Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het lijkt alsof het de Wii dan allemaal even teveel word
EDIT: @hieronder: Het is idd niet echt hinderlijk, maar t viel me gewoon op
[ Voor 16% gewijzigd door Beeksma op 24-05-2007 23:57 ]
Wel wennen nog qua controls, maar het is wel lekker hectisch. Grafisch ook OK. Vnd het ook wel komisch dat je eerst een Wii Update krijgt.
@ hierboven, dat leek ik ook wel een paar keer te zien. Maar niet hinderlijk ofzo.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
wii updateWillybubba schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:40:
Ook binnen
Wel wennen nog qua controls, maar het is wel lekker hectisch. Grafisch ook OK. Vnd het ook wel komisch dat je eerst een Wii Update krijgt.
@ hierboven, dat leek ik ook wel een paar keer te zien. Maar niet hinderlijk ofzo.
geen gehad hier.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
... zou wat zijn als het komt omdat de wii niet krachtig genoeg is.Willybubba schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:40:
Ook binnen
Daarna mijn VIP247 kaart willen invoeren, zit daar zo'n nieuw stikkertje op ipv een kraslaag. In eerste instantie dacht ik "beter" maar wat blijkt. Trek ik heel de code aan gort! Baal daar echt enorm van.
Die kaart gaat mooi richting Nintendo.
(Kom er nu we achter dat ik mijn upload vol aan het belasten was, morgen verwacht ik dus een stuk minder lag ;-))
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik ook niet (dat ik weet). Misschien krijg je dat alleen als je achter liep met updates.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 18% gewijzigd door AlexZuH op 25-05-2007 08:27 ]
Verwijderd
Super Mario Bros 2 - NES - 500 Points
In this sequel to the best-selling video game of all time, take a unique journey to the dream world of Subcon to save its people from the foul frog tyrant, Wart.
Mach Rider - NES - 500 Points
It is the year 2112 and Earth has been taken over by evil forces. As a lone motorcycle warrior, you must battle the invaders while racing from sector to sector in search of survivors. You are Earth's last hope. You are Mach Rider!
Blazing Lazers - Turbografx-16 - 600 Points
Blazing Lazers is a vertical-scrolling shooter that was praised for surpassing the limitations of the hardware of its time. Players control the extraordinary firepower of their Gunhed Star Fighter to take on the Dark Squadron that has begun its invasion of Earth. Collect power-ups to increase your ship's battle strength to cut through enemies and defeat the bosses in all 9 areas.
Ik heb nog geen VC spel gekocht, maar deze vind ik toch wel erg aantrekkelijk wordenVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:50:
De laatste VC releases:
Super Mario Bros 2 - NES - 500 Points
In this sequel to the best-selling video game of all time, take a unique journey to the dream world of Subcon to save its people from the foul frog tyrant, Wart.
[...]
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
sorry, Moet €245,99 zijn.
toch €5 goedkoper met extra game
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Verwijderd
Ik heb de Wii via component aangesloten op mijn TV (Pioneer 427XA), maar ik krijg geen geluid. Ik heb dit probleem ook met mijn HD recorder. De groen/rood/blauw tulpjes gaan er gewoon in, meer er is geen ingang voor de rood/witte audio tulpjes. Er is alleen een audio out, maar dus geen ingang daar.
Via de standaard (s-video?) kabel kan ik het wel aansluiten, maar ik heb natuurlijk liever een betere beeldkwaliteit. En ik zie op de Wii ook geen optie om het geluid direct op mijn versterker aan te sluiten. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Ik zal proberen fotos te maken en postten als dat helpt iets later vandaag.
mvg,
heb ff online gekeken, maar weet je wel zeker dat je component aansluitingen hebt op deze tv?
.
[ Voor 25% gewijzigd door fZeroNewbie op 25-05-2007 11:23 ]
Zitten er bij je S-Video aansluiting dan geen audio ingangen? En kun je daar je component audio niet op aansluiten?Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:53:
Hey,
Ik heb de Wii via component aangesloten op mijn TV (Pioneer 427XA), maar ik krijg geen geluid. Ik heb dit probleem ook met mijn HD recorder. De groen/rood/blauw tulpjes gaan er gewoon in, meer er is geen ingang voor de rood/witte audio tulpjes. Er is alleen een audio out, maar dus geen ingang daar.
Via de standaard (s-video?) kabel kan ik het wel aansluiten, maar ik heb natuurlijk liever een betere beeldkwaliteit. En ik zie op de Wii ook geen optie om het geluid direct op mijn versterker aan te sluiten. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
mvg,
In de handleiding staat dat je naast de component ook een SCART-kabel moet gebruiken voor het geluid (pagina 102). Bij de Wii is dat niet mogelijk (SCART + component tegelijk).Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:53:
Hey,
mvg,
Dus:
- Neem een verlengkabel voor het geluid naar een versterker
- Koop een svideo naar SCART blok, sluit daar de audio tulpen op aan en stop deze in de SCART volgens de handleiding
- Koop een Wii RGB-SCART kabel
[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 25-05-2007 11:29 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Bij de Wii zit al zo'n verloopblok. Als ik me niet vergis kun je dus gewoon de witte en rode tulp daarin drukken en dan het scart-blok in de TV. Dat moet werken voor zover ik weet.Icelus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:26:
[...]
