Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
Als we nou wat mensen hebben kunnen we grote Leaderboard groep maken met iedereen van GoT erbij. Kan je braggen dat je de beste charged speler bent hier;-)
[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 23-05-2007 11:09 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De afgelopen tijd heb ik het meest op de ps2 gespeeld (okami/god of war 1&2), ik ben wel blij dat ik een beetje kan afwisselen. De nintendo software is weliswaar altijd super (om niet te zeggen het beste voor mij persoonlijk) maar de hoeveelheid valt wel tegen soms. Op de ps2 komen zelfs nu nog veel goede spellen uit (gow2). De 360 doet voornamelijk dienst als mce extender, de huidige spellen boeien niet echt.
Verwijderd
Waarom geloven mensen toch steeds dat de Mediamarkt goedkoper is... Ze hebben veel aanbiedingen op een nog groter assortiment, waardoor het lijkt alsof ze goedkoper zijn, maar los van de aanbiedingen zijn ze vaak even duur of regelmatig zelfs duurderVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:57:
[...]
Een Wii is op het moment best wel te krijgen. Je zult wel wat winkels afmoeten want de vraag is nog steeds hoog. De Wii kost 249,99 Mediamarkt zit er misschien 5 tot 10 euro onder maar meer ook niet.
Bij Dimension Plus kost een Wii maar 249,-, toch mooi €0,99 goedkoper
Niet tegen jouw bedoelt hoor NinteX
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 11:37 ]
Maarja, als het goed is komt mn loon(tje
Daar heb jij weer gelijk inVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:04:
Het is toch een impulsieve aankoop, dus wat scheelt jou die 10 euro dan?

Het was me eigenlijk niet om de prijs te doen, die vraag, maar omdat media markt een groot concern is, heb ik misschien meer kans dat zij hem nog wel op voorraad hebben... Media markt is eigenlijk alleen met films en muziek een stukje goedkoper...Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:24:
Waarom geloven mensen toch steeds dat de Mediamarkt goedkoper is... Ze hebben veel aanbiedingen op een nog groter assortiment, waardoor het lijkt alsof ze goedkoper zijn, maar los van de aanbiedingen zijn ze vaak even duur of regelmatig zelfs duurder
Bij Dimension Plus kost een Wii maar 249,-, toch mooi €0,99 goedkoper
[ Voor 61% gewijzigd door draayertje op 23-05-2007 12:30 ]
Elke Mediamarkt heft per filiaal een stand alone inkoopbeleid, dus dat grote concern gaat niet op. De orders per filiaal worden direct aan de leveranciers doorgegeven. Vandaar dat er in de MM Almere, bijvoorbeeld op de afdeling "persoonlijke verzorging" enkele genotsknotsen te vinden zijn... sextoys in de MM, nu met gratis pakje batterijen?draayertje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:27:
[...]
Daar heb jij weer gelijk in![]()
[...]
Het was me eigenlijk niet om de prijs te doen, die vraag, maar omdat media markt een groot concern is, heb ik misschien meer kans dat zij hem nog wel op voorraad hebben... Media markt is eigenlijk alleen met films en muziek een stukje goedkoper...
ik heb hem vanochtend voor 50 euro bij de bart smit in utrecht gehaald. Dus als je hem snel wil hebben kan je dat ook doenGJ-tje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:37:
[...]
Is dit door iets of iemand van Nintendo bevestigd? Als je namelijk kijkt op de website van Super Smash Brothers Brawl, zie je bij 'How to play' namelijk wel het icoon van de Wii-mote...
Als het echt zo is, dat je een classic controller moet hebben voor deze game...
Dan verwacht ik ook er eentje erbij te krijgen, is bij Wii Play ook, daar krijg je een WiiMote erbij
Plus dat het mij scheelt in de kostenWant juist deze game lijkt me geweldig om met z'n tweeën (bijvoorbeeld mijn broer
) te spelen
Ik moet lezen, alvorens ik ga blatenMaar kijk erg uit naar deze game, vandaar dat ik gelijk reageren wilde, in plaats van verder te lezen
Vrijdag Mario Strikers, kijk ook daar enorm naar uit!
