Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.787 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Heb net strikers bij de bartsmit gehaalt in emmeloord, ze waren er al heel goed op vooraad. Ga nu eerst even spelen :P.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hahaha ik moet eers tentamen maken, daarna ga ik hem halen denk ik. Zit te wachten op een goede Wii titel :( of laat ik het beter zeggen een Wii titel die leuk is om alleen te doen langer dan 30 min :p.

Als we nou wat mensen hebben kunnen we grote Leaderboard groep maken met iedereen van GoT erbij. Kan je braggen dat je de beste charged speler bent hier;-)

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 23-05-2007 11:09 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, het lijkt erop dat ik na schooltijd om 4 uur ff de winkels langs moet om te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben aan het wachten tot Bart Smit mijn Strikers en extra Nunchuck gaat versturen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 16:27

TdV

Heb net strikers bij de FRS vandaan in tilburg; ze kwamen net binnen vanochtend. Vanavond maar even fiks testen. Mijn Wii staat al een poosje stil na het uitspelen van Zelda, dus een nieuwe titel was erg welkom, ook al ben ik niet echt een voetbalgame freak...

De afgelopen tijd heb ik het meest op de ps2 gespeeld (okami/god of war 1&2), ik ben wel blij dat ik een beetje kan afwisselen. De nintendo software is weliswaar altijd super (om niet te zeggen het beste voor mij persoonlijk) maar de hoeveelheid valt wel tegen soms. Op de ps2 komen zelfs nu nog veel goede spellen uit (gow2). De 360 doet voornamelijk dienst als mce extender, de huidige spellen boeien niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:57:
[...]

Een Wii is op het moment best wel te krijgen. Je zult wel wat winkels afmoeten want de vraag is nog steeds hoog. De Wii kost 249,99 Mediamarkt zit er misschien 5 tot 10 euro onder maar meer ook niet.
Waarom geloven mensen toch steeds dat de Mediamarkt goedkoper is... Ze hebben veel aanbiedingen op een nog groter assortiment, waardoor het lijkt alsof ze goedkoper zijn, maar los van de aanbiedingen zijn ze vaak even duur of regelmatig zelfs duurder ;)

Bij Dimension Plus kost een Wii maar 249,-, toch mooi €0,99 goedkoper :P

Niet tegen jouw bedoelt hoor NinteX

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20:49
Tis balen dat ik pas om 5 uur uit ben EN dat ik geen geld heb, maar anders :+

Maarja, als het goed is komt mn loon(tje :P ) weer binnen vandaag, dus dan word het online gamen :D Ben echt benieuwd hoe en of het werkt, can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:04:
Het is toch een impulsieve aankoop, dus wat scheelt jou die 10 euro dan :P ?
Daar heb jij weer gelijk in :Y :+
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:24:
Waarom geloven mensen toch steeds dat de Mediamarkt goedkoper is... Ze hebben veel aanbiedingen op een nog groter assortiment, waardoor het lijkt alsof ze goedkoper zijn, maar los van de aanbiedingen zijn ze vaak even duur of regelmatig zelfs duurder ;)

Bij Dimension Plus kost een Wii maar 249,-, toch mooi €0,99 goedkoper :P
Het was me eigenlijk niet om de prijs te doen, die vraag, maar omdat media markt een groot concern is, heb ik misschien meer kans dat zij hem nog wel op voorraad hebben... Media markt is eigenlijk alleen met films en muziek een stukje goedkoper...

[ Voor 61% gewijzigd door draayertje op 23-05-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 15:25
draayertje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:27:
[...]

Daar heb jij weer gelijk in :Y :+

[...]

Het was me eigenlijk niet om de prijs te doen, die vraag, maar omdat media markt een groot concern is, heb ik misschien meer kans dat zij hem nog wel op voorraad hebben... Media markt is eigenlijk alleen met films en muziek een stukje goedkoper...
Elke Mediamarkt heft per filiaal een stand alone inkoopbeleid, dus dat grote concern gaat niet op. De orders per filiaal worden direct aan de leveranciers doorgegeven. Vandaar dat er in de MM Almere, bijvoorbeeld op de afdeling "persoonlijke verzorging" enkele genotsknotsen te vinden zijn... sextoys in de MM, nu met gratis pakje batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
GJ-tje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:37:
[...]
Is dit door iets of iemand van Nintendo bevestigd? Als je namelijk kijkt op de website van Super Smash Brothers Brawl, zie je bij 'How to play' namelijk wel het icoon van de Wii-mote... :)

Als het echt zo is, dat je een classic controller moet hebben voor deze game...
Dan verwacht ik ook er eentje erbij te krijgen, is bij Wii Play ook, daar krijg je een WiiMote erbij ;)

Plus dat het mij scheelt in de kosten :+ Want juist deze game lijkt me geweldig om met z'n tweeën (bijvoorbeeld mijn broer :9) te spelen :*)

Ik moet lezen, alvorens ik ga blaten }:| Maar kijk erg uit naar deze game, vandaar dat ik gelijk reageren wilde, in plaats van verder te lezen :+

Vrijdag Mario Strikers, kijk ook daar enorm naar uit!
Ik heb Mario Strikers trouwens besteld bij Bol.com, kan ik er dan van uit gaan dat ik Vrijdag / Zaterdag de game binnen krijg per post?
ik heb hem vanochtend voor 50 euro bij de bart smit in utrecht gehaald. Dus als je hem snel wil hebben kan je dat ook doen ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb gisteren Splinter Cell: Double Agent uitgespeeld, net op tijd voor Charged. SC:DA kan ik nogmaals aan iedereen aanbevelen, heerlijke game.

