Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:39:
[...]

ik heb ergens gelezen dat het nog de vraag is of je dan nog met je wii online kunt gamen
dus ik zou het eerst afwachten tot dat er voldoende games zijn die online zijn en dan nog
is weer kijken want 250+80€ uitgeven en dan niet meer met je wii online kunnen is zonde
van je geld denk hier nog keertje over na
Deze materie hoort niet in dit topic thuis ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 15-04-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:19
Maak dan een topicreport aan :)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 15-04-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees de faq anders nog eens heel goed door en dan met name het gedeelte over hoe je je hier op het forum hoort te gedragen :X

Indien je klachten hebt over mijn moderaties kan je contact opnemen via e-mail of DM, maar je gaat _niet_ dit topic vervuilen.

[ Voor 132% gewijzigd door Crash op 15-04-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:39:
ik heb ergens gelezen dat het nog de vraag is of je dan nog met je wii online kunt gamen
dus ik zou het eerst afwachten tot dat er voldoende games zijn die online zijn en dan nog
is weer kijken want 250+80€ uitgeven en dan niet meer met je wii online kunnen is zonde
van je geld denk hier nog keertje over na
Ik heb ergens gelezen dat Pokemon, Super Mario Strikers Charged, Battalion Wars 2, Animal Crossing en Metroid Prime 3 online modes krijgen ;)
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 02:48:
Maakt het voor de gameplay iets uit dat het realtime ipv pre-renderd is? Zo niet dan zie ik totaal het nut er niet van in behalve PS3/Xbox360 technische-specs-whores na doen..
Ja het zijn geen "platte" plaatjes dus de camera kan bewegen(geen vaste standpunten zoals in Resident Evil 1). De omgevingen kunnen kapot dat kan ook niet met pre-rendert. En het is gewoon cool om een beetje technisch indrukwekkende game te spelen. De Wii zal never nooit in de buurt komen van de xbox360 of PS3 maar ik speel toch liever games met graphics alah Super Mario Galaxy en Resident Evil UC dan Wing Island. Daarnaast betekend het dat het spel gemaakt wordt door een goede studio, niet een 1000 en 1 port fabriek :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*knip

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 15-04-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:54:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat Pokemon, Super Mario Strikers Charged, Battalion Wars 2, Animal Crossing en Metroid Prime 3 online modes krijgen ;)
klopt nu hopen dat nintendo je niet op een blacklist zet zodat je als nog bent uit geschakelt

edit: voor de post hier boven same !

en je kunt dit nooit hebben uit getest want er zijn nog geen online games !!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://media.wii.ign.com/media/893/893610/vid_1961444.html

Iemand dit al gezien, een point en click adventure genaamd; Treasure Island Z

Capcom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 13:05:

Capcom _/-\o_
ziet er goed uit ja lijkt me best leuke game alleen al die tekst word je wel beetje moe van
maar dat is het soort game . Voor mij 1tje die ik koop als die in de buget bak ligt .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb gister de kans gehad om 2 games te spelen die ik nog niet gespeeld had. We kregen vrienden over de vloer waarvan 1 iemadn ook een Wii heeft en die bracht excite truck en warioware smooth moves mee.

ten eerste excite truck, ik heb de basic tutorials gedaan en daarna een wedstrijdje geraced, kan me niet echt boeien, de graphics zijn behoorlijk slecht, en de bestuuring is behoorlijk belabberd... dat laate is waarschijnlijk een kwestie van wennen.... maar voor mij is excite truck iig geen 60 euro waard.

daarna hebben we smooth moves gedaan, ok de graphics zijn zwaar belachelijk maar toch is het erg leuk om te doen met een groepje. wij speelden met zijn 5'en en hebben het toch minimaal 5-6 uren gedaan :P het enige nadeel is datje wel erg vlug van rmeote moet verwisselen en doorgeven en vooral in het begin gebeurd het vaak dat de minigame over is voordat je in de gaten hebt wat
je nu had moeten doen! op een gegeven moment leer je de spelletjes kennen en is het een stuk leuker... al hoewel spelletjes soms irritant kort zijn (3 secs ofzo...) blijft het leuk om te doen.... vooral toen we op een gegeven moment de bungee budy game unlockten.... echt hilarisch :D

Verder heb ik dit topic de laatste anderhalf maand niet kunnen volgens, maar zijn er recent nog leuke games uitgekomen? ik zag in de winkel wel SSX-blur liggen.... deze lijkt me leuk wat alleen neit of ik er 60 euro voor over heb.... verder zag ik ook die WW2 vlieg game liggen(ben de naam ff kwijt) maar is dat nog wat? dat spel meot er op de xbox 360 echt geweldig uitzien maar hoe ist op de Wii?

moet zeggen dat resident evil me wele rg leuk lijkt... lekker knallen, simpele gameplay met goeie graphics.. :9

en zijn er verder nog goeie games uitgekomen of komen er binnenkort nog leuke titels??

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Capcom _/-\o_
Dit ziet er echt wel leuk uit :D moet ik maar eens in de gaten houden ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Vandaag voor het eerst gehad dat geen enkele wiimote gesynced wilde zijn, alleen stekker eruit hielp :( Toch jammer dit soort dingen.

Verder heb ik sinds kort DBZ: Budokai Tenkaichi 2 in huis. Eerst een hele avond de tutorials doorgenomen, want de besturing is nou niet bepaald intuitief, in ieder geval, zo dacht ik. Toch vond m'n broertje, zonder enige ervaring, het nodig me te verslaan in onze eerste duel :o. Ik begin me gewoon oud te voelen, en ben nog niet eens 20.

