Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Dat is deeltje 1? Deeltje 1 bevatte dacht ik niet zo veel karakters en zo. Je kan dan beter NGNT2 of zo aanschaffen.ari3 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:08:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Naruto Gekitou Ninja Taisen voor GameCube. € 11,50 incl. verzending naar Nederland. Prima prijs voor zo'n leuke fighter.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Had namelijk een walkthrough nodig om door het eerste level heen te komen
Zowiezo snap ik de lol van Zelda(nog) niet.
Wordt het verder in het spel dan wel leuk? is het de moeite waard om door te spelen?
Het spijt me zeer als ik je hiermee beledig, maar Zelda is nou niet de meest lastige game op de markt. Het punt is wel dat je moet opletten op je omgeving, er zijn zat dingen die interactief zijn. Doorzoek elke kamer (verreweg de meeste kamers hebben ook daadwerkelijk een functie) anders mis je een sleutel of item waardoor je niet verder kunt.stijnos1991 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:51:
Ik snap niet wat er nou zo leuk aan dat Zelda is.
Had namelijk een walkthrough nodig om door het eerste level heen te komenBen er daarna mee gekapt.. zijn wel leukere spellen(DBZ/Excite Truck/Red Steel/Mario Strikers) die gewoon vanaf het begin leuk zijn.
Wordt het verder in het spel dan wel leuk? is het de moeite waard om door te spelen?
Geduld moet je zeker hebben voor dit spel (nogmaals, dit is zeker niet de lastigste Zelda) des te meer voldoening het je geeft als je er doorheen komt. Ikzelf speel Zelda nooit met een guide, omdat je toch niks kunt mislopen, in tegenstelling tot Final Fantasy bijvoorbeeld. Ik neem mijn tijd (heb wel ervaring met eerdere Zelda's) en geniet er ook van.
Misschien is dit gewoon niet je ding, uitgebreid verkennen en puzzels oplossen.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
RayNbow: prachtige avatar, geniaal toen haar nieuw speelgoed direct afgenomen werd
[ Voor 54% gewijzigd door boe2 op 29-05-2007 14:04 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Ik weet het niet hoor, maar om de een of andere reden lijkt het vragen naar vergelijking tussen 360 en Wii in een Wii/Gamecube topic beetje een open deur welk antwoord je krijgtfingerhead schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:42:
dat is duidelijk dus het word de wii versie hehe. Bedankt
Eigenlijk moet je deze vraag ook stellen in de Xbox360 topic en zien wat daar geadviseerd wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:06:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar om de een of andere reden lijkt het vragen naar vergelijking tussen 360 en Wii in een Wii/Gamecube topic beetje een open deur welk antwoord je krijgt
Heb je toevallig al een antwoord? Ik heb namelijk dezelfde error 98050Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:12:
[...]
Op de Nintendo Wifi site staat:
[...]
dus dat helpt niet erg veel. Wel heb ik Nintendo net al gemailed op wifi@nintendo.nl; maar ik verwacht op zondag geen antwoord eigenlijk.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Je geeft zelf al aan dat het wellicht aan Speedlinq ligt en dat zij niet meer dan twee PC's toelaten. Als dat zo is dan zouden ze dit in de router moeten regelen lijkt me.
Wat ik zou proberen is om je laptop even van het netwerk af te halen je router te herstarten en dan nog eens proberen te verbinden met de Wii.
Wat ik ook wel eens heb gezien is dat een WLAN moeite heeft met meerdere WLAN apparaten (was met name bij SMC router). Ik weet niet hoe je desktop is aangesloten maar als die wired is dan zou het een reden kunnen zijn. Zelfde aanpak als hierboven om dit te testen.
Als dit het probleem blijkt te zijn dan zou ik eens in je router gaan kijken. Wellicht staat daar dat er maar 1 WLAN of 2 IP adressen mogen worden uitgegeven (oid). Probeer eens een firmware upgrade dan zou ik zeggen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Damn, sinds wanneer heeft zelda levels...stijnos1991 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:51:
Ik snap niet wat er nou zo leuk aan dat Zelda is.
Had namelijk een walkthrough nodig om door het eerste level heen te komenBen er daarna mee gekapt.. zijn wel leukere spellen(DBZ/Excite Truck/Red Steel/Mario Strikers) die gewoon vanaf het begin leuk zijn.
* Vanitas heeft zeker niet zitten op te letten.
