Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook nog een Wii kunnen kopen, bij de Freerecordshop in het centrum van Eindhoven, het was de laatste. Ik was bij mijn zus op weekendbezoek, en samen met mijn zwager gingen we even spelen, de CD die erbij word geleverd is niet zoveel aan. Dus ik ben nog even naar Intertoys in Venlo-Tegelen geweest (Waar overigens nog 3 Wii's staan!!!!) en daar heb ik Pirates Of The Caribbean Worlds End bij gekocht, en Zelda Twilight Princess + een controller met een "Multi-game DVD" erbij.
Ik moet zeggen dat de graphics er wel gelikt uit zien, ze zijn best mooi eigenlijk, en de gameplay is hilarisch met het op en neer zwaaien met je Wii-mote.
Ik ben 1 keer tegen mijn knie geslagen maar dat was niet hard, we zaten naast elkaar want ik had alleen de rechthoekige controller zonder "nunchuck?" erbij gekocht, dus kun je de meeste spellen niet eens spelen :)
Ach, ik moet zeggen dat het een fantastisch apparaatje is, hij is ontzettend klein!
Ik heb echter nog een klein vraagje, ik heb een Samsung Syncmaster 931bw 19" TFT monitor gekocht, daar zit een HDCP aansluiting op. Kan ik hier mijn Wii ook op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Ik denk dat je 1 van de weinig bent die Wii Sports niet leuk vindt (de "CD" die je erbij hebt gekregen).

De multigame is Wii Play, daar krijg je indeed een controller bij. Op elk spel staat aangegeven of je de nunchuck erbij moet gebruiken of niet (achterop, rechts bovenin).

Je kan de Wii dmv van:
-component
-composiet
-scart (RGB)
op je TV aansluiten. Geen HDCP.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:07:
Ik heb echter nog een klein vraagje, ik heb een Samsung Syncmaster 931bw 19" TFT monitor gekocht, daar zit een HDCP aansluiting op. Kan ik hier mijn Wii ook op aansluiten?
Een HDCP aansluiting bestaat niet. HDCP is een kopieerbeveiliging die o.a. op HDMI- en sommige DVI aansluitingen gebruikt wordt. De Wii kan zelf geen HDMI of DVI aan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

@Ramon156, gaat niet, HDCP is geen aansluiting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij Mario Strikers Charged Football een error 98050: Connection lost while transfering data oid. Nu weet ik dat de servers nogal vol zijn, maar ik begreep dat mensen die daar problemen mee hadden een error 98020 kregen. Kan het zijn dat ik poorten op mijn router open moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je makkelijk checken op die wifi site van nintendo wat die code betekent. Nintendo heeft trouwens een hele lading codes die allemaal op hetzelfde neerkomen. Bij mijn DS heb ik ook 3 verschillende codes gehad die hetzelfde antwoord opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 15:51
Ik had een vraagje ivm Mario Strikers Charged Football.
Een vriend van mij heeft deze en af en toe komt hij hierheen zodat we samen kunnen spelen op mijn Wii..
Kunnen we dan wel gewoon online spelen hier? of krijg je dan problemen met dat het spel aan je Wii is verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:51:
Kan je makkelijk checken op die wifi site van nintendo wat die code betekent. Nintendo heeft trouwens een hele lading codes die allemaal op hetzelfde neerkomen. Bij mijn DS heb ik ook 3 verschillende codes gehad die hetzelfde antwoord opleveren.
Op de Nintendo Wifi site staat:
Error Code: 90000-99999

At this time we do not have troubleshooting information available. Please click here to access our online webform, and someone will contact you for further assistance.
dus dat helpt niet erg veel. Wel heb ik Nintendo net al gemailed op wifi@nintendo.nl; maar ik verwacht op zondag geen antwoord eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sillymidget schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:58:
Ik had een vraagje ivm Mario Strikers Charged Football.
Een vriend van mij heeft deze en af en toe komt hij hierheen zodat we samen kunnen spelen op mijn Wii..
Kunnen we dan wel gewoon online spelen hier? of krijg je dan problemen met dat het spel aan je Wii is verbonden?
Ik geloof dat ik je vraag niet helemaal begrijp, maar je kan in elk geval gewoon samen online spelen net zoals het in de reclame te zien is.

Edit: Ik geloof dat je bedoelt of de disc iets heeft waardoor de online servers kunnen herkennen dat het dezelfde disc is als dat hij thuis gebruikt als hijzelf online speelt. Geen idee hoe het precies zit met die friendcodes wat dat betreft, ik denk dat het gewoon kan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:12
Ik heb mijn Wii aangesloten op mijn Samsung LE32S81 LCD TV via de component kabel. Alle Wii spelen spelen gewoon af op 480P.
De virtual console spellen kan ik echter niet spelen. Dan schakelt mijn TV steeds tussen zwart scherm en de virtual game. Ik heb in de instellingen de resolutie al verandert naar 480i / 576i maar dan nog lukt het niet.
Het enige wat helpt is om de composiet kabel van Nintendo te gebruiken. Dan kan ik de virtual contole spellen wel spelen. Heeft iemand enig idee hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:07:
Ik heb gisteren ook nog een Wii kunnen kopen, bij de Freerecordshop in het centrum van Eindhoven, het was de laatste. Ik was bij mijn zus op weekendbezoek, en samen met mijn zwager gingen we even spelen, de CD die erbij word geleverd is niet zoveel aan. Dus ik ben nog even naar Intertoys in Venlo-Tegelen geweest (Waar overigens nog 3 Wii's staan!!!!) en daar heb ik Pirates Of The Caribbean Worlds End bij gekocht, en Zelda Twilight Princess + een controller met een "Multi-game DVD" erbij.
Ik moet zeggen dat de graphics er wel gelikt uit zien, ze zijn best mooi eigenlijk, en de gameplay is hilarisch met het op en neer zwaaien met je Wii-mote.
Ik ben 1 keer tegen mijn knie geslagen maar dat was niet hard, we zaten naast elkaar want ik had alleen de rechthoekige controller zonder "nunchuck?" erbij gekocht, dus kun je de meeste spellen niet eens spelen :)
Ach, ik moet zeggen dat het een fantastisch apparaatje is, hij is ontzettend klein!
Ik ben wel benieuwd hoe Pirates is. Mocht je hem gespeeld hebben dan ik erg benieuwd!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:47:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe Pirates is. Mocht je hem gespeeld hebben dan ik erg benieuwd!
Iemand die Wii Sports "de CD die er bij wordt geleverd" noemt én er niet zoveel aan vindt lijkt me niet zo interessant om een goed beeld van de kwaliteit van spellen te geven :D

Ieder natuurlijk z'n eigen mening maar Wii Sports is gewoonweg briljant. 't is dat er nog niet zo'n verering omheen is als rond Zelda anders had een dergelijke post wel tot bedreigingen geleid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelda is ook niet alleen de game maar ook de legacy, dus daar moet iemand het eens wagen iets slechts over te zeggen, dan staat de knokploeg klaar :+

Wii Sports is gewoon geweldig in alle vormen, alleen boksen vind ik niet zo (daar wordt je moe van :P) en tennis ben ik slecht in, maar dan heb je dus nog een lading spellen over die gewoon goed zijn (vooral golf is echt goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:13:
[...]

