Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 82 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik kan in iedergeval melden dat de VC games bij mij via de component kabel prima werken. Heb een 37LC25R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik dacht dat ik het al moeilijk had met vliegen.in dbz..als ik eenmaal vlieg door met de nunckucky naar voren te bewegen.kan ik niet meer stoppen met vliegen todat mijn ernergie op is. :N

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:34:
en ik dacht dat ik het al moeilijk had met vliegen.in dbz..als ik eenmaal vlieg door met de nunckucky naar voren te bewegen.kan ik niet meer stoppen met vliegen todat mijn ernergie op is. :N
Is ook lastig idd. Ik sla gewoon meer met die nunchuck :p Maar volgens maar sla je hem naar voren en houd je hem naar voren totdat je wilt stoppen met vliegen. Hoe doe je eigenlijk precies lock-on in multiplayer mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig om te horen dat er meerder zijn die het een lastig (kinder?)spel vinden..
ben ik toch niet zon debiel als ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of de volgende link al was langsgekomen, maar dit in elkaar geknutselde filmpje doet je toch wel hopen "het-maakt-mij-niet-uit-wat-als-het-maar-wat-is" van Star Wars voor de Wii.... :9~

http://www.flabber.nl/archief/019291.php

Grappig is het wel (mooi ook trouwens als het ooit zo zou worden ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Okyah schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:07:

Overigens zelf nog geen Wii :P Ik wil gewoon een winkel inlopen en hem meenemen, ik wil niet naar Duitsland of de Mediamarkt ik Lutjebroek toe hoeven :+ Maar goed :P :D Er komen wel steeds meer spellen die ik zou willen :D
Lutjebroek heeft geen mediamarkt :+

(Ja, dat ligt hier in de buurt.)

Overigens, Wat loopt iedereen toch te negatieven over de Wii ineens. Ja, er zijn nog geen nieuwe Ninty games. Moet je maar geen early adopter zijn. Kijk naar de DS, mijne heeft het eerste jaar ook niks te doen gehad. Geduld, het komt vanzelf. En er zijn ook zat goeie third parties.

(En ja, ook ik vind het raar en jammer dat toppers als Trauma Center en Super Paper Mario zo laat komen.)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:07:
Zijn Rayman & WarioWare echt 16:9? En is Rayman 480i? Zo staan ze wel in de TS, maar ik dacht dat Rayman juist wel 480p en niet 16:9 was en dat WarioWare 4:3 is. Ik heb ze zelf niet, dus ik kan het moeilijk testen, iemand anders die het kan bevestigen en eventueel aan de TSer doorgeven? :)

Overigens zelf nog geen Wii :P Ik wil gewoon een winkel inlopen en hem meenemen, ik wil niet naar Duitsland of de Mediamarkt ik Lutjebroek toe hoeven :+ Maar goed :P :D Er komen wel steeds meer spellen die ik zou willen :D

Btw, met een component kabel waren er problemen met wat VC spellen, right? Volgens wat ik gelezen heb was dit niet met alle TVs een probleem. Bestaat er een lijst met probleem-TVs? :P De Nintendo-mededeling wat dit probleem betreft zegt echter dat er problemen zijn met sommige component kabels :?

[...]

/confused :P
Rayman & Warioware heb ik helaas niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik spaar nog ff door voor Mario Strikers: Charged Football, Paper Mario & Eledees :) Maar er is vast wel iemand anders hier die daarop kan commenten.

Over je tweede punt: uitverkocht is uitverkocht he? Je enige kans is om via een ombouw-winkel een omgebouwde te kopen, die zijn stukken duurder maar dan wel leverbaar :P Kunnen ook legale spellen in :D Verder is het gewoon een kwestie van geluk hebben en af en toe de MediaMarkt of Van Leest en Free Record Shop in te lopen, die winkels schijnen veel zonder reserveringen te werken (maar niet alle vestigingen). Dixons, Dynabyte, Bart Smit & Intertoys werken geloof ik allemaal per definitie met reserveringen, die ook nog eens harder oplopen dan ze ze binnenkrijgen. Je kan ook kijken in een echte gameswinkel, aangezien Nintendo's strategie gericht is op non-gamers en de typische bezoeker van die winkels een graphics-whore is heb je daar soms net wat meer kans. Hoe ontoegankelijker de winkel er uit ziet hoe meer kans zegmaar :p

Over de componentenkabel moet je het als volgt zien: Niet alle componenten AANSLUITINGEN op de TV ondersteunen het juiste beeldformaat (en dan heb je dus een blauw. groen of zwart beeld met alleen geluid). De kabels van Nintendo zijn uiteraard allemaal gelijk. Vertaalfoutje waarschijnlijk. Kijk dus in de handleiding van je TV wat ie ondersteund (een lijst van TVs die het wel of niet kunnen zou niet redelijk zijn, daarvoor zijn er teveel TVs te koop)

En nu hop naar de winkel en een Wii kopen he? Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:32:
[...]

Internet gaat via WIFI en de headset zal wel aan de WiiMote klikken, dus een USB hdd aan de Wii lijkt me een prima plan :) Hier nog wat meer info:

http://www.cubed3.com/new..._Mass_Storage_USB_for_Wii!
Mag toch hopen dat de headset niet met een draad (of moet hele lange zijn) aan de Wiimote komt te hangen. Je maakt namelijk nogal eens wilde bewegingen en dan zou je de headset iedere keer van je hoofd rukken. :)
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:35:
[...]

Ik hoop dat het nog steeds 18 april is en geen 18 mei. Dat was althans de datum die Konami gaf. Laten we hopen dat ie niet nog meer vertraagd is. Alles wat ik er over lees is heel erg goed en nhet is ook leuk voor multiplayer, dus ik wil hem zeker hebben! (Ook al heten ze nu Eledees ipv Elebits)
Hier wordt Eledees aangeboden (leverbaar op 27 april) in combinatie SMG. Wat is dat nou voor iets vaags. SMG laat volgens mij namelijk nog wel even op zich wachten, of is het gewoon een lokkertje om zeker te zijn van inkomsten bij Amazon?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

robbydw schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:52:
[...]
Hier wordt Eledees aangeboden (leverbaar op 27 april) in combinatie SMG. Wat is dat nou voor iets vaags. SMG laat volgens mij namelijk nog wel even op zich wachten, of is het gewoon een lokkertje om zeker te zijn van inkomsten bij Amazon?
Ik heb even verder gekeken op die site, maar daar staan ook releasedata op voor SSB:B en SMG. SMG zou op 30 november komen en SSB:B op 30 juni. Nu zullen dit niet de definitieve releasedata zijn, maar het is misschien wel een indicatie rond welke periode ze te verwachten zijn. Hoewel dat bij Nintendo niet al te veel zegt. Je hebt best kans dat SSB:B in de VS op 30 juni komt en dat het voor ons 30 juni 2008 wordt, als ik de huidige releasetrend een beetje volg ;)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbydw schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:52:
Het zijn gewoon placeholder data. Brawl. staat daar op 30 juni en Mario Party 8 op 30 september, ik geloof er niet in, dat zij dat wel weten...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:26:
[...]

Inderdaad! Hoe de f*ck werkt dat! Heb het spel ook sinds vorige week, ontzettend vet, maar dat teleporten lukt me ook niet goed, terwijl ik dat echt een te brute move vind. Controls zijn inderdaad echt behoorlijk lastig, maar niet lastig in de zin van; ze werken niet, het is gewoon erg uitgebreid.

