Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.811 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dat klopt ja.. maar dan hebben ze speciaal daarvoor een neiuwe pagina gemaakt. Normaalgesproken krijg je een andere pagina te zien tijdens het onderhoud. Dan hadden ze die moeite beter in iets anders kunnen stoppen.. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Nieuw op de Virtual Console:
  • ActRaiser - 800 punten
  • Bonk's Revenge - 600 punten
  • Pac-Man - 500 punten
Michael Knight schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:45:
Dat klopt ja.. maar dan hebben ze speciaal daarvoor een neiuwe pagina gemaakt. Normaalgesproken krijg je een andere pagina te zien tijdens het onderhoud. Dan hadden ze die moeite beter in iets anders kunnen stoppen.. ;)
Die andere pagina is een pagina speciaal voor storingen(gok ik). Als er onderhoud aan de site is krijg je meestal de huidige onderhoudsboodschap te zien.

[ Voor 65% gewijzigd door MetroidPrime op 13-04-2007 01:17 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Vanitas schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:16:
[...]

Euh... rood is uit, helemaal uit. Dan werkt wiiconnect 24 ook niet, en dan zal ook het lampje niet aan gaan. Pas als ie geel is (standby mode) dan gaat het lampje aan als er een bericht is. (en wiiconnect 24 aan staat)

Wat ik overigens lang niet altijd heb. Maar gister had mn pa zelda gespeeld en hij had de wii gewoon uitgezet via de wiimote. En daardoor moest ik er rond kwart over 5 uit om de wii uit te zetten :P
Je kunt in je Wii menu Wiiconnect24 en stand-by internet apart van elkaar aan en uit zetten. Het is standby internet dat voor het rode of oranje lampje zorgt en dus dat je in standby nog verbonden bent met internet. Als je Wiiconnect24 uitzet dan werkt bijv je enquetekanaal niet meer. Deze kun je dus wel aanzetten zonder dat je standby internet aan hebt staan (zoals ik). Dan heb je een rood lampje maar kun je wel je enquete kanaal etc gebruiken...
In mijn ogen raar dat het Wiiconnect24 heet maar het werkt zoals hierboven beschreven...

[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 13-04-2007 08:57 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je www.wiicade.com bedoelt...
Haay schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:47:
Shit, wat was ook al weer een goede startpagina speciaal voor de Wii gemaakt? Dus met grote knoppen in Wii-stijl, en handige linkjes naar Flashgames enzo? Heb voor ik de definitieve browser downloadde eerst de testversie EN de data daarvan gedelete, dus ook m'n favorites kwijt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Deddiekoel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:56:
[...]
Je kunt in je Wii menu Wiiconnect24 en stand-by internet apart van elkaar aan en uit zetten. Het is standby internet dat voor het rode of oranje lampje zorgt en dus dat je in standby nog verbonden bent met internet. Als je Wiiconnect24 uitzet dan werkt bijv je enquetekanaal niet meer. Deze kun je dus wel aanzetten zonder dat je standby internet aan hebt staan (zoals ik). Dan heb je een rood lampje maar kun je wel je enquete kanaal etc gebruiken...
In mijn ogen raar dat het Wiiconnect24 heet maar het werkt zoals hierboven beschreven...
Gisteren heb ik nog wat met de settings zitten experimenteren.
Als Wiiconnect24 aan staat en Standby internet uit, dan geeft het weerkanaal een foutmelding dat Wiiconnect24 ingeschakeld moet zijn... het enquete kanaal heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
bertalizer schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:16:
[...]

Gisteren heb ik nog wat met de settings zitten experimenteren.
Als Wiiconnect24 aan staat en Standby internet uit, dan geeft het weerkanaal een foutmelding dat Wiiconnect24 ingeschakeld moet zijn... het enquete kanaal heb ik niet geprobeerd.
Als je Wiiconnect24 uit zet gaat standby internet ook uit (of andersom) dus je moet even controleren dat ze beide goed staan. Moet wel zeggen dat ik alleen het enquetekanaal heb geprobeerd.

Wat ik trouwens niet snap is dat er steeds een systemupdate nodig is om zaken als het enquetekanaal etc te downen. Ik dacht dat het winkelkanaal ook gewoon verwees naar een internetpagina... Waarom is er dan steeds een update nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net op #efnet dat de update van SPM de pal Wii brickt. Lekker voor al die modchipgasten
Als je de newste updates hebt, brick ie je wii niet. Dus kan je hem gewoon spelen. Heb zelf ook chip erin, want ga niet elke keer aso veel geld betalen voor een game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Deddiekoel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:23:
[...]

Als je Wiiconnect24 uit zet gaat standby internet ook uit (of andersom) dus je moet even controleren dat ze beide goed staan. Moet wel zeggen dat ik alleen het enquetekanaal heb geprobeerd.

Wat ik trouwens niet snap is dat er steeds een systemupdate nodig is om zaken als het enquetekanaal etc te downen. Ik dacht dat het winkelkanaal ook gewoon verwees naar een internetpagina... Waarom is er dan steeds een update nodig?
Misschien dat ze stiekem nog wat "foutjes" in de Wii software zelf gefikst hebben? Het lijkt er bij mij namelijk op dat de wifi ontvangst een stuk beter is geworden, m'n internet browser werkt echt veel sneller dan voorheen. Ook het downloaden via het winkel kanaal ging een stuk rapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen goed nieuws voor de niet-Wii bezitters:

Al 6,5 miljoen Wii's verkocht, tekort kan nog maanden duren

Volgens Perrin Kaplan, vice-president van marketing bij Nintendo of America, blijkt nu dat de huidige tekorten nog maanden aan kunnen houden. Nintendo draait maximale productie en zit ver boven de productieaantallen die men in het verleden aanhield, evenals de huidige productie van de concurrentie. Toch is dit nog steeds niet genoeg om aan de enorme vraag te kunnen voldoen. Men doet er alles aan om werk te maken van een nog hogere productie, maar men zal nog even geduldig moeten zijn.

Ok, we wisten al dat de Wii het ontzettend goed doet, maar exacte wereldwijde verkoopcijfers hadden we nog niet echt. Inmiddels wordt het aantal verkochte Wii's geschat op 2,5 miljoen stuks in Amerika en 2 miljoen verkochte stuks in Europa. Samen met het aantal verkochte Wii's in Japan, komt dit neer op een slordige 6,5 miljoen Wii's wereldwijd in slechts vijf maanden tijd. Even ter vergelijking, de Xbox 360 deed er ongeveer een jaar over om wereldwijd 10 miljoen keer over de toonbank te gaan. De Wii loopt dus hard in op de console van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

SPM gister voor het eerst gespeeld, erg cool! zeker de raving reviews waard. En ja idd, erg veel tekst.

