Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:29:
Nog een vraag...

De wi mote werkt aan de hand van bluetooth, bij mijn telefoon is de aftstand die er mee overbrugt kan worden +/- 10 meter. Maar as ik mijn wii op de tv van mij ouders aanlsluit(lekker grote plasma :P) en wil dan op de bank gaan zitten dan doet de wii mote het neit meer, ga ik ff naar voren dan doet ie het weer, de afstand tussen de tv(met sensorblak dus erop) tot de bank bedraagt ongeveer 4,8 meter. Vind raar dat ie dan niet meer goeddoet. Batterijen zijn volledig opgeladen
Scheelt ook wel welk spel je speelt. Met Wii Sports kan ik vanuit de keuken, door een muur heen, nog blind een strike gooien, terwijl ik bij RRR op het puntje van de bank moet gaan zitten om geen melding te krijgen dat ik dichterbij moet gaan zitten ivm het bereik van de 'mote.

[ Voor 52% gewijzigd door Ken. op 08-04-2007 14:44 . Reden: quote erbij.. volgende pagina ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:29:
Nog een vraag...

De wi mote werkt aan de hand van bluetooth, bij mijn telefoon is de aftstand die er mee overbrugt kan worden +/- 10 meter. Maar as ik mijn wii op de tv van mij ouders aanlsluit(lekker grote plasma :P) en wil dan op de bank gaan zitten dan doet de wii mote het neit meer, ga ik ff naar voren dan doet ie het weer, de afstand tussen de tv(met sensorblak dus erop) tot de bank bedraagt ongeveer 4,8 meter. Vind raar dat ie dan niet meer goeddoet. Batterijen zijn volledig opgeladen
Die infraroodstralen voor het aanwijzen werken maar tot een meter of drie volgens de handleiding.

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 08-04-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:59:
[...]
Die infraroodstralen voor het aanwijzen werken maar tot een meter of drie volgens de handleiding.
Volgens mij staat er juist dat ze werken vanaf een meter of 3... Omg, je hebt gelijkt er staat 1-3 m. Anyway, je kunt zoals hiervoor genoemd gewoon de instellingen in het menu voor de gevoeligheid van de sensorbar (eigenlijk de Wiimote) wijzigen. Dan werkt het ook prima, van iets verder weg. Bij mij werkt ie tot voorbij 10m...

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 08-04-2007 15:08 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 18:24

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

L3TUC3 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:12:
Is er eigenlijk al informatie gekomen over Wii's met andere kleuren dan de standaard witte? Ik wil er dolgraag eentje kopen maar nu vloekt het ontzettend met mijn home entertainment omgeving. Een zwarte daarentegen zou echter niet misstaan.

Ook andere kleurtjes voor de Wiimotes zou erg handig zijn, een beetje nostalgie naar de N64 waar de hele familie (de kinderen althans) een andere kleur controller had. Je kan nu zien wie er het meest gespeeld hebben (Ik en mn broertje, de sticks zijn helemaal gaar). Is het wat makkelijker te onthouden welke controller ook alweer bij de persoon hoorde.
Op de E3 2006 lagen zilveren, blauwe en zwarte Remotes. Waarschijnlijk gaan ze daar wel wat mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:19:
ff klooien met de gevoeligheid van de sensorbar, die zal te laag staan.
Heb hem op stand 2 staan, maar zal es kijken als ik hem ga verhogen of dan beter wordt.

Is het het best om de 'stand gevoeligheid' zo hoog mogelijk te zetten en dat je dan nog steeds 2 puntjes houdt?

Veel lichtinval ligt het niet aan. Maar het gaat om het aanwijzen op de tv zeg maar, tennissen enz nog niet geprobeert enz daar, omdat het handje ook al niet werkte.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Vanitas schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:55:
[...]

De PS2 versie heeft dan ook veel minder detail in de levels, textures zijn van een lagere kwaliteit, en de karakters hebben minder polygonen. In de PS2 versie heeft Leon evenveel polygonen als zo'n dropeling uit de GC versie.

[...]

Dus als ze er zoveel hebben "uitgesloopt", dan moet er nog wel ruimte zijn geweest om breedbeeld weer te geven.
Jaaaaaaa! want we hebben allemaal een Wii vanwege de enorm goede graphics vergeleken met de andere consoles! :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Postius schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:25:
[...]

Jaaaaaaa! want we hebben allemaal een Wii vanwege de enorm goede graphics vergeleken met de andere consoles! :+
Ja ok... Daarom had ik het ook over de vorige generatie... :/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik wilde net weer een potje Metroid Prime 1 spelen om de 100% te proberen te halen(ik zat op 97%), want ik had al meer dan een jaar het spel niet meer gespeeld. Ik start het spel op en ik zie dat alle saves weg zijn. Ik heb nergens een melding gekregen dat er geen savefile op de memory card stond of dat de saves corrupt waren, er waren gewoon helemaal geen saves meer. Ik moet dus weer helemaal opnieuw beginnen met Metroid Prime(al hoeft dat natuurlijk niet negatief te zijn).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

.KeN. schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:43:
Scheelt ook wel welk spel je speelt. Met Wii Sports kan ik vanuit de keuken, door een muur heen, nog blind een strike gooien, terwijl ik bij RRR op het puntje van de bank moet gaan zitten om geen melding te krijgen dat ik dichterbij moet gaan zitten ivm het bereik van de 'mote.
Wii sport maakt ook geen gebruik van de ir-sensor.
En RRR heb ik nog nooit zien zeuren om dichterbij te gaan zitten, wel om de wii-mote op het beeld te richten aangezien alle games daar wel met de ir-sensor werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:59:
Ik wilde net weer een potje Metroid Prime 1 spelen om de 100% te proberen te halen(ik zat op 97%), want ik had al meer dan een jaar het spel niet meer gespeeld. Ik start het spel op en ik zie dat alle saves weg zijn. Ik heb nergens een melding gekregen dat er geen savefile op de memory card stond of dat de saves corrupt waren, er waren gewoon helemaal geen saves meer. Ik moet dus weer helemaal opnieuw beginnen met Metroid Prime(al hoeft dat natuurlijk niet negatief te zijn).
Ik neem aan dat je het nou op de Wii speelt?

Anyway, dat had ik ook. Toen ik mn memcard in de wii deed zag RE4 mn saves ook niet. Maar na ff blazen (bij de contactjes van de memcard) deed ie het wel weer.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:19:
[...]

