Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.691 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

[TOTAAL offtopic]
'The ultimate in vanity, is supporting male supremacy'
[/TOTAAL offtopic]

Je herkent het vast wel ;)

Ben het trouwens compleet eens met je GTST rant.......dat is een soort van mind control waar de big brother (het boek NIET de tv serie |:( ) mensen jaloers op zouden worden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe vraagje zijn er ook van die soort spellen tespelen als rappelz op je wii zijn er van dat soort games waar je maar 1 malig voor hoeft te betalen en dan lekker kunt ranken enz ??

dbz lijkt me echt vet

moet nog wachten op me wii verdomme kan nog 3 weken duuren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:20:
[...]

Mijn Wii staat (helaas) al 3 week stof te happen, heb gister het Connect24 maar uitgezet omdat de Wii anders wel erg veel stroom verbruikt voor niks en hij word anders nog warm ook.
Volgens mij valt dat wel mee, pasgeleden is er een onderzoekje naar gedaan. een spaarlamp verbruikt meer. In stand-by verbruikt de wii 1,4 watt, met 24-connect 9.4 watt.
Overigens, met maximale belasting verbruikt de wii nog steeds slechts 18 watt _/-\o_ .
Wees milieu bewust, koop een wii!

Bron:
http://tweakers.net/nieuw...wii+energie+verbruik+Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb ook dragonall Z gehaald, echt coole game. Ik koop normaal nooit fighters en zit nog een btje te kloten met de besturing af en toe...vooral het teleporten lukt me niet =/

Trouwens heb ik bij heel veel games, lijken me leuk..maar niet voor 60 euro.
o.a.
sonic
trauma center
elebits
godfather
ssx
moh: vanguard (die komt ook deze maand toch!?)

Hoop dat ze weer snel me players choice oid komen, maar ben bang dat dat nog wel even duurt. :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar toch wii 24-connect .....voor die 1keer in de zoveel maand tijd dat er wat komt laat ik mijn
wii niet meer 24/7 aanstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:10:
[TOTAAL offtopic]
'The ultimate in vanity, is supporting male supremacy'
[/TOTAAL offtopic]

Je herkent het vast wel ;)

Ben het trouwens compleet eens met je GTST rant.......dat is een soort van mind control waar de big brother (het boek NIET de tv serie |:( ) mensen jaloers op zouden worden.
uhuh :Y

En waarom komen mijn posts altijd op de laatste pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Postius schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:30:
Oh laat is weten hoe zo'n silicon setje bevalt. Zit er over te denken om ze ook te kopen.
Heb ook één setje (kreeg ik gratis bij de Wii) Op zich geeft het iets mee grip met zo'n condoompie erom, ;) maar heel veel toegevoegde waarde vind ik het ook weer niet hebben. Misschien ook omdat de kleuren met niet echt aanstaan. Heb zo'n fel blauwe erbij gekregen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erbij gekregen?dat ding koop je toch gewoon voor 10 oi?
zag zon hoesje liggen in het zwart en wit....die zag er wel grappig uit..
zoals die blauwe en paars/roze komen nooit no way om mijn wiimote..nevaaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Max|Burn schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:15:
Tja, wil je spelen is je accu net op omdat je je wiimote niet in de oplader heb gezet. Dan prop ik gewoon weer een ander setje 2700mah UberMegaTurboChargeBatterijen (tm) erin :)

offtopic:
if topic is related to debart then
"1 = Delete
mode = 1
Else
"2 = Read with joy
mode = 2
End if
offtopic:
Hey dat merk heb ik ook... dacht dat die zo exclusief waren dat alleen ik ze kon bemachtigen ;)

Heb ze ook maar één keer kunnen vinden dus heb nu maar Varta's :p
Inderdaad...erbij gekregen...Kadootje van Dixons. Normaal idd 10 euro. En dat vind ik het niet waard. Om in jouw woorden te spreken, nevaaa! :)

[ Voor 23% gewijzigd door robbydw op 26-03-2007 22:07 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Hoho, even terug te komen op die vriendin van me, ze kan zeggen wat ze wil trek me er geen flikker van aan, mn vriendin zelf vond het prachtig ;).

En weer over DBZ heb t nu al aardig onder controle teleporteren, powerblow+teleporteren(wel 1 vraag hierover CPU flikt het bij mij altijd 3 keer, enig idee hoe je hem kan linken?). Enige wat ik wat minder vind werken zijn de wiimote naar je toe en van je af blasts, en de nunchuck 2 keer shaken en wiimote naar voren blasts.

Morgen weer lekker verder met de android saga, SSJ 2 kid Gohan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoilers :D :D .

Wil nog niet het hele verhaal lezen ;).

Wil DBZ zelf ook nog halen. Na die reacties tot nu (die over het spel gaan en niet wat je moet doen enzo ;) ) lijkt het me echt een vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:04:
Ik heb hier een roze en een groene.
Ik het kader van, laten we eens gek doen.
2 sets gekocht voor 11,50 euro (met die van de nunchuck erbij) en ze bevallen me uitstekend.
Het ding lijkt wat vaster in de hand te liggen

Enkel de batterijen wisselen is wat lastig, maar ja, dat heb ik er wel voor over.

)ja, onze kids hadden de kleuren uitgezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Haay schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Tja, ik stop mijn DECT telefoon ook telkens terug in de houder/lader als ik hem niet gebruik. Vind ik toch een stuk prettiger dan de batterijen te moeten wisselen wanneer ze bijna leeg zijn. Dit is precies hetzelfde idee.
Het voordeel bij het wisselen van batterijen is wel dat je gewoon verder kan spelen terwijl je de batterijen oplaadt. Als je tenminste een extra set batterijen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Willybubba schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:37:
Blazing Angels een 5,7 op IGN. Ubi wat doe je :'(

EA begint zowaar preferred supplier te worden op de Wii, met uitblijvende Nintendo-titels en zuigende Ubi-titels. TMNT kreeg ook al een 5,5.
Een 5.7 is wel heel laag. Deze game is best leuk (mits je het niet eerder hebt gespeeld), stuurt lekker en ziet er behoorlijk goed uit. Het is geen toppertje maar een 5.7 gaat toch wel erg ver. Het lijkt wel of de gamesites de Wii games de grond in stampen en de graphics vergelijken met x360 en ps3 soms. Ik geef Blazing Angels een 7.5, gewoon een leuk en mooi actiespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Schalkie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:15:
Hoho, even terug te komen op die vriendin van me, ze kan zeggen wat ze wil trek me er geen flikker van aan, mn vriendin zelf vond het prachtig ;).

En weer over DBZ heb t nu al aardig onder controle teleporteren, powerblow+teleporteren(wel 1 vraag hierover CPU flikt het bij mij altijd 3 keer, enig idee hoe je hem kan linken?). Enige wat ik wat minder vind werken zijn de wiimote naar je toe en van je af blasts, en de nunchuck 2 keer shaken en wiimote naar voren blasts.

Morgen weer lekker verder met de android saga, SSJ 2 kid Gohan :9~
Nog niet helemaal wat wel werkt:
Powerhit (dus balkje vol) erachteraan vliegen, nog een stoot verkopen (naar links of rechts) en dan erachter aan teleporteren 2 keer. Sommige karakters (voornamelijk de meer krachtige) kunnen meerdere keren portallen. Maar soms doe je ook wel is dingen waarvan je denkt...WoW ik schop kon, maar geen idee wat ik deed(al heb ik dat probleem na meer spelen wel veel minder :p).

Shaken voor combo's werkt of het algemeen beter bij mij als je ze omhoog en omlaag doet. Die naar achter naar voor dingen zijn ook niet echt moeilijk, je moet het alleen beetje geconcentreerd doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 27-03-2007 03:04 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Je kunt ook gewoon een Japanse vriendin nemen. Als je hier een boekwinkel in loopt bestaat 75% uit manga (stripboeken), en staan er lui in de winkel die snel even zo'n heel boekje door lezen van een jaar of 7~70. Was laatst met mijn docent, een post-doc, en wat mede-studenten naar een karaoke bar geweest, waar iemand de (Japanse) DBZ theme song (Cha La Hey Cha La) koos. Iedereen (ook de docent) kon het van voor tot achter vol enthousiasme meezingen. Een andere docent hier is fan van Astroboy. Zijn hele kantoortje staat volgebouwd met allemaal verschillende Astroboy zooi. Vorige maand was 'ie jarig, en kreeg van zijn studenten... jawel, Astroboy speelgoed! Wat zijn Japanners toch heerlijk kinds. :) Wellicht is dat wel de reden dat er zowel "kiddy" games uit Japan komen. Want zeg nou zelf... iets als Pikmin, Pokemon of Kirby... dat kan toch alleen maar een Japanner bedacht hebben? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

maartend schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:52:
[...]

Ik heb hier een roze en een groene.
Ik het kader van, laten we eens gek doen.
2 sets gekocht voor 11,50 euro (met die van de nunchuck erbij) en ze bevallen me uitstekend.
Het ding lijkt wat vaster in de hand te liggen

Enkel de batterijen wisselen is wat lastig, maar ja, dat heb ik er wel voor over.