Gisteren ook m'n SSX blur binnen gekregen van CD-wow, maar die is nog ff te lastig. Daar moet ik echt flink voor gaan zitten. Maarja, SPM of ssx, dan maar SPM :P

Heb nu alweer 4 spellen liggen en echt te weinig tijd om te spelen.
Zelda ben ik pas net in het begin, SSX Blur net aan begonnen en SPM net in chapter 2-1. Vh weekend is het ook weer super weer dus blijf ik ook niet binnen.

Kan het weer winter worden?! :(

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd SPM, ben je eerst wel 15 minuten bezig, met alle tekst wegklikken.

Ken het hele spel niet hoor(toen op Gamecube ook al kwam). Maar waarom heet het Super Paper Mario. Omdat er zoveel lappen tekst inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:21

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:11:
Idd SPM, ben je eerst wel 15 minuten bezig, met alle tekst wegklikken.

Ken het hele spel niet hoor(toen op Gamecube ook al kwam). Maar waarom heet het Super Paper Mario. Omdat er zoveel lappen tekst inzitten?
Dat is, omdat het meer een platformer is dan een RPG. Een verwijzing naar Super Mario Bros. dus.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En omdat het er allemaal uitziet alsof 3-jarige henkie de graphics gedaan heeft :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:50
megamuch schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:00:
SPM gister voor het eerst gespeeld, erg cool! zeker de raving reviews waard. En ja idd, erg veel tekst.

Gisteren ook m'n SSX blur binnen gekregen van CD-wow, maar die is nog ff te lastig. Daar moet ik echt flink voor gaan zitten. Maarja, SPM of ssx, dan maar SPM :P

Heb nu alweer 4 spellen liggen en echt te weinig tijd om te spelen.
Zelda ben ik pas net in het begin, SSX Blur net aan begonnen en SPM net in chapter 2-1. Vh weekend is het ook weer super weer dus blijf ik ook niet binnen.

Kan het weer winter worden?! :(
Hey, waar heb je SPM vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Lol trouwens die Opera Wii browser kost na Juni 2007 500 punten bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:51:
Geen goed nieuws voor de niet-Wii bezitters:

Al 6,5 miljoen Wii's verkocht, tekort kan nog maanden duren

Volgens Perrin Kaplan, vice-president van marketing bij Nintendo of America, blijkt nu dat de huidige tekorten nog maanden aan kunnen houden. Nintendo draait maximale productie en zit ver boven de productieaantallen die men in het verleden aanhield, evenals de huidige productie van de concurrentie. Toch is dit nog steeds niet genoeg om aan de enorme vraag te kunnen voldoen. Men doet er alles aan om werk te maken van een nog hogere productie, maar men zal nog even geduldig moeten zijn.

Ok, we wisten al dat de Wii het ontzettend goed doet, maar exacte wereldwijde verkoopcijfers hadden we nog niet echt. Inmiddels wordt het aantal verkochte Wii's geschat op 2,5 miljoen stuks in Amerika en 2 miljoen verkochte stuks in Europa. Samen met het aantal verkochte Wii's in Japan, komt dit neer op een slordige 6,5 miljoen Wii's wereldwijd in slechts vijf maanden tijd. Even ter vergelijking, de Xbox 360 deed er ongeveer een jaar over om wereldwijd 10 miljoen keer over de toonbank te gaan. De Wii loopt dus hard in op de console van Microsoft.
Jup, ben gister al in Veenendaal geweest voor zon kastje, niets overall uitverkocht. Kben ook nog wel in 2 andere steden geweest, maar ik werd het zo beu. Kheb gewoon een psp gekocht :+ Als de wii weer normaal leverbaar is, koop ik hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

cvs79 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:51:
[...]

Het is waarschijnlijk een chipper. Super Pauper Mario :P

Of iemand die een US Wii heeft en hem geimporteerd, in dat geval heb ik niks gezegd :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:31:
Nou, Nintendo kan onderhand van mij hartstikke doodvallen. Begin december iets introduceren en vervolgens tot aan mei bijna niks kunnen leveren :r Als ik echt perse een console wilde dan zou ik nog liever 600 euro voor een PS3 neertellen. Echt bezopen dit.
Fanboy van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik heb gisteren een Wii gekocht bij Media Mark in Bergen op Zoom.
Had namelijk van een maatje van mijn broertje gehoord dat ze er 30 zouden hebben. Dacht eerst, dat word dus helemaal niks. Om half 10 was ik toch erg nieuwschierig geworden en ben ik gaan kijken.

Er stonden er nog een stuk of 20 en er stond helemaal niemand bij. Ik heb er lekker 1 meegenomen en heb me gisteren de hele dag vermaakt met Wii Sports. Smiddags nog even met mijn broertje gespeeld.

Misschien zijn er nog. Voor mensen uit de omgeving Bergen op Zoom nog een kansje waard zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hierboven ^

er zijn wel degelijk Wii's verkrijgbaar hier en daar, loop een winkel binnen vraag erom en laat je op een lijstje zetten met tel nummer erbij, niet geschoten is altijd mis:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14
krijg vandaag ook mijn wii binnen.

ik heb al:
wii play
zelda

moet ik nog wat meenemen als ik bij de winkel ben?

zat te denken aan:
extra nunchuk nog?
component kabel?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
trekker22 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:24:

ik heb al:
wii play
zelda

zat te denken aan:
extra nunchuk nog?
component kabel?
?
een xbox360

:p
Als je wiiplay hebt heb je al een extra wii-mote. Ik zou er zeker nog een extra nunchunk bij kopen zodat je álle spellen samen kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

trekker22 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:24:

ik heb al:
wii play
zelda

zat te denken aan:
extra nunchuk nog?
component kabel?
?
RGB als je geen HD TV hebt.
Extra nunchuck kan geen kwaad denk ik, hoewel ik die zelf niet heb.
Classic controller als je VC games wilt gaan spelen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die van statistieken houden:

Verkoop consoles en handheld in Japan in 2007

Nintendo DS Lite - 2.039.650
Wii - 1.094.558
PSP - 716.054
PlayStation3 - 368.343
PlayStation2 - 272.935
Xbox 360 - 81.976
Game Boy Advance SP - 14.037
Game Boy Micro - 16.314
Gamecube - 5.769
Nintendo DS - 1.576
Game Boy Advance - 517

Laten we hopen dat developers dit ook zien en dus veel GOEDE games voor de Wii gaan maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:14
Willybubba schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:34:
[...]