Maareh Zelda TP is een geweldig spel. Het begin is wat saai, maar als je eenmaal in de eerste dungeon zit is alles toch wel goed op gang. Gewoon verder spelen dus.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Er zitten vrij veel onlogische dingen in Zelda. Ik heb vandaag ook een paar keer een FAQ er bij gepakt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Of je eigen creatieve brein schiet te kort. Serieus hoe ik mensen hier heb zien zwoegen en zien tieren op het spel omdat ze het niet snapten ofzo, terwijl het echt van die te simpele puzzels waren. Creatief denken is een schaars goed geloof ik, maar het ligt natuurlijk aan het spel en niet aanjezelf;-)MrVegeta schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:57:
[...]
Er zitten vrij veel onlogische dingen in Zelda. Ik heb vandaag ook een paar keer een FAQ er bij gepakt.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zelda vond ik makkelijk. Normaal speel ik spellen niet lang, omdat ik altijd denk dat ik het niet kan, maar je moet altijd oefenen.Postius schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:34:
[...]
Of je eigen creatieve brein schiet te kort. Serieus hoe ik mensen hier heb zien zwoegen en zien tieren op het spel omdat ze het niet snapten ofzo, terwijl het echt van die te simpele puzzels waren. Creatief denken is een schaars goed geloof ik, maar het ligt natuurlijk aan het spel en niet aanjezelf;-)
Verder is het een hele vette game hoor! Heb ook OoT en MM gespeeld (en de snes games op ee emulater). Maar soms is het echt wel frusti! Zat ook een half uur vast in die ijs dungeon (mooi gemaakt trouwens) omdat ik een gesloten deur 5x over het hoofd heb gezien.
De puzzels zijn wel goed en leuk gedaan! Maar soms is het gewoon niet zo logisch in de dungeon zelf.
[ Voor 51% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2007 21:46 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Als je eenmaal een aantal zelda's hebt door gespeelt ga je gewoon een hoop dingen herkennen/automatisch overal uit proberen.
Verwijderd
Euh....ja....omdat die ijsbeer/rare bevroren dude dat zegt dat je tegen de boom aan moet meppen xD. Ik zeg niet dat alles even logisch is, maar het is ook niet overdreven moeilijk. Maar het viel me hier in huis op dat mensen vrij slecht zijn in puzzels oplossen(als is het soms wel geniepig maar vaker niet dan wel).MrVegeta schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:44:
Dus jullie vinden het logisch dat je als Wolf Link tegen die ijsboom moet aanspringen om een "snowboard" te krijgen. Nadat je heb geprobeer er met bommen tegen aan te schieten?
Verder is het een hele vette game hoor! Heb ook OoT en MM gespeeld (en de snes games op ee emulater). Maar soms is het echt wel frusti! Zat ook een half uur vast in die ijs dungeon (mooi gemaakt trouwens) omdat ik een gesloten deur 5x over het hoofd heb gezien.
De puzzels zijn wel goed en leuk gedaan! Maar soms is het gewoon niet zo logisch in de dungeon zelf.
Valt meeVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:06:
[...]
Ik weet het niet hoor, maar om de een of andere reden lijkt het vragen naar vergelijking tussen 360 en Wii in een Wii/Gamecube topic beetje een open deur welk antwoord je krijgt
Bij de meeste spellen die op beide platformen zijn uitgekomen, is de 360 versie beter. No Offense, maar de meeste Multi-platform games staan niet bekend om hun fantastische adoptie van de Wii-controller (op dit moment).
In geval van Rayman is de Wii versie duidelijk beter
Ik heb hem op de Wii net helemaal uitgespeeld. Dit is echt een top spel voor de Wii. Goede besturing en je krijgt er ook nog spierballen van.fingerhead schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:54:
ik heb miss een rare vraag. Maar ik sta op het punt soort om raymann raving rabbits te kopen maar nu vraag ik me af op welk platform (dit is het rare eraan) ik heb een wii en een xbox 360 maar of iemand weet hoe het verschil is en of je echt harder kan lachen met dit spel op de wii of maakt het niet zoveel verschil uit en dat ik nog wat makkelijk gamerpoints kan scoren met het spel om het daardoor op de 360 te kopen. Dus zit hier soort met een cliche.
heeft iemand enige ervaring op beide consoles heirvoor?
Alle recensies die ik gelezen heb, zeggen ook dat je hem op de Wii moet spelen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik heb er één gemaakt, maar die is nog lang niet af. Ik heb een hele oude versie vrijgegeven, maar die was zo brak dat ik liever niet heb dat iemand die nog gebruikt.GZ schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:22:
Er was toch ook iemand hier die zo'n sterrencatalogusupdateprogramma heeft gemaakt? Bestaat dat nog steeds en waar kan ik die vinden ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Waaorm kan Nintendo nu niet eens met een hardcore mario komen? Desnoods in 3D met allemaal abstracte levels zoals die bonusvelden in Super Mario Sunshine.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
uhm...
