Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Cool man
Toch wel jammer dat ze een beetje ''koppig'' overkomen wat betreft online, ze moeten zelf toch ook wel realiseren dat het systeem gewoon kut is en dat er vast ook wel betere manieren waren geweest om te voorkomen dat je zomaar met vreemden in contact komt (al is dat volgens mij nou net het hele idee achter online gamen maargoed).
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 09:23 ]
Verwijderd
Ook best sneu om te zien dat ze veeeel PS3's hebben liggen, door het hele filiaal liggen stapeltjes PS3's, maar bij de Wii staat het bekende bordje: "Helaas uitverkocht".
Verwijderd
en dat zul je denk ik ook niet zo snel zienVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:27:Ook best sneu om te zien dat ze veeeel PS3's hebben liggen, door het hele filiaal liggen stapeltjes PS3's, maar bij de Wii staat het bekende bordje: "Helaas uitverkocht".
wii verkoopt als een trein \O/
Valt mij ook steeds op. Ben in nog geen winkel geweest waar de PS3 uitverkocht was. Overal zie ik er minimaal 1 staan, maar vaak meer. Ik hoop wel dat het succes van de Wii ertoe leidt dat de X360/PS3 games (of meer gametypes) ook een Wii versie krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:27:
Ook best sneu om te zien dat ze veeeel PS3's hebben liggen, door het hele filiaal liggen stapeltjes PS3's, maar bij de Wii staat het bekende bordje: "Helaas uitverkocht".
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Mwah, ik heb liever originele content dan ports die meestal slecht uitgevoerd zijn.Deddiekoel schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:43:
[...]
Valt mij ook steeds op. Ben in nog geen winkel geweest waar de PS3 uitverkocht was. Overal zie ik er minimaal 1 staan, maar vaak meer. Ik hoop wel dat het succes van de Wii ertoe leidt dat de X360/PS3 games (of meer gametypes) ook een Wii versie krijgen.
Mijn eerst volgende wens is een shooter wat net zo makkelijk speelt als GoldenEye
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Ik hoop juist dat ze dat NIET gaan doen. MultiConsole games zijn meestal ontwikkeld voor één console en aangepast voor een ander. Er zullen dus altijd beperkingen in zitten voor de niet primaire consoles.Deddiekoel schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:43:
[...]
Ik hoop wel dat het succes van de Wii ertoe leidt dat de X360/PS3 games (of meer gametypes) ook een Wii versie krijgen.
Tevens zie ik het niet gebeuren dat de X360/PS3 games ook goed op de Wii draaien. De Wii is nou eenmaal minder krachtig.
X360/PS3 moeten het van de Graphics hebben en de Wii van zijn geweldige gameplay.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 10:18 ]
Verwijderd
Wat moet ik nu verwachten, zullen er Wii spellen komen die echt het uiterste van de wii zullen vragen en dus ook grafisch hoger zijn?
De ps3 en de 360 kwaliteit zullen ze natuurlijk nooit kunnen benaderen, omdat daar een veel sterkere grafische kaart in zit
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 10:45 ]
Ik verwacht eigenlijk dat je gemiddeld gezien over een jaar het uiterlijk hebt van de beter Cube games, met hier en daar uitschieters naar boven. Een beetje wat de eerste Xbox presteerde. Op een enkel spel na zal het niet veel beter worden ben ik bang. Bekijk de filmpjes eens van RE:UC en je hebt denk ik een aardige indruk wat je kunt verwachten de komende tijd. Of het in de toekomst nog veel mooier wordt is afwachten.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:42:
Lees veel op dingen over de wii om forums. Er komt vaak naar voren dat de Wii nog niet op zijn optimale kunnen zit op het gebied van spellen. Dat het grafischer beter kan etc.
Wat moet ik nu verwachten, zullen er Wii spellen komen die echt het uiterste van de wii zullen vragen en dus ook grafisch hoger zijn?
De ps3 en de 360 kwaliteit zullen ze natuurlijk nooit kunnen benaderen, omdat daar een veel sterkere grafische kaart in zit
uhm...
Ja tuurlijk, dat is bij elke console tot nu toe zo geweest. Kijk bijv. eens naar filmpjes van Pokemon Stadium en Mario Galaxy.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:42:
Lees veel op dingen over de wii om forums. Er komt vaak naar voren dat de Wii nog niet op zijn optimale kunnen zit op het gebied van spellen. Dat het grafischer beter kan etc. Wat moet ik nu verwachten, zullen er Wii spellen komen die echt het uiterste van de wii zullen vragen en dus ook grafisch hoger zijn?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vaak duurt het een tijdje voordat developpers het maximale uit een console kunnen halen, ze moeten precies weten wat wel en niet mogelijk is. Volgens mij zit er ook een element van trail en error in. We zullen zeker wel games krijgen die visueel beter zullen uitzien dan nu wordt getoond. De nieuwe Resident Evil UC is al een goed voorbeeld daarvan.
Hoelang het duurt voordat het maximale uit de Wii wordt gehaald mbt de graphics, ik denk dat niemand dat weet. Maar zolang de verkopen van de Wii zo doorgaan dan kunnen vele ontwikkelaars gewoon weg niet om de Wii heen. Hoe meer er geproduceerd wordt, hoe meer kennis er wordt vergaard over de mogelijkheden, hoe beter de graphics worden.
Alleen tijd zal het vertellen.
[ Voor 0% gewijzigd door Vincent7 op 19-04-2007 10:54 . Reden: Typo ]
Resident Evil: Umbrella Chronicles is ook een goed voorbeeld van wat de Wii kan.Hoedje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:50:
[...]
Ja tuurlijk, dat is bij elke console tot nu toe zo geweest. Kijk bijv. eens naar filmpjes van Pokemon Stadium en Mario Galaxy.
Grafisch kan de Wii veel meer aan dan de Gamecube, de GPU draait op een 50% hogere kloksnelheid en heeft 2 keer zoveel pipelines als de Gamecube GPU. De eerste generatie Xbox 360 spellen zag er ook voor het grootste deel uit alsof je ze op de Xbox 1 aan het spelen was. Ik verwacht dat je vanaf de tweede of derde generatie spellen een enorme verbetering gaat zien in graphics ten opzichte van de huidige spellen. Ik denk dat bijvoorbeeld Metroid Prime 3 wel redelijk ver boven het Gamecube niveau zal stijgen.
Sterrencatalogus update:
5000 Spectrobes-game voor Nintendo DS

Help Rallen, junior officier van de Planetary Patrol, om de Spectrobes
tot leven te wekken en de planeetvernietigende Krawl te verslaan! Ter
beschikking gesteld door Disney Interactive Studios. Let op: om deze
game te spelen, dien je in het bezit te zijn van een Nintendo DS of
Nintendo DS Lite.
