Het is inderdaad verstandig als je gewoon niets zegt, want dit gaat echt nergens over
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 15:03 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 15:03 ]
Ik heb de andere topics ook wel gevolgd (laatste delen), en dan zie ik toch vaker mensen die de concurrent neerhalen. Anti posts heb ik weer niet zo gek veel gezien.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:24:
[...]
Helaas moeten we continu door massa's anti ps3 rants worstelen om eens iets interessant te lezen. Don't know about you, maar aangenaam is anders.[/small]
Daarom is het daar nu zo rustig!!Ook ik post daar nauwelijks nog.
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 15:06 ]
Nee, dit topic is, ook als GC topic, altijd erg chill geweest.Gonadan schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:06:
Zou de rust in dit topic ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat de Wii niet echt een concurrent is van de PS3 en de Xbox360?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Precies, maar wat dan als je moet kiezen tussen de PS3 of 360? Dan is er minder verschil tussen het doel en/of de doelgroep van beide machines.posttoast schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:00:
Ach, ik vind de discussies sowieso zinloos. Iedereen moet toch voor zichzelf weten wat hij het leukst vindt? Als je graag een PS3 wilt hebben: vooral doen, maakt mij echt niet uit. Ik heb een Wii gekocht omdat ik de spelletjes leuk vind en de console betaalbaar vind. Echt niet omdat ik de Wii "beter" vind dan de PS3 of de 360.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 97% gewijzigd door Captain N op 28-03-2007 14:23 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hehe, het staat wel op de officiele Nintendo site en het is geen 1 april vandaagCaptain N schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:19:
Dat Mario & Sonic spel ziet er wel erg verdacht uit, zo vlak voor 1 April.
Dan is het wel een heel goed uitgewerkte grap; dan verwacht ik als goedmakertje minimaal Brawl. met Sonic volgende weekCaptain N schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:19:
edit2: @Hoedje: Nee, ik zie het nu ook. Maar toch... Mario & Sonic?! En het is wel bijna 1 April natuurlijk. Ik vind grote aankondigingen rond deze tijd altijd maar verdacht, helemaal als het Mario en Sonic in 1 game betreft.Mocht het een 1 April grap zijn, is het wel een erg leuke van zowel Sega als Nintendo. En zo niet, dan moet mijn arme brein nog even wennen aan een wereld waarin in Mario en Sonic vredelievend naast elkaar kunnen leven.
[ Voor 56% gewijzigd door Hoedje op 28-03-2007 14:25 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Iemand zei daarop dat dat niet meer zo is vanaf het nieuwe fiscale jaar, en dat begint op 1 april. Zouden we dan misschien veel sappig nieuws kunnen krijgen?Deze lijst is nog niet volledig omdat nintendo een bussinesdeal heeft met aandeelverkopen waardoor de aandelen niet mogen beinvloeden doormiddel van game announcements en daarom zijn alleen de titels die al bekend zijn in de lijst opgenomen.
En,
Too bad they can't announce any new games due to the Japanese government selling off Nintendo stock. They're barred from announcing anything that could raise prices
Verwijderd
Kan je in je review wat meer ingaan op de multiplayer mogelijkheden? En de voor en nadelen van de classic controller versus de Wiimote?Postius schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:41:
Voor iedereen die het wilt weten ik ben bezig met een heuse DBZ review. En ga hem insturen naar een gamesiteheb wel vaker reviews van me geplaatst gekregen. Dus ben benieuwd xD. Alleen zo college. Maar ik moet zeggen dat ik DBZ samen met zelda en monkeyball de beste titels vind voor de Wii tot nu toe. En Kororinpa kan erg leuk zijn maar ff wachten tot ie in de budget bak is.
En ik krijg de indruk dat al die reviewers ook niet weten hoe ze moeten reviewen. Als je bij een overzichtsite kijkt (gamerankings of metacritic), dan zie je allemaal verschrikkelijke lage scores soms nergens op gebasseerd. Aan de andere kant, de Wii kan beter dan het huidige spellen aanbod. Ik wil Trauma Center ook nog.