Ik heb Mario Strikers trouwens besteld bij Bol.com, kan ik er dan van uit gaan dat ik Vrijdag / Zaterdag de game binnen krijg per post?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Maar het lijkt mij ook zaak dat er snel een Mario Strikers toernooi gaat komen ;-) of anders een competitie! Via de console code database kan iedereen elkaar makkelijk teovoegen en dan moeten we toch iets op moeten kunnen zetten. Persoonlijk lijkt een competitie me wel wat, elke dinsdagavond of zo...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
No prob
Iemand de update van vandaag op Smashbros.com gezien? Zit hier op school dus kan niet alle plaatjes openen maar het model van Link ziet er echt super uit
Verwijderd
Maar op die website is de communicatie wat moeilijker ivm tot dit forum. Dus misschien idee om een Charged topic te openen?? Om zo eventueel afspraken enz te maken...
* Willybubba wijst Deddiekoel aan
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Helemaal mee eens. Prima plan. Heb zojuist ook mijn exemplaar bij de FRS opgepikt. Precies de reden waarom ik de laatste tijd niet zoveel meer op internet bestel. Het is me nu al een paar keer gebeurt dat ik een spel pas 2 dagen na officiële launchdatum kreeg, terwijl het spel al 3 dagen voor de launch datum in de winkel lag.Deddiekoel schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:56:
Ik heb gisteren Splinter Cell: Double Agent uitgespeeld, net op tijd voor Charged. SC:DA kan ik nogmaals aan iedereen aanbevelen, heerlijke game.
Maar het lijkt mij ook zaak dat er snel een Mario Strikers toernooi gaat komen ;-) of anders een competitie! Via de console code database kan iedereen elkaar makkelijk teovoegen en dan moeten we toch iets op moeten kunnen zetten. Persoonlijk lijkt een competitie me wel wat, elke dinsdagavond of zo...
Heeft iemand al speelervaring trouwens? Ben wel benieuwd wat de eerste indrukken zijn.
uhm...
Verwijderd
Grrrrrr,
Dat duurt zo lang ivm rente en zo
Computer says no
Verwijderd
Be my guest zou ik zeggen :P:Pjip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:23:
Ik wil het wel doen anders? Heb zat te doen enzo (school), maar daar heb ik uiteraard geen zin in
Lijkt me een strak plan... Beter dan in dit topic afspraken te maken en praten over the game
Maar ik ben heb wel Paper Mario al een paar weken. Lekker puh!
[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 23-05-2007 19:15 . Reden: D'oh! Bedankt Bubba. :P ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Wow
Kom dan eens Super zijn in Europa
Bedoelen ze daar niet mee dat er bij het testen bewust is gekozen niet met de Wii-remote te testen?Hoedje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:08:
Dat ben ik met je eens, maar Gamer.nl zegt "Er is bewust gekozen om de Wiimote niet gebruiken". Als ik dan vervolgens een plaatje van de Wiimote bij de controls zie staan, dan moet ik toch even lachen
Ik zou het een goede zaak vinden als ze ook ondersteuning hebben voor een 'gewone' controller, net als in Mortal Kombat.
Wii-remote is leuk maar niet voor alles.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er is op de vorige pagina gezegd wat er daadwerkelijk door Nintendo gezegd is over het spel. Kort samengevat: geen geforceerde Wii-controls en mogelijk ondersteuning voor de Gamecube controller.Gonadan schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:48:
[...]
Bedoelen ze daar niet mee dat er bij het testen bewust is gekozen niet met de Wii-remote te testen?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
*zucht*MetroidPrime schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:53:
Er is op de vorige pagina gezegd wat er daadwerkelijk door Nintendo gezegd is over het spel. Kort samengevat: geen geforceerde Wii-controls en mogelijk ondersteuning voor de Gamecube controller.
