Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Damn, je komt 2 dagen NIET op het forum en we zijn al weer 6 pagina's verderMichael Knight schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:43:
[...]
Dat weet ik
Nu moet ie nog bij 'Jengelander' goed werken
Anyway, Michael Knight het gekke is dat ik gewoon alle opties kan kiezen behalve als we een character moeten kiezen. Ik kan dus het spel starten met de wavebird (het ledje gaat ook aan en uit), maar ik kan geen Yoshi kiezen. Hij leest op dat moment maar 1 controller (de traditionele controller). Ik ben bang dat we van Nintendo echt 2 classic controllers zullen moeten kopen. Ik kan gelukkig al me Gamecube Zelda games wel met de wavebird spelen.
Verwijderd
Het is wel te hopen dat hij dan een stukje langer duurt. Geweldig spel maar veel te kort helaas.Gonadan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:42:
[...]
Mwuhaha
DotT! Die was leuk
Waarom maken ze niet eens een opvolger voor Full Throttle voor de Wii?
De twee vorige pogingen zijn mislukt, maar drie maal is scheepsrecht he
Ik hoop dat ze deze ook naar de Wii gaan halen. http://www.amegames.com/vs/
From a development staff made wholly of former LucasArts adventure gaming gurus comes this frightful and fantastical point-and-click adventure game. Combining 3D animation and 2D designs, the game follows the opera starlett, Mona, a woman kidnapped by Baron Shrowdy Von Kiefer and slowly becoming a creature of the night after coming under the vampire's spell. As she seeks to venture away from his gothic island-set castle, she'll have to learn to control her vampyric powers of turning into a bat, hypnotizing people, turning into vapor, and drinking blood from humans. Her friendly bat acquaintance, Froderick, will join her on her quest.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 12:46 ]
Zeer eensch.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:41:
Het is wel te hopen dat hij dan een stukje langer duurt. Geweldig spel maar veel te kort helaas.
Whoa, dat is echt helemaal mijn stijl.Ik hoop dat ze deze ook naar de Wii gaan halen. http://www.amegames.com/vs/
Kunnen we ze niet 'motiveren'?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dank UVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:52:
[...]
www.dixons.nl vast nog wel. In de fillialen liggen ze gewoon.
Point 'n Click adventures zijn verre van dood verklaard, het genre komt nu juist weer een beetje terug. Telltale Games brengt momenteel regelmatig nieuwe Sam 'n Max episodes uit, die over het algemeen vrij hoge reviewscores krijgen. Telltale Games heeft aangegeven deze episodes graag op de Wii uit te willen brengen, en aangezien ze momenteel een CSI point 'n click adventure naar de Wii aan het poorten zijn, is de kans groot dat we straks ook Sam 'n Max op de Wii krijgen. Al Lowe, bedenker van Leisure Suit Larry, is momenteel ook met een nieuwe adventure bezig en Nintendo heeft zelf onlangs Hotel Dusk uitgebracht op de DS.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:06:
Bij mijn weten zijn de point 'n click adventures voor dood verklaard. Lucasarts was al een eind met Sam & Max 2 maar die was gescrapped. Ik kan me niet herinneren of ie nou helemaal af was of nog niet en door de firewall kan ik niet googlenOm marketing-technische redenen is ie iig niet gereleased, maar in de kluis van Lucasarts ligt wel nog wat leuks volgens mij...
Ik hoop ook op een revival van dit genre, ik heb zelf het idee dat er toch wel markt voor is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik blijf point en click games ook nog altijd vet vinden. En zoals eerder gezegd, games als Broken Sword (zowel de oude als de nieuwe) zou ik onwijs tof vinden op de Wii, de besturing leent zich gewoon supergoed voor point and click naar mijn idee. Hotel Dusk was idd ook top!MetroidPrime schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:17:
[...]
Point 'n Click adventures zijn verre van dood verklaard, het genre komt nu juist weer een beetje terug. Telltale Games brengt momenteel regelmatig nieuwe Sam 'n Max episodes uit, die over het algemeen vrij hoge reviewscores krijgen. Telltale Games heeft aangegeven deze episodes graag op de Wii uit te willen brengen, en aangezien ze momenteel een CSI point 'n click adventure naar de Wii aan het poorten zijn, is de kans groot dat we straks ook Sam 'n Max op de Wii krijgen. Al Lowe, bedenker van Leisure Suit Larry, is momenteel ook met een nieuwe adventure bezig en Nintendo heeft zelf onlangs Hotel Dusk uitgebracht op de DS.
http://wii.ign.com/articles/779/779325p1.html
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
anyway: Iemand al speelervaring met Prince of Persia 3 op de Wii?
Ben wel benieuwd of dit wat is.
Geen commentaar
Verwijderd
Ik vond de review van ik dacht Gametrailers het beste,robbydw schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:49:
Zo na één dag hier niet te zijn geweest heb ik weer alwwer flink bij moeten lezen... (gaat hard hier)
anyway: Iemand al speelervaring met Prince of Persia 3 op de Wii?
Ben wel benieuwd of dit wat is.
No visual upgrades, no new levels, bosses or any content, toen zette ik em uit want Two Thrones heb ik al gespeeld
Verwijderd
Iemand ook al ervaring met dit spel mee of klopt de release niet ?
wel een berichtje erover: http://wii.ign.com/articles/767/767697p1.html waarin oa dit:
...wel gaaf volgens mijThe Wii, of course, capitalizes on the control functions of the remote and nunchuk for a unique and somewhat strenuous (exercise is good!) experience. The controller is used to enhance special attacks throughout the game. For instance, The Thing has an overhead smash move that shakes the ground on impact. To perform this move using the Wii controller, the user pulls down the remote and nunchuk in a fist-smashing motion, causing the big guy to thump the ground. The harder the double-punch, the more damage happens onscreen. The wii-mote can also be used to select different teammates in the midst of a fight.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 17:40 ]
Ik zie er nergens staan dat het spel al op voorraad is of zelfs ook maar wanneer het spel uitkomt. De releasedatum zal wel dicht bij die van de film liggen, zoals dat altijd met games gaat die op films gebaseerd zijn.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:36:
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer voor de Wii lijkt al te koopvoor 'slechts' € 35,17 bij Livegamer. http://www.livegamer.nl/scripts/prodview.asp?idproduct=28379
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 11-04-2007 17:59 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bij Future Zone en de Media Markt in Rotterdam Centrum hadden ze vandaag volop:
Classic Controllers, Wiimotes (met en zonder Wii Play), Nunchucks en RGB kabels.