Ik neem aan dat je het nou op de Wii speelt?

Anyway, dat had ik ook. Toen ik mn memcard in de wii deed zag RE4 mn saves ook niet. Maar na ff blazen (bij de contactjes van de memcard) deed ie het wel weer.
Ik ben er al achter, mijn Metroid Prime savefile stond op een andere memory card. Op de memory card waarmee ik het vandaag probeerde stond echter ook een Metroid Prime savefile, maar ik heb geen flauw idee waar die vandaan komt. Ik zie nu dat die andere save ergens afgelopen augustus is aangemaakt, maar afgelopen augustus heb ik de Gamecube niet aangeraakt.

The plot thickens.....

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 08-04-2007 21:53 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

job schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:08:
[...]
Wii sport maakt ook geen gebruik van de ir-sensor.
En RRR heb ik nog nooit zien zeuren om dichterbij te gaan zitten, wel om de wii-mote op het beeld te richten aangezien alle games daar wel met de ir-sensor werken.
Da's waar ja. Niet bij nagedacht.
Hoe ver zit jij van je TV af ? Bij mij is het ongeveer 3 meter als ik achterover op de bank hang en 2,5 als ik op de rand zit.

Het instellen van de sensitivity heeft trouwens weinig te maken met de ontvangstafstand btw maar meer met (zoals de naam al impliceert ;)) de gevoeligheid van de bewegingsdetectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

.KeN. schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:09:
[...]

Da's waar ja. Niet bij nagedacht.
Hoe ver zit jij van je TV af ? Bij mij is het ongeveer 3 meter als ik achterover op de bank hang en 2,5 als ik op de rand zit.
Zonder lenzen 1 meter, met lenzen in op m'n bank..en dat maakt 2.5 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, morgen is Paper Mario uit in de USA. Hopelijk stuurt Dvdboxoffice hem snel op. Nog meer mensen die hem uit de USA halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:50:
[...]

Ik ben er al achter, mijn Metroid Prime savefile stond op een andere memory card. Op de memory card waarmee ik het vandaag probeerde stond echter ook een Metroid Prime savefile, maar ik heb geen flauw idee waar die vandaan komt. Ik zie nu dat die andere save ergens afgelopen augustus is aangemaakt, maar afgelopen augustus heb ik de Gamecube niet aangeraakt.

The plot thickens.....
Kabouters :+

Overigens hier nog de GoNintendo review van Super Paper Mario.
Super Paper Mario isn’t a rental, this is a must-buy. If you are a fan of Mario you need to get this. If you are a fan of side-scrollers, you need to get this. If you are a fan of RPG light elements (level up, storyline) you need to get this. The truth is, if you own a Wii, you need to buy this game. While the game may show its Cube development roots at some points, there’s no denying that this is an amazing game. Sure it would have been nice to see some more interesting uses for the Wiimote, but that doesn’t make the game bad by any means. Super Paper Mario takes the best ideas that Mario has offered throughout the years and puts them together in a massively-compelling adventure. If you have been pining for a Wii game to keep you busy for awhile, Super Paper Mario is it. With classic gameplay that spans a 20 hour plus adventure, you should find plenty to keep you busy.
En toch loop ik er nog helemaal niet warm voor. Ik "voldoe" aan alle punten wat hij opnoemt, maar toch loop ik er niet warm voor. Misschien als ik het speel dat het wel anders is. Maar ook de filmpjes doen me niks. Ik kijk echt veel meer uit naar Mario Galaxy dan SPM.

Maar ja, dat ben ik, en als ik de reacties hier zo lees ben ik een van de weinigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MMM ik vond Paper Mario and the thousand year door op de cube echt geen bal aan. Dus ik loop niet warm voor die nieuwe mario. Het spreekt me niet echt aan, en aangezien ik TTYD ook op aanraden had gehaald denk ik dat ik deze maar oversla.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond TTYD echt geweldig, alhoewel het vechtsysteem niet echt top was naar mijn mening. Maar ik kijk echt enorm uit naar Super Paper Mario, mede vanwege dat punt. Maar vooral het 2D/3D verhaal lijkt me echt geweldig en natuurlijk de humor :D

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:14:
Zo, morgen is Paper Mario uit in de USA. Hopelijk stuurt Dvdboxoffice hem snel op. Nog meer mensen die hem uit de USA halen?
Als ik een Amerikaanse Wii had, dan had ik dan misschien wel gedaan ja. Maar met m'n Nederlandse (Europese) Wii heb ik daar helaas niet veel aan :(

Maar, inderdaad, ik kijk er ook naar uit.
Nu maar hopen dat er binnenkort toch wel wat bekend wordt over de Europese release. In hoeveel talen moeten/gaan ze 'm vertalen... en hoe lang moet dat duren?

[ Voor 20% gewijzigd door FireMotion op 08-04-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
FireMotion schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:50:
[...]

Als ik een Amerikaanse Wii had, dan had ik dan misschien wel gedaan ja. Maar met m'n Nederlandse (Europese) Wii heb ik daar helaas niet veel aan :(

Maar, inderdaad, ik kijk er ook naar uit.
Nu maar hopen dat er binnenkort toch wel wat bekend wordt over de Europese release. In hoeveel talen moeten/gaan ze 'm vertalen... en hoe lang moet dat duren?
Ik heb vanmiddag het eerste half uur van het spel(spoilers!) zitten bekijken en de hoeveelheid tekst is ongelofelijk groot. In dat half uur heeft degene die het speelt net een stuk gespeeld dat even groot is als het eerste level van SMB1 en de rest is gevuld met het lezen van teksten.

Gezien de hoeveelheid tekst in het eerste half uur en de hoeveelheid tijd die Nintendo of Europe normaal nodig heeft voor de vertalingen, denk ik dat we het spel ergens in 2012 kunnen verwachten op de Wii2 Virtual Console. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:29:
[...]

Ik heb vanmiddag het eerste half uur van het spel(spoilers!) zitten bekijken en de hoeveelheid tekst is ongelofelijk groot. In dat half uur heeft degene die het speelt net een stuk gespeeld dat even groot is als het eerste level van SMB1 en de rest is gevuld met het lezen van teksten.