Ik geloof dat ik je vraag niet helemaal begrijp, maar je kan in elk geval gewoon samen online spelen net zoals het in de reclame te zien is.

Edit: Ik geloof dat je bedoelt of de disc iets heeft waardoor de online servers kunnen herkennen dat het dezelfde disc is als dat hij thuis gebruikt als hijzelf online speelt. Geen idee hoe het precies zit met die friendcodes wat dat betreft, ik denk dat het gewoon kan.
Ja, niet dat zijn disc geblokkeerd wordt op de server omdat hij hem op verschillende Wii speelt ofzo.
Zoals je vaak ziet bij PC spellen met serials etc.

Ik heb zelf nog even geen geld om het spel te kopen, maar we ruilen vaak spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

lethargy schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:45:
Ik heb mijn Wii aangesloten op mijn Samsung LE32S81 LCD TV via de component kabel. Alle Wii spelen spelen gewoon af op 480P.
De virtual console spellen kan ik echter niet spelen. Dan schakelt mijn TV steeds tussen zwart scherm en de virtual game. Ik heb in de instellingen de resolutie al verandert naar 480i / 576i maar dan nog lukt het niet.
Het enige wat helpt is om de composiet kabel van Nintendo te gebruiken. Dan kan ik de virtual contole spellen wel spelen. Heeft iemand enig idee hoe dit kan.
Dat is simpel te verklaren: je tv kan geen 480i/576i signalen aan over de component ingang. Zie je wel vaker met tvs. Kortom: geef je tv de schuld, Nintendo kan er niks aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal Wii spellen gespeeld, hierbij mijn mening:

Fruit Fall:
Is een goedkoper spelletje, maar ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Je kunt alleen een vormpje met fruit draaien, om 3 stuks van dezelfde naast elkaar te krijgen. Multiplayer kan ook, maar komt op hetzelfde neer, alleen stopt het spel als iemand 10 of 11 levels heeft gehaald.
Ik had het leuker gevonden als ze er meer Tetris-achtige spelletjes in verwerkt zouden hebben.

Wario Smooth Moves:
Bijna net zoals ik op de DS gewend ben. Erg grappige mini-games, veel verschillende manieren waarop je tijdens zo'n game de controller vast moet houden (steeds uitgelegd door een zogenaamd zwoele stem). Multiplayer nog niet geprobeerd.
Op de DS (en ook GBA) heb ik het trouwens nooit weer gespeeld nadat ik het uitspeelde, ben benieuwd hoe dat bij de Wii zal zijn.

Super Monkey Ball:
Veel mini games (nouja mini, bowlen is bijv. gewoon 10 beurten), grappig, erg verschillend (touwtje springen, meteorieten schieten, vissen aan een haak prikken, darts etc.). Ontzettend leuk om samen te spelen. Ik heb maar 1 nunchuck, dus ik heb alleen de spellen met de gewone controller gespeeld. Per spel wordt duidelijk aangegeven of je een nunchuck nodig hebt of niet. Hier kan ik me nog uren mee vermaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
Cleetje schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:49:
[...]

Dat is simpel te verklaren: je tv kan geen 480i/576i signalen aan over de component ingang. Zie je wel vaker met tvs. Kortom: geef je tv de schuld, Nintendo kan er niks aan doen ;)
Bedankt voor de uitleg. Dat is wel balen, dan moet ik steeds van kabel wisselen als ik een virtual console game wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethargy schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:50:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Dat is wel balen, dan moet ik steeds van kabel wisselen als ik een virtual console game wil spelen.
Of nieuwe TV kopen ;)

Of een mooie switch hacken (eventueel automagisch), of zelf een dubbele kabel verwerken in de enkele kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
lethargy schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:50:
[...]

Of je kunt een RGB-scartkabel kopen. Dan heb je helaas geen progressive scan meer, maar de beeldkwaliteit zou dan verder hetzelfde moeten zijn als bij component en je hoeft niet van kabel te verwisselen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:52:
[...]

Of je kunt een RGB-scartkabel kopen. Dan heb je helaas geen progressive scan meer, maar de beeldkwaliteit zou dan verder hetzelfde moeten zijn als bij component en je hoeft niet van kabel te verwisselen.
Dat dacht ik ook maar ik zie weinig verschil tussen de originele composiet kabel en de RGB kabel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wiigamer.nl/article/6678p1.html
_/-\o_

Meerdere FriendCodes overbodig !
1 FriendCode is genoeg voor elke online Wii game !
(FriendCode zijn per Mii verschillend !)
_/-\o_

Ik geloof dat het online gedeelte toch nog goed gaat uitpakken... !
Geen gedoe meer met FriendCodeS uitdelen. Maar nu gewoon met 1 code !

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:01:
[...]

Dat dacht ik ook maar ik zie weinig verschil tussen de originele composiet kabel en de RGB kabel... :(
Dan ondersteunt je tv waarschijnlijk geen RGB :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:52:
[...]

Of nieuwe TV kopen ;)

Of een mooie switch hacken (eventueel automagisch), of zelf een dubbele kabel verwerken in de enkele kabel.
De TV is net nieuw en de component kabel heb ik er speciaal voor bijgekocht.
En ik ga er nu ook nog geen RGB scartkabel bij kopen.
Dan speel ik maar geen virtual console spellen meer. :(

[ Voor 6% gewijzigd door lethargy op 27-05-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:15:
_/-\o_

_/-\o_

Dat zou fantastisch nieuws zijn inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:06:
[...]

Iemand die Wii Sports "de CD die er bij wordt geleverd" noemt én er niet zoveel aan vindt lijkt me niet zo interessant om een goed beeld van de kwaliteit van spellen te geven :D

Ieder natuurlijk z'n eigen mening maar Wii Sports is gewoonweg briljant. 't is dat er nog niet zo'n verering omheen is als rond Zelda anders had een dergelijke post wel tot bedreigingen geleid. ;)
nee inderdaad, Wii Sports is het enige fatsoenlijke spel voor de Wii op dit moment :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:15:
_/-\o_

_/-\o_

Wel erg vreemd dan dat het unlinken en weer opnieuw linken van je Mii een andere FC oplevert. Ik zou het zeker toejuichen, want dat scheelt een hoop gedoe, maar ik wacht wel op de 2e online game voor zekerheid ;)

Uiteraard kan die nieuwe FC ook een gevolg zijn van de kinderziektes met WFC de afgelopen 2 dagen. Voor hetzelfde geldt hebben ze de boel moeten resetten of zo.

Edit: Sodeju, net ff een match voltooid waarbij ik 13-0 maakte de 2e ronde. Ik kreeg de indruk dat hij of nieuw was, of niet gewend was aan zijn team. Maar ja, wel mooi persoonlijk record :)

[ Voor 10% gewijzigd door Cleetje op 27-05-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wiids.nl/article.php?id=20722

Nog meer nieuws ! (GERUCHTEN)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Michael Knight schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:15:
[...]

Of je hebt hem op scart aansluiting 2 ingeprikt. Het gros van de tv's ondersteund alleen RGB over scart op de 1ste aansluiting.
Duurde bij mij ook ff voor ik die doorhad. Voelde me al genept door een dure Nintendo kabel te kopen en geen verschil te zien 8)7

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal rotzooi, gewoon een verhaaltje wat is opgepikt door een aantal fora nadat het daar gepost is.