Ik heb ook nog enkele andere accesoires gezien zoals een oplader voor 1 Wiimote, component kabels, beschermhoesjes en dat soort zaken, maar de controllers waren in ieder geval bij de Media Markt in overvloed te krijgen.
Wii zelf nog niet kunnen spotten.
XBox360 en PS3? Ik wou dat ik een dubbeltje kreeg voor iedere console die ik in Rotterdam Centrum zag. Dan zou ik makkelijk een 46 inch Full HD tv, een XBOX360 en een PS3 kunnen kopen.
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik dat in mijn rijke dagen ook wel zou doen
Verwijderd
oftopic :gr1542 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:19:
Voor de mede Wii-ers in Rotterdam en omgeving:
Classic Controllers, Wiimotes (met en zonder Wii Play), Nunchucks en RGB kabels.
Ik heb ook nog enkele andere accesoires gezien zoals een oplader voor 1 Wiimote, component kabels, beschermhoesjes en dat soort zaken, maar de controllers waren in ieder geval bij de Media Markt in overvloed te krijgen.
XBox360 en PS3? Ik wou dat ik een dubbeltje kreeg voor iedere console die ik in Rotterdam Centrum zag. Dan zou ik makkelijk een 46 inch Full HD tv, een XBOX360 en een PS3 kunnen kopen.
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik dat in mijn rijke dagen ook wel zou doen.
laast kreeg ik een krantje door de bus van kijkshop dat er nog maar 100 ps3 op vooraad hadden
ontopic:
zit nog steed te wachten op me wii heb alles al gekocht van kastjes tot spelletjes pff ben arm geworden ben zo verslaaft nu al alleen al om alles tekopen

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 11-04-2007 20:35 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ps4/switch gamer
Je kan ook gewoon naar diegene die em aanbied heen gaan en dan de console even testen. Bevalt het, dan koop je em over. En anders niet.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:51:
Denk dat veel mensen een 2e hands wii op een site als marktplaats kopen toch niet helemaal vertrouwen. Zelf koop ik alleen games op internet, mocht het misgaan is het niet zo erg, maar 250 euro voor een paar bakstenen is toch een btje duur.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Geloof dat de problemen met de accesoires overal wel zo'n beetje ten einde zijn. Gisteren MM Utrecht ook alles volop te verkrijgen. Evenals bij de plaatselijke Dixons hier en Dixons online.gr1542 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:19:
Voor de mede Wii-ers in Rotterdam en omgeving:
Enige probleem(pje) is de Wii zelf nog.
Jongen toch...daar zit je dan, controller in de hand, discs helemaal opgepoetst, wachtend totdat de postman met een pakketje voor de deur staat. Hoop van harte dat je er spoedig één hebt. (waar sta je op de wachtlijst?)Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:32:
[...]
ontopic:
zit nog steed te wachten op me wii heb alles al gekocht van kastjes tot spelletjes pff ben arm geworden ben zo verslaaft nu al alleen al om alles tekopen
[ Voor 18% gewijzigd door robbydw op 11-04-2007 21:23 ]
Geen commentaar
Verwijderd
Metal Slug is een van mijn favo Wii spellen, controls zijn perfect als je je Wiimote horizontaal houdt. Old Skool FTW!Vanitas schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:53:
[...]
Ik heb er laatst nog mee in mn handen gestaan, maar ik had em toch niet gehaald. Vooral door alle verhalen over de slechte controls.
Maar hoe zit het daar nou mee, is het echt zo slecht als in de reviews? En wat zijn de verschillende manieren van besturen, volgens mij waren er nog wel aardig veel toch (stuk of 7 ?). Zou jij (of iemand anders die het spel heeft) het op een rijtje kunnen zetten, en of het wel of niet bevalt?
Toen het spel nog uit moest komen had ik er een keer een filmpje over de verschillende control mogelijkheden gezien, maar die kan ik ook niet meer weer vinden.
Tsja, Sony en MS hebben het wat dat betreft goed voor elkaar. Als ik nu een PS3 zou willen, kan ik morgen naar de winkel gaan en er één kopen. Wat in het PS3 topic ook al eens is gezegd: Heb je te weinig op voorraad is het niet goed, heb je er genoeg op voorraad is het nog niet goed. Als het aan mij zou liggen, dan zouden we ook zoveel Wii's in de schappen vinden.gr1542 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:19:
Ik snap trouwens niet dat zoveel mensen Sony en MS zo graag af zien gaan. Ik hoop dat de Wii zijn marktaandeel meepakt, maar ik hoop net zo goed dat de andere 2 het goed doen. Dat is alleen maar goed voor de spellen die we krijgen. Ik zie liever een gedowngrade PS3 spel op de Wii dan een PS2 port om het zo maar even te zeggen. Ik wordt een beetje moe van dat "PS3 is teh KloTe" gedoe af en toe.
uhm...
Verwijderd
Nouja wat ze gemakshalve even vergeten is dat de ps3 makkelijk te krijgen is omdat ie gewoon niet goed verkoopt en nintendo veel produceert maar de vraag gewoon te hoog is. Maakt natuurlijk allemaal niet uit veder.Tsja, Sony en MS hebben het wat dat betreft goed voor elkaar. Als ik nu een PS3 zou willen, kan ik morgen naar de winkel gaan en er één kopen. Wat in het PS3 topic ook al eens is gezegd: Heb je te weinig op voorraad is het niet goed, heb je er genoeg op voorraad is het nog niet goed. Als het aan mij zou liggen, dan zouden we ook zoveel Wii's in de schappen vinden.
