Dat werkt niet bij mij, Wii spellen zijn wel gewoon progressive. Misschien heeft het iets te maken met de NTSC versie van de gamecube spellen en dat mijn Wii PAL is?MetroidPrime schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:13:
[...]
Dat kan door in het Wii-menu de 480p optie te kiezen. Het werkt uiteraard alleen alleen met spellen met 480p ondersteuning.
http://www.digg.com/ninte...es_us_a_little_bit_longer
Dus 's middags Japan tijd dus. Geen idee hoe lang dat nog is
Dus 's middags Japan tijd dus. Geen idee hoe lang dat nog is
Dat zeg ik....
Verwijderd
Volgens Nintendo.co.jp tot morgen afternoon voor de Japanners. dus nog een uurtje of 12...
Morgen ochtend als je wakker wordt is er dus waarschijnlijk een nieuwe smash site.|
Tegelijkertijd Nintendo America's Gaming Summit dus genoeg te beleven.
Die hebben dan ook allemaal 480P ondersteuning, dus daar hoeft de Wii niet terug te schakelen naar een andere resolutie.marcohenken schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:14:
[...]
Ik vind het dan wel een vreemd dat Zelda, Wiisports en Wiiplay het gewoon lekker doen zonder gezanik op 480p.
Ik dacht alleen wel dat DBZ 480P ondersteuning had... Ik zal straks thuis nog wel spieken.
iemand???Poelie schreef op zondag 20 mei 2007 @ 18:39:
iemand dit al geprobeerd?
[WiiCR created by Jacob Jarick (mem) is a media player solution for the Nintendo Wii. It acts as a streaming media server and is capable of transcoding nearly any video file to a suitable flv for an embedded flash player. It allows browsing of the remote filesystem to view: videos (avi/xvid/divx/mpeg/wmv/etc), text files, jpg's and play mp3s.]
http://wiicr.org/wiki/index.php/WiiCR
als ik het goed begrijp hoef je niet eerst je avi files om te zetten???
ben benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft..
[ Voor 33% gewijzigd door Poelie op 21-05-2007 17:43 ]
Verwijderd
Jammer dat het vanavond of nu niet te zien was, had me er al flink op verheugdVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:24:
[...]
Volgens Nintendo.co.jp tot morgen afternoon voor de Japanners. dus nog een uurtje of 12...
Morgen ochtend als je wakker wordt is er dus waarschijnlijk een nieuwe smash site.|
Tegelijkertijd Nintendo America's Gaming Summit dus genoeg te beleven.
*laat maar
*
[ Voor 91% gewijzigd door Cubic X op 21-05-2007 17:40 ]
Ik ken dit progje zelf niet, maar www.orb.com doet volgens mij hetzelfde. Dit gebruik ik, correctie, heb ik geinstalleerd. Wat je doet is in feite van je PC een mediaserver maken die via internet te benaderen is. Je geeft van tevoren aan wat je wilt sharen en via de browser kun je de content bekijken. Orb zal dan de video/muziek on the fly converteren naar flv formaat en dit over het net sturen.
Voor muziek is dit best te doen, voor videos: mwah. Kwaliteit is niet echt om naar huis te schrijven. Ik weet niet of dat anders is voor dit progje, maar het zal denk ik op ongeveer dezelfde manier werken.
[ Voor 0% gewijzigd door Vincent7 op 21-05-2007 17:45 . Reden: on the fly is duidelijker dan online denk ik :P ]
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ik heb orb zelf ook maar vind het erg traag, terwijl mijn eigen netwerk goed is en me pc is met kabel aangesloten, de wii staat dicht bij de wireless router maar de snelheid is zo traag. wanneer orb een snelheid test doet met het afspelen van een file heeft hij net 40k.en met video is het beeld slecht en moet vaak bufferenVincent7 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:44:
[...]
Ik ken dit progje zelf niet, maar www.orb.com doet volgens mij hetzelfde. ........
ik had de stille hoop dat dit stukje software sneller zo zijn..
thanx anyway
[ Voor 33% gewijzigd door Poelie op 21-05-2007 20:20 ]
Orb gaat via internet voorzover ik heb gezien. Dus je gaat het eerst uploaden en dan weer downloaden. Dan hangt de snelheid van orb dus af van je upload die je hebt naar het internet. Niet van de snelheid van je interne netwerk.
Op Gonintendo staat een teaser van een nieuwe NFS. Waarin twee keer de datum 31-05 word genoemd. Een aankondiging ofzo op dat tijdstip?
Op Gonintendo staat een teaser van een nieuwe NFS. Waarin twee keer de datum 31-05 word genoemd. Een aankondiging ofzo op dat tijdstip?
[ Voor 23% gewijzigd door jip_86 op 21-05-2007 20:36 ]
nee dat is niet waar. op de site van orb staat wanneer de data binnen het eigen netwerk is de data niet eerst via internet wordt verzonden. maar waarom het dan zo traag is weet ik ook niet.jip_86 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:23:
Orb gaat via internet voorzover ik heb gezien. Dus je gaat het eerst uploaden en dan weer downloaden. Dan hangt de snelheid van orb dus af van je upload die je hebt naar het internet. Niet van de snelheid van je interne netwerk.
Verwijderd
Heb sinds afgelopen week Excite Truck hier in huis. Ontzettend leuke game, totaal niet verwacht btw, en het ziet er nog erg goed uit ook! En muziek van je SD-kaart tijdens het gamen!
Geen idee, maar als ik die trailer zo zie, dan denk ik dat ik die NFS maar weer oversla. Laat ze weer lekker teruggaan naar de Ferrari's, Lamborghini's en Porsche's. Ik wordt niet goed meer van die Halfords-tuning NFS spellen. NFSU1 en 2 was nog ok, maar daarna hadden ze er mee moeten stoppen. Ik snap eigenlijk ook niet dat EA dat niet een keer weer doet. Als je leest op de verschillende fora heeft iedereen zijn buik vol van dat getune. Een klassieke NFS zou echt weer een keer flink kunnen gaan verkopen. Maar dat zal wel teveel ontwikkeltijd kosten.jip_86 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:23:
Overigens nog 4 dagen tot aan MSF dat is een titel waar ik nu echt wel zin in heb
uhm...
Ik denk dat EA tegenwoordig niet al te veel overlap wil met hun andere raceserie: Burnout. Burnout is nu de serie met de dure sportwagens, de Burnout spellen gebruiken alleen helaas geen gelicenseerde automerken.Smoonshine schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:21:
[...]
