of Pirates een 'character'. Ook hier maakt het uit welk character kiest, daar elke character als het ware zijn eigen eigenschappen heeft, wat weer effect heeft op je Job en je 2nd Job.
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/pic-ami.gif
Of unknown origins. Although Ami looks like a human child on the outside, she will not grow up nor grow old. This is due to the special genes that only she possesses. She has the ability to commute with Nature and the surroundings, allowing her to talk with animals and monsters. She can heal any wound without much effort and has the ability to invent some unique items unknown to this world. She was being hunted due to her unique abilities. Tired of hiding from her persuers, she summoned a tsunami to sweep away her enemies. The chase finally ceased and she became a wanted criminal. Finally, she joined Phyllis and her gang to dominate the ocean.
JobsHerbalist, Explorer
2nd JobsCleric, Seal Master, Voyager
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/20070308212737222.gif

Als je een Cleric óf Sealmaster wilt zijn als tweede job, dan moet je eerst de Herbalist zijn geweest.
Als je een Voyager wilt zijn als tweede job, dan moet je eerst de Explorer zijn geweest.
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/pic-calico.gif
Born in the Isle of Demon. Lance discovered his innate power while defending the demonic tribes that raised him against his own race, the Humans. With his newfound abilities, Lance dashed into the Gate of Truth, despite the strong protest of the demon chieftain. From there, he learned the truth about everything of this world. Due to the overwhelming knowledge, he entered a coma. A hundred years later, a sorceress, Lemon, set foot on the Isle. With her arrival, Lance awoke from his coma. Both of them went on a treasure hunt together and after two years, they go their separate ways. Lance set his aim to seek out the Sword of Seraphim, which will open a portal to the Gateway of Heaven.
JobsSwordsman, Hunter, Explorer
2nd JobsCrusader, Sharpshooter, Voyager
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/20070308212621281.gif
Als je Crusader wilt zijn als tweede job, dan moet je eerst de Swordsman zijn geweest.
Als je een Sharpshooter wilt zijn als tweede job, dan moet je eerst de Hunter zijn geweest.
Als je een Voyager wilt zijn als tweede job, dan moet je eerst de Explorer zijn geweest.
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/pic-phyllis.gif
Talented sailor with genes of a goddess. Born of royalty, Phyllis is knowledgable of the sea. Her divine geneology contributed to her winning a sailing competition held at Thundoria Castle when she was only ten years old. But, she got disqualified due to usage of forbidden cannons. She is a bit cranky, lazy, vain and irresponsible due to this fact: She can only live till thirty. However, the words of a wise sage awakened her: "Because you do not have long to live, you should make full use of your remaining time in this world to do what you really want". This brightened her up and she formed a band of pirates with Lance, Carsise and Ami to rob other pirates, bringing fear to the ocean.
JobsHunter, Herbalist, Explorer
2nd JobsSharpshooter, Cleric, Seal Master, Voyager
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/20070308212926129.gif
Als je een Voyager wilt zijn als tweede job, dat je dan als eerste job de Explorer kiest.
Als je een Sharpshooter wilt zijn als tweede job, dan moet je Hunter als je eerste Job hebben.
Als je een Cleric óf Sealmaster wilt zijn als tweede job, moet je eerst Herbalist zijn geweest.
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/pic-carsise.gif
Child of a human and demon, his father was the only survivor of the demon tribe and his mother was a simple woman from a fishing village. When Carsise was twelve, the identity of his father was exposed. Both his parents were put to the stake and burnt to death. Obeying his fathers last words, he did not take revenge on the village and started a life of wandering. However, he was despised everywhere he go due to his bloodline. Undaunted, he moved from place to place. Finally, the determined Carsise found Lance and Phyllis who embraced him for who he really is and the three of them started off a new life of exploration together.
JobSwordsman
2 ndJobChampion
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/20070308212836660.gif
[h3=nostyle]Wat zijn de systeemeisen?[/h3=nostyle]
Minimale eisen
Aanbevolen eisen
  • CPU P3-800 MHz
  • Geheugen: 256MB
  • HD ruimte: 1.0 GB
  • Videokaart: 16 MB 3D
  • CPU P4-2.4 GHz of meer
  • Geheugen: 512MB of meer
  • HD ruimte: 1.5GB
  • Videokaart: ATI 9200/Nvidia FX5200 of beter
[h3=nostyle]Hoe ziet Tales of Pirates er uit?[/h3=nostyle]
Een kleine selectie uit de screenshots die beschikbaar zijn op de websites van Tales of Pirates:
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/1175204575.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/1176288343.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/1176214459.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/1175762034.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/1174775924.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/ToP/1174531250.jpg
Grafisch gezien ziet er naar mijn mening nog lang zo slecht er nog niet uit. En om eerlijk te zijn, trek ik zelfs (grafisch gezien) de vergelijking met ROSE Online. :) :9
[h3=nostyle]Tips en Guides voor Tales of Pirates[/h3=nostyle]
Guides Iindex handige lijstje met verschillende guides, voor verschillende builds van chars.
dusty schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:14:
Coords voor Ray zijn verkeerd in de quest-uitleg (bug) Ray is te vinden op (1365, 570) wat dus in de icicle stad zelf is. ( dicht bij de oost-entrance )
dusty schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:14:
Quest: "Fallen Lamb" Coords die worden gegeven zijn fout (226,590) moet zijn (2326,590)
CSB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:26:
Dames & Heren! We hebben een Guild op Penguin Isle genaamd Dutch Pirates. Wie daar in wil moet mij maar even adden. (DJNeoS) Ik zorg dat je erin komt. Het gemiddelde level is rond de 40 en de gehele guild is NL.
Heb je zelf een tip, wat absoluut in de TS past? Laat het me weten via een posting, DM of mailtje!
[h3=nostyle]Changelog & To-Do-List[/h3=nostyle]
Change log
To do list
  • Ik heb momenteel nog even een FAQ achterwege gelaten, ik heb wel in de planning om dit te doen, dan hoeven die veelgestelde vragen niet elke keer gevraagt (en beantwoord) te worden.