)ja, onze kids hadden de kleuren uitgezocht
Dat is misschien inderdaad nog het grootste nadeel, het hoesje verwijderen bij het wisselen van de batterijen. Maar verder qua grip wel fijn. En ook hier voor de kleine wel handig mocht de mote stuiteren :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 19:49
Postius schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:30:
Oh laat is weten hoe zo'n silicon setje bevalt. Zit er over te denken om ze ook te kopen.
Het voelt goed. En omdat het een laagje over je Wiimote is zitten de knopjes iets dieper. De "A" steekt er nog wel iets bovenuit, maar je moet nu echt bewust op het home knopje drukken. Minder kans dat je per ongeluk op het home knopje drukt tijdens bv. Wii Sports (overkomt me nog wel eens, vooral bij Baseball). Nadeel is natuurlijk wel dat je het omhulsel van de Wiimote een stukje omhoog moet schuiven wanneer je batterijen moet wisselen. Maar ja, alles in het leven heeft voor- en nadelen. :P

-Edit- Ik heb overigens de zwart-gekleurde gekocht gisteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 27-03-2007 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:35:
maar toch wii 24-connect .....voor die 1keer in de zoveel maand tijd dat er wat komt laat ik mijn
wii niet meer 24/7 aanstaan...
Voor het weer/nieuws/enquetekanaal moet WiiConnect24 ook aan staan. Anders moet je het steeds weer opnieuw inschakelen. Ikzelf doe mijn Wii altijd uit door 5 seconden de uitknop in te drukken. Dan blijft hij niet in stand-by + internet staan, maar gewoon in stand-by. De volgende keer dat ik de Wii aanzet, staat WiiConnect wel weer direct aan, zodat ik meteen gebruik kan maken van de verschillende kanalen.

Ik keek gisteren trouwens de laatste Ep. van IGN weekly met daarin MySims. Dat lijkt me echt wel een leuk spel worden eigenlijk. Je kunt echt heel veel aanpassen aan je huis en ook de interactie lijkt toch nog redelijk behouden te zijn. De wiimote lijkt hier echt voor geschikt en met een beetje geluk is dit de voorbode van meer "muis" games als C&C, SimCity en dat soort spellen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, ik had Wiiconnect ook maar uitgezet. Maar als ik hem steeds weer moet inschakelen dan lijkt de aanpak van Smoonshine me beter.

Nu de PS3 uit is hoor ik wat meer mensen over welke console nu wel of niet beter is en daardoor heb ik de volgende punten die volgens aangeven dat de Wii succesvol zal blijven:

- Echte vernieuwing in de controller. Dit maakt games toegankelijker (uitzonderingen daar gelaten) maken en biedt een hoge fun factor.
- Wiimote pointer, deze maakt het mogelijk om fatsoenlijk "PC-genres" als adventures, RTS en ook FPS te spelen. PC-gamers is ook een hele grote groep mensen die hiermee aangesproken kan worden (dit is wel sterk afhankelijk van het game aanbod)
- Prijs en design. De Wii is betaalbaar, klein en ziet er goed uit. Dit maakt het interessant voor nieuwe gamers, gezinnen en als 2e console (Wii60 idee).
- Lage ontwikkelkosten. Doordat de Wii intructieset een superset is van de GC instructies is er geen learning curve voor Cube ontwikkelaars. Ook omdat er maar 1 CPU kan er op de oude manier door gegaan worden. Doordat de ontwikkelkosten significant lager zijn is het makkelijker om winst te maken. En als de userbase zo snel blijft groeien dan gaat dit voordeel alleen maar zwaarder wegen.
- Virtual Console. Een hoop van de huidige "non-gamers" hebben vroeger wel (eens) games gespeeld en kennen Sonic en Mario nog wel van vroeger. Die groep wordt direct aangesproken.

Maar dat wil niet zeggen dat "de winst" al binnen is. Dit zijn volgens mij de dingen die Nintendo moet overwinnen willen ze echt gaan rokken:

- De graphics moeten beter. Uitgaande van Pokemon en SMG is Nintendo hier zelf al erg goed mee op weg. Hoewel het imo uiteindelijk niet uit maakt is het toch het eerste dat mensen zien. De zou echt veel meer moeten kunnen maar daar is momenteel nog weinig bewijs van.
- Online gaming. Er is zo goed als niets bekend over hoe Nintendo uiteindelijk het online gamen gaat aanpakken. Het friendcode systeem van de DS wordt niet goed ontvangen en lijkt nu ook niet gebruikt te gaan worden. Als het zo lang stil blijft omdat ze het beter willen aanpakken zou alleen maar goed kunnen uitpakken. Neemt niet weg dat er dit jaar een netwerk moet staan.
- Uibreiding Virtual Console als globaal content kanaal. De VC is leuk en goed maar uiteindelijk moet er ook nieuwe content op komen om ECHT succesvol te zijn. Daarnaast zou iets minder rigoreuze emulatie van de originele games (dus zonder balken en gewoon 60hz) ook goed zijn imo. Een HDD addon zou dit verder kunnen faciliteren.

Hoe kijkt de rest hier tegen aan?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

MoH: Vanguard een 7 op IGN. Ziet er veel beter uit dan CoD3 maar speelt minder goed.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Willybubba schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:37:
MoH: Vanguard een 7 op IGN. Ziet er veel beter uit dan CoD3 maar speelt minder goed.
Heb je meteen het belang van graphics te pakken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Deddiekoel schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:23:
Maar dat neemt nier weg dat "de winst" al binnen is. Dit zijn volgens mij de dingen die Nintendo moet overwinnen willen ze echt gaan rokken:

- De graphics moeten beter. Uitgaande van Pokemon en SMG is Nintendo hier zelf al erg goed mee op weg. Hoewel het imo uiteindelijk niet uit maakt is het toch het eerste dat mensen zien. De zou echt veel meer moeten kunnen maar daar is momenteel nog weinig bewijs van.
- Online gaming. Er is zo goed als niets bekend over hoe Nintendo uiteindelijk het online gamen gaat aanpakken. Het friendcode systeem van de DS wordt niet goed ontvangen en lijkt nu ook niet gebruikt te gaan worden. Als het zo lang stil blijft omdat ze het beter willen aanpakken zou alleen maar goed kunnen uitpakken. Neemt niet weg dat er dit jaar een netwerk moet staan.
- Uibreiding Virtual Console als globaal content kanaal. De VC is leuk en goed maar uiteindelijk moet er ook nieuwe content op komen om ECHT succesvol te zijn. Daarnaast zou iets minder rigoreuze emulatie van de originele games (dus zonder balken en gewoon 60hz) ook goed zijn imo. Een HDD addon zou dit verder kunnen faciliteren.

Ik ben het er helemaal mee eens en denk daarnaast dat Nintendo ook sneller de firmware moet updaten met oplossingen voor de problemen met RGB en componentkabels. De mogelijkheid en infrastructuur is er, maar ze doen het gewoon niet :/ . Ook zullen ze een menu moeten kunnen schrijven waarbij niet elke keer de Wii reset na het switchen van een channel of een spel. De opstarttijden van de channels moeten korter worden. Zo kan ik nog wel even doorgaan, laat ik het anders zeggen, het zou vooral fijn zijn als ze over dit soort dingen wat beter zouden communiceren.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Maar dat neemt nier weg dat "de winst" al binnen is. Dit zijn volgens mij de dingen die Nintendo moet overwinnen willen ze echt gaan rokken:

Ben ik met je eens. Alleen ben ik bang dat dat niet snel gaat gebeuren. Zolang er niet veel beter is op grafisch gebied zullen de spellen blijven verkopen. Belangrijk is denk ik toch wel hoe lang de PS2 nog leeft en succesvol is. Zogauw de spellentoevoer daar gaat minderen zullen wij ook minder ports krijgen. Wat dat betreft lijken we dus een beetje afhankelijk van het succes van de X360 en PS3. De Wii exclusive titels beginnen er al wel wat beter uit te zien, zie Sonic en SSX.
De keuze die ze hierbij maken snap ik echt niet. MS heeft aangetoond hoe succesvol een goed online systeem kan zijn. En daarbij laten zien hoe een goed online systeem in elkaar steekt. Tuurlijk is de Nintendo dienst gratis, maar een ietwat uitgeklede versie van Live moet toch mogelijk zijn. Voeg gewoon een soort van gamerTag toe aan de friend-codes en het wordt al een stuk vriendelijker.
In principe is het al gescheiden. Je hebt het software gedeelte en het VC gedeelte. Het software gedeelte is goed geschikt voor nieuwe spellen. Ik heb het idee dat Nintende de VC gewoon als een klein extraatje ziet. Ze verdienen nog wat op oude spellen, maar verder willen ze er ook niet al te veel werk mee hebben. Voor mij is de Wii niet afhankelijk van de VC. Ik vind het leuk om zoals Sonic en Mario nog een keer te doen, misschien een paar N64 titels, maar verder zal ik er niet zoveel gebruik van maken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 19:49
DBZ kreeg in de Spits! een 7, maar in het kleine stukje werd aangegeven dat het voordeel van de Wii boven de PS2 was dat je met de Wiimote bewegingen kon maken voor special-moves. En het cijfer 7 was niet gespecificeerd tussen de Wii en de PS2, dus een beetje kort door de bocht...