Maar het lijkt mij ook zaak dat er snel een Mario Strikers toernooi gaat komen ;-) of anders een competitie! Via de console code database kan iedereen elkaar makkelijk teovoegen en dan moeten we toch iets op moeten kunnen zetten. Persoonlijk lijkt een competitie me wel wat, elke dinsdagavond of zo...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:24:
[...]
Niet tegen jouw bedoelt hoor NinteX
No prob ;)

Iemand de update van vandaag op Smashbros.com gezien? Zit hier op school dus kan niet alle plaatjes openen maar het model van Link ziet er echt super uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd deddiekoel, dat is een mooi idee.

Maar op die website is de communicatie wat moeilijker ivm tot dit forum. Dus misschien idee om een Charged topic te openen?? Om zo eventueel afspraken enz te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Charged topic ben ik het mee eens, net als het oude Mario Kart topic. Ik heb er geen tijd voor (werken enzo) dus... Vrijwilligers?

* Willybubba wijst Deddiekoel aan :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:56:
Ik heb gisteren Splinter Cell: Double Agent uitgespeeld, net op tijd voor Charged. SC:DA kan ik nogmaals aan iedereen aanbevelen, heerlijke game.

Maar het lijkt mij ook zaak dat er snel een Mario Strikers toernooi gaat komen ;-) of anders een competitie! Via de console code database kan iedereen elkaar makkelijk teovoegen en dan moeten we toch iets op moeten kunnen zetten. Persoonlijk lijkt een competitie me wel wat, elke dinsdagavond of zo...
Helemaal mee eens. Prima plan. Heb zojuist ook mijn exemplaar bij de FRS opgepikt. Precies de reden waarom ik de laatste tijd niet zoveel meer op internet bestel. Het is me nu al een paar keer gebeurt dat ik een spel pas 2 dagen na officiële launchdatum kreeg, terwijl het spel al 3 dagen voor de launch datum in de winkel lag.

Heeft iemand al speelervaring trouwens? Ben wel benieuwd wat de eerste indrukken zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Ik wil het wel doen anders? Heb zat te doen enzo (school), maar daar heb ik uiteraard geen zin in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem morgen maar halen, maar een toernooi lijkt me een heel goed plan :D

offtopic:
Grrrrrr, :( slaat eigenlijk nergens op dat je via internetbankieren van de postbank geld overschrijven van spaarrekening naar girorekening zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 15:27
Ik ga hem straks uit me werk ook denk ik ff halen :Y)

offtopic:
Dat duurt zo lang ivm rente en zo ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:23:
Ik wil het wel doen anders? Heb zat te doen enzo (school), maar daar heb ik uiteraard geen zin in :+
Be my guest zou ik zeggen :P:P

Lijkt me een strak plan... Beter dan in dit topic afspraken te maken en praten over the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Waar blijft die Friiloader op zo'n moment als dit? Ugh. :P

Maar ik ben heb wel Paper Mario al een paar weken. Lekker puh! :P

[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 23-05-2007 19:15 . Reden: D'oh! Bedankt Bubba. :P ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ben jij Paper Mario?

Wow :)

Kom dan eens Super zijn in Europa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoedje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:08:
Dat ben ik met je eens, maar Gamer.nl zegt "Er is bewust gekozen om de Wiimote niet gebruiken". Als ik dan vervolgens een plaatje van de Wiimote bij de controls zie staan, dan moet ik toch even lachen ;)
Bedoelen ze daar niet mee dat er bij het testen bewust is gekozen niet met de Wii-remote te testen?

Ik zou het een goede zaak vinden als ze ook ondersteuning hebben voor een 'gewone' controller, net als in Mortal Kombat.
Wii-remote is leuk maar niet voor alles. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Gonadan schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:48:
[...]

Bedoelen ze daar niet mee dat er bij het testen bewust is gekozen niet met de Wii-remote te testen?
Er is op de vorige pagina gezegd wat er daadwerkelijk door Nintendo gezegd is over het spel. Kort samengevat: geen geforceerde Wii-controls en mogelijk ondersteuning voor de Gamecube controller.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MetroidPrime schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:53:
Er is op de vorige pagina gezegd wat er daadwerkelijk door Nintendo gezegd is over het spel. Kort samengevat: geen geforceerde Wii-controls en mogelijk ondersteuning voor de Gamecube controller.
*zucht*
Ik moet de pagina's die ik achterloop dus nog beter lezen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Captain N schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:12:
Waar blijft die Friiloader op zo'n moment als dit? Ugh. :P

Maar ik ben wel Paper Mario al een paar weken. Lekker puh! :P
Haha, waarschijnlijk ben je er nog wel een jaar mee bezig :P. Als ik je zo zag (=las) ploeteren met Zelda, dan zal Super Paper Mario met ongelofelijk veel (Japanse) tekst wel helemaal een uitdaging zijn.
Bij de volgende update van de startpost zal ik em even meenemen. Ik denk dat dit spel ook wel bij de toppers kan (is Zelda niet meer zo alleen O-) ).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Strikers gekocht... Vul ik de VIP code in op de Nintendo site, en dan staat er:
Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig. Doorloop dit proces opnieuw of raadpleeg voor meer informatie de klantenservicepagina.
Kan het zo zijn, dat de code het vrijdag pas doet ivm officiele launchdatum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:41:
Vandaag Strikers gekocht... Vul ik de VIP code in op de Nintendo site, en dan staat er:

[...]