Gezien de hoeveelheid tekst in het eerste half uur en de hoeveelheid tijd die Nintendo of Europe normaal nodig heeft voor de vertalingen, denk ik dat we het spel ergens in 2012 kunnen verwachten op de Wii2 Virtual Console. ;)
Misschien een beetje een vreemd idee, maar wat nou als Nintendo de vertalingen van de game via de VC (oid) beschikbaar stelt? Dat lijkt me wel een goed idee, dan haal je een van de vertragingen weg die optreden bij het uitbrengen van een spel in een werelddeel waar niet enkel engels wordt gesproken. (of iig engels voor het grootste gedeelte)

Als mensen dan een vertaling van een game willen (engels gewoon standaard) dan kunnen ze die downloaden. Wil je dat, dan zou je iets langer moeten wachten totdat die taal beschikbaar is.

Lijkt me toch niet al te moeilijk om zoiets te maken. Maar ja, je sluit dan wel de mensen buiten die geen internet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

job schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:12:
[...]
Zonder lenzen 1 meter, met lenzen in op m'n bank..en dat maakt 2.5 meter.
Ah dat verklaart het dan ook gelijk.
2.5 - 3 meter is schijnbaar de max afstand voor de IR.
Man.. als ik een US Wii had gehad had ik 'm ook besteld ja.
Mijn vriendin is helemaal gek van Paper Mario. Het vorige deel hebben we dan ook samen zitten spelen :)
Denk dat mijn Wii laat chippen om op die manier maar US-spellen te kunnen bestellen.
Importeren zie ik niet zo snel gebeuren namelijk. Heb jij een US Wii of een chipperd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Whilst we did originally report on this way back in December (albeit a little sarcastically!) it appears the time has now drawn closer and this month in April we should see the first Commodore 64 game in the shape of Impossible Mission to join the ever growing Virtual Console catalogue.

For some this news will fill them with indifference but for retro nuts and open minded gamers this should be a welcome addition (even if C64 isn't a real console hehe)

As far as we can tell at the moment we will only be seeing Epyx's back catalogue as British publisher System 3 now owns the right to distribute them and have obviously become on such good terms with Nintendo that they have managed to get the C64 added to the system list the Virtual Console supports.
Bron: VC-reviews.com

Impossible Mission
Epyx
Ik gok op 500 punten/spel voor de C64...

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 09-04-2007 09:40 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:29:
[...]
Het is natuurlijk belachelijk. Het spel komt eerst in Amerika uit. Maar wordt uit het Japans vertaald. Hoe moeilijk kan het zijn om het spel synchroon (of met kleine vertraging) dan ook meteen in 10 andere Europese talen te vertalen... dan heb je het spel hier misschien een maand later, maar dit is toch absurd, er zit nu sowieso al 3 maanden tijdverschil tussen en zoals je al aangeeft, zou dit zo een spel worden, wat pas een jaar later uitkomt in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:07:
[...]

Het is natuurlijk belachelijk. Het spel komt eerst in Amerika uit. Maar wordt uit het Japans vertaald. Hoe moeilijk kan het zijn om het spel synchroon (of met kleine vertraging) dan ook meteen in 10 andere Europese talen te vertalen... dan heb je het spel hier misschien een maand later, maar dit is toch absurd, er zit nu sowieso al 3 maanden tijdverschil tussen en zoals je al aangeeft, zou dit zo een spel worden, wat pas een jaar later uitkomt in Europa.
Het niet gelijk uitbrengen heeft ook niet met het vertalen te maken, maar veel meer met marketing strategie. Wij Europeanen zijn dol op voetbal, dus wij krijgen Mario Strikers: Charged Football eerst. Om dan die Super Paper Mario tegelijk uit te brengen is wat teveel Mario tegelijk, dus die volgt iets later. Dan moet er dus wel een strategisch gaatje gevonden worden om hem uit te brengen in het release schedule. Dat is nog niet zo simpel met alle games die er aan staan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

Ik herinner mij een interview met iemand van Nintendo of Europe die zei dat ze inderdaad zijn begonnen met het synchroon vertalen van spellen in samenwerking met het team vertalers van NoA. Waarom het dan nog zo lang duurt voor een spel hier wordt uitgebracht is mij een raadsel.
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:42:
[...]

Het niet gelijk uitbrengen heeft ook niet met het vertalen te maken, maar veel meer met marketing strategie. Wij Europeanen zijn dol op voetbal, dus wij krijgen Mario Strikers: Charged Football eerst. Om dan die Super Paper Mario tegelijk uit te brengen is wat teveel Mario tegelijk, dus die volgt iets later. Dan moet er dus wel een strategisch gaatje gevonden worden om hem uit te brengen in het release schedule. Dat is nog niet zo simpel met alle games die er aan staan te komen.
Het op één na beste spel op de console uitstellen om een voetbalspel uit te kunnen brengen is anders een behoorlijk zwakke strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetroidPrime schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:52:
[...]
Het op één na beste spel op de console uitstellen om een voetbalspel uit te kunnen brengen is anders een behoorlijk zwakke strategie.
Het is niet zomaar een voetbalspel O-) Maar twee maanden tussen twee mario games is toch zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Neemt niet weg dat Mario Strikers ook een titel is waar veel europese Wii bezitters naar uitkijken. Als SPM in dezelfde tijd uitkomt, zullen veel mensen moeten kiezen tussen 1 van de 2 (lang niet iedereen heeft de luxe om 100 euro binnen een maand uit te geven aan games). In dat opzicht kan ik het ook wel begrijpen. Al moet ik wel zeggen dat SPM deze maand niet had misstaan, want voor april staan er praktisch geen fatsoenlijke releases op het programma.

Wel balen dat het altijd zo moet gaan. Trauma Center hetzelfde voorbeeld. Wie gaat dat spel nu nog kopen, als het straks eind juni in de verkoop gaat? Terwijl het spel denk ik best wel aardige verkopen had kunnen halen bij de Wii-launch. Voor SPM ligt de situatie dan iets anders. Wij kopen het toch wel, of het nu in juni of in april uitkomt. En dan hebben we inmiddels Mario Party en Mario Strikers ook al aangeschaft.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Ik herinner mij een interview met iemand van Nintendo of Europe die zei dat ze inderdaad zijn begonnen met het synchroon vertalen van spellen in samenwerking met het team vertalers van NoA. Waarom het dan nog zo lang duurt voor een spel hier wordt uitgebracht is mij een raadsel.
Omdat het uitbrengen van een spel niet louter het drukken van een dvd, manual en hoesje is? Verschillende markten worden verschillend benaderd. Soms wordt er om marketing-redenen besloten om een spel een aantal maanden later pas op de EU markt uit te brengen, ook al is de game al klaar voor productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik denk dat Mario Strikers idd mede reden is dat SPM later komt. Strikers is natuurlijk voor EU een belangrijkere game omdat het een voetbalgame is maar omdat het de eerste westerse online game is. Wij krijgen dus eerder een online game dan de VS!
Neemt niet weg dat ik liever SPM eerst had gehad....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

Ja via ebay.com, ik heb geen zin om maanden te wachten.
Want Paper Mario vind ik altijd erg leuk.
Dan maar een modchip er in solderen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De controls voor RE4 Wii:

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/778/778966/re4-wii-control-chart-20070409013212925.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

[...]