Wat mij stoort aan Sony en met name MS is de manier waarop zij hun zaken doen. Let wel ik heb echt een zwak voor Nintendo dus echt objectief ben ik niet. Maar ik vind het jammer dat Sony en MS de markt zo onder druk zetten dat het bijna onmogelijk is voor een bedrijf om er normaal zaken in te doen. Nintendo is echt de enige die dit voor elkaar krijgt. Wat bedoel ik met druk? Een console in de markt zetten door 'even' 2 miljard verlies te pakken (4 miljard meen ik voor de Xbox). Er is toch geen normaal bedrijf dat daar tegenop kan. En wat hebben ze toegevoegd aan de markt? In verhouding vrij weinig. MS heeft alleen laten zien hoe je goed een online netwerkdienst kunt aanpakken (maar ook hier betwijfel ik dat het winstgevend is). Qua games is ook niet echt denderend imo. MS heeft Halo en Sony Gran Turismo als echte franchise/IP. Darbuiten schiet me niets te binnen. Sony was in het begin nog niet zo erg maar hun arrogantie tov de PS3 en hoe ze dat aanpakken (2 miljard R&D en onder kostprijs verkopen) hebben ze voor mij een hoop verbruikt. MS is deze generatie een stuk beter bezig. Ergste van alles vind ik dat deze praktijken aan de andere echte console maker, SEGA, de kop hebben gekost. Ik had graag nog steeds geleefd in een wereld waar Nintendo en SEGA het nog tegen elkaar uitvochten. Ik wil niet zeggen dat Nintendo nu perfect is, want dat is en blijft een commercieel bedrijf maar die proberen tenminste wel iets toe te voegen aan de markt en dat deden ze ook toen ze nog marktleider waren.Smoonshine schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:40:
Ik snap trouwens niet dat zoveel mensen Sony en MS zo graag af zien gaan. Ik hoop dat de Wii zijn marktaandeel meepakt, maar ik hoop net zo goed dat de andere 2 het goed doen. Dat is alleen maar goed voor de spellen die we krijgen. Ik zie liever een gedowngrade PS3 spel op de Wii dan een PS2 port om het zo maar even te zeggen. Ik wordt een beetje moe van dat "PS3 is teh KloTe" gedoe af en toe.
Dat is wat mij stoort aan Sony en MS en ik zou het geen verlies vinden als bijv. Sony het deze ronde niet redt.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
En hoe werken de controls dan? Dpad + A tegelijk gebruiken gaat ook niet echt lekker, lijkt me, en aangezien je 3 knoppen nodig hebt (granaat,springen en schieten)...?Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:22:
[...]
Metal Slug is een van mijn favo Wii spellen, controls zijn perfect als je je Wiimote horizontaal houdt. Old Skool FTW!
Moet je dan B gebruiken ofzo ?
Verwijderd
Hoewel ik een lichte voorkeur voor Nintendo heb vanwege de consistent goede spellen uit eigen huis heeft Nintendo ook een smerig spel gespeeld in de jaren 80 met misbruik van hun monopolie positie met prijzen van 200 gulden voor een spel en het afzetten van de winkeliers en softwarebedrijven. Schone handen hebben ze niet, ze zijn er zelfs voor veroordeeld. Ik gun het succes ze nu maar het is goed dat er 3 partijen zijn en dat de markt verdeeld is. Iedereen een derde is ideaal voor de consument want dat houdt iedereen scherp en de prijzen laag. Het is goed voor elke consolemaker om een flop te hebben. Sega had de Saturn en kwam geweldig terug met de Dreamcast, een superconsole met top spellen. Nintendo had de N64 en kwam terug met de GameCube en basically nu dezelfde Gamecube in een klein wit kastje. Microsoft had de Xflop en nu een top machine. En Sony heeft de PS3....Macht voor een losse partij leidt alleen maar tot arrogantie en je weet wat ze over hoogmoed zeiden over Atari, Nintendo, Sega(deels) en nu Sony.....Deddiekoel schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:07:
[...]
Wat mij stoort aan Sony en met name MS is de manier waarop zij hun zaken doen. Let wel ik heb echt een zwak voor Nintendo dus echt objectief ben ik niet. Maar ik vind het jammer dat Sony en MS de markt zo onder druk zetten dat het bijna onmogelijk is voor een bedrijf om er normaal zaken in te doen. Nintendo is echt de enige die dit voor elkaar krijgt. Wat bedoel ik met druk? Een console in de markt zetten door 'even' 2 miljard verlies te pakken (4 miljard meen ik voor de Xbox). Er is toch geen normaal bedrijf dat daar tegenop kan. En wat hebben ze toegevoegd aan de markt? In verhouding vrij weinig. MS heeft alleen laten zien hoe je goed een online netwerkdienst kunt aanpakken (maar ook hier betwijfel ik dat het winstgevend is). Qua games is ook niet echt denderend imo. MS heeft Halo en Sony Gran Turismo als echte franchise/IP. Darbuiten schiet me niets te binnen. Sony was in het begin nog niet zo erg maar hun arrogantie tov de PS3 en hoe ze dat aanpakken (2 miljard R&D en onder kostprijs verkopen) hebben ze voor mij een hoop verbruikt. MS is deze generatie een stuk beter bezig. Ergste van alles vind ik dat deze praktijken aan de andere echte console maker, SEGA, de kop hebben gekost. Ik had graag nog steeds geleefd in een wereld waar Nintendo en SEGA het nog tegen elkaar uitvochten. Ik wil niet zeggen dat Nintendo nu perfect is, want dat is en blijft een commercieel bedrijf maar die proberen tenminste wel iets toe te voegen aan de markt en dat deden ze ook toen ze nog marktleider waren.
Dat is wat mij stoort aan Sony en MS en ik zou het geen verlies vinden als bijv. Sony het deze ronde niet redt.
schudden met de controller is bommen gooienVanitas schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:19:
[...]
En hoe werken de controls dan? Dpad + A tegelijk gebruiken gaat ook niet echt lekker, lijkt me, en aangezien je 3 knoppen nodig hebt (granaat,springen en schieten)...?
