Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.466 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Max|Burn schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:46:
PFfff...tis weer 1 April hoor (naja bijna dan..)
Die van Zelda is gewoon stront..random art dat online beschikbaar. (O.a. coca cola komt in beeld..jjaaaaa..das echt Zelda/Nintendo ;))

Rond gaming vind ik 1 April gewoon strontirritant...allemaal van die wanna-be-niet-game-journalist sites die met dikke onzin komen. Net zoals een wii met 160gB HD, tuurlijk..past precies in Nintendo's strategie van affordable jongens! 1080i upscaling?..Yaay...met andere woorden, 480i naar boven geschaald met 0 kwaliteitsverschil..yup..erg veel nut allemaal.

Kots @ 1 April-internet :) (Goede 1 april grappen is wel te waarderen maar dit is gewoon beeldschermvervuiling ;))
Ach, soms zitten er toch best wel leuke dingen bij. En het geeft ook wel es leuk discussie materiaal :P Het hoort er ook gewoon bij.

Ik heb er iig weinig problemen mee.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 11:40

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vanitas schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:33:
[...]

Ach, soms zitten er toch best wel leuke dingen bij. En het geeft ook wel es leuk discussie materiaal :P Het hoort er ook gewoon bij.

1 April vind ik gewoon niet meer van deze tijd; vroeger had je nog grapjes zoals iemand wijzen op een losse veter e.d.; maar tegenwoordig worden wij zo gebombardeerd met informatie d.m.v. Internet & TV; dat het echt gewoon niet leuk meer is.

Regelmatig zijn er namelijk gelekte nieuwsitems die wel degelijk waar zijn; welke razendsnel via Internet verspreid worden; beetje jammer als we die straks afwimpelen als 1 April grap.

Enfin, dat was mijn mening over 1 April.

Nu even een ontopic vraag.

Ik zou graag wat nudies willen hebben van de "Panasonic Q". Op de frontpage heeft er "lang geleden" :) een mooi stuk gestaan over nudies van de cube:

nieuws: Nintendo's GameCube nudies

Ik zou graag eens wat foto's op mijn HDD hebben staan van "Q" "naaktfoto's" Via google zoeken gaat dat nog niet zo makkelijk. Misschien ari3 of Captain N die een Japanese search voor mij uit kunnen voeren?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:37
Vanitas schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:33:
[...]

Helemaal mee eens, en och dat Zelda filmpje is toch mooi gemaakt. Je weet gewoon dat je het nieuws rond 1 april niet moet vertrouwen en het geeft wat ruimte voor creativiteit. Prima toch!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:36

The_DoubleU

Tweaker in München

En toch zou ik er geen problemen mee hebben om als een Zelda in the Future game zouden uitbrengen. Misschien kunnen ze in de tijd reizen en kom je dan ook terug in de "oude" Zelda wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 127279 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:15:
Dank jullie voor jullie replies.

Ik zal er maandag even achteraan bellen.

I'll keep you up-to-date :).
Ik weetniet waar je woont, maar Nintendo zit in Nieuwegein. Ik ben er destijds langs geweest en kreeg meteen een nieuwe Wii mee naar huis. Ik had hetzelfde probleem.

Ze zetten je Mii's en savegames keurig over op je nieuwe Wii, en voor VC games en kanalen wordt je nieuwe Wii-nummer gekoppeld aan je download historie zodat je die free of charge weer opnieuw kan downen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

SNEL! NAAR HET WINKEL KANAAL JE KAN DAAR NU EEN DEMO KANAAL DOWNLOADEN!

er staat alleen nog wel maar 1 demo op maar dat is dus wel ff een vet stuk van MARIO GALAXY!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 01-04-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 01-06 20:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Anoniem: 212684 schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:09:
SNEL!!!!! NAAR HET WINKEL KANAAL!!!JE KAN DAAR NU EEN DEMO KANAAL DOWNLOADEN!!!

er staat alleen nog wel maar 1 demo op maar dat is dus wel ff een vet stuk van MARIO GALAXY!!!
Jammer van die uitroeptekens... maar voor de rest echt geloofwaardig, hoor! :') ;(

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Willybubba schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:36:
[...]

Ik weetniet waar je woont, maar Nintendo zit in Nieuwegein. Ik ben er destijds langs geweest en kreeg meteen een nieuwe Wii mee naar huis. Ik had hetzelfde probleem.

Ze zetten je Mii's en savegames keurig over op je nieuwe Wii, en voor VC games en kanalen wordt je nieuwe Wii-nummer gekoppeld aan je download historie zodat je die free of charge weer opnieuw kan downen.
Zuid-Oost Groningen, maar ben niet te beroerd om naar nieuwegein te rijden als ik dan ook meteen een wii meekrijg :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Bwoah 4 uur heen en weer voor een wii :p. Toch fijn dat kwartiertje afstand van Nieuwegein af ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoedje schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:20:
Even geen één april grap, een lightsabergame zou echt te gek zijn:

[...]
http://www.youtube.com/wa...b5Jg&mode=related&search=
Kun je vast oefenen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

was net in de mediamarkt in enschede(opendag)
en ze hadden daar 4 nieuwe wii kleuren.groen,rood zwart en blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 17:36

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik vind zelf de Classic Controller helemaal niet zo duur (is dat raar?)

