Vandaag DBZ gekocht want die wou mijn broertje hebben. Nu een uurtje of 2 gespeeld en het ziet er goed uit, lijkt echt DBZ. Alleen ben ik net met de story mode begonnen en ik vind het een beetje onmogelijk. Die vijand blijft maar op je af komen en je hebt echt geen tijd om wat te doen, ik word constant het hele veld rond geschopt en kan zelf hooguit 1 of 2 klappen geven, vooral dat ''vast'' zitten in de aanval van de tegenstander zodat je niks kan doen is irritant. Opzich vind ik de controlls wel aardig werken (zal nog wel moeten wennen voordat het echt lekker gaat) maar het ontwijken vind ik echt kut. Sowieso is moeten bewegen om iedere keer te ontwijken al vervelend maar het feit dat ze zo dom zijn geweest om een naar beneden beweging te gebruiken en dat het vaak voor geen meter werk (ik zit als een idioot met dat ding naar beneden te meppen + stick een kant op maar goku doet geen aars) is een beetje irritant. Vooral die naar beneden beweging, zit je lekker op de bank, je hand rust op de bank, moet je naar beneden. Ze hadden elke beweging kunnen bedenken maar ze moeten zonodig degeene kiezen die het minst prettig werkt.
Met oefenen zal het allemaal wel goedkomen maar vind het wel kut dat de storymode niet wat makkelijker begint zodat je tenminste een beetje de feel van de game kan krijgen ipv dat je vanaf minuut 1 in elkaar word geschopt zonder dat je zelf ook maar iets kan doen (ja ik heb de hele practice gespeeld
).
Kan je trouwens ook meer dan 1 savegame gebruiken?
Met oefenen zal het allemaal wel goedkomen maar vind het wel kut dat de storymode niet wat makkelijker begint zodat je tenminste een beetje de feel van de game kan krijgen ipv dat je vanaf minuut 1 in elkaar word geschopt zonder dat je zelf ook maar iets kan doen (ja ik heb de hele practice gespeeld
Kan je trouwens ook meer dan 1 savegame gebruiken?