[ Voor 255% gewijzigd door CH4OS op 18-06-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hm ziet er leuk uit ga het zeker proberen in de komende dagen (als ik de tijd kan vinden naast slapen en de huidige games :p
wel weer zin in een stukje piraterij met een happy look :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik neem aan dat deze game hetzelfde is als Pirate King Online? Had tijdje geleden daar beta versie van gespeeld. Op de screenshots ziet de game er leuk uit maar de camera ingame is echt killing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:48

dusty

Y! Celebrate Life!

Even ter vermelding; Het spel is compleet gratis te spelen, als je wilt kan je echter wel een aantal items in hun "shop" kopen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
daves2hd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:50:
hm ziet er leuk uit ga het zeker proberen in de komende dagen (als ik de tijd kan vinden naast slapen en de huidige games :p
Ik zou het zeker een poging laten wagen!
Ik twijfelde eerst enorm of ik het moest gaan spelen ja of nee.
Toch maar geregistreerd, als ik het niets vind, had ik het zo weer links kunnen laten liggen natuurlijk... ;)

Wel even een een opmerking nog, wat imo niet in de TS hoeft, heb er ook een topic over lopen, op het forum bij ToP.
Als het font in game onleesbaar is... Dan moet je even je instellingen controleren.
Ik denk zelf dat het aan AA of iets dergelijks ligt... ;)
Zie ook het topic op ToP's Forum
Anoniem: 153710 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:06:
Ik neem aan dat deze game hetzelfde is als Pirate King Online? Had tijdje geleden daar beta versie van gespeeld. Op de screenshots ziet de game er leuk uit maar de camera ingame is echt killing.
Nee, Pirate King Online heeft een totaal andere website dan deze... :)
Maar dat had je denk ik wel gezien, als je de website bezocht... :)
dusty schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:07:
Even ter vermelding; Het spel is compleet gratis te spelen, als je wilt kan je echter wel een aantal items in hun "shop" kopen.
Jep, is geheel gratis, is ook te zien aan het plaatje bovenin... ;)
Maar als er prijzen betaald moeten worden, had ik deze in de TS wel vermeld natuurlijk... :)

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 23-04-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

GJ-tje schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:08:
[...]
Nee, Pirate King Online heeft een totaal andere website dan deze... :)
Maar dat had je denk ik wel gezien, als je de website bezocht... :)

... :)
Tales of pirates is de Amerikaanse versie van Pirate king online, zijn 2 precies dezelfde spellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Anoniem: 153710 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:54:
Tales of pirates is de Amerikaanse versie van Pirate king online, zijn 2 precies dezelfde spellen ;)
Net even wat beter gekeken, en lijkt me inderdaad hetzelfde, echter heb ik nog geen topic gezien, zowel over Tales of Pirates niet, als over Pirate King Online niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niemand die ook dit spel speelt en zijn / haar ervaring(en) wilt delen met ons? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

GJ-tje schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:08:
[...]
Jep, is geheel gratis, is ook te zien aan het plaatje bovenin... ;)
Maar als er prijzen betaald moeten worden, had ik deze in de TS wel vermeld natuurlijk... :)
Nooit verwachten dat mensen plaatjes gaan lezen, de meeste mensen zullen het als versiering beschouwen. Dus ik zou het persoonlijk het juist wel uitdrukkelijk in de TS zetten dat het gratis is.
GJ-tje schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:35:
Niemand die ook dit spel speelt en zijn / haar ervaring(en) wilt delen met ons? :(
Ze zijn minder dan een maand uit closed beta, en in de open beta beland, dus je zult mensen een tijdje moeten geven om het spel zelf uit te proberen en hun mening erover te vormen.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

daves2hd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:50:
Zucht ja hoor. Er is weer eens een gratis blij uitziende MMO te spelen en jij bent meteen weer van de partij. :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
dusty schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:26:
Nooit verwachten dat mensen plaatjes gaan lezen, de meeste mensen zullen het als versiering beschouwen. Dus ik zou het persoonlijk het juist wel uitdrukkelijk in de TS zetten dat het gratis is.
Is waar ook, even niet aan gedacht, heb het toegevoegt, vind het een vermelding in de change log niet waard, vandaar weggelaten.
Ze zijn minder dan een maand uit closed beta, en in de open beta beland, dus je zult mensen een tijdje moeten geven om het spel zelf uit te proberen en hun mening erover te vormen.
Ah ik dacht dat dat de game al wat ouder is, vandaar dat ik me dat afvroeg.
Zou ik dan dit topic misschien iets te snel gestart zijn? :?
Bleet schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:08:
Zucht ja hoor. Er is weer eens een gratis blij uitziende MMO te spelen en jij bent meteen weer van de partij. :P
Hier anders nog eentje hoor O+

[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 23-04-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:p bleet wil gewoon weer eens op mij zeieken :o maar blijkbaar ben jij er ook weer bij bleet, iig aan het kijken ;) hoe anders kom je in dit topic :o

downloading atm, maar eens een kijkje naar nemen, zoveel games aan het doen atm >.> maar eens tijd voor deze maken :P

edit: misschien handig in de TS te melden welke server je zit zodat we allemaal naar de goede gaan ipv met de weinige van het moment al verspreid zitten :p

[ Voor 22% gewijzigd door daves2hd op 23-04-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
daves2hd schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:12:
edit: misschien handig in de TS te melden welke server je zit zodat we allemaal naar de goede gaan ipv met de weinige van het moment al verspreid zitten :p
Scherp.

Ga ik er bij zetten, als andere mensen ook vernoemt willen worden, let me know middels een DM of mailtje!

Ik start net even ToP op en ik zie dat er een update is.
Ik hoop dat de problemen met het font (die ik met deze versie onder andere had, maar wel wist op te lossen) verholpen zijn en dat het nu dus niet uitmaakt of je 'custom settings' hebt of niet.

Eerste wat me opvalt is de nieuwe server: Pinguin Isle, zelf zit ik momenteel op Coral Isle, met als nickname GJtje. Momenteel ben ik overigens L13, ben bezig met mijn eerste job quest, wat nog niet helemaal lukken wil... :( Ben bezig met de Herbalist quest, om later Cleric óf Seal Master te worden, waarschijnlijk word het de laatste... :)

Wat ik overigens ook wel een groot voordeel vind, binnen deze game is dat je de coördinaten op kan geven, waar je naar toe wilt.
Dan krijg je een pijl, die de richting op wijst, waar je heen moet.