Geen idee, maar als ik die trailer zo zie, dan denk ik dat ik die NFS maar weer oversla. Laat ze weer lekker teruggaan naar de Ferrari's, Lamborghini's en Porsche's. Ik wordt niet goed meer van die Halfords-tuning NFS spellen. NFSU1 en 2 was nog ok, maar daarna hadden ze er mee moeten stoppen. Ik snap eigenlijk ook niet dat EA dat niet een keer weer doet. Als je leest op de verschillende fora heeft iedereen zijn buik vol van dat getune. Een klassieke NFS zou echt weer een keer flink kunnen gaan verkopen. Maar dat zal wel teveel ontwikkeltijd kosten.
Ik blijf het trouwens erg jammer vinden dat Burnout Dominator niet op de Wii verschenen is. Volgens mij heeft het spel lang niet zo goed verkocht als verwacht en volgens mij zou een Wii-release het vrij goed doen. Burnout 5 lijkt mij overigens helemaal niets, volgens mij gaat het free-roaming element teveel ten koste van het snelheidsgevoel. Die mag wat mij betreft op de Xbox 360 en PS3 blijven.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Het valt me weer op hoe kortzichtig Ngamer soms is met het vellen van oordelen over games.
Mario Strikers kreeg van hun een 6 en bij andere sites/bladen meestal een 8 of hoger.
Het is gewoon grappig om te zien dat ze bitchen over te weinig vernieuwingen in graphics enzo terwijl ze tegelijk ieder MarioParty deel een 7 of 8 geven. Dat blad is echt zo belabberd
Waarschijnlijk hebben ze nog niet eens de retail versie van Mario Strikers Charged gespeeld voor de review. Het is wel jammer dat veel mensen "waarde" hechten aan Ngamer, waardoor ze een hele leuke game missen.
Mario Strikers kreeg van hun een 6 en bij andere sites/bladen meestal een 8 of hoger.
Het is gewoon grappig om te zien dat ze bitchen over te weinig vernieuwingen in graphics enzo terwijl ze tegelijk ieder MarioParty deel een 7 of 8 geven. Dat blad is echt zo belabberd
Waarschijnlijk hebben ze nog niet eens de retail versie van Mario Strikers Charged gespeeld voor de review. Het is wel jammer dat veel mensen "waarde" hechten aan Ngamer, waardoor ze een hele leuke game missen.
Ik heb dit geprobeerd naar aanleiding van jouw post maar ben er niet kapot van.
Videos moeten bijv. voor zover ik kan vinden perse in .flv formaat zijn. Had er gelukkig nog een paar dus even getest: video kwaliteit is goed, wel een paar keer gehad dat het filmpje om onverklaarbare reden bevroor.
Bij het kopje MP3's kreeg ik n melding dat er nog geen support is van MP3's voor Wii en PS3.
Kortom: het kwam op mij nogal buggy over
Woot, op IGN UK krijgt Mario Strikers Charged een 8,7!
In short then, Mario Strikers Charged Football is a deeply satisfying, hugely entertaining title and highly recommended.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hoedje schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:09:
[...]
Verwijderd
Inderdaad Excite Truck is bovenverwachting leuk, zeker met meer spelers.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:52:
Heb sinds afgelopen week Excite Truck hier in huis. Ontzettend leuke game, totaal niet verwacht btw, en het ziet er nog erg goed uit ook! En muziek van je SD-kaart tijdens het gamen!
Alleen jammer dat er maar weinig levels in zitten, hadden er gerust 10x zoveel mogen zijn.
Wow, weer een "matige" review voor Mario Strikers Charged.Hoedje schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:09:
[...]
Hoe meer reviews ik lees, hoe meer ik het mij afvraag of ze bij N-Gamer het spel ook daadwerkelijk gespeeld hebben.
Ik ga er van uit, op basis van eerdere ervaringen met pre-orderen bij Dynabyte, dat ik het spel woensdag al heb.jip_86 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:11:
[...]
Kan niet wachten tot vrijdag. Weet iemand of Dynabyte een beetje goed levert online rond releases van games?
EDIT: Geometry Wars komt kennelijk op de Wii uit. Die had ik niet zien aankomen. Als ze nu ook eens een Wii-exclusieve Project Gotham Racing uitbrengen, ben ik helemaal blij.
[ Voor 45% gewijzigd door MetroidPrime op 22-05-2007 01:34 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
W000tMetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 01:18:
EDIT: Geometry Wars komt kennelijk op de Wii uit. Die had ik niet zien aankomen. Als ze nu ook eens een Wii-exclusieve Project Gotham Racing uitbrengen, ben ik helemaal blij.
Kan me daar helemaal bij aansluiten, geometry wars is echt een geweldig spel, hoewel wel redelijk moeilijk (moeilijker dan je zou denken).
PGR is een van de weinige X360 spellen die ik ook echt leuk vind, en dan niet voor een keertje maar echt vaker, zeker met meedere mensen (tegen de computer is er weinig aan hoewel je wel moet oefenen natuurlijk). Samen met Gears of War de enige twee spellen waarbij ik de behoefte heb het vaker te spelen (van de X360 games die ik heb dan, not counting geometry wars wat toch niet in dezelfde categorie valt)
Ik zou het niet weten, op dit moment staat de melding er nog in ieder geval...
Begint op een mooie marketing stunt te lijken van Nintendo, om te kijken hoe de animo is of zo...
Overigens is er gisteren over Mario Strikers op Gamespot een hands on review geschreven...
Ruim een maand later komt Mario Strikers dus uit in de States...Mario Strikers: Charged Football will be released exclusively on the Wii in Europe on May 25, while the US will see it slightly later on July 2. Check back with GameSpot in due course shortly for our full review.
Hopelijk is dat geen voorbode voor andere games...
[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 22-05-2007 08:10 ]
@ Jip 86,
teaser doet vermoeden dat ze eindelijk schademodellen hebben verwerkt in de game... zou dan de eerste NFS zijn, na porsche unleashed/porsche 2000
teaser doet vermoeden dat ze eindelijk schademodellen hebben verwerkt in de game... zou dan de eerste NFS zijn, na porsche unleashed/porsche 2000
Ik heb af en toe bij N-Gamer ook wel het idee dat ze willen laten merken hoe onafhankelijk ze wel niet zijn. Dan geven ze gewoon een Nintendo titel waar iedereen op zit te wachten een 6. Niet, omdat het spel dat verdient, maar omdat ze hun onafhankelijkheid even moeten tonen.MetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 01:18:
[...]
Wow, weer een "matige" review voor Mario Strikers Charged.
Hoe meer reviews ik lees, hoe meer ik het mij afvraag of ze bij N-Gamer het spel ook daadwerkelijk gespeeld hebben.
Overigens geven ze bij het artikel aan dat ze de final hebben gespeeld van het spel, maar dat alleen de online modus niet beschikbaar was.