Alleen vond ik het irritant dat het draad er van onderen uit kwam, maar dat liet zich gelukkig eenvoudig fixen. :P Gisteren tijdens ShoufShouf even gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/classiccontroller.jpg

Je hebt er niet eens een powertool voor nodig, alleen maar een (scherp) mesje en een tangetje. Alleen heb je wel een tri-wing schroevendraaier nodig, maar die had ik nog van toen ik een Afterburner in m'n GBA had gebouwd.

Het stukje dat er niet zo heel mooi uit ziet (linksboven daar waar het draad eruit komt) is juist het stukje waarvan ik er later achter kwam dat ik dat helemaal niet weg had hoeven snijden, maarja dan weet ik dat voor een eventuele volgende keer :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat heb je wel grappig gedaan.....ik snap zelf ook niet waarom dat draad zo iritant aan de ondekant moet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 212684 schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:09:
SNEL! NAAR HET WINKEL KANAAL JE KAN DAAR NU EEN DEMO KANAAL DOWNLOADEN!

er staat alleen nog wel maar 1 demo op maar dat is dus wel ff een vet stuk van MARIO GALAXY!
Anoniem: 212684 schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:50:
Nou ik trapte er toch bijna in... :/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:35
Hij had mij iinderdaad ook bijna te pakken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik heb mijn wii sinds het begin van lancering en nog nooit problemen gehad met de Wii, maar sinds kort heb ik call of duty en als ik wil stoppen en terug wil naar het hoofdscherm van de Wii dan
slaat mijn beeld om naar Zwart en blijft de DVD draaien, maar vervolgens gebeurt er niks.

Ik kan dan alleen nog maar de power knop 5 seconden indrukken en dan gaat de Wii uit,
meer mensen met dit probleem.

Ik heb Wii + Component + LCD + controllers en laatste update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Ombouwen als in modchips? Daar doen we hier niet aan.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-04-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684 schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:50:
In deze was ik wel getrapt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Ik ben gelijk op mijn brommer gesprongen en naar enschede gereden. :O

Anyhoe, gister bijna de ultieme score gehaald met bowlen. Echt alleen de eerste worp was een 9-Spare, en voor de rest allemaal strikes. Eleven in a row :+ Ik ben trots op mezelf O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MWOEHAHAHA!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ze doen zo wijs hier!!! :X haha.maar in de eerste de beste 1april grap stinken ze meteen in.haha
mooi man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 212684 schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:46:

ze doen zo wijs hier!!! :X haha.maar in de eerste de beste 1april grap stinken ze meteen in.haha
het was de tweede waar ze instonken :+

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 212684 schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:46:

Weet je wat pas een goede 1 april grap zou zijn? Een zinvolle post van jou.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alien B.O.B. schreef op zondag 01 april 2007 @ 19:29:
[...]

het was de tweede waar ze instonken :+
Die eerste niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

1 April is fucking kansloos.

En nee dat is geen grap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 93354 schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:48:
1 April is fucking kansloos.

En nee dat is geen grap :+
Als jij nou vandaag eens iets positiefs over een game zou zeggen! Dat zou pas een grap zijn :+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Touché :+

Maarruh handsfree setje voor je Wii anyone ?

http://www.thinkgeek.com/stuff/41/wiihelm.shtml?cpg=50T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OHOOH! slecht nieuws voor niet wii eigenaren?

-Wii productie stilgelegd door vakbonden-

De nintendo Wii kampt wereldwijd met een enorme vraag. De producenten kunnen deze vraag niet volgen en werken over volle capaciteit. Vandaag is er echter minder heuglijk nieuws te melden. Doordat de arbeiders in de fabrieken waar de Wii gemonteerd wordt tot wel 12 uur per dag moeten werken zijn de vakbonden gestart met acties.

Zij vinden het onaanvaardbaar dat een shift van 12 uur gepresteerd dient te worden. Zij zijn ervan overtuigd dat dit leidt to fouten en kwaliteitsverlies. Zij vragen de raad van bestuur dan ook om met Nintendo te overleggen tot het versoepelen van de tijdschema's of het zoeken van extra assemblagefabrieken.

Om hun eisen kracht bij te zetten hebben ze de volledige Wii-lijn stilgelegd. Vanaf morgen worden de machine's niet opgestart. De vakbonden hebben de arbeiders gevraagd om op te dagen voor de fabriekspoort om te staken tegen deze werkomstandigheden.

Nu het tekort van console's zo groot is komt deze staking uiteraard uiterst vervelend. Nintendo reageerde al door te zeggen dat het niet zij zijn die de uren opleggen maar de fabriek zelf.

De vakbonden hopen voor vrijdag een sociaal akkoord te hebben zodat volgende week maandag de lijnen terug opgestart kunnen worden. Nintendo ziet hierdoor 150.000 units in rook opgaan.

bronhttp://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=1272 <dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 22:07
juist: Bron: April first

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213712

Juist ja, wat een flauwekul!
Laat Nintendo eerst maar eens voldoende Wii's in de winkels krijgen voordat ze met die flauwe grappen beginnen.
Aan de andere kant, wel weer goed dat er nietsnutten zijn bij nintendo die ook op zondag werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 28-05 11:40

Richard

Kuru Kuru Kururin

Is het normaal dat je met een NTSC-J Cube glitches krijgt met PAL Games d.m.v. gebruik freeloader?

