Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.782 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ken jij een goede Gundam game? Er zijn er zo ontzettend veel, maar ik heb er nog nooit een gespeeld die ook echt leuk was. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

26 juli uit in Japan. Het ziet er best leuk uit, ben benieuwd hoe het speelt. Het lijkt erop dat nunchuck gewoon lopen is, richten met wiimote en schieten met B. Door A ingedrukt te houden gebruik je beamsaber.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

De nieuwe RE: Umbrella Chronicles trailer ziet er weer sweet uit...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Captain N schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:11:
[...]

Ken jij een goede Gundam game? Er zijn er zo ontzettend veel, maar ik heb er nog nooit een gespeeld die ook echt leuk was. :P
Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel Gundam games gespeeld en diegene die ik speelde waren niet al te best. Maar deze Gundam game voor de Wii lijkt me best interessant, dus ik wacht in goede hoop af op wat reviews.

Btw, de SRW (Super Robot Wars) games bevatten vrijwel altijd wel wat mechs uit Gundam. Ik heb er nooit een gespeeld (taalbarriere en weinig ervaring met 't type game), maar Terr is er wel fan van. Het zijn strategy games en ze komen uit op verschillende systemen. Voor wat beelden, check YouTube. :)

Edit:
Hi-Nu Gundam (SRW alpha3, PS2)
Strike Gundam, Skygrasper (SRW alpha3, PS2)
Paar filmpjes :)

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 31-05-2007 17:48 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:09:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel Gundam games gespeeld en diegene die ik speelde waren niet al te best. Maar deze Gundam game voor de Wii lijkt me best interessant, dus ik wacht in goede hoop af op wat reviews.

Btw, de SRW (Super Robot Wars) games bevatten vrijwel altijd wel wat mechs uit Gundam. Ik heb er nooit een gespeeld (taalbarriere en weinig ervaring met 't type game), maar Terr is er wel fan van. Het zijn strategy games en ze komen uit op verschillende systemen. Voor wat beelden, check YouTube. :)
Fan is een groot woord, maar het is me ooit gelukt om in het derde level te komen van een GBA-versie zonder dat ik iets kon lezen. Volgens mij heb ik zelfs een paar van m'n bots toen geupgrade. Een aardige prestatie dacht ik zo :P

Als het allemaal leesbaar zou zijn dan lijkt het wel een aardig strategiespel, zeker als je bekend met de hoofdrolspelers en hun apparatuur uit anime series.

Als er nou een Engelse versie voor de DS uitkwam, dan was er ten minste nog meer strategie voor te vinden behalve Advance Wars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Iemand een email gehad dat je de nieuwe privacy policy moet accepteren van nintendo.nl ? volgens de website moet iedereen die een account had voor 8 december 2006 die gehad hebben en vervolgens via een speciale link de nieuwe accepteren anders wordt je account gedelete of zo. Iemand zo'n mail al gehad of iemand de link naar die pagina?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
ye-roon schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:49:
Iemand een email gehad dat je de nieuwe privacy policy moet accepteren van nintendo.nl ? volgens de website moet iedereen die een account had voor 8 december 2006 die gehad hebben en vervolgens via een speciale link de nieuwe accepteren anders wordt je account gedelete of zo. Iemand zo'n mail al gehad of iemand de link naar die pagina?
Ik heb zelf geen email gehad. Kennelijk is daar iets niet goed gegaan, ik zal Nintendo even mailen.

EDIT: Als je op de Nintendo website inlogt, wordt je vanzelf doorgestuurd naar de pagina met de nieuwe algemene voorwaarden.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 31-05-2007 19:03 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:11:
[...]

Die gundam wing vecht game op de SNES was wel vet. Zag er ook mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige oplossing voor het probleem dat mijn verzamelde übercollectibles in SSX niet opgeslagen worden is volgens mij gewoon een race/half-pipe/wat dan ook spelen waarna automatisch wordt gesaved. Als iemand weet hoe je gewoon kan saven dan hoor ik dat graag.

Nieuwe übertricks zijn wel zeer vet trouwens, ik heb nu de laatste (2 loops, synchroon maken met nunchuck en wiimote, en dan 1 op de kop en de ander normaal), en de kleerhanger. Beide zijn echt supervet en die 2 loops heb ik altijd. Kleerhanger is nog wat lastig af en toe.

Ik ga rustig door met verzamelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik lees net op de Nintendo website in de nieuwe algemene voorwaarden, dat sterren tegenwoordig langer geldig zijn. Sterren zijn vanaf nu juist 24 maanden geldig vanaf het moment dat je ze invoert in plaats van 12.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
MetroidPrime schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:05:
Ik lees net op de Nintendo website in de nieuwe algemene voorwaarden, dat sterren tegenwoordig langer geldig zijn. Sterren zijn vanaf nu juist 24 maanden geldig vanaf het moment dat je ze invoert in plaats van 12.
dan wordt het ook weer eens tijd dat je er iets zinnigs mee kunt kopen, ik hoef geen ringtones en achtergrondjes :(

Heeft iemand toevallig Animal Crossing voor de Gamecube te koop of weet iemand toevallig waar deze nog te krijgen is mijn nichtje van 7 zal jullie er eeuwig dankbaar voor zijn _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door SpaceMarine op 31-05-2007 19:12 ]

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Heeft iemand toevallig Animal Crossing voor de Gamecube te koop of weet iemand toevallig waar deze nog te krijgen is mijn nichtje van 7 zal jullie er eeuwig dankbaar voor zijn _/-\o_
[/quote]

De laatste keer dat ik ze zag was bij Futurezone in Rotterdam. Volgens mij voor EUR 15,=.

Ze hadden er best nog wel veel. Geef ze eens een belletje zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De complete tekst:

Beste Nintendo-fan,

Bij Nintendo respecteren we de privacy van de bezoekers van onze website en we erkennen het belang van de bescherming van je persoonsgegevens. Om extra onderdelen aan onze website toe te kunnen voegen, om onze producten te kunnen verbeteren en ze aan te passen aan de behoeftes en wensen van onze gebruikers, hebben we je toestemming nodig om informatie te verzamelen over je online activiteiten op onze website en met de producten van Nintendo.

Door op deze link te klikken en in te loggen op je account, kun je de Privacy Policy doornemen. Als je de informatie op die pagina hebt doorgenomen, heb je de keuze om WEL of NIET met deze nieuwe Privacy Policy AKKOORD te gaan.

Het is belangrijk om te melden dat wanneer wij op 15 juli 2007 geen antwoord van je ontvangen hebben of als je ervoor kiest om NIET met onze nieuwe Privacy Policy akkoord te gaan, je vanaf die dag je sterren in de sterrencatalogus niet meer kunt gebruiken, aangezien we je Nintendo-lidmaatschap zullen moeten deactiveren. Wat je ook beslist, je kunt in ieder geval nog tot 15 juli 2007 je sterren gebruiken en profiteren van de andere voordelen van het Nintendo-lidmaatschap.