Sinds wanneer worden games dan vertaald naar bijvoorbeeld het Nederlands? Heb hier 3 Wii games liggen en geen enkele vind ik NL teksten. Ja op het hoesje maar daar houdt het dan ook mee op...dus...

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
robbydw schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:29:
[...]

Sinds wanneer worden games dan vertaald naar bijvoorbeeld het Nederlands? Heb hier 3 Wii games liggen en geen enkele vind ik NL teksten. Ja op het hoesje maar daar houdt het dan ook mee op...dus...
Misschien niet NL, maar wel degelijk naar frans/duits ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

10 talen? Hooguit 3 of 4 naast het Engels.
Dit heeft inderdaad met marketing te maken.

Las laatst dat bijv. Final Fantasy VI in een maand door één persoon was vertaald (officiële vertaling voor de SNES). Tegenwoordig zijn het teams van 2 à 3 personen per taal. Het script van SPM is waarschijnlijk al maanden gereed dus het zou wel mogelijk zijn om de vertaling gereed te hebben...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Dat is ook al iets waar ik me jaren aan erger. Ik snap dat Nintendo klantvriendelijk wil zijn maar ze snappen kennelijk niet dat er meer mensen zijn die hier kwaad om worden dan blij. Daarbij komt gewoon dat het antiek is, mensen moeten maar eens engels leren en kun je geen engels dan is dat heel erg jammer. Ik vind gewoon dat ze hier mee moeten stoppen, je kunt gewoon niet voor iedereen alles maken zoals ze dat willen en al helemaal niet als dat ten koste gaat van een meerderheid. Mensen zitten te springen om games en dan laat je het maar een half jaar uitstellen omdat het zo nodig in het frans moet, waardeloos.

Ook het niet ontwikkelen van games voor een wereldwijde release is mij een doorn in het oog, zeker omdat alles illegaal wel te krijgen is snijden devs zich in de vingers. Ook die Wii heeft ondertussen een lading modchips die games uit alle regios kan spelen en ook gedownloade. Wat houdt de die hard gamers het tegen om die te kopen zodat ze niet 6 maanden moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

robbydw schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:29:
[...]

Rayman Raving Rabbids is in het Nederlands. Niet dat de vertaling top is, maar het kan er mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

M1lamb3r schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:32:
[...]

Misschien niet NL, maar wel degelijk naar frans/duits ;)
Oftewel de versie voor ons Kikkerlandje kan zo uitgeleverd worden ;) Even eerste half uur gekeken en inderdaad... wat een stortvloed aan teksten zeg...

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steffy schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:46:
Dat is ook al iets waar ik me jaren aan erger. Ik snap dat Nintendo klantvriendelijk wil zijn maar ze snappen kennelijk niet dat er meer mensen zijn die hier kwaad om worden dan blij. Daarbij komt gewoon dat het antiek is, mensen moeten maar eens engels leren en kun je geen engels dan is dat heel erg jammer. Ik vind gewoon dat ze hier mee moeten stoppen, je kunt gewoon niet voor iedereen alles maken zoals ze dat willen en al helemaal niet als dat ten koste gaat van een meerderheid. Mensen zitten te springen om games en dan laat je het maar een half jaar uitstellen omdat het zo nodig in het frans moet, waardeloos.
Het schijnt, volgens mij heb ik dat gelezen in een interview met een Killzone ontwikkelaar, dat de gamesindustrie daar heel veel onderzoek naar doet. Gelocaliseerde games verkopen gewoon heel veel beter. Dus dat is de reden dat ze games vertalen etc. Maar dat zou een wereldwijde release natuurlijk niet in de weg mogen staan.

Maar Nintendo is wat dat betreft in een hoop dingen nog erg ouderwets. Bij games doen ze dikwijls niet aan wereldwijde releases en duurt soms zelfs een jaar voordat een game in een andere regio uitkomt. En dan heb ik het nog niet over friendcodes, voiceacting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah dit soort dingen zorgen er wel voor dat de wat meer die hard groep veel eerder de neiging zal krijgen om gewoon een modchip te halen en van het gezeik af te zijn. Vertalen kost echt niet veel tijd, sowieso kan je het allang inplannen tijdens het ontwikkelen dus wereldwijd releasen zou echt geen probleem moeten zijn. Dat zie je ook bij de ps3, BR was er zogenaamd zodat je meer talen op 1 disc kan zetten en overal tegelijkertijd kan releasen en de ps3 is regiovrij. Dus dat laat al zien dat het geen probleem is. Voor de casual zal het geen drol uitmaken, die wachten wel maargoed ''wij'' zitten liever geen 6+ maanden op een game te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige game met een fatsoenlijke NL dub die ik ken is Beyond Good & Evil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:03:
Enige game met een fatsoenlijke NL dub die ik ken is Beyond Good & Evil :)
Ja vond ik goed gedaan, wordt het ook een stuk duidelijker op. :)
Maar de game is nogal overgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

nFo schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:35:
[...]