Wel een aantal minpuntjes, de menu's zijn echt te irritant, elke keer Goku's gelul waar je doorheen moet klikken om een keuze te kunnen maken, de irritante dubbele bevestiging bij menu-keuzes etc. De menu structuur vind ik in elk geval behoorlijk irritant.

Het daadwerkelijke vechtsysteem vind ik echter briljant. Geweldig hoe ze de stijl van de gevechten over hebben gebracht in een game, het voelt precies als de serie! Daarnaast is het natuurlijk ubertof om de bewegingen van een Kamehameha na te kunnen doen en Goku ook daadwerkelijk een Kamehameha te zien uitvoeren! Helemaal vet!
Meerdere keren teleporten zit alleen bij sommige figuren. Niet bij allemaal. Als het goed is staat de move ook in de lijst van special moves (als je op + drukt en naar de moves pagina gaat). Want volgens mij is elke teleport weer een andere knop.

De menu's vind ik ook erg irritant dat hij de hele tijd hetzelfde zegt terwijl je al 3 saga's hebt uitgespeeld :X. Net als het begin met de dragonballs.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:39:
[...]

Is ook lastig idd. Ik sla gewoon meer met die nunchuck :p Maar volgens maar sla je hem naar voren en houd je hem naar voren totdat je wilt stoppen met vliegen. Hoe doe je eigenlijk precies lock-on in multiplayer mode?
Lock on kan je in multiplayer doen dmv de up key op je controller.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Iemand hier eigenlijk al in het bezit van Heatseeker? IGN UK geeft het een 7,5, ik ben steiekm wel benieuwd, de laatste keer dat ik een straaljagergame heb gedaan is jaren terug en dit wordt omschreven als Burnout in de lucht...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 01:10:
Zeer mooi artikel over wat er nog allemaal 'mis' is met de Wii. En ik ben het met elk punt eens.

[afbeelding]

[...]

:')
Toch zou ik graag een old like Zapper, http://en.wikipedia.org/wiki/NES_Zapper, willen hebben voor de Wii.

Het zou toch niet al te moeilijk moeten zijn om dit te maken voor Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:29:
Iemand hier eigenlijk al in het bezit van Heatseeker?
..al verkrijbaar dan ? Lijkt mij op zich wel tof, als de Wii besturing goed uitpakt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:37:
[...]
Over de componentenkabel moet je het als volgt zien: Niet alle componenten AANSLUITINGEN op de TV ondersteunen het juiste beeldformaat (en dan heb je dus een blauw. groen of zwart beeld met alleen geluid). De kabels van Nintendo zijn uiteraard allemaal gelijk. Vertaalfoutje waarschijnlijk. Kijk dus in de handleiding van je TV wat ie ondersteund (een lijst van TVs die het wel of niet kunnen zou niet redelijk zijn, daarvoor zijn er teveel TVs te koop)
Hehe, ok :) Nah, volgens de manual van m'n TV worden 480i,p, 576i, p, 720p & 1080i ondersteund :) zou dus moeten werken. De verhalen op internet spreken elkaar helaas grotendeels tegen. Ik zal het wel merken zodra ik een Wii heb en VC spellen wil draaien :D Ik ga wel flink resoluties & instellingen vergelijken zodra ik dat kan :P

Lutjebroek was overigens een voorbeeld van een gehucht ver weg van de bewoonde wereld :+ :D Sorry ;) Maar ik vermoedde wel al dat daar geen MM zou zijn :P

Ik denk dat ik vanmiddag of morgen de stad nog eens in ga om te kijken naar een Wii. Ik zou alleen nog even moeten beslissen wat ik er verder bij koop... Ieg een component kabel, dat staat vast, ik ga niet spelen zonder :P Verder Wii Play als die er is. En dan... Ik wil atm Zelda, Excite Truck & DBZ. Zelda is dan wel de beste keus lijkt me... Maar daar moet je weer flink de tijd voor hebben, je kan niet eventjes 20 mins spelen. Keuzes keuzes keuzes :P Allemaal is geen optie, deels vanwege de grote som geld, deels vanwege het feit dat ik ook nog andere spelen uit te spelen heb en dat ik op die manier niet genoeg aandacht aan elk spel kan besteden ;)

Ben wel erg benieuwd hoe Zelda voor de Wii is tov Zelda voor de Cube. Heb hier Zelda voor de Cube liggen, maar speel hem zelf niet. Anderen wel natuurlijk, zou een beetje zonde van het geld zijn anders :P Ik wilde geen sub-optimale Zelda-ervaring, dus ik besloot te wachten :D ;)

Verlanglijstje nu is dus: Wii, Nintendo component kabel, Wii Play & Zelda ^^
(denk ik :D)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eledees komt op 7 mei uit in Australië. Daarnaast staat het spel op de releaselijst van NoE op april. Dus 27 april zou toch best wel eens kunnen kloppen...

Op 26 april worden trouwens de jaarcijfers gepresenteerd door Nintendo. De afgelopen jaren werd daar steeds ook wat nieuws over spellen/consoles bekend gemaakt, dus dat zal dit jaar ook wel weer gaan gebeuren :)

[ Voor 40% gewijzigd door Hoedje op 06-04-2007 12:11 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Terwijl hier een standaard Wii pakket nog steeds zeer moeilijk verkrijgbaar is bieden ze bij Dixons in Engeland al Wii bundels aan met drie extra games.

Wii Console + 3 Games

The Wii remains the fun choice for gaming and home entertainment.

This great package includes:
Wii Console with Wii Sports

Sonic and the Magic Rings

Rapala Fishing

Super Monkey Ball

Voor 289 Engelse ponden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein hulpje voor Dragonball Z

om meer dan 1x de teleport aanval te doen (vanishing attack) moet je in Max Power Mode zitten, en dan kan je hem of 2, en met sommige charachters 3x doen.

verder het vliegen. als je wilt stoppen moet je gewoon met je nunchuck + Z knop zwaaien, ik geloof naar beneden..

maar hoe ver is iedereen met dit spel?

ik heb net de trunks in de toekomst saga uitgepeeld..
(zit nu op iets van 55%, en dat na 10 uur gamen :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:48
quote van het vorige deel

Heeft iemand ook al meegemaakt dat bij het plaatsen van de GameCube memorycard deze in slot B wel wordt geaccepteerd maar niet in slot A. :(

Ik heb onderzoek gedaan, overal wordt aangegeven dat het ligt aan een third party memorycard. Maar die van mij is gewoon van Nintendo.

Iemand een idee?

Ik heb eerst van een vriend van mij de savegames overgezet naar mijn gamecube memorycard via slot B. Nu kom ik er dus achter dat hij niet werkt in slot A

Ik heb nog steeds last van dit probleem, heeft iemand een suggestie hoe ik dat kan oplossen?

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54
robbydw schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:24:
Terwijl hier een standaard Wii pakket nog steeds zeer moeilijk verkrijgbaar is bieden ze bij Dixons in Engeland al Wii bundels aan met drie extra games.
Vergis je niet, in Engeland is de Wii ook nog steeds erg moeilijk te krijgen. In Engeland gebeurt het namelijk wel vaker dat wanneer een console slecht leverbaar is, de winkels die console alleen in bundels zoals deze verkopen. Ze stoppen er dan een paar spellen bij waar ze vanaf willen, maar waar je wel de volle mep voor moet betalen(£289,- is ongeveer €430,-). Veel mensen zijn namelijk wanhopig op zoek naar de console en nemen dan zo'n extreem slechte en dure bundel dan voor lief.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:39:
[...]
..al verkrijbaar dan ? Lijkt mij op zich wel tof, als de Wii besturing goed uitpakt tenminste.
Ik zag em begin deze week al bij de MM liggen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:26:
een klein hulpje voor Dragonball Z

om meer dan 1x de teleport aanval te doen (vanishing attack) moet je in Max Power Mode zitten, en dan kan je hem of 2, en met sommige charachters 3x doen.

verder het vliegen. als je wilt stoppen moet je gewoon met je nunchuck + Z knop zwaaien, ik geloof naar beneden..

maar hoe ver is iedereen met dit spel?

ik heb net de trunks in de toekomst saga uitgepeeld..
(zit nu op iets van 55%, en dat na 10 uur gamen :*) )
De tegenstander kan het zonder in MAX power mode te zitten...

