Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.463 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:33
F-Tim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:17:
Welke game kan ik het beste op de virtual console kopen om met 2 spelers te doen? En dan meer in de vorm van co-op? Ik heb zelf Donkey Kong Country in gedachten, heb me al Super Mario Bros gekocht, maar dat moet je 'na' elkaar spelen. Heb iig vandaag 2 classic controlers gekocht, dus die wil ik wel graag zo optimaal mogelijk gebruiken.

Mario 64 vind ik ook wel stoer, maar dat is maar single player. En Mario Kart 64... heb k niet zo'n zin in, kweet niet, k vind de Wii niet zo'n 'raceconsole' ;) En bomberman '93, dat vind k dan weer zonde om de een of andere reden...

Welke andere VC games kan k nog aan denken die écht goed zijn om te spelen met 2 spelers?
Sowieso heeft het wel zin om voor VC games op VC-Reviews te kijken naar welke games er beschikbaar zijn en hoe ze gereviewed worden.

Voor 2-player coop denk ik meteen aan Gunstar Heroes op de Sega Megadrive. Heb hem zelf nog niet, maar als ik de review goed begrijp kun je daarin met z'n 2en coop spelen.

Verder heb je ook nog Golden Axe voor 2-player coop (ook Sega Megadrive), en Contra 3 / Super Probotector van de SNES met 2-player coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Zephaniah schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:42:
Iemand trek in Wario Ware: Smooth Moves? Neem ff contact op, liefst ruilen tegen ander spel(Kororinpa).
Hmmm, ik wil hem wel ruilen tegen Red Steel als je die nog niet hebt.
Zet anders DM ff aan in je profiel.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hebben jullie ook ervaringen met Wiihome.nl?
Ik heb zo rond eind Januari daar een Wii besteld, met het een en ander erbij:
- 2 spelletjes, Zelda en Red Steel
- Extra controller met nunchuck
- RGB-kabel

Echter is het nu eind Maart en heb nog steeds niets binnen!
Als ik contact opneem met Wiihome.nl, dan is het enige wat ik te horen krijg, dat ze geen levertijd weten, ook hun leverancier niet.

Vreemde is wel, dat de MediaMarkt gewoon Wii's uitgeleverd krijgt of kreeg? :?
Toen ik dat vroeg aan Wiihome, hoe dat het kon dat MediaMarkt ze wel krijgt en Wiihome.nl niet, zeiden ze dat dat bestellingen waren uit November 2006, die uitgeleverd werden.

Ik begin zo langzamerhand eigenlijk mijn vertrouwen te verliezen in deze winkel en kan dan ook iedereen afraden om bij deze shop iets te bestellen!

Wat ik net van hun website pluk:
Nieuwe levering Wii

Er is momenteel veel vraag naar de Nintendo Wii Console. Helaas is de Wii momenteel nog steeds zeer slecht leverbaar. Momenteel is er een wachtlijst van ongeveer 30 mensen. Wij verwachten pas weer in april de Wii op voorraad te hebben voor de losse verkoop. Hetzelfde geldt voor de Nintendo Controllers zoals de Wii remote en de Nunchuck. Ook Wii Play is zeer slecht leverbaar. Wij raden iedereen aan om alvast een bestelling te plaatsen zodat u hoger op de lijst komt te staan. Betaalde bestellingen krijgen voorrang bij levering.
Is dit echt zo?

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 21-03-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 13:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

@draadloze nunchuck: kan wel maar lijkt me klote om het volgende..

Je moet dan:
1. Batterijen erin proppen
2. Bluetooth erin proppen

Onnodig dure zaak en het ding wordt nog pokkezwaar ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 21-03-2007 09:08 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
rajackar schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:53:
[...]

Hmmm, ik wil hem wel ruilen tegen Red Steel als je die nog niet hebt.
Zet anders DM ff aan in je profiel.
Sorry, ik dacht dat DM al aan stond. 8)7 Red Steel, daar moet ik nog ff over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:32

Smoonshine

Feyenoord!!

GJ-tje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:07:
Hebben jullie ook ervaringen met Wiihome.nl?
Ik heb zo rond eind Januari daar een Wii besteld, met het een en ander erbij:
- 2 spelletjes, Zelda en Red Steel
- Extra controller met nunchuck
- RGB-kabel

Echter is het nu eind Maart en heb nog steeds niets binnen!
Als ik contact opneem met Wiihome.nl, dan is het enige wat ik te horen krijg, dat ze geen levertijd weten, ook hun leverancier niet.

Vreemde is wel, dat de MediaMarkt gewoon Wii's uitgeleverd krijgt? :?
Toen ik dat vroeg aan Wiihome, hoe dat het kon dat MediaMarkt ze wel krijgt en Wiihome.nl niet, zeiden ze dat dat bestellingen waren uit November 2006, die uitgeleverd werden.

Ik begin zo langzamerhand eigenlijk mijn vertrouwen te verliezen in deze winkel en kan dan ook iedereen afraden om bij deze shop iets te bestellen!
Ik heb het gevoel dat bepaalde winkels voorrang krijgen met Wii leveringen. Dat zijn dan grote ketens en winkels waar Nintendo goede ervaringen mee heeft. Onlineshops als Wiihome.nl moeten dus gewoon wachten totdat Nintendo genoeg Wii's overheeft om naast de grote ketens, ook kleine winkels te voorzien.

Ik zou gewoon mijn ogen openhouden. Laat je desnoods bij een Media Markt op de wachtlijst zetten. En dan is het gewoon wie het eerst levert, die verkoopt. Als je al van te voren betaald hebt moet je natuurlijk wel even regelen met Wiihome dat je je geld teruggestort krijgt. Langer dan een maand wachten hoeft het tegenwoordig toch niet meer te duren lijkt me.

overigens zie ik deze quote op de site:
Er is momenteel veel vraag naar de Nintendo Wii Console. Helaas is de Wii momenteel nog steeds zeer slecht leverbaar. Momenteel is er een wachtlijst van ongeveer 30 mensen. Wij verwachten pas weer in april de Wii op voorraad te hebben voor de losse verkoop. Hetzelfde geldt voor de Nintendo Controllers zoals de Wii remote en de Nunchuck. Ook Wii Play is zeer slecht leverbaar. Wij raden iedereen aan om alvast een bestelling te plaatsen zodat u hoger op de lijst komt te staan. Betaalde bestellingen krijgen voorrang bij levering.
Het is dus de vraag waar je ergens staat op de wachtlijst. Maar als je 21ste staat ofzo, dan denk ik niet dat je er bij de volgende levering bij zit.

[ Voor 19% gewijzigd door Smoonshine op 21-03-2007 09:17 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Zephaniah schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:13:
[...]

Sorry, ik dacht dat DM al aan stond. 8)7 Red Steel, daar moet ik nog ff over nadenken.
Is prima DM, maar ff als je er uit bent ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
F-Tim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:17:
Mario Kart 64... heb k niet zo'n zin in, kweet niet, k vind de Wii niet zo'n 'raceconsole' ;)
Die knipoog is toch wel het belangrijkste van die zin he? 7(8)7

Als je VC speelt heeft het niets met de Wii te maken (eigenlijk).
Ik speel Mario Kart Double Dash op de Wii met een GameCube controller (duh), dan is er geen verschil met gewoon op de cube racen hoor.
Ik begrijp je keuze echter wel, MK64 is ruk. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 22:06

robbydw

live your life

Zal waarschijnlijk een GP Powerbank Smart ofzo zijn.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:06
Gonadan schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:17:
[...]

Die knipoog is toch wel het belangrijkste van die zin he? 7(8)7

Als je VC speelt heeft het niets met de Wii te maken (eigenlijk).
Ik speel Mario Kart Double Dash op de Wii met een GameCube controller (duh), dan is er geen verschil met gewoon op de cube racen hoor.
Ik begrijp je keuze echter wel, MK64 is ruk. ;)
Speelt Double Dash (en andere GC games) eigenlijk ook een beetje fijn met de classic controler? Ik heb geen GC-controlers maar wel classic controlers namelijk. En om nou óók weer GC-controlers te gaan kopen...
robbydw schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:29:
[...]