Wat ik overigens ook leuk om te lezen vind is dat de single player ook gewoon erg leuk lijkt te zijn. Dat was bij zijn voorganger nogal karig.
uhm...
Verwijderd
Mario Strikers is bij N-gamer en gamespot als preview getest met een paar levels en die moeten dan
een indruk geven van een game, zie het als je een demo speelt met 2 levels en dat was het dan.
Daarbij is N-gamer een aardig kiddy blad en komen ze altijd te laat uit, dus persoonlijk hecht ik
ook niet veel waarde aan dit blad. houd deze site maar aan http://www.megacritic.com/ heb je
via games overzicht over alle besprekingen (wereldwijd)
een indruk geven van een game, zie het als je een demo speelt met 2 levels en dat was het dan.
Daarbij is N-gamer een aardig kiddy blad en komen ze altijd te laat uit, dus persoonlijk hecht ik
ook niet veel waarde aan dit blad. houd deze site maar aan http://www.megacritic.com/ heb je
Ik heb me back in the day enorm vermaakt met NFS2 (kreeg ik bij mijn voodoo 2 kaart) en ook hot pursuit. Hoewel iedereen altijd erg positief was over Porsche unleashed vond ik die game juist het begin van het eind. Heel de snelheid was uit die game omdat je moest beginnen met de oude porsche modellen. Burnout is na deeltje 2 ook achteruit gegaan begrijp ik. Dat deel 5 free roaming is iig een andere aanpak. Deze kan goed uitpakken, maar past idd niet direct in het Burnout snelheid plaatje.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
De Smash Bros site is open (het is nu 4 uur in Japan) en natuurlijk gelijk lekker traag. 
edit: Er staat overigens ook eigenlijk helemaal niks nieuws op... Geen boeiende dingen iig.
edit: Er staat overigens ook eigenlijk helemaal niks nieuws op... Geen boeiende dingen iig.
[ Voor 37% gewijzigd door Captain N op 22-05-2007 09:11 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Hoe kan burnout nou de serie met dure sportwagens zijn als ze geeneens gelicenseerde merken hebben?MetroidPrime schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:47:
[...]
Ik denk dat EA tegenwoordig niet al te veel overlap wil met hun andere raceserie: Burnout. Burnout is nu de serie met de dure sportwagens, de Burnout spellen gebruiken alleen helaas geen gelicenseerde automerken.
nfs4 had ook schade.AlexZuH schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:17:
@ Jip 86,
Wat alleen het openen van een site al niet te weeg kan brengen, alle sites waren aan het aftellen totdat die site openging...Captain N schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:05:
De Smash Bros site is open (het is nu 4 uur in Japan) en natuurlijk gelijk lekker traag.

Het zou de makers dan eigenlijk wel gesierd hebben, als er dan in ieder geval iets boeiends op stond.
Verwijderd
WhooHoo !
Menu Muziek van Brawl ! Gebasseerd op die van Melee, maar dan chaotischer ! Prachtig !

EDIT:
@Carlino
Inruilen ! Doe het voor je eigen bestwil. Als je het niet doet voor jezelf, doe het dan voor je familie !
En inruilen van GC naar Wii gaat niet zo makkelijk lijkt me
En goedkoper ? Ik denk dat je voorlopig dan nog wel even kunt wachten.
Menu Muziek van Brawl ! Gebasseerd op die van Melee, maar dan chaotischer ! Prachtig !
EDIT:
@Carlino
Inruilen ! Doe het voor je eigen bestwil. Als je het niet doet voor jezelf, doe het dan voor je familie !
En inruilen van GC naar Wii gaat niet zo makkelijk lijkt me
En goedkoper ? Ik denk dat je voorlopig dan nog wel even kunt wachten.
This is the official site for the Wii game Super Smash Bros. Brawl—a place where I offer personal, straight-from-the-creator reports on the project.
-Masahiro Sakurai (Sora Ltd.)
(I will be periodically updating this site.)
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 09:42 ]
Ik zit atm te tweifelen of dat ik mijn GameCube in ga ruilen voor de WII. Komt meer doordat ik bijna nergens meer aan game's kan komen voor de GameCube. Zal nog even wachten iig tot het goedkoper word
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Je kan nog lang gaan wachten op die prijsverlaging. Er is nu nog steeds een tekort aan Wii's (niet overal, maar toch op genoeg plaatsen), mensen hebben dus geen probleem met de prijs. Zolang Xbox360 en de PS3 niet drastisch prijzen gaan verlagen, zal de Wii dat zeker ook niet doen.carlino schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:30:
Ik zit atm te tweifelen of dat ik mijn GameCube in ga ruilen voor de WII. Komt meer doordat ik bijna nergens meer aan game's kan komen voor de GameCube. Zal nog even wachten iig tot het goedkoper word
En sowieso NIET van de GC overstappen naar de Wii is volgens mij geen goede reden voor (geen geld is natuurlijk wel een goede reden
Ja ik heb al eens gespeeld met de WII. Was wel grappig vond ik zelf. Maar je zegt dat ik die beter niet de deur uit kan doen. En de WII er gewoon erbij halenVincent7 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:55:
[...]
Je kan nog lang gaan wachten op die prijsverlaging. Er is nu nog steeds een tekort aan Wii's (niet overal, maar toch op genoeg plaatsen), mensen hebben dus geen probleem met de prijs. Zolang Xbox360 en de PS3 niet drastisch prijzen gaan verlagen, zal de Wii dat zeker ook niet doen.
En sowieso NIET van de GC overstappen naar de Wii is volgens mij geen goede reden voor (geen geld is natuurlijk wel een goede reden) te verzinnen, aangezien de Wii volledig backwards compatible is met de GC. Dus alles wat je op je GC hebt, kun je probleemloos overzetten naar de Wii. Heb je weleens gespeeld op een Wii? Misschien moet je daar eens mee beginnen
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Als je je oude GC games nog wilt spelen op de Wii, dan zul je ook de oude accessoires nodig hebben (controllers, memorycards). Het is denk ik wel moeilijk om nu een kale GC (dus zonder games en controllers) te verkopencarlino schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:56:
[...]
Ja ik heb al eens gespeeld met de WII. Was wel grappig vond ik zelf. Maar je zegt dat ik die beter niet de deur uit kan doen. En de WII er gewoon erbij halen
Gewoon de GC houden en aansluiten op een andere tv in huis. Altijd wel handigVincent7 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:28:
[...]
Als je je oude GC games nog wilt spelen op de Wii, dan zul je ook de oude accessoires nodig hebben (controllers, memorycards). Het is denk ik wel moeilijk om nu een kale GC (dus zonder games en controllers) te verkopen
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik denk dat er misschien meer op staat dan de meeste mensen denken. De lijst van muzikanten die aan het spel hebben meegewerkt bevat een aantal muzikanten die voor third-parties werken. Je zou het bijvoorbeeld kunnen zien als hint dat er bijvoorbeeld personages uit Nights en Chrono Trigger in SSBB zitten.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:26:
[...]