Mijn huidige setup is met composite.

verder heb ik de 3 verschillende bootmethodes beschreven in de FreeLoader handleiding opgevolgt. Alles is even brak zegmaar.

Super Mario Sunshine is de game welke ik gebruik.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Helemaal mee eens, en och dat Zelda filmpje is toch mooi gemaakt.
Wat voorbij glijdende random artwork...

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

debart, jouw avatar past echt zo goed bij je posts ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

China?
Vakbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Wilt iemand zijn Wii + geld ruilen tegen mijn Ps3? :) dit is geen april grap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:40
Collaborator schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:55:
[...]

Als jij nou vandaag eens iets positiefs over een game zou zeggen! Dat zou pas een grap zijn :+
Oké respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Laatst online: 20-05 09:27
Nu ga ik waarschijnlijk voor de "domste vraag van de dag award" maar euhm,

Wat is het wezenlijk verschil in het kopen van een classic controller of een gamecube controller? Ik lees dat sommige spellen wel met een GC controller gaan maar niet met de classic.

Gaan de vc spellen dan enkel met de classic controller en niet met de gamecube controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andonius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-03-2024
Anoniem: 114719 schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:34:
Wilt iemand zijn Wii + geld ruilen tegen mijn Ps3? :) dit is geen april grap
Jahoor,

Mijn Wii + 2 Controllers incl. nunchucks
Wii play + Wii Sports + Zelda, The Twillight Princess 400 wii points (600 besteed aan Super Mario van SNES)

tegen jouw ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Max|Burn schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:53:
[...]
Wat voorbij glijdende random artwork...
Ach, ze hebben er toch wel tijd in gestoken. Ook nog es een muziekje erbij, commentaar erbij gegeven. Stukken beter dan enkel een verhaaltje met een of ander dubieus nieuwsbericht.

En ik vind dat ze het filmpje nog wel overtuigend hebben opgezet.
Andonius schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:53:
[...]

Jahoor,

Wii play + Wii Sports + Zelda, The Twillight Princess 400 wii points (600 besteed aan Super Mario van SNES)

tegen jouw ps3.
Haha, yeah right. Dat is 250 + 40 + 20 + 50 + 60 + 20 = € 440. Dan gaat ie €160 inleveren :')

Hou het wel ff een beetje eerlijk ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Vanitas op 02-04-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andonius schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:53:
[...]

Jahoor,

tegen jouw ps3.
Bedankt voor je aanbod maar heb liever een kale wii + geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andonius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-03-2024
Anoniem: 114719 schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:59:
[...]

Bedankt voor je aanbod maar heb liever een kale wii + geld :)
Het was te proberen :P, maar puur uit nieuwsgierigheid, waarom wil je nu alweer je ps3 "kwijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik moet er niet van af hoor, ik wil gewoon een wii proberen en tegen de tijd dat ik klaar ben met de wii zullen er meer games uit zijn op de ps3 :) ik heb ook nog een xbox360 en daar doe ik momenteel ook niet zoveel mee.

De ps3 had ik speciaal genomen voor gran turismo demo, die heb ik inmiddels al uit :) en de hele versie duurt nog even.

Als ik geen leuk aanbod krijg dan koop ik er gewoon een wii bij, ik bedoel, je gaat mario enz missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54
dafz0r schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:50:
Gaan de vc spellen dan enkel met de classic controller en niet met de gamecube controller?
Het antwoord staat in de startpost.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-05 19:13
Ik heb Tournament of Champions eens wat aan het spelen geweest. Spel vast best mee alleen denk ik dat ik het snel voor gezien ga houden.

Raar dat er hier zo weinig over terug te vinden is.

[ Voor 17% gewijzigd door h8bal op 02-04-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Ja dat had ik gelezen, maar ik vroeg me dus af of je met de classic controller dan geen gc spellen kan spelen en vice versa omdat die toch nogal verwant lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54
dafz0r schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:43:
[...]

Ja dat had ik gelezen, maar ik vroeg me dus af of je met de classic controller dan geen gc spellen kan spelen en vice versa omdat die toch nogal verwant lijken
Wat is er dan niet duidelijk aan wat er in de startpost staat? Het antwoord staat er toch echt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik had mario party 8 gereserveerd bij bol.com waar stond dat ie 31 maart vrschijnen zou, dat is nu verandert naar 15 juni, op andere sites zelfde verhaal, best naar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

De ps3 had ik speciaal genomen voor gran turismo demo, die heb ik inmiddels al uit :) en de hele versie duurt nog even.
:X 600 euro betalen voor een demo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
MetroidPrime schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:46:
[...]

Wat is er dan niet duidelijk aan wat er in de startpost staat? Het antwoord staat er toch echt.
Mkay, sorry, ik was niet verder gaan kijken dan de backwards compatibility (en mijn werk blokkeert de plaatjes op got). Mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:56:
[...]

:X 600 euro betalen voor een demo :X
Als de ps3 duurder had gekost dan had ik hem waarschijnlijk ook gewoon gekocht, het is ook een superleuk apparaat, ik heb er 2 blurays films bij en is het bevalt me wel allemaal.

Een grote gemis van de wii vind ik ook dat je er geen dvd films op kunt kijken, er zullen natuurlijk wel tricks ens komen waardoor je wel films enz kunt kijken over sdcard of iets dergelijks maar ik heb toch liever een dvd film.