Als je loopt, kan het soms handig zijn als je automatisch loopt. Hiervoor hoef je in ToP alleen je linkermuisknop even ingedrukt te houden en veranderd je cursor in bewegende laarsjes, dan loopt je char achter die laarsjes aan als het ware... :)

Het heeft even mogen duren... Maar ben nu eindelijk Herbalist en L14... :+
Heb er wel wat hulp voor moeten vragen, maar wie niet waagt, die niet wint toch? :)

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 25-04-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Ik had dus gisteren al een account ( karakter: GOTdusty ) aangemaakt op Pinguin Isle. Heb gekozen voor Hunter. Op zich een leuk spel, ziet er een beetje erg vrolijk uit in mijn mening, levellen is trouwens niet zo erg lastig. ( Ben level 23 na een urutje of 2 spelen.)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb een herbalist gemaakt op Pinguin en ga door voor de cleric. Op het moment level 22, full support :)
Ingame naam: Barbara

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

net ook eventjes gestart op Coral Isle (/me gaat altijd mee met de Topic starter :P)

nu lv 9, ga voor dual wield denk ik. beetje wennen aan weinig overzicht en manuvreren door towns maar wel speelbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-04 15:16

Local Host

Het forum is om te leren.

ik vind het spel iets weg hebben van R.O.S.E. ( kwa graphics ) misschien dat ik het eens ga proberen. Maar momenteel te veel plezier binnen R.O.S.E. ( zolang de servers nog up zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
dusty schreef op woensdag 25 april 2007 @ 01:52:
Ik had dus gisteren al een account ( karakter: GOTdusty ) aangemaakt op Pinguin Isle. Heb gekozen voor Hunter. Op zich een leuk spel, ziet er een beetje erg vrolijk uit in mijn mening, levellen is trouwens niet zo erg lastig. ( Ben level 23 na een urutje of 2 spelen.)
Dan heb je dat beter gedaan als mij... Ben momenteel dus L14, en heb er denk ik wel meer in zitten inmiddels dan 2 uur... :)

Maar dat zou misschien met de server te maken kunnen hebben, ik zit namelijk op Coral Isle.
Local Host schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:34:
ik vind het spel iets weg hebben van R.O.S.E. ( kwa graphics ) misschien dat ik het eens ga proberen. Maar momenteel te veel plezier binnen R.O.S.E. ( zolang de servers nog up zijn )
Ik vind het inderdaad ook erg lijken op ROSE online (Daarom heb ik het ook in de TS gezet. ;))
daves2hd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 04:20:
net ook eventjes gestart op Coral Isle (/me gaat altijd mee met de Topic starter :P)

nu lv 9, ga voor dual wield denk ik. beetje wennen aan weinig overzicht en manuvreren door towns maar wel speelbaar :p
Je kan met de rechtermuisknop de camera positie aanpassen, maar ook dat is (naar mijn gevoel) nog niet je van het. Het werkt wel en uiteraard word je view er anders door, maar je raakt er wel je oriëntatie door kwijt. Ik laat hem altijd op de standaard view staan, werkt voor mij het beste en raak je je oriëntatie niet kwijt ook.

Heb trouwens ook gelijk de lijst met wie waar speelt geupdate... :)

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 25-04-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Local Host schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:34:
op de screens: ja
ingame ziet het er toch weer een aardig stuk anders uit vooral omdat het 'simpeler' is opgebouwd en je camera vieuw aardig stuck van boven is :p als je zijwaarts wil kijken moet je inzoomen, wat ik wel jammer vind :p zo kun je niet altijd gelijk door klikken op de volgende vijand omdat die net buiten beeld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
daves2hd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:20:
op de screens: ja
ingame ziet het er toch weer een aardig stuk anders uit vooral omdat het 'simpeler' is opgebouwd en je camera vieuw aardig stuck van boven is :p als je zijwaarts wil kijken moet je inzoomen, wat ik wel jammer vind :p zo kun je niet altijd gelijk door klikken op de volgende vijand omdat die net buiten beeld zit.
Zoals gezegt, je kan de camera dus draaien met de rechtermuisknop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

GJ-tje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:33:
[...]
Zoals gezegt, je kan de camera dus draaien met de rechtermuisknop... :)
draaien ja, keren nee. keren als in andere invalskoek krijgen. dit krijg je alleen door in te zoomen maar dan valt je overzicht weer weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
daves2hd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:22:
draaien ja, keren nee. keren als in andere invalskoek krijgen. dit krijg je alleen door in te zoomen maar dan valt je overzicht weer weg :p
offtopic:
Ah, de semi-first person look dus... :)

Dan moet je inderdaad inzoomen en raak je idd je overzicht kwijt, erg irritant...
Daarom laat ik hem gewoon op de standaard view staan, daar is het beste mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 13:35

Erikie

www.erikie.nl

erikie / erikie pinguin island

ik snap er nog geen reetje van imho :) maar ff kijken hoe ver ik kom :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Erikie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:55:
erikie / erikie pinguin island

ik snap er nog geen reetje van imho :) maar ff kijken hoe ver ik kom :)
Ik heb mezelf in het begin ook in het diepe gegooit gehad.
En moet zeggen, het wijst zich erg snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ben lvl 10, maar ik probeer hunterclass te worden maar hoe in ffs kom je naar die plek? de quests warrior recruitment en hunter promotion (1365,70), daar kan ik gewoon niet komen met lvl 10 of mis ik iets? onderweg wordt ik steeds aangevallen door lvl 16+ beestjes :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-04 14:58
GOTKillion op Pinguin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Erikie schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:15:
ben lvl 10, maar ik probeer hunterclass te worden maar hoe in ffs kom je naar die plek? de quests warrior recruitment en hunter promotion (1365,70), daar kan ik gewoon niet komen met lvl 10 of mis ik iets? onderweg wordt ik steeds aangevallen door lvl 16+ beestjes :)
Weet je zeker dat je goed loopt?

