Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 8.755 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Vandaag DBZ gekocht want die wou mijn broertje hebben. Nu een uurtje of 2 gespeeld en het ziet er goed uit, lijkt echt DBZ. Alleen ben ik net met de story mode begonnen en ik vind het een beetje onmogelijk. Die vijand blijft maar op je af komen en je hebt echt geen tijd om wat te doen, ik word constant het hele veld rond geschopt en kan zelf hooguit 1 of 2 klappen geven, vooral dat ''vast'' zitten in de aanval van de tegenstander zodat je niks kan doen is irritant. Opzich vind ik de controlls wel aardig werken (zal nog wel moeten wennen voordat het echt lekker gaat) maar het ontwijken vind ik echt kut. Sowieso is moeten bewegen om iedere keer te ontwijken al vervelend maar het feit dat ze zo dom zijn geweest om een naar beneden beweging te gebruiken en dat het vaak voor geen meter werk (ik zit als een idioot met dat ding naar beneden te meppen + stick een kant op maar goku doet geen aars) is een beetje irritant. Vooral die naar beneden beweging, zit je lekker op de bank, je hand rust op de bank, moet je naar beneden. Ze hadden elke beweging kunnen bedenken maar ze moeten zonodig degeene kiezen die het minst prettig werkt.

Met oefenen zal het allemaal wel goedkomen maar vind het wel kut dat de storymode niet wat makkelijker begint zodat je tenminste een beetje de feel van de game kan krijgen ipv dat je vanaf minuut 1 in elkaar word geschopt zonder dat je zelf ook maar iets kan doen (ja ik heb de hele practice gespeeld ;)).

Kan je trouwens ook meer dan 1 savegame gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Ik heb het spel net 1 dag. Het spel begint gelijk goed, lees pittig. Zelfs bij Practice werd ik helemaal in elkaar geslagen. Ik had dan ook de Training eerst achterwege gelaten, niet echt slim van mij :X

Je moet echt heel wat oefenen voordat je echt aan het spel gaat beginnen, bepaalde combos moet je echt automatisch kunnen uitvoeren anders maak je weinig kans. Dus alleen Training is echt niet genoeg. Aircombos, follow ups moet je allemaal makkelijk kunnen doen, anders ben je gewoon kansen aan het weggooien om veel damage te geven. Maar idd, erg lekker spel om te spelen :)

Dit is trouwens wel een leuk lijstje van IGN: http://wii.ign.com/articles/781/781859p4.html

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:36:
Vandaag DBZ gekocht want die wou mijn broertje hebben. Nu een uurtje of 2 gespeeld en het ziet er goed uit, lijkt echt DBZ. Alleen ben ik net met de story mode begonnen en ik vind het een beetje onmogelijk. Die vijand blijft maar op je af komen en je hebt echt geen tijd om wat te doen, ik word constant het hele veld rond geschopt en kan zelf hooguit 1 of 2 klappen geven, vooral dat ''vast'' zitten in de aanval van de tegenstander zodat je niks kan doen is irritant. Opzich vind ik de controlls wel aardig werken (zal nog wel moeten wennen voordat het echt lekker gaat) maar het ontwijken vind ik echt kut. Sowieso is moeten bewegen om iedere keer te ontwijken al vervelend maar het feit dat ze zo dom zijn geweest om een naar beneden beweging te gebruiken en dat het vaak voor geen meter werk (ik zit als een idioot met dat ding naar beneden te meppen + stick een kant op maar goku doet geen aars) is een beetje irritant. Vooral die naar beneden beweging, zit je lekker op de bank, je hand rust op de bank, moet je naar beneden. Ze hadden elke beweging kunnen bedenken maar ze moeten zonodig degeene kiezen die het minst prettig werkt.

Met oefenen zal het allemaal wel goedkomen maar vind het wel kut dat de storymode niet wat makkelijker begint zodat je tenminste een beetje de feel van de game kan krijgen ipv dat je vanaf minuut 1 in elkaar word geschopt zonder dat je zelf ook maar iets kan doen (ja ik heb de hele practice gespeeld ;)).

Veel blok gebruiken :). In het begin gebruikte ik heel weinig blok, maar hoe verder je komt hoe meer je het nodig hebt. Ook veel de teleporteer-techniek gebruiken dmv vierpuntsdruktoets-beneden, op het juiste moment (net als ze willen slaan).
Zelf vind ik het naar beneden houden van de nunchuck niet hinderlijk, maar dat komt vooral doordat ik niet achterover gezakt op de bank zit, maar wat meer naar voren gebogen en echt in het spel :P. Want als je een kamehameha wil uitvoeren dan gaat dat niet lekker werken als je onderuit gezakt op de bank zit ;).
Maar goed, het is vooral veel oefenen en veel block/teleporteer gebruiken als de tegenstander aanvalt. Ook de counter-attack is altijd wel handig, waardoor je gelijk de overhand hebt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:36:

En ik meot zeggen het begin van het spel is moeilijker dan de latere tegenstanders. Niet omdat jij beter wordt maar het begint vrij pittig maar dat zwakt af. En die teleport move onder de knie krijgen en blokken leren idd :).

Tegenover gestelde is ook vaak waar. Jij kaan hem gewoon snel aanvallen en achterna racen en dan kan je hem ook behoorlijk afrossen (de CPU).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

FireMotion schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:21:
Over de genres: Je hoort het volgende de laatste tijd wel erg veel van gameproducenten:

"The Wii has incredibly innovated and intuitive controls.
That's why we decided to do something else: MINI GAMES. YAY!"

Dus daar eindigen de gameproducenten mee. Maar eigenlijk moeten ze met de innovatie meegaan: De controls daadwerkelijk gebruiken en integreren om hun games beter mee te maken, en NIET:
- van hun eigen genres af te stappen
- de controls gebruiken als truuk (ze moeten niet "gimmicky" aanvoelen)
Och, de meeste mensen hebben helemaal geen tijd om lang achter zo'n ding te zitten, daarom zijn developers meer richting de "kort maar krachtig" kant gegaan. Begrijp me niet verkeerd, ik kan ook uren op end gamen en ben dol op meeslepende verhalen.

En vergeet niet dat de meeste developers spellen niet zomaar uit hun mouw schudden. De Wiimote is wat betreft controllers een vreemde eend in de bijt, zeker als je beseft dat de ze nu net de "oude" controllers onder de knie hebben. Die dingen hadden 20 knoppen en meerdere pookjes (controls waren vaak ook ruk, zeker in het begin), terwijl de Wii met een stuk minder moet doen maar een onbeperkt aantal bewegingen kan omzetten naar acties. Ze moeten uitvogelen hoe ze dit goed aaneensluitend kunnen omzetten en dan ook nog zo dat de gebruiker er geen moeite mee heeft.

En hoe laat je de gebruiker wennen aan de controller en krijgen de developers ervaring met het programmeren voor de Wiimote? Minigames! Simpele concepten omzetten naar een leuke ervaring is goed voor de kennis van de developer.

Nofi, maar dit was dus echt wel te verwachten. Games zoals Zelda is een goed voorbeeld als uitzondering zijnde, maar uiteraard door Nintendo zelf die de hele technologie verzonnen heeft. De derde partijen moeten nog ff de ervaring opdoen en dan zul je ook langere, met goede controls geïntegreerde en meer uitgebreide games tegenkomen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 12:53
Tip voor de mensen die nog steeds wachten op een Wii. Next level in Hilversum heeft er een stuk of 7-8 staan. Ook wiimotes, classic controllers etc. Gisteren heb ik eindelijk na 5 maanden een classic controller kunnen kopen :)

Ze zitten ook in Amersfoort en Arnhem.