Ik moet de pagina's die ik achterloop dus nog beter lezen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha, waarschijnlijk ben je er nog wel een jaar mee bezigCaptain N schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:12:
Waar blijft die Friiloader op zo'n moment als dit? Ugh.
Maar ik ben wel Paper Mario al een paar weken. Lekker puh!
Bij de volgende update van de startpost zal ik em even meenemen. Ik denk dat dit spel ook wel bij de toppers kan (is Zelda niet meer zo alleenjip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:37:
Dan gaan we daar hier mee verder:
[WII] Mario Strikers Charged Football Online Tournament

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Kan het zo zijn, dat de code het vrijdag pas doet ivm officiele launchdatum ?Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig. Doorloop dit proces opnieuw of raadpleeg voor meer informatie de klantenservicepagina.
Hoogstwaarschijnlijk wel ja.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:41:
Vandaag Strikers gekocht... Vul ik de VIP code in op de Nintendo site, en dan staat er:
[...]
Kan het zo zijn, dat de code het vrijdag pas doet ivm officiele launchdatum ?
Verwijderd
Denk dat het morgen wel zal zijn maar ja je weet het niet he als je moet werken misschien ligt hij wel op de mat (evt. van de buren!!!!).
We zullen zien.
Wie heeft Eledees eigenlijk gekocht? Wat zijn je ervaringen en wat vindt je er van.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Het is wel even wennen een tutorial, Road to Strikers, Challengers het lijkt zowaar een volwaardige game. Het is ook wat minder hectisch. In ieder geval is er genoeg toevegoegd en verandert in deze sequel. Toch vroeg ik me een klein dingetje af. Is het nu zo dat de tackle met de Wii Remote zwaaien dezelfde is als die met D-pad down?.
Vet! Na 7 maanden Japan kan ik alleen maar bevestigen dat karaoke tof is. Vooral met vrienden en enige versnaperingen. Ik heb genoeg vrienden waarbij gamen niet hun ding is. Maar kansloze dingen als karaoke kan ik wel aan ze verkopen denk ik. Nu alleen maar hopen dat ze er toffe muziek in doen!jip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:29:
Filmpje van Boogie: http://www.gamer.nl/doc/39376
Lijkt singstar wel zo te zien
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=158108
Ps4/switch gamer
Nope met de WIi mote zwaaien is beuken, met de D pad is sliden(dan neem je zelf de bal meeVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:01:
Sinds vanmiddag Strikers Charged een erg toffe game moet ik zeggen.
Het is wel even wennen een tutorial, Road to Strikers, Challengers het lijkt zowaar een volwaardige game. Het is ook wat minder hectisch. In ieder geval is er genoeg toevegoegd en verandert in deze sequel. Toch vroeg ik me een klein dingetje af. Is het nu zo dat de tackle met de Wii Remote zwaaien dezelfde is als die met D-pad down?.
Guitar Hero III Wii details - online play, wireless guitar and more!
SUNNYVALE, Calif., May 23, 2007 /PRNewswire-FirstCall via COMTEX News Network/ — After warming their amps in the basement garage to rocking sold out shows at Stonehenge, fans of Activision, Inc.’s (Nasdaq: ATVI) wildly popular Guitar Hero(TM) franchise will now be able to shred like never before with the next iteration of the game that will be available this fall. The new game will be released on the PlayStation(R)2 computer entertainment system and PLAYSTATION(R)3 computer entertainment system, Xbox 360(TM) video game and entertainment system from Microsoft, and Wii(TM) video game system from Nintendo.
Turning it up to 11, Guitar Hero fans will channel their inner rock god using Gibson Guitar’s Les Paul and Kramer models as the industry standard. In addition, players will experience an incredible number of newly added features and explosive content including a new multiplayer action-inspired battle mode, grueling boss battles, a bevy of exclusive unlockable content and authentic rock venues. Expanded online multiplayer game modes will also allow axe-shredders worldwide to compete head-to-head for true legendary rock status.
