Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
De Wii blijkt 3 keer zoveel pixelpipelines te hebben als de Gamecube en de GPU draait ook nog eens op een 50% hogere kloksnelheid dan de Gamecube. Ik denk dat de meeste mensen de Wii juist onderschatten. Kijk maar eens naar de nieuwste trailer van Super Mario Galaxy, op het gebied van graphics begint dat toch redelijk in de richting van Kameo op de Xbox 360 te gaan.NiaX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:07:
[...]
De reden daarvoor is volgens mij omdat mensen de Wii nog steeds overschatten. Ik ben bang dat het niet heel veel mooier gaat worden dan dit.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verfügbarkeit: Gewöhnlich versandfertig bei Amazon in 1 bis 2 Monate. Verkauf und Versand durch Amazon.de.
Omdat dit juist de locaties was waar de laatste tijd nog met enige regemaat Wii's te verkrijgen waren, in tegenstelling tot NL, vrees ik een beetje voor mensen die nog op een wachtlijst staan.
Geen commentaar
@MaxBurn: Ze zijn nog steeds zeer welkom. Langere tijd hier zitten levert genoeg vrienden op die wel even willen helpen ze voor me in te wisselen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Online wel, in de winkel zag ik het gewoon voor 19.99 staan. Dus wordt t 18 euro. Misschien dat dit per filiaal verschilt.SmidsY schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:24:
[...]
Ja klopt, echter is de prijs van 2000 Wii points bij Dynabyte €22,99 en dit "geintje" doen ze wel vaker met prijzen, soort van sigaar uit eigen doos.......
Hopelijk bellen ze vandaag om te vertellen dat de Wii met alles erbij is aangekomen, maar verwacht het niet.
Of Nintendo heeft doorgekregen dat Duitsland het enige land is met een overschot en besloten heeft de consoles op een andere manier over de landen te verdelen.robbydw schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:31:
Omdat dit juist de locaties was waar de laatste tijd nog met enige regemaat Wii's te verkrijgen waren, in tegenstelling tot NL, vrees ik een beetje voor mensen die nog op een wachtlijst staan.
EDIT:
De (mogelijke) Virtual Console spellen van deze week:
Bron
- Unidentified NES game
- The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES)
- The Story of Thor (Megadrive)
- Vectorman (Megadrive)
- Sonic Spinball (Megadrive)
De laatste 3 spellen zijn vreemd, want volgens Sega komen ze pas op 6 april op de Virtual Console uit.
[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 22-03-2007 13:19 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Heb hem al in 3 miljard versies gespeeld maar blijft super

Captain N schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:08:
@MaxBurn: Ze zijn nog steeds zeer welkom. Langere tijd hier zitten levert genoeg vrienden op die wel even willen helpen ze voor me in te wisselen.
Ok..je hotmail adres is ok ? Vind ik altijd wat eng. Ben vanavond weer thuis..stuur ik ze dan ff op.
edit: oops@dubbelpost
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 22-03-2007 13:41 ]
drewl, instant buy
Daarna nog, Super Mario Kart (SNES) en Mario Allstars (SNES), dan heb ik wat ik vooraf wilde hebben bij elkaar
Nothing to see here
Was er trouwens een nieuwsbericht over dat Nintendo de Wii weer goed ging bevoorraden deze maand? Bij geen enkele winkel hier is er al iets van te merken namelijk

De definitieve browser versie is overigens uitgesteld
Iemand overigens de PS3 poll op Gamer.nl gezien? Het zal wel niet representatief zijn, maar het is wel schrijnend dat 50+% helemaal geen PS3 wil...
[ Voor 43% gewijzigd door Deddiekoel op 22-03-2007 14:17 ]
Anoniem: 109661
Ik heb op dit moment een gamecube, met daarbij stuk of 10 spellen, van Resident evil 4, Super smash brother tot de 2 zelda's. Nou is het bekend dat nieuwe games niet echt meer uit komen voor de gamecube en logisch is als ik nog console wil spelen om over te gaan naar een nieuwe console.
Nu ben ik iemand die niet graag een oude console weg doet, klassiekers zijn eenmaal klassiekers.
Dus toen ik hoorde dat de Wii Backwards Compatible werd ik blij. Verder ben ik niet iemand die graag dingen in de hype koopt en dus nu pas zit ik er over na te denken om toch maar een Wii aan te schaffen, wel om deze redenen:
Backwards Compatible: All me oude gamecube spellen
Nintendo DS Connectivity: mogelijkheid om oude klassiekers te spelen (wanneer komt duck hunt ?)
Prijs: De Wii zorgt niet dat je arm bent in een keer
Nieuwe top games Nieuw smash borther die komt en andere spellen.
Wifi: Gratis wifi toegang tot internet handig voor downloads update en online games
Nou merk je dat ik het vooral doe om me oude games kan spelen plus oude klassiekers en met daarbij de mogelijkheid om nieuwe games die echt top zijn ook mee te nemen. Maar ik heb niet zo erg vertrouwen in de toekomst zo zal er heus paar leuke games zijn maar tegen de tijd dat Crysis kwaliteit console games komen loopt de Wii achter met zijn kracht, verder is de ontbreken van de mogelijkheid tot HD (de toekomst) samen met ontbreken hd-dvd of blueray speler ook jammer.