[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 21-04-2007 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
als ik de berichten van gisteren en vandaag in dit topic zo lees, lijkt het erop dat er weer een nieuwe lading wii's beschikbaar is in nederland.
Gisteren stond m'n bestelling via bol.com nog op "4-6 weken levertijd", vandaag is die melding verdwenen. Ben benieuwd of ie binnenkort verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 19:03
Op IGN staat een interview met de makers van Space Station Tycoon: http://wii.ign.com/articles/768/768580p1.html. Het lijkt me een leuk spelletje worden, mits niet al te duur. Het is wel grappig om te zien, hoe weinig manuren er in dat spel zitten vergeleken met bijv. Brawl (wat nog niet eens af is) of The Twilight Princess.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
IGN heeft een trailer van de Wii versie van Spider-Man 3. Het spel ziet er erg goed uit, in de trailer zijn lichteffecten te zien die ik tot nu toe alleen in de filmpjes van Super Mario Galaxy gezien heb. Het kan nog wel wat beter, maar dit is een begin. Nu alleen nog even de reviews afwachten om te zien of het spel net zo leuk zal zijn als Spider-Man 2.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 21-04-2007 13:08 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:43
Pfff Ik krijg het maar niet voor elkaar om met Prince of persia die reus te verslaan met de Wii :( ik ben al dagen bezig maar het wil gewoon niet lukken. Telkens als ik wil slaan dan is die reus me net weer voor (om de ogen eruit te steken) :(

Zijn er mensen die het al voor elkaar hebben gekregen met de wii ?

Ik baal er ontzettend van ! :(

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:06:
IGN heeft een trailer van de Wii versie van Spider-Man 3. Het spel ziet er erg goed uit, in de trailer zijn lichteffecten te zien die ik tot nu toe alleen in de filmpjes van Super Mario Galaxy gezien heb. Het kan nog wel wat beter, maar dit is een begin. Nu alleen nog even de reviews afwachten om te zien of het spel net zo leuk zal zijn als Spider-Man 2.
Vind je dat het spel er echt zo goed uitziet? Ik vind het eigenlijk vrij lelijk. De lichteffecten zijn op zich wel mooi, maar bijv. in Blur en zelfs Wii Sports heb je dat toch ook wel tot op zekere hoogte. Webslingen met Wiimote+chuck ziet er wel erg cool uit.

Volgens de IGN podcast komt er binnenkort meer nieuws over Metroid Prime 3 :9 :
Metroid Prime 3 - They are “hearing” there may be some news coming about the game sooner than you think. He said maybe more details, release date, but news should be coming.
en nog wat andere info:
Bozon said when talking to the SNK President, King of Fighter compilation was hinted coming to Wii, and the same with a Fatal Fury compilation. Both are scheduled to come to the PS2 at this time.

Guitar Hero 3 - Bozon is more excited about the Wii version more than the 360 version. Bozon spoke about new info twice and Matt edited both times.

Peer (head of IGN) says where is the drum game. Jessica says “well aren’t they coming” with…..she stops the two laugh.
Ik ben benieuwd!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 15:42:
[...]

Vind je dat het spel er echt zo goed uitziet? Ik vind het eigenlijk vrij lelijk. De lichteffecten zijn op zich wel mooi, maar bijv. in Blur en zelfs Wii Sports heb je dat toch ook wel tot op zekere hoogte. Webslingen met Wiimote+chuck ziet er wel erg cool uit.
Ik vind vooral de lichteffecten er goed uitzien, beter dan dat ik van het spel verwacht had. De omgevingen zijn wat simpel, maar het gaat hier wel om een spel waarin het grootste deel van New York op schaal wordt nagebouwd.
Volgens de IGN podcast komt er binnenkort meer nieuws over Metroid Prime 3 :9 :
Ik had eigenlijk verwacht niets meer over het spel te horen tot de E3. Ik gok dat het spel ergens rond augustus uit gaan komen, ongeveer rond dezelfde tijd als Halo 3.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IMO ziet het er niet beter uit dan de gemiddelde ps2 game. Belichting is niet echt geweldig, textures zijn niet echt scherp, de gebouwen zijn allemaal blokken dus dat doet de omgeving ook niet echt goed en overall vind ik het er gewoon een beetje leeg en saai uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:06:
Goeie trailer! Met name het einde (de kleine letters zeg maar) is grappig. Geestig dat de stem uit de games er in zit. Vind het Spiderman model er erg goed uitzien maar de omgevingen lijken van mindere kwaliteit. Bij mij gaat deze game er iig komen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 16:14
Grrr, iemand heeft op een soort boxart site een boxart voor MP3 gemaakt. Nu circuleert die op diverse nederlandse nieuwssites als US boxshot voor MP3 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
De Mii Database in de startpost (in de minifag http://gathering.tweakers...essages/1210430/0#wii_faq ) komt die nog een keer up? Ik heb net mijn eigen Mii aangemaakt, en wil hem wel delen :P

Ik had eigenlijk al mijn Mii gemaakt op een Wii van de broer van mijn vriendin in de USA. Deze heeft wel mijn Mii daar al opgestuurd, maar hij komt maar niet op het plein tevoorschijn? Er wordt steeds aangegeven dat er niemand is oid. Ik heb migratie enzo allemaal aanstaan + internet/wiiconnect24.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Die site zou up moeten zijn. Is ie nl wel geweest.

Overigens kun je er alleen je wii nummer inzetten, zodat anderen je aan kunnen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Was een beetje naar informatie aan het rondstruinen van Sin and Punishment; een N64 game welke alleen als NTSC-J uit is gebracht.

Nu vond ik op een site de volgende screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://platypuscomix.cartoonsdammit.com/interactive/sp00.jpg

Zou wel erg grappig zijn als ze die game op die datum (15 Juli 2007) op VC uit zouden brengen.

Nog maar een mooie screen:

Afbeeldingslocatie: http://platypuscomix.cartoonsdammit.com/interactive/sp02.jpg

Hoe zit het verder bij Nintendo met 21 November? Wat is/betekend die dag voor hen; het is gewoon tè toevallig?

Enkele voorbeelden:

Zelda Link to the past --> release 21 november 1992
Nintendo DS --> 21 november 2004
Zelda Ocarina of Time --> 21 november 1998
iQue hardware --> 21 november 2003
Sin and Punishment --> 21 november 2000

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Richard schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 21:41:
Hoe zit het verder bij Nintendo met 21 November? Wat is/betekend die dag voor hen; het is gewoon tè toevallig?

Enkele voorbeelden:

Meest gunstige dag voor release, ivm Kerst? Ik doe maar een gooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Enkele voorbeelden:

Dit is volgens mij een voorbeeld van het pigeonhole principle. Als je vier paar sokken hebt en deze over deze over drie lades verdeelt, dan is er minstens één lade met minstens twee paar sokken. Nintendo heeft meer dan 1000 spellen uitgebracht en er zijn maar 365 dagen in het jaar, dus is er minstens één datum waarop drie of meer spellen zijn uitgebracht. Dit is dus puur toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

pfff wat een afgang weer zeg... de zogenaamde boxart van Metroid Prime 3, net of Retro Studios met zoiets lelijks aan komt zetten :X . Damn dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt in Nederlands "Game journalistiek". Het is in ieder geval wel goed om te lezen dat er info onderweg is, volgens IGN dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Voor de mensen die met DBZ bezig zijn en wat sneller hele goede Z-Items willen hier een tip (letop dit kan als cheat gezien worden...)
spoiler:
Je kunt door alle 7 dragonballs te verzamelen hele goeie Z-items krijgen. Om makkelijk aan deze items te komen moet ik je eerste 5 delen van de Saiyan saga alle steden waar verder alleen iemand staat om te praten eens doorzoeken. De dragonballs liggen daar gewoon voor het oprapen. Als ze er niet liggen moet je gewoon de stad verlaten en weer in gaan. Hier liggen de balls:

Episode 00 - Mysterious Alien Warrior
Northern Capital - 7 - Star Dragon Ball
Eastern Capital - 3 - Star Dragon Ball
Southern Capital - 6 - Star Dragon Ball

Episode 01 - Kakarot
Eastern Capital - 1-Star Dragon Ball

Episode 02 - Common Enemy
Southern Capital - 4-Star Dragon Ball

Episode 03 - Gohan and Piccolo
Southern Capital - 2-Star Dragon Ball

Episode 04 - Saiyan Blood
Eastern Capital - 5-Star Dragon Ball

Afhankelijk van hoeveel geluk je hebt kun je in 5-15 min alle balls hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:23
Was een beetje naar informatie aan het rondstruinen van Sin and Punishment; een N64 game welke alleen als NTSC-J uit is gebracht.

