Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor iedereen die nog op zoek is naar een Wii, deze link is het werk van oplichters!

http://computer-hardware....sports-nieuw-in-doos.html

En ik heb gister een Wii besteld via ebay in Duitsland hoop hem volgende week binnen te hebben!! Prijs was incl. verzending 235 euro das netjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:19:
Even voor iedereen die nog op zoek is naar een Wii, deze link is het werk van oplichters!

http://computer-hardware....sports-nieuw-in-doos.html

En ik heb gister een Wii besteld via ebay in Duitsland hoop hem volgende week binnen te hebben!! Prijs was incl. verzending 235 euro das netjes toch?
De advertentie is alweer verwijderd ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:21:
[...]

De advertentie is alweer verwijderd ;)
He dat is rap, ik heb het net gemeld bij Marktplaats, of de oplichters waren niet blij met mijn mail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Lol...net in 20 minuutjes Super Mario World uitgespeeld
spoiler:
(shortcut Was niet nieuw voor me hoor..alleen het gemak verbaasde me) Tot world 3, dan shortcut naar een andere world (:P) die afmaken en dan uitspelen
....tis toch wel makkelijk ...als ik het vergelijk met hoe ik vroeger als kindje aan het spelen was :)

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 23-03-2007 22:55 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17

Stoney3K

Flatsehats!

BTW, een vraagje, ik zit er over te denken om een Wii Remote te kopen, maar dan om te gebruiken i.c.m. mijn Mac/PC. Moet die opgeladen worden vanuit de Wii zelf of kunnen er losse batterijen in? In het eerste geval heeft het niet zoveel nut om een losse te kopen als ik nog geen Wii heb :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
WTF? Is DBZ uitgesteld? NEEEEEE dat meen je niet, eerst zie je al die spellen die pas de 23ste en 30ste moeten uitkomen in de winkels liggen eerder dan jou spel. En nu nog uitgesteld. GRMBL! enige spel waar ik echt op zit te wachten(naast trauma center&mario strikers chargerd). Deel 1 op de ps2 is namelijk echt geniaal.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Stoney3K schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:26:
BTW, een vraagje, ik zit er over te denken om een Wii Remote te kopen, maar dan om te gebruiken i.c.m. mijn Mac/PC. Moet die opgeladen worden vanuit de Wii zelf of kunnen er losse batterijen in? In het eerste geval heeft het niet zoveel nut om een losse te kopen als ik nog geen Wii heb :)
Mijn respect als je hem werkend krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
Postius schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:42:
[...]

Mijn respect als je hem werkend krijgt.....
is niet moelijk hoor, zijn verschillende programma's voor de pc iig waarmee je je wiimote als muis kan gebruiken. Bluethooth is nou eenmaal bluethooth ;) Maar om de vraag te beantwoorden: er zitten gewoon batterijen in.

[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 23-03-2007 23:57 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

[geruchtenmolen]
Amazon.co.uk has posted "Official Super Paper Mario strategy guide" on their website for pre-order. Book ships on 27.04.2007, and I verified this date directly from the publisher. They confirmed that book is going to be released 27.04.2007, which means with 99 percent accuracy that game is going to come out same day. UK strategy guide has also different publisher / printer than US version of guide.
[/geruchtenmolen]

Dat zou mooi zijn, SPM al eind April. Nu nog officieel.

Overigens, het is The Godfather toch geworden, en tot nog toe vind ik het zeer vemakelijk :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Paper mario and the thousand year door vond ik echt helemaal geen ruk aan. Was het na 20 minuten beu, heb het nog 3 uur langer gespeeld maar ik vond er echt niks aan :( Het combat systeem vond ik zwaar zuigen, het was geen rpg en ook geen mario. Beetje kant noch wal zeg maar. Ik denk dat ie die titel maar links laat liggen. Wanneer komt Trauma Center.

Btw morgen ga ik kijken of ik DBZ ergens kan krijgen. Zal een update geven erover;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:15
Gisteren SSX Blur gehaald, fantastisch spel!
Wel heel moeilijk om het onder de knie te krijgen, maar ik begin het al een beetje te leren. Iemand nog tips om de tournaments makkelijk te halen? Ik haal ze telkens maar net op het nippertje, vooral de slalom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die op zoek is naar een rechargeable batterypack voor de remote slechts 10 euro incl. verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Deviruchi schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 09:27:
Gisteren SSX Blur gehaald, fantastisch spel!
Wel heel moeilijk om het onder de knie te krijgen, maar ik begin het al een beetje te leren. Iemand nog tips om de tournaments makkelijk te halen? Ik haal ze telkens maar net op het nippertje, vooral de slalom :/
Tja gewoon blijven oefenen, ik heb daar ook moeite mee gehad.
Postius schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:49:
Paper mario and the thousand year door vond ik echt helemaal geen ruk aan. Was het na 20 minuten beu, heb het nog 3 uur langer gespeeld maar ik vond er echt niks aan :( Het combat systeem vond ik zwaar zuigen, het was geen rpg en ook geen mario. Beetje kant noch wal zeg maar. Ik denk dat ie die titel maar links laat liggen. Wanneer komt Trauma Center.
Het gevechtssysteem in de nieuwe Paper Mario is realtime, daarnaast is het nu nog meer een platformer en minder een RPG. Dus wellicht bevalt ie je toch :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik heb een paar keer gelezen dat DBZ uitgesteld schijnde te zijn, maar ik heb het spel net massaal bij mijn plaatselijke Bart Smit zien liggen(naast een stapel PS3's) en zo te zien is het spel ook online op voorraad.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Postius schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:49:
Paper mario and the thousand year door vond ik echt helemaal geen ruk aan.
En ik vond het een snoeigoed spel ;) Paper Mario TTYD was turn based en dat vind ik dus nagenoeg altijd beter dan realtime hack and slash. Het is vrij beperkt als RPG ja, geen honderden soorten magic, summons etc zoals FF nee, het is een platform/RPG.