Ook weet ik dat het niet altijd om de GFX gaat maar om een inmens grote wereld te laten zien in een spel wat de gameplay leuker kan maken, is ook veel rekenkracht nodig.
Vraag :
Dus mijn vraag eigenlijk is de Wii het waard om alleen te kopen voor de oude spellen samen met paar nieuwe, en wat denken jullie over de toekomst als steeds maar weer top games komen die de Wii niet heeft door de tekort aan kracht.
En het downloaden van die spellen via de Wii (bv zelda) worden die spellen opgeslagen op een HD zodat je ze zelfs zonder internet kan spelen en het aansluiten van een grotere exteren HD zijn daar beperkingen in, want die lijkt me eenn duidelijke plek waar in de toekomst de Wii gekraakt kan worden voor illigaal afspelen van games die gedownload zijn, wat nintendo niet wilt.
Disclamer: Ik ben geen fan boy die de Wii neerhaalt op het te kort aan kracht ik vraag dit puur omdat ik oprecht met twijfels zit, ik heb vroeg playstations gehad nintendo's en xbox (broer) en ik kies een console om de games, ik speel graag nieuwe games maar kan me nog steeds vermaken met Super mario bros
Als je nu nog genoeg hebt aan je Cube spellen kun je ook even wachten met het aanschaffen van een Wii. Dan haal je nu een X360 of PS3 en tegen de tijd dat SSB en de andere toppers uit zijn haal je een Wii die dan ongetwijfeld een stuk goedkoper is geworden.
uhm...
Gerucht is dat April voorraad met zich mee zou brengen, maar dat moeten we ook nog zien...Cartman! schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:09:
Ninty mag zn sterrencatalogus wel weer s updaten wat mij betreft.
Was er trouwens een nieuwsbericht over dat Nintendo de Wii weer goed ging bevoorraden deze maand? Bij geen enkele winkel hier is er al iets van te merken namelijk
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Dus omdat je niet veel geld aan een console wilt uitgeven moet je wachten op een wii en een 360 kopen. Aangezien je dan nu toch veel geld uit geeft. En dan in de toekomst koop je de console die je eigenlijk gehad zou willen hebbenSmoonshine schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:48:
Wat je zegt. Van de Wii wordt je niet direct arm. Je kunt er dus ook voor kiezen om bijvoorbeeld een Wii te kopen samen met een X360. Dan heb je het voordeel dat je de echte next-gen spellen kunt spelen en je kunt ook de Wii toppers spelen.

Wat heeft de 360 met de wii te maken
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Spellen en applicaties kun je downloaden (tegen betaling). Deze worden — net als save games — opgeslagen in het 512MB interne flashgeheugen; je hoeft dus niet met het internet verbonden te zijn om ze te spelen. Save games en downloads kun je ook kopiëren naar een sd-card (als backup).Anoniem: 109661 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:40:
[…]
Vraag :
Dus mijn vraag eigenlijk is de Wii het waard om alleen te kopen voor de oude spellen samen met paar nieuwe, en wat denken jullie over de toekomst als steeds maar weer top games komen die de Wii niet heeft door de tekort aan kracht.
En het downloaden van die spellen via de Wii (bv zelda) worden die spellen opgeslagen op een HD zodat je ze zelfs zonder internet kan spelen en het aansluiten van een grotere exteren HD zijn daar beperkingen in, want die lijkt me eenn duidelijke plek waar in de toekomst de Wii gekraakt kan worden voor illigaal afspelen van games die gedownload zijn, wat nintendo niet wilt.
Weet niet wat je met DS connectivity bedoelt. Sommige Wii spellen (Pokémon) kunnen met de DS contact maken en waarschijnlijk kun je in de toekomst DS demo's downloaden via de Wii.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 109661
Jah in principe beantwoord ik al me eigen vraag met dat ik het om de games doe maar wou toch graag wat meningen weten van mensen op deze forum. Verder is het natuurlijk mogelijkheid van een combo met 360 en wii alleen telt dat wat zwaar op me buidel.
En goed om te weten dat het op HD wordt opgeslagen. zelf hoe ik niet van account die bijhouden welke games ik mag spelen maar heb ik liever wat los en tastbaars.
Nog 1 ding, SD cards zijn scandisk kaarten maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat je gewoon een HD kon aansluiten met usb en dat zoiets ook zou werken (bv een ipod achtig iets).
En met DS connectivity had ik foutje gemaakt, op rare manier was wat text weg.
Wat ik bedoelde te zeggen als redenen was:
DS connectivity: Mooi om je ds in samenwerking met je wii te kunnen gebruiken
Virtual Console: Mogelijkheid om oude klassiekers te spelen (wanneer komt duck hunt ?)
Met deze informatie denk ik toch om een Wii aan te schaffen maar in tegenstelling van nu denk ik dat ik nog wel een tijd kan wachten, ik ga dus de Wii pas aanschaffen als er meer games beschikbaar zijn, zoals Super Smash bros. Brawl Metroid Prime 3 Resident Evil Umbrella Chronicles Super Paper Mario en meer, tegen die tijd zal de aanbod van oude snes en nes n64 spellen groter zijn en dus nog meer leuke dingen. Tegen die tijd is het ook wat duidelijker hoe de Wii de toekomst in gaat.