Nu vond ik op een site de volgende screenshot:

[afbeelding]

Zou wel erg grappig zijn als ze die game op die datum (15 Juli 2007) op VC uit zouden brengen.
Ik zou er maar niet vanuit gaan. Tot nu toe heeft Nintendo alleen de first generation games uitgebracht. De games die dus ook gemakkelijker te emuleren zijn. Verwacht dus eerder Wave Race, Pilot Wings en Yoshi's Story. Ik vermoed zelf dat Nintendo moeite heeft om de veeleisende N64 games soepel en goed te emuleren.
Ook belachelijk dat ze de geen support hebben voor de Controller Pak en Rumble Pak. Dat soort dingen waren in de eerste emulators voor de PC al aanwezig. Ik vraag me dan al helemaal af of ze games die gebruik maken van de Expension Pak(4mb extra RAM) wel kunnen emuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me sterk dat ze moeite hebben om latere n64 goed te emuleren. Als de eerste games werken dan kan het niet anders dan dat je emulator sowieso al verruit het grootste gedeelte van de n64 goed ondersteund dus lijkt mij dat dat beetje extra dan zoveel moeite kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
BarôZZa schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:38:
[...]

Ik zou er maar niet vanuit gaan. Tot nu toe heeft Nintendo alleen de first generation games uitgebracht. De games die dus ook gemakkelijker te emuleren zijn. Verwacht dus eerder Wave Race, Pilot Wings en Yoshi's Story. Ik vermoed zelf dat Nintendo moeite heeft om de veeleisende N64 games soepel en goed te emuleren.
Dat is volgens mij onzin. Nintendo had al voor de Gamecube een vrijwel volledig werkende emulator voor de Gamecube, deze werd op The Legend of Zelda: Collector's Edition en de Wind Waker Limited Edition gebruikt om Ocarina of Time en Majora's Mask te emuleren. Hackers hebben deze emulator gekraakt om andere N64 spellen te spelen en de meeste spellen werkten gewoon zonder enige problemen. De Wii is volledig compatible met de Gamecube, dus Nintendo gebruikt waarschijnlijk toch deze emulator voor de Virtual Console. Bovendien was Ocarina of Time helemaal geen first-gen spel op de N64 en belastte het systeem juist veel meer dan de echte first-gen spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
En daarbij worden japanse spellen niet op de europese VC uitgebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
jip_86 schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:36:
En daarbij worden japanse spellen niet op de europese VC uitgebracht :)
Daar komt waarschijnlijk verandering in. Nintendo overweegt nu om spellen ook buiten de oorspronkelijke regio uit te brengen. Mother 3 is een voorbeeld wat door Reggie genoemd werd, het spel is in Japan op de GBA uitgebracht, maar het is voor Nintendo te riskant om het spel in het westen op de GBA uit te brengen. Als Nintendo het spel echter op de Virtual Console uitbrengt en alleen de westerse Earthbound/Mother fans kopen het spel, dan is dat voor Nintendo voldoende om er in het westen winst op te kunnen maken, ondanks de relatief lage verkoopcijfers. Super Mario RPG is ook genoemd als een spel dat nooit Europa haalde, maar toch mogelijk op de Virtual Console uit zal komen.

Ik hoop alleen dat de spellen die Europa nooit gehaald hebben gewoon op 60Hz blijven draaien, dat zal het voor Nintendo een stuk makkelijker en goedkoper maken(dus is er een grotere kans dat wij de spellen krijgen!) en wij hoeven dan geen mislukte 50Hz-ports te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ff een tijdje DBZ gespeeld en gaat nu wat beter :) alleen is de wiimote overuidelijk niet bedoelt voor fighters want ik ga kapot van de kramp in mijn hand. Wat ik ook niet snap in het spel is waarom ik als ik weer eens de arena door word gekicked zonder dat je er wat aan kan doen opeens als een idioot op A moet gaan rammen. Dat is echt zo vervelend, moet je opeens weer als een getikte A gaan drukken voordat je weer eens wat kan doen. Leg je op de grond, tegen de tijd dat je klaar bent met drukken krijg je weer een lading Ki blasts over je heen. Tegen sterke ventjes ben ik echt alleen maar A aan het rammen. Dat je combo's niet kan ontwijken of stoppen vind ik ook wel gaar. Dat zou je moeten kunnen voorkomen met teleporten maar in die skill list staat dat er weer niet bij en die dingen uit de training kan ik niet allemaal onthouden in 1x. Ook zijn sommige moves denk niet uit te voeren, je moet eerst een halfuur knoppen drukken (en die domme omlaag beweging word gewoon 9 van de 10 keer niet geregistreerd bij mij) waar je dus niet de tijd voor hebt :P

Wat me wel meevalt is de 2p mode :) dit is echt de eerste game die ik speelbaar vind in 2p, je ziet genoeg in beeld itt bv exitetruck wat voor geen meter werkt met 2 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:25
Anoniem: 93354 schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:48:
Net ff een tijdje DBZ gespeeld en gaat nu wat beter :) alleen is de wiimote overuidelijk niet bedoelt voor fighters want ik ga kapot van de kramp in mijn hand. Wat ik ook niet snap in het spel is waarom ik als ik weer eens de arena door word gekicked zonder dat je er wat aan kan doen opeens als een idioot op A moet gaan rammen. Dat is echt zo vervelend, moet je opeens weer als een getikte A gaan drukken voordat je weer eens wat kan doen. Leg je op de grond, tegen de tijd dat je klaar bent met drukken krijg je weer een lading Ki blasts over je heen. Tegen sterke ventjes ben ik echt alleen maar A aan het rammen. Dat je combo's niet kan ontwijken of stoppen vind ik ook wel gaar. Dat zou je moeten kunnen voorkomen met teleporten maar in die skill list staat dat er weer niet bij en die dingen uit de training kan ik niet allemaal onthouden in 1x. Ook zijn sommige moves denk niet uit te voeren, je moet eerst een halfuur knoppen drukken (en die domme omlaag beweging word gewoon 9 van de 10 keer niet geregistreerd bij mij) waar je dus niet de tijd voor hebt :P

Wat me wel meevalt is de 2p mode :) dit is echt de eerste game die ik speelbaar vind in 2p, je ziet genoeg in beeld itt bv exitetruck wat voor geen meter werkt met 2 spelers.
Ben het helemaal met je eens.
En nog iets: Word je niet HELEMAAL gestoord van die loading times iedere keer?
Het maakt me helemaal gek, vooral omdat je ook nog is dat leuke balletje kan laten bewegen..een soort spasme laat me steeds als een gek met die nunchuk bewegen als er na ieder gevecht en klein filmpje weer wat geladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
I.v.m. thanksgiving en Black Friday?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 20:23
Anoniem: 93354 schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:17:
Lijkt me sterk dat ze moeite hebben om latere n64 goed te emuleren. Als de eerste games werken dan kan het niet anders dan dat je emulator sowieso al verruit het grootste gedeelte van de n64 goed ondersteund dus lijkt mij dat dat beetje extra dan zoveel moeite kost.
Onzin, zie maar eens het verschil tussen een emulator als UltraHLE en Nemu. De eerste was één van de eerste emulators en werkte via het snelle, maar minder compatible High Level emulation principe. De tweede werkt met mid-level emulation waardoor er veel meer games werken, maar wel veel trager.
MetroidPrime schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:32:
[...]

