Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verwijderd
Alleen wat ik niet zo goed snap zijn die jobs
Ohja ik hou van damage doen , en snel zijn met bows of 1h swords
Welke job moet ik dan nemen
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 17:02 ]
Ik ga je toevoegen in het lijstje!CSB schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:22:
Ik meld me hierbij aan als nieuwe TOP-player. CSB / Mazeblade op Penguin Isle. Lv26 Swordman.
Je kan ook jezelf laten teleporteren, dat scheelt je vaak een boel lopen, enige nadeel is wel, dat het G200 kost elke keer...Het gaat op zich best lekker, alleen vind ik de afstanden lopen tussen bepaalde gebieden te ver.
Dat is ook puur afhankelijk wat je zélf wilt elk wapen heeft zijn eigen voor- en nadelen, die moet je gewoon afwegen...En wat is nou beter? Dual blade wielding of 2-handed weapons? want tja, je wilt uiteindelijk een goede char maken he? (oud maplestory addict)
Hunter voor pijl en boog... Dan kan je later voor SharpshooterVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:01:
Ik ga het ook is maar proberen![]()
Alleen wat ik niet zo goed snap zijn die jobs
Ohja ik hou van damage doen , en snel zijn met bows of 1h swords
Welke job moet ik dan nemen?
Swordsman voor zwaard(en) en kan je later voor Champion óf voor Crusader (Dat is afhankelijk van de persoon die je kiest)
Ben zelf ook op zoek naar een mooi (en overzichtelijk) schema, die dit weergeeft.
Anders maak ik wel screens vanuit de game...
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 01-05-2007 17:34 ]
Verwijderd
Maar nu probeer ik em te instal , zegt die dit
http://img364.imageshack.us/my.php?image=labig8.png
Ben zelf ondertussen lvl 42 en een SharpShooter. FYI: Je 2nd job quest begint bij dezelfde persoon als je 1st Job quest
Oh en mijn schip is ondertussen level 20
[ Voor 3% gewijzigd door dusty op 01-05-2007 18:31 ]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Ik ben nu level 9
Wanneer kan ik na mijn first job
En ik heb nu alle mijn punte op str , krijg ik een stat reset als ik eerst job ga
En kun je alleen met de muis lopen of kun je ook lopen met wasd ?
dat heb ik dus ookVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:14:
Ik ga denk ik voor bow
Maar nu probeer ik em te instal , zegt die dit
http://img364.imageshack.us/my.php?image=labig8.png
Word allemaal in-game ook al verteld: L10Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:46:
Oke hij lukt bij mij
Ik ben nu level 9
Wanneer kan ik na mijn first job?
Ik heb het nog niet gehad in ieder geval en weet ook niet of het mogelijk is...En ik heb nu alle mijn punte op str , krijg ik een stat reset als ik eerst job ga?
Je kan het natuurlijk ook proberen, maar volgens mij is het alleen met de muis...En kun je alleen met de muis lopen of kun je ook lopen met wasd ?
Verwijderd
Ok geinstalled. Dit RULEERRTTT zwaar. Leuke game, soms beetje teveel geloop maar goed.
Mauce / Pinguin Isle Miyoko
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 03:17 ]
Verwijderd
nee dat kan nietVerwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:20:
Cool, ben al aan het downloaden en ik ga mee doen. Zijn er ook alliances hier of got zelf? Of kan dat uberhaupt niet eens?
Is geen WOW
id fix , download hem van gamershell en het zal lukken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 00:55 ]
Verwijderd
hier nog wat scetches onder aan de pagina misschien wat voor de openingspost
Verwijderd
Ok bedanktVerwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:55:
[...]
nee dat kan niet![]()
Is geen WOW
idifix , download hem van gamershell en het zal lukken
Wel jammer, dat je daarom jezelf laat weerhouden om deze game te spelen, maar goed ieder zijn meug / mening.Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:15:
Ik kwam er al meteen achter dat dit spel niks voor mij isde camera suckte al, en met dat soort camera´s kan ik gewoon niet werken. Ik heb niet eens verder gekeken P
Ik zelf vind het camera werk meevallen, gewoon de 'standaard' view gebruiken, dan raak je ook de weg niet kwijt, en kan je eventueel middels de shit zien wat waar ligt, of wat voor monster het is...