Ik ben overigens bij de Majin Buu saga, net met Trunks Goten verslagen. Heb ook al 3 characters die niet in DBZ voor de PS2 voor kwamen, namelijk: Frieza's soldier, Apule en Cyborg Tao. Kan je krijgen bij Ultimate Battle Z. Weet niet op hoeveel % ik zit eigelijk :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Niemand heeft volgens mij dit nog opgenoemd:
De nieuwe NiGHTS die exclusief op de Wii uit gaat komen gaat gebruik maken van het weerkanaal op de Wii. De game zal hierdoor real-life weersveranderingen kunnen krijgen in de levels. Regent het buiten? Dan wordt NiGHTS zelf ook nat!

Andere details maken bekend dat je via de online verbinding van de Wii items kunt uitwisselen met vrienden. Ook kan NiGHTS in de game van gedaante veranderen via verschillende maskers. Een drakenmasker zorgt er bijvoorbeeld voor dat immuun maakt voor de harde wind.
Wel leuk :)

Nu nog wachten op een spel wat het enquete kanaal gebruikt :P

"Ow, je eet liever wortels dan broccoli he? Aha!"

Hoewel dat in een Animal Crossing best goed zou uitpakken... Hmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beeldmateriaal van Umbrella Chronicles:
Screenshots --> http://gonintendo.com/?p=15710#comments
Teaser trailer --> http://www.capcom.co.jp/bio_uc/

En de website voor Resident Evil 4 Wii edition is geopend:
http://www.capcom.co.jp/wii_bio4/index.html

Ligt het aan mij of is dat plaatje gewoon heel fout (zeker in combo met een horror shooter):
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_re4we.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Het ziet er wel vet uit hoor... Zeker die lichteffecten. Stijgt toch weer een plekje op mijn must have lijst.

Super Paper Mario nog steeds op 1, de IGN Video Review ziet er zo leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo even een (offtopic) verzoekje...

Kan iemand namens een goede vriend mij een walkthrough van metroid prime 2 sturen naar mijn emailadres? Dit namelijk, omdat hij zonder internet zit, ik momenteel op mijn werk ben en dit de enigste site is waar ik op kan.

Ik hoop dat jullie nintendo-fans mijn vriend kunnen helpen. Dit omdat hij een enorme metroid fan is en hij vast zit in het spel.

Alvast bedankt en mijn excuses voor dit (offtopic) bericht

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:37:
Hallo even een (offtopic) verzoekje...

Kan iemand namens een goede vriend mij een walkthrough van metroid prime 2 sturen naar mijn emailadres? Dit namelijk, omdat hij zonder internet zit, ik momenteel op mijn werk ben en dit de enigste site is waar ik op kan. Mijn emailadres is advea@xs4all.nl

Ik hoop dat jullie nintendo-fans mijn vriend kunnen helpen. Dit omdat hij een enorme metroid fan is en hij vast zit in het spel.

Alvast bedankt en mijn excuses voor dit (offtopic) bericht
Ik zou even wachten op een betere internet verbinding... een walkthroug van MP2 gaat niet in 1 mailtje passen vrees ik :P

2 alinea's verder... Online games, tja ik zit er niet zo heel erg op te wachten. MarioKart DS was wel grappig en Metroid Prime hunters had ik na een uurtje wel weer gezien. Games die geschikt zijn voor Online: Mario Strikers, Battalion Wars en Smash bros krijgen wel online en dat is voldoende voor mij.
Dat artikel over wat er fout is aan de Wii slaat trouwens nergens op. Een beetje HD tv ziet automatisch welk aspect ratio verzonden wordt en past zich aan. Anders is het indrukken van het 4:3 knopje toch ook niet zo heel veel werk.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het is ook niet zo slim om je email adres midden op een publiek forum te plaatsen, tenzij je graag aanbiedingen wilt voor nep-Viagra pillen en emails van Russische meisjes die je graag willen ontmoeten, maar om naar Nederland te kunnen komen eerst een paar duizen Euro van je willen lenen.
Hoedje schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:15:
Beeldmateriaal van Umbrella Chronicles:
Screenshots --> http://gonintendo.com/?p=15710#comments
Teaser trailer --> http://www.capcom.co.jp/bio_uc/
Ligt het aan mij, of ziet die trailer er ietsjes te mooi uit? Ik ben zulke graphics nog niet eens op de Xbox 360 tegengekomen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:16:
Het is ook niet zo slim om je email adres midden op een publiek forum te plaatsen, tenzij je graag aanbiedingen wilt voor nep-Viagra pillen en emails van Russische meisjes die je graag willen ontmoeten, maar om naar Nederland te kunnen komen eerst een paar duizen Euro van je willen lenen.

[...]

Ligt het aan mij, of ziet die trailer er ietsjes te mooi uit? Ik ben zulke graphics nog niet eens op de Xbox 360 tegengekomen.
Xbox360 kan wel wat mooier dan dat, vind het er persoonlijk niet veel beter uitzien als Remake op de GameCube of Resident Evil 4, behalve dat de dithering en grainy look verleden tijd zijn. Waarschijnlijk is Capcom weer aan het smokkelen met Pre-rendert gebieden of objecten, afijn mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]MetroidPrime schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:16:

Dit is een extra emailadres van me, zit trouwens dagelijks vol met deze rotzooi, dus ik heb er niet zoveel moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:16:

[...]

Mwah aan de andere kant is het natuurlijk wel een klein scherm, dan lijkt iets al snel een stuk mooier dan het is. En als het al ingame is lijkt het ook meer cut scene actie dan echt wat je speelt dus dat helpt ook alweer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige mogelijkheid dat iemand die walkthrough van metroid prime 2 even doorstuurt naar roberto54321 of mij? Mijn excuses voor dit off topic gebrabbel, maar ik heb een half uur beschikking over internet op mijn werk, waar inderdaad alleen tweakers.net beschikbaar is gemaakt. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:37:
Enige mogelijkheid dat iemand die walkthrough van metroid prime 2 even doorstuurt naar roberto54321 of mij? Mijn excuses voor dit off topic gebrabbel, maar ik heb een half uur beschikking over internet op mijn werk, waar inderdaad alleen tweakers.net beschikbaar is gemaakt. Alvast bedankt!
Check je email :)

Alleen denk ik nog steeds dat je er totaal niks aan hebt aangezien Metroid Prime 2 best wel ingewikkeld inelkaar zit. Vooral dingen als take the door to the left.. emm ja welke van de 4 :+

Eindbazen zijn trouwens ook nog steeds bikkelhard ook al weet je welke strategien je moet toepassen. Ik wens je veel succes:P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pff ik moet nog beginnen aan MP2:E.. Ligt al minstens een jaar (1,5 inmiddels ?) op me te wachten :X

Iemand toevallig ervaring met het importeren van een US Wii ?
Was geloof ik al gevraagd in het vorige deel, maar daar kwam geen soepel antwoord op.
Zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat 'ie daar simpelweg niet te vinden is, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De volgende VC-spellen zouden nu geen componentkabel problemen meer hebben:
  • Super Castlevania 4
  • Donkey Kong Country
  • Super Mario Bros
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:57:
[...]