De wii trekt me wel omdat ik zelda nog niet heb gespeeld en paper mario wil proberen maar ik koop er wel gewoon een wii bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 14:33

SD5k

>4&X

Voor zover ik weet kan je PS3 gewoon DVD films afspelen hoor, maar wel alleen van de regio waarin je woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Anoniem: 114719 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:24:
Een grote gemis van de wii vind ik ook dat je er geen dvd films op kunt kijken, er zullen natuurlijk wel tricks ens komen waardoor je wel films enz kunt kijken over sdcard of iets dergelijks maar ik heb toch liever een dvd film.
Daarom heb ik een DVD-speler. :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

-Sander schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:33:
Voor zover ik weet kan je PS3 gewoon DVD films afspelen hoor, maar wel alleen van de regio waarin je woont.
Er wordt gezegd dat de Wii geen DVD af kan spelen en dus een gemis is. Waarom begin je over de PS3?
Gonadan schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:36:
[...]

Daarom heb ik een DVD-speler. :?
Het zou toch een elegante oplossing zijn om alleen een Wii te hebben voor je games EN DVDs afspelen? TVtje op je kamer met een Wii en gelijk ook DVD speler erbij. Maar goed voor mij hoeft het niet, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat een mooie oplossingen vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door Vincent7 op 02-04-2007 12:41 ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

[...]

Volgens mij is dat juist de kracht van de Wii. Als ik een apparaat wil kopen om games mee te spelen dan zit ik helemaal niet te wachten op allerlei multimedia zooi waardoor hij onnodig duur wordt.

De grootste groep die een gameconsole kopen is de groep van ouders die er een kopen voor de kinderen.

Ouder in een gameshop:
Jantje jij wil een spelcomputer, ow kijk dit is een spelcomputer *kijkt naar Wii*. Ow ze hebben ook nog twee andere spelcomputers *kijkt naar de XBOX360 en PS3*. Zow dat is een groot verschil in prijs. Je kan de Wii van mij krijgen.

Vergeet niet dat wij hier allemaal game liefhebbers zijn en niet echt tot de massa behoren.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 02-04-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Anoniem: 24394 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:39:
[...]

De grootste groep die een gameconsole kopen is de groep van ouders die er een kopen voor de kinderen.

...

Vergeet niet dat wij hier allemaal game liefhebbers zijn en niet echt tot de massa behoren.
Beetje tegenstrijdig vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen, het is niet mijn bedoeling om ervoor te zorgen dat mensen elkaar gaan flamen enz.

Mijn posts gaan niet over de wii is beter dan de ps3 of andersom enz.

het zijn alledrie geweldige consoles die met hun ding uitblinken, hierbij gaat het niet om ik neem de wii juist omdat hij alleen maar voor spellen is of ik neem de ps3 omdat hij voor films en spellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Spullen verkopen kan via Vraag & Aanbod op de frontpage

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-04-2007 14:53 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Plaats topic reports, niet zelf op ingaan :/

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-04-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vincent7 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:38:
[...]
Het zou toch een elegante oplossing zijn om alleen een Wii te hebben voor je games EN DVDs afspelen?
Vind ik niet, die 1% die een Wii gebruikt voor DVD's afspelen zorgt dan simpelweg voor een hogere productieprijs en dus ook winkelprijs. Ik hoef geen onneudige meuk. Optioneel een dongle voor DVD: Ja. Standaard erin: Nee

Edit:
oops@dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Max|Burn schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:07:
[...]
Vind ik niet, die 1% die een Wii gebruikt voor DVD's afspelen zorgt dan simpelweg voor een hogere productieprijs en dus ook winkelprijs. Ik hoef geen onneudige meuk. Optioneel een dongle voor DVD: Ja. Standaard erin: Nee
Wat fijn dat je de rest ook even meeneemt van mijn post:
Het zou toch een elegante oplossing zijn om alleen een Wii te hebben voor je games EN DVDs afspelen? TVtje op je kamer met een Wii en gelijk ook DVD speler erbij. Maar goed voor mij hoeft het niet, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat een mooie oplossingen vinden.
Lelijke typo in mijn post btw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 16:31
[...]
Zo iemand ben ik dus :) Ik zou graag die mogelijkheid zien (via een dongle of standaard meegeleverd stukje hardware/software), maar voor alsnog ben ik hier in de minderheid ;] Blijkbaar hoort mijn massa wel tot de massa.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
GTA voor de wii gaat niet meer gebeuren denk ik, of mischien een spin off als op de psp? Zou toch wel cool zijn, met soort van godfather moves maar dan gta :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-04-2007 14:54 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We begrijpen natuurlijk dat de dvd functie er niet standaard in zit om kosten te ontlopen maar als je het zo bekijkt kost een xbox360 core maar 299 euro welke wel een dvd film functie heeft.

Van die kant vind ik het toch wat minder van nintendo want volgens mij hadden ze er voor de 249 euro wel een dvd functionaliteit in kunnen doen maar hebben ze het niet gedaan omdat hij puur voor gaming is.

