Ze kijkt vast wel naar gtst of dancing with the stars oid? dan zou ik alleen maar

doen als ze zegt dat jij je als een kleuter gedraagt door tekenfilms te kijken
En sinds wanneer hebben vrouwen smaak wat betreft tv? voetbal? meh, alleen leuk als er een of andere latente homo mooiboy meedoet. F1? bah auto's. Nee dan is er iets als GTST op tv, een programma waar het verhaal de afgelopen 20 jaar al minstens 60x is herhaald in dezelfde vorm en waar de decors nog nooit zijn veranderd (die hotelkamer in de rozenboom word al 20 jaar vanuit dezelfde hoek gefilmt) en het acteer niveau nog onder dat van een groep 8 musical ligt. Nee als ze dat zien, dan moet iedereen opeens stil zijn want ze moeten GTST zien.
En dan dancing on ice of een of andere variant daarvan. Vinden ze he-le-maal geweldig. En als je dan vraagt of ze proffesioneel kunstschaatsen leuk vinden zeggen ze meh niet leuk. Hoe retarded kun je zijn? dus een zompige zeug als patty brard als een stervende zwaan zien ''schaatsen'' is geweldig en knap en maar mensen die er echt wat van kunnen is dan weer niks? Ja tuuuurlijk.
Of films, wat dacht je daarvan. Een beetje knappe film kunnen ze niet waarden, is niet leuk. Maar de eerste de beste romantische B film waarbij ze 90 minuten kunnen wegglibberen vinden ze helemaal geweldig. Ja... Ja... dat dan weer wel.
En om de inkoppers alvast te voorkomen, NEE ik heb geen vriendin. Ik ben duidelijk in de verkeerde tijd geboren. Heb laatst een boek gelezen over hoe die chineese vrouwen 200 a 300 jaar geleden oid waren, was historisch correct schijnbaar, dat was nog eens geweldig. Van jongs af aan al opgevoed om hun man te respecteren en eten te koken. Kijk, daar heb je nog eens wat aan, daar kan je van houden. Moet je hier eens proberen, vragen of ze lekker eten voor je willen koken. Nou dan moet je die gezichten een zien. Wat? eten koken? ben je nou belazerd! als je eten wil ga je je eigen eten maar koken en je kan maar beter zorgen dat ik het lekker vind! Vervolgens doe je dit niet goed, dat niet goed etc. Nee, het is echt de omgekeerde wereld tegenwoordig. Doe mij maar emancipatie terugdraaien.
offtopic:
Je moet toch wat als je niet over een Wii game kan klagen

Om dan toch nog een beetje terug te komen op de Wii, heb the godfather nou voor een week en heb er niks over te klagen

de gfx zijn vaak wel van midden ps2 tijdperk maargoed daar valt nog mee te leven maar voor de rest zit het toch redelijk goed in elkaar. Het valt me iig heel erg mee want ik had er van tevoren niet al te veel van verwacht maar het is toch wel een game waarme je je vermaakt. Vooral de besturing is lekker. Geen geforceerd gebruik waarbij je voor ieder dingetje maar een lompe beweging moet maken maar echt nuttige dingen op zo'n manier gebouwt dat het ook op een simpele, leuke manier is uit te voeren zonder overdreven te moeten doen. Een aanrader wat mij betreft.