Anoniem: 93354
En dan zometeen toch maar the godfather alsnog kopen
Als je zijn post goed leest, dan zie je dat hij baalt van het feit dat HD-resoluties., Blu-Ray en dergelijke attributen ontbreken. En dat hij betwijfelt of de Wii op dit moment het geld waard is. Ik geef aan dat hij op dit moment misschien beter een 360 kan kopen, omdat tegen de tijd dat de Wii titels die hij graag wil uit zijn, de Wii zelf ook alweer een stukje goedkoper is.disjfa schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:58:
[...]
Dus omdat je niet veel geld aan een console wilt uitgeven moet je wachten op een wii en een 360 kopen. Aangezien je dan nu toch veel geld uit geeft. En dan in de toekomst koop je de console die je eigenlijk gehad zou willen hebben
Wat heeft de 360 met de wii te makenKoop gewoon een wii en maak je niet druk over andere consoles.
Op die manier heb je dus uiteindelijk de Wii die hij graag wil en ook een machine die HD-resoluties en dat soort dingen aan kan.
uhm...
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=41610
Dat heeft tot gevolg dat third-parties hun aandacht gaan richten op de Wii in plaats van op andere platforms. De Wii lijkt momenteel veel meer exclusieve third-party spellen te krijgen dan de andere consoles en als de Wii de huidige trend kan doorzetten, zullen er alleen maar meer en meer exclusives komen.
HD = harddisk. Er zit in de Wii, in tegenstelling tot de XBOX360 en de PS3, GEEN harddisk in de Wii. Wel 512 MB flashgeheugen (vergelijkbaar met een USB stick van 512 MB dus).Anoniem: 109661 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:32:
En goed om te weten dat het op HD wordt opgeslagen. zelf hoe ik niet van account die bijhouden welke games ik mag spelen maar heb ik liever wat los en tastbaars.
Nog 1 ding, SD cards zijn scandisk kaarten maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat je gewoon een HD kon aansluiten met usb en dat zoiets ook zou werken (bv een ipod achtig iets).
SD = SecureDigital, wat een TYPE flashgeheugen is (je hebt ook CompactFlash, MemoryStick, enz). SanDisk is een MERK dat meerdere types flashgeheugen waaronder SD maakt.
Je kunt in je Wii een SD kaartje van maximaal 2 GB stoppen als "extern" geheugen (hoewel het behoorlijk intern is, zoals je het achter een klepje in je Wii stopt
Max|Burn schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:40:
offtopic:
Ok..je hotmail adres is ok ? Vind ik altijd wat eng. Ben vanavond weer thuis..stuur ik ze dan ff op.
Ja, die is prima. Er zitten geen enge spambedrijfjes achter m'n mailadres verstopt.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ziet er wel speciaal uit...zowat een uitgewerkte versie van dat dansspel in Wario Warelosealot schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:45:
EA maakt exclusieve dans game "Boogie" voor de wii!
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=41610
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En wie had dat gedacht, dat de Wii de best / snelst verkopende van de 3 next gen consoles zou zijn. Zo zie je maar dat echte venieuwingen en inventiviteit worden beloond.MetroidPrime schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:48:
Ik denk dat je nu al wel een aardige indicatie hebt van hoe de Wii de toekomst in gaat. De verkoopcijfers tot nu toe zeggen genoeg. De oorspronkelijke verwachting was dat de Wii tegen het eind van deze maand ongeveer 3 tot 4 miljoen keer over de toonbank zou gaan, maar dit werd na de E3 bijgesteld naar 6 miljoen. Nintendo gaf aan het begin van de maand aan al over de 6 miljoen verkochte consoles heen te zijn gegaan. De Xbox 360 is ongeveer een jaar eerder gelanceerd dan de Wii, maar eind maart vorig jaar was de console maar 3,2 miljoen keer verkocht. De PS3 is daarentegen maar 2-3 miljoen keer over de toonbank gegaan en het lijkt er op dat de Europese launch enorm tegen gaat vallen voor Sony(het is momenteel heel makkelijk om een PS3 te vinden zonder reservering, kijk bijvoorbeeld maar op BartSmit.com). De Wii gaat de toekomst in als de snelst verkopende van alle drie de consoles.
Dat heeft tot gevolg dat third-parties hun aandacht gaan richten op de Wii in plaats van op andere platforms. De Wii lijkt momenteel veel meer exclusieve third-party spellen te krijgen dan de andere consoles en als de Wii de huidige trend kan doorzetten, zullen er alleen maar meer en meer exclusives komen.
Ben het dus helemaal eens met bovenstaande:
Juist hierdoor wordt de Wii alleen maar interessanter voor developers. Hun doel zal namelijk altijd zijn een zo groot mogelijke markt proberen te bereiken.
Geen commentaar
Steeds als ik de USB connector aansluit op mn laptop en dan de verbinding test op mijn Wii werkt de internetverbinding gewoon, maar als ik dan 5 à 10 minuten later nog eens probeer werkt hij al niet meer en moet ik de USB connector uit mijn laptop halen en er weer in stoppen.