Zie ook http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=158865

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:49
Bij die laatste kreeg ik toch wel even een koude rilling over mijn ruggegraat lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, wel leuke rotzooi :Y)
Speculeren / Dromen over dingen kan toch geen kwaad ?

Zo droom ik nog steeds over Pokemon:
Pokemon MMORPG

* Gooi Pokeballs met je Wiimote
* Sla Pikachu met een stok met je Wiimote
* Word heerser op Poke-Island
* Got to Catch them all !
* Vecht tegen Jappen, Amerikanen en Europeanen
* Elke Pokemon heeft een FC, en alleen door die FC in te vullen, kan je die ruilen
Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Ja dat is ook wel een stille droom van mij. Een Pokemon MMORPG... ala WoW plz.
DROOM!

maar goed Red Steel van een collega geleend. jammer dat het het net neit is...
Ook Rayman is niet zo leuk als ik dacht. En Wii Play wat bij mijn controller zat is echt slecht, alleen het schiet spel is enigzins wat aan.
Maar Zelda en Sports maken alles goed!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 28 mei 2007 @ 02:55:
Ja dat is ook wel een stille droom van mij. Een Pokemon MMORPG... ala WoW plz.
DROOM!

maar goed Red Steel van een collega geleend. jammer dat het het net neit is...
Ook Rayman is niet zo leuk als ik dacht. En Wii Play wat bij mijn controller zat is echt slecht, alleen het schiet spel is enigzins wat aan.
Maar Zelda en Sports maken alles goed!
WiiPlay bevat de beste versie OOIT van Pong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 08:13:
[...]

WiiPlay bevat de beste versie OOIT van Pong!
Tanks niet te vergeten want die is heilig :9

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:06:
[...]

Simpele ziel ;)
Deddiekoel schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:47:
[...]

Pirates is op zich wel leuk, ik had hem ook op de pc. Alleen is er iets mis gegaan met de savegame. Toen ik de Wii thuis aan had gesloten was mijn savegame ineens weg, en bij Zelda niet.
Er zijn stukken uit de film nagemaakt, je kunt ze dan ook meteen herkennen en dat is wel leuk :)
Het bewegen met je controller is ook grappig en je hebt ook 'combo moves', dan moet je bepaalde bewegingen maken met je controller en die worden dan samengevoegd tot een combo daar word je af en toe best moe van zeg maar :p
Ik ben zelf nog niet zo heel ver in het spel dus ik snap ook nog niet zoveel van andere game modes dan de "story" mode. Je hebt hoofdmissies en je hebt submissies, je hebt "fame" en je hebt geld, maar wat je er allemaal mee kunt doen weet ik nog niet precies. Met het geld kun je piratendobbel spelen (Deel 2 van de film). Het duurde even om het spel te begrijpen maar als je het eenmaal begrijpt blijf je uren dobbelen :) Tot nu toe vind ik het geld wel waard geweest. Meer ga ik er niet over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt erop dat de friendscodes niet per spel en Mii verschillen, maar alleen per Mii. Dat zou dus beteken dat de FC gelijk blijkt over verschillende spellen. Het is natuurlijk afwachten tot een volgend online spel of 't echt zo werkt.

Uit een interview van één van de makers van Mario Strikers Charged Football:
G: And the Mii code, how’s that work?

NLG: Each Mii generates a Mii code that remains constant. This code will be used for all online titles in the future.
Als het inderdaad klopt dan zou dat echt heel mooi zijn. Je hebt dan namelijk gewoon je profiel als Mii. Daarnaast is het dan ook heel logisch wat Myamoto eerder al aankondigde: een veel uitgebreider Mii kanaal. Ehm, Captain N zou jij dit kunnen checken bij je bronnen O-)
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:05:
@ Hoedje,

Dat zei ik net ook al... :P
[...]
Doh :X , naja hier staat nog een bron bij (Wiigamer geeft niet aan waar ze 't vandaan hebben :)).

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 28-05-2007 10:10 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hoedje,

Dat zei ik net ook al... :P
Madden 08 details

- Exhibition match-ups
- Online lobby with real-time leaderboards
- EA Locker features
- EA “My Profile” when online, which includes country of origin, win/loss record, defensive percentage, overall ranking, and 5-star
reputation score
- ESPN ticker updates
- Promised downloadable content such as roster updates planned for late 2008, early 2009
- Friend Code Implementation: Unknown as of right now, interface will be similar from other versions. Wii players will be able to
randomly play against an opponent.
- No voice chat, but will offer EA’s instant-messaging system

FIFA 08 details

Offline: 22-mini-game party mode, which allow players to play new drills such as the 40-yard dash. Also includes a football-trivia
mini-game. Your performance in party mode will also affect your party mode rating, which can go as high as 99. This rating is recorded via your system’s own Mii roster.

- Instant head-to-head action with worldwide gamers
- Up-to-the-moment roster updates
- Virtual League which will allow players to join online tournaments
- Offline: Full Mii roster functionality with mini-games and more.

Bron: http://gonintendo.com/?p=18635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

NiaX schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:08:
[...]
nee inderdaad, Wii Sports is het enige fatsoenlijke spel voor de Wii op dit moment :p
De ps3 fan spreekt :P

Maar ik vind wel dat ie een punt heeft. 6 maanden is toch al redelijk op weg. Maar echte top games blijft nog steeds staan op 1 met zelda. Wel zijn er gelukkig een aantal goede subtoppers Mario strikers, wii sports & excite truck spreken mij erg aan. En met daarnaast de VC hoef je je niet te vervelen als je alleen die wii hebt.
Toch is het nog niet genoeg om me over te halen als iemand die alle nederlandse nintendo hardware buiten de virtual boy heeft.
VC vind ik een mooi concept voor de massa maar ik denk dat de meeste mensen hier toch wel op andere manieren de oudere spellen kunnen spelen :X.

Ik weet zeker dat ik de wii ga kopen, maar wsl word het pas nadat mario galaxy & mario kart er zijn.
Ik ga er vanuit dat ze dan ook beter beschikbaar zijn ;)

Is er trouwens al iets bekend over Okami (sp?) ik heb dit spel expres niet voor de ps2 gekocht omdat ie beter gaat werken met wii controls, maar ik heb er niets meer over gehoord.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat, je hebt hopelijk wel al op een Wii gespeeld :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:09:
[...]
Maar ik vind wel dat ie een punt heeft. 6 maanden is toch al redelijk op weg. Maar echte top games blijft nog steeds staan op 1 met zelda. Wel zijn er gelukkig een aantal goede subtoppers Mario strikers, wii sports & excite truck spreken mij erg aan. En met daarnaast de VC hoef je je niet te vervelen als je alleen die wii hebt.
Toch is het nog niet genoeg om me over te halen als iemand die alle nederlandse nintendo hardware buiten de virtual boy heeft.
Ik ben het daar toch niet meer mee eens. Als je kijkt naar de reviews van de retailversie van Mario Strikers, dan haalt het spel alleen maar achten en negens (Spong, Eurogamer, IGN etc). Daarnaast hoeveel spellen kun je tegelijk spelen? Hoeveel spellen moeten eruit zijn voordat je em gaat aanschaffen? Er zijn nu ihmo genoeg spellen om te spelen en binnen een half jaar komen er nog genoeg uit. Als je gaat wachten op Mario Kart, dan heb je waarschijnlijk nog geen Wii voor volgend jaar kerst. Het is zonde want je mist zoveel in de tussentijd :9
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:13:
Sagat, je hebt hopelijk wel al op een Wii gespeeld :P ?
Dat was een makkelijker antwoord geweest, één potje Wii Sports en je bent om })

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 28-05-2007 10:19 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:09:
[...]