Kan wel, echter heten ze geen alliance(s) maar Guild(s), net zoals in de meeste games...Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 00:20:
Cool, ben al aan het downloaden en ik ga mee doen. Zijn er ook alliances hier of got zelf? Of kan dat uberhaupt niet eens?
[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2007 17:37 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Je kan natuurlijk ook quests gaan volgen, zie ook:Postius schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:40:
Ik ben begonnen met die bulle gast die zo groot is. Ben nu level 13 heb mijn eerste job als swords man en een paar quest. Teleporten is graties tot level 10 wat het reizen tussen steden wel makkelijker maakt. Maar ik vind er alleen tot nu toe niet echt veel aan. Wat kan ik zoal voor de toekomst verwachten? Blijft het altijd maar een beetje rondlopen en monstertje doodslaan of is er ook nog iets wat het spel echt interesant maakt?
dusty in "[PC MMORPG] Tales of Pirates - Deel 1"
http://www.talesofpirates.com/guide_con.php?EncyId=45
Kost 100.000G en je hebt een stone of oath nodig. Zover ik heb kunnen vinden dropt die van een lvl 40 boss op Canary Island. Vandaag geweest met een huisgenoot maar konden hem niet vinden.
Barbaar
Als ik de URL van Barbaar lees, dan is er ook een mogelijkheid om Guild vs Guild te doen...Postius schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:16:
Ja die quests heb ik wel maar ik begrijp dus dat dat het is? Op het water met een boot is het gelijk? Zijn er nog iets van grote guilds die dingen kunnen bereiken? Heeft het nut om samen te werken(ja oke maar niemand doet het). Ik zie het stuk nog niet wat dit spel zou moeten onderscheidden zeg maar, maar ik speel nog even door om te kijken hoe het word.
Zou wel stoer zijn, dan kan je dat te land en ter zee uitvechten!
Tip:
Quest: "Fallen Lamb" Coords die worden gegeven zijn fout (226,590) moet zijn (2326,590)
Back In Black!
(ohja fishen heerst xD Zeker omdat je dan ook paarse level tegenstanders neer kan schieten. Maar kan je ook levelen in vissen?)
nog een vraag, waar vind ik een man eating sea jelly?. Die is niet te vinden in de monster database
[ Voor 27% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 03-05-2007 14:25 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ja, kost je wel skill points...Postius schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:30:
Ben nu een swordsman, level 22. Postianus op Pingiun Isle, en heb een boot met alles derop en deran, kostte me ook een rib of 5 maar dan heb je ook wel top of the art. Ben altijd wle in voor een party!
(ohja fishen heerst xD Zeker omdat je dan ook paarse level tegenstanders neer kan schieten. Maar kan je ook levelen in vissen?)
Fishen is ook als skill te verkrijgen (logisch ook wel, anders kan je gewoon niet vissen), deze kan je dan levelen door de statpoints toe te kennen...
@Dusty:
Ook deze tip heb ik toegevoegt in de TS! Wederom mijn dank!
Alles tegelijk niet, maar op de rechtermuis knop klikken op wat je wilt verkopen gaat een stuk sneller dan slepen.Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:12:
Weet iemand hoe je de lading van een schip in 1 keer kan verkopen? ik kan het wel 1 voor 1 verslepen maar dat schiet ook niet echt op
nog een vraag, waar vind ik een man eating sea jelly?. Die is niet te vinden in de monster database
Back In Black!
hmm das balen, dat klikken had ik al gevonden ja dat scheelt wel iets.dusty schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:18:
[...]
Alles tegelijk niet, maar op de rechtermuis knop klikken op wat je wilt verkopen gaat een stuk sneller dan slepen.
Man eating sea jelly is overigens te vinden in deep blue, 470 1060. Kwam ze toevallig tegen bij het
zoeken naar iets anders
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
(lvl 26 sharpshooter atm)
traktor scratch!
Voor zover ik weet, is er nog geen GoT guild, anders was het hier allang gemeld en had ik het wel in de TS gezet...Erikie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:57:
is dr al een got guild? zoja, waar meld ik me aan?
Tevens is het volgens mij ook afhankelijk van welke Isle of dat je speelt...