Ik ga overigens denk ik een nieuwe char beginnen op Penguin Isle, omdat de meesten van ons (vooralsnog) voornamelijk op Pinguin Isle spelen...

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 27-04-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Coords voor Ray zijn verkeerd in de quest-uitleg (bug) Ray is te vinden op (1365, 570) wat dus in de icicle stad zelf is. ( dicht bij de oost-entrance )

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172675

heey ik ga het spel ook even proberen ik heb zelf R.O.S.E Online gespeeld volgens mij lijk't det echt heel veel op R.O.S.E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
dusty schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:14:
En die staat genoteerd bij de tips!

Heeft iemand toevallig een leuk 'documentje' over de quests?
Ben hier zelf namelijk naarstig naar op zoek, zowel voor hier in het topic, als voor mijzelf... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Beginners leesvoer:
The Newbies Unread Guide (ranted by the Pineapple King)

Alle Monsters van de drie verschillende (hoofd) plaatsen.
[Others] Land Monsters Guide [Ascaron]
[Others] Land Monsters Guide [Magical Ocean]
[Others] Land Monsters Guide [Deep Blue]

Life Quests:
Deel 1
Deel 2
Deel 3

Leuker dan dit kan ik niet vinden voor je :+

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

Ik ga het ook maar eens downloaden en kijken of het wat is :) Speel nu Rose wat een leuk spel is net als EVE online en ik speel Flyff maar da´s me toch een raar spel :P ik laat me mening weten als ik een tijdje heb gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
En ook deze ga ik in de TS verwerken voor je!
En ook deze staat er weer in Dusty, dankjewel voor de Guides!

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 30-04-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
De link naar de Guide Index in de TS klopt niet meer (was verplaatst naar een ander sub-forum). Nieuwe link:
http://www.talesofpirates.com/forum/viewthread.php?tid=6455

Overigens nu lvl 37, dus schiet op naar cleric O-)
Nog maar eens een stapel ninja moles gaan killen in de mines...

[ Voor 26% gewijzigd door Barbaar op 01-05-2007 09:19 ]

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Barbaar schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:18:
De link naar de Guide Index in de TS klopt niet meer (was verplaatst naar een ander sub-forum). Nieuwe link:
http://www.talesofpirates.com/forum/viewthread.php?tid=6455
Aangepast, dankjewel voor het melden! :)
Overigens nu lvl 37, dus schiet op naar cleric O-)
Nog maar eens een stapel ninja moles gaan killen in de mines...
Ik ben van het weekend ook flink opgeschoten, ben nu L20, op weg naar waarschijnlijk een Sealmaster.

Probleem met mijn huidige char is alleen dat mijn SP zo snel op is... :(
Terwijl ik (mijns inziens) toch wel redelijk zit aldaar, das L15 bij mij en ben ik flink aan het ophogen, om maar te zorgen dat die SP minder snel op is...

Wat het leveling systeem betreft vind ik dat wel een mooi systeem, je leveld namelijk lekker snel, waardoor je snel naar je 1st Job en uiteindelijk naar je 2nd kan springen.
Nadeel is alleen wel, dat ik toen ik L10 was, nog een wat te zwakke char had, waardoor ik pas mijn 1st job op L13 pas had :(

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 01-05-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 08:29

CSB

:D

Ik meld me hierbij aan als nieuwe TOP-player. Mazeblade op Penguin Isle. Lv26 Swordman. Het gaat op zich best lekker, alleen vind ik de afstanden lopen tussen bepaalde gebieden te ver.
En wat is nou beter? Dual blade wielding of 2-handed weapons? want tja, je wilt uiteindelijk een goede char maken he? (oud maplestory addict) ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik ga het ook is maar proberen :9

Alleen wat ik niet zo goed snap zijn die jobs :S

Ohja ik hou van damage doen , en snel zijn met bows of 1h swords

Welke job moet ik dan nemen :9 ?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 01-05-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
CSB schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:22:
Ik meld me hierbij aan als nieuwe TOP-player. CSB / Mazeblade op Penguin Isle. Lv26 Swordman.
Ik ga je toevoegen in het lijstje!
Het gaat op zich best lekker, alleen vind ik de afstanden lopen tussen bepaalde gebieden te ver.
Je kan ook jezelf laten teleporteren, dat scheelt je vaak een boel lopen, enige nadeel is wel, dat het G200 kost elke keer... ;)
En wat is nou beter? Dual blade wielding of 2-handed weapons? want tja, je wilt uiteindelijk een goede char maken he? (oud maplestory addict) ;)
Dat is ook puur afhankelijk wat je zélf wilt elk wapen heeft zijn eigen voor- en nadelen, die moet je gewoon afwegen... :)
Anoniem: 200262 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:01:
Ik ga het ook is maar proberen :9

Alleen wat ik niet zo goed snap zijn die jobs :S

Ohja ik hou van damage doen , en snel zijn met bows of 1h swords

Welke job moet ik dan nemen :9 ?
Hunter voor pijl en boog... Dan kan je later voor Sharpshooter
Swordsman voor zwaard(en) en kan je later voor Champion óf voor Crusader (Dat is afhankelijk van de persoon die je kiest)

Ben zelf ook op zoek naar een mooi (en overzichtelijk) schema, die dit weergeeft.
Anders maak ik wel screens vanuit de game... :)

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 01-05-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga denk ik voor bow

Maar nu probeer ik em te instal , zegt die dit
http://img364.imageshack.us/my.php?image=labig8.png :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Zodra je een schip kan kopen, doe wat runs tussen de harbors, en je krijgt zo wat geld bij elkaar waardoor je makkelijk die 200G kunt betalen voor de transporters, wat ook een vriend is is natuurlijk de "tickets" en "old Tickets", dat is op zich makkelijk om even terug naar een stad te gaan (Ticket), en dan terug naar de "dorp" waar je bezig bent/was. (Old Ticket), moet je uiteraard je spawnpoint niet terug naar de stad zetten als je in de stad bent :+

Ben zelf ondertussen lvl 42 en een SharpShooter. FYI: Je 2nd job quest begint bij dezelfde persoon als je 1st Job quest

Oh en mijn schip is ondertussen level 20 :P

[ Voor 3% gewijzigd door dusty op 01-05-2007 18:31 ]

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke hij lukt bij mij
Ik ben nu level 9
Wanneer kan ik na mijn first job :P ?
En ik heb nu alle mijn punte op str , krijg ik een stat reset als ik eerst job ga :P ?