Dat is volgens mij onzin. Nintendo had al voor de Gamecube een vrijwel volledig werkende emulator voor de Gamecube, deze werd op The Legend of Zelda: Collector's Edition en de Wind Waker Limited Edition gebruikt om Ocarina of Time en Majora's Mask te emuleren. Hackers hebben deze emulator gekraakt om andere N64 spellen te spelen en de meeste spellen werkten gewoon zonder enige problemen. De Wii is volledig compatible met de Gamecube, dus Nintendo gebruikt waarschijnlijk toch deze emulator voor de Virtual Console. Bovendien was Ocarina of Time helemaal geen first-gen spel op de N64 en belastte het systeem juist veel meer dan de echte first-gen spellen.
Die emulator was ook slechts beperkt compatible:

N64 Compatibility:
The emulators from Nintendo work nearly perfectly, however, they are only compatible to an extent. My testing of the NES hasn't been extensive, but I know that Ninja Gaiden, Yo Noid! and Metroid are just a few of the games that work perfectly. The only requirements are that the rom size is under 256Kb, and the rom uses the first (and earliest) mapper, #1. A program I will mention later on will let you know if the rom you load works of not. As for the N64, the emulator itself came with a list of games that Nintendo built in, which I assume they wanted the thing to be compatible with. Those games are:
Animal Forest
Cruise'n USA
Dr. Mario
Legend of Zelda
Mario 64
Mario Kart
Mario Party 1
Mario Party 2
Mario Party 3
Panel de
PaperMario
Pilotwings
Pokemon Stadium
Starfox
YoshiStory
Zelda: Ocarina of Time

Kortom, zo'n beetje de games die met High-Level emulation konden draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er zijn wat meer details over het online features van Mario Smash Football:
ONM: Mario Strikers Charged is the first wifi game for the Wii in the UK. Has that put pressure on you to get it right?

MI: (Mike Inglehart, Next Level Games): Our main goal is to ensure a quality gameplay experience so we’ve had to make a lot of design choices that all us to deliver that. We’ve never had to compromise anything that’s limited our wifi feature set; this game is about multiplayer and thats’s been our focus from the beginning.

ONM: Will we be able to play people from all over the world or are we limited to specific regions?

MI: Wifi in Mario Strikers Charged is region specific so we can ensure a quality gameplay experience. The game is very twitch based and reactive, so it’s important for us to keep lag to a minimum.
Blijkbaar kun je dus waarschijnlijk alleen tegen mensen in Europa spelen. Dat is op zich wel jammer. Maar ik ben benieuwd waar ze dat mee bepalen, dus hoe dat werkt bij geimporteerde consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Hoedje schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:14:
Er zijn wat meer details over het online features van Mario Smash Football:

[...]

Blijkbaar kun je dus waarschijnlijk alleen tegen mensen in Europa spelen. Dat is op zich wel jammer. Maar ik ben benieuwd waar ze dat mee bepalen, dus hoe dat werkt bij geimporteerde consoles.
In het geval van Mario Smash Football vind ik het niet heel erg. Voetbal is toch vooral bekend in Europa, en vooral ook geliefd in Europa. Als ze maar geen regio lock erop gooien met een spel als Brawl, of eventueel Metroid Prime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Komt een beetje vreemd op me over. Als ik CSS tegen iemand in de US speel dan gaat dat toch ook goed. Waarom zou dat voor MSC dat niet werken :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Vanitas schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:12:
Komt een beetje vreemd op me over. Als ik CSS tegen iemand in de US speel dan gaat dat toch ook goed. Waarom zou dat voor MSC dat niet werken :?
Bij consoles is meestal één console de server ofwel host van een spel. Bij computerspellen, sowieso bij CSS, er meestal een dedicated server die het spel host. Het hangt er vanaf waar die server staat of er sprake is van lag en hoe veel lag er is. Maar over het algemeen is de server dan geen probleem en gaat het om de gebruikers. Bij een console gaat het dus om de gebruikers en de server. Maar je zou toch moeten zeggen dat ze daaromheen kunnen werken.

Zo lang het goed werkt heb ik er niet echt problemen mee. Ik hoop alleen niet dat dat nu voor alle Wifi connection spellen gaat werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 22-04-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Hier meer mensen die problemen hebben met het Winkelkanaal, vanmorgen Lylatwars gedownload probeer nu op het kanaal te komen maar hij blijft op het scherm verbinding maken met server staan. Het ligt niet aan mijn internet connectie aangezien alle andere kanalen inclusief het internet kanaal gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 104593 schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:54:
Hier meer mensen die problemen hebben met het Winkelkanaal, vanmorgen Lylatwars gedownload probeer nu op het kanaal te komen maar hij blijft op het scherm verbinding maken met server staan. Het ligt niet aan mijn internet connectie aangezien alle andere kanalen inclusief het internet kanaal gewoon werken.
Nee, vanmiddag gedownload, samen met pacman (ik moest van mijn nostalgische ik) maar hier doet alles het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hoedje schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:28:
[...]

Bij consoles is meestal één console de server ofwel host van een spel. Bij computerspellen, sowieso bij CSS, er meestal een dedicated server die het spel host. Het hangt er vanaf waar die server staat of er sprake is van lag en hoe veel lag er is. Maar over het algemeen is de server dan geen probleem en gaat het om de gebruikers. Bij een console gaat het dus om de gebruikers en de server. Maar je zou toch moeten zeggen dat ze daaromheen kunnen werken.

Zo lang het goed werkt heb ik er niet echt problemen mee. Ik hoop alleen niet dat dat nu voor alle Wifi connection spellen gaat werken.
Ah ja, dat is wel een goed punt. :)

Maar dan zou ik zeggen, geef de consument een keuze. Als je met mensen over de hele wereld wilt spelen, dan moet je af en toe een beetje lag maar voor lief nemen. Nu beperk je het aantal spelers wat te vinden is voor een potje gamen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan de andere kant, of de server of de wii waar ik naar wil connecten nou in amerika staat zou opzich ook niet zoveel uit moeten maken zolang degeene met een wii maar een beetje een degelijke uploadverbinding heeft. En anders zou je ook nog altijd een sorteer optie op ping kunnen inbouwen. Vind het sowieso jammer dat je geen games kan zien, dan zou je tenminste nog een beetje redelijk servers van vrienden kunnen vinden zonder het friendcode gemier en aangezien je niet kan chatten zou dit voor de veiligheid van de kleine kindjes toch niks uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Vanitas schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:03:
[...]

Ah ja, dat is wel een goed punt. :)

Maar dan zou ik zeggen, geef de consument een keuze. Als je met mensen over de hele wereld wilt spelen, dan moet je af en toe een beetje lag maar voor lief nemen. Nu beperk je het aantal spelers wat te vinden is voor een potje gamen...
Ik ben ook heel benieuwd. Misschien dat dit alleen geldt voor matchmaking en dat je met behulp van friendscodes wel mensen uit alle regio's kan toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vanavond nog maar eens even Burnout2 in de Wii gedaan... had gelijk al 18x burnouts te pakken :) ik verleer het dus nog niet zo snel. ;) Wel had ik grote moeite om daarna mijn cube controller erweer uit te krijgen zeg :/ was echt beetje minder.

Wie heeft er trouwens bij Wii Play Tafeltennis een achtelijk recoor? een maat van mij heeft nu 192... en dat vind ik al vrij hoog... wie heeft er hoger?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167335

Ik heb een klein probleempje.. Mijn wii vind mijn draadloze netwerk niet!
Drama, ik krijg allemaal netwerkjes tezien.. Alleen meeliften op andermans verbinding vind ik niet netjes. Iemand tips om toch mijn wii op internet te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 167335 schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:13:
Drama, ik krijg allemaal netwerkjes tezien.. Alleen meeliften op andermans verbinding vind ik niet netjes. Iemand tips om toch mijn wii op internet te krijgen?
Mycom heeft usb-stickjes van 20 euro die perfect met je Wii werken ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167335

Michael Knight schreef op maandag 23 april 2007 @ 08:03:
[...]

Mycom heeft usb-stickjes van 20 euro die perfect met je Wii werken ;)
Ik ga toch geen geld uitgeven aan dingen die horen te werken? Heb namelijk gewoon een draadloos netwerk thuis. Dus lijkt me dat het moet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 28-06 15:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 167335 schreef op maandag 23 april 2007 @ 08:43:
[...]

Ik ga toch geen geld uitgeven aan dingen die horen te werken? Heb namelijk gewoon een draadloos netwerk thuis. Dus lijkt me dat het moet kunnen?
Kun je je draadloos netwerk niet op onzichtbaar zetten ofzo? En als je bij verbinding gewoon je netwerk gegevens invoert, heb je dan ook geen verbinding?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 167335 schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:13:
Om je te helpen hebben we toch iets meer gegevens nodig dan dat. Welke router heb je bv? Heb je macfiltering aan? WEP/ WPA/ WPA2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
http://wii.xin-evil.com/ccdb/ werkt nog steeds niet ;( ik wil mijn dat mijn Mii vriendjes krijgt!