Zal waarschijnlijk een GP Powerbank Smart ofzo zijn.
Beetje offtopic: maar is het wel goed om batterijen zo snel op te laden? "Slijten" ze niet sneller?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

posttoast schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:32:
...

Beetje offtopic: maar is het wel goed om batterijen zo snel op te laden? "Slijten" ze niet sneller?

Snelladers
In een snellader laden speciale nikkelmetaalhydride batterijen op in vijftien minuten tijd. Ook deze batterijen gaan zo'n duizend keer mee. Andere oplaadbare batterijen kunnen ook in deze oplader, maar dan geldt de normale oplaadtijd van twaalf tot zestien uur. De snellader schakelt automatisch uit om overladen te voorkomen. Toch wordt het gebruik van nikkelcadmium batterijen (NiCd) in een snellader ontraden vanwege het risico op overladen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Smoonshine schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:14:
Ik heb het gevoel dat bepaalde winkels voorrang krijgen met Wii leveringen. Dat zijn dan grote ketens en winkels waar Nintendo goede ervaringen mee heeft. Onlineshops als Wiihome.nl moeten dus gewoon wachten totdat Nintendo genoeg Wii's overheeft om naast de grote ketens, ook kleine winkels te voorzien.
Weet je dat dat niet eens zo heel gek zou zijn, gezien mijn wachttijd van zo'n 3 maanden inmiddels?

Ik heb overigens net even een mailtje de deur uit gedaan richting Wiihome, kijken of ze daar wél op reageren... Eerdere mailtjes van deze week heb ik namelijk geen reacties op gekregen.
Ik zou gewoon mijn ogen openhouden. Laat je desnoods bij een Media Markt op de wachtlijst zetten. En dan is het gewoon wie het eerst levert, die verkoopt. Als je al van te voren betaald hebt moet je natuurlijk wel even regelen met Wiihome dat je je geld teruggestort krijgt. Langer dan een maand wachten hoeft het tegenwoordig toch niet meer te duren lijkt me.
Ik heb al vooruitbetaald inderdaad, in de hoop dat daardoor de bestelling / levering wat sneller zou gaan. Desnoods reserveer ik er eentje via MediaMarkt, degene die me dan het eerste levert, krijgt mijn centen.
overigens zie ik deze quote op de site:
Ja die zag ik dus ook net, heb dat ook in mijn vorige post erbij gezet.
Het is dus de vraag waar je ergens staat op de wachtlijst. Maar als je 21ste staat ofzo, dan denk ik niet dat je er bij de volgende levering bij zit.
Ik had het eens nagevraagt, ik sta op de 11e plek in de wachtrij, of ik gestegen ben inmiddels weet ik niet, ergens hoop ik van wel... En weet toen ik het navroeg, dat de wachtrij bij Wiihome.nl al opgelopen was naar 60 stuks.
Zo'n kleine jongen lijkt Wiihome.nl me dan niet (meer). ;)

Is er trouwens ook inmiddels iets meer bekend over Super Smash Bros. Brawl?
Dat is namelijk een game waar ik ontzettend naar uitkijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

[...]

Speelt Double Dash (en andere GC games) eigenlijk ook een beetje fijn met de classic controler? Ik heb geen GC-controlers maar wel classic controlers namelijk. En om nou óók weer GC-controlers te gaan kopen...
Dat zal moeilijk gaan, want je kan Gamecube games alleen spelen met een Gamecube controller. Classic controller werkt niet, hopelijk komt er later een firmware update, waardoor het wel kan. Wil je GC-games spelen, dan moet je toch echt een controller halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
[...]
Het is (nog) niet mogelijk om Cube games met de classic controller te spelen. Dit komt momenteel met name omdat alle Wii specifieke hardware "uit" staat als je in Cube-mode draait. Ik hoop wel dat ze dit aanpakken want de classic controller is prima geschikt voor Cube games.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Deddiekoel schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:54:
[...]

Het is (nog) niet mogelijk om Cube games met de classic controller te spelen. Dit komt momenteel met name omdat alle Wii specifieke hardware "uit" staat als je in Cube-mode draait. Ik hoop wel dat ze dit aanpakken want de classic controller is prima geschikt voor Cube games.
Damn, dat is wel een beetje jammer... Kan ik nóg twee controlers gaan halen. Begint wel een dure hobby te worden zo. Nou ja, ze zijn in ieder geval wel goedkoper dan de classic-controlers neem ik aan. En anders maar wachten op een firmware-update.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

posttoast schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:04:
Damn, dat is wel een beetje jammer... Kan ik nóg twee controlers gaan halen. Begint wel een dure hobby te worden zo. Nou ja, ze zijn in ieder geval wel goedkoper dan de classic-controlers neem ik aan. En anders maar wachten op een firmware-update.
Ghe, nee dus :(

Ik heb juist 2 GC controllers gekocht omdat je VC games wel met de GC controller kan spelen (de meeste). Ook al speelt het soms wat lastig, het werkt prima.

De GC controllers hebben mij gemiddeld tegen de 30 euri gekost. :'(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik heb juist bewust bij een kleinere speelgoedwinkel besteld, ik stond bij inschrijving ( 2e week van januari) 6e op de lijst.

Vorige week is ie dus binnengekomen, dus totaal 8 weken moeten wachten.
Maar het zeer moeilijk in te schatten wanneer je aan de beurt komt.
De eigenaar zegt dat dit de 1e en enige Wii was die hij in de laatste 3 weken binnen heeft gekregen. |:(

Maar het is wel het wachten waard, we zitten nu elke avond te Golfen en Bowlen, onze favorieten. :9

Het nieuwe (dikkere ) polsbandje zit trouwens aan de remote alleen mijn extra aangeschafte remote heeft nog het oudere polsbandje

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Iemand een idee wanneer de free record shop sonic gaat verkopen? De verkopers hier weten het niet en op internet kan ik hem niet met korting bestellen (ik krijg 7,50 korting bij de frs).

Dus ik moet hem in een winkel halen (en via de site naar de winkel laten sturen kan niet omdat ik dan geen korting krijg en bestellen willen ze niet vreemd genoeg in mijn free record shop in Leusden)......

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-03-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:24:
Iemand een idee wanneer de free record shop sonic gaat verkopen? De verkopers hier weten het niet en op internet kan ik hem niet met korting bestellen (ik krijg 7,50 korting bij de frs).

Dus ik moet hem in een winkel halen (en via de site naar de winkel laten sturen kan niet omdat ik dan geen korting krijg en bestellen willen ze niet vreemd genoeg in mijn free record shop in Leusden)......
Waarom zou FRS hem dan nog niet verkopen terwijl tal van andere winkels hem allang in schappen hebben staan? 8)7

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25892

Deze, daar krijg je dus 4 van die batterijen bij, en ik had er nog 4 losse extra bij besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Over oplaadbare batterijen:
Bij MediaMarkt Rotterdam heb je batterijen van het merk Magic, 4 stuks voor €5, 2700mAh. Misschien zijn ze niet zo goed als de A-merken, maar voor die prijs kan je 't niet laten.

Verder:
Bartsmit Amsterdam (centrum) had rond 12:00 nog twee Wii Play's.
Dixons Amsterdam Osdorp had gisteren rond 14:00 nog een classic controller, nunchuk en normale Wii controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:24:
Ehh...FRS is doorgaans duur met games, zelfs met 7,50 korting. Koop gewoon bij goedkope winkels..scheelt je nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Waarschijnlijk niet iets wat de fans willen horen, maar ik krijg toch jeuk om verwijzigingen te maken naar de N64 als ik kijk naar het hedendaags spelaanbod van de Wii. Waar de PS1 en de PS2 een ijzersterke line-up hadden, is de enige must-have bij de Wii imo Zelda.

