Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.813 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:49
Ik heb ook nog steeds alleen Zelda:TP voor m'n Wii gekocht (en Wii-Play voornamelijk voor de extra Wiimote). En dan heb ik Zelda:TP nog niet eens uitgespeeld! Maar dat komt omdat ik niet langs die knakker met z'n Ball & Chain kom, en dus de motivatie om te spelen een beetje kwijt ben. Daarnaast heb ik 2 mooie games voor m'n PC gekocht, dus hebben die op het moment de voorkeur. Toch kijk ik wel uit naar Super Paper Mario, wat mij echt een briljante game lijkt. En ik wacht nog steeds op een ECHT leuke game die je met 2 spelers tegelijk cooperatief kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:01:
[...]

Welke spellen voor de Wii heb jij dan nu? :)
Zelda TP
Red steel
Wii sports (duh)
Call of Duty 3
Sonic Secret rings

binnenkort: SSX blur en tony hawk DHJ

de games van nintendo zelf worden ook het mooist weergeven. ik wacht met ongeduld op SSB en mario galaxy :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

nFo

Mario kwam door de brievenbus springen. :P

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/papiermario.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huil ;( Me want too !! :9~ Heb je een US Wii??

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

What the......? Amerikaanse Wii zeker. Damn ik wil ook Paper Mario :'( PM op GC was een van de beste RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
"Rating E"
"United States Postal"

US Wii? Hoe gokken jullie dat zo. :P ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het hier niet zo op modchips.

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:50
Nintendo Wii (Compleet + 10 Maanden Garantie)
2x wiimote
2x nunchuck
1x Classic Controller
Zelda Twilight Princess
Wii Sports
Wii Play

Is dit duur voor 350 euro? Hij is pas 2 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:01:
[...]

Dus is het net zo verboden als een modchip in dit topic. :)
Nee hoor, Freeloader mag gewoon. De Freeloader zorgt er niet voor dat je kopieën kan spelen, sterker nog, je kunt de Freeloader alleen met originele exemplaren gebruiken. De Freeloader staat zelfs al jaren in de startpost.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 17-04-2007 16:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:01:
[...]

Dus is het net zo verboden als een modchip in dit topic. :)
Modchips zijn verboden, maar ik zie niks staan over Freeloaders of iets wat "even of meer" illegaal zijn dan modchips. Freeloader is voor mij een tool om import games te spelen die je zelf gekocht hebt en niet onrechtmatig verkregen spul. Niet helemaal hetzelfde rijtje als bij modchips imo ;)
Modchips

Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics en vragen hierover in Spielerij niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips hebben nu eenmaal een te hechte band met warez in Spielerij.
EDIT: Waarom is de post omtrent Freeloader weggehaald? Geen woord over modchips daarin? Gonadan vroeg alleen of dat hetzelfde strekking had. Volgens mij (en Prime) dus niet. Is dus bij deze Freeloader onder gebracht als modchip?

[ Voor 11% gewijzigd door Vincent7 op 17-04-2007 16:09 . Reden: Foutje in opmaak ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SmooK schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:05:
Nintendo Wii (Compleet + 10 Maanden Garantie)
2x wiimote
2x nunchuck
1x Classic Controller
Zelda Twilight Princess
Wii Sports
Wii Play

Is dit duur voor 350 euro? Hij is pas 2 maanden oud.
Hmm nieuw waarde heeft dit +/- € 395,--
Eerder plus dan min overigens
Ik heb bij de bedragen geen 0,95 meegerekend, dus ja dit valt mee.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het omzeilt de beveiliging van het apparaat.
Of je evengoed de spelletjes koopt doet er niet toe.
Het regiovrij maken van je DVD speler wordt toch ook niet toegestaan? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:11:
Zijn genoeg topics op GoT waar (zelfs mod's) verwijzen naar pagina's met informatie voor het regiovrij maken van dvd spelers ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:11:
Het omzeilt de beveiliging van het apparaat.
Of je evengoed de spelletjes koopt doet er niet toe.
Niet helemaal de goede argumenten. Je mag wel degelijk je DVD speler regio vrij maken. Althans voor sommige apparaten kun je een code invoeren om deze regio vrij te maken. Je betaalt dan iets meer. Dus dan mag het best.

Dat modchips niet mogen is duidelijk, maar bij Freeloader heb ik nog sterk mijn twijfels. Tuurlijk omzeil je wel de beveiliging, daar heb je gelijk in. Maar alleen om import spellen te spelen die anders bijv. niet te spelen zijn omdat deze nooit als PAL worden ingevoerd... Vind ik toch wel discutabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

M1lamb3r schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:19:
Zijn genoeg topics op GoT waar (zelfs mod's) verwijzen naar pagina's met informatie voor het regiovrij maken van dvd spelers ;)
Als dat echt zo is dan heb ik wat vraagtekens bij dat beleid, maar dat is een andere discussie. ;)

In mijn ogen omzeil je de beveiliging van het betreffende apparaat. En door het importeren van spellen ben je eigenlijk ook belasting aan het ontduiken. :)
Vincent7 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:24:
Niet helemaal de goede argumenten. Je mag wel degelijk je DVD speler regio vrij maken. Althans voor sommige apparaten kun je een code invoeren om deze regio vrij te maken. Je betaalt dan iets meer. Dus dan mag het best.
Dan geeft de fabrikant zelf de optie, dat is een ander verhaal.
Maar als de fabrikant het niet wil, dan kan ik me niet voorstellen dat het de bedoeling is om die beveiliging te omzeilen. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Gonadan op 17-04-2007 16:25 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:24:
[...]

In mijn ogen omzeil je de beveiliging van het betreffende apparaat. En door het importeren van spellen ben je eigenlijk ook belasting aan het ontduiken. :)

[...]