Kan het zo zijn, dat de code het vrijdag pas doet ivm officiele launchdatum ?
Hoogstwaarschijnlijk wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Dat was bij de Gamecube ook altijd het geval. Kan meestal pas vanaf de officiele release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Filmpje van Boogie: http://www.gamer.nl/doc/39376

Lijkt singstar wel zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop eerlijk gezegd dat ik vandaag ook Strikers binnen krijg.
Denk dat het morgen wel zal zijn maar ja je weet het niet he als je moet werken misschien ligt hij wel op de mat (evt. van de buren!!!!).

We zullen zien.

Wie heeft Eledees eigenlijk gekocht? Wat zijn je ervaringen en wat vindt je er van.

_/-\o_ voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Krijg net een mailtje dat Dynabyte Mario Strikers verzonden heeft. Morgen dus voetballuh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Het meest belachelijke aan mario strikers charged vind ik nog wel dat ranked potjes maar 3 minuten duren. Wat de hell dachten die gasten????

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmiddag Strikers Charged een erg toffe game moet ik zeggen.
Het is wel even wennen een tutorial, Road to Strikers, Challengers het lijkt zowaar een volwaardige game. Het is ook wat minder hectisch. In ieder geval is er genoeg toevegoegd en verandert in deze sequel. Toch vroeg ik me een klein dingetje af. Is het nu zo dat de tackle met de Wii Remote zwaaien dezelfde is als die met D-pad down?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
jip_86 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:29:
Filmpje van Boogie: http://www.gamer.nl/doc/39376

Lijkt singstar wel zo te zien :(
Vet! Na 7 maanden Japan kan ik alleen maar bevestigen dat karaoke tof is. Vooral met vrienden en enige versnaperingen. Ik heb genoeg vrienden waarbij gamen niet hun ding is. Maar kansloze dingen als karaoke kan ik wel aan ze verkopen denk ik. Nu alleen maar hopen dat ze er toffe muziek in doen! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Captain N je zit toevallig ook niet op neogaf met de zelfde username?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=158108

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:01:
Sinds vanmiddag Strikers Charged een erg toffe game moet ik zeggen.
Het is wel even wennen een tutorial, Road to Strikers, Challengers het lijkt zowaar een volwaardige game. Het is ook wat minder hectisch. In ieder geval is er genoeg toevegoegd en verandert in deze sequel. Toch vroeg ik me een klein dingetje af. Is het nu zo dat de tackle met de Wii Remote zwaaien dezelfde is als die met D-pad down?.
Nope met de WIi mote zwaaien is beuken, met de D pad is sliden(dan neem je zelf de bal mee :)). Allebeii handig in verschillende situaties, ik heb trouwens de tutorial doorlopen en won mijn eerste wedstrijd met 18-0....MM tijd om online te gaan denk ik iemand zin in een potje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Guitar Hero III Wii details - online play, wireless guitar and more!
SUNNYVALE, Calif., May 23, 2007 /PRNewswire-FirstCall via COMTEX News Network/ — After warming their amps in the basement garage to rocking sold out shows at Stonehenge, fans of Activision, Inc.’s (Nasdaq: ATVI) wildly popular Guitar Hero(TM) franchise will now be able to shred like never before with the next iteration of the game that will be available this fall. The new game will be released on the PlayStation(R)2 computer entertainment system and PLAYSTATION(R)3 computer entertainment system, Xbox 360(TM) video game and entertainment system from Microsoft, and Wii(TM) video game system from Nintendo.

Turning it up to 11, Guitar Hero fans will channel their inner rock god using Gibson Guitar’s Les Paul and Kramer models as the industry standard. In addition, players will experience an incredible number of newly added features and explosive content including a new multiplayer action-inspired battle mode, grueling boss battles, a bevy of exclusive unlockable content and authentic rock venues. Expanded online multiplayer game modes will also allow axe-shredders worldwide to compete head-to-head for true legendary rock status.

While continuing to retain all the key features from their prior legendary performances, fresh downloadable content will be offered on multiple platforms, and players can now shred to a killer set list from many of the gnarliest rock songs ever recorded. Delivering more master tracks than ever before, strategic partnerships have been secured with all the major and independent music record labels and publishers to allow unrivaled access to their deep history of music catalogs, along with supplying artists’ original recordings for even greater authenticity.

