"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Sterrencatalogus update:
6000 Pokemon DS pakket
In dit bijzonder verslavende puzzelspel voeg je je bij Lucy Fleetfoot,
een geheim agent bij de Secret Operations League (SOL). Je moet een
groep vermiste Pokémon redden, die zijn gestolen door een stel
kwaadaardige bendeleden: de Phobos Battalion! Samen met dit spel krijg
je er een Pokemon keykord en drie stickervellen bij!
4500 Animal Crossing pakket
Voor de echte Animal Crossing fans zijn er nu exclusieve items
beschikbaar als een pen, sleutelhanger en een WiFi detector!
3500 Keykord + armband GBA SP
Verzamel alle items van de GameBoy Advance SP!
2500 Wii pen
Met deze mooie, lichtgevende Wii pen wordt schrijven nog leuker!
2500 Polsbandje Phoenix Wright
Vervang je polsbandje door de stylische Phoenix Wright versie!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dan mis je mijn punt nog steeds. Ik vind de X360 en PS3 momenteel niet dat extra's bieden en de Wii wel. Hoewel de grfx er een stuk beter uitzien speel ik liever Excite truck dan Motorstorm. En als de games inderdaad inwisselbaar zijn ben ik toch blij dat ik dat krijg op een goedkope(re) console.Postius schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:35:
[...]
Je kan zeggen wat je wilt maar de games op de Wii zijn echt niet denderend, en zijn allemaal inwisselbaar met de andere consoles van het moment. Uitzondering Wii Sports, maar dat is ook niet echt een game die je lang doet(uitgezonderd het avondje gamen met vrienden).
Het Wii games aanbod blijft echt enorm achter, meest gespeelde spel is ondertussen Super Mario World. DBZ is aardig maar toch niet speciaal voor de Wii. Ik kan 1000 en 1 goede concepten bedenken voor de Wii zo moeilijk is het echt niet hoor. Het is jammer dat er ALLEEN maar middelmatige games uitkomen! Of in ieder geval geen Wii killer games(zelda was aardig maar veels te makkelijk, grafisch wel gewoon underpowerd en teveel hetzelfde maar wel een goed spel). Op dit moment zie ik niet in waarom je een Wii zou willen kopen. Het is op dit moment eerder een afgeslankte 360/ps3 met dezelfde games maar dan minder eruit zien.
En ja dit is nogal een Rant, maar ik vind de Wii op het moment echt niet zo goed. Hij staat bij vrij veel mensen die ik ken ook al stof te happen. Ik wil goede games geen middelmatige ports en middelmatige andere games![]()
Ook al zijn er nog geen triple-A games (naast Zelda) dan nog vind de huidige games echt leuker door de Wii controls (TGF en DBZ met name).
Wat mijn punt dus is, is dat mijn PS3 ervaring me niet heeft kunnen overtuigen dat grfx een grotere toegevoegde waarde zijn dan de Wii controls (nogmaals op basis van een erg korte ervaring die eigenlijk niet representatief is maar toch indruk op me maakte. Zo vond ik de real-life grfx er minder goed uit zien dan op filmpjes).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
En mijn punt is nog steeds dat de Wii op dit moment niks Extra's bied tegenover de andere consoles. En dan kunnen de Wii verdedigers wel tot het laatste eind zeggen van deze launch is veel beter dan allllee andere. Dat zal ook best maar dat staat er nogal los van, wat me nog steeds stoort is dat er nu spellen worden aangekondigd voor zowel de Ps2 als de Wii(Crash of the Titans bv.) dat snap ik gewoon niet. De ps2 was al de zwakste console en nu krijgen we alleen kut ports. Er zijn gewoon op dit moment geen spellen die lang je aandacht vasthouden in single player en 60 euro waard zijn. Dat je de GC editie van Prince of Persia voor 12,50 kan kopen maar voor de Wii versie met identieke alles en brakkere besturing 60 euro moet dokken is wat veel.Deddiekoel schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:33:
[...]
Dan mis je mijn punt nog steeds. Ik vind de X360 en PS3 momenteel niet dat extra's bieden en de Wii wel. Hoewel de grfx er een stuk beter uitzien speel ik liever Excite truck dan Motorstorm. En als de games inderdaad inwisselbaar zijn ben ik toch blij dat ik dat krijg op een goedkope(re) console.
Ook al zijn er nog geen triple-A games (naast Zelda) dan nog vind de huidige games echt leuker door de Wii controls (TGF en DBZ met name).
Wat mijn punt dus is, is dat mijn PS3 ervaring me niet heeft kunnen overtuigen dat grfx een grotere toegevoegde waarde zijn dan de Wii controls (nogmaals op basis van een erg korte ervaring die eigenlijk niet representatief is maar toch indruk op me maakte. Zo vond ik de real-life grfx er minder goed uit zien dan op filmpjes).
Ik wil ook niet zeggen dat ps3 of 360 beter is maar op dit moment heb je naast Wii sports eigelijk geen meerwaarde aan Wii en ja dat frustreert enorm zoals ik al zei, ik moet hem regelmatig afnemen anders word ie dadelijk nog grijs van stof.
En mischien had ik dan geen console bij de launch moeten kopen maar daar koop ik nu niks voor dus dat is gewoon niet echt een argument, er zijn wel veel spellen maar het merendeel is gewoon echt ronduit slecht te noemen en dat vind ik toch niet kunnen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Tja, we verschillen van mening. Ik heb nog genoeg lol aan DBZ bijvoorbeeld. Ik vind wel dat de aangepaste besturing meer biedt dan de PS2 versie. Mijn mening.
Als je het echt zo bagger vindt en voorlopig geen verbeteringen ziet; verkoop je Wii. Wacht na een paar jaar en als je het wel weer interessant vindt, koop een 2e handse. Je hebt je punt wel duidelijk gemaakt, maar de meeste hier vinden hun games (Wii, VC, GC) gewoon leuk en wachten ondertussen op nieuwe games op de Wii. Ik denk dat het niet zoveel zin heeft om elke keer maar weer aan te halen dat er alleen maar ports zijn en duur, dat beseffen wij ook.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Ik snap wat je zegt. Ik ben het ook gedeeltelijk met je eensPostius schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:34:
[...]
En mijn punt is nog steeds dat de Wii op dit moment niks Extra's bied tegenover de andere consoles. En dan kunnen de Wii verdedigers wel tot het laatste eind zeggen van deze launch is veel beter dan allllee andere.
Over een maandje komt Charged alweer uit en als je kijkt wat er dan verder nog allemaal gaat komen... dan zou ik zeggen bijt nog heel even door. Daarbij zijn er genoeg unieke Wii games aangekondigd van third parties: Boogie, Dewy's Adventure,Treasury Island Z, No More Heroes, Nights, My Sims, Umbrella Chronicles etc. etc. Dan heb je nog een hele hoop first party games (>15). Kortom nog even geduld
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hangt er maar van af hoe je tegen games aan kijkt. Voor mij zijn minigames pas echte games. alle andere games kunnen me gestolen worden, want die speel ik toch niet.Cubic X schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:26:
Zo te lezen hebben meer mensen mijn gevoelens bij de Wii, ik speel vaker op me PS2 dan op de Wii. Third Party's maken er wel een klein beetje een potje van: of het zijn mini-games en als ze een 'echte' game gaan maken zijn het vaak ports of slechte games (uitzonderingen daar gelaten, SSX bijvoorbeeld) Kben benieuwd wanneer de stroom aan goede games begint te komen en ik de laag stof weer van me wii kan vegen
Heb weinig tijd voor games, dus zo'n wii met minigames is voor mij de ultieme oplossing. Even een kwartiertje gamen, en dan weer iets anders doen. Bij andere games is dat gewoon niet leuk, dus:
"minigames all the way!"
Ik denk dat het platform geschikt is voor beidde soorten spellen ;-)hing schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:57:
[...]
Hangt er maar van af hoe je tegen games aan kijkt. Voor mij zijn minigames pas echte games. alle andere games kunnen me gestolen worden, want die speel ik toch niet.
Heb weinig tijd voor games, dus zo'n wii met minigames is voor mij de ultieme oplossing. Even een kwartiertje gamen, en dan weer iets anders doen. Bij andere games is dat gewoon niet leuk, dus:
"minigames all the way!"
Maar ik wacht ook emt ongeduld op Strikers en hoop dat dat er voor zorgt dat ik wat vaker achter mijn Wii zit. Ook zit ik te wachten op de eerste RTS die wordt aangekondigd (battelion wars lijkt me ook wle humor), maar het duurt zo lang
No More Heroes blijft waarschijnlijk geen Wii-exclusive.Hoedje schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:08:
[...]