[ Voor 48% gewijzigd door Max|Burn op 24-03-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:13
Weet iemand of de Wii toevallig nog ergens verkrijgbaar is (liefst in omg. Arnhem/Nijmegen) of anders wanneer er weer een nieuwe shipment verwacht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
SICK schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:17:
Weet iemand of de Wii toevallig nog ergens verkrijgbaar is (liefst in omg. Arnhem/Nijmegen) of anders wanneer er weer een nieuwe shipment verwacht wordt?
Afgelopen woensdag 2 wii's weten te bemachtigen bij de makro. Toen hadden ze er daar nog 4 staan.
(Nu nog 2. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
MetroidPrime schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:04:
Ik heb een paar keer gelezen dat DBZ uitgesteld schijnde te zijn, maar ik heb het spel net massaal bij mijn plaatselijke Bart Smit zien liggen(naast een stapel PS3's) en zo te zien is het spel ook online op voorraad.
* Deddiekoel rent de stad in

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Oops self-quote ipv edit...

[ Voor 86% gewijzigd door Deddiekoel op 24-03-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik heb vanochtend DBZ gehaald en tot en met nu gespeeld, het is echt een heel vet spel :D de besturing is heel lekker. ik zou zeggen gewoon kopen :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Alien B.O.B. schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:15:
ik heb vanochtend DBZ gehaald en tot en met nu gespeeld, het is echt een heel vet spel :D de besturing is heel lekker. ik zou zeggen gewoon kopen :P
OMG AAN DE KANT!
Raced naar de stad! WEggggg moet speellllll hebben!
Oke oke eerst ff mijn bakkie koffie opdrinken! Schrijf er later wel een review over. Om te kijken of ie beter is of niet dan deel 1 en of de controls werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
GVD
Bij de BS hadden ze hem staan maar ik had mijn ent. bonnen niet bij me. De hollander in me heetf het toch gewonnen.
Nu: poging twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Deddiekoel schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:41:
[...]

* Deddiekoel rent de stad in
Alien B.O.B. schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:15:
Postius schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:49:
[...]

OMG AAN DE KANT!
Oke oke eerst ff mijn bakkie koffie opdrinken! Schrijf er later wel een review over. Om te kijken of ie beter is of niet dan deel 1 en of de controls werken.
Zeg mensen, nu gaat het bij mij ook kriebelen om deze game te halen... en ik heb gister net Medal of Honor: Vanguard (46.49@play.com) gepreorderd... ik wacht even op jullie reviews af :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
* Captain N heeft vandaag nu ook z'n Wii zelf opgestuurd naar NL. ;(

In Mei weer Wii-en voor mij! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 24-03-2007 15:25 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Postius schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:49:
[...]

OMG AAN DE KANT!
hehe, ik had geen zin om er een hele review over te typen :P, ga ik liever verder met DBZ :9

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Bij de Videoland in Dokkum waren nog Wii hoorde ik gister, 3 stuks nog geloof ik. Ok het is niet naast de deur dat weet ik, dokkum ligt op een kilometer of 7 a 8 na in de waddenzee maar als je al weken bezig bent met zoeken zonder resultaat is het misschien een aanrader voor de mensen die in noord nederland wonen en er niet 1 kunnen vinden. Gewoon ff bellen dan leggen ze er wel 1 voor je achteruit. Ze doen niet aan reserveren, ik haalde 1 week na de launch ook gewoon zomaar een Wii daar. ff gebelt, ja, waren nog 2. Klaar een Wii + Zelda achteruit laten leggen en zelfde avond nog opgehaald, jaja, tot 9 uur open buiten de weekeinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:03
Wow ik zat net weer ff zuiderpark games en computer site te checken, omdat games daar altijd erg goedkoop zijn voor wii in vergelijking met de gewone winkels. Maar zie dat ze daar ook ineens hun prijzen allemaal flink verhoogt hebben. SSX blur van de week gekocht daar voor 46 euro nog wat en nu is ie opeens 51 euro. En zie ook dat een heleboel andere games flink verhoogd zijn in prijs. toch jammer :(, had ik net zon cheape wii game store gevonden :P, is da ook weer voorbij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Iemand bij Nintendo heeft zitten slapen, ik zie op het enquête kanaal weer die vraag over honden en katten langskomen.

Hoe bevalt DBZ trouwens?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:19:
Iemand bij Nintendo heeft zitten slapen, ik zie op het enquête kanaal weer die vraag over honden en katten langskomen.

Hoe bevalt DBZ trouwens?
Idd vind ik beetje dom van ze :p.

Ik denk dat ik DBZ ook ga halen, maar eerst ff wat reacties afwachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hebbem, uiteindelijk wel dubbel zuur. Want ALLEEN Bart Smit had hem (in ruime voorraad). Dus had niets aan mijn bonnen.
Ik vind de game erg cool, maar ik bak er nog helemaal niets van. Maar dan ook echt helemaal niets.
Het is echt een snel spel dat heel erg afhankelijk is van combos. Ben net door alle trainingen heen en weet nu wat er mogelijk is en dat is een hoop. Deze game gaat mij nog wel even zoet houden. Maar eerst weer even TGF spelen.

Wat ik trouwens ook wel grappig vond was dat ik in 4 winkels ben geweest en overal hadden ze de PS3 (ruim) op voorraad maar ik heb geen Wii kunnen bespeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier in Vlissingen en omgeving steeds aan het rondkijken of er Wii's op voorraad zijn, maar nergens vind ik ze. Bart Smit, Intertoys, Media Markt, FRS, allemaal nog steeds uitverkocht... :-( Ik zou er eentje kunnen reserveren oid, maar ach, ik vind het wel z'n charme hebben om er plots eentje te vinden.

Ik vond het ook wel opvallend dat de PS3 overal wel gewoon te krijgen was. Geeft toch een ander beeld op het suc6 van de machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Vandaag bij Intertoys op de Coolsingel in R'dam de laatste Wii Play meegenomen. Vroeg aan de verkoper of hij nog wat had liggen op een manier van: "durf het haast niet te vragen maar..."
Reactie was: "nou volgens mij heb ik er achter nog één zien liggen 8)7 " Niet eens in de winkel dus.

Maar goed, bleek dus inderdaad aanwezig te zijn en heb deze dus maar meteen meegenomen. Verder ook nog even Wii points card aangeschaft voor wat VC games.

Daarna nog even naar Media Markt geweest en zag daar echt een overvloed aan PS3's staan. Gewoon niet normaal zo veel. Heb er even snel foto van gemaakt. Zou bijna zeggen, kan Nintendo een voorbeeld aan nemen, maar volgens mij is het gewoon zo dat ze ze aan de straatstenen niet kwijt raken. Eerlijk is eerlijk: op de demo PS3 in de winkel is het even kwijlen als je F1 game staat te spelen, maar 600 euro en dan nog niks hebben..pfff. Ook in de overige bezochte winkels was de PS3 trouwens in overvloed te krijgen.