Overigens, ik deed afgelopen zondag als test het kopieren van de Internet browser van het Wii-geheugen naar m'n SD kaart, maar TERING wat duurde dag langggggggg! :( Begon echt te denken dat m'n Wii was blijven hangen en wilde al de Wii uit en aan zetten, toen uiteindelijk toch nog de melding kwam dat het kopieren gelukt was. WTF is dat? Enige reden waarom dat zo tyfus lang moet duren? 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Haay op 27-03-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Captain N schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 05:40:(..) Want zeg nou zelf... iets als Pikmin, Pokemon of Kirby... dat kan toch alleen maar een Japanner bedacht hebben? :P
Nederlanders kunnen er ook wat van hoor. Denk maar aan Nijntje a.k.a. Miffy (a.k.a. ミッフィー). :-) Alleen nu nog een game ervan, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 05:40:
Je kunt ook gewoon een Japanse vriendin nemen. Als je hier een boekwinkel in loopt bestaat 75% uit manga (stripboeken), en staan er lui in de winkel die snel even zo'n heel boekje door lezen van een jaar of 7~70. Was laatst met mijn docent, een post-doc, en wat mede-studenten naar een karaoke bar geweest, waar iemand de (Japanse) DBZ theme song (Cha La Hey Cha La) koos. Iedereen (ook de docent) kon het van voor tot achter vol enthousiasme meezingen. Een andere docent hier is fan van Astroboy. Zijn hele kantoortje staat volgebouwd met allemaal verschillende Astroboy zooi. Vorige maand was 'ie jarig, en kreeg van zijn studenten... jawel, Astroboy speelgoed! Wat zijn Japanners toch heerlijk kinds. :) Wellicht is dat wel de reden dat er zowel "kiddy" games uit Japan komen. Want zeg nou zelf... iets als Pikmin, Pokemon of Kirby... dat kan toch alleen maar een Japanner bedacht hebben? :P
Daar aan toevoegend, ze zeggen toch dat mannen nooit volwassen worden. Laten we dat dan ook nakomen als mannen onder elkaar ;)

/offtopic
Wat gaat het topic toch hard. Weekendje weg en je loopt gelijk 12 pagina's achter

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:29:
Daar aan toevoegend, ze zeggen toch dat mannen nooit volwassen worden. Laten we dat dan ook nakomen als mannen onder elkaar ;)

/offtopic
Wat gaat het topic toch hard. Weekendje weg en je loopt gelijk 12 pagina's achter
[offtopic]Spongebob Squarepants ownt anders ook hard!

* CH4OS is helemaal into Spongebob idd O+ [/offtopic]
Ik heb het vaker gevraagt, niemand lijkt er echter nog een antwoord op te hebben gegeven:
Is er al wat meer bekend over Super Smash Brothers Brawl?
Dat is een game waar ik ontzettend naar uitkijk, ondanks dat ik nog geen Wii heb, wel besteld, maar ben inmiddels al heel lang aan het wachten, sinds eind Januari... :(
Binnenkort maar eens kijken of ze ergens beschikbaar zijn, dan kan ik mijn bestelling bij wiihome.nl annuleren... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 27-03-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

GJ-tje schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:36:
[...]

[...]
[offtopic][hk]Spongebob Squarepants ownt anders ook hard!

* Smoonshine is helemaal into Spongebob idd O+ [/hk][/offtopic]
Ik heb het vaker gevraagt, niemand lijkt er echter nog een antwoord op te hebben gegeven:
Is er al wat meer bekend over Super Smash Brothers Brawl?
Dan moet je je afvragen waarom niemand antwoord. Er is gewoon nog praktisch niets bekend over SSB:B. Alleen dat hij in principe nog dit jaar uit moet komen (hoewel dat volgens mij nog niet eens is bevestigd). Verder weten wij net zoveel als jij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:39:

En waarom komen mijn posts altijd op de laatste pagina?
Wellicht omdat jij de laatste bent die een reactie geeft????? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool. Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de staat mij 6 a 12 maanden sponsort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Nu de PS3 uit is hoor ik wat meer mensen over welke console nu wel of niet beter is en daardoor heb ik de volgende punten die volgens aangeven dat de Wii succesvol zal blijven:

*snip*
Maar dat wil niet zeggen dat "de winst" al binnen is. Dit zijn volgens mij de dingen die Nintendo moet overwinnen willen ze echt gaan rokken:

Ik denk dat er meer WII sports achtige spellen moeten komen, en dan bedoel ik niet WII curling ofzo, maar spellen die echt iets doen wat op de andere consoles niet kan, op gfx en online is geen unique selling point te generen. Ik ben dan ook zeer niewsgierig hoe straks trauma center en brain training worden ontvangen. Vooral die laatste zou iets kunnen zijn wat 'ook' de niet gamers erg zal boeien.

VC was ik enthousiast over, maar het grote probleem is dat volgens mij de meeste mensen van de doelgroep (en das imho niet de groep van non gamers :P ) of de games al orgineel hebben, of het via minder legale emulatie al doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik denk dat Nintendo al heel van mensen kan doen zwijgen door met een demo kanaal te komen. Als zoethoudertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Postius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:58:
Ik denk dat Nintendo al heel van mensen kan doen zwijgen door met een demo kanaal te komen. Als zoethoudertje.
inderdaad, dat zou geweldig zijn. Ik overweeg dan ook om meer games te kopen omdat ik dan een achtergrond heb en weet of het een goed spel is of niet. Als je nu een spel koopt moet je afgaan op reviews en meningen van anderen, maar die kunnen verschilllen van mijn mening. Een demo kanaal zou heel goed zijn. Alleen komt Nintendo hier toch nooit mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Cubic X schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:00:
inderdaad, dat zou geweldig zijn. Ik overweeg dan ook om meer games te kopen omdat ik dan een achtergrond heb en weet of het een goed spel is of niet. Als je nu een spel koopt moet je afgaan op reviews en meningen van anderen, maar die kunnen verschilllen van mijn mening. Een demo kanaal zou heel goed zijn. Alleen komt Nintendo hier toch nooit mee.
Waarom zouden ze er nooit mee komen?
Ik moet toegeven dat het niet erg waarschijnlijk en/of winstgevend is maar ik zou het wel graag willen.

Mijn mening wijkt vaak nogal af van de massa en reviewers. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

[...]

Ik moest gewoon je post 5 keer lezen om erachter te komen dat 'dan' slaat op het moment dat er een demo-kanaal is. 8)7
Ik snapte al niet dat je meer spellen wil kopen om een achtergrond te krijgen zodat je weet of een spel goed is 7(8)7

Persoonlijk vind ik demo's niet echt zaligmakend. Maar het kan een goede impressie geven.
Heb echter ook genoeg leuke demo's gezien waarvan het spel toch erg tegen bleek te vallen.
Maar het zou een leuke extra zijn inderdaad, als de demo's ook representatief zijn voor het spel. (maarja, hetzeflde geldt natuurlijk voor trailers ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door J2pc op 27-03-2007 14:33 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

[...]
Een demo kanaal zou heel goed zijn. Alleen komt Nintendo hier toch nooit mee.
Die komt er wel degelijk :D Weet niet meer waar ik het heb gelezen (al een tijd geleden) maar Nintendo heeft dat zelf gezegd. Het is bij nintendo altijd zeer lange tijd stil rondom dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe wil je dat doen dan? Met die 512 Mb die je hebt, en dan ook nog es demo's.

Wat ik wel weet is dat ze een DS-Demokanaal wilden gaan aanbieden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS demokanaal kan ik me nog wel iets over herrinneren dat ze dat wouden gaan doen.

heeft iemand wel eens in de winkel gestaan bij zo'n DS demo download paal?
da's ook wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Vind het nog steeds DOM dat ze geen harddisk hebben ingebouwd...ik hoop dat ze toch alsnog xbox live kant uitgaan, met aanbieden van demo's trailers etc. en dan gewoon een usb harddiskje aan je wii hangen.

OWJA EN GEEN FRIENDCODES

Ze proberen zogenaamd minderjarigen tegen pedo's e.d. te beschermen, maar dit is nogal onzinnig imho, op geen 1 anders console en pc heb je friendcodes e.d. en als ze dit TOCH willen kunnen ze het beter alleen voor de wii's die parental control aan hebben staan en de rest van de wii's gewoon makkelijk online laten gaan.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:02:
Vind het nog steeds DOM dat ze geen harddisk hebben ingebouwd...ik hoop dat ze toch alsnog xbox live kant uitgaan, met aanbieden van demo's trailers etc. en dan gewoon een usb harddiskje aan je wii hangen.