Over een maandje komt Charged alweer uit en als je kijkt wat er dan verder nog allemaal gaat komen... dan zou ik zeggen bijt nog heel even door. Daarbij zijn er genoeg unieke Wii games aangekondigd van third parties: Boogie, Dewy's Adventure,Treasury Island Z, No More Heroes, Nights, My Sims, Umbrella Chronicles etc. etc. Dan heb je nog een hele hoop first party games (>15). Kortom nog even geduld
Nou ja, het is natuurlijk niet zo dat een goed spel even in een maandje in elkaar gezet wordt. Voor ontwikkelaars is het ook wennen en afwachten wat wel en wat niet bevalt. Dan is het niet heel raar dat er eerst geëxperimenteerd wordt met oude spellen, om dingen uit te testen. Het is overigens wel schandalig dat je daarvoor wel het volle pond moet betalen. Die spellen koop ik dan zelf ook niet.Cubic X schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:26:
Zo te lezen hebben meer mensen mijn gevoelens bij de Wii, ik speel vaker op me PS2 dan op de Wii. Third Party's maken er wel een klein beetje een potje van: of het zijn mini-games en als ze een 'echte' game gaan maken zijn het vaak ports of slechte games (uitzonderingen daar gelaten, SSX bijvoorbeeld) Kben benieuwd wanneer de stroom aan goede games begint te komen en ik de laag stof weer van me wii kan vegen
Voordat de echt goede games komen, zit je denk ik wel tegen het eind van het jaar. Tot die tijd verwacht ik zelf de geporte PS2 titels, met hier en daar een creatieve uitschieter. In de tussentijd heb ik nog zat om te spelen. Zelda moet nog uit, net als Red Steel en Rayman. Ook ben ik weer begonnen met Metroid Prime (blijkt toch een stuk leuker te zijn dan ik dacht
uhm...
MS Sensen 0079 for Wii
The latest issue of Famitsu finally gave details on a second Gundam game for the Wii, Mobile Suit Gundam: MS Sensen (Warfront/Battle Lines) 0079, coming July 26:
- First person point-of-view.
- Take & exchange weapons from defeated enemies.
- Shooting is done by turning on aim with the pointer (Sniper mode).
- The Wiimote is used for melee attacks.
- Fierce close combat ensues when you use melee attacks at the same time as the enemy
- Before sorties, you can change the colors of your MS and its wingmen's
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Heb je daar een bron van? Dat heb ik nog nergens gelezen. Stel dat het waar is, dan wordt het spel toch voor de Wii ontwikkeld en niet direct voor de PS2/3/Xbox/360.NiaX schreef op woensdag 25 april 2007 @ 08:32:
[...]
No More Heroes blijft waarschijnlijk geen Wii-exclusive.
Op IGN is trouwens een interessante bespreking te vinden van Pokemon: http://wii.ign.com/articles/783/783186p1.html.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Werd verteld in een video-interview. Volgens mij op gamespot(zit nu op m'n werk dus kan het ff niet checken). Er was ook nog niets definitief, maar ze maakten zo'n opmerking dat ze het spel ook heel graag voor de andere platformen wilden uitbrengen(ps3/x360).Hoedje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:26:
[...]
Heb je daar een bron van? Dat heb ik nog nergens gelezen. Stel dat het waar is, dan wordt het spel toch voor de Wii ontwikkeld en niet direct voor de PS2/3/Xbox/360.
Op IGN is trouwens een interessante bespreking te vinden van Pokemon: http://wii.ign.com/articles/783/783186p1.html.
Ik wil wel eens wat anders spelen dan TP, Sports of SMW.
De meeste grabbelbakken komen niet verder dan Cars en Winnie de Poeh.
* Gonadan gluurt naar Max|Burn
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 201626
Heb hetzelfde probleem. En nog een ander: vooral bij Zelda valt me op dat het draaien van de schijf nogal wat herrie maakt. Behoorlijk storend. Hebben meer mensen dat? Heb nog niet geprobeerd om de Wii horizontaal te leggen. Misschien dat dat scheelt.Teunis schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:18:
Heb gisteren me wii binnen gekregen
Nu heb beetje zitten spelen met de standby internet instelling
Maar nu valt me op dat als ik het uit zet (rood led brand nu) maakt aanzienlijk meer geluid dan als ik
aan laat staan (geel led) , in Geel hoor ik de Wii niet, maar in Rode mode hoor ik vrij duidelijk
nu heb aantal topics doorzocht, maar niets gelijks gevonden.
Is dit bekent. zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
ik zou liever uit laten maar als zoveel geluid verschil tussen zit laat ik maar aanstaan
dat die drive zo'n herrie maakt heb ik ook inderdaad. Viel me vooral bij the Godfather op.Anoniem: 201626 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:04:
[...]
Heb hetzelfde probleem. En nog een ander: vooral bij Zelda valt me op dat het draaien van de schijf nogal wat herrie maakt. Behoorlijk storend. Hebben meer mensen dat? Heb nog niet geprobeerd om de Wii horizontaal te leggen. Misschien dat dat scheelt.
blijkbaar gebruik je dan te weinig vermogen.
Dit komt wel vaker voor met switch-mode voedingen (zou ook uitgedroogde condesatoren kunnen zijn (als ik goed onthouden heb
ik heb via duitsland en mijn duits is nu niet zo geweldig om daar nieuw voeding te gaan klaimen.
en waarschijnlijk moet daar ook de complete Wii voor terug en daar heb ik ook niet zo'n zin in.
dus verlopig laat ik de internet modus maar aan staan
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Je hebt garantie binnen de EER -- Nintendo NL zou de voeding gewoon moeten vervangen/repareren.Teunis schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:48:
ik heb via duitsland en mijn duits is nu niet zo geweldig om daar nieuw voeding te gaan klaimen.
en waarschijnlijk moet daar ook de complete Wii voor terug en daar heb ik ook niet zo'n zin in.
dus verlopig laat ik de internet modus maar aan staan
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ik heb net mijn lange zoektocht naar een Wii beeindigd met een bestelling bij Amazon.de.
Uiteindelijke prijs inclusief verzenden is €253,03, dus dat is best de moeite nog....
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Hij heeft wel garantie binnen de EU, maar niet bij Nintendo NL maar Nintendo Duitsland. Hij moet hem dus naar Duitsland versturen. Ondanks dat hij Nederlands is moet Nintendo Duitsland hem dus wel helpen.Icelus schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:59:
[...]
Je hebt garantie binnen de EER -- Nintendo NL zou de voeding gewoon moeten vervangen/repareren.
Gonadan: Tja echt goede dedicated gameshop zijn er niet veel meer rond Alkmaar. Ik koop al jaren (sinds ehm.. ~2000 in ieder geval al)online dus zou het zo 1,2,3 niet meer weten.
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 25-04-2007 12:55 ]
Anoniem: 93354
Ik wil tegen die garlic Jr vechten en wat me opvalt is: 1. Waarom blijft dat ventjes maar combo's doen? 2. Waarom kan hij 80 keer van die blast2 aanvallen doen? 3. Waarom werkt dat ontwijken niet? pijltje naar beneden + analoge stick een kant op werkt gewoon niet. 4. Waarom zit je altijd maar klem in aanvallen? 5. Welke idioot heeft bedacht dat je constant op A moet rammen om weer veder te kunnen? mag ik 5 minuten alleen met die gozer in een kamertje? 6. Waarom moet ik steeds maar weer door die verhaal bende heen drukken? na 1 keer weet ik het wel hoor.
Over dat laatste... Weet niet of het bij DBZ ook kan, maar bij de meeste games kan je middels de start knop (oid) de teksten versnellen om compleet skippen. Gewoon uitproberen dus...Anoniem: 93354 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:38:
Ik... WALG... met... grote... mate... van... DBZ.
Ik wil tegen die garlic Jr vechten en wat me opvalt is: 1. Waarom blijft dat ventjes maar combo's doen? 2. Waarom kan hij 80 keer van die blast2 aanvallen doen? 3. Waarom werkt dat ontwijken niet? pijltje naar beneden + analoge stick een kant op werkt gewoon niet. 4. Waarom zit je altijd maar klem in aanvallen? 5. Welke idioot heeft bedacht dat je constant op A moet rammen om weer veder te kunnen? mag ik 5 minuten alleen met die gozer in een kamertje? 6. Waarom moet ik steeds maar weer door die verhaal bende heen drukken? na 1 keer weet ik het wel hoor.
Een Wii die dvd's kan afspelen en die exclusieve RE laat nog wel ff op zich wachten
1. Ze zijn geprogrammeerd om je tegen de vlakte te werken.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:38:
2. Hij verzamelt Ki wanneer dat kan.
3. Alleen pijltje omlaag doet het bij mij wel. Je moet echter wel goed timen (vlak voordat je geraakt wordt), als het niet lukt ben je de pineut. Kies anders voor Z+omlaag, minder schade verbruikt wel Ki. Iets veiliger.
4. Blokken en/of tijdig pijltje naar beneden. Counter werkt vaak ook, als beide spelers rushen (normale combo zeg maar) paar keer A en dan pijltje omlaag. Je character zal dan de eerst volgende hit counteren. Alleen blind op A drukken helpt niet (gelukkig maar).