RGB als je geen HD TV hebt.
Extra nunchuck kan geen kwaad denk ik, hoewel ik die zelf niet heb.
Classic controller als je VC games wilt gaan spelen.
heb een hdtv, dus component lijkt me.

zal die classic controller ook kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
Het topic loopt zo hard dus ik weet niet zeker of ze al een keer gepost zijn.. uitbreidingen voor je Wii-mote om zelda te spelen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2637#
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_2637_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

m3gA schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:19:
Het topic loopt zo hard dus ik weet niet zeker of ze al een keer gepost zijn.. uitbreidingen voor je Wii-mote om zelda te spelen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2637#
[afbeelding]
Deze niet volgens mij. Maar het lijkt me onwijs lastig spelen.
Je kunt veel minder snel slaan met zoveel gewicht :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
Het moet niet veel gekker worden! Wat een complete onzin! En als je switched naar pijl en boog, snel je wiimote uit het zwaard rukken? :D

Edit.
Overigens, ik vind ook die Wii Sports uitbreidingen als tennisracket, golf-club en honkbal knuppel nogal zinloos. Grotere kans dat je voorwerpen in je huiskamer, staande vloerlampen of aan het plafond hangende lampen raakt ! Of elkaar, als je naast elkaar Wii Tennis aan het spelen bent...

[ Voor 52% gewijzigd door Haay op 13-04-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:31:
[...]

Deze niet volgens mij. Maar het lijkt me onwijs lastig spelen.
Je kunt veel minder snel slaan met zoveel gewicht :P
realisme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Hier nog een nieuwe trailer van RE:UC.

Klikken op de middelste knop, en dan het knopje waar new bij staat.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:40:
Hier nog een nieuwe trailer van RE:UC.

Klikken op de middelste knop, en dan het knopje waar new bij staat.
De trailer ziet er erg goed uit. Het is alleen jammer dat de trailer lijkt aan te geven dat het toch meer on-rails is dan het Killer 7 stijl semi-on-rails. Een embargo van Capcom vervalt vandaag dus waarschijnlijk krijgen we vandaag nog hands-on previews van beide RE spellen.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 13-04-2007 15:19 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Smoonshine schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:22:
[...]

Dat is, omdat het meer een platformer is dan een RPG. Een verwijzing naar Super Mario Bros. dus.
Het ligt meer voor de hand dan je zou denken ;)
Het heet zo omdat 'ie gemaakt is van papier. In het nieuwste deel zie ik hier alleen weinig van terug ?
In het vorige deel kon je Mario bijvoorbeeld opvouwen tot vliegtuig of bootje en kon je door kleine kiertjes omdat je zo plat was als een vel papier.
A distinguishing characteristic of Paper Mario is that, while the game features a 3D environment similar to that used in Super Mario 64, the characters are designed as flat two-dimensional sprites reminiscent of 16-bit Mario titles, creating the impression of the characters being paper figurines.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paper_Mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op marktplaats zie ik veel leuke Gamecube titels staan. Ik kan goedkoop een Gamecube controller overnemen, maar nu lees ik in de startpost dat je er ook een memorycard voor nodig hebt. Kun je ook spelen zonder memorycard met alleen het verschil dat je niet op kunt slaan?

Welke delen van Mario Party zijn de moeite waard? Ook andere spellentips zijn welkom. Ik ben gek op puzzels oplossen, platform spellen, Simsachtige spellen. Eigenlijk vanalles, maar geen vecht/oorlogsspellen en als ik 1 racespel heb, heb ik ook wel genoeg :)
Naast de Wii heb ik een DS lite en een Ps2. Eerder heb ik een N64 en Nes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:27:
Op marktplaats zie ik veel leuke Gamecube titels staan. Ik kan goedkoop een Gamecube controller overnemen, maar nu lees ik in de startpost dat je er ook een memorycard voor nodig hebt. Kun je ook spelen zonder memorycard met alleen het verschil dat je niet op kunt slaan?

Welke delen van Mario Party zijn de moeite waard? Ook andere spellentips zijn welkom. Ik ben gek op puzzels oplossen, platform spellen, Simsachtige spellen. Eigenlijk vanalles, maar geen vecht/oorlogsspellen en als ik 1 racespel heb, heb ik ook wel genoeg :)
Naast de Wii heb ik een DS lite en een Ps2. Eerder heb ik een N64 en Nes gehad.
Je kan alle games gewoon spelen zonder memory card, je kan alleen (zoals je al zelf had bedacht) simpel weg niet saven.

Misschien heb je hier nog wat aan qua reviews: http://cube.ign.com/index/reviews.html

Kan je sorteren op genres enzo.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Yup, het is inderdaad vrij realistisch als ik na 1 misslag dood ben.
Ik gok dat een echt zwaardgevecht ook zo zou eindigen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:27:
Een memory card zul je vrijwel altijd echt nodig hebben. Het niet kunnen opslaan zorgt er voor dat sommige spellen onspeelbaar worden, je moet dan spellen van 20+ uur in 1 keer uitspelen, wat weer niet erg praktisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:23:
[...]

Het ligt meer voor de hand dan je zou denken ;)
Het heet zo omdat 'ie gemaakt is van papier. In het nieuwste deel zie ik hier alleen weinig van terug ?

[...]
Het nieuwe deel is ook een heel anders dan the thousand year door. Je begint met mario en 1 hulpje (tippy). Naarmate het spel vordert krijg je nieuwe karakters en nieuwe hulpjes waartussen je vrij kunt switchen. Elk hulpje kan weer iets anders, zoals iets opblazen of iets oppakken.
Wat het 'paper' betreft, zie ik hier pas 1 ding van terug, en dat is dat je je zo plat kunt maken dat je niet meer geraakt kunt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

cvs79 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:51:
[...]

Van de internets :P

En ja chipper. Games koop ik alleen als ze echt de moeite waard zijn.