Wat alleen het openen van een site al niet te weeg kan brengen, alle sites waren aan het aftellen totdat die site openging...![]()
Het zou de makers dan eigenlijk wel gesierd hebben, als er dan in ieder geval iets boeiends op stond.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 22-05-2007 11:00 ]
En nieuws zal er genoeg komen, vandaag is een Amerika een persbijeenkomst voor de online media. Daar zal veel informatie uitkomen, bijv. over Metroid Prime 3 en BWii. Maar goed, waarschijnlijk lezen wij dat helaas morgenochtend pas.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met de Wireless Microcon Controller van Madcatz, voor de Gamecube?Bitfighter schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:42:
of bestel bij play-asia.com
daar heb ik laatst nog GC hardewaren gekocht al first party dus geen neppers. de echte spelen gewoon weg beter en liggen lekker in de hand en dat is toch wel belangrijk.
De meningen die ik erover gelezen heb, lopen uiteen en ik wil er toch graag een Gamecube controller bij.
Het snoer van de Gamecube controller vind ik erg kort en ik heb niet zoveel zin om met verlengkabels te gaan werken.
Het evenement vind om 18:00 uur vanavond(9 AM PST) plaats. De kans is groot dat het nieuws al vanaf een uur of 7 online zal verschijnen, net zoals altijd bij de E3 persconferentie het geval is. Ik verwacht niet al teveel aankondigingen. Ik denk dat we voornamelijk een paar nieuwe trailers voor bijvoorbeeld Metroid Prime 3 krijgen.Hoedje schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:03:
En nieuws zal er genoeg komen, vandaag is een Amerika een persbijeenkomst voor de online media. Daar zal veel informatie uitkomen, bijv. over Metroid Prime 3 en BWii. Maar goed, waarschijnlijk lezen wij dat helaas morgenochtend pas.
Alleen optische... dus een paar fijne krassen op je zijkant, maar geen daadwerkelijke schade modellen...Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:20:
[...]
Hoe kan burnout nou de serie met dure sportwagens zijn als ze geeneens gelicenseerde merken hebben?
[...]
nfs4 had ook schade.
OT: toch maar even de site checkz0rren, mssn wat leuke dingen die ik kan vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door AlexZuH op 22-05-2007 13:05 ]
Yeah!
Zojuist een mailtje van Bart Smit gekregen dat ze Strikers op voorraad hebben! 
Gelijk even gebeld en als het goed is heb ik hem donderdag binnen voor 52 euro (incl verzendkosten)!
* Beeksma kan amper wachten!
Gelijk even gebeld en als het goed is heb ik hem donderdag binnen voor 52 euro (incl verzendkosten)!
* Beeksma kan amper wachten!
Verwijderd
Weet iemand hier welke (online) winkels nog de originele controller + memorycard voor de gamecube verkoopt?
hahaha sorry hoor maar ik vind het een nogal sneue bedoeling. Een site geeft een spel lager dan gemiddeld dus is het een kutsite? En doe je alles om hun belachelijk te maken. Mischien vonden ze het gewoon allemaal echt niet zo denderend?Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:39:
Mario Strikers is bij N-gamer en gamespot als preview getest met een paar levels en die moeten dan
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
De N-Gamer review is alleen tegenstrijdig met zo'n beetje alle andere reviews van het spel, niet alleen qua score, maar ook qua inhoud. In de N-Gamer review staat namelijk dat er vrijwel niets is toegevoegd aan het spel, terwijl andere reviews dat juist tegenspreken. Als ik de N-Gamer review nog een keer doorlees na andere reviews te hebben gelezen, dan valt het mij op dat ze alleen maar twee dingen in de volledige review bespreken: de Mega Strikes en de spelers. Verder wordt er nauwelijks inhoudelijk op het spel ingegaan. Heeft die reviewer het spel ook daadwerkelijk gespeeld, vraag ik mij dan af?Postius schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:20:
[...]
hahaha sorry hoor maar ik vind het een nogal sneue bedoeling. Een site geeft een spel lager dan gemiddeld dus is het een kutsite? En doe je alles om hun belachelijk te maken. Mischien vonden ze het gewoon allemaal echt niet zo denderend?
Ik vind N-Gamer een vrij goed blad, alleen de review van Mario Strikers is dramatisch slecht. De score interesseert mij dan niets, de gebrekkige bespreking van het spel echter wel.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 22-05-2007 14:38 ]
Tja, dat krijg je met tijdschriften he, die Ngamer kwam toch begin Mei uit, dus moest half april af zijn, dus hebben ze begin april al hun review moeten maken. Never nooit dus dat dat op basis van een complete versie is geweest. Maarja zo snel mogelijk een review hebben gaat bij de meeste tijdschriften voor het hebben van kwaliteits-reviews..MetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:34:
[...]
De N-Gamer review is alleen tegenstrijdig met zo'n beetje alle andere reviews van het spel, niet alleen qua score, maar ook qua inhoud. In de N-Gamer review staat namelijk dat er vrijwel niets is toegevoegd aan het spel, terwijl andere reviews dat juist tegenspreken. Als ik de N-Gamer review nog een keer doorlees na andere reviews te hebben gelezen, dan valt het mij op dat ze alleen maar twee dingen in de volledige review bespreken: de Mega Strikers en de spelers. Verder wordt er nauwelijks inhoudelijk op het spel ingegaan.
Ik vind N-Gamer een vrij goed blad, alleen de review van Mario Strikers is dramatisch slecht. De score interesseert mij dan niets, de gebrekkige bespreking van het spel echter wel.
Verwijderd

Woohoo screens en logo van metroid. Screenshots zijn als altijd niet heel super, Nintendo heeft iets tegen mooie screenshots of zo... in Beweging zal het er wel weer geweldig uit zien omdat je ondanks de lage kwaliteit al meer detail ziet in de achtergronden enzo.
Nog even over Mario Strikers Ngamer vs IGN vs Eurogamer
Eurogamer: Grafisch mooier als het eerste deel
IGN: Grafisch mooier als het rommelige eerste deel
Ngamer: Geen verschil
Eurogamer: Tacklen met een knop.
IGN: Tacklen doormiddel van een knop, de "waggle-tackle" is eruit gehaald
Ngamer: Tacklen met een zwiep van de wiimote hierdoor is het een gimmick.
Ik lach me wederom rot om dat blad.