Verder zag ik, volgens mij bij Bart Smit de Turtles game voor de Wii. Wist niet dat die al uit was. BS was ook de enige zaak waar ik hem zeg. Iemand al deze game gespeeld?

[ Voor 3% gewijzigd door robbydw op 24-03-2007 23:00 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

robbydw schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:58:
Verder zag ik, volgens mij bij Bart Smit de Turtles game voor de Wii. Wist niet dat die al uit was. BS was ook de enige zaak waar ik hem zeg. Iemand al deze game gespeeld?
Maat van me had TMNT donderdagavond bij de MM gehaald.. en hij vind het tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag naar shopping center Wijnegem (België) gereden en daar liggen de Wii's en de Playstations dus echt in overvloed! Dit winkelcentrum ligt op ongeveer 1.30 uur rijden van Nijmegen.
Ik wil niet overdrijven maar minstens 30 Wii's is een understatement.

Ik heb mijn Wii vorige week bij de Makro in Duiven gehaald. Toen hadden ze er nog 4 over ;).
Ook meteen alle goodies uit het magazijn meegenomen:
-3 remote's (waarvan 1 met Wii play).
-1 nunchuck
En toen was het magazijn leeg wat betreft Wii goodies :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
robbydw schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:58:
Volgens de IGN review is het een matig spel waar je niet dood in kunt gaan, alleen geschikt voor de allerkleinsten dus. Daarnaast heeft Ubisoft het indrukken van een knop direct gemapped op een beweging, in plaats van dat er een beweging gezocht is die bij een actie past. Dit is dus een spel om te vermijden.

De vuistregel: als er Ubisoft op de verpakking van een Wii spel staat zonder dat daarboven "Red Steel" of "Rayman Raving Rabbids" staat, dan is het spel crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag bij de FRS geweest, Dragonball Z is game van de maand/week of iets dergelijks daar en kost slechts 44,95 ook krijg je er een leuke action-figure bij... tenminste als die leverbaar is want waarschijnlijk hebben ze hem op maandag of dinsdag binnen(FRS heeft geen leveringen meer op zaterag :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Goed, ik heb mezelf weten los te maken van me Wii met DBZ. En ik moet zeggen het is gewoon weg geniaal. Niks beat nog steeds mensen door 4 flatgebouwen heen trappen ze de grond inslaan en er een wereld verwoestende spirit bomb op te gooien xD.

Maar goed zal proberen wat meer uit de doeken te doen. De controls werken, het spel is echter wel lastig. Niet qua besturing maar je hebt veel mogelijkheden en je zal soms wat tatctisch te werk moeten gaan. Gelukkig zit er een training mode bij en een Tutorial die je alle kneepjes van het vak leert. Het begin is makkelijk. Je zal al snel vrij gruwelijke combo's kunnen uitdelen. Maar voordat je het echt mastered ben je denk ik wel wat uurtjes zoet. Het is in het begin wel moeilijk in te komen maar als je het door hebt dan denk je er na een poosje niet eens meer bij na.
Het vechten is er toch, de arena's zijn groot en er zijn genoeg dingen waar je iemand doorheen kunt rossen, het ziet er allemaal mooi uit. Het haalt niet het uiterste uit je Wii maar ik vind het tot nu toe beter dan al de rest wat op de markt is (uitzondering TW denk ik).

Wat ik verder het grootste pluspunt vind is de single player (multi nog niet gedaan). Je volgt gewoon het hele verhaal van DBZ! Het wordt in het kort telkens uitgelegd maar het is goed volgbaar zelfs als je het niet meer weet. Wat het wel boeiender maakt. Ook leuk is het RPG gedeelte in de single player. Je vliegt over de map en kan dan interesante punten checken (varieert wat het is, meestal en battle of item tot nu toe maar ik ben nog niet echt ver). Ook is de single player erg lang heb ik de indruk. 3 uur zitten spelen en de allereerste Saga (Saiyan saga) nog niet eens uit (wel bijna).
Tot nu toe alleen maar positieve dingen eigelijk! Als je nog een game voor je Wii zoekt moet je deze zeker proberen. Al helemaal als je kijkt wat voor andere spellen je anders hebt, maar ik denk dat als je eenmaal de controls begint door te krijgen(wat snel gaat dankzij de tutorials) is het echt geniaal!

Had ik al verteld dat je met je Ultieme moves gewoon het stuk planeet waarop je vecht kan opblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is van de Piranha Wii RGB kabel tov de originele RGB kabel van Nintendo? Ik heb nu nog een normale kabel maar wil wel graag een RGB kabel.

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze: http://www.wiihome.nl/pro...piranha-w18-rgb-cable.htm

Bij de Makro Delft was ie ruim op voorraad maar ik realiseer me ook dat Piranha niet echt een topmerk is. Hij was iets van 15 euro daar (ex BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:24:
Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit is van de Piranha Wii RGB kabel tov de originele RGB kabel van Nintendo? Ik heb nu nog een normale kabel maar wil wel graag een RGB kabel.

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze: http://www.wiihome.nl/pro...piranha-w18-rgb-cable.htm

Bij de Makro Delft was ie ruim op voorraad maar ik realiseer me ook dat Piranha niet echt een topmerk is. Hij was iets van 15 euro daar (ex BTW)
Voor kabels e.d., gewoon de officiele nintendo spullen kopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb hier een Phitanha en een nintendo component kabel liggen en ik zie werkelijk geen verschil. Weet niet hoe het met de rgb kabel is. Ik heb met de gamecube wel slechte ervaringen gehad met 3th party kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik kijk toch wel een klein beetje naar dat spel uit, normaal gesproken zou ik "film" games meteen links laten liggen. Dit spel was toch één van de eerste third party titels die was aangekondigd voor de Wii. Het was al ruim voor de E3 aangekondigd, daarnaast is deze versie uniek voor de Wii ontwikkeld t.o.v. de PS3/Xbox360 versie.