1500 Spectrobes-T-shirt (Kids)

Het officiële Spectrobes-T-shirt voor kids. Ter beschikking gesteld door
Disney Interactive Studios.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nu heb beetje zitten spelen met de standby internet instelling
Maar nu valt me op dat als ik het uit zet (rood led brand nu) maakt aanzienlijk meer geluid dan als ik
aan laat staan (geel led) , in Geel hoor ik de Wii niet, maar in Rode mode hoor ik vrij duidelijk
nu heb aantal topics doorzocht, maar niets gelijks gevonden.
Is dit bekent. zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
ik zou liever uit laten maar als zoveel geluid verschil tussen zit laat ik maar aanstaan
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
ik geloof wel dat de Wii grafisch gezien betere dingen op je beeld kan toverendan wat er tot nu toe gemaakt isVerwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:42:
then again de PS3 en Xbox360 games zullen ook nog verder ontwikkeld en geoptimaliseerd worden... de PS3 games die over een jaar uitkomen zullen waarschijnlijk nog mooier/beter zijn dan de huidige games.
moet zeggen dat de Ps3 games er nu al heel, heel erg mooi uitzien.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Volgens mij is het juist de bedoeling dat hij met rood lampje helemaal geen geluid maakt. Aangezien hij dan in principe gewoon uit (stand-by) staat. De Wii hoort dus verder geen activiteiten te vertonen. Ook in geel staat de Wii op non-actief, alleen de internetverbinding blijft open staan, dus hij zal 1x in de zoveel tijd wat gaan controleren, maar zelfs dat hoort heel weinig tot geen geluid te maken.Teunis schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:18:
Heb gisteren me wii binnen gekregen
Maar nu valt me op dat als ik het uit zet (rood led brand nu) maakt aanzienlijk meer geluid dan als ik
aan laat staan (geel led) , in Geel hoor ik de Wii niet, maar in Rode mode hoor ik vrij duidelijk
ik zou liever uit laten maar als zoveel geluid verschil tussen zit laat ik maar aanstaan
En let een beetje op je Nederlands, het is nu niet echt een duidelijk verhaal wat je hebt opgeschreven.
uhm...
In hoeverre zal dit geloofwaardig zijn?
Verwijderd
"Ik verwacht eigenlijk dat je gemiddeld gezien over een jaar het uiterlijk hebt van de beter Cube games, met hier en daar uitschieters naar boven"
Dat is toch raar, de gamecube is er al een tijd en de Wii net nieuw en over een jaar heb je dezelfde kwaliteit als een oude spelcomputer ??????
Maar jullie vergelijken alles weer met de Cube. En dat Wii spellen beetje beter zijn dan de cube versie. Heb nu Fifa 2007 de gamecube versie en speel op me Wii, maar vind die er niet zo mooi(zelfs slecht) uit zien.En vind de spellen dan van de wii er veel beter uitzien. En absoluut niet vergelijkbaar met een Gamecube. Maar is ook logisch, want dat ding is er ook al een tijd
Heb nooit een Gamecube gehad hoor want leek me gewoon niks.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 11:40 ]
Absoluut niet geloofwaardig. Het spel staat voor eind mei in Amerika en eind juni in Europa. Alhoewel de Europese datum nog steeds niet officieel bevestigd is...Kneep schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:34:
Bij de Wehkamp staat Mario Party 8 te koop voor 54,99 met als ReleaseDatum: 13 april 2007...
In hoeverre zal dit geloofwaardig zijn?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zo raar is het niet. Hij zegt dat alles er gemiddeld net zo goed uit zal zien als de mooiste spellen op de Gamecube. Dat is dus inclusief spellen die er veel mooier en spellen die veel lelijker zullen zijn dan de mooiste Gamecube spellen(RE4, Twilight Princess). Dat impliceert twee dingen, het gemiddelde zal dan hoger liggen dan bij de Gamecube en er zullen dan al spellen zijn die er beter uitzien dan wat er op de Gamecube mogelijk is. Ik denk zelfs dat als je de non-exclusieve spellen weglaat het gemiddelde over een jaar er veel mooier uit zal zien dan de mooiste Gamecube spellen.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:34:
Dank jullie wel voor jullie reacties enz over mijn vraag.
"Ik verwacht eigenlijk dat je gemiddeld gezien over een jaar het uiterlijk hebt van de beter Cube games, met hier en daar uitschieters naar boven"
Dat is toch raar, de gamecube is er al een tijd en de Wii net nieuw en over een jaar heb je dezelfde kwaliteit als een oude spelcomputer ??????
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat is op zich ook een beetje raar, maar als ik kijk naar wat ik nu op de Wii zie, is het meestal nog minder dan op de Cube. Dat ligt ook voornamelijk aan de hoeveelheid geporte PS2 titels die er tussen zitten. De Cube kan overigens best wel wat hoor. Met Fifa 07 heb je ook meteen zo'n beetje een van de lelijkste cube spellen. Als je kijkt naar Metroid Prime, Rogue Leader en RE4, dan krijg je een beter beeld over wat de Cube allemaal kan. Als het gemiddelde Wii spel er over een jaar zo uit ziet, dan ben ik al aardig tevreden. De toppers zien er dan namelijk nog een stuk beter uit en dat is echt wel heel goed. Het enige nadeel is en blijft de lage resolutie van de Wii. Van mij had er best HD ondersteuning in mogen zitten.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:34:
Dank jullie wel voor jullie reacties enz over mijn vraag.
uhm...
Zowel bij volledig uit (rood led) en internet standbye (geel led) hoor je geen geluid waar te nemen. Er zal niks mechanisch draaien (vandaar dat de Wii ook wat warmer wordt bij geel led, er draaien dan geen vents). Als dit bij jou wel het geval is, moet je misschien toch maar laten controleren.Teunis schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:18:
Heb gisteren me wii binnen gekregen
Smoonshine schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:00:
[...]
Van mij had er best HD ondersteuning in mogen zitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Vincent7 op 19-04-2007 12:18 ]
@Vincent7:
Bedankt, dan weet ik iedergeval dat het niet de bedoeling is
Kan ik vanavond eens luisteren waar het geluid nu precies vandaan komt.

als Spyro komen naar de Wii met nieuwe spellen.

Ik ben erg benieuwd, vooral omdat het een beetje overlopers zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 19-04-2007 12:47 ]
Verwijderd
Overlopers zijn welkom, toch?Hoedje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:46:
Best wel opmerkelijk nieuws zowel Crash
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd, vooral omdat het een beetje overlopers zijn.
Ik ben wel benieuwd naar Crash!
In een interview kwam deze cryptische zin terug:Smoonshine schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:00:
Van mij had er best HD ondersteuning in mogen zitten.
BronResolution is Restricted in the SDK not in the Hardware...
Wie weet komt er ooit een update (verwacht het niet...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Zowel Crash als Spyro waren zeer vermakelijk. Hopen dat de uitwerking op de Wii goed gebeurt.Hoedje schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:46:
Best wel opmerkelijk nieuws zowel Crash
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd, vooral omdat het een beetje overlopers zijn.