Let er ook op dat wanneer je je Nintendo-lidmaatschap voortzet, je sterren voortaan 24 maanden nadat ze toegevoegd zijn, komen te vervallen. Alle sterren die je voor de introductie van de nieuwe Algemene Voorwaarden verzameld hebt, vervallen 12 maanden na de introductie van deze nieuwe Algemene Voorwaarden. Dit zal niet voor 1 juni 2008 gebeuren.

Binnenkort zul je echter in de gelegenheid zijn om je sterren in de sterrencatalogus in te ruilen voor Wii Points als je je Wii-winkelaccount hebt verbonden met je lidmaatschap van de Nintendo of Europe-website.

Hopelijk zien we je binnenkort weer op onze website en we hopen dat je samen met ons veel plezier zult beleven aan de nieuwe generatie in videogaming!

Het Nintendo-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Grote kans dat het nu niet lang meer gaat duren voordat we VIP-sterren kunnen omzetten naar Wii-Points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

-Sander schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:44:
Grote kans dat het nu niet lang meer gaat duren voordat we VIP-sterren kunnen omzetten naar Wii-Points.
Dat staat er idd :P
Binnenkort zul je echter in de gelegenheid zijn om je sterren in de sterrencatalogus in te ruilen voor Wii Points als je je Wii-winkelaccount hebt verbonden met je lidmaatschap van de Nintendo of Europe-website.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Damn, omdat ik toch moest inloggen op de nintendo site d8 ik gelijk ff Mario strikers te registreren. Trek aan die sticker, en ja hoor scheurt zo de helft van de code eraf. Gelukkig kon ik met een felle lamp door de sticker heen de code nog redelijk ontcijferen en hoefde maar één cymbool te gokken. D8 eerst dat het een 0 moest zijn, maar het bleek een q. Wat een slecht systeem.

Zou echt chill zijn als je sterren 1 op 1 zou kunnen ruilen voor Wii points, heb er nu weer 10000 dus dan kan ik aardig wat VC games downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
1:1 inruilratio please! "je sterren in de sterrencatalogus in te ruilen voor Wii Points" klinkt een stap in de goede richting O-) .

edit:
Damn, omdat ik toch moest inloggen op de nintendo site d8 ik gelijk ff Mario strikers te registreren. Trek aan die sticker, en ja hoor scheurt zo de helft van de code eraf. Gelukkig kon ik met een felle lamp door de sticker heen de code nog redelijk ontcijferen en hoefde maar één cymbool te gokken. D8 eerst dat het een 0 moest zijn, maar het bleek een q. Wat een slecht systeem.
Die sticker kan (en moet?) je nog steeds met een muntje open krassen hoor.Tenminste bij mijn Mario strikers...

[ Voor 66% gewijzigd door Goron op 31-05-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Het word 4:1 :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dat was een gerucht. Nintendo heeft een maand of twee een test gevoerd met het inwisselen van sterren voor Wii punten. De test kwam per ongeluk in de echte sterrencatalogus van Nintendo UK te staan en veel mensen hebben er gebruik van gemaakt. Ondanks dat het niet de bedoeling was, heeft Nintendo die mensen toch de beloofde sterren gegeven. De ratio was toen 789 sterren voor 1000 Wii punten.

789 sterren lijkt mij niet realistisch, maar hopelijk is het toch een indicatie van de orde van grootte waar Nintendo aan denkt.

Ik hoop overigens dat er vanavond eindelijk weer iets in het winkelkanaal zal komen dat ook echt de moeite waard is.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 31-05-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ik dacht overigens dat nieuwe games voor de wie goedkoper waren dan de 60 euro die je in de winkel moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Dagg schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:25:
Ik dacht overigens dat nieuwe games voor de wie goedkoper waren dan de 60 euro die je in de winkel moet betalen.
De meeste online shops rekenen 50 tot 55 Euro afhankelijk van de titel.

Klein willekeurig voorbeeld -> http://www.dimensionplus....56&t=outnow&c=&o=3&w=desc

De meeste 'gewone' winkels schijnen dus aardig wat in hun zak te steken. Net zoals sommigen meer dan 20 Euro durven te vragen voor 2000 Wii points. Ik vind het schandalig maar zolang er mensen zijn die het kopen blijven ze het zo doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Uhm.. Hoe werkt dat principe van die sterren dan..? Eerst je Wii registreren, en dan de codes die je meegeleverd krijgt bij games op de website aanmelden of zo..? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Zijn ze ook, de adviesprijs voor de meeste games is 50 euro, wat betekent dat je ze voor ~40 euro (exl. verzenden) wel online kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zozo, dat ziet er prachtig uit! Vooral de physics doen goed hun werk. Denk dat deze bij mijn (nóg karige ) collectie komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Vassie18 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:27:
haha...sorry...dat weet ik. Heb nu een xbxo 360 en mijn oude xbox eindelijk verkocht en nu heeft mijn tv/audio meubel een leeg plekje die graag opgevuld wordt door een WII. Ik was laatst in de stad maar ja nergens te vinden. Had gevraagd bij de Intertoys maar daar was de 2de lading ook net uitverkocht.

Is dus niks bekend wanneer er een nieuwe levering plaatst vindt?

EDIT: de Gameshop leverd ze niet, ivb met problemen met nintendo(beetje vaag).
Woehoeee....liep vandaag tegen 1 aan in de Media Markt in Den Haag. Was de 1ste sinds tijden en gelijk de laatste...

moest even kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze ook, alleen kijk je waarschijnlijk dan niet goed genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Michael Knight schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:25:
[...]

Gewoon goed rondkijken....ze zijn echt nog wel te krijgen... zoek in de kleinere/afgelegen/minder bekende/overige winkels die ook nintendospul zouden kunnen verkopen.
Amen to that! Ik hem speelgoedwinkels in Eindhoven rondgebeld, bleek de ToyChamp (nog nooit van gehoord) er nog 2 te hebben! Nu dus nog 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
Vassie18 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:54:
[...]

Woehoeee....liep vandaag tegen 1 aan in de Media Markt in Den Haag. Was de 1ste sinds tijden en gelijk de laatste...

moest even kwijt
ombouweindhoven heeft nog Wii's op voorraad heb ik gehoord (zijn dan wel gemod met de Wiikey).
Ook heb ik van een vriend van me begrepen dat ze bij Saturn afgelopen weekend nog vollop aanwezig waren (bij Centro in Duitsland).