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-06 14:43

Snippertje

Light up your life

Zo net dragonballz storymode 100% uitgespeeld. Heb ook met Ultimate battle z alle nieuwe characters unlocked. Heb nu eindelijk alle characters dus :P Moet nu nog maar 1 course bij Ultimate battle z en moet nog even het toernooi doen. Staat trouwens best vet als je all gassies hebt :P Mijn sterkste is Gogeta ssj4 met level 103.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Oplossing voor sommige VC-spellen icm component?

Edit: schijnt alleen problemen zoals dit op dit lossen:
Afbeeldingslocatie: http://tinypic.ca/images/viu1176990911x.jpg
I did little talking with my sources today, and we should see quite soon firmware update that fixes all component cable related issues by adding special interlaced mode to the VC games. You can already access this special mode in following games:

Super Mario Bros.
The Legend of Zelda
Donkey Kong Country
Super Castlevania IV
Legend of Zelda: A Link to the Past
Legend of The Mystical Ninja
Punch-Out!!

Interlaced mode can be accessed by doing following:

1. Update game via shop
2. Start the game.
3. Press Home button.
4. Plug in your nunchuck.
5. Find your way to the manual of the game.
6. Press A, 2 and Z at the same time.
7. You should hear sound, and the game is in interlaced-mode.

There. From what I gathered, this will be only temporary solution.
Bron

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 23-04-2007 11:53 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Razor.Timo schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:25:
Zo net dragonballz storymode 100% uitgespeeld. Heb ook met Ultimate battle z alle nieuwe characters unlocked. Heb nu eindelijk alle characters dus :P Moet nu nog maar 1 course bij Ultimate battle z en moet nog even het toernooi doen. Staat trouwens best vet als je all gassies hebt :P Mijn sterkste is Gogeta ssj4 met level 103.
Ik ben pas op 51% in story mode en weet eigenlijk niet hoe ik alle characters moet unlocken. Heb wel al een Goku op level 101...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb DBZ nu ook een beetje door, ben nog in de Saiyan saga maar nu met ventjes eindelijk levellen is het opeens een stuk makkelijker (al wil ontwijken nogsteeds voor geen meter lukken). Die ultimate attack van Tenshinhan is echt vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Razor.Timo schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:25:
Ik ben in het begin van de Buu Saga, en alle saiyans zijn al over level 100. Goku is 123 atm :). Maar Krillin is toch beter. Krillin op level 80 is al unbeatable! Hij laad gewoon te snel op dus ja kan bijna de hele tijd kamehameha's doen en dat soort spul best leuk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

Volgende week ligt de Wii LAN in de winkel of heeft iemand hem al ergens zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Anoniem: 117508 schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:02:
Volgende week ligt de Wii LAN in de winkel of heeft iemand hem al ergens zien liggen?
Ik vind het wel heel slecht van Nintendo dat ze hun eigen LAN adapter zo laat uitbrengen...
Zelf heb ik al een paar maand die van Datel en die doet het perfect.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de beschikbaarheid van de Wii in belgie? Misschien ga ik in de mei vakantie even langs bij onze zuiderburen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104

Azer schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:38:
Weet iemand hoe het zit met de beschikbaarheid van de Wii in belgie? Misschien ga ik in de mei vakantie even langs bij onze zuiderburen ;)
als je geluk hebt is die daar tekoop maar je hebt net zoveel kans hier als daar alleen in duitsland heb je meer kans maar ook lang niet overal !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb vandaag even op een PS3 demopod Motorstorm gespeeld. De grfx zijn inderdaad indrukwekkend maar toch kijk je daar snel doorheen. Dan ga je het toch vergelijken met Excite Truck en dan vind ik die game toch leuker spelen (met name door de snelheid en de jumps). Uiteraard is het geen eerlijke vergelijking. Wat Motorstorm wel heeft is meerdere voertuigen die aan de race meedoen. Maar heeft ook compleet niet kloppende crashes. Zo ben ik een keer (vrij langzaam) van een rots afgereden en dan krijg je een ontploffing waarbij je opeens de lucht in stuitert etc.
Doel van dit verhaaltje is dat ik geen reden heb gezien om mijn Wii voor een PS3 in te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

[b][message=27901805,noline]Wel had ik grote moeite om daarna mijn cube controller erweer uit te krijgen zeg :/ was echt beetje minder.
Dit had ik ook, ik dacht al dat het aan mij lag.

Ik speel nu NGC Harvest Moon op de Wii. Misschien niet zo populair bij jullie, of wel? :) Ik vind het erg leuk en er komen steeds weer dieren, spullen e.d. bij

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 46089 op 23-04-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 46089 schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:56:
[...]

Dit had ik ook, ik dacht al dat het aan mij lag.

Ik speel nu NGC Harvest Moon op de Wii. Misschien niet zo populair bij jullie, of wel? :) Ik vind het erg leuk en er komen steeds weer dieren, spullen e.d. bij
Mijn zusje is helemaal gek van harvest moon. Hoezo had je eigelijk moeite met je controller uit je Wii krijgen:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

Razor.Timo schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:12:
[...]

Mijn zusje is helemaal gek van harvest moon. Hoezo had je eigelijk moeite met je controller uit je Wii krijgen:S?
Controllers van bijv de Playstation kan ik makkelijk verwijderen, maar de Gamecube controller zat vrij vast en die kreeg ik niet meteen los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:11:
Heb vandaag even op een PS3 demopod Motorstorm gespeeld. De grfx zijn inderdaad indrukwekkend maar toch kijk je daar snel doorheen. Dan ga je het toch vergelijken met Excite Truck en dan vind ik die game toch leuker spelen (met name door de snelheid en de jumps). Uiteraard is het geen eerlijke vergelijking. Wat Motorstorm wel heeft is meerdere voertuigen die aan de race meedoen. Maar heeft ook compleet niet kloppende crashes. Zo ben ik een keer (vrij langzaam) van een rots afgereden en dan krijg je een ontploffing waarbij je opeens de lucht in stuitert etc.
Doel van dit verhaaltje is dat ik geen reden heb gezien om mijn Wii voor een PS3 in te ruilen.
Dat is natuurlijk wel makkelijk vergelijken met 1 spel. Resistance lijkt mij bijvoorbeeld wel een stuk leuker dan elke andere shooter op de Wii. Met dat soort games moet je dan wel concluderen dat je je Wii maar om moet ruilen.

Ik zou mijn Wii sowieso niet snel inruilen tegen 1 van de andere 2. Misschien dat er op termijn nog wel een 360 bij komt. Maar ik vind dat tot nu toe de PS3 en ook X360 voornamelijk 13 in een dozijn titels hebben. Het is gewoon veel van wat we de vorige generatie al zagen, maar dan in 720p. Bij de Wii heb ik nu al meerdere titels waarvan deze met klassieke controls niet zo leuk waren geweest (Wii Sports, WarioWare:SS, MonkeyBall en toch ook wel Rayman Raving Rabbids). Dat soort titels heb ik op de andere 2 nog niet gezien (Op misschien Viva Piñata na).

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
In de V.S. is net Battle Lode Runner op de Virtual Console uitgebracht. Op zich misschien niet zo heel bijzonder, behalve voor het feit dat Battle Lode Runner nog nooit buiten Japan is uitgebracht. Volgens mij is Battle Lode Runner daarmee het eerste spel dat buiten de oorspronkelijke regio is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Laatst online: 28-06 15:38
Aap schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:40:
Wie heeft er trouwens bij Wii Play Tafeltennis een achtelijk recoor? een maat van mij heeft nu 192... en dat vind ik al vrij hoog... wie heeft er hoger?
Ik heb op dit moment 200 nog wat geloof ik, maar moet hoger kunnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:11
Anoniem: 117508 schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:02:
Ik heb hem een paar weken geleden al gekocht in de Mediamarkt in Utrecht. Ze hadden er daar 4 liggen. Hij werkt perfect.
Anoniem: 192104 schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:09:
[...]

als je geluk hebt is die daar tekoop maar je hebt net zoveel kans hier als daar alleen in duitsland heb je meer kans maar ook lang niet overal !!
In Duitsland is die zeker te koop! Ik was van het weekend in Duitsland en ik ben in een aantal vestigingen van Saturn geweest. Ze hadden er daar in iedere vestiging zeker wel een stuk of 20 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

http://www.evilgamerz.com...s&showcomments=1&id=10362

Dat suckt toch wel hard :( Waarom kan dit in alle andere spellen wel maar niet met dit spel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Welke andere spellen zijn er online dan?