The initial list of face-melting awesomeness includes:

* Paint It Black (by The Rolling Stones)
* Cherub Rock (by Smashing Pumpkins)
* Sabotage (by Beastie Boys)
* The Metal (by Tenacious D)
* My Name is Jonas (by Weezer)
* Knights of Cydonia (by Muse)
* Rock And Roll All Nite (as made famous by Kiss)
* School’s Out (as made famous by Alice Cooper)
* Slow Ride (as made famous by Fog Hat)
* Cult of Personality (by Living Colour)
* Barracuda (as made famous by Heart)

For the first time ever, Guitar Hero fans will also be able to thrash and burn with new wireless guitar controllers available for each platform. The exclusive Gibson guitars will include innovative features such as removable faceplates that will allow fans to later personalize their guitars and make it their own, and a new button color design that will be integrated for an even greater authentic feel and rock experience. Gibson Guitar’s Les Paul model will be the battle axe of choice, and an industry standard for all rock gods on the Xbox 360(TM), PLAYSTATION(R)3 system, and Wii(TM). After much anticipation, PlayStation(R)2 system fans will also be receiving a new exclusive shape as well, the classic Kramer guitar, also a Gibson brand, popularized by hard rockers and known for its body design, pickups, electronics, and construction for furious finger fretting.

“The development team at Neversoft has been exceptional, and we’ve been able to incorporate a host of fresh new online and multi-player game play modes, along with exciting content into this version of Guitar Hero that our fans have been asking for. Also, many of the top bands and songs we’ve tried to get in the past are now on board, and we’ve definitely got some giant aces in the hole to say the least,” said Dusty Welch, head of publishing at RedOctane. “In addition, offering a new line of Gibson wireless guitars for each platform is going to truly add to the authentic rock star experience like no other.”

The next iteration of Guitar Hero, published by RedOctane(R) and developed by Neversoft, is not yet rated by the ESRB. For more information about Guitar Hero, please visit the dedicated community site www.guitarherogame.com.
:D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:11:
Captain N je zit toevallig ook niet op neogaf met de zelfde username?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=158108
Toevallig niet. :)

offtopic:
Overigens heb ik wel net de DVD box van Captain N besteld op Amazon, die in Februari eindelijk is uitgekomen! Was de ontwikkelingen even uit het oog verloren door veel andere bezigheden, maar dacht "kom, laat ik eens kijken of 'ie onderhand al in de winkel ligt". En jawel hoor! :D

Ben ik de enige overigens die het na New Super Mario Bros. ook nu weer jammer vindt dat Mario er tegenwoordig zo anders uit ziet als vroegah, toen 'ie nog lekker in cartoon style was? Ik had liever een egaal blauwe texture gezien, dan die corny spijkerstof. Toch lekker he, altijd wat te klagen hebben? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.smashbros.com/en_us/characters/images/mario/mario_070523d-l.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb inmiddels mijn eerste online wedstrijd erop zitten. En meteen gewonnen natuurlijk :D. Ik had wel een beetje last van lag, maar niet erg storend ofzo. Maar wat een geweldig leuk spel zeg. Grafisch vind ik het toch echt een stuk beter dan deel 1 en er zit zoveel meer in dit keer. Alleen je arsenaal aan moves is al een stuk uitgebreider. Voor de powershots was ik een beetje bang, maar ook dit blijkt enorm leuk te zijn uitgewerkt. Je scoort zelden meer dan 2/3 doelpunten uit zo'n shot en het is ook erg lastig om tot zo'n schot te komen.

Wat ik ook leuk vind zijn de sidekicks dit keer. Ze voegen nu echt iets toe aan je team. Ik ben enorm enthousiast over dit spel. Tot nu toe het leukste Wii spel! (Zelda niet meegerekend, maar dat is een andere orde)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Goed we moeten even ene centraal Charged TOpic maken denk ik als veel mensen dit nogal spelen, het wel vet is als je dan een GoT leaderboard hebt toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Is er al, zie een bladzijde terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:55
En jawel hoor, ik kan bij deze bevestigen dat hij (Mario Strikers Charged) ook inmiddels bij MM te verkrijgen is. MM Maastricht heeft hem ook wel heel mooi geprijsd, ik heb er 39 euro voor betaald !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie prijs Wisey !

Volgens mij is iedereen ATM strikers aan het spelen... :D Ik ben nu even die ABC aan het doen... even leren hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vraag me af of dit nog wel in Japan gaat uitkomen. Konami heeft de PS2 versie in Japan weten te weren omdat het teveel op Guitar Freaks lijkt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn precies de criteria om punten te krijgen bij tennis als je met z'n tweeen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20:49
AAaaa, ik wil ook Mario :P
Waarom komt mijn loon ALTIJD de 23e, behalve als ik het nodig heb.. zucht :P

* McPoowl wacht ongeduldig af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:08:
Wat zijn precies de criteria om punten te krijgen bij tennis als je met z'n tweeen speelt?
Als je tegen elkaar speelt krijg je geen punten, en als je met elkaar speelt moeten de computers sterk (qua punten) genoeg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:58:
Mooie prijs Wisey !

Volgens mij is iedereen ATM strikers aan het spelen... :D Ik ben nu even die ABC aan het doen... even leren hoe alles werkt.
* Vanitas niet :P

Maar €39 is wel een nette prijs zeg. Nog maar es over nadenken :)
ari3 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:03:
[...]
Vraag me af of dit nog wel in Japan gaat uitkomen. Konami heeft de PS2 versie in Japan weten te weren omdat het teveel op Guitar Freaks lijkt.
Ach, ik woon niet in japan dus het kan me niet echt veel schelen ;) Japan heeft al zoveel games die hier nooit uitkomen, dan mag het ook wel es een keer andersom zijn.