Gevolg is dat het apparaat nu al meer dan een maand stof staat te happen. De release date van games die me interessant lijken is naar achteren bijgesteld (Mario Galaxy, Metroid Prime). Ben ik hierin de enige en zie ik spookbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:10
Nee, de meest slechte soep ooit. Je ziet zelfs nog het stekkerje en een stukje van het draadje in de Wiimote zitten :P
Opi schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:30:
Waarschijnlijk niet iets wat de fans willen horen, maar ik krijg toch jeuk om verwijzigingen te maken naar de N64 als ik kijk naar het hedendaags spelaanbod van de Wii. Waar de PS1 en de PS2 een ijzersterke line-up hadden, is de enige must-have bij de Wii imo Zelda.

Gevolg is dat het apparaat nu al meer dan een maand stof staat te happen. De release date van games die me interessant lijken is naar achteren bijgesteld (Mario Galaxy, Metroid Prime). Ben ik hierin de enige en zie ik spookbeelden?
Wat voor spellen vind je dan leuk? Er zijn genoeg mensen hier die enthousiast zijn over Sonic, SSX:Blur en Excite Truck. Daarnaast brengt EA deze maand nog meer goed ontvangen spellen uit zoals de Godfather etc. Tot slot komt hopelijk in april Super Paper Mario. Dan heb ik het nog niet gehad over spellen die al elders uit zijn en hier ook de komende maand uitkomen, zoals Trauma Center en Eledees.

[ Voor 55% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2007 13:35 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Opi schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:30:

Ik hoop het! GoldenEye O+

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waar de PS1 en de PS2 een ijzersterke line-up hadden, is de enige must-have bij de Wii imo Zelda.
Mensen vergeten nogal snel de waarheid denk ik. Ik kan me juist herinneren dat ALLE consoles ooit gereleased schijt line ups hadden aan het begin. Bij de Wii valt het me nog best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik vraag me ook af wat je zo sterk vond aan de PS lineup, ik ken hem niet. :P
Maar ik vind ook 95% van de spellen geen kont aan ;)

Het opschuiven van de releasedatums voor spellen die me wel wat lijken is een behoorlijke teleurstelling ja, dat valt me erg tegen. :'(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Max|Burn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:33:
[...]
Mensen vergeten nogal snel de waarheid denk ik. Ik kan me juist herinneren dat ALLE consoles ooit gereleased schijt line ups hadden aan het begin. Bij de Wii valt het me nog best mee.
Tekken, Ridge Racer, WipEout zijn zo al drie games welke ik op kan noemen en die binnen een maand na de release van de console beschikbaar waren. Buiten dat vind ik de bestaande line up, inclusief de spellen die de komende drie maanden gereleased worden, mager. Ik betreur het dan ook dat de oplevering van de eerdergenoemde spellen uitgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ergens heb je wel gelijk maar het is altijd het zelfde na de launch. Ik vermaak me momenteel in iedergeval nogsteeds met Zelda, Redsteel, MB:BB, Excite Truck. Wii Sports. In het begin van de GC was het echt niet veel beter met Luigi zijn huis.

Liever wat langer wachten dan gerushde games die het niet de moeite waard zijn. En ja, ik vind dat Nintendo games doorgaans het wachten wel waard zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 16-01 12:51
ben vandaag online gegaan met me wii, heb me wii gekoppeld aan me internet account alleen ik heb op me wii geen punten en via de site wel gewoon. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ja. dat is normaal. Er komt misschien in de toekomst nog een mogelijkheid om de punten van de site om te ruilen voor Wii-points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Opi schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:40:
[...]
Tekken, Ridge Racer, WipEout zijn zo al drie games welke ik op kan noemen en die binnen een maand na de release van de console beschikbaar waren. Buiten dat vind ik de bestaande line up, inclusief de spellen die de komende drie maanden gereleased worden, mager. Ik betreur het dan ook dat de oplevering van de eerdergenoemde spellen uitgesteld is.
Dat zijn al 2 arcade ports. Ik vond Tekken voor die tijd goed maar WipeOut en RR waren naast de graphics echt niet zo boeiend. (mijn mening, game mag ratings zeggen me niets)WipeOut was ook nog eens niet exclusive. Dan kan ik idd zo Zelda, Rayman en Wii Sports in hetzelfde rijtje noemen.

De PS1 had misschien nog wel de beste launch van elke console ooit, maar is alsnog niet bijster goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 21-03-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 20:02
NightForce schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:43:
ben vandaag online gegaan met me wii, heb me wii gekoppeld aan me internet account alleen ik heb op me wii geen punten en via de site wel gewoon. Is dit normaal?
Wii = wii punten, Site = sterren. Is dus iets totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
GJ-tje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:40:
[...]
Weet je dat dat niet eens zo heel gek zou zijn, gezien mijn wachttijd van zo'n 3 maanden inmiddels?

Ik heb overigens net even een mailtje de deur uit gedaan richting Wiihome, kijken of ze daar wél op reageren... Eerdere mailtjes van deze week heb ik namelijk geen reacties op gekregen.

[...]
Ik heb al vooruitbetaald inderdaad, in de hoop dat daardoor de bestelling / levering wat sneller zou gaan. Desnoods reserveer ik er eentje via MediaMarkt, degene die me dan het eerste levert, krijgt mijn centen.

[...]
Ja die zag ik dus ook net, heb dat ook in mijn vorige post erbij gezet.
[...]
Ik had het eens nagevraagt, ik sta op de 11e plek in de wachtrij, of ik gestegen ben inmiddels weet ik niet, ergens hoop ik van wel... En weet toen ik het navroeg, dat de wachtrij bij Wiihome.nl al opgelopen was naar 60 stuks.
Zo'n kleine jongen lijkt Wiihome.nl me dan niet (meer). ;)

Is er trouwens ook inmiddels iets meer bekend over Super Smash Bros. Brawl?
Dat is namelijk een game waar ik ontzettend naar uitkijk!
Het schilt toch wel echt behoorlijk waar je besteld. Ik heb hem half januari besteld bij Top1Toys en had hem 21 februari. 1 maand wachttijd. Ik stond toen ik hem bestelde 9e. Dus ze hadden gewoon een steady flow. Dit was dan wel in de buurt van eindhoven. Ik heb de hele tijd het vermoedde dat het in de randstad toch een stukje moeilijker aan te komen is, door de misschien grotere vraag?

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

BIJ GAMESHOP HENGELO hebben ze nu the godfather op de WII...
ik d8 zegt het maar even voor de mensen die hem al willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Max|Burn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:52:
[...]
Dat zijn al 2 arcade ports. Ik vond Tekken voor die tijd goed maar WipeOut en RR waren naast de graphics echt niet zo boeiend. (mijn mening, game mag ratings zeggen me niets)WipeOut was ook nog eens niet exclusive. Dan kan ik idd zo Zelda, Rayman en Wii Sports in hetzelfde rijtje noemen.

De PS1 had misschien nog wel de beste launch van elke console ooit, maar is alsnog niet bijster goed.
Wat ik me van de PS1 kan herinneren (was toen nog abbonnee van de PU) kregen die launch titels ook niet al te beste cijfers op Tekken na. Dus om dan van veel must-haves te spreken is overdreven.

Wat betreft de Wii lineup heb je wel gelijk vind ik. Zelda is de enige system seller. Verder zijn het voornamelijk "leuke" spellen. SSX, Godfather en dat soort titels zijn niet echt spellen waar je per sé een Wii voor koopt. Ik vraag me tegenwoordig ook steeds vaker af of ik niet beter een 360 had kunnen kopen. Daar beginnen de echte toppers nu te komen. Ook mis ik een leuke realistische voetbalgame die de 360 nu wel heeft (PES6). Er is ook nog niets van die strekking aangekondigd voor de Wii.

