Sowieso heeft het wel zin om voor VC games op VC-Reviews te kijken naar welke games er beschikbaar zijn en hoe ze gereviewed worden.F-Tim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:17:
Welke game kan ik het beste op de virtual console kopen om met 2 spelers te doen? En dan meer in de vorm van co-op? Ik heb zelf Donkey Kong Country in gedachten, heb me al Super Mario Bros gekocht, maar dat moet je 'na' elkaar spelen. Heb iig vandaag 2 classic controlers gekocht, dus die wil ik wel graag zo optimaal mogelijk gebruiken.
Mario 64 vind ik ook wel stoer, maar dat is maar single player. En Mario Kart 64... heb k niet zo'n zin in, kweet niet, k vind de Wii niet zo'n 'raceconsole'En bomberman '93, dat vind k dan weer zonde om de een of andere reden...
Welke andere VC games kan k nog aan denken die écht goed zijn om te spelen met 2 spelers?
Voor 2-player coop denk ik meteen aan Gunstar Heroes op de Sega Megadrive. Heb hem zelf nog niet, maar als ik de review goed begrijp kun je daarin met z'n 2en coop spelen.
Verder heb je ook nog Golden Axe voor 2-player coop (ook Sega Megadrive), en Contra 3 / Super Probotector van de SNES met 2-player coop.