En over dat geflame. Dat gebeurd hier ook wel maar minder, en meeste hier gaan er niet eeuwig over door. Verder zal het natuurlijk wel meespelen, dat als je een Wii hebt gekocht je toch een bepaalde instelling zal hebben die we allemaal min of meer in common hebben dan in dit topic.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is volgens mij al gebeurd, dat was begin maart: http://ce.seekingalpha.com/article/28542. Ik denk dat ze tijdens het presenteren van de jaarcijfers nog wel wat meer bekend zullen maken. De E3 is immers dit jaar pas in juli en dat zou nog wel erg lang durenfuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:51:
Iemand die dit nog weet?
[...]
Iemand zei daarop dat dat niet meer zo is vanaf het nieuwe fiscale jaar, en dat begint op 1 april. Zouden we dan misschien veel sappig nieuws kunnen krijgen?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat denk ik niet. Sowieso is het toch raar om een console af te branden, omdat je zelf een andere hebt? En daar komen we weer op de leeftijd/stoerdoenerij terecht. De leeftijd in dit topic ligt gemiddeld een stukje hoger, waardoor de meesten alles wat beter kunnen relativeren. Voor sommigen in de andere 2 topics is het echter een kwestie van leven en dood welke console nu de beste is. En als je dan de posts ziet, weet je meteen dat je met een erg jong iemand te maken hebt. In de PS3 en X360 topics lopen er overigens ook genoeg die wel een beetje de discussie op niveau houden. Net zoals je hier ook wel kleuters hebt die zonodig alles wat niet Wii heet met de meest onbenullige termen met de grond gelijk maken.Gonadan schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:06:
Zou de rust in dit topic ook niet te maken kunnen hebben met het feit dat de Wii niet echt een concurrent is van de PS3 en de Xbox360?
Die twee zijn namelijk elkaars directe concurrenten, terwijl die Wii zich toch enigzins op een ander vlak heeft gericht.
[ Voor 6% gewijzigd door Smoonshine op 28-03-2007 15:14 ]
uhm...
Verwijderd
Ik was echt een game freak op jongere leeftijd. Het zit echt in me geprint nu want alhoewel ik bijna nooit meer game, speelde ik even SMW vorige week. (2-3 uurtjes). Had zo 60 levels (exits eigenlijk)geklaard zonder enig probleem. Oefenen dusGonadan schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:03:
Bah, ik was even vergeten hoeveel frustraties ik vroeger kreeg van SMW.
Hehe, ik heb vroeger zelf nooit een console gehad, dit is mijn eerste. Ik speelde altijd bij vrienden.Max|Burn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:32:
Ik was echt een game freak op jongere leeftijd. Het zit echt in me geprint nu want alhoewel ik bijna nooit meer game, speelde ik even SMW vorige week. (2-3 uurtjes). Had zo 60 levels (exits eigenlijk)geklaard zonder enig probleem. Oefenen dus
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ach gut, heb je de grootste twist in het verhaal al gelezen. That sux iddVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:18:
Ik baal
Heb ik eingelijk Tales of Symphonia voor een beetje leuk prijsje bij marktplaats kunnen vinden en al een paar uurtjes gegamed, zit ik een beetje op internet te lezen over deze games, lees ik me toch een ONGELOOFELIJKE spoiler ergens over wat er gaat gebeuren met iemand!
![]()
![]()
Erg behulpzaam, stond er zelf niet meer bij stil omdat je het zelf zovaak ziet. Voor nieuwe bezoekers is het inderdaad erg handig.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:38:
SMW=Super Mario World
DBZ= Dragonball Z, maar eigenlijke Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2, niet te verwarren met Dragonball Z Budokai 2, wat een veel mindere game is
Zo, voor alle andere mensen die net als ik willen weten wat al die afkortingen zijn
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
[ Voor 65% gewijzigd door Postius op 28-03-2007 15:59 ]
Verwijderd
Wat dan?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:18:
Ik baal
Heb ik eingelijk Tales of Symphonia voor een beetje leuk prijsje bij marktplaats kunnen vinden en al een paar uurtjes gegamed, zit ik een beetje op internet te lezen over deze games, lees ik me toch een ONGELOOFELIJKE spoiler ergens over wat er gaat gebeuren met iemand!