Aan de andere kant, de Wii is nu nog geen half jaar oud. Bij de 360 komen de toppers nu ook pas een jaar na de consolerelease. Ik denk dat je pas volgend jaar rond deze tijd kunt zeggen in hoeverre de Wii een succes is op game gebied.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik zie zelf de Wii niet als een alternatief voor een PS3 of een XBOX360 maar als een totaal ander gènre. Ik heb de Wii gekocht voor de games met een hoge fun-factor. WarioWare, Rayman Raving Rabbids, Sports, etc. Voor af en toe tussendoor en om met vrienden te spelen. De PS3 en XBOX360 beschouw ik meer als apparaten voor de (wat meer) die-hard gamers, waar ik mezelf niet bij vind horen.

En vergeet niet de VC. Ik vind het geniaal om herinneringen op te halen met al die oude games. Al vind ik de prijs ervan dan wel weer beetje hoog.

[ Voor 16% gewijzigd door posttoast op 21-03-2007 14:45 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190040

Heeft iemand toevallig Need for Speed Carbon...? Wat zijn die graphics lelijk zeg, ik had toch minstens verwacht dat die iets mooier zou zijn.

En kan het ook kloppen dat als je "quick race" doet, dan geen achtergrondmuziek hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zelf heb ik ook de wii met een 360....maar ik wil toch op de wii wel wat fatsoenlijke games hebben want voor alleen een "funfactor" heb ik geen 250 euro neergelegt....voor partygames kan ik ook wel een bordspel kopen....ik wil een "rush" zo van...wauw dat was een beleving,wat een avontuur....
en ik ben er bang voor dat ik dat op mijn wii lang niet zal mee maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop dat de FRS ook snel met The Godfather komt. Ik ben nl. blut en moet het doen met mijn entertainment bonnen en de FRS geeft me 10% korting...
Anoniem: 212684 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:10:
zelf heb ik ook de wii met een 360....maar ik wil toch op de wii wel wat fatsoenlijke games hebben want voor alleen een "funfactor" heb ik geen 250 euro neergelegt....voor partygames kan ik ook wel een bordspel kopen....ik wil een "rush" zo van...wauw dat was een beleving,wat een avontuur....
Ik denk juist van wel.
De Wii gaat mij meer "rush" bieden dan op de PS3 of X360. Neem de games die vrijdag uitkomen (die niet te boek staan als toppers). Het lijkt mij een rush om in DBZ een Kamehameha special move te doen door de beweging ervan te maken (handen eerst achter je rug en dan naar voren). DAT lijkt mij een rush. Hetzelfde geld voor The Godfather. Als opkomende gangster lijkt mij cool dat ik mensen "echt" in elkaar kan slaan door ze met een hand vast te houden (middels de nunchuck) en ze er een tussen de ogen te toepen (met de Wiimote). Dat zijn de dingen waarvan ik een rush verwacht, meer dan betere graphics.

[ Voor 78% gewijzigd door Deddiekoel op 21-03-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Carbon schijnt inderdaad belachelijk lelijk te zijn. Krijg je met ports..
Toch zie ik het met TE veel games nu. De Wii kan echt wel mooie dingen neerzetten. E.g. als je ziet wat de GC met RE4 en Zelda TP doet..dan bedenken wat de Wii ongeveer kan met 2x die power. (Ongeveer Xbox1 x 1.5) dan moet dat toch veel beter kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Iemand dragonball Z budokai tenkiachi 2 al gespot?
Ben namelijk na excite truck hard toe aan een nieuwe wii game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het probleem met de Wii launch is wel dat er toch wel veel ports zijn. Voor Cube eigenaren valt het wel mee (een hoop van de Wii games kwamen daar nog niet uit) maar voor mensen met andere consoles is het vrij jammer. Wat wel weer is is dat de Wii exclusives over het algemeen goed worden ontvangen (RRR, Red Steel, WW:SM, Excite truck).
De droogte van nieuwe games is vanaf vrijdag wel voorbij. Maar voor de echte toppers zullen we tot na de zomer moeten wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Max|Burn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:24:
Carbon schijnt inderdaad belachelijk lelijk te zijn. Krijg je met ports..
Toch zie ik het met TE veel games nu. De Wii kan echt wel mooie dingen neerzetten. E.g. als je ziet wat de GC met RE4 en Zelda TP doet..dan bedenken wat de Wii ongeveer kan met 2x die power. (Ongeveer Xbox1 x 1.5) dan moet dat toch veel beter kunnen :(
Ach ja dat heb je met shovelware. Echt minimale kosten maar maximale winst omdat die games vervolgens wel weer voor 60 pleuro in de winkel liggen. Maar het is ook een beetje een noodzakelijk kwaad denk ik. Tegen het eind van het jaar als de betere titels uitkomen dan kunnen devs het niet meer maken om constant met shovelware te komen maar als ze daar nu lekker aan hebben kunnen verdienen op de wii (devs zijn ook niet gek, die zullen niet verbaasd opkijken als hun crappy port niet gigantisch verkoopt, het is puur voor de winst) omdat er toch nog redelijk wat verkocht is hebben ze tenminste vertrouwen in de Wii dat ze er geld aan kunnen verdienen en dan komen ze met goede games ipv shovelware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:33:
Het probleem met de Wii launch is wel dat er toch wel veel ports zijn. Voor Cube eigenaren valt het wel mee (een hoop van de Wii games kwamen daar nog niet uit) maar voor mensen met andere consoles is het vrij jammer. Wat wel weer is is dat de Wii exclusives over het algemeen goed worden ontvangen (RRR, Red Steel, WW:SM, Excite truck).
De droogte van nieuwe games is vanaf vrijdag wel voorbij. Maar voor de echte toppers zullen we tot na de zomer moeten wachten denk ik.
Op het moment zijn er genoeg spellen die een 7 of 8 scoren, over een maand krijgen we (hopelijk) al Super Paper Mario! dan zal niemand meer klagen denk, of je moet Mario niet leuk vinden tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Anoniem: 212684 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:10:
Dan heb je het toch niet helemaal goed begrepen waar de Wii voorstaat. Juist de funfactor van het spelen staat centraal bij de Wii, aan gewakkerd door multiplayer. Een rush van de graphics zul je niet snel krijgen aangezien je Xbox360 beelden gewent bent.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:42:
Op het moment zijn er genoeg spellen die een 7 of 8 scoren, over een maand krijgen we (hopelijk) al Super Paper Mario! dan zal niemand meer klagen denk, of je moet Mario niet leuk vinden tja..
Kan iemand mij uitleggen wat Paper mario nou precies is? :+
Ik kan uit de reviews niet zoveel wijs worden.
Niet meer dan dat het 2D maar toch stiekum 3D is. ;)

Volgens mij is het wel wat voor mij namelijk :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds wanneer betekent fun = minigames? weet niet hoe het met jouw zit maar ik heb meer fun met een game als zelda dan met RRR oid. En speel je niet iedere game voor de fun uiteindelijk?

Hoe dan ook, zat net even wat reviews over DBZ en godfather te lezen en nu zit ik toch weer te twijfelen over welke ik zal halen. Ik heb opzich niet zoveel met fighters maar DBZ leek wel aardig, volgens IGN waren de wiimote moves goed en had je ook wel wat strategie nodig. Maar de review van gamespot zegt dan weer precies het tegenovergestelde. Hun geven godfather dan weer wel een goed cijfer maar na SSX heb ik het niet meer zo op met EA en ik de pc versie bij mijn broertje gezien maar dat vind ik er lelijk, kaal en saai uitzien (vond hij ook als die hard maffia speler) dus wat dat betreft heb ik ook zo mijn twijfels bij the godfather al trekt dit soort games mij wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:42:
[...]