Nou dan zou ik vooraan de rij staan om die game te hebbenari3 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:37:
Zo, net begonnen aan Super Paper Mario (Japanse versie)... Tot nu toe valt hij tegen... Te veel tekst, lange animaties die je niet kunt skippen, level 1-1 en 1-2 even doorgespeelt maar heb me niet vermaakt... Het is gewoon simpel, niet uitdagend en saai. Wordt het later nog leuk? Begin toch echt te denken dat deze Mario mislukt is.
Waaorm kan Nintendo nu niet eens met een hardcore mario komen? Desnoods in 3D met allemaal abstracte levels zoals die bonusvelden in Super Mario Sunshine.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Nu net lees ik dat paper mario toch ook dat niet is, mario strikers is wel ok maar verveelt toch vrij vlug, mario party krijgt 5,4 op ign (support geen widescreen !)
Gelukkig is resident evil 4 nog goed zo te zien. Hopen dat manhunt 2 ook leuk wordt
Ik heb nergens gelezen dat Strikers snel verveeld
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Naja, het is meer het feit dat er uberhaupt zoveel tekst in zit, en niet zozeer omdat het Japans is. In de eerdere Paper Mario's weet je dat je dat kunt verwachten omdat het een RPG is. Toen vond ik dat dus ook wel best (behalve dat eindeloos gelevel wat maar niet opschiet, maar dat heeft niks met de tekst te maken). Nu had ik echter veel meer nadruk verwacht op dat platformen. Nu ligt daar ook wel meer de nadruk, maar je krijgt nog steeds eindeloze lappen tekst, terwijl het mij nu meer gaat om die platform gedeeltes. Bovendien, zoals ari3 ook zegt, is het wel heel erg makkelijk, hoewel ik ook dus nog in het begin zit. Doe mij ook maar gewoon een New Super Mario Bros. Wii.Smoonshine schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:48:
Is het niet zo dat het gewoon niet praktisch leest in het Japans? Ik kan me voorstellen dat dat net zoiets is, als dat ik een spel in het Frans zou spelen. Ik begrijp het wel, maar dat zou mijn speelplezier dusdanig in de weg staan, omdat ik gewoon te veel tijd/concentratie nodig heb om het verhaal goed te volgen. Super Paper Mario krijgt toch overal wel cijfers die tegen de 9 aanzitten. Zo slecht/vervelend zou het dus niet moeten zijn.
Overigens is het verder vast geen slechte game hoor, maar het kan mij met een paar andere toppers in het bezit nog niet echt boeien, zoals Zelda (ook met bergen Japanse tekst) dat bijvoorbeeld wel deed.
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 30-05-2007 09:16 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Die komt er toch aan?ari3 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:37:
Mijn foto's op Flickr.
Vogens mij wordt er hier Super Mario Galaxy bedoeld
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
The Legend of Zelda had al levels iddVanitas schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:55:
[...]
Damn, sinds wanneer heeft zelda levels...
* Vanitas heeft zeker niet zitten op te letten.
Voor de liefhebber is hier de volledige kaart met waar alle levels ook al weer zaten
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Jup. Ben nu weer lekker op dreef met Zelda, loop in de Tempel of Time. Heerlijk dat moment dat je binnenloopt, deed me zo weer aan de éérste keer in OoT denken!Tim_bots schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:24:
[...]
Vogens mij wordt er hier Super Mario Galaxy bedoeld
Ik denk er trouwens aan om ook SSX Blur en Mario Strikers te gaan kopen, lijken mij ook erg leuke (Multiplayer) games!
Ik heb al een tijdje een Wii en moet zeggen dat Zelda er met kop en schouders bovenuit steekt. De rest is allemaal lang zo leuk niet. Opvallend ook dat Zelda eigenlijk zonder wii-mote is ontworpen en het uiteindelijk wel het beste heeft geïmplementeerd.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:58:
hmmm, ligt het aan mij of vallen alle wii games (waar toch wat van verwacht werd) wat tegen ... ?
Nu net lees ik dat paper mario toch ook dat niet is, mario strikers is wel ok maar verveelt toch vrij vlug, mario party krijgt 5,4 op ign (support geen widescreen !)
Gelukkig is resident evil 4 nog goed zo te zien. Hopen dat manhunt 2 ook leuk wordt
Tiger Woods heb ik weggedaan, slechte respons van de wii-mote. Super paper mario is idd ook niet fantastisch, maar wel aardig (iig origineel om van 2d naar 3d te switchen).