OWJA EN GEEN FRIENDCODES

Ze proberen zogenaamd minderjarigen tegen pedo's e.d. te beschermen, maar dit is nogal onzinnig imho, op geen 1 anders console en pc heb je friendcodes e.d. en als ze dit TOCH willen kunnen ze het beter alleen voor de wii's die parental control aan hebben staan en de rest van de wii's gewoon makkelijk online laten gaan.
Ik weet wel dat Live heel erg goed werkt. Maar dat betekent niet dat alles maar daarop moet lijken. De beste imiteren is niet noodzakelik het beste. Microsoft heeft het geld en het kapitaal gehad om een enorm netwerk op te richten. Mischien heeft Nintendo iets anders voor ogen. Het is makkelijka f te kraken als je niet eens weet het is. Als iemand een beter alternatief weet voor Live kom er dan maar mee. Ik denk wel dat ze bij Nintendo er wel over hebben nagedacht, alleen een ander systeem dan Live. Ik wacht wel af en zie wel wat het wordt.
(friendcodes zuigen wel, en ze moeten gewoon online boards maken met scores van iets. Stel dat je bij Wii sports alleen al een online ranking had gehad, dat was al leuk geweest. Maar er had gewoon MP in moeten zitten)

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 27-03-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
J2pc schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:30:
[...]

Ik moest gewoon je post 5 keer lezen om erachter te komen dat 'dan' slaat op het moment dat er een demo-kanaal is. 8)7
Ik snapte al niet dat je meer spellen wil kopen om een achtergrond te krijgen zodat je weet of een spel goed is 7(8)7

Persoonlijk vind ik demo's niet echt zaligmakend. Maar het kan een goede impressie geven.
Heb echter ook genoeg leuke demo's gezien waarvan het spel toch erg tegen bleek te vallen.
Maar het zou een leuke extra zijn inderdaad, als de demo's ook representatief zijn voor het spel. (maarja, hetzeflde geldt natuurlijk voor trailers ;) )
haha, heb je iig me post 5 keer gelezen en had je wat te doen :+ :P
Maar goed je hebt gelijk, een beetje slecht geformuleerd van mij.

Demo's zeggen natuurlijk ook niet altijd alles, maar het geeft toch wel een aardige impressie van wat het spel te bieden heeft en welke kant ze met het spel opgaan. Daarbij komt dat bij heel veel mensen de Wii meer uren zou gaan maken als er demo's verschijnen omdat de mensen dan wat kunnen uit proberen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat betreft ruimte op de Wii voor demo's zie ik zelf geen probleem:
- Je hebt al SD-kaarten van 4GB en daar moet makkelijk een Wii demo op kunnen.
- Mogelijkheid maken tot aansluiten eigen USB harde schijf
- Nintendo brengt zelf een goedkope harde schijf voor de Wii uit (10/20 GB bijvoorbeeld)

Het probleem van demo's is meer Nintendo zelf, ze denken er naar mijn idee niet eens aan. Online en Nintendo gaat voorlopig nog niet samen, zie bijvoorbeeld de Friend Codes: dat is echt een belachelijk systeem en weerhoud veel mensen ervan om de Wii voor online gaming te kopen. Natuurlijk hebben ze wel de nodige kanalen maar wees eens eerlijk, heb je er iets aan?
Ze denken niet echt aan functionele dingen, ze gaan liever voor de onzin dingen zoals een enquete kanaal.
Voorlopig (en dan bedoel ik dit jaar) zie ik geen demo-kanaal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het demo kanaal gingen al wat meer geruchten over (http://www.n-philes.com/index.php?id=3496), in combinatie met geruchten over USB harddisk support. Wellicht dat het recente gerucht over een externe USB harddisk van Nintendo zelf hier ook mee te maken heeft, en dat het wellicht allemaal sneller komt dan verwacht. Helaas is Nintendo altijd heel goed in het niet ingaan op geruchten.

PS: Is er helemaal niemand die die Piranha RGB kabel heeft geprobeerd? Aan algemene termen als 'voor kabels altijd de originele Nintendo kopen' heb ik niet zoveel, ik realiseer me heel goed dat die sowieso okee is... Als die andere net zo goed is of beter (zoals met sommige RGB kabels voor de PS2) dan koop ik liever die :)

PSS: Welke ketens verkopen DBZ al? Ik zie hem niet bij Dixons of FRS? Wel zie ik dat de release date varieert van 23 tot 30 maart... Kan iemand misschien ook wat meer vertellen over de multiplayer mogelijkheden? Kan je co-op spelen zoals bij Bleach Blade Battlers? Vind ik zelf erg leuk :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:55:
Het demo kanaal gingen al wat meer geruchten over (http://www.n-philes.com/index.php?id=3496), in combinatie met geruchten over USB harddisk support. Wellicht dat het recente gerucht over een externe USB harddisk van Nintendo zelf hier ook mee te maken heeft, en dat het wellicht allemaal sneller komt dan verwacht. Helaas is Nintendo altijd heel goed in het niet ingaan op geruchten.
Ik ga echt niet alleen HD kopen om Demo's te kunnen downloaden en zo zal het gemiddelde gezin er ook over denken, Er zal toch eerst een killer app voor moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ze eerst maar eens zorgen dat je uberhaupt een Wii kan kopen! Overal in de buurt zijn hier wachtlijsten en daar waar ze niet doen aan reserveren daar is het gewoon een kwestie van geluk hebben of ze een levering hebben gehad of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:33:
Laat ze eerst maar eens zorgen dat je uberhaupt een Wii kan kopen! Overal in de buurt zijn hier wachtlijsten en daar waar ze niet doen aan reserveren daar is het gewoon een kwestie van geluk hebben of ze een levering hebben gehad of niet :(
Rij even naar Belgie of Duitsland, daar kan je ze wel gewoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik denk dat het nog vies tegen zal vallen hoe lang de PS2 nog in leven zal blijven. De PS3 is er inmiddels overal, maar echt denderend loopt het nog niet. Daarentegen zijn er miljoenen en miljoenen mensen met een PS2. Ik zou het wel weten als ik een nieuwe game zou ontwikkelen. De kennis heb je al in huis, je hoeft het spel minder te perfectioneren qua graphics als voor de PS3, en je casht waarschijnlijk veel meer dan als je het voor de PS3 uitbrengt. En het is ook niet zo dat de PS2 zelf vrijwel niet meer verkoopt oid.

Ik vind zelf de grootste misser het online gebeuren. Nu kan het mij persoonlijk gestolen worden, maar die friend codes zijn echt te karig voor woorden. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te klagen, behalve dan dat ik graag wat meer 3rd party toppers aangekondigd zou zien.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:24:
Cool. Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de staat mij 6 a 12 maanden sponsort?
offtopic:
Niet waarschijnlijk. Als ik straks in Mei terug kom ben ik zo'n 10.000 euro armer. De "staat" (Universiteit Utrecht) sponsort me daarbij met het fantastische bedrag van 260 euro. Daar kan ik niet eens twee weken m'n huur van betalen. Je zult dus jezelf moeten sponsoren. ;)

@Firemotion: Nijntje/Miffy zie je hier trouwens meer dan in NL. Nijntjes van een paar meter hoog op voorgevels, beplakte Nijntje-bussen, en natuurlijk de nodige Nijntje gadgets in de winkels. Een game in die stijl zou overigens op zich best cool zijn. Ik zou alleen niet zo goed weten wat er van te maken. Misschien een point-and-click adventure? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:04:
[...]

Ik ga echt niet alleen HD kopen om Demo's te kunnen downloaden en zo zal het gemiddelde gezin er ook over denken, Er zal toch eerst een killer app voor moeten komen.
Veel mensen hebben al een grote USB stick of externe hdd, dus dat is niet zo'n probleem denk ik voor de meeste mensen. Een 2GB stick kost iets van 20 euro geloof ik? Een 320GB hdd iets van 100 euro? als je het niet veel denkt te gebruiken is die stick meer dan genoeg denk ik, en die kan je ook voor andere dingen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:04:
[...]

SD kaart :) sim-pel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:42:
[...]

Rij even naar Belgie of Duitsland, daar kan je ze wel gewoon krijgen.
Ik woon vlakbij de Duitse grens, maar daar hebben ze ook last van hetzelfde. Alles op of gereserveerd (door Nederlanders waarschijnlijk :+ ) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:33:
Kreeg hier toen straks zo'n krantje van de Bartsmit. Bij de Nintendo Wii, die toch al bijna 4 maanden uit is, stond "alleen verkrijgbaar bij inschrijving" en bij de PS3, die nog geen week uit is, stond zoiets niet!

Vond ik toch wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:22:
[...]

Kreeg hier toen straks zo'n krantje van de Bartsmit. Bij de Nintendo Wii, die toch al bijna 4 maanden uit is, stond "alleen verkrijgbaar bij inschrijving" en bij de PS3, die nog geen week uit is, stond zoiets niet!

Vond ik toch wel grappig :)
Ik had vandaag maar even weer een rondje winkels gebeld!