Met spellen die een 7 of 8 scoren kun je geen systeem dragen. Waar blijven de 9's of zelfs de 10en. Dat zijn de spellen die een systeem verkopen. Spellen die een 7 of 8 scoren zijn spellen die je tussen de toppers doorspeelt in mijn ogen. En die zijn er op dit moment niet. En buiten de SMG en MP3 staan er ook weinig potentiële toppers op de releaselijst. MySims misschien, wanneer er goede online mogelijkheden inzitten, maar verder is het weinig bijzonders.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Volgens mij is deze versie gewoon een 2D platformer, waarbij je de wereld in 3D kan "draaien" om langs of bij bepaalde objecten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:56:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat Paper mario nou precies is? :+
Ik kan uit de reviews niet zoveel wijs worden.
Niet meer dan dat het 2D maar toch stiekum 3D is. ;)

Volgens mij is het wel wat voor mij namelijk :D
Diverse filmjpes:
Link 1
Link 2
Link 3
Link 4 + uitleg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:59:
Sinds wanneer betekent fun = minigames? weet niet hoe het met jouw zit maar ik heb meer fun met een game als zelda dan met RRR oid. En speel je niet iedere game voor de fun uiteindelijk?
Fun als in party games. Jij vertaalt Fun nu letterlijk naar plezier, en dat heb ik met Zelda ook bakken vol. ( jij aan je posts te zien met geen een spel ;) )

En met een groep heb je meer plezier aan RRR dan aan Zelda bijvoorbeeld, dat wordt bedoelt met hogere Fun-factor. Ik geef toe dat het allemaal wat verwarrend klinkt maar het klopt wel. ;)
GVD dat ziet er gaaf en ook misschien wel frustrerend uit. :D

Dat lijkt me geweldig, maar is het niet zo dat je minder op 2d gaat spelen en meer op 3d? Dan kan je makkelijker om je vijanden heen lopen. :)

* Gonadan gaat weer verder kijken...

[ Voor 36% gewijzigd door Gonadan op 21-03-2007 16:12 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Gonadan schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:07:
[...]
Dat lijkt me geweldig, maar is het niet zo dat je minder op 2d gaat spelen en meer op 3d? Dan kan je makkelijker om je vijanden heen lopen. :)
Welkom in vorigeweekzondag.

Als je in 3d gaat gaat een timer lopen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

:?
Als je in 3d gaat gaat een timer lopen :P
Ah, ik heb het nog nooit gezien, laat staan gespeeld. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( DBZ heeft mij nooit wat gedaan.....en 60 pleuro voor de godfather neertellen met alleen het grote verschil de controls vind ik zonde....ik zag die game voor 20 euro op de 360 in de gameshop liggen..dan doe ik dat liever...ik ben geen graphicshoer daar doe ik het niet voor..ik wil gewoon een beetje avontuur en uitdaging in een spel...en minigames heb ik nu wel weer genoeg gespeeld op de DS en de wii...paper mario en galaxy..prime 3...daar wacht ik op....maar dat w88 duurt zooooo lang!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 212684 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:19:
:( DBZ heeft mij nooit wat gedaan.....en 60 pleuro voor de godfather neertellen met alleen het grote verschil de controls vind ik zonde....ik zag die game voor 20 euro op de 360 in de gameshop liggen..dan doe ik dat liever...ik ben geen graphicshoer daar doe ik het niet voor..ik wil gewoon een beetje avontuur en uitdaging in een spel...en minigames heb ik nu wel weer genoeg gespeeld op de DS en de wii...paper mario en galaxy..prime 3...daar wacht ik op....maar dat w88 duurt zooooo lang!!!
Tja, misschien is de Wii dan toch niets voor jou. Ik blijf het leuk vinden om met een groep mensen bijvoorbeeld tennis te spelen. In je eentje gaat het wel vervelen ja.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Kan iemand die een Wii RGB kabel gebruikt mij even helpen?

Ik heb nou al de tweede RGB kabel waarvan ik het gevoel heb dat ie geen RGB geeft. Mijn DVD speler geeft RGB, mijn gamecube geeft RGB, mijn dreamcast geeft RGB, maar de Wii lijkt geen RGB te geven... Ik zie in ieder geval geen verschil met composiet.

Het heeft toch niks met een instelling te maken of wel? Ik neem toch aan dat je de kabel gewoon inprikt en dan moet het goed zijn? Ik heb bijvoorbeeld ook dat probleem niet dat ik geen televisie kan kijken terwijl de kabel erin zit, terwijl ik dat met mijn DVD speler wel heb. Volgens mij heb ik echt al twee keer een kutkabel gehad of mijn Wii is naar de kut.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:47
xsive schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:43:
Kan iemand die een Wii RGB kabel gebruikt mij even helpen?

Ik heb nou al de tweede RGB kabel waarvan ik het gevoel heb dat ie geen RGB geeft. Mijn DVD speler geeft RGB, mijn gamecube geeft RGB, mijn dreamcast geeft RGB, maar de Wii lijkt geen RGB te geven... Ik zie in ieder geval geen verschil met composiet.

Het heeft toch niks met een instelling te maken of wel? Ik neem toch aan dat je de kabel gewoon inprikt en dan moet het goed zijn? Ik heb bijvoorbeeld ook dat probleem niet dat ik geen televisie kan kijken terwijl de kabel erin zit, terwijl ik dat met mijn DVD speler wel heb. Volgens mij heb ik echt al twee keer een kutkabel gehad of mijn Wii is naar de kut.
Niet alle scartaansluitingen kunnen ook RGB aan. Je moet de Wii proberen aan te sluiten op dezelfde ingang van je TV als de apparaten die wel een RGB signaal geven en kijken of dat wat uitmaakt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

MetroidPrime schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:53:
Niet alle scartaansluitingen kunnen ook RGB aan. Je moet de Wii proberen aan te sluiten op dezelfde ingang van je TV als de apparaten die wel een RGB signaal geven en kijken of dat wat uitmaakt.
Ik vind het aardig van je dat je even met me dubbelchecked, maar daar was ik al van op de hoogte.
Ik heb 1 scart aansluiting die RGB ondersteunt en 1 scart aansluiting voor s-video. Maar op die van de RGB krijg ik dus geen RGB weergave. Mijn TV geeft normaal en bij de andere apparaten ook altijd de letters RGB weer zodra hij een RGB signaal binnenkrijgt, maar dat doet hij dus niet met deze kabel.

Maar ik begrijp dat het geen instelling is? Ik heb hem op 60hz staan, widescreen 480i.

[ Voor 5% gewijzigd door xsive op 21-03-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:00:
[...]

Met spellen die een 7 of 8 scoren kun je geen systeem dragen. Waar blijven de 9's of zelfs de 10en. Dat zijn de spellen die een systeem verkopen. Spellen die een 7 of 8 scoren zijn spellen die je tussen de toppers doorspeelt in mijn ogen. En die zijn er op dit moment niet. En buiten de SMG en MP3 staan er ook weinig potentiële toppers op de releaselijst. MySims misschien, wanneer er goede online mogelijkheden inzitten, maar verder is het weinig bijzonders.
Zullen we even het rijtje af gaan van potentiele toppers.

Super Mario galaxy
Super Smash bros. Brawl
Metroid Prime 3
Resident Evil Umbrella Chronicles
Fire Emblem Godess of War
Battalion Wars 2(online)
Super Mario Strikers Charged(deel 1 was geweldig)
Super Paper Mario
Animal Crossing(als je daar fan van bent)
Disaster Day of Crisis(niet zeker)
Project H.A.M.M.E.R(ook nog even afwachten)
No More Heroes(voor fans van Suda51 zeker)
Kirby Adventure
Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers
Dragon Quest

Er zijn genoeg leuke games in ontwikkeling voor de Wii, het probleem is inderdaad dat ze nu nog niet in de winkel liggen. Ik merk echter dat de eisen van gamers steeds en steeds hoger liggen, men wil perfecte games zoals Zelda:TP maar geen uitstel :/

Het apparaat ligt nu zo'n 4 a 5 maanden in de Nederlandse winkels, naast Zelda zijn er WarioWare, Sonic, Excite Truck en vele andere titels om je te vermaken totdat Super Paper Mario volgende maand uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat dan wel triest is, is dat Nintendo wederom de third party's er simpelweg uit concureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Laatst online: 01-04-2024
xsive schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:56:
[...]
Mijn TV geeft normaal en bij de andere apparaten ook altijd de letters RGB weer zodra hij een RGB signaal binnenkrijgt, maar dat doet hij dus niet met deze kabel.

