[Wii]EA Boogie

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 18:08

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
EA Boogie: Electronic Arts stapt in de markt van de Dance Dance Revolution en Singstar spelers, en tilt het sociale aspect van Wii-gamen naar een hoger niveau.

Boogie heeft zo'n beetje alles wat je nodig hebt om een feestje gezellig te maken, het is een beetje een mengelmoes van DDR en Singstar met eigen creaties ertussen.

EA Boogie worldwide home page

EA Boogie NL

De release voor Boogie staat vooralsnog gepland op 10 augustus 2007 (volgende week dus!). Het is overigens nog niet duidelijk hoe het karaoke-gedeelte aangepakt wordt, het is mogelijk dat er een Bluetooth-microfoon gebruikt wordt.

Overigens nog hier de soundtrack, ik weet niet of het in de toekomst mogelijk wordt om add-on discs te maken (net als met Singstar), vanaf de site te horen zijn overigens een groot aantal nummers gecovered.

ABC The Jackson 5
Baila Me Gypsy Kings
Boogie Oogie Oogie Taste Of Honey
Brick House The Commodores
Canned Heat Jamiroquai
Celebration Kool & The Gang
Dancing in the Street Martha Reeves & The Vandellas
Dancing Machine Pussycat Dolls / Busta Rhymes
Don't Cha Jackson 5
Fergalicious Fergi
Get Right Jennifer Lopez
Get The Party Started Pink
Girls Just Want To Have Fun Cyndi Lauper
I Want You Back The Jackson 5
I’m A Slave 4 U Britney Spears
It's Raining Men The Weather Girls
Karma Chameleon Culture Club
Kung Fu Fighting Carl Douglas
Le Freak Chic
Let's Get It Started Black Eyed Peas
Love Rollercoaster Red Hot Chili Peppers
Love Shack The B-52's
Mambo No. 5 (A Little Bit of…) Lou Bega
Milkshake Kelis
One More Time Daft Punk
One Way Or Another Blondie
Oops I Did It Again Britney Spears
Pop Muzik M
S.O.S. Rihanna
Stars Simply Red
That's The Way (I Like It) KC And The Sunshine
Tu Y Yo Thalia
U Can't Touch This M.C. Hammer
Virtual Insanity Jamiroquai
Walking On Sunshine Katrina & The Waves
We Are Family Sister Sledge
Y.M.C.A. The Village People

Hoewel ik een karaoke-installatie heb, ga ik deze game zeker in huis halen (je gaat immers je equipment niet elke keer in de huiskamer opzetten), en ik zie zeker uit naar reviews volgende week!

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hoewel ik een grote fan ben van muziek/ritmegames weet ik echt niet of ik dit wil hebben. Ik heb wat filmpjes gezien, wat interviews met de makers en ik kan me nog steeds niet inbeelden hoe het juist werkt. Ik stel me iets voor zoals een verbeterde versie van het dansspel in RRR? Voorlopig ga ik nog de reviews afwachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 19:25
Hulde voor de TS.

Ik kijk al sinds de eerste trailer uit naar deze game! Maar ik geloof dat hij in Nederland pas eind (31) augustus uit komt. Erg jammer, want ik heb nu lekker veel tijd om te spelen. Maarja een paar weekjes wachten kan de pret niet drukken.

Ik vraag me alleen af of je ook een tweede mic kunt kopen om battles (à la Singstar) te doen, dat lijkt me namelijk wel een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Odysseus1985 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:42:
Hulde voor de TS.

Ik kijk al sinds de eerste trailer uit naar deze game! Maar ik geloof dat hij in Nederland pas eind (31) augustus uit komt. Erg jammer, want ik heb nu lekker veel tijd om te spelen. Maarja een paar weekjes wachten kan de pret niet drukken.

Ik vraag me alleen af of je ook een tweede mic kunt kopen om battles (à la Singstar) te doen, dat lijkt me namelijk wel een leuke toevoeging.
Volgens Bol.com stond ie voorlopig voor 10 augustus op de planning.