Altijd zeik ik het af als het uit komt en komen er mensen die zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat ik geen gelijk heb. Dan komen er even een zootje sites om mijn al mijn claims te bevestigen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 15:26 ]
Lijkt me sterk.MetroidPrime schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:24:
Ik heb het hier nog niet genoemd zien worden, maar Paper Mario schijnt de volgende N64 titel te gaan worden op de Virtual Console. Dat zal voor mij de eerste Virtual Console titel zijn sinds begin februari.
Ik gok op Wave Race of Pilot Wings
Het nieuws komt anders direct uit de Nintendo Power, het officiële blad van Nintendo in de V.S.BarôZZa schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:23:
[...]
Lijkt me sterk.
Ik gok op Wave Race of Pilot Wings
Als Pilot Wings komt in plaats van Paper Mario vind ik het ook goed.
Verwijderd
Vind MP3 er trouwens niet al te best uit zien. Nogsteeds weinig geometry, kartels, vage textures en zwakke belichting.

Wat mij betreft is er nauwelijks verschil, alleen mp3 lijkt ietsjes scherper.

Verwijderd
Mee eens maar Nintendo zuigt gewoon met screenshots:
E3 2006:
Screenshots van Nintendo:

Screenshot van IGN zelf (ingame)

Ik wacht op bewegend materiaal voor ik oordeel.
E3 2006:
Screenshots van Nintendo:

Screenshot van IGN zelf (ingame)

Ik wacht op bewegend materiaal voor ik oordeel.
Ik vind het veel te vroeg om te oordelen over een paar donkere en onduidelijke screenshots. Ik denk dat je daarvoor beter op het eerste nieuwe filmpje van het spel kan wachten, die we met een beetje geluk vanavond al zullen zien verschijnen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:43:
Vind MP3 er trouwens niet al te best uit zien. Nogsteeds weinig geometry, kartels, vage textures en zwakke belichting.
[afbeelding]
Verwijderd
Oke misschien iets te vroeg geoordeel, dat ingame screenshot ziet er al een stuk beter uit. Al is dat al snel het geval met foto's genomen van een beeldscherm. Maar toch heb ik een beetje mijn twijfels, zoek screenshots op van bv black op de ps2 of far cry op de xbox en dan zie je gewoon dat textures en geometry ed beter zijn, wel of niet slechte screenshots zullen daar niet zo heel veel aan veranderen.
Dat ben ik niet met je eens. Het is daarbij ook vrijwel onmogelijk om "eerlijke" screenshots te vinden van games op de PS2 en Xbox. Alhoewel Nintendo de laatste tijd het de andere kant op onmogelijk maakt. Verder ben ik het eens met MP, er is nog eik te weinig materiaal om goed een mening te kunnen vormen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:59:
Oke misschien iets te vroeg geoordeel, dat ingame screenshot ziet er al een stuk beter uit. Al is dat al snel het geval met foto's genomen van een beeldscherm. Maar toch heb ik een beetje mijn twijfels, zoek screenshots op van bv black op de ps2 of far cry op de xbox en dan zie je gewoon dat textures en geometry ed beter zijn, wel of niet slechte screenshots zullen daar niet zo heel veel aan veranderen.
Eerlijk gezegd ben ik veel benieuwder naar de controls, helemaal door de uitspraken van Iwata...
[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 22-05-2007 16:11 ]
Thanx voor het proberen ik kreeg het niet aan de praat onder vista. ik blijf wachten op een goed alternatief voor orb,Vikingtosh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:51:
[...]
Ik heb dit geprobeerd naar aanleiding van jouw post maar ben er niet kapot van.
Videos moeten bijv. voor zover ik kan vinden perse in .flv formaat zijn. Had er gelukkig nog een paar dus even getest: video kwaliteit is goed, wel een paar keer gehad dat het filmpje om onverklaarbare reden bevroor.
Bij het kopje MP3's kreeg ik n melding dat er nog geen support is van MP3's voor Wii en PS3.
Kortom: het kwam op mij nogal buggy over
[ Voor 9% gewijzigd door Poelie op 22-05-2007 16:15 ]
Klinkt wel aardig. Weer eens een spel dat echt wat gaat doen met de mii's.Vincent7 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:04:
Wat info over nieuwe FIFA op de Wii
Persoonlijk kijk ik meer uit naar Pro Evolution Soccer
Al hoop ik niet dat we een Mii-Fa 2008 krijgen eigenlijk. SSX en the Sims hebben al een cartoony sausje gekregen. Bij beide games lijkt dat redelijk goed uit te pakken, maar ik hoop van harte dat ze dat met Fifa niet gaan doen. Ik ben sowieso wel benieuwd naar Fifa en PES. De slag met de klassieke controls heeft PES al wel een beetje in zijn voordeel beslist. Maar voor de Wii zullen ze allebei innovatief moeten zijn. Het voordeel van Fifa is wel dat Fifa meestal eerder uitkomt. Ik ben dus bang dat Fifa hier al thuis ligt, voordat PES komt.jip_86 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:24:
[...]
Klinkt wel aardig. Weer eens een spel dat echt wat gaat doen met de mii's.
uhm...
Het is weer dinsdagavond, tijd om een nieuwe minigame verzameling aan te kondigen!
* MetroidPrime gaapt.
Wat wel weer goed nieuws is, is dat Metroid Prime 3 geen multiplayer mode bevat.
* MetroidPrime gaapt.
Wat wel weer goed nieuws is, is dat Metroid Prime 3 geen multiplayer mode bevat.
Verwijderd
Ok mensen, in het kort, Nintendo Wii, net aangeschaft, gloed nieuw, WiFi erop werkend.
Alles werkte, vroeg om update, Ja gedrukt (kon toch geen kwaad even updaten).
Even naar boven, na 5 minuten weer naar beneden, staat status balkje op zo'n 30%.
Weer 5 minuten naar boven, en weer naar beneden, status balkje nog steeds 30%.
Router gecrasht, handmatig gereset, dus denk je, hij gaat verder, dus niet, nog steeds 30%... Nu onderhand na zo'n 30 minuten....
HELP?!?!? (Power knop mag ik dus niet indrukken van dat apparaat....en de helpdesk draait ook maar tot 17.00 uur....)
Alles werkte, vroeg om update, Ja gedrukt (kon toch geen kwaad even updaten).
Even naar boven, na 5 minuten weer naar beneden, staat status balkje op zo'n 30%.
Weer 5 minuten naar boven, en weer naar beneden, status balkje nog steeds 30%.
Router gecrasht, handmatig gereset, dus denk je, hij gaat verder, dus niet, nog steeds 30%... Nu onderhand na zo'n 30 minuten....
HELP?!?!? (Power knop mag ik dus niet indrukken van dat apparaat....en de helpdesk draait ook maar tot 17.00 uur....)