5. Geen idee.
6. Knop "plusje (+)" kun je filmpjes skippen.
Wat ik wel vervelend is dat je Z-items niet makkelijk van een character kan afhalen. Moet ik weer helemaal uit het verhaal en dan via Collection screen unequippen en dan weer terug in het verhaal. (Dan groeien de levels van equips sneller ipv iedereen zijn eigen items)
Heb nu net Frieza Saga (gewoon verhaal) gedaan. Moet zeggen dat sommige gevechten wel erg makkelijk gaan. Had geen zin om items op Piccolo te zetten, ging dus met een lvl 8 Piccolo tegen Frieza (Final form) en won nog makkelijk.
Ik heb wel moeite met de spinoff verhaal met Raditz. Piccolo in dit stuk is echt vervelend sterk. Maar mijn items waren toen weer niet zo goed. Misschien ben ik qua techniek nu wel beter en moet ik het nog maar eens proberen.
Desalniettemin vind ik het nog een erg vermakelijke game. Zelfs als je makkelijk wint heb je wel het gevoel dat het helemaal door jezelf komt. Goed timen, heavy hit en dan een Blast2 erachteraan. Wat een lekker gevoel
En SSJ Goku
[ Voor 0% gewijzigd door Vincent7 op 25-04-2007 13:56 . Reden: Typo ]
Ik zou berichten op Wiigamer of andere Nederlandse Wii fansites niet zo snel geloven als ik jou was. Ten eerste hebben ze deze data van één of andere Franse site die zelf niet vermeld waar ze vandaan komen, ten tweede is er net een week geleden nog door zowel Capcom als Nintendo of Europe gezegd dat RE:UC nog dit jaar zal verschijnen.Tijn89 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:42:
http://wiigamer.nl/article/6425p1.html
Een Wii die dvd's kan afspelen en die exclusieve RE laat nog wel ff op zich wachtenBaal trouwens wel van die dvd afspelende wii, maar eerst maar afwachten of dit wel klopt
Dat er ergens dit jaar een Wii komt die DVD-films kan afspelen was al veel langer bekend, zelfs al voor de launch.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 25-04-2007 14:05 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Haha, het lijkt er eerder op dan dat je het gewoon zelf niet kanAnoniem: 93354 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:38:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
1. Zolang je niet blockt kan die dat idd doenAnoniem: 93354 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:38:
2. Hij laadt zichzelf elke keer op als jij even stunned/weggeslagen wordt.
3. Ontwijken werkt wel, maar moet je precies op het goede moment uitvoeren. Zelf gebruik ik altijd alleen pijltje naar beneden, zodat ik teleporteer.
4. Meer oefenen
Hehehe de b3n666 soap vervolgt zichAnoniem: 93354 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:38:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
BronNintendo gibt bekannt, dass man an dem Rennspiel Excite Truck 2 arbeitet. Neu ist ein Online-Mehrspieler-Modus für bis zu sechs Teilnehmer, der auch Miis unterstützt.
Es gibt acht Umgebungen und zahlreiche neue Strecken, darunter auch Pisten auf dem Mond. Zu den neuen Tricks gehören 'Frontflip' und 'Backflip'. Der Sternesystem aus dem Vorgänger ist erneut vorhanden, via 'Excite Points' sind Upgrades des Trucks möglich.
Lijkt me goed nieuws!
Dit wisten jullie zeker al?
Edit Huh, het bericht is inmiddels van de site verwijderd. Waarom het weer verwijderd is, is mij nog onduidelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Cubic X op 25-04-2007 15:38 ]
Anoniem: 217133
Ik heb hier precies hetzelfde "probleem", heb Nintendo daar ook over gebeld en hebben dit vaker gehoord, in principe kan het geen kwaad maar je zou hem eventueel kunnen ruilen (helaas moet je dan inderdaad je hele systeem terugsturen, iets wat ik ook niet zou doen tenzij de boel echt stuk zou zijn)Teunis schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:48:
Dat geluid in standby mode (zonder internet) komt uit de voeding. (iedergeval bij mij zo)
blijkbaar gebruik je dan te weinig vermogen.
Dit komt wel vaker voor met switch-mode voedingen (zou ook uitgedroogde condesatoren kunnen zijn (als ik goed onthouden heb)
[knip]
Omdat het niet waar blijkt te zijn?Cubic X schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:29:
En Excite Truck 2 is aangekondigd, MET online-mode en ondersteuning van Mii's. Ook zijn er doormiddel van Excite Points upgrades mogelijk aan je truck. De bron is wel in het Duits:
[...]
Bron
Lijkt me goed nieuws!
Dit wisten jullie zeker al?![]()
Edit Huh, het bericht is inmiddels van de site verwijderd. Waarom het weer verwijderd is, is mij nog onduidelijk.
Hehehe, altijd mooi dit. Teleporteren lukt mij ook nog steeds niet bewust, weet eigenlijk nog steeds niet precies wat ik moet doen. Wat wel werkt volgens mijn tegen blasts is om B in te drukken terwijl je verdedigt. Kost wel Ki maar je krijgt geen of minder damage (weet nu niet zeker of dit ook voor een Blast 2 geldt, Ultimate blast zal wel niet).Anoniem: 93354 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:38:
Mijn grootste frustratie kwam in de Majin Buu saga (dacht ik)
Lol haha heb ik geluk gehad ik deed meteen die aanval en 18 was de ring uit. Kostte me welgeteld iets van 20 seconden xD.Deddiekoel schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:17:
[...]
Mijn grootste frustratie kwam in de Majin Buu saga (dacht ik)spoiler:waar je met Hercule Android 18 moest verslaan tijdens het World Tournament. Behalve dat die irritante Hercule ab-so-luut niets kan qua vechten kan hij ook niet permanent blijven vliegen. Dus als ik door de arena getrapt wordt en die stomme jetpack kapt ermee dan is de kans erg groot dat ik buiten de ring op de grond val en dus verlies door een ring out... Uiteindelijk kunnen winnen door 1 keer een succesvolle blast 2 te doen, waarbij ik android 18 op de grond gooide. Man wat was dat een ergernis...
De eerste keer met Hercule tegen cell vond ik lastiger. Maar goed na 12 keer proberen ofzo heb ik met Hercule Cell in elkaar getrapt. Twas dat de tijd op was anders was Hercule Satan echt de held van de wereld geweest
Postius schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:18:
[...]
Lol haha heb ik geluk gehad ik deed meteen die aanval en 18 was de ring uit. Kostte me welgeteld iets van 20 seconden xD.
De eerste keer met Hercule tegen cell vond ik lastiger. Maar goed na 12 keer proberen ofzo heb ik met Hercule Cell in elkaar getrapt. Twas dat de tijd op was anders was Hercule Satan echt de held van de wereld geweest
Mjah dat ontwijken kan ik gewoon niet. Is echt vreemd. Maar mijn tactiek is om me ventjes te levellen en dan te vechten. Eerst kreeg ik die giant ape niet kapot, ff trainen en krillin kon hem in zijn eentje zonder problemen aan. Maargoed dat is niet de leuke manier, ik wil willen door combo's te maken enzo maar vooral die lange combo's waarbij je een hele lading verschillende knoppen in moet drukken lukken gewoon niet (ook omdat je vaak al een klap krijgt nog voordat je op de helft ben).
Anoniem: 216382
Die nieuwe Super Mario Strikers ofzo die heeft weldegelijk online mogelijkheden..wel met friends list -_-Postius schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:17:
Of ze mochten het nog niet laten uitlekken ofzo. Heb je ook wel is. Aan de andere kant ieder spel met een goede online mogelijkheid is op dit moment een Hoax
Ik heb de volgende hardware en software:
- een Philips42pf966/10 Plasma tv
- Zelda: Twillight Princes
- Metroid Prime
- Mettroid Prime 2 Echo's
- Zelda Wind Waker
Ik heb mijn Wii aangesloten via een component kabel aan de DVI ingang op mijn tv, deze accepteerd op die maner component signaal. Gevolg is het volgende voor de spellen:
Zelda: Twillight Princes is goed te spelen op de Wii, netjes in Compontent 480p zoals ingesteld.
Metroid Prime gaat op één of andere manier terug naar 568i 50Hz signaal. Hierdoor heb ik geen beeld meer en wil ik dit spel spelen dan moet ik de hele zaak uit de kast halen en van kabel veranderen. Om vervolgens naar uitgerekte beelden te kijken.
Mettroid Prime 2 Echo's is totaal niet te spelen. Het spel schakeld volgens mij over naar 480i op 60Hz composiet. De DVI ingang accepteerd niet composiet, daarbij komt dat de composiet ingang ook geen 60 Hz ondersteund, dit gaat via de VGA ingang, en laten daar nu geen kabels voor zijn....
Zelda Wind Waker schakeld terug naar 50Hz volgens mij, dus weer kabel veranderen en naar uitgerekte beelden kijken op de 16:9.