Overigens is de Wii wel super populair in Japan. Misschien dat Konami nu wat verder wilt gaan om em toch uit te brengen...?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Is er al iemand die My Mii Manager heeft? Ik kwam hem tegen bij Play.com maar volgens mij is het niks bijzonders :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:14:
[...]

Als je tegen elkaar speelt krijg je geen punten, en als je met elkaar speelt moeten de computers sterk (qua punten) genoeg zijn...
Maar dat kan je zelf bepalen? We krijgen nooit punten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vanitas schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:23:
Overigens is de Wii wel super populair in Japan. Misschien dat Konami nu wat verder wilt gaan om em toch uit te brengen...?
Konami is juist degene die het niet uitgebracht wil hebben, aangezien het de concurrent is. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo mijn Link Mii kicked ass online ben iets van rank 37 of zo. Het is al lekker druk online, weinig last met lag omdat je van te voren te zien krijgt wat voor connectie je tegenstander en dan kunt kiezen of de wedstrijd doorgaat. Daarnaast valt het me op dat er nog geen Snakers activiteiten zijn. De Game lijkt best goed gebalanceerd, lijkt want ik zet nog vraagtekens bij de "heg" move van Waluigi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:31:
[...]

Maar dat kan je zelf bepalen? We krijgen nooit punten.....
Het gaat om jullie eigen levels. Stel, jij bent level 1500, en je medespeler is 250, dan moeten jullie tegen tegenstanders van level 1500 en 250, waarbij alleen level 250 punten krijgt.

Als jullie daarnaast enorm hoog zitten (ong. 1900) en slechts nipt winnen, dan krijg je geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:00:
[...]

Het gaat om jullie eigen levels. Stel, jij bent level 1500, en je medespeler is 250, dan moeten jullie tegen tegenstanders van level 1500 en 250, waarbij alleen level 250 punten krijgt.

Als jullie daarnaast enorm hoog zitten (ong. 1900) en slechts nipt winnen, dan krijg je geen punten.
We begrijpen het niet helemaal......De tegenstanders moeten beter zijn dan ons qua punten ? Maar altijd krijgt de laagste de punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mario Strikers behoorlijk vindt tegenvallen. De voorganger op de cube was vele malen chaotischer en sneller en dynamischer. Vond het behoorlijk saai en heb het spel na een anderhalf uur ge-eject en ben lekker gaan Excite Trucken, vele malen toffer (uiteraard een subjectief verhaal, dit vind ik, hoeft niet zo te zijn of voor iedereen zo over te komen). Jammer, Mario Strikers op de cube vond ik echt te gek, hele avonden zitten doen met vrienden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn Friendcode vinden van Mario Strikers.. ?

Tot nu toe vind ik het spel een beetje tegenvallen. Waarom ?
De hoge moeilijkheidsgraad... En de nogal snelle actie...
Vooral online word ik alleen nog maar ingemaakt...
(Oke ik heb nog maar 1 uur Strikers ervaring ;) )
Grafisch valt het wel mee, en qua geluid ook wel.
Ik hoop dat ik het leuker ga vinden naarmate ik er meer tijd in steek. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Goed mijn korte verslag over charged, ik heb de tutorial gedaan 3 wedstrijden tegen de pc gespeeld en toen online gegaan. En om kort te zijn wat een Geniale online gameplay(en offline), zo perfect gewoon, het is mischien iets minder aracade dan het vorige deel, maar het is een enorme verbetering als je gewend bent(bij mij duurde dat tot na de tutorial :p) Ja ik zat er naast het spel is echt VEEL beter geworden, de matches online zijn behooooorlijk spannend, daarnet nog 3 seconden voor tijd een Megastrike waarvan hij er 2 door liet en ik won xD En meer van dat soort situaties, je speelt zeg maar telkens een serie van 3 wedstrijden tegen dezelfde tegenstander en best of 2 wint de series :) maar je krijgt na iedere wedstrijd sowiezo punten of je wint of verliest (als je wint wel meer :p), maar tot nu toe geniaal.
Ohja ik heet online met charged "Fons" dus als je me ooit tegen komt ga maar bidden MWOEHAHA.
Tijd om mijn serie van 12 wins en slechts 1 keer verloren(1ste serie 2de wedstrijd 2-1 verloren maar won de serie wel omdat ik de derde wedstrijd won), maar tot nu toe is het aanbidden van dit spel :p.

Om je eigen code te zien, moet je naar je friendlist gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 23-05-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Helaas komt mijn Strikers pas morgen... Maar aan de reacties zo ver te zien had N-gamer weer ongelijk, mooi zo.

Ondertussen net wel Godfather uitgespeeld, na zo'n 35 uur en net op tijd voor Strikers :)

* Willybubba is Don of New York City 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Wat een geniaal en verslavend spel is dat Mario Strikers _/-\o_. Zag het spel eerst niet zo zitten, had ook nooit de GC versie gespeeld, maar het is echt leuk.

Hoorde dat hij al in de winkels lag en ben gelijk langs de Mediamarkt gereden en daar lag hij voor 39,95 euro.

Paar uurtjes gespeeld en ik raad hem iedereen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Alleen in de MediaMarkt in Utrecht? Of heeft iemand het ook gezien in MediaMarkt A'dam?

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Vincent7 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:09:
Alleen in de MediaMarkt in Utrecht? Of heeft iemand het ook gezien in MediaMarkt A'dam?
Hij ligt praktisch overal in de winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettend leuk spel dat Mario Strikers, maar de online lol is er voor mij al wel weer af.....