[ Voor 15% gewijzigd door SpaceMarine op 31-05-2007 22:12 ]

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag vandaag bij Media Markt Rijswijk ook een aantal Wii's staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
fZeroNewbie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:02:

Zou echt chill zijn als je sterren 1 op 1 zou kunnen ruilen voor Wii points, heb er nu weer 10000 dus dan kan ik aardig wat VC games downen.
Heb ik ook gehad :(
Moet die lamp maar eens proberen, wilde hem eigen naar Nintendo sturen...

Edit: Die lamp deed het hem! Heb nu weer 250 sterretjes erbij!

[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 31-05-2007 22:22 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 16:24
Bart Smit te utrecht hoog catherijne heeft er minimaal 6 op voorraad :)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
ouch, was er binnenkort eindelijk een game die ik wilde kopen, Mario Party 8, wordt deze zelfs door IGN de grond ingeboord.

Ok ik verwachtte geen hoogstandje, maar wat ze nu hebben afgeleverd schijnt dus echt dieptriest te zijn...

Zoals het er nu naar uitziet zou mijn Wii wel eens een compleet jaar droog kunnen staan. Laatste keer dat ik een spel heb gespeeld was januari van dit jaar... en de eerstvolgende game waar ik op wacht nu MP8 wegvalt is Smash Bros, begin 2008 ofzo...

Dit is mijn slechts-lopende console ooit als ik kijk naar aantal spellen en speeltijd per maand

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Kijk aan, misschien d88en ze dat voor non-gamers het krasse te moeilijk zou zijn dus hebben ze er maar een klote sticker van gemaakt wat opzich zelf al een game-element met zich mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
* Vanitas had vanmiddag Mario Charged gekocht...

En morgen gaat hij terug, wat een crap... :/

Vooral irritant is de chaos in het spel. Nou heb ik niks tegen chaos, maar dan wil ik wel goede controle. Als je nu wisselt van karaktertje (als je neergeschopt wordt, of snel dicht bij degene wilt zijn met de bal) dan ga je zo snel naar diegene toe, er is ook geen overgang effectje ofzo. Dat ik soms het overzicht gewoon kwijt raak. Of ik wil passen en ik wissel van karakter... "ja wtf, wie ben ik dan nu weer...". Als ze dat nou duidelijk aangeven, maar er staat enkel een 1 boven je hoofd. Nou, met als die zooi om je heen die explodeerd en rondrennende ventjes, valt dat niet echt op he...

En dan die Charged aanval. Opzich leuk bedacht, maar waarom is het voor elk karakter hetzelfde. Hoezo inspiratieloos, het zijn nintendo karakters, voeg iets toe aan die aanval. En dan niet de eerste animatie ervoor, de aanval opzich bedoel ik. En je kan die animatie ook niet wegklikken, na 3x ken ik die animatie wel en wil ik gewoon doorspelen.

Nou zo zijn er nog wel een aantal dingen die ik slecht vind uitgewerkt (ook zijn er wel goede punten). Maar ik ben zwaar teleurgesteld in dit spel. Het is te duidelijk dat Next Level Games de kwaliteit van Nintendo mist.

Morgen dus maar es kijken voor een ander spel. Excite Truck of SSX denk ik maar, die lijken me ook wel leuk. SSX heb ik altijd al leuk gevonden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Vanitas schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:55:
*snipped verhaaltje over hoe hard het spel zuigt*
Heh, na alle positieve reacties verbaasd deze me behoorlijk. Maar goed smaken verschillen nu eenmaal. Even voor mijn beeldvorming, heb je de cube versie ooit gespeeld, en zo ja, wat vond je daarvan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me wel vinden in je punt dat het overzicht weg valt.
Ik heb dat ook vrij snel, en dat dat is inderdaad erg vervelend.

Nu ben ik gewoon een doorzetter, en ik kijk daar gewoon doorheen.
Ik heb ontzettend veel fun met online spannende matches te winnen.

Alleen :$

Speel ik nu weer meer Super Smash Bros Melee, dan Mario Strikers Charged... Alhoewel ik SSBM al een aantal jaartjes heb...
Net weer spannende match: Marth (Favo Char) VS Mario (Level 9)
Gewoon rustig aan, heel stijlvol in de pan gehakt ! _/-\o_

IK WIL SUPER SMASH BRAWL !!!

Die nieuwe Items van Brawl zijn trouwens ook echt super. Die bomb, en die bazooka ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij had niemand dat nog gepost. Big Brain Academy: Wii Degree komt 20 juli uit in Europa.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Vooral irritant is de chaos in het spel. Nou heb ik niks tegen chaos, maar dan wil ik wel goede controle. Als je nu wisselt van karaktertje (als je neergeschopt wordt, of snel dicht bij degene wilt zijn met de bal) dan ga je zo snel naar diegene toe, er is ook geen overgang effectje ofzo. Dat ik soms het overzicht gewoon kwijt raak. Of ik wil passen en ik wissel van karakter... "ja wtf, wie ben ik dan nu weer...". Als ze dat nou duidelijk aangeven, maar er staat enkel een 1 boven je hoofd. Nou, met als die zooi om je heen die explodeerd en rondrennende ventjes, valt dat niet echt op he...

En dan die Charged aanval. Opzich leuk bedacht, maar waarom is het voor elk karakter hetzelfde. Hoezo inspiratieloos, het zijn nintendo karakters, voeg iets toe aan die aanval. En dan niet de eerste animatie ervoor, de aanval opzich bedoel ik. En je kan die animatie ook niet wegklikken, na 3x ken ik die animatie wel en wil ik gewoon doorspelen.

Nou zo zijn er nog wel een aantal dingen die ik slecht vind uitgewerkt (ook zijn er wel goede punten). Maar ik ben zwaar teleurgesteld in dit spel. Het is te duidelijk dat Next Level Games de kwaliteit van Nintendo mist.

Morgen dus maar es kijken voor een ander spel. Excite Truck of SSX denk ik maar, die lijken me ook wel leuk. SSX heb ik altijd al leuk gevonden.
Je vergeet dat dit spel best moeilijk is en daardoor juist leuk :). Voor zover ik het begrijp kan je het gewoon nog niet echt goed, zeker niet na 1 dag. Tis een kwestie van wennen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Haal Excite Truck, zul je zeker geen spijt van krijgen. IMHO beste wii spel na zelda. Perfecte besturing, goede graphics en je kunt je eigen muziek draaien dmv een sd-kaartje.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sagat schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:59:
[...]

Heh, na alle positieve reacties verbaasd deze me behoorlijk. Maar goed smaken verschillen nu eenmaal. Even voor mijn beeldvorming, heb je de cube versie ooit gespeeld, en zo ja, wat vond je daarvan?
Die heb ik nooit gespeeld.
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:01:
Ik kan me wel vinden in je punt dat het overzicht weg valt.
Ik heb dat ook vrij snel, en dat dat is inderdaad erg vervelend.

