[PC MMORPG] Tales of Pirates - Deel 1

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:08:
FF een screenie gemaakt van de 'primal rage' skill omdat die er zo cool uit ziet. Er komt een gigantische voet uit de lucht die de tegenstander plet, gepaard gaand met schudden van het beeld en scheuren in de grond achterlatende. Altijd leuk om af te vuren in newbie gebieden ;).

[afbeelding]
Je link naar het plaatje doet het niet...

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Heb sinds een lange poos weer even gespeelt...
En ik moet zeggen... Ik kom nu eigenlijk ook steeds meer in het spel te zitten...
Waarom of waardoor, I don't know, maar het spreekt me allemaal wel goed aan!
Ben nu overigens ook L26 inmiddels... Dus hard op weg naar L40 om uiteindelijk Seal Master te worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
GJ-tje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:22:
[...]
Je link naar het plaatje doet het niet...
gefixt

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ziet er wel machtig uit zeg!
Kom ik aan met mijn Spirutual Bolt... :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-08 13:13

Neerio

bezorgt ook bij regen

hoe is het varen in dit spel ?
kun je je schip ook equipen met kannonen e.d of is het schip alleen een vervoermiddel ?

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Woei! Het heeft even mogen duren, maar ik ben dan eindelijk L30! _O_
Ik kan niet wachten om een Phyllis Herbalist te worden... Wel balen dat je voor bepaalde skills gewoon veel andere skills weer moet hebben... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wel jammer dat topic niet zo actief (meer) is...
Vind het wel jammer om te zien, dat niet veel mede GoT'ers dit spel spelen, ik vind het namelijk eigenlijk ontzettend leuk worden en ben nog maar L30 inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik heb het spel ook maar eens geprobeert en ik vind het zeker een leuk spel.
ik ben nu level 13 mijn nick is Jodocus en ik speel op Pinguin Isle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 10:25
ben nu ook begonnen

Ik heb een account van lvl 23 op Pinguin Isle en een van lvl 17 op Coral Isle. Ben nu van plan om wat meer op Coral Isle te spelen, omdat daar ook wat mensen uit mijn klas spelen :P.

Mijn nick is trouwens op allebei uberPrzwalski

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
D'r is een nieuwe versie van ToP... Ik zal als ik tijd heb de TS weer updaten, met de links naar de nieuwe versie! :)

Net eventjes gespeelt... D'r is niet zo heel veel veranderd, er is een help toegevoegt in de game... :)
Moet zeggen, ziet er handig uit... :)

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 14-06-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Dames & Heren! We hebben een Guild op Penguin Isle genaamd Dutch Pirates. Wie daar in wil moet mij maar even adden. (DJNeoS) Ik zorg dat je erin komt. Het gemiddelde level is rond de 40 en de gehele guild is NL.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
CSB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:26:
Dames & Heren! We hebben een Guild op Penguin Isle genaamd Dutch Pirates. Wie daar in wil moet mij maar even adden. (DJNeoS) Ik zorg dat je erin komt. Het gemiddelde level is rond de 40 en de gehele guild is NL.
Dankjewel voor de tip, ik heb deze (voor nu) toegevoegd onder Tips & Guides voor Tales of Pirates.
Mochten er nog meer Guilds zijn, laat het me weten, dan maak ik in de TS daar een apart kopje voor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

CSB schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:26:
geapplied :) was ff zoeken waar ik moest reggen, maaruh, ik heb me geregged onder de naam erikieEE

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Welkom bij de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb me net ook maar even geregistreerd bij dit spel. Ben de client nu aan het downloaden.

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Iemand die ik ken, speelt sinds kort ook mee, en vind het spel ook best leuk om te doen.
Diegene weet echter nog niet zo heel goed hoe het werkt, dus ik help diegene daar bij.
Alleen nu zitten we samen een beetje vast. Diegene heeft de Herbalist Promo Quest momenteel, is tevens L10, maar heeft geen Guide Chest meer.