Hoe lang duurt het bij jullie voordat er een tegenstander gevonden is? Het is mij nu in 2 uur tijd 2x gelukt een tegenstander te vinden. De rest van de tijd krijg ik al vrij snel tijdens het zoeken een foutmelding 86070. Iemand anders hier ook last van? Of moet ik het bij mijn router zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Postius schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:10:
[...]

Hij ligt praktisch overal in de winkels :)
Sorry, rephrase: Heeft iemand hem gezien in de MM A'dam voor 40 euro? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens met een aantal mensen die de GC versie chaotischer vinden. Dit keer hebben ze er echt een spel van gemaakt, met veel stadiums, speciale moves. Een samenhangend geheel, het speelt heerlijk en Online is echt de bom. Maar toch de eerste had ook al wel wat met de weinig verschillende levels en gameplay van heuten/beuken/slaan/hakken en de bal gewoon compleet negeren. Vooral tegen een beetje skilled spelers is het erg leuk. Je ziet een stuk of 4 5 man richting de bal hollen om vervolgens allemaal afgemaakt te worden totdat er eentje overblijft en de bal de meeneemt. In ieder geval is de Wii eindelijk een must-have rijker in de Openingspost(althans dat hoop ik).

@the hitman, 1x zo een fout gehad voor de rest continu goede connectie en snelle verbinding.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb nog niets van Dynabyte gehoord. Wilde hem in de winkel afhalen... Morgen eens bij de FRS kijken...

Wat me trouwens van de week opviel was dat Pirates of the Carribean voor 50eu in de schappen lag. Lijkt er dan toch op dat wel eens de standaard prijs kan gaan worden!

[ Voor 45% gewijzigd door Deddiekoel op 23-05-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Deddiekoel schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:17:
Heb nog niets van Dynabyte gehoord. Wilde hem in de winkel afhalen... Morgen eens bij de FRS kijken...
Vaag... Ik heb al verzendbevestiging gehad van Dynabyte:
Het naar u verzonden artikel is :
1 Mario Strikers Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:59

Zym0tiC

^_^

Lijkt erop dat ik morgen om 9 uur voor de winkel sta om mijn vrije dag mooi in te kunne vullen. Denk dat ik maar even smash football erin duw om weer in vorm te komen. Hoe verhouden de controls zich trouwens tov de GC voorganger? Veel gekke wii mote bewegingen maken of valt dat wel mee?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:12:
Ontzettend leuk spel dat Mario Strikers, maar de online lol is er voor mij al wel weer af.....

Hoe lang duurt het bij jullie voordat er een tegenstander gevonden is? Het is mij nu in 2 uur tijd 2x gelukt een tegenstander te vinden. De rest van de tijd krijg ik al vrij snel tijdens het zoeken een foutmelding 86070. Iemand anders hier ook last van? Of moet ik het bij mijn router zoeken?
Ik heb nu praktisch 4 uur online gespeeld zonder ooit maar 1 probleem eigelijk, heel af en toe schokt een klein beetje maar niks dramatisch of storends eigelijk, ik zou is naar je instellingen enzo kijken want bij mij loopt het echt vlekkeloos zelfs nu zit ik nog 2 vs 2 online ranked te doen met een huisgenoot nog steeds mensen aan het gamen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Deddiekoel schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:17:
De Dynabyte filialen krijgen de spellen volgens mij pas op de dag van de release via een koerier binnen. De Dynabyte website is juist weer altijd een dag of twee eerder met verzenden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:27:
[...]

Ik heb nu praktisch 4 uur online gespeeld zonder ooit maar 1 probleem eigelijk, heel af en toe schokt een klein beetje maar niks dramatisch of storends eigelijk, ik zou is naar je instellingen enzo kijken want bij mij loopt het echt vlekkeloos zelfs nu zit ik nog 2 vs 2 online ranked te doen met een huisgenoot nog steeds mensen aan het gamen! O+
Ik heb zo'n beetje elke instelling geprobeerd op mijn router, maar niets lijkt echt te helpen. Het stomme is dat het pas mis gaat met het tegenstander zoeken. Ik heb nu pas drie keer verbinding gehad, waarbij alleen de eerste keer iets schokte. Iemand anders met een Sitecom WL-173 met de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 15:25
Hmmm n maar aftellen, morgen krijg ik em via de Bart smit ook binnen... kan niet wachten als ik zo de goede verhalen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 12:09
Vincent7 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:13:
[...]

Sorry, rephrase: Heeft iemand hem gezien in de MM A'dam voor 40 euro? ;)
Gisteren was ie er niet bij onze plaatselijke frs of bart smit.

Laat het even weten of hij er bij MM A'dam is als je geweest ben en hoe groot de voorraad nog is, ik ga er namelijk vandaag of morgen ook heen. (op route werk->huis) Ik moet namelijk werken tot 5 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 17:07
In Emmeloord lag Strikers ruim op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

deltaquad_1979 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:44:
[...]

Gisteren was ie er niet bij onze plaatselijke frs of bart smit.

