Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.446 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Deruxian schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:33:
Ik ben van plan om mijn Wii te gaan registreren om de vip-site. Maar is het per se noodzakelijk, met oog op de toekomst als je voor wii sterren wii punten kunt krijgen, om alle gegevens correct in te vullen? Want in de kleine letterstjes lees ik dat ze daarzo in Japan andere 'gewoonten' hebben als het om privégegevens gaat...
Je kan later je info wijzigen dus je kan opzich wel iets fakes invullen. En het transferren van punten zal wel via je wii code gaan dus daar zullen je gegevens wel geeneens voor nodig zijn. Maar waarom wil je persee in Japan reggen dan? of heb je een jap wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 13:39

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 186257 schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:53:
Hoi ik ben voor een lan-party opzoek naar een saved game van DragonballZ Budokai Tenkaichi2
Is er al iemand een beetje ver?

En ja op internet staan nergens europese saved games alleen nog maar NTSC versies oftewel RDBE en ik ben op zoek naar PAL RDBP
Ik heb net metal cooler verslagen. Weet niet of ver genoeg is?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Vanitas schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:27:
[...]

45 euro vind ik wel een goede prijs. Maar ik snap niet waarom ze games niet gewoon echt goedkoop maken. Ik bedoel, PS3 games kosten 70 euro, en gemiddeld kosten games €60. En dat vinden ze het gek dat veel mensen games gaan kopieren.

Maak nou gewoon die games gewoon €30 (of nog beter €20). Voor dat bedrag kunnen ze em makkelijk in de winkel krijgen. Dan koop iedereen de games, en dus zal de omzet stijgen.

En dan komen de winkeliers natuurlijk weer met "ons winstpercentage is zo klein". Tja, maar je verkoopt er ook stukken meer.

Volgens mij (en ik ben natuurlijk geen expert) krijg je zo veel meer winst.
Vergeet niet dat er ook nog zogenaamde 'Copyright-stichtingen' (of hoe ze genoemd worden) een percentage van die 60 euro krijgen dat is juist wat de prijs opdrijft..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De prijzen in de VS zijn meen ik rond de $50,- dollar. Dat moet dan toch ook kunnen?
Never mind, zie dat de games in de VS ook $60,- kosten (bron: DVDBoxoffice)

[ Voor 33% gewijzigd door Deddiekoel op 02-04-2007 20:00 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104

voor de mensen die dit nog intresant vinden heb een mod bedrijf gevonden die je
een chip in je wii bouwt met garantie en wel voor de echte jakhalzen je kunt zo ook
los kopen echt zijn deze chips niet bedoelt om iligale spellen tespelen maar voor andere
dingen maar het kan nartuurlijk wel he !!!

Je weet ook wel dat deze modchips kunnen én zullen misbruikt worden om illigale games te gaan draaien, dus haal ik de links en de uitleg weg, want ook al zou jij er enkel je eigen back-ups op spelen, betekent dat iedereen van goede wil is.

naja ik zit er over na tedenken maar goed :o :+

[ Voor 77% gewijzigd door Fuelke op 02-04-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 23:55
Dat mag hier niet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lees dan is goed zou niet weten waarom dat niet zou mogen dit is bedoelt voor legale doel einden

Zie mijn edit :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 02-04-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Anoniem: 93354 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:40:
[...]

Je kan later je info wijzigen dus je kan opzich wel iets fakes invullen. En het transferren van punten zal wel via je wii code gaan dus daar zullen je gegevens wel geeneens voor nodig zijn. Maar waarom wil je persee in Japan reggen dan? of heb je een jap wii?
Nee:P, er stond op de site in privacy-verklaring dat Japan andere gewoonten had met het omgaan van privacy gegevens dan Europa. Dus vandaar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186257

Razor.Timo schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:52:
[...]

Ik heb net metal cooler verslagen. Weet niet of ver genoeg is?
owjah is goed kan je deze naar mij toe mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 13:39

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 186257 schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:23:
[...]

owjah is goed kan je deze naar mij toe mailen?
Zal hem vanavond op de PC zetten en naar je mailen ;)

Edit: Hoe kan je btw zien welke save file van DBZ is? En je moet wel ff je mail adres geven. DM me maar ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Snippertje op 02-04-2007 22:12 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 16:03

robbydw

live your life

Commentaar op modbreaks kun je met de moderator in kwestie behandelen via Direct Message of e-mail, niet in het topic zelf.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-04-2007 09:34 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 16:03

robbydw

live your life

megamuch schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:56:
...
Overigens heb ik nog ff op marktplaats gekeken voor 2e hands games voor de wii, maar die zijn er toch nog erg weinig. Jammer.
Blijkbaar zijn de games toch zoooo leuk dat kopers ze niet snel weer van de hand doen. Goed teken denk ik dan maar ;)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Vanitas schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:27:
[...]

45 euro vind ik wel een goede prijs. Maar ik snap niet waarom ze games niet gewoon echt goedkoop maken. Ik bedoel, PS3 games kosten 70 euro, en gemiddeld kosten games €60. En dat vinden ze het gek dat veel mensen games gaan kopieren.

Maak nou gewoon die games gewoon €30 (of nog beter €20). Voor dat bedrag kunnen ze em makkelijk in de winkel krijgen. Dan koop iedereen de games, en dus zal de omzet stijgen.

En dan komen de winkeliers natuurlijk weer met "ons winstpercentage is zo klein". Tja, maar je verkoopt er ook stukken meer.

Volgens mij (en ik ben natuurlijk geen expert) krijg je zo veel meer winst.
Weet je wel niet wat het kost om een goede game te maken, 10 miljoen zit je zo aan en dan is het CDtje nog geen eens in de winkel te krijgen. Games zijn ontzettend duur om te maken, vooral de AAA+ titels. Neem bijvoorbeeld Zelda, 3 a 4 jaar ontwikkeltijd ontzettend groot team dat ieder een uurloon verdient. Dat geld moet ergens vandaan komen, je betaald voor de DVD/Disc misschien 2,50 de overige 50 euro is voor de software die op het schijfje staat. Vandaar dat er ook playerschoice reeksen e.d. zijn, oudere games de winst is er uit dus kunnen ze goedkoper worden uitgegeven. Daarnaast betaal je 19% BTW, dus even kort door de bocht 10 euro op een spel van 50. Ik herriner me nog goed dat Nintendo als advies prijs 29,99/34,99 gaf voor DS spellen en toen alle winkelketens doodleuk 49,99 rekenden. Niet zo gek overigens omdat de winstmarge(voor de winkelier) op een spel maar heel klein is.

Daarnaast is het niet eens zoveel duurder geworden hier bijvoorbeeld Dragon Ninja voor de NES in mijn handen(tof spel:P) 229 gulden!, omgerekend 110 euro, dat betaal je lang niet meer tegenwoordig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 02-04-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Anoniem: 192104 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:20:
[...]

lees dan is goed zou niet weten waarom dat niet zou mogen dit is bedoelt voor legale doel einden

[mbr]Zie mijn edit :)[/mbr]
laat me raden ze zetten erbij: "wij zijn tegen het gebruik van illigale spellen, wij leveren deze chips zodat u een backup kopie kan gebruiken" :+

en iedereen denkt natuurlijk cool zeg kan ik al mijn spellen kopieeeren en dan speel ik met de backup, niemand die het in zijn hoofd haalt om illigale spellen te gaan spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Deruxian schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:14:
[...]

Nee:P, er stond op de site in privacy-verklaring dat Japan andere gewoonten had met het omgaan van privacy gegevens dan Europa. Dus vandaar:)
Je registreert toch in Nederland niet in Japan? In japan mag je misschien ook wel 160 op de snelweg maar daar kan ik hier in NL ook niet mee aankomen dus wat hun voor regels hebben boeit geen drol als je hier registreert lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Heb even Orb geprobeerd (www.orb.com).