Check je email :)

Alleen denk ik nog steeds dat je er totaal niks aan hebt aangezien Metroid Prime 2 best wel ingewikkeld inelkaar zit. Vooral dingen als take the door to the left.. emm ja welke van de 4 :+

Eindbazen zijn trouwens ook nog steeds bikkelhard ook al weet je welke strategien je moet toepassen. Ik wens je veel succes:P
E-mail gecheckt, stond alleen een link in, die niet geopend kan worden, aangezien hier alleen tweakers.net geopend kan worden en de xs4all mail pagina. Toch bedankt, maar enige optie om de pagina als bijlage verzenden, of gewoon als txt/word bestand?

Je hebt trouwens gelijk dat een walkthrough niet alles is bij Metroid Prime 2, maar als je het over het algemeen volgt, kom je toch een heel eind, zoals ik ook al merkte in deel 1 ;-)

Iemand die me alnsog de walkthrough kan regelen? Ik ben hier tot kwart over 5, ik zal het enorm waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen, bedankt allemaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:42:
[...]

De tegenstander kan het zonder in MAX power mode te zitten...

Ik ben overigens bij de Majin Buu saga, net met Trunks Goten verslagen. Heb ook al 3 characters die niet in DBZ voor de PS2 voor kwamen, namelijk: Frieza's soldier, Apule en Cyborg Tao. Kan je krijgen bij Ultimate Battle Z. Weet niet op hoeveel % ik zit eigelijk :P
hmm, die tegenstanders ben ik dan nog niet tegen gekomen, behalve android # 17, die kan de delta combination attack, doettie het iets van 11 keer.. behoorlijk klarend:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Willybubba schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:29:
Iemand hier eigenlijk al in het bezit van Heatseeker? IGN UK geeft het een 7,5, ik ben steiekm wel benieuwd, de laatste keer dat ik een straaljagergame heb gedaan is jaren terug en dit wordt omschreven als Burnout in de lucht...
...Ik zelf :+

Ik heb hem vanmiddag meegenomen, zag hem bij de Bart Smit liggen en ik dacht, why not.

Heb hem nog amper gedaan, overdag zie ik geen reet in mijn TV als de zon erop staat... 1 leveltje. Dus ik kan nig niks zinnigs zeggen, dat komt morgen wel :)

Ik heb nu wel al een backlog op m'n Wii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-ZeS
  • Laatst online: 06-08 14:37
Willybubba schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:15:
[...]

...Ik zelf :+

Ik heb hem vanmiddag meegenomen, zag hem bij de Bart Smit liggen en ik dacht, why not.

Heb hem nog amper gedaan, overdag zie ik geen reet in mijn TV als de zon erop staat... 1 leveltje. Dus ik kan nig niks zinnigs zeggen, dat komt morgen wel :)

Ik heb nu wel al een backlog op m'n Wii :D
Als je voor AAA gaat, hoeft dat echt niet het geval te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die het leuk vinden ps3 de grond in te stampen
http://www.wiigamer.nl/article/6279p1.html

de grootste concurent voor de ps3 is de ps2 :D blijven lachen

alleen wel belachelijk dat ze in japan wel effe 50k wii's over de toonbank gaan
hoeveel zal dat nouw in nederland zijn ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk niet zo veel want de gemiddelde winkel mag al blij zijn als ze anderhalve wii per week krijgen.

Vind het trouwens wel erg dat er nogsteeds zo weinig wii's zijn. We zijn nu 4 maanden veder, nintendo heeft tijd genoeg gehad om de productie te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:09:
Waarschijnlijk niet zo veel want de gemiddelde winkel mag al blij zijn als ze anderhalve wii per week krijgen.

Vind het trouwens wel erg dat er nogsteeds zo weinig wii's zijn. We zijn nu 4 maanden veder, nintendo heeft tijd genoeg gehad om de productie te verhogen.
Nintendo produceert zo'n 1 miljoen Wii'tjes per maand. Het verkoopt juist ontzettend goed want iedere Wii die binnenkomt is gereserveerd of direct weg. Het is onderhand wel al "mogelijk" er eentje te krijgen zonder pre-order. Ook de overige hardware wordt mondjes maat beter verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:15:
[...]

Nintendo produceert zo'n 1 miljoen Wii'tjes per maand. Het verkoopt juist ontzettend goed want iedere Wii die binnenkomt is gereserveerd of direct weg. Het is onderhand wel al "mogelijk" er eentje te krijgen zonder pre-order. Ook de overige hardware wordt mondjes maat beter verkrijgbaar :)
mag jij mij vertellen waar mail mij maar thasims2{@}Gmail[.]com
dan is die ook weg wacht al 5 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:15:
[...]

Er is een klein verschil tussen mogelijk als in het is mogelijk om te loterij te winnen of als in het is mogelijk om de winkel in te lopen met een behoorlijke kans dat er 1 te koop is. Op het moment is het meer zoals het eerste geval ;)

En als nintendo er per maand 1miljoen maakt, worden er dan 420duizend per maand in de EU verkocht? japan is +/- 60.000 per week, dus 240.000 pm, de VS is ongeveer 340.000 pm. Volgens mij zijn er in de EU echt geen 420.000 te krijgen per maand. Mocht het wel zo zijn, waarom krijgen wij dan altijd alles als laatste als hier verruit het meeste geld valt te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op marktplaats en elders kun je ze inmiddels al voor ver onder de winkelprijs krijgen, dus als je er één wilt is het geen probleem meer... en ik verwacht dat er nog wel wat zullen volgen als Nintendo niet ietsje sneller z'n eigen games gaat uitpoepen :P.

* Hoedje 's hand is snel gevuld, MSCF :D
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:37:
[...]
Er is een klein verschil tussen mogelijk als in het is mogelijk om te loterij te winnen of als in het is mogelijk om de winkel in te lopen met een behoorlijke kans dat er 1 te koop is. Op het moment is het meer zoals het eerste geval ;)

En als nintendo er per maand 1miljoen maakt, worden er dan 420duizend per maand in de EU verkocht? japan is +/- 60.000 per week, dus 240.000 pm, de VS is ongeveer 340.000 pm. Volgens mij zijn er in de EU echt geen 420.000 te krijgen per maand. Mocht het wel zo zijn, waarom krijgen wij dan altijd alles als laatste als hier verruit het meeste geld valt te halen?
Volgens mij was de productie iets van 600.000 in de maand en gingen ze die verhogen naar 1 miljoen per maand (in april) en gaat die nog verder omhoog als de vraag zo hoog blijft. Daarbij blijft er aardig wat hangen in het distributieproces, er zijn altijd Wii's onderweg. Dus ook al produceer je er 1 miljoen, dan duurt het altijd even voordat die in de winkel beschikbaar zijn.

Maar Japan zit idd rond de 60.000. Dat is iets van 240.000 p/m. De VS is minimaal 400.000 p/m (de grootste markt). Europa zal op het niveau van Japan zitten of daaronder, dus ook rond de 240.000 p/m. Dat moet alleen in Europa over veel landen verspreid worden. En daarnaast heb je ook nog Australië, Zuid-Amerika en de rest van de wereld die Wii's willen hebben...