En kun je alleen met de muis lopen of kun je ook lopen met wasd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Anoniem: 200262 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:14:
Ik ga denk ik voor bow

Maar nu probeer ik em te instal , zegt die dit
http://img364.imageshack.us/my.php?image=labig8.png :S
dat heb ik dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Anoniem: 200262 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:46:
Oke hij lukt bij mij
Ik ben nu level 9
Wanneer kan ik na mijn first job :P ?
Word allemaal in-game ook al verteld: L10
En ik heb nu alle mijn punte op str , krijg ik een stat reset als ik eerst job ga :P ?
Ik heb het nog niet gehad in ieder geval en weet ook niet of het mogelijk is... :)
En kun je alleen met de muis lopen of kun je ook lopen met wasd ?
Je kan het natuurlijk ook proberen, maar volgens mij is het alleen met de muis... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Cool, ben al aan het downloaden en ik ga mee doen. Zijn er ook alliances hier of got zelf? Of kan dat uberhaupt niet eens?

Ok geinstalled. Dit RULEERRTTT zwaar. Leuke game, soms beetje teveel geloop maar goed.
Mauce / Pinguin Isle Miyoko

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 30670 op 02-05-2007 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:20:
Cool, ben al aan het downloaden en ik ga mee doen. Zijn er ook alliances hier of got zelf? Of kan dat uberhaupt niet eens?
nee dat kan niet :P
Is geen WOW ;)

id fix , download hem van gamershell en het zal lukken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 02-05-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK ben verslaaaaaffd.. echt de hele nacht gespeeld en straks ook nog :P. blij dat ik vrij heb deze week :)

hier nog wat scetches onder aan de pagina misschien wat voor de openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

Ik kwam er al meteen achter dat dit spel niks voor mij is :D de camera suckte al, en met dat soort camera´s kan ik gewoon niet werken. Ik heb niet eens verder gekeken P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Anoniem: 200262 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:55:
[...]

nee dat kan niet :P
Is geen WOW ;)

idifix , download hem van gamershell en het zal lukken ;)
Ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Anoniem: 214579 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:15:
Ik kwam er al meteen achter dat dit spel niks voor mij is :D de camera suckte al, en met dat soort camera´s kan ik gewoon niet werken. Ik heb niet eens verder gekeken P
Wel jammer, dat je daarom jezelf laat weerhouden om deze game te spelen, maar goed ieder zijn meug / mening. :)
Ik zelf vind het camera werk meevallen, gewoon de 'standaard' view gebruiken, dan raak je ook de weg niet kwijt, en kan je eventueel middels de shit zien wat waar ligt, of wat voor monster het is... :)
Anoniem: 30670 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:20:
Kan wel, echter heten ze geen alliance(s) maar Guild(s), net zoals in de meeste games... :) Wat en óf er allemaal voor nodig is, is mij momenteel ook niet bekend, anders ben ik ook wel bereid om een Guild te starten voor Coral Isle... :) ;)

[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben begonnen met die bulle gast die zo groot is. Ben nu level 13 heb mijn eerste job als swords man en een paar quest. Teleporten is graties tot level 10 wat het reizen tussen steden wel makkelijker maakt. Maar ik vind er alleen tot nu toe niet echt veel aan. Wat kan ik zoal voor de toekomst verwachten? Blijft het altijd maar een beetje rondlopen en monstertje doodslaan of is er ook nog iets wat het spel echt interesant maakt?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Postius schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:40:
Ik ben begonnen met die bulle gast die zo groot is. Ben nu level 13 heb mijn eerste job als swords man en een paar quest. Teleporten is graties tot level 10 wat het reizen tussen steden wel makkelijker maakt. Maar ik vind er alleen tot nu toe niet echt veel aan. Wat kan ik zoal voor de toekomst verwachten? Blijft het altijd maar een beetje rondlopen en monstertje doodslaan of is er ook nog iets wat het spel echt interesant maakt?
Je kan natuurlijk ook quests gaan volgen, zie ook:
dusty in "[PC MMORPG] Tales of Pirates - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja die quests heb ik wel maar ik begrijp dus dat dat het is? Op het water met een boot is het gelijk? Zijn er nog iets van grote guilds die dingen kunnen bereiken? Heeft het nut om samen te werken(ja oke maar niemand doet het). Ik zie het stuk nog niet wat dit spel zou moeten onderscheidden zeg maar, maar ik speel nog even door om te kijken hoe het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Hier staat veel informatie over guilds:
http://www.talesofpirates.com/guide_con.php?EncyId=45

Kost 100.000G en je hebt een stone of oath nodig. Zover ik heb kunnen vinden dropt die van een lvl 40 boss op Canary Island. Vandaag geweest met een huisgenoot maar konden hem niet vinden.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Postius schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:16:
Ja die quests heb ik wel maar ik begrijp dus dat dat het is? Op het water met een boot is het gelijk? Zijn er nog iets van grote guilds die dingen kunnen bereiken? Heeft het nut om samen te werken(ja oke maar niemand doet het). Ik zie het stuk nog niet wat dit spel zou moeten onderscheidden zeg maar, maar ik speel nog even door om te kijken hoe het word.
Als ik de URL van Barbaar lees, dan is er ook een mogelijkheid om Guild vs Guild te doen... :) Dus denk dat er ook wel een PvP te vinden is... :)

Zou wel stoer zijn, dan kan je dat te land en ter zee uitvechten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Ja er is ook PvP, maar alleen op een speciale eiland.

Tip:
Quest: "Fallen Lamb" Coords die worden gegeven zijn fout (226,590) moet zijn (2326,590)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ben nu een swordsman, level 22. Postianus op Pingiun Isle, en heb een boot met alles derop en deran, kostte me ook een rib of 5 maar dan heb je ook wel top of the art :p. Ben altijd wle in voor een party!