Die update komt er niet. Het is dan wel geen hardware beperking, maar de hardware is wel te beperkt om spellen in die resolutie weer te geven. Ik denk dat de Wii zelfs niet krachtig genoeg is om de huidige spellen in HD weer te geven.Icelus schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:00:
[...]
In een interview kwam deze cryptische zin terug:
[...]
Bron
Wie weet komt er ooit een update (verwacht het niet...)
uhm...
[inkoppertje]Ja kom, laat ik een nieuwe processor voor de Wii downloadenVincent7 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:56:
Zou wel cool zijn; via Wiiconnect24 de hardware van je Wii upgraden
Maar zou wel vet zijn, als je software kan downloaden, waarmee je het kan unlocken...
Ben dan zelf ook wel geïnteresseerd...
Ja, dat was het zeker.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:22:
Cool manhoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Toch wel jammer dat ze een beetje ''koppig'' overkomen wat betreft online, ze moeten zelf toch ook wel realiseren dat het systeem gewoon kut is en dat er vast ook wel betere manieren waren geweest om te voorkomen dat je zomaar met vreemden in contact komt (al is dat volgens mij nou net het hele idee achter online gamen maargoed).
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Een niet erg geloofwaardige en weinig toevoegende post.
Maargoed, misschien kan je ervaringen delen met ons?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
O sorry,Gonadan schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:55:
[...]
Een niet erg geloofwaardige en weinig toevoegende post.
Maargoed, misschien kan je ervaringen delen met ons?
erg leuk spel, alleen echt enorm makkelijk. Er zit veel minder variatie in als in the thousand year door vind ik, maar het speelt wel erg plezierig. Heb er een uurtje of 21 inzitten en toen was het dus over.
Upgraden (health of attack omhoog) gaat vanzelf adv je score. Wapens, zoals bloemen of bliksem heb je amper nodig, omdat er alleen maar aan het eind van een wereld een beetje moeilijke baas hebt, en deze zijn ook nog eens makkelijk zo te verslaan.
Leuke humor wederom, maar vooral leuk dat je weer het ultieme 2d gevoel hebt

Net overigens eventjes staan bowlen, gooi ik ineens 10 strikes achter elkaar, met een totaal score van 289
Balen, klinkt het toch minder leuk dan ik had gehoopt.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:20:
O sorry,
erg leuk spel, alleen echt enorm makkelijk. Er zit veel minder variatie in als in the thousand year door vind ik, maar het speelt wel erg plezierig. Heb er een uurtje of 21 inzitten en toen was het dus over.
Upgraden (health of attack omhoog) gaat vanzelf adv je score. Wapens, zoals bloemen of bliksem heb je amper nodig, omdat er alleen maar aan het eind van een wereld een beetje moeilijke baas hebt, en deze zijn ook nog eens makkelijk zo te verslaan.
Leuke humor wederom, maar vooral leuk dat je weer het ultieme 2d gevoel hebt
Net geen perfect game, nog even oefenen.Net overigens eventjes staan bowlen, gooi ik ineens 10 strikes achter elkaar, met een totaal score van 289
Had ik nog niet gelezen, was ook meer een aansporing om zijn ervaringen te posten..KeN. schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:18:
Als ik al die verhalen lees van mensen die 'm op de avond van de dag van de release al hadden uitgespeeld (zeer zonde IMO, maar goed) vind ik het vrij geloofwaardig. Daarbij: wat schiet hij ermee op om daarover te gaan liegen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik zou er dit jaar niet meer op rekenen. Zolang de vraag zo groot als nu blijft kan nintendo er weinig aan doen. Het ding is retepopulair.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:55:
Ik had gehoopt dat alle berichten niet klopten. En ik gewoon ergens in de binnenstad van Groningen aan een wii kon komen.. Maar nee hoor. Overal krijg je te horen. Nu op de lijst is op zijn vroegst over 4 week een console hebben. Drama. Wanneer word dat ding fatsoenlijk leverbaar?
This space is occupied
Lang leve het platte land.
Een jaar lijkt me iet wat overdreven hoorCollaborator schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:03:
[...]
Ik zou er dit jaar niet meer op rekenen. Zolang de vraag zo groot als nu blijft kan nintendo er weinig aan doen. Het ding is retepopulair.
Gewoon nog even geduld voor de mensen zonder Wii.
Dat lijkt me toch echt niet overdreven. Als je nu al ziet hoe goed dat ding verkoopt, terwijl er nog nouwelijks goeie games voor zijn.. en dan komen er binnenkort alleen maar veel meer vette games bij terwijl de productie van de Wii voorlopig echt niet omhoog kan.. ik denk echt dat het nog heel lang heel krap gaat blijven.Cubic X schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:12:
[...]
Een jaar lijkt me iet wat overdreven hoorTuurlijk, het zou nog lang kunnen gaan duren maar denk dat over 3-4 maand de Wii toch wel normaal leverbaar gaat worden
Hier in de MM in Groningen zijn zo af en toe een paar dozen Wii's te bekennen (die dan wel na 2 uur weer weg zijn
)
Gewoon nog even geduld voor de mensen zonder Wii.
This space is occupied
Verwijderd
Ik zou de Dixons bij je in de buurt blijven bezoeken of bellen. Zij doen niet aan wachtlijsten. Zo ben ik aan mijn Wii gekomen, terwijl ik 5 min. ervoor bij de FRS uit werd gelachen toen ik vroeg om een Wii en eventuele levertijd..Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:55:
Ik had gehoopt dat alle berichten niet klopten. En ik gewoon ergens in de binnenstad van Groningen aan een wii kon komen.. Maar nee hoor. Overal krijg je te horen. Nu op de lijst is op zijn vroegst over 4 week een console hebben. Drama. Wanneer word dat ding fatsoenlijk leverbaar?