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 23-04-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
jip_86 schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:57:
Welke andere spellen zijn er online dan?
Het is bij vrijwel alle DS NWFC titels mogelijk, dus dan zou het op de Wii ook mogelijk moeten zijn.

Ik vind het bij dit spel alleen niet zo heel erg. Voetbal is toch niet zo populair in de V.S., dus volgens mij mis je niet zoveel als je niet tegen mensen uit andere regio's kan spelen. Het is eigenlijk alleen erg als je zelf in de V.S. woont, het gebrek aan populariteit van voetbal daar zou er voor kunnen zorgen dat het matchmaking proces wat minder snel is.

Is er al eigenlijk iets bekend over de andere online features van het spel? Zelf een toernooi kunnen opzetten is IMHO een must voor een online voetbalspel. Over toernooien gesproken, misschien is een GoT online Mario Strikers toernooi een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:58:
[...]

Over toernooien gesproken, misschien is een GoT online Mario Strikers toernooi een idee?
Count me in! Lijkt me een erg leuk plan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:58:
[...]
Is er al eigenlijk iets bekend over de andere online features van het spel? Zelf een toernooi kunnen opzetten is IMHO een must voor een online voetbalspel. Over toernooien gesproken, misschien is een GoT online Mario Strikers toernooi een idee?
Dat is zelf een erg goed idee en ik denk dat het wel kan:
Mario Strikers Charged Football bevat niet alleen een snoeiharde stand voor één speler, maar ondersteunt ook vierspeleractie via Nintendo Wi-Fi Connection, wat je in staat stelt toernooien te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Het is ZO zonde dat DBZ:BT2 geen multiplayer ondersteund (via wifi), echt.. daar baal ik echt heel hard van. Het is een moeilijke game die flinke hoeveelheid skills nodig heeft, echt een perfecte multiplayer game. :'(

ow, en mocht je de besturing niet zo fijn vinden met de wiimote (ik vind het een erg fijne besturing), dan kan je ook nog de classic controller of gamecube controller gebruiiken aangezien die beide ondersteund worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 23-04-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:11:
Wat ik tot nog toe van Motorsport heb gezien vond ik nogal slow motion, als je begrijpt wat ik bedoel. Geen enkel gevoel van snelheid. Maar goed, het is nog maar een launchgame.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb die F1-game gespeeld op de AutoRAI.. HOT DAMN..
Alleen al om dat spel zou ik een PS3 kopen. Dikke graphics en een geluiiid :9

Maar goed, ik ben afgelopen weekend begonnen aan Excite Truck en dat is ook echt weer een fijn spel. Multiplayer is ook goed te doen. Helaas heb ik tot nu toe alleen maar een goede tegenstander gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117508

lethargy schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:09:
[...]

Ik heb hem een paar weken geleden al gekocht in de Mediamarkt in Utrecht. Ze hadden er daar 4 liggen. Hij werkt perfect.

[...]
psychoclown schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:23:
[...]

Ik vind het wel heel slecht van Nintendo dat ze hun eigen LAN adapter zo laat uitbrengen...
Zelf heb ik al een paar maand die van Datel en die doet het perfect.
Dan denk ik dat het eentje van Datel is en niet van Nintendo zelf. Ik wacht gewoon op die van Nintendo zelf. Gewoon niet veel vertrouwen in 3rd party accessoires!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:23

Hironshy

Orooo!!!

Mario Strikers interview over online play:
http://www.jeux-france.co...rio-strikers-charged.html

Ziet er heel basic uit allemaal. Zolang het zonder lag werkt hoor je mij niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

Vandaag even rondgekeken (Phoenix, AZ) of ik nu een Wii kon krijgen, maar helaas, weer geen in de winkel.

Toys'r'us had er 45 zondagochtend en waren binnen anderhalf uur uitverkocht. Best Buy had er 15 en waren ook uitverkocht. Target had er 0. EB games kon mij niks vertellen omdat de vorige keer de UPS mensen waren overvallen.

Begint me nu een beetje de keel uit te hangen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:10:
Ik heb die F1-game gespeeld op de AutoRAI.. HOT DAMN..
Alleen al om dat spel zou ik een PS3 kopen. Dikke graphics en een geluiiid :9

Maar goed, ik ben afgelopen weekend begonnen aan Excite Truck en dat is ook echt weer een fijn spel. Multiplayer is ook goed te doen. Helaas heb ik tot nu toe alleen maar een goede tegenstander gevonden.
Ik vond die F1 game juist niks. Vond het niet echt spectaculair eruit zien (die auto's glimmen ook veel te veel) en vond het ook niet echt het F1 gevoel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ik heb nu ook die wii lan adapter van datel en dat ding werkt perfect geen probs gehad so far ja alleen kapotte ethernet kabel maja :D maar heb nu ook sinds zaterdag een DS. weet iemand of ik dat ding via de wii kan laten connecten en dan via de wii met de ds online kan spelen of meot je daar perse zon gaar ding usb kopen.?

Gisteren nog maar weer even zelda gespeeld wat haalt dat spel de ware mij zien man :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
L3TUC3 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 06:54:
Vandaag even rondgekeken (Phoenix, AZ) of ik nu een Wii kon krijgen, maar helaas, weer geen in de winkel.

Toys'r'us had er 45 zondagochtend en waren binnen anderhalf uur uitverkocht. Best Buy had er 15 en waren ook uitverkocht. Target had er 0. EB games kon mij niks vertellen omdat de vorige keer de UPS mensen waren overvallen.

Begint me nu een beetje de keel uit te hangen.
In Hilversum stonden er vrijdag een stuk of 8. Die winkel zit ook in Arnhem en Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104

heeft iemand al een wii uitgelevert gekregen door neckerman ?? de afgelopen weken ??
hoop dat die vandaag binnen komt want bij de intertoy's enschede was er geen wacht lijst meer
maar er stonden ook geen wii's meer in de schappen anders had ik er wel 1tje mee genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hironshy schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 02:33:
Mario Strikers interview over online play:
http://www.jeux-france.co...rio-strikers-charged.html

Ziet er heel basic uit allemaal. Zolang het zonder lag werkt hoor je mij niet klagen.
_/-\o_

Wow, dit is interessant! Het hele spel wordt uit de doeken gedaan, de verbeteringen lijken me geweldig. Het spel ziet er super uit, veel meer mogelijkheden en speelmodi. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de megastrike een verbetering vind t.o.v. de superstrike :).

*O* Online ziet er heel goed uitgewerkt uit! *O* Co-op klinkt interessant: je kunt online 2 tegen 2 spelen met twee Wii's. En er is een "best player of the day" wat wordt aangegeven met je Mii (als je het bent geworden). De Mii's worden ook gebruikt om profielen te maken in het spel en je moet dus per Mii weer een nieuwe lijst met friendscodes maken. Interessanter is dat alle statistieken per Mii worden bijgehouden! Je kunt zien hoeveel vrienden er online zijn. Daarbij kun je ook zien hoeveel tijd er nog over is van het seizoen, wat elke keer 3 maanden duurt.

Je kunt ranked en unranked spelen. Het eerste is voor je plaats in het klassement. Daarvoor hoef je geen friendscodes te gebruiken en hij connect automatisch met een gelijkwaardige tegenstander. Als je disconnect voordat een wedstrijd voorbij is, dan krijg je strafpunten. Je krijgt verder punten voor doelpunten, winnen en verliezen. Het tweede, unranked, is tegen je vrienden. Je kunt bij allebei ook met een vriend spelen. Het opzetten van een spel ziet er ook soepel en vrij snel uit.