(ohja fishen heerst xD Zeker omdat je dan ook paarse level tegenstanders neer kan schieten. Maar kan je ook levelen in vissen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Weet iemand hoe je de lading van een schip in 1 keer kan verkopen? ik kan het wel 1 voor 1 verslepen maar dat schiet ook niet echt op

nog een vraag, waar vind ik een man eating sea jelly?. Die is niet te vinden in de monster database

[ Voor 27% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 03-05-2007 14:25 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Asrock RX6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Postius schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:30:
Ben nu een swordsman, level 22. Postianus op Pingiun Isle, en heb een boot met alles derop en deran, kostte me ook een rib of 5 maar dan heb je ook wel top of the art :p. Ben altijd wle in voor een party!

(ohja fishen heerst xD Zeker omdat je dan ook paarse level tegenstanders neer kan schieten. Maar kan je ook levelen in vissen?)
Ja, kost je wel skill points... :)
Fishen is ook als skill te verkrijgen (logisch ook wel, anders kan je gewoon niet vissen), deze kan je dan levelen door de statpoints toe te kennen... :)

@Dusty:

Ook deze tip heb ik toegevoegt in de TS! Wederom mijn dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:12:
Weet iemand hoe je de lading van een schip in 1 keer kan verkopen? ik kan het wel 1 voor 1 verslepen maar dat schiet ook niet echt op

nog een vraag, waar vind ik een man eating sea jelly?. Die is niet te vinden in de monster database
Alles tegelijk niet, maar op de rechtermuis knop klikken op wat je wilt verkopen gaat een stuk sneller dan slepen.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Nu online
dusty schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:18:
[...]

Alles tegelijk niet, maar op de rechtermuis knop klikken op wat je wilt verkopen gaat een stuk sneller dan slepen.
hmm das balen, dat klikken had ik al gevonden ja dat scheelt wel iets.
Man eating sea jelly is overigens te vinden in deep blue, 470 1060. Kwam ze toevallig tegen bij het
zoeken naar iets anders

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Asrock RX6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

is dr al een got guild? zoja, waar meld ik me aan? :)

(lvl 26 sharpshooter atm)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Erikie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:57:
is dr al een got guild? zoja, waar meld ik me aan? :)

(lvl 26 sharpshooter atm)
Voor zover ik weet, is er nog geen GoT guild, anders was het hier allang gemeld en had ik het wel in de TS gezet... :)

Tevens is het volgens mij ook afhankelijk van welke Isle of dat je speelt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Wow. en ik maar denken dat je voor je tweede job (sharpshooter =2nd job) minimaal level 40 moest zijn.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

hmm, ik heb de skill sharpshooter, geen idee of dat de second job is :) snap t sowieso niet helemaal :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
ik speel sinds gisteravond, heb nu een lvl 18 hunter, en een lvl 12 swordsman.

hunter speelt wel lekker, maar swordsman lukt niet echt zonder CON (ik ga voor een AGI crusader )

ook zie ik veel swordsman (swordsmen..?) rondlopen met 2 zwaarden, heb je hier een skill voor nodig? of doe ik wat fout (proberen een 2e zwaard in je shield vakje te slepen) hij equiped dan wel het zwaard, maar dropt het zwaard uit mijn main-hand.

als er een GOT guild komt wil ik er ook wel in.

hunter: Mamoritai
Swordie: Rah

Pinguin server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook op de piguin server. Als iedereen daar nu speelt en zodra er een guild is dan kan heel GoT gewoon daar lid worden. Zal wel mooi wezen.

Stomme fouten gemaakt in het begin.
Ik wil graag met Phyllis als eerste job explorer worden maar weet niet waar ik dat kan doen op welke island. Ingeval niet op Magical Ocean dus ik heb nu als eerste job herbalist, kan ik dat noch verandere?!

OF trouwens het zal wel mooie wezen als je naast je naam in het zwart GOTpowered neer zet (onder opties' name ofzo iets). Weten we (ik) direct of ik je moet afmaken of vriendje moet maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Erikie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 01:19:
hmm, ik heb de skill sharpshooter, geen idee of dat de second job is :) snap t sowieso niet helemaal :)
Skill is letterlijk vertaald een vaardigheid, en is dus geen baan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Anoniem: 30670 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:55:[..]
OF trouwens het zal wel mooie wezen als je naast je naam in het zwart GOTpowered neer zet (onder opties' name ofzo iets). Weten we (ik) direct of ik je moet afmaken of vriendje moet maken :P
Friend (Alt-F) daarna zie je een notepad onderaan de venster met een potloodje, klik daarop en je kunt de "Message" veranderen ( wat dus in zwart naast je naam komt te staan )

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd dat bedoel ik dus. Dus als iedereen die hier speelt elkaar toevoegt en evt achter zijn naam zoals hier boven beschreven werd GOTpowered neer zet is het al een begin van een guild/clan.
Ok ik ben nu over nieuw begonnen vandaag vanwege grove domme fouten. Dus mijn naam is nu: Miyako en speel idd net als alle andere op de Piguin server.
Vandaag om 14.00 begonnen en nu al weer level 17. Dus zo moeilijk is het spel niet het is meer de ontdekkingen van nieuwe landen/ielanden dan echt hak en beuk werk. Al hoe dat niet verkeerd aan toegaat :)
Dus. zie jullie gauw eens op de server. (eens een afspraak maken ofzo in Shaitan city en lekker met een groep ragge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Laatst online: 29-04 15:51

Eranum

geek!

Ook maar meten even aanmelden in het topic hiero. Natuurlijk ook aanwezig op de Pinguin server, met als nick Eranum.

Heb alleen een probleem met de client, telkens bij het in en uit lopen van verschillende gebieden, waardoor een muziekwisseling nodig is, blijft de client bijna een halve minuut lang hangen. Meer mense hier last van?