While continuing to retain all the key features from their prior legendary performances, fresh downloadable content will be offered on multiple platforms, and players can now shred to a killer set list from many of the gnarliest rock songs ever recorded. Delivering more master tracks than ever before, strategic partnerships have been secured with all the major and independent music record labels and publishers to allow unrivaled access to their deep history of music catalogs, along with supplying artists’ original recordings for even greater authenticity.
The initial list of face-melting awesomeness includes:
* Paint It Black (by The Rolling Stones)
* Cherub Rock (by Smashing Pumpkins)
* Sabotage (by Beastie Boys)
* The Metal (by Tenacious D)
* My Name is Jonas (by Weezer)
* Knights of Cydonia (by Muse)
* Rock And Roll All Nite (as made famous by Kiss)
* School’s Out (as made famous by Alice Cooper)
* Slow Ride (as made famous by Fog Hat)
* Cult of Personality (by Living Colour)
* Barracuda (as made famous by Heart)
For the first time ever, Guitar Hero fans will also be able to thrash and burn with new wireless guitar controllers available for each platform. The exclusive Gibson guitars will include innovative features such as removable faceplates that will allow fans to later personalize their guitars and make it their own, and a new button color design that will be integrated for an even greater authentic feel and rock experience. Gibson Guitar’s Les Paul model will be the battle axe of choice, and an industry standard for all rock gods on the Xbox 360(TM), PLAYSTATION(R)3 system, and Wii(TM). After much anticipation, PlayStation(R)2 system fans will also be receiving a new exclusive shape as well, the classic Kramer guitar, also a Gibson brand, popularized by hard rockers and known for its body design, pickups, electronics, and construction for furious finger fretting.
“The development team at Neversoft has been exceptional, and we’ve been able to incorporate a host of fresh new online and multi-player game play modes, along with exciting content into this version of Guitar Hero that our fans have been asking for. Also, many of the top bands and songs we’ve tried to get in the past are now on board, and we’ve definitely got some giant aces in the hole to say the least,” said Dusty Welch, head of publishing at RedOctane. “In addition, offering a new line of Gibson wireless guitars for each platform is going to truly add to the authentic rock star experience like no other.”
The next iteration of Guitar Hero, published by RedOctane(R) and developed by Neversoft, is not yet rated by the ESRB. For more information about Guitar Hero, please visit the dedicated community site www.guitarherogame.com.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Toevallig niet.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:11:
Captain N je zit toevallig ook niet op neogaf met de zelfde username?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=158108
Overigens heb ik wel net de DVD box van Captain N besteld op Amazon, die in Februari eindelijk is uitgekomen! Was de ontwikkelingen even uit het oog verloren door veel andere bezigheden, maar dacht "kom, laat ik eens kijken of 'ie onderhand al in de winkel ligt". En jawel hoor!
Ben ik de enige overigens die het na New Super Mario Bros. ook nu weer jammer vindt dat Mario er tegenwoordig zo anders uit ziet als vroegah, toen 'ie nog lekker in cartoon style was? Ik had liever een egaal blauwe texture gezien, dan die corny spijkerstof. Toch lekker he, altijd wat te klagen hebben?

Mijn foto's op Flickr.
Wat ik ook leuk vind zijn de sidekicks dit keer. Ze voegen nu echt iets toe aan je team. Ik ben enorm enthousiast over dit spel. Tot nu toe het leukste Wii spel! (Zelda niet meegerekend, maar dat is een andere orde)
uhm...
Verwijderd
Volgens mij is iedereen ATM strikers aan het spelen...
Vraag me af of dit nog wel in Japan gaat uitkomen. Konami heeft de PS2 versie in Japan weten te weren omdat het teveel op Guitar Freaks lijkt.Vanitas schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:12:Guitar Hero 3 verhaal
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Waarom komt mijn loon ALTIJD de 23e, behalve als ik het nodig heb.. zucht
* McPoowl wacht ongeduldig af
Verwijderd
Als je tegen elkaar speelt krijg je geen punten, en als je met elkaar speelt moeten de computers sterk (qua punten) genoeg zijn...Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:08:
Wat zijn precies de criteria om punten te krijgen bij tennis als je met z'n tweeen speelt?