De ps3 fan spreekt :P

[knip]
nope, geen ps3 fan. eigenlijk van geen enkele console fan.
Was altijd een fanatieke pc gamer. Heb bij de release een Wii gekocht en ben daar erg in teleurgesteld.
En heb nu ook een xbox360 gekocht waar wél goeie spellen voor uit zijn/komen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat Battalion Wars 2 ondersneeuwd in september. Een of andere idioot bij Nintendo Amerika heeft besloten om het spel op de dag te lanceren dat HALO 3 uitkomt. Verhaaltjes als verschillende markt, wat maakt het uit, gaan hier niet op. Metroid Prime 2 kwam op dezelfde dag als HALO 2 en Halflife 2 uit, en we weten allemaal hoe dat spel eindigde. :|

Er gaat nog een geruchtje over Paper Mario, het schijnt dat er wat bugs gefixt zijn en dat het spel in Augustus hier uit komt. Laten we hopen dat daardoor Metroid niet naar november opschuift. |:(
Anders moet een van de grote 3 eind dit jaar in het stof bijten en ik heb een donkerbruin vermoeden dat wij pas volgend jaar kunnen gaan smashen. :X

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ NiaX

Je doet nu net alsof er op de Wii geen goede games uitkomen. Dat doe je door dit woordje: "wél"
Bedoel je "wél" als in: IK VIND dat daar wél goede games voor uitkomen ?
of bedoel je als in: Er komen wél goede games uit op de 360 ?

Het is een feit dat er tijdens een console launch nauwelijks goede games zijn. Natuurlijk ziet liever iedereen continu games uitkomen met alleen negens en tienen. Maar dat is niet reeel...
Ik weet dat er goede games zullen uitkomen op de Wii, daarvoor heb ik mijn Wii gekocht.

Het aanbod van de 360 is nu breder, omdat het apparaat al een jaar langer op de markt is. Dat weet iedereen.

Nu is mijn vraag, waarom valt de Wii jouw dan tegen ?

- Niet vanwege de graphics, anders had je de Wii niet gekocht. ( Dat weet je namelijk van te voren dat hij minder krachtig zou zijn. )
- Vanwege de controls ?
- Vanwege gamesaanbod ?
- Anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:20:
Het lijkt erop dat Battalion Wars 2 ondersneeuwd in september. Een of andere idioot bij Nintendo Amerika heeft besloten om het spel op de dag te lanceren dat HALO 3 uitkomt. Verhaaltjes als verschillende markt, wat maakt het uit, gaan hier niet op. Metroid Prime 2 kwam op dezelfde dag als HALO 2 en Halflife 2 uit, en we weten allemaal hoe dat spel eindigde. :|
Dat zou wel heel jammer zijn. Aan de andere kant kan me dat weinig schelen, als dat spel ook maar snel hier komt. Dat is er iig eentje van m'n verlanglijstje.
Er gaat nog een geruchtje over Paper Mario, het schijnt dat er wat bugs gefixt zijn en dat het spel in Augustus hier uit komt. Laten we hopen dat daardoor Metroid niet naar november opschuift. |:(
Anders moet een van de grote 3 eind dit jaar in het stof bijten en ik heb een donkerbruin vermoeden dat wij pas volgend jaar kunnen gaan smashen. :X
Ik hoop eigenlijk dat het spel (Super Paper Mario) in juli uitkomt, ik zie namelijk geen andere spellen die Nintendo in die maand kan uitgeven, behalve misschien Trauma Center. Ik weet niet wie de uitgever is en of het spel nu op 13 of 26 juli komt :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 28-05-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:32:
@ NiaX

Je doet nu net alsof er op de Wii geen goede games uitkomen. Dat doe je door dit woordje: "wél"
Bedoel je "wél" als in: IK VIND dat daar wél goede games voor uitkomen ?
of bedoel je als in: Er komen wél goede games uit op de 360 ?

Het is een feit dat er tijdens een console launch nauwelijks goede games zijn. Natuurlijk ziet liever iedereen continu games uitkomen met alleen negens en tienen. Maar dat is niet reeel...
Ik weet dat er goede games zullen uitkomen op de Wii, daarvoor heb ik mijn Wii gekocht.

Het aanbod van de 360 is nu breder, omdat het apparaat al een jaar langer op de markt is. Dat weet iedereen.

Nu is mijn vraag, waarom valt de Wii jouw dan tegen ?

- Niet vanwege de graphics, anders had je de Wii niet gekocht. ( Dat weet je namelijk van te voren dat hij minder krachtig zou zijn. )
- Vanwege de controls ?
- Vanwege gamesaanbod ?
- Anders ?
Wat mij tegenvalt aan de Wii:
- de graphics zijn echt véél slechter dan ik verwacht had. En ja ik wist dat de wii minder krachtig is dan de andere nieuwe consoles, maar wat ik tot nu toe heb gezien is echt superslecht. Slechter dan ps2/xbox zeg maar. En blijkbaar vind ik graphics toch belangrijker dan ik eerst dacht.
- de controls zijn lang niet zo goed en precies als iedereen je wil doen geloven. Ja de controls werken best goed bij Wii Sports, maar laten ook meteen de beperkingen zien.
En als ik bij zelda bijvoorbeeld met de Wii mote loop te zwaaien om te hakken met het zwaard zie ik géén toegevoegde waarde. Wat is het verschil tussen het heen en weer wapperen van de Wii-mote ten op zichte van op een knop drukken? Bij de meeste spellen hebben de Wii controls geen toegevoegde waarde.
- en het gamesaanbod is gewoon matig. Iedereen die anders beweert houd zichzelf voor de gek. Ik weet bij de release nog dat mensen riepen dat de Wii zo'n fantastische launch-lineup had. Nou Nou, poe poe.

Maar goed, zoals je zelf al aangeeft de xbox360 is al een stuk langer uit dan de Wii en heeft dus ook veel meer goeie spellen.
Een ander belangrijk punt voor mij is dat de nintendo specifieke titels mij niet zo aanspreken. Dat zijn toch vaak de wat kinderlijke spellen(Mario, Pokemon, cooking mama bladiebla, enz).
En de multiplatform spellen zal ik juist weer eerder op de xbox of de pc gaan spelen. Tenzij de controls heel veel toevoegen. Want dat is dus echt het enige wat de Wii voor heeft op de andere consoles.

[einde negativiteit]
Toch verwacht ik door de hype rond de Wii dat er nog wel spellenmakers komen met een leuk intelligent idee rond de controls, waardoor er toch nog een heleboel leuke spellen uit zullen komen over een jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke,

- Graphics
Ik heb veel trailers gezien van bijvoorbeeld: Mario Galaxy, en ik ben gewoon tevreden met hoe die eruit ziet. Het zijn geen ultra realistische graphics, maar lelijk is het niet.
Je moet natuurlijk niet gaan kijken naar die 3rd party crap die uitgebracht word, zoals: Cars / Prince of Persia.
Maar goed, het kan natuurlijk zijn dat ze jou tegenvallen. Het is inderdaad jammer dat ze geen betere graphics hebben, daar ben ik het ook wel mee eens.