Laat het even weten of hij er bij MM A'dam is als je geweest ben en hoe groot de voorraad nog is, ik ga er namelijk vandaag of morgen ook heen. (op route werk->huis) Ik moet namelijk werken tot 5 uur :(
Ik ga nog niet, dus als jij bent geweest, vertel dan mij hoeveel het kost ;) (als ze hem uberhaupt hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 16:35
Een vraag: ik zit er over te denken om een Wii te kopen bij Amazon.de. Dat is de enige site die ik kan vinden met nog Wii's op voorraad. Heeft iemand hier ervaringen mee? Waar ik namelijk bang voor ben is dat ik straks zit opgescheept met "Zelda: Die Dämmerung-Prinzessin" (via babelfish, geen idee of er wel een Duitse versie bestaat ;)). Ik heb wel begrepen dat je de Wii kan instellen op een andere taal, dus dat het geen probleem zou moeten zijn om deze in Duitsland te kopen. Klopt dit? En gaat dit ook op voor spellen?

[ Voor 3% gewijzigd door writser op 24-05-2007 09:34 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Zou best kunnen dat de spellen uit Duitsland in het Duits zijn, maar je Wii zelf kan je in elk geval op Nederlands zetten, dat is geen probleem. Dat heeft volgens mij verder geen invloed op de spellen, dus als je een Duitse Zelda koopt zou hij best wel eens Duits kunnen zijn. Maar Zelda is toch ook overal in Nederland te koop?

[ Voor 33% gewijzigd door Goron op 24-05-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Volgens mij hebben alle Europese spellen ondersteuning voor meerdere talen. Vaak zijn dat Engels, Frans en Duits geloof ik. Op je Wii kan je idd je taal instellen en de games nemen dat dan over als het goed is.

Er zijn hier ook wat mensen die een Duitse Wii hebben, nooit hen horen klagen over andere schermteksten. Zal wel goed zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik zou de spellen gewoon in nederland kopen. Zelda is hier prima verkrijgbaar namelijk. Je bent er dan zeker van dat het in ieder geval geen duits is. Boekje zal zeker wel duits zijn als het spel uit duitsland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

ik kreeg net een mailtje van Dixons dat er weer een beperkte voorraad was via de site te bestellen.
Dus interesse even Dixons even bekijken!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 16:35
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:38:
Zou best kunnen dat de spellen uit Duitsland in het Duits zijn, maar je Wii zelf kan je in elk geval op Nederlands zetten, dat is geen probleem. Dat heeft volgens mij verder geen invloed op de spellen, dus als je een Duitse Zelda koopt zou hij best wel eens Duits kunnen zijn. Maar Zelda is toch ook overal in Nederland te koop?
Daar heb je een goed punt :)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wellicht een idee om de vraag of een duitse Wii ook NL games speelt of duitse teksten zal bevatten op te nemen in de TS (als dat nog niet het geval is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

writser schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:33:
Een vraag: ik zit er over te denken om een Wii te kopen bij Amazon.de. Dat is de enige site die ik kan vinden met nog Wii's op voorraad. Heeft iemand hier ervaringen mee? Waar ik namelijk bang voor ben is dat ik straks zit opgescheept met "Zelda: Die Dämmerung-Prinzessin" (via babelfish, geen idee of er wel een Duitse versie bestaat ;)). Ik heb wel begrepen dat je de Wii kan instellen op een andere taal, dus dat het geen probleem zou moeten zijn om deze in Duitsland te kopen. Klopt dit? En gaat dit ook op voor spellen?
De Wii is europa standaard meertalig dus dat is geen probleem. Spellen echter zijn dit niet altijd, vooral als je spellen in duitsland of frankrijk koopt heb je grote kans dat hier GEEN engels bij zit. Dus koop je Wii in duitsland en je spellen gewoon in nederland of engeland, dan weet je zeker dat ze in ieder geval engels talig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
De mario strikers site heeft nu een keepergame. Hiermee kun je als je met het internetkanaal met je wiimote de keepergame spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vaak is er een ‘5-in-1’ logo op de verpakking te vinden. Er wordt dan de taal gebruikt die op de Wii is ingesteld of Engels als die taal niet door het spel ondersteund wordt. De handleiding is vaak wel in één taal.

Afbeeldingslocatie: http://www.thelostwoods.net/photo/Box_art_TPWii-PAL02.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Laatst online: 23:50

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Hier een eigenaar van een Duitse wii met Duitse Zelda, wii play en wii sports. Al deze games zijn gewoon in het engels te spelen (Nederlands weet ik zo niet, nieteens naar gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

SandaX schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Hier een eigenaar van een Duitse wii met Duitse Zelda, wii play en wii sports. Al deze games zijn gewoon in het engels te spelen (Nederlands weet ik zo niet, nieteens naar gekeken).
Ook duitse wii.. gewoon om te zetten naar nederlands.
Hier leverings problemen. was in duistland in media markt.
Pallet vol met wii. en de prijs?
€145.99 met wii+sport en extra spel cars van disney (alleen cars uitsluitend duits talig)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mucuracat schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:38:
[...]

Ook duitse wii.. gewoon om te zetten naar nederlands.
Hier leverings problemen. was in duistland in media markt.
Pallet vol met wii. en de prijs?
€145.99 met wii+sport en extra spel cars van disney (alleen cars uitsluitend duits talig)
type fout of echt €145,99

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

lijkt mij een 245.99. nog niemand in de 150 euro catagorie aangetroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Ja zulke prijsverschillen lijken mij ook niet te kloppen. Anders zou de mediamarkt in Enschede geen enkele Wii verkopen, want dan rijdt men wel naar Duisburg toe. Zou ik wel doen voor 100 euro verschil...