So sue me.

zelda ssx blur en wii sports origineel en daar komt SPM ook bij

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
zijn er nu intussen al meer mensen met ervaring met Heatseaker?
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed spel voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag je over square:

als ik dragon quest swords zo zie, lijkt dit een turn based rpg te worden. klopt dit?

zo ja, is er ook al iets bekend over een square-release in real-time, zoals :9~ _/-\o_ secret of mana _/-\o_ :9~

TGF spoiler/tip
spoiler:
TGF uitgespeeld; tip voor iedereen: zorg dat je niet heel new york al overgenomen hebt als je capo bent; daarmee verneuk je het einde van het spel... cutscenes die normaal aan het einde van missies zitten mis je allemaal als je de opdracht in de missie al lang hebt voltooid.. werd in een keer : underboss-don-don of new york. frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

NiaX schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:53:
zijn er nu intussen al meer mensen met ervaring met Heatseaker?
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed spel voor de Wii.
Me me me!

Leuke game maar wees voorbereid dat het echt een licht verteerbare arcade game is. Je speelt 'em niet lang achter elkaar en het is veel van hetzelfde. Maar, de Wii controls maken het spel wel lekker om te spelen.

Volgens mij is het spel wel snel uitgespeeld, geen multiplayer (on- of offline) maar wel veel unlockables.

Grafisch OK, de vliegtuigen zien er goed uit, de omgevingen wat minder. De lucht daarentegen is weer mooi gemaakt.

@ Endogeen, thanks for the tip. Denk dat ik dan toch maar eerst wat verhaalmissies ga doen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Willybubba op 13-04-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:27:
[...]

Een memory card zul je vrijwel altijd echt nodig hebben. Het niet kunnen opslaan zorgt er voor dat sommige spellen onspeelbaar worden, je moet dan spellen van 20+ uur in 1 keer uitspelen, wat weer niet erg praktisch is.
De verkoper heeft ook een memorycard die ik voor 2,50 over mag nemen. Soort en hoeveel erop past weet hij niet uit zijn hoofd. Ik kan de spullen vanavond ophalen, dus dan kan ik het zelf even bekijken. Hoeveel blocks/mb is handig om te hebben? Ik denk dat ik max 15 GameCube spellen interessant vind om ooit aan te schaffen.

Ook kan ik Tony Hawk 3 en 007 Nightfire kopen voor 2,50 per stuk. De reviews zijn goed. Iemand ervaring met deze spellen voor de Gamecube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:02:
[...]

De verkoper heeft ook een memorycard die ik voor 2,50 over mag nemen. Soort en hoeveel erop past weet hij niet uit zijn hoofd. Ik kan de spullen vanavond ophalen, dus dan kan ik het zelf even bekijken. Hoeveel blocks/mb is handig om te hebben? Ik denk dat ik max 15 GameCube spellen interessant vind om ooit aan te schaffen.
Het hangt helemaal af van welke spellen je koopt. De meeste spellen gebruiken tussen de 1 en de 15 blokken, maar er zijn ook spellen die meer dan 70 blokken gebruiken. Als je alleen maar spellen speelt die maximaal 15 blokken gebruiken, dan heb je in het beste geval genoeg aan een memory card 59 en in het ergste geval heb je een memory card 251 nodig.

Het is wel aan te raden alleen een officiele Nintendo memory card te gebruiken, de aarding van sommige third-party memory cards is niet zo heel netjes en daardoor is er een kans dat je gegevens kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:49
Sinds januari (na uitspelen Zelda) mij Wii bijna niet meer aangeraakt, en de gamesreleases niet meer zo gevolgd, maar vandaag voor een vriendenprijsje Heatseeker op de kop weten te tikken (krijg em maandag of dinsdag binnen).

Moren ff componentkabels kopen (waren ten tijde van de launch nog niet voorradig) en dan ga ik weer eens Wii'en. :) Wellicht ook Call of Duty nog 2de hands kopen (of is er een leukere fps voor de wii te koop?), en over The Godfather hoor ik ook goede geluiden.

Anyway, ik word een beetje moe van dat gekloot met batterijen, dus dit lijkt me wel wat:

JOYTECH Wii Power Station
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7086169A.gif

Iemand (positieve of negatieve) ervaringen met dit ding?

[ Voor 3% gewijzigd door Falch op 13-04-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik had toevallig pas 2 memorycard 2ehands gekocht en omdat ik alle savegames één voor één moest verwijderen heb ik er zo ff op gelet. Bijna elk spel gebruik slechts enkele blocks. Alleen als je bv bij fifa eigen teams en competities gaat maken zit je zo op 100+ blocks :)

Als het goed is moet je dus aan een 16 kaartje wel genoeg hebben voor spelln zoals mario/zelda/starfox, een 64 daarentegen is 100% zeker ruim en ruim voldoende voor hooguit 15 spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Wii _/-\o_ en daarvoor had ik dus een gamecube. Alleen mijn 32 mb Joytech memory card doet het niet goed in combinatie met de Wii. Lezen is geen probleem, maar zo gauw ik op de Wii iets gesaved heb dan geeft ie de keer erna als ie moet lezen een 'deze kaart is corrupt en moet geformateerd worden' fout. Formateer ik hem dan en sla ik weer wat op dan krijg ik dezelfde melding. Even getest in de Gamecube en daar werkt het natuurlijk wel zonder problemen. |:(

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Memory card niet helemaal Wii compatible of molt mijn Wii gewoon steeds mijn memory card? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:42:
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Memory card niet helemaal Wii compatible of molt mijn Wii gewoon steeds mijn memory card? :?
Third-party memory cards geven vaker dit soort problemen. Het ligt dus waarschijnlijk aan je memory card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:50:
[...]

Third-party memory cards geven vaker dit soort problemen. Het ligt dus waarschijnlijk aan je memory card.
Ja daar was ik zelf al bang voor! Klote is alleen dat mijn gegevens dus nu foetsie zijn. :( Ik heb al wel een Nintendo 251 memory card besteld. Die was trouwens niet eens zo makkelijk meer te vinden. Onofficiele kaartjes genoeg, maar officiele niet zoveel. Het wordt eens tijd dat Nintendo gewoon een nieuwe versie uitbrengt. Wii compatible met 1000+ bloks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:07:
[...]

Ja daar was ik zelf al bang voor! Klote is alleen dat mijn gegevens dus nu foetsie zijn. :( Ik heb al wel een Nintendo 251 memory card besteld. Die was trouwens niet eens zo makkelijk meer te vinden. Onofficiele kaartjes genoeg, maar officiele niet zoveel. Het wordt eens tijd dat Nintendo gewoon een nieuwe versie uitbrengt. Wii compatible met 1000+ bloks.
Nintendo heeft al een witte memory card 1019 uitgebracht, alleen is deze memory card nooit in Europa uitgebracht. De Wii launch zou inderdaad een vrij goed excuus zijn geweest om deze memory card hier uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:22:
[...]