Is op zich wel een leuk progje om media te streamen naar je Wii toe mbv Opera. Alleen voor de videokwaliteit hoef je het niet te doen. Die vind ik zelf niet echt fantastisch. Heb even een anime-tje gedraaid, kon niet eens de ondertiteling lezen. Voor MP3s en foto's is het best te doen.

Je moet ook wel een beetje snelle PC hebben om videos te streamen (misschien dat mijn PC traag is en zo de kwaliteit wat achter blijft), beetje recente PC is wel okay hoor. Ik heb nog een AMD Athlon 1900+ met een Voodoo3 3000 kaartje :z

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 13:11
Verkoop kan via Vraag & Aanbod op de frontpage

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-04-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-05 16:39

Richard

Kuru Kuru Kururin

Even een schopje van mijn 2 GameCube vraagjes omdat die door de 1 Aprilgrap discussie in het niets belandde:

vraagje 1 van 1 april:
Ik zou graag wat nudies willen hebben van de "Panasonic Q". Op de frontpage heeft er "lang geleden" :) een mooi stuk gestaan over nudies van de cube:

nieuws: Nintendo's GameCube nudies

Ik zou graag eens wat foto's op mijn HDD hebben staan van "Q" "naaktfoto's" Via google zoeken gaat dat nog niet zo makkelijk. Misschien ari3 of Captain N die een Japanese search voor mij uit kunnen voeren?

vraagje 1 van 2 april jaja, 15min te vroeg gekickt:

Is het normaal dat je met een NTSC-J Cube glitches krijgt met PAL Games d.m.v. gebruik freeloader?

Mijn huidige setup is met composite.

verder heb ik de 3 verschillende bootmethodes beschreven in de FreeLoader handleiding opgevolgt. Alles is even brak zegmaar.

Super Mario Sunshine is de game welke ik gebruik.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Amerikaanse VC-spellen 2 April
  • Star Fox 64 - Nintendo 64
  • Teenage Mutant Ninja Turtles - NES
  • Dragon's Curse - TurboGrafx-16
Bron

Hoe is Star Fox ivm de SNES versie?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er iemand toevallig wat verder dan metal cooler= en die mij deze kan mailen heb momenteel niet erg veel tijd om te gamen gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 104593 schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:30:
[...]

Weet je wel niet wat het kost om een goede game te maken, 10 miljoen zit je zo aan en dan is het CDtje nog geen eens in de winkel te krijgen. Games zijn ontzettend duur om te maken, vooral de AAA+ titels. Neem bijvoorbeeld Zelda, 3 a 4 jaar ontwikkeltijd ontzettend groot team dat ieder een uurloon verdient. Dat geld moet ergens vandaan komen, je betaald voor de DVD/Disc misschien 2,50 de overige 50 euro is voor de software die op het schijfje staat. Vandaar dat er ook playerschoice reeksen e.d. zijn, oudere games de winst is er uit dus kunnen ze goedkoper worden uitgegeven. Daarnaast betaal je 19% BTW, dus even kort door de bocht 10 euro op een spel van 50. Ik herriner me nog goed dat Nintendo als advies prijs 29,99/34,99 gaf voor DS spellen en toen alle winkelketens doodleuk 49,99 rekenden. Niet zo gek overigens omdat de winstmarge(voor de winkelier) op een spel maar heel klein is.

Daarnaast is het niet eens zoveel duurder geworden hier bijvoorbeeld Dragon Ninja voor de NES in mijn handen(tof spel:P) 229 gulden!, omgerekend 110 euro, dat betaal je lang niet meer tegenwoordig :)
Een van de voordelen van de Wii is dat het een stuk goedkoper zou moeten zijn om er voor te ontwikkelen. Dit komt oa doordat het een doorontwikkeling is van de Cube API. Ik meen dat Wii kosten 25% van de X360 en PS3 kosten zijn (5m tov van 20m).
Zeker met de games die nu uitkomen (veel ports) zouden de prijzen echt wel naar 50eu moeten kunnen, zelfs voor Zelda (hoewel die wel gewoon 60eu waard is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:05:
[...]

Onderhand heb ik Perfect Cell verslagen, alleen geen id hoe ik een save kan overbrengen op mijn PC :P
Kan je deze naar mij mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zet hem op Wiisave.com, dan kunnen we er allemaal van genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23

The_DoubleU

Tweaker in München

Voor de mensen die SSX Blur helemaal te gek vinden.
Je kan die muziek nu kopen op eMusic
http://www.emusic.com/album/11006/11006096.html

En de muziek is gemaakt door Junkie XL, zo leer je nog eens wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 104593 schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:30:
[...]

Ja ik weet dat games duur zijn om te maken, maar mijn punt is ook juist om meer afzet te maken. Hoe meer games je afzet, hoe meer winst je kan maken. Nu is het gewoon zo dat games voor heel veel mensen gewoon te duur zijn. En dan is ineens een kopietje toch wel heel handig.

Als je dan games goedkoop maakt dan grijpen de mensen niet meer zo snel terug naar illegale kopieen. Dan mag het winst percentage per verkochte game wel lager zijn, maar als je er 3 of 4x zoveel verkoopt dan maakt dat ook niet meer uit. De kosten van het maken van de game zijn al gemaakt. Die moet je er dan ook nog wel uit kunnen krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Vanitas op 03-04-2007 11:25 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas0mniia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:18
25 mei eindelijk online gamen op de Wii _/-\o_ , zie: www.nintendo.nl
Passeer je tegenstanders met stijlvolle acties - en als dat niet lukt kun je ze altijd nog ondersteboven knallen met een welgemikt projectiel! Het bijzonder competitieve Mario Strikers: Charged Football is altijd goed voor een pot zinderende voetbalspanning, tegen de computer, tegen vrienden en tegen spelers van over de hele wereld via de Nintendo Wi-Fi Connection. De aftrap voor Europese Wii-bezitters zal plaatsvinden op 25 mei 2007.

Nintendo heeft de populairste sport ter wereld nóg leuker gemaakt door de scheidsrechter uit het spel te verwijderen en een heleboel Nintendo-helden toe te voegen. Voor nog snellere actie en hogere eindscores wordt met twee teams van elk vijf spelers tegen elkaar gestreden. De innovatieve Wii-afstandsbediening zorgt voor ultieme controle, waarbij bepaalde bewegingen van de speler direct worden vertaald naar acties op het veld.

Net als in de voorganger wordt de actie in Mario Strikers: Charged Football gedomineerd door de aanvoerder van elk team. Deze sterspelers beschikken over unieke eigenschappen en vaardigheden, waardoor ze een zwaar stempel drukken op het verloop en de uitslag van een wedstrijd. Elke aanvoerder beschikt over een unieke supervaardigheid die gebruikt kan worden om tegenstanders af te troeven. Mario kan bijvoorbeeld groeien tot reusachtige proporties om zijn vijanden in de grond te stampen, terwijl Peach een fotocamera kan gebruiken om de complete tegenpartij te bevriezen. Tegen tactisch gebruik van deze supervaardigheden is zelfs de meest robuuste verdediging niet bestand! Daarbij kunnen spelers drie hulpjes kiezen (uit een totaal van acht) die elk ook weer over unieke kenmerken beschikken. Hierdoor is het tactisch samenstellen van een team al een uitdaging op zich!