Ja vond ik goed gedaan, wordt het ook een stuk duidelijker op. :)
Maar de game is nogal overgewaardeerd.
Beetje off topic, maar dit krijg ik niet over mijn hart. Overgewaardeerd? Die game vloog binnen enkele weken al in de budgetbak omdat niemand er naar omkeek. Het is een geniaal spel. Met name de vertaling was subliem dankzij enkele bekende stemacteurs. Veel recensisten waren er inderdaad lyrisch over, maar de gamers minder. De game verkocht superslecht en daardoor komt er waarschijnlijk geen vervolg meer. Dit misschien ook omdat Ubisoft de rechten nog steeds heeft en Ubisoft steeds meer de EA formule toepast. Zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk product wat in de EU verkocht wordt moet minimaal 2 a 3 europese talen bevatten en een handleiding in de eigen taal.... :/
Bagger regel ik zie liever dat we alles tegelijk met de USA krijgen door de UK en Benelux bij de NTSC releases te halen, het enige wat er dan moet gebeuren is het veranderen van de regio, dus converten naar PAL. Een 3 tal maanden later mogen dan de Frans/Duits/Spaanse versies van de spelletjes in de winkel verschijnen in al die landen in hun eigen taaltje.
Iedereen tevreden, vooral de Engelsen want die ondervinden waarschijnlijk de meeste hinder van dat gehannes binnen de EU.

Helaas zijn er tegenwoordig meer voorstanders van Nederlandse teksten en Nederlands gesproken spellen iets waar ik echt van gruwel. De burnout serie bijvoorbeeld "lakruilbeurs" en dan geen engelse optie... aaarghh...
Trouwens heb ik ook het idee dat Nintendo Europe de stroom van games nauwelijks aan kan, die zijn het GameCube gebeuren gewent waarbij er 1 a 2 spellen in een half jaar verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Waar kan ik het best een component kabel van Nintendo zelf bestellen? Wil me Wii weleens op een lcd tv aansluiten, zit nu met composiet omdat me tv geen rgb ondersteunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:43:
Helaas zijn er tegenwoordig meer voorstanders van Nederlandse teksten en Nederlands gesproken spellen iets waar ik echt van gruwel. De burnout serie bijvoorbeeld "lakruilbeurs" en dan geen engelse optie... aaarghh...
Dat was toch alleen bij de Xbox en PS2 versies van Burnout Revenge? EA heeft er waarschijnlijk genoeg klachten over gekregen, want de Xbox 360 versie van Vengeance had weer gewoon een Engelse taaloptie.

Ik kan mij het Black & White fiasco nog goed herinneren. EA kwam toen nog gehaast met een patch om het spel te vertalen in het Engels.

Brandende bal |:(
Trouwens heb ik ook het idee dat Nintendo Europe de stroom van games nauwelijks aan kan, die zijn het GameCube gebeuren gewent waarbij er 1 a 2 spellen in een half jaar verschenen.
De stroom van 2 spellen in meer dan 4 maanden tijd die allebei nauwelijks tekst bevatten? ;)

Mario Strikers staat trouwens ook niet bekend om een uitgebreide verhaallijn, dus dat is dan een stroom van 3 spellen in bijna 6 maanden sinds de launch, die alledrie nauwelijks tekst bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

BG&E is idd een top game in het nederlands. viel me echt 100% mee. Vond het zo ie zo een goed spel trouwns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

BG&E is wat mij betreft juist ondergewaardeerd. De sfeer werd erg goed neergezet, de stealthy gameplay was ook top en paste goed bij het paranoia sfeertje. De voiceacting, in eerste instantie dacht ik "Oh nee, nederlands. Vast weer met die standaard nederlandse tekenfilmstemmen die alles inspreken... ARGH hoe kan ik hem ruilen voor Engels?!" Maar daar kwam ik snel op terug.

"Krijg nou tietuh!" :P

Verder: Heatseeker. Leuk, echt Burnout in de lucht. Licht verteerbare arcade flightgame. De controls zijn leuk maar worden in game nogal slecht uitgelegd. Elke keer de handleiding erbij enzo :)

Graphics: OK. Verhaal: standaard vliegspel-verhaal: al het andere wat vliegt is de vijand, zorg dat ze stoppen met vliegen, hier heb je een raket :P

Het is echt een arcade game, onbeperkte ammo die alleen een warmup tijd heeft en zo. Kortom, best een leuk spel, maar niet perse om te kopen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Deruxian schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:50:
[...]

Beetje off topic, maar dit krijg ik niet over mijn hart. Overgewaardeerd? Die game vloog binnen enkele weken al in de budgetbak omdat niemand er naar omkeek. Het is een geniaal spel. Met name de vertaling was subliem dankzij enkele bekende stemacteurs. Veel recensisten waren er inderdaad lyrisch over, maar de gamers minder. De game verkocht superslecht en daardoor komt er waarschijnlijk geen vervolg meer. Dit misschien ook omdat Ubisoft de rechten nog steeds heeft en Ubisoft steeds meer de EA formule toepast. Zeer jammer.
Ik bedoel de cijfers die het spel kreeg van de reviewers, gemiddeld: 88%
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561647.asp
Ik heb het spel ook uitgespeeld, maar echt super vond ik het niet.
Een wat oppervlakkige/basic gameplay, gaar level design en graphics zijn ook niet altijd even goed.
Maar voor de rest was het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik vond BG&E zelf erg leuk en de Nederlandse vertaling had wel wat. Het was het spel dat Star Fox Adventures had moeten zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 09-04-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij s.v.p helpen?

Heb 2e hands een WII gekocht er zit geen instructiemanual bij.

Ik heb iets veranderd in het instellingen menu m.b.t. de resolutie en het aantal hertz.

Ik gebruik de standaard av kabel en mijn beeld is nu weg. Hoe reset ik de WII naar de standaard instellingen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:49:
Kan iemand mij s.v.p helpen?

Heb 2e hands een WII gekocht er zit geen instructiemanual bij.

Ik heb iets veranderd in het instellingen menu m.b.t. de resolutie en het aantal hertz.

Ik gebruik de standaard av kabel en mijn beeld is nu weg. Hoe reset ik de WII naar de standaard instellingen?

Bedankt
Je moet de Wii aanzetten en de A-knop indrukken op de controller. Dan moet je omlaag indrukken op de D-pad en reset drukken op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Willybubba schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:42:
Verder: Heatseeker. Leuk, echt Burnout in de lucht. Licht verteerbare arcade flightgame. De controls zijn leuk maar worden in game nogal slecht uitgelegd. Elke keer de handleiding erbij enzo :)

Graphics: OK. Verhaal: standaard vliegspel-verhaal: al het andere wat vliegt is de vijand, zorg dat ze stoppen met vliegen, hier heb je een raket :P

Het is echt een arcade game, onbeperkte ammo die alleen een warmup tijd heeft en zo. Kortom, best een leuk spel, maar niet perse om te kopen...
Hoe zitten de controls in een vlieggame in elkaar als ik vragen mag?