Nintendo heeft al een witte memory card 1019 uitgebracht, alleen is deze memory card nooit in Europa uitgebracht. De Wii launch zou inderdaad een vrij goed excuus zijn geweest om deze memory card hier uit te brengen.
Ja precies, dat is een mooi iets! Daar zullen ze zeker wel aan kunnen verdienen als die 3e partij leveranciers niet helemaal compatible blijken te zijn. Maar ik hoop iig wel dat ze die van 251 nog wel blijven leveren. Ben je 2 jaar verder, memory kaart stuk, alle officiele produkten nergens te krijgen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daddo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:29
Falch schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:21:
Sinds januari (na uitspelen Zelda) mij Wii bijna niet meer aangeraakt, en de gamesreleases niet meer zo gevolgd, maar vandaag voor een vriendenprijsje Heatseeker op de kop weten te tikken (krijg em maandag of dinsdag binnen).

Moren ff componentkabels kopen (waren ten tijde van de launch nog niet voorradig) en dan ga ik weer eens Wii'en. :) Wellicht ook Call of Duty nog 2de hands kopen (of is er een leukere fps voor de wii te koop?), en over The Godfather hoor ik ook goede geluiden.

Anyway, ik word een beetje moe van dat gekloot met batterijen, dus dit lijkt me wel wat:

JOYTECH Wii Power Station
[afbeelding]

Ik heb de Joytech een week geleden gehaald en hij bevalt mij prima.
Altijd volle accu als je wilt spelen. Ik wil nog wel een opmerking maken: als je opnieuw moet synchroniseren, dan moet je batterijen gebruiken. De accu zit vast aan het afdekplaatje dat verwijderd moet zijn om bij de sync-knop te kunnen. Ik vind dat geen probleem, want ik heb nog nooit hoeven (re-)syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Je zou Nintendo eens kunnen mailen, wie weet hebben ze wel een oplossing voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falch schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:21:

volgens mij zijn goede batterijen goedkoper én het is weinig moeite. Als je om de 20 uur batterijen moet verwisselen, dat is toch niet zóveel moeite?

Zie nu dat ie bij dixons 35,- kost, wat belachelijk veel :o

Voor 20,- heb je een oplader + 4 oplaadbare batterijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:49
Thx Daddo, klinkt wel als een handig ding.

Boer22, tja, what can I say...ik ben gewoon lui. :p

Aan de andere kant, 35 Euro voor zo'n ding is best duur. En ik wil ook eerst nog componentkabels kopen voor de belachelijke prijs van 30 Euro...

[ Voor 12% gewijzigd door Falch op 13-04-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
[...]
Ook kan ik Tony Hawk 3 en 007 Nightfire kopen voor 2,50 per stuk. De reviews zijn goed. Iemand ervaring met deze spellen voor de Gamecube?
De Tony Hawk games zijn volgens mij altijd wel meer van hetzelfde dus als je die games leuk vind is het altijd een aanrader (sowieso voor 2,50). Nightfire vond ik zelf de beste bondgame die ik gespeeld heb (heb nooit Goldeneye gespeeld). Met name vanwege de variatie in de gameplay. Ik zou zeker beide games erbij kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Ik heb even teruggezocht maar kan niks vinden erover...
Weet iemand waarom 2000 Wii Points bij sommige winkels ineens 25 euro kosten?

Eerder was dit 20 euro, wat ik al aan de hoge kant vond!
Gelukkig vond ik gisteren nog een tweetal winkels die ze voor 20 euro in het schap hadden liggen, maar lang zal dit ook niet meer zijn vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:56:
[...]

De Tony Hawk games zijn volgens mij altijd wel meer van hetzelfde dus als je die games leuk vind is het altijd een aanrader (sowieso voor 2,50). Nightfire vond ik zelf de beste bondgame die ik gespeeld heb (heb nooit Goldeneye gespeeld). Met name vanwege de variatie in de gameplay. Ik zou zeker beide games erbij kopen!
Ik heb beide games er ook bij gekocht. Het zijn geen spellen die ik normaal speel, maar Tony Hawk vind ik wel leuk. Alleen die arme jongen.. Ik ben nog maar aan het oefenen, maar wat verliest hij steeds een bloed als weer iets fout doe en hij valt ;)
Dat James Bond spel kreeg ik meteen de kriebels van, er werd meteen op me geschoten, terwijl ik nog nauwelijks door had hoe je moest richten. Niks voor mij :)

De memorycard was trouwens 251 blocks. Lijkt me ook een erg nette prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

mokumouse

LOLstoel User

Johnvh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:02:
Ik heb even teruggezocht maar kan niks vinden erover...
Weet iemand waarom 2000 Wii Points bij sommige winkels ineens 25 euro kosten?

Eerder was dit 20 euro, wat ik al aan de hoge kant vond!
Gelukkig vond ik gisteren nog een tweetal winkels die ze voor 20 euro in het schap hadden liggen, maar lang zal dit ook niet meer zijn vrees ik :)
Goeie vraag, was mij bij de mediamarkt ook al opgevallen (24,95 voor 2000 punten). Als je via de Wii met CC doet is het gewoon 20euri.... :?

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Bij de Dixons is ie wonderbaarlijk gewoon 20,- maar dat zal wel niet lang meer duren want dixons is over het algemeen nogal duur.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Sommige winkels hebben ze voor 20 sommige voor 25. De een wil nu eenmaal meer geld verdienen. Ik heb daarom ook een winkel uitgezocht die ze voor 20 heeft. Ga geen winkels spekken die mensen erbij naaien door snel vijf euro extra te willen cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 01:03:
Sommige winkels hebben ze voor 20 sommige voor 25. De een wil nu eenmaal meer geld verdienen. Ik heb daarom ook een winkel uitgezocht die ze voor 20 heeft. Ga geen winkels spekken die mensen erbij naaien door snel vijf euro extra te willen cashen.
je naait je zelf voor 2 euro want heb al shops gezien met prijskaartje 17.99 dus
wie naait wie nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 01:38:
[...]

je naait je zelf voor 2 euro want heb al shops gezien met prijskaartje 17.99 dus
wie naait wie nu
hmmm bart smit is de goedkoopste die ik heb gezien en die rekenen 19,95 wie verkoopt ze voor 17,99 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Haha iemand de trailer al gezien ter promotie van RE4 wii? Hij is echt grappig:
http://www.evilgamerz.com...s&showcomments=1&id=10237

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 02:43:
[...]

hmmm bart smit is de goedkoopste die ik heb gezien en die rekenen 19,95 wie verkoopt ze voor 17,99 dan?
FRS of Dynabyte denk ik. Als die ze voor 20 verkopen dan krijg je met een 10% kortingskaart dus een prijskaartje van 18...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
IGN heeft een hands-on met zowel RE4: Wii Edition als RE: Umbrella Chronicles online gezet. Bij de hands-on van Umbrella Chronicles zit een nieuw gameplay filmpje en dat ziet er erg goed uit.