Wow. en ik maar denken dat je voor je tweede job (sharpshooter =2nd job) minimaal level 40 moest zijn.Erikie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:57:
Back In Black!
traktor scratch!
hunter speelt wel lekker, maar swordsman lukt niet echt zonder CON (ik ga voor een AGI crusader )
ook zie ik veel swordsman (swordsmen..?) rondlopen met 2 zwaarden, heb je hier een skill voor nodig? of doe ik wat fout (proberen een 2e zwaard in je shield vakje te slepen) hij equiped dan wel het zwaard, maar dropt het zwaard uit mijn main-hand.
als er een GOT guild komt wil ik er ook wel in.
hunter: Mamoritai
Swordie: Rah
Pinguin server
Verwijderd
Stomme fouten gemaakt in het begin.
Ik wil graag met Phyllis als eerste job explorer worden maar weet niet waar ik dat kan doen op welke island. Ingeval niet op Magical Ocean dus ik heb nu als eerste job herbalist, kan ik dat noch verandere?!
OF trouwens het zal wel mooie wezen als je naast je naam in het zwart GOTpowered neer zet (onder opties' name ofzo iets). Weten we (ik) direct of ik je moet afmaken of vriendje moet maken
Skill is letterlijk vertaald een vaardigheid, en is dus geen baan...Erikie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 01:19:
hmm, ik heb de skill sharpshooter, geen idee of dat de second job issnap t sowieso niet helemaal
Friend (Alt-F) daarna zie je een notepad onderaan de venster met een potloodje, klik daarop en je kunt de "Message" veranderen ( wat dus in zwart naast je naam komt te staan )Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:55:[..]
OF trouwens het zal wel mooie wezen als je naast je naam in het zwart GOTpowered neer zet (onder opties' name ofzo iets). Weten we (ik) direct of ik je moet afmaken of vriendje moet maken
Back In Black!
Verwijderd
Ok ik ben nu over nieuw begonnen vandaag vanwege grove domme fouten. Dus mijn naam is nu: Miyako en speel idd net als alle andere op de Piguin server.
Vandaag om 14.00 begonnen en nu al weer level 17. Dus zo moeilijk is het spel niet het is meer de ontdekkingen van nieuwe landen/ielanden dan echt hak en beuk werk. Al hoe dat niet verkeerd aan toegaat
Dus. zie jullie gauw eens op de server. (eens een afspraak maken ofzo in Shaitan city en lekker met een groep ragge)
Heb alleen een probleem met de client, telkens bij het in en uit lopen van verschillende gebieden, waardoor een muziekwisseling nodig is, blijft de client bijna een halve minuut lang hangen. Meer mense hier last van?
tää on taas niin tätä
Barbaar
Verwijderd

Ben net begonnen, lv 5

Speel op penguin server, IGN: iPinky (en nog iGirlie&Him Nude)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 16:09 ]
Verwijderd
Happy together, terwijl het toch een pirateren spelletje is
Weet iemand of je je char kan migreren naar andere servers?
De mensen die net hun IGN('s) gaven heb ik overigens toegevoegt aan de TS...
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 06-05-2007 01:31 ]
Verwijderd
Dankje
Consider it done!Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 09:20:
Zal de TS even me naam willen veranderen van Miyoko naar Miyako... tis namelijk mini verschil maar als men weet wat het echt betekent lol.
Dankje
Wat zijn die betekenissen dan?
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 07-05-2007 17:25 ]
Maar ja, van het weekend maar even tijd maken, als ik van mijn Zelda: Twilight Princess verslaving af ben...
MegaJr
Ik zit op Coral Isle, en kan healen, maar kan denk ik helaas niet met je mee naar forsaken city, aangezien ik L20 ben... Wil het overigens wel proberen, niet geschoten altijd mis...Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:34:
Zit er ook iemand op coral isle die een healer heeft? ik heb een lvl35 tank en wil wel eens naar forsaken city
Uiteindelijk zit op Coral IsleMegajr schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:01:
Over een uurtje loop ik waarschijnlijk ook rond op Pinguin en dat word dan waarschijnlijk onder de nick:
MegaJr

lvl38 inmiddels
Verwijderd
ze proberen het allemaal maar 99% mislukt het, deze hoort
ook bij die 99%.