Wii-sports is overigens ook geweldig om met je maten te doen
Ik vind dat je wel gelijk hebt dat het (na zelda) wachten is op goeie spellen. Maargoed, dat hebben alle consoles toch als ze net starten? Om nou te zeggen dat de PS3 stikt van de top-games...
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Verwijderd
De spellen die op dit moment in de winkel liggen zijn helemaal zo slecht nog niet. Zelda is gewoon vele malen beter als de rest, misschien zelfs te goed.DJ-Anubis schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:41:
Ik vind dat je wel gelijk hebt dat het (na zelda) wachten is op goeie spellen. Maargoed, dat hebben alle consoles toch als ze net starten? Om nou te zeggen dat de PS3 stikt van de top-games...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
The Access Point you are attempting to connect from is not connected to the internet or a firewall is blocking traffic necessary for connecting to Nintendo Wi-Fi Connection.
Niet toevallig iets van een firewall aanstaan op de router zelf?
Mwah, vind niet echt dat TP de wiimote nou zo goed gebruikt. Het enige wat ze hebben gedaan is het slaan met B vervangen door het zwaaien met je wiimote. De beste implementatie in dit spel is het vissen, dat maakt het echt veel leuker t.o.v. de GC versie.DJ-Anubis schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:41:
[...]
Opvallend ook dat Zelda eigenlijk zonder wii-mote is ontworpen en het uiteindelijk wel het beste heeft geïmplementeerd.
De beste implementatie tot nu toe (ik heb maar beperkt aantal spellen gespeeld) vind ik DBZ:BT2. Respons is goed en na wat spelen voelt de besturing ook heel natuurlijk aan.
Ik neem aan dat dat dan net als de eerste keer gaat. Je krijgt gewoon een nieuw nummertje toegewezen, wanneer er nog geen nummer in je Wii aanwezig is. Maar waarom zou je dat willen?Okyah schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:08:
Er bestaat een optie in het Wii Shop Channel om je account te removen. Er staat duidelijk bij dat je alle punten en rechten op spellen die je hebt kwijt bent, maar is het makkelijk om daarna een nieuw account aan te maken? Hoe gaat dat in z'n werk?
Over de games. Ik heb er tot nu toe een stuk of 8 en dat zijn stuk voor stuk erg leuke spellen. Zelda is natuurlijk de onbetwiste topper, maar als ik kijk naar Wii Sports, SSX Blur, Wario Ware en Mario Strikers, dat zijn toch ook zeker wel toppers op de Wii. Een categorie daaronder heb je dan Rayman, Red Steel en nog een paar titels die toch zeker ook wel het spelen waard zijn.
Er is alleen nog weinig uit de echte topcategorie, maar hoeveel van die spellen heeft de X360 eigenlijk, die al 2 jaar uit is? Die zijn ook nog op 1 hand te tellen en dan is ook nog de helft multiplatform. Spellen uit de topcategorie komen maar 2x in het jaar voor als je geluk hebt en in dat opzicht worden we op de Wii flink verwend. Met aan het eind van het jaar MP3, Mario Galaxy en Smash Bros lijken er toch zeker een aantal titels uit die categorie aan te komen.
uhm...
Ik heb er de eerste keer niets van gemerkt, die Shop Channel stond er gewoon en ik kon meteen kijken (na te hebben gezegd het eens te zijn met de voorwaarden). Ik vroeg me dus af of je voor een 2e account contact zou moeten opnemen met Nintendo oid.Smoonshine schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:21:
Ik neem aan dat dat dan net als de eerste keer gaat. Je krijgt gewoon een nieuw nummertje toegewezen, wanneer er nog geen nummer in je Wii aanwezig is. Maar waarom zou je dat willen?
Het waarom?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Nog niet, zodra ik iets weet zal ik het posten. Mocht je in de tussentijd een oplossing vinden dan houd ik me aanbevolenPedr0 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:13:
[...]
Heb je toevallig al een antwoord? Ik heb namelijk dezelfde error 98050
Firewall Protection : Disable.fZeroNewbie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:18:
52230
The Access Point you are attempting to connect from is not connected to the internet or a firewall is blocking traffic necessary for connecting to Nintendo Wi-Fi Connection.
Niet toevallig iets van een firewall aanstaan op de router zelf?
Het gaat hier trouwens om een Linksys router met 1 draadloze verbinding (laptop) en 1 kabelverbinding (mijn pc). En de Wii maar dat lukt dus nog niet..
Misschien iets met je standaard gateway? Mijn adsl-modem zit aan de router en om de pc's en wii op het internet te krijgen moest ik het ip-adres van mijn modem opgeven en niet die van mijn router.MrVegeta schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:26:
[...]