Wii? Die hebben we nie, haha (de humor van sommige mensen |:( ), maar wel een PS3 als je wil. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Uitgaande van de huidige tendens kan de PS2 best wel eens veel langer meegaan dankzij de Wii. Als er namelijk games die voor de Wii zijn gemaakt ook naar de PS2 geport kunnen worden is het heel reeel dat er dus PS2 games uit blijven komen. Uiteraard kan dit nadelig zijn voor de Wii, maar als de Wii het primaire platform is zou het goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:55:
[...]

Ze kijkt vast wel naar gtst of dancing with the stars oid? dan zou ik alleen maar :') _O- doen als ze zegt dat jij je als een kleuter gedraagt door tekenfilms te kijken ;)

En sinds wanneer hebben vrouwen smaak wat betreft tv? voetbal? meh, alleen leuk als er een of andere latente homo mooiboy meedoet. F1? bah auto's. Nee dan is er iets als GTST op tv, een programma waar het verhaal de afgelopen 20 jaar al minstens 60x is herhaald in dezelfde vorm en waar de decors nog nooit zijn veranderd (die hotelkamer in de rozenboom word al 20 jaar vanuit dezelfde hoek gefilmt) en het acteer niveau nog onder dat van een groep 8 musical ligt. Nee als ze dat zien, dan moet iedereen opeens stil zijn want ze moeten GTST zien.

En dan dancing on ice of een of andere variant daarvan. Vinden ze he-le-maal geweldig. En als je dan vraagt of ze proffesioneel kunstschaatsen leuk vinden zeggen ze meh niet leuk. Hoe retarded kun je zijn? dus een zompige zeug als patty brard als een stervende zwaan zien ''schaatsen'' is geweldig en knap en maar mensen die er echt wat van kunnen is dan weer niks? Ja tuuuurlijk.

Of films, wat dacht je daarvan. Een beetje knappe film kunnen ze niet waarden, is niet leuk. Maar de eerste de beste romantische B film waarbij ze 90 minuten kunnen wegglibberen vinden ze helemaal geweldig. Ja... Ja... dat dan weer wel.

En om de inkoppers alvast te voorkomen, NEE ik heb geen vriendin. Ik ben duidelijk in de verkeerde tijd geboren. Heb laatst een boek gelezen over hoe die chineese vrouwen 200 a 300 jaar geleden oid waren, was historisch correct schijnbaar, dat was nog eens geweldig. Van jongs af aan al opgevoed om hun man te respecteren en eten te koken. Kijk, daar heb je nog eens wat aan, daar kan je van houden. Moet je hier eens proberen, vragen of ze lekker eten voor je willen koken. Nou dan moet je die gezichten een zien. Wat? eten koken? ben je nou belazerd! als je eten wil ga je je eigen eten maar koken en je kan maar beter zorgen dat ik het lekker vind! Vervolgens doe je dit niet goed, dat niet goed etc. Nee, het is echt de omgekeerde wereld tegenwoordig. Doe mij maar emancipatie terugdraaien.

offtopic:
Je moet toch wat als je niet over een Wii game kan klagen ;)

Om dan toch nog een beetje terug te komen op de Wii, heb the godfather nou voor een week en heb er niks over te klagen :D ;) de gfx zijn vaak wel van midden ps2 tijdperk maargoed daar valt nog mee te leven maar voor de rest zit het toch redelijk goed in elkaar. Het valt me iig heel erg mee want ik had er van tevoren niet al te veel van verwacht maar het is toch wel een game waarme je je vermaakt. Vooral de besturing is lekker. Geen geforceerd gebruik waarbij je voor ieder dingetje maar een lompe beweging moet maken maar echt nuttige dingen op zo'n manier gebouwt dat het ook op een simpele, leuke manier is uit te voeren zonder overdreven te moeten doen. Een aanrader wat mij betreft.
Sorry voor de late reactie, maar ik kan het niet laten om toch even te reageren, want ik moest toch wel erg hard lachen om je reactie :P Gaan we nu generaliseren? Deze vrouw is toevallig gek op formule1 en films als The Matrix. Soms kun je dus echt meer aan een vrouw hebben dan dat ze alleen een lekkere maaltijd voor je maakt :+
Smoonshine schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:39:
[...]

Voor het weer/nieuws/enquetekanaal moet WiiConnect24 ook aan staan. Anders moet je het steeds weer opnieuw inschakelen. Ikzelf doe mijn Wii altijd uit door 5 seconden de uitknop in te drukken. Dan blijft hij niet in stand-by + internet staan, maar gewoon in stand-by. De volgende keer dat ik de Wii aanzet, staat WiiConnect wel weer direct aan, zodat ik meteen gebruik kan maken van de verschillende kanalen.

Ik keek gisteren trouwens de laatste Ep. van IGN weekly met daarin MySims. Dat lijkt me echt wel een leuk spel worden eigenlijk. Je kunt echt heel veel aanpassen aan je huis en ook de interactie lijkt toch nog redelijk behouden te zijn. De wiimote lijkt hier echt voor geschikt en met een beetje geluk is dit de voorbode van meer "muis" games als C&C, SimCity en dat soort spellen.
Ik zet mijn Wii ook altijd uit (zodat het lampje rood brandt), want ik vindt hem anders veel te warm worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:57:
[...]

Ik woon vlakbij de Duitse grens, maar daar hebben ze ook last van hetzelfde. Alles op of gereserveerd (door Nederlanders waarschijnlijk :+ ) :(
Ik weet niet of je in de buurt van Rees komt, daar komt maandag 2april de Wii in de folder van Real!! ik heb hem gisteren trouwens bij freakware.de besteld, ik heb al bericht dat hij op de post is! :9~ :9~ Eindelijk!! :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wat ik wel echt bijzonder sneu zit is dat in Doom al MP mogelijkheden zaten. En ik in 1998/96 ofzo al dik online gamede met Halflife. En dan krijg je een console in 2007 met geen online gebeuren.....Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik heb mijn Wii aangesloten via component op mijn hdtv. Maar deze tv heeft een vaag iets, als hij iets op 50 hz eet, dan wordt wit groen.
Geen probleem zou je zeggen, hij staat toch op 480p? Klopt, maar gc games en vc games gaan naar 576i, en dat is 50hz. Ik wil dit op 480i/60hz hebben, maar dat lukt niet. Ik heb al geprobeerd hem eerst op 480i te zetten, dan op 480p, en kijken wat hij dan doet, maar dat werkte niet :( .
Iemand die toevallig weet hoe het wel kan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanzer schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:52:
[...]

Ik weet niet of je in de buurt van Rees komt, daar komt maandag 2april de Wii in de folder van Real!! ik heb hem gisteren trouwens bij freakware.de besteld, ik heb al bericht dat hij op de post is! :9~ :9~ Eindelijk!! :P :P
Ja dat is nog te doen (ongeveer een uur rijden... :S) Kan je die online bestellen of alleen daar zelf kopen? Die winkel zegt me namelijk niets eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:13:
[...]

Ja dat is nog te doen (ongeveer een uur rijden... :S) Kan je die online bestellen of alleen daar zelf kopen? Die winkel zegt me namelijk niets eigenlijk..
Real is een groot warenhuis en je moet er zelf heen!! Als je op de A12 zit neem je afslag Rees onderaan de afrit linksaf en alsmaar rechtdoor tot je een rotonde ziet daar ga je rechtdoor dan krijg meteen aan de rechter kant Real, dus meteen bij volgende stoplicht rechts!! Klik

[ Voor 3% gewijzigd door tanzer op 27-03-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanzer schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:27:
[...]

Real is een groot warenhuis en je moet er zelf heen!! Als je op de A12 zit neem je afslag Rees onderaan de afrit linksaf en alsmaar rechtdoor tot je een rotonde ziet daar ga je rechtdoor dan krijg meteen aan de rechter kant Real, dus meteen bij volgende stoplicht rechts!! Klik
Dankjewel, ik zal eens kijken of ik die dag er naar toe kan. Bedankt voor alle moeite in ieder geval! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:30:
[...]

Sorry voor de late reactie, maar ik kan het niet laten om toch even te reageren, want ik moest toch wel erg hard lachen om je reactie :P Gaan we nu generaliseren? Deze vrouw is toevallig gek op formule1 en films als The Matrix. Soms kun je dus echt meer aan een vrouw hebben dan dat ze alleen een lekkere maaltijd voor je maakt :+
Je houd van Formule1? van ''mannen'' films? je hebt een Wii? wanneer zullen we iets gaan drinken? ;) Je bent nog 3 jaar ouder dan mij ook, dat is helemaal mooi (voor wie laat ik maar even in het midden ;)).

hehe nee maar je moet mijn posts soms met een korreltje zout of 2 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er is aardig wat interessant Wii nieuws, allereerst Brain Academy:
“When you create a student profile, you can choose any one of your Miis to represent you in the game. Additionally, WiiConnect24 works with Big Brain Academy, allowing Miis based on student-profile data from other players to appear in your game. You can then compete against those Miis in any of he multiplayer modes, so you probably won’t have trouble finding other brains to compete against.”
Dit is vooral interessant, omdat het laat zien dat online niet zozeer alleen multiplayer hoeft te betekenen, maar ook op andere manieren gebruikt kan worden. Alhoewel ik benieuwd ben hoe dit gaat werken.