Settings WIFIMAX:
Channel: 1
Hide SSID: yes (bij 'no' gebeurt hetzelfde)
Tx Power: level 0
Authentication: Shared Key
WEP: Enable
MAC Address Filter ingesteld
Gebridged met mijn LAN verbinding.
Ik heb mijn LAN verbinding gedeeld naar mijn WIFIMAX...
Iemand hier enige ervaringen mee?
Probeer anders eens channel 11 ipv 1. Dit hielp met mijn WiFi router in ieder geval.Vikingtosh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:34:
Pff ik heb vandaag zo'n WIFIMAX ding gekocht om op internet te kunnen maar ik word er helemaal gek van...
Steeds als ik de USB connector aansluit op mn laptop en dan de verbinding test op mijn Wii werkt de internetverbinding gewoon, maar als ik dan 5 à 10 minuten later nog eens probeer werkt hij al niet meer en moet ik de USB connector uit mijn laptop halen en er weer in stoppen.
Settings WIFIMAX:
Och, ik zie dat nog wel gebeuren. Maar wellicht krijg je korting als je de originele al had. Maar groot deel van de aantrekkingskracht is om de originele versie van die games te hebben.fZeroNewbie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:06:
Zou wel redelijk aso zijn om eerst losse mario's te verkopen via VC en dan nog eens met Allstars aan te komen :-)
Mario Allstars en Kart staan samen met Super Metroid en Zelda: LttP op mijn must buy VC lijstje.
Probeer channel 6 of 11?Vikingtosh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:34:
Pff ik heb vandaag zo'n WIFIMAX ding gekocht om op internet te kunnen maar ik word er helemaal gek van...
Settings WIFIMAX:
That did the trick Bedankt posttoast en CaptainCharismaposttoast schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:36:
[...]
Probeer anders eens channel 11 ipv 1. Dit hielp met mijn WiFi router in ieder geval.
Niet dus, iemand nog een idee?
[ Voor 7% gewijzigd door Beeksma op 22-03-2007 17:50 ]
Dan heb jij een "eerlijk" filiaal getroffen, ik tot nu toe (dordrecht/rotterdam) nog nietBarôZZa schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:09:
[...]
Online wel, in de winkel zag ik het gewoon voor 19.99 staan. Dus wordt t 18 euro. Misschien dat dit per filiaal verschilt.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Ps4/switch gamer
Anoniem: 59483
zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Met een adapter is het gewon een SD kaart, dus het zou moeten werken.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:56:
Mischien domme vraag, maar ik kan goedkoop een 2 gig mini- sdkaartje krijgen, werkt deze met de adapter gewoon in de wii?
Anoniem: 213462
Joytech heeft precies zo`n zelfde ding. Geen ervaring mee.Anoniem: 213462 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:30:
Zag net op ebay een stuurtje waar je de remote in kan plaatsen. Ik vind het er erg grappig uit zien, heeft iemand ervaring met zo'n stuurtje?
Ik ging vandaag eens mijn geluk beproeven en zocht naar Wii Play. Helaas, Amstelveen had er geen meer. Component/RGB kabeltjes, losse wiimote, nunchucks, die zag ik een paar keer langs komen. Geen Wii Play... Nou ja, een speciaalzaak had ze wel, 2 zelfs. Die waren helaas al besteld en daarna zijn er nog 20 wachtende voor me. Geen oplossing dus.
Gelukkig voor mij heb ik iets anders gevonden; Baten Kaitos voor 20 euro! Marktplaats verkopen ze hem nog steeds voor 30+ euro
Ben nu nog bezig met Zelda, daarna kan ik nog MP2 en Baten Kaitos spelen. Genoeg vermaak totdat de rest van dat leuks voorbij gaat komen
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Anoniem: 213462
www.chear.nl heeft Wii Play nog op voorraad. Ik heb hem daar ook besteld.Vincent7 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:06:
Heb sinds zaterdag de Wii kunnen kopen. Netwerken hebben is soms echt handig en vooral als je ook nog eens korting erbij krijgt![]()
Ik ging vandaag eens mijn geluk beproeven en zocht naar Wii Play. Helaas, Amstelveen had er geen meer. Component/RGB kabeltjes, losse wiimote, nunchucks, die zag ik een paar keer langs komen. Geen Wii Play... Nou ja, een speciaalzaak had ze wel, 2 zelfs. Die waren helaas al besteld en daarna zijn er nog 20 wachtende voor me. Geen oplossing dus.
Gelukkig voor mij heb ik iets anders gevonden; Baten Kaitos voor 20 euro! Marktplaats verkopen ze hem nog steeds voor 30+ euroAls je deze game ook wilt, probeer eens bij je lokale Intertoys. Amstelveen hoef je niet meer te proberen, ik heb waarschijnlijk de laatste daar gekocht
![]()
Ben nu nog bezig met Zelda, daarna kan ik nog MP2 en Baten Kaitos spelen. Genoeg vermaak totdat de rest van dat leuks voorbij gaat komen
Anoniem: 181080
Ik dacht ook aan zo`n stuurtje,maar je hebt er niet altijd wat aan.Patriek schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Joytech heeft precies zo`n zelfde ding. Geen ervaring mee.