Het was mooi geweest als de Wii bij Component instelling enkel component naar de tv stuurde! En misschien dat spellen technisch door de Wii omgezet kunnen worden naar 16:9. Misschien een idee voor een volgende firmware update? Wat heeft het in vredesnaam voor nut die video instelling als je toch niet kunt kiezen?
De Virtual Console spellen zullen ook wel willekeurig switchen naar andere instelling, maar daar begin ik echt niet aan. Het is helemaal niet erg dat de Wii niet realische beelden kan weergeven zoals PS3. maar zorg dan aub dat als je component 480p insteld op 16:9 dat dat ook het enige is wat uit het apparaatje kont en dat de Wii die zaken bewerkt of virtueel omzet.
[ Voor 10% gewijzigd door Gerwin op 25-04-2007 18:57 ]
De Wii stuurt bij component ook alleen component naar je TV. Het probleem ligt bij je TV en niet bij de Wii. Ik heb er zelf contact over gehad met Philips en de TV(32PF9966 bij mij) blijkt gewoon een aantal standaard resoluties niet te kunnen weergeven via component. De reden dat de Wii iets anders weergeeft dan 480p is omdat je spellen gewoon geen 480p ondersteunen. Andere (veel goedkopere) Philips LCD-TV's kunnen wel zonder problemen zowel Gamecube als Virtual Console spellen aan, dus ik ben zelf van plan een andere TV te kopen vanwege dit probleem. Als je hier over wilt klagen, moet je niet bij Nintendo zijn maar echt bij Philips.Gerwin schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:56:
Het was mooi geweest als de Wii bij Component instelling enkel component naar de tv stuurde! En misschien dat spellen technisch door de Wii omgezet kunnen worden naar 16:9. Misschien een idee voor een volgende firmware update? Wat heeft het in vredesnaam voor nut die video instelling als je toch niet kunt kiezen?
Spellen die geen breedbeeld ondersteuning hebben kunnen simpelweg niet naar breedbeeld formaat worden omgezet, dat is niet technisch mogelijk. De enige mogelijkheid is dan om naar 4:3 om te schakelen of het beeld uit te rekken naar 16:9. Mijn TV heeft dan nog de mogelijkheid om naar 4:3 over te schakelen(net zoals vrijwel alle breedbeeld TV's), wat ik dan ook altijd gebruik van maak als ik een 4:3 spel speel.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 25-04-2007 19:14 ]
Je moet ook een kant op wijzen hè. Dus niet alleen naar beneden drukkenAnoniem: 93354 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:45:
Net de tips over DBZ geprobeert maar het werkt echt gewoon nietpijltje naar beneden vlak voor de aanval? meer geluk dan wijsheid. Paar keer A en dan pijltje naar beneden? mannetje gaat blokken ipv verplaatsen. Z + A voor extra block? doet niks. Of misschien doet het wel wat, maar je word net zo hard opgepakt en in de volgende 30 seconden durende combo gemept waarin je geen reet kan doen. Zelfs als je achter elkaar naar beneden blijft indrukken zal je nooit een aanval ontwijken terwijl je zou denken dat je dan tenminste wel 1 op de 1000 keer op het goede moment naar beneden zal indrukken. Maar nee.
Ik vraag me af of het er ook echt van zal komen. Vooral door de problemen die ze hebben gehad een tijdje geleden.
Possible Resident Evil 4: Wii Edition Euro boxart

* Vanitas likes it
overigens is de cover niet echt origineel (PS2 versie had deze cover ook, enkel dan rood).
Maar dat maakt em niet minder mooi
[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 26-04-2007 01:00 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Die trailer gaat er niet komen. Volgens Nibris hadden ze een uitgever waarvan de naam niet bekend mocht worden en hadden ze Frontline Studios als ontwikkelaar van de game-engine ingehuurd. Achteraf blijkt dat de uitgever ook Frontline zou zijn en dat er nooit een overeenkomst is geweest, Frontline trok zich al terug tijdens de onderhandelingen voor zowel uitgever als ontwikkelaar. Nibris loopt Sadness nu al meer dan een jaar te hypen, maar er is nog geen minuut aan de game engine gewerkt. Als je er van uitgaat dat het geen hoax is, dan is de kans erg klein dat ze dit jaar of volgend jaar met een trailer kunnen komen.Vanitas schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:59:
First Sadness trailer coming this year
Ik vraag me af of het er ook echt van zal komen. Vooral door de problemen die ze hebben gehad een tijdje geleden.
Ik vind de cover ook wel mooi. De cover is duidelijk specifiek voor de Wii versie en erg opvallend daardoor. Vreemd genoeg zijn de Europese covers voor RE4 steeds veel mooier dan de Amerikaanse of Japanse covers.Possible Resident Evil 4: Wii Edition Euro boxart
[afbeelding]
* Vanitas likes it
edit:
overigens is de cover niet echt origineel (PS2 versie had deze cover ook, enkel dan rood).
Dat is een beetje belachelijk. Ik blijf er toch een beetje bij dat het ook een Wii probleem is. Als ik 480p in de instellingen ingeef in de Wii dan wil ik ENKEL 480p hebben. De games moeten dan in mijn ogen door de console omgezet worden naar die 480p, maar dat is misschien mijn simpele houding.MetroidPrime schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:11:
[...]
De Wii stuurt bij component ook alleen component naar je TV. Het probleem ligt bij je TV en niet bij de Wii. Ik heb er zelf contact over gehad met Philips en de TV(32PF9966 bij mij) blijkt gewoon een aantal standaard resoluties niet te kunnen weergeven via component. De reden dat de Wii iets anders weergeeft dan 480p is omdat je spellen gewoon geen 480p ondersteunen. Andere (veel goedkopere) Philips LCD-TV's kunnen wel zonder problemen zowel Gamecube als Virtual Console spellen aan, dus ik ben zelf van plan een andere TV te kopen vanwege dit probleem. Als je hier over wilt klagen, moet je niet bij Nintendo zijn maar echt bij Philips.
Spellen die geen breedbeeld ondersteuning hebben kunnen simpelweg niet naar breedbeeld formaat worden omgezet, dat is niet technisch mogelijk. De enige mogelijkheid is dan om naar 4:3 om te schakelen of het beeld uit te rekken naar 16:9. Mijn TV heeft dan nog de mogelijkheid om naar 4:3 over te schakelen(net zoals vrijwel alle breedbeeld TV's), wat ik dan ook altijd gebruik van maak als ik een 4:3 spel speel.
Wat komt er voor signaal uit de Wii (resolutie) bij bijvoorbeeld Metroid Prime, Metroid 2 en Zelda?
Tv ondersteund de volgende:
640 x 480 (60Hz)
800 x 600 (60Hz)
640 x 480i
640 x 480p
720 x 576i
720 x 576p
1920 x 1080i
1920 x 1152i
1280 x 720p
576i zou die moeten doen, 480i ook en 480p ook.
Maar dan "toch stiekem maar even niet" via component (via DVI)?
De spellen moeten wel geschikt zijn gemaakt om in 480p weergegeven te worden. Sommige spellen die geen 480p aankunnen zou je zonder problemen in 480p kunnen forceren, maar bij veel spellen is dat erg moeilijk of omdat het spel zelf bijvoorbeeld direct in de framebuffer zit te grutten.Gerwin schreef op donderdag 26 april 2007 @ 01:56:
[...]
Dat is een beetje belachelijk. Ik blijf er toch een beetje bij dat het ook een Wii probleem is. Als ik 480p in de instellingen ingeef in de Wii dan wil ik ENKEL 480p hebben. De games moeten dan in mijn ogen door de console omgezet worden naar die 480p, maar dat is misschien mijn simpele houding.
Die spellen ondersteunen 576i en 480i. Metroid Prime 2 is de enige die geen 576i ondersteuning heeft.Wat komt er voor signaal uit de Wii (resolutie) bij bijvoorbeeld Metroid Prime, Metroid 2 en Zelda?
Mijn TV ondersteunt ook dezelfde resoluties volgens het product specificatieblad op de Philips website. In de handleiding staat echter een ander lijstje voor de DVI-aansluiting. 480i en 576i worden simpelweg niet ondersteunt op de DVI-aansluiting, maar wel op alle andere aansluitingen op de TV. Dat is dus gewoon een blunder van Philips. Mijn ouders hebben de veel goedkopere 26PF5321 en die kan wel 480i en 576i aan via component. Het enige verschil is dat die TV een echte component-aansluiting heeft en de PF9966 alleen DVI heeft.Tv ondersteund de volgende:
[knip]
576i zou die moeten doen, 480i ook en 480p ook.
Maar dan "toch stiekem maar even niet" via component (via DVI)?
Het is volgens mij een beperking van component over DVI. Vrijwel alle HDTV's hebben tegenwoordig een echte componentaansluiting, dus je kunt het alleen Philips aanrekenen dat ze één van hun topmodellen op deze manier kreupel hebben gemaakt.