Dan geeft de fabrikant zelf de optie, dat is een ander verhaal.
Maar als de fabrikant het niet wil, dan kan ik me niet voorstellen dat het de bedoeling is om die beveiliging te omzeilen. :)
Bij mij komt het er gewoon op neer dat ik niet de negatieve aspecten van import games zie. Je betaalt er voor en van mijn part meld je dit ook bij de douane en betaal je import belasting. Misschien moet Nintendo het voorbeeld maar gaan volgen van DVDs, betaal meer en speel ook import games.

Nogmaals, ik ben het met je eens dat het omzeilen is van de beveiliging, ik zie alleen het kwaad er niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...En door het importeren van spellen ben je eigenlijk ook belasting aan het ontduiken. :)...
Je ontduikt de belasting als je zegt dat je in Belgie woont, maar gewoon in Nederland vertoeft. Als je een spel koopt uit de VS, dan is dat jouw recht als burger. Maarrrrr dan moet je wel gewoon invoerrechten betalen, en daar gaat het nogal eens mis imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:32:
Nogmaals, ik ben het met je eens dat het omzeilen is van de beveiliging, ik zie alleen het kwaad er niet van in.
Ik zou wel eens het woord van een modje hier over willen horen. Dan weten we teminste hoe het zit.
Zelf vind ik een freeloader eigenlijk ook minder schadelijk voor Nintendo dan een modchip.
Maar hetgeen je doet blijft hetzelfde. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Als dat echt zo is dan heb ik wat vraagtekens bij dat beleid, maar dat is een andere discussie. ;)

Je kraamt nu een beetje teveel onzin uit. Je mag gewoon spellen importeren en de Nederlandse douane die int dan de invoerrechten op dat spel. Maak je maar geen zorgen, je betaalt daar gewoon belasting over.

Dat de douane af en toe vergeet de invoerrechten te innen is een ander verhaal.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:38:
Je kraamt nu een beetje teveel onzin uit. Je mag gewoon spellen importeren en de Nederlandse douane die int dan de invoerrechten op dat spel. Maak je maar geen zorgen, je betaalt daar gewoon belasting over.

Dat de douane af en toe vergeet de invoerrechten te innen is een ander verhaal.
Ok, daar heb je gelijk in. De verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de douane. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:43:
[...]

Ok, daar heb je gelijk in. De verantwoordelijkheid daarvan ligt bij de douane. :)
Niet helemaal, de verantwoordelijkheid ligt bij de invoerder, maar dat heeft niets met de freeloader discussie te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Weer wat geleerd :)

Ik ga even kijken waar ik deze vraag over freeloaders kan laten beantwoorden. Want volgens Prime is er in het verleden geen problemen mee geweest.

EDIT: Mailtje gestuurd. Ben wel benieuwd omdat ik zelf namelijk ook erg geinteresseerd ben in het spelen van import games, zeker de games die nooit Europa zullen halen (games uit JPN). Zou toch wel fijn zijn als we hier erover mogen praten.

[ Voor 41% gewijzigd door Vincent7 op 17-04-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:41:
"Rating E"
"United States Postal"

US Wii? Hoe gokken jullie dat zo. :P ;)
Aargh, de Amerikaanse versie is blijkbaar eerder uit dan de Japanse! Laat ik nu de Japanse gekocht hebben... Hij is waarschijnlijk nog een week onderweg. En nog heb ik hem eerder dan de Europese versie en voor veel minder geld: 36 euro incl. verzendkosten. Dan weet je weer waarom je importeert >:)

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er is toch nog helemaal geen freeloader voor Wii games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:18:
Maar er is toch nog helemaal geen freeloader voor Wii games?
Klopt. De Freeloader van de GameCube werkt wel op de Wii voor GameCube games. Maar voor Wii games is er nog geen Freeloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Het kan aan mij liggen, maar ik zie weinig verschil (niets) met het nieuwe internet kanaal. :'( Ik zie nog steeds geen javascript menu's bij sites en uitzendinggemist.nl doet het al helemaal nog steeds niet.
Ook staat (ondanks systeemsoftware bijwerken wat gelukt is) nog steeds dat het internet kanaal een test versie is.
Wie helpt mij uit de brand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Eerst oude versie verwijderen, dan de nieuwe versie gratis downloaden :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
damsoft schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:52:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie weinig verschil (niets) met het nieuwe internet kanaal. :'( Ik zie nog steeds geen javascript menu's bij sites en uitzendinggemist.nl doet het al helemaal nog steeds niet.
Ook staat (ondanks systeemsoftware bijwerken wat gelukt is) nog steeds dat het internet kanaal een test versie is.
Wie helpt mij uit de brand? :)
Uitzendinggemist.nl gaat nooit werken, de site werkt met RealVideo en Windows Media Video. Het internetkanaal kan alleen flash video aan.

Heb je het nieuwe internetkanaal wel gedownload uit het winkelkanaal? Dit moet namelijk los van de software update, dit kun je in het berichtje lezen dat het nieuwe internetkanaal aankondigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:58:
Eerst oude versie verwijderen, dan de nieuwe versie gratis downloaden :)
Verwijderen hoeft niet ;) Als je gewoon update in het winkelkanaal, kan het ook gewoon. Je behoudt kan gewoon je bookmarks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 14:23

nFo

ari3 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:14:
[...]
Aargh, de Amerikaanse versie is blijkbaar eerder uit dan de Japanse! Laat ik nu de Japanse gekocht hebben... Hij is waarschijnlijk nog een week onderweg. En nog heb ik hem eerder dan de Europese versie en voor veel minder geld: 36 euro incl. verzendkosten. Dan weet je weer waarom je importeert >:)
Ja: 9 april USA vs 19 april Japan.
Maar wat moet je met een japanse versie dan ?
Japanse teksten lijkt mij niet zo leuk. :X