Nu ben ik gewoon een doorzetter, en ik kijk daar gewoon doorheen.
Ik heb ontzettend veel fun met online spannende matches te winnen.
Ik geef juist niet snel op bij games. Uitdaging is goed, maar ik wil dan wel dat je perfecte controle hebt over wat je doet in het spel. En dat je ook weet hoe je moet reageren in de huidige situatie. In Strikers vind ik dat allerminst.
Postius schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:39:
[...]

Je vergeet dat dit spel best moeilijk is en daardoor juist leuk :). Voor zover ik het begrijp kan je het gewoon nog niet echt goed, zeker niet na 1 dag. Tis een kwestie van wennen.
Het zal ook zeker te maken hebben met gewenning. Maar dat neemt mijn minpunten lang niet compleet weg.
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:12:
Haal Excite Truck, zul je zeker geen spijt van krijgen. IMHO beste wii spel na zelda. Perfecte besturing, goede graphics en je kunt je eigen muziek draaien dmv een sd-kaartje.
Mja, die lijkt me nog best wel leuk. Lekker scheuren lijkt me wel wat. Zolang het racen maar niet realistisch is, dat past niet bij me :P (imo is burnout 3 de beste racegame)

[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 01-06-2007 00:21 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Excite truck is dikke fun, alleen hadden ze gerust 100 tracks erbij kunnen doen ipv 4.

Multiplayer is het echt subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
*snipped verhaaltje over hoe hard het spel zuigt*
Ik snap wat vanitas zegt en ik had precies hetzelfde in het begin. Totaal geen gevoel van controle. Maar de game kent veel meer diepgang dan je in het begin denkt. Je moet het echt even wat tijd gunnen om het overzicht te krijgen. Voor mij hielp het om samen met iemand anders te spelen. Dat is zo irritant dat je daarna in je eentje opeens alles ziet ;)
Voor mij was het dezelfde ervaring als met SSBM op de Cube die game vond ik in het begin ook irritant en chaotisch, maar op een gegeven moment 'snap' je het en valt alles op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Laatst online: 12:14
De nieuwe spellen van deze week zijn:

SEGA Mega Drive: (800 Wii Points)
Streets of Rage II™
ToeJam & Earl in Panic on Funkotron™
Kid Chameleon™

TurboGrafx: (600 Wii Points)
World Sports Competition
De nieuwe VC Games, ben ik de enige die niet staat te springen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Nou ik denk dat veel mensen toch staan te springen om SOF II hoor , tenminste... als men een beetje interesse heeft in het VC gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:25:
[...]

Ik snap wat vanitas zegt en ik had precies hetzelfde in het begin. Totaal geen gevoel van controle. Maar de game kent veel meer diepgang dan je in het begin denkt. Je moet het echt even wat tijd gunnen om het overzicht te krijgen. Voor mij hielp het om samen met iemand anders te spelen. Dat is zo irritant dat je daarna in je eentje opeens alles ziet ;)
Voor mij was het dezelfde ervaring als met SSBM op de Cube die game vond ik in het begin ook irritant en chaotisch, maar op een gegeven moment 'snap' je het en valt alles op zijn plek!
Ik had dat ook, ik heb de camera wat dichter bij het veld gezet, nu is alles net wat groter waardoor je minder chaos in beeld krijgt en dus wat meer overzicht. In eerste instantie had ik dat overzicht missen ook heel erg, maar ondertussen gaat het al een stuk beter.

Alleen dat online he :/

ALS ik al kan connecten lukt het zelden een match af te maken, vanwege disconnects en soms lag, ook al heb ik dan 4 sterren. Ik kan alleen maar online op piektijden (ik heb een baan :P ) dus dat schiet ook niet op...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Zody schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 08:37:
[...]

De nieuwe VC Games, ben ik de enige die niet staat te springen? :)
Och, binnen niet al te lange tijd komen F-Zero X en Paper Mario naar de VC. Daar word ik wel érg blij van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Phusebox schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:39:
Dit is mijn slechts-lopende console ooit als ik kijk naar aantal spellen en speeltijd per maand
Phusebox, je berichten met de Gamecube waren niet anders, zelfs in de tijd dat wij allemaal prima aan nieuwe games konden komen. Ik krijg nooit echt het idee dat Nintendo uberhaupt wat voor je is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 01-06-2007 09:33 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Max|Burn schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:30:
[...]
Phusebox, je berichten met de Gamecube waren niet anders, zelfs in de tijd dat wij allemaal prima aan nieuwe games konden komen.
Waarschijnlijk doelt hij op zichzelf.
Dus dat hij niet veel speelt met zijn Wii ten opzichte van de andere consoles toen hij ze net had.

Voor mij is de Wii verreweg de best lopende.
Het is mijn eerste console. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:35:
Volgens mij had niemand dat nog gepost. Big Brain Academy: Wii Degree komt 20 juli uit in Europa.
Cool, ik doe volgend jaar examen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Phusebox, je berichten met de Gamecube waren niet anders, zelfs in de tijd dat wij allemaal prima aan nieuwe games konden komen. Ik krijg nooit echt het idee dat Nintendo uberhaupt wat voor je is :)
Phusebox vindt het gewoon leuk om te zeuren, hij doet hetzelfde in het PS3 en Xbox360 topic :z

Btw. iemand had het over een lijst met afkortingen. Ik wil er best een paar opnemen in de MiniFAQ als iemand een lijstje heeft/wilt maken :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoedje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:52:
Btw. iemand had het over een lijst met afkortingen. Ik wil er best een paar opnemen in de MiniFAQ als iemand een lijstje heeft/wilt maken :).
Die is een tijdje terug nog gepost. Gewoon even de search gebruiken. :P ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Niet online
HEHE! Eindelijk die Striker Challenge tegen Waluigi (mag je geen tegen doelpunten krijgen) gehaald.
Wat heeft die lul van een Waluigi veel klote cheats zeg, warpen van voor de keeper tot achter de keeper, staat hij ineens voor een open doel.
Zon spoor trekken van een soort heg, waardoor ik hem niet kan tackelen en hij gewoon rustig z'n megastike kan afmaken. En met 100 km/u over het veld vliegen!

Vanitas heeft wel gelijk, het is af en toe te druk! Heb je eindelijk alle tegenstanders getackled of met de C-knop weggevaagd, ruimte om te schieten, SHIT, vliegt er weer een stuk stadium tegen je harses!!

Nog niet gezien hier. Maar wat ook wel werkt bij mij:
Overpasen tot de bal wit wordt en dan al B ingedrukt houden voordat je de bal krijgt.
Krijg je een soort Matrix-effect.