Ik heb nog eens wat gezocht en inderdaad mijn tv wil enkel YPbPr Component (progressief) hebben over DVI en geen YCbCr (interlaced). Interlaced alleen via composiet of rgb blijkbaar. Blijf ik toch wel een beetje vinden dat als ik in de Wii opgeef dat ik 480p wil dat men niet ineens interlaced moet gaan zitten te versturen naar mijn tv :-) Laten ze die dingen dan virtueel omzetten ofzo...MetroidPrime schreef op donderdag 26 april 2007 @ 02:32:
[...]
De spellen moeten wel geschikt zijn gemaakt om in 480p weergegeven te worden. Sommige spellen die geen 480p aankunnen zou je zonder problemen in 480p kunnen forceren, maar bij veel spellen is dat erg moeilijk of omdat het spel zelf bijvoorbeeld direct in de framebuffer zit te grutten.
[...]
Die spellen ondersteunen 576i en 480i. Metroid Prime 2 is de enige die geen 576i ondersteuning heeft.
[...]
Mijn TV ondersteunt ook dezelfde resoluties volgens het product specificatieblad op de Philips website. In de handleiding staat echter een ander lijstje voor de DVI-aansluiting. 480i en 576i worden simpelweg niet ondersteunt op de DVI-aansluiting, maar wel op alle andere aansluitingen op de TV. Dat is dus gewoon een blunder van Philips. Mijn ouders hebben de veel goedkopere 26PF5321 en die kan wel 480i en 576i aan via component. Het enige verschil is dat die TV een echte component-aansluiting heeft en de PF9966 alleen DVI heeft.
Het is volgens mij een beperking van component over DVI. Vrijwel alle HDTV's hebben tegenwoordig een echte componentaansluiting, dus je kunt het alleen Philips aanrekenen dat ze één van hun topmodellen op deze manier kreupel hebben gemaakt.
Daarbij zie ik dat mijn tv ook geen 60Hz wil hebben anders dan via een VGA input weer via de DVI ingang... ik ben gek aan het worden. Hoe kun je nu een spel spelen dat vanzelf op 60Hz 576i gaat draaien?
Ik vind hem zelf eigenlijk niet zo mooi. De EU Cube box was pas echt mooi.Vanitas schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:59:
Possible Resident Evil 4: Wii Edition Euro boxart
[afbeelding]
* Vanitas likes it
edit:

Dat straalde iets onheilspellends uit. Dat witte maakt de box veel minder dreigend. Ook het Wii-edition als ondertitel vind ik een beetje cheesy staan. Tuurlijk is het een Wii-edition, maar volgens mij had het niemand gestoord als ze dat er niet op hadden gezet.
Ik sla RE4 ook maar over. Als ik hem nog een keer wil spelen, speel ik mijn cube versie wel. Misschien dat het spel er nog een keer komt als het voor een 10tje in de budgetbak ligt. Het is een erg mooi spel, maar om er in totaal 90 euro aan uit te geven vind ik iets teveel van het goede.
[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 26-04-2007 08:39 ]
uhm...
En omdat 'ie toch voor een budgetorijs komt, voor nog een keer €60 zou ik hem ook nog even laten liggen, net als nu Rival Swords.
Ik heb Two Thrones nooit gespeeld en wil dat ook nog graag, ben ook benieuwd hoe het op Wii werkt, maar om nou 60 euro neer te tellen voor een game die ook voor 20 euro te krijgen is...
Volgens Matt van IGN komt er volgende maand meer info over Metroid Prime 3:
Het kan ook bijna niet anders, Nintendo heeft zoveel leuke titels die nog moeten uitkomen. Op een gegeven moment zullen ze toch informatie naar buiten moeten gaan brengen en spellen moeten gaan uitbrengenquote: http://wii.ign.com/mail/Honestly, your guess is as good as mine right now because Corruption has jumped all over the place. It was a scheduled launch title - officially. Not just a rumor. Retro Studios told us in an interview that Prime 3 would launch with Wii, period. Then it got delayed into 2007 and since then I've heard everything from "it's coming sooner than you think" to "I wouldn't expect it until next year." What I can tell you now is that we're going to be learning more about the title in the coming month and I expect we'll get a good, firm release date at this time. Stay tuned for more. Since this is one of my most anticipated games, I will definitely be all over any developments.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 26-04-2007 09:39 ]
Het is gewoon niet mogelijk voor de Wii om iets een spel dat geen 480p gebruikt in 480p te forceren. Dat komt vanwege de manier waarop sommige spellen de graphics bewerken. Bovendien is het aantal TV's dat geen interlaced signalen over component ondersteunt op één hand te tellen. Het ligt dus toch echt aan de TV en niet aan de Wii.Gerwin schreef op donderdag 26 april 2007 @ 03:25:
[...]
Ik heb nog eens wat gezocht en inderdaad mijn tv wil enkel YPbPr Component (progressief) hebben over DVI en geen YCbCr (interlaced). Interlaced alleen via composiet of rgb blijkbaar. Blijf ik toch wel een beetje vinden dat als ik in de Wii opgeef dat ik 480p wil dat men niet ineens interlaced moet gaan zitten te versturen naar mijn tv :-) Laten ze die dingen dan virtueel omzetten ofzo...
Ik zal je een tip geven: koop de RGB-scartkabel. Dan ben je van het gezeur met component af en werken al je spellen. De beeldkwaliteit is vergelijkbaar met component, alleen mis je dan progressive scan.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Anoniem: 192104
en ergens teverwachten die bedrijfen moeten ook kunnen leven en ergens hebben ze gelijk anders zaten we nog steeds aan die kastjes van de nes bedrijfen maken winst maar daar uit produceeren ze wel een voor uitgang voor jouw dus helemaal negatief moet je niet zijn hier opCrashman schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:33:
Wel zuur eigenlijk. Ik heb voor mijn GC ook eens een rgb kabel aangeschaft voor 30 euro ofzo. Past ie niet meer op de wii jammergenoeg
Een echte tweaker maakt een schakelkastje waarmee je zowel scart als component kan gebruiken gewoon zelfMetroidPrime schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:39:
[...]
Ik zal je een tip geven: koop de RGB-scartkabel. Dan ben je van het gezeur met component af en werken al je spellen. De beeldkwaliteit is vergelijkbaar met component, alleen mis je dan progressive scan.
De pinout van de connectoren is hier en hier te vinden. Het schakelen van de signalen zou mogelijk met dit kastje geregeld kunnen worden.
Hoe je alles aan elkaar moet knopen weet ik (helaas) niet
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Nou maar hopen dat er ook wat van komtHoedje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:37:
Ik vind de europese boxart van RE4 heel mooi, maar jammer van dat "Wii Edition".
Volgens Matt van IGN komt er volgende maand meer info over Metroid Prime 3:
[...]
Het kan ook bijna niet anders, Nintendo heeft zoveel leuke titels die nog moeten uitkomen. Op een gegeven moment zullen ze toch informatie naar buiten moeten gaan brengen en spellen moeten gaan uitbrengen.
Ik zit overigens erg uit te kijken naar MP3. Ik vond de vorige 2 delen, en ook de oudere metroids (behalve 1 en 2
Sorry hoor, maar ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat je voor de Wii een andere RGB kabel moet hebben dan die voor de GC...Crashman schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:33:
Wel zuur eigenlijk. Ik heb voor mijn GC ook eens een rgb kabel aangeschaft voor 30 euro ofzo. Past ie niet meer op de wii jammergenoeg
[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 26-04-2007 11:56 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 24394
Bron: http://videostoremag.com/...icle.cfm?article_id=10568
Goed nieuws voor ons. Ontwikkelaars zullen zeker extra voor de Wii gaan ontwikkelen als de groep groter en groter wordt. Meer consoles is meer potentiële kopers.
Ik ben wel blij dat ik mijn Wii al heb
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 26-04-2007 12:42 ]
Anoniem: 130184
Waarom vind je dat logisch? De RGB SCART kabel van mn PS1 werkte ook perfect op de PS2. Ik zie geen reden waarom die video connector gewijzigd zou moeten worden op de Wii.Vanitas schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:54:
[...]
Sorry hoor, maar ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat je voor de Wii een andere RGB kabel moet hebben dan die voor de GC...
Is ook een trendbreuk van Nintendo. Voor zover ik weet werkt de GC RGB kabel ook op een SNES.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:56:
[...]
Waarom vind je dat logisch? De RGB SCART kabel van mn PS1 werkte ook perfect op de PS2. Ik zie geen reden waarom die video connector gewijzigd zou moeten worden op de Wii.
Grootste reden is volgens mij dat de beeld omvorming nu in de Wii zit en niet in de kabel (oid).
Vanaf de SNES tot en met de GameCube waren de videoconnectoren ook hetzelfde. Ze doen het is een keer niet, ramp.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:56:
[...]