Firewall Protection : Disable.
Het gaat hier trouwens om een Linksys router met 1 draadloze verbinding (laptop) en 1 kabelverbinding (mijn pc). En de Wii maar dat lukt dus nog niet..
uhm...
Vergeet ook niet de DNS in te vullen. En inderdaad. Vul bij IP adressen bij router het IP nummer van je modem. Daarna werkte alles als een zonnetje bij mij.Smoonshine schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:32:
[...]
Misschien iets met je standaard gateway? Mijn adsl-modem zit aan de router en om de pc's en wii op het internet te krijgen moest ik het ip-adres van mijn modem opgeven en niet die van mijn router.
Draai je de nieuwste firmware?MrVegeta schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:26:
[...]
Firewall Protection : Disable.
Mijn foto's op Flickr.
Kortom: probeer de Wii in te stellen op WAP en kijk of het dan wel werkt.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
uhm...
Verwijderd
Ik heb nog geen Mario Party gespeeld dus ik ga em absoluut halen.Smoonshine schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:38:
Ondanks de lage cijfers ben ik wel een beetje aan het twijfelen over Mario Party. Nummer 4 is de laatste die ik gespeeld heb en alle reviews geven ook aan dat het spel gewoon wel leuk is, alleen niet vernieuwend. Nou ja, ik heb nog een maand de tijd om dat uit te vogelen.
Alles na 4 was tien keer beter dan 4.Smoonshine schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:38:
Ondanks de lage cijfers ben ik wel een beetje aan het twijfelen over Mario Party. Nummer 4 is de laatste die ik gespeeld heb en alle reviews geven ook aan dat het spel gewoon wel leuk is, alleen niet vernieuwend. Nou ja, ik heb nog een maand de tijd om dat uit te vogelen.
Ik ben alleen bang dat 8 weer een tegenvaller wordt.
Het lijkt wel alsof de eerste versie op een console een testversie is.
En pas de latere versies worden echt goed.
Voor deel 8 hoeven ze namelijk hun best niet zo te doen, door de controls is het toch al vernieuwend.
Ik denk dat ik zelf op 9 ga wachten, of de review moeten mij overtuigen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Nou mijn kritiek op het spel is dat er alleen maar gebruik gemaakt wordt van bewegingen met de wii-remote. Althans, dat laten de filmpjes zien.disjfa schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:02:
De reviews over MP8 zullen niet positief worden op sommige na. Maar wat wil je na 8 keer hetzelfde gedaan te hebben. Zegt dan ook geheel niets over of het een slecht spel is. Gewoon weer een paar nieuwe borderSpelen maar
Ik miste van die spelletjes waarin je allemaal in hetzelfde scherm bezig bent. Meer interactie met elkaar zeg maar.
Ik hoop dan ook dat het uiteindelijk meevalt, dan zal ik MP8 nog wel kopen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Dus ik vandaag weer ff de halfpipe in om hem te oefenen, deed hij het steeds niet. Staat er in trainingsscherm: 12/20 (bij de kleerhanger). Weet iemand waar dit op slaat? Ik had hem toch echt, en andere ook bijna, dus ik vind dit een behoorlijke naaistreek. Ik had hem zelfs al heel vaak uitgevoerd. Er is toch geen save optie ergens ofzo?
En ik sluit altijd netjes af via quit, wii channel menu en dan schijf eruit en dan wii uit. Zoals het hoort dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 18:00 ]
Tja eerst saven voordat je quit voortaan, athans bij iedere SSX die ik speelde zat een save optie als je in de Lodge was. Vrij belangerijk aangezien het spel alleen autosaved na een race of iets.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:59:
Ik ben dus net hard genaaid door SSX, ik had gister een uur gespendeerd aan het zoeken van übercollectibles, dus ik had een nieuwe übertrick (kleerhanger), en ik helemaal blij want ik kon hem goed en hij was mooi.
Dus ik vandaag weer ff de halfpipe in om hem te oefenen, deed hij het steeds niet. Staat er in trainingsscherm: 12/20 (bij de kleerhanger). Weet iemand waar dit op slaat? Ik had hem toch echt, en andere ook bijna, dus ik vind dit een behoorlijke naaistreek. Ik had hem zelfs al heel vaak uitgevoerd. Er is toch geen save optie ergens ofzo?
En ik sluit altijd netjes af via quit, wii channel menu en dan schijf eruit en dan wii uit. Zoals het hoort dus.
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 30-05-2007 18:48 ]
Aangezien je zo lief een serieus gaat reageren, doe ik dat ook evenDJ-Anubis schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:34:
[...]