Mijn Wii is gewoon een Pal Wii, ja ik weet dat een modchip lame is.
Maar Nintendo had de Wii ook gewoon Regio vrij kunnen maken of de game gewoon optijd uit kunnen brengen.
Free loader is er ook nog niet....... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jammer dat de flash van de wii ook niet super is.
Hierdoor blijft het browsen met de wii niet meer dan een speeltje.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:50:
Jammer dat de flash van de wii ook niet super is.
Hierdoor blijft het browsen met de wii niet meer dan een speeltje.
Daar mag je Adobe voor bedanken. Nintendo en Opera moeten een licentie nemen op flash om het in de browser te kunnen ondersteunen, maar het is momenteel alleen mogelijk om een licentie te nemen op versie 7. De nieuwste versie van flash is versie 9, dus je zult bij de Wii een achterhaalde flash versie houden zolang Adobe het niet mogelijk maakt om een licentie te nemen op versie 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:56:
[...]

Daar mag je Adobe voor bedanken. Nintendo en Opera moeten een licentie nemen op flash om het in de browser te kunnen ondersteunen, maar het is momenteel alleen mogelijk om een licentie te nemen op versie 7. De nieuwste versie van flash is versie 9, dus je zult bij de Wii een achterhaalde flash versie houden zolang Adobe het niet mogelijk maakt om een licentie te nemen op versie 9.
*zucht*
Het zal eens niet. Was flash 10 niet al uit trouwens?
Weet je dat zeker van die licentie? Anders kan het ook nog liggen aan het feit dat windows altijd 'voor' loopt met flash. Linux zit ook pas net op 9. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:32
Heeft iemand het spel Prince of persia al gespeeld? Zo ja, wie is er al verder gekomen dan de reus die je in de ogen moet prikken? Ik krijg het namelijk maar niet voor elkaar ? kan iemand me mischien uitleggen hoe ik precies te werk moet gaan om hem te doden?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Possible schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:43:
Heeft iemand het spel Prince of persia al gespeeld? Zo ja, wie is er al verder gekomen dan de reus die je in de ogen moet prikken? Ik krijg het namelijk maar niet voor elkaar ? kan iemand me mischien uitleggen hoe ik precies te werk moet gaan om hem te doden?
ik heb hem dan op de pc gespeeld, maar ik had daar ook problemen mee, je moet echt wachten tot het "grijs" wordt en dan pas steken en dat moest je dacht ik 2× doen en dat zelfde 3 keer herhalen

hopelijk heb je er wat aan :) als je ergens anders niet verder komt, ik heb hem helemaal uitgespeeld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Alien B.O.B. op 17-04-2007 21:43 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nFo schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:46:
[...]

Ja: 9 april USA vs 19 april Japan.
Maar wat moet je met een japanse versie dan ?
Japanse teksten lijkt mij niet zo leuk. :X
Mijn Wii is een Japans model en speelt dus alleen NTSC-J spellen. Verder kan ik redelijk Japans lezen. Ook is het een Mario-spel waardoor er geen moeilijke grammatica in zit. Kinderen moeten het immers ook kunnen volgen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

ari3 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:33:
[...]
Mijn Wii is een Japans model en speelt dus alleen NTSC-J spellen. Verder kan ik redelijk Japans lezen. Ook is het een Mario-spel waardoor er geen moeilijke grammatica in zit. Kinderen moeten het immers ook kunnen volgen.
Dat zal je nog knap tegen vallen. De teksten van SPM zijn lang, en lang niet allemaal zo kinderlijk.

(Nu bezig met level 5, en de SPM is echt erg cool). (level 5 van 8 met total playing time 10 uur)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

ari3 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:33:
[...]
Gast :D

Het is een platform RPG die juist als enige kritiekpunt de gigantische hoeveelheden tekst heeft :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Willybubba schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:50:
[...]

Gast :D

Het is een platform RPG die juist als enige kritiekpunt de gigantische hoeveelheden tekst heeft :D
Moeilijke grammatica en veel tekst is niet hetzelfde he ;)
Gonadan schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:09:
[...]

*zucht*
Het zal eens niet. Was flash 10 niet al uit trouwens?
Weet je dat zeker van die licentie? Anders kan het ook nog liggen aan het feit dat windows altijd 'voor' loopt met flash. Linux zit ook pas net op 9. :)
Why the Wii browser has Flash 7 and not Flash 8 or 9?

[ Voor 45% gewijzigd door Vanitas op 17-04-2007 23:19 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Heb nu Wii Play (incl controller of course), DBZ BT2 en Time Splitters: Future Perfect besteld. In totaal voor net geen 110 euro incl bezorgkosten :)

Toch wel netjes denk ik _/-\o_

Heb net Zelda TP uitgespeeld maar nog lang niet alles gevonden. Nog 9 bugs, Hylian Loach (doet me denken aan OoT board op GFAQs waar men in het begin met klem gingen volhouden dat de Loach niet bestond 8)7 ) nog wat heart containers en als ik de vorige delen mag geloven nog 1 bottle. Oh ja, nog 1 hidden art. Maar ik ga het wel vinden zonder walkthrough :)

DBZ heb ik al gezien voordat ze hier in Nederland uberhaupt van Anime hadden gehoord ;) en gezien de vele positieve reacties hier zal ik me zeker vermaken. Wii play mag duidelijk zijn en Time Splitters heeft goede reviews gehad, lijkt me een leuke shooter. Voor 12 euro is het zeker een koopje (2e hands)

Heb ook nog Baten Kaitos voor 20 euro opgepikt uit een Intertoys. Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om al dat te spelen, maar ik kon het niet laten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we dan maar hopen dat Adobe tijd en geld in de Wii wil steken.