* Vanitas nietVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:58:
Mooie prijs Wisey !
Volgens mij is iedereen ATM strikers aan het spelen...Ik ben nu even die ABC aan het doen... even leren hoe alles werkt.
Maar €39 is wel een nette prijs zeg. Nog maar es over nadenken
Ach, ik woon niet in japan dus het kan me niet echt veel schelenari3 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:03:
[...]
Vraag me af of dit nog wel in Japan gaat uitkomen. Konami heeft de PS2 versie in Japan weten te weren omdat het teveel op Guitar Freaks lijkt.
Overigens is de Wii wel super populair in Japan. Misschien dat Konami nu wat verder wilt gaan om em toch uit te brengen...?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Maar dat kan je zelf bepalen? We krijgen nooit punten.....Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:14:
[...]
Als je tegen elkaar speelt krijg je geen punten, en als je met elkaar speelt moeten de computers sterk (qua punten) genoeg zijn...
Konami is juist degene die het niet uitgebracht wil hebben, aangezien het de concurrent is.Vanitas schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:23:
Overigens is de Wii wel super populair in Japan. Misschien dat Konami nu wat verder wilt gaan om em toch uit te brengen...?
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat om jullie eigen levels. Stel, jij bent level 1500, en je medespeler is 250, dan moeten jullie tegen tegenstanders van level 1500 en 250, waarbij alleen level 250 punten krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:31:
[...]
Maar dat kan je zelf bepalen? We krijgen nooit punten.....
Als jullie daarnaast enorm hoog zitten (ong. 1900) en slechts nipt winnen, dan krijg je geen punten.
Verwijderd
We begrijpen het niet helemaal......De tegenstanders moeten beter zijn dan ons qua punten ? Maar altijd krijgt de laagste de punten?Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:00:
[...]
Het gaat om jullie eigen levels. Stel, jij bent level 1500, en je medespeler is 250, dan moeten jullie tegen tegenstanders van level 1500 en 250, waarbij alleen level 250 punten krijgt.
Als jullie daarnaast enorm hoog zitten (ong. 1900) en slechts nipt winnen, dan krijg je geen punten.
Verwijderd
Verwijderd
Tot nu toe vind ik het spel een beetje tegenvallen. Waarom ?
De hoge moeilijkheidsgraad... En de nogal snelle actie...
Vooral online word ik alleen nog maar ingemaakt...
(Oke ik heb nog maar 1 uur Strikers ervaring
Grafisch valt het wel mee, en qua geluid ook wel.
Ik hoop dat ik het leuker ga vinden naarmate ik er meer tijd in steek.

Ohja ik heet online met charged "Fons" dus als je me ooit tegen komt ga maar bidden MWOEHAHA.
Tijd om mijn serie van 12 wins en slechts 1 keer verloren(1ste serie 2de wedstrijd 2-1 verloren maar won de serie wel omdat ik de derde wedstrijd won), maar tot nu toe is het aanbidden van dit spel
Om je eigen code te zien, moet je naar je friendlist gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 23-05-2007 22:34 ]
Ondertussen net wel Godfather uitgespeeld, na zo'n 35 uur en net op tijd voor Strikers
* Willybubba is Don of New York City
Hoorde dat hij al in de winkels lag en ben gelijk langs de Mediamarkt gereden en daar lag hij voor 39,95 euro.
Paar uurtjes gespeeld en ik raad hem iedereen aan.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Hij ligt praktisch overal in de winkelsVincent7 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:09:
Alleen in de MediaMarkt in Utrecht? Of heeft iemand het ook gezien in MediaMarkt A'dam?
Verwijderd
Hoe lang duurt het bij jullie voordat er een tegenstander gevonden is? Het is mij nu in 2 uur tijd 2x gelukt een tegenstander te vinden. De rest van de tijd krijg ik al vrij snel tijdens het zoeken een foutmelding 86070. Iemand anders hier ook last van? Of moet ik het bij mijn router zoeken?