Ik vind het spel wel echt heel cool, echt idoot snel net zoals de gevechten in de serie. Ook mooi zijn die 50+ hit combo's. Enige jammere vind ik dat het kamehameha geroep erg laf klinkt.
Verder heb ik dit topic de laatste anderhalf maand niet kunnen volgens, maar zijn er recent nog leuke games uitgekomen? ik zag in de winkel wel SSX-blur liggen.... deze lijkt me leuk wat alleen neit of ik er 60 euro voor over heb....
SSX blur is, zolang je een beetje kundig bent en tijd in de game wil steken, echt heel erg leuk, en je kan als je een beetje zoekt hem wel goedkoper vinden dan 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:41
Ik heb mn Wii in bestelling staan en lees veel over de Component aansluiting in dit Topic.
Vandaar mijn vraag:

Ik heb een LCD-TV van LG (26"), welke een component aansluiting heeft die 480i en 576i ondersteund. Hoger kan deze niet. (dus geen HD-Ready).

Schiet ik er iets mee op door een component kabel te halen als mn Wii binnen is, of kan ik beter een RGB kabel nemen in dit geval?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
DaLass schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:29:
Schiet ik er iets mee op door een component kabel te halen als mn Wii binnen is, of kan ik beter een RGB kabel nemen in dit geval?
Als ik jou was zou ik de startpost gaan lezen, want daar staat het antwoord gewoon tussen.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 15-04-2007 15:35 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ben vandaag eindelijk verder gegaan met DBZ. Nu ik er wat meer tijd in heb gestoken begint het steeds fijner te spelen. Ik vind persoonlijk Goku niet zo fijn spelen, Piccolo is veruit mijn favoriet. Snap nu een beetje wat je moet doen en hoe die z-items werken. Heb vandaag de Sayan saga tm de "slug saga" doorgespeeld. Ik kende alleen de Sayan saga dus ik vond het wel leuk om deze verhalen ook mee te krijgen (zijn volgens mij nooit in NL uitgezonden).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Capcom _/-\o_
Ja, en deze game staat ook op mijn must-have lijst.

Nu is er dan misschien een betrekkelijke droogte, maar na de zomer (schat ik) zal ik echt geld tekort hebben :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:54
Deddiekoel schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:11:
Ben vandaag eindelijk verder gegaan met DBZ. Nu ik er wat meer tijd in heb gestoken begint het steeds fijner te spelen. Ik vind persoonlijk Goku niet zo fijn spelen, Piccolo is veruit mijn favoriet. Snap nu een beetje wat je moet doen en hoe die z-items werken. Heb vandaag de Sayan saga tm de "slug saga" doorgespeeld. Ik kende alleen de Sayan saga dus ik vond het wel leuk om deze verhalen ook mee te krijgen (zijn volgens mij nooit in NL uitgezonden).
Ik ben al redelijk ver, alleen snap ik echt helemaal niks van die Z items.
Keb ze volgens mij ook niet speciaal nodig:P ik beat iedereen tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijnos1991 schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:49:
[...]

Ik ben al redelijk ver, alleen snap ik echt helemaal niks van die Z items.
Keb ze volgens mij ook niet speciaal nodig:P ik beat iedereen tot nu toe..
Zitems gewoon toekennen aan characters, mijn level 74 vegeta en level 85 goko schoppen kont.
Vandaag Majin Buu saga en Janemba saga's uitgespeeld.
Willybubba schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:42:
[...]

Ja, en deze game staat ook op mijn must-have lijst.

Nu is er dan misschien een betrekkelijke droogte, maar na de zomer (schat ik) zal ik echt geld tekort hebben :P
Wat is dat toch met dat droogte....
Is zien wat er in maart/april is gereleased:
Sonic Secret Rings
The godfather
SSX blur
Medal of Honor
Wing island
Heatseeker
Dragonball Z BT2
Prince of persia

En ik vergeet volgens mij nog een paar titels, in ieder geval is er dus geen droogte. Dit is droogte:
2 games in Januari, 1 game in september, 3 in December.
Elke maand minimaal 5 a 6 nieuwe spellen is geen droogte.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: doublepost

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Deddiekoel schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:11:
Slug saga, en wel meer, is een film ;)

Ik ben nu trouwens bij de baby saga :). Mijn goku van level 93 is mijn sterkste character. Hoewel ultimate gohan ook aardig sterk is. Kheb ook al alle nieuwe characters unlockt die niet in de PS2 versie zaten. Jammer dat je die characters die je daar hebt gecreërd niet kan overzetten :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Razor.Timo schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:57:
[...]

Slug saga, en wel meer, is een film ;)

Ik ben nu trouwens bij de baby saga :). Mijn goku van level 93 is mijn sterkste character. Hoewel ultimate gohan ook aardig sterk is. Kheb ook al alle nieuwe characters unlockt die niet in de PS2 versie zaten. Jammer dat je die characters die je daar hebt gecreërd niet kan overzetten :(
Tja, karakters overzetten van game A naar game B op hetzelfde platform is al zeldzaam. Dan vind ik het niet verrassend dat het van PS2 naar Wii niet kan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:48:
[...]

Zitems gewoon toekennen aan characters, mijn level 74 vegeta en level 85 goko schoppen kont.

[...]

Sonic Secret Rings
The godfather
SSX blur
Medal of Honor
Wing island
Heatseeker
Dragonball Z BT2
Prince of persia

En ik vergeet volgens mij nog een paar titels, in ieder geval is er dus geen droogte. Dit is droogte:
Ja droogte naar goede games. Je post wel een lijstje maar er zit geen 1 AAA game tussen :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:48:
[...]

[...]

Sonic Secret Rings
The godfather
SSX blur
Medal of Honor
Wing island
Heatseeker
Dragonball Z BT2
Prince of persia

Ik zei dan ook betrekkelijke droogte, ik vind zelf ook van niet maar meerdere mensen lopen te roepen van wel :P

Ik vermaak me nog steeds kostelijk met Godfather :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

S2S schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:03:
[...]