![]()
![]()
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
jij bent de allereerste persoon die ik die afkorting zie gebruiken. Voor de oude rotten staat SMB nog altijd voor super mario bros
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Van IGN.comVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:59:
Kan iemand mij vertellen of er release dates (of maanden) bekend zijn van:
- Paper Mario voor de Wii
- Super Mario Strikers: Charged voor de Wii
- Super Smash Brothers: Brawl
Kan ze nergens vinden, Nintendo heeft ze kennelijk nog niet gespecificeerd maar misschien kent iemand een mooi gerucht? (met bron het liefst)
Verwijderd
Voor mij staat SMB ook voor Super Mario Bros., maar ik zag toch echt iemand deze afkorting gebruiken. Kan het nu niet meer terug vinden (1 of 2 keer, maar ik kon zweren dat ik het vaker had gezien), zou ik het gedroomd hebben?Boeboe schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:02:
[...]
jij bent de allereerste persoon die ik die afkorting zie gebruiken. Voor de oude rotten staat SMB nog altijd voor super mario bros
Laat ik maar zeggen dat je nog veel meer te wachten staatVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:03:
Voor de mensen die het willen weten (waarvan ik er geeneen was)
[spoiler]
[ Voor 48% gewijzigd door Vincent7 op 28-03-2007 16:08 ]
Eind april, ik dacht dat 27 april de strategyguide o.i.d. uit zou komen en dat daarom het spel dan ook zou uitkomen (of daarvoor natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:59:
Kan iemand mij vertellen of er release dates (of maanden) bekend zijn van:
- Paper Mario voor de Wii
Volgens de Australische Nintendo site komt die in juni uit. Aangezien dat ook de PAL regio is en alle releases tot nu toe vrijwel 1:1 zijn (waarbij Australië alleen nog minder spellen krijgt), denk ik dat je er voorzichtig vanuit kunt gaan dat dit spel in juni uitkomt. In Amerika, is alleen zomer 2007 bekend gemaakt.- Super Mario Strikers: Charged voor de Wii
Op freakware.de zag ik de zarte versie al staan!!NoTimeRemains schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:51:
er waren toch ook andere kleuren wii aangekondigd wanneer komen deze eigk?
ALS het waar is zou dit inderdaad wel helemaal te gek. EN dan ook nog eens met de wii mote. Zie mezelf al kogelslingeren, speerwerpen of zewembewegingen makenmazzl schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:56:
mario en sonic at the olympics lijkt me juist fantastichwel heel cool dat Nintendo en Sega nu zo close zijn, ik vraag me af of er nog een oude garde bij dega is die tandenknarsend toekijkt
![]()
de beelden die ik heb gezien van de pirates otc game leken me veelbelovend, een echte actie adventure.
Weinig nut. Je bent gelijk weer up to date met het laatste nieuws en weer zodra je hem aan zet. (voor zover dat nieuws van waarde is, is namelijk niet echt lokaal / NL nieuws)posttoast schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:11:
Weet trouwens iemand of er nu al een praktisch nut is aan WiiConnect24? Ja, ik kan het direct zien als iemand mij een berichtje stuurt, maar om daar dat ding nou voor aan te laten staan...
[ Voor 34% gewijzigd door robbydw op 28-03-2007 16:58 ]
Geen commentaar
Zal wel, maar als je ziet wat er mogelijk is. Bv Wii Sports, dan kan het wel gaaf worden.Postius schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:49:
Een spel met Sonic en Mario door sega & Nintendo. Mmmm dat klinkt toch wel behoorlijk als een poteniele topper (als het waar is). Aan de andere kant, alle olypmische games zogen tot nu toe nogal HARD.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd, kan niet wacht op polsstok hoogspringen of estafetteGonadan schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:50:
[...]