In de handleiding staat dat je naast de component ook een SCART-kabel moet gebruiken voor het geluid (pagina 102). Bij de Wii is dat niet mogelijk (SCART + component tegelijk).
Dus:
- Neem een verlengkabel voor het geluid naar een versterker
- Koop een svideo naar SCART blok, sluit daar de audio tulpen op aan en stop deze in de SCART volgens de handleiding
- Koop een Wii RGB-SCART kabel
uhm...
Er staat nu ook een hands-on bij ign online en ook die is weer super positief. De laatste media van Mario Party 8 ziet er trouwns ook erg goed uit. Vooral fijn om te zien dat je popetjes een stuk sneller over het bord lopen.
Wat ik allemaal niet doe voor een medetweakerVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:53:
Hey,
mvg,
Ik heb de online handleiding van je TV bekeken. Je heb wel degelijk een Audio In, deze zit aan de zijkant van je TV bij de S-video aansluiting. Mocht je met component beeld willen spelen, dan moet je een audio verlengkabel kopen vrees ik en deze aan de zijkant prikken van je TV.
In de online handleiding staat het op pagina 13.
EDIT: Het lijkt erop dat Pioneer denkt van "als je toch al zo'n dure TV koopt, heb je vast wel apart nog een HiFi installatie staan. Douw daar maar je audio in". Hoe wil je anders two component aansluitingen goed praten met maar 1 audio in?
[ Voor 9% gewijzigd door Vincent7 op 25-05-2007 11:54 ]
Je zou even de handleiding van dat ding moeten raadplegen. TV's met component moeten ook 2 ingangen hebben voor audio, op nagenoeg dezelfde plek. Sommige TV's hebben dan maar 1 audio ingang, vaak die 3,5mm dingen. Hoe dan ook, component is alleen maar video signaal, dus ze moeten toch echt ergens een manier hebben om de audio dan ook nog te slikken.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:53:
Hey,
mvg,
Mijn TV heeft b.v. geen component ingangen, maar een DVI ingang. De audio doet ie via een 3,5mm ingang, dus heb ik daar een verloopstukje voor. Dit heb ik wel even na moeten zoeken in de handleiding, want echt duidelijk is het in eerste instantie niet.
12 PC INPUT aansluiting (AUDIO)
lijkt mij dat je daar met een 3.5mm plugje idd moet aansluiten dan.
(pagina 12/13 van de nl handleiding)
Misschien op Marktplaats?m3gA schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:
Weet iemand toevallig nog een webshop waar ik Zelda the Windwaker kan krijgen voor de gamecube? Ik ben me suf aan het zoeken maar hij is nergens meer te krijgen.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Hoezo de wiimote heeft een te beperkt bereik? De snoer van de classic controller is toch geen 3 meter ofzo? De wiimote hoort op die afstand het prima te doen.ari3 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:50:
Weet iemand of je de classic controller kunt gebruiken in Opera? Wii channels kiezen gaat prima, maar de browser kan niet bestuurd worden met de classic controller? Zou toch wel een misser zijn als dat niet kan omdat de wiimote een (te) beperkt bereik heeft.
EDIT: Terugkomend op je vraag, ik denk niet dat het kan.
[ Voor 5% gewijzigd door Vincent7 op 25-05-2007 13:28 ]
Verwijderd
hier zie ik hem nog wel staanm3gA schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:
Weet iemand toevallig nog een webshop waar ik Zelda the Windwaker kan krijgen voor de gamecube? Ik ben me suf aan het zoeken maar hij is nergens meer te krijgen.
Dan zou ik even met je instellingen frommelen. Ik haal minstens de tien meter, alleen kan ik dan het internetkanaal niet meer lezenari3 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:50:
Weet iemand of je de classic controller kunt gebruiken in Opera? Wii channels kiezen gaat prima, maar de browser kan niet bestuurd worden met de classic controller? Zou toch wel een misser zijn als dat niet kan omdat de wiimote een (te) beperkt bereik heeft.
Btw mijn Wii lijkt traag te zijn geworden, zijn er meer mensen die er last van hebben dat het opstarten van de kanalen lang duurt? Bijv. dan ga ik naar het internetkanaal en dan is het eerst het beeld lang zwart, daarna laad het kanaal normaal. Maar dat duurt soms echt belachelijk lang, net duurde het bijna een minuut (ik wilde al m'n Wii gaan resetten).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ik snap ook niet de snoer van de controller langer kan zijn dan het bereik van de wiimote...Hoedje schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:58:
[...]
Dan zou ik even met je instellingen frommelen. Ik haal minstens de tien meter, alleen kan ik dan het internetkanaal niet meer lezen.
Btw mijn Wii lijkt traag te zijn geworden, zijn er meer mensen die er last van hebben dat het opstarten van de kanalen lang duurt? Bijv. dan ga ik naar het internetkanaal en dan is het eerst het beeld lang zwart, daarna laad het kanaal normaal. Maar dat duurt soms echt belachelijk lang, net duurde het bijna een minuut (ik wilde al m'n Wii gaan resetten).