Zou het misschien kunnen dat je films enz op je pc doet en deze kunt bekijken over het netwerk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Anoniem: 114719 schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:37:
...
Zou het misschien kunnen dat je films enz op je pc doet en deze kunt bekijken over het netwerk ofzo?
Je kan wel filmpjes streamen vanaf je PC naar je Wii toe, maar dan moet je geloof ik alles omzetten (on the fly) naar .flv formaat (Flash). Verre van ideaal, misschien dat er later nog wat meer van de grond komt. Lijkt me wel leuk om te hebben, maar voor mij geen noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een dvd speler heb je voor 20 euro al..het is toch maar voor op je slaapkamer..en een wii voor je bed lijkt me ook nie echt chill spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Als de ps3 duurder had gekost dan had ik hem waarschijnlijk ook gewoon gekocht, het is ook een superleuk apparaat, ik heb er 2 blurays films bij en is het bevalt me wel allemaal.
Dat snap ik, alleen waarom dan nu al willen verkopen? Lijkt me dat je inderdaad beter dan gewoon een Wii ernaast kan nemen :)
GTA voor de wii gaat niet meer gebeuren denk ik, of mischien een spin off als op de psp? Zou toch wel cool zijn, met soort van godfather moves maar dan gta :D
Wie zegt dat die er niet komt dan? Rockstar komt namelijk ook al met Manhunt 2 op Wii he, dus GTA is nog alles zins mogelijk. Zal wel geen GTA4 worden nee, dat niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Willybubba op 02-04-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincent7 schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:40:
[...]

Je kan wel filmpjes streamen vanaf je PC naar je Wii toe, maar dan moet je geloof ik alles omzetten (on the fly) naar .flv formaat (Flash). Verre van ideaal, misschien dat er later nog wat meer van de grond komt. Lijkt me wel leuk om te hebben, maar voor mij geen noodzaak.
via www.orb.com kun je je eigen pc bezoeken op je wii en gewoon alle film en muziek en plaatjes kijken.wel bestand ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Op zich zou het praktisch zijn als de Wii ook DVDs kon spelen. Dan heb je toch een erg compacte oplossing. Ik zelf zou het niet direct willen maar het zou wel een praktische aanvulling zijn.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de wii games staan toch op een dvd?is het niet mogelijk dan om met een software update
van de big N dvd film compatible te maken?of is de wii er gewoon niet op gebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Vincent7 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:43:
[...]

Beetje tegenstrijdig vind je niet?
Nee niet echt. Ik heb het eerst over de grootste groep koper en daarna over het feit dat wij niet tot die groep behoren en dus een uitzondering zijn op bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Anoniem: 212684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:52:
[...]
via www.orb.com kun je je eigen pc bezoeken op je wii en gewoon alle film en muziek en plaatjes kijken.wel bestand ook
Mooi progje, heb je het ook geprobeerd? Ik geloof niet dat het met de Wii werkt, want in de FAQ staat dat het apparaat zelf wel in staat moet zijn de gestreamde content af te spelen. Aangezien de Wii geen DivX of iets dergelijks kan afspelen gaat die vlieger niet op.
What bandwidth do I need to listen to my music or watch TV or videos?
All you need is a home PC with a broadband Internet connection (cable, DSL) for Orb's software and an internet-connected mobile phone, PDA, laptop or desktop computer with media player streaming capabilities to access your content. Your viewing or listening experience will vary depending on both the upload and download speed of your connection (your bandwidth).
Bron: http://www.orb.com/en/faq#faq07
Anoniem: 24394 schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:01:
[...]
Nee niet echt. Ik heb het eerst over de grootste groep koper en daarna over het feit dat wij niet tot die groep behoren en dus een uitzondering zijn op bovenstaande.
Excuses, ik las je post net even anders waardoor ik een verkeerd idee erover kreeg.

EDIT: Na nog een keer gelezen te hebben snap ik nog steeds niet helemaal wat je wilt zeggen. Het grote publiek kijkt vooral naar de prijs. Maar wij zijn behoren niet tot de massa en kopen een console alleen voor games? Dus de reden is anders, maar we kopen hetzelfde als de grote massa?

[ Voor 24% gewijzigd door Vincent7 op 02-04-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 212684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:58:
de wii games staan toch op een dvd?is het niet mogelijk dan om met een software update
van de big N dvd film compatible te maken?of is de wii er gewoon niet op gebouwd
Dat zou wel mogelijk zijn, maar voor zover ik weet moet je voor DVD decoders betalen (Daarom zit er standaard ook geen DVD playback bij Windows Media Player). Nintendo heeft het dus puur uit bezuinigingsoogpunt gedaan, want zeg nou zelf, praktisch iedereen heeft toch wel een DVD speler thuis staan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincent7 schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:06:
Mooi progje, heb je het ook geprobeerd? Ik geloof niet dat het met de Wii werkt, want in de FAQ staat dat het apparaat zelf wel in staat moet zijn de gestreamde content af te spelen. Aangezien de Wii geen DivX of iets dergelijks kan afspelen gaat die vlieger niet op.
ik heb het geprobeert ja!en alle divx/xvid films speel ik gewoon op mijn wii af dan.
ZELFS DE ONDERTITELING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Smoonshine schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:07:
[...]

Dat zou wel mogelijk zijn, maar voor zover ik weet moet je voor DVD decoders betalen (Daarom zit er standaard ook geen DVD playback bij Windows Media Player). Nintendo heeft het dus puur uit bezuinigingsoogpunt gedaan, want zeg nou zelf, praktisch iedereen heeft toch wel een DVD speler thuis staan.
Onjuist. Nintendo heeft onlangs aangegeven dat het niet mogelijk is (technisch gezien) om via WiiConnect een dergelijke functionaliteit te gaan aanbieden. Er zal een wijziging in het design moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 69767 schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:22:
[...]