Je slacht beestjes , beestjes droppen allemaal rare body
parts (hoe bedoel je ragnarok?) je can classup als je jlvl en
lvl 10 hebt of zo.
rode naam vijand is bijna onmogelijk
wit is jou lvl
groen of zo is lager lvl bijna geen exp
je kan zitten om hp/sp terug te krijgen
iedereen ziet er hetzelfde uit.. je hebt maar 4 verschillende chars
dus bijna alles ziet hetzelfde eruit er lopen 500 clones van jou rond..
gewoon 100 in 1 dozijn mmorpg.. niks nieuws..

En ja onder level 40 lopen er gewoon heel veel mensen met dezelfde equipment rond, en dan krijg je inderdaad een cloon gevoel, echter boven level 40 heb je meer mogelijkheden kwa equipment, en ik moet nog de eerste tegenkomen die er nu exact hetzelfde eruit ziet als mij.
Er zijn echter genoeg verschillen in dit spel te vinden ten opzichte van andere MMO's om het juist niet onder de 100 in 1 dozijn te schuiven.
Back In Black!
deze is gratis voor een gratis MMoRPG best nog wel de moeite waard.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:51:
Gewoon weer de zoveelste grinder icm ragnarok clone..
ze proberen het allemaal maar 99% mislukt het, deze hoort
ook bij die 99%.
Je slacht beestjes , beestjes droppen allemaal rare body
lvl 10 hebt of zo.
rode naam vijand is bijna onmogelijk
wit is jou lvl
iedereen ziet er hetzelfde uit.. je hebt maar 4 verschillende chars
gewoon 100 in 1 dozijn mmorpg.. niks nieuws..
Het varen met bootjes is een leuke toevoeging die ik nog niet eerder had gezien. Dat iedereen op elkaar lijkt klopt, maar dat komt omdat je op lage levels je armor uit een doosje krijgt en dat is voor iedereen hetzelfde. Wordt op latere levels wel beter, en dan kun je ook weer meer verschillende kanten op met je karakter.
Ik heb dit spel eerder gespeeld volgens mij onder de naam "Pirate King Online". Herkent iemand dit? Dit is volgens mij gewoon een kopie die beter is uitgepakt dan de originele versie.
Tijdens de installatie kreeg ik bij vele .lab files een error dat de source file corrupt is. Wat doe ik hieraan?
EDIT: De HTTP links uit de TS zijn nogal oud en de versie klopt niet meer het is nu 1.33.1 en niet 1.33
Daardoor kreeg ik die errors.
[ Voor 61% gewijzigd door Moonborne op 13-05-2007 11:40 ]
Oh en waarom dan? Zonder onderbouwing heb je aan dit soort zinnen mijns inziens niet zo veel...Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:51:
Gewoon weer de zoveelste grinder icm ragnarok clone..
Wederom: waarom?ze proberen het allemaal maar 99% mislukt het, deze hoort
ook bij die 99%.
En dus? Is dat niet de bedoeling van elke MMORPG?Je slacht beestjes , beestjes droppen allemaal rare body
lvl 10 hebt of zo.
En daarom is het een zoveelste Grinder icm Ragnarok clone?rode naam vijand is bijna onmogelijk
wit is jou lvl
Hoe zou jij zoiets eigenlijk weergeven?
Verrek, bij WoW lijkt iedereen ook zo op elkaar en bij Ragnarok icm Grinder clones lijkt iedereen ook zo op mekaar... Aaaahh!! Hier ook weer de vraag: Hoe wil je dit oplossen?iedereen ziet er hetzelfde uit.. je hebt maar 4 verschillende chars
Dan heb je niet goed gekeken naar Tales of Pirates / Pirate King Online...gewoon 100 in 1 dozijn mmorpg.. niks nieuws..
In deze game heb je ook de mogelijkheid, zoals Dusty al aangeeft, om je eigen piratenschip te bevaren en de 7 zeeën daarmee te tijsteren...
Doet me goed om te lezen dat er nog meer spelers bij komen!Heraclius schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:39:
Ik ga dit spel ook maar eens proberen.