Waarom vind je dat logisch? De RGB SCART kabel van mn PS1 werkte ook perfect op de PS2. Ik zie geen reden waarom die video connector gewijzigd zou moeten worden op de Wii.
Is namelijk goedkoper als je ze uit het buitenland haalt
[ Voor 19% gewijzigd door hing op 26-04-2007 14:50 ]
- Battle Lode Runner (Turbografx)
- Final Fight (SNES)
- Mighty Bomb Jack (NES)
Een bedrijf verdient nooit genoeg. Eeen VC game is een dienst. Het enige alternatief voor VC games is een oude console kopen en op zoek gaan naar de games die jij wilt spelen. De oude console is best wel te koop. Maar voor de games die wat minder mainstream waren moet je echt je best doen. Vaak wordt alleen de console met alle bijbehorende games gekocht. Waar ik naar toe wil met dit verhaal? VC games zijn prijsconcurrerent geprijst ten op zichte van een classic console in bedrijf houden.Gerwin schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 06:09:
Nintendo heeft op deze spellen al genoeg verdiend en is een vrijwel kostenloze bijverdienste voor ze... Neemt niet weg dat Nintendo ook goed de tijd heeft om echte goede Wii spellen te ontwikkelen voor de tijd dat de Virtual Console iets minder draaid...
Het 'maken' van een VC game kost wel degelijk iets. De code/emulatie wordt aangepast om de game te laten draaien. Wanneer je VC games hebt gekocht zie dat er je zo af en toe updates klaar staan omdat ze foutjes wegwerken en verbeteringen maken. De programmeurs die dat doen werken echt niet voor niets :-)
Anoniem: 117981
Het gaat oa om:
World Truck 4x4
Far Cry Vengeance
Splinter Cell
(Edit: ook Spongebob en Cars doen kennelijk met deze afprijsronde mee. Cars komt geloof ik ook wel goed uit de testen, maar ik focus me even op deze 3)
Nu zijn deze spellen allemaal matig getest, maar voor de halve prijs wellicht toch wel interessant. Ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen om een keuze te maken, wellicht heeft iemand de spellen al gespeeld en kan die me wat info uit de eerste hand geven.
Far Cry Vengeance
Het eerste keek ik naar Far Cry. Wat me daar aan aanspreekt is dat ik nog geen schietspel heb, liever zou ik Call of Duty nemen maar als ik hier op een soortgelijke manier kan lopen en schieten dan is het misschien wel iets voor mij. Nu is het wel zo dat de originele Far Cry op de PC me nooit zo aansprak, Call of Duty (1) heb ik echter met veel plezier uitgespeeld.
Pro: richten met de wiimote als pointer
Con: Vond Far Cry nooit zo geweldig, 2 player multiplayer te weinig voor een shooter
Duurder alternatief: Call of Duty 2
World Truck 4x4
De tweede is het 4x4 spel. Ik weet dat Excite Truck beter zou zijn, maar juist de funny graphics van 4x4 spreken me wel aan. Ook dat je multiplayer kan spelen lijkt me cool, alleen zag ik dat bij 2 spelers het spel horizontaal wordt gesplitst. Verticaal lijkt me prettiger op een breedbeeld. Qua race games vond ik op de PS2 Mashed en MicroMachines altijd helemaal top, en in iets mindere mate ook Burn Out 3 Takedown. Iemand die me iets meer kan vertellen over het multiplayer gedeelte van dit spel.
Pro: Multiplayer (4 spelers!)
Con: horizontal split, beperkte mogelijkheden
Duurder alternatief: Excite truck
Splintercell
Tot slot SplinterCell. Deze krijgt de beste reviews, maar lijkt iets minder makkelijk verkrijgbaar te zijn. Bart Smit/E plaza hebben hem wel, dus dat is nog niet zo'n probleem. Nu lees ik dat de controls wat lastig te leren zijn, maar ook dat je ze uiteindelijk best onder de knie krijgt als je de tutorials volgt. Ik ben best bereid daar wat tijd in te steken. Wat me hier het meest aanspreekt is de co-op mode, maar daar kan ik heel weinig info over vinden. Ik vond 1 plaatje waar het scherm gelukkiig wel verticaal gesplitst is en daarop zie je dan 2 groepen van twee agenten. Hoe werken die 2 samen met elkaar? Ik heb nog nooit eerder een Splinter Cell game gespeeld en alle reviews gaan er van uit dat je die al jaren speelt. Sommige reviews noemen de co-op mode helemaal niet, maar dat lijkt me nou juist 1 van de leukste kanten van de game. Wat me minder lijkt is de manier van richten in dit spel, voor mijn gevoel is de manier van Far Cry intuitiever?
Pro: 2 player co-op, uitgebreide storyline
Con: Nog nooit Splinter Cell gespeeld, richten niet als in Far Cry/Call of Duty
Duurder alternatief: Geen idee, zo ver ik weet zijn er geen andere 2 player co-op spellen op de Wii
Voor alle spellen geldt voor mij dat ik visuals leuk vind, maar die van een PS2 eigenlijk wel voldoende vind. Als ze dus maar op dat niveau zitten. Verder heb ik nu alleen Wii Sports, play en Zelda en heb ik Mario Strikers Charged als bestelling staan.
Wie heeft er tips voor mij? Dan bedoel ik vooral van deze drie games. Marktplaats gezoek is niet zo mijn ding.
Of links naar wat diepere reviews? (Alles wat ik vind lijkt gebaseerd op een middagje spelen. (IGN/Gamespot enzo, maar ook diverse Nederlandse sites zoals Wiiparty))
Als iemand een co-op video van Splinter Cell heeft gezien houd ik me helemaal aanbevolen!
Edit 2: Het is geen co op video maar het geeft wel een aardig idee van de Wii controls en gameplay: http://www.youtube.com/wa...g_PE&mode=related&search=
Edit: Ik heb de tekst geprobeerd wat leesbaarder te maken, op verzoek
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 117981 op 27-04-2007 11:44 ]
Het heeft te maken met de A/D converter. Maar hoe het precies zit weet ik ook niet. Het komt er op neer dat die eerst in de kabel zat en nu in de Wii zit. Daarom zijn ze na zoveel generaties op een andere aansluiting over gegaan.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:56:
[...]
Ik zou je dan toch eerder willen aanraden om te kijken of je tweedehands niet een beter spel (voor wellicht minder geld) kunt krijgen. Excite Truck, Sonic en CoD3 zijn bijv. veel op marktplaats en speurders te vinden, dan heb je echt meteen een veel leuker spel!Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:10:
Ik heb opgemerkt dat een aantal Ubisoft titels sterk af geprijsd zijn. Ze kosten nu opeens nog maar 29,99/27,99 afhankelijk van de winkel (Free Record Shop/Bart Smit & E-plaza/Dixons/Dynabyte)
Het gaat oa om:
World Truck 4x4
Far Cry Vengeance
Splinter Cell
Ik denk dat we gewoon het "slachtoffer" zijn van in Europa wonen. Er komen in de beginperiode (eerste jaar na de launch) al traditioneel weinig toppers uit en daarbij komen die in Europa meestal nog iets of veel later. In Amerika hadden ze in april Super Paper Mario, in mei hebben ze Mario Party en in juni Brain Training en Pokemon. Dat is geen slecht releaseschema. In Europa is het dan een beetje karig met maar één toptitel voor Q2 (en misschien MP).Gerwin schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 06:09:
We zitten - denk ik - met zijn allen te wachten op nieuwe en goede Wii games. En toen ik het bericht hierboven las van weer nieuwe Virtual Console spellen kwam bij mij het idee dat Nintendo er op dit moment natuurlijk alle baat bij heeft niet snel goede Wii games uit te brengen.
Ik kijk persoonlijk meer uit naar Mario Smash Football, maar SPM is natuurlijk ook wel erg fijn
Hmmm, interessant. Op zich lijken mij Far Cry en Splinter Cell wel interessant voor die prijs. 4x4 zou ik niet doen, Excite truck is echt beter (en verticaal in multiplayer te spelen) en niet veel duurder.Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:10:
Ik heb opgemerkt dat een aantal Ubisoft titels sterk af geprijsd zijn. Ze kosten nu opeens nog maar 29,99/27,99 afhankelijk van de winkel (Free Record Shop/Bart Smit & E-plaza/Dixons/Dynabyte)
Het gaat oa om:
World Truck 4x4
Far Cry Vengeance
Splinter Cell
...
Ik ben op zich wel benieuwd naar de besturing van Far Cry (grfx boeien me niet). Maar denk dat Splinter Cell de betere game is. Ik ga ff wat reviews bekijken.
In de categorie die-zagen-we-niet-aankomen, volgens Kojima is Brawl bijna af
Tot slot kijkt IGN naar Brain Training voor de Wii: http://wii.ign.com/articles/784/784014p1.html.Sakurai and Kojima talked about Brawl, and apparently the two have been playing the game together. Kojima makes a few comments about Brawl in general saying that the game feels very complete, it is a lot of fun, and if Nintendo released it now it would probably sell millions of copies.