Onjuist. Nintendo heeft onlangs aangegeven dat het niet mogelijk is (technisch gezien) om via WiiConnect een dergelijke functionaliteit te gaan aanbieden. Er zal een wijziging in het design moeten komen.
Dat vind ik een vreemd verhaal. In principe is het toch een gewone DVD speler lijkt me. Er draait niets de verkeerde kant op oid. De gleuf is ook groot zat. Ik dacht dat het hem echt in de software zat.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Anoniem: 212684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:19:
[...]
ik heb het geprobeert ja!en alle divx/xvid films speel ik gewoon op mijn wii af dan.
ZELFS DE ONDERTITELING!
Ik vind dat raar omdat de Wii niet de mogelijkheid kent om dat soort formaten af te spelen. Even verder zoeken en blijkt dat ik toch wel gelijk had. Wat Orb doet, is on the fly het videomateriaal omzet naar Flash formaat, wat de Wii wel kan verwerken. Hoewel de Wii dus niet alles kan afspelen, kan je nog steeds de bestanden bekijken. Daarin heb je dus helemaal gelijk.

Het is wel makkelijker dan ik had gedacht. Ik ging af op reacties van anderen op het forum, zelf nog geen poging gewaagd. Ik zal even kijken hoe goed de kwaliteit is (loss door omzetten?). Bedankt iig voor de link!
On your Wii, verify that the Orb Flash Player is selected in the Orb Control Panel.

Click on Open Application > Control Panel > General > Streaming Formats
Bron: http://www.orb.com/gamers/faq.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 30-05 22:06

robbydw

live your life

Deddiekoel schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:53:
Op zich zou het praktisch zijn als de Wii ook DVDs kon spelen. Dan heb je toch een erg compacte oplossing. Ik zelf zou het niet direct willen maar het zou wel een praktische aanvulling zijn.
Inderdaad best een leuke add on, vraag ik me alleen af hoe het zit met geluid want voor zover ik weet is er geen mogelijkheid om je dolby surround setje erop aan te sluiten. Mis bijvoorbeeld een optische uitgang die ook niet op de component kabel zit. Oftewel niet echt DVD waardig geluid in dat geval.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

robbydw schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:32:
[...]
Inderdaad best een leuke add on, vraag ik me alleen af hoe het zit met geluid want voor zover ik weet is er geen mogelijkheid om je dolby surround setje erop aan te sluiten. Mis bijvoorbeeld een optische uitgang die ook niet op de component kabel zit. Oftewel niet echt DVD waardig geluid in dat geval.
Ik bekijk mijn DVDs op een 4:3 grootbeeld TV met gewone TV boxen. Dan maakt het niet zoveel uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kun je alsjeblieft wat meer vertellen over je ervaring met Orb en de Wii? Wat voor Xvid/Divx heb je geprobeert en hoe is de kwaliteit via de Wii, (ik denk dan aan *kuch*downloaded*kuch* tv-series e.d.)

Ik zou dit ook er graag mijn PC content willen streamen naar mijn TV en als dat met een Wii ook kan ga ik er gelijk een halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je download een programmatje van www.orb.com daar kan je op inloggen.je kan via daar alles aanvinken wat je van je pc wilt halen.plaatjes,muziek en films.je laat je pc aan met dat programmatje draaiend.
dan kun je via je wii inloggen op www.myorb.com (volgens mij heet dat zo.staat wel op de hoofdsite)
en kun je alles bekijken wat op je pc staat.de kwaliteit ligt er echt aan je eigen kwaliteit films.het word er wel iets minder door.Maar echt een aapje kan dit nog voor elkaar krijgen.
Het is mij ook gelukt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104

heb een wii voor mijn verjaardag gekregen wat denk je ja hoor al 3 weken bestelt voor me verjaardag en nog steeds niet binnen naja goed ik hou de moet er in zijn er zoveel die nog langer wachten

alvast gekocht

-1x wii kastje draadloos
-1x wii protect assessories "dat is engels of zo"
-1x DBZ 2 "voor maar 44,99"
-1x wario smooth moves
-1x Laadstadion voor 2 kastjes bij de dixons + batt....

en ja hoor de nunchuk is uitverkocht overall dus tjah dat word nog iets later
heeft iemand nog iets van dat je heb je nodig of dat is handig dan kan ik
het al vast gaan kopen binnen kort .Games doe ik nog effe rustig
mee aan dat zie ik later wel want ik wil graag online games en die zijn
er nog niet echt of geen leuke games.

wanted:
-pokémon
- 2de wii protect assesories
-Godfather
-nunchuk
-wii die eindelijk is binnen moet komen

me vader heeft hem bestelt bij wekamp heeft iemand ervaring hoelang dat duurt
en hoelang je al wacht las laats ergens dat iemand hem bestelde en 2 dagen later
in huis had voor nog geen 2 weken geleden.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 192104 op 02-04-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104 schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:36:

-1x wii kastje draadloos
-1x Laadstadion voor 2 kastjes bij de dixons + batt....
-wat is bij jou een wii kastje draadloos?