Zal wel, maar als je ziet wat er mogelijk is. Bv Wii Sports, dan kan het wel gaaf worden.
Verwijderd
Jawel hiero, voor een gevecht naar Evolution Z gaan. Kan je items aan mensen geven. Vervolgens ga je weer uit dat scherm en ga je vechten en je items blijven op je mannetjes en die krijgen XP(had ik al gezegd dat Krillin bij mij Frieza keihard heeft gebeat? xD)Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:59:
ik loop nu een beetje te kloten met dbz, maar hoe kan je levelen? het lukt me niet om items aan
characters te binden.. iemand ervaring mee?
Verwijderd
Elk gassie kan elk gassie verslaan in principeVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:18:
omg met krillin frieza beaten:| ik heb al moeite met gohan aap:P maar dat kan er misschien aan liggen dat ik de training eerst nog maar is moet doen:)
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik zou die training zeker doen, het is in het begin wennen maar na een paar battles krijg je het wel echt goed door. En sta je soms verbaasd van jezelf. Mijn favo ding om te doen is toch wel als iemand op de grond knockout ligt hem een rottrap door een berg heen verkopen xDVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:18:
omg met krillin frieza beaten:| ik heb al moeite met gohan aap:P maar dat kan er misschien aan liggen dat ik de training eerst nog maar is moet doen:)
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Wat is DBZ? Die staat niet in je lijstVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:34:
Voor de afkortingsfreaks onder ons:
VC=Virtual Console
SATSR=Sonic and the Secret Rings
RS=Red Steel
RRR=Rayman Raving Rabbids
Excite Truck=ET
Wii remote=Wiimote, Remote
Wii=Nintendo Wii![]()
SSBB=Super Smash Bros. Brawl.
NMH=No More Heroes
SPM=Super Paper Mario
SMG=Submachine gun... Eeeh Super Mario Galaxy
MP3=Metroid Prime 3
MP=Metroid Prime
Niet te verwarren met
MP=MarioParty
MP8=MarioParty 8
MSC=Mario Strikers Charged
BWii=Battalion Wars 2
D:DOC=Disaster Day of Crisis
Zo voorlopig weer genoeg materiaal om te bestuderen.
Net DBZ gehaald erg tof spel:D
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 28-03-2007 19:32 ]
Klinkt als een game die ik moet hebbenHoedje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:25:
Damn, het gaat lekker, het respectabele computerandvideogames (cvg):
Super Paper Mario: One of the best games we've ever played.
Ik begin steeds enthousiaster te worden. Ik had em sowieso wel gehaald, maar ik kan nu eigenlijk niet meer wachten. Zelfs bij 1UP zijn ze hartstikke positief!
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door job op 28-03-2007 20:22 ]
Verwijderd
Dit wekt ook die verwarring opjob schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:21:
In de toekomst moet het mogelijk zijn om sterrenpunten om te ruilen voor wii punten, het is alleen de vraag wanneer.
Verwijderd
Jup dat had ik begrepen, er zitten inderdaad kraslagen op de kaarten, die ik vandaag eraf heb gehaald.job schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:21:
Je moet onderscheid maken tussen sterrenpunten en wii points.
De sterrenppunten krijg je bij de wii en elk door nintendo uitgegeven spel. Elk kaartje kan je inderdaad 1 maal registreren... Kan je 1 kaart uberhaupt niet registreren... dan is er wat mis met je sterrenpunten (zat de kraslaag er nog wel op? bij de wii zelf zit er geen kraslaag op de code).
Met je sterrenpunten kan je goodies aanschaffen via de nintendo site.
De wii points moet je aanschaffen en kan je gebruiken om vc games te kopen.
In de toekomst moet het mogelijk zijn om sterrenpunten om te ruilen voor wii punten, het is alleen de vraag wanneer.