Ja droogte naar goede games. Je post wel een lijstje maar er zit geen 1 AAA game tussen :+
Dat is natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Sinds ongeveer een week heb ik ook Dragonball Z liggen en het is een lange tijd geleden dat een vechtspel me zo kon bekoren. Doordat je langzaam maar zeker levelt en je tegenstanders steeds iets beter worden heb je een heel geleidelijke moeilijkheidscurve - zonder dat je het in de gaten hebt ben je steeds sneller en strakker de combo's aan het linken en de tegenstander aan het ontwijken. Het scheelt dat ik de serie redelijk fanatiek volgde toentertijd :)

Wat me nog heel erg opvalt is de kwaliteit van de pointerpositie. In Zelda:TP had ik altijd het gevoel dat er geen instelling (+ of - in het menu) bestond waarmee de pointer echt intuïtief op de juiste plek stond - bij Dragonball is die pointer perfect - vreemd dat dat Nintendo zelf niet is gelukt.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:55:
Sinds ongeveer een week heb ik ook Dragonball Z liggen en het is een lange tijd geleden dat een vechtspel me zo kon bekoren. Doordat je langzaam maar zeker levelt en je tegenstanders steeds iets beter worden heb je een heel geleidelijke moeilijkheidscurve - zonder dat je het in de gaten hebt ben je steeds sneller en strakker de combo's aan het linken en de tegenstander aan het ontwijken. Het scheelt dat ik de serie redelijk fanatiek volgde toentertijd :)

Wat me nog heel erg opvalt is de kwaliteit van de pointerpositie. In Zelda:TP had ik altijd het gevoel dat er geen instelling (+ of - in het menu) bestond waarmee de pointer echt intuïtief op de juiste plek stond - bij Dragonball is die pointer perfect - vreemd dat dat Nintendo zelf niet is gelukt.
Denken jullie dat DBZ ook leuk kan zijn voor iemand die normaal niet van vechtspellen houdt, puur door de controls van de Wii? Jullie zijn zo enthousiast dat ik nieuwsgierig ben geworden.

Verder heb ik misschien een domme vraag: Als ik een spel (bijvoorbeeld Harvest Moon) zowel voor mijn PS2 als voor de Gamecube (via de Wii) kan kopen, welke ziet er dan beter uit, wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:47:
[...]

Denken jullie dat DBZ ook leuk kan zijn voor iemand die normaal niet van vechtspellen houdt, puur door de controls van de Wii? Jullie zijn zo enthousiast dat ik nieuwsgierig ben geworden.

Verder heb ik misschien een domme vraag: Als ik een spel (bijvoorbeeld Harvest Moon) zowel voor mijn PS2 als voor de Gamecube (via de Wii) kan kopen, welke ziet er dan beter uit, wat is het verschil?
De Gamecube versie uiteraard, Gamecube>>PS2 als het om graphics gaat. In sommige gevallen overtreft het zelfs de Xbox :)

Dragonball Z is niet echt een traditionele fighter, maar ik denk dat het "leuker" is als je de serie kent, aan de andere kant zijn de plotwendingen en verhaaltjes wel weer boeiender als je de serie niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik houzelf ook niet van spellen zoals Tekken en SOul Calibur maar DBZ is gewoon heel erg goed gedaan. Het is een heel ander principe qua vechten. Heb nog een zooi pagina's terug een review gepost.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

jvalks schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:32:
[...]

Hetzelfde gezeik hier, dure LCD tv, wordt het signaal van de Wii niet ondersteund.. Wat ik meestal doe ik de component kabel aansluiten, en de (dacht) groene stekker in de composite(!) (zij)ingang stoppen. Hierdoor krijg je zwart/wit beeld, maar kan je wel via de normale manier de HD/TV ingang instellen op je Wii...

De meeste VC spellen draaien in 60Hz waardoor ik op deze manier moet switchen ( :( )

Volgens mij had Nintendo dit best op een betere manier kunnen oplossen...
Hier idem het geval, maar ligt dit nu aan de tv die je hebt of de console die gewoon niet op de instelling blijft draaien waarop je hem ingesteld hebt. Als ik instel op 480p te draaien met de tv, dan wil ik niet dat Gamecube consoles naar composiet gaan en Virtual Console naar 60 Hz, daarnaast ook nog weer andere games die wel en soms weer niet 16:9 doen. Ik verwacht dat de console dergelijke games op een dergelijke manier "omzet" zodat de keuze die ik in de config van de console gemaakt hebt het enige is dat uit de console komt. Nu heb je een pracht van 16:9 480p staan, maar verpest je game plezier door composiet (je ziet dan echt alles heel onscherp op zo'n prachtig scherm, en 4:3 games worden uitgerekt... jammer...

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

weet iemand wanneer dit spel hier verkrijgbaar is ben nu al verkocht releas datum staat op

[...]
Ik zit ook op dit spel te hopen, sterker nog ik zou er voor overwegen m'n Wii te modden. Ik heb het spel op de PS2 (Bleach Blade Battlers, in het Japans) en dat is echt geweldig! Wel een verschil met de Wii versie is dat je in Bleach Blade Battlers met z'n vieren tegelijk kunt vechten (via een multitap) en alle beelden die ik tot nu toe gezien heb van Bleach zijn alleen voor 2 spelers. Ik heb nog een tijdje overwogen om DragonBall Z aan te schaffen maar dat geeft toch niet dezelfde sfeer als Bleach, al is wel iedereen heel erg enthousiast over die game. De serie Bleach is niet alleen in Japan erg populair, maar ook in Frankrijk; Ik heb nog hoop dat ie daarom toch nog in PAL versie uitkomt. En anders hoop ik op een region free oplossing voor de Wii die je niet hoeft te solderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je beter wachten op oplossingen zoals een Freeloader.
Hoef je niets te solderen of te doen, amar gewoon discswappen.

Even voor iedereen! In Zoetermeer heb ik zaterdag WiiPlay+Wiimote gekocht voor 40 Euro, oftewel evenveel als gewoon 1 losse Wiimote. Er lagen nog best wat achter de Kassa, dus ben je nog opzoek! Het was bij de BartSmit in de Passage. Tevens zag ik een overschot aan Wiimotes bij Intertoys en bij de Mediamarkt, dus heb ook bij de Bartsmit gelijk een extra Nunchuck erbij gehaald en lekker de hele avond met mijn vriendin geWii't. Heb zelfs met mijn vriendin DBZ gespeeld, terwijl ze echt een hekel heeft aan de serie.