Capcom's Gamer's day op 12 april moeten we ook even in de gaten houden, natuurlijk zijn ze aan 't werk met een nieuwe Resident Evil en Treasury Island Z (van de makers van Dead Rising en Lost Planet), maar misschien komt er nog wel meer:
Errr, I think so, yes. Hopefully surprises for gamers on all platforms, but as I’ve hinted before, there will be some Wii surprises.
Tot slot, komt er nou een NiGHTS sequal of niet naar de Wii... we kregen al wat teasers bij andere magazines, die later weer uitgesteld werden. Maar de voorkant van dit Duitste blad laat weinig aan de verbeelding over, alhoewel het natuurlijk wel (1) april is...
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_e2x5wq.jpg

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Volgens mij is een dat hele nights gebeuren één grote hoax.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:03:
Als ik Sega was en het is inderdaad een hoax, dan zou ik snel alsnog dat spel gaan ontwikkelen, gewoon omdat ze al zoveel gratis publiciteit hebben gehad. Net als vorig jaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.tranism.com/weblog/images/bobross.jpg

Ik hoop nog steeds dat dat spel gaat komen O-)

Edit: wtf, dat spel is echt nog in ontwikkeling http://www.mtv.com/#/game...ws/story.jhtml?id=1547451 :D

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 27-03-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:43:
[...]

Je houd van Formule1? van ''mannen'' films? je hebt een Wii? wanneer zullen we iets gaan drinken? ;) Je bent nog 3 jaar ouder dan mij ook, dat is helemaal mooi (voor wie laat ik maar even in het midden ;)).

hehe nee maar je moet mijn posts soms met een korreltje zout of 2 nemen.
Ik zat je ook maar een beetje te pesten hoor, omdat ik zo om je post moest lachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nights... hmm ik verwacht het nu wel.

Nintendo official Magazine in de UK zegt dat er een grote nieuwe game op komst is.
Gamereactor meldt het nu, en daarvoor al IGN en diverse andere sites. Het is alleen nog niet echt duidelijk wie het spel maakt (Prope)Yuji Naka of SEGA zelf.

Daar hebben we gelukkig Spong voor ;), de halve garen beweren dat Prope niet de game maakt maar Sonic Team USA het heeft overgenomen... yeah right... afijn het bewijst wel dat er een NiGHTS game in de planning is, of iedereen is wel heel origineel op 1 april dit jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Hoedje schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:08:
[...]

Als ik Sega was en het is inderdaad een hoax, dan zou ik snel alsnog dat spel gaan ontwikkelen, gewoon omdat ze al zoveel gratis publiciteit hebben gehad. Net als vorig jaar:

[afbeelding]

Ik hoop nog steeds dat dat spel gaat komen O-)
:+ Bob Ross, afgelopen kerst stoned naar een deel van zijn afleveringen zitten kijken. Vooral als ie zijn kwast droog slaat op zijn ezel moet hij altijd lachen, na 4 joints en een half krat bier staat hij echt garant voor een hilarische lachbui van minstens een kwartier. :D

Jammer alleen dat ie al dood is want hij kon mooi schilderen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:54
Yuji Naka heeft al aangegeven dat hij er niet bij zat, geloof ik. Zal het nog eens opzoeken morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Niet online
Ik had gelezen dat er nog mensen op zoek waren naar een nieuwe Gamecube. Vandaag heb ik in Haarlem in Marskramer toevallig boven op een plank nog twee nieuwe Gamecube's gezien. een zwarte en paarse. Kosten waren €69,-. Misschien heeft iemand er iets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Dixons biedt nu ook een laadstation aan voor de Wii-motes.

Voor de liefhebbers. Alleen, net zoals voor zoveel Wii zaken...nu even niet leverbaar :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

NiGHTS is echt volgens mij. Door Sonic Team gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 11:11
als je nog wii zoekt, gewoon www.ebay.de, konsoles, staan er iets van 300
gaan weg voor tussen de 210-260e
werkt erg goed, vandaag 1 gekocht en is al opgestuurd dus zal er donderdag/vrijdag wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

De ps2 gaat met *googled op die nare naam* Okami, ff12 en G(od)oW2 een hele mooi swan song in.
Maar daarna is het volgens mij aardig einde verhaal.
Wat je natuurlijk nog tijden gaat zien is platinum games, en wellicht nog 1 of zelfs 2 jaar de standaard EA meuk, maar dan is het echt gedaan. Beetje zoals nu de GBA is, dora,spygirls en andere jetix/disney games ofzo? Oh en omdat gamen een heel stukkie meer mainstream is dan rond de ps2 launch, is het ook makkelijker om een speciaal zaak op te zoeken met nog veel (2e hands) ps2 games.

Ik hoop dat ik het mis heb, en dat misschien wat kleine beginnende ontwikkel teams nu op de ps2 wat orginele ideeen loslaten en dat het een soort van kweekvijver voor talent wordt.......maar het lijkt me onwaarschijnlijk. (ik denk dat die vooral op xbla mogen spelen, en wsl (straks) ook wel op de ps3 en wii
Wellicht was er met de ps1 een minder extreme afzetmarkt bij de ps2 launch, maar daarna zijn er niet veel ps1 toppers meer uitgekomen imho.

Als de wii een echt mooi game heeft gehad (wsl metroid, want hoewel pokemon er leuk uitziet kun in turn based combat niet echt een super grafische engine doen (err ok, misschien heb ik colleseum teveel in mijn hoofd, leuk concept maar gfx wise was het 'most UNimpressive).
Nadat de lat wat hoger is gelegd krijgen we hopelijk niet meer standaard conversie werk, maar games waarbij is nadacht hoe je het meeste uit de wii kunt persen.
Wat dat betreft gaan we met vanguard toch al de goede kant uit?
*edit* Hoewel ik bij dit voorbeeld eigenlijk puur de gfx bedoel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:30:
[...]
Soms kun je dus echt meer aan een vrouw hebben dan dat ze alleen een lekkere maaltijd voor je maakt :+
[...]
interesting. wist niet dat ik zoveel kon leren op het Wii forum. Een ware eye-opener :-)

Op Ign staat nu de UK review van Heatseaker. Krijgt een 7.6 en zelfs een 8 voor gameplay. Misschien toch maar eens in de gaten gaan houden. Toch wel raar die grote verrschillen iedere keer tussen de us en uk reviews op IGN. Hoewel ik me meestal wel kan vinden in het oordeel van Matt of Bozon.

[ Voor 31% gewijzigd door fZeroNewbie op 28-03-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:03:
Het is dan ook bijna 1 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Sagat schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:49:
De ps2 gaat met *googled op die nare naam* Okami, ff12 en G(od)oW2 een hele mooi swan song in.
Maar daarna is het volgens mij aardig einde verhaal.
Wat je natuurlijk nog tijden gaat zien is platinum games, en wellicht nog 1 of zelfs 2 jaar de standaard EA meuk, maar dan is het echt gedaan. Beetje zoals nu de GBA is, dora,spygirls en andere jetix/disney games ofzo? Oh en omdat gamen een heel stukkie meer mainstream is dan rond de ps2 launch, is het ook makkelijker om een speciaal zaak op te zoeken met nog veel (2e hands) ps2 games.

Ik hoop dat ik het mis heb, en dat misschien wat kleine beginnende ontwikkel teams nu op de ps2 wat orginele ideeen loslaten en dat het een soort van kweekvijver voor talent wordt.......maar het lijkt me onwaarschijnlijk. (ik denk dat die vooral op xbla mogen spelen, en wsl (straks) ook wel op de ps3 en wii
Wellicht was er met de ps1 een minder extreme afzetmarkt bij de ps2 launch, maar daarna zijn er niet veel ps1 toppers meer uitgekomen imho.

*edit* Hoewel ik bij dit voorbeeld eigenlijk puur de gfx bedoel.
Er zullen niet veel echt nieuwe games meer op de PS2 komen, maar ik verwacht dat de multi-platform games nog wel een tijd blijven komen. Feit is dat een X360 en PS3 op dit moment nog te duur zijn voor veel mensen en de PS2 dus nog wel een tijdje de grootste zal blijven van de mainstream consoles. En waarom zouden developers 2x een gedowngrade versie maken, als ze het ook met 1x afkunnen.