Het spel zit grafisch rond het niveau van de Gamecube versie van RE 1, maar dan volledig in realtime. Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe de omgevingen van RE 2 en 3 er uit zullen zien na een grafische makeover. Het spel ziet er vrij uitdagend uit en volgens IGN was het demo level ook redelijk moeilijk, maar ook erg leuk om te spelen. Ik denk dat dit wel een must-have gaat worden voor de echte Resident Evil fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MetroidPrime schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:41:
IGN heeft een hands-on met zowel RE4: Wii Edition als RE: Umbrella Chronicles online gezet. Bij de hands-on van Umbrella Chronicles zit een nieuw gameplay filmpje en dat ziet er erg goed uit.

Het spel zit grafisch rond het niveau van de Gamecube versie van RE 1,
Euhm.....Ik haak wel af. Er zijn alleen maar lelijke games beschikbaar voor de Wii. Dat ding kan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:32:
[...]

Euhm.....Ik haak wel af. Er zijn alleen maar lelijke games beschikbaar voor de Wii. Dat ding kan veel beter.
Heb je het filmpje en de screenshots gezien? Het spel ziet er echt wel behoorlijk strak uit, richting de beste graphics die ik tot nu toe heb gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 14-04-2007 14:35 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:34:
[...]

Heb je het filmpje en de screenshots gezien? Het spel ziet er echt wel behoorlijk strak uit, richting de beste graphics die ik tot nu toe heb gezien.
Inderdaad, ik ben ook zeer onder de indruk van de graphics.
En het spel lijkt me gelijk een stuk leuker. :)

En als het richting de beste graphics op de Wii gaat, wat zijn dan de beste volgens jou?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:32:
[...]

Heb je Resident Evil 1 op de Gamecube wel eens gespeeld of gezien? Dat spel is één van de mooiste spellen op de Gamecube, zelfs mooier dan Resident Evil 4. Het spel komt aardig in de buurt van sommige Xbox 360 spellen. Het spel gebruikt alleen een truucje om zulke mooie graphics te bereiken: het spel is voor het grootste deel pre-rendered. Pre-rendering is een truucje dat gebruikt wordt om een console mooiere 3D-graphics te laten weergeven dan de console eigenlijk, door de 3D-achtegronden tijdens de ontwikkeling van het spel stiekem om te zetten naar 2D-achtergronden, waardoor het grafisch veel minder zwaar is. Dit is ook de reden dat de graphics in de buurt komen van die van de Xbox 360.

Nu krijgen we exact dezelfde graphics maar dan volledig in realtime en jij vind dat dat lelijk is? Het spel demonstreert nu juist wat de Wii kan!

Als ik jou was, zou ik een hele goede opticien zoeken.

EDIT: Zo zag Resident Evil 1 er uit op de Gamecube:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/news/biohazard/20010913/gcbio_01.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 14-04-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanitas schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:49:
[...]
En als het richting de beste graphics op de Wii gaat, wat zijn dan de beste volgens jou?
Het is altijd moeilijk vergelijken omdat de stijlen tussen spellen zo verschillen. Maar ik vind van de spellen die nu uit zijn, Sonic de mooiste graphics heeft. Als je verder gaat kijken, dan kom je al snel uit op Mario Galaxy. Maar eigenlijk alle spellen in het lijstje "interessante games in de maak" hebben strakke graphics, of een goede stijl.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:34:
[...]

8 woorden:

House of the Dead 2 op de Sega Dreamcast!

Oh nee, dat zijn 9 woorden. Maar het is HotD2 op de DC. Alleen die is 7 jaar oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ik weet niet of deze vragen al eens eerder aan bod zijn gekomen, maar ik vraag ze toch maar.

1. Hoe is het mogelijk om om een simpele manier een component kabel aan te sluiten. Standaard staat de Wii op composiet output echter dan is 480p niet selecteerbaar, dat is alleen te selecteren als een component cabel is aangesloten. Echter als je component aansluit dan heb je helemaal geen beeld omdat ze instelling nog altijd op composiet staat. Je zou dus zonder beeld (composiet instelling) met een component kabel blind alles in moeten gaan stellen. Is hier een betere oplossing voor?

2. Gamecube games (zoals Wind Waker) die moeten toch gewoon draaien met een component kabel aansluiting (stuurt de Wii dan gewoon een ander signaal door de component kabel?). Met veel moeite lukt het me om blind voor component te keizen (hoewel vraag 1 toch open blijft). Maar dan zegt mijn tv zodra ik bijvoorbeeld Wind Waker opstart dat het beeldscherm niet ondersteund wordt?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerwin schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:07:
Ik weet niet of deze vragen al eens eerder aan bod zijn gekomen, maar ik vraag ze toch maar.

1. Hoe is het mogelijk om om een simpele manier een component kabel aan te sluiten. Standaard staat de Wii op composiet output echter dan is 480p niet selecteerbaar, dat is alleen te selecteren als een component cabel is aangesloten. Echter als je component aansluit dan heb je helemaal geen beeld omdat ze instelling nog altijd op composiet staat. Je zou dus zonder beeld (composiet instelling) met een component kabel blind alles in moeten gaan stellen. Is hier een betere oplossing voor?
Als ik me goed herinner heb je gewoon beeld met je component kabel en dan moet je pas 480p selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

2. Gamecube games (zoals Wind Waker) die moeten toch gewoon draaien met een component kabel aansluiting (stuurt de Wii dan gewoon een ander signaal door de component kabel?). Met veel moeite lukt het me om blind voor component te keizen (hoewel vraag 1 toch open blijft). Maar dan zegt mijn tv zodra ik bijvoorbeeld Wind Waker opstart dat het beeldscherm niet ondersteund wordt?
Je hebt een TV die geen 576i of 480i aan kan via component. Daarom krijg je geen beeld de eerste keer dat je de Wii via component aansluit en daarom heb je ook geen beeld als je een Gamecube spel speelt. Ik heb er op mijn TV helaas ook last van. Er zijn betere oplossingen voor, maar helaas komen die neer op het kopen van een nieuwe TV of je er bij neerleggen dat je een brakke TV hebt en de componentkabel voor een RGB-kabel inruilen.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 14-04-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

MetroidPrime schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:22:
[...]