De Wii-afstandsbediening voegt een dynamisch nieuw element toe aan Mario Strikers: Charged Football, waarbij instinctieve fysieke bewegingen worden vertaald naar knallende acties op het veld. De basisbewegingen en schoten worden op de gebruikelijke manier gemaakt met de richtingsstick en knoppen van de Nunchuk en Wii-afstandsbediening, terwijl de speler de Wii-afstandsbediening kan schudden om een tegenstander opzij te beuken. Als zijn doelman wordt belaagd met een MegaStrike, kan de speler de Wii-afstandsbediening op het scherm richten om de handen van de keeper te besturen en de inkomende ballen weg te stoten.

In Mario Strikers: Charged Football is de scheidsrechter buiten spel gezet, inclusief de spelregels. Spelers die onderuit worden geschoffeld krijgen wel de kans om zich te wreken met speciale voorwerpen, waaronder rode stekelschilden die iedereen omver kegelen en Chain Chomps die happend en springend grote gaten slaan in de verdediging van de tegenstander.

Mario Strikers: Charged Football kent tal van spelvarianten, waaronder diverse mogelijkheden om met twee tot vier spelers (verdeeld over twee teams) tegen elkaar te spelen. Daarnaast kunnen spelers gebruik maken van de Nintendo Wi-Fi Connection om tegen spelers van over de hele wereld te strijden! Spelers kunnen kiezen voor de Ranked Mode om steeds hoger in een klassement te stijgen of de Unranked Mode om snel een beschikbare vriend van de vriendenlijst te kiezen en er direct tegen te spelen.

Het voornaamste speltype is Road to the Striker Cup. Hierin moeten spelers het opnemen tegen steeds sterkere tegenstanders om te strijden voor drie verschillende bekers. De Domination Mode is uitermate geschikt voor een snel potje voetbal of een serie wedstrijden onder voorwaarden die spelers helemaal zelf kunnen kiezen, inclusief stadion en cheats. Dankzij het diepgravende hoofdspel en een hele hoop extra mogelijkheden kunnen spelers vrijwel eindeloos blijven genieten van de knallende actie in Mario Strikers: Charged Football. De actie krijgt een extra dimensie door de rol van maar liefst zeventien stadions met elk hun eigen speciale kenmerken en invloed op het spelverloop. Zowel beginners als veteranen zullen hard moeten oefenen om de elementen van de lastigere stadions te kunnen bedwingen.

Met de bijzondere besturing, online-multiplayermogelijkheden en superheftige actie zal Mario Strikers Charged zeker scoren bij Wii-bezitters. De Europese lancering vindt plaats op 25 mei 2007 en de verwachte verkoopprijs is ongeveer 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 20:51

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Icelus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:57:
Amerikaanse VC-spellen 2 April
  • Star Fox 64 - Nintendo 64
  • Teenage Mutant Ninja Turtles - NES
  • Dragon's Curse - TurboGrafx-16
Bron

Hoe is Star Fox ivm de SNES versie?
Ik vond Starfox 64 eigenlijk vet goed. Een hoop Starfox fans vonden de Tank en Sub missies lam, maar vooralde tank missies vond ik ook gewoon wel cool.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09

Smoonshine

Feyenoord!!

Vanitas schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:21:
[...]

Ja ik weet dat games duur zijn om te maken, maar mijn punt is ook juist om meer afzet te maken. Hoe meer games je afzet, hoe meer winst je kan maken. Nu is het gewoon zo dat games voor heel veel mensen gewoon te duur zijn. En dan is ineens een kopietje toch wel heel handig.

Als je dan games goedkoop maakt dan grijpen de mensen niet meer zo snel terug naar illegale kopieen. Dan mag het winst percentage per verkochte game wel lager zijn, maar als je er 3 of 4x zoveel verkoopt dan maakt dat ook niet meer uit. De kosten van het maken van de game zijn al gemaakt. Die moet je er dan ook nog wel uit kunnen krijgen.
De meeste mensen die nu kopiëren zullen dat ook doen, wanneer spellen voor 30,- over de toonbank gaan. Reken maar dat EA enz wel onderzoek hebben gedaan naar verkopen * opbrengst en dat de prijzen op die manier zijn bepaald.

Wat ik wel vind is dat er meer verschil moet komen in games prijzen. De wat minder goede/uitgebreide games kunnen best voor 20 euro minder verkocht worden. Ook de vaste jaarlijkse franchises als Fifa kunnen makkelijk voor wat minder over de toonbank. Aan de andere kant verkoopt Fifa zo goed, dat EA wel gek zou zijn om daar de prijzen van te verlagen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Richard schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:18:
Even een schopje van mijn 2 GameCube vraagjes omdat die door de 1 Aprilgrap discussie in het niets belandde:

vraagje 1 van 1 april:
Ik zou graag wat nudies willen hebben van de "Panasonic Q". Op de frontpage heeft er "lang geleden" :) een mooi stuk gestaan over nudies van de cube:

nieuws: Nintendo's GameCube nudies

Ik zou graag eens wat foto's op mijn HDD hebben staan van "Q" "naaktfoto's" Via google zoeken gaat dat nog niet zo makkelijk. Misschien ari3 of Captain N die een Japanese search voor mij uit kunnen voeren?

vraagje 1 van 2 april jaja, 15min te vroeg gekickt:

Is het normaal dat je met een NTSC-J Cube glitches krijgt met PAL Games d.m.v. gebruik freeloader?

Mijn huidige setup is met composite.

verder heb ik de 3 verschillende bootmethodes beschreven in de FreeLoader handleiding opgevolgt. Alles is even brak zegmaar.

Super Mario Sunshine is de game welke ik gebruik.
Eindelijk weer eens wat GameCube vragen ;)

ad 1) Ik weet dat de qoob chip in een Panasonic Q werkt, misschien kan je installatiefoto's vinden op modchip sites of een combinatie van de termen in google proberen?

ad 2) Voor zover ik weet zijn er geen glitches in import-spellen, het is wel zo dat als je sommige Japanse spellen op een niet-Japanse cube speelt de karakters onjuist worden afgebeeld (zoals bijvoorbeeld bij Kururin Squash het geval is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Bas0mniia schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:19:
[...]
Verrassend nieuws. Pokemon zou toch de eerste online game worden. Ik ben benieuwd, heb goede dingen over Mario Football gehoord en als hij online gaat ben ik er wel bij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:24

[...]
Yes! Yes! Yes! Mijn dag is gemaakt. Ik heb er de laatste tijd geen geheim van gemaakt dat ik echt zit te wachten op zo'n spel. Het is leuk dat we in Europa ook eens iets "als eerste" krijgen. Daarnaast is het spel ook nog eens erg prettig geprijst, maar 50 euro!

Ik ben wel heel benieuwd hoe de online multiplayer mogelijkheden zullen zijn.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 13-05 16:42
iemand omgeving brussel nog een classic controller / nunchuck gespot?

heb al fnac, mediamarkt, top1toys, dreamland gedaan maar helaas niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-05 11:57

[...]
Man, kan niet wachten!!.. Lijkt mij zeer leuk om dit spel online te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146182

vorderingen TGF:

Little Italy: Corleone
Brooklyn: Corleone

New Jersey bijna, Stracci's gaan vanavond van de kaart verdwijnen

HK en MT beiden voor driekwart..