Moet je dan B gebruiken ofzo ?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 00:05 ]
Ik zie de tekeningen van Sonic die Mario tot pulp sloeg (of andersom) nog zo in de Power Unlimited staan.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Verwijderd
Het vernieuwde internetkanaal staat online
Verwijderd
neckermanrobbydw schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:19:
[...]
Geloof dat de problemen met de accesoires overal wel zo'n beetje ten einde zijn. Gisteren MM Utrecht ook alles volop te verkrijgen. Evenals bij de plaatselijke Dixons hier en Dixons online.
Enige probleem(pje) is de Wii zelf nog.
[...]
Jongen toch...daar zit je dan, controller in de hand, discs helemaal opgepoetst, wachtend totdat de postman met een pakketje voor de deur staat. Hoop van harte dat je er spoedig één hebt. (waar sta je op de wachtlijst?)

Ook is de browser nu fullscreen
Nothing to see here
hij is best beter geworden, de zoom functie is nog steeds bagger maar het werkt wel lekkerder hoorVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 07:06:
WOW, ik werd wakker vanmorgen, en mijn kamer werd gevuld met blauw licht.
Het vernieuwde internetkanaal staat online. Ik kan nog niet testen, moet zo weg helaas, maar ik ben erg benieuwd.
Verwijderd
Heb een USA Wii. Toen ik in november hier meldde dat ik een USA Wii zou kopen was de reactie: niet nodig, want alle spellen gaan in 60 Hz lopen en .nl gaat niet meer zoveel achterlopen qua releases. Yeah right! 50 Hz VC games en Paper Mario wordt hier niet eerder dan Q3 2007.KeN. schreef op maandag 09 april 2007 @ 03:21:
Denk dat mijn Wii laat chippen om op die manier maar US-spellen te kunnen bestellen.
Importeren zie ik niet zo snel gebeuren namelijk. Heb jij een US Wii of een chipperd ?
Paper Mario is onderweg, alleen jammer dat DVDBoxoffice vanuit Nieuw Zeeland verstuurt ipv Zweden, duurt nu altijd 7 werkdagen i.p.v. 3 of 4.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb het zelf ook niet zo op Sony en MS wat dat betreft. Maar het lijkt er af en toe op dat mensen om plezier hebben met hun Wii, Sony het beroerd moet doen.Deddiekoel schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:07:
[...]
Wat mij stoort aan Sony en met name MS is de manier waarop zij hun zaken doen. Let wel ik heb echt een zwak voor Nintendo dus echt objectief ben ik niet. Maar ik vind het jammer dat Sony en MS de markt zo onder druk zetten dat het bijna onmogelijk is voor een bedrijf om er normaal zaken in te doen. Nintendo is echt de enige die dit voor elkaar krijgt. Wat bedoel ik met druk? Een console in de markt zetten door 'even' 2 miljard verlies te pakken (4 miljard meen ik voor de Xbox). Er is toch geen normaal bedrijf dat daar tegenop kan. En wat hebben ze toegevoegd aan de markt? In verhouding vrij weinig. MS heeft alleen laten zien hoe je goed een online netwerkdienst kunt aanpakken (maar ook hier betwijfel ik dat het winstgevend is). Qua games is ook niet echt denderend imo. MS heeft Halo en Sony Gran Turismo als echte franchise/IP. Darbuiten schiet me niets te binnen. Sony was in het begin nog niet zo erg maar hun arrogantie tov de PS3 en hoe ze dat aanpakken (2 miljard R&D en onder kostprijs verkopen) hebben ze voor mij een hoop verbruikt. MS is deze generatie een stuk beter bezig. Ergste van alles vind ik dat deze praktijken aan de andere echte console maker, SEGA, de kop hebben gekost. Ik had graag nog steeds geleefd in een wereld waar Nintendo en SEGA het nog tegen elkaar uitvochten. Ik wil niet zeggen dat Nintendo nu perfect is, want dat is en blijft een commercieel bedrijf maar die proberen tenminste wel iets toe te voegen aan de markt en dat deden ze ook toen ze nog marktleider waren.
Toch denk ik dat je een klein beetje verkeerd zit met het feit dat Nintendo wat toe probeert te voegen aan de markt. Ze konden niet anders. Een opvolger van de Cube had het simpelweg niet gered tussen de X360 en de PS3, met als gevolg dat je daarna alleen nog maar Nintendo hand-helds zou kunnen kopen. De DS was ook een experiment, dat voor hetzelfde geld niet geslaagd was. Dan was de DS verdwenen en hadden we denk ik ook geen Wii gezien.
Achteraf gezien ben ik blij dat het zo gegaan is. We hebben eindelijk een keer weer een originele console in huis. Maar ik denk dat als de Cube de nummer 1 van de vorige generatie was geweest, we nu een Gamecube 360 in huis hadden gehad.
uhm...
komt het eerste spel na de release wat ik zal kopen op 29 mei: Mario Party 8
(alhoewel ik daar ook aan twijfel gezien het feit dat ik dit met 4 man wil spelen en die controllers gewoon veel te duur zijn)
Daarna 11 juni Big Brain Academy en dat was het dan weer voor die hele lijst
De line-up valt me erg tegen van de Wii, en ik startte em laatst nog eens op en zag dat ik niet meer heb gespeeld sinds begin januari ergens
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zoals davidgilmour aangeeft is Nintendo in zijn glorietijd ook niet onschuldig geweest, maar ze hebben wel altijd geprobeerd met nieuwe dingen te komen toen ze nog heer en meester waren in de markt. Sowieso zaken als rumble en de analog stick. Maar ook flops als R.O.B., de powerglove en de Virtualboy. Zelfs de playstation is begonnen als uitbreiding op de SNES.Smoonshine schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:37:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb het zelf ook niet zo op Sony en MS wat dat betreft. Maar het lijkt er af en toe op dat mensen om plezier hebben met hun Wii, Sony het beroerd moet doen.
Toch denk ik dat je een klein beetje verkeerd zit met het feit dat Nintendo wat toe probeert te voegen aan de markt. Ze konden niet anders. Een opvolger van de Cube had het simpelweg niet gered tussen de X360 en de PS3, met als gevolg dat je daarna alleen nog maar Nintendo hand-helds zou kunnen kopen. De DS was ook een experiment, dat voor hetzelfde geld niet geslaagd was. Dan was de DS verdwenen en hadden we denk ik ook geen Wii gezien.