Over dat lang duren, ik heb daar ook 2 of 3 keer last van gehad, maar dan niet zolang als 1 min (10sec ofzo)
Je weet dat het infrarood werkt tussen de sensorbar en de Wiimote? De Wii kun je gerust wat wegleggen, bluetooth heeft daar op zich geen last van. Daarnaast kun je de instellingen van de Wiimote (gevoeligheid voor IR) instellen in het menu, waardoor verder weg ook prima werkt. Overigens is het ook heel belangrijk om de sensorbar goed naar voor te leggen. Dus als je hem op de TV legt, leg hem dan helemaal naar voren (naar je toe) op het randje.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:00:
Ik heb ook wat problemen met de Wii-mote controls maar dat ligt meer aan het feit dat de Wii net wel/net niet achter de salontafel staat. Zolang ik niet verder dan een meter of 2 van de TV staat gaat het goed, sta ik verder dan werkt de infrarood dus amper of niet meer (de "pointer" dus). De rest van de controls gaan uiteraard nog wel goed. Maarja, basisprincipe van IR heEn ik heb geen zin om dat ding pontificaal in het zicht te zetten. Die 2 meter kan ik prima mee leven verder...
Yup, dat heb ik ook een paar keer gehad. Maar nu de laatste tijd duurt het al snel meer dan 30 sec. Ik heb het alleen als ik een nieuw spel erin doe bij het spelkanaal, bij het Miikanaal en het internetkanaal.Vincent7 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:02:
[...]
Over dat lang duren, ik heb daar ook 2 of 3 keer last van gehad, maar dan niet zolang als 1 min (10sec ofzo)
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 25-05-2007 14:04 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Graag gedaanm3gA schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:59:
[...]
Dankjeop Marktplaats zijn de meeste duurder dan de nieuwprijs en opsturen vertrouw ik niet zo.
De site die ik je net linkte verkoopt ook veel 2e hands games maar voor zover ik het kan bezien gaat het hier om een nieuw exemplaar. Anders kan je altijd ff mailen met de eigenaar
Amazonm3gA schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:
Hij is al besteldVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:10:
[...]
Graag gedaan
De site die ik je net linkte verkoopt ook veel 2e hands games maar voor zover ik het kan bezien gaat het hier om een nieuw exemplaar. Anders kan je altijd ff mailen met de eigenaar
Deze lijkt mij een stuk bruikbaarder dan die eerder is aangekondigd. Hierbij lijkt de trigger tenminste te worden door gelust en je kunt ook nog steeds je nunchuck gebruiken! Gaat er denk ik wel komen bij mij, ook al issie 20eu.
Mooi apparaat, alleen lijkt het mij licht problematisch, wanneer je de A knop een boel moet gebruiken. Zeker in combinatie met een Nunchuck er nog eens bij. Dan blijven er weinig spellen over om de attachment mee te gebruiken.Deddiekoel schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:19:
Nieuwe Wii gun attachment
Deze lijkt mij een stuk bruikbaarder dan die eerder is aangekondigd. Hierbij lijkt de trigger tenminste te worden door gelust en je kunt ook nog steeds je nunchuck gebruiken! Gaat er denk ik wel komen bij mij, ook al issie 20eu.
uhm...
http://bu130.nl/wii
(in je wii-browser inkloppen)
zo kan ik tenminste lekker fullscreen gezellig met iedereen in de huiskamer google earth gebruiken.
Bij mij werkt het perfect op 60hz. In en uitzoemen gaat met de plus en min toetsen van de wiimote...
Vanochtend bij mijn oma in een klein dorpje op bezoek geweest. Op de terugweg dacht ik, kom ik duik hier even de intertoys in. En ja, hoor die hadden er net 2 binnen gekregen en geen wachtlijst! Dus meteen meegenomen. Heb ik meteen 2 vragen:
1) Bij mij haperen de controllers als ik rechts van de sensor bar sta, links doen ze het prima. Hoe kan dit? Ik heb mijn sensor bar op de tv staan.
2) Voor welk spel heb je de nunchuk nodig? Ik heb hem tot nu toe nog niet nodig gehad (heb dan ook nog niet zoveel spellen)
3) Wordt de leesbaarheid van het internetkanaal beter als ik een tft televisie zou hebben? Ik kan er nu hooguit een metertje vanaf gaan zitten
Verwijderd
1) Vermoedelijk heb je rechts iets staan als een halogeenlampje. In het instellingen menu kan je de gevoeligheid van de Wii-mote op de sensorbar instellen. Zorg ook dat de sensorbar ver genoeg naar voren ligt.draayertje schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:47:
Gisteren op wii jacht geweest. Nergens te verkrijgen... Lokale intertoys: 30 wachtenden voor me, dixons: 9 wachtenden voor me. Bol.com: 6 weken levertijd. Wehkamp: 5> weken levertijd.