Mja, heb het zelf ook gehad en heb hem TOCH gereset. was geen enkel probleem, daarna ging alles wel goed. maarja in het verleden behaalde resltaten bieden geen garantie voor de toekomst....
Heb een soortgelijk probleem.
Net de wifi-adapter gekocht, geinstalleerd, bereik is erg slecht (1 rood streepje).
Afstand tussen de Wii en mijn pc is ongeveer 6 a 7 meter, pc staat boven, Wii beneden, 1 plafond ertussen, tv staat wel voor de Wii). Testen bij Wii ging echter goed, begon met bijwerken software.
Nu disconnect mijn verbinding met de Wii regelmatig, nog steeds erg slecht bereik, en de Wii software staat halverwege qua bewerken. Wat kan ik het beste doen om dat bereik te vergroten:S
Net de wifi-adapter gekocht, geinstalleerd, bereik is erg slecht (1 rood streepje).
Afstand tussen de Wii en mijn pc is ongeveer 6 a 7 meter, pc staat boven, Wii beneden, 1 plafond ertussen, tv staat wel voor de Wii). Testen bij Wii ging echter goed, begon met bijwerken software.
Nu disconnect mijn verbinding met de Wii regelmatig, nog steeds erg slecht bereik, en de Wii software staat halverwege qua bewerken. Wat kan ik het beste doen om dat bereik te vergroten:S
Zorgen dat het signaal door zo min mogelijk dingen(muren, vloeren, etc) heen moet of de Wii en de PC dichter bij elkaar zetten zijn de enige twee oplossingen daar voor.thomas_lueks schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:30:
Heb een soortgelijk probleem.
Verwijderd
Lees net op een ander forum (gbatemp) dat er een Nederlander daarzo Mario Strikers al heeft weten te scoren in de winkel! Voor de mensen die niet kunnen wachten, er zijn dus al winkels die hem hebben. Bij dimensionplus.nl staat ie ook op "direct uit voorraad leverbaar" .
Zoals ik al eerder vermeldde is ie bij de webshop van Bart Smit ook op voorraad voor ongeveer 52 euro (incl. verzendkosten) met een (standaard) levertijd van 2 werkdagen
Ben morgen en overmorgen niet in de gelegenheid om Strikers op te halen dus als Dynabyte eerder is dan heb ik daar niets aan...
Heb hem vandaag in de handen gehad bij die Bart Smit gamewinkel (naam ff ontschoten). Als ik nu stufi had gehad had ik hem thuis gehad. "Helaas" heb ik afgelopen vrijdag van mijn laatste geld DBZ:BT2 gehaald. Had namelijk niet verwacht dat ik Mario Strikers zo vroeg zou kunnen kopen
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Had zelf vanmiddag even gekeken bij Dimension Plus. Tot mijn verbazing zag ik daar dus Mario Strikers. Gelijk meegenomen natuurlijk, had niet verwacht dat ie al zo vroeg er zal zijn
Verwijderd
Morgen even kijken dus of die bij de Intertoys of FRS ligt. Anders iemand naar de Eplaza in leiden sturen.
Verwijderd
Tis maar wat je geen goed nieuws noemt. Had veel liever een MP3 met online gehad.MetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:52:
Het is weer dinsdagavond, tijd om een nieuwe minigame verzameling aan te kondigen!
* MetroidPrime gaapt.
Laat Nintendo maar een ander spel opdraven om online te gaan, het past niet bij de sfeer van een Metroid spel. Bovendien waren de multiplayer modes in zowel Metroid Prime 2 als Metroid Prime Hunters om te huilen. Wat mij betreft mag een nieuwe Kid Icarus wel een online FPA met de Metroid Prime 3 engine worden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:16:
[...]
Tis maar wat je geen goed nieuws noemt. Had veel liever een MP3 met online gehad.
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 22-05-2007 21:23 ]
Ach, hij zou de 25e uitkomen, meestal liggen de games wel een dag of 3 eerder in de winkel. Dus zo vreemd vind ik het nietthomas_lueks schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:10:
Had zelf vanmiddag even gekeken bij Dimension Plus. Tot mijn verbazing zag ik daar dus Mario Strikers. Gelijk meegenomen natuurlijk, had niet verwacht dat ie al zo vroeg er zal zijn
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Battalion Wars 2 komt rond september en heeft een uitgebreide Online mode. Die game lijkt me uitermate geschikt voor online. Zoals MetroidPrime al zei is Metroid Prime 3 dat niet. In Metroid Prime 2 ging Retro Studios uit verveling(teveel tijd) een Multiplayer mode erin bakken.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:16:
[...]
Tis maar wat je geen goed nieuws noemt. Had veel liever een MP3 met online gehad.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Als de single-player gewoon Metroid waardig is inclusief de claustrofobische levels, dan maakt het toch niet uit of ze er een paar goed ontworpen multi-player levels bij maken? Als Nintendo echt een voorbeeld had willen stellen met MP3 op FPS gebied, dan hadden ze eigenlijk niet om online multiplayer heen gekund vind ik zelf. Je bent ook niet verplicht om MP3 in multiplayer te gaan spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:08:
[...]
Battalion Wars 2 komt rond september en heeft een uitgebreide Online mode. Die game lijkt me uitermate geschikt voor online. Zoals MetroidPrime al zei is Metroid Prime 3 dat niet. In Metroid Prime 2 ging Retro Studios uit verveling(teveel tijd) een Multiplayer mode erin bakken.
uhm...
Metroid Prime is geen FPS, tenminste, de eerste twee delen zijn dat niet. Ik mag hopen dat dat ook voor Metroid Prime 3 geld.Smoonshine schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:28:
Als Nintendo echt een voorbeeld had willen stellen met MP3 op FPS gebied
Ik hoop trouwens dat Retro onmiddelijk na klaar te zijn met Metroid Prime 3 aan Metroid 5 gaat werken met dezelfde engine. De Metroid Prime spin-off serie is leuk, maar ik zou graag een echte opvolger op Metroid Fusion in 3D willen zien.
EDIT: Alles wat Nintendo vandaag vrijgeeft aan de pers staat waarschijnlijk nog tot vrijdag onder embargo, voorlopig krijgen wij dus nog helemaal niets te horen.
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 22-05-2007 22:43 ]
Metroid Prime is wat mij betreft inderdaad geen FPS, en wat ik tot nog toe van MP3 heb gezien, bevestigt dat maar weer. Ook al gaan de controls steeds meer op een "échte" FPS lijken, het blijft toch té anders om het een FPS te kunnen noemen.MetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:40:
[...]
Metroid Prime is geen FPS, tenminste, de eerste twee delen zijn dat niet. Ik mag hopen dat dat ook voor Metroid Prime 3 geld.