- Controls
Ik ben er tevreden mee, maar wacht nog op de titels die de controls echt zullen gaan benutten.
Tot nu toe doen ze er nog niet echt veel bijzonders mee...
Maar als je nagaat van hoe het ging met de Nintendo DS... In het begin waren daar ook alleen maar lelijke crappy games, met een gimmicky besturing.
Ik verwacht dat na verloop van tijd de controls steeds beter gebruikt zullen worden, en dat geldt natuurlijk ook voor de rest van de hardware -> mooiere graphics e.d.

-Gamesaanbod
Tja, je mag natuurlijk wel een beetje de toekomst inkijken, en niet alleen kijken wat de Wii NU bied.
Aankomende games als: Mario Galaxy, Animal Crossing, Metroid Prime... (WACHT)
Nu noem ik natuurlijk alleen 1st party titels die jouw weinig interesseren. Dan gaan we kijken naar 3rd party games, en dan blijft er bar weinig over...

Ik ben gelukkig snel tevreden met een paar A-Nintendo titels, en een beetje vernieuwing.
Voor graphics heb ik een computer, en de Wii heb ik puur vanwege de Nintendo titels, en de vernieuwde besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Op IGN staan btw de eerste screens van manhunt. Dit lijkt me echt een gave game worden.
Ook de nieuwe mortal kombat belooft een goed spel te worden. Komende tijd komen er dus toch nog wat gave games uit :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:15:
[...]

Natuurlijk wel, anders zou ik helemaal geen beeld krijgen 8)7

Maar de TV doet RGB prima hoor, en bij m'n mediacenter geeft dat ook echt beter beeld, maar bij de Wii valt het vies tegen.

Op de TV zitten RGB aansluitingen achterop, waarbij staat RGB, sluit je daar iets op aan dan geeft de OSD aan dat je gebruik maakt van de RGB aansluiting en dat is precies hoe het staat in het boekje :+

(En een TV waarop geen RGB kan? :? :X)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Voor mij is de Wii ook m'n eerste console. Heb hiervoor alleen op de PC gegamed, en ik game nog steeds meer op de PC dan op de Wii. Tot dusverre heb ik buiten de meegeleverde Wii-Sports alleen Zelda (echt een briljante game en toch wel een must-have voor iedereen met een Wii die enigszins van adventure games houdt) en Wii-Play gekocht. Wii-Play voornamelijk voor de extra Wii-mote, hoewel ik me nog best wel even met de Play games vermaakt heb.

Maar op het moment wordt er eigenlijk alleen nog Wii-Sports gespeeld (Tennis, coop tegen de Wii). Met z'n 2en samen tegen 2 Wii-poppetje spelen is gewoon leuk! Wel jammer dat Tennis altijd 2 vs 2 is, en geen 1 vs 1 mode heeft. Maar goed, alle Wii-Sports spelletjes hebben zo hun beperkingen, behalve misschien bowling. Zou best leuk zijn als bepaalde Wii-Sports spelletjes in dezelfde stijl verder tot een volledige game uitgewerkt zou worden denk ik. Vooral een volledige Wii-Golf game in dezelfde stijl als Wii-Sports-Golf, maar dan met meerdere 18-holes banen zou denk ik beter verkopen dan de PS2 port van Tiger Woods voor de Wii. Ik vind Wii-Sports-Golf nog steeds leuk, alleen gaan de 9 beschikbare banen wel een beetje vervelen op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hoedje schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:18:
[...]
Dat was een makkelijker antwoord geweest, één potje Wii Sports en je bent om })
hehe true, ik heb idd nog niet zelf gespeeld O-) . Wel idd genoeg verhalen gehoord zowel irl als hier van mensen die na een keer spelen om zijn, maarrrrrr correct me if i am wrong.
Volgens mij zijn dit voornamelijk mensen die of helemaal niet gameden, of nintendo kiddy/niet interresant vonden.
Ik val niet in deze categorieën. En schat in dat muv van wii sports/play de controller voor mij nog te weinig toevoegt. Trauma center bijvoorbeeld lijkt me wel iets wat dus deze controls perfect gebruikt.
En Okami natuurlijk ook.

Maar ik ga proberen om deze week is bij vrienden langs te gaan om het zelf te spelen.
playing is believing tenslotte :P

En wat betreft 'het pas veel later een wii kopen', das het voordeel van multi platform zijn, genoeg andere dingen te spelen om me bezig te houden :)
Oh het vrouwtje, slapen en werk kosten ook nogal wat gametijd :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Haay schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:09:
Voor mij is de Wii ook m'n eerste console. Heb hiervoor alleen op de PC gegamed, en ik game nog steeds meer op de PC dan op de Wii. Tot dusverre heb ik buiten de meegeleverde Wii-Sports alleen Zelda (echt een briljante game en toch wel een must-have voor iedereen met een Wii die enigszins van adventure games houdt) en Wii-Play gekocht. Wii-Play voornamelijk voor de extra Wii-mote, hoewel ik me nog best wel even met de Play games vermaakt heb.

Maar op het moment wordt er eigenlijk alleen nog Wii-Sports gespeeld (Tennis, coop tegen de Wii). Met z'n 2en samen tegen 2 Wii-poppetje spelen is gewoon leuk! Wel jammer dat Tennis altijd 2 vs 2 is, en geen 1 vs 1 mode heeft. Maar goed, alle Wii-Sports spelletjes hebben zo hun beperkingen, behalve misschien bowling. Zou best leuk zijn als bepaalde Wii-Sports spelletjes in dezelfde stijl verder tot een volledige game uitgewerkt zou worden denk ik. Vooral een volledige Wii-Golf game in dezelfde stijl als Wii-Sports-Golf, maar dan met meerdere 18-holes banen zou denk ik beter verkopen dan de PS2 port van Tiger Woods voor de Wii. Ik vind Wii-Sports-Golf nog steeds leuk, alleen gaan de 9 beschikbare banen wel een beetje vervelen op den duur.
ja inderdaad, een uitgebreidere versie van Wii Sports Tennis of Wii Sports Golf zou ik zeker wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:12:
[...]

hehe true, ik heb idd nog niet zelf gespeeld O-) . Wel idd genoeg verhalen gehoord zowel irl als hier van mensen die na een keer spelen om zijn, maarrrrrr correct me if i am wrong.
Volgens mij zijn dit voornamelijk mensen die of helemaal niet gameden, of nintendo kiddy/niet interresant vonden.
Ik val niet in deze categorieën. En schat in dat muv van wii sports/play de controller voor mij nog te weinig toevoegt. Trauma center bijvoorbeeld lijkt me wel iets wat dus deze controls perfect gebruikt.
En Okami natuurlijk ook.

Maar ik ga proberen om deze week is bij vrienden langs te gaan om het zelf te spelen.

En wat betreft 'het pas veel later een wii kopen', das het voordeel van multi platform zijn, genoeg andere dingen te spelen om me bezig te houden :)
Oh het vrouwtje, slapen en werk kosten ook nogal wat gametijd :X
Nee hoor, dat zie je verkeerd.

Ik heb ook ongeveer alles van Nintendo en vond de Wii in eerste instantie ook niets, ik had zoiets van nah dat komt later wel een keer als er wat meer games zijn.