Heb erg gelachen, vooral omdat mijn vriendin Videl gekozen had en ik maar als Hercule ben gaan vechten, zodat ik haar kon leren hoe het moest. Ze had het erg snel onder de knie en had moeite om met Hercule mijn manlijkheid te verdedigen.

Datzelfde had ik altijd met Mario Kart: DD. Om een of andere mysterieuze wijze zijn vrouwen altijd beter in Mario Kart dan ik ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:20:
[...]

Ik zit ook op dit spel te hopen, sterker nog ik zou er voor overwegen m'n Wii te modden. Ik heb het spel op de PS2 (Bleach Blade Battlers, in het Japans) en dat is echt geweldig! Wel een verschil met de Wii versie is dat je in Bleach Blade Battlers met z'n vieren tegelijk kunt vechten (via een multitap) en alle beelden die ik tot nu toe gezien heb van Bleach zijn alleen voor 2 spelers. Ik heb nog een tijdje overwogen om DragonBall Z aan te schaffen maar dat geeft toch niet dezelfde sfeer als Bleach, al is wel iedereen heel erg enthousiast over die game. De serie Bleach is niet alleen in Japan erg populair, maar ook in Frankrijk; Ik heb nog hoop dat ie daarom toch nog in PAL versie uitkomt. En anders hoop ik op een region free oplossing voor de Wii die je niet hoeft te solderen...
:o ik heb dbz ook gekocht maar dit sel lijkt me ook het einde PFF echt lijp die screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:11

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:16:
[...]

De Gamecube versie uiteraard, Gamecube>>PS2 als het om graphics gaat. In sommige gevallen overtreft het zelfs de Xbox :)

Dragonball Z is niet echt een traditionele fighter, maar ik denk dat het "leuker" is als je de serie kent, aan de andere kant zijn de plotwendingen en verhaaltjes wel weer boeiender als je de serie niet kent
Dat ben ik niet altijd met je eens. EA spellen zien er vind ik vaak beter uit op de PS2. Voor de Cube versie hebben veel ontwikkelaars niet echt de tijd genomen. De Cube exclusives zien er beter uit dan de PS2 exclusives, maar tussen de multi-platform titels zit niet veel verschil. Ik vind zelf de PS2 versie meestal mooier zelfs.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:33:
Datzelfde had ik altijd met Mario Kart: DD. Om een of andere mysterieuze wijze zijn vrouwen altijd beter in Mario Kart dan ik ben :'(
[sarcasme]Vrouwen zijn beter in Mario Kart omdat ze altijd achteraan rijden, betere items krijgen en je dan met mazzel voorbij knallen! Of ze gaan zich in een keer gezellig aan de verkeersregels houden tijdens burnout zodat je geen eer kunt halen aan je TERECHTE overwinning.[/sarcasme]

[ Voor 195% gewijzigd door fZeroNewbie op 16-04-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:08:
[...]

[sarcasme]Vrouwen zijn beter in Mario Kart omdat ze altijd achteraan rijden, betere items krijgen en je dan met mazzel voorbij knallen! Of ze gaan zich in een keer gezellig aan de verkeersregels houden tijdens burnout zodat je geen eer kunt halen aan je TERECHTE overwinning.[/sarcasme]
hahah :9. Was niet altijd zo, mijn ex die deed het best aardig, eindigde altijd als tweede (ik als eerste uiteraard :*)).

Ik ben met DBZ nu bij de imperfect cell. Speelt echt lekker en moet toegeven dan level 2 (moeilijkheidsgraad) soms best lastig is. Vind ook erg jammer dat je niet zo heel veel z items kan hebben, of ik heb nog niet ontdekt hoe ik meer kan krijgen. En ze zijn ook best duur, maar dan moet je gewoon paar keer de tournament winnen krijg je ook genoeg geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capcom _/-\o_
OK Must have, weer eentje erbij :)
fZeroNewbie schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:08:
[...]
Laat mijn vrouw deze opmerking maar niet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg geen VIP punten meer voor het bezoeken van de Nintendo site. Volgens mij hebben ze weer wat kapot gemaakt bij Nintendo :P.
Gonadan schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:44:
[...]
Zitten jullie dan echt elke dag in te loggen op die site voor de punten?
Dat zou eigenlijk wel moeten })

Nee, ik ging er vrijdag naartoe om te checken wat de nieuwe VC spellen waren, maar toen was ik nog te vroeg. Vandaag ging ik weer. Daarbij viel het me op dat er geen punten bij kwamen t.o.v. vrijdag.

[ Voor 62% gewijzigd door Hoedje op 16-04-2007 11:47 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoedje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:37:
Ik krijg geen VIP punten meer voor het bezoeken van de Nintendo site. Volgens mij hebben ze weer wat kapot gemaakt bij Nintendo :P.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

[...]

Ik wel en zoveel moeite is dat nou ook weer niet. Gewoon cookies aanzetten, inloggen en daarna is het alleen maar even op een bookmark drukken en de punten worden bij geteld.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:47:
Ik wel en zoveel moeite is dat nou ook weer niet. Gewoon cookies aanzetten, inloggen en daarna is het alleen maar even op een bookmark drukken en de punten worden bij geteld.
En dan krijg je 5 punten?
Is mij de moeite niet waard. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]

Ik heb op mijn desktop thuis Nintendo als startpagina. Dus elke keer dat ik FF opstart logt hij een keer in op Nintendo.

Komen er in de latere sagas (zit nu in Frieza saga) interessantere Z-items? Want wat ik tot nu toe heb is niet echt boeiend. Geld genoeg overigens (ruim 1 miljoen) door het verkopen van die groene z-items (met name de Saiyamen sets leveren lekker op). Maar vooralsnog is het voor mij niet de moeite om andere z-items te assigned buiten de basic skill items. Zijn er trouwens ook items die je +3 (of +4) extra slots geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:53:
[...]