Tattaglia: Eliminated (kreeg ik netjes een melding van en bulten respect, heb compound gepakt, alle fronts + rackets, warehouse, hub etc en solozzo's 4 drug dingesen)

qua missies op 55%

Is echt erg verslavend: nog een zaakje, nog een zaakje, nog één dan... zeer goede titel ondanks dat het grafisch niet heel bijzonder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206149

Toch hoop ik nog op een onlineoptie voor de VCgames. Gewoon 1 kanaal waarin je een game kunt opzetten en met andere kunt spelen zoals Mario Kart. Want dit vind ik het grote gemist wat Nintendo heeft sinds de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
25 mei eindelijk online gamen op de Wii _/-\o_
Eindelijk online! Waarschijnlijk krijgen wij hem als eerste omdat Europa het meest op voetbal georienteerde werelddeel is. Nou heb ik nog nooit een mario strikers spel gespeeld, maar op filmpjes vond ik het eigenlijk er nogal lelijk en chaotisch uitzien, is het spel de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04 19:32
ik las pas iets over de sterren van vipnintendo.com dat je ze later kon inruilen voor WII points.
Is dit nu echt zo? Of komt het eraan, de discussie viel namelijk ineens dood

ik heb namelijk meer dan 2000 sterretjes, dus als ik ze kan inruilen voor iets van WII points zou dat erg fijn zijn, want op een exclusieve mario wallpaper voor me telefoon of zoiets dergelijks zit ik toch niet echt te wachten :)

Heb WII nu 2 dagen, echt super, WII sports vooral het boxen is echt lache en het golven en heb ook Wario Smooth Moves en dat spel is echt te belachelijk voor woorden, maar wel erg fun :)

Tis alleen nu dat ik ook graag een echt spel wil kopen maar zit nog wat te twijfelen tussen Godfather, DBZ (alhoewel ik niets met DBZ heb) en Blur.
Iemand nog suggesties? Schietspellen lijken me ook echt ruig om op de WII te doen met die controls, maar over Redstel, Call of Duty 3 en MoH Vanguard hoor ik nu niet super positieve dingen, alleen af en toe dat het wel redelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

PhrancK schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:47:
ik las pas iets over de sterren van vipnintendo.com dat je ze later kon inruilen voor WII points.
Daarom viel die dood denk ik dan maar.
er is verder weinig over bekend over hoe en wanneer of als het zelfs nog doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:45:
[...]

Eindelijk online! Waarschijnlijk krijgen wij hem als eerste omdat Europa het meest op voetbal georienteerde werelddeel is. Nou heb ik nog nooit een mario strikers spel gespeeld, maar op filmpjes vond ik het eigenlijk er nogal lelijk en chaotisch uitzien, is het spel de moeite waard?
Het eerste deel was geniaal als multiplayer spel en dit deel wordt alleen maar beter. Meer opties qua teams (meer captains, meer sidekicks), meer stadia (met eigen features) en... online. Het eerste deel kwam ook als eerste in Europa en verkocht heel erg goed, dus is het niet zo gek.

ik heb namelijk meer dan 2000 sterretjes, dus als ik ze kan inruilen voor iets van WII points zou dat erg fijn zijn, want op een exclusieve mario wallpaper voor me telefoon of zoiets dergelijks zit ik toch niet echt te wachten :)
Er staat op de site dat het "binnenkort" mogelijk wordt. Er is verder niets bekend over wanneer het mogelijk is en wat de omruilratio zal worden (er zijn alleen geruchten). Nintendo is er wel mee bezig, want in de UK stonden Wii punten al te koop in de sterrencatalogus, maar dat bleek een test te zijn, die bezoekers (nog) niet mochten zien.
Heb WII nu 2 dagen, echt super, WII sports vooral het boxen is echt lache en het golven en heb ook Wario Smooth Moves en dat spel is echt te belachelijk voor woorden, maar wel erg fun :)

Tis alleen nu dat ik ook graag een echt spel wil kopen maar zit nog wat te twijfelen tussen Godfather, DBZ (alhoewel ik niets met DBZ heb) en Blur.
Iemand nog suggesties? Schietspellen lijken me ook echt ruig om op de WII te doen met die controls, maar over Redstel, Call of Duty 3 en MoH Vanguard hoor ik nu niet super positieve dingen, alleen af en toe dat het wel redelijk is
Ik vind zelf Blur helemaal te gek. Ik heb het spel nu al een behoorlijke tijd en ik vind het alleen maar leuker worden. Maar over DBZ en the Godfather zijn ook veel goede dingen te lezen. Je zou ook bijv. Red Steel voor een zacht prijsje op marktplaats kunnen kopen. Het is zeker een leuk spel!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Als je een echt spel zoekt ga je voor Zelda neem ik aan ;-) Als die klaar is mag je gaan nadenken over eventuele andere games. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik zie bij sommige webshops dat heatseaker ook uit is. Is er iemand die em al gespeeld heeft? Is et wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:09

Smoonshine

Feyenoord!!

Deddiekoel schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:01:
[...]

Verrassend nieuws. Pokemon zou toch de eerste online game worden. Ik ben benieuwd, heb goede dingen over Mario Football gehoord en als hij online gaat ben ik er wel bij denk ik.
Om even het geluk te temperen. Er staat nergens dat je vanaf 25 mei ook online kunt. Voor hetzelfde geld duurt het nog 2 maand, voordat de servers online gaan. Dat zou overigens wel een rare keus zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

[...]
Er is nog geen duidelijkheid over wat de exchange rate is van sterren naar Wii punten. Maar waarschijnlijk komt het wel, aangezien de Duitse (geloof ik) Nintendosite kort deze service aanbod (daarna weer weggehaald).

Het spel wat de meeste Wii bezitters erbij hebben gekocht zal waarschijnlijk Zelda: Twilight Princess zijn. Als je deze nog niet hebt, zou ik deze zeker aanraden. DBZ schijnt ook bijzonder vermakelijk te zijn, zelfs voor degene die niks met DBZ hebben. Zowel DBZ en Blur hebben wel enige leercurve, dus makkelijk in stappen moet je niet verwachten. Godfather lijkt me een veilige keuze, aangezien dit wel meer mensen aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik denk dat DBZ toch wel meer fun is als je de serie een btje kent, de herkenbaarheid is gewoon tof...denk dat je anders beter voor Blur kunt gaan of wachten op mortal kombat als je per se een vechtspel wilt.

Heatseeker schijnt trouwens wel redelijk aardig te zijn volgensde review op http://wii.ign.com/articles/776/776126p1.html

Trouwens ik heb het idee dat de scores voor Medal of Honor een btje erg laag zijn...het zal vast heel erg basic en standaard zijn, maar een 4 die sommige websites geven zijn wel erge onzin. Denk dat een 6je meer op zijn plaats is.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:02:
[...]
Om even het geluk te temperen. Er staat nergens dat je vanaf 25 mei ook online kunt. Voor hetzelfde geld duurt het nog 2 maand, voordat de servers online gaan. Dat zou overigens wel een rare keus zijn.
Het staat toch gewoon in het persbericht :P:
Het bijzonder competitieve Mario Strikers: Charged Football is altijd goed voor een pot zinderende voetbalspanning, tegen de computer, tegen vrienden en tegen spelers van over de hele wereld via de Nintendo Wi-Fi Connection. De aftrap voor Europese Wii-bezitters zal plaatsvinden op 25 mei 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Hoedje schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:18:
[...]
Het staat toch gewoon in het persbericht :P:
[...]
Het spel komt dan wel 25 mei uit en deze ondersteunt online play, maar er staat niet (expliciet) dat de online mogelijkheden ook dan meteen beschikbaar zijn. Daar doelde hij op.
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:14:
Heatseeker schijnt trouwens wel redelijk aardig te zijn volgensde review op http://wii.ign.com/articles/776/776126p1.html
Uit die review:
Graphics
Rather like a swan, Heatseeker is graceful in the sky but can be bit nasty on the ground.
:9

[ Voor 30% gewijzigd door Vincent7 op 03-04-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

had deze vraag naar Nintendo gestuurd ivm mijn problemen om Goemon te spelen:

Hallo,
Ik heb vandaag het spel "the legend of the mystical ninja" gedownload via
de virtual console, maar ik kan het niet spelen. Wanneer ik het spel wil
starten krijg ik enkel een groen scherm te zien. De achtergrondmuziek kan
ik wel horen. Hoe kan dit opgelost worden?