Maar ik begrijp dat het geen instelling is? Ik heb hem op 60hz staan, widescreen 480i.
Op mijn tv laat hij normaal ook composiet zien, totdat ik hem handmatig op RGB zet. Misschien iets om te proberen?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 12:20

Snippertje

Light up your life

:( Ik heb echt geld en tijd te weinig! Ik wil DBZ, excite truck en the godfather. Maar ik moet ook nog SSX uitspelen! Daarnaast wil ik ook nog allemaal gamecube titels kopen. Ik snap dan ook niet dat sommige van jullie hier zitten te zeuren :P Ik vermaak me iig prima met mijn Wii.

Edit: vergeet ik bijna de virtual console titels die ik nog wil aanschaffen (en een classic controller :P).

[ Voor 16% gewijzigd door Snippertje op 21-03-2007 17:52 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146182

iemand Medal of Honour: Vanguard al in het wild gezien? Hoor bijna niemand erover, terwijl het me toch een van de eerste fatsoenlijke shooters lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Max|Burn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:33:
Wat dan wel triest is, is dat Nintendo wederom de third party's er simpelweg uit concureerd.
Kun je dat uitleggen/toelichten? Als Nintendo dat niet doet, dan hebben we domweg niet genoeg en geen goede games. Als ze dat wel doen... :P

Laat ik het anders stellen, als 3rd parties gewoon met goede games komen is er helemaal niets aan de hand. Maar Ubisoft en EA hebben natuurlijk wel een lekkere reputatie opgebouwd, dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken :)
Anoniem: 146182 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:40:
iemand Medal of Honour: Vanguard al in het wild gezien? Hoor bijna niemand erover, terwijl het me toch een van de eerste fatsoenlijke shooters lijkt..
Indeed, er zijn nog weinig reviews/informatie omdat er gewoon heel veel games uitkomen deze maand. Die moeten allemaal vechten om een plaatsje. Je ziet het duidelijk bij EA: SSX --> Tiger Woods --> Godfather --> Medal of Honour.

Overigens zijn de previews van MoH allemaal heel positief en als het spel online was had ik het meteen gekocht. Aangezien de controls e.d. gewoon heel goed uitgedacht zijn en een stuk verder gaan dan Red Steel. Bijv. om een hoekje leunen met de nunchuk _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2007 18:50 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Tja wat wil je dan. Moeten ze slechtere games gaan maken ofzo :?

Ik ben blij dat Nintendo goede games maakt. Laat die 3rd parties ook maar es wat kwaliteit leveren en niet enkel van die slechte ports. Want ik loop echt niet warm voor games als DBZ, en The Godfather.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hehehe, is altijd het grote probleem op een Nintendo console. Maar als de userbase groot genoeg is blijven de 3rd parties heus wel. Daarnaast opereert Nintendo in hele specifieke genres waar er sowieso weinig concurrentie (en dat zal ook wel geen toeval zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Verzoekje :)

Een x aantal topics terug (ik schat zo'n 2 jaar :P ) is er iemand geweest die voor mij de get item-jingle uit metroid (prime) als MP3 of WAV had geregeld. Zou dat nog een keer kunnen?

(nieuwe foon :P )

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:33:
Verzoekje :)

Een x aantal topics terug (ik schat zo'n 2 jaar :P ) is er iemand geweest die voor mij de get item-jingle uit metroid (prime) als MP3 of WAV had geregeld. Zou dat nog een keer kunnen?

(nieuwe foon :P )
Je kunt er hier een paar vinden.

EDIT: Ik link naar de Metroid Prime Music pagina op die site, waar net het geluidje dat je zoekt niet bij staat. Je moet juist op de pagina van Metroid Prime 2 kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 21-03-2007 20:04 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Iemand bij SSX peak 2 de challenge al gehaald met die 9 ringen waar je door moet? Hij is echt frustrerend :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Ik was vandaag even langs de Saturn gegaan (Mediamarkt achtige winkel in Rotterdam), en daar lag The Godfather Blackhand Edition al in de schappen(voor 55 euro), ik dacht dat die vrijdag pas zou komen? De screens op het doosje zagen er trouwens een stuk mooier uit dan die ik op internet gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Labman schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:46:
Op mijn tv laat hij normaal ook composiet zien, totdat ik hem handmatig op RGB zet. Misschien iets om te proberen?
Voor zover ik weet kan ik mijn TV niet handmatig op RGB zetten, die detecteert dat zelf... maar ik ga het eens uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:35:
[...]

Je kunt er hier een paar vinden.

EDIT: Ik link naar de Metroid Prime Music pagina op die site, waar net het geluidje dat je zoekt niet bij staat. Je moet juist op de pagina van Metroid Prime 2 kijken.
Fileplanet :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WaWaWiiiiWa schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:03:
Ik was vandaag even langs de Saturn gegaan (Mediamarkt achtige winkel in Rotterdam), en daar lag The Godfather Blackhand Edition al in de schappen(voor 55 euro), ik dacht dat die vrijdag pas zou komen? De screens op het doosje zagen er trouwens een stuk mooier uit dan die ik op internet gezien heb.
Ja die mini screens op een doosje zullen wel een beter idee geven dan een full screen screenshot ;) op het doosje ziet het er vaak goed uit gewoon omdat je maar heel weinig detail kan zien.

Denk dat ik trouwens toch maar ssx voor the godfather ruil, dbz haal ik wel als mijn broertjes ook een deel betalen want ik denk toch dat the godfather meer mijn soort game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 146182 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:40:
Ik heb het pas aangehaald... maar idd weinig mensen hier die er al voor warm lopen. Denk nog wel dat je (dik) een week moet wachten op de game helaas. Ik krijg ook beetje moeite met het wachten ervoor! en dan vmetnamer de 4player multi :D (helaas geen online, zoals Hoedje ook zegt... alweer een gemiste kans... maar dat mag de pret niet druk toch :)

Supressing Fire ;) tatatatatatatata...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tijdelijke mirror. Laat me even weten wanneer je hem hebt, dan haal ik hem weer offline.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 22-03-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Razor.Timo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:42:
Iemand bij SSX peak 2 de challenge al gehaald met die 9 ringen waar je door moet? Hij is echt frustrerend :@
Ja en ook erg simpel moet ik zeggen. De eerste keer miste ik er 2 maar de tweede keer ging het perfect. Gewoon rustig de ringen pakken en dan heb je hem binnen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

robbydw schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:35:
[...]

Waarom zou FRS hem dan nog niet verkopen terwijl tal van andere winkels hem allang in schappen hebben staan? 8)7
Ik heb hier niet veel keuze aan games winkels (friesland) en per post is voor 1 game ook niet echt goedkoper (in iedergeval niet met nieuwe games). Maar het is gelukt. 1 FRS gevonden die hem had en ik kan nu lekker gamen.
Max|Burn schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:20:
[...]
Ehh...FRS is doorgaans duur met games, zelfs met 7,50 korting. Koop gewoon bij goedkope winkels..scheelt je nog veel meer.
Valt wel mee vind ik? Ik koop ze meestal bij bart smit of frs en op internet (maar wilde deze game graag vanavond al spelen en dan maar iets meer betalen dan online bestellen).

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-03-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

psychoclown schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:03:
[...]