Vanochtend bij mijn oma in een klein dorpje op bezoek geweest. Op de terugweg dacht ik, kom ik duik hier even de intertoys in. En ja, hoor die hadden er net 2 binnen gekregen en geen wachtlijst! Dus meteen meegenomen. Heb ik meteen 2 vragen:
1) Bij mij haperen de controllers als ik rechts van de sensor bar sta, links doen ze het prima. Hoe kan dit? Ik heb mijn sensor bar op de tv staan.
2) Voor welk spel heb je de nunchuk nodig? Ik heb hem tot nu toe nog niet nodig gehad (heb dan ook nog niet zoveel spellen)
3) Wordt de leesbaarheid van het internetkanaal beter als ik een tft televisie zou hebben? Ik kan er nu hooguit een metertje vanaf gaan zitten
2) In elk geval voor Wii Sports boxing, maar verder ook voor bijna elk spel wel. Meestal is het dan om rond te lopen (zoals bijvoorbeeld in Zelda en Mario Strikers)
3) Ja, mits je die dan met betere kabels aansluit. Overigens helpt een RGB kabel voor je normale TV ook al wat. Je kan natuurlijk ook altijd in en uitzoomen totdat je het wel kan lezen he?
Idd en let erop dat je maar twee stipjes hebt, als het er meer zijn dan kun je daar problemen mee krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:00:
[...]
1) Vermoedelijk heb je rechts iets staan als een halogeenlampje. In het instellingen menu kan je de gevoeligheid van de Wii-mote op de sensorbar instellen. Zorg ook dat de sensorbar ver genoeg naar voren ligt.
Ik sluit me hier helemaal bij aan en daarnaast lijkt me dat alleen een grotere TV zou kunnen helpen. Alhoewel het zonder inzoomen bijna niet te doen is om een pagina te lezen.3) Ja, mits je die dan met betere kabels aansluit. Overigens helpt een RGB kabel voor je normale TV ook al wat. Je kan natuurlijk ook altijd in en uitzoomen totdat je het wel kan lezen he?
Mario Strikers heb ik net binnen en het is een leuk spel. Maar Wifi werkt nog niet helemaal. Ik krijg steeds of "lost connection" of dat geen stats kan ophalen.
[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 25-05-2007 18:24 ]
Ik heb een vraagje, ik heb sinds zaterdag een wii (vanuit Belgie) maar, hoelang doen jullie met een setje batterij'en? Met andere woorden, is het de moeite een accupack + lader te kopen?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 25-05-2007 19:14 ]
Verwijderd
Dit werkt inderdaad! De andere suggestie (audio in svideo, video in component) kon niet omdat dat andere kanalen betreft maar deze oplossing was wel mogelijk omdat zowel component als een van de scart ingangen beide 'kanaal 2' input zijn.Smoonshine schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:33:
[...]
Bij de Wii zit al zo'n verloopblok. Als ik me niet vergis kun je dus gewoon de witte en rode tulp daarin drukken en dan het scart-blok in de TV. Dat moet werken voor zover ik weet.
Iedereen bedankt voor de moeite! Ik ga me eindelijk vermaken met Zelda
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het niet de moeite waard, want mijn batterijen gaan echt uren mee en als ze leeg zijn heb ik nog wel een setje oplaadbare liggen.terb schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:00:
Hey,
Ik heb een vraagje, ik heb sinds zaterdag een wii (vanuit Belgie) maar, hoelang doen jullie met een setje batterij'en? Met andere woorden, is het de moeite een accupack + lader te kopen?
Online spelen gaat nu significant beter, maar hij klapt na een potje er steeds uit en vergeet dan mijn twee wins te registreren. Als dt gebeurt als ik verlies pakt hij die wel op. Tenminste ALS ik erin kom. Want ik krijg steeds de melding dat er een error is bij het ophalen van de stats...
Een ander deel van mijn frustratie is dat er zo enorm veel wachttijden in zitten. Ik ben dit niet gewend van Nintendo. Die laadtijden zijn online alleen maar erger omdat je nu perse naar de highlights etc moet kijken... Laatste frsutratie is om met Luigi (mijn figuur) tegen Yoshi te moeten spelen. Mijn poppetjes zijn allemaal groen, net zo groen als Yoshi's hoofd. Dus ik denk steeds dat Yoshi een van mijn guys is...
Dit alles zorgt er voor dat ik nog niet lekker in de game zit. Wat me wel hoop geeft is dat als ik online weer eens mooi scoor dat ik dan ook wel meteen opspring van plezier. Morgen eens verder kijken...
Mijn internetkanaal werkt wel gewoon prima en snel, wat is er aan de hand?
mss toch even goed dat ik nog even wacht...
This is the Way.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Alvast bedankt!
On-topic: Ik word helemaal enthousiast van de verhalen over Strikers. Kan alleen nog niet online.. is het puur voor de offline play ook een beetje de moeite waard, of verveelt het dan sneller? (Heb niet veel gamers in de vriendenkring, vrouw houdt er ook niet van, dus als ik niet tegen de cpu wil moet ik wel online)
- Batterijtje van een legale cartridge is leeg.
- Illegale cartridge waarmee je niet kan saven.