Nu is mijn vraag, hoort dit zo, gedurende je Promo quest, dat je je Guide Chest kwijt bent?
Daar staat me namelijk heel erg vaag wat van bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Nee, pas na lvl 40. Dus je maat is het zaadje. :(
p.s. vandaag Lv55 geworden. We gaan binnenkort naar de Dark Swamps om leuke equips te zoeken. Iedereen die serieus speelt en wel met onze guild meewil moet zich dan ff aanmelden. :)

[ Voor 65% gewijzigd door CSB op 02-07-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ben een weekje ziek geweest, en dacht opeens hier weer aan...
Valt me op dat er weinig animo voor deze game is, weten jullie waar dit door komt?
Ik vind het eigenlijk best jammer, want als je het eenmaal speelt is het best een leuk spelletje.

Inmiddels ben ik overigens L35, en heeft diegene die problemen had met de Guide Chest inmiddels een nieuw account aangemaakt, waar diegene inmiddels een stuk verder mee is en overigens ook een betere build heeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

IK weet niet waarom er weinig animo voor is, ik weet wel wat mij het meest tegenstaat in het spel, en dat is dat iedereen maar kan roepen tegen de wereld. En altijd maar dezelfde vragen over en over en over. Dat is mij uiteindelijk tegen gaan zitten, en is in principe de reden waarom ik gestopt ben ( was iets van level 48 ) De community viel mij namelijk heel erg tegen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
dusty schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:13:
IK weet niet waarom er weinig animo voor is, ik weet wel wat mij het meest tegenstaat in het spel, en dat is dat iedereen maar kan roepen tegen de wereld. En altijd maar dezelfde vragen over en over en over. Dat is mij uiteindelijk tegen gaan zitten, en is in principe de reden waarom ik gestopt ben ( was iets van level 48 ) De community viel mij namelijk heel erg tegen.
Je kan gewoon die channels uitschakelen, dan krijg je daar geen berichten meer van.
Zo heb ik World dus uit staan of zet ik die uit... ;)
Heb geloof ik alleen Local, Guild en Party aan staan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Hehe ik ben ook pas begonnen met ToP op de Rainbow Isle server.
Ben een CON champ begonnen.

Ik zie ook oude bekende uit het ROSE Online tijdperk hier _/-\o_

Op welke server zitten de meeste GoT'ers ? Ik hoop ook Rainbow omdat ik daar begonnen ben met paar vrienden :) Als het er nog inzit een GoT guild mayb :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er wel interessant uit, beetje R.O.S.E achtig. denk dat ik hem ook ga proberen. weet iemand of hij draait onder vista?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:02:
ziet er wel interessant uit, beetje R.O.S.E achtig. denk dat ik hem ook ga proberen. weet iemand of hij draait onder vista?
Geen idee of hij onder Vista draait. Zou je moeten proberen.
Joyke ook van het ROSE tijdperk :) Als je nou de Rainbow Isle server joined dan kunnen we wellicht party maken. Ik ben een Champ begonnen (tank), zoek dus eigenlijk nog goeie party maatjes om dmg te doen en om goed mee te grinden.

Mijn ingame nick is 1337n00b omdat ik me eerste char Psychoot verwijderd had ivm verkeerde stats-indeling. Kon zo snel diezelfde naam niet meer gebruiken omdat ie al voor kwam.

[ Voor 14% gewijzigd door Psychoot op 26-07-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik ben net met dit spel begonnen, tis mijn eerste MMORP :) Ben benieuwd of dit genre boeit :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:06
Volgens de site van TOP is het mogelijk om het spel onder Vista te draaien.

Ikzelf ben level 11 en bezig met de quest voor Swordsman, maar als ik in de buurt kom, wordt ik eigenlijk gewoon gekilled. Alles is veel te sterk. Geen idee wat ik eraan kan doen.

Mijn vriendin is ook bezig met dit spel.

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 16-08-2007 21:35 ]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Dacht ik eerst ook, blijken gewoon hogere levels te zijn.. er staat bij die monsters geen lvl4, maar lvl14 bijvoorbeeld.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Sinds lange tijd weer tijd gevonden om even dit spel te spelen.
Heb toen gezien dat er een update geweest is voor Tales of Pirates en dat daarbij een heleboel nieuwe dingen bij zijn uitgekomen.