Verwijderd
Verwijderd
Het is niet onnaceptabel, het is een kwestie van vraag en aanbod. Iedereen wilt wel dat er sneller wordt uitgelverd, maar feit is dat de Wii's al bijna van de lopende band afkomen, en dan eigenlijk al verkocht zijn. Daarnaast moet men niet hun hand overspelen, want dan is de status van "hebbeding" eraf, en kost het natuurlijk geld om de productie te verhogen.SmooK schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:19:
het is toch onfatsoenlijk eigenlijk, een product lanceren en dan zo weinig kunnen uitleveren. Zelfs 4 maanden na release nog moeilijk te krijgen. En als dat zoals sommige van jullie zeggen nog weleens 4 maanden kan duren zitten we op 8 maanden en das toch 3 kwart jaar. En dat is onacceptabel
Vergeet niet dat Nintendo met de gebakken peren zit, als nu blijkt dat mensen genoeg ervan hebben, en ze net hun productie omhoog hebben gegooid. Kleine kans, maar waren zouden ze dat risico nemen? De Wii wordt toch wel verkocht
Verwijderd
De productie ligt al torenhoog, Nintendo is bezig met deals met andere bedrijven die allemaal met hun "pants down" getroffen zijn. Er is zelfs een assemblage fabriek(de naam is me even ontschoten) die van de Xbox360 af wil en met Nintendo een deal wil sluiten. Het duurt alleen allemaal even voordat men het eens is over de prijs en natuurlijk moeten de geleverde producten van dezelfde hoge kwaliteit zijn als degene die Nintendo nu verspreid die door Foxconn in elkaar gezet worden. Daarnaast betekend een hogere productie meer chip orders voor IBM en ATi en uiteraard NEC en andere leveranciers van onder andere het geheugen. Ik merk alleen zelf dat er nu al hier en daar een betere verkrijgbaarheid ontstaat, het duurt alleen even voordat het nieuw geproduceerde materiaal verscheept en uiteindelijk verkocht wordt in Europa.SmooK schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:28:
Inderdaad maar de vraag is zo hoog dat ze dat risico nu wel zouden kunnen nemen. Als het zo was dat er nog maar 100 mensen een wii nodig hadden dan zou ik het ook niet doen, maar de wii moet toch nog zeker 5 tot 7 jaar mee gaan aangezien ze hem nog 7 jaar moeten verkopen?? Dan kunnen ze voorlopig de productie toch wel redelijk risicovrij omhoog gooien?
7 jaar.. hmm lijkt me niet de meeste console races worden vroegtijdig afgekapt. Deze duurde slechts 4 a 5 jaar. De Wii heeft denk ik een iets korter maar krachtiger leven als de GameCube voordat die wordt opgevolgd door een sneller/beter/mooier apparaat.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 21:41 ]
In thuisland Japan is de Wii goed leverbaar. Het is gewoon slim beleid van Nintendo. Voor elke verkochte Japanse en Amerikaanse Wii worden gemiddeld meer spellen per Wii verkocht, dus is het slimmer om Japan en de VS beter te bevoorraden als de regio waar je toch minder winst zal maken. De echte winst moet de komende jaren immers komen van de spelverkoop.SmooK schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:19:
het is toch onfatsoenlijk eigenlijk, een product lanceren en dan zo weinig kunnen uitleveren. Zelfs 4 maanden na release nog moeilijk te krijgen. En als dat zoals sommige van jullie zeggen nog weleens 4 maanden kan duren zitten we op 8 maanden en das toch 3 kwart jaar. En dat is onacceptabel
Ik adviseer gewoon een Japanse Wii te kopen voor € 223. Komt € 44 verzendkosten bij en dan is ie maar € 17 euro duurder als eentje die hier in de winkel ligt. Als je pecht hebt komt er nog BTW bij, maar dan nog: die € 17 + btw verdien je de komende jaren dik terug doordat import spellen veel goedkoper zijn. Fire Emblem is bijvoorbeeld maar € 22. Een nieuwe titel zoals Super Paper Mario is € 45, dat is € 15 goedkoper als de versie die bij de Intertoys e.d. komt te liggen.
Andere voordelen van een import Wii zijn: 480p ondersteuning, 60Hz fullscreen voor Wii, GameCube en Virtual Console spellen. Alle first party titels eerder dan in Europa. Nofi, maar wie niet importeert is gewoon

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Niet meer neem ik dan aan ?Wisey schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:32:
E-plaza werkt zeker niet met lijsten...maar bellen is de beste optie
Ik heb mijn Wii bij E-plaza gekocht in december.
Kon gewoon op de wachtlijst en na 3 dagen kreeg ik al te horen dat ik 'm op kon komen halen
Verwijderd
Je zit alleen wel met garantie, japanse schermteksten handleidingen etc.ari3 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:52:
[...]
In thuisland Japan is de Wii goed leverbaar. Het is gewoon slim beleid van Nintendo. Voor elke verkochte Japanse en Amerikaanse Wii worden gemiddeld meer spellen per Wii verkocht, dus is het slimmer om Japan en de VS beter te bevoorraden als de regio waar je toch minder winst zal maken. De echte winst moet de komende jaren immers komen van de spelverkoop.
Ik adviseer gewoon een Japanse Wii te kopen voor € 223. Komt € 44 verzendkosten bij en dan is ie maar € 17 euro duurder als eentje die hier in de winkel ligt. Als je pecht hebt komt er nog BTW bij, maar dan nog: die € 17 + btw verdien je de komende jaren dik terug doordat import spellen veel goedkoper zijn. Fire Emblem is bijvoorbeeld maar € 22. Een nieuwe titel zoals Super Paper Mario is € 45, dat is € 15 goedkoper als de versie die bij de Intertoys e.d. komt te liggen.
Andere voordelen van een import Wii zijn: 480p ondersteuning, 60Hz fullscreen voor Wii, GameCube en Virtual Console spellen. Alle first party titels eerder dan in Europa. Nofi, maar wie niet importeert is gewoon

Het heeft ook natuurlijk wel voordelen, maar je kunt niet zomaar ergens een spelletje kopen alles moet geimporteerd.
inderdaad er draait niks, allen bij volledig uit gaat mijn voeding (die grote converter blok), zoemen.Vincent7 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:16:
[...]
Zowel bij volledig uit (rood led) en internet standbye (geel led) hoor je geen geluid waar te nemen. Er zal niks mechanisch draaien (vandaar dat de Wii ook wat warmer wordt bij geel led, er draaien dan geen vents). Als dit bij jou wel het geval is, moet je misschien toch maar laten controleren.
[...]
internet standby geen waarneembare geluiden uit me voeding.
En om daarvoor nou terug te gaan, weet ik nog niet. iedergeval bedankt voor het antwoord
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ik heb mijn Wii ook in Duitsland gekocht. In iedere Mediamarkt of Saturn hebben ze er voldoende op voorraad. Daar is dus absoluut geen spake van een tekort. Dat is volgens mij alleen in de Benelux het geval. Maar dat is natuurlijk maar een kleine markt en dus minder interessant voor Nintendo.Crashman schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:27:
Ik heb mijn Wii begin deze week maar via Amazon.de besteld, met wat geluk heb ik em morgen, en anders wordt t de volgende week. Misschien wel een aanrader voor mensen die aan t zoeken zijn. En hij is daar gewoon op voorraad
De meeste spelletjes zijn er ook nog eens goedkoper. Dus als je echt een Wii wilt hebben ga naar Duitsland of bestel hem daar.
Daar vergis je je in, in het grootste deel van Europa en in de V.S. en Japan is de Wii niet aan te slepen. Duitsland is een van de weinige landen waar geen tekorten zijn. Als je bijvoorbeeld Britse en Amerikaanse fora of nieuwgroepen volgt, dan zie je dat er daar ook enorme tekorten zijn. Het is ook absoluut niet zo dat Nintendo niets levert, de verkoopcijfers laten dat wel duidelijk merken, de vraag is extreem hoog.lethargy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:59:
[...]