Achteraf gezien ben ik blij dat het zo gegaan is. We hebben eindelijk een keer weer een originele console in huis. Maar ik denk dat als de Cube de nummer 1 van de vorige generatie was geweest, we nu een Gamecube 360 in huis hadden gehad.
Verder vind ik het ook dat er meerdere partijen moeten zijn in de markt, maar ik ruil Sony en MS dolgraag in voor SEGA. Hoewel MS goed bezig is nu (ook qua bedrijfsvoering) is het wel een partij die anderen in de markt kapot kan maken met andere middelen dan een beter product. Daar vrees ik dus wel een beetje voor...
Ik vind het overigens wel jammer dat de andere consoles het minder lijken te doen dan de Wii, omdat een beetje gezonde concurrentie nooit kwaad kan.
Ik geef ook eerlijk toe dat er bij mij ooit ook nog wel een XBox 360 en/of PS3 zullen komen. Al was het alleen maar om even te kwijlen bij de mooie graphics die ze op een mooie lcd tv kunnen produceren.
Ieder console heeft zoals altijd zijn eigen sterke en zwakke punten. De keuze zal dus sterk worden bepaald door de spellen die erop uitkomen.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe eigelijk wel tevreden ben met de line-up. Tuurlijk kunnen er altijd meer goede games bij, maar dan zou ik wel heel snel door mijn geld zijnPhusebox schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:45:
....
De line-up valt me erg tegen van de Wii, en ik startte em laatst nog eens op en zag dat ik niet meer heb gespeeld sinds begin januari ergens
Ik kan me nog steeds vermaken met ET, Zelda, MoH en de VC games. Ik zou The Godfather ook nog wel willen hebben, maar ik vindt dat nu nog niet nodig....Eerst MoH en Zelda uit.....Ok, alleen MoH dat gaat sneller.
Er moet toch wat te wensen overblijven, niet? De voorpret is toch ook al leuk? (Ik probeer je een beetje op te beuren...
Trouwens, eind april krijgen we toch ook nog Eledees?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Verwijderd
De Line up wat er gaat komen valt mij juist helemaal niet tegen:De line-up valt me erg tegen van de Wii, en ik startte em laatst nog eens op en zag dat ik niet meer heb gespeeld sinds begin januari ergens
Spiderman 3, Shrek the Third, Mario Party, Fifa 2008, Mario Strikers, Scarface, The Sims 2 Pets
Voor de toekomst staan de grote Nintendo titels en PES op mijn lijst. Ik klaag dus ook niet.
Hoe is die vergeleken met andere versies?
1999 was namelijk best leuk, maar ik heb laatst 2006 gespeeld en die speelde ook wel lekker.
Versies als 2000 en 2001 waren weer brandhout bijvoorbeeld.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Echter deze verwijst naar: Schreeuwen tegen mijn pc
Wat een totaal andere topic is...
De correcte link is: [Wii] Het SSX: Blur Topic
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 12-04-2007 10:08 ]
Ik vind the Sims 2 eigenlijk maar een rare titel van EA. Een paar maanden later komt MySims uit, dat toch een beetje de Wii Sims titel moet worden.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:37:
[...]
De Line up wat er gaat komen valt mij juist helemaal niet tegen:
Spiderman 3, Shrek the Third, Mario Party, Fifa 2008, Mario Strikers, Scarface, The Sims 2 Pets
Ik heb Fifa 2007 niet op de Cube gespeeld, maar wel op de Xbox en PC. Het spel is net weer wat langzamer en realistischer dan 2006. Verder heeft het wel weer last van hetzelfde euvel als alle Fifa's. De potjes worden repetitief. Waar bij PES elke wedstrijd anders is, beginnen bij Fifa de potjes op een gegeven moment allemaal op elkaar te lijken. Maar als je een leuk voetbal spel zoekt op de Wii/Cube, dan is Fifa 07 zeker geen miskoop. Houd er wel rekening mee dat je bij de Wii/Cube versie alleen nederlands commentaar hebt. En dat is op zijn voorzichtigst gezegd niet heel fraai.Gonadan schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:05:
Heeft iemand Fifa 2007 gespeeld?
[ Voor 45% gewijzigd door Smoonshine op 12-04-2007 10:26 ]
uhm...
Fixed, wel maf dat het niet klopte btw.GJ-tje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:08:
In de TS staat een link naar het SSX: Blur topic.
Echter deze verwijst naar: Schreeuwen tegen mijn pc
Wat een totaal andere topic is...
De correcte link is: [Wii] Het SSX: Blur Topic
Ze hebben volgens mij de Wii een beetje over het hoofd gezien en proberen nu zo snel mogelijk zoveel mogelijk games uit te brengen. Gewoon om geld te verdienen. The Godfather, SSX, Tiger Woods zijn allemaal enorm goedkoop om te maken. Het spel is immers bijna al. Bij SSX gooien ze er dan nog een andere grafische schil omheen. Bij The Godfather gooien ze er nog wat content bij. Maar hoe je het ook wend of keert het is goedkoper dan een heel nieuw spel ontwikkelen. Dus verdien je er ook sneller geld mee...Smoonshine schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:24:
[...]
Ik vind the Sims 2 eigenlijk maar een rare titel van EA. Een paar maanden later komt MySims uit, dat toch een beetje de Wii Sims titel moet worden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik ben in het bezit van een WII + een RGB kabel. Echter als ik in het Wii menu het beeld wil wijzigen naar EDTV/HDTV 480P dan blijft deze grijs. Weet iemand hoe dit kan ?
Ik heb een Philips PF5331 32'' LCD tv
En als ik de specs kijk van deze tv moet hij RGB ondersteunen:
inputs av input/output, cvbs (cinch), hdmi, rgb, s-video, scart
[ Voor 22% gewijzigd door Possible op 12-04-2007 10:43 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Progressive (480P) kan alleen via een componentkabel. Dus je moet geen RGB kabel, maar een componentkabel hebben.Possible schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:42:
Hallo mensen,
Ik ben in het bezit van een WII + een RGB kabel. Echter als ik in het Wii menu het beeld wil wijzigen naar EDTV/HDTV 480P dan blijft deze grijs. Weet iemand hoe dit kan ?