[ Voor 15% gewijzigd door BassieBulk op 01-06-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 20-08 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:12:
Zag vandaag bij Media Markt Rijswijk ook een aantal Wii's staan
Bedankt voor de tip vriend van zocht er ook nog 1. Heb de gouden tip doorgegeven en gelijk gezegd dat als ze hem hebben hij voor mij maar wiiplay moet meenemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Ook altijd fijn dat zodra nintendo ook maar iets aan promotie doet je direct niet meer kan inloggen omdat alle servers dan plat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
Vassie18 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:52:
[...]

Bedankt voor de tip vriend van zocht er ook nog 1. Heb de gouden tip doorgegeven en gelijk gezegd dat als ze hem hebben hij voor mij maar wiiplay moet meenemen _/-\o_
enig idee of ze er nu nog 1 hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]
hoezo, ok aan het einde was het ruk op de cube, maar toen was ik mentaal al over op de 360...

maar over de 3 jaar dat de gamecube hier actief heeft gedraaid heb ik 36 spellen gekocht; da's 1 per maand gemiddeld
nu na bijna 6 maanden Wii heb ik 2 spellen gekocht (en play was meer voor de controller)

en graag zeuren... ik noem me zelf een kritische consument, ik heb veel gezien en gespeeld dus ben niet snel tevreden. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben. Heb inmiddels stuk of 15 consoles gehad denk ik, en al met al ruim 150-200 spellen gekocht schat ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 01-06-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:10:
[...]
nu na bijna 6 maanden Wii heb ik 2 spellen gekocht (en play was meer voor de controller)
Mischien is dat alleen jouw probleem :P Ik heb nog niet eens een wii en heb al wel bijna maandelijks een spel gehaalt. Tuurlijk, er komen nog betere. Maar er zijn al zat spellen.

Mischien ben je geen wii meneer :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
disjfa schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:12:
[...]

Mischien is dat alleen jouw probleem :P Ik heb nog niet eens een wii en heb al wel bijna maandelijks een spel gehaalt. Tuurlijk, er komen nog betere. Maar er zijn al zat spellen.

Mischien ben je geen wii meneer :)
nou ik koop sowieso alleen games die ook goede multiplayer bieden (of het moet al zelda zijn ;) ) want ik heb weinig tijd om te gamen, en als ik dan game doe ik dat het liefst met vrienden

maar noem es iets dan wat de moeite waard is? en dan bedoel waar de controls dus echt meerwaarde hebben en er geen betere variant van op de 360 of ps3 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Heb ik niet zo'n last van. Meer kan ik er niet over zeggen :p
Die charged aanvallen ziet er toch voor elke character er anders uit? Ze doen in principe gewoon hetzelfde, en dat is heel hard meerdere ballen schieten. En die animatie duurt bij elkaar misschien 10 sec en bij moeilijkere levels mag je blij zijn als je er per wedstrijd 1-2 kan uitvoeren. Maar idd, de mogelijkheid om het te skippen zou wel fijn zijn.

Jammer dat het geen spel is voor jou, maar goed dat je deze punten noemt. Zal voor sommige toch weer waardevolle info zijn. Zelf vermaak ik me er prima mee, vooral omdat het toch lastig is om echt goed te spelen. Online moet ik nog steeds proberen, maar eerst toch wat meer oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw level in smash bros:

http://www.smashbros.com/en_us/index.html

Geweldig om te zien dat ze ook nieuwe Nintendo games gebruiken. Hopen op een Fzero GX track of Metroid Prime gebied of zo... Sanctuary fortress anyone? Daarnaast is een WindWaker level ook interessant natuurlijk. :)

@hierboven als je geen Mega Strikes wil dan kun je die bij Domination Mode(VS) uitzetten. Moet je wel even de eerste challenge halen maar dat is zo gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:34:
Nieuw level in smash bros:

http://www.smashbros.com/en_us/index.html

Geweldig om te zien dat ze ook nieuwe Nintendo games gebruiken. Hopen op een Fzero GX track of Metroid Prime gebied of zo... Sanctuary fortress anyone? Daarnaast is een WindWaker level ook interessant natuurlijk. :)

@hierboven als je geen Mega Strikes wil dan kun je die bij Domination Mode(VS) uitzetten. Moet je wel even de eerste challenge halen maar dat is zo gedaan.
Wat ik vet zou vinden is als ze idd een wind waker level maken waar dan ook alle chracters cell shaded zijn. Gebeurt echt niet maar ik zou Samus of Snake best wel in die stijl willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 24-08 19:25
Hmm.. In mijn splintercell DA doosje zat geen code.. Zit ik hier allemaal punten te sparen, zitten er daar geen bij.. :| Is dit alleen bij de games gemaakt door Nintendo zelf..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

xxxneoxxx schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:58:
Hmm.. In mijn splintercell DA doosje zat geen code.. Zit ik hier allemaal punten te sparen, zitten er daar geen bij.. :| Is dit alleen bij de games gemaakt door Nintendo zelf..?
Alleen Nintendo games zal ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:58:
Even voor alle duidelijkheid een lijstje met alle Wii games waar je punten bij krijgt:
http://www.nintendo-europ...ort=0&howMany=10&x=34&y=8

En een lijstje met alle Wii, Cube, DS, GBA games waar punten bij zitten:
http://www.nintendo-europ...ysId=&catId=&sort=0&col=0

De bovenste link kan volgende keer wel met de OP mee, deze vraag is denk al 300x langsgekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:19:
[...]

nou ik koop sowieso alleen games die ook goede multiplayer bieden (of het moet al zelda zijn ;) ) want ik heb weinig tijd om te gamen, en als ik dan game doe ik dat het liefst met vrienden

maar noem es iets dan wat de moeite waard is? en dan bedoel waar de controls dus echt meerwaarde hebben en er geen betere variant van op de 360 of ps3 is
Mario Strikers Charged is ihmo het multiplayer spel op de Wii. En er is geen enkel alternatief op de 360 of de PS3 met zo'n heerlijke arcade sfeer, waardoor het zo heerlijk wegspeelt. Daarnaast heeft het ook nog behoorlijk wat diepgang.

Wario Ware is een ander multiplayer spel wat je gewoon moet hebben. Dat is echt geniaal met vrienden, non-gamers etc. Het is ook leuk om je eigen high-scores te verbeteren. Ook zo'n spel wat je niet op de 360 of PS3 zult tegenkomen.
Deddiekoel schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:43:
[...]

Wat ik vet zou vinden is als ze idd een wind waker level maken waar dan ook alle chracters cell shaded zijn. Gebeurt echt niet maar ik zou Samus of Snake best wel in die stijl willen zien.
Dat zou echt heel erg cool zijn, helaas zie ik dat ook niet gebeuren. Maar eh, kun je ze geen mailtje sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Hoedje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:04:
[...]
Dat zou echt heel erg cool zijn, helaas zie ik dat ook niet gebeuren. Maar eh, kun je ze geen mailtje sturen :P
Moeten we dat dan niet aan Captain N vragen vanwege zijn connecties? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
CNN heeft misschien een geheime feature van de Wiimote prijs gegeven. Volgens CNN zit er namelijk een audio-translator chip in de Wiimote. De omschrijving die er bij het artikel staat zegt het volgende:
Audio translator
Manufactured and designed in the Philippines and Japan by Rohm.