Ik heb mijn Wii ook in Duitsland gekocht. In iedere Mediamarkt of Saturn hebben ze er voldoende op voorraad. Daar is dus absoluut geen spake van een tekort. Dat is volgens mij alleen in de Benelux het geval.
Vanmiddag zag ik in de FRS Den Bosch in het centrum nog genoeg controllers, nunchucks en classic controllers liggen.
Verwijderd
Hier en daar hoor je inmiddels best berichten dat ze her en der wel af en toe te krijgen zijn, allleen moet je flink je best doen en op tijd in de MediaMarkt oid staan. Het platteland vond ik ook wel een mooie tip
Succes aan iedereen die nog zoekt!
Verwijderd
Secret of Mana is een geruchtje voor de Wii. Children of Mana is voor de DS.orange.x schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:09:
Is er eigenlijk iets bekend van een spel wat zich voortzet op Secret of Mana of wat in die trand is? Ik weet dat voor de Cube Children of the Mana er is ( of komt ), maar hoop juist dat ze voor die Wii eindelijk zo'n spel gaan brengen!
Verwijderd
en nu kan ik geen vc/vg games spelen die ik heb gedownload
ik las ergens dat wel zou moeten, met gamecube games geen problemen
? een update zou welkom zijn
Verwijderd
Sommige VC games hebben een update, andere zul je de Wii voor op 480i moeten instellen. Het schijnt trouwens alleen met een select aantal TV's niet te werken.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:16:
ik heb een component kabel gekocht en mijn wii op 480p gezet
en nu kan ik geen vc/vg games spelen die ik heb gedownload
ik las ergens dat wel zou moeten, met gamecube games geen problemen
? een update zou welkom zijn
Verwijderd
wat is het verschil tussen 480 i & p en is er een verschil in kwaliteit
zal morgen wel eens proberen met 480i , hoop dat de kwaliteit niet achteruit gaat
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 00:24 ]
Verwijderd
Checken in winkelkanaal voor updates van de gedownloade titels en anders zit er niks anders op dan op 480i te draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 00:19:
ik een philips lcd 9541
480p=progressive i niet, 480p is waar de component kabels voor nodig hebt, strakker beeld om het maar is kort door de bocht te zeggen. Het verschil bij VC games zal echter minder merkbaar zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 00:28 ]
In thuisland Japan is 'ie helemaal niet goed leverbaar. Ik heb de mijne hier op de releasedag gekocht, waarvoor ik vanaf 3 AM in de rij heb gewacht. Voordat de winkel open ging was 'ie uitverkocht, en dat was zo in elke winkel in Hakodate (de stad waar ik woon(de)). In December ben ik naar Tokyo gegaan: Yodobashi, BIC camera, allerlei shops in Akihabara, nergens leverbaar. In Februari in Sapporo geweest (grote stad in het noorden): nergens leverbaar. Tot eind Maart heb ik in Hakodate gezeten, en een shop waar ik een paar keer per week langs kwam heeft welgeteld 3x een nieuwe levering gehad in een paar maanden tijd, waarvan de grootste levering 30 Wii's betrof. Deze waren elke keer ook weg voordat de winkel open ging. Momenteel ben ik van Hakodate naar het zuiden aan het reizen. Ik zit momenteel in Kyoto en heb dus opnieuw Tokyo (waaronder Akiba), een hele zooi shops onderweg in verschillende steden (ook kleinere stadjes), en Den Den Town in Osaka bezocht: nog altijd nergens leverbaar op een paar kleine shopjes na die er voor (te) veel geld nog ergens eentje hadden staan. Oftewel: de Wii is in thuisland Japan gewoon niet leverbaar, en als ik de verhalen hier zo lees is 'ie in Nederland stukken beter leverbaar.ari3 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:52:
In thuisland Japan is de Wii goed leverbaar. Het is gewoon slim beleid van Nintendo. Voor elke verkochte Japanse en Amerikaanse Wii worden gemiddeld meer spellen per Wii verkocht, dus is het slimmer om Japan en de VS beter te bevoorraden als de regio waar je toch minder winst zal maken. De echte winst moet de komende jaren immers komen van de spelverkoop.
Dan heb ik het over de DS Lite nog niet gehad trouwens. Dat ding is nog altijd aan de lopende band uitverkocht. Ook daarvoor staan nog steeds mensen in de wachtrij als er een nieuwe levering komt. Hier en daar ligt er nog wel eens eentje in de winkel, maar die zijn ook altijd dezelfde dag weer weg, of er worden woekerprijzen voor gevraagd (voor Japanse begrippen dan).
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Idd bijv. in Canada is de Wii onmogelijk te krijgen, in Amerika hangt het sterk af van waar je woont, maar is het ook gewoon lastig. Ook van Franse vrienden hoor ik verhalen, vergelijkbaar met Nederland...MetroidPrime schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:33:
[...]
Daar vergis je je in, in het grootste deel van Europa en in de V.S. en Japan is de Wii niet aan te slepen. Duitsland is een van de weinige landen waar geen tekorten zijn. Als je bijvoorbeeld Britse en Amerikaanse fora of nieuwgroepen volgt, dan zie je dat er daar ook enorme tekorten zijn. Het is ook absoluut niet zo dat Nintendo niets levert, de verkoopcijfers laten dat wel duidelijk merken, de vraag is extreem hoog.
- Donkey Kong Jnr. Math (NES)
- Lylat Wars(a.k.a. Star Fox 64) (N64)
Waar blijven Super Metroid en Zombies? Beide spellen hebben al een hele tijd terug een leeftijdsrating gekregen en ik denk dat Nintendo daar een heel stuk meer aan zou kunnen verdienen dan aan DKJM.
[ Voor 23% gewijzigd door MetroidPrime op 20-04-2007 01:16 ]
De vriendin van mijn broer is Belgisch, en die vroeg me of ze voor mij een Wii mee moest nemen vanuit België, omdat ze daar ook gewoon voorradig zijn, dus ik denk eerder dat het leveringsprobleem alleen in Nederland is en ik denk dat dat weer een gevolg is van een minder succesvolle Gamecube, alhoewel ik dat inmiddels ook niet echt meer geloof, de Wii is nu zo'n 5 maanden op de markt, de vraag blijft groot, dan kan Nintendo daar toch op inspringen?lethargy schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:59:
Ik heb mijn Wii ook in Duitsland gekocht. In iedere Mediamarkt of Saturn hebben ze er voldoende op voorraad. Daar is dus absoluut geen spake van een tekort. Dat is volgens mij alleen in de Benelux het geval. Maar dat is natuurlijk maar een kleine markt en dus minder interessant voor Nintendo.
Of zou dit gebeuren om de prijs (express) hoog te houden? Als de vraag namelijk hoger is dan het aanbod, stijgt de prijs...