Ja en ook erg simpel moet ik zeggen. De eerste keer miste ik er 2 maar de tweede keer ging het perfect. Gewoon rustig de ringen pakken en dan heb je hem binnen ;)
Ik heb nogal moeite met de 4de. Ik kom dan aan door die 3de en dan land ik altijd naast dat ding. Maar ik moet er nu echt even mee stoppen anders gooi ik de wiimote door het raam :p Moet zeggen dat Peak 3 een stuk moeilijker is! Vooral de race helemaal naar beneden, tering hé :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 28-05 15:56
Vandaag Excite Truck gehaald..erg leuk :) alleen is de muziek nog slechter dan ik had verwacht.. in de menu's is het geweldig maar tijdens het racen....
Gelukkig zit er de optie van de SD kaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Excite truck wordt ook alleen maar beter vindt ik. Alleen de echter uitdaging komt pas bij de super excite mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Ik vind de muziek van Excite truck niet eens zo heel slecht, ok het is niet boven gemiddeld dat is wel zo maar heb ze slechter gehoord.

Vandaag ff Final Fantasy Crystal Chronicles maar gekocht voor 20 tientjes. 2e handsje voldoet wel denk ik. Heb nooit een cube gehad en bij gebrek aan Adventure games als Zelda en RPG's moet ik het eerst hier maar mee doen. Ben trouwens wel benieuwd, ik heb na de SNES nooit meer een FF gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 19:44
Steffy schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:49:
Ik vind de muziek van Excite truck niet eens zo heel slecht, ok het is niet boven gemiddeld dat is wel zo maar heb ze slechter gehoord.

Vandaag ff Final Fantasy Crystal Chronicles maar gekocht voor 20 tientjes. 2e handsje voldoet wel denk ik. Heb nooit een cube gehad en bij gebrek aan Adventure games als Zelda en RPG's moet ik het eerst hier maar mee doen. Ben trouwens wel benieuwd, ik heb na de SNES nooit meer een FF gespeeld :P
Slechte koop voor 20 tientjes :')

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Aap schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:47:
[...]

Ik heb het pas aangehaald... maar idd weinig mensen hier die er al voor warm lopen. Denk nog wel dat je (dik) een week moet wachten op de game helaas. Ik krijg ook beetje moeite met het wachten ervoor! en dan vmetnamer de 4player multi :D (helaas geen online, zoals Hoedje ook zegt... alweer een gemiste kans... maar dat mag de pret niet druk toch :)

Supressing Fire ;) tatatatatatatata...
Van mij mag ie komen hoor MoH. Toch wel een game waar ik behoorlijk naar uitkijk. Zeker icm de nieuwe Wii controls.
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:21:
[...]

Ik heb hier niet veel keuze aan games winkels (friesland) en per post is voor 1 game ook niet echt goedkoper (in iedergeval niet met nieuwe games). Maar het is gelukt. 1 FRS gevonden die hem had en ik kan nu lekker gamen.
Veel plezier dan met de game. Enne laat even weten als het gelukt is om in Lost Prologue paragraph 15 achteruit te springen :p lukt nog steeds niet :x

[ Voor 27% gewijzigd door robbydw op 21-03-2007 22:38 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive

xsive

ii

Hoedje schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:49:
Overigens zijn de previews van MoH allemaal heel positief en als het spel online was had ik het meteen gekocht. Aangezien de controls e.d. gewoon heel goed uitgedacht zijn en een stuk verder gaan dan Red Steel. Bijv. om een hoekje leunen met de nunchuk _/-\o_
Heel leuk allemaal, maar bij COD3 was dit ook al zo. Enkel de snipermode is in MOH anders, maar ik weet niet of ik dat nou zo handig vind dat je met je wiimote dichter naar je scherm moet gaan om verder in te zoomen.

Enige minpuntjes aan COD3 is dat de framerate soms niet stabiel is en daardoor je bewegingen niet direct vertaald worden en dat de graphics kwaliteit nogal sterk varieert. Maar de sfeer van chaos die Call of Duty neerzet, zie ik MOH niet snel doen. Maar goed, als WWII shooter fan, zal ik MOH zeker checken. Ik vind sowieso de parachutesprongen wel bijzonder in MOH. Verder zien de filmpjes die ik gezien heb er erg soepel uit. Maar op de één of ander manier vind ik de personen er minder goed uitzien dan bij COD3. Ik ben zeer benieuwd.

Waar ik ook nogal van onder de indruk ben is dat the godfather blackhand het best goed doet in de reviews! IGN een 8, gamespot een 7,6! Klinkt toch goed.

Jammer dat Wing Island zo tegenvalt, dat leek me nou echt eens een geinig spel. Besturing schijnt wel erg goed te werken! Maybe een keer in de budgetbak!

Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat er nog geen één spel er beter heeft uitgezien dan een XBOX game. Het mag er op zijn minst toch anderhalf keer XBOX uitzien. Ik had zelf verwacht dat we vergelijkbare graphics met xbox360 zouden krijgen, echter dan in een 480i resolutie.

Ik bedoel de benodigde kracht in 2 a 3 resoluties lager hoeft echt al stukken minder te zijn. Maar goed dat blijft een eindeloze discussie en misschien dat ze het in 2008 toch echt gaan snappen op enkel Nintendo na.

Excite Truck laat naar mijn mening toch best wel goede graphics zien i.c.m. een hoge framerate. Ben nog steeds enthousiast over deze game. Blijft lekker voor tussendoor. Maar wat schandalig jammer van de 2 player mode.

[ Voor 5% gewijzigd door xsive op 21-03-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zag vandaag ook opeens Blazing Squadrons ofzo in de schappen liggen van Ubisoft. Zag er leuk uit maar kan nergens reviews vinden dus dan durf ik het toch niet. Aangezien Ubisoft een reputatie heeft :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als je Blazing Angels bedoelt: op de 360 is 'ie best vermakelijk.
Maar het zal wel een compleet ander verhaal zijn met Wii-controls uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik vertrek over een dikke week uit Hakodate hier, om na een mooie reis begin Mei weer in NL terug te keren. Ben nu dus allemaal zooi naar huis aan het sturen, en kom er net achter dat ik mijn beide Wii-motes al heb verstuurd. ;( Maar even enkel naar het menu staren dan de komende week. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

Vind The Godfather toch wel erg sterk qua Wii besturing hoor :P ( hier goed te zien ...). Veel mogelijkheden om te pakken, slaan, doden, gooien...en dat allemaal met beweging van je controllers. Echt goed !

Vraag mij alleen af of dit uiteindelijk niet min of meer zou gaan vervelen en of MoH vergelijkbaar is in zijn moves-mogelijkheden maar dan meer spelbeleving (afwisseling) biedt... (...en allebei kopen is effe geen optie, dus ik moet kiezen...)... hoewel MoH misschien "slechts" gooien van granaten en herladen is met je Wii. Als je daar nu ook de tegenstander kan vasthouden en in elkaar kan meppen of door de bunker kan smijten zou het imho perfect zijn... :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 22-03-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Captain N schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 02:32:
Ik vertrek over een dikke week uit Hakodate hier, om na een mooie reis begin Mei weer in NL terug te keren. Ben nu dus allemaal zooi naar huis aan het sturen, en kom er net achter dat ik mijn beide Wii-motes al heb verstuurd. ;( Maar even enkel naar het menu staren dan de komende week. :P
Wat moet ik nou met me Jap VIP Codes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:27:
[...]
Super Mario galaxy
Super Smash bros. Brawl
Metroid Prime 3
Resident Evil Umbrella Chronicles
Fire Emblem Godess of War
Battalion Wars 2(online)
Super Mario Strikers Charged(deel 1 was geweldig)
Super Paper Mario
Animal Crossing(als je daar fan van bent)
Disaster Day of Crisis(niet zeker)
Project H.A.M.M.E.R(ook nog even afwachten)
No More Heroes(voor fans van Suda51 zeker)
Kirby Adventure
Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers
Dragon Quest
De dikgedrukte titels zijn de titels waarvan ik denk dat het toppers gaan worden, die in ieder geval iets nieuws gaan bieden. Van de rest verwacht ik geen cijfer hoger dan een 8. Al moet ik zeggen dat ik alleen van SMG Disaster en BW2 echt iets vernieuwends verwacht. Daar moet nog bijgezet worden dat bij BW2 het eerste spel niet extreem hoog scoorde en uit de verschillende previews kwa gameplay ook nog niet heel erg goede verhalen komen. Dat kan natuurlijk aangepast worden en de potentie is er in ieder geval.

van SSB:Brawl verwacht ik eigenlijk ook een soort van SSB:Melee, maar dan met wat meer characters en een paar nieuwe bewegingen. Zal waarschijnlijk hoog scoren, omdat het wel een erg tof concept is. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor Mario Strikers: Charged.