En dan krijg je 5 punten?
Is mij de moeite niet waard. ;)
Hierop is geen normaal verweer meer voor mogelijk als je op een knopje drukken teveel moeite vind 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:35:
Hierop is geen normaal verweer meer voor mogelijk als je op een knopje drukken teveel moeite vind 8)7
Ja hallo, ik moet er ook nog aan denken hoor. :P :+

Ik bedacht me trouwens net dat ik eigenlijk wel heel erg hoop dat Blizzard de ontwikkeling voor StarCraft: Ghost weer oppakt maar dan voor de Wii. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:37:
Ik heb vandaag nog nieuwe punten gekregen, dus de site lijkt te werken. Het wordt IMHO wel weer tijd om iets in de sterrencatalogus te zetten, de vorige keer was twee of drie maanden terug. Eerst werd er ongeveer 1 keer per maand iets in gezet, maar nu de sterren nog maar beperkt houdbaar zijn wordt de catalogus veel minder vaak geupdate.

Kennelijk leest er iemand van Nintendo mee:

10000 Mario Smash Football Pak
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/CCooK_y0oujOj313s16683jjqa5hpvau.jpg
Nintendo GameCube + de game Mario Smash Football.

7000 Wii slippers met handdoek
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/o1qitOvaUU_GczDNnppNf1IyCrhG8jCZ.jpg
In de zon, op het strand of in het zwembad? Je Wii slippers en handdoek
mogen hier niet ontbreken!

6000 Pokemon DS pakket
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/SKywCiCRn1yD8-iUdoRT_cdn1kFcEaLd.JPG
In dit bijzonder verslavende puzzelspel voeg je je bij Lucy Fleetfoot,
een geheim agent bij de Secret Operations League (SOL). Je moet een
groep vermiste Pokémon redden, die zijn gestolen door een stel
kwaadaardige bendeleden: de Phobos Battalion! Samen met dit spel krijg
je er een Pokemon keykord en drie stickervellen bij!

5000 Nintendogs Labrador DS
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/AddSuaZmk5fDItTa5JRS5EtTHmaPZnSb.JPG
Stop een puppy in je Nintendo DS! Kies je eigen hondje. Wordt het een
Labrador Retriever, de Dwergschnauzer, de Poedel, de Pembroke Welsh
Corgi, de Dwergpinscher of de Shiba Inu? Verzorg en train je trouwe
viervoeter met behulp van het Touchscreen en de ingebouwde microfoon.

4500 Animal Crossing pakket
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/kQwdAwiQ55xFf-omZwh4Nlv9AqUHyQxV.JPG
Voor de echte Animal Crossing fans zijn er nu exclusieve items
beschikbaar als een pen, sleutelhanger en een WiFi detector!

4500 Starfox Assault GC
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/LEC627lR1khAVRSCoaCq4zuUnDITCtEP.JPG
Stap opnieuw in de schoenen van de gewiekste vos Fox McCloud om het op
te nemen tegen zijn gevaarlijkste vijand ooit... Gelukkig keren je
maatjes Slippy Toad, Peppy Hare en Falco Lombardi ook terug om je bij te
staan in de strijd tegen hordes intergalactisch gespuis, zowel ter land
als in de lucht. Klim in je Arwing voor de betere luchtgevechten of
bestuur een Landmaster Tank voor de strijd die op de grond wordt
uitgevochten.

En er zijn nog meer items, waaronder een paraplu, pen, honkbalpetje, Phoenix Wright polsbandje. Wii strandtas, Wii controller+ tasja en een GPASP armband.

Ik had zelf die WiFi detector wel willen bestellen, maar ik kom 2000 punten tekort. :X

[ Voor 68% gewijzigd door MetroidPrime op 16-04-2007 12:59 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vip-catalogus heeft een kleine update gehad zie ik:
- Nintendo badhandoeken + slippers (wel vet, maar 7000 punten ?!)
- Nog één Cube pakket met Mario Smash Football
- Animal Crossing pakket met sleutelhanger en WiFi-detector
Verder nog een strandtas, paraplu en nog een zooi spullen.

Geinig, maar no thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
.KeN. schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:49:
Vip-catalogus heeft een kleine update gehad zie ik:
- Nintendo badhandoeken + slippers (wel vet, maar 7000 punten ?!)
- Nog één Cube pakket met Mario Smash Football
- Animal Crossing pakket met sleutelhanger en WiFi-detector
Verder nog een strandtas, paraplu en nog een zooi spullen.

Geinig, maar no thanks :)
Er zit ook een wiicontroller met tasje bij voor 3500 punten. Als ik niet al 4 controllers had dan had ik deze wel besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah shit, de Nintendo site is geblokkeerd hier anders had ik een goedkoop een controllertje gehad:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:58
Deddiekoel schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:56:
[...]

Er zit ook een wiicontroller met tasje bij voor 3500 punten. Als ik niet al 4 controllers had dan had ik deze wel besteld!
ik heb net een wii controller erbij gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:50
Ik ook, en ik heb nog niet eens een wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb ook maar even een controller besteld. Ligt het aan mij of zijn die controllers nou zo goedkoop qua sterren of is die badtas etc zo duur? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmooK schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:15:
Ik ook, en ik heb nog niet eens een wii
**** school :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Bah, ik heb nog lang geen 3500 punten ;( ;( ;(

Heb net 1400 punten ofzo... Toch maar weer een spaarvarkentje laten sneuvelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Wooh shit die controllers zijn al uitverkocht. 20min geleden waren er nog 15 over. Gelukkig heb ik er ook een weten te bemachtigen >:) 3500 is relatief weinig voor een controller + ook nog eens een tasje.