Sorry, rephrase: Heeft iemand hem gezien in de MM A'dam voor 40 euro?
Verwijderd
@the hitman, 1x zo een fout gehad voor de rest continu goede connectie en snelle verbinding.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 23:15 ]
Wat me trouwens van de week opviel was dat Pirates of the Carribean voor 50eu in de schappen lag. Lijkt er dan toch op dat wel eens de standaard prijs kan gaan worden!
[ Voor 45% gewijzigd door Deddiekoel op 23-05-2007 23:19 ]
Vaag... Ik heb al verzendbevestiging gehad van Dynabyte:Deddiekoel schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:17:
Heb nog niets van Dynabyte gehoord. Wilde hem in de winkel afhalen... Morgen eens bij de FRS kijken...
Het naar u verzonden artikel is :
1 Mario Strikers Wii
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik heb nu praktisch 4 uur online gespeeld zonder ooit maar 1 probleem eigelijk, heel af en toe schokt een klein beetje maar niks dramatisch of storends eigelijk, ik zou is naar je instellingen enzo kijken want bij mij loopt het echt vlekkeloos zelfs nu zit ik nog 2 vs 2 online ranked te doen met een huisgenoot nog steeds mensen aan het gamen!Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:12:
Ontzettend leuk spel dat Mario Strikers, maar de online lol is er voor mij al wel weer af.....
Hoe lang duurt het bij jullie voordat er een tegenstander gevonden is? Het is mij nu in 2 uur tijd 2x gelukt een tegenstander te vinden. De rest van de tijd krijg ik al vrij snel tijdens het zoeken een foutmelding 86070. Iemand anders hier ook last van? Of moet ik het bij mijn router zoeken?
De Dynabyte filialen krijgen de spellen volgens mij pas op de dag van de release via een koerier binnen. De Dynabyte website is juist weer altijd een dag of twee eerder met verzenden.Deddiekoel schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:17:
Heb nog niets van Dynabyte gehoord. Wilde hem in de winkel afhalen... Morgen eens bij de FRS kijken...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik heb zo'n beetje elke instelling geprobeerd op mijn router, maar niets lijkt echt te helpen. Het stomme is dat het pas mis gaat met het tegenstander zoeken. Ik heb nu pas drie keer verbinding gehad, waarbij alleen de eerste keer iets schokte. Iemand anders met een Sitecom WL-173 met de juiste instellingen?Postius schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:27:
[...]
Ik heb nu praktisch 4 uur online gespeeld zonder ooit maar 1 probleem eigelijk, heel af en toe schokt een klein beetje maar niks dramatisch of storends eigelijk, ik zou is naar je instellingen enzo kijken want bij mij loopt het echt vlekkeloos zelfs nu zit ik nog 2 vs 2 online ranked te doen met een huisgenoot nog steeds mensen aan het gamen!
Gisteren was ie er niet bij onze plaatselijke frs of bart smit.Vincent7 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:13:
[...]
Sorry, rephrase: Heeft iemand hem gezien in de MM A'dam voor 40 euro?
Laat het even weten of hij er bij MM A'dam is als je geweest ben en hoe groot de voorraad nog is, ik ga er namelijk vandaag of morgen ook heen. (op route werk->huis) Ik moet namelijk werken tot 5 uur
Ik ga nog niet, dus als jij bent geweest, vertel dan mij hoeveel het kostdeltaquad_1979 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:44:
[...]
Gisteren was ie er niet bij onze plaatselijke frs of bart smit.
Laat het even weten of hij er bij MM A'dam is als je geweest ben en hoe groot de voorraad nog is, ik ga er namelijk vandaag of morgen ook heen. (op route werk->huis) Ik moet namelijk werken tot 5 uur
[ Voor 3% gewijzigd door writser op 24-05-2007 09:34 ]
Onvoorstelbaar!