The Legend of Zelda had al levels idd
Voor de liefhebber is hier de volledige kaart met waar alle levels ook al weer zaten
In zelda 1 zijn het niet echt levels, het is gewoon de hoofdwereld opgedeeld in rechthoeken. Levels zijn (imo) gewoon gedeeltes van het spel met een beginpunt en een eindpunt. In zelda 1 kom je in elk gedeelte meerdere keren langs, en met een andere route.
Wat je nog wel als levels zou kunnen zien zijn de dungeons...
* Vanitas was gistermiddag maar weer es de MM geweest.
Maar nog steeds geen Mario Charged... :I
Ik heb er ook niet echt veel zin om er meer dan 39 euro voor te betalen. Dan later nog maar es proberen
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Niks van dat.. Zelfs op de GUI stond letterlijk 'LEVEL X'Vanitas schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:32:
[...]
Aangezien je zo lief een serieus gaat reageren, doe ik dat ook even
In zelda 1 zijn het niet echt levels, het is gewoon de hoofdwereld opgedeeld in rechthoeken.
Bewijs:

EDIT: Eh we zeggen hetzelfde.. de dungeons dus
[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 30-05-2007 18:57 ]
Verwijderd
Bij het menu staat niets over savenPostius schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:31:
[...]
Tja eerst saven voordat je quit voortaan, athans bij iedere SSX die ik speelde zat een save optie als je in de Lodge was. Vrij belangerijk aangezien het spel alleen autosaved na een race of iets.
Alle Zelda's behalve Four Swords hebben een free-roaming wereld. Dat je bepaalde gebieden niet meteen kan bereiken maakt het niet minder free-roaming, dat kun je aan het begin van een willekeurige GTA ook niet.Postius schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:50:
Zelda 1 was eigelijk de minst echte zelda van allemaal. Het was idd een free roaming world.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik dacht eerst dat ik de trailer van een heel ander soort spel aan het bekijken was, tot ik de wc-pot zag.... Erg leuk gedaan weer!sjekneck schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:40:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar Q3 2007 komt Rayman raving rabbids 2 uit. hier kun je wat ingame materiaal zien.
[afbeelding]
En de trailer belooft ook wat
Ben benieuwd naar het spel, maar ik moet eerst deel 1 maar eens uitspelen
Verwijderd
Daar is toch helemaal niets van aan of heb ik iets gemist?01 juni Pokemon Battle Revolution - Nintendo (Battle)
01 juni Super Mario Galaxy - Nintendo (Platformer)

Ach zal wel kloppen, immers moeten we hier altijd meer betalen.jip_86 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:04:
Wiiparty *ahum* meld dat RE4 39,99 gaat kosten. Dat zou betekenen dat het spel veel duurder is als in Amerika met 30 dollar daar als het echt waar is, want er word zoals gebruikelijk geen bron vermeld
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat zou wel mooi zijnlosealot schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 06:05:
op IGN staat bij de UK release list:
[...]
Daar is toch helemaal niets van aan of heb ik iets gemist?
Het mooiste wat ik trouwens tegenkom op de lijst:
Overigens staat bij de details dat het spel nog niet officieel is aangekondigd voor de Wiioktober 26,2007 Pro Evolution Soccer 7 [UK] Konami Sports
Over RE4. Volgens mij verwachten ze in dat geval niet dat veel Cube RE4 bezitters het spel direct gaan aanschaffen. Anders begin je niet met zo'n prijs. Ik denk idd niet dat veel RE4 bezitters deze wii-make voor 40 euro aan gaan schaffen.
[ Voor 5% gewijzigd door Smoonshine op 31-05-2007 08:38 ]
uhm...
Ik ga er vanuit dat ik die GC game niet met de Wiimote kan spelen, klopt dit of moet ik specifiek GC-controllers hebben, of kan het met de classic controller ook?
Zo ja, dan bestel ik gewoon 2 classic controllers...
Heb namelijk wel gezocht, maar heb óf te algemeen gezocht, óf ik weet de juiste termen er deze keer niet voor. In de TS wordt hier namelijk ook niets over gezegt...
Over Def Jam gesproken: komt er eigenlijk ook een Def Jam naar de Wii?
Heb namelijk wel een versie gezien voor de XBOX 360 en ik geloof ook voor de PS3...
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2007 09:54 ]
Om Gamecube spellen te kunnen spelen op de Wii heb je altijd een Gamecube controller nodig en daarnaast nog een Gamecube memory card.
Het klinkt misschien een beetje vreemd maar wat PES7 is kan ik niet volgen.Deddiekoel schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:13:
Op 25 Juni wordt er toch meer bekend gemaakt omtrent PES7...