We also find out that during their matches, Sakurai played as Mario and Kojima played as Snake. Kojima jokes about how he couldn’t bring himself to beat up Mario out of respect for the character. I guess if I ever play Kojima I know who to be!
Anoniem: 196758
Deddiekoel, de besturing van Far Cry is niet al te jovel. Het is een pc spel en slecht naar de Wii gebracht. Je kan daarintegen het beste Splinter Cell nemen. Moet ff wennen aan de controls, maar daarna is echt echt fijn spelen. Grafisch is het ook een goed Wii spel.
Sannr je vroeg naar tips, hier enkele:
The Godfather: Blackhand Edition
Goed action game. Maakt goed gebruik van de wii mote en nunchuk.
Kan echt veel bewegingen mee maken, die goed op het scherm worden getoond. Grafisch is het spel ook prima voor de Wii.
Gameplay: 8.8
Grafisch: 7.5
Speelduur: 8.5
Overall: 8.3
SSX Blur
Leuke game. Die goed illustreert wat je allemaal met de wii mote en nunchuk kan. In het begin moet je ff de tijd nemen om de controls in de gaten te hebben, maar daarna is het echt fijn spelen. Voor niet "wintersport" spellen liefhebbers is dit ook een zeer leuk spel. Als je echt alles doorhebt kan je echt lol beleven met alle "truckjes" die je op een gegeven moment kan.
Gameplay: 8.5
Grafisch: 7.3
Speelduur: 7.5
Overall: 7.8
Bovenstaand is gebasseerd op mijn mening.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 196758 op 27-04-2007 09:54 ]
Dat zou kunnen betekenen dat Metroid Prime 3 en Super Smash Bros. Brawl mogelijk allebei op relatief korte termijn uitkomen, wat erg mooi nieuws zou zijn.Hoedje schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:34:
In de categorie die-zagen-we-niet-aankomen, volgens Kojima is Brawl bijna af.
Hopelijk werpt deze samenwerking met Kojima ook andere vruchten af. Ik zou MGS3 wel graag op de Wii zien verschijnen.
Dat zijn toch van die spelletjes met als speelduur voor een volwassene iets van 1 à 2 uur.Anoniem: 196758 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:49:
Ik was gister ook bij de Bart Smit en bovengenoemde spellen zijn daar idd zo goedkoop. Btw Cars en Spongebob zijn ook 29,99.
En die eigenlijk nog geen tientje waard zijn?
Of ben ik nu bevooroordeeld, heb namelijk nog nooit zo'n spelletje gespeeld.
Ik ben wel spongebob fan, en m'n vriendin heeft al eens naar winnie de poeh staan te kijken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- Rockman X Command Mission € 7,30
- P.N.03 € 7,30 (aanrader!)
- Pokémon Ruby & Sapphire Box € 7,30 (spel is prut, maar zit wel een Nintendo memory card 59, demodisc en GBA linkkabel bij, daarom zeker de prijs waard)
- Kinnikuman 2nd Generation € 7,30 (matig anime worstelspel)
- Gashbell: Go! Go! Mamono Fight € 5 (okee anime vechtspel, zeker voor die prijs)
- Wave Race Blue Storm € 9,50
- Tales of Symphonia € 12,50 (japans, maar wel mét progressive scan i.t.t. de US/PAL versie!)
- Need for Speed Underground 2 € 11 (poep EA racer, prijs maakt veel goed)
- Need for Speed Most Wanted € 11 (nog een poep EA racer,stel je voor dat je €59 hiervoor betaald hebt...)
- Dragon Drive € 14,70 (zeer goede shooter... deze raakt als eerste uitverkocht, dus...)
- Disney's Magical Mirror starring Mickey Mouse € 11 (aanrader voor jonge kinderen ... Voor ouderen te simpel en saai, grafisch wel goed gedaan)
- Naruto € 14,70 (goed anime vechtspel)
[ Voor 0% gewijzigd door ari3 op 27-04-2007 15:58 . Reden: Geen GBA linkkabel, bij de Pokémon doos dus... ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Nu kan ik er niet veel aan vast knopen, omdat het niet te lezen is.
Ik erger me dood, ik wacht al 2,5 maand op een Wii!
En steeds weer krijg ik te horen dat levertijden onbekend zijn...
Toch wel vreemd, dat MediaMarkt en Dixons zo'n beetje dagelijks nieuwe Wii's krijgen
en de wat kleinere winkels dus niet.
Gelukkig is Nederland niet het enige land, die met een slechte levering te maken heeft... Dus dat is wel schrale troost...
Ben het wachten inmiddels echt zat, en ga denk ik ergens anders een Wii zien te scoren...
Ze zijn nu "auf lager" bij Amazon.de, incl. verzenden kom je net iets boven de 250 euro uit en je hebt hem na iets van 3 werkdagen.GJ-tje schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:03:
Ben het wachten inmiddels echt zat, en ga denk ik een andere Wii zien te scoren...
Dat zou zeker erg goed nieuws zijn!MetroidPrime schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:15:
Dat zou kunnen betekenen dat Metroid Prime 3 en Super Smash Bros. Brawl mogelijk allebei op relatief korte termijn uitkomen, wat erg mooi nieuws zou zijn.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Anoniem: 105012
Dat valt wel heel erg mee hoor, dat poepracer wat je zegtari3 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:53:
- Need for Speed Most Wanted € 11 (nog een poep EA racer,stel je voor dat je €59 hiervoor betaald hebt...) ...
Als ik jouw zin zo lees zou ik het willen samenvatten als: Weer een poep EA racer.Anoniem: 105012 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:16:
[...]
Dat valt wel heel erg mee hoor, dat poepracer wat je zegt. Het is absoluut niet het beste wat er voor de gamecube te krijgen is, maar het is zeker wel een leuk spel, met toch aardige graphics en een goede besturing.
Klopt toch
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Nou daar geloof ik niks van. Ik zie ze echt niet eerder dan eind dit jaar, of begin volgend jaar verschijnen. Zeker in NL niet, misschien in de VS of Japan.MetroidPrime schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:15:
[...]
Dat zou kunnen betekenen dat Metroid Prime 3 en Super Smash Bros. Brawl mogelijk allebei op relatief korte termijn uitkomen, wat erg mooi nieuws zou zijn.
Niet dat ik er wat op tegen zou hebben als het wel zo zal zijn hoor
Veel winkels (bart smit hier om de hoek) werken met wachtlijsten, maar ze kunnen geen verwachte leverdatum noemen dan.
Iemand met meer info?
Anoniem: 105012
Okeeee, laat ik mezelf dan anders formulerendisjfa schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:17:
[...]
Als ik jouw zin zo lees zou ik het willen samenvatten als: Weer een poep EA racer.
Klopt toch
Het spel heeft goede graphics, een solide besturing, en geen misplaatste hophip cultuur, en het heeft wel Josie Maran
Nintendo gaat heus niet twee van de belangrijkste titels van dit jaar naar volgend jaar uitstellen. Ik denk dat je in het ergste geval deze spellen in de herfst in de V.S. zult zien en pas tegen de kerst in Europa. Metroid is bovendien helemaal niet zo populair in Japan, dus daar zal MP3 later uitkomen dan hier. Metroid Prime 2 kwam in Japan pas een half jaar na de Europese release uit en wij kregen het spel zelfs maar een paar weken na de V.S.Vanitas schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:24:
[...]
Nou daar geloof ik niks van. Ik zie ze echt niet eerder dan eind dit jaar, of begin volgend jaar verschijnen. Zeker in NL niet, misschien in de VS of Japan.
Niet dat ik er wat op tegen zou hebben als het wel zo zal zijn hoor
Nee wij hebben inside-info wanneer er weer Wiis komen en waarBuckwhead schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:33:
Hebben jullie een indicatie hoe lang de wachttijd voor een nieuwe Wii op het moment is?
Veel winkels (bart smit hier om de hoek) werken met wachtlijsten, maar ze kunnen geen verwachte leverdatum noemen dan.
Iemand met meer info?

Maar afaik komen er eens per week nieuwe Wiis binnen, maar die gaan allemaal weg aan reserveringen. Dus als je er een wilt, gewoon reserveren bij verschillende zaken, of anders amazon.de. Aangezien duitsland zowat het enige land is waar ze geen tekort aan Wiis hebben...
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."MetroidPrime schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:50:
[...]
Nintendo gaat heus niet twee van de belangrijkste titels van dit jaar naar volgend jaar uitstellen. Ik denk dat je in het ergste geval deze spellen in de herfst in de V.S. zult zien en pas tegen de kerst in Europa. Metroid is bovendien helemaal niet zo populair in Japan, dus daar zal MP3 later uitkomen dan hier. Metroid Prime 2 kwam in Japan pas een half jaar na de Europese release uit en wij kregen het spel zelfs maar een paar weken na de V.S.