Bij Excite truck bijvoorbeeld, kantel je de remote omhoog of omlaag. Met een stuurtje geeft dit geen natuurlijke stuurbeweging. i.p.v. draaien, trek je de linker of rechterkant naar je toe.......

De spellen hebben een regio-code-achtig systeem dus zullen niet op je europese wii werken..Anoniem: 213462 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:17:
en weet iemand ook of ik zonder problemen bijv. het spel Play in Amerika kan kopen? Oftewel, is elk spel qua taal in te stellen of zit daar verschil in?
...
Nope tenzijn je een Amerikaanse of Japanse Wii hebtAnoniem: 213462 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:17:
en weet iemand ook of ik zonder problemen bijv. het spel Play in Amerika kan kopen? Oftewel, is elk spel qua taal in te stellen of zit daar verschil in?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Dacht bij de Dixons vandeweek het spel GT gezien te hebben waar je zo´n stuurtje bij kreeg. De game zelf ziet er echte zo verschrikkelijk crappy uit. Geen aanrader dus.Patriek schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:56:
[...]
Joytech heeft precies zo`n zelfde ding. Geen ervaring mee.
En ook Dixons.nl heeft hem bijna dagelijks weer op voorraad. Echter aan het eind van de dag, zoals nu, meestal weer op.posttoast schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:25:
[...]
www.chear.nl heeft Wii Play nog op voorraad. Ik heb hem daar ook besteld.
[ Voor 27% gewijzigd door robbydw op 22-03-2007 22:45 ]
Geen commentaar
- The Legend of Zelda: A Link to the Past - SNES - 800 punten
Yes, eindelijkMetroidPrime schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:05:
Nieuw op de Virtual Console:En dat was het.
* Vanitas gaat em snel downloaden en spelen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
op gekomen via deze fansite die ik kan aanraden voor al je Wii nieuws wiinintendo.net

Verbeterd:
- Improved zooming and scrolling
- An improved zoomed font
- Shortened startup times
- Quicker access to 'favourites'
- An ability to erase the toolbar
- Buttons that instantly type common preset letters, such as 'www' or '.com'
Op deze site staan een aantal filmpjes van de final versie:
http://wii.com/jp/articles/internet-channel/story.html
Heb nu de Wii met Wii Sports.
Wii-mote met Wii-Play en een Nunchuck los
en Wario Ware.
Gisterenavond lekker nog zitten spelen samen met m'n vriendin.
Vanmiddag als ik thuis kom lekker even de Wii op het Wireless aansluiten en een Mii maken (mijn vriendin is wat later vandaag, dus heb nog even de tijd).
Super hoe je zo snel alles leert.
Maar eens kijken wat nog meer leuke spellen zijn voor de Wii, maar denk dat ik nog wacht op spellen als Mario Galaxy, MP3 en SSMB.
Dat ziet er dan wel weer veelbelovend uit. Ik gebruik de browser eigenlijk nog wel regelmatig om vanuit bed het nieuws te lezen. Het enige irritante is eigenlijk die toolbar die het halve scherm in beslag neemt. Nu hopen dat de ondersteuning van websites ook flink is verbeterd en dan is het zeker een leuke toevoeging aan de Wii.Schrijver schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 07:41:
De final versie van de browser ziet er een stuk beter uit:
[afbeelding]
Verbeterd:
- Improved zooming and scrolling
- An improved zoomed font
- Shortened startup times
- Quicker access to 'favourites'
- An ability to erase the toolbar
- Buttons that instantly type common preset letters, such as 'www' or '.com'
Op deze site staan een aantal filmpjes van de final versie:
http://wii.com/jp/articles/internet-channel/story.html
uhm...
Het enige wat ik er echt slecht uit vind zien zijn de auto's. De rest van de game ziet er wel netjes uit. Een stuk beter dan Red Steel imho.Anoniem: 93354 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:56:
Net ff een uurtje the godfather gespeeld en dit is wel een leuk spelbesturing is wel grappig en dit soort games liggen mij wel. Het is alleen een beetje jammer dat het er zo slecht uitziet maargoed daar valt mee te leven. Alleen wel jammer dat het me weer 60 euro heeft gekost omdat ik niet meer voor SSX kon ruilen.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
EINDELIJKMetroidPrime schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:05:
Nieuw op de Virtual Console:En dat was het.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ben nog niet eens door de training missies heen (moest de stad in om een pak te kopen) maar ik vind het nu al leuk. Besturing werkt goed, zo is iemand in elkaar slaan echt wel leuk ;-). Verder lijkt de gameplay me exact hetzelfde als GTA maar dan in de GF wereld.
Grafisch vind ik hem zeker ok, alleen zijn de textures van te lage kwaliteit voor wat ze er mee willen. Als ze minder detail hadden willen bereiken (wat nu dus eigenlijk niet lukt) had het er beter uitgezien denk ik. Neemt niet weg dat ik de game er gewoon goed uit vind zien, beter dan GTA. Ook zijn er alleen (korte) laadtijden als je een nieuwe missie gaat doen.