-wat koste dat laadstation nou bij de dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 12:20

Snippertje

Light up your life

Iemand nog een classic controller gespot? In alphen bij de dynabyte, dixons, bartsmit, intertoys en mediamarkt geweest. Niets. Ook nog hier in het dorp (Boskoop) bij de intertoys geweest, maar daar hadden ze ook niets.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Razor.Timo schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:58:
Iemand nog een classic controller gespot? In alphen bij de dynabyte, dixons, bartsmit, intertoys en mediamarkt geweest. Niets. Ook nog hier in het dorp (Boskoop) bij de intertoys geweest, maar daar hadden ze ook niets.
gameshop in hengelo en enschede hebben ze alles wat je wilt vollop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 30-05 22:06

robbydw

live your life

Anoniem: 212684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:45:
[...]

Dat kastje is naar mijn idee de Wiimote 8)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104

Anoniem: 212684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:45:
[...]

inderdaad wii mote hahah

laadstadion kun je op internet ook terug vinden iets van 42 euro

JOYTECH Wii Power Station
Een veilige opbergplek en laadstation voor je Wii controllers
€ 39,99
linkje : http://www.dixons.nl/De_o...tion.7086169/default.aspx
Door: debart
quote:
Razor.Timo schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:58:
gameshop in hengelo en enschede hebben ze alles wat je wilt vollop
ook bij de bartsmit in almelo hebben ze alles goed op vooraad maar helaas de nunchuk
niet zou toch is gaan kijken bij die gameshop hebben ze ook een internet adres ??

voor de mensen die het intressant vinden elke vrijdag 4 a 5 wii's komen binnen bij de bartsmit
er staat wel een wacht lijst maar weet niet hoeveel mensen er daar opstaan

vraag:
nu kan ik bij de gameshop twente Excite Truck voor 35€ halen
wel tweede hands maar goed boeie !! is dit het geld waar of zeggen
jullie van nee in de toekomst kun je beter soort gelijke game kopen maar dan

online gameing is iets wat me supper leuk lijkt op de wii

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 192104 op 02-04-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192104 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:13:

ook bij de bartsmit in almelo hebben ze alles goed op vooraad maar helaas de nunchuk
niet zou toch is gaan kijken bij die gameshop hebben ze ook een internet adres ??
www.gameshoptwente.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over DVD in de Wii, op een engels forum waar ik vaak kom hebben ze mij verteld dat er bepaalde regels aan DVD spelers zitten. Bepaalde uitgangen ik meen optisch of analoog ofzo moeten erop zitten anders krijgt Nintendo de Licentie niet, wel kunnen ze het oplossen met Gelicenseerde software als bijvoorbeeld powerDVD maar zeg nou zelf wie heeft tegenwoordig geen DVD speler in huis? :?

Zelf wacht ik ook op een classic controller, mijn broer had er eentje voor mijn verjaardag besteld (alweer 3 weken geleden :S) en nog steeds niks gezien. Hij heeft toen dynabyte gemailed en die beweren dat ze de 2e week van April weer leverbaar zijn. Nunchucks en RGB, Component kabels zie ik wel vaak in de winkels. Is er trouwens al duidelijkheid over de release van Super Paper Mario, het spel komt namelijk 9 april of zo in Amerika uit en hier nog niks van vernomen, ben bang dat het een geval is van uitstel. Vooral als ik bijvoorbeeld kijk naar de hoofdsite van Nintendo waar wel MarioParty op staat.(verschijnt pas in mei). Over releases gesproken sommige online retailers hebben Mario Strikers Charged nu voor Juni staan, dat zou wel een mooie line-up zijn. SPM in april, Party in Mei en Strikers in Juni :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik zag gisteren (koopzondag) dat de DBZ ook bij Dynabyte 50 euro kostte. Ik hoop echt dat dit de standaard prijs gaat worden en niet 60 zoals nu toch het geval is.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Deddiekoel schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:07:
Ik zag gisteren (koopzondag) dat de DBZ ook bij Dynabyte 50 euro kostte. Ik hoop echt dat dit de standaard prijs gaat worden en niet 60 zoals nu toch het geval is.
Voor alle games en niet alleen DBZ bedoel je? Ik hoop het ook, ik snap alleen het gegoochel met de prijs van DBZ niet echt. Alle ketens rekenen 60, alleen FRS heeft hem voor 45. En dan nu Dynabyte voor 50 kennelijk. Terwijl de andere gamewinkels die normaal gesproken goedkoper zijn dan de FRS nu niet onder die prijs komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 21:48
Deddiekoel schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:07:
Ik kan je zeggen dat dat waar is. Ik heb hem namelijk bij de lokale gameshop (C-square Breda) voor 49,95 gehaald. De nieuwe MoH stond daar ook voor 49,95...

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186257

Hoi ik ben voor een lan-party opzoek naar een saved game van DragonballZ Budokai Tenkaichi2
Is er al iemand een beetje ver?

En ja op internet staan nergens europese saved games alleen nog maar NTSC versies oftewel RDBE en ik ben op zoek naar PAL RDBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Heb vandaag ssx blur bij cdwow besteld. Moet alleen die classic controller nog ergens vinden maar die is hier echt nergens te krijgen. Morgen maar is ff op schiphol kijken of er niet 1tje ligt.