De vraag is inderdaad extreem hoog! Vorige week zag ik een nieuwe lading bij de MM liggen (16 stuks; heb ze allemaal geteld). Halve dag later 0. Tja dan vind ik het niet gek dat ze niet aan te slepen zijn.MetroidPrime schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:33:
[...]
Daar vergis je je in, in het grootste deel van Europa en in de V.S. en Japan is de Wii niet aan te slepen. Duitsland is een van de weinige landen waar geen tekorten zijn. Als je bijvoorbeeld Britse en Amerikaanse fora of nieuwgroepen volgt, dan zie je dat er daar ook enorme tekorten zijn. Het is ook absoluut niet zo dat Nintendo niets levert, de verkoopcijfers laten dat wel duidelijk merken, de vraag is extreem hoog.
20*350ZO45°
Hopelijk krijgen we dan nog wat goeie spellen voor de Wii :-)
uhm...
Aan het begin wist Nintendo natuurlijk niet hoe het zou lopen, misschien sloeg de Wii helemaal niet aan en dan zit je daar met je overproductie. Dus aan het begin al heel veel produceren zou niet een slimme zet zijn geweest. Niet te vergeten dat als je veel produceert ten eerste heel duur is (productiekosten nemen altijd af naarmate de tijd verstrijkt, dus van tevoren over produceren is niet gunstig) en bovendien moet je het toch ergens opslaan voordat je het verscheept.SmooK schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:28:
Inderdaad maar de vraag is zo hoog dat ze dat risico nu wel zouden kunnen nemen. Als het zo was dat er nog maar 100 mensen een wii nodig hadden dan zou ik het ook niet doen, maar de wii moet toch nog zeker 5 tot 7 jaar mee gaan aangezien ze hem nog 7 jaar moeten verkopen?? Dan kunnen ze voorlopig de productie toch wel redelijk risicovrij omhoog gooien?
Nu produceert Nintendo al op volle kracht, even uit mijn hoofd 1 miljoen per maand. Harder gaat gewoon niet. Ze zouden wel willen
PAL Wii doet toch ook gewoon 480p? Geen 60Hz geloof ik bij VC, wel GC (gister kon ik het iig wel instellen bij Time Splitters). Ik geloof toch echt dat Mario Strikers eerder komt in EU. Zijn bijna al je argumenten... nou ja wil niet zeggen waardeloosari3 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:52:
[...]
Heb gister mijn pakketje binnen gekregen; Wii Play, DBZ:BT2 en Time Splitters Future Perfect. Even DBZ gespeeld, ik dacht doe ik wel even... Nou de training viel vies tegen, werd met de grond gelijk gemaakt
Wat ik meteen al goed vind van deze game is de snelheid waarmee alles gaat. Alles is erg strak en responsive, van wat ik heb gezien een goede vertolking van de anime/manga
Check!
Persoonlijk denk ik dat de prijs van de Wii al hoger is dan nodig. Met deze prijs is Nintendo volgens mij dikke winst aan het pakken. Ik verwacht dan ook dat ze (misschien niet meer dit jaar) vrij snel de prijs laten dalen naar 199 euro, puur om momentum te houden.
Denk ook dat het enorme succes ook Nintendo verrast heeft en dat ze nu niet meer zo voorzichtig hoeven te zijn. Ik verwacht dus ook wel dat hun online aanpak nog wel eens onder handen genomen kan gaan worden. Ook zie ik een HDD ook nog wel verschijnen.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat de Wii geen lang leven beschoren is maar dat er een HD versie (dus een Wii met sterkere hardware). Ik vind de manier waarop de Wii feitelijk een direct upgrade van je Gamecube is erg prettig en hoop dat ze deze lijn naar de toekomst doorzetten. Ik zou het dan ook niet erg vinden om elke 3 jaar voor 200-300 euro een nieuwe console te kopen.
Tevens hoop ik nog steeds voor een VC op de NDS, dus dat je via een SD-adapter oude GB en GBC games op je NDS kunt spelen (heb Metroid 2 nooit gespeeld).
Volgens een daarop volgend persbericht van Nintendo zijn de verkopen beperkt door het aanbod en zullen daarom de verkopen in april een stuk hoger uitvallen.DS: 508,000 units sold
PS2: 280,000 units sold
Wii: 259,000 units sold
Xbox 360: 199,000 units sold
PSP: 180,000 units sold
Game Boy Advance: 148,000 units sold
PS3: 130,000 units sold
Bij IGN hebben ze nog een hands-on van Dewy's Adventure. Het lijkt me een erg leuk spel worden en de graphics zien er ook niet verkeerd uit. Ook hebben ze een gameplay trailer erbij gezet. De muziek is wel teletubbie style

Kosten zijn nihil en als ie slechts een paar keer gedownload wordt is het al rendabel.MetroidPrime schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 01:08:
Nieuwe Virtual Console titels voor deze week:Ik kan het mij niet voorstellen dat het de moeite loont voor Nintendo om DKJM uit te brengen op de Virtual Console.
- Donkey Kong Jnr. Math (NES)
- Lylat Wars(a.k.a. Star Fox 64) (N64)
DK Jr. Math doet me denken aan Konami's Monkey Academy. Heeft iemand DK Jr. Math wel 'ns gespeeld?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Alsof er nu geen goede games beschikbaar zijn voor de Wii, beetje voorbarig IMO...NiaX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:27:
achja hoe meer Wii's er verkocht worden, hoe interessanter het wordt voor de gamemakers.
Hopelijk krijgen we dan nog wat goeie spellen voor de Wii :-)

Een game als Zelda: TP scoort anders goed in de reviews...
Zou wel mooi zijn als niet alleen de first-party het goed gaat doen.GJ-tje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:09:
[...]
Alsof er nu geen goede games beschikbaar zijn voor de Wii, beetje voorbarig IMO...
Dit is trouwens een erg strak filmpje:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=57998
Werd gepost naar aanleiding van een woordenwisseling omtrent Link vs Master Chief bij 360 topic. Dit is dan niet Link vs Master Chief, maar toch erg leuk om naar te kijken.
Ik vind het aanbod anders best tegenvallen na een half jaar.GJ-tje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:09:
[...]
Alsof er nu geen goede games beschikbaar zijn voor de Wii, beetje voorbarig IMO...
Ik heb DKJr. Math gespeeld, vandaar dat ik het me niet kan voorstellen dat het spel ook maar 1 keer wordt gedownload. Ik heb even naar Monkey Academy gekeken, maar daar lijken ze nog een beetje geprobeerd te hebben er een spel omheen te maken. Donkey Kong Jr. Math is ongeveer vergelijkbaar met die boekjes waarmee je op de basisschool leerde rekenen. Alleen de 2-player mode zou je nog een spel kunnen noemen.Icelus schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:05:
[...]
Kosten zijn nihil en als ie slechts een paar keer gedownload wordt is het al rendabel.