Van dat filmpje wordt ik alleen niet echt wild :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Spiderman 3 staat ook op mijn lijstje. Vond deel 1 & 2 ook leuk. Daarnaast ben ik een groot spiderman liefhebber. Als ze het vrije gevoel uit 2 kunnen vergroten met natuurlijk Wii controls ben ik best blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij A.U.B. helpen.. Ik ben namelijk nog opzoek naar een "NIEUWE" GameCube. Dus nieuw in doos en gesealed.. Ik heb de meeste grote winkels al gebeld, maar helaas zonder success.. Wie kan mij de juiste richting opsturen of wie heeft er nog tips? Ik ben opzoek naar een nieuwe omdat ik de consoles al jaren spaar en met de cube een paar maanden te laat heb gewacht.

Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

"een paar maanden te laat" :D

Dat is een redelijke understatement :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:13:
"een paar maanden te laat" :D

Dat is een redelijke understatement :P
Begin januari waren ze gewoon nog leverbaar.. Volgens mijn is het vanaf februari pas een drama.. Ik lees ook tegenstellende berichten dat de productie is gestopt of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

MetroidPrime schreef op zondag 25 maart 2007 @ 00:45:
[...]

Volgens de IGN review is het een matig spel waar je niet dood in kunt gaan, alleen geschikt voor de allerkleinsten dus. Daarnaast heeft Ubisoft het indrukken van een knop direct gemapped op een beweging, in plaats van dat er een beweging gezocht is die bij een actie past. Dit is dus een spel om te vermijden.

De vuistregel: als er Ubisoft op de verpakking van een Wii spel staat zonder dat daarboven "Red Steel" of "Rayman Raving Rabbids" staat, dan is het spel crap.
Dank voor de info en het voorkomen van een miskoop ;) Mijn zoontje zag hem gisteren en is helemaal gek van de Turtles. Haal de VC versie wel binnen.

Over VC games gesproken: is het zo dat als je deze eenmaal een keer hebt aangeschaft via de shop, kan je hem dan in een later stadium nogmaals binnenhalen, mocht je de game hebebn verwijderd bijvoorbeeld in veband met vol geheugen?

Las hier vandeweek dat de final versie van de Wii browse uit was. Ik kan hem echter nog niet binnenhalen via het winkelkanaal...iemand?

BTW... spiderman filmpje ziet er veelbelovend uit!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

robbydw schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:24:
Over VC games gesproken: is het zo dat als je deze eenmaal een keer hebt aangeschaft via de shop, kan je hem dan in een later stadium nogmaals binnenhalen, mocht je de game hebebn verwijderd bijvoorbeeld in veband met vol geheugen?
Ja dat kan
Las hier vandeweek dat de final versie van de Wii browse uit was. Ik kan hem echter nog niet binnenhalen via het winkelkanaal...iemand?
Nee is nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:17:
[...]

Begin januari waren ze gewoon nog leverbaar.. Volgens mijn is het vanaf februari pas een drama.. Ik lees ook tegenstellende berichten dat de productie is gestopt of niet..
Ik bedoel meer, de Cube kwam mei 2002 uit in Europa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Ook zonder opnieuw te hoeven betalen? :p Dat had ik er namelijk niet bij gezet.

[ Voor 10% gewijzigd door robbydw op 25-03-2007 13:01 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

robbydw schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:00:
Ook zonder opnieuw te hoeven betalen? :p Dat had ik er namelijk niet bij gezet.
Ja dat ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Heeft iemand hier recentelijk nog een NTSC Wii geimporteerd overigens, en wat waren de ervaringen? Zijn ze inmiddels weer een beetje verkrijgbaar in de US of Canada bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Schweino schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:09:
Heeft iemand hier recentelijk nog een NTSC Wii geimporteerd overigens, en wat waren de ervaringen? Zijn ze inmiddels weer een beetje verkrijgbaar in de US of Canada bijvoorbeeld?
Ik wilde het graag doen.

Ik heb kenissen in Canada wonen (of eigenlijk m'n pa :P), maar het is daar gewoon onmogelijk om aan een Wii te komen. Als ik het zo hoor, nog veel erger dan in NL/Europa. In Amerika zijn ze ook slecht verkrijgbaar, maar kun je iig via eBay nog wel wat scoren. Dan betaal je alleen wel een fikse extra t.o.v. de winkelwaarde. Daarbij komen nog verzendkosten en mogelijke btw/invoerkosten. Dus dan wordt het wel erg duur en moet je wel erg veel games kopen om de kosten eruit te halen.

Helemaal als je een beetje oplet met je games, tussen de 42 en 50 euro kun je vrijwel elke Wii game kopen in NL. Tot slot, als je importeert heb je geen garantie en kun je je spellen/hardware gewoon voor veel minder doorverkopen. Voordeel van importeren is natuurlijk wel dat de spellen over het algemeen veel eerder uit zijn in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom willen mensen een Wii importeren uit het verre buitenland en zijn ze nog steeds op zoek naar Wii's in Nederland?
Net over de grens kunnen onze zuiderburen ze niet aan de straatstenen kwijt krijgen lijkt het...
Ga daar dan heen als je echt zo graag een Wii wil hebben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:27:
Waarom willen mensen een Wii importeren uit het verre buitenland en zijn ze nog steeds op zoek naar Wii's in Nederland?
Net over de grens kunnen onze zuiderburen ze niet aan de straatstenen kwijt krijgen lijkt het...
Nu enkele uurtjes Wii Play gespeeld en moet zeggen dat, hoe eenvoudig de minigames ook zijn, het zeer vermakelijk is. Leuker dan ik had gedacht. Met een groep vrienden kan je je volgens mij helemaal goed vermaken met deze game en wat kratjes bier :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
robbydw schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:24:
Dank voor de info en het voorkomen van een miskoop ;) Mijn zoontje zag hem gisteren en is helemaal gek van de Turtles. Haal de VC versie wel binnen.
Die is alleen wel vrij pittig. Ik hoop dat je zoontje flink wat geduld heeft met spelletjes. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Captain N schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:37:
[...]

Die is alleen wel vrij pittig. Ik hoop dat je zoontje flink wat geduld heeft met spelletjes. ;)
haha jahoor...net als zijn vader :p Next game please :)

[ Voor 3% gewijzigd door robbydw op 25-03-2007 13:47 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
robbydw schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:46:
[...]

haha jahoor...net als zijn vader :p Next game please :)
Haal dbz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

En dan aan alle kanten draai om mijn oren krijgen zeker ;) Zal er eens een nachtje over slapen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over een battlefield achtige game? Het moet toch mogelijk zijn om een afgeslankte versie van Battlefield 2 naar de Wii over te zetten?