Voor de modders met wavebirds:
Ingebouwde WB mod

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 09-04-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
jip_86 schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:18:
[...]

Ingebouwde WB mod
Mods kunnen leuk zijn, zoals die mod met het lampje in de Wii, maar dit... Das wel erg zinloos imo :P En om ook nog es je wii te gaan open slopen voor zoiets. Dat zou ik toch echt niet gaan gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:01:
[...]

Mods kunnen leuk zijn, zoals die mod met het lampje in de Wii, maar dit... Das wel erg zinloos imo :P En om ook nog es je wii te gaan open slopen voor zoiets. Dat zou ik toch echt niet gaan gokken
dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vind het wel vet.
Zou het niet doen omdat ik waarschijnlijk mijn Wii sloop, maar soepel is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Je kunt kiezen tussen 2 dingen: sturen met de 'chuck en sturen met de 'mote. Dan daar binnenin nog 2 opties: professional of arcade, waarbij je met de ene apart je pitch en roll moet besturen met de chuck en bij de ander wordt dat al voor je gedaan. Nadeel van arcade besturing is dat je niet verder kunt rollen dan 90 graden te opzichte van de horizon, zodat je nooit over de kop kan.

Ik speel op pro, en ik stuur met de 'mote. Komt omdat ik mijn 'chuck meestal net iets scheef hou, dat is lastig met dit spel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me eens een beetje verdiept in het remote gebruik van Mario Strikers (o.a. via youtube fimpies).. ik ben benieuwd of het echt lekker speelt, het keepen is opzich wel grappig gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
[...]

Ingebouwde WB mod
Link dan aub naar de originele site: http://www.modpulse.com/a...al-wavebird-receiver-mod/

In plaats van naar MaxConsole :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Laatst online: 09-09 11:11
http://www.youtube.com/watch?v=l4Vp_4voWOM
mario stikers charged demo met controls beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Meer nieuws over Sadness. Het gerucht gaat dat Frontline Studios de samenwerking met Nibris heeft stopgezet. Als dit waar is, dan gaat dat een enorm probleem opleveren voor Nibris omdat Frontline zo'n beetje de hele game zou gaan ontwikkelen(volgens Nibris).

Nibris "mag" nog steeds niet aangeven wie de uitgever zal zijn van het spel en nu de developer(volgens Nibris) van het spel er niets mee te maken lijkt te willen hebben, kun je echt niet anders meer concluderen dat het een hoax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als k de 2007 lijst bekijk dan denk ik dat er hier en daar nog wel wat naar 2008 verschoven wordt.
Voor nu ziet et er naar uit dat dit juni/juli/augustus/september wordt:

MarioParty(Juni)
Super Paper Mario(juli)
Battalion Wars 2(augustus?)
Metroid Prime 3(september)

Gevolgd door

Super Mario Galaxy(november)
Super Smash bros. Brawl(december)

Als we van dit lijstje uitgaan en de huidige releases van de Wii lijkt het erop dat Project HAMMER, Day of Crisis, Final Fantasy etc. 2007 allemaal gaan missen. Daarom ben ik bang dat Nintendo om wat ruimte te scheppen Metroid Prime 3 verplaatst naar begin 2008 en in september met iets als Pokemon op de proppen komt. Het lijkt me namelijk sterk dat ze Metroid, Mario en Smash brothers alledrie in dezelfde periode lanceren. Aangezien er natuurlijk ook de gebruikelijke Brain, train, denk, muziek spelletjes geplanned staan voor eind dit jaar. De WiiSporter moet immers ook nog wat te doen hebben. Zoals het er nu uitziet loopt Nintendo Europa al achter op Japan en Amerika. In Japan is bijvoorbeeld Fire Emblem allang gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:03
Wat problemen gekregen met het Enquetekanaal.

De aller eerste vragen van het enquetekanaal (welke ik allang heb beantwoord) staan als vragen in het hoofdscherm als nieuw, met als deadline nog 80 of 90 dagen te gaan. Klopt dus niet helemaal meer.

Wat heb ik gedaan:

- Datum gechecked, en inderdaad 1 of andere oetlul heeft de datum op december 2006 gezet. Dit uiteraard weer veranderd naar nu (10 april 2007). -> Dit had echter geen effect op het enquetekanaal.

- Enquetekanaal verwijderd en opnieuw gedownload -> helaas ook geen effect.

Iemand anders een idee om dit probleem te verhelpen? Het enquetekanaal is van essentieel belang, maar wel jammer dat ie nu niet werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Manie Riets schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:58:
Waar kan ik het best een component kabel van Nintendo zelf bestellen? Wil me Wii weleens op een lcd tv aansluiten, zit nu met composiet omdat me tv geen rgb ondersteunt :(
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Waar denk je zelf. Ik zou het in de winkel kopen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
En een TV die wel component maar geen scart RGB ondersteunt? Is het een Amerikaans toestel oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
disjfa schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:46:
[...]

Waar denk je zelf. Ik zou het in de winkel kopen.
Ik had het over bestellen in zin van bij een webshop maar evengoed bedankt voor je geweldig hulpzame reply :z

Ik wil me wii aansluiten op de lcd tv van een maat van me ewoon om te zien hoe het eruit ziet op 480p :) kan alleen dus geen websho vinden die de kabel van nintendo zelf op voorraad heeft

[ Voor 9% gewijzigd door Manie Riets op 10-04-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
.KeN. schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:09:
Het instellen van de sensitivity heeft trouwens weinig te maken met de ontvangstafstand btw maar meer met (zoals de naam al impliceert ;)) de gevoeligheid van de bewegingsdetectie.
Volgens mij is het de gevoeligheid van de (licht)ontvanger van je Wii-remote.
Hoe hoger de gevoeligheid hoe verder je van de sensorbalk af kunt gaan zitten. Het nadeel is echter dat andere lichtbronnen eerder voor storing kunnen gaan zorgen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Manie Riets schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:07:
[...]
Ik had het over bestellen in zin van bij een webshop maar evengoed bedankt voor je geweldig hulpzame reply :z

Ik wil me wii aansluiten op de lcd tv van een maat van me ewoon om te zien hoe het eruit ziet op 480p :) kan alleen dus geen websho vinden die de kabel van nintendo zelf op voorraad heeft
Ik heb ze in A'veen en A'dam wel geregeld zien liggen in de winkels. Als je kans ziet om even in het "echt" te gaan shoppen is dat toch misschien de betere keuze. Veel succes in ieder geval.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Laatst online: 06-08 14:37
[...]