[ Voor 5% gewijzigd door Hironshy op 16-04-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik weer net te laat... Heb precies 3500 sterren, maar de controllers zijn alweer op :(
Maar met zulke acties zijn de sterren behoorlijk wat waard (aangezien een Wiimote €35+ kost, zonder enig tasje), hopen dat dat zo blijft voor de Wiipoints-Starpoints wisselratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:45

DukeBox

loves wheat smoothies

* DukeBox heeft ook een Wii controller + tasje.. moest wel paar keer checken voor de zekerheid want met die afbeelding leek het net of je alleen een tasje koopt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Leuk dat er controllers waren. Maar de rest is echt crap. En 7000 punten voor een handdoek met slippers is niet echt een mooie deal :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
HM controller was al op, maar had er toch al 4 :P
Heb daarom maar het Phoenix Wright polsbandje genomen, mischien een btje duur maar ben echt fan van de serie, en voor de rest doe ik toch niks met mijn sterren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:15:
HM controller was al op, maar had er toch al 4 :P
Heb daarom maar het Phoenix Wright polsbandje genomen, mischien een btje duur maar ben echt van de serie, en voor de rest doe ik toch niks met mijn sterren.
Kun je ze mooi aan mij geven! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57
hey beste wii vrienden :)

Ik heb een vraagje of iemand van jullie met een WiFiMAX (de usb wifi stick) mij misschien de software zou kunnen emailen of even zou kunnen uploaden.

Ik ben namelijk de cd kwijt en heb mijn WII nu ergens anders aangesloten en wil hier ook graag van WII internet gebruik maken maar de software is werkelijk waar NERGENS op internet te vinden en het is helaas ook geen plug & play apparaat.

Dus als iemand het cd'tje heeft en mij een plezier zou willen doen.... heel graag! :p

grtz phranck
]

[ Voor 6% gewijzigd door PhrancK op 16-04-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jouw was zou ik je mail weg halen, i.v.m. spam en andere zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kheb 970 sterren..... kga binnenkort geen nintendo games voor de wii kopen, kzou echt niet weten wat ik nu met die 970 punten moet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Hoelang blijven die punten eigenlijk geldig?

Ik kom me inderdaad herinneren dat ik nog wat punten had voor wat NGC games, maar die waren bijna allemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vincent7 schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:24:
Hoelang blijven die punten eigenlijk geldig?
Sinds 1 januari 1 jaar. Alle punten die je tot 1 januari 2007 gekregen hebt, blijven tot 1 januari 2008 geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, al het goede spul is dus alweer op...
maargoed ik heb altijd nog een Mariocontroller liggen thuis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:31:
maargoed ik heb altijd nog een Mariocontroller liggen thuis _/-\o_
En dat is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Een limited edition rood/blauwe Gamecube controller met het Mario-logo op de plek waar normaal Nintendo Gamecube staat. Ik heb er zelf ook 1, maar ik heb hem nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:20:
[...]

Een limited edition rood/blauwe Gamecube controller met het Mario-logo op de plek waar normaal Nintendo Gamecube staat. Ik heb er zelf ook 1, maar ik heb hem nog nooit gebruikt.
Precies die :)
Een keertje voorzichtig Super Mario sunshine mee gespeeld nu staat die achter glas :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

MetroidPrime schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:20:
Oh.. geinig.. moet overigens wel zeggen sinds ik mijn Wii heb (de dag voor kerst ;)) heb ik mijn gamecube en spellen niet meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Argh, weer te laat, had wel dat Mario Smash Football pack willen hebben, of anders een Wii controller of Starfox Assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:43:
Argh, weer te laat, had wel dat Mario Smash Football pack willen hebben, of anders een Wii controller of Starfox Assault.
Vetrouw mij maar, Star Fox Assault wil je echt niet. Het spel is oersaai. Degene die bedacht heeft dat een Star Fox spel meer missies moet krijgen waar je te voet door een basis loopt dan dat je in een Arwing zit mag wat mij betreft ontslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

ah bleh veels te laat, keek net pas :)
Had ik vanmiddag maar gekeken.. maarja natuurlijk vergeten 8)7 ... maar goed een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen :9
Had opzich wel een controller met tasje willen hebben altijd mooi meegenomen natuurlijk!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Laatst online: 11-09 09:06
Om maar gelijk van de hak op de tak te springen :P

Heb vandaag maar liefst twee spellen gehaald (en dat terwijl er eigenlijk geen geld voor is, want zit midden in een verhuizing :P ), t.w. Excite Truck en Blazing Angels...

Excite Truck kent iedereen nu wel, maar van Blazing Angels heb ik nog niet veel verhalen gehoord. Ik moet zeggen dat dit eigenlijk gewoon iets is als Medal of Honour, maar dan in WWII vliegtuigen... De controls zijn, zoals UbiSoft het altijd doet met MOH, klote om te leren, maar als je ze kent, wel goed. Vooral de keus of je de WiiMote of de Nunchuk wilt gebruiken om je vliegtuig te kantelen is leuk... Dit ga ik zeker vaker spelen, maar eerst verhuizen :P

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

blazing angels lijkt me ook wel leuk, SSX blur lijkt me wel leuk, the godfather lijkt me leuk... maar om nou direct minimaal 50 euro voor die games te betalen :?

dat vind ik het grote nadeel van een console je hebt niet echt de mogelijkheid om de games te kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:37:
blazing angels lijkt me ook wel leuk, SSX blur lijkt me wel leuk, the godfather lijkt me leuk... maar om nou direct minimaal 50 euro voor die games te betalen :?

dat vind ik het grote nadeel van een console je hebt niet echt de mogelijkheid om de games te kunnen proberen.
ren naar je videotheek en kijk of ze daar je spel kunt huuren echt nieuwe games zullen er niet bij zijn maar godfather ectra moet nu toch al wel kunnen denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er zijn wat details bekend over de Wii versie van Guitar Hero III. De Wii versie zal gebruik maken van een gitaar-controller, net zoals de andere versies en zal ook online multiplayer en downloadable content krijgen.

Hopelijk kun je de gitaar-controller stoppen zodat je een draadloze controller hebt, in tegenstelling tot bij de Xbox 360 waar je de controller op een USB poort moet aansluiten.

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 16-04-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:11

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:47:
[...]

ren naar je videotheek en kijk of ze daar je spel kunt huuren echt nieuwe games zullen er niet bij zijn maar godfather ectra moet nu toch al wel kunnen denk ik O-)
Tsja, niet iedereen heeft natuurlijk een videotheek in de buurt die ook games verhuurt. Aan de andere kant, als je een spel koopt heb je 24 uur om het te ruilen. Koop je het spel op zaterdag, dan kun je hem zondag de hele dag spelen en maandag omruilen als het niet goed is.