Vervolgens nog laten weten dat ik de componentkabel gebruik. Dit kwam er als antwoord:
Dit is een gekend probleem. Er wordt bij Nintendo druk gewerkt aan een software update om dit probleem op te lossen zodoende u ten volle van uw VC spelletjes kan genieten. Helaas kunnen we u op dit ogenblik niet zeggen wanneer deze software update beschikbaar zal zijn. Wij raden u in afwachting hiervan aan om ondertussen gebruik te maken van de meegeleverde AV kabel.

Ergens wel zonde dat ze in dezelfde val als sony trappen (probeer maar eens een ps1 game te spelen op je ps2 met component), maar ze proberen er dan toch iets te doen. Ik hoop echt wel dat die patch er zeer snel komt, want mystical ninja is een game naarwaar ik uitkeek vanaf het moment dat ik een Wii in men bezit had ;(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 146182 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:36:
vorderingen TGF:

Little Italy: Corleone
Brooklyn: Corleone

New Jersey bijna, Stracci's gaan vanavond van de kaart verdwijnen

HK en MT beiden voor driekwart..

Tattaglia: Eliminated (kreeg ik netjes een melding van en bulten respect, heb compound gepakt, alle fronts + rackets, warehouse, hub etc en solozzo's 4 drug dingesen)

qua missies op 55%

Is echt erg verslavend: nog een zaakje, nog een zaakje, nog één dan... zeer goede titel ondanks dat het grafisch niet heel bijzonder is...
GRMBL, volgens mij heb ik echt alle Tattaglia zaken over genomen, de kaart is iig clean. Volgens mij is het ook zo dat als het racket niet is overgenomen het schildje niet verandert.
Als zo'n familie "weg gewerkt" is krijg je die lui dan ook nergens meer te zien? Zoals bij black market merchants of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:57:
[...]

GRMBL, (....) Zoals bij black market merchants of zo?
Je ziet ze nog wel lopen, je hebt ook de capo's en de Don nog niet afgeschoten. Dat zijn ofwel missie-doelen, ofwel huurmoordcontracten. Je komt dus nog wel tattaglia's tegen.

Wat je het beste kunt doen als je wilt weten of je alles hebt, is de map te voorschijn halen, op Z drukken (points of interest) en dan naar rechts totdat je de eigendommen van de tattaglia's in beeld krijgt. Staat daar niets meer, dan is het klaar. Misschien heb je in een zaak de eigenaar gemold? dan staat er namelijk alleen een hamertje op de kaart totdat de zaak weer heropend wordt... (op de naam van de zaak op a drukken geeft info over wanneer de boel heropend wordt) in de points of interest-lijst van de T's staan die zaken nog wel, dus moet je dat ff bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Ik heb ook The Godfather en ik heb zelfs Zelda ervoor aan de kant geschoven, wat een heeeerlijk verslavend spel :P Ik ben nu bezig met wat missies voor de familie en ben nu associate geworden. Dit is wel makkelijk om warehouses in te nemen. Ben nu bezig Little Italy schoon te vegen, de taggiatelli's te "icen" en voor de afwisseling wat hits doen en favors. Erg leuk spel en kan niet wachten op scarface :) Ik hoop dat GTA ook onze kant uitkomt. Het lijkt mij dat als Rockstar de control wat aanpast ze zo de GTA trilogy en San Andreas naar de Wii kunnen porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TGF is idd heerlijk. Ik ben nu met name de hits aan het doen (ben al underboss). Ik heb ook alle lvl 3 wapens en dat is wel heel erg lekker. Veel kogels, lekker sterk en preciezer. Dus ik kan bijna in mijn eentje compounds overnemen (al moet je dan wel heel voorzichtig zijn).
Ik kijk ook uit naar Scarface hierdoor. Aangezien ik GTA op de PC al heb gespeeld hoop wel op een nieuwe game en geen ports, hoewel een "stories" trilogie misschien nog wel leuk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 11:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind het ook fantastisch. Ik kan me echt uren vermaken met rondrijden en een beetje hits enzo doen.

Die compounds, wanneer kan ik die gaan doen? Is dat een aparte missie of kan ik doe gewoon wanneer ik wil gaan aanpakken?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Willybubba schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:46:
Ik vind het ook fantastisch. Ik kan me echt uren vermaken met rondrijden en een beetje hits enzo doen.

Die compounds, wanneer kan ik die gaan doen? Is dat een aparte missie of kan ik doe gewoon wanneer ik wil gaan aanpakken?
Compounds kun je altijd doen, maar
spoiler:
als underboss krijg je op een gegeven moment het pakken van de 4 compounds als objective

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Schweino schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:29:
[...]

Eindelijk weer eens wat GameCube vragen ;)

ad 1) Ik weet dat de qoob chip in een Panasonic Q werkt, misschien kan je installatiefoto's vinden op modchip sites of een combinatie van de termen in google proberen?

ad 2) Voor zover ik weet zijn er geen glitches in import-spellen, het is wel zo dat als je sommige Japanse spellen op een niet-Japanse cube speelt de karakters onjuist worden afgebeeld (zoals bijvoorbeeld bij Kururin Squash het geval is).
1) Ik had al gezocht in de modchip-scene; alleen voel ik me daar niet zo thuis omdat ik er eigenlijk (fel) tegen ben. Je komt daar verder geen Panasonic Q plaatjes tegen van het binnenwerk.

Ik heb wel een guide gevonden voor het NTSC-U / NTSC-J regio-unlocken d.m.v. een soldertip of schakelaar alleen die fotos zijn echt zeer bagger gemaakt met een mobiele telefoon. Verder ben ik ook niet op zoek naar plaatjes met dikke nummers erbij waar je wat moet solderen maar gewoon nette hi-resplaatjes zoals die hier eerder op de Frontpage hebben gestaan in eerder vermelde link.

plaatjes van het GC-bordje, DVD-bordje, DVD drive + aansluitingen, analoge en digitale uitgangen aan de achterzijde enz. enz. enz.

2) Misschien heb ik de niet de juiste woordkeuze met "glitches". Ik heb even speciaal een foto getrokken:

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/6343/img4127xr7.jpg

Ik bedoel dus het schaakbordeffect wat duidelijk linksonder bij de ster zichtbaar is. Het is dus in het gehele spel. (Er lijkt wel een waas naast te lopen; als iemand de exacte benaming hiervan weet dan verneem ik dat natuurlijk ook graag). De problemen met Japanse caracters op bijvoorbeeld een PAL cube zijn mij bekend. Maar het gaat in dit geval dus om een NTSC-J cube met PAL games.

Edit: Inmiddels ook met een ander spel geprobeerd: MarioParty 7; wederom hetzelfde probleem:

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/1386/img4129sx8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/4073/img4132vh5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Richard op 03-04-2007 18:08 . Reden: zie edit-tags ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Laatst online: 01-04-2024
Dit had ik ook op m'n vorige tv als ik m'n wii op 60hz zette met de standaard composiet kabel die bij de wii zat... met RGB scart was het helemaal weg overigens...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Labman schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:47:
Dit had ik ook op m'n vorige tv als ik m'n wii op 60hz zette met de standaard composiet kabel die bij de wii zat... met RGB scart was het helemaal weg overigens...
Mmm, Okay. Het blijkt dus inderdaad aan het signaal te liggen wat we uiteraard al dachten. Een andere TV is eigenlijk geen optie en RGB ook niet aangezien dat géén standaard output is van een NTSC Cube. Misschien dan toch maareens de NTSC GameCube RGB Cablemod uitvoeren. Ik heb hier nog wel ergens een D-terminal kabel slingeren die ooit voor die mod bedoeld was.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Laatst online: 01-04-2024
Dat ziet er niet heel erg ingewikkeld uit.. ik zou het gewoon proberen! ben benieuwd of het lukt en of het probleem daarmee opgelost is...!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Labman schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:08:
Dat ziet er niet heel erg ingewikkeld uit.. ik zou het gewoon proberen! ben benieuwd of het lukt en of het probleem daarmee opgelost is...!
Aan de scartzijde zal er inderdaad geen probleem ontstaan; aan de D-Terminal stekker (met die chip) moet je natuurlijk wel even goed opletten dat je daar niets laat fikken. Die kabels kosten werkelijk een vermogen omdat er nogal wat vraag naar is vanwege dit soort NTSC-RGB mods. Je kunt uiteraard ook een GameCube Component cable pakken; maar die zijn nog duurder; en komen net een draadje te kort waar je je "switching voltage" overheen kan laten lopen zodat je TV automatisch schakelt wanneer je je Cube aanzet.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
:(

[ Voor 99% gewijzigd door PhrancK op 04-04-2007 00:34 . Reden: Gr schrijf van een mob tel lukt allemaal niet dus nm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:29
PhrancK schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:29:
[...]