@Hoedje: misschien een idee om de veelgebruikte afkortingen (namen van games) op te nemen in de TS?
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Verwijderd
Eerst meer weer in de singleplayer oefenen
Toch fijn zo'n console waarop ook niet-gamers willen spelen.
.......misschien moet de definitie van 'gamer' wel angepast worden, immers, sinds de komst van de wii worden niet-gamers ineens wel-gamers....
Leuk spelMrVegeta schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:27:
Pro Evolution Soccer! Heb hier de PC versie liggen, leuk spel!

Het ultieme voetbalspel! PES is echt het enige spel dat ik het hele jaar door kan spelen, zonder dat het me gaat vervelen. Geen enkel potje is hetzelfde met PES. Ik hoop alleen dat ze er dit jaar de Bundesliga weer in stoppen en dat de Premier League eindelijk eens volledig gelicenseerd is.
uhm...
Haha, ja okay, het is de beste voetbal sim. Maar ik vind sport games achter de pc niet echt geweldigSmoonshine schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:34:
[...]
Leuk spel![]()
Het ultieme voetbalspel! PES is echt het enige spel dat ik het hele jaar door kan spelen, zonder dat het me gaat vervelen. Geen enkel potje is hetzelfde met PES. Ik hoop alleen dat ze er dit jaar de Bundesliga weer in stoppen en dat de Premier League eindelijk eens volledig gelicenseerd is.
Ach, bij Bart Smit staat 'ie zelfs voor €60,- en dat gaat me dan wel te ver, maar 35 euro... Dat vind ik goed te doen voor een uitgebreidere, mooiere versie van een van mijn favoriete games ooit.Over RE4. Volgens mij verwachten ze in dat geval niet dat veel Cube RE4 bezitters het spel direct gaan aanschaffen. Anders begin je niet met zo'n prijs. Ik denk idd niet dat veel RE4 bezitters deze wii-make voor 40 euro aan gaan schaffen.
Hij krijgt ook goeie cijfers, 9's in de Famitsu en de EGM, niet de meest makkelijke bladen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hebben mensen trouwens het idee dat de Wii nu wel goed verkrijgbaar is? Kennissen van me wilden een Wii kopen en ik zei dat de wachtrijen nu wel meevielen en dat ze er wel een zouden hebben in 2-3 weken...hebben ze de dag erna gewoon al een Wii in huis van de E-plaza ( ? ) Dezelfde waar ik in Jan-Feb gewoon constant te horen kreeg dat ze echt bijna nooit iets binnen kregen.
[ Voor 68% gewijzigd door Max|Burn op 31-05-2007 10:42 ]
Hmmm... Oke... Dan ben ik er weer is niet helemaal bij geweest...
Dan kan ik dus op jacht gaan naar GC-controllers... Maar die van Nintendo zijn zeker bijna niet meer te vinden?
Verwijderd
Voor 10 euro kun je er al eentje vinden. Of ze allemaal van goede kwaliteit zijn weet ik niet.
Ik heb de Wireless Microcon Controller van Madcatz voor 25 euro gekocht. Deze is wat kleiner. Ik heb er nog niet heel veel mee gespeeld, maar tot nu toe heb ik er geen klachten over.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 10:56 ]
Ik vraag me toch af waarom Famitsu zo'n grote naam heeft. Ik heb in Japan regelmatig Nintendo magazines gekocht, en Famitsu vond ik echt waardeloos. In elk geval het aparte Nintendo blad van ze (DS+Wii). In de "nieuws" rubriek staan bijvoorbeeld stukjes "nieuws" over een berg spellen die gaan uitkomen. Hierbij zetten ze dan een plaatje met een klein stukje tekst. Om in de RE sferen te blijven, daar stond toen iets bij als "Schiet zombies af in Biohazard met je Wii-mote! Dit is een supereng horror spel!". (Biohazard is Resident Evil op z'n Japans) Pak je daarentegen de Nintendo Dream, dan vind je hele verhalen bij dezelfde screenshots, met informatie die echt wat toevoegt.Willybubba schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:39:
Hij krijgt ook goeie cijfers, 9's in de Famitsu en de EGM, niet de meest makkelijke bladen.
Mijn foto's op Flickr.
Vind het wel raar dat je dit zegt, aangezien The Legend of Zelda toonaangevend is voor de hele genre. Alle andere Zelda's zijn in mijn ogen de upgrade van dit concept (op Link's Adventure na misschien). LoZ is dan ook in mijn ogen de "echte" Zelda.Postius schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:50:
Zelda 1 was eigelijk de minst echte zelda van allemaal. Het was idd een free roaming world. Je kon de dungeons doen in de volgorde die je wilde. Het had meer weg van hedendaagse games a la oblivion enzo qua concept. Ik zelf beschouw de Snes versie van Zelda als de Zelda games en concept die we tegenwoordig hebben, helaas is het altijd hetzelfde(ohjeej daar schop ik iemand tegen het zere been).