- User error
Verwijderd
Durf ik niet te zeggen. Wel zat er bij een een handleiding die geen handleiding is maar alleen een recensie-achtig verhaaltje, en is de kleine tekst op het doosje bijna niet leesbaar (geprint?) daarnaast zijn ze verzonden vanuit thailand.. Het geeft gewoon een indruk van (weliswaar ijverige) huisvlijt..MEN-O schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:06:
Zitten d'r niet van die batterijtjes in ? ken de GBA niet, maar heb een gewone gameboy gehad, en bij perfect dark bijv. zaten er batterijen in de cartridge.
Daarnaast komt 1 van de 2 (zelda/minish cap) direct aan het begin van het spel al in een "loop" zodat je niet verder kunt. Al met al niet echt de kwaliteit die je van Big N mag verwachten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 22:10 ]
Verwijderd
Max|Burn schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:09:
Een beetje degelijke illegale cartridge kan alsnog saven..het kan idd 2 (naja 3:P) dingen zijn:
- Batterijtje van een legale cartridge is leeg.
- Illegale cartridge waarmee je niet kan saven.
- User error
Nee maar serieus, de user is volledig functioneel. Ik zoek het gebrek echt in de cartridge. En lijkt echt allemaal redelijk illegaal te zijn. Vraag is dus: hoe fix ik dat ik mn geld terug krijg van de verkoper?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 22:13 ]
Gezien je opmerkingen klinkt het als piraterij ja. Je kan hem altijd aangeven als je wilt
[quote]Vraag is dus: hoe fix ik dat ik mn geld terug krijg van de verkoper?[/quote]Niet, denk ik.
Hoe bedoel je loop, piraten passen software doorgaans niet aan hoorDaarnaast komt 1 van de 2 (zelda/minish cap) direct aan het begin van het spel al in een "loop" zodat je niet verder kunt. Al met al niet echt de kwaliteit die je van Big N mag verwachten.
[ Voor 66% gewijzigd door Max|Burn op 25-05-2007 22:23 ]
Verwijderd
Je komt gewoon steeds in de kamer waar princess zelda vraagt of je meegaat naar het een of andere feest, direct in het begin, en waar je the smith's sword krijgt. Die heb ik inmiddels al een keer of 25 gekregenMax|Burn schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:22:
offtopic:
Gezien je opmerkingen klinkt het als piraterij ja. Je kan hem altijd aangeven als je wilt
[quote]Vraag is dus: hoe fix ik dat ik mn geld terug krijg van de verkoper?[/quote]Niet, denk ik.
[...]
Hoe bedoel je loop, piraten passen software doorgaans niet aan hoor
Niet echt een boeiend spel, dat Minish Cap
Hmm. einde € 20,- dan. Maar: wellicht is het een brave piraat, die zijn verontschuldigingen aanbiedt en geld terug geeft?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 22:37 ]
Ps4/switch gamer
Verwijderd
brrrrr... nee, niks voor mij.NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:39:
Niemand geinteresseerd in Manhunt voor de wii, klinkt toch best bruut de preview op ign http://wii.ign.com/articles/792/792012p1.html
Ik verbaas me er wel een beetje over dat Nintendo zulke gewelddadige games uitbrengt. Niet dat ik erop tegen ben, voor elk wat wils, maar het imago dat ik voor ogen heb is toch echt anders.
Ik kwam gister na een half jaar zo maar een Wii tegen in het wild. Meteen meegenomen + wii play en extra nunchuck + classic controller. Allemaal leuk tot nu toe maar heb helaas nog geen gebruik kunnen maken van het internet gedeelte omdat het enige wifi netwerk hier potdicht zit.
Dus dat word even wachten tot ik weer thuis ben (zit nu bij m'n vriendin).
Verwijderd
Het is toch gewoon rockstar die het uitbrengt? heeft veder weinig met Nintendo te maken geloof ik (behalve dat hun toestemming geven dan). Vind manhunt zelf ook teveel over de top maar sinds de n64 en zeker de GC heeft nintendo altijd dat ''kiddy'' imago gehad door gebrek aan zogenaamd volwassen games dus opzich wel goed dat dit soort games ook naar de Wii komen, als het nog een beetje wil verkopen dan zal het hopelijk alleen maar meer devs aantrekken.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:45:
[...]
brrrrr... nee, niks voor mij.
Ik verbaas me er wel een beetje over dat Nintendo zulke gewelddadige games uitbrengt. Niet dat ik erop tegen ben, voor elk wat wils, maar het imago dat ik voor ogen heb is toch echt anders.
Verwijderd
Reggie heeft persoonlijk een bezoekje gebracht aan Rockstar. Ik heb er niet zoveel problemen mee waarschijnlijk is Manhunt 2 een opzetje naar een GTA bijvoorbeeld. Hoe meer games hoe beter, of ik ze koop(Deze wel waarschijnlijk) is een andere zaak.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 23:39:
[...]
Het is toch gewoon rockstar die het uitbrengt? heeft veder weinig met Nintendo te maken geloof ik (behalve dat hun toestemming geven dan). Vind manhunt zelf ook teveel over de top maar sinds de n64 en zeker de GC heeft nintendo altijd dat ''kiddy'' imago gehad door gebrek aan zogenaamd volwassen games dus opzich wel goed dat dit soort games ook naar de Wii komen, als het nog een beetje wil verkopen dan zal het hopelijk alleen maar meer devs aantrekken.
edit: tijd voor een brilletje geloof ik...