[ Voor 33% gewijzigd door Goron op 24-05-2007 09:39 ]
Er zijn hier ook wat mensen die een Duitse Wii hebben, nooit hen horen klagen over andere schermteksten. Zal wel goed zitten
Dus interesse even Dixons even bekijken!
This is the Way.
Daar heb je een goed puntWaWaWiiiiWa schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:38:
Zou best kunnen dat de spellen uit Duitsland in het Duits zijn, maar je Wii zelf kan je in elk geval op Nederlands zetten, dat is geen probleem. Dat heeft volgens mij verder geen invloed op de spellen, dus als je een Duitse Zelda koopt zou hij best wel eens Duits kunnen zijn. Maar Zelda is toch ook overal in Nederland te koop?
Onvoorstelbaar!
Verwijderd
De Wii is europa standaard meertalig dus dat is geen probleem. Spellen echter zijn dit niet altijd, vooral als je spellen in duitsland of frankrijk koopt heb je grote kans dat hier GEEN engels bij zit. Dus koop je Wii in duitsland en je spellen gewoon in nederland of engeland, dan weet je zeker dat ze in ieder geval engels talig zijn.writser schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:33:
Een vraag: ik zit er over te denken om een Wii te kopen bij Amazon.de. Dat is de enige site die ik kan vinden met nog Wii's op voorraad. Heeft iemand hier ervaringen mee? Waar ik namelijk bang voor ben is dat ik straks zit opgescheept met "Zelda: Die Dämmerung-Prinzessin" (via babelfish, geen idee of er wel een Duitse versie bestaat). Ik heb wel begrepen dat je de Wii kan instellen op een andere taal, dus dat het geen probleem zou moeten zijn om deze in Duitsland te kopen. Klopt dit? En gaat dit ook op voor spellen?
Vaak is er een ‘5-in-1’ logo op de verpakking te vinden. Er wordt dan de taal gebruikt die op de Wii is ingesteld of Engels als die taal niet door het spel ondersteund wordt. De handleiding is vaak wel in één taal.writser schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:33:
Een vraag: ik zit er over te denken om een Wii te kopen bij Amazon.de. Dat is de enige site die ik kan vinden met nog Wii's op voorraad. Heeft iemand hier ervaringen mee? Waar ik namelijk bang voor ben is dat ik straks zit opgescheept met "Zelda: Die Dämmerung-Prinzessin" (via babelfish, geen idee of er wel een Duitse versie bestaat). Ik heb wel begrepen dat je de Wii kan instellen op een andere taal, dus dat het geen probleem zou moeten zijn om deze in Duitsland te kopen. Klopt dit? En gaat dit ook op voor spellen?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Hier een eigenaar van een Duitse wii met Duitse Zelda, wii play en wii sports. Al deze games zijn gewoon in het engels te spelen (Nederlands weet ik zo niet, nieteens naar gekeken).writser schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:33:
Ook duitse wii.. gewoon om te zetten naar nederlands.SandaX schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:18:
[...]
Hier een eigenaar van een Duitse wii met Duitse Zelda, wii play en wii sports. Al deze games zijn gewoon in het engels te spelen (Nederlands weet ik zo niet, nieteens naar gekeken).
Hier leverings problemen. was in duistland in media markt.
Pallet vol met wii. en de prijs?
€145.99 met wii+sport en extra spel cars van disney (alleen cars uitsluitend duits talig)
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
type fout of echt €145,99mucuracat schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:38:
[...]
Ook duitse wii.. gewoon om te zetten naar nederlands.
Hier leverings problemen. was in duistland in media markt.
Pallet vol met wii. en de prijs?
€145.99 met wii+sport en extra spel cars van disney (alleen cars uitsluitend duits talig)
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Klopt het trouwens dat je met de wii ook kunt surfen op internet? Hoe voer je dan internetadressen in?