During GameStop’s quarterly conference call, COO Dan DeMatteo said that he thinks Nintendo intentionally caused Wii supply shortages:
“I don’t think [Wii supply] going to be an issue going forward, and—it’s just my opinion—I think [Nintendo] intentionally dried up their supply because they made their numbers for the year,” said DeMatteo in a Q&A session during GameStop’s quarterly conference call. “[Nintendo’s] new year starts April 1st, and I think we’re going to see supply flowing.
“We were concerned about the dryness [of Wii inventory] in March, but it looks like April is going to be good,” he said.
bron.
Dat is mooi klote. Ik heb laatst Wii game Sonic gekocht bij Dixons. Bij thuiskomst kwam ik er pas achter dat er geen kraskaart in zat. Ook lekker.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:02:
[...]
Jup dat had ik begrepen, er zitten inderdaad kraslagen op de kaarten, die ik vandaag eraf heb gehaald.
Ik heb Wii Sports (natuurlijk), Wii Play en Zelda:TP, bij Play en Zelda heb ik volgens mij ook een Wii Sports kaart gekregen. Ik dacht dat je gewoon bij ieder spel eenzelfde kaart kreeg (had niet eens gezien dat er Wii Sports op stond) en had er verder niet meer naar gekeken.
Nu vandaag ging ik kijken, en blijkt het dus 3x een Wii Sports kaart te zijn ipv een Wii Sports, Play en Zelda kaart. Die van de Wii heb ik ook geregistreerd, daar zat inderdaad geen kraslaag op.
Ik ging de kaarten invoeren op de website en daarbij gaf ie aan dat ik het product al geregistreerd had (Wii Sports dus). Niet dat het me iets boeit verder, maar vind het wel een wazig verhaal.
Ik heb alle papieren ed doorgekeken, maar er zit niets van andere kraskaarten tussen.
En natuurlijk MoH = Medal of HonourVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:34:
Voor de afkortingsfreaks onder ons:
VC=Virtual Console
SATSR=Sonic and the Secret Rings
RS=Red Steel
RRR=Rayman Raving Rabbids
Excite Truck=ET
Wii remote=Wiimote, Remote
Wii=Nintendo Wii![]()
SSBB=Super Smash Bros. Brawl.
NMH=No More Heroes
SPM=Super Paper Mario
SMG=Submachine gun... Eeeh Super Mario Galaxy
MP3=Metroid Prime 3
MP=Metroid Prime
Niet te verwarren met
MP=MarioParty
MP8=MarioParty 8
MSC=Mario Strikers Charged
BWii=Battalion Wars 2
D:DOC=Disaster Day of Crisis
Zo voorlopig weer genoeg materiaal om te bestuderen.
Net DBZ gehaald erg tof spel:D
[ Voor 22% gewijzigd door robbydw op 28-03-2007 22:46 ]
Geen commentaar
Wazig...nooit geweten dat Sonic een nintendo game was.robbydw schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:44:
[...]
Dat is mooi klote. Ik heb laatst Wii game Sonic gekocht bij Dixons. Bij thuiskomst kwam ik er pas achter dat er geen kraskaart in zat. Ook lekker.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 23:10 ]
Je kan ook emailen naar buiten door 1 maal een registratie mail te sturen (gaat automatisch bij aanmaken adres boek entry), als de ontvanger 1 maal een reply stuurt kan je vrij berichten uitwisselen.robbydw schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:42:
Wat betreft berichtjes sturen. Hoe zit dit nu precies? Is toch alleen mogelijk vanaf een andere Wii en dan heb je toch nog de code van die Wii nodig?
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
Verwijderd
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Ik heb laatst bij FRS gekeken maar hij stond er gewoon voor 60 euro...Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:28:
Dragonball Z vanmiddag even gehaald voor 40 euro, zie een paar post terug waar
In ieder geval voor een fan als ik een absolute topper alleen wordt mijn ass al gekicked in de eerste battle met Vegeta geld hier oefening baart kunst of zie ik iets belangrijks over het hoofd?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Dus ik neem aan dat die hier dan ook uitkomtNintendo Australia has just confirmed the release date for Mario Strikers Charged Football for Australia. Strikers will be heading to [Australian] shores on June 7 and will be the first online Wii game released in Australia, unless Pokemon launches first - the release date for that game is still TBA. Strikers uses the Wii Remote and Nunchuk controllers provide you the skills to win the ball, score unstoppable goals and take control of the goal keeper to perform spectacular saves.
op de FRS site staat ie nu voor 44,99Deddiekoel schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 07:33:
[...]