Ik hoop trouwens dat Retro onmiddelijk na klaar te zijn met Metroid Prime 3 aan Metroid 5 gaat werken met dezelfde engine. De Metroid Prime spin-off serie is leuk, maar ik zou graag een echte opvolger op Metroid Fusion in 3D willen zien.
Wat mij betreft mag er best een Metroid 5 komen (geruchten waren er al zat, Metroid Dread en zo), maar dan liever weer gewoon eens 2D. Desnoods net zoiets als New Super Mario Bros, 3D figuren in een 2D omgeving, maar die oude 2D games zijn toch wel érg gaaf.
Bestel gewoon de wavebird controller van nintendo, ik had de platunum/zilver besteld (die is zover ik weet nooit in europa uitgekomen) werkt prima en je bent iets goedkoper uit en dat is inclusief bezorgkosten (hardware werkt in elke regio PAL/NTSC maakt voor hardware niks uit).Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:20:
[...]
Heeft iemand ervaring met de Wireless Microcon Controller van Madcatz, voor de Gamecube?
De meningen die ik erover gelezen heb, lopen uiteen en ik wil er toch graag een Gamecube controller bij.
Het snoer van de Gamecube controller vind ik erg kort en ik heb niet zoveel zin om met verlengkabels te gaan werken.
Oftopic ik kom net terug van de première van Pirates of the Caribbean: At World's End, vette film. het was een mini marathon)
groeten
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Kijk, dat is nou intressantVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:08:
[...]
Battalion Wars 2 komt rond september en heeft een uitgebreide Online mode.
metriod -> single en single only voor mij
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Leuk dat jullie Strikers al hebben. Hier (de VS) waren een paar jongens aan het klagen dat ie later uitkwam dan in Europa. Toen heb ik de duim op mn neus gezet en "lekker puh" geroepen.
Ze snapten er geen bal van natuurlijk maar ik vond het wel grappig dat ze om een latere uitgeefdatum klaagden terwijl we gemiddeld gezien in Nederland toch vaker moeten zitten om een brakke vertaling te mogen ontvangen.
Is het trouwens wat?
Ze snapten er geen bal van natuurlijk maar ik vond het wel grappig dat ze om een latere uitgeefdatum klaagden terwijl we gemiddeld gezien in Nederland toch vaker moeten zitten om een brakke vertaling te mogen ontvangen.
Is het trouwens wat?
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
Ziet er op zich wel grappig uit, maar wel inderdaad meer van hetzelfde.MetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:52:
* MetroidPrime gaapt.
Zit net de preview van Super Smash Bros. Brawl te lezen op Gamer.nl (http://www.gamer.nl/doc/39304)
Zie ik ineens dit staan:
Gaat Nintendo de controller dan bijleveren? Toch een beetje zuur als je een andere controller moet kopen omdat het spel niet met de standaard controller om kan gaan.Er is bewust gekozen om niet de Wii-mote te gebruiken. Hoewel dit als een hoofdzonde klinkt, denk ik dat de chaos en snelheid van Super Smash Bros. een ‘gewone’ besturing nodig heeft.
Voor mij maakt het niet uit omdat ik de classic controller toch al heb, maar ik ken genoeg mensen die hem niet hebben maar wel dit spel zouden willen hebben.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 05:21 ]
Jullie hebben Super Paper Mario al dus mogen zeker niet zeurenL3TUC3 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 04:27:
Leuk dat jullie Strikers al hebben. Hier (de VS) waren een paar jongens aan het klagen dat ie later uitkwam dan in Europa. Toen heb ik de duim op mn neus gezet en "lekker puh" geroepen.
Is het trouwens wat?
Pff, die Nederlandse gamessites ookVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 04:50:
[...]
Gaat Nintendo de controller dan bijleveren? Toch een beetje zuur als je een andere controller moet kopen omdat het spel niet met de standaard controller om kan gaan.
Voor mij maakt het niet uit omdat ik de classic controller toch al heb, maar ik ken genoeg mensen die hem niet hebben maar wel dit spel zouden willen hebben.

En kijk eens goed naar de site van Smash Bros:

Het is een FPA, alhoewel MP3 wel het meest op een FPS zal lijken vergeleken met een vorige delen.
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 23-05-2007 08:31 ]
Ik ben met je eens dat MP geen echte FPS is. Maar ik denk ook dat je in MP als FPA wel een leuke multiplayer kunt maken. Dan denk ik aan co-op missies of missies waarin je allemaal op zoek bent naar 1 voorwerp. En ook een soort van FPS multiplayer denk ik dat best moet kunnen als je naar de controls kijkt.MetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:40:
[...]
Metroid Prime is geen FPS, tenminste, de eerste twee delen zijn dat niet. Ik mag hopen dat dat ook voor Metroid Prime 3 geld.
Nu moet ik wel zeggen dat ik verder niet echt een MP historie heb. Ik heb MP1 en Hunters gekocht en verder heb ik geen enkele Metroid game gespeeld.
Over Smash Bros:
Volgens mij heeft Nintendo toch ook al lang gezegd dat het ook speelbaar is met de Wii-mote? Alleen niet in welke mate de motion-controls gebruikt gaan worden. De kans is dus groot dat net als met Strikers je niet veel met de motion sensor gaat doen.
Daarbij kunnen ze het ook niet maken om het spel alleen voor classic controller of cube controller te maken. Er zijn weinig mensen die nog eens extra 2-4 controllers gaan kopen om 1 spel multiplayer te kunnen doen. Daarnaast is het 1 van de grootste franchises van Nintendo.
[ Voor 28% gewijzigd door Smoonshine op 23-05-2007 08:36 ]
uhm...
Mwah, je kan best naast een goeie singleplayer een multiplayer component neerzetten me dunkt. maar, ik zie liever dat ze zich focussen op single en een nieuwe IP verziennen voor multi.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hoewel ik er heilig van overtuigd ben dat de Wiimote super is voor Metroid Prime moet ik wel zeggen dat de oude controls wel het oude 2D metroid gevoel perfect naar 3D brachten en het daarom imo het FPA gevoel gaf. Met de Wiimote (zoals al gezegd) kruip je veel meer naar een FPS toe, dus ik ben heel benieuwd hoe Retro die originele (2D) feel weet te behouden.Smoonshine schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:31:
Ik ben met je eens dat MP geen echte FPS is. Maar ik denk ook dat je in MP als FPA wel een leuke multiplayer kunt maken. Dan denk ik aan co-op missies of missies waarin je allemaal op zoek bent naar 1 voorwerp. En ook een soort van FPS multiplayer denk ik dat best moet kunnen als je naar de controls kijkt.
