Schreeuwen tegen mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jezus, soms zou ik wel eens willen schreeuwen tegen mijn pc, vooral vanmiddag, zat ik dat Worms Armageddon te spelen, en GVD wat een teringdomme wormen zeg, dat is echt niet normaal, moet ik zo'n klein klotedingetje doen, en het gaat elke keer mis, en elke keer die worm "Dag mooie wereld" en dan blaast ie zichzelf op, keer op keer, en dan nog een keer, jezus, gestoord word ik ervan!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Yep, denk dat iedreen dat wel eens heeft.

als je bijvoorbeeld in diablo2 met een barbarian aan het hakken bent, je wordt omsingelt, en dan wil je eruit leapen, G*dsgloeiende gaat dan net je mana op door die zuigende vliegers!!!^#$#!

reloaden in CS, kan mijn haren er wel uitrukken soms, of bij het laden van je raketten in ut een combo in je reet krijgen, SPLET vlieg je 10 meter omhoog, en dan laat je uiteraard spontaan fire los zodat je al die raketten voor je neus de muur in boort WEEEEEEE!!!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smerik
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 17:50
Dan mot je maar geen spelletjes spelen OF gewoon beter je best doen!! >:)

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spellen zijn net ratten , ze zuigen bloed uit ander mans punica (punica roels de hardcore scene).I see that , I see that .
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Wrum schreeuwen ? Ik aai m'n pc, crasht ie ook minder :P

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
GRRRRRRRRRR Als je voor de zoveelste keer weer die F*cking Windoos er op moet zetten om dat hij vast loop en niet meer opstart .:( :(
En dan ook nog al je save files kwijd raken :( dan kan ik hem wel het raam uit gooien >:) en hard ook .

Of als je lekker aan het spelen ben van een spel en hij slaat weer vast :(
Of hij hapert weer eens bij een belangrijke beslissing :( :(... JA dan kan ik hem ook wel %^^#@@#@!%$#%$&$#!$#@#%###!%^112 .... ach laat maar bel het grof vuil maar >:)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik schreeuw alleen als me onrecht wordt aangedaan in een spel :P.. en dan vooral bij CS als je bijv. net aan het reloaden bent en een ongelovelijk slechte tegenstander knalt je dan toevallig af.. of als je iemand al bijna gekillt hebt en die ander killt je even met een lucky headshot GRMBL%^&%@^@!! :( :P

verder speel ik bijna geen spellen..

vroeger scheldde ik nog wel es op zo'n gameboy spelletje.. een spelletje waar allemaal ballen naar beneden vallen die je moet terugkaatsen (ofzo :?) na een tijdje ging het steeds sneller maar het leek wel of het van te voren al vast stond wie (cpu of jij) er ging winnen.. wan het KLOPTE gewoon niet?!?! ineens deed je controls het niet meer op cruciale momenten enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:17
Alleen maar als ik cheaters tegenkom.. daar kan ik nl. niets tegen doen. Windows kan ik wel aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-08 10:59

-MM-

D'oh!!

ravw schreef op maandag 05 februari 2001 @ 23:15:
GRRRRRRRRRR Als je voor de zoveelste keer weer die F*cking Windoos er op moet zetten om dat hij vast loop en niet meer opstart .:( :(
En dan ook nog al je save files kwijd raken :( dan kan ik hem wel het raam uit gooien >:) en hard ook .
Euhm, ooit wel eens van knoppix gehoord? Zo raak je nooit meer je (save) bestanden kwijt wanneer het geweldige windows het weer eens laat afweten. Een reboot via CD/DVD en je kan bij al je bestanden. Uiteraard werkt het niet bij een crash maar een fatale windows error is NP@all, alleen wel naar dat je het gehele zooitje opnieuw moet installen,.... maargoed, daar heeft onze lieve heer GHOST voor uitgevonden,...

Verder is UT mijn ultieme "schreeuwen tegen mijn PC" spel. Vooral spamkillers e.d. vind ik heel erg irri

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat waren je zoektermen toen je dit topic omhoog schopte? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44

Zeror

Ik Henk 'm!

-MM- schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:16:
[...]

Euhm, ooit wel eens van knoppix gehoord?
Uhm, ooit weleens begrepen dat reageren in topics die 6 jaar oud zijn beter gewoon achterwege kan laten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spamkillen is trouwens leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me duidelijk. Even naar de leeftijd van het topic kijken de volgende keer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.