FUNCTION:
Converts analog data such as human speech into a digital data stream. This feature is unused now but will probably be used in future games.
Het klinkt bijna alsof er een microfoon in de Wiimote zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

O shit dan hebben ze de afgelopen week al mijn schuttingtaal tijdens Charged op zitten nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Aan het begin van missies van Red Steel gaat meestal je telefoon over, die ringtone hoor je dan uit je Wii Afstandbediening. Ik heb dan aldoor de neiging om 'm dan 'op te nemen' en tegen m'n oor te houden :P. Het zou dus wel koel zijn als je er mee zou kunnen bellen :).

Anders droog feitje:
In het Engels heet het (officieel) de 'Wii Remote'
In het Nederlands 'Wii Afstandbediening'
En in het Frans draagt het ding wel officieel de veelgebruikte term 'Wiimote'
(kijk maar op achterop de verpakking of in het boekje)

Iedereen die een hekel heeft aan Frans zou dus het woord 'Wiimote' moeten schuwen :P

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.

Ik dacht dat het ondertussen wel een tijd werd voor mijn eerste post!
vooral omdat ik al mee lurk sinds deeltje 70~ hehe

anyway, zit nu al een tijdje strikers charged te spelen, helemaal tegek
alleen zit helemaal vast bij diddy kong!

iemand advies?
als ik die cup nog 1 keer overnieuw moet doen, word ik echt HELEMAAL gek :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:21:
Hey mensen.

Ik dacht dat het ondertussen wel een tijd werd voor mijn eerste post!
vooral omdat ik al mee lurk sinds deeltje 70~ hehe

anyway, zit nu al een tijdje strikers charged te spelen, helemaal tegek
alleen zit helemaal vast bij diddy kong!

iemand advies?
als ik die cup nog 1 keer overnieuw moet doen, word ik echt HELEMAAL gek :p :)
Wat is je team? Er loopt ook een speciaal draadje voor Mario Strikers (er staat tournament geloof ik, maar je kan daar ook prima deze vraag kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
[...]
en graag zeuren... ik noem me zelf een kritische consument, ik heb veel gezien en gespeeld dus ben niet snel tevreden. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben. Heb inmiddels stuk of 15 consoles gehad denk ik, en al met al ruim 150-200 spellen gekocht schat ik.
Dat van die leeftijd kan wel kloppen. Ik heb dan in mijn leven geen 150-200 spellen gekocht, maar vroeger deed ik grafisch infirieure spelletjes op de C64. En toen waren die erg gaaf. Toen was je gedreven om door te gaan en het volgende level te halen. Nu heb ik er gewoon geen zin meer in om er tijd in te steken. Zeker als er geen save optie in zit. Ik heb nu gewoon geen zin meer om er tijd in te steken, om de besturing te leren, om in het verhaal te komen, om alle opties te proberen. Geen tijd, geen zin. Dat is de reden waarom eigenlijk geen games meer koop.

Ik denk dat je gewoon verzadigd ben. Tijd om nieuwe dingen te gaan doen.

Wat doe ik dan in dit forum.... Tsja, eh..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

RareGast schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:34:
[...]
*knip*

Nu heb ik er gewoon geen zin meer in om er tijd in te steken. Zeker als er geen save optie in zit. Ik heb nu gewoon geen zin meer om er tijd in te steken, om de besturing te leren, om in het verhaal te komen, om alle opties te proberen. Geen tijd, geen zin. Dat is de reden waarom eigenlijk geen games meer koop.

Ik denk dat je gewoon verzadigd ben. Tijd om nieuwe dingen te gaan doen.

Wat doe ik dan in dit forum.... Tsja, eh..... :P
Tijd voor jou om eens Wii Sports op te pakken :D Gewoon zwaaien met dat ding zoals je ook in het echt zou doen, intuïtief duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoedje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:04:
[...]

Mario Strikers Charged is ihmo het multiplayer spel op de Wii. En er is geen enkel alternatief op de 360 of de PS3 met zo'n heerlijke arcade sfeer, waardoor het zo heerlijk wegspeelt. Daarnaast heeft het ook nog behoorlijk wat diepgang.

Wario Ware is een ander multiplayer spel wat je gewoon moet hebben. Dat is echt geniaal met vrienden, non-gamers etc. Het is ook leuk om je eigen high-scores te verbeteren. Ook zo'n spel wat je niet op de 360 of PS3 zult tegenkomen.

[...]
hmm de cube versie van Mario Strikers viel me erg tegen; dus vandaar ik deze ook met argusogen heb bekeken. Helaas kan ik em nergens huren of uitproberen. What happened to the good old days, toen ik 12 (begin jaren 90) was ging ik naar Bart Smit en vroeg of ik een spelletje mocht uitproberen... haha moet je tegenwoordig es gaan vragen

Wario Ware wordt toch overal de grond in geboord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent7 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:26:
[...]

Wat is je team? Er loopt ook een speciaal draadje voor Mario Strikers (er staat tournament geloof ik, maar je kan daar ook prima deze vraag kwijt).
Jah sorry daarvoor, toen ik eerst die topic door ging kreeg ik het idee dat het puur voor he toernooi was
my bad!

heb de rest ondertussen daar gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:43:
[...]

hmm de cube versie van Mario Strikers viel me erg tegen; dus vandaar ik deze ook met argusogen heb bekeken. Helaas kan ik em nergens huren of uitproberen. What happened to the good old days, toen ik 12 (begin jaren 90) was ging ik naar Bart Smit en vroeg of ik een spelletje mocht uitproberen... haha moet je tegenwoordig es gaan vragen

Er zijn game winkels waar het nog wel mogelijk is om games in de winkel te proberen.
Ik weet niet waar je woont maar ga eens zoeken naar een "echte" een winkel waar ze dus alleen maar games verkopen (met uitzondering van e-plaza) game-winkel. De winkel waar ik eledees heb kunnen uitproberen is de replay in breda. maar misschien zijn er ook andere winkels bij jou in de buurt.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:43:
[...]
Yup, daarom heeft het spel een 8.1 en een 8.3 op respectievelijk Gamerankings en Metacritic :z .
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:03:
[...]
Jah sorry daarvoor, toen ik eerst die topic door ging kreeg ik het idee dat het puur voor he toernooi was
my bad!

heb de rest ondertussen daar gepost ;)
Volgens mij zijn ze er in dat topic ook nog niet er helemaal uit wat daar nou wel en niet hoort :P
Tim_bots schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:10:
[...]