Wat wel in het voordeel van de Wii kan werken zijn de voorlopig erg goede verkoopcijfers. Dan loont het voor ontwikkelaars wel om ook een goede Wii versie te maken. Aangezien er in potentie een boel te verkopen is. Alleen denk ik dat we voor de grafisch echt mooie games moeten wachten, totdat Nintendo zelf met een extreem mooie game komt. Dat wordt denk ik het punt waarop andere developers ook niet meer wegkomen met PS2 graphics, omdat de Wii bezitter er dan gewoon geen genoegen meer mee neemt. Voorlopig redt de nieuwigheid van de Wii de grafisch lelijke games nog wel even.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

er waren toch ook andere kleuren wii aangekondigd wanneer komen deze eigk?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

fZeroNewbie schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:13:
[...]

interesting. wist niet dat ik zoveel kon leren op het Wii forum. Een ware eye-opener :-)

Op Ign staat nu de UK review van Heatseaker. Krijgt een 7.6 en zelfs een 8 voor gameplay. Misschien toch maar eens in de gaten gaan houden. Toch wel raar die grote verrschillen iedere keer tussen de us en uk reviews op IGN. Hoewel ik me meestal wel kan vinden in het oordeel van Matt of Bozon.
Sowiezo lopen de reviews voor Wii games iedere keer behoorlijk uit elkaar. Zie bijvoorbeeld Godfather op Gamerankings, die varieert van 6,5 tot 9. Evenals SSX Blur, Sonic en Red Steel. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Mag ik iedereen in dit topic een compliment geven voor de in het algemeen heerlijke reacties! Weinig tot geen geflame, respect voor elkaar, behulpzaam, etc etc. Ik ken zat fora/topics waar dit niet het geval is. Heerlijk relaxte sfeer hangt er hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:21:
Mag ik iedereen in dit topic een compliment geven voor de in het algemeen heerlijke reacties! Weinig tot geen geflame, respect voor elkaar, behulpzaam, etc etc. Ik ken zat fora/topics waar dit niet het geval is. Heerlijk relaxte sfeer hangt er hier _/-\o_
Amen. Ik kijk af en toe in de PS3 topics, bijvoorbeeld deze, maar mijn god zeg... PS3 is poep! Nietus! Wellus! :O

Ik vraag mij af waarom dat hier niet zo is. Is het omdat we hier in dit topic gewoon met z'n allen schaamteloze Wii fanboys zijn, en niemand anders de moeite neemt om wat anti-Wii flames hier neer te zetten? Of vinden zelfs fanboys van de X360 en PS3 de Wii wel okay, en gaan ze liever elkaar afzeiken?

Ik heb het al eens eerder gezegd over het imago van Nintendo games als Pokemon, Mario, Zelda, etc, maar het heeft ook betrekking op de Wii als apparaat, denk ik tenminste. Ik heb namelijk het idee dat de Wii de puberende tieners die tof willen doen met hun zo duur mogelijke console, zo vet mogelijke graphics of zo veel mogelijk gevloek en geweld in hun games, de Wii een beetje links laten liggen. De mensen die je vaak hoort roepen dat de Wii te 'kiddy' is dus. Vooral de PS3 lijkt echter meer 'last' te hebben van deze groep mensen, met de bijbehorende kiddy (in de zin van kinderachtige) flame wars ten gevolge. Wanneer er hier iemand (beargumenteerde) kritiek heeft, wordt daar ook normaal over gediscussieerd, terwijl je dat in PS3 topics niet hoeft te verwachten. Maar misschien heb ik het ook wel helemaal mis, en is mijn beeld te dicht getikt omdat ik altijd in dit topic rondhang. :+

Ik ben trouwens ook blij dat de eindeloze stroom lui die hier nog nooit hadden gepost en enkel een "waar kan ik een Wii kopen!?!" post plaatsten weer zo goed als verdwenen zijn. Weer een beetje rust en orde in de tent met de vertrouwde GC/Wii topic die-hards. :>

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 28-03-2007 10:34 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 11-09 06:16
NoTimeRemains schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:51:
Ik dacht dat ze voor maart waren aangekondigd maar de witte is al niet aan te slepen vermoed dat ze eerst de tekorten willen wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na het lezen van een aantal reviews toch The Godfather maar gekocht en ik heb er tot nu toe geen spijt van. De controls werken uitermate goed, alleen met de camera moet ik zo af en toe wat kloten. De sfeer vind ik juist wel lekker, omdat ik de sfeer van de film er wel voel. Graphics zijn ok. Valt niet veel spectaculairs over te vertellen, maar dat interesseert me dan ook weinig, als een spel op ps2 niveau is is het enige probleem wat ik heb dat de producent verweten kan worden dat er meer in had gezeten aangezien de wii ddl krachtiger is (een stuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

NoTimeRemains schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:51:
Dat vraag ik me eigenlijk niet af want ik ben wel tevreden met de witte. Wat ik me wel afvraag is of je de behuizing ook kunt vervangen, dan is het misschien leuk om eens voor een ander kleurtje te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Captain N schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:33:
[...]

Amen. Ik kijk af en toe in de PS3 topics, bijvoorbeeld deze, maar mijn god zeg... PS3 is poep! Nietus! Wellus! :O

....
Ik heb namelijk het idee dat de Wii de puberende tieners die tof willen doen met hun zo duur mogelijke console, zo vet mogelijke graphics of zo veel mogelijk gevloek en geweld in hun games, de Wii een beetje links laten liggen. De mensen die je vaak hoort roepen dat de Wii te 'kiddy' is dus. Vooral de PS3 lijkt echter meer 'last' te hebben van deze groep mensen, met de bijbehorende kiddy (in de zin van kinderachtige) flame wars ten gevolge. Wanneer er hier iemand (beargumenteerde) kritiek heeft, wordt daar ook normaal over gediscussieerd, terwijl je dat in PS3 topics niet hoeft te verwachten. Maar misschien heb ik het ook wel helemaal mis, en is mijn beeld te dicht getikt omdat ik altijd in dit topic rondhang. :+

Ik ben trouwens ook blij dat de eindeloze stroom lui die hier nog nooit hadden gepost en enkel een "waar kan ik een Wii kopen!?!" post plaatsten weer zo goed als verdwenen zijn. Weer een beetje rust en orde in de tent met de vertrouwde GC/Wii topic die-hards. :>
Ik denk ook dat de leeftijd het grootste probleem is. Ik heb eigenlijk het idee dat bij Nintendo consoles de gemiddelde leeftijd het hoogst is. Dat was bij de Cube ook het geval. Ik denk ook dat dat kiddy imago er voor zorgt dat de "toffe scheldende gozers" hier wegblijven. Terwijl die kiddy games vaak wel een gameplay hebben waar de zoveelste shooter nog heel wat van kan leren.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
[flamestart] Tja, Nintendo-gamers zijn ook gewoon veel relaxtere mensen![/flamestart] :P
Steffy schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:01:
[...]

Dat vraag ik me eigenlijk niet af want ik ben wel tevreden met de witte. Wat ik me wel afvraag is of je de behuizing ook kunt vervangen, dan is het misschien leuk om eens voor een ander kleurtje te gaan.
Er zijn al wel casemods bekend, bijv http://gear.ign.com/articles/774/774232p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingmedia.de/uploads/inline/pic-104-popup.jpg
TOKYO (March 28, 2007) – SEGA® Corporation and Nintendo Co. Ltd. today made a historical announcement that two of the biggest icons in the entertainment industry, Mario™ and Sonic™, are joining forces to star in Mario & Sonic at the Olympic Games. Developed for the Wii™ video game system and the Nintendo DS™ system, this momentous agreement marks the first time these two renowned stars have appeared together in a game.

Published by SEGA across Europe and North America, and published by Nintendo in the Japanese market, Mario & Sonic at the Olympic Games will be available for Holiday 2007 and is licensed through a worldwide partnership with International Sports Multimedia (ISM), the exclusive interactive entertainment software licensee of the International Olympic Committee (IOC).

In Mario & Sonic at the Olympic Games, players will compete in events that take place in environments based on the official venues of the Beijing 2008 Olympic Games. Using a supporting cast of characters from the amazing worlds of both Mario and Sonic, gamers will be able to compete as or against a range of lovable personalities including Mario, Sonic, Luigi™, Knuckles™, Yoshi®, Tails™ and more. Innovative usage of the Wii and DS control systems to maneuver a favorite character will allow players to race the likes of Mario and Sonic down the 100m track, engage in exhilarating rallies in table tennis and churn water in a swimming heat, all while competing for the much sought after gold medal.

“We are thrilled to partner with Nintendo and ISM on this groundbreaking title,” said Hisao Oguchi, President and Chief Operating Officer, SEGA Corporation. “For the first time, two of the world’s greatest games’ characters come together to compete in the world’s greatest sporting event and we couldn’t be more excited.”

“Mario and Sonic have been respectful rivals since the early days of video games,” says Shigeru Miyamoto, Senior Managing Director and General Manager, Entertainment Analysis and Development Division, Nintendo Co., Ltd.. “In fact, for a long time they have been discussing the possibility of one day competing against each other. Now that they have been given the perfect opportunity to meet at the Olympic Games, we may finally learn who is actually faster, Mario or Sonic?”

“The Olympic Games represent the true spirit of competition and passion,” said Raymond Goldsmith, Chairman and Chief Executive Officer of ISM. “Bringing together intensely competitive and fun characters like Mario and Sonic in an Olympic setting helps showcase the sports of the Olympic Games in a new and compelling way for all generations.”
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Dat lijkt me echt briljant. Er zit in ieder geval genoeg potentie in! Alleen hopen dat Sonic Team niet het camerawerk voor zijn rekening neemt :9

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Captain N schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:33:
[...]