Klopt het trouwens dat je met de wii ook kunt surfen op internet? Hoe voer je dan internetadressen in?

[ Voor 20% gewijzigd door draayertje op 24-05-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb net Strikers opgehaald bij Dynabyte (werd keurig gebeld). Vanavond wellicht alvast een klein uurtje oefenen of op zijn minst de FC achterhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

De Friendcode in Strikers Charged zit in het WFC menu onder "Friend Roster". Staat overigens ook wel in de handleiding van het spel, maar ja, wie leest die dingen nu? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
draayertje schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:28:
Klopt het trouwens dat je met de wii ook kunt surfen op internet? Hoe voer je dan internetadressen in?
Ja, dat klopt. Dat werkt middels het internetkanaal, wat gemaakt is door Opera. Het werkt prima en ondersteunt zelfs Flash en AJAX. Je voert de internetadressen in middels een onscreen toetsenbord. Overigens kun je ook favorieten maken, dat scheelt weer...
Cleetje schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:56:
Staat overigens ook wel in de handleiding van het spel, maar ja, wie leest die dingen nu? :+
Het is niet voor niets tweakers O-)
Deddiekoel schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:46:
Heb net Strikers opgehaald bij Dynabyte (werd keurig gebeld). Vanavond wellicht alvast een klein uurtje oefenen of op zijn minst de FC achterhalen!
Hmm, vanavond dan maar even langsgaan, als ze dan nog niet hebben gebeld :).

edit:
Helaas vandaag nog geen voetbal :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Hoedje schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:18:
[...]

Het is niet voor niets tweakers O-)
offtopic:
Ik lees ze zelf doorgaans ook nooit. Alleen als je net een nieuw spel hebt en nodig een offer moet brengen aan de porseleinen koning ;)

Ik moet trouwens zeggen dat ik nog erg veel moeite heb om op de juiste momenten een Megastrike uit te voeren. Meestal lig je al snel stof te happen, met name on-line. Nou ja, ik moet nog steeds afleren niet steeds op A te rammen voordat ik de bal heb (gaat zo lastig om de bal te onderscheppen als je steeds te vroeg van sidekick wisselt :+ )

In de praktijk scoor ik dan ook meestal met mijn sidekicks die tijdig een mooie skillshot kunnen doen. Momenteel is mijn favoriete sidekick nog Dry Bones (of hoe heet dat skelet?). Die electroshot is erg handig als je direct daarna op B drukt, dan maakt hij een mooie kopper over een lichtgevende goalie. Shy Guy (kereltje met masker) heeft ook een leuke met zijn raket, maar die valt heel wat lastiger te timen. Die skillshot is pas effectief als er veel verdediging dicht op elkaar staat: rakketje erin en dan snel opstaan en de bal er in tikken met hem of een andere sidekick. Verkeerde timing betekend dan ook vaak dat de bal gestolen wordt door een vijandige sidekick :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een methode waarmee ik nog geen enkele webstrijd verloren heb. Ik speel of met mario, luigi of yoshi en dan met sidekickers
dat zuigbeest
eentje met hamers
een soort yoshi

ik gebruik heel erg veel die moves waarmee ja attack kan afwijken, die doen het heel goed en dan heb je de tijd om zo'n superstrike van een sidekick te doen (die er bijna altijd in gaat)
1. dat zuigbeest gaat er altijd in als er niemand tussen jou en de keeper staat (zowiezo gaat de bal erg hard, een soort mini DK dit)
2. eentje met hamers, door eerst een afwijkmove te doen laat je de tegenstander even achter en dan kan je makkelijk een supermove dan waarmee je de keeper bombardeert met hamers en zo niet de bal tegen kan houden
3. yoshi schiet met elektrischiteit, dus 2 keer achter elkaar snel en je hebt jezelf een goal erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik kan ook wel winnen als ik iedereen achter me kan laten, en dan ga schieten...
Het punt is bij mij, ik krijg ze nooit achter me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Op het moment plek 16 :) w000t ik heersch xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

zouden jullie eens kunnen uitleggen hoe je het moet spelen?
want ik kan me er geen voorstelling van maken...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is heel simpel
bewegen doe je met de nunchuck
pasen doe je met A
schieten met B
schijnbeweging met dat vierkantje op de wii remote
items met c

en thats it, alleen met Z kan je lopjes doen in combi met A of B
en de bal wordt witter en dus sterker naarmate je de bal vaker paast.
een supermove wordt gedaan door de pal op te laden (van wit naar supermove dus je kan van paars naar supermove maar dan duurt het langer)
paars - rood - oranje - wit

en zo win je de wedstrijd

-----
btw DK schiet zooo hard, bijna altijd in maar ik vind het niet zo goed want hij is een beetje langzaam
mijn friendcode is 266388496267
ik sta nog maar op rank 100 ofzo, misschien nu 200 maar ik doe het niet zo heel vaak.
mijn beste was 4-1 tegen een zelfde rank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Wel grappig, er zijn zelfs spreekkoren. Zit het publiek keihard Luigi te roepen enzo :P
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.