[ Voor 20% gewijzigd door draayertje op 24-05-2007 14:46 ]
Ja, dat klopt. Dat werkt middels het internetkanaal, wat gemaakt is door Opera. Het werkt prima en ondersteunt zelfs Flash en AJAX. Je voert de internetadressen in middels een onscreen toetsenbord. Overigens kun je ook favorieten maken, dat scheelt weer...draayertje schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:28:
Klopt het trouwens dat je met de wii ook kunt surfen op internet? Hoe voer je dan internetadressen in?
Het is niet voor niets tweakersCleetje schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:56:
Staat overigens ook wel in de handleiding van het spel, maar ja, wie leest die dingen nu?

Hmm, vanavond dan maar even langsgaan, als ze dan nog niet hebben gebeldDeddiekoel schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:46:
Heb net Strikers opgehaald bij Dynabyte (werd keurig gebeld). Vanavond wellicht alvast een klein uurtje oefenen of op zijn minst de FC achterhalen!
Helaas vandaag nog geen voetbal

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik lees ze zelf doorgaans ook nooit. Alleen als je net een nieuw spel hebt en nodig een offer moet brengen aan de porseleinen koning
Ik moet trouwens zeggen dat ik nog erg veel moeite heb om op de juiste momenten een Megastrike uit te voeren. Meestal lig je al snel stof te happen, met name on-line. Nou ja, ik moet nog steeds afleren niet steeds op A te rammen voordat ik de bal heb (gaat zo lastig om de bal te onderscheppen als je steeds te vroeg van sidekick wisselt
In de praktijk scoor ik dan ook meestal met mijn sidekicks die tijdig een mooie skillshot kunnen doen. Momenteel is mijn favoriete sidekick nog Dry Bones (of hoe heet dat skelet?). Die electroshot is erg handig als je direct daarna op B drukt, dan maakt hij een mooie kopper over een lichtgevende goalie. Shy Guy (kereltje met masker) heeft ook een leuke met zijn raket, maar die valt heel wat lastiger te timen. Die skillshot is pas effectief als er veel verdediging dicht op elkaar staat: rakketje erin en dan snel opstaan en de bal er in tikken met hem of een andere sidekick. Verkeerde timing betekend dan ook vaak dat de bal gestolen wordt door een vijandige sidekick
Verwijderd
dat zuigbeest
eentje met hamers
een soort yoshi
ik gebruik heel erg veel die moves waarmee ja attack kan afwijken, die doen het heel goed en dan heb je de tijd om zo'n superstrike van een sidekick te doen (die er bijna altijd in gaat)
1. dat zuigbeest gaat er altijd in als er niemand tussen jou en de keeper staat (zowiezo gaat de bal erg hard, een soort mini DK dit)
2. eentje met hamers, door eerst een afwijkmove te doen laat je de tegenstander even achter en dan kan je makkelijk een supermove dan waarmee je de keeper bombardeert met hamers en zo niet de bal tegen kan houden
3. yoshi schiet met elektrischiteit, dus 2 keer achter elkaar snel en je hebt jezelf een goal erbij.
Verwijderd
Het punt is bij mij, ik krijg ze nooit achter me.
want ik kan me er geen voorstelling van maken...
This is the Way.
Verwijderd
bewegen doe je met de nunchuck
pasen doe je met A
schieten met B
schijnbeweging met dat vierkantje op de wii remote
items met c
en thats it, alleen met Z kan je lopjes doen in combi met A of B
en de bal wordt witter en dus sterker naarmate je de bal vaker paast.
een supermove wordt gedaan door de pal op te laden (van wit naar supermove dus je kan van paars naar supermove maar dan duurt het langer)
paars - rood - oranje - wit
en zo win je de wedstrijd
-----
btw DK schiet zooo hard, bijna altijd in maar ik vind het niet zo goed want hij is een beetje langzaam
mijn friendcode is 266388496267
ik sta nog maar op rank 100 ofzo, misschien nu 200 maar ik doe het niet zo heel vaak.
mijn beste was 4-1 tegen een zelfde rank
Dit topic is gesloten.