Ik vraag mij af waarom dat hier niet zo is. Is het omdat we hier in dit topic gewoon met z'n allen schaamteloze Wii fanboys zijn, en niemand anders de moeite neemt om wat anti-Wii flames hier neer te zetten? Of vinden zelfs fanboys van de X360 en PS3 de Wii wel okay, en gaan ze liever elkaar afzeiken?
Ik denk dat de belangrijkste reden "zelfbewust zijn" is. Als Wii "aanhanger" weet je gewoon wat de voordelen en nadelen zijn t.o.v. de 360 en PS3. Dat komt doordat de verschillen te groot zijn. Je zal niemand horen zeggen: "TeH Grapix van Wii pwned hunnie". Als Wii liefhebber zou ik hem/haar uitschelden en ergens anders onzin laten verkopen. Van de Wii moet je gewoon houden. Ik ga niemand vertellen waarom de Wii beter is dan console X, ik vertel wel dat het een nieuwe ervaring is, en dat je het een keer moet proberen.

Kiddie style wordt al vaak genoeg aangehaald, de meesten hier zijn daar al immuun voor. Ik zelf denk, wat dan nog? Als ik me ermee vermaak, dan mag het van mij kiddie zijn :P Zie jij al een fanatieke 360/PS3 DBZ met de Wiimote supers uitvoeren? Ik denk niet dat ze dat willen doen, omdat dat er dom uitziet ofzo. Maar het bezorgt jezelf en toeschouwers veel lol, daar doe ik het voor ;) (So says a 23 year old)

Ik moet wel zeggen dat het hier inderdaad een stuk beschaafder is dan veel andere fora, en laten we hopen dat het ook zo blijft _/-\o_
Steffy schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:01:
[...]

Dit kan je zoal doen met je Wii: http://gear.ign.com/articles/774/774666p1.html

Die Zelda mod is echt onwaarschijnlijk mooi gedaan, petje af _/-\o_

EDIT: Die mod is verkocht voor $1276 op ebay

http://cgi.ebay.com/ws/eB...97968476#ebayphotohosting

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

7(8)7

edit:
voor iemand die de nintendo/sega rivaliteit nog heeft meegemaakt is dit gewoonweg hallicunant :p

[ Voor 32% gewijzigd door boe2 op 28-03-2007 11:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vandaag is DBZ op de post gegaan dus verwacht morgen een uitgebreide review (als ik niet te druk bezig ben met spelen :P).
Ik vroeg me alleen af of er iets van een coop functie inzit. Of is het alleen tegen elkaar vechten? Het leek me namelijk wel leuk om tegen 1/2 andere computerspelers te spelen samen met een vriend :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

1 April...?

Verder, vandaag in de Metro een preview van Pirates of the Carribean (lijkt me nou niet heel bijzonder, maar toch :P ) waarin staat "Bij de Wii levert dit wild zwaaiende taferelen op met de afstandbediening in de hand maar de versie voor de PS3 en X360 torent hier hoog bovenuit door de realistische graphics."

Dus.

OK, de game lijkt me niks, maar dit hebben ze toch niet begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zou de rust in dit topic ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat de Wii niet echt een concurrent is van de PS3 en de Xbox360?

Die twee zijn namelijk elkaars directe concurrenten, terwijl die Wii zich toch enigzins op een ander vlak heeft gericht. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Damn, 3454 * 2447 :X
Resizen is niet verboden hoor :+

Anyway, het klinkt wel leuk. Nog nog afwachten of het wel echt is.
Alleen niet erg eerlijk voor Mario, Sonic is veel sneller :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan best wel wat worden. Nintendo en Sega hebben beide hun goede en slechte punten. Als ze van beide werelden de goede punten pakken dan kan dit niet mis gaan!
Vincent7 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:21:
Dit kan je zoal doen met je Wii: http://gear.ign.com/articles/774/774666p1.html

Die Zelda mod is echt onwaarschijnlijk mooi gedaan, petje af _/-\o_

EDIT: Die mod is verkocht voor $1276 op ebay

http://cgi.ebay.com/ws/eB...97968476#ebayphotohosting
Heel mooi gedaan inderdaad. Nintendo zou toch ook andere kleuren Wii's vervaardigen?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:06:
Zou de rust in dit topic ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat de Wii niet echt een concurrent is van de PS3 en de Xbox360?
Jullie hoeven jezelf niet meteen zo subliem te vinden hoor, alsof Wii owners de enige zijn die niet kinderachtig en onvolwassen kunnen doen ;) .

Ook in het 360 topic gaat het er normaal aan toe, gaat het alleen over de 360 en de games. Heel gemoedelijk allemaal.

Feit is dat hier gewoon niemand anti Wii komt posten (zoals het hoort, waarom zou je dat doen in een topic vol Wii liefhebbers, laat iedereen toch rustig genieten van z'n favoriete console). Ofwel kan de Wii hen niet schelen, ofwel zijn ze er weg van.

Wij in het ps3 topic proberen het ook op aangename manier te hebben over de ps3 en z'n games. Het lijkt misschien moeilijk te begrijpen, maar zoals jullie Nintendo liefhebbers en fanaten zijn, zo bestaan die ook voor de ps3. Sony liefhebbers (geen fanboys). Helaas moeten we continu door massa's anti ps3 rants worstelen om eens iets interessant te lezen. Don't know about you, maar aangenaam is anders. Ook ik post daar nauwelijks nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Tja, wat valt er te flamen. Iedereen weet dat de WIi de grafische pracht van een PS3 niet aan kan. Maar daarvoor heb ik dan ook geen Wii aangeschaft ;)

Zwaaien met een controller en af en toe wat retro games op vc spelen is mijn idee van plezier hebben. Niet dat de XBox360 of PS3 me dat niet zou geven, maar die zijn,even ongenuanceerd gezegd, "een upgrade naar mooiere graphics". De volgende console van Nintendo zal neem ik aan ook Wiimoten met mooiere graphics en anders doen de concurrenten dat wel :)

Dus niet flamen, maar gamen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:24:
Jullie hoeven jezelf niet meteen zo subliem te vinden hoor, alsof Wii owners de enige zijn die niet kinderachtig en onvolwassen kunnen doen ;) .

Ook in het 360 topic gaat het er normaal aan toe, gaat het alleen over de 360 en de games. Heel gemoedelijk allemaal.

Feit is dat hier gewoon niemand anti Wii komt posten (zoals het hoort, waarom zou je dat doen in een topic vol Wii liefhebbers, laat iedereen toch rustig genieten van z'n favoriete console). Ofwel kan de Wii hen niet schelen, ofwel zijn ze er weg van.

Wij in het ps3 topic proberen het ook op aangename manier te hebben over de ps3 en z'n games. Het lijkt misschien moeilijk te begrijpen, maar zoals jullie Nintendo liefhebbers en fanaten zijn, zo bestaan die ook voor de ps3. Sony liefhebbers (geen fanboys). Helaas moeten we continu door massa's anti ps3 rants worstelen om eens iets interessant te lezen. Don't know about you, maar aangenaam is anders. Ook ik post daar nauwelijks nog.
Ik begrijp niet helemaal wat je wilt zeggen.

Het komt nu over alsof je beweert dat wij onzelf perfect vinden en dat er in onze ogen geen liefhebbers van andere consoles kunnen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je dat bedoelt, kan je het misschien uitleggen? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:24:
[...]

Mijn eerdere post was overigens niet bedoeld om de Wii/Wii spelers de hemel in te prijzen, maar ik heb een tijdlang het Battlefield 2 topic gevolgd en dat was toch even wat anders.
In dit topic worden andere meningen gewoon gerespecteerd en hiermee wil ik niet zeggen dat dit topic uniek is. Het viel me gewoon op en ik dacht: laat ik iedereen eens een complimentje geven ;)

Overigens zijn zowel de PS3 als de XBox 360 erg mooie apparaten, graphics zijn erg mooi en er is/komt een mooi scala aan spellen uit. Zelf zou ik een van deze niet kopen (te weinig tijd om te gamen focus dus liever op 1-2 platforms, heb mn pc voor grafisch mooie spellen en de prijs is een derde. Bovendien ben ik Zelda gek, dus dat verklaard mn Wii aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
mario en sonic at the olympics lijkt me juist fantastich :) wel heel cool dat Nintendo en Sega nu zo close zijn, ik vraag me af of er nog een oude garde bij dega is die tandenknarsend toekijkt ;)

de beelden die ik heb gezien van de pirates otc game leken me veelbelovend, een echte actie adventure. :)

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 18:45

Basszje

Reisvaap!]

Gezellig deze metadiscussie :P Maar ik vraag me wel af of Bust-A-Move ook hier al uit is aangezien deze vandaag oid gereleased schijnt te zijn. En natuurlijk daarnaast of iemand die al heeft en zo ja hoestdat? :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.