[ Voor 32% gewijzigd door Vanitas op 27-04-2007 11:59 ]
Precies, een bedrijf verdiend nooit genoeg. Ik denk dat Nintendo meer aan de VC verdiend dan aan de 1 of 2 topgames die komen gaan en die echte 'must have' zijn. Zolang mensen VC game's downloaden zou ik als ik Nintendo was rustig de tijd nemen om de games die komen gaan te perfectioneren zodat deze 200% perfect zijn en ook worden bevonden door diverse websites. Hier is helemaal niets mis mee, ik zou hetzelfde doen, en geeft tevens de perfecte gelegenheid alle andere games niet overhaast uit te laten komen.boshar schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 08:34:
[...]
Een bedrijf verdient nooit genoeg. Eeen VC game is een dienst. Het enige alternatief voor VC games is een oude console kopen en op zoek gaan naar de games die jij wilt spelen. De oude console is best wel te koop. Maar voor de games die wat minder mainstream waren moet je echt je best doen. Vaak wordt alleen de console met alle bijbehorende games gekocht. Waar ik naar toe wil met dit verhaal? VC games zijn prijsconcurrerent geprijst ten op zichte van een classic console in bedrijf houden.
Het 'maken' van een VC game kost wel degelijk iets. De code/emulatie wordt aangepast om de game te laten draaien. Wanneer je VC games hebt gekocht zie dat er je zo af en toe updates klaar staan omdat ze foutjes wegwerken en verbeteringen maken. De programmeurs die dat doen werken echt niet voor niets :-)
Waar ik naartoe wil met het verhaal? Ik probeer niets anders dan een discussie op gang te brengen. Dit omdat men zo het er naar uitziet zich zal moeten vermaken met launchgames en dan tot december 2007 of januari 2008 moet vermaken met VC games of overhaast uitgebrachte Wii games van bedrijven die snel even van de populairiteit en schaarste van Wii games willen profiteren. Of zijn er inmiddels echte 'must have' Wii games op de markt gekomen die aan mijn aandacht zijn ontsprongen?
hehe, dat wist ik natuurlijk ook wel.Vanitas schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:52:
Nee wij hebben inside-info wanneer er weer Wiis komen en waar![]()
Maar afaik komen er eens per week nieuwe Wiis binnen, maar die gaan allemaal weg aan reserveringen.
Ik bedoelde meer: heeft er iemand recentelijk een Wii gekocht en kan ie vertellen hoe lang hij op de wachtlijst heeft gestaan voordat ie hem binnen had
Ik heb 1,5 ~ 2 Maand op de wachtlijst gestaan bij Nedgame in Amersfoort.Buckwhead schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:03:
[...]
hehe, dat wist ik natuurlijk ook wel.
Ik bedoelde meer: heeft er iemand recentelijk een Wii gekocht en kan ie vertellen hoe lang hij op de wachtlijst heeft gestaan voordat ie hem binnen had
Afgelopen dinsdag was ik het zat en ben ik erachter gekomen dat ze bij Next-Level in Amersfoort import Wii's hadden (Duitse versie, PAL). Deze waren 270 euro, maar op voorraad.
Uiteindelijk heb ik dezelfde middag een NL PAL Wii gehaald bij Dixons voor de adviesprijs van 249 Euries.
Dus, je hebt bij Next-Level grote kans (zit in meerdere plaatsen), maar je betaald dan iets meer.
Of loop gewoon de Dixons binnen. In Amersfoort werken ze bij de Dixons iig niet op reservering basis, dus als ze binnen zijn is het: Wie het eerst komt...
Anoniem: 117981
Ik denk dat als je er echt graag eentje wilt hebben en zo'n Dixons/Dynabyte/whatever winkel die niet met reserveringen werkt binnenloopt, vraagt wanneer ze vracht krijgen en diegene een tientje in z'n hand drukt om er eentje voor je vast te houden dat je er volgende week zeker een hebtDaLass schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:24:
[...]
Ik heb 1,5 ~ 2 Maand op de wachtlijst gestaan bij Nedgame in Amersfoort.
Afgelopen dinsdag was ik het zat en ben ik erachter gekomen dat ze bij Next-Level in Amersfoort import Wii's hadden (Duitse versie, PAL). Deze waren 270 euro, maar op voorraad.
Uiteindelijk heb ik dezelfde middag een NL PAL Wii gehaald bij Dixons voor de adviesprijs van 249 Euries.
Dus, je hebt bij Next-Level grote kans (zit in meerdere plaatsen), maar je betaald dan iets meer.
Of loop gewoon de Dixons binnen. In Amersfoort werken ze bij de Dixons iig niet op reservering basis, dus als ze binnen zijn is het: Wie het eerst komt...
Anoniem: 117508
Of bel gewoon alle speelgoedwinkels op in de buurt van de stad waar je woont. Ik heb amper 2 weken op de lijst gestaan en toen belde de lokale speelgoedwinkel van een dorpje in de buurt al op dat ie binnen was!Anoniem: 117981 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:38:
[...]
Ik denk dat als je er echt graag eentje wilt hebben en zo'n Dixons/Dynabyte/whatever winkel die niet met reserveringen werkt binnenloopt, vraagt wanneer ze vracht krijgen en diegene een tientje in z'n hand drukt om er eentje voor je vast te houden dat je er volgende week zeker een hebt
Anoniem: 216183
alstublieft dank u wel. afrekenen en zelda spelen =)'
dit was ong een goeie 3 weken geleden.
Zegt allemaal niet zo veel he.
Heb nu een wii maar wel 6-7 weken moeten wachtendestijds. Ben langs 15 lokale game en speelgoedboeren geweest. (O.a. Alkmaar, Heerhugowaard, Hoorn, Enkhuizen)Of bel gewoon alle speelgoedwinkels op in de buurt van de stad waar je woont.
Kunnen we nu EINDELIJK eens stoppen met goh die Wii kon ik zo ophalen verhalen? We wonen niet allemaal in Heutekneuterbreutedorp. Ik woon zelf al niet echt in de randstad en kan al niks vinden maar collega's van me in de randstadsteden kunnen HE LE MAAL niets krijgen.
[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2007 13:54 ]
Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 83.
erg grappig, maar sommige mensen (waaronder ik) heb het gewoon netjes van te voren gereserveerd en zelfs een dag voor de launch het kunnen bemachtigen. En als Rotterdam een heutekneuterbreutedorp is, dan weet ik het ook niet meer.........Max|Burn schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:51:
En jij woont ook in de randstad... ?..
Zegt allemaal niet zo veel he.
[...]
Heb nu een wii maar wel 6-7 weken moeten wachtendestijds. Ben langs 15 lokale game en speelgoedboeren geweest. (O.a. Alkmaar, Heerhugowaard, Hoorn, Enkhuizen)
Kunnen we nu EINDELIJK eens stoppen met goh die Wii kon ik zo ophalen verhalen? We wonen niet allemaal in Heutekneuterbreutedorp. Ik woon zelf al niet echt in de randstad en kan al niks vinden maar collega's van me in de randstadsteden kunnen HE LE MAAL niets krijgen.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Euh... Dit gaat weer over geheel wat andersMouki_9 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:56:
[...]
erg grappig, maar sommige mensen (waaronder ik) heb het gewoon netjes van te voren gereserveerd en zelfs een dag voor de launch het kunnen bemachtigen. En als Rotterdam een heutekneuterbreutedorp is, dan weet ik het ook niet meer.........
Dat behelpt de mensen die er geen hebben op dit momen en in de randstad wonen ook echt veel om te vertellen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Reserveren is sowieso een heel ander verhaal. Ik woonde destijds in Azie dus reserveren had niet zo'n zin in NL. Ik nam toen aan dat ik 3 maanden na launch toch wel een Wii kon halen..Nintendo had ooit nog geroepen dat er echt geen tekorten zouden zijn.. Verder is het zodat vele mensen met reserveringen als nog weken tot zelfs maanden moesten wachten. Niemand heeft er wat aan dat je (niet jij, maar mensen hier) hier loopt te roepen dat JIJ hem lekker wel hebt kunnen krijgen en dat het helemaal niet zo moeilijk is.Mouki_9 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:56:
[...]
erg grappig, maar sommige mensen (waaronder ik) heb het gewoon netjes van te voren gereserveerd en zelfs een dag voor de launch het kunnen bemachtigen. En als Rotterdam een heutekneuterbreutedorp is, dan weet ik het ook niet meer.........
Das goed nieuws. Dan kunnen ze meteen beginnen met Baten Kaitos 2 alsnog in europa uit te geven danwel te porten naar de Wii, want ik zit nog steeds te wachten...MetroidPrime schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:15:
Voor de Baten Kaitos fans: Monolith Soft, de ontwikkelaar van Xenosaga, Baiten Kaitos en Disaster: Day of Crisis, is sinds vandaag een first-party Nintendo ontwikkelstudio geworden.
[...]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Anoniem: 192104
Dit topic is gesloten.