Mijn gevoel zegt helaas van niet :(

/offtopic Pffff ben niet gewend om in de nacht te werken (Nachtelijke release). Tikfout na tikfout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank aan alle support, ik heb het over een FREELOADER. Deze werkt alleen met LEGALE spellen. Het feit dat je zaken wel of niet importeert heeft helemaal NIKS met belastingontduiking te maken. Je betaald over zaken geimporteerd uit de US of Japan meestal invoerrechten bij de douane. Bij spellen die je importeert uit de EU heb je daar geen last van. Dan heb je natuurlijk ook nog de discussie over winkels uit de US die via een ander EU land importeren. Waar ligt de grens? Dat interresseert me geen hol. Ik wou het alleen hebben over dat ik dacht een freeloader te zien die wel met de Wii werkte. Later bleek dit niet zo te zijn, dit was alleen de GC versie. Trouwens we praten hier al 82 topics over de Freeloader, volgens mij staat het zelfs in de TS!! Ik wil het juist NIET hebben over modchips, want de freeloader is geen modchip. Ik heb zelf SPM al op bepaalde internetkanalen zien ronddrijven, dus als ik hem wil hebben dan kan ik er zo ook wel aan komen (met behulp van een bepaalde chip), maar ik wil JUIST betalen!! Nintendo had gewoon de Wii regiovrij moeten maken zoals de DS. Wij in de EU worden gewoon telkens genaait door die taalconversies. Trouwens als we niet mogen praten over importeren, dan moeten ook alle topics weg worden gemod over import GC's en Wii's. Mod this!!

mailt to admin 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Je bent heetst van de strijd al lang misgelopen man :9

Maar goed, ik vond het ook raar dat je post gemod werd en mijn reply erop werd compleet weggehaald. Ik heb ook de moderator een vraag gestuurd, we zullen zien wat het wordt. Ik denk zelf dat het een misverstand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL klopt, ik was wel verbaasd en vond het eigenlijk wel grappig. Vandaar mijn "Jery Springer" achtige "Final Thought". Ik was trouwens bezig met Super Mario World, man was is dat een verslavend spel!! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je bent ietwat laat inderdaad. ;)
Het ging mij in ieder geval ook niet om het importeren, maar om het omzeilen van een beveiliging.
En wat voor gevolgen dat verder heeft maakt mij niet uit, je omzeilt wel een beveiliging.
Daarom heb ik mijn vraagtekens bij de freeloader. :)

Ik hoop dat een mod of een admin er duidelijkheid over kan geven.
Op zich wil ik er ook wel een discussietopic over starten. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
MetroidPrime schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:59:
[...]

Uitzendinggemist.nl gaat nooit werken, de site werkt met RealVideo en Windows Media Video. Het internetkanaal kan alleen flash video aan.

Heb je het nieuwe internetkanaal wel gedownload uit het winkelkanaal? Dit moet namelijk los van de software update, dit kun je in het berichtje lezen dat het nieuwe internetkanaal aankondigde.
Nee, heb ik niet gedaan; alleen maar via Systeemsoftware bijwerken; vandaar dat ik geen verschil zag |:( Zal dat vanavond eens doen. Ik zou overigens niet weten hoe ik de oude versie weg krijg als het al zou moeten maar zo te lezen in de berichtjes hierboven hoeft dat niet.

Tsja, ontzettend jammer dat uitzendinggemist.nl niet met flash video werkt :'(

Ik ben wel benieuwd of javascript menu's straks wel werken met de nieuwe browser.

Wat is overigens het verschil met de oude of val ik vanavond van mijn stoel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:30:
[...]

KNIP

Ik hoop dat een mod of een admin er duidelijkheid over kan geven.
Op zich wil ik er ook wel een discussietopic over starten. :)
Dat hoop ik ook, ik ben zowiezo wel voor een discussie over dit onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

damsoft schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:31:
Ik ben wel benieuwd of javascript menu's straks wel werken met de nieuwe browser.
Die werkten toch al? :?
Wat is overigens het verschil met de oude of val ik vanavond van mijn stoel? ;)
Leg maar wat kussens naast je stoel ;)
Ik vind hem flink verbeterd, het typen blijft ruk maar het browsen is best ok. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:50:
Ik vind hem flink verbeterd, het typen blijft ruk maar het browsen is best ok. :)
Ik vind dat typen (als je dat zo mag noemen) best gaan. Werkt wel wat lekkerder dan traditionele controller input (kiezen dmv dpad/stick). Het kan alleen nog maar beter als je een toetsenbord erop aansluit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over toetsenbord gesproken, is die er al? zo niet? gaat die komen? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:06:
Ik vind dat typen (als je dat zo mag noemen) best gaan. Werkt wel wat lekkerder dan traditionele controller input (kiezen dmv dpad/stick). Het kan alleen nog maar beter als je een toetsenbord erop aansluit :P
Het typen op zich gaat prima, ik bedoel eigenlijk het woordenboeksysteem.
Soms ben je een woord aan het typen en vindt dat apparaat dat er nog letters achter moeten, terwijl ik van niet vind. En als je dan niet uit kijkt zet hij ze er lekker toch tussen. :P
Dus moet je eerst weer een spatie of iets mafs geven voordat je door kunt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:50:
[...]

Die werkten toch al? :?

[...]