Er zijn game winkels waar het nog wel mogelijk is om games in de winkel te proberen.
Ik weet niet waar je woont maar ga eens zoeken naar een "echte" een winkel waar ze dus alleen maar games verkopen (met uitzondering van e-plaza) game-winkel. De winkel waar ik eledees heb kunnen uitproberen is de replay in breda. maar misschien zijn er ook andere winkels bij jou in de buurt.
Idd bij een echte gameshop kun je vaak een paar dagen tot een week een spel uitproberen en dan evt. nog terugbrengen of omruilen voor een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoedje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:24:
[...]

Yup, daarom heeft het spel een 8.1 en een 8.3 op respectievelijk Gamerankings en Metacritic :z .

[...]
vaag, wat ik me kan herinneren toen ik de game wilde kopen dat de eerste user reviews allemaal slecht waren, je moet de controller doorgeven (en dan zit je in de knoop met je wristband) en dan is de tijd van de volgende speler al om etc.

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:48:
[...]

vaag, wat ik me kan herinneren toen ik de game wilde kopen dat de eerste user reviews allemaal slecht waren, je moet de controller doorgeven (en dan zit je in de knoop met je wristband) en dan is de tijd van de volgende speler al om etc.

:S
Pfff, waarom zeg je dat dan niet meteen :+ . Tja, dat is een probleem als je de wriststrap vast zou maken, maar het is geen Wii Sports ofzo, waar je wilt zwaaiend en slingerend met de controller de kamer doorvliegt. Je kan het spel prima spelen zonder de wriststrap vast te maken en de controller doorgeven voegt juist veel toe aan de hectiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm ik Zelda bijna uitgespeeld (zit al op 60 uur, 50 uur gespeeld denk ik). Twijfel een beetje over me volgende game.

SSX Blur of Mario Striker. Mario lijkt wel leuk om online te doen en hoor goede vehalen er over. SSX Blur omdat die me gewoon vet lijkt, snowboarden en tricks met de Wiimote doen.

Welke is het leukst om 1 vs 1 te doen in de huiskamer?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:28
Hmm, heb problemen met mn Nintendo Wifi USB connector, ALS het me lukt om hem op de pc te installeren, wil ik hem testen met de Wii en geeft ie een error 52140 aan. Erg raar, want voorheen heeft ie het gewoon gedaan? Iemand toevallig een vlugge hint? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:37:
Hm ik Zelda bijna uitgespeeld (zit al op 60 uur, 50 uur gespeeld denk ik). Twijfel een beetje over me volgende game.

SSX Blur of Mario Striker. Mario lijkt wel leuk om online te doen en hoor goede vehalen er over. SSX Blur omdat die me gewoon vet lijkt, snowboarden en tricks met de Wiimote doen.

Welke is het leukst om 1 vs 1 te doen in de huiskamer?
mario strikers charged

ssx blur multiplayer.. is niet zo leuk, split screen is eigenlijks net iets te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ff bezig geweest met dragonball z, maar is wat is dat spel ongelofelijk niet voor mij gemaakt zeg :S

Te frustrerend voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:52:
[...]

mario strikers charged

ssx blur multiplayer.. is niet zo leuk, split screen is eigenlijks net iets te klein
Of je tv is iets te klein ;)
zwAf schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:51:
Hmm, heb problemen met mn Nintendo Wifi USB connector, ALS het me lukt om hem op de pc te installeren, wil ik hem testen met de Wii en geeft ie een error 52140 aan. Erg raar, want voorheen heeft ie het gewoon gedaan? Iemand toevallig een vlugge hint? :P
kijk hier eens onderaan staat wel een goede tip die je kan proberen. De dns handmatig instellen:
http://forums.nintendo.co...=internet&message.id=3787

[ Voor 51% gewijzigd door Meekoh op 01-06-2007 18:12 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:56:
Ben net ff bezig geweest met dragonball z, maar is wat is dat spel ongelofelijk niet voor mij gemaakt zeg :S

Te frustrerend voor woorden!
Had ik in het begin ook. Maar je moet gewoon ff op level 1 beginnen, je mannetjes wat Z items geven zodat ze wat sterker worden en dan komt het na de saiyan sage wel goed. Ik kan nu eigenlijk zo'n beetje alles probleemloos spelen op level 3 (majin buu saga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nou, ik vanmiddag naar de MM om Charged te ruilen. Dus ik naar de servicedesk, zegt die kerel "Ja ja, dat doen we niet met games, maar ik kan wel ff bellen als je dat wilt?". wtf, hoezo niet ruilen, dat kan bij BS/IT/FRS/enz ook overal, waarom hier dan niet. Maargoed, die kerel gaat dus bellen en binnen 5 seconden had hij al een antwoord, nee het kon niet.

Das dus wel mooi shit, zit ik met een spel wat me niet aanstaat. Ik zal het nog wel es een extra kans geven, en als het dan nog niet bevalt dan komt hij op marktplaats te staan, of ik ga er mee naar nedgame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:53

Zym0tiC

^_^

Hoedje schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:51:
[...]

Pfff, waarom zeg je dat dan niet meteen :+ . Tja, dat is een probleem als je de wriststrap vast zou maken, maar het is geen Wii Sports ofzo, waar je wilt zwaaiend en slingerend met de controller de kamer doorvliegt. Je kan het spel prima spelen zonder de wriststrap vast te maken en de controller doorgeven voegt juist veel toe aan de hectiek.
Zit trouwens 1 microgame bij waar ik dit niet bij zou doen. Die waarbij je de wii mote uit je handen moet laten vallen. Verder wel goed zonder strap te doen ja :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zym0tiC op 01-06-2007 19:29 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zym0tiC schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:29:
[...]

Zit trouwens 1 microgame bij waar ik dit niet bij zou doen. Die waarbij je de wii mote uit je handen moet laten vallen. Verder wel goed zonder strap te doen ja :)
Daarbij hoef je het polsbandje zelfs niet vast te maken, zolang het bandje maar goed om je pols zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Zym0tiC schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:29:
[...]
Zonder wrist strap registreert ie niet eens dat hij valt :+ Ja uitgeprobeert.... :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die minigame is heel makkelijk te doen. Je kunt gewoon het bandje vasthouden en de remote laten vallen. Dan hoef je niet eens iets om te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moshe85 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:10:
[...]
Of je tv is iets te klein ;)
Dat is waar, maar als ik het spel op de beamer speel, is het nog steeds niet fijn
ziet/voelt gewoon niet goed

probeer maar eens :)
Vanitas schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:19:
Nou, ik vanmiddag naar de MM om Charged te ruilen. Dus ik naar de servicedesk, zegt die kerel "Ja ja, dat doen we niet met games, maar ik kan wel ff bellen als je dat wilt?". wtf, hoezo niet ruilen, dat kan bij BS/IT/FRS/enz ook overal, waarom hier dan niet. Maargoed, die kerel gaat dus bellen en binnen 5 seconden had hij al een antwoord, nee het kon niet.

