Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181080

Anoniem: 192104 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:16:
[...]

tjah dat wist ik ook zoals ik in mijn post zij .......
maar kan het ook via usb ??
Je kunt natuurlijk zo'n Sd-USB verloopstekkertje kopen.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 20:02
Ik wil opzich wel die startpost openen. Iemand problemen mee? Kan me voorstellen dat men liever een ander persoon heeft die al wat langer meedraait in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
jip_86 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:18:
Ik wil opzich wel die startpost openen. Iemand problemen mee? Kan me voorstellen dat men liever een ander persoon heeft die al wat langer meedraait in dit topic.
Ik denk dat MP dat wel doet, anders laat ie het wel weten ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
MetroidPrime schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:07:
Wat de startpost betreft, van mij mag iemand anders het volgende deel openen. Ik heb er voorlopig de tijd en de zin niet meer voor.
Dat laat hij ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Daarom vraag ik het dus :)

[ Voor 88% gewijzigd door jip_86 op 04-04-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het was ook nog een reactie op mijn post, dat gaat lekker zo... ik wil het wel doen. Dan update ik hem meteen nu of van het weekend met wat info over de games. Of was jij dat ook van plan jip_86? Dan mag jij het ook doen wat mij betreft...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hoedje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:24:
Het was ook nog een reactie op mijn post, dat gaat lekker zo... ik wil het wel doen. Dan update ik hem meteen nu of van het weekend met wat info over de games. Of was jij dat ook van plan jip_86? Dan mag jij het ook doen wat mij betreft...
Ik vind het goed, jij loopt hier al langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 11:13
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar (classic) controllers of nunchuk in omgeving rotterdam, de mediamarkt in het centrum heeft er weer een zooi liggen. Ik heb eindelijk een classic! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54
Volgens IGN is RE: UC meer een Killer 7 stijl FPS dan een on-rails shooter. Dat klinkt al wat positiever dan de berichten van eerder vandaag.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 21:35
Maar volgens bart smit zou hij er eind april moeten zijn.
De vraag is alleen of dit klopt, wat overigens ook voor de release lijst van nintendo geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
En we kunnen verder in het volgende deel: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 82.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.