Dan ben ik heel benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een retificatie. Een paar dagen terug modde ik een reply weg over Freeloader onder het mom van modchip / manier om 'backups' mee te spelen. Ondertussen weet ik dat je er geen backups mee kan spelen, dus is het geen punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:46:
Even een retificatie. Een paar dagen terug modde ik een reply weg over Freeloader onder het mom van modchip / manier om 'backups' mee te spelen. Ondertussen weet ik dat je er geen backups mee kan spelen, dus is het geen punt :)
Bedankt voor de info. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Vincent7 op 18-04-2007 11:24 . Reden: Mijn initiele reactie klonk een beetje negatief terwijl dat niet de bedoeling was... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57
ik vroeg me af, heb wat sites en releases door zitte kijken, of er ook een soort World of Warcraft achtig spel op de WII uitkomt
lijkt me erg tof met de Wiimote goed te besturen en online is het natuurlijk helemaal prachtig

maar kan nog niet echt iets in die richting vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:46:
Dank je voor het scheppen van duidelijkheid, let the Freeloader discussion begin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:39:
[...]

Dank je voor het scheppen van duidelijkheid, let the Freeloader discussion begin :*)
Wat valt er nog over te zeggen dan :P

Hij werkt niet op de PAL Wiis (iirc). En hij is al jaren uit.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Vanitas schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:51:
[...]

bijna goed: hij werkt wel op PAL Wii's echter is er alleen een Freeloader uit voor GC spellen, dus niet voor Wii spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat naast de Freeloader ook over het feit dat waarom Nintendo ons in de EU altijd laat wachten, waarom hebben WIJ geen SPM? De DS is regiovrij, waarom de Wii dan niet? Ik hoop zelf dat de Freeloader voor de Wii er snel komt. Ik wil niet wachten todat er een handleiding vertaald moet worden. Trouwens ik ben zelf behoorlijk Ninty fan maar soms laten ze wel lang op zich wachten, sterrenpunten > wiipunten anyone? In ieder geval is de huidige Freeloader niet echt van belang maar ik hoopte ook meer ideen omhoog te halen over dat wij in de EU vooral ge**** worden door die vertalingen :( De xbox360 releases hebben tenminste respect voor ons. En inderdaad, het is zaols M1lamb3r zegt, dit is de huidige stand van zaken betreffende de Freeloader, laten we hopen dat er snel verandering in komt :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Vanitas schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:51:
[...]

Hier wordt wel duidelijk geadverteerd dat het wel kan: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-28-49-en-70-1ssi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik dus ook ingetrapt, maaruh:

Compatible with PAL Wii™ consoles for Gamecube™ playback (does NOT play import Wii™ games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:39:
[Policy] Hoe staat GoT tegenover omzeilen van regiolocks?
Niet omdat ik tegen de freeloader ben, maar omdat ik duidelijkheid wil over de legaliteit ervan.
Ik zou het een mooie optie vinden om spellen te krijgen.
De handleiding lees ik toch bijna nooit, en anders is engels ook prima ;)

Hoe zit het met PAL/NTSC als je een freeloader gebruikt?
Lezen is ook een vak :+
Je moet dus alleen zorgen dat je TV NTSC aan kan. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 18-04-2007 12:08 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Een nieuwe releasedatum voor de startpost, Resident Evil 4: Wii Edition komt op 29 juni uit in Europa en het spel wordt uitgegeven door Nintendo zelf. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het spel al zo snel in Europa zou worden uitgebracht, het spel is net een week geleden aangekondigd en over 2,5 maand kunnen we het al spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:00:
[...]
Daar was ik dus ook ingetrapt, maaruh:

Compatible with PAL Wii™ consoles for Gamecube™ playback (does NOT play import Wii™ games)
Kijk dat gebeurt er nou als mijn post wordt weggegooid, je zegt precies datgene wat ik ook had gepost bij jou. :>

Alleen wordt er nu gesproken over de PAL versie van de Wii die geen Freeloader kan lezen. Ik ga er hiervan uit dat hij bedoelt dat de Freeloader geen NGC games kan draaien op een PAL Wii. Dit was lange tijd een probleem, maar nu is er dus ook een Freeloader die op een PAL Wii NGC games kan spelen. Ik heb het dus niet over het spelen van Wii games :P
MetroidPrime schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:34:
Een nieuwe releasedatum voor de startpost, Resident Evil 4: Wii Edition komt op 29 juni uit in Europa en het spel wordt uitgegeven door Nintendo zelf. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het spel al zo snel in Europa zou worden uitgebracht, het spel is net een week geleden aangekondigd en over 2,5 maand kunnen we het al spelen.
Leuk dat ze eens voor de verandering snel zijn met het releasen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Vincent7 op 18-04-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:34:
Hmm, zou dit dan eindelijk een shooter zijn die ik moet gaan halen?
Ik heb nog nooit RE gespeeld. :$

En NGC shooters kan ik niet mee mikken. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:54:
[...]

Hmm, zou dit dan eindelijk een shooter zijn die ik moet gaan halen?
Ik heb nog nooit RE gespeeld. :$

En NGC shooters kan ik niet mee mikken. ;)
Dit is sowieso niet een "normale" RE game. Het is meer een goede en sfeervolle 3rd person shooter met een merknaam. Het is zeker een goede game, op de NGC richt je dmv R vasthouden. Je krijgt dan een laserpointer welke je beweegt met de analog stick. Nu gebeurt het richten dus met de Wiimote.

Zeker een goede game, en voor de adviesprijs van 30 euro hoef je hem denk ik niet te laten liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vincent7 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:03:
[...]

Dit is sowieso niet een "normale" RE game. Het is meer een goede en sfeervolle 3rd person shooter met een merknaam. Het is zeker een goede game, op de NGC richt je dmv R vasthouden. Je krijgt dan een laserpointer welke je beweegt met de analog stick. Nu gebeurt het richten dus met de Wiimote.

Zeker een goede game, en voor de adviesprijs van 30 euro hoef je hem denk ik niet te laten liggen ;)
Je doet het spel een beetje tekort. De eerdere delen in de RE serie hadden enorme problemen vanwege de statische camerahoeken en de niet al te intuïtieve besturing. RE4 neemt de besturing van de vorige delen over, alleen werkt de besturing enorm veel beter doordat de camera achter je hangt. RE4 is wel degelijk een RE spel, maar het is het eerste Resident Evil spel waar echte gameplay vernieuwing in zit.