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 26-05-2007 02:55 ]
Ik had echter geen bericht van Nintendo zelf gekregen dat hij onderweg was.
Dus als iemand nog zit te wachten op een item; vrees niet, het komt allemaal wel goed.
Staat op gametrailers ook een Maro Party 8 video review, ziet er ook OK uit maar dat is mijn ding niet...
En Mortal Kombat Armageddon krijgt een 7,8 op IGN. Misschien wel wat voor mevrouw Bubba, die houdt wel van fighting games.
Ik probeerde net mijn wiicc en Mario Strikers Charged Football code in te vullen, maar kon met geen mogelijkheid inloggen op http://www.wii-ccdb.nl/wii.php.
Dus als je me toevoegen wilt: be my guest!
Is het trouwens misschien geen idee, om als je toch een browser check doet en ziet dat men vanaf een Wii komt, om dan gelijk die pagina voor te schotelen? Lijkt mij wel logischer namelijk...
Met de + en de - knop kan je in- en uitzoomen hoor...Bosmonster schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 02:54:
ff got testen op de wii hoor
edit: tijd voor een brilletje geloof ik...
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2007 11:27 ]
De laatste keer dat ik het probeerde kon ik gewoon inlogen hoorGJ-tje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:48:
Klopt het dat je op http://www.wii-ccdb.nl niet met je Wii kan inloggen of iets dergelijks?
Ik probeerde net mijn wiicc en Mario Strikers Charged Football code in te vullen, maar kon met geen mogelijkheid inloggen op http://www.wii-ccdb.nl/wii.php.
Dus als je me toevoegen wilt: be my guest!
Is het trouwens misschien geen idee, om als je toch een browser check doet en ziet dat men vanaf een Wii komt, om dan gelijk die pagina voor te schotelen? Lijkt mij wel logischer namelijk...
[...]
Met de + en de - knop kan je in- en uitzoomen hoor...Dus een bril heb je niet nodig...
het zou leuk zijn als een paar mij ook zouden toevoegen
[ Voor 21% gewijzigd door Alien B.O.B. op 26-05-2007 12:08 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Verwijderd
In de trailers zie je dingen, die je in de game helemaal niet kunt terug vinden...
Die Doshi the Giant figuur die met je meeloopt bijvoorbeeld...
of
Dat je als Link in een groot bos kunt lopen etc.
Zo zijn er nog wel meer dingen die niet in de game zitten.
Of zitten ze wel in de game, maar heb ik erover heen gekeken?
Heb je misschien een link naar de trailer? Volgens mij zijn er namelijk best veel trailers en filmpjes van ZeldaVerwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:32:
Ik wil trouwens even een opmerking maken over Zelda.
In de trailers zie je dingen, die je in de game helemaal niet kunt terug vinden...
of
Verwijderd
http://www.gametrailers.c...?id=1883&type=mov&pl=game
http://www.gametrailers.c...?id=5879&type=mov&pl=game
En net zoals die spin, daarvoor heb ik nooit hoeven wegrennen...
Of je kano in je eigen dorp, ook nog nooit gezien...
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 14:57 ]
Wat ik me ook afvraag is hoe je door de lucht kunt passen. Ik heb nu meerdere spelers online tegen gehad die dat deden en ik wil dat ook wel kunnen ;-)
Ben maar ff gestopt met strikers. CPU maakt me op moment elke keer in
[ Voor 62% gewijzigd door jip_86 op 26-05-2007 16:31 ]
Was net online met een potje bezig. Eerst win ik, met 4-1, ging wel goed dus. Maar tweede match liep het volop gelijk op, en won de tegenstander uiteindelijk, na een 5 minuten durende sudden death op 0 - 0. Toen het beslissende potje... 8 seconden voor tijd maak ik de 3 - 3 gelijkmaker, en dus het wordt weer sudden death, en uiteindelijk win ik! Loading.... Boenk! Error getting stats. Weg winst
Ik hoop echt dat nintendo zijn online wifi stabiliteit snel gaat verbeteren, want op het moment verpest het gewoon de speelplezier. Ik bedoel, je kan toch verwachten dat er maximaal zoveel spelers online komen als dat je exemplaren van strikers verkoopt, ik vind het idee dat ze overbelast zijn echt onzin, ook nog nooit bij een spel meegemaakt(behalve bij WoW dan).
Maar goed, verder is Strikers wel een topgame in mijn ogen
Wat bedoel je met de hoge activiteit in de arena's? Bedoel je zoals de wind en dingen die voorbij komen vliegen? Op zich heb je ook nog de oude stadions waar je wat rustiger kunt voetballen.Deddiekoel schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:24:
Ik ben qua Strikers nog niet helemaal om. Game is op zich wel leuk maar ik erger enorm aan een hoop dingen. Vooral de hoge activiteit in de arena's. Denk dat een voetbal sim toch meer mijn ding is.
