Dan mis je mijn punt nog steeds. Ik vind de X360 en PS3 momenteel niet dat extra's bieden en de Wii wel. Hoewel de grfx er een stuk beter uitzien speel ik liever Excite truck dan Motorstorm. En als de games inderdaad inwisselbaar zijn ben ik toch blij dat ik dat krijg op een goedkope(re) console.Postius schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:35:
[...]
Je kan zeggen wat je wilt maar de games op de Wii zijn echt niet denderend, en zijn allemaal inwisselbaar met de andere consoles van het moment. Uitzondering Wii Sports, maar dat is ook niet echt een game die je lang doet(uitgezonderd het avondje gamen met vrienden).
Het Wii games aanbod blijft echt enorm achter, meest gespeelde spel is ondertussen Super Mario World. DBZ is aardig maar toch niet speciaal voor de Wii. Ik kan 1000 en 1 goede concepten bedenken voor de Wii zo moeilijk is het echt niet hoor. Het is jammer dat er ALLEEN maar middelmatige games uitkomen! Of in ieder geval geen Wii killer games(zelda was aardig maar veels te makkelijk, grafisch wel gewoon underpowerd en teveel hetzelfde maar wel een goed spel). Op dit moment zie ik niet in waarom je een Wii zou willen kopen. Het is op dit moment eerder een afgeslankte 360/ps3 met dezelfde games maar dan minder eruit zien.
En ja dit is nogal een Rant, maar ik vind de Wii op het moment echt niet zo goed. Hij staat bij vrij veel mensen die ik ken ook al stof te happen. Ik wil goede games geen middelmatige ports en middelmatige andere games![]()
Ook al zijn er nog geen triple-A games (naast Zelda) dan nog vind de huidige games echt leuker door de Wii controls (TGF en DBZ met name).
Wat mijn punt dus is, is dat mijn PS3 ervaring me niet heeft kunnen overtuigen dat grfx een grotere toegevoegde waarde zijn dan de Wii controls (nogmaals op basis van een erg korte ervaring die eigenlijk niet representatief is maar toch indruk op me maakte. Zo vond ik de real-life grfx er minder goed uit zien dan op filmpjes).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2