Daarbij komt er nog veel meer interessante informatie uit naar voren. Zo kregen ze het niet voor elkaar om het spel even leuk (met snelle gameplay) te maken als het eerste deel, als ze teveel motion controls gingen gebruiken. Ik denk dat dat ook een serieuze beperking zal zijn bij Smash Bros. Dat spel heeft ook een hele snelle gameplay en daarom zal dat waarschijnlijk ook lastig zijn (misschien wel onmogelijk) om toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Smoonshine schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:23:
[...]

Dat is natuurlijk wel makkelijk vergelijken met 1 spel. Resistance lijkt mij bijvoorbeeld wel een stuk leuker dan elke andere shooter op de Wii. Met dat soort games moet je dan wel concluderen dat je je Wii maar om moet ruilen.

Ik zou mijn Wii sowieso niet snel inruilen tegen 1 van de andere 2. Misschien dat er op termijn nog wel een 360 bij komt. Maar ik vind dat tot nu toe de PS3 en ook X360 voornamelijk 13 in een dozijn titels hebben. Het is gewoon veel van wat we de vorige generatie al zagen, maar dan in 720p. Bij de Wii heb ik nu al meerdere titels waarvan deze met klassieke controls niet zo leuk waren geweest (Wii Sports, WarioWare:SS, MonkeyBall en toch ook wel Rayman Raving Rabbids). Dat soort titels heb ik op de andere 2 nog niet gezien (Op misschien Viva Piñata na).
Het is een waardeloze vergelijking, maar wat ik wilde zeggen is dat ik vrij snel door de graphics heen keek en toen bleef er weinig voor me over. Sowieso kun je eigenlijk niet oordelen op basis van zo'n demo natuurlijk maar het viel me gewoon op.
In een eerdere post zei ik dat ik hoop dat er X360/PS3 type games ook nog wel naar de Wii komen. Daarmee bedoel ik dan met name FPS games. Ik vond de FPS games die op de Wii gespeeld heb erg lekker spelen (met Red Steel als beste) en hoop dat er meer zullen volgen (van mij part beginnen ze met een Time splitters 3 port...). PES valt ook in deze categorie maar die komt als het goed is al naar de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ever_zwijn
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-01 12:03
Kadonder schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:49:
[...]

Ik heb op dit moment 200 nog wat geloof ik, maar moet hoger kunnen >:)
Ik heb 199. Ik vermoed dat 200 goed is voor een platinum medaille, slaat de cpu er toch wel gewoon naast op 199. Waarschijnlijk zo geprogrammeerd. Anyway, stom spel eigenlijk als je alleen speelt, wil gewoon die platinum medaille nog wel eens halen, maar heb het niet meer geprobeerd.

Nu 4 dagen in de cel gezeten bij RRR, en het valt me eigenlijk ook een beetje tegen. Nu al spelletjes tegenkomen waarbij je gewoon hetzelfde moet doen als in een ander spel (voorbeeld remote en nunchuck beurtelings op en neer bewegen). Beetje saai op die manier. Alleen de eindspelletjes vallen nog enigszins mee (de railshooter, hier geleerd wat het is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 07:59
Pheno79 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:25:
[...]

In Hilversum stonden er vrijdag een stuk of 8. Die winkel zit ook in Arnhem en Amersfoort.
Ehm, Phoenix AZ ligt niet echt in de buurt van hilversum.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:14
Pheno79 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:25:
[...]

Bij Next-Level hebben ze duitse import versies. Kan iemand mij vertellen of en wat de verschillen zijn tussen de duitse en nl versie van de Wii?
Ze zijn beide PAL, maar de handleiding etc, hoe zit het daarmee?
Kun je als nederlander wel een duitse Wii registreren op de Nintendo site?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DaLass schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:57:
[...]

Bij Next-Level hebben ze duitse import versies. Kan iemand mij vertellen of en wat de verschillen zijn tussen de duitse en nl versie van de Wii?
Ze zijn beide PAL, maar de handleiding etc, hoe zit het daarmee?
Kun je als nederlander wel een duitse Wii registreren op de Nintendo site?
Ik heb een Duitse Wii (en een NL Wii gehad). Ze zijn vrijwel geheel hetzelfde, alleen het hoesje van Wii Sports is Duits. De handleiding heb ik verder niet doorgekeken. Maar die staat ook geheel online op wii.nintendo.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Hoedje schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:01:
[...]

Ik heb een Duitse Wii (en een NL Wii gehad). Ze zijn vrijwel geheel hetzelfde, alleen het hoesje van Wii Sports is Duits. De handleiding heb ik verder niet doorgekeken. Maar die staat ook geheel online op wii.nintendo.nl.
En je hebt m ook gewoon kunnen registreren op de Nintendo site?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

ever_zwijn schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:43:
[...]
Nu 4 dagen in de cel gezeten bij RRR, en het valt me eigenlijk ook een beetje tegen. Nu al spelletjes tegenkomen waarbij je gewoon hetzelfde moet doen als in een ander spel (voorbeeld remote en nunchuck beurtelings op en neer bewegen). Beetje saai op die manier. Alleen de eindspelletjes vallen nog enigszins mee (de railshooter, hier geleerd wat het is :) )
Gewoon even doorbijten. Het begin van het spel is een beetje saai, maar er komen echt een paar hele leuke minigames aan!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

DaLass schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:13:
[...]

En je hebt m ook gewoon kunnen registreren op de Nintendo site?
Ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Murcielago schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:47:
[...]

Ehm, Phoenix AZ ligt niet echt in de buurt van hilversum.
Mwoa, minor detail :D
De handleiding van mijn controller was in het duits, spaans, nederlands, engels, etcetc. Ik kan me niet voorstellen dat de handleidingen van de Wii daar van afwijken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 24-04-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Tnx voor de info. Net ff gebeld naar Amersfoort filiaal. Ze hebben ze staan, alleen wel 20 euries duurder dan normale prijs (ivm import kosten duitsland)... Hmm..

Edit:
Zo, Reservering bij Nedgame gecancelled, en een Wii apart laten leggen bij Next-Level.
Vanmiddag EINDELIJK een Wii! :)

[ Voor 18% gewijzigd door DaLass op 24-04-2007 12:14 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ever_zwijn
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-01 12:03
Smoonshine schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:21:
[...]

Gewoon even doorbijten. Het begin van het spel is een beetje saai, maar er komen echt een paar hele leuke minigames aan!
Ok dan, ik hoop het maar. Nog zo'n voorbeeld: wormen uit de tanden van een konijn rukken, of de deuren van de wc's dichtklappen. Nou ja, leuk voor 1 keer, en dan nog, vind het niet bijster grappig. Ligt misschien aan mij, dat het niet mijn soort humor is. Trouwens, ik vind humor nu niet direct een basis voor een goed game (wanneer het een herspeelbaar game is), de 2e keer ken je de grap wel, niet? Maar ik zal nog even doorbijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

ever_zwijn schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:46:
[...]

Ok dan, ik hoop het maar. Nog zo'n voorbeeld: wormen uit de tanden van een konijn rukken, of de deuren van de wc's dichtklappen. Nou ja, leuk voor 1 keer, en dan nog, vind het niet bijster grappig. Ligt misschien aan mij, dat het niet mijn soort humor is. Trouwens, ik vind humor nu niet direct een basis voor een goed game (wanneer het een herspeelbaar game is), de 2e keer ken je de grap wel, niet? Maar ik zal nog even doorbijten :)
Mocht je het echt niet leuk vinden, dan wil ik het wel van je overnemen voor een zacht prijsje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zit te denken om de Joytech Powerstation for Wii te bestellen.
Ik lees op de product pagina bij Dixons, dat er twee accu's meegeleverd worden.
Op zich wel erg handig en leuk natuurlijk, maar hoe lang gaan die accu's mee in verschillende omstandigheden? Denk dan aan idle, beetje gamen, veel gamen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:12:
[...]