RE4 is echt één van de beste spellen van de afgelopen tien jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Een 3rd person shooter? Da's maf. Moet ik dan denken aan Zelda? Dat je er echt van achter kijkt.
Of meer van bovenaf? Zoals MP al zegt lijkt het me vervelend werken zodra je niet achter je mannetje hangt met de camera. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

MetroidPrime schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:28:
[...]
Je doet het spel een beetje tekort. De eerdere delen in de RE serie hadden enorme problemen vanwege de statische camerahoeken en de niet al te intuïtieve besturing. RE4 neemt de besturing van de vorige delen over, alleen werkt de besturing enorm veel beter doordat de camera achter je hangt. RE4 is wel degelijk een RE spel, maar het is het eerste Resident Evil spel waar echte gameplay vernieuwing in zit.

RE4 is echt één van de beste spellen van de afgelopen tien jaar.
Wat ik bedoel is dat RE4 niet hetzelfde speelt als de vorige REs. De hele opzet vind ik ook anders; waar je in de vorige delen heel conservatief moet zijn met je ammo en saves, hier kun je gerust (bijna) elke vijand neerschieten en saven is oneindig. Bij de vorige REs had ik toch iets meer survival gevoel en bij RE4 meer een adventure shooter.

Ik wil helemaal niet het spel tekort doen, want het is idd een van de beste van de afgelopen tijd. _/-\o_

Ik wil alleen zeggen dat deze game niet helemaal in dezelfde trend liggen als de vorige REs. Misschien vind je dit een verbetering van de gameplay, maar ik vond de slechte elementen van de vorige REs weer juist echt bij RE horen. Niet goed kunnen zien wat er om het volgende hoekje staat ;)
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:37:
Een 3rd person shooter? Da's maf. Moet ik dan denken aan Zelda? Dat je er echt van achter kijkt.
Of meer van bovenaf? Zoals MP al zegt lijkt het me vervelend werken zodra je niet achter je mannetje hangt met de camera. :)
A la Zelda qua camera standpunt is wel een goede vergelijking. Je vindt op internet wel goede foto's van de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 12:57

eqidna

Improvement in Progress

Wanneer je rondloopt hang je achter het personage. Van het moment dat je R indrukt, ga je over in "attack mode" en hangt de camera zo ongeveer boven je schouder en wat dichter bij het personage. Zo lijkt het iets meer of je mikt.

Verder kan ik alleen maar MetroidPrime bijtreden over hoe geweldig dit spel wel is! Heb het pas een maand geleden gespeeld, maar wat ben ik blij dat ik het uiteindelijk gevonden heb.

Weet er verder hier nog iemand waar je (in België liefst) nog goede Cube games kan vinden? Ik zoek Ikaruga bvb nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:47:
A la Zelda qua camera standpunt is wel een goede vergelijking. Je vindt op internet wel goede foto's van de gameplay.
Getver de filmpjes van IGN doen het niet bij mij. :(
Aan de plaatjes te zien kijk je een beetje over de schouder mee, lijkt me wel interessant.
En mikken met de Wii-remote is uiteraard ideaal. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Thardus schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:59:
[...]

Weet er verder hier nog iemand waar je (in België liefst) nog goede Cube games kan vinden? Ik zoek Ikaruga bvb nog.
Misschien kan je het nog bij online shops proberen? Ik heb zelf thuis wel dat spel liggen, is alleen niet van mij maar van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:59:
[...]

Getver de filmpjes van IGN doen het niet bij mij. :(
Aan de plaatjes te zien kijk je een beetje over de schouder mee, lijkt me wel interessant.
En mikken met de Wii-remote is uiteraard ideaal. :D
Er staan filmpjes van Re4 Wii op de site www.gametrailers.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dank je, ik zat al op YouTube te struinen maar dat viel ook wat tegen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
RE4 is anders toch echt meer een action game dan een survival horror, ik ben bij het spelen dan ook maar 1 keer geschrokken
spoiler: waardan
toen die gast uit die oven gerend kwam

Qua gameplay begonnen mensen pas te klagen over de stroeve bestuuring rond deeltje 3. deel 4 heeft qua gameplay echt heel einig te maken met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Haha smook dat was ook het enige moment dat ik schrok :P
Voor de rest wel een cool spel, had er zelfs speciaal de resident evil limited edition cube voor gehaald, als hij 30 eurotjes wordt ga ik hem ook zeker halen voor de wii.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
haha ja dat miste ik ook, in de vorige delen durfde ik soms gewoon niet meer door te lopen en hier ragde ik gewoon met mijn machine gunm wat trouwens ook wel tof was. Ik heb em nog op cube maar ik ga em wel opnieuw halen voor de wii, als ik ooit nog een wii te pakken kan krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:49:
[...]

Heb je Resident Evil 1 op de Gamecube wel eens gespeeld of gezien? Dat spel is één van de mooiste spellen op de Gamecube, zelfs mooier dan Resident Evil 4. Het spel komt aardig in de buurt van sommige Xbox 360 spellen. Het spel gebruikt alleen een truucje om zulke mooie graphics te bereiken: het spel is voor het grootste deel pre-rendered. Pre-rendering is een truucje dat gebruikt wordt om een console mooiere 3D-graphics te laten weergeven dan de console eigenlijk, door de 3D-achtegronden tijdens de ontwikkeling van het spel stiekem om te zetten naar 2D-achtergronden, waardoor het grafisch veel minder zwaar is. Dit is ook de reden dat de graphics in de buurt komen van die van de Xbox 360.