[ Voor 51% gewijzigd door Hoedje op 06-04-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Productie verhogen is niet iets dat je zomaar doet. Is een redelijke strategische keuze. Op zich is opschroeven niet zo heel moeilijk maar als je hem moet terugschroeven wordt het erg kostbaar. De vraag moet dus wel aanhouden wil je dat risico gaan lopen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:45:
[...]

hmm, die tegenstanders ben ik dan nog niet tegen gekomen, behalve android # 17, die kan de delta combination attack, doettie het iets van 11 keer.. behoorlijk klarend:)
Die kan je ook alleen tegenkomen bij ultimate battle Z en dan nog niet eens tegenkomen, maar krijgen/verdienen. Ben nu btw aan het eind van de Majin Buu saga. Maar na 6uur gespeeld te hebben vandaag is het tijd om wat aandacht aan mijn vriendin te geven ;):P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Nou ik ga lekker de pasen in zeg, heb ik zojuist een tweedehands wii gekocht, (nieuw nergens meer te krijgen) staat er parent control op de vorige eigenaar zegt van niks te weten en zegt dat zijn zoontje het wel gedaan zal hebben, maar die weet natuurlijk ook van niks.
Na wat gegoogled te hebben kom ik er achter dat ik dus echt genoodzaakt ben nintendo te bellen, en die zijn je raadt het al: tussen 9:00 en 17:00 van maandag tot en met vrijdag te bereiken.

Ik heb er dus flink de pest in, als ik alle gegevens in de Wii wil wissen moet ik uiteraard ook die code hebben.

Ben je blij eindelijk een wii te hebben kan ik er dus niet mee onine, en gaan gamen is ook niks want na mijn reset ben ik straks toch alles weer kwijt.

Is er een manier om dit manueel te doen?
Anders wordt dit een lang lang weekend, had speciaal niks afgesproken zodat ik lekker twilight princess kon gaan (uit)Spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Peentje schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:18:
Nou ik ga lekker de pasen in zeg, heb ik zojuist een tweedehands wii gekocht, (nieuw nergens meer te krijgen) staat er parent control op de vorige eigenaar zegt van niks te weten en zegt dat zijn zoontje het wel gedaan zal hebben, maar die weet natuurlijk ook van niks.
Na wat gegoogled te hebben kom ik er achter dat ik dus echt genoodzaakt ben nintendo te bellen, en die zijn je raadt het al: tussen 9:00 en 17:00 van maandag tot en met vrijdag te bereiken.

Ik heb er dus flink de pest in, als ik alle gegevens in de Wii wil wissen moet ik uiteraard ook die code hebben.

Ben je blij eindelijk een wii te hebben kan ik er dus niet mee onine, en gaan gamen is ook niks want na mijn reset ben ik straks toch alles weer kwijt.

Is er een manier om dit manueel te doen?
Anders wordt dit een lang lang weekend, had speciaal niks afgesproken zodat ik lekker twilight princess kon gaan (uit)Spelen.
Je kunt wel gaan gamen als je een SD kaart hebt. Dan kun je daar al je savegames op zetten.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al eerder is gemeld, maar er zit een bug in DBZ.

Als je training doet en je bent zo ver dat je de 'wolf gang fist' ofzo gaat doen, dan praat aan de linkerkant Yamcha en aan de rechterkant hoor je het stemmetje van Puar, maar je ziet Yamcha, ik denk dat dat dan ook Puar moet zijn.

Kleine bug, maar toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Deddiekoel schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:52:
[...]

Je kunt wel gaan gamen als je een SD kaart hebt. Dan kun je daar al je savegames op zetten.
ga ik die maar halen morgen, is het dan ook mogelijk om de al gemaakte savegames van de Wii op het sd-kaartje te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:00
Peentje schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:01:
[...]

ga ik die maar halen morgen, is het dan ook mogelijk om de al gemaakte savegames van de Wii op het sd-kaartje te zetten?
Ja alle saves kun je van het interne geheugen kopieren naar je sd kaart via het geheugenbeheer.

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 06-04-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

:) pffweh, dat scheelt in ieder geval weer, alleen jammer dat ik nu niet online kan enzo.

Dinsdag maar direct bellen naar Nintendo. Wel jammer dat ze niet een of ander tooltje hiervoor hebben op hun website, waar je dan je klantcode intikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:18:
Weet niet of het al eerder is gemeld, maar er zit een bug in DBZ.

Als je training doet en je bent zo ver dat je de 'wolf gang fist' ofzo gaat doen, dan praat aan de linkerkant Yamcha en aan de rechterkant hoor je het stemmetje van Puar, maar je ziet Yamcha, ik denk dat dat dan ook Puar moet zijn.

Kleine bug, maar toch :9
Of Puar transformed zich in Yamcha of Yamcha praat in zichzelf. Leek mij 1 van die opties :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Details on Resident Evil 4: Wii Edition controls

- Wiimote used to point and shoot (cursor changes to green to let you know about a shot you can take)
- Knife attack by shaking Wiimote
- Analog stick to move Leon
- Hold Z and press analog stick up or down to do 180 turn
- Reload by shaking Wiimote and holding B trigger
- 1 button for map
- 2 button the options screen, minus button options menu
- A is action button
- B cancels
Dat reloaden dat lijkt me nog niet echt wat.

En nog hele ladingen screens:

Umbrella Chronicles

RE4 Wii

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:44
Ik hoor nog steeds veel mensen zeuren dat ze al weken aan het wachten zijn voor een wii. Toen ik besloten had dat ik een wii wilde had ik er binnen een week 1 in mijn bezit. Je moet idd zo lang wachten als je hem ergens reserveert en dan blijft wachten. Het beste is volgens mij gewoon alle winkels plat bellen en erachter zien te komen wanneer ze worden geleverd. Het ligt er ook aan hoeveel je ervoor over hebt om een wii te hebben. Je kan namelijk ook naar Belgie of Duitsland gaan. Maar iig suc6 iedereen die nog geen wii heeft. Nintendo wil natuurlijk zoveel mogelijk consoles verkopen dus ze zullen er ook alles aan doen om er zoveel mogelijk te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:30:
[...]

spoiler:
Of Puar transformed zich in Yamcha of Yamcha praat in zichzelf. Leek mij 1 van die opties :p
Ik spoiler het maar even voor de zekerheid

spoiler:
Ik dacht even later idd ook aan dat Puar zich had getransformeerd in Yamcha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

rowyroald schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:07:
Ik hoor nog steeds veel mensen zeuren dat ze al weken aan het wachten zijn voor een wii. Toen ik besloten had dat ik een wii wilde had ik er binnen een week 1 in mijn bezit. Je moet idd zo lang wachten als je hem ergens reserveert en dan blijft wachten. Het beste is volgens mij gewoon alle winkels plat bellen en erachter zien te komen wanneer ze worden geleverd. Het ligt er ook aan hoeveel je ervoor over hebt om een wii te hebben. Je kan namelijk ook naar Belgie of Duitsland gaan. Maar iig suc6 iedereen die nog geen wii heeft. Nintendo wil natuurlijk zoveel mogelijk consoles verkopen dus ze zullen er ook alles aan doen om er zoveel mogelijk te kunnen maken.
Ben ik met je eens, maar er kan niet ontkent worden dat er al vanaf het begin van het jaar tekorten zijn aan Wii's, WiiMotes en Nunchucks en dat het gewoon niet mogelijk is ff een Wii te scoren.

Ik heb er dan stad en land voor afgebeld, en ik heb nu via marktplaats een Wii.
Daar moet je trouwens rekening houden met het feit dat ze ze daar niet weggeven.