Singstar-battles lijken me zeker een grandioze toevoeging. Net als een eventuele mogelijkheid om permanent in het flash-geheugen van je Wii (of een SD-kaart) te installeren en dan de muziek te gebruiken van add-on discs zoals Singstar dat doet. Want de meegeleverde soundtrack rammelt een beetje op sommige punten en ik denk dat je op de nummers gauw uitgekeken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Battlefield of Boogie? Ik weet het wel :) Kom op dit is echt een spelletje voor tienermeisjes ha ha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

[zeur mode]
Een thread over Boogie maar niet over Super Paper Mario of Metroid Prime 3??? |:( 8)7 :X :/ :|
[/zeur mode]

Boogie, tja ik denk dat EA beter zijn geld had kunnen spenderen aan een betere game. Het ziet er zo, tja te gewoontjes uit. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 04-08-2007 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:24:
[zeur mode]
Een thread over Boogie maar niet over Super Paper Mario of Metroid Prime 3??? |:( 8)7 :X :/ :|
[/zeur mode]
Niemand houdt je tegen om een thread over paper mario of mp3 te starten he. Een mooie TS graag, daar ga je veel mensen blij mee maken ;)

Cowboy_Bebop: ik hoop dat je zelf beseft dat je met jouw comment alleen maar mensen tegen de schenen schopt en je bijgevolg beter helemaal niets had gepost?

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 04-08-2007 00:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Komt voor elkaar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hm.. weet het niet zo. Al lijkt het wel leuk met zo'n gooistick rond te zwaaien, zie ik in de filmpjes steeds maar dezelfde simpele ritmische bewegening (de shake, shuffle etc). Ben zelf groot fan geweest van parapara machines (azie is het rete populair :P)en de eerdere DDR kasten. waar het toch wat 'heftiger' aan toe gaat (zeker bij DDR is het met wat zware nummers lachen geblazen). Op de PSX was toen bust a groove mijn favo wat betreft gewoon knoppen rammen, vette combo's bouwen :D

Maar wacht toch even de review af, ben erg benieuwd :)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 04-08-2007 01:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:54:
Battlefield of Boogie? Ik weet het wel :) Kom op dit is echt een spelletje voor tienermeisjes ha ha.
Dat is ook wel een heel andere markt, kom op. Battlefield is echt voor de die-hard gamer die niets lievers doet dan het rivaal team te 0wnen, en Boogie is veel leuker als je mensen over de vloer hebt, een krat bier opentrekt en gewoon de muziek aanzet. Waarom denk je dat ik nu al 4 jaar aaneensluitend een familieweekend van 60 man succesvol van karaoke voorzie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Laatst online: 25-06 19:25
Stoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:39:
[...]

Volgens Bol.com stond ie voorlopig voor 10 augustus op de planning.

Singstar-battles lijken me zeker een grandioze toevoeging. Net als een eventuele mogelijkheid om permanent in het flash-geheugen van je Wii (of een SD-kaart) te installeren en dan de muziek te gebruiken van add-on discs zoals Singstar dat doet. Want de meegeleverde soundtrack rammelt een beetje op sommige punten en ik denk dat je op de nummers gauw uitgekeken bent.
Het was eerst ook 10 aug, maar inmiddels aangepast naar 30 (helaas). De soundtrack is leuk om mee te beginnen, veel variatie vind ik. Als het een succes wordt zullen er vast wel add-on's komen, kijk maar naar de sims, oneindige add-on's, tot grote vreugde van m'n zusje vroeger... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176550

Heb boogie besteld op consoleshop.nl daar staat tot op heden nog dat de release date 15 augustus is. Heb hier 13 augustus een mailtje over gestuur omdat ik op de site van ea 31 augustus vermeld zie staan.Dit was het antwoord:

'Volgens de leverancier is er nog geen uitstel bekend. Wij verwachten daarom ook dat het gewoon op de 15e gelanceerd word.'

Dit lijkt me dus stug maar ik wacht het maar af.
Kan iemand me misschien uitsluitsel over de release date geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik wordt er niet nat van!

Ik vind het dansen bij RRR wel erg leuk. Maar dat komt omdat die konijntjes zo meelig zijn, en de liedjes leuk. Daar hadden ze van mij wel een heel spel mee mogen vullen. Flink wat nummers (ingezongen door de Rabbids), veel parameters die je kunt veranderen voor de moeilijkheid en gaan met die remote! :)
Pagina: 1