Ik moet nog even mijn weg verder vinden maar ik ben er erg mee in mijn nopjes tot nu toe.
Zag vandaag ook TGF voor de PS3 in de winkel liggen en zag dat die de SIXAXIS ondersteunt. Geen idee hoe het daar werkt maar no way dat het zo goed kan werken als met de Wiimote. En voor mij is de besturing een groot deel van de aantrekkingskracht van de game.
Verder iemand al DBZ in het wild gezien? Want eerst werd gezegd dat TGF uitgesteld zou zijn maar ik vrees nu meer voor DBZ...
Jammer, die heb ik al op de SNES.
Ik lees net (al is het al oud nieuws) dat er Neo Geo en MSX op de VC komen. Can't wait!
Ik vind dat TGF wel bewijst dat sandbox games ala GTA super werken met de Wii controls. Heb ik nog mazzel vandaag ook: ik werk een paar dagen in de week voor mijn eigen zaak en een paar dagen voor een baas. Vandaag heb ik toevallig geen klanten of administratie dus kan de hele dag TGF spelenDeddiekoel schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:04:
Ik heb gisteren ook even The Godfather gespeeld en ik vind hem echt wel top.
Ben nog niet eens door de training missies heen (moest de stad in om een pak te kopen) maar ik vind het nu al leuk. Besturing werkt goed, zo is iemand in elkaar slaan echt wel leuk ;-). Verder lijkt de gameplay me exact hetzelfde als GTA maar dan in de GF wereld.
Grafisch vind ik hem zeker ok, alleen zijn de textures van te lage kwaliteit voor wat ze er mee willen. Als ze minder detail hadden willen bereiken (wat nu dus eigenlijk niet lukt) had het er beter uitgezien denk ik. Neemt niet weg dat ik de game er gewoon goed uit vind zien, beter dan GTA. Ook zijn er alleen (korte) laadtijden als je een nieuwe missie gaat doen.
Ik moet nog even mijn weg verder vinden maar ik ben er erg mee in mijn nopjes tot nu toe.
Zag vandaag ook TGF voor de PS3 in de winkel liggen en zag dat die de SIXAXIS ondersteunt. Geen idee hoe het daar werkt maar no way dat het zo goed kan werken als met de Wiimote. En voor mij is de besturing een groot deel van de aantrekkingskracht van de game.
Verder iemand al DBZ in het wild gezien? Want eerst werd gezegd dat TGF uitgesteld zou zijn maar ik vrees nu meer voor DBZ...
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
EA begint zowaar preferred supplier te worden op de Wii, met uitblijvende Nintendo-titels en zuigende Ubi-titels. TMNT kreeg ook al een 5,5.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Helemaal mee eens. Hoewel de Wiimote natuurlijk nieuwe gameplay mogelijk maakt moet niet vergeten worden dat het ook voor bestaande gameplay een erg goede besturing kan bieden. Zelda liet dit al een beetje zien en TGF nu ook weer. Ik hoop dat er dus veel meer van dit soort games gaan komen. Van mag er best nog een port komen van de GTA games maar dan wel alle 3 in 1 bundel. Of wellicht alle drie (ik ga er vanuit dat er ook een San Andreas stories komt) de "Stories" games in 1 bundel... Ik ben hierdoor ook benieuwd naar Scarface.DGTL_Magician schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:09:
[...]
Ik vind dat TGF wel bewijst dat sandbox games ala GTA super werken met de Wii controls. Heb ik nog mazzel vandaag ook: ik werk een paar dagen in de week voor mijn eigen zaak en een paar dagen voor een baas. Vandaag heb ik toevallig geen klanten of administratie dus kan de hele dag TGF spelen
Eensch, Ubi maakt er een potje van. EA doet daarentegen erg goed zijn best met originele en ook goed uitgewerkte titels. Heel mooi om te zien. Als EA op deze voet doorgaat, dan krijgen ze misschien wel net zo'n status als de Nintendo games. Dan kunnen we zien of Nintendo eigenaren echt zo eigenwijs zijn dat ze praktisch alleen Nintendo titels kopenWillybubba schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:37:
Blazing Angels een 5,7 op IGN. Ubi wat doe je
EA begint zowaar preferred supplier te worden op de Wii, met uitblijvende Nintendo-titels en zuigende Ubi-titels. TMNT kreeg ook al een 5,5.
uhm...
Verder vond ik het filmpje van Super Paper Mario dat ik deze week zag ook wel ERG veelbelovend. En met de genoemde speelduur zit het ook wel goed. Briljant idee om een 2D platformer de mogelijkheid te geven om tijdelijk 3D te gaan om zo langs obstakels te kunnen komen waar je in 2D mode onmogelijk langs kunt!
Nou dan weet ik niet tot waar jij RS heb gespeeld maar op de eerste paar levels na (die er trouwens ook beter uitzien) ziet RS er toch echt een stuk beter uit dan the godfather.DGTL_Magician schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:37:
[...]
Het enige wat ik er echt slecht uit vind zien zijn de auto's. De rest van de game ziet er wel netjes uit. Een stuk beter dan Red Steel imho.