Ik heb er een met nunchuck Red Steel, Wario Ware, Rayman Raving rabits. voor 325 Euri's. (2 maanden oud) Dat is opzich niet veel als je kijkt dat een Wii 250 kost een nunchuck 20 en de drie games gemiddeld 50 euro. (red Steel 60) dan is dat dus 430 Euro!!

Maar als ik kijk wat er nu verder op marktplaats staat denk ik toch dat ik een buitenkansje heb gehad.
Ik heb er dan wel wat tijd in gestoken en wat moeite voor gedaan.

Ps. Nadeel is dat die van mij nog met een parental lock zit opgescheept, waar ik pas dinsdag op zi9jn vroegst vanaf kan, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

heb ff rond gezocht online maar kon ook niks vinden om de perantal lock eraf te halen. de standaard codes allemaal al geprobeerd? 1234, 0000, 5555, gewoon alle cijfers4x ofzo... echt een klote streek trouwns om een console te verkopen met lock erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

fZeroNewbie schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:28:
heb ff rond gezocht online maar kon ook niks vinden om de perantal lock eraf te halen. de standaard codes allemaal al geprobeerd? 1234, 0000, 5555, gewoon alle cijfers4x ofzo... echt een klote streek trouwns om een console te verkopen met lock erop.
Och, ik heb alle mogelijke "simpele" combinaties al geprobeerd, ook al een berg antwoorden op de passwordrequestvraag geprobeerd. Ik ben er nu maar mee gestopt.
Google kan mij ook niet helpen, ik ben bang dat er niks anders op zit dan maar te wachten tot dinsdag en dan nintendo bellen. :-(

ben trouwens wel benieuwd hoe dat met die SD-kaart werkt, want ik kan er volgens mij nu niet uit kiezen, heb ik daar een update voor nodig zeker? zucht..... eerst parental lock eraf dan updates downloaden, gegevens op SD-kaart zetten, dan master reset, updates opnieuw downloaden, en SD-kaart er weer in prakken.

Ik ben bang dat het zoiets gaat worden. (of herkent de Wii de SD-kaart zodat deze functie beschikbaar wordt?

Ach ik ga gewoon lekker gamen, als het me met het SD-kaartje niet lukt dan maar geen master reset.

Al met al niet leuk natuurlijk, maarja dat heb je als je tweedehands koopt was dan in verhouding niet zo duur, maar zoonlief van de vorige eigenaar vond het kennelijk leuk om er een wachtwoord op te zetten wat ik nu er lekker af kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Om de SD kaart te kunnen gebruiken moet je idd eerst een update draaien via wiiconnect24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:44
Peentje schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:19:
[...]

Ben ik met je eens, maar er kan niet ontkent worden dat er al vanaf het begin van het jaar tekorten zijn aan Wii's, WiiMotes en Nunchucks en dat het gewoon niet mogelijk is ff een Wii te scoren.

Ik heb er dan stad en land voor afgebeld, en ik heb nu via marktplaats een Wii.
Daar moet je trouwens rekening houden met het feit dat ze ze daar niet weggeven.

Ik heb er een met nunchuck Red Steel, Wario Ware, Rayman Raving rabits. voor 325 Euri's. (2 maanden oud) Dat is opzich niet veel als je kijkt dat een Wii 250 kost een nunchuck 20 en de drie games gemiddeld 50 euro. (red Steel 60) dan is dat dus 430 Euro!!

Maar als ik kijk wat er nu verder op marktplaats staat denk ik toch dat ik een buitenkansje heb gehad.
Ik heb er dan wel wat tijd in gestoken en wat moeite voor gedaan.

Ps. Nadeel is dat die van mij nog met een parental lock zit opgescheept, waar ik pas dinsdag op zi9jn vroegst vanaf kan, maar dat terzijde.
Ja het is idd duidelijk dat de wii schaars is! Dat is wel een mooi prijsje voor een tweedehands wii en een aantal extra's. Kan je niet die oude eigenaar vragen of die het even aan z'n zoontje vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peentje schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:19:
[...]

Dan nog maar even een tip. Mocht iemand nog op zoek zijn. Bij de Mediamarkt in de Cruqius (Haarlemmermeer) hebben ze alles zeer ruim op voorraad, behalve de Wii zelf. Ze hebben alle spellen, Wii Play, Wiimotes, Nunchuks, Classic controllers, stuurwieltjes etc. Daarbij zijn de meeste winkels in Haarlem ook wel goed bevoorraad en met een rondje door de stad kun je ook vrijwel alles vinden.

Nog meer Umbrella Chronicles screens: http://www.watch.impress....ocs/20070407/umbrella.htm. Verder heeft Capcom bekend gemaakt dat RE4 Wii deze zomer uitkomt en dat Umbrella Chronicles... (w00t wie had dat kunnen raden) daarna uitkomt :P

Super Paper Mario krijgt van 1UP een 8 en van ANM een 8,8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Erg jammer dat Res4 Wii geen 16:9 is, dan had ik de game wel gehaald, maar aangezien ik de NGC versie al heb vind ik het niet de moeite waard.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:06:
Erg jammer dat Res4 Wii geen 16:9 is, dan had ik de game wel gehaald, maar aangezien ik de NGC versie al heb vind ik het niet de moeite waard.
Waar haal je die info vandaan? (Ik neem aan dat je anamorf breedbeeld bedoelt en niet letterboxed breedbeeld?)

EDIT: RE:UC schijnt in ieder geval wel 16:9 en 480p te ondersteunen, dus het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat RE4 dat niet zal doen. Technisch was het al mogelijk op de Gamecube, alleen zijn er toen zoveel klachten gekomen op de aankondiging dat het spel alleen in breedbeeld was dat het spel letterboxed is gemaakt.

[ Voor 41% gewijzigd door MetroidPrime op 07-04-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:19:
[...]

Waar haal je die info vandaan? (Ik neem aan dat je anamorph breedbeeld bedoelt en niet letterboxed breedbeeld?)

EDIT: RE:UC schijnt in ieder geval wel 16:9 en 480p te ondersteunen, dus het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat RE4 dat niet zal doen. Technisch was het al mogelijk op de Gamecube, alleen zijn er toen zoveel klachten gekomen op de aankondiging dat het spel alleen in breedbeeld was dat het spel letterboxed is gemaakt.
Ik dacht dat dat was, omdat de Cube niet genoeg vermogen had om RE4 in full-widescreen weer te geven. Dat moet de Wii natuurlijk makkelijk aankunnen. Ik denk trouwens dat ik RE4 maar oversla. Ik moet op de cube versie nog een klein stukje (bomvol vijanden met veel te weinig munitie :() en dan heb ik hem uit. Ik ga niet nog eens 30+ euros uitgeven voor hetzelfde spel met iets meer content.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

rowyroald schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 08:36:
[...]

Ja het is idd duidelijk dat de wii schaars is! Dat is wel een mooi prijsje voor een tweedehands wii en een aantal extra's. Kan je niet die oude eigenaar vragen of die het even aan z'n zoontje vraagt?
die wist het ook niet meer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:55:
[...]

Ik dacht dat dat was, omdat de Cube niet genoeg vermogen had om RE4 in full-widescreen weer te geven. Dat moet de Wii natuurlijk makkelijk aankunnen. Ik denk trouwens dat ik RE4 maar oversla. Ik moet op de cube versie nog een klein stukje (bomvol vijanden met veel te weinig munitie :() en dan heb ik hem uit. Ik ga niet nog eens 30+ euros uitgeven voor hetzelfde spel met iets meer content.
De PS2 versie had weer wel anamorf breedbeeld, dus de Gamecube had dat ook aan moeten kunnen.