Waar ik op wacht zijn titels van 3rd party ontwikkelaars. Zoiets als dat GoW, Saints Row en GR:AW voor de 360 hebben gedaan. Een unieke PES titel. Een extreem uitgebreide Fifa die je alleen op de Wii tegenkomt. Dus eigenlijk dat grote franchises ook echte nieuwe Wii titels gaan neerzetten. En dan niet geporte PS2 versies met Wii controls.

Maar zoals eerder gezegd. De Wii is er nog geen half jaar en eerder genoemde 360 titels kwamen ook pas ongeveer een jaar na de X360 lancering. EA is in ieder geval goed bezig voor de Wii, dus ik neem aan dat Fifa ook nog wel naar de Wii komt. PES is ook een keer ooit vaag aangekondigd, dus met een beetje geluk hebben we aan het eind van dit jaar of begin volgend jaar ook leuke sport titels.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WOOHOO, bij de FRS op de station (in Den Bosch) stond The Godfather al! Gelukkig was ik zo slim geweest om mijn entertainment bonnen in mijn tas te doen. Ik heb hem nu dus en kan hem vanavond al spelen! Eerst even een dagje werken.
xsive schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:02:
[...]
Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat er nog geen één spel er beter heeft uitgezien dan een XBOX game. Het mag er op zijn minst toch anderhalf keer XBOX uitzien. Ik had zelf verwacht dat we vergelijkbare graphics met xbox360 zouden krijgen, echter dan in een 480i resolutie.
De reden daarvoor is volgens mij gewoon omdat het voornamelijk ports zijn en dan met name van de PS2 versie. De paar echte Wii specific games zien er imo een stuk beter uit (Red Steel) maar het is nog niet echt top. De eerste grafisch interessante games komen pas in en na de zomer denk ik. Pokemon zag er goed uit en SMG natuurlijk ook. Ik heb geen X360 dus ik heb geen referentie en dus merk ik het niet...

[ Voor 67% gewijzigd door Deddiekoel op 22-03-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:50:
[...]

Tijdelijke mirror. Laat me even weten wanneer je hem hebt, dan haal ik hem weer offline.
_/-\o_ Dank!

Trouwens nog steeds leuk dat er mensen zijn die klagen over de lineup terwijl ik momenteel nieteens tijd heb om de toppers die uit te komen ook uit te spelen. Ik wacht zelfs maar even met Godfather halen omdat ik nog volop in de SSX en Sonic zit. Blazing Squadroins zag er leuk uit, MoH komt eraan, Heatseeker. Toegegeven, voor mensen met andere consoles kan dit magertjes zijn, Maar voor een Wii-ert zoals ik is er echt geen gebrek aan games, zij het third party. Dat laatste is weleens anders geweest zeg maar, een hele zomervakantie wachten op 1 (!) Nintendo game en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:52:
[...]
Trouwens nog stees leuk dat er mensen zijn die klagen over de lineup terwijl ik moemnteel nieteens tijd heb om de toppers die uit te komen ook uit te spelen. Ik wacht zelfs maar even met Godfather halen omdat ik nog volop in de SSX en Sonic zit. Blazing Squadroins zag er leuk uit, MoH komt eraan, Heatseeker. Toegegeven, voor mensen met andere consoles kan dit magertjes zijn, Maar voor een Wii-ert zoals ik is er echt geen gebrek aan games, zij het third party. Dat laatste is weleens anders geweest zeg maar, een hele zomervakantie wach5ten op 1 (!) Nintendo game en verder niks.
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in. Ik ben zelf nog druk zat met Zelda, Red Steel en SSX. Dan moet ik ook nog eens Monkeyball en Rayman uit gaan spelen. Ik kom wat dat betreft echt tijd te kort. Maar er zitten gewoon weinig titels tussen waar je echt al maanden naar uitkijkt. RE4 is voor mij de reden geweest om een Cube te halen en daar heb ik ook echt maanden naar uitgekeken. Zo'n titel zit er op dit moment voor mij nog niet tussen helaas.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Deddiekoel schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 08:45:

[...]

De reden daarvoor is volgens mij gewoon omdat het voornamelijk ports zijn en dan met name van de PS2 versie. De paar echte Wii specific games zien er imo een stuk beter uit (Red Steel) maar het is nog niet echt top. De eerste grafisch interessante games komen pas in en na de zomer denk ik. Pokemon zag er goed uit en SMG natuurlijk ook. Ik heb geen X360 dus ik heb geen referentie en dus merk ik het niet...
De reden daarvoor is volgens mij omdat mensen de Wii nog steeds overschatten. Ik ben bang dat het niet heel veel mooier gaat worden dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

NiaX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:07:
[...]

De reden daarvoor is volgens mij omdat mensen de Wii nog steeds overschatten. Ik ben bang dat het niet heel veel mooier gaat worden dan dit.
Nou, dat is denk ik dan net níet de reden. Ik wil niet overkomen als een gefrustreerde fanboy, maar de Wii is tot veel meer in staat dan dit. De Gamecube was sterker dan de PS2, en de Wii is sterker dan de Gamecube. Nu zijn spellen vaak gewoon PS2 kwaliteit, en dat hoeft niet. Veel developers zijn op dit moment gewoon lui, en willen, nu de Wii het zo goed doet, zo veel mogelijk cashen. Resident Evil 4 kwaliteit moet eigenlijk sowieso kunnen, en eigenlijk nog wel een stukje beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wou net zeggen, zelfs al zouden de chips in de wii niet meer dan een overclocked versie van de GC zijn (wat trouwens waarschijnlijk geeneens klopt aangezien de gpu 2,5 keer zo groot is dan een geshrinkde flipper zou zijn) dan is er alsnog veel meer geheugen dan in de ps2 en gc en dat geheugen is ook nog eens veel sneller dus sowieso zouden al die blurry matige ps2 kwaliteit textures die je in 9 van de 10 games ziet al niet hoeven. Punt is dat de meeste games gewoon op gepoorte ps2 engines draaien aangezien op Capcom en Factor5 na niemand ooit de moeite heeft genomen om een degelijke GC engine te schrijven dus hebben ze logischerwijs ook nog niks degelijks voor de Wii liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hear! Hear! De Wii is pas net uit. Het is veel te vroeg om te gaan oordelen over de grafische capaciteiten, over een jaar zien we wel weer verder. Overigens is Pokemon echt belachelijk mooi en ook MP3 en Mario Galaxy worden erg mooi. Dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Net ff de Hands-on with Mercury Meltdown Revolution op ign gelezen. Dit lijkt mij toch echt wel een goeie game worden, zeker gezien de budget prijs. Hier houdt je de controller net zoals bij excite truck horizontaal vast en denk dat het een stuk lekkerder gaat werken als Monkey Ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

fZeroNewbie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:43:
Net ff de Hands-on with Mercury Meltdown Revolution op ign gelezen. Dit lijkt mij toch echt wel een goeie game worden, zeker gezien de budget prijs. Hier houdt je de controller net zoals bij excite truck horizontaal vast en denk dat het een stuk lekkerder gaat werken als Monkey Ball.
Dat ziet er inderdaad HEEL erg leuk uit. Had niet helemaal op mijn netvlies dat dit spel er zou komen. Als hij in Nederland €30,- zal worden dan zal ik deze zeker toevoegen tot de collectie.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.