Je hebt een TV die geen 576i of 480i aan kan via component. Daarom krijg je geen beeld de eerste keer dat je de Wii via component aansluit en daarom heb je ook geen beeld als je een Gamecube spel speelt. Ik heb er op mijn TV helaas ook last van. Er zijn betere oplossingen voor, maar helaas komen die neer op het kopen van een nieuwe TV of je er bij neerleggen dat je een brakke TV hebt en de componentkabel voor een RGB-kabel inruilen.
Ok, dat verklaart het. Maar een spel als Wind Waker zou het in een 480p mode toch moeten doen?
Ik kan met moeite blind die instelling wel veranderen (heel moeilijk). Maar dan moeten niet Gamecube spellen naar 480i of 576i gaan, in dat geval is telkens blind veranderen geen optie.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gerwin schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:43:
[...]

Ok, dat verklaart het. Maar een spel als Wind Waker zou het in een 480p mode toch moeten doen?
Ik kan met moeite blind die instelling wel veranderen (heel moeilijk). Maar dan moeten niet Gamecube spellen naar 480i of 576i gaan, in dat geval is telkens blind veranderen geen optie.
Nee, geen enkel PAL Gamecube spel ondersteunt 480p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow RE:UC is Resident Evil 1 in Realtime niet pre-renderd... omfg...wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:07
gfx whores!

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:14:
wow RE:UC is Resident Evil 1 in Realtime niet pre-renderd... omfg...wow.
Sarcasm is a bitch...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier de game gespeeld of ben ik de enige die het spel herrinerd.
Afbeeldingslocatie: http://www.games.net/screens/105667/52808-6-2.jpg
Dit in real time(RE:UC) is toch heel erg netjes hoor, had ook niks anders verwacht van Capcom aangezien Resident Evil 4 een van de mooiste "last-gen" spellen was.

Nog een prachtige vergelijking:
Gamecube (pre-renderd 2001)
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/biohazard_032702_18.jpg
Wii real-time(destructable 2007)
Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/780/780373/resident-evil-umbrella-chronicles-20070413024555564.jpg

En hier nog een filmpje:)
http://media.wii.ign.com/media/827/827187/vid_1961464.html

Resident Evil _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 00:53:
[...]

[afbeelding]
Dit in real time(RE:UC) is toch heel erg netjes hoor, had ook niks anders verwacht van Capcom aangezien Resident Evil 4 een van de mooiste "last-gen" spellen was.

[afbeelding]
[afbeelding]
dat ziet er gelikt uit wist niet dat de gamecube hier tot in staat was waarom zijn er geen spellen voor de wii die er zo uit zien dat zou toch minimaal moeten kunnen vanplaats die ports van de ps2 games die zuigen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:00:
[...]

dat ziet er gelikt uit wist niet dat de gamecube hier tot in staat was waarom zijn er geen spellen voor de wii die er zo uit zien dat zou toch minimaal moeten kunnen vanplaats die ports van de ps2 games die zuigen }:O
De gamecube is tot meer in staat.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/rstrike_070303_x3.jpg
De Gamecube owned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 00:53:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

En hier nog een filmpje:)
http://media.wii.ign.com/media/827/827187/vid_1961464.html

Resident Evil _/-\o_
Mja, ik vind het er ook heel mooi uitzien hoor. Maar wat je hiervoor zei kwam net op me over alsof je de mensen die het mooi vonden belachelijk zat te maken. Vooral door dat "omfg... wow...". :P

Maar hou er trouwens wel rekening mee dat een on-rails shooter veel makkelijker mooi te maken is dan een spel waar je direct controle over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oke ik moet zeggen dat die filmpjes van RE:UC er al heel wat beter uitzien. Spel ziet er echter meer als een co-op spel uit vanwege het on rails element.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt het voor de gameplay iets uit dat het realtime ipv pre-renderd is? Zo niet dan zie ik totaal het nut er niet van in behalve PS3/Xbox360 technische-specs-whores na doen..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Uh.....in een on-rail game beweegt de camera constant in de levels. Dat gaat moeilijk met pre-rendered backgrounds? :?

Heb RE4 nog nooit gespeeld. Wordt zeker een must-have voor mij met added content en verbeterde control.

[ Voor 35% gewijzigd door Hironshy op 15-04-2007 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik denk dat ik deze wel ga kopen. Re4 op de GC was al zwaar goed, dus o de Wii wordt helemaal goed.

[ Voor 6% gewijzigd door fZeroNewbie op 15-04-2007 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik begin ook steeds meer naar RE4 te neigen. De game was echt goed dus wil hem best nog een keer spelen. En als hij idd 30eu gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:09

S2S

Ik heb RE:4 nooit verder gespeeld dan DISC1, ben er wel aan begonnen toen de game uit kwam, USA versie.

En wat ben ik blij nu, er komt een AAA game op de Wii, met betere besturing en 16:9 en daar kan ik nu lekker van genieten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 02:48:
Maakt het voor de gameplay iets uit dat het realtime ipv pre-renderd is? Zo niet dan zie ik totaal het nut er niet van in behalve PS3/Xbox360 technische-specs-whores na doen..
Ja,
Hironshy schreef op zondag 15 april 2007 @ 03:40:
Uh.....in een on-rail game beweegt de camera constant in de levels. Dat gaat moeilijk met pre-rendered backgrounds? :?
Dat zou evt. nog wel kunnen, al wordt dat al lastig. Maar het gaat gewoon om de hele interactie, veranderende lichteffecten, vernietigbare/verplaatsbare objecten noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17

Hetzelfde gezeik hier, dure LCD tv, wordt het signaal van de Wii niet ondersteund.. Wat ik meestal doe ik de component kabel aansluiten, en de (dacht) groene stekker in de composite(!) (zij)ingang stoppen. Hierdoor krijg je zwart/wit beeld, maar kan je wel via de normale manier de HD/TV ingang instellen op je Wii...

De meeste VC spellen draaien in 60Hz waardoor ik op deze manier moet switchen ( :( )

Volgens mij had Nintendo dit best op een betere manier kunnen oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:49:
[...]