Overigens heb ik nog ff op marktplaats gekeken voor 2e hands games voor de wii, maar die zijn er toch nog erg weinig. Jammer.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186257 schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:53:
Hoi ik ben voor een lan-party opzoek naar een saved game van DragonballZ Budokai Tenkaichi2
Is er al iemand een beetje ver?

En ja op internet staan nergens europese saved games alleen nog maar NTSC versies oftewel RDBE en ik ben op zoek naar PAL RDBP
Onderhand heb ik Perfect Cell verslagen, alleen geen id hoe ik een save kan overbrengen op mijn PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb gebeld met nintendo. Ik kon em opsturen, maar ik vroeg of ik langs kon komen, natuuurlijk kan dat zei ie :p.

Deze week lukt het niet meer dus dan maar volgende week, moest nog wel ff weer bellen voor wanneer ik kwam.

Weet iemand ook of ik alles mee moet nemen, of alleen de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 17:33
Nog steeds geen WII's te krijgen in de stad (Hoorn), hoewel ik wel genoeg Playstations 3 kan inslaan. Ze adverteren nu zelfs met: Direct uit voorraad leverbaar.

Is de WII nu echt zo slecht leverbaar of woon ik woon in een rot stad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117981

Anoniem: 104593 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:05:
[...]

Onderhand heb ik Perfect Cell verslagen, alleen geen id hoe ik een save kan overbrengen op mijn PC :P
Van WiiSave.com:
How do I backup / transfer my saves to an SD card from my Wii?

From your Wii main menu: Wii Options > Data Management > Save Data > Wii. You'll see all of your Wii saves that are currently on your internal memory. Select the save you want to backup / transfer and select 'Copy' (you need to have an SD card in).
The save is now on your SD card.
En als je hem dan meteen op WiiSave.com zet kan iedereen je save gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 117981 schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:28:
[...]

Voor alle games en niet alleen DBZ bedoel je? Ik hoop het ook, ik snap alleen het gegoochel met de prijs van DBZ niet echt. Alle ketens rekenen 60, alleen FRS heeft hem voor 45. En dan nu Dynabyte voor 50 kennelijk. Terwijl de andere gamewinkels die normaal gesproken goedkoper zijn dan de FRS nu niet onder die prijs komen :S
45 euro vind ik wel een goede prijs. Maar ik snap niet waarom ze games niet gewoon echt goedkoop maken. Ik bedoel, PS3 games kosten 70 euro, en gemiddeld kosten games €60. En dat vinden ze het gek dat veel mensen games gaan kopieren.

Maak nou gewoon die games gewoon €30 (of nog beter €20). Voor dat bedrag kunnen ze em makkelijk in de winkel krijgen. Dan koop iedereen de games, en dus zal de omzet stijgen.

En dan komen de winkeliers natuurlijk weer met "ons winstpercentage is zo klein". Tja, maar je verkoopt er ook stukken meer.

Volgens mij (en ik ben natuurlijk geen expert) krijg je zo veel meer winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik ben van plan om mijn Wii te gaan registreren om de vip-site. Maar is het per se noodzakelijk, met oog op de toekomst als je voor wii sterren wii punten kunt krijgen, om alle gegevens correct in te vullen? Want in de kleine letterstjes lees ik dat ze daarzo in Japan andere 'gewoonten' hebben als het om privégegevens gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:27:
[...]

45 euro vind ik wel een goede prijs. Maar ik snap niet waarom ze games niet gewoon echt goedkoop maken. Ik bedoel, PS3 games kosten 70 euro, en gemiddeld kosten games €60. En dat vinden ze het gek dat veel mensen games gaan kopieren.

Maak nou gewoon die games gewoon €30 (of nog beter €20). Voor dat bedrag kunnen ze em makkelijk in de winkel krijgen. Dan koop iedereen de games, en dus zal de omzet stijgen.

En dan komen de winkeliers natuurlijk weer met "ons winstpercentage is zo klein". Tja, maar je verkoopt er ook stukken meer.

Volgens mij (en ik ben natuurlijk geen expert) krijg je zo veel meer winst.
Daar had ik et laatst met een vriend nog over, over die prijzen. Ik vind ze idd ook erg duur.

Voor zelda vind het ik geld wel waard, heb 55 euro betaald, heb 70 uur achter zelda gezeten, dan vind ik dat dubbel en dwars waard.

Ik vind dat ik 39 euro nog een redelijke prijs vind voor spellen. Zoals excite truck,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Tja ik weet niet hoor, in veel grote games gaat wel veel tijd zitten. Als je met een man of 20 ergens drie jaar aan werkt dan lopen enkel de salariskosten al flink op. En voor de PS3 en de 360 geld dat nog erger omdat je alles in HD moet uitwerken, wat weer meer tijd kost.

Nou zou ik niet weten hoeveel marge er op een game zit, maar het lijkt me niet dat ze een Zelda voor 30 euro zouden kunnen uitbrengen, en het dan nog voor alle betrokken goed winstgevend kunnen houden.
Aan de andere kant, op de pc brengt bijvoorbeeld Blizzard Entertainment zijn pareltjes ook altijd voor 35-40 euro uit, waar ook vast wel veel tijd in zal gaan zitten.

edit: natuurlijk kunnen dingen als FIFA zoveel en Need For Speed: deel 15 wel makkelijk voor 30 euro denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 02-04-2007 19:41 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.