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Dat had ik ook. Tot nu toe alleen kunnen oplossen door de mp3-tjes uit de music map weg te halen. De sound map kan je wel laten staan.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206655

* Anoniem: 206655 meldt zich :w

Ben net begonnen, lv 5 :X Nette graphics, leuk spel :*)
Speel op penguin server, IGN: iPinky (en nog iGirlie&Him Nude)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 206655 op 05-05-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20314

Zeker een vet spelletje, leuke sfeer ook :)

Happy together, terwijl het toch een pirateren spelletje is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik denk dat ik ook maar een char ga aanmaken op Pinguin Isle... De meeste mede GoT'ers zitten immers ook daar... :) Maar aan de andere kant, hier heb ik al wat tijd in zitten...
Weet iemand of je je char kan migreren naar andere servers? :)

De mensen die net hun IGN('s) gaven heb ik overigens toegevoegt aan de TS... :)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 06-05-2007 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal de TS even me naam willen veranderen van Miyoko naar Miyako... tis namelijk mini verschil maar als men weet wat het echt betekent lol.
Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Anoniem: 30670 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 09:20:
Zal de TS even me naam willen veranderen van Miyoko naar Miyako... tis namelijk mini verschil maar als men weet wat het echt betekent lol.
Dankje :)
Consider it done! :)

offtopic:
Wat zijn die betekenissen dan? :+

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 07-05-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik baal eigenlijk enorm, wil graag dit spel spelen, maar heb niet zoveel tijd meer over... :(
Maar ja, van het weekend maar even tijd maken, als ik van mijn Zelda: Twilight Princess verslaving af ben... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Over een uurtje loop ik waarschijnlijk ook rond op Pinguin en dat word dan waarschijnlijk onder de nick:
MegaJr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Nu online
Zit er ook iemand op coral isle die een healer heeft? ik heb een lvl35 tank en wil wel eens naar forsaken city

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:34:
Zit er ook iemand op coral isle die een healer heeft? ik heb een lvl35 tank en wil wel eens naar forsaken city
Ik zit op Coral Isle, en kan healen, maar kan denk ik helaas niet met je mee naar forsaken city, aangezien ik L20 ben... Wil het overigens wel proberen, niet geschoten altijd mis... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Megajr schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:01:
Over een uurtje loop ik waarschijnlijk ook rond op Pinguin en dat word dan waarschijnlijk onder de nick:
MegaJr
Uiteindelijk zit op Coral Isle :Y Nick is wel hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Nu online
Ik zit ook op coral isle, mijn karakter heet HetKwaaD
lvl38 inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186779

Gewoon weer de zoveelste grinder icm ragnarok clone..

ze proberen het allemaal maar 99% mislukt het, deze hoort
ook bij die 99%.

Je slacht beestjes , beestjes droppen allemaal rare body
parts (hoe bedoel je ragnarok?) je can classup als je jlvl en
lvl 10 hebt of zo.

rode naam vijand is bijna onmogelijk
wit is jou lvl
groen of zo is lager lvl bijna geen exp

je kan zitten om hp/sp terug te krijgen

iedereen ziet er hetzelfde uit.. je hebt maar 4 verschillende chars
dus bijna alles ziet hetzelfde eruit er lopen 500 clones van jou rond..

gewoon 100 in 1 dozijn mmorpg.. niks nieuws.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Klopt, netzoals elke andere MMO moet je monsters afslachten, Yup, groen/wit/rood/paars/zwart-namen van monsters is ook hetzelfde, immers is dat het meest logische om te doen.

En ja onder level 40 lopen er gewoon heel veel mensen met dezelfde equipment rond, en dan krijg je inderdaad een cloon gevoel, echter boven level 40 heb je meer mogelijkheden kwa equipment, en ik moet nog de eerste tegenkomen die er nu exact hetzelfde eruit ziet als mij.

Er zijn echter genoeg verschillen in dit spel te vinden ten opzichte van andere MMO's om het juist niet onder de 100 in 1 dozijn te schuiven.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Nu online
Anoniem: 186779 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:51:

ook bij die 99%.

lvl 10 hebt of zo.

wit is jou lvl

toon volledige bericht
deze is gratis voor een gratis MMoRPG best nog wel de moeite waard.
Het varen met bootjes is een leuke toevoeging die ik nog niet eerder had gezien. Dat iedereen op elkaar lijkt klopt, maar dat komt omdat je op lage levels je armor uit een doosje krijgt en dat is voor iedereen hetzelfde. Wordt op latere levels wel beter, en dan kun je ook weer meer verschillende kanten op met je karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik ga dit spel ook maar eens proberen.

Ik heb dit spel eerder gespeeld volgens mij onder de naam "Pirate King Online". Herkent iemand dit? Dit is volgens mij gewoon een kopie die beter is uitgepakt dan de originele versie.

Tijdens de installatie kreeg ik bij vele .lab files een error dat de source file corrupt is. Wat doe ik hieraan?

EDIT: De HTTP links uit de TS zijn nogal oud en de versie klopt niet meer het is nu 1.33.1 en niet 1.33

Daardoor kreeg ik die errors.

[ Voor 61% gewijzigd door Moonborne op 13-05-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Anoniem: 186779 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:51:
Oh en waarom dan? Zonder onderbouwing heb je aan dit soort zinnen mijns inziens niet zo veel... :)
ook bij die 99%.
Wederom: waarom? :? Heb je het spel zelf al eens gespeelt? :)
lvl 10 hebt of zo.
En dus? Is dat niet de bedoeling van elke MMORPG? :?
wit is jou lvl

En daarom is het een zoveelste Grinder icm Ragnarok clone? :? Zeker nooit gehoort van een logica inbouwen, in een (grafische) user interface? :)
Hoe zou jij zoiets eigenlijk weergeven? :) Als het volgens jou toch elke keer anders moet, om te voorkomen dat het een clone word? WoW heeft toch ook zoiets met kleuren? Zijn zij geen clone dan? Is immers ook afslachten en lvl'en... ;) Maar daar hoor je dan weer nooit iemand over... :)
Verrek, bij WoW lijkt iedereen ook zo op elkaar en bij Ragnarok icm Grinder clones lijkt iedereen ook zo op mekaar... Aaaahh!! Hier ook weer de vraag: Hoe wil je dit oplossen? :? Iedereen maar zijn eigen foto laten uploaden? :? Is imo ook geen oplossing... ;)
Dan heb je niet goed gekeken naar Tales of Pirates / Pirate King Online... :)