Klopt, zie dit als de Amerikaanse versie van Pirate King Online, zie begin van dit topic, is al eens eerder aan de orde geweest ookIk heb dit spel eerder gespeeld volgens mij onder de naam "Pirate King Online". Herkent iemand dit? Dit is volgens mij gewoon een kopie die beter is uitgepakt dan de originele versie.
Geloof dat je dan de client opnieuw moet downloaden + installeren, niet zeker van.Tijdens de installatie kreeg ik bij vele .lab files een error dat de source file corrupt is. Wat doe ik hieraan?
Kun je mij vertellen welke links dat zijn? Heb je ook correcte links? Stuur me die per mail of DM en ik pas het aan!EDIT: De HTTP links uit de TS zijn nogal oud en de versie klopt niet meer het is nu 1.33.1 en niet 1.33
Daardoor kreeg ik die errors.
[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2007 17:27 ]
Waar ik die corrupte files van kreeg was de link van ToP @ Filefront in de TSGJ-tje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:18:
[...]
Kun je mij vertellen welke links dat zijn? Heb je ook correcte links? Stuur me die per mail of DM en ik pas het aan!
Ik ben toen naar de officiele site gegaan en de torrent file gekozen. (De versie van de officiele site was trouwens versie 1.33.1 en in de TS is het versie 1.33) Dus dit kun je eventueel bijwerken als je er tijd voor hebt.
Ik heb het nog mooier gemaakt voor je, ik heb de downloads van de oude versie laten staan en een nieuw kopje toegevoegt voor versie 1.33.1...Heraclius schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:10:
Waar ik die corrupte files van kreeg was de link van ToP @ Filefront in de TS
Ik ben toen naar de officiele site gegaan en de torrent file gekozen. (De versie van de officiele site was trouwens versie 1.33.1 en in de TS is het versie 1.33) Dus dit kun je eventueel bijwerken als je er tijd voor hebt.
Dus de download links zijn per heden dus ook weer up-to-date!
Verwijderd
Moet ik je huidige char nog wel toevoegen in het 'wie speelt waar?'-gedeelte?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:01:
Ben 3 dagen geleden ook maar eens begonen. Ik zit nu op rainbow isle als Arwenac (lvl 18 hunter), maar als iedereen op penguin zit moet ik miss ook maar overstappen... Ik vind t een zeer verslavend spel. Alleen jammer dat ik de laatste tijd niet veel tijd ervoor heb... Over de Guides: het kan dat de links veranderen want er is iets mis met het forum. Je kunt een tijdje niet bij de guides en dus veranderen de links misschien als het teruggezet word (ik heb geen idee waneer, vandaag waren ze de hele tijd down) Maar de guides van monsters en NPC's staat ook op de talesofpirates.com site.
Wel balen dat de links naar de guides dus wéér gaan veranderen...
Jammer dat ze daar geen CMS voor gebruiken of zo, of in ieder geval pretty URLs...
Dan kan je de links hetzelfde laten, en de achterliggende verwijzing gewoon aanpassen, maar ja...
Maar dit ziet er wel grappig uit, maar na MapleStory heb ik gemerkt dat ik toch niet echt MMORPG materiaal ben.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Ben hem nu aan het downloaden en een account aant maken.
Ben toen van L20 naar L22 gegaan... Nog 3 levels en dan krijg ik weer paar mooie dingen uit het kistje...
Welke dingen zijn dat eigenlijk? Ik ben een Phyllis Herbalist...
Checked & Done...CSB schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:53:
Wijzig mijn naam even in DJNeoS ipv Mazeblade, plz? Ben nu lv40 Crusader. Nu wordt het pas echt leuk.
Ik heb toegeslagen tijdens dubbele xp en ben inmiddels level 50 champion.
http://img339.imageshack.us/img339/6241/splatlq6.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 03-06-2007 10:48 ]
Je link naar het plaatje doet het niet...Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:08:
FF een screenie gemaakt van de 'primal rage' skill omdat die er zo cool uit ziet. Er komt een gigantische voet uit de lucht die de tegenstander plet, gepaard gaand met schudden van het beeld en scheuren in de grond achterlatende. Altijd leuk om af te vuren in newbie gebieden.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2007 12:24 ]
En ik moet zeggen... Ik kom nu eigenlijk ook steeds meer in het spel te zitten...