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Mijn foto's op Flickr.
Gewoon goed rondkijken....ze zijn echt nog wel te krijgen... zoek in de kleinere/afgelegen/minder bekende/overige winkels die ook nintendospul zouden kunnen verkopen.Vassie18 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:12:
Even vraagje hier zo...weet iemand vanaf wanneer er weer WII's te koop zijn?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Is dus niks bekend wanneer er een nieuwe levering plaatst vindt?
EDIT: de Gameshop leverd ze niet, ivb met problemen met nintendo(beetje vaag).
[ Voor 10% gewijzigd door Vassie18 op 31-05-2007 13:28 ]
Mensen die weten wanneer er leveringen plaatsvinden bij de winkels bij jou in de buurt zul je hier niet vinden. Sinds de launch zijn er wekelijkse leveringen, maar voor meer details zul je toch echt zelf navraag moeten doen bij winkels bij je in de buurt.Vassie18 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:27:
Is dus niks bekend wanneer er een nieuwe levering plaatst vindt?
Zeg ik ook niet toch, ik heb de PC versie hier liggenMax|Burn schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:40:
PES is niet alleen voor de PC hoor. Het begon zijn loopbaan op de console volgens mij
Maar dat ziet er wel een stuk positiever uit dan hun review doet vermoeden.
Ze zijn nogal negatief over het feit dat er weinig echt vernieuwend is, maar dat zoek ik ook niet in MP.
Ik ben dus benieuwd hoe het spel in de smaak gaat vallen bij de échte MP fans.
bronSoftware giant Ubisoft has admitted that its charge to back Wii with numerous, poorly-thought-out ports of old titles and rushed software has come at the sacrifice of quality, and promises to do better in the future.
The Wii remake of Far Cry Instincts (renamed Vengeance) was particularly bad, while Ubisoft continued its rehashing onslaught with Prince of Persia: Rival Swords, Blazing Angels, and the soon-to-come Driver: Parallel lines. Even its million-seller Red Steel suffered from twitchy, unrefined controls.
In an interview with German magazine Speigel (via IGN), Ubosoft CEO, Yves Guillemot, and European boss, Alain Corre, admitted: "we made mistakes". Speigel explains Ubisoft intended to be right at the centre of the storm for Wii when it launched in November (US/Japan) and December (UK/Europe) last year, but the standard of its rushed games suffered as a result.
Duh
[ Voor 60% gewijzigd door Gonadan op 31-05-2007 14:56 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Dat hangt er helemaal vanaf waar hij woont natuurlijkMetroidPrime schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:31:
[...]
Mensen die weten wanneer er leveringen plaatsvinden bij de winkels bij jou in de buurt zul je hier niet vinden. Sinds de launch zijn er wekelijkse leveringen, maar voor meer details zul je toch echt zelf navraag moeten doen bij winkels bij je in de buurt.
Tja kunnen ze bij ubisoft wel doen, maar dat is gewoon marketing. Denk je dat ubisoft er een zak omgeeft? Ze hebben half bakken spellen geport en die verkopen enorm goed. Tja en dan nu verbetering beloven, als mensen al tevreden zijn met red steel. Maar goed eerst zien dan geloven.Gonadan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:21:
Ik heb net de screenshots van MP8 op IGN zitten bekijken.
Maar dat ziet er wel een stuk positiever uit dan hun review doet vermoeden.
Ze zijn nogal negatief over het feit dat er weinig echt vernieuwend is, maar dat zoek ik ook niet in MP.
Ik ben dus benieuwd hoe het spel in de smaak gaat vallen bij de échte MP fans.
[...]
bron
Duh
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 16:27 ]
Voor mij maakt het anders een hoop goed. Ik had Ubi erg hoog zitten en was toch wel geschrokken van de slechte ports. Dat zij dit hardop durven te onderkennen vind ik wel goed van ze. Ik ga ze echter pas geloven als ze nu dan ook met goed afgewerkte games komen!Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:25:
[...]
Tja kunnen ze bij ubisoft wel doen, maar dat is gewoon marketing. Denk je dat ubisoft er een zak omgeeft? Ze hebben half bakken spellen geport en die verkopen enorm goed. Tja en dan nu verbetering beloven, als mensen al tevreden zijn met red steel. Maar goed eerst zien dan geloven.
Dit topic is gesloten.