Ik hoop eigenlijk dat Battalion wars II een soort van Battlefield achtige mogelijkheid heeft waarin je met een man of 16/24 in twee teams tegen elkaar moet vechten.

Edit: Ik heb sinds donderdag ook Blazing Angels. Een zeer actierijke leuke game vind ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:21:
Is er al iets bekend over een battlefield achtige game? Het moet toch mogelijk zijn om een afgeslankte versie van Battlefield 2 naar de Wii over te zetten?
De volledige BF2 zou al mogelijk moeten zijn op de Wii, alleen zal je zoiets niet zo snel krijgen zolang er nog geen online gaming is op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 13:27:
Ik heb ook een USA gamecube en wil mijn spellen ook graag op de Wii kunnen spelen. Ook zijn de spellen van de US Virtual Console beter (480p 60Hz) en er zijn al enkele Wii titels te noemen waarvan de NTSC versie 480p is terwijl de PAL versie dit niet ondersteunt. Mijn mening is en blijft dat je met een PAL systeem genaaid wordt, vandaar dat ik al jaren geen PAL systeem meer heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:31:
Ik ben hier in Vlissingen en omgeving steeds aan het rondkijken of er Wii's op voorraad zijn, maar nergens vind ik ze. Bart Smit, Intertoys, Media Markt, FRS, allemaal nog steeds uitverkocht... :-( Ik zou er eentje kunnen reserveren oid, maar ach, ik vind het wel z'n charme hebben om er plots eentje te vinden.

Ik vond het ook wel opvallend dat de PS3 overal wel gewoon te krijgen was. Geeft toch een ander beeld op het suc6 van de machine.
Ik heb momenteel ook de jacht geopend op een wii nadat ik er een kon lenen van een collega en het toch wel zo beviel dat ik ben overgehaald maar tot nu toe zonder succes. Maar(!) vorige week was ik toevallig in vlissingen en daar lag toen 1 wii bij de FRS, toen had ik alleen de jacht nog niet geopend helaas.. Ik vrees dat deze nu wel foetsie is, in omgeving rotterdam is het ook drama verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Eindelijk weer bij! ik las altijd 1 pagina per dag ofzo van dit mooie topic, maar sinds de wii launch heb ik vreselijk achtergelopen, damn wat ging dat hard.

Het valt me ook op dat er trouwens weinig mensen met een buitenlandse wii posten in het cube tijdperk waren er toch wat importeurs meer vocaal. (Phuse? :) )

Wat dat betreft vind ik het ook jammer dat sommige mensen zo op Bn3etc zitten zeuren, die gozer brengt goed het gevoel onder woorden dat veel zoniet alle gamers wel is voelen (of misschien is het voor mij ook te herkenbaar omdat ik ((ook)) geen vg skill heb :X ;) )

Ga trouwens zelf nu nog geen wii halen. Ik denk dat het inmiddels (met wat moeite) wel mogelijk is er een te vinden, maar er zijn nog steeds niet genoeg toppers/must haves uit. De TS is daar natuurlijk heel duidelijk in, en ikzelf zou nog geen game kunnen noemen die naast TP mag staan. Hopelijk de nieuwe mario O+ rpg die meer een platformer is ofzo.

Hij gaat er ongetwijfeld wel komen, daarom heb ik zelda nog niet voor de cube gehaald, een oka(ga?)mi voor de ps2 nog niet. Mijn stel regel is dat ik minimaal 5 titles echt wil hebben voor ik een nieuw console systeem koop. Scheelt een hoop ergenis met launch day schaarste en ebay afzetters.

Zijn er bij de DBZ fanaten trouwens ook mensen die ook fighters als streetfighter, KOF of zelfs virtua fighters spelen? Ik ben zelf wel nieuwsgierig hoe die over budokai denken, want ikzelf vind de besturing (van de ps2 versie, wii nog niet gespeeld) gruwelijk irritant terwijl ik de tv serie wel ok vond
[offtopic] gevechten die 3 weken duren wel iets minder, maar das Japanse cultuur denk ik maar (Naruto? :P ) [/offttopic].
Maar ja, dat ligt misschien toch aan het puntje wat ik al noemde over game skills

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik werd woensdag door de Dynabyte gebelt met de boodschap dat mn Wii binnen was. Huh Wii... ik heb al lang een Wii... Nou dat was dus de wii die ik een week voor launch nog had gereserveerd (stond 4e op de lijst) en die was nu al binnen. Lekker snel zeg...

Anyway, daar had ik dus helemaal nooit meer aan gedacht. Maar mn neefje wilde ook een Wii hebben en die kon em nergens krijgen. Dus dat kwam nog wel goed uit voor em. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:32
Vermaak me nu uitestekend met Zelda en DBZ :D. Beide hele leuke games en vooral dbz is leuk als je ook de gehele series kent :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:17:
Zijn er bij de DBZ fanaten trouwens ook mensen die ook fighters als streetfighter, KOF of zelfs virtua fighters spelen? Ik ben zelf wel nieuwsgierig hoe die over budokai denken, want ikzelf vind de besturing (van de ps2 versie, wii nog niet gespeeld) gruwelijk irritant terwijl ik de tv serie wel ok vond
Maar ja, dat ligt misschien toch aan het puntje wat ik al noemde over game skills
Ik ben altijd een groot liefhebber geweest van Street Fighter en heb nu dus DBZ.
Moet zeggen dat het echt heel erg wennen is. Het is veel meer gebaseerd op combo's en snel reageren. Daarnaast kun je niet zo maar special moves doen, je moet eerst je power opladen. Maar als je de serie een beetje kent dan klopt alles aan het vecht systeem. Ook dar laden ze zichzelf eerst op en de gevechten zijn onwerkelijk snel en heftig. Dit gevoel hebben ze imo erg goed over genomen. Het is gewoon cool om iemand door een berg te slaan en ook snel door een berg geslagen te worden! De controls zijn verder wel vrij duidelijk en goed uitgewerkt. Alleen maak ik me wel een beetje zorgen over guarden in de juiste richting...

Ik moet nog echt mijn weg vinden, heb voornamelijk TGF gespeeld afgelopen weekend. Maar het is echt wel een coole game.