Nu krijgen we exact dezelfde graphics maar dan volledig in realtime en jij vind dat dat lelijk is? Het spel demonstreert nu juist wat de Wii kan!

Als ik jou was, zou ik een hele goede opticien zoeken.

EDIT: Zo zag Resident Evil 1 er uit op de Gamecube:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.aussie-nintendo.com/images/rev/BK4-nashira.jpg

Baten Kaitos _/-\o_ Pre-rendered owns.
Beetje jammer van de graphics tijdens de gevechten maar dat terzijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net op IGN dat Neo Geo spellen gaat releasen via de VC :P

http://wii.ign.com/articles/781/781316p1.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:37:
Zie Max Payne 1 & 2 ;). Kan perfect werken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:46:
Haha smook dat was ook het enige moment dat ik schrok :P
Voor de rest wel een cool spel, had er zelfs speciaal de resident evil limited edition cube voor gehaald, als hij 30 eurotjes wordt ga ik hem ook zeker halen voor de wii.
Ik schrok daar inderdaad ook van. Maar goed, je verwacht het ook totaal niet :)

Er zijn wel meerdere momenten waarop ik schrok.

spoiler:
Zit je rustig wat visjes dood te maken op een steiger word je doodleuk opgegeten 8)7 Again, don't screw with nature, or nature will screw you back.

of

spoiler:
dat stuk in de tuin met die honden. Gadverdamme, je weet dat ze er zitten maar weet niet wanneer ze door de bosjes springen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Dat was al heel lang bekend. Alleen nu dus inderdaad meer info.
Maar zeker cool, king of fighters en zo op de wii!

Ik gebruik eigenlijk altijd vc-reviews voor de vc nieuwtjes :)
http://www.vc-reviews.com...on-the-wii-snk-speaks.php

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 18-04-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
spoiler: ook nog
ook nog die onzichtbare beesten in de tunnels ofzo toen ben ik maar snel doorgerend want ik was te lui om er iets mee te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Even een snel berichtje vanuit Kyoto. Ik heb net gedineerd met twee programmeurs van Nintendo (:D). Ze werken beiden aan general libraries, waaronder WiiConnect24 en de DS WiFi netwerk libraries. Ze vroegen nog wat ik er van vond, en uiteraard het standaard verhaal gegeven dat die friend codes zuigen en een adres boek handig zou zijn. De gast die aan het DS WiFi netwerk heeft gewerkt (toen viel z'n department onder R&D, inmiddels niet meer) vond zelf dat er nog veel te verbeteren viel. Wel noemde 'ie nog het standpunt in z'n department tov het toevoegen van mensen: ze willen niet dat je lui kunt toevoegen die je niet in het echt kent. Verder had ik het nog even over de Wii gehad, en het online gedoe. De andere van de twee heeft daar aan gewerkt, en ook aan connectivity tussen de DS en de Wii (voor o.a. Pokemon Diamond & Pearl). Momenteel werkt dat dus ook met friend codes (in Pokemon Battle Revolution), en ik zei dat het relaxt zou zijn als je in elk geval je Wii Friend list daarvoor zou kunnen gebruiken. Hij zei dat ik daar nog wat geduld voor moest hebben, maar dat ze wel aan het brain stormen waren over dat soort dingen, en ik dus nog even moest wachten op de tweede generatie online games. Ook noemde ik Elebits, gezien die wel iets online doen via die lijst, en hij zei dat dat een hel geweest was. Ze moesten namelijk de WiFi libraries voor de release van de Wii de deur uit hebben naar de 3rd parties, en dat was een flinke deadline zei 'ie. Het was wel gelukt zei 'ie, dus 3rd parties zouden die libraries nu al een tijdje in hun bezit moeten hebben.

Hoe dan ook, het was een gezellig avondje. Nu tijd voor een dutje. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waarom vraag je dan niet of ze even gauw een Star Wars game kunnen maken!!! :X :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 15:44
Ben ik eigenlijk de enige die afvraagt waarom Nintendo niet gewoon een originele witte Gamecube-controller op de markt brengt in de Wii stijl? De enige controllers die nu nog in de winkels te vinden zijn, zijn van die goedkope B-merken. Als ze dan ook nog de Gamecube spellen in prijs zouden verlagen(20-25 euro), dan zouden ze volgens mij iedereen tevreden houden. Wii bezitters hebben dan een veel groter spelaanbod en mensen met een Gamecube kunnen hun verzameling nog ff compleet maken.

Iedereen kan tenslotte klagen over Sony, maar die lui blijven wel gewoon hun achterban supporten. PS2 materiaal is nog volop te krijgen, daar waar Nintendo hun oude consoles gelijk dood laat bloeden zodra er iets nieuws is.

[ Voor 18% gewijzigd door BarôZZa op 18-04-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarôZZa schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:39:
Ben ik eigenlijk de enige die afvraagt waarom Nintendo niet gewoon een originele witte Gamecube-controller op de markt brengt in de Wii stijl? De enige controllers die nu nog in de winkels te vinden zijn, zijn van die goedkope B-merken. Als ze dan ook nog de Gamecube spellen in prijs zouden verlagen(20-25 euro), dan zouden ze volgens mij iedereen tevreden houden. Wii bezitters hebben dan een veel groter spelaanbod en mensen met een Gamecube kunnen hun verzameling nog ff compleet maken.