Waarom of waardoor, I don't know, maar het spreekt me allemaal wel goed aan!
Ben nu overigens ook L26 inmiddels... Dus hard op weg naar L40 om uiteindelijk Seal Master te worden!
gefixt
Ziet er wel machtig uit zeg!
Kom ik aan met mijn Spirutual Bolt...
kun je je schip ook equipen met kannonen e.d of is het schip alleen een vervoermiddel ?
HDD 6320 is LIeeev
Ik kan niet wachten om een Phyllis Herbalist te worden... Wel balen dat je voor bepaalde skills gewoon veel andere skills weer moet hebben...
Vind het wel jammer om te zien, dat niet veel mede GoT'ers dit spel spelen, ik vind het namelijk eigenlijk ontzettend leuk worden en ben nog maar L30 inmiddels!
ik ben nu level 13 mijn nick is Jodocus en ik speel op Pinguin Isle
Ik heb een account van lvl 23 op Pinguin Isle en een van lvl 17 op Coral Isle. Ben nu van plan om wat meer op Coral Isle te spelen, omdat daar ook wat mensen uit mijn klas spelen
Mijn nick is trouwens op allebei uberPrzwalski
Knight who says 你
Net eventjes gespeelt... D'r is niet zo heel veel veranderd, er is een help toegevoegt in de game...
Moet zeggen, ziet er handig uit...
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2007 23:35 ]
Dankjewel voor de tip, ik heb deze (voor nu) toegevoegd onder Tips & Guides voor Tales of Pirates.CSB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:26:
Dames & Heren! We hebben een Guild op Penguin Isle genaamd Dutch Pirates. Wie daar in wil moet mij maar even adden. (DJNeoS) Ik zorg dat je erin komt. Het gemiddelde level is rond de 40 en de gehele guild is NL.
Mochten er nog meer Guilds zijn, laat het me weten, dan maak ik in de TS daar een apart kopje voor...
geappliedCSB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:26:
Dames & Heren! We hebben een Guild op Penguin Isle genaamd Dutch Pirates. Wie daar in wil moet mij maar even adden. (DJNeoS) Ik zorg dat je erin komt. Het gemiddelde level is rond de 40 en de gehele guild is NL.
traktor scratch!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Diegene weet echter nog niet zo heel goed hoe het werkt, dus ik help diegene daar bij.
Alleen nu zitten we samen een beetje vast. Diegene heeft de Herbalist Promo Quest momenteel, is tevens L10, maar heeft geen Guide Chest meer.
Nu is mijn vraag, hoort dit zo, gedurende je Promo quest, dat je je Guide Chest kwijt bent?
Daar staat me namelijk heel erg vaag wat van bij...
p.s. vandaag Lv55 geworden. We gaan binnenkort naar de Dark Swamps om leuke equips te zoeken. Iedereen die serieus speelt en wel met onze guild meewil moet zich dan ff aanmelden.
[ Voor 65% gewijzigd door CSB op 02-07-2007 00:27 ]
Valt me op dat er weinig animo voor deze game is, weten jullie waar dit door komt?
Ik vind het eigenlijk best jammer, want als je het eenmaal speelt is het best een leuk spelletje.
Inmiddels ben ik overigens L35, en heeft diegene die problemen had met de Guide Chest inmiddels een nieuw account aangemaakt, waar diegene inmiddels een stuk verder mee is en overigens ook een betere build heeft...
Back In Black!
Je kan gewoon die channels uitschakelen, dan krijg je daar geen berichten meer van.dusty schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:13:
IK weet niet waarom er weinig animo voor is, ik weet wel wat mij het meest tegenstaat in het spel, en dat is dat iedereen maar kan roepen tegen de wereld. En altijd maar dezelfde vragen over en over en over. Dat is mij uiteindelijk tegen gaan zitten, en is in principe de reden waarom ik gestopt ben ( was iets van level 48 ) De community viel mij namelijk heel erg tegen.
Zo heb ik World dus uit staan of zet ik die uit...
Heb geloof ik alleen Local, Guild en Party aan staan...
Ben een CON champ begonnen.