Ik lees zelf altijd eerst een aantal reviews voordat ik een spel koop. Dan krijg je al wel een aardig beeld van het spel. Als je trouwens 2 spellen hebt die je leuk lijken, dan moet het wel gek lopen willen ze allebei niet leuk zijn. Zeker als de reviews ook goede cijfers geven. In dat geval koop je 1 spel en als het niet leuk is ruil je hem om voor de andere.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:59:
...en zal ook online multiplayer en downloadable content krijgen.
Dat is sowieso erg positief nieuws. Eindelijk hebben we eens een third party die ook echt toezegt online functies in te gaan bouwen. Tot nu toe is het alleen maar "we denken erover".
MetroidPrime schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:56:
[...]
Het volledige interview staat nu online en er staat nergens dat de Wii versie die features zal krijgen. Hij zegt alleen dat Guitar Hero III in het algemeen die features krijgt, heel iets anders dan wat IGN UK er van maakt.
Hmm, jammer. Nou ja, tijd zal het leren. De online games zullen toch in Q3 moeten gaan komen, ook van 3rd parties. De ontwikkeltools zijn dan lang genoeg beschikbaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Hoedje op 16-04-2007 23:07 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:50:
[...]

Dat is sowieso erg positief nieuws. Eindelijk hebben we eens een third party die ook echt toezegt online functies in te gaan bouwen. Tot nu toe is het alleen maar "we denken erover".
Het volledige interview staat nu online en er staat nergens dat de Wii versie die features zal krijgen. Hij zegt alleen dat Guitar Hero III in het algemeen die features krijgt, heel iets anders dan wat IGN UK er van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op maandag 16 april 2007 @ 21:59:
Er zijn wat details bekend over de Wii versie van Guitar Hero III. De Wii versie zal gebruik maken van een gitaar-controller, net zoals de andere versies en zal ook online multiplayer en downloadable content krijgen.

Hopelijk kun je de gitaar-controller stoppen zodat je een draadloze controller hebt, in tegenstelling tot bij de Xbox 360 waar je de controller op een USB poort moet aansluiten.
De controllers van Rockband gaan toch ook draadloos zijn. Ben benieuwd of die game naar de Wii komt en of je dan met de wiimote instrumenten kunt 'emuleren' zonder dat je dus extra controllers hoeft te kopen (zoals de drums bijv).
MetroidPrime schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:56:
[...]
Ik zie anders dit staan aan het begin:
UK, April 16, 2007 - In an interview with IGN, RedOctane's co-founder and president Kai Huang has confirmed that the Wii version of Guitar Hero III uses a guitar peripheral and has online elements.

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 16-04-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Lees net dat eledees uitgesteld is van de 27e naar 3 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xsess schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:27:
, zoals UbiSoft het altijd doet met MOH,
Sinds wanneer maakt Ubisoft Medal of Honor games :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:07:
[...]

Ik zie anders dit staan aan het begin:

[...]
Ik had even over een zinnetje in het interview heen gelezen. Daar stond dat de Wii versie alle features van de andere versies zal bevatten. De Wii versie krijgt dus inderdaad alle online mogelijkheden van de andere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:52:
Lees net dat eledees uitgesteld is van de 27e naar 3 mei.
Bron? Ik zag het op Wiiparty, maar die hebben nooit bronnen dus dat is altijd een beetje vaag. Op de konami nl site staat eledees gek genoeg helemaal niet, op de uk en de sites wel, beetje vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 07:48:
[...]

Bron? Ik zag het op Wiiparty, maar die hebben nooit bronnen dus dat is altijd een beetje vaag. Op de konami nl site staat eledees gek genoeg helemaal niet, op de uk en de sites wel, beetje vaag allemaal.
Mja, wiiparty. Maar die gebruiken tegenwoordig zelf ook nooit bronnen.

edit: zie dat dimplus.nl hem op 2 mei verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 17-04-2007 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:55:
[...]

Sinds wanneer maakt Ubisoft Medal of Honor games :X
My bad... Dat moest dus EA zijn... :P

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 10:21
Hmmm je de sterren zijn tegenwoordig dus maar een jaar geldig? Hoe wil je dan in hemelsnaam zo'n badlakentje verdienen?! Daar moet je 28 Nintendo games voor kopen 8)7

Excite Truck is trouwens briljant. Voor 30 euro vrijwel nieuw op de kop getikt op marktplaats(winkelprijs zo'n 50 euro, web: 40). Wat een heerlijke game. Graphics is weinig mis mee, het spel is retesnel en uitdagend. Doet me denken aan de games als de Nintendo 'racegames' Wave Race en 1080 snowboarding. Simpel om onder de knie te krijgen, maar het kost veel werk en tijd om het geheel te masteren.

[ Voor 54% gewijzigd door BarôZZa op 17-04-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
BarôZZa schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:00:
... als de Nintendo 'racegames' Wave Race en 1080 snowboarding. Simpel om onder de knie te krijgen, maar het kost veel werk en tijd om het geheel te masteren.
1080 is gewoon VET en blijft nog een spel wat ik nog steeds veel speel... Is ook een stuk leuker om te spelen dan SSX (vind ik)...

