J2pc schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:30:
[...]
Ik moest gewoon je post 5 keer lezen om erachter te komen dat 'dan' slaat op het moment dat er een demo-kanaal is.

Ik snapte al niet dat je meer spellen wil kopen om een achtergrond te krijgen zodat je weet of een spel goed is
Persoonlijk vind ik demo's niet echt zaligmakend. Maar het kan een goede impressie geven.
Heb echter ook genoeg leuke demo's gezien waarvan het spel toch erg tegen bleek te vallen.
Maar het zou een leuke extra zijn inderdaad, als de demo's ook representatief zijn voor het spel. (maarja, hetzeflde geldt natuurlijk voor trailers

)
haha, heb je iig me post 5 keer gelezen en had je wat te doen
Maar goed je hebt gelijk, een beetje slecht geformuleerd van mij.
Demo's zeggen natuurlijk ook niet altijd alles, maar het geeft toch wel een aardige impressie van wat het spel te bieden heeft en welke kant ze met het spel opgaan. Daarbij komt dat bij heel veel mensen de Wii meer uren zou gaan maken als er demo's verschijnen omdat de mensen dan wat kunnen uit proberen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat betreft ruimte op de Wii voor demo's zie ik zelf geen probleem:
- Je hebt al SD-kaarten van 4GB en daar moet makkelijk een Wii demo op kunnen.
- Mogelijkheid maken tot aansluiten eigen USB harde schijf
- Nintendo brengt zelf een goedkope harde schijf voor de Wii uit (10/20 GB bijvoorbeeld)
Het probleem van demo's is meer Nintendo zelf, ze denken er naar mijn idee niet eens aan. Online en Nintendo gaat voorlopig nog niet samen, zie bijvoorbeeld de Friend Codes: dat is echt een belachelijk systeem en weerhoud veel mensen ervan om de Wii voor online gaming te kopen. Natuurlijk hebben ze wel de nodige kanalen maar wees eens eerlijk, heb je er iets aan?
Ze denken niet echt aan functionele dingen, ze gaan liever voor de onzin dingen zoals een enquete kanaal.
Voorlopig (en dan bedoel ik dit jaar) zie ik geen demo-kanaal verschijnen.