Ik heb een Philips PF5331 32'' LCD tv

Zit er wel een verschil in kwaliteit ten opzichte van de meegeleverde scart kabel die in de wii doos zat en de RGB kabel die ik nu dus nu in het bezit heb ?
[ Voor 43% gewijzigd door Possible op 12-04-2007 10:48 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ja, een wereld van verschil. Je vragen zijn overigens al tot in den treure behandeld in dit topic, dus met een beetje zoeken had je het antwoord zo kunnen vinden.Possible schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:44:
Zit er wel een verschil in kwaliteit ten opzichte van de meegeleverde scart kabel die in de wii doos zat en de RGB kabel die ik nu dus nu in het bezit heb ?
Waarom delete je dat dan ookHaay schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:47:
Shit, wat was ook al weer een goede startpagina speciaal voor de Wii gemaakt? Dus met grote knoppen in Wii-stijl, en handige linkjes naar Flashgames enzo? Heb voor ik de definitieve browser downloadde eerst de testversie EN de data daarvan gedelete, dus ook m'n favorites kwijt...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Niet degene die je bedoelt denk ik maar deze pagina lijkt me wel geschikt. Zal vanavond even mijn bookmark checken.Haay schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:47:
Shit, wat was ook al weer een goede startpagina speciaal voor de Wii gemaakt? Dus met grote knoppen in Wii-stijl, en handige linkjes naar Flashgames enzo? Heb voor ik de definitieve browser downloadde eerst de testversie EN de data daarvan gedelete, dus ook m'n favorites kwijt...
Omdat ik hem heb aangesloten en ik niet echt zo'n groot verschil zie. (alles is mischien iets scherper maar daar is het ook mee gezegd)Schweino schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:55:
[...]
Ja, een wereld van verschil. Je vragen zijn overigens al tot in den treure behandeld in dit topic, dus met een beetje zoeken had je het antwoord zo kunnen vinden.
Verwijderd
Wat is het beste? Heb nu op 60 HZ staan.
Iemand ervaring met de JOYTECH Wii Power Station? Lijkt mij wel een handig ding
Hoe kom je uberhaupt op die internet browser ? Ik zie namelijk alleen het fotokanaal, Weerkanaal, nieuwskanaal en Winkelkanaal staat voor de wii.Manie Riets schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:14:
Wel geinig die internetnbrowser, misschien kunnen ze een toetsenbord addon maken die je aansluit zoals de nunchuck of classic controller, dan wordt msn ed ook nog een optie
Iemand ervaring met de JOYTECH Wii Power Station? Lijkt mij wel een handig ding
Mischien staat het al eerder vermeld in het topic maar ik heb er niks over kunnen vinden.
Die haal je binnen via het winkelkanaal (hoewel hij dus wel gratis is).Possible schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:18:
[...]
Hoe kom je uberhaupt op die internet browser ? Ik zie namelijk alleen het fotokanaal, Weerkanaal, nieuwskanaal en Winkelkanaal staat voor de wii.
Mischien staat het al eerder vermeld in het topic maar ik heb er niks over kunnen vinden.
Je kan deze kopen voor 0 points in de winkel :-)Possible schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:18:
[...]
Hoe kom je uberhaupt op die internet browser ? Ik zie namelijk alleen het fotokanaal, Weerkanaal, nieuwskanaal en Winkelkanaal staat voor de wii.
Ok dan Thx heb het gevonden!nitroke schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:21:
[...]
Je kan deze kopen voor 0 points in de winkel :-)
ThxDeddiekoel schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:06:
[...]
Niet degene die je bedoelt denk ik maar deze pagina lijkt me wel geschikt. Zal vanavond even mijn bookmark checken.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Heb je em wel in de goede scart port van je TV zitten? Ik heb 2 scart ports achterop mn TV en 1 daarvan ondersteunt maar RGB.Possible schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:06:
[...]
Omdat ik hem heb aangesloten en ik niet echt zo'n groot verschil zie. (alles is mischien iets scherper maar daar is het ook mee gezegd)
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 12:42 ]
heb zojuist ook het blauwe licht van mijn wii beantwoordm3gA schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:14:
De nieuwe browser is echt goed.. hij is nu echt bruikbaar ipv een gimmick
Browser is er idd echt op vooruit gegaan!
Post dit nu ook vanuit de wii browser (wat nog steeds wel een werkje is met de mote
Is de automatische text aanvulling nu ook nieuw of was deze er al? Kan het me even niet herinneren.
quote]nitroke schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:21:
[...]
Je kan deze kopen voor 0 points in de winkel :-)
[/quote]
Staat in het mailtje van Nintendo trouwens dat de browser tot eind juni 2007 gratis te downloaden is. Gaan ze er daarna Wii points voor vragen dan?
[ Voor 35% gewijzigd door robbydw op 12-04-2007 12:02 ]
Geen commentaar
Verwijderd
Als je een goedkope oplossing (alleen voor de controllers) wilt: ik heb gekleurde polsbandjes voor mijn controllers. Staat wel leuk en jij kunt dan zien welke van wie is. Via Ebay heb ik een setje met een grijze, blauwe en roze gekocht.L3TUC3 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:12:
Is er eigenlijk al informatie gekomen over Wii's met andere kleuren dan de standaard witte? Ik wil er dolgraag eentje kopen maar nu vloekt het ontzettend met mijn home entertainment omgeving. Een zwarte daarentegen zou echter niet misstaan.
Ook andere kleurtjes voor de Wiimotes zou erg handig zijn, een beetje nostalgie naar de N64 waar de hele familie (de kinderen althans) een andere kleur controller had. Je kan nu zien wie er het meest gespeeld hebben (Ik en mn broertje, de sticks zijn helemaal gaar). Is het wat makkelijker te onthouden welke controller ook alweer bij de persoon hoorde.