Ik zal de TS dan ook zo spoedig mogelijk updaten, in ieder geval de links naar de download van de nieuwe versie en wat er zoal nieuw is, in versie 1.36... :)
Arunia schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:35:
Volgens de site van TOP is het mogelijk om het spel onder Vista te draaien.

Ikzelf ben level 11 en bezig met de quest voor Swordsman, maar als ik in de buurt kom, wordt ik eigenlijk gewoon gekilled. Alles is veel te sterk. Geen idee wat ik eraan kan doen.

Mijn vriendin is ook bezig met dit spel.
Kan je 2 dingen doen:
- Trainen tot je een hoger level hebt en dus betere stats bezit
- Iemand uitnodigen voor een party, zodat die je kan helpen

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 16-08-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel.
Ik ben pas net begonnen, lvl 6, op Pinguin Isle.

Maar ik heb een vraagje:
Hebben jullie ook dat de lettertypen nauwelijks te lezen zijn?

Ik speel op 800 x 600, full screen, maar soms moet ik echt moeite doen om het goed te lezen.
Ik heb een Nvidia kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:06
Ik kwam een stel NLers tegen in het spel en kwam erachter dat ik alleen maar hoefde te teleporteren naar Argent. Dus heb het nu gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb me geregistreerd en gedownt maar als ik hem opstart zie ik even loading en dan is i weg, kent iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Zozo, dit topic slaat een beetje dood. Komop mensen!

Even een update: Ben nu level 61 op de penguin server. Nu begint een crusader pas leuk te worden. Mijn attack speed heeft de 210 punten gepasseerd, wat betekend dat mijn Illusion Slash de 2e multiplier behaald heeft. Dus met een slash doe ik nu ongeveer tussen de 2500 en 3000 damage. Kijk, dat schiet op. _/-\o_

Nu hoef ik dus geen agility meer te levelen, dus kan ik alle statpoints op strength zetten wat resulteert in hogere damage. :P Heeft het geduldig agi levelen toch nog nut gehad.

We doen nu de Demonic World maze, waar enigma chests en veel gems te vinden zijn. Ben alleen met lv61 nog nét iets te zwak om goed te kunnen overleven daar.

Even een tip voor crusaders: Zoek een guide om de "sparkling ring of the fish scale" te krijgen. Dit verhoogt je attack speed met 5%, zoals sommige swords ook doen. Dit resulteert in een relatief goeie slash damage op een laag level. Nog een klein puntje: level de "beserk" skill niet te ver, op latere levels is deze zinloos. ;(

P.s. Elk weekend double experience komende maand! ;)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Gister en eergister eindelijk weer even tijd gehad dit spel te spelen... :)
Ik blijf het een leuk spel vinden, ondanks dat ik het erg weinig speel.
Jammer dat het topic zo goed als doodgebloed is, wat natuurlijk verschillende oorzaken heeft...
Maar komt vast en zeker wel goed!

Ik zal trouwens een keer alle info in de TS updaten, hopelijk schopt dat wat meer leven in het topic.
Dus heb je tips, ideeën, of wat dan ook, laat het met middels een DM weten, dan weet je zeker dat ik het berichtje lees!

Ik las hierboven iets over elk weekend double experience.
Nu vraag ik me af, is dit nog steeds zo? :)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2007 09:24 ]

• CSB

CSB

Yep. Elk weekend double exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn server (dead sea) is er bijna geen 1 Dutcher ik bn lvl 45
en me vraag is als er iemand please kan komen ik garandeer je dat ik je zal lvlen

want het is zo saai alleen ik bn nederlander

mijn naam in de server dead sea is Syntax lvl 45 , Snaplyk lvl 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:51
Ik ben ook begonnen met spelen. Het is imo niet een verkeerd spel en het laat me veel denken aan Rose online. nick xterminatorr server: gem isle.

Zijn er nog mensen die spelen?
Pagina: 1 2 Laatste