[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 26-03-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:49
Heeft hier iemand al de Joytech Powerstation in gebruik?
Afbeeldingslocatie: http://www.livegamer.nl/ProdImages/image_%5B58586%5D_s.jpg

Lijkt me wel erg handig, ipv. alkaline batterijen of zelfs gewone oplaadbare batterijen. Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:55
Haay schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:35:

Lijkt me wel erg handig, ipv. alkaline batterijen of zelfs gewone oplaadbare batterijen. Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen...
Wat is hier dan zo handig aan? Even batterijen eruit en in een losse oplader stoppen is hoogstens 30 seconden werk...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Sagat schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:17:
Het valt me ook op dat er trouwens weinig mensen met een buitenlandse wii posten in het cube tijdperk waren er toch wat importeurs meer vocaal. (Phuse? :) )
ari3 en ik hebben een Japanse Wii, en schnumi een Amerikaanse als ik mij niet vergis.
Zijn er bij de DBZ fanaten trouwens ook mensen die ook fighters als streetfighter, KOF of zelfs virtua fighters spelen? Ik ben zelf wel nieuwsgierig hoe die over budokai denken [...]
Daar wil ik dan DBZ: Hyper Dimension aan toevoegen voor de Super Famicom / SNES. Dat vind ik een van de leukste DBZ games. Mensen hier die die game hebben (gespeeld) en nu met DBZ op de Wii bezig zijn?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

[afbeelding]

zie ik het nou goed dat dit station een USB stekker heeft en dus via USB wordt opgeladen??

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit inderdaad een USB stecker op dat laadstation. Ik weet niet of de wii nog stroom levert aan USB in standby. Zoja, dan zou deze hier gebruikt voor kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Is nintendo europe soms gehacked?

Kom er voor geen mogelijkheid op en laatst was ook al die van de UK gehacked, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

De Wii geeft gewoon stroom aan de usb in standby. Ik gebruik de Wii al geruime tijd om mijn Ipod Nano op te laden aangezien Apple tegenwoordig geen 220 lader meer mee levert, enkel een usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

fZeroNewbie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:10:
De Wii geeft gewoon stroom aan de usb in standby. Ik gebruik de Wii al geruime tijd om mijn Ipod Nano op te laden aangezien Apple tegenwoordig geen 220 lader meer mee levert, enkel een usb kabel.
offtopic:
Apple verkoopt anders wel een 220 adapter hoor... ;) Loop maar een Media Markt in... Utrecht heeft ze toen ik er laatst was gewoon... ;)

Zijn er trouwens meer mensen hier dan ik alleen die zijn Wii besteld heeft bij wiihome.nl? :)

Verder beginnen mijn handen ook steeds meer te jeuken naar Super Smash Brothers Brawl,
is hier al wat meer bekend over, een release date oid? :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 26-03-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19:49
posttoast schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:39:
Wat is hier dan zo handig aan? Even batterijen eruit en in een losse oplader stoppen is hoogstens 30 seconden werk...
Tja, ik stop mijn DECT telefoon ook telkens terug in de houder/lader als ik hem niet gebruik. Vind ik toch een stuk prettiger dan de batterijen te moeten wisselen wanneer ze bijna leeg zijn. Dit is precies hetzelfde idee.

Over de vraag of de USB poort van de Wii nog wel stroom levert als de Wii in standby staat... Dat kun je testen met een apparaatje op USB (bv. zo'n USB bureaulampje, of tafel-ventilatortje op USB). Heb zelf alleen geen apparaatjes die op USB-power draaien. ;)

Heb trouwens net bij de MediaMarkt maar zo'n silicon-glove setje gekocht, voor 1 Wiimote & 1 Nunchuck. Bescherming tegen zweterige handjes, heh heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oh laat is weten hoe zo'n silicon setje bevalt. Zit er over te denken om ze ook te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hmm, leuk nieuws... volgens ngamer zijn er toch geen friendscodes nodig in Pokemon (online), aangezien er specifiek staat "game specific", zul je dan dus toch het Wii adresboek kunnen gebruiken (?).

Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s114/foxrmf69/26032007034.jpg

Zie voor wat meer info de IGN Boards. In het blad zijn ze overigens ook superpositief over Super Paper Mario. Als ik dat combineer met de ook al zeer positieve commentaren in de 1UP podcast, dan moet het wel een must-have worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Hoedje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:54:
Hmm, leuk nieuws... volgens ngamer zijn er toch geen friendscodes nodig in Pokemon (online), aangezien er specifiek staat "game specific", zul je dan dus toch het Wii adresboek kunnen gebruiken (?).

[afbeelding]

Zie voor wat meer info de IGN Boards. In het blad zijn ze overigens ook superpositief over Super Paper Mario. Als ik dat combineer met de ook al zeer positieve commentaren in de 1UP podcast, dan moet het wel een must-have worden...
Eerder in het topic poste iemand een mail van Nintendo EU, waarin bevestigd werd dat de friendslist per game wordt bijgehouden. Kortom: je mag dan misschien geen nieuwe codes hoeven te gebruiken, naar alle waarschijnlijkheid zul je wel elke keer die Wii code in moeten voeren bij elk spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

maartend schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:53:
Is nintendo europe soms gehacked?

Kom er voor geen mogelijkheid op en laatst was ook al die van de UK gehacked, toch?
Zoals de site nu aangeeft is het gewoon technisch onderhoud.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:39:
Wie kan mij A.U.B. helpen.. Ik ben namelijk nog opzoek naar een "NIEUWE" GameCube. Dus nieuw in doos en gesealed.. Ik heb de meeste grote winkels al gebeld, maar helaas zonder success.. Wie kan mij de juiste richting opsturen of wie heeft er nog tips? Ik ben opzoek naar een nieuwe omdat ik de consoles al jaren spaar en met de cube een paar maanden te laat heb gewacht.

Thanks _/-\o_
Tijdens mijn jacht vanmiddag naar een classic controller voor de Wii viel mijn oog op een cube die er nog stond, was bij de Dixons op de lijnbaan in Rotterdam. Ik moest aan je post denken dus bij deze: het was een versie met Mario Footbal (http://www.hotbit.nl/imag...umbs/200x300_Foto2192.jpg), wat op zich best ook een leuke game is. Als je een witte cube heb past hij mooi naast je Wii :)
Mijn jacht is helaas onsuccesvol gebleken, leuk om te zien dat er echt zon schaarste is naar Wii spullen terwijl dat van de andere consoles stoffig staat te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bla, bla, bla, etc.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Mja PS3 is wel aardig. Vanmiddag eentje gezien in leerdam. Met full hd tv erbij. Dan ziet het er wel cool uit. Maar een full hd scherm en console is me toch iets te duur.