M'n broertje had er 1 dag voor de release een, ik ff spelen bij hem: "IK MOET DAT DING HEBBEN!"
Dus de dagen erna zelf een weten bemachtigen en nog altijd geen spijt van ;)

Voor het geld hoef je het niet te laten, dat ding kost geen drol en is echt bergen fun (voor Zelda alleen zou ik het al doen, al is die ook op de GC beschikbaar).

En de controls voegen bij ieder spel wat toe, vooral Excite Truck is geweldig als je het speelt en als je andere mensen ziet spelen.

Vroegah op de SNES tijdens Mario proberen met je controller omhoog te gaan als ie weer eens in het ravijn pleurt kan nu ook daadwerkelijk helpen en dat is geweldig :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:09:
[...]

Maar de TV doet RGB prima hoor, en bij m'n mediacenter geeft dat ook echt beter beeld, maar bij de Wii valt het vies tegen.

Op de TV zitten RGB aansluitingen achterop, waarbij staat RGB, sluit je daar iets op aan dan geeft de OSD aan dat je gebruik maakt van de RGB aansluiting en dat is precies hoe het staat in het boekje :+

(En een TV waarop geen RGB kan? :? :X)
Je tv ondersteunt dan inderdaad RGB, maar het is wel mogelijk dat een tv geen RGB ondersteunt. Je krijgt dan wel beeld, maar het is niet mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Als ik kijk in mijn eigen vriendengroep dan vallen ze onder al die categoriën, maar ook mensen die een Gamecube hadden. Dus ook mensen die een 360/PS3 veel interessanter vonden, meer PC gamers zijn etc. Ze hebben vrijwel allemaal nu een Wii gekocht, eigenlijk voornamelijk vanwege Wii Sports.

De eerste keer Wii Sports spelen is gewoon iets heel bijzonders. Het is tot nu toe juist één van de spellen die het beste gebruikt maakt van de controller (dat spel zonder Wiimote zou gewoon niet leuk zijn :)) Tuurlijk blijft dat ook niet altijd leuk, maar op zich is Wii Sports al best uitgebreid, de training is bijv. ook heel leuk in multiplayer.

Maar je hebt eigenlijk nog niet echt gereageerd op mijn vraag. Waar wacht je op? Wil je alle spellen tegelijk spelen? Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je alle Nintendo platformen tot nu toe hebt, dat je de Wii dan niet leuk zou vinden. Sterker nog, het lijkt me dat je het dan juist heel erg kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:09:
[...]

Dat is onzin. Een RGB-scartkabel geeft tegelijk ook een composiet signaal door, samen met het RGB-signaal. Als je de RGB-scartkabel op een aansluiting aansluit die geen RGB aankan, dan krijg je een composiet-signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
DOEN ! _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
OMG paar dagen uit, niet eens hele week dus en nu al 400k connecties _/-\o_

Nintendo WFC Online Activity (week ending May 27th)
1. Pokémon Diamond - 1,460,474 connections
2. Pokémon Pearl - 1,007,074 connections
3. Mario Strikers Charged Football - 399,569 connections
4. Animal Crossing: Wild World - 360,855 connections
5. Mario Kart DS - 294,993 connections
6. Metroid Prime Hunters - 201,480 connections
7. Jump! Ultimate Stars - 128,872 connections
8. Dragon Quest Monsters: Joker - 108,299 connections
9. Tetris DS - 71,347 connections
10. Pokémon Battle Revolution - 51,781 connections

Bron: GoNintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je hierbij neemt dat Strikers niet eens de hele week uit is en alleen in Europa nog gereleased is :).

edit: damn you jip, zo kan ik nooit iets als eerste posten :p, dit is alweer de tweede keer, het is ook niet m'n dag vandaag :+

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 28-05-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Dat is onzin. Een RGB-scartkabel geeft tegelijk ook een composiet signaal door, samen met het RGB-signaal. Als je de RGB-scartkabel op een aansluiting aansluit die geen RGB aankan, dan krijg je een composiet-signaal.
Ahjah, maar hij zit niet op scart maar op RGB ;)
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:18:
[...]

Je tv ondersteunt dan inderdaad RGB, maar het is wel mogelijk dat een tv geen RGB ondersteunt. Je krijgt dan wel beeld, maar het is niet mooier :)
Als je een TV hebt die geen RGB ondersteunt is het waarschijnlijk toch niet de moeite waard ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:47:
[...]

Als je een TV hebt die geen RGB ondersteunt is het waarschijnlijk toch niet de moeite waard ;)
True, true ;)

Ik zei ook alleen dat het mogelijk was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik geef mensen wel gelijk dat de Wii momenteel alles behalve optimaal wordt gebruikt. Wii Sports is nog steeds het beste voorbeeld van wat er met de Wii kan. Maar er zijn al zeker wel andere games. Excite truck bijvoorbeeld speelt fantastisch. Ook the Godfather is gewoon leuker door de Wii controls. Ik ben ook ECHT benieuwd naar hoe MP3 speelt.

Het is verder ook echt goed nieuws dat de friendcode aan je Mii is gekoppeld (secret option 3). Ik neem dan ook aan dat je friendroster ook aan je Mii hangt en je dus niet per game iedereen weer moet toevoegen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey mede Wii-ers. Ik wou vandaag weer even bezig met de Wii! Poosje niet gespeeld, dus ik alles weer aansluiten maar nu heb ik opeens geen internet verbinding meer. Poosje geleden heb ik mijn vaders laptop ook op het netwerk aangesloten waar ik op zat (we hadden 2 verbindingen nu dus nog maar 1 van speedlinq).

Ik kon mijn router prima vinden, even de WEP key opzoeken en invoeren, kreeg ik een fout code 52030. We hebben 4 key codes, ik alle 4 proberen elke keer zelfde fout. Op internet las ik dat ik Wireless channel van 11 naar 1 moest veranderen.

Zo gelezen zo gedaan, opnieuwe een WEP key ingevoerd en nu krijg ik de foutmelding 52230, hier kan ik alleen over vinden dat ik een nieuwe modem moet halen, maar dat lijkt me sterk. Iemand nog een oplossing?

//edit. Lees net dat het zou kunnen komen omdat Speedlinq de verbinding maar over 2 computers wil delen?

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 28-05-2007 14:02 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

[...]

Ook ik ben bij vrienden gaan spelen en heb me zeer vermaakt. Het is gewoon erg leuk en de bediening van Wii Sports werkt gewoon verrassend goed (ik was iig aangenaam verrast).
Speel nu op de PC en de 360 maar de Wii ga ik ook kopen.

Jammer dat ik steeds uitgelachen word in de winkel als ik om een Wii vraag... En je hebt er GEEN een gereserveerd??? hahahhahaha :'(

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Rejected WiiPlay games :D

en
The head of the LucasArts, the game division for “Star Wars” series creator George Lucas, told AFP a Wii game that lets players wield virtual light sabers is on the horizon.
Hopelijk is het waar :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draayertje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Roppedop schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:12:
Jammer dat ik steeds uitgelachen word in de winkel als ik om een Wii vraag... En je hebt er GEEN een gereserveerd??? hahahhahaha :'(
Bij mij verging het precies zo. Hier in Harderwijk: wachtlijst van 30 personen bij de Intertoys. Ik ben naar een klein dorpje gegaan waar ze ook een intertoys hadden, en daar kon ik hem direct meenemen. Dus gewoon eens gaan vragen bij een klein dorp in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:47:
[...]