Patriek schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 04:03:
lol @ dit filmpje Xplay - Life of a Mii
op gekomen via deze fansite die ik kan aanraden voor al je Wii nieuws wiinintendo.net
Geen commentaar
- Castlevania - NES - 500 punten
Anoniem: 146182
Haay schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:59:
... moet toch eerst Zelda eens uitspelen. Zit nog steeds vast bij die mid-boss die met z'n ball & chain Link de doorgang verspert...
Anoniem: 146182 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:47:
[...]
spoiler:lukte mij eerst ook niet... magical armour hielp een hoop! zorg wel dat je genoeg rupees hebt voor je aan de midboss begint
Haay schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:59:
Ben wel benieuwd naar wat de gemiddelde speelduur van The Godfather op de Wii is. Las in het TGF topic dat de PC versie zo'n 16 uur speelduur heeft. Hopelijk is dat op de Wii een stuk meer! Ben wel geïnteresseerd in TGF op de Wii, maar moet toch eerst Zelda eens uitspelen. Zit nog steeds vast bij die mid-boss die met z'n ball & chain Link de doorgang verspert...
m3gA schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:54:
[...]
spoiler:Z target .. om hem heen springen en af en toe een helm splitter doen?
Brute force way: bij papa yeti drankje halen, laat je raken door de kogel en val meteen aan. Indien je gepiep hoort: drinken maar. Zo haalde ik hem eerst, maar toen ben ik gaan herladen om te kijken of het beter kon
The Godfather heb ik hier nu liggen, straks maar even spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 23-03-2007 12:55 ]
Het gaat om Zelda, dus huphup, naar het Zelda topic jullie.MetroidPrime schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:55:
Misschien is het handig om er bij te zetten welk spel jullie spoilen? Ik zie nu alleen maar zwarte vlakken en het is niet duidelijk over welk spel het gaat.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Godfather of een DS Lite.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Moet jij zeggenGonadan schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:55:
[...]
Het gaat om Zelda, dus huphup, naar het Zelda topic jullie.
Godfather gisteren 3 uur gespeeld, wel goed uitgewerkt qua controls. Agressie viert in het begin hoogtij... en... Free aim-mode FTW!
Wel frustrerend als je
Anoniem: 147238
Ik wil graag een goedkoop media center, zou de Wii hiervoor geschikt zijn.
Het is daarnaast namelijk een briljante game consolle.
Korte vraag, kort antwoord. Nee.Anoniem: 147238 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:45:
hey ff kort vraagje,
Anoniem: 54100
Op het moment niet nee.....tevens ook niet het streven van Nintendo overigens.Anoniem: 147238 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:45:
hey ff kort vraagje,
precies. het is een briljante game consol(l)e. en geen media console. sorry..Anoniem: 147238 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:45:
hey ff kort vraagje,
Maar: je kunt wel je foto's vanaf een SD kaart op je tv bekijken!
[xbox] Xbox media center - Deel VIIAnoniem: 147238 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:45:
hey ff kort vraagje,
Het ideale mediacenter voor weinig geld.
Korte vraag, iets langer antwoord.Anoniem: 147238 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:45:
hey ff kort vraagje,
Men is al bezig
Wii Media Center doorklikkertje
maar alvast bedankt, enig idee hoelang ze nog bezig zullen zijn.
Beetje infoAnoniem: 147238 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:22:
@maartend: Ik kan nu niet op die link kijken (zit achter afgeschermde proxy op werk)
maar alvast bedankt, enig idee hoelang ze nog bezig zullen zijn.
Wii Media Center X is a free multimedia server developed by Red Kawa. It allows you to stream certain types of pictures, music, videos and files from your computer (where the server running) to your Nintendo Wii. It runs on most major operating systems including Windows, Mac OS X and Linux.
Notice: There are known issues with this first early alpha. You can find out more details here. We are working hard to fix these issues
Zou dus wel al werken, heb het zelf nog niet gebruikt
Dat mediacenter werkt via de webbrowser..heb er mee gespeeld maar ben er niet echt kapot van.maartend schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:26:
[...]
Beetje info
Wii Media Center X is a free multimedia server developed by Red Kawa. It allows you to stream certain types of pictures, music, videos and files from your computer (where the server running) to your Nintendo Wii. It runs on most major operating systems including Windows, Mac OS X and Linux.
Notice: There are known issues with this first early alpha. You can find out more details here. We are working hard to fix these issues
Zou dus wel al werken, heb het zelf nog niet gebruikt
er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen HD content streamen via je 360 of alles via flash video laten doordruppelen op je wii, waarbij je iedere file nog manueel moet converterenm3gA schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:34:
[...]
Dat mediacenter werkt via de webbrowser..heb er mee gespeeld maar ben er niet echt kapot van.
[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 23-03-2007 14:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Waarom denk je dat ik het zeg?
Ik moest ook opzouten
Wat is eigenlijk de kwaliteit en resolutie die je kan halen met flashvideo?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De features zoals automatisch converteren komen later wel.
Ik stel nu: het is een briljante game console. en een vreselijk onpraktisch en quasi-onbruikbaar media console-achtig gedrocht.

Ook ik schaar mij onder de miscreanten die de betreffende dialoog hebben gevoerdGonadan schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:43:
[...]
Waarom denk je dat ik het zeg?