Iedereen kan tenslotte klagen over Sony, maar die lui blijven wel gewoon hun achterban supporten. PS2 materiaal is nog volop te krijgen, daar waar Nintendo hun oude consoles gelijk dood laat bloeden zodra er iets nieuws is.
Ik denk dat dat vooral aan de winkeliers ligt. Xbox spul kun je ook nergens meer vinden. Volgens Nintendo wordt alles gewoon nog gemaakt, dus moet je het ook kunnen kopen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Gonadan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:16:
Waarom vraag je dan niet of ze even gauw een Star Wars game kunnen maken!!! :X :P
Volgens mij heb je meer succes als je dat bij Lucasarts gaat vragen ;)

Maareh:
“…even if that version [of The Force Unleashed] does happen, it probably wouldn’t be ‘the lightsaber game’ that gamers have eagerly been awaiting”
Dus verwacht niet teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, waarom iets releasen waar mensen naar uitkijken :X

Edit: Iets anders:
Goichi Suda (aka Suda 51) has revealed in the latest issue of Weekly Famitsu that the mysterious "Project S" will be a series of projects based on Hideo Kojima's classic cyberpunk adventure game Snatcher. "I think I will call it 'Snatchers.' I can't talk about the details of the story at this point," Suda 51 said, according to 1up's details on the article.
It has yet to be revealed whether or not one of the Project S works will be a video game, but given the heavyhanded hint-dropping the gaming press has weathered, it would be amazing if it didn't happen. Early rumors have associated the project with the Wii, given Suda 51's focus on developing for the Nintendo platform.
There will be another segment of Kojima's Hidechan Radio podcast on Friday, so we will be sure to report any more news from there.
Kojima & Suda samen _/-\o_

[ Voor 89% gewijzigd door Willybubba op 18-04-2007 20:16 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuuan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 09:40
Voor de liefhebbers.

Volgens mij zijn er weer Consoles leverbaar via Amazon Duitsland. Verfügbarkeit: Auf Lager. Verkauf und Versand durch Amazon.de , die melding heeft er een paar weken niet gestaan in ieder geval.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :-)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo te zien is Zuiderpark ook gestegen qua prijs? Nu staat bijna alles voor de Wii op 59 euro :/

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:56:
Zo te zien is Zuiderpark ook gestegen qua prijs? Nu staat bijna alles voor de Wii op 59 euro :/

Jammer.
Ik zie dat bij Dynabyte de prijzen van sommige spellen nu flink wat lager liggen: je kunt nu Mario Strikers en Mario Party 8 reserveren voor € 42,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:06:
[...]

Ik zie dat bij Dynabyte de prijzen van sommige spellen nu flink wat lager liggen: je kunt nu Mario Strikers en Mario Party 8 reserveren voor € 42,99.
Dat zijn wel hele fijne lage prijzen. Twee vragen (misschien weet jij het antwoord), als je twee spellen preorderd; krijg je ze dan opgestuurd als ze beschikbaar worden, dus per stuk? Wat zijn de verzendkosten als je kiest voor ophalen bij filiaal? Die staan niet in het overzichtje erbij.
FireMotion schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:22:
[...]

€59,99 zelfs. Maar er zijn nu geen verzendkosten meer. Dan kan je het dus eigenlijk net zo goed om de hoek halen, de prijs is toch hetzelfde.
Die zijn echt hard omhoog gegaan. Eerst waren ze verit het goedkoopst en nu zijn ze veruit het duurst :P

[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2007 22:23 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Willybubba schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:56:
Zo te zien is Zuiderpark ook gestegen qua prijs? Nu staat bijna alles voor de Wii op 59 euro :/ [..]
€59,99 zelfs. Maar er zijn nu geen verzendkosten meer. Dan kan je het dus eigenlijk net zo goed om de hoek halen, de prijs is toch hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpele wet van vraag en aanbod, iedereen wil een Wii dus dat 10tje extra voor spellen hebben ze ook wel over. Was juist net zo blij dat Wii Games slechts 49,99 waren, zelfs Excite Truck e.d. maar nu blijkt dus dat Strikers gewoon 59,99 wordt jammer jammer.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ophalen in het filiaal is echt chill. Je betaalt dus geen verzendkosten en krijgt de spellen dus tegen de preorder prijzen. Strikers heb ik nu voor 42,99. Mooi!

Overigens staat in het persbericht van Nintendo dat de adviesprijs gewoon 49,99 is, dus die prijs klopt niet op Zuiderpark. Ook bij veel andere winkels staat die voor 49,99 (of minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:43:
Simpele wet van vraag en aanbod, iedereen wil een Wii dus dat 10tje extra voor spellen hebben ze ook wel over. Was juist net zo blij dat Wii Games slechts 49,99 waren, zelfs Excite Truck e.d. maar nu blijkt dus dat Strikers gewoon 59,99 wordt jammer jammer.... :'(
Ja, maar spellen zijn er toch genoeg te krijgen. Webshops doen min of meer zaken doordat ze goedkoper kunnen leveren. Voor 59.99 ga ik daar iig niet meer bestellen als je het bij de webshop een server verderop goedkoper kunt krijgen. En anders gewoon naar de winkel op de hoek als ze even duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:33:
[...]

Ja, maar spellen zijn er toch genoeg te krijgen. Webshops doen min of meer zaken doordat ze goedkoper kunnen leveren. Voor 59.99 ga ik daar iig niet meer bestellen als je het bij de webshop een server verderop goedkoper kunt krijgen. En anders gewoon naar de winkel op de hoek als ze even duur zijn.
Ik kijk juist nu op dimplus, barsmit e.d. en overal 59,99 voor strikers... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb ook Strikers besteld bij Dynabyte voor 42,99. Heb het idee dat Dynabyte zijn games deel wat meer onder de aandacht wil brengen. Hou altijd wel van webshops waarbij je in een filiaal kunt afhalen (zoals ook bij FRS).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:39:
[...]

Ik kijk juist nu op dimplus, barsmit e.d. en overal 59,99 voor strikers... :'(
Yep, ik ziet 't. Dat zal dan nog wel aangepast worden. Op nintendo.nl stond echt 50 euro. Maar goed, je kunt toch gewoon bij Dynabyte bestellen voor 42,99?

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.