Ik heb gisteravond Strikers met vrienden gespeeld. We moesten eerst allemaal even wennen, maar het ging eigenlijk vrij snel goed. Ik vind het echt een heerlijk spel
Ik vind het verder ook wel jammer dat ze het online gedeelte niet goed op orde hebben. Als het werkt, dan werkt het prima. Maar de kans dat je er ook echt doorheen komt (zonder stats error) is helaas op dit moment erg klein. Ik hoop dat ze dat snel weten te fixen. Ff een potje (online) voetbal tussendoor is toch wel fijn.
Als deze game een beetje redelijk Wii controls heeft, dan ik hem meteen halen: http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=20020. Ik heb nog geen Lego Starwars gespeeld, maar als ik die trailer zie, dan heb ik een hoop gemist
Verwijderd
Ik vind het gewoon jammer dat die dingen waarschijnlijk "geschrapt" zijn.
Zoals met Link / Epona even door dat bos free-roamen zou echt geweldig zijn. Wel jammer, omdat ik me daar toch wel een beetje op had verheugd. Maarja, zulke dingen gebeuren. Ik mag nu niet klagen, want het is een topgame, en heb dat andere totaal niet gemist. Pas nadat ik het spel heb uitgespeeld begin ik erover na te denken.
Ach, misschien bewaren ze het voor de volgende zelda.

De reden dat zulke dingen vaak geschrapt worden is omdat ze niet op tijd af konden zijn of dat het absoluut niet leuk is om te spelen. Aangezien Zelda ruim op tijd voor de release al klaar was, is het waarschijnlijk het laatste het geval geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 17:17:
Ik vind het gewoon jammer dat die dingen waarschijnlijk "geschrapt" zijn.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Deze pagina (vertaald uit Italiaans) vergelijkt de uiteindelijke versie met de trailers (spoilers uiteraard).Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:32:
Ik wil trouwens even een opmerking maken over Zelda.
of
Zo zijn er nog wel meer dingen die niet in de game zitten.
Of zitten ze wel in de game, maar heb ik erover heen gekeken?
[ Voor 60% gewijzigd door Icelus op 26-05-2007 19:18 ]
Zelda bevat al jaren free-roaming. Waar denk je dat spellen zoals GTA het idee juist vandaan hebben?jip_86 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:10:
Maar als je zelda free roaming gaat maken moet je ook zorgen dat er buiten de missies om een hoop te doen is. Dat is toch al best lastig denk ik.
Het enige echte verschil tussen de aanpak van free-roaming in beide spellen is dat Zelda een episch avontuur probeert te bieden en GTA meer een zandbak om in te spelen biedt. Bij Zelda heb je daardoor een wat meer lineaire verhaallijn en een aantal losse sidequests, terwijl je bij GTA voornamelijk losse missies krijgt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik snap wat je bedoelt, ik heb dat ook een beetje, maar dat hoort volgens mij nou eenmaal bij de Mario Sportgames. Ik heb me net ook dood geirriteerd tijdens de Crystal Cup aan het feit dat mijn halve team vaak op z'n gat lag door iets waar ik niks aan kon doen...Deddiekoel schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:24:
Ik ben qua Strikers nog niet helemaal om. Game is op zich wel leuk maar ik erger enorm aan een hoop dingen. Vooral de hoge activiteit in de arena's.
Maar ik ben ook nog niet echt goed.
En het online hebben ze toch onderschat nog, want ik kan echt niet online komen met het spel terwijl m'n Wii verder altijd probleemloos online kan... Gisteren de hele tijd Error getting Stats en nu steeds dat de download afgebroken wordt. Maar dat zal wel weer goedkomen. Het toernooi moet maar even wachten tot ik m'n friendcode heb kunnen achterhalen
Verwijderd
Dankje !
@ Willybubba
FC staat geloof ik in je manual, of bij je friends roster op WFC.
Kom bij de kassa.. 29euro. Hmmm, er staat een bordje dat maar 19 is. Ow zegt de verkoper en loopt er naar toe. Ze kijkt een paar keer goed, loopt terug naar de kassa, pakt de game, loopt terug en kijkt weer goed. Loopt ze weer naar de kassa.... denk na hoe ze dit moet oplossen.. en loop nog 1x terug. Ze komt terug, snapt er nog steeds niks van... alleen dat de aabieding dus wel klopt maar volgens het systeem niet... tikt een korting van 10euro en ik krijg de game mee
Heb het nog niet gespeeld dus kan er verder nog niks van vertellen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Doe je een mooie move dan krijg je daar 1 punt voor, ren je als een gek weg met de bal en charge kan je gelijk een mega strike doen en daarmee 6 punten scoren...
Met z'n 2en is het wel grappig, meer omdat het zo chaotisch is, maar tegen de CPU is het echt heel erg saai.
Mario Strikers Charged Football
Erg leuk spel, wat ik tot nu toe single player heb gespeeld was erg makkelijk.
Steeds mega-strikes goals maken of hoe dat ook maar heet, 6 ballen tegelijk schieten, en steeds dik winnen. (hoop niet dat dat zo blijft). Online dik in de pan gehakt, maar speel ook nog maar net.