Zelda natuurlijk al uit gespeeld op gc als echte nintendo fan ;)
Wat heeft Zelda op de Gamecube met Heatseeker op de Wii te maken?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 146182 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:12:
[...]
Je ziet ze nog wel lopen, je hebt ook de capo's en de Don nog niet afgeschoten. Dat zijn ofwel missie-doelen, ofwel huurmoordcontracten. Je komt dus nog wel tattaglia's tegen.

Wat je het beste kunt doen als je wilt weten of je alles hebt, is de map te voorschijn halen, op Z drukken (points of interest) en dan naar rechts totdat je de eigendommen van de tattaglia's in beeld krijgt. Staat daar niets meer, dan is het klaar. Misschien heb je in een zaak de eigenaar gemold? dan staat er namelijk alleen een hamertje op de kaart totdat de zaak weer heropend wordt... (op de naam van de zaak op a drukken geeft info over wanneer de boel heropend wordt) in de points of interest-lijst van de T's staan die zaken nog wel, dus moet je dat ff bekijken.
Ik heb ondertussen de hele family tree ook al uigemoord. Maar die map tip is een hele goeie, helemaal vergeten. Ga ik vanavond eens doen. Ik erger me helemaal kapot aan die Tattaglia lui. Stracci is de volgende trouwens (hun compound heb ik al).

Sinds ik trouwens stand-by internet uit heb gezet (Wiiconnect24 staat nog wel aan, maar standby lampje is wel rood) heb ik ook geen last meer van het probleem dat de Wii in standby toch een zwart beeld geeft. Pas als er wat regelmatiger berichten komen etc gaat stanby internet weer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181080

mensen die nog een Classic Controller zoeken, bij de Nedgame in Groningen hebben ze gewoon een voorraadje liggen! Ik was zowat alle zaken in Groningen af geweest. Ik dacht dat ze toch wel als eerst verkocht zouden zijn bij de speciaalzaken.....
Gisteren Mario 64 gespeeld, ik was nooit zo'n Mariofan maar dit is wel erg leuk! Zeker de investering waard!
Toch mooi om te zien wat er anno 1996 al mogelijk was op een cartridge machine 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Anoniem: 181080 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:06:
Toch mooi om te zien wat er anno 1996 al mogelijk was op een cartridge machine 8)
Een cartridge is in veel opzichten veel beter dan een CD/DVD achtige media:

- Slijtvast over langere periode (dingen van 20 jaar geleden moeten misschien even gepoetst maar doen het nog prima, een CD van 20 jaar zie ik het niet mee gebeuren)

- Amper slijtage tijdens het gebruik (Of je het nu 1x speelt of 10000x maakt niets uit)

- Veel sneller (Door het gebruik van extreem snel ROM geheugen (vergeleken met CD/DVD) heb je nooit last van wachttijden)

- Mogelijkheid voor de fabrikant om extra functies in te bouwen (denk aan extra co-processor, een cmos chip zodat de tijd doorloopt, een bewegingsdetector zoals in sommige DS spellen etc)

- Random access ipv bursts zoals bij CD/DVD

En zo zijn er wel meer voordelen te noemen.

Enig nadeel is dat het nogal prijzig is vergeleken met CD/DVD, vooral aangezien spellen tegenwoordig enorm groot zijn. Een 8GB stukje flash geheugen is behoorlijk duur vergeleken met een DVD, tel daar kosten voor de behuizing ed bij op.

Daarnaast zijn ze vaak vrij bulky waardoor het niet zo stijlvol te integreren is zoals bij de Wii.

Maar toch heel wat beter als die stomme DVD'tjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:28
Anoniem: 178962 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:43:
- Slijtvast over langere periode (dingen van 20 jaar geleden moeten misschien even gepoetst maar doen het nog prima, een CD van 20 jaar zie ik het niet mee gebeuren)
Dan moet je toch wel onderscheid maken tussen geperste CD's uit de fabriek, of zelf in een CD-brander gebrande CD's. Heb bv. gebrande CD's met Divx films van 5-8 jaar oud wel eens naar PC proberen te kopieren en kreeg bij veel daarvan leesfouten. Gekochte audio CD's van 15-20 jaar oud spelen nog prima zonder fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 178962 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:43:
[...]

Een cartridge is in veel opzichten veel beter dan een CD/DVD achtige media:

- Amper slijtage tijdens het gebruik (Of je het nu 1x speelt of 10000x maakt niets uit)

- Veel sneller (Door het gebruik van extreem snel ROM geheugen (vergeleken met CD/DVD) heb je nooit last van wachttijden)

- Mogelijkheid voor de fabrikant om extra functies in te bouwen (denk aan extra co-processor, een cmos chip zodat de tijd doorloopt, een bewegingsdetector zoals in sommige DS spellen etc)

- Random access ipv bursts zoals bij CD/DVD

En zo zijn er wel meer voordelen te noemen.

Enig nadeel is dat het nogal prijzig is vergeleken met CD/DVD, vooral aangezien spellen tegenwoordig enorm groot zijn. Een 8GB stukje flash geheugen is behoorlijk duur vergeleken met een DVD, tel daar kosten voor de behuizing ed bij op.

Daarnaast zijn ze vaak vrij bulky waardoor het niet zo stijlvol te integreren is zoals bij de Wii.

Maar toch heel wat beter als die stomme DVD'tjes :Y)
Cartridges waren wel cool.
Ik bedenk me nu opeens waarom er momenteel nog steeds direct van disc wordt gelezen. Volgens mij is het best te doen om 8 Gb (grootte van een DVD) aan snel geheugen (sneller dan DVD) in een apparaat te steken en die steeds te vullen met de content van de DVD. Hiermee zouden laadtijden ook erg verlaagd kunnen worden. Maar de opstarttijd zal wel enorm lang worden vanwege de data copy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181080

Volgens mij is het zelfs best te doen om terug naar de cartridges te gaan. De geheugen kaartjes worden steeds groter (qua opslag, dan), sneller en goedkoper. Volgens mij is het ook een voordeel dat cartridges makkelijker te beveiligen zijn. dat betekent minder illegale kopieën, waardoor er meer orginele games gekocht worden en de prijs hiervan omlaag kan....
Misschien worden de next-gen consoles weer zonder DVD/BR/HDDVD station geleverd?