Ik zie ook oude bekende uit het ROSE Online tijdperk hier
Op welke server zitten de meeste GoT'ers ? Ik hoop ook Rainbow omdat ik daar begonnen ben met paar vrienden
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 16:04 ]
Geen idee of hij onder Vista draait. Zou je moeten proberen.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:02:
ziet er wel interessant uit, beetje R.O.S.E achtig. denk dat ik hem ook ga proberen. weet iemand of hij draait onder vista?
Joyke ook van het ROSE tijdperk
Mijn ingame nick is 1337n00b omdat ik me eerste char Psychoot verwijderd had ivm verkeerde stats-indeling. Kon zo snel diezelfde naam niet meer gebruiken omdat ie al voor kwam.
[ Voor 14% gewijzigd door Psychoot op 26-07-2007 16:42 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ikzelf ben level 11 en bezig met de quest voor Swordsman, maar als ik in de buurt kom, wordt ik eigenlijk gewoon gekilled. Alles is veel te sterk. Geen idee wat ik eraan kan doen.
Mijn vriendin is ook bezig met dit spel.
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 16-08-2007 21:35 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Heb toen gezien dat er een update geweest is voor Tales of Pirates en dat daarbij een heleboel nieuwe dingen bij zijn uitgekomen.
Ik zal de TS dan ook zo spoedig mogelijk updaten, in ieder geval de links naar de download van de nieuwe versie en wat er zoal nieuw is, in versie 1.36...
Kan je 2 dingen doen:Arunia schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:35:
Volgens de site van TOP is het mogelijk om het spel onder Vista te draaien.
Ikzelf ben level 11 en bezig met de quest voor Swordsman, maar als ik in de buurt kom, wordt ik eigenlijk gewoon gekilled. Alles is veel te sterk. Geen idee wat ik eraan kan doen.
Mijn vriendin is ook bezig met dit spel.
- Trainen tot je een hoger level hebt en dus betere stats bezit
- Iemand uitnodigen voor een party, zodat die je kan helpen
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 16-08-2007 23:22 ]
Verwijderd
Ik ben pas net begonnen, lvl 6, op Pinguin Isle.
Maar ik heb een vraagje:
Hebben jullie ook dat de lettertypen nauwelijks te lezen zijn?
Ik speel op 800 x 600, full screen, maar soms moet ik echt moeite doen om het goed te lezen.
Ik heb een Nvidia kaart!
Even een update: Ben nu level 61 op de penguin server. Nu begint een crusader pas leuk te worden. Mijn attack speed heeft de 210 punten gepasseerd, wat betekend dat mijn Illusion Slash de 2e multiplier behaald heeft. Dus met een slash doe ik nu ongeveer tussen de 2500 en 3000 damage. Kijk, dat schiet op.
Nu hoef ik dus geen agility meer te levelen, dus kan ik alle statpoints op strength zetten wat resulteert in hogere damage.
We doen nu de Demonic World maze, waar enigma chests en veel gems te vinden zijn. Ben alleen met lv61 nog nét iets te zwak om goed te kunnen overleven daar.
Even een tip voor crusaders: Zoek een guide om de "sparkling ring of the fish scale" te krijgen. Dit verhoogt je attack speed met 5%, zoals sommige swords ook doen. Dit resulteert in een relatief goeie slash damage op een laag level. Nog een klein puntje: level de "beserk" skill niet te ver, op latere levels is deze zinloos.
P.s. Elk weekend double experience komende maand!
Ik blijf het een leuk spel vinden, ondanks dat ik het erg weinig speel.
Jammer dat het topic zo goed als doodgebloed is, wat natuurlijk verschillende oorzaken heeft...
Maar komt vast en zeker wel goed!
Ik zal trouwens een keer alle info in de TS updaten, hopelijk schopt dat wat meer leven in het topic.
Dus heb je tips, ideeën, of wat dan ook, laat het met middels een DM weten, dan weet je zeker dat ik het berichtje lees!
Ik las hierboven iets over elk weekend double experience.
Nu vraag ik me af, is dit nog steeds zo?
[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2007 09:24 ]
Verwijderd
en me vraag is als er iemand please kan komen ik garandeer je dat ik je zal lvlen
want het is zo saai alleen ik bn nederlander
mijn naam in de server dead sea is Syntax lvl 45 , Snaplyk lvl 30
Zijn er nog mensen die spelen?