Als geen enkele shop hem op voorraad heeft, dan zal hij wel uitverkocht zijn he?

3rd party kabels doen in dit tijdperk van de digitale kabels niet meer onder voor de originele. Ik raad dan ook aan om gewoon een 3rd party kabel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Weet niet of je een mediamarkt in de buurt hebt, want de Mediamarkt in Groningen heeft de HDTV kabels gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Laatst online: 06-08 14:37
Het is met de levering van de wii zelf een beetje een drama of niet?

Ik had zo langzamerhand al wel een dikke batch wii's voor Nederland verwacht.
Nintendo heeft het zeker te druk met geld tellen, om in nieuwe units te voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
G-ZeS schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:17:
[...]

Als geen enkele shop hem op voorraad heeft, dan zal hij wel uitverkocht zijn he?

3rd party kabels doen in dit tijdperk van de digitale kabels niet meer onder voor de originele. Ik raad dan ook aan om gewoon een 3rd party kabel te halen.
Componentkabels zijn alleen analoog, niet digitaal. Er is voor de Wii wel degelijk verschil tussen de officiele kabels en sommige third-party kabels, maar daar zijn hier al genoeg discussies over geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor:
www.gamefront.de
Woensdag 11 April een Nintendo retailer meeting in Japan.(vanacht/morgen)

Wat valt te verwachten:
Feiten:
Jaarcijfers
Betere verkrijgbaarheid Nintendo Wii en verhoogde productie
Spellen voor het 2e kwartaal in Japan(Dragon Quest Swords) en wellicht nog iets nieuws

Geruchten

bekendmaking extra productiepartner voor de Wii, ASUS is een hele grote kanshebber aangezien Nintendo niet genoeg meer heeft aan Foxconn.
Nieuwe footage van games, nieuwe kleurtjes voor de Wii, mass storage device(USB hardeschijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De verhoogde productie vind trouwens deze week zij weg naar Japanse retailers, dus ik ben benieuwd hoe de verkopen zij aan het eind van de week.

Verder ben ik natuurlijk ook benieuwd wat er uit de meeting komt. De vorige was erg interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
G-ZeS schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:24:
Het is met de levering van de wii zelf een beetje een drama of niet?

Ik had zo langzamerhand al wel een dikke batch wii's voor Nederland verwacht.
Nintendo heeft het zeker te druk met geld tellen, om in nieuwe units te voorzien :)
Ik zit nu ook al weken te wachten op mijn reservering. Iemand een idee wanneer er een beetje fatsoenlijk bevoorraad gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ares schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:45:
[...]

Ik zit nu ook al weken te wachten op mijn reservering. Iemand een idee wanneer er een beetje fatsoenlijk bevoorraad gaat worden?
Er wordt al een hele tijd fatsoenlijk bevoorraad, de vraag is alleen extreem hoog voor een console. Nintendo verwachtte in de eerste 4 maanden zo'n 6 miljoen consoles te verkopen, het dubbele van de verkoopcijfers van de Xbox 360 en PS3 in de eerste 4 maanden. Na 3 maanden was Nintendo al ruim over de 6 miljoen heen.

Niemand hier kan zeggen wanneer je aan de beurt zal zijn, daarvoor kun je het beste na gaan vragen bij de winkel waar je gereserveerd hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door MetroidPrime op 10-04-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk filmpje, ik had em hiervoor helemaal gemist. Maar dit is de meest duidelijke uitleg tot nu toe. Overigens hoop ik wel dat je de pointerfunctionaliteit kunt gebruiken in het menu. Overigens stond er ook een lijst met data op GoNintendo; Fifa 2008 staat voor eind september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:25:
[...]

Leuk filmpje, ik had em hiervoor helemaal gemist. Maar dit is de meest duidelijke uitleg tot nu toe. Overigens hoop ik wel dat je de pointerfunctionaliteit kunt gebruiken in het menu. Overigens stond er ook een lijst met data op GoNintendo; Fifa 2008 staat voor eind september.
Het zal mij echt benieuwen hoe ze Fifa en PES gaan uitwerken met de nieuwe controls. Ik hoop dat ze een beetje de klassieke feel bewaren met eventueel passen door knikjes met de wiimote te geven. Zolang ze er maar niet te geforceerd bewegingen in gaan importeren vind ik het best.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smoonshine schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:38:
[...]

Het zal mij echt benieuwen hoe ze Fifa en PES gaan uitwerken met de nieuwe controls. Ik hoop dat ze een beetje de klassieke feel bewaren met eventueel passen door knikjes met de wiimote te geven. Zolang ze er maar niet te geforceerd bewegingen in gaan importeren vind ik het best.
Mij ook, maar op zich zit het met Mario Football al goed. Dus een goed voetbalspel hebben we al. En als ik kijk naar EA, Madden & SSX, dan heb ik daar ook wel vertrouwen in. Bij Konami weet je het nooit, maar ik vind iig al heel positief dat PES komt... keuze is altijd goed. Maar ik vermaak me waarschijnlijk nog wel even met Mario Football, dus Fifa of PES haal ik waarschijnlijk uit de budgetbak of de editie 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja als ik SSX zie dan zakt mijn vertrouwen meteen een heel eind ;) Ik dnek dat het een beetje the godfather weg op moet. Geen overdreven gebruik van bewegingen en alleen als het echt wat toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Super Paper Mario nu een 8,8 op Gamespot.

Must.
Have.
It.
Now.

Komop Nintendo Europe, komop! Anders vries ik mezelf in tot 'ie uit is!