Het scheelt schapruimte in de winkels, transportkosten enz. Worden de games misschien nóg goedkoper van.... :*)

Jippie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
fZeroNewbie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:59:
Als je een echt spel zoekt ga je voor Zelda neem ik aan ;-) Als die klaar is mag je gaan nadenken over eventuele andere games. >:)
ja dat snapte ik, maar die heb ik natuurlijk al uitgespeeld op de GC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 181080 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:38:
Volgens mij is het zelfs best te doen om terug naar de cartridges te gaan. De geheugen kaartjes worden steeds groter (qua opslag, dan), sneller en goedkoper. Volgens mij is het ook een voordeel dat cartridges makkelijker te beveiligen zijn. dat betekent minder illegale kopieën, waardoor er meer orginele games gekocht worden en de prijs hiervan omlaag kan....
Misschien worden de next-gen consoles weer zonder DVD/BR/HDDVD station geleverd?

Het scheelt schapruimte in de winkels, transportkosten enz. Worden de games misschien nóg goedkoper van.... :*)

Jippie!
hoezo, "terug"? Tijd dat je jezelf een DS aanschaft. De miniatuur cardridges van de DS kunnen verassend veel inhoud bevatten en hebben 0 laadtijden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Richard schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:55:
[...]

Mmm, Okay. Het blijkt dus inderdaad aan het signaal te liggen wat we uiteraard al dachten. Een andere TV is eigenlijk geen optie en RGB ook niet aangezien dat géén standaard output is van een NTSC Cube. Misschien dan toch maareens de NTSC GameCube RGB Cablemod uitvoeren. Ik heb hier nog wel ergens een D-terminal kabel slingeren die ooit voor die mod bedoeld was.
Heb je al s-video geprobeerd? Zou ook iets moeten helpen namelijk. En wat je bedoelt ligt idd aan de composiet kabel, ik heb nu hetzelfde probleem sinds ik mijn Jap cube naar de slaapkamer heb verplaats en aangesloten heb via composiet (TV heeft geen s-video ingang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor alle TGF-spelers: heb een vraag; had uit een brandend gebouw in Brooklyn een bankkluissleutel uit de kluis op de 2e etage gehaald als favour voor een frontkeeper, ben ik mee naar de betreffende bank geweest, 50k geïncasseerd en een kluissleuteltje van een ander bedrijf. In het beeld kwam te staan: HINT: you've found a key of company XYZ

Nou zat ik niet op te letten toen dit in beeld verscheen, en ik weet niet meer welke company dit was. Kan volgens mij ook nergens teruglezen wat de hint was. Iemand een idee? staat niet bij objectives of zo.. En alle banken langs is me eigenlijk te veel werk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De eerste details over Resident Evil: Umbrella Chronicles zijn bekend en het is een enorme teleurstelling, het spel is een on-rails shooter gebaseerd op de Resident Evil serie tot nu toe in plaats van een RE4 stijl remake van de serie. :|

Capcom heeft tegelijkertijd RE4 aangekondigd voor de Wii. Het spel zal dus volledig aan de Wii zijn aangepast, alle extra's uit de PS2 versie bevatten en een aantal nieuwe extra's krijgen die exclusief voor de Wii zijn. Ook zal het spel een trailer voor RE:UC bevatten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196758

Anoniem: 117064 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:49:
Ik heb ook The Godfather en ik heb zelfs Zelda ervoor aan de kant geschoven, wat een heeeerlijk verslavend spel :P Ik ben nu bezig met wat missies voor de familie en ben nu associate geworden. Dit is wel makkelijk om warehouses in te nemen. Ben nu bezig Little Italy schoon te vegen, de taggiatelli's te "icen" en voor de afwisseling wat hits doen en favors. Erg leuk spel en kan niet wachten op scarface :) Ik hoop dat GTA ook onze kant uitkomt. Het lijkt mij dat als Rockstar de control wat aanpast ze zo de GTA trilogy en San Andreas naar de Wii kunnen porten.
Ik las ergens op het et, dat Rockstar in geprek was met Nintendo om het ook voor de Wii uit te brengen. Dus wie weet krijgt de Wii hem ook. :P

Nog ff een vraagje/mening aan jllie? Voor welk spel zouden jullie gaan die redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen: Call of Duty 3 of Medal of Honor?

Wil graag beetej actie game erbij met redelijk grapics, Red Stel heb al en las dat Far Cry niks moest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:08:
De eerste details over Resident Evil: Umbrella Chronicles zijn bekend en het is een enorme teleurstelling, het spel is een on-rails shooter gebaseerd op de Resident Evil serie tot nu toe in plaats van een RE4 stijl remake van de serie. :|
ach, weet je...toen de wii controller voor het eerst voorgesteld waren er tegenstanders die zeiden "nee, nu gaan jullie alleen maar railshooters krijgen", en dat is gelukkig niet gebeurd.
Echter...ik zou eigenlijk wel eens een railshooter willen spelen op de Wii, dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On rails vind ik dus echt helemaal niets aan.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

Boeboe schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:44:
[...]

ach, weet je...toen de wii controller voor het eerst voorgesteld waren er tegenstanders die zeiden "nee, nu gaan jullie alleen maar railshooters krijgen", en dat is gelukkig niet gebeurd.
Echter...ik zou eigenlijk wel eens een railshooter willen spelen op de Wii, dus waarom niet?
Ja maar laat ze daar dan RE niet voor verkloten.
Dat wordt dus toch een PS3 of x360 halen om een originele RE game te spelen ipv van een suffe on rails spinoff.
Weer een game minder om naar uit te kijken :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ever_zwijn
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-01 12:03
Anoniem: 178962 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:46:
On rails vind ik dus echt helemaal niets aan.... :/
Wat bedoelen jullie met een RailShooter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
rajackar schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:56:
[...]

Ja maar laat ze daar dan RE niet voor verkloten.
Dat wordt dus toch een PS3 of x360 halen om een originele RE game te spelen ipv van een suffe on rails spinoff.
Weer een game minder om naar uit te kijken :(
Nou dat was al wel te verwachten dat de Wii geen "echte" RE krijgt. Ik had nooit verwacht dat RE:UC de kwaliteit van RE4 zou kunnen evenaren. We krijgen nu op de Wii RE games wat ongeveer vergelijkbaar is met de PS2 RE games.

En nee daar word je niet vrolijk van.
ever_zwijn schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:15:
[...]

Wat bedoelen jullie met een RailShooter?
Dat je niet zelf kan bepalen hoe je loopt. Gewoon enkel de vijanden schieten, en je mag een stukje verder.

[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 04-04-2007 15:20 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 18:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 14:11

job

Vanitas schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:19:

Dat je niet zelf kan bepalen hoe je loopt. Gewoon enkel de vijanden schieten, en je mag een stukje verder.
Jep, zelfde idee als het zuignappen schieten in Raving Rabbids.

Ik heb vroeger op verschillende arcade kasten toch geweldige railshooters gespeeld (met een gun).
Dus of het voor dit spel werkt is gewoon even afwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door job op 04-04-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ík kan iig niet wachten. House Of The Dead / Time Crisis / Virtua Cop etc. hebben mij altijd zeer weten te boeien. En die mini-game bij RRR smaakte zeker naar meer.
Denk dat het wel een succes zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

HEEL jammer. Hebben ze eindelijk een vorm van besturing die goed bij de Wiimote past (volgens mij wel iig...) gaan ze het weer helemaal anders doen :/

Maar, RE4 Wii, als die voor een budgetprijs gaat (hij stond in de VS voor €30) en hij heeft de content van PS2, geupgrade graphics (anamorphic breedbeeld!) en Wii controls...

Ik denk dat ik hem zo nog een keer zou kopen.

EDIT: wacht even, werd er van de week niet ook geroepen dat UC uit 2 delen zou bestaan, waaronder 1 "traditioneel" survival horror-game...?