Ik spaar trouwens sinds 2004 sterren en heb inmiddels wel een flinke hoeveelheid opgespaard. Maar heb nergens gelezen dat deze maar een jaar geldig zouden zijnnn? :S

[ Voor 57% gewijzigd door xsess op 17-04-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[b][message=27866953,noline]
Excite Truck is trouwens briljant. Voor 30 euro vrijwel nieuw op de kop getikt op marktplaats(winkelprijs zo'n 50 euro, web: 40). Wat een heerlijke game. Graphics is weinig mis mee, het spel is retesnel en uitdagend. Doet me denken aan de games als de Nintendo 'racegames' Wave Race en 1080 snowboarding. Simpel om onder de knie te krijgen, maar het kost veel werk en tijd om het geheel te masteren.
haha zo zie je maar weer smaken verschillen, ik vond het echt compleet ruk, graphics spraken me niet aan, saaie banen en omgevingen, leleijke auto's etc. kheb het een kwartier gespeeld... toen had ik het wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Chaoss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:01:
[...]
haha zo zie je maar weer smaken verschillen, ik vond het echt compleet ruk, graphics spraken me niet aan, saaie banen en omgevingen, leleijke auto's etc. kheb het een kwartier gespeeld... toen had ik het wel gehad.
Sorry, maar als je een game een kwartier hebt gespeeld heb je imo echt geen beeld kunnen vormen. Waarschijnlijk ben je dan nog niet eens aan de controls gewend. Dat de graphics je niet aanspreken kun je wel bepalen, maar om een game na 15 minuten af te serveren...
En natuurlijk, als het niet je genre is dan kan dat natuurlijk maar je geeft nu een waarde oordeel over iets dat je niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Sterren maar een jaar geldig? vreemd, ik spaar ze toch ook al geruime tijd en was eigenlijk van plan te wachten tot ik er een keer echt iets leuks mee kan doen. Hoewel ik wel al een gameboy player en een zelda collector's disc heb kunnen scoren dus helemaal ontevreden ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
xsess schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:33:
Ik spaar trouwens sinds 2004 sterren en heb inmiddels wel een flinke hoeveelheid opgespaard. Maar heb nergens gelezen dat deze maar een jaar geldig zouden zijnnn? :S
Het staat in de algemene voorwaarden op Nintendo.nl. Lees paragraaf III.4 maar. Het vervallen van sterren die ouder dan een jaar zijn begint pas op 31 december 2007, dus daarom merk je er tot nu toe niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
MetroidPrime schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:18:
[...]

Het staat in de algemene voorwaarden op Nintendo.nl. Lees paragraaf III.4 maar. Het vervallen van sterren die ouder dan een jaar zijn begint pas op 31 december 2007, dus daarom merk je er tot nu toe niets van.
Dan hoop ik wel dat nintendo voor de zomer ofzo de sterren om laat zetten naar wii points zodat je al je oude points kan gebruiken voor virtal console games

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:01:
[...]

Excite Truck ruk(hey dat rijmt), Excite Truck vind ik zelf verre van ruk je speelt het 5 tot 10 minuten en denkt mwoah... dan draait er ergens een knopje om en spring je over bergen heen. De game wordt echt continu beter. Een andere leuke verassing vond ik de vele trucks die je kan unlocken zodra je Super Excite hebt. Die gaan echt super snel. Als je de game voor het eerst hebt, speel de tutorial vergeet die "boulder" en neem de "FireFly" voor echte Excite Truck actie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Deddiekoel schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:10:
[...]

Sorry, maar als je een game een kwartier hebt gespeeld heb je imo echt geen beeld kunnen vormen. Waarschijnlijk ben je dan nog niet eens aan de controls gewend. Dat de graphics je niet aanspreken kun je wel bepalen, maar om een game na 15 minuten af te serveren...
En natuurlijk, als het niet je genre is dan kan dat natuurlijk maar je geeft nu een waarde oordeel over iets dat je niet kent.
Nou dat kan ik wel... als een game mij vanaf het begin niet boeit dan gaat het me na een half uur ook sniet boeien, wat voor game het ook is, pc of wii. Dat ik nog niet aan de cotrols gewend was dat klopt, maar eerder gaf ik ook al aan dat dat idd een geval van wennen is.

zoals ik al zij de graphics, omgevingen, banen en voertuigen spraken me totaal niet aan... dat veranderd na een kwartier of een uur ook niet. Ik merk na een kwartier spelen al wel of een game mij ligt of niet, daar kun jij echt niet over oordelen.

als hij in de toekomst in de budget bak beland voor 10 euro of minder koop ik hem wel want een heel slecht spel is het niet alleen kon het mij niet zo interesseren..

het is ook een kwestie van smaak, er waren ook genoeg mensen die Red Steel helemaal niets vonden terwijl ik het een machtige game vond die ik binnen een week uitgespeeld heb... en zo ist met excite truck net zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 17-04-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind op het moment te weinig spellen voor de wii die mij uberhaupt boeien.
ik wacht met weinig geduld op de nieuwe SSB. en de toekomstige zelda <3 en mario galaxy :P
de games zover vallen mij toch een beetje vies tegen, met name red steel. zelda TP is daarin tegen een meesterwerk opzich.

hoe dan ook, het is alsnog wachten geblazen op de TOP titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:12:
Ik vind op het moment te weinig spellen voor de wii die mij uberhaupt boeien.
ik wacht met weinig geduld op de nieuwe SSMB. en de toekomstige zelda <3 en mario galaxy :P
de games zover vallen mij toch een beetje vies tegen, met name red steel. zelda TP is daarin tegen een meesterwerk opzich.

hoe dan ook, het is alsnog wachten geblazen op de TOP titels
SSMB = ? Super Smash Brot... Melee...? Of ben ik in de verkeerde richting aan het denken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vincent7 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:23:
SSMB = ? Super Smash Brot... Melee...? Of ben ik in de verkeerde richting aan het denken? :X
Super Super Monkey Ball? 8)7

Ik gok dat hij SSB:B bedoelt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een zeer goede observatie beste heren :D

Ik was iets te vlug in mijn woorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zit zelf te wachten nog op 1 game op het moment:

Mario voetbal enzo lijkt me lachen! dus die ga ik zowiezo kopen..

Voor de rest heb ik nog niet echt boeiende releases gezien in de komende 2 maanden

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd. ik vind dat nintendo met méér EN betere spellen zo spoedig mogelijk moet komen.
ook wat graphiser spellen zou geen kwaat kunnen :D
ik wil tog wel zien wat de wii in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:59:
ja idd. ik vind dat nintendo met méér EN betere spellen zo spoedig mogelijk moet komen.
ook wat graphiser spellen zou geen kwaat kunnen :D
ik wil tog wel zien wat de wii in huis heeft.
Welke spellen voor de Wii heb jij dan nu? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.