In deze game heb je ook de mogelijkheid, zoals Dusty al aangeeft, om je eigen piratenschip te bevaren en de 7 zeeën daarmee te tijsteren... ;)
Heraclius schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:39:
Ik ga dit spel ook maar eens proberen.
Doet me goed om te lezen dat er nog meer spelers bij komen! :)
Ik heb dit spel eerder gespeeld volgens mij onder de naam "Pirate King Online". Herkent iemand dit? Dit is volgens mij gewoon een kopie die beter is uitgepakt dan de originele versie.
Klopt, zie dit als de Amerikaanse versie van Pirate King Online, zie begin van dit topic, is al eens eerder aan de orde geweest ook :)
Tijdens de installatie kreeg ik bij vele .lab files een error dat de source file corrupt is. Wat doe ik hieraan?
Geloof dat je dan de client opnieuw moet downloaden + installeren, niet zeker van.
EDIT: De HTTP links uit de TS zijn nogal oud en de versie klopt niet meer het is nu 1.33.1 en niet 1.33

Daardoor kreeg ik die errors.
Kun je mij vertellen welke links dat zijn? Heb je ook correcte links? Stuur me die per mail of DM en ik pas het aan!

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
GJ-tje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:18:
[...]
Kun je mij vertellen welke links dat zijn? Heb je ook correcte links? Stuur me die per mail of DM en ik pas het aan!
Waar ik die corrupte files van kreeg was de link van ToP @ Filefront in de TS

Ik ben toen naar de officiele site gegaan en de torrent file gekozen. (De versie van de officiele site was trouwens versie 1.33.1 en in de TS is het versie 1.33) Dus dit kun je eventueel bijwerken als je er tijd voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Heraclius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:10:
Waar ik die corrupte files van kreeg was de link van ToP @ Filefront in de TS

Ik ben toen naar de officiele site gegaan en de torrent file gekozen. (De versie van de officiele site was trouwens versie 1.33.1 en in de TS is het versie 1.33) Dus dit kun je eventueel bijwerken als je er tijd voor hebt.
Ik heb het nog mooier gemaakt voor je, ik heb de downloads van de oude versie laten staan en een nieuw kopje toegevoegt voor versie 1.33.1... :)

Dus de download links zijn per heden dus ook weer up-to-date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219855

Ben 3 dagen geleden ook maar eens begonen. Ik zit nu op rainbow isle als Arwenac (lvl 18 hunter), maar als iedereen op penguin zit moet ik miss ook maar overstappen... Ik vind t een zeer verslavend spel. Alleen jammer dat ik de laatste tijd niet veel tijd ervoor heb... Over de Guides: het kan dat de links veranderen want er is iets mis met het forum. Je kunt een tijdje niet bij de guides en dus veranderen de links misschien als het teruggezet word (ik heb geen idee waneer, vandaag waren ze de hele tijd down) Maar de guides van monsters en NPC's staat ook op de talesofpirates.com site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Anoniem: 219855 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:01:
Ben 3 dagen geleden ook maar eens begonen. Ik zit nu op rainbow isle als Arwenac (lvl 18 hunter), maar als iedereen op penguin zit moet ik miss ook maar overstappen... Ik vind t een zeer verslavend spel. Alleen jammer dat ik de laatste tijd niet veel tijd ervoor heb... Over de Guides: het kan dat de links veranderen want er is iets mis met het forum. Je kunt een tijdje niet bij de guides en dus veranderen de links misschien als het teruggezet word (ik heb geen idee waneer, vandaag waren ze de hele tijd down) Maar de guides van monsters en NPC's staat ook op de talesofpirates.com site.
Moet ik je huidige char nog wel toevoegen in het 'wie speelt waar?'-gedeelte?

Wel balen dat de links naar de guides dus wéér gaan veranderen... :(
Jammer dat ze daar geen CMS voor gebruiken of zo, of in ieder geval pretty URLs... ;)
Dan kan je de links hetzelfde laten, en de achterliggende verwijzing gewoon aanpassen, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Gezien de naam dacht ik meteen aan "Tales of" games van Namco :o

Maar dit ziet er wel grappig uit, maar na MapleStory heb ik gemerkt dat ik toch niet echt MMORPG materiaal ben.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220245

Hmm even uittesten. Nick word waarscheinlijk Cherrii op Pinguen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Ik ga dit ook maar eens spelen, ben gek op piraten games!
Ben hem nu aan het downloaden en een account aant maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Voor het eerst sinds enige tijd weer gespeelt (had weer wat tijd)..
Ben toen van L20 naar L22 gegaan... Nog 3 levels en dan krijg ik weer paar mooie dingen uit het kistje... :)

Welke dingen zijn dat eigenlijk? Ik ben een Phyllis Herbalist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Wijzig mijn naam even in DJNeoS ipv Mazeblade, plz? Ben nu lv40 Crusader. Nu wordt het pas echt leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
CSB schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:53:
Wijzig mijn naam even in DJNeoS ipv Mazeblade, plz? Ben nu lv40 Crusader. Nu wordt het pas echt leuk. :P
Checked & Done... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Nu online
Mensen die op coral isle zitten kunnen overwegen bij 'the 300' te gaan. Da's een nederlandse guild.
Ik heb toegeslagen tijdens dubbele xp en ben inmiddels level 50 champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Is het misschien een idee om binnenkort voor de mensen op Penguin een meet & greet te oganiseren? En dan gezamelijk de Forsaken City of Dark Swamp maps door te pluizen? Lijkt me best lache. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Nu online
FF een screenie gemaakt van de 'primal rage' skill omdat die er zo cool uit ziet. Er komt een gigantische voet uit de lucht die de tegenstander plet, gepaard gaand met schudden van het beeld en scheuren in de grond achterlatende. Altijd leuk om af te vuren in newbie gebieden ;).

http://img339.imageshack.us/img339/6241/splatlq6.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 03-06-2007 10:48 ]

Pagina: 1 2 Laatste