Naast singleplayer; multiplayer mode sowieso nog tijden zoet mee lijkt me.
DBZ Budokai Tenkaichi 2
Helemaal de bom!
Klein dingetje op te merken; Dat de verhaallijn af en toe de overhand heeft is een beetje raar. D.w.z. je hebt iemand K.O. met Goku, vervolgens zie je Goku bij het eindfilmpje zelf ook op de grond liggen, dat hij de vijand niet kan verslaan om dat 'ie "te sterk" is.
Far Cry Vangeance
Te druk met spelen van de bovenstaande spellen, heb 'm meer gekocht omdat ie aardig goedkoop was. M'n broertje vindt het iig wel leuk dus heb 'm niet voor niks gekocht. Zelf heb ik heel ff gespeeld, en 't lijkt best aardig, ondanks dat ook hier weer de besturing moet wennen. Het spel kreeg niet zulke goede cijfers wat ik om me heen heb gezien...
Verwijderd
Ohhhh fantastisch, hier ben ik ook erg benieuwd naar! Lego Star Wars II op de ps2 vond ik al erg leuk, dus mijn verwachtingen zijn hoog!Hoedje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:51:
[...]
Als deze game een beetje redelijk Wii controls heeft, dan ik hem meteen halen: http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=20020. Ik heb nog geen Lego Starwars gespeeld, maar als ik die trailer zie, dan heb ik een hoop gemist.
* Willybubba weet...Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:21:
@ Icelus,
Dankje !
@ Willybubba
FC staat geloof ik in je manual, of bij je friends roster op WFC.
Je kan er dus pas bij als je online bent en DAT lukte niet. Nu wel, zie de toernooi DB voor m'n codes.
EDIT: Ik bak d'r online echt nog niks van
[ Voor 18% gewijzigd door Willybubba op 27-05-2007 02:40 ]
Onvoorstelbaar!
Dat dacht ik in het begin ook, dat het om de megastrikes zou gaan. Maar dat valt me juist enorm mee. Allereerst is het lastig om er een te doen als je tegenstander weet hoe hij moet verdigen en ten tweede is het keepen ook zo gedaan dat je veel ballen kan stoppen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 22:36:
Vandaag bij een vriend Mario Strikers gespeeld, daar vind ik dus echt weinig aan. Het hele spel gaat continu maar om mega-strikes.
Doe je een mooie move dan krijg je daar 1 punt voor, ren je als een gek weg met de bal en charge kan je gelijk een mega strike doen en daarmee 6 punten scoren...
Met z'n 2en is het wel grappig, meer omdat het zo chaotisch is, maar tegen de CPU is het echt heel erg saai.
Verwijderd
Ja dit heb ik 1 keer gehad met een GBA spel gekocht via marktplaats (bleek een USA gba spel te zijn). Spel wilde ook niet safen en het vermoede bestond dat de batterij leeg was. Tja en geen garantie niks dus hebben we het simpel opgelost. Zelfde spel gekocht in de winkel en toen de defecte terug gebracht en het geld retour gekregen (van de gekochte). Defecte spellen gaan terug naar nintendo en die doen er een nieuwe batterij in ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:03:
Even iets off-topic, maar ik hoop dat iemand me hier kan helpen: heb via marktplaats 2 nintendo gba-games gekocht, maar blijken niet te functioneren (save-mogelijkheid werkt niet bijvoorbeeld) heb het sterke vermoeden dat het kopieën zijn. Heb verkoper al gemaild, ben benieuwd naar de reactie. Iemand ervaring met vergelijkbare praktijken, en tips voor een goede afloop?
Alvast bedankt!
Ehm..oplichting dus..Zelfde spel gekocht in de winkel en toen de defecte terug gebracht en het geld retour gekregen (van de gekochte). Defecte spellen gaan terug naar nintendo en die doen er een nieuwe batterij in ofzo.
Verwijderd
Jah tegen mensen wel, maar tegenover de CPU niet, die vangt echt helemaal nietsDeddiekoel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:16:
[...]
Dat dacht ik in het begin ook, dat het om de megastrikes zou gaan. Maar dat valt me juist enorm mee. Allereerst is het lastig om er een te doen als je tegenstander weet hoe hij moet verdigen en ten tweede is het keepen ook zo gedaan dat je veel ballen kan stoppen.
Superstrikes/megastrikes online zijn vrij schaars, als ik ook gelinkt word aan een newbie is de standaard fout. Dat ie zodra die ruimte heeft hij een megastrike probeerd te doen. Vermoedelijk nog zijn tegen de AI tactiek, 1 tip het werkt niet online. Daarnaast zitten er ook veel minder. Als ik tegen mensen gelijke ranking speelt dan scoor je alleen maar als je ze eht in het oranje hebt. Zelfs die groene zijn vrij goed te houden, behalve als het er 6 zijn dan komt er wel is 1tje of 2 door maaralleen bij 6 oranje heb je een probleem dat je wel tegen 3 goals aan kan lopen.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:12:
[...]
Jah tegen mensen wel, maar tegenover de CPU niet, die vangt echt helemaal niets
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dit topic is gesloten.