EDIT: Ik heb Nintendo Benelux maar gewoon gemaild en gevraagd om een releasedate. Zij zullen ook wel net zo niks weten als wij maar ach :P

[ Voor 33% gewijzigd door Willybubba op 10-04-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.dixons.nl vast nog wel. In de fillialen liggen ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze nieuwe releaselijst jongens, zitten mooi games aan te komen :):)

http://www.rumorreporter....t/uploads/04092007002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De Sadness soap gaat verder: Nibris heeft gezegd dat Frontline Studios de game-engine zou gaan ontwikkelen, maar nu blijkt dat er nooit een akkoord is gesloten tussen de twee partijen, in tegenstelling tot wat er door Nibris steeds gezegd werd. Frontline Studios heeft zich namelijk al tijdens de onderhandelingsfase teruggetrokken. Er is ook steeds gezegd dat ze hard aan het werk aan het spel zijn, maar aangezien ze nog geen game-engine hebben kan er ook nog helemaal geen game zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat is zeker mooi. Alleen heb ik het idee dat het geheel nog niet werkt met de Wii-remote, aangezien alles in het Cube slot moet. En dat is eigenlijk de enige reden dat ScummVM perfect voor de Wii geschikt is. Die oude point & click adventures spelen met de Wii-remote lijkt mij echt geweldig. Aangezien dat nog niet mogelijk is, sla ik het nog even over :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De oude LucasArts games (en andere point & clickers, zoals de klassiekers van Sierra) moeten gewoon naar de VC komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 11-04-2007 08:54 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 00:08:
Check deze nieuwe releaselijst jongens, zitten mooi games aan te komen :):)

http://www.rumorreporter....t/uploads/04092007002.jpg
Even voor de duidelijkheid dat is de US releaselijst en daarbij is het van een winkel (dus met een korreltje zout nemen :P).
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:21:
[...]
Dat klopt, maar neemt niet weg dat er mooie titels aankomen
Dat is helemaal waar :)

[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 11-04-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:09:
[...]

Even voor de duidelijkheid dat is de US releaselijst en daarbij is het van een winkel (dus met een korreltje zout nemen :P).
Dat klopt, maar neemt niet weg dat er mooie titels aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

MetroidPrime schreef op woensdag 11 april 2007 @ 00:20:
De Sadness soap gaat verder: Nibris heeft gezegd dat Frontline Studios de game-engine zou gaan ontwikkelen, maar nu blijkt dat er nooit een akkoord is gesloten tussen de twee partijen, in tegenstelling tot wat er door Nibris steeds gezegd werd. Frontline Studios heeft zich namelijk al tijdens de onderhandelingsfase teruggetrokken. Er is ook steeds gezegd dat ze hard aan het werk aan het spel zijn, maar aangezien ze nog geen game-engine hebben kan er ook nog helemaal geen game zijn.
niBriS ;) BS.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Smoonshine schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:16:
Dat is zeker mooi. Alleen heb ik het idee dat het geheel nog niet werkt met de Wii-remote, aangezien alles in het Cube slot moet. En dat is eigenlijk de enige reden dat ScummVM perfect voor de Wii geschikt is. Die oude point & click adventures spelen met de Wii-remote lijkt mij echt geweldig. Aangezien dat nog niet mogelijk is, sla ik het nog even over :)
Argh! Daar had ik nog niet over nagedacht in m'n enthousiasme. Ik ga het zeker even uitproberen.
En hopelijk komt er later een update met Wii controls! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:16:
Super Paper Mario nu een 8,8 op Gamespot.

Must.
Have.
It.
Now.

Komop Nintendo Europe, komop! Anders vries ik mezelf in tot 'ie uit is!

EDIT: Ik heb Nintendo Benelux maar gewoon gemaild en gevraagd om een releasedate. Zij zullen ook wel net zo niks weten als wij maar ach :P
Laat het ons ook direct weten! Als deze uit komt wil ik hem GELIJK halen.
Deddiekoel schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:53:
De oude LucasArts games (en andere point & clickers, zoals de klassiekers van Sierra) moeten gewoon naar de VC komen.
Volgens mij moeten ze gewoon eens goed NIEUWE adventures gaan maken bij LucasArts ipv alleen maar Starwars spullen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dubbele post.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Kannie dan waarschuwt react :P

Ik heb eigenlijk wel zin in een goede point en click adventure.
Kan erg relaxed spelen vanaf de bank met de wii-remote volgens mij. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:00:
[...]

Ik heb eigenlijk wel zin in een goede point en click adventure.
Kan erg relaxed spelen vanaf de bank met de wii-remote volgens mij. :D
Er komt er in ieder geval minstens 1 aan: CSI 4: Hard Evidence. Het spel is van de makers van de nieuwe Sam 'n Max en CSI 3 scoorde een 8.6 op IGN-PC. Als Ubisoft en Telltale Games het goed aanpakken(dat wil zeggen minstens 1 Wii-exclusieve episode en goed aangepaste controls), kan het nog wel een aardig spel worden.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 11-04-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:08:
[...]

Er komt er in ieder geval minstens 1 aan: CSI 4: Hard Evidence. Het spel is van de makers van de nieuwe Sam 'n Max en CSI 3 scoorde een 8.6 op IGN-PC. Als Ubisoft en Telltale Games het goed aanpakken(dat wil zeggen minstens 1 Wii-exclusieve episode en goed aangepaste controls), kan het nog wel een aardig spel worden.
CSI is persoonlijk niet echt mijn ding. Wat mij wel mooi zou lijken is wanneer ze Broken Sword 4 porten naar de Wii. Broken Sword is sowieso een toffe serie en BS4 is ook nog vrij recent. Of de Sam & Max episodes porten. Wat natuurlijk helemaal mooi zou zijn is een offciëlen LucasArts disc met aangepaste versies van Monkey Island 1 & 2, Sam & Max en DotT, maar die zal er wel niet komen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:00:
[...]

Weet ik, ik bedoelde dat ik twee maal achter elkaar iemand quote en daardoor een dubbel post kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:24:
Weet ik, ik bedoelde dat ik twee maal achter elkaar iemand quote en daardoor een dubbel post kreeg :)
Mwuhaha :Y)

DotT! Die was leuk :D

Waarom maken ze niet eens een opvolger voor Full Throttle voor de Wii? :9~
De twee vorige pogingen zijn mislukt, maar drie maal is scheepsrecht he :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn weten zijn de point 'n click adventures voor dood verklaard. Lucasarts was al een eind met Sam & Max 2 maar die was gescrapped. Ik kan me niet herinneren of ie nou helemaal af was of nog niet en door de firewall kan ik niet googlen :) Om marketing-technische redenen is ie iig niet gereleased, maar in de kluis van Lucasarts ligt wel nog wat leuks volgens mij...

Ik hoop ook op een revival van dit genre, ik heb zelf het idee dat er toch wel markt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:51:
[...]Laat het ons ook direct weten! Als deze uit komt wil ik hem GELIJK halen.
Nintendo NL geeft aan dat zij het ook niet weten :(

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.