Ik ga zelf wel waarschijnlijk RE4 opnieuw halen. Je heb in ieder geval een extra episode met een speelduur van 6 uur en er komen misschien nog een aantal Wii exclusieve extra's. Ik hoop alleen dat ze de dithering uit het spel halen.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 07-04-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Is er eigenlijk al informatie gekomen over Wii's met andere kleuren dan de standaard witte? Ik wil er dolgraag eentje kopen maar nu vloekt het ontzettend met mijn home entertainment omgeving. Een zwarte daarentegen zou echter niet misstaan.

Ook andere kleurtjes voor de Wiimotes zou erg handig zijn, een beetje nostalgie naar de N64 waar de hele familie (de kinderen althans) een andere kleur controller had. Je kan nu zien wie er het meest gespeeld hebben (Ik en mn broertje, de sticks zijn helemaal gaar). Is het wat makkelijker te onthouden welke controller ook alweer bij de persoon hoorde.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L3TUC3 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:12:
Ook andere kleurtjes voor de Wiimotes zou erg handig zijn, een beetje nostalgie naar de N64 waar de hele familie (de kinderen althans) een andere kleur controller had. Je kan nu zien wie er het meest gespeeld hebben (Ik en mn broertje, de sticks zijn helemaal gaar). Is het wat makkelijker te onthouden welke controller ook alweer bij de persoon hoorde.
Er is een gerucht (verschillende retailerlijsten) dat er gekleurde Nunchucks en Wiimotes gaan uitkomen in de zomer in Europa. Eerlijk gezegd, heb ik geen enkel idee of dat zou kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Er schijnen 29 juni zilveren, blauwe en ‘Pearl Pink’ Wiimotes en Nunchuks in Europa te worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 21:28
Is er eigenlijk al informatie gekomen over Wii's met andere kleuren dan de standaard witte? Ik wil er dolgraag eentje kopen maar nu vloekt het ontzettend met mijn home entertainment omgeving. Een zwarte daarentegen zou echter niet misstaan.

Dan haal je er toch een replacement case voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
0,niks bericht. Vanuit nintendo lijkt me dat ook niet echt slim. Ze kunnen beter eerst zorgen dat de witte normaal verkrijgbaar is en dan pas productiecapaciteit gaan omzetten naar andere kleuren om de verkoop weer een nieuwe boost te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Alle Wii ascescoires(nee kan niet spellen :p) zijn hier in Tilburg goed verkrijgbaar, Wii Play. Nunchucks, zo'n sports kit eigelijk alles is er wel. Alleen de Wii zelf is wat lastiger. Maar voor een extra remote of Wii play hoef je niet echt moeite te doen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

jip_86 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:35:
[...]

0,niks bericht. Vanuit nintendo lijkt me dat ook niet echt slim. Ze kunnen beter eerst zorgen dat de witte normaal verkrijgbaar is en dan pas productiecapaciteit gaan omzetten naar andere kleuren om de verkoop weer een nieuwe boost te geven.
Daar heb je een punt. Ik heb me rotgezocht naar een Wii (ik woon in de VS btw), maar die krengen zijn in geen velden of wegen te bekennen. Een 60gb PS3 kan ik hier per dozijn en Xbox360 per pallet krijgen mocht ik dit willen, maar ja daar heb ik geen interesse in.
Icelus schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:30:
[...]
Er schijnen 29 juni zilveren, blauwe en ‘Pearl Pink’ Wiimotes en Nunchuks in Europa te worden uitgebracht.
Dat is in ieder geval een positief bericht over de kleuren. Ik ben er zeker van dat ze op een bepaald moment uit zullen komen, maar ja, het kriebelt een beetje en ik zit te tobben tussen wachten of kopen (er waren geruchten dat er weer een lading binnen kwam in mijn omgeving).

Bedankt voor de informatie, als ik iets te weten kom zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag zal vast jullie neus uitkomen, maar...

Weet iemand waar ik een Wii Sports Pack kan krijgen in regio Amsterdam? Zelf al vier winkels in Amstelveen gebeld, misschien weten jullie nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:00:
Deze vraag zal vast jullie neus uitkomen, maar...

Dat heb je goed gezien
Weet iemand waar ik een Wii Sports Pack kan krijgen in regio Amsterdam? Zelf al vier winkels in Amstelveen gebeld, misschien weten jullie nog iets?
Feit is dat er nergens echt een Wii op voorraad te vinden is. Je zult het moet hebben van 2e hands, buitenland, of gewoon pre-orderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Hoedje schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:22:
[...]

Er is een gerucht (verschillende retailerlijsten) dat er gekleurde Nunchucks en Wiimotes gaan uitkomen in de zomer in Europa. Eerlijk gezegd, heb ik geen enkel idee of dat zou kunnen kloppen.
Of je koopt een BIG BEN Nintendo Wii protectionkit. Siliconen "hoesje"voor mote en nunchuck in diverse kleuren. Is de controller en voorzien van een kleurtje en beschermd tegen vallen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szaby
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:05
Goede middag mensen

Een vriend van me heeft wat problemen met zijn Wii. (voor de duidelijkheid, ik heb er geen. - heb ik te druk met wow & nu eve-online :P - ) maar nu terzake.

Wat het probleem is, is dat zijn Wii niet meer wil starten.
De lichtje heeft 3 kleuren, rood, orange en groen. Waneer hij het in de stopcontact heeft, brand gewoon het rode lichtje. Alleen als hij het wil aanzetten valt alles uit. Geen lichtje, niks mee. De 'motor' gaan ook niet draaien.

Ik zit zelf aan het overspannings sensor te denken. Die in de Wii of in de adapter.

Wat denken jullie?

Szaby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:05:
[...]

Dat reloaden dat lijkt me nog niet echt wat.

En nog hele ladingen screens:

Umbrella Chronicles

RE4 Wii
cool resident evil 4 voor de wii :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor jullie vaak spreken over een component cable.

Ik heb een 4:3 TV, redelijk nieuw nog, heb ik dan ook wat aan die kabel, ga ik er dan op vooruit? Heb hem nu gewoon aangesloten op de kabels die erbij zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:44:

Ik heb een 4:3 TV, redelijk nieuw nog, heb ik dan ook wat aan die kabel, ga ik er dan op vooruit? Heb hem nu gewoon aangesloten op de kabels die erbij zaten.
Je post hoeft echt niet in bold, we lezen hem zo ook wel ;)

Wat je vraag betreft > Heeft je TV component ingangen? Zo ja, dan valt het zeker te verkiezen boven de standaard (composiet) kabel die je bij je Wii of Cube gekregen hebt. Heeft je TV geen component ingangen, maar is hij wel behoorlijk nieuw, dan heeft hij hoogstwaarschijnlijk wel een of meerdere RGB Scart ingangen, hiervoor kan je dus een RGB Scart kabel aanschaffen. Deze zal al beter beeld geven dan de composiet kabel die je nu hebt.