Nu moet ik wel zeggen dat ik verder niet echt een MP historie heb. Ik heb MP1 en Hunters gekocht en verder heb ik geen enkele Metroid game gespeeld.
Co-op klinkt leuk maar is ook niet metroid like omdat Metroid gaat om het helemaal alleen een boze enge wereld ontdekken. Voor mij hoeft er ook echt geen MP in te zitten.
IGN breekt het embargo
http://wii.ign.com/articles/790/790916p1.html
even vluchtig gelezen en er staat niks boeiends in (voor mij iig niet) alleen wat marketing gepraat en cijfertjes. Niks over een nieuw Wii-kanaal, demo's of een kanaal waar je nieuwe spellen kan downloaden.
jammer
http://wii.ign.com/articles/790/790916p1.html
even vluchtig gelezen en er staat niks boeiends in (voor mij iig niet) alleen wat marketing gepraat en cijfertjes. Niks over een nieuw Wii-kanaal, demo's of een kanaal waar je nieuwe spellen kan downloaden.
jammer
[ Voor 58% gewijzigd door Cubic X op 23-05-2007 09:02 ]
Verwijderd
Het plaatje wil nog niet heel veel zeggen, laten we hopen van wel, er is namelijk nergens te zien wat de daadwerkelijke moves zullen zijn.Hoedje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:30:
[...]
Pff, die Nederlandse gamessites ook. Het is nog helemaal niet bekend. Lees bijv. de End of day thoughts van RMC: http://gonintendo.com/?p=18275.
En kijk eens goed naar de site van Smash Bros: [afbeelding]
Wel zeer goed geadresseerd door gonintendo.
Hier bedoelt hij vast Europa niet mee, kijk maar naar de nog steeds niet verkregen Super Paper Mario hier.Nintendo of America's president says that Mario Galaxy, Smash Bros. Brawl and Zelda: Phantom Hourglass are all coming this year.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 09:08 ]
Dat ben ik met je eens, maar Gamer.nl zegt "Er is bewust gekozen om de Wiimote niet gebruiken". Als ik dan vervolgens een plaatje van de Wiimote bij de controls zie staan, dan moet ik toch even lachenVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:04:
[...]
Het plaatje wil nog niet heel veel zeggen, laten we hopen van wel, er is namelijk nergens te zien wat de daadwerkelijke moves zullen zijn.
Iemand toevallig al in de mediamarkt gekeken of Mario strikers daar ligt? Dan ga ik hem vandaag gelijk halen namelijk

Verwijderd
Er zal wel een classic controller/GameCube besturing in zitten. Maar daarnaast lijkt het me sterk dat de game niet gewoon met een nunchuck/Wiimote besturing gespeeld kan worden. Het zwaaien en zwiepen zal denk niet gebruikt worden. Maar gewoon A,1,2, C, Z, Analog Stick, Dpad genoeg knoppen om smash te spelen.
Geen idee, naar mijn weten hebben ze hem bij de E-plaza, Bartsmit en Dimplus. Iemand enig idee of de intertoys of frs hem al heeft?deltaquad_1979 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:37:
Iemand toevallig al in de mediamarkt gekeken of Mario strikers daar ligt? Dan ga ik hem vandaag gelijk halen namelijk
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 09:39 ]
Het is ook een behoorlijke misquote van wat er daadwerkelijk gezegd is. Wat er gezegd is, is dat er geen overmatig gebruik van de Wiimote zou worden gemaakt. Het is de bedoeling dat er voorkomen wordt dat er motion-controls worden gebruikt op gebieden waar het gewoon niet past. Daarnaast is gesuggereerd dat je misschien ook van een Gamecube controller gebruik kunt maken.Hoedje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:08:
[...]
Dat ben ik met je eens, maar Gamer.nl zegt "Er is bewust gekozen om de Wiimote niet gebruiken". Als ik dan vervolgens een plaatje van de Wiimote bij de controls zie staan, dan moet ik toch even lachen
De meeste Nederlandse gaming sites interpreteren dat weer compleet verkeerd en zien dat als bevestiging dat de Wiimote niet gebruikt wordt.
Verwijderd
Nederlandse gamesites..MetroidPrime schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:47:
[...]
De meeste Nederlandse gaming sites interpreteren dat weer compleet verkeerd en zien dat als bevestiging dat de Wiimote niet gebruikt wordt.

Vooral bij dat soort onderwerpen praten ze elkaar gewoon na. Waarschijnlijk heeft een of andere aap ooit dat bericht geplaatst en neemt iedereen het gelijk over.
Ik werd vanochtend wakker en besloot een wii te gaan kopen! Ik weet het, impulsief...maar goed. Nu heb ik op internet gekeken, en nu zie ik dat hij overal maar beperkt voorradig is. Is dit in de winkels ook zo, en weten jullie toevallig wat hij bij de media markt kost?
Verwijderd
Een Wii is op het moment best wel te krijgen. Je zult wel wat winkels afmoeten want de vraag is nog steeds hoog. De Wii kost 249,99 Mediamarkt zit er misschien 5 tot 10 euro onder maar meer ook niet.draayertje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:51:
Ik werd vanochtend wakker en besloot een wii te gaan kopen! Ik weet het, impulsief...maar goed. Nu heb ik op internet gekeken, en nu zie ik dat hij overal maar beperkt voorradig is. Is dit in de winkels ook zo, en weten jullie toevallig wat hij bij de media markt kost?
Niet helemaal waar.. Bijvoorbeeld de Wii sports pack kost bij consoleshop.nl €249,- en bij bol.com €259,99Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:56:
www.mediamarkt.nl
De Wii kost gewoon overal hetzelfde hoor...
Ga ik eens even wat winkels afbellen, kijken wie hem kan leveren momenteel. Ik ben helemaal enthousiast geworden, vooral het feit dat je gamecube spellen er gewoon in kunnen, aangezien ik die nogal veel heb...
Is dit door iets of iemand van Nintendo bevestigd? Als je namelijk kijkt op de website van Super Smash Brothers Brawl, zie je bij 'How to play' namelijk wel het icoon van de Wii-mote...Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 04:50:
Als het echt zo is, dat je een classic controller moet hebben voor deze game...
Dan verwacht ik ook er eentje erbij te krijgen, is bij Wii Play ook, daar krijg je een WiiMote erbij
Plus dat het mij scheelt in de kosten
Ik moet lezen, alvorens ik ga blaten
Vrijdag Mario Strikers, kijk ook daar enorm naar uit!
Ik heb Mario Strikers trouwens besteld bij Bol.com, kan ik er dan van uit gaan dat ik Vrijdag / Zaterdag de game binnen krijg per post?
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2007 10:55 ]
Dit topic is gesloten.