Ik moest ook opzouten
Wat is eigenlijk de kwaliteit en resolutie die je kan halen met flashvideo?
Ik speel mijn films via XBMC (nog een Xbox1) en dat werkt beter als met een 360Boeboe schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:36:
[...]
er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen HD content streamen via je 360 of alles via flash video laten doordruppelen op je wii, waarbij je iedere file nog manueel moet converteren
If you don't stand for something you'll fall for everything
Anoniem: 54100
Volgens mij zijn er leveringsproblemen met DBZDeviruchi schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:47:
Even terugkomend op mijn vraag, is DBZ vandaag uitgekomen, en zo ja, hoe is het spel?
Mediamarktmazzl schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:15:
ik wil straks even een component kabel gaan halen voor de wii om deze aan te sluiten op een 82cm lcd tv. iemand nog een tip waar ik een goede, leuk geprijsde kabel kan krijgen? liefst in utrecht.

GRMBL, gelukkig heb ik TGF...Anoniem: 54100 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:18:
[...]
Volgens mij zijn er leveringsproblemen met DBZ
Volgens Dimension Plus is de verwachte release 30 maart (waar ze vorige week nog 23 maart hadden staan), dus er zullen wel problemen zijn. De ervaring leert dat zij toch vaak juiste data hanteren.Deviruchi schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:47:
Even terugkomend op mijn vraag, is DBZ vandaag uitgekomen, en zo ja, hoe is het spel?
Overigens heeft IGN ook 30 maart staan, maar ik heb geen idee wat daar eerder stond. Nou ja, dan maar nog een weekje wachten
Anoniem: 104593
Wel gisteren Sonic gekocht ik stond te twijfelen tussen The godfather en Sonic en het is de laatste geworden. Tot nu toe vind ik het een ontzettend tof spel. De snelheid ligt lekker hoog, de graphics zijn wat ik eigenlijk minimaal verwacht van de Wii (beter als Gamecube en dan niet blurry of pixelig als Rayman of Red Steel...) maar gewoon lekker kleurrijk scherp met hier en daar wat bloomlightning en andere eye candy.
De besturing is in het begin wel even wennen, wat het ook niet makkelijker maakt is het level up systeem. Je begint dus met een "Crappy" sonic die vrij moeilijk op gang komt geen turbo boost heeft en niet ver kan springen. Door levels uit te spelen krijg je exp. points waardoor je steeds beter wordt en niet te vergeten het spel steeds leuker wordt. Het enige probleem wat ik voor de rest met de gameplay heb is het achteruit lopen daar zijn de missies wel, maar het spel duidelijk niet voor gemaakt. De overige opdrachten per wereld zijn trouwens ook niet om naar huis te schrijven het binnen de tijd een stuk halen ringetjes of andere crap verzamelen vind ik wel oke... Maar missies als "sloop 5 potten" , "sloop geen potten" , "versla 2 vijanden" , "versla geen vijanden". hadden van mij niet gehoeven.
Toch is dit zeker aan te raden voor fans van Sonic(bestaan die nog na Sonic360 en shadow?
wat mij betreft de beste 3D Sonic ook gemaakt!
Ahh nog een Sonic speler. Vind deze game toch wel vele malen beter dan Shado op de Cube.Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:50:
Dragonball Z niet kunnen vinden, helaas...
Wel gisteren Sonic gekocht ik stond te twijfelen tussen The godfather en Sonic en het is de laatste geworden. Tot nu toe vind ik het een ontzettend tof spel. De snelheid ligt lekker hoog, de graphics zijn wat ik eigenlijk minimaal verwacht van de Wii (beter als Gamecube en dan niet blurry of pixelig als Rayman of Red Steel...) maar gewoon lekker kleurrijk scherp met hier en daar wat bloomlightning en andere eye candy.
De besturing is in het begin wel even wennen, wat het ook niet makkelijker maakt is het level up systeem. Je begint dus met een "Crappy" sonic die vrij moeilijk op gang komt geen turbo boost heeft en niet ver kan springen. Door levels uit te spelen krijg je exp. points waardoor je steeds beter wordt en niet te vergeten het spel steeds leuker wordt. Het enige probleem wat ik voor de rest met de gameplay heb is het achteruit lopen daar zijn de missies wel, maar het spel duidelijk niet voor gemaakt. De overige opdrachten per wereld zijn trouwens ook niet om naar huis te schrijven het binnen de tijd een stuk halen ringetjes of andere crap verzamelen vind ik wel oke... Maar missies als "sloop 5 potten" , "sloop geen potten" , "versla 2 vijanden" , "versla geen vijanden". hadden van mij niet gehoeven.
Toch is dit zeker aan te raden voor fans van Sonic(bestaan die nog na Sonic360 en shadow?) of mensen die wel geintereseerd zijn in een snel platform achtige game.
wat mij betreft de beste 3D Sonic ook gemaakt!
Toevallig Lost Prologue paragraph 15 al uit kunnen spelen? Zo ja tell me how
Blijf het proberen
Geen commentaar
De website is alleen helaas gehacked en de hacker heeft dit voor de grap in de catalogus gezet.
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 23-03-2007 20:27 ]
Dit topic is gesloten.