Das dus wel mooi shit, zit ik met een spel wat me niet aanstaat. Ik zal het nog wel es een extra kans geven, en als het dan nog niet bevalt dan komt hij op marktplaats te staan, of ik ga er mee naar nedgame...
Is het niet wettelijk verplicht om een artikel terug te nemen?
( binnen zoveel tijd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:03:
( binnen zoveel tijd )
Je bent in de war met de wet voor het kopen op afstand, daar zit een bedenktijd bij van 7 dagen waarin je het gekochte artikel mag terugbrengen. Het enige probleem is dan dat je het artikel op afstand moet hebben gekocht, bijvoorbeeld via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:03:
[...]

[...]

( binnen zoveel tijd )
Was het maar zo ;)

Bij de MM is het zo dat het gesealed moet zijn als ze het terug willen nemen. Nou, das nogal lastig testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Bij e-plaza kan je idd nog de volgende dag ruilen.
Phusebox er zijn imho toch genoeg leuke- tot zeer leuke spellen.
- Wii sports
- Wii play
- Zelda
- The godfather
- Red Steel
- SSX
- Excite Truck
- Elebitsdees
- Dragonball Z
- Wario Ware
- Madden
- Trauma Center (alhoewel nog steeds geen Pal release)
- Super Paper Mario (ook nog niet =/)
- Rayman
- Mario Strikers Charged
- Monekyball
- Mortal Kombat
- Mercury Meltdown
- Prince Of Persia
- Mario Party 8

imho toch genoeg leuke spellen om je bezig te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-06-2007 22:13 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
vandaag eindelijk toch een WII kunnen krijgen.
welliswaar in utrecht nadat iemand hier zei dat bij de bs daar nog wat lag :)
bij de frs lagen er ook nog een flink aantal ze hadden blijkbaar afgelopen zondag een voorraadje van 24 gekregen :)
maar in eindhoven blijft het toch nog lastig dat ding te krijgen. heb bij verschillende shops telefoonnr achtergelaten maarja na 3 weken nog steeds geen resultaat.
maarja voor een Wii wil ik wel dat kleine uurtje reizen :)

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm mijn 360 heeft het begeven; mooi moment om de wii maar weer eens een kans te geven

Vriend van mij was gekomen voor Gears of War (wekelijks ritueel), maar daar ging dus Wii Sports erin; na 30 minuten hadden we het wel weer gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanitas schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:19:
Nou, ik vanmiddag naar de MM om Charged te ruilen. Dus ik naar de servicedesk, zegt die kerel "Ja ja, dat doen we niet met games...
Heel goed dat ze dit niet doen. Ga maar na wat er gebeurt met een spel dat teruggebracht is... Gaat gewoon weer de verkoop in als nieuw terwijl het duidelijk tweedehands is en dus afgepijst moet worden. Nee, ik hou het wel bij fabrieksverzegelde imports als ik de nieuwprijs betaal.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:16:
[...]

Was het maar zo ;)

Bij de MM is het zo dat het gesealed moet zijn als ze het terug willen nemen. Nou, das nogal lastig testen :+
Je kan de game ook nog een kans geven. De eerste paar potjes is het vaak nog oefenen met de controls en wordt je niet direct weggeblazen, vooral als het wat complexer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:12:
Bij e-plaza kan je idd nog de volgende dag ruilen.
Phusebox er zijn imho toch genoeg leuke- tot zeer leuke spellen.
- Wii sports
- Wii play
- Zelda
- The godfather
- Red Steel
- SSX
- Excite Truck
- Elebitsdees - ?
- Dragonball Z
- Wario Ware
- Madden
Trauma Center (alhoewel nog steeds geen Pal release)
- Super Paper Mario (ook nog niet =/)
- Rayman
- Mario Strikers Charged
- Monekyball
- Mortal Kombat
- Mercury Meltdown
- Prince Of Persia
- Mario Party 8

imho toch genoeg leuke spellen om je bezig te houden.
Nou noem je alle speelwaardige Wii games op. Phusebox wil net dat beetje meer hebben uit een game. En ik vind dat de doorstreepte games dat niet hebben.

Waar ik een ? achter heb gezet is imo een twijfelgeval.

Zoals Wii Sports, wie speelt dat nou nog? Ik iig niet meer. Ja, even met een vriend van me, maar ik ga echt niet langer dan een half uur Wii Sports doen. En Wii Play raak ik al helemaal niet meer aan.

En Eledees lijkt me leuk voor even, maar niet meer dan dat.

Overigens heb ik het volle vertrouwen erin dat er nog genoeg leuke (en goede) games voor uit gaan komen. En ik had het ook niet verwacht dat in deze tijd na de launch we 5 games van de kwaliteit zelda hebben, en daar vind ik wel dat Phusebox een beetje onrealistische eisen heeft.
ari3 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:01:
[...]
Heel goed dat ze dit niet doen. Ga maar na wat er gebeurt met een spel dat teruggebracht is... Gaat gewoon weer de verkoop in als nieuw terwijl het duidelijk tweedehands is en dus afgepijst moet worden. Nee, ik hou het wel bij fabrieksverzegelde imports als ik de nieuwprijs betaal.
Nou niet heel goed dus. Je betaalt ook voor service, en dit noem ik geen service.

En je kan nou wel zo leuk zeggen dat je het goed vind, maar als jij in mijn situatie zit, dan denk jij er ook wel anders over.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:47:
[...]

Je kan de game ook nog een kans geven. De eerste paar potjes is het vaak nog oefenen met de controls en wordt je niet direct weggeblazen, vooral als het wat complexer is.
Nou, dat komt dan in het weekend wel :P

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 02-06-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]

hoezo, ok aan het einde was het ruk op de cube, maar toen was ik mentaal al over op de 360...

Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben. Heb inmiddels stuk of 15 consoles gehad denk ik, en al met al ruim 150-200 spellen gekocht schat ik.
Ik heb het over de tijd waarin er nog volop games uitkwamen (HGGCT 25-35) en je zat te kraken op MP, MKDD en F0GX :P Ik heb ook ruim over de 200 games hoor maar op de een of andere manier straalt je kritiek vaak gewoon uit dat Nintendo niet je ding is :)
Vriend van mij was gekomen voor Gears of War (wekelijks ritueel), maar daar ging dus Wii Sports erin; na 30 minuten hadden we het wel weer gehad...
Wii sports wordt hier nog steeds elke week erbij gepakt en vele uren gespeeld..

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2007 07:58 ]

ma ma ma ma ma macron one

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.