Een beetje info over welke console & TV je hebt had overigens geen kwaad gekund :P Verder kan je de info die je zoekt ook eigenlijk zelf wel vinden lijkt me ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:44:

Meestal zijn componentaansluitingen alleen op HDTV te vinden. Kijk of je deze aansluiting op je TV hebt:Afbeeldingslocatie: http://www.hometheatermag.com/images/archivesart/1105hook.7.jpg

Normaal beschikt een TV ook over minimaal één zgn. SCART-aansluiting.Afbeeldingslocatie: http://images.thgweb.de/2005/11/16/das_grosse_thg_stecker_kompendium/scart-buchsen.jpg
Indien je TV RGB-SCART ondersteund (zou in de handleinding vermeld moeten staan) kun ook een Wii RGB-SCART kabel kopen; beeldkwaliteit is meestal beter dan de standaard kabel (als je TV RGB ondersteund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Maakt voor component toch niet uit of het 4:3 of 16:9 is? Ben niet zo heel erg thuis in die kabelbusiness maar dit dacht ik nog wel te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel al diverse skins te krijgen voor de Wii, daarmee kun je hem iedere kleur of patroon geven die je maar wilt, ook zwart. Bijvoorbeeld: http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,5294.htm maar er zijn er meer, ik heb ook mooiere gezien die nieuwe zwarte knopjes meeleveren. De kans dat er een andere kleur komt zolang er tekorten zijn is erg klein. De kans dat er een tekort aan zwarte consoles komt zodra die beschikbaar zijn is daarintegen erg groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:10:
[...]

Er zijn wel al diverse skins te krijgen voor de Wii, daarmee kun je hem iedere kleur of patroon geven die je maar wilt, ook zwart. Bijvoorbeeld: http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,5294.htm maar er zijn er meer, ik heb ook mooiere gezien die nieuwe zwarte knopjes meeleveren. De kans dat er een andere kleur komt zolang er tekorten zijn is erg klein. De kans dat er een tekort aan zwarte consoles komt zodra die beschikbaar zijn is daarintegen erg groot :)
Dank je wel voor de link, maar stickers e.d. zie ik liever vanaf omdat ik nogal een kluns ben op dat gebied (trillende handen, scheef plakken enzo) en een Wii zwart uit de doos is wel zo makkelijk. Ik kijk de kat nog even uit de boom, maar er is alvast een mooi plekje waar de Wii kn komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al eerder is voorgekomen, maar ik heb de volgende vraag:

Ik heb een wavebird controller gescoord en wil nu samen Mario Kart 64 of Super Probotector op de VC spelen samen met het vrouwtje. Echter dit lukt niet! Zij kan wel me de classic controller spelen, maar ik kan gewoon niks met me wavebird. Klopt dit? Ik zie Nintendo er wel voor aan om nu ons ook te forceren om NOG een classic controller te kopen :( Gelukkig werkt de controller wel met me gamecube games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Staat je Wavebird op hetzelfde kanaal als de wavebird-receiver...?

Verder kun je bij het downloaden in je VC zien welke controllers er ondersteund worden :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de kanalen staan gelijk. Thanx for the tip, ik ga wel ff kijken in de VC of het inderdaad gamecube controller compatibel is. I will be back.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik heb net even gekeken op het winkelkanaal... MarioKart 64 is gewoon compatibel met de gamecubecontroller..

Andere check: begint het ledje op de receiver te branden zodra je een knop indrukt? Zo nee...ff omruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Release Date: 6/25
Price: $29.99

Features:

* Wii-mote Action! – Moving the Wii-mote allows players to aim weapons, slash with the knife, control action sequences and much more.
* Award-winning gameplay –RE4 has won multiple Game of the Year awards.
* Unsurpassed Visuals – Resident Evil 4 features breathtaking 3D graphics and effects!
* Behind the Camera View – Camera follows you from behind and allows for intuitive movement.
* Advanced AI – Enemies use their cunning abilities to team up and attack the player en mass.
* “Separate Ways” – Play as Ada Wong in five new chapters that reveal startling insight into the original storyline!
* Supports true 16:9 widescreen and Dolby Pro Logic II.

Res 4 Wii get!, Ik had het mooi verkeerd.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op zondag 08 april 2007 @ 09:45:
Ik heb net even gekeken op het winkelkanaal... MarioKart 64 is gewoon compatibel met de gamecubecontroller..

Andere check: begint het ledje op de receiver te branden zodra je een knop indrukt? Zo nee...ff omruilen :(
Ja het ledje brandt als de Wavebird actief is, dus als je een knopje indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:00:
[...]

Ja het ledje brandt als de Wavebird actief is, dus als je een knopje indrukt.
Dat weet ik ;)

Nu moet ie nog bij 'Jengelander' goed werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:35:
[...]

De PS2 versie had weer wel anamorf breedbeeld, dus de Gamecube had dat ook aan moeten kunnen.

Ik ga zelf wel waarschijnlijk RE4 opnieuw halen. Je heb in ieder geval een extra episode met een speelduur van 6 uur en er komen misschien nog een aantal Wii exclusieve extra's. Ik hoop alleen dat ze de dithering uit het spel halen.
De PS2 versie heeft dan ook veel minder detail in de levels, textures zijn van een lagere kwaliteit, en de karakters hebben minder polygonen. In de PS2 versie heeft Leon evenveel polygonen als zo'n dropeling uit de GC versie.
according to the makers of the Gamecube Version, the PS2 version has a lower Polygon count, cut back animation detail, lower res textures, longer loading times, and lower quality visuals.
Dus als ze er zoveel hebben "uitgesloopt", dan moet er nog wel ruimte zijn geweest om breedbeeld weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ari3 wenst voor Bio Hazard Wii:
- import van Mercenaries-mode data van GC memory card
- meer Mercenaries locaties en personages
- multiplayer Mercenaries deathmatch via internet of LAN
- alle extra's die ook in de PS2 versie zaten

De Mercenaries-mode was voor mij echt een van de betere features van Bio Hazard 4 op de GC. Echt een brilliante zet om het 2D shooter combo scoring systeem toe te passen op Bio Hazard.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ari3 schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:04:
ari3 wenst voor Bio Hazard Wii:
- import van Mercenaries-mode data van GC memory card
Nog beter: de mogelijkheid om alle save data van RE4 te kunnen importeren. Ik wil graag meteen kunnen beginnen met Separate Ways en niet eerst voor de derde keer het spel hoeven uitspelen.
- meer Mercenaries locaties en personages
- multiplayer Mercenaries deathmatch via internet of LAN
- alle extra's die ook in de PS2 versie zaten

De Mercenaries-mode was voor mij echt een van de betere features van Bio Hazard 4 op de GC. Echt een brilliante zet om het 2D shooter combo scoring toe te passen op Bio Hazard.
De PS2 extra's zijn al bevestigd en er schijnen nog een aantal nieuwe extra's speciaal voor de Wii ontwikkeld te worden. Het zou mij wel erg leuk lijken om locaties en personages uit eerdere RE spellen in de Mercenaries mode te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag...

De wi mote werkt aan de hand van bluetooth, bij mijn telefoon is de aftstand die er mee overbrugt kan worden +/- 10 meter. Maar as ik mijn wii op de tv van mij ouders aanlsluit(lekker grote plasma :P) en wil dan op de bank gaan zitten dan doet de wii mote het neit meer, ga ik ff naar voren dan doet ie het weer, de afstand tussen de tv(met sensorblak dus erop) tot de bank bedraagt ongeveer 4,8 meter. Vind raar dat ie dan niet meer goeddoet. Batterijen zijn volledig opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

ff klooien met de gevoeligheid van de sensorbar, die zal te laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Willybubba schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:19:
ff klooien met de gevoeligheid van de sensorbar, die zal te laag staan.
Of een bank die vol in het (zon)licht staat? Schijnen ook nogal wat problemen mee te zijn geweest.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.