DK Jr. Math doet me denken aan Konami's Monkey Academy. Heeft iemand DK Jr. Math wel 'ns gespeeld?
Het meest eenvoudige 'bewijs' voor dit algemene gevoel is de startpost van dit topic. Kijk naar het kopje "Wii Must Haves" en zie daar Zelda:TP heel erg alleen staan. Vooralsnog is er sinds de release met Zelda:TP nog geen andere game gereleased die vrijwel unaniem door de Wii bezitters als must-have wordt beschouwd.Pheno79 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:20:
Ik vind het aanbod anders best tegenvallen na een half jaar.
Ja, er zijn een aantal games gereleased die door een groep als erg leuk / vermakelijk worden beschouwd, zoals o.a. SSX:Blur, Excite Truck, Warioware Smoothmoves en The Godfather B.H. Edition, maar geen van die games hebben de must-have status gekregen. Ik denk dat een Must Have game voor de Wii wel aan een aantal voorwaarden zal moeten voldoen:
1. Speciaal ontwikkeld voor de Wii, dus geen port van een bestaande game;
2. Toegankelijk voor een brede groep, maar toch voldoende diepgang bieden voor de meer die-hard gamers;
3. Consistent hoge waardering krijgen bij game-reviews in alle media;
4. Veel gameplay bieden, dus als single-player game niet binnen 12 uur uit te spelen, of uitgebreide online gameplay mogelijkheid aanwezig;
5. Goed gebruik maken van de mogelijkheden van de Wii, zowel grafisch als gameplay technisch (Wiimote).
Misschien wel een leuke vraag voor een polletje:
Welke game die dit jaar voor de Wii gereleased gaat worden zal op termijn naast Zelda:TP in het lijstje Must Haves komen te staan?
Ikzelf denk dat Super Paper Mario een goede kans maakt, en Super Mario Galaxy zal vast ook wel een must-have worden, maar of die in 2007 uit zal komen?
Ach, ik vermaak me prima met Rayman en de virtual console, dus geen probleem.Haay schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:42:
[...]
Welke game die dit jaar voor de Wii gereleased gaat worden zal op termijn naast Zelda:TP in het lijstje Must Haves komen te staan?
Ikzelf denk dat Super Paper Mario een goede kans maakt, en Super Mario Galaxy zal vast ook wel een must-have worden, maar of die in 2007 uit zal komen?
Must haves imho:
Super Paper Mario
Super Mario Galaxy
Metroid 3
Wat weer duidelijk maakt dat mijn vertrouwen in de 3rd party games niet echt hoog is. Misschien Resident Evil, maar voor de rest zie ik niet 1 2 3 een must have daar.
[ Voor 12% gewijzigd door Pheno79 op 20-04-2007 10:45 ]
Ik denk dat Super Smash Bros. Brawl toch wel de meeste afgewachte game voor de Wii is.Haay schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:42:
[...]
De komende week vermaak ik me nog wel met de Virtual Consoles, maar ze mogen nu toch wel eens wat ingame beelden van SSBB vrijgeven
Journey to the city unscathed
Alle spellen uit het rijtje aankomende toppers in de startpost. Daarbij vind ik dat Wii Sports ook een must-have is (maar die heeft iedereen al). Het is één van de weinige spellen voor de Wii, die gewoon niet op een andere console zou kunnen. Daarbij speel ik het nu nog steeds en het valt ook nog eens in de smaak bij gamers en niet-gamers. Ik denk dat Wii Health en Wii Sports 2, de populariteit van de Wii nog verder kunnen vergroten, van Brain Training verwacht ik eigenlijk niet zoveel.Haay schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:42:
[...]
Daarbij denk ik dat er nog genoeg verassingen komen van 3rd parties. In het najaar komen de 2nd gen sportspellen van EA uit, gezien wat ze tot nu toe hebben gepresteerd verwacht ik daar veel van. Dan heb je gewoon nog het enorme aantal aan 3rd party spellen wat in ontwikkeling is en de verscheidenheid daarvan.
Verwijderd
Super Paper MarioMisschien wel een leuke vraag voor een polletje:
Super Mario Galaxy
Super Smash Bros Brawl
Sonic and Mario
Mario Strikers:Charged Football
worden denk ik allemaal wel must-haves, 5x Mario is wel een beetje veel Mario, maar toch.
Metroid Prime 3 en Trauma Center zullen daar waarschijnlijk ook wel bijkomen. Misschien ook braintraining Wii degree. Ik vraag me een beetje af of Dragonball Z er ook niet bijhoort, evenals The Godfather, ik hoor over die twee eigenlijk ook niets dan goeds ook al zijn het dan ports.
En Nibris' Sadness kan er natuurlijk ook nog bijkomen als het ooit uitgebracht wordt
Verwijderd
Misschien wil iemand er eentje bestellen?
Ze zijn namelijk leverbaar.
www.dixons.nl
Verwijderd
Voor volgend jaar kan Nintendo altijd Fzero, Starfox, MarioKart, WaveRace, 1080 avalanche en mogelijk uitgestelde games in de strijdt gooien.
Wii
dragonball z en the godfather zijn best leuke spellen, maar zeker geen must-haves.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:03:
[...]
Super Paper Mario
Super Mario Galaxy
Super Smash Bros Brawl
Sonic and Mario
Mario Strikers:Charged Football
worden denk ik allemaal wel must-haves, 5x Mario is wel een beetje veel Mario, maar toch.
Metroid Prime 3 en Trauma Center zullen daar waarschijnlijk ook wel bijkomen. Misschien ook braintraining Wii degree. Ik vraag me een beetje af of Dragonball Z er ook niet bijhoort, evenals The Godfather, ik hoor over die twee eigenlijk ook niets dan goeds ook al zijn het dan ports.
En Nibris' Sadness kan er natuurlijk ook nog bijkomen als het ooit uitgebracht wordtAch, misschien komt Duke Nukem Forever ook wel naar de Wii, dat wordt dan zeker een must-have
Verwijderd
En dixons heeft ze binnen een week zeggen ze.. Misschien wat voor jullie?
Bij welke nedgame ben jij geweest als ik vragen mag?Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:21:
Ik heb een Wii... Af en toe bij de nedgame naar binnen lopen helpt![]()
En dixons heeft ze binnen een week zeggen ze.. Misschien wat voor jullie?
(Sta er namelijk op de wachtlijst..
Edit:
Never mind, zie net je woonplaats, dus neem aan dat je m niet in Amersfoort gehaald heb.
Wel vreemd trouwens dat je de Wii in groningen bij Nedgame gewoon kan krijgen, terwijl ze in Amersfoort reserveringen hebben staan...