Ik vind de Wii browser trouwens nu stukken verbeterd. Alhoewel ik één gek iets heb gevonden. Op IGN kun je nu wel embedded video's bekijken, maar als je specifiek naar de video pagina gaat, dan kun je ze niet bekijken (want je mist Flash 8.0). Maf!
Edit: Ook nog wel leuk om te melden er zijn twee games bijgekomen op de releaselijsten in Japan:
Harvest Moon Wii: 8 juni
Donkey Kong Barrel Blast: 28 juni
[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 12-04-2007 12:48 ]
Ik denk dat de update puur voor de browser was. Ik kan nergens enig verschil merken en het RGB-probleem is nog steeds aanwezig.Hoedje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:39:
Weet iemand wat de update deed/doet? Werkt de RGB kabel nu wel goed (die heb ik zelf namelijk niet meer)? Of hebben mensen nog andere verbeteringen opgemerkt?
De browser is wel enorm verbeterd. Deze keer laat ik hem gewoon op mijn Wii staan.
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 12-04-2007 13:27 ]
harvest moonHoedje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:39:
Weet iemand wat de update deed/doet? Werkt de RGB kabel nu wel goed (die heb ik zelf namelijk niet meer)? Of hebben mensen nog andere verbeteringen opgemerkt?
Ik vind de Wii browser trouwens nu stukken verbeterd. Alhoewel ik één gek iets heb gevonden. Op IGN kun je nu wel embedded video's bekijken, maar als je specifiek naar de video pagina gaat, dan kun je ze niet bekijken (want je mist Flash 8.0). Maf!
Edit: Ook nog wel leuk om te melden er zijn twee games bijgekomen op de releaselijsten in Japan:
Harvest Moon Wii: 8 juni
Donkey Kong Barrel Blast: 28 juni
zonde dat ik mn wii heb weg gedaan, harvest moon is zoooo tof.
Hier staat wat
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Bij mij is het nog niet eens dat, maar vooral de combinatie met de Wiimote en dat ze hebben aangegeven dat het geen minigames gaan wordenPostius schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:31:
Hahaha ja echt he, aan de andere kant. Ik ga ook wel watertanden van Sega+nintendo samen. Stiekem verwacht je daar toch een game van die echt legendarisch gaat worden toch?
Als ze btw in Japan doorgaan met in dit tempo games releasen, dan lopen we A. hier al snel een jaar achter op Japan qua games en B. gaan ze die bizarre releaselijst (van de eerste retailbijeenkomst) misschien nog wel waarmaken ook
Omg, ik blijf editten:
Edit 1: Scans met plaatjes van Opoona, Donkey Kong Barrel Blast en nog veel meer: http://www.neogaf.com/for...p?p=6067175&postcount=281. Dat Opoona ventje ziet er wel grappig uit, leuke stijl
Edit 2: Shortcuts voor de browser:
.B Button + Left Arrow = Search
.B Button + Right Arrow = Enter web address
.B Button + Up Arrow = Reload
.B Button + Down Arrow = Favorites
.B Button + (+) key = Page forward
.B Button + (-) key = Page backward
[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 12-04-2007 13:46 ]
Overigens ging het updaten bij mij niet goed vanmorgen. Hij haalde de update wel binnen, maar enkel de trial versie was maar beschikbaar vanuit het channel overzicht. Dus toen heb ik die er af gegooid en gewoon weer opnieuw gedownload, toen ging het wel goed.
Nu moeten ze wel een keer tabs toevoegen.
Je moet zowel de Wii updaten (via het menu), als het internetkanaal (via de shop). Heb je dat allebei gedaan?Vanitas schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:39:
Overigens ging het updaten bij mij niet goed vanmorgen. Hij haalde de update wel binnen, maar enkel de trial versie was maar beschikbaar vanuit het channel overzicht. Dus toen heb ik die er af gegooid en gewoon weer opnieuw gedownload, toen ging het wel goed.
Die waren er toch al? Of ben ik nu in de war met Opera Mobile (waarschijnlijk wel)Vanitas schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:39:
Nu moeten ze wel een keer tabs toevoegen.
Yarb dat zat al in de trial versierobbydw schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:57:
[...]
heb zojuist ook het blauwe licht van mijn wii beantwoord
Browser is er idd echt op vooruit gegaan!
Post dit nu ook vanuit de wii browser (wat nog steeds wel een werkje is met de mote)
Is de automatische text aanvulling nu ook nieuw of was deze er al? Kan het me even niet herinneren.
..knip..
Narb die zaten er niet bij maar er was wel een of ander iets wat je kon downloaden ofzo en dan kon je wel van tabs genieten. Weet alleen niet meer hoe het heet en waar ik het gehoord hebDeddiekoel schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:49:
[...]
Die waren er toch al? Of ben ik nu in de war met Opera Mobile (waarschijnlijk wel)
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Aha.. dacht inderdaad al zoiets te kunnen herinneren ja hehe.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:36:
[...]
Heb een USA Wii. Toen ik in november hier meldde dat ik een USA Wii zou kopen was de reactie: niet nodig, want alle spellen gaan in 60 Hz lopen en .nl gaat niet meer zoveel achterlopen qua releases. Yeah right! 50 Hz VC games en Paper Mario wordt hier niet eerder dan Q3 2007.
Paper Mario is onderweg, alleen jammer dat DVDBoxoffice vanuit Nieuw Zeeland verstuurt ipv Zweden, duurt nu altijd 7 werkdagen i.p.v. 3 of 4.
Dat was helaas nog in de periode dat ik de Wii-kat nog even uit de boom aan het kijken was en eind december pas overstag ging.
Waar heb jij 'm destijds vandaan gehaald ?
Ps4/switch gamer
uhm...
Ah kijk, ik heb dat bericht dus niet goed gelezenHoedje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:49:
[...]
Je moet zowel de Wii updaten (via het menu), als het internetkanaal (via de shop). Heb je dat allebei gedaan?

Maar ach, zo lukt het ook.
* Vanitas gaat de volgende keer beter opletten...
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
In de wii option kan ik kiezen tusen 50 HZ en 60 Hz. Wat is het beste?