Tot zo ver mijn off-topic bijdrage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
offtopic:
@debart: Niet zo heel gek, en ik denk dat je hier ook niet veel nieuwe vrienden krijgt door welke console dan ook een beetje te af te zeiken. Cursus Nederlands in woord en geschrift zou ook geen kwaad kunnen trouwens. :X

@Hoedje: Ik geloof dat er nog enige onenigheid over dat artikel heerst. :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Hoedje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:54:

[afbeelding]

Dit lees ik net op n-europe.com
Update! - Have N-Gamer made a mistake?

Falafelkid over at nintend-revolution.blogspot has contacted the editor of the magazine, and the editor had this to say:

Unfortunately, the curse of the magazine lead time has struck again. Since we wrote this piece -- with the understanding that our information was correct -- Nintendo has seemingly confirmed that Pokemon Battle Revolution *will* use game-specific Friend Codes.

So, the game will use friend-codes, that much is a given. However, we are still not sure if it will use a single, unified code system or individual codes for each game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 00:53:
Vanmiddag bij de FRS geweest, Dragonball Z is game van de maand/week of iets dergelijks daar en kost slechts 44,95 ook krijg je er een leuke action-figure bij... tenminste als die leverbaar is want waarschijnlijk hebben ze hem op maandag of dinsdag binnen(FRS heeft geen leveringen meer op zaterag :()
Ik kan hier niks van terug vinden op de Free Record Shop website of in de winkels... Waar heb je die info vandaan? Weet je zeker dat het om de Wii versie gaat en niet de PS2 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ik heb net een vergelijkbaar accesoire gekocht bij de intertoys van Thrustmaster, een oplaadstation voor 1 wiimote met 4 1600Mah batterijen. Net aangesloten op de USB port van me Wii, kwaliteit van het setje is bijzonder goed, naast ruimte voor de nunchuck zit er ook nog 2 rubberen protectors bij, ga ik niet gebruiken maar toch mooi meegenomen. Daarnaast is het allemaal niet zo cheap als dat made-in-china, piranha, draxter spul van tegenwoordig. Voor 24,99 erg handig :), ik had em alleen liever in het wit gehad, maarja je kan niet alles hebben. Het is alleen niet zo een "klik je wiimote om op te laden" ding, gewoon een klepje achterin voor 2 oplaadbare batterijen en een standaard voor de controller.
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:36:
[...]

Ik kan hier niks van terug vinden op de Free Record Shop website of in de winkels... Waar heb je die info vandaan? Weet je zeker dat het om de Wii versie gaat en niet de PS2 variant?
Staat op een advertentie pagina van de power unlimited, en ook de frs hier in Noordwijk bevestigd het.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

posttoast schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:39:
[...]

Het is dan ook voor luie verwende mensen :P
Je hoeft helemaal niet meer te denken aan je batterijen, want ze worden 'nooit' leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Captain N schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:48:
[...]

ari3 en ik hebben een Japanse Wii, en schnumi een Amerikaanse als ik mij niet vergis.

[...]

Daar wil ik dan DBZ: Hyper Dimension aan toevoegen voor de Super Famicom / SNES. Dat vind ik een van de leukste DBZ games. Mensen hier die die game hebben (gespeeld) en nu met DBZ op de Wii bezig zijn?
Ik heb wel eens hyper dimension gespeeld, toegegeven niet op de meest legale manier. In vergelijking met dat spel, en trouwens ook met alle andere spellen met energy blasts, in budokai kan je ze uitpoepen als diarree, misschien ook wel tot een oneerlijk resultaat. maar daar tegenover staat dat de combat zo snel is dat je ze wel zorgvuldig uit moet kiezen.

Verder vind ik het een vet spel, ondanks dat een vriendin gister zei: Jezus je bent 18 en je speelt een dbz spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja, wil je spelen is je accu net op omdat je je wiimote niet in de oplader heb gezet. Dan prop ik gewoon weer een ander setje 2700mah UberMegaTurboChargeBatterijen (tm) erin :)

offtopic:
if topic is related to debart then
"1 = Delete
mode = 1
Else
"2 = Read with joy
mode = 2
End if

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 26-03-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:09:
sow haha......gauw weer terug hierheen!!!!

zat net ff op het ps3 forum te zeggen dat het een kut apperaat was.......pffff.....veel vijanden erbij..
haha...
zeg nou zelf.....het lijkt er in verre niet op wat sony ons toen belooft(d?) :+ heeft..
Even in je "eigen topic" bij je "eigen volk" pochen dat je je in een ander topic als een achtjarige met een leerachterstand hebt gedragen. Wel handig, kan je "eigen volk" je mooi op waarde schatten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Schalkie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:10:
[...]

Ik heb wel eens hyper dimension gespeeld, toegegeven niet op de meest legale manier. In vergelijking met dat spel, en trouwens ook met alle andere spellen met energy blasts, in budokai kan je ze uitpoepen als diarree, misschien ook wel tot een oneerlijk resultaat. maar daar tegenover staat dat de combat zo snel is dat je ze wel zorgvuldig uit moet kiezen.

Verder vind ik het een vet spel, ondanks dat een vriendin gister zei: Jezus je bent 18 en je speelt een dbz spel :+
Ik ben 21 en vermaak me met DBZ voor de Wii beter dan met monkeyball, en zelda mischien ook wel 8)7
Maar daarnaast is het ook gewoon een geniaal vechtspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22:40
Kinders, zullen we het weer over de Wii hebben, en over de PS3 in dát topic? ;)

dank u :P
zelf ben ik ondertussen nog steeds aan het wachten op de online gameplay, totdan denk ik niet dat er iets uitkomt voor mij.. ( vind ik niet zo heel erg, zit niet heel goed in de geldstroom zeg maar :+ )

Ik wacht met spanning op Paper Mario, daarbij waarschijnlijk ook op Mario Galaxy, én natuurlijk op Super Smash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er binnen nu en 2weken nog wat moois uit op de "WII" eigenlijk?

DBZ en godfather trekken me niet zo

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-08 09:33
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:01:
komt er binnen nu en 2weken nog wat moois uit op de "WII" eigenlijk?