Ahjah, maar hij zit niet op scart maar op RGB ;)

[...]

Je bedoelt COMPONENT dan?

Wel graag de juiste benamingen gebruiken... Coax, composiet/video/tulp/cinch/ s-video, (rgb-)scart, component.

Doordat iedere industrie (televisie/computer) andere benamingen gebruikt wordt het erg verwarrend anders :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:12:
[...]
Bij de meeste dixons filialen hebben ze Wii's op voorraad heb ik mij laten vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
M'n wii is kapot, naja hij werkt nog maar hij spugt me spelletjes niet zo soepel meer uit en wil ze soms niet eens meer terug geven. Ik nintendo op bellen, neemt er niet eens iemand op.
Sinds wanneer is maandag zondag. Hup werken. Zo kan ik toch niks met me wii :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Taenadar
Pinkster... lekker balen voor je.

Ik heb net me GameCube weer opnieuw aangesloten, SSBM erin geklikt, en spelen maar !
Ik ga me alvast weer op niveau trainen voor als Super Smash Brawl eraan komt. Ik moet dan natuurlijk wel elke GoT'er kunnen ownen. Marth + Samus ftw.

EDIT:

Net met samus Vs 2x Level 9 Link + Ganondorf = Samus Won
Ik kan het nog steeds O+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van het weekend dus Mario Strikers gekocht, maar ik moet bekennen dat deze in tegenstelling tot zijn voorganger een stuk hectischer en een stuk moeilijker is. De eerste Cup won ik met uitslagen van 20+ - 0 en bij de tweede cup val ik steeds in de afvalrace na de groepspoule af. Ik heb ook even online geprobeerd, maar toen moest ik dus met mijn ranking van ik-kan-er-niets-van tegen mensen met 300+ overwinningen. Moeilijk, druk, maar wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hoedje schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:25:
Maar je hebt eigenlijk nog niet echt gereageerd op mijn vraag. Waar wacht je op? Wil je alle spellen tegelijk spelen? Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je alle Nintendo platformen tot nu toe hebt, dat je de Wii dan niet leuk zou vinden. Sterker nog, het lijkt me dat je het dan juist heel erg kan waarderen.
Wel hoor
*cut n paste*
-----------
Ik wil er echt wel een hoor, en als geld onbeperkt was ja, dan had ik em wel gehaald. Maar wachten betekent met consoles geld verdienen. Hoewel ik voor mijn 360 uiteindelijk nog steeds de hoofdprijs heb betaald na 1.5 jaar ofzo (heeft ie eigenlijk al een daling gehad?) Oh well, zelda zal wsl wel voor 30 of minder komen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn friends code is maio striker

219144229964 8)7 harry

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nintendo heeft net aangekondigd dat Paper Mario en F-Zero X volgende maand op de Virtual Console zullen verschijnen in Japan. Volgens mij krijgen we de N64 titels steeds vrij snel na Japan, dus waarschijnlijk zal het ook niet al te lang duren voordat beide spellen ook hier verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Taenadar schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:10:
M'n wii is kapot, naja hij werkt nog maar hij spugt me spelletjes niet zo soepel meer uit en wil ze soms niet eens meer terug geven. Ik nintendo op bellen, neemt er niet eens iemand op.
Sinds wanneer is maandag zondag. Hup werken. Zo kan ik toch niks met me wii :(
Raar dat die mensen ook vrij zijn op tweede Pinksterdag he, nog even geduld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Paper Mario is dat een soort oude versie van Super Paper mario ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
jip_86 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:18:
Dat is deel 1 voor de N64, deel 2 (the thousand year door) is voor de GC uitgekomen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:56

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Ik krijg het idee dat ze wat beter beschikbaar worden; kon er zaterdag nl. 1tje zomaar meenemen, bij de BS in de Kalverstraat nog wel!

Na lange tijd dus weer een console in huis, en wat voor 1 :P

Voorlopig nog wel even zoet met Wii Sports en play, maar Mercury Revolution ga ik zeker kopen en daarna zal Zelda me ook wel kunnen bezighouden en dan Metroid hopelijk! MP vond ik op de cube in ieder geval geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:30:
[...]

Je bedoelt COMPONENT dan?

Wel graag de juiste benamingen gebruiken... Coax, composiet/video/tulp/cinch/ s-video, (rgb-)scart, component.

Doordat iedere industrie (televisie/computer) andere benamingen gebruikt wordt het erg verwarrend anders :)
Nee nou haal je weer eea door de war.

Component is origineel R, G, B, dit kan via SCART maar ook gewoon met 3 losse tulpjes (op m'n TV zitten er 5, R, G, B, AL, AR, maar ik heb de audio in m'n versterker ipv in de TV).
Later heeft iemand verzonnen om Y'PbPr signalen over die R, G, B lijnen te sturen (zelfs over SCART :X) om zo een beter beeld te krijgen en tegenwoordig noemen we dit vaak component.

Mijn TV doet helaas geen Y'PbPr maar dus wel RGB.

Het probleem in de naamgeving ligt in het feit dat je verschillende namen hebt:

- Namen voor de connectoren (tulp, SCART, jack etc)
- Namen voor de signalen (RGB, Y'PbPr etc)
- Namen voor de combinaties waarbij nooit duidelijk is welke combo er precies wordt bedoelt (Component etc)

Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Component_video

Ik bedoel met RGB dus echt RGB in mijn geval via tulp.

Nintendo heeft ook veel verschillende kabels te koop (en natuurlijk een hoop neppers), maar ik gebruik een aangepaste originele RGB kabel voor de Wii omdat ik geen SCART meer vrij had.

Mijn TV zoals vele slikt overigens ook alleen RGB over SCART 1 en de RGB ingang (gelukkig wel apart), zo heb ik dus mijn MCE op SCART1 en m'n Wii op de RGB.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ben een weekendje weg geweest en heb daar Mario Smash Football gespeeld.. ik moet dat spel hebben :9

Deel 2 van dat spel (Mario Strikers Charged Football), is dat voor de Cube of de Wii?

Wii dus :) Jammer, heb (nog) geen Wii.

[ Voor 11% gewijzigd door Booth op 28-05-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]gratis_vodka schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:51:
Ik krijg het idee dat ze wat beter beschikbaar worden; kon er zaterdag nl. 1tje zomaar meenemen, bij de BS in de Kalverstraat nog wel!

Hoeveel stonden er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
Exorcist schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:40:
[...]

Raar dat die mensen ook vrij zijn op tweede Pinksterdag he, nog even geduld :+
Ja ik moest namelijk wel om 7 uur werken :P En net nu ik ze nodig heb is het pinksteren. Morgen nog maar is proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
jip_86 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:18:
Nee, die omschrijving doet het spel veel te kort. Paper Mario is een volwaardige RPG in het Mario Universum. Super Paper Mario is platformer die op Paper Mario gebaseerd is waar de RPG elementen een veel minder grote rol spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 28-05-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Andere optie: Intertoys op Osdorpplein had afgelopen zaterdag een paar op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Ik was afgelopen week in Malaga. Daar hadden ze er ook nog een aantal staan bij El Corte Ingles
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

hing schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:07:
[...]