Btw: Blauwe Led? Als er iets nieuws is gaat ie aan ofzo? Als ie op internet zit aangesloten?
Als je een berichtje hebt dan gaat ie aan.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:19:
Heb een standaard 4:3 tv aantal jaartjes oud en al aangesloten met de standaard kabels.
Btw: Blauwe Led? Als er iets nieuws is gaat ie aan ofzo? Als ie op internet zit aangesloten?
Moet je wel WiiConnect24 aan hebben staan. Ik twijfel zelf of ik dat zo'n strak idee vind. Want wat is verder het voordeel? Het kost je alleen maar elektriciteit.Vanitas schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:32:
[...]
Als je een berichtje hebt dan gaat ie aan.
Verwijderd
Ik heb mijn Wii ook aangesloten op mijn 4:3 Sony grootbeeld tv. Ik heb hem op 60Hz staan. Het beeld ververst dan 60 keer per seconde, het voordeel hiervan is dat het beeld wat rustiger oogt. Zeker bij vloeiend bewegende beelden. Ik geloof wel dat de resolutie dan wat minder wordt in vergelijking met 50Hz.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:19:
Heb een standaard 4:3 tv aantal jaartjes oud en al aangesloten met de standaard kabels.
Let er wel op dat je TV dit moet ondersteunen. Goedkopere TV zijn vaak 50Hz, deze kunnen uiteraard geen 60Hz beeld aan. Je kan het altijd proberen, als je TV het niet aan kan dan vervormt het beeld wat. Ik geloof niet dat er niets kapot zal gaan (don't quote me on that though

TV met 100Hz zal bijvoorbeeld geen probleem hebben met 60Hz.
Vraag met dat blauw licht is wel beantwoord. Jammer dat je dat licht niet standaard kan aanzetten ofzo, vind het best mooi
Verwijderd
Eenmaal binnen moesten we even in een wachtkamertje wachten. Nintendo-tandpasta stond er, nintendo hagelslag en alle consoles. Maar ook alle awards die ze hebben gewonnen, erg leuk om ff te zien. Maar dat duurde niet lang, stond binnen 10 min weer buiten met... jawel een nieuwe Wii
Dus nu weer DBZ spelen zonder 'artifacts'.
Euh... rood is uit, helemaal uit. Dan werkt wiiconnect 24 ook niet, en dan zal ook het lampje niet aan gaan. Pas als ie geel is (standby mode) dan gaat het lampje aan als er een bericht is. (en wiiconnect 24 aan staat)Deddiekoel schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:09:
Je moet standby internet ook aan hebben staan voor een blauwe gleuf... Ik heb alleen Wiiconnect24 aan staan en had geen melding. Mijn led is standby ook rood.nl
Wat ik overigens lang niet altijd heb. Maar gister had mn pa zelda gespeeld en hij had de wii gewoon uitgezet via de wiimote. En daardoor moest ik er rond kwart over 5 uit om de wii uit te zetten
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Vincent7 op 12-04-2007 22:22 . Reden: Typo's ]
Verwijderd
Ok dak je wel, wist wel hs, Denk dat toch maar gewoon uit doe, dus puur stand bu, want dat ding is soms vet heet, terwijl dan niksmee doeVincent7 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:21:
Oranje is Wiiconnect24 idd nog aan, dit doe je door de Wii uit te schakelen via de Wiimote of de Wii zelf. Als je de aan/uit knop OP DE WII ZELF heel lang ingedrukt houdt, dan schakelt de Wii zich puur op stand by. Dan is er dus ook geen Wiiconnect24. Het ledje is dan rood.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Er wordt wel geleverd hoor, de vraag is alleen extreem hoog. Er zijn ruim meer dan twee keer zoveel Wii's verkocht in de eerste 4 maanden dan er Xbox 360's of PS3's verkocht zijn in de eerste 4 maanden. Nintendo heeft de produktiecapaciteit naar 1 miljoen units per maand opgehoogd, wat een ongekend hoog aantal is voor een console. Als het huidige verkooptempo tot het einde van het jaar blijft aanhouden, dan zijn er in 1 jaar tijd rond de 18 miljoen Wii's verkocht, terwijl de Gamecube 5 jaar nodig had om de 21,52 miljoen verkochte consoles te halen.Exirion schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:31:
Nou, Nintendo kan onderhand van mij hartstikke doodvallen. Begin december iets introduceren en vervolgens tot aan mei bijna niks kunnen leverenAls ik echt perse een console wilde dan zou ik nog liever 600 euro voor een PS3 neertellen. Echt bezopen dit.
Toewensen dat iemand doodvalt omdat je geen console kunt vinden is wel heel erg extreem.
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 13-04-2007 00:09 ]
Verwijderd
ebay. spellen zijn ook stukken goedkoper, gemiddeld 42 euro inc verzend..KeN. schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:04:
[...]
Aha.. dacht inderdaad al zoiets te kunnen herinneren ja hehe.
Dat was helaas nog in de periode dat ik de Wii-kat nog even uit de boom aan het kijken was en eind december pas overstag ging.
Waar heb jij 'm destijds vandaan gehaald ?
Lees net op #efnet dat de update van SPM de pal Wii brickt. Lekker voor al die modchipgasten
edit: en jap Wii brickt ie ook!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 00:17 ]
Een beetje logisch ook als je een ntsc firmware upgrade op een pal wii uitvoert...Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:04:
[...]
ebay. spellen zijn ook stukken goedkoper, gemiddeld 42 euro inc verzend.
Lees net op #efnet dat de update van SPM de pal Wii brickt. Lekker voor al die modchipgasten
edit:
de nintendo website ligt al een eindje plat voor onderhoud.
gewoon toeval, of de komst van het omwisselen van sterren in punten?
[ Voor 15% gewijzigd door losealot op 13-04-2007 00:16 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
De site gaat bijna om de week wel plat ofzo rond dit tijdstip... onderhoud enzoMichael Knight schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:29:
Ze zijn met 'iets technisch' bezig op de site... ik hoop idd op een VC-gerelateerd iets
Mijn MoH:Vanguard is nog steeds niet binnen van play.com
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is gesloten.