DBZ en godfather trekken me niet zo
Om eerlijk te zijn...nee, niet echt. Vind IK tenminste.
Misschien is MoH: Vanguard iets voor je? :)

Mijn Wii staat (helaas) al 3 week stof te happen, heb gister het Connect24 maar uitgezet omdat de Wii anders wel erg veel stroom verbruikt voor niks en hij word anders nog warm ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig lees ik net de review over MoH: Vanguard in de power unlimeted....krijgt een 7.
verveling slaat gauw toe en begint zelf te irriteren en weinig uitdaging in dit spel.(zegt maarten)..zucht..
ik denk dat ik ook maar voor het 2e laagje stof ga dan..

of zelda voor de 2e keer spelen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:30:
toevallig lees ik net de review over MoH: Vanguard in de power unlimeted....krijgt een 7.
verveling slaat gauw toe en begint zelf te irriteren en weinig uitdaging in dit spel.(zegt maarten)..zucht..

of zelda voor de 2e keer spelen
Reviews zijn ook niet alles hè ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Dit is eigenlijk al een fanboy opmerking, maar volgens mij zijn juist de nintendo fans openminded.
De halve wereld vind ninty kiddy, who cares. Gameplay over image. Zelfde geld voor dbz (tv en game) als je het leuk vind moet je je daar dan voor schamen? Voor mij is het juist heel volwassen om te durfen zeggen wat je leuk vind terwijl je weet wat voor reacties er op komen.

Voor mij is de super nintentdo nog steeds onovertroffen in het plezier wat het me gaf, maar op de 2e plaats staat toch echt de ps2. Gamen is gewoon leuk ongeacht het platform.

Dat gezegd hebbende ben ik niet blij met Sony omdat ze Europa idd als last and least behandelen, en al helemaal om de lik sang grap, hoewel je dat zakelijk wellicht nog enigszins kan begrijpen *insert braak smiley here*

Maar goed, wanneer ie goedkoper word en gt5 en pes7/8 whatever er zijn, dan komt ie er ook wel.

Errr dit was het Wii topic.....goed spel binnen 2 weken......Mario gaat dat niet redden vrees ik :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:30:
Er staat dan ook niks bij over de Wii(-mote). Volgens mij heeft hij gewoon de PS2 versie gespeeld. En ja, de 2e wereld oorlog is al vaker in games voor gekomen ;) vooral "Europa" dus dat daar moet je van houden... of niet... maarten begint het beetje beu te worden. Jij ook? Ik niet :) !! Wat hij wel cool vond, wat het zelf kunnen bepalen waar je land... en dat is o.a. dan ook 1 van de echte nieuwe toevoegingen van deze game.

Ik ben er nog steeds erg benieuwd naar. Naast de singleplayer heb je natuurlijk nog de multiplayer :D (waar maarten ook niks over zegt... met andere worden, duidelijk weer een PowerUnlimited review. Leuk om te lezen... maar ik zou er niet te veel van zulke reviews verwachten :p

Iemand al een leuke review gespot op het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schalkie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:10:
[...]

Ze kijkt vast wel naar gtst of dancing with the stars oid? dan zou ik alleen maar :') _O- doen als ze zegt dat jij je als een kleuter gedraagt door tekenfilms te kijken ;)

En sinds wanneer hebben vrouwen smaak wat betreft tv? voetbal? meh, alleen leuk als er een of andere latente homo mooiboy meedoet. F1? bah auto's. Nee dan is er iets als GTST op tv, een programma waar het verhaal de afgelopen 20 jaar al minstens 60x is herhaald in dezelfde vorm en waar de decors nog nooit zijn veranderd (die hotelkamer in de rozenboom word al 20 jaar vanuit dezelfde hoek gefilmt) en het acteer niveau nog onder dat van een groep 8 musical ligt. Nee als ze dat zien, dan moet iedereen opeens stil zijn want ze moeten GTST zien.

En dan dancing on ice of een of andere variant daarvan. Vinden ze he-le-maal geweldig. En als je dan vraagt of ze proffesioneel kunstschaatsen leuk vinden zeggen ze meh niet leuk. Hoe retarded kun je zijn? dus een zompige zeug als patty brard als een stervende zwaan zien ''schaatsen'' is geweldig en knap en maar mensen die er echt wat van kunnen is dan weer niks? Ja tuuuurlijk.

Of films, wat dacht je daarvan. Een beetje knappe film kunnen ze niet waarden, is niet leuk. Maar de eerste de beste romantische B film waarbij ze 90 minuten kunnen wegglibberen vinden ze helemaal geweldig. Ja... Ja... dat dan weer wel.

En om de inkoppers alvast te voorkomen, NEE ik heb geen vriendin. Ik ben duidelijk in de verkeerde tijd geboren. Heb laatst een boek gelezen over hoe die chineese vrouwen 200 a 300 jaar geleden oid waren, was historisch correct schijnbaar, dat was nog eens geweldig. Van jongs af aan al opgevoed om hun man te respecteren en eten te koken. Kijk, daar heb je nog eens wat aan, daar kan je van houden. Moet je hier eens proberen, vragen of ze lekker eten voor je willen koken. Nou dan moet je die gezichten een zien. Wat? eten koken? ben je nou belazerd! als je eten wil ga je je eigen eten maar koken en je kan maar beter zorgen dat ik het lekker vind! Vervolgens doe je dit niet goed, dat niet goed etc. Nee, het is echt de omgekeerde wereld tegenwoordig. Doe mij maar emancipatie terugdraaien.

offtopic:
Je moet toch wat als je niet over een Wii game kan klagen ;)

Om dan toch nog een beetje terug te komen op de Wii, heb the godfather nou voor een week en heb er niks over te klagen :D ;) de gfx zijn vaak wel van midden ps2 tijdperk maargoed daar valt nog mee te leven maar voor de rest zit het toch redelijk goed in elkaar. Het valt me iig heel erg mee want ik had er van tevoren niet al te veel van verwacht maar het is toch wel een game waarme je je vermaakt. Vooral de besturing is lekker. Geen geforceerd gebruik waarbij je voor ieder dingetje maar een lompe beweging moet maken maar echt nuttige dingen op zo'n manier gebouwt dat het ook op een simpele, leuke manier is uit te voeren zonder overdreven te moeten doen. Een aanrader wat mij betreft.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.