Ik vond die F1 game juist niks. Vond het niet echt spectaculair eruit zien (die auto's glimmen ook veel te veel) en vond het ook niet echt het F1 gevoel geven.
Dat klopt inderdaad wel ja. Alles is nét even te gelikt.
Ik bedoel, het ziet er nog strakker / mooier uit dan wanneer je het live kijkt op TV.
Misschien komt het wel doordat mijn laatste F1 game op de SNES was en ik die helemaal kapot heb gespeeld met een vriend van me: Telkens de records van de ander proberen te verbreken op één cartridge. Maar da's ook alweer zo'n 13 jaar geleden ofzo.

Het geluid gaf denk ik nog het meeste de F1-spirit. De PS3 kost iets van 300 euro in Singapore en laat ik daar nou net deze zomer heen gaan. Hoewel ik verder echt geen enkel spel zou willen. Maar goed, slash offtopic ;)

Ik ga weer verder met Excite Truck :Y)
Even de platinum cup "S-en"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deddiekoel schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:10:
[...]

Het is een waardeloze vergelijking, maar wat ik wilde zeggen is dat ik vrij snel door de graphics heen keek en toen bleef er weinig voor me over. Sowieso kun je eigenlijk niet oordelen op basis van zo'n demo natuurlijk maar het viel me gewoon op.
In een eerdere post zei ik dat ik hoop dat er X360/PS3 type games ook nog wel naar de Wii komen. Daarmee bedoel ik dan met name FPS games. Ik vond de FPS games die op de Wii gespeeld heb erg lekker spelen (met Red Steel als beste) en hoop dat er meer zullen volgen (van mij part beginnen ze met een Time splitters 3 port...). PES valt ook in deze categorie maar die komt als het goed is al naar de Wii.
Je kan zeggen wat je wilt maar de games op de Wii zijn echt niet denderend, en zijn allemaal inwisselbaar met de andere consoles van het moment. Uitzondering Wii Sports, maar dat is ook niet echt een game die je lang doet(uitgezonderd het avondje gamen met vrienden).
Het Wii games aanbod blijft echt enorm achter, meest gespeelde spel is ondertussen Super Mario World. DBZ is aardig maar toch niet speciaal voor de Wii. Ik kan 1000 en 1 goede concepten bedenken voor de Wii zo moeilijk is het echt niet hoor. Het is jammer dat er ALLEEN maar middelmatige games uitkomen! Of in ieder geval geen Wii killer games(zelda was aardig maar veels te makkelijk, grafisch wel gewoon underpowerd en teveel hetzelfde maar wel een goed spel). Op dit moment zie ik niet in waarom je een Wii zou willen kopen. Het is op dit moment eerder een afgeslankte 360/ps3 met dezelfde games maar dan minder eruit zien.

En ja dit is nogal een Rant, maar ik vind de Wii op het moment echt niet zo goed. Hij staat bij vrij veel mensen die ik ken ook al stof te happen. Ik wil goede games geen middelmatige ports en middelmatige andere games :(
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Ja dit is een rant. Je hebt op veel punten wel gelijk (games zijn niet top), maar de games hebben gewoon iets wat makkelijk wegspeeld. Dat is ook wat de Wii aantrekkelijk maakt.

Ik denk wel dat er meer (goede) games uit zullen komen nu de Wii duidelijk populair is. Er is nu echt een markt voor third-party producers om er tijd in te stoppen, laten we hopen dat daar iets moois uit bloeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206149

*knip*
En ja dit is nogal een Rant, maar ik vind de Wii op het moment echt niet zo goed. Hij staat bij vrij veel mensen die ik ken ook al stof te happen. Ik wil goede games geen middelmatige ports en middelmatige andere games :(
Beetje kort door de bocht om eerlijk te zijn. Eigenlijk is deze discussie net zo een discussie die er was toen de DS en de PSP beide net op de markt waren. DS kreeg veel games waarvan je dacht :"Waarom heb ik een DS? Dit kon ook op de GBA..". Gelukkig kwam na een korte periode games die wel gebruik maakte van de mogelijkheden van de DS en dat was ook te merken aan de verkopen.

Eigenlijk ben ik bang voor hetzelfde bij de Wii. Veel gamedevolpers willen snel scoren en maken games die technisch eigenlijk ook op de Cube konden. Gelukkig zijn er ook devolpers die wel het begrepen hebben. Daarom ben ik zo benieuwd naar TraumaCenter, Cooking Mama, Eledees en natuurlijk Super Paper Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Postius schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:35:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt maar de games op de Wii zijn echt niet denderend, en zijn allemaal inwisselbaar met de andere consoles van het moment. Uitzondering Wii Sports, maar dat is ook niet echt een game die je lang doet(uitgezonderd het avondje gamen met vrienden).
Het Wii games aanbod blijft echt enorm achter, meest gespeelde spel is ondertussen Super Mario World. DBZ is aardig maar toch niet speciaal voor de Wii. Ik kan 1000 en 1 goede concepten bedenken voor de Wii zo moeilijk is het echt niet hoor. Het is jammer dat er ALLEEN maar middelmatige games uitkomen! Of in ieder geval geen Wii killer games(zelda was aardig maar veels te makkelijk, grafisch wel gewoon underpowerd en teveel hetzelfde maar wel een goed spel). Op dit moment zie ik niet in waarom je een Wii zou willen kopen. Het is op dit moment eerder een afgeslankte 360/ps3 met dezelfde games maar dan minder eruit zien.

dit verwoord ook wel redelijk mijn gevoel bij de Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja. En in het eerste jaar van de Xbox 360 waren er hopen goede games die het onderste uit de kan haalde, net als nu op de PS3, het aanbod is ENORM, zo net na de launch.

:/

*disclaimer: wacht nou gewoon af. Er komt zat moois aan. Elke launch gaat zo. Als het je niet bevalt koop je gewoon een jaar later je console, dan is er alvast wat op voorraad. Zie de DS, ging precies zo.*

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Wii staat er nu veel beter voor dan de Xbox 360 een jaar geleden of de PS3 nu. Er komen veel meer exclusieve AAA-titels dit jaar op de Wii dan op de Xbox 360 en de PS3 samen. Op dit moment is het aanbod van goede titels ook veel beter dan het eerste half jaar van de Xbox 360 en de PS3, alleen is er nog maar 1 echte must-have. Een jaar geleden had de Xbox 360 echter nog geen enkele must-have(de eerste echte must-have was Dead Rising) en de PS3 heeft zelfs nog helemaal niets. Alle consoles hebben een periode na de launch dat er weinig spellen op uitkomen, dat is normaal. Vergelijk je de situatie op de Wii met die op de Xbox 360 en PS3, dan valt het allemaal behoorlijk mee. Als je moeite met die situatie hebt, dan moet je voortaan niet meer een console bij de launch kopen, maar een jaar of twee daarna.

Sterrencatalogus update:
6000 Pokemon DS pakket
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/SKywCiCRn1yD8-iUdoRT_cdn1kFcEaLd.JPG
In dit bijzonder verslavende puzzelspel voeg je je bij Lucy Fleetfoot,
een geheim agent bij de Secret Operations League (SOL). Je moet een
groep vermiste Pokémon redden, die zijn gestolen door een stel
kwaadaardige bendeleden: de Phobos Battalion! Samen met dit spel krijg
je er een Pokemon keykord en drie stickervellen bij!

4500 Animal Crossing pakket
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/kQwdAwiQ55xFf-omZwh4Nlv9AqUHyQxV.JPG
Voor de echte Animal Crossing fans zijn er nu exclusieve items
beschikbaar als een pen, sleutelhanger en een WiFi detector!

3500 Keykord + armband GBA SP
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/APpXqSK__6ZNUsQPbz7xI38ViYer77Fa.JPG
Verzamel alle items van de GameBoy Advance SP!

2500 Wii pen
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/OskljInlBApr9P2DAsYgGy3pzwOlif46.JPG
Met deze mooie, lichtgevende Wii pen wordt schrijven nog leuker!

2500 Polsbandje Phoenix Wright
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/JLpGDHH6n9i_nt6VZb-FEzcK9hWMSleE.JPG
Vervang je polsbandje door de stylische Phoenix Wright versie!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.