[ Voor 24% gewijzigd door DaLass op 20-04-2007 14:18 ]
In de VS misschien, zou me niks verbazen als je hier weer overal 3 maanden tot een half jaar langer moet wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:15:
must haves voor de Wii. volgens Matt van IGN kan het best zo zijn dat Nintendo dit jaar Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy en Super Smash bros. Brawl uitbrengt. Daarnaast is in ieder geval Resident Evil 4(voor degene die em niet gespeeld hebben een must have). Resident Evil Umbrella Chronicles, Fire Emblem, super paper mario, Kirby's Adventure, mariostrikers en battalion Wars 2 kunnen ook wel must have's genoemd worden. Naast deze titels natuurlijk de gewoon "goede" games zoals we die nu ook al kennen. Genoeg te doen dit jaar.
Voor volgend jaar kan Nintendo altijd Fzero, Starfox, MarioKart, WaveRace, 1080 avalanche en mogelijk uitgestelde games in de strijdt gooien.
Wii
Een game als Brain Training was volgens mij trouwens ideaal geweest om als Virtual Console game aan te bieden. Ff snel elke dag spelen rechtstreeks vanuit de Wii Channels
[ Voor 8% gewijzigd door BarôZZa op 20-04-2007 14:44 ]
Er is eigenlijk geen enkel spel wat me echt aanspreekt.
De spellen die ik nu heb:
- Zelda: Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dit een fantastisch spel vinden, maar het eeuwige gepuzzel is niet aan mij besteed.
- Red Steel: Voor Wii begrippen een goeie shooter. Algemeen gezien hooguit een matige shooter.
- Excite truck: Best een aardige racegame. Maar er zijn zo ontzettend veel betere racegames op de andere consoles/pc
- Wii Sport: Leuk met wat vrienden, maar alleen verveeld het snel.
- The Godfather: Op de PC/overige consoles hooguit een matige game. Voor de Wii een van de toppers van dit moment. Dit is imho het minst slechte Wii spel dat ik gespeeld heb. Zeker leuk om zo nu en dan even wat mensen neer te slaan met een honkbalknuppel ;-)
Maar goed, al met al is de cube versie van F-zero de enige reden dat ik mijn Wii nog zo nu en dan aan zet. Hopelijk komen er over niet al te lange tijd wat spellen die me wél aanspreken(en die wél goed zijn).
Achteraf snap ik ook niet goed waarom ik een wii heb gekocht(kuthype
Verwijderd
Resident Evil 4 voor de Wii is echt wat voor jouw. Daarnaast is Sonic ook een erg leuke game met name omdat Sonic toch iets "cooler" wordt gevonden als Mario. Daarnaast kun je misschien wat andere gemiste Cube toppers opsporen als Eternal Darkness, Metroid Prime, Metal Gear Solid etc.NiaX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:59:
ik heb tot nu toe nog steeds spijt van mij Wii aankoop(het doet pijn dit te zeggen)
De spellen die ik nu heb:
- Zelda: Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen dit een fantastisch spel vinden, maar het eeuwige gepuzzel is niet aan mij besteed.
- Red Steel: Voor Wii begrippen een goeie shooter. Algemeen gezien hooguit een matige shooter.
- Excite truck: Best een aardige racegame. Maar er zijn zo ontzettend veel betere racegames op de andere consoles/pc
- Wii Sport: Leuk met wat vrienden, maar alleen verveeld het snel.
- The Godfather: Op de PC/overige consoles hooguit een matige game. Voor de Wii een van de toppers van dit moment. Dit is imho het minst slechte Wii spel dat ik gespeeld heb. Zeker leuk om zo nu en dan even wat mensen neer te slaan met een honkbalknuppel ;-)
Maar goed, al met al is de cube versie van F-zero de enige reden dat ik mijn Wii nog zo nu en dan aan zet. Hopelijk komen er over niet al te lange tijd wat spellen die me wél aanspreken(en die wél goed zijn).
Achteraf snap ik ook niet goed waarom ik een wii heb gekocht(kuthype), want "blije" spellen als Mario(allerlei varianten), eledees, monkey ball enz spreken me helemaal niet aan. Ik houd wat dat betreft toch wel wat meer van de serieuzere spellen. Ook die zullen overigens wel komen als ik de release lijst bekijk, dus we wachten af ;-)
Ik kan het me op zich wel voorstellen. Toch komt er genoeg moois aan dan; Umbrella Chronicles, RE4 Wii, Manhunt 2, No More Heroes etc.NiaX schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:59:
ik heb tot nu toe nog steeds spijt van mij Wii aankoop(het doet pijn dit te zeggen)
Waarom spreekt Mario je niet aan? Ik vind het altijd een generalisatie. Ik bedoel je hebt "blije" spellen die voor een jong publiek zijn en die voor een wat ouder publiek. Ik zou ze echt niet bij voorbaad afschrijven en zeker de zeer goed ontvangen Mario-games zeker proberen, omdat het gewoon toppers zijnAchteraf snap ik ook niet goed waarom ik een wii heb gekocht(kuthype), want "blije" spellen als Mario(allerlei varianten), eledees, monkey ball enz spreken me helemaal niet aan. Ik houd wat dat betreft toch wel wat meer van de serieuzere spellen. Ook die zullen overigens wel komen als ik de release lijst bekijk, dus we wachten af ;-)
Verwijderd
Kortom, je houdt niet van goede games
Grapje...even serieus nu. Jij zit misschien niet op al die games te wachten, ik daarentegen wel. Ik speel liever niets anders dan mini/party/arcade games. Alle andere genres kunnen me gestolen worden.
"The Wii has incredibly innovated and intuitive controls.
That's why we decided to do something else: MINI GAMES. YAY!"
Dus daar eindigen de gameproducenten mee. Maar eigenlijk moeten ze met de innovatie meegaan: De controls daadwerkelijk gebruiken en integreren om hun games beter mee te maken, en NIET:
- van hun eigen genres af te stappen
- de controls gebruiken als truuk (ze moeten niet "gimmicky" aanvoelen)
mja idd, vooral no more heroes lijkt me erg cool! Maar ook RE4 spreekt me nog wel aan(heb nooit een cube gehad, dus ook nooit op de cube gespeeld). Dus ja, waarschijnlijk komt er nog genoeg aan :-)Hoedje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:20:
[...]
Ik kan het me op zich wel voorstellen. Toch komt er genoeg moois aan dan; Umbrella Chronicles, RE4 Wii, Manhunt 2, No More Heroes etc.
[...]
Waarom spreekt Mario je niet aan? Ik vind het altijd een generalisatie. Ik bedoel je hebt "blije" spellen die voor een jong publiek zijn en die voor een wat ouder publiek. Ik zou ze echt niet bij voorbaad afschrijven en zeker de zeer goed ontvangen Mario-games zeker proberen, omdat het gewoon toppers zijn
En tja, mario ik weet niet wat dat is. Op de een of andere manier spreekt me dat niet aan.
Aan de andere kant bedenk ik me nu dat ik "vroeger" wel onwijs veel lol heb gehad met mario kart op de snes...
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 18:51 ]
Dit topic is gesloten.