Ik was afgelopen week in Malaga. Daar hadden ze er ook nog een aantal staan bij El Corte Ingles
:P
Dat klinkt als een goed alternatief om op Wii jacht te gaan :p

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:56

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Lol ;)

Ik had niet het idee dat er veel waren, hoewel toen ik mijn Wii later ging ophalen bij de BS (ik moest eerst wat andere dingen regelen) stond er een dame er nog 1 af te rekenen. Bij de FRS was ik dus net te laat, hadden ze er wel staan maar die waren al gereserveerd/beloofd aan iemand anders.

Nu ff wachten op Mercury Revolution :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:59:
Hey mede Wii-ers. Ik wou vandaag weer even bezig met de Wii! Poosje niet gespeeld, dus ik alles weer aansluiten maar nu heb ik opeens geen internet verbinding meer. Poosje geleden heb ik mijn vaders laptop ook op het netwerk aangesloten waar ik op zat (we hadden 2 verbindingen nu dus nog maar 1 van speedlinq).

Ik kon mijn router prima vinden, even de WEP key opzoeken en invoeren, kreeg ik een fout code 52030. We hebben 4 key codes, ik alle 4 proberen elke keer zelfde fout. Op internet las ik dat ik Wireless channel van 11 naar 1 moest veranderen.

Zo gelezen zo gedaan, opnieuwe een WEP key ingevoerd en nu krijg ik de foutmelding 52230, hier kan ik alleen over vinden dat ik een nieuwe modem moet halen, maar dat lijkt me sterk. Iemand nog een oplossing?

//edit. Lees net dat het zou kunnen komen omdat Speedlinq de verbinding maar over 2 computers wil delen?
Iemand nog iets hier over te zeggen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Heb je al eens een keer geprobeerd om zonder security te verbinden? Als het onduidelijk waar het probleem zit dan is het handig om even een minuut of 10 zonder security te testen. Mocht ie het dan ook niet doen dan zit het duidelijk niet in het WEP gedeelte. Ben er bij mij zo destijds achter gekomen dat mijn oude linksys niet meer voldeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
MrVegeta schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Op het moment dat ik mijn wii woor de 1e keer met internet probeerde te verbinden had ik dacht ik dezelfde error.

De site van nintendo:
http://www.nintendo.com/c...na/errors/52030-52032.jsp

Mijn ervaring:
De WEP-key (1) is verkeerd ingevoerd. Probeer het nogmaals :D

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiiiii,

Ja, ik heb er ook één slecht tijdelijk in bruikleen :(
Maar ik weet nu dat ik er wel één ga kopen na de zomervakantie :)

Tot nu toe alleen Wii Sports gedaan, SPIERPIJN :Y

Maar ik ga binnenkort wel ff wat spelletjes helen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:06:
[...]

Heb je al eens een keer geprobeerd om zonder security te verbinden? Als het onduidelijk waar het probleem zit dan is het handig om even een minuut of 10 zonder security te testen. Mocht ie het dan ook niet doen dan zit het duidelijk niet in het WEP gedeelte. Ben er bij mij zo destijds achter gekomen dat mijn oude linksys niet meer voldeed.
Ik heb mijn Wii wel een poosje op het internet gehad trouwens, daarom vind ik het zo raar dat ie het nu opeens niet meer doet. Zal het zo even zonder beveiliging proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:38:
[...]

Ik heb mijn Wii wel een poosje op het internet gehad trouwens, daarom vind ik het zo raar dat ie het nu opeens niet meer doet. Zal het zo even zonder beveiliging proberen.
Het kan van alles zijn, je hebt zelf immers al aangegeven dat het is veranderd sinds je de laptop hebt aangesloten. Dus misschien is de WEP veranderd? Misschien geeft je router maar twee IP adressen uit? Misschien is het kanaal van de router veranderd? Het kan zoveel zijn, dat het moeilijk is om 't zo in te schatten.

Als je 't echt niet weet dan is de makkelijkste manier, naar mijn mening om gewoon even "from scratch" te beginnen. De router resetten en alles opnieuw instellen, dan ben je vrij snel klaar (je hoeft immers niet meer te zoeken) en weet je iig zeker dat het goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Afgelopen weekend hoorde ik een vaag geluid uit de kast komen.
Na enige controle bleek het de Wii te zijn die het geluid produceerde.
De stekker er maar even uitgehaald (voor de test) en het geluid stopte, stekker er weer in, Wii gaf geen kik, geen led die aanging. Dus maar een tijd uit laten staan, nu doet hij het weer. Maar heb wel meteen even die constante controle uitgezet zodat de Wii hopelijk minder heet wordt. Het is de bedoeling uiteindelijk om alles in die kast op een schakelaar te zetten die ik met mijn Harmony in en uit kan schakelen, maar dit verkopen ze niet met IR, dus dat moet nog gemaakt worden een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er net een gekocht met zelda twilight princess ik heb nog nooit eerder zelda gespeeld (ik schaam me diep)
ik heb het nu al 6 uur aan een stuk door gespeeld :o onmeunig vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
ik heb miss een rare vraag. Maar ik sta op het punt soort om raymann raving rabbits te kopen maar nu vraag ik me af op welk platform (dit is het rare eraan) ik heb een wii en een xbox 360 maar of iemand weet hoe het verschil is en of je echt harder kan lachen met dit spel op de wii of maakt het niet zoveel verschil uit en dat ik nog wat makkelijk gamerpoints kan scoren met het spel om het daardoor op de 360 te kopen. Dus zit hier soort met een cliche :P.

heeft iemand enige ervaring op beide consoles heirvoor?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cliché? Dilemma bedoel je zeker...

Ik zou 'm voor je Wii halen, 360 is niet bedoelt voor dat soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:54:
ik heb miss een rare vraag. Maar ik sta op het punt soort om raymann raving rabbits te kopen maar nu vraag ik me af op welk platform (dit is het rare eraan) ik heb een wii en een xbox 360 maar of iemand weet hoe het verschil is en of je echt harder kan lachen met dit spel op de wii of maakt het niet zoveel verschil uit en dat ik nog wat makkelijk gamerpoints kan scoren met het spel om het daardoor op de 360 te kopen. Dus zit hier soort met een cliche :P.

Ik ken alleen de editie van de Wii en ik weet dat de wii mote uitgebreid geintegreerd is in de game. En zeg nou zelf er is niets gaver dan koeien te slingeren door die wii mote als een bezetene over je hoofd in cirkels te zwiepen. :)

Maar ik ken de versie van de 360 niet dus ik ben misschien niet de beste persoon om te vergelijken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
fingerhead schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:54:

Het antwoord is simpel: koop de Wii versie. Het hele spel is juist ontworpen voor de Wiimote en niet voor een traditionele controller. Het spel is daardoor minder goed speelbaar dan de Wii versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:02:
[...]

Ik ken alleen de editie van de Wii en ik weet dat de wii mote uitgebreid geintegreerd is in de game. En zeg nou zelf er is niets gaver dan koeien te slingeren door die wii mote als een bezetene over je hoofd in cirkels te zwiepen. :)

Maar ik ken de versie van de 360 niet dus ik ben misschien niet de beste persoon om te vergelijken. O-)
360 versie werkt alleen met webcam heb ik begrepen? de Wii versie is in ieder geval erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Naruto Gekitou Ninja Taisen voor GameCube. € 11,50 incl. verzending naar Nederland. Prima prijs voor zo'n leuke fighter.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.