[ Voor 15% gewijzigd door Willybubba op 04-04-2007 15:27 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Als er een zombie railshooter moet komen naar de wii dan heb ik 100keer liever een house of the dead 4 dan een RE shooter. Laat capcom dan een leuke game maken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
disjfa schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:26:
Als er een zombie railshooter moet komen naar de wii dan heb ik 100keer liever een house of the dead 4 dan een RE shooter. Laat capcom dan een leuke game maken.
Ach, House of the Dead, Resident Evil. Beide met zombies, moet niet echt veel verschillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

job schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:22:
[...]
Jep, zelfde idee als het zuignappen schieten in Raving Rabbids.

Ik heb vroeger op verschillende arcade kasten toch geweldige railshooters gespeeld (met een gun).
Dus of het voor dit spel werkt is gewoon even afwachten.
In de arcade is het inderdaad wel leuk... voor 20 min en dan heb je het ook wel weer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

uit een release lijst van Nintendo engeland blijkt dat Super Paper Mario niet in Q2 van 2007 naar Europa komt.... :(

http://www.nintendo-europ...FKkT_MM5cA2I9nJwFahjSY6O5

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 04-04-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:08:
uit een release lijst van Nintendo engeland blijkt dat Super Paper Mario niet in Q2 van 2007 naar Europa komt.... :(

Wij krijgen Mario Strikers: Charges Football er voor in de plaats. Meer dan 1 Mario game per kwartaal kun je toch niet verwachten he? Q3 voor Super Paper Mario PAL en Q4 voor Galaxy EN Smash Brawl (Kersttijd, dan mogen we er twee) dan mogen we toch niet klagen dit jaar toch? :) En die Olympische game wordt dan Q1 van 2008...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje he las ik net tot mijn groote verschrikking dat de wii maar 512mb intern geheugen heeft
nouw is dat te upgraden maar heeft iemand die 512 al voll gekregen en kun je ook een usb
stick gebruiken om save games te back uppen ectra ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 192104 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:33:
vraagje he las ik net tot mijn groote verschrikking dat de wii maar 512mb intern geheugen heeft
nouw is dat te upgraden maar heeft iemand die 512 al voll gekregen en kun je ook een usb
stick gebruiken om save games te back uppen ectra ??
Kijk eens achter dat mooie witte klepje aan de voorkant. Daar zit een SD gat.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52

hmm, het enige spel wat mij daarvan interressant lijkt is Mario strikers :( . Nou ja, aan de andere kant heb ik nog heel veel spellen van deze periode die ik wel interressant vindt zoals DBZ, The Godfather en misschien ook wel MoH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 17:30
Anoniem: 117981 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:29:
[...]

Wij krijgen Mario Strikers: Charges Football er voor in de plaats. Meer dan 1 Mario game per kwartaal kun je toch niet verwachten he? Q3 voor Super Paper Mario PAL en Q4 voor Galaxy EN Smash Brawl (Kersttijd, dan mogen we er twee) dan mogen we toch niet klagen dit jaar toch? :) En die Olympische game wordt dan Q1 van 2008...
Vergeet Mario Party in juni niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:08:
De shooter in Rayman was ook onrails en eigenlijk vond ik dat het enige leuke onderdeel van het spel. Dus ik zie het eigenlijk wel zitten zo'n heel spel, mits het leuk en goed is uitgewerkt. Al vind ik het ook jammer, want RE4 was natuurlijk geniaal en het lijkt me niet dat UC daar dan aan kan tippen, maar goed we zullen zien...

Waar is Nintendo mee bezig :( Dit is weer zo'n zwakke, misschien wel zwakkere releaselijst als Q1. Waar is Trauma Center, waar is Big Brain Academy, waar is Mario Party 8 en waar is Super Paper Mario? Vooral die laatste baal ik van, dan had ik wat te doen tot Strikers kwam.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Ja, in andere werelddelen komt Super Paper Mario op 9 april 2007 uit.
Wel heel erg frustrerend dat er nog geen release date voor Europa is.

Zucht. Ik keek al heel erg uit naar deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Anoniem: 117981 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:29:
[...]
Ja en US krijgt Mario Party in mei. En met zoveel games verschoven naar 2e helft 2007 is het niet raar dat een van die grote game uitgesteld wordt naar 2008.
Had dit kwartaal toch wel minstens Mario Party of Paper Mario verwacht. Nintendo release elke maand een title in US, maar EU moet al blij zijn met 1 game in heel Q2. Hoe bedoel je first party drought*Zucht*

[ Voor 9% gewijzigd door Hironshy op 04-04-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zit er sterk aan te denken mij EU-Wii te verkopen en op jacht te gaan naar een US-Wii.
Zal ongetwijfeld lastig worden, maar ik zie voor de rest alleen maar voordelen.
Spellen koop ik toch zo goed als nooit in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:05:

[...]

Waar is Nintendo mee bezig :( Dit is weer zo'n zwakke, misschien wel zwakkere releaselijst als Q1. Waar is Trauma Center, waar is Big Brain Academy, waar is Mario Party 8 en waar is Super Paper Mario? Vooral die laatste baal ik van, dan had ik wat te doen tot Strikers kwam.
Ik zie ook niet in waardoor het nou zo lastig is om spellen rond dezelfde tijd (maandje verschil max) wereldwijd uit te brengen. Kijk naar Trauma Center, wtf zijn ze aan het doen met dat spel. Ik kan zo geeneens een release date vinden voor dat spel. En in de US is ie al uit sinds de launch. Moeten ze er dan een jaar over doen om een spel hier uit te brengen? Imo slaat dat echt nergens op.

Nou weet ik wel dat ze hier de manual wat moeten vertalen (NL/frans/duits/enz.). Maar dat moet toch niet zo lang duren. En we hebben hier ook fabrieken staan die die games kunnen maken (als in op een DVDtje zetten, doosjes erbij e.d.). Dus als het vertalen klaar is dan kunnen die games toch gemaakt en uitgebracht worden...?

En het is ook niet zo dat de Wii nou omkomt in de geweldige titels atm. Eigenlijk meer het tegenovergestelde. Terwijl het in amerika wel (een beetje) beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
[...]

De shooter in Rayman was ook onrails en eigenlijk vond ik dat het enige leuke onderdeel van het spel. Dus ik zie het eigenlijk wel zitten zo'n heel spel, mits het leuk en goed is uitgewerkt. Al vind ik het ook jammer, want RE4 was natuurlijk geniaal en het lijkt me niet dat UC daar dan aan kan tippen, maar goed we zullen zien...
Dat ben ik met je eens. Het probleem is alleen dat RE: Gun Survivor en RE: Survivor 2: Code Veronica erg slecht zijn ontvangen en RE: Dead Aim niet hoger dan een 7 scoorde. Capcom heeft al drie pogingen gedaan om van RE een shooter te maken, maar deze zijn alle drie mislukt.

De Resident Evil 4 Wiimake lijkt mij aan de andere kant weer wel de moeite waard, al was het alleen maar voor de Separate Ways episode. Ik hoop alleen dat Capcom er voor zorgt dat je je Gamecube RE4 savefile kunt importeren zodat je onmiddelijk met Separate Ways kunt beginnen.

Wat de startpost betreft, van mij mag iemand anders het volgende deel openen. Ik heb er voorlopig de tijd en de zin niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

WTF.

Wat een Wii-dag vandaag. Super Pauper Mario voorlopig niet. Resident Evil Chronicles een railshooter. Yay :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:35:
[...]

Kijk eens achter dat mooie witte klepje aan de voorkant. Daar zit een SD gat.
tjah dat wist ik ook zoals ik in mijn post zij .......
maar kan het ook via usb ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:31
[...]

[...]

mario party 8 komt op 26 juni uit als ik het goed heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
mech schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:19:
[...]

mario party 8 komt op 26 juni uit als ik het goed heb ;)
Staat niet op de releaselijst: http://www.nintendo-europ...HM9I8X_DDirKnoSKu4YO_dAsS

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.