Ik heb laatst bij FRS gekeken maar hij stond er gewoon voor 60 euro...
Verwijderd
krijg je ook veel meer geld door op lange termijn (payday). En dan de weapon upgrades bij langs! (400k voor een ubertommygun) sla wel de 1e stap over, direct voor goud gaan... Heb al wel wat missies gedaan, maar nog lang niet alles... maar zit wel zowat als enige nog in little italy en brooklyn omdat ik iedereen er verder uit heb geschoptWillybubba schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:39:
Nou, ik ben ondertussen flink opgeschoten in Godfather (qua uren, niet qua verhaal) en ik moet zeggen, dit werkt echt lekker. Kom maar op met GTA op de Wii.
Mijn nieuwe hobbie is vrachtwagens overvallen, leuk is dat. En een beetje rackets oprollen. Ik doe eigenlijk nieteens zoveel verhaalmissies
Ow oke...dat wist ik dan weer nietMax|Burn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:47:
[...]
Wazig...nooit geweten dat Sonic een nintendo game was.
VIP points zitten alleen bij Nintendo developed/licensed/published games
Geen commentaar
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
En Driver 4 Parallel Lines op 16 aprilBas0mniia schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:11:
Volgens de Bartsmit site komt Mario Strikers Charged Football al op 25 mei uit
[ Voor 14% gewijzigd door robbydw op 29-03-2007 11:19 ]
Geen commentaar
[ Voor 11% gewijzigd door mrmaarten op 29-03-2007 19:22 ]
Verwijderd
Had je al wat reviews gelezen? Het schijnt dat er meerdere keuzen qua besturing zijn, maar dat ze geen van allen goed werken (ign review uit mijn hoofd).Boeboe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:47:
iemand al metal slug anthology gespot?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Yes!!!! in de gameshop in Hengelo overijsel.Boeboe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:47:
iemand al metal slug anthology gespot?
Vind je het vreemd dat Nintendo een kiddie uitstraling krijgt!! Kijk wat ze hier doen!!Boeboe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:10:
... Na vraag bij de verkoper bleek dat ze het Wii gerief van de consolegames naar de kindersectie verhuisd hebben...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb zelf in ieder geval geen info er van gezien.verkrijgbaarheid wii kleuren zwart/rood
[ Voor 28% gewijzigd door Max|Burn op 29-03-2007 13:31 ]
Verwijderd
Maar beste jongen..er is toch ook nog niet zoveel uit om er heen heel ps2 plekje mee te vullen..Max|Burn schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:29:
Als ik kijk naar Mediamarkt Alkmaar zijn er 2 schappen voor de Wii, zo'n 8 voor de PS2 en zo'n 8 voor de X360 (schattingen uiteraard, maar zoiets is het wel qua verhouding.)
De playstation (ONE!!!) sectie is even groot als de Wii sectie.
Echt beroerd dus.
Moet wel zeggen dat de grootte van de Wii schappen in een hoop andere winkels best aardig is.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 13:46 ]
Bron- Mario & Sonic at the Olympic Games is onder het toeziend oog van Nintendo's Shigeru Miyamoto in ontwikkeling bij Sega.
- Aan het gisteren bekend gemaakte lijstje met karakters zullen in de komende maanden nog enkele toegevoegd worden.
- Het spel zal waarschijnlijk speelbaar zijn via Nintendo Wi-Fi Connection.
- Anders dan sommige mensen wellicht vermoeden zal het spel geen verzameling van minigames
zijn maar een volwaardig actie/sportspel.
- Net als bijvoorbeeld Wii Sports zal de besturing van het spel eenvoudig zijn, zodat mensen van alle leeftijden er snel mee uit de voeten kunnen.