Heb je Resident Evil 1 op de Gamecube wel eens gespeeld of gezien? Dat spel is één van de mooiste spellen op de Gamecube, zelfs mooier dan Resident Evil 4. Het spel komt aardig in de buurt van sommige Xbox 360 spellen. Het spel gebruikt alleen een truucje om zulke mooie graphics te bereiken: het spel is voor het grootste deel pre-rendered. Pre-rendering is een truucje dat gebruikt wordt om een console mooiere 3D-graphics te laten weergeven dan de console eigenlijk, door de 3D-achtegronden tijdens de ontwikkeling van het spel stiekem om te zetten naar 2D-achtergronden, waardoor het grafisch veel minder zwaar is. Dit is ook de reden dat de graphics in de buurt komen van die van de Xbox 360.
Baten Kaitos had dat ook (behalve de gevechten, die waren oerlelijk)... en dat zag me er toch geweldig uit!! Super sfeervolle game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 01:00:
[...]

Het geheim is dat de Gamecube dit soort graphics helemaal niet aankan. Alleen de zombie en de hoofdpersoon zijn in 3D in dat screenshot, de rest van wat er in het screenshot te zien is is volledig in 2D. Daardoor is het veel minder zwaar voor de Gamecube GPU om het spel weer te geven. Donkey Kong Country op de SNES gebruikte hetzelfde truucje.

Het beperkt je alleen enorm in wat er mogelijk is in je spel. De meeste spellen kunnen daarom ook helemaal niet van dit truucje gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:06:
[...]

Het geheim is dat de Gamecube dit soort graphics helemaal niet aankan. Alleen de zombie en de hoofdpersoon zijn in 3D in dat screenshot, de rest van wat er in het screenshot te zien is is volledig in 2D. Daardoor is het veel minder zwaar voor de Gamecube GPU om het spel weer te geven. Donkey Kong Country op de SNES gebruikte hetzelfde truucje.

Het beperkt je alleen enorm in wat er mogelijk is in je spel. De meeste spellen kunnen daarom ook helemaal niet van dit truucje gebruik maken.
:o o maar toch nice hahaha

mischien heele domme vraag maar oke komt die dan :

als ik een pc heb met een 30inc beeldscherm moet ik een zwaardere video kaart hebben als bij een 17inc geld dat voor tv's ook hoe groter hoe slechter de game dan presteert invergelijking ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:13:
[...]

als ik een pc heb met een 30inc beeldscherm moet ik een zwaardere video kaart hebben als bij een 17inc geld dat voor tv's ook hoe groter hoe slechter de game dan presteert invergelijking ??
Dat is onzin. Voor een groter scherm heb je echt geen zwaardere videokaart nodig. Als je een spel in een hogere resolutie weergeeft, dan heb je misschien een zwaardere videokaart nodig. Vaak is het zo dat hoe groter het scherm, hoe hoger de resolutie kan.

Voor TV's geld dit niet, daar is er maar één resolutie voor SDTV en zijn er twee resoluties voor HDTV. Je TV kan dan groter worden, maar de resolutie blijft exact hetzelfde. Daardoor heeft de grootte van je scherm geen invloed op de prestaties van een console, of je nu een 17 inch scherm of een scherm met een diagonaal van 200 meter hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modchip discussies horen niet thuis in dit topic :o

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 15-04-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:25:
PS: Het gaat hier om legaal gebruik, niet roms ed.
Je mag het hier niet over modchips hebben. Haal die link maar weg.

[ Voor 31% gewijzigd door MetroidPrime op 15-04-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssx: blur is zo vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Laatst online: 09-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:13:
[...]

Dat is helemaal niet waar voor pc's. Althans in de praktijk vaak wel, maar het hoeft niet.
Alles hangt af van de resolutie waarop het spel gespeeld wordt. Hoe hoger de resolutie, hoe meer grafische kracht je nodig hebt. Op een pc zal een 30" scherm een hogere resolutie aankunnen dan een 17", en zal daarom zwaarder zijn voor je grafische kaart. (je kunt op een 30" natuurlijk ook dezelfde resulotie draaien als op je 17", en dan zal het spel net zo snel draaien als voorheen. alleen zijn de pixels dan wat "uitgerokken").
Bij consoles echter zit het helemaal anders. Tv's geven beelden altijd op dezelfde resolutie weer (laten we de lcd en plasma schermen even vergeten). Bij PAL (Europa, Australië,...) is dit ongeveer 350 * 576 en bij NTSC (USA, Japan,.) zijn dit 270*486 interlaced beeldjes.
Echter bij de nieuwe lcd/plasma tv's zijn hogere "HD" resoluties mogelijk, die heb je in alle maten en vormen. De meestvoorkomende zijn 720p 1080i en 1080p.
De Wii kan maximaal 480p beelden uitspuwen met een component kabel. Je TV kan mogelijk wel een hogere resolutie aan, maar als hij niets beters binnen krijgt, dan schaalt hij het beeld wat zodat het toch schermvullend is.
De Xbox 360 en PS3 zijn wel in staat om HD beelden te produceren, maar dat is weer een ander verhaal.

Om dus een kort antwoord op je vraag te geven: nee het is niet zo dat een spel trager loopt op een grotere tv.

edit: Metroid Prime was 10 minuten sneller. Ik moet dringend sneller leren typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ergens gelezen dat het nog de vraag is of je dan nog met je wii online kunt gamen
dus ik zou het eerst afwachten tot dat er voldoende games zijn die online zijn en dan nog
is weer kijken want 250+80€ uitgeven en dan niet meer met je wii online kunnen is zonde
van je geld denk hier nog keertje over na
Bleach is een populaire manga in Japan. Nu komt er een echte fighting game van op de Wii met een voor de manga karakteristiek Cell Shaded stijl.
Er zijn al versies verschenen op de Playstation Portable, PLaystation 2 en de Gamecube al dan niet in Europa te krijgen. Deze versies bevatte een 2 dimensionale wereld waarin de gamer maar 1 doel voor ogen hoort te hebben: Je tegenstander verslaan, het liefst met de meest onmogelijke combo's

Hoe dit op de Nintendo Wii zal gaan worden is nog niet bekend, ongetwijfeld zal de game gebruik maken van de unieke eigenschappen van de Wiimote. Denk aan bepaalde bewegingen om een combo te maken. De game is nog maar net in ontwikkeling en er is dus weinig informatie bekend. Zodra dit wel het geval is kan je alle info hier terug vinden op wiionly.nl
weet iemand wanneer dit spel hier verkrijgbaar is ben nu al verkocht releas datum staat op
Uitgever: Sega
Officiële website
Genre: Fighting
Release: JP- 14 December 2006

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 15-04-2007 12:15 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.