Verwijderd
En dan komt de Mario eindelijk bij Bowser aan en is Sonic al lang en breed klaar. Ik vind het echt een geweldig concept wel. Sonic en Mario zijn 2 enorm aansprekende game-iconen en in een leuke setting als de olympische spelen kan dit echt enorm goed uitpakken. Ik vraag me wel af hoe ze er in hemelsnaam geen mini-game spel van willen maken. In feite zijn sporten als hordenlopen, zwemmen, speerwerpen en alles toch al mini-games op zich?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:31:
Lijkt me leuk mario en sonic in 1,maar in een sport spel?
Ik had liever gewoon een avonturenspel gehad waar bv Bowser en DR.Robotnick evil plannen hadden
en mario en sonic en the gang het moesten oplossen
uhm...
Verwijderd
I've been sitting on the announcement for Mario & Sonic at the Olympics for awhile. It's one of those games I mentioned a few weeks ago. (There are still much bigger ones, so don't worry.)
[ Voor 20% gewijzigd door Goron op 29-03-2007 14:58 ]
Die heeft Sonic er maar voor het gemak bijgedaan. Zelfs het biertje dat Sonic naderhand voor Mario heeft besteld is al doodgeslagen en lauw gewordenVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:43:
Ja en dan mag mario het eens een keer opnemen tegen DR.Robotnick.
sonic is sneller.maar daar kunnen de levels wel op aangepast worden.
uhm...
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:56:
Het lijkt me wel een aparte evaring om met 4 players de 100 meter vlinderslag te doen op de Wii. Mensen zijn nu al benauwd dat de buren naar binnen kijken terwijl ze aan het tenissen zijn.
En Mario heeft wel zijn kart nodig wil hij ooit Sonic bijhouden bij de sprint, ik vraag me af hoe ze dat willen gaan oplossen.
edit: @ bas0mniia Ja, die Matt blijft maar geheimzinnig doen met zijn grote games, ik hoop dat het geen teleurstelling wordt want hij maakt het wel spannend.
Geen commentaar
Ignorance Is Bliss
Journey to the city unscathed
Waar heb je dat gelezen?iMuchacho schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:57:
Las net dat de Sterrenpunten - Wii Punten 1:4 is
Dat betekent dus als je 10.000 hebt, je zo'n € 25 aan Virtual Consoles kan kopen!
Er wordt wel vaak gezegd dat er in Belgie genoeg te koop is. Misschien kan je eerst even bellen er naar toe om te vragen?Bintmeister schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:11:
Is de Wii nou nog steeds verkrijgbaar in de winkel in Belgie? Dan rij ik van het weekend ff op en neerDe Nederlandse voorraadstatus is echt bedroevend, veel winkels hebben zelfs geen bestellingen meer uit staan...
Als hij in Belgie ook zo slecht verkrijgbaar is, bestel ik van het weekend er wel 1 uit Duitsland, dan heb ik hem binnen een week op de mat!
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Bij aan van een Spel of een console (geen aparte hardware zoals een extra wiimote bijv, bij de spellen geld dit alleen voor games die door Nintendo worden uitgegeven) krijg je een kraskaartje met daaronder een code.siemenz schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:15:
Hoe kan je die sterpunten dan verdienen? en hoeveel krijg je er per keer?? 20.000 klinkt zo veel.
Journey to the city unscathed
Er waren geruchten over Sterren vs. Wii van 4:1, niet 1:4.Vincent7 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:05:
[...]
Wii - VIP -> 4:1
Waar heb je dat gelezen?
Nou wow, dat is niet echtiMuchacho schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:57:
Las net dat de Sterrenpunten - Wii Punten 1:4 is
Dat betekent dus als je 10.000 hebt, je zo'n € 25 aan Virtual Consoles kan kopen!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Op de duitse testpagina was het +/- 770 VIP Points -> 1000 WiiPoints..Max|Burn schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:27:
[...]
Er waren geruchten over Sterren vs. Wii van 4:1, niet 1:4.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq