|
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 02-08-2007 14:48 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 02-08-2007 14:48 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 19-07-2007 10:55 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
Tis toch geen fok hier, daarvoor hebben we bookmarksAnoniem: 24394 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:24:
Even een postje om dit topic weer in myreact te krijgen
This space is occupied
GP Powerbank is daarentegen nog meer overrated. Ik zou zeggen lees dit topic even:Max|Burn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:51:
Duracell is behoorlijk overrated. Goede oplaadbare batterijen / opladers zijn o.a. van:
GP (Powerbank)
Varta
Hape
Elke topic weer rossen een zooi mensen hier weer van die nutteloze berichten. Doe gewoon lekker niet en bookmark het.
Mwoah GP doet het meestal aardig goed en is gewoon goed te verkrijgen. Sanyo is ook prima trouwens. Die test is trouwens vrij oud. Ik heb zelf GP 2700mah batterijen en die doen het echt goed. Hema kwam bij de consumentenbond bovenaan maar ik hoor vaak dat die juist echt prut zijn.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:30:
[...]
GP Powerbank is daarentegen nog meer overrated. Ik zou zeggen lees dit topic even:
[Ervaringen] Oplaadbare Batterijen
Daar staan dacht ik twee of drie verwijzigingen naar testen in en dan zie je dat GP in de ene test gewoon goede batterijen heeft en in de andere test toch behoorlijke matige batterijen. Daarnaast is GP behoorlijk aan de prijs en dat wordt niet echt gerechtvaardigd doordat ze beter zouden zijn dan de concurrentie.
[ Voor 82% gewijzigd door Max|Burn op 19-07-2007 11:44 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Schweino op 19-07-2007 11:34 ]
Ik vind zelf het compleet weghalen van het GC deel eigenlijk ook niet zo geslaagd. Mag van mij er wel weer in. (In compacte vorm). Sowieso de GC must haves.Schweino schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:32:
Alle GameCube info + plaatjes zijn verdwenen uit de TS, misschien kan de topictitel dan ook alleen maar op de Wii gericht zijn?
offtopic:
of breekt de hel nu weer los over het wel of niet hernoemen van dit topic
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 19-07-2007 11:37 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 24394
Gewoon een luie ITerCollaborator schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:25:
[...]
Tis toch geen fok hier, daarvoor hebben we bookmarks
This space is occupied
Fanatieke speler
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Anoniem: 117981
[ Voor 0% gewijzigd door Cubic X op 19-07-2007 13:15 . Reden: Quote Tags ]
Er word door enkele forum gebruikers ergens gegilt dat het nintendo zijn schuld is dat hun wii kapot is
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Dit had ik al verwacht, zeker na onze discussies in dit forum, één van de redenen waarom ik mij Wii altijd uit zet (rode lampje)Cubic X schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:14:
Even iets belangrijks:
Het schijnt dat wanneer je WiiConnect24 altijd aan hebt staan, er na een bepaalde periode problemen ontstaan door oververhitting. Dit komt omdat de CPU wel actief blijft, maar de ventilatoren worden uitgeschakeld. Vooral als de Wii een tijd in de zon staat/heeft gestaan kan dit problemen geven en moet je Wii worden opgestuurd naar Nintendo. Vandaar dat de Wii warm wordt wanneer WC24 aan staat.
Echt problemen zijn er volgens Nintendo UK nog niet, maar wat niet is kan nog komen.
Volledig bericht:
[...]
Bron
Gelukkig heb ik het altijd uitstaan
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 19-07-2007 13:19 ]
Anoniem: 130184
Omdat het som s wel leuk is berichtjes te sturen, mii`s te krijgen en dergelijke dingen.Anoniem: 130184 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:20:
Waarom zou je dat uberhaupt aan laten staan dan eigenlijk?
disjfa.nl
Daar hebben we dit topic toch voor? Lekker berichtjes sturendisjfa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:22:
[...]
Omdat het som s wel leuk is berichtjes te sturen, mii`s te krijgen en dergelijke dingen.
Maar waarom moet dan dan 24/7 ? Kan je dat spul niet gewoon binnenhalen als je je Wii aanzet ofzo? Ik ken uberhaupt echt helemaal niemand die berichtjes of mii's uitwisselt overigens. Kan aan mijn kennissenkring liggen overigens maar ik had het idee dat dit sowieso amper gebruikt werd.disjfa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:22:
[...]
Omdat het som s wel leuk is berichtjes te sturen, mii`s te krijgen en dergelijke dingen.
disjfa.nl
Hmm geluk bij een 'ongeluk' bij mij dan.Cubic X schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:14:
Even iets belangrijks:
Het schijnt dat wanneer je WiiConnect24 altijd aan hebt staan, er na een bepaalde periode problemen ontstaan door oververhitting.
Het wordt echter sterk overdreven. Het aantal mensen met problemen ligt nog altijd erg laag, het lijkt vooral in de beginperiode te hebben gespeeld. De uitvalrate van de Wii blijkt onder de 1% te liggen, terwijl 5% acceptabel is bij nieuwe produkten. Vergelijk dat maar eens met de uitvalrate van de Xbox 360 die boven de 30% ligt. Als er echt grootschalige problemen zouden zijn, dan zou je dat nu moeten gaan merken omdat de temperatuur buiten weer begint op te lopen en je Wii daardoor warmer zou worden.Cubic X schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:14:
Even iets belangrijks:
Het schijnt dat wanneer je WiiConnect24 altijd aan hebt staan, er na een bepaalde periode problemen ontstaan door oververhitting. Dit komt omdat de CPU wel actief blijft, maar de ventilatoren worden uitgeschakeld. Vooral als de Wii een tijd in de zon staat/heeft gestaan kan dit problemen geven en moet je Wii worden opgestuurd naar Nintendo. Vandaar dat de Wii warm wordt wanneer WC24 aan staat.
Echt problemen zijn er volgens Nintendo UK nog niet, maar wat niet is kan nog komen.
Hoeveel is "a number" dan precies? Zijn dat 5 mensen of zijn dat er 5 miljoen? Bovendien is een "internet forum" nu niet echt een betrouwbare bron, al is het wel duidelijk dat het probleem bij een bepaalde batch consoles wel degelijk bestaat.A number of disgruntled gamers are hitting internet forums saying their consoles have broken after being left on standby with WiiConnect24 enabled for long periods of time.
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 19-07-2007 13:54 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 105012
Waarvoor zou je anders dat mooie blauwe licht willen gebruiken?Anoniem: 130184 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:25:
[...]
Maar waarom moet dan dan 24/7 ? Kan je dat spul niet gewoon binnenhalen als je je Wii aanzet ofzo? Ik ken uberhaupt echt helemaal niemand die berichtjes of mii's uitwisselt overigens. Kan aan mijn kennissenkring liggen overigens maar ik had het idee dat dit sowieso amper gebruikt werd.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Vrienden toevoegengrizzlybear schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 15:40:
Hoe krijg je nu eigenlijk Mii's van anderen? Ik heb het migreren aangezet, maar op mijn "plein" is nooit iemand. Mijn Wii heeft wel verbinding met internet en ik heb WiiConnect24 en de standby connectie aanstaan (al blijkt dat nu dus niet eens nodig te zijn).
Wat doe ik fout?
This space is occupied
[ Voor 33% gewijzigd door grizzlybear op 19-07-2007 15:47 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
disjfa.nl
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Anoniem: 178962
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 19-07-2007 16:30 ]
Ik heb zelf een blister (4 stuks) Varta Ready2Go NiMh batterijen gekocht voor €14. Het voordeel van deze batterijen is, dat ze niet zo snel zelfontladen als gewone NiMh. Je hebt deze types ook van o.a. Sanyo (eneloop) en Ansmann (MaxE). Extra controllers gebruik je ws niet zo vaak en dan is het wel prettig dat ze het na een half jaar nog steeds doen ipv dat dan de batterijen al bijna leeg zijn door zelfontlading.Max|Burn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:30:
De consumentenbond was is ook een oude test, de oude GP oplader daar komt op plaats 4 van de 12, best goed.
De AAA komen op 10 van de 12, erg slecht.
De AA komen op 2 van de 13, erg goed dus. (En daar ging het over)
Verder zoals gezegd is de test oud en een momentopname dus veel heb je er niet meer aan.
_██_
(ಠ_ృ)
NiMh is NiMh hoor. De een is gewoon beter dan de ander.Atomsk schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:39:
[...]
Het voordeel van deze batterijen is, dat ze niet zo snel zelfontladen als gewone NiMh.
Ze verouderen inderdaad sneller, maar 100% vol komen ze wel hoorzijn af te raden omdat deze batterijen snel verouderen en bovendien maar voor 80% vol krijgen maximaal door de hoge laadstroom.
Anoniem: 117981
Anoniem: 178962
Heb hem nu plat onder de TV staan. Hij wordt nauwelijks warm.Anoniem: 117981 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:13:
Ik had mijn Wii al 3 dagen voor de launch, dus het is zeker een van de eerste, en hij staat altijd op WiiConnect24 online. Hij wordt wel warm (aan de onderkant zegmaar), maar hij staat op zijn standje rechtop met allemaal ruimte er om heen en kan makkelijk al die warmte kwijt. Misschien als je hem plat in een kastje legt dat je dan problemen krijgt, maar anders heb je zeker geen probleem.
Ik had op het Penny-Arcade.com forum, geloof ikAnoniem: 117981 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:13:
Ik had mijn Wii al 3 dagen voor de launch, dus het is zeker een van de eerste, en hij staat altijd op WiiConnect24 online. Hij wordt wel warm (aan de onderkant zegmaar), maar hij staat op zijn standje rechtop met allemaal ruimte er om heen en kan makkelijk al die warmte kwijt. Misschien als je hem plat in een kastje legt dat je dan problemen krijgt, maar anders heb je zeker geen probleem.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Die eneloop batterijen (en varianten van andere merken) zijn wel degelijk anders dan andere NiMH batterijen. Ze ontladen veel en veel trager waardoor ze wat dat betreft dezelfde eigenschappen hebben als alkaline batterijen. Ze kunnen dan ook volgeladen verkocht worden, waardoor je ze zonder opladen kunt gebruiken, en omdat ze zo traag ontladen, zijn ze ook prima geschikt voor apparaten die weinig stroom verbruiken of die je maar weinig gebruikt.Max|Burn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:20:
[...]
NiMh is NiMh hoor. De een is gewoon beter dan de ander.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 93354
GTA lijkt me vette lol met die wii controller en nunchuckMetroidPrime schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 00:18:
Rockstar lijkt er zin in te hebben. Eerst kwam Manhunt 2, toen Rockstar's Table Tennis en nu Bully: Scholarship Edition. Hoe lang nog tot er een GTA spel wordt aangekondigd?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Die zal vast wel komen. Volgens mij ben je wel gek om het niet te doen. Voor de E3 was er trouwens al zo'n gerucht. GTA zou wel aangekondigd worden maar pas na de E3. Dat zou opzich kunnen kloppen.MetroidPrime schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 00:18:
Rockstar lijkt er zin in te hebben. Eerst kwam Manhunt 2, toen Rockstar's Table Tennis en nu Bully: Scholarship Edition. Hoe lang nog tot er een GTA spel wordt aangekondigd?
Nee, dat is niet zo, om de redenen die ik al aangaf.Max|Burn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:20:
[...]
NiMh is NiMh hoor. De een is gewoon beter dan de ander.
Veel van die laders pompen de batterij zsm vol zonder druppellading op het eind. Dan krijg je dus niet die laaste 10-20% erin.[...]
Ze verouderen inderdaad sneller, maar 100% vol komen ze wel hoor
_██_
(ಠ_ృ)
Ik denk dat de belangrijkste hint dat er een GTA aan zit te komen de Wii versie van Table Tennis is. Naar aanleiding van de overname van Criterion door EA weigert Rockstar nog langer de Renderware engine van Criterion te gebruiken, die voor GTA III, Vice City en San Andreas gebruikt is. In plaats daarvan komt er een door Rockstar zelf ontwikkelde engine genaamd RAGE. Table Tennis was oorspronkelijk bedoeld als een tech-demo van RAGE en dat schijnt ook wel een beetje te merken te zijn aan het spel. Rockstar zegt dat ze naar aanleiding van de vraag naar een Wii versie besloten hebben het spel te poorten, maar Rockstar zal ook wel door hebben dat er meer vraag is naar een GTA voor de Wii. GTA 4 zie ik niet gebeuren, maar een compleet nieuwe GTA op basis van de RAGE engine zou toch wel mogelijk moeten zijn.jip_86 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:03:
[...]
Die zal vast wel komen. Volgens mij ben je wel gek om het niet te doen. Voor de E3 was er trouwens al zo'n gerucht. GTA zou wel aangekondigd worden maar pas na de E3. Dat zou opzich kunnen kloppen.
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 20-07-2007 02:49 ]
uhm...
Ik heb mijn 1e hands WII net een maandje, maar heb last van precies hetzelfde... voeding maakt een irrtant geluid, wat vooral goed te horen is als je niet aan het spelen bent, en ook ik vraag mij af of en hoe ik het beste dit kan aankaarten bij Nintendo. Verder overigens niets dan lof over de WII, ben er erg tevreden over.Engineer Stewie schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 07:07:
Ik heb sinds kort ook een wii (heb deze 2dehands gekocht).
Hij werkt opzich perfect, enkel als hij uitstaat, dan zoemt de adapter (voeding) heel hard.
Gewoon een heel irritant geluid. Ik moet de stekker dan ook uit het stopcontact halen als ik niet speel. Als de wii aanstaat komt er overigens helemaal geen geluid uit.
Moet ik hiermee naar de winkel waar hij gekocht is (70km), of kan ik hiervoor nintendo rechtstreeks contacteren (heb originele factuur)?
Jeroen
Nee, behalve zuinig zijn op je spullenBarnOwl schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:30:
Hoe doen jullie dat trouwens met de CD's? Aangezien het niet mogelijk is zoals op de PC om er een werkcopie van te maken ben je natuurlijk zuur als de originele cd beschadigd. Dat lijkt me niet onmogelijk aangezien er veel gewisseld wordt met de games.
En een beschadigde cd van 60 Euro is niet echt fijn. Is hier een oplossing voor?
Je zou naar de winkel terug kunnen gaan of Nintendo bellen:ezwizard schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:03:
[...]
Ik heb mijn 1e hands WII net een maandje, maar heb last van precies hetzelfde... voeding maakt een irrtant geluid, wat vooral goed te horen is als je niet aan het spelen bent, en ook ik vraag mij af of en hoe ik het beste dit kan aankaarten bij Nintendo. Verder overigens niets dan lof over de WII, ben er erg tevreden over.
Edit: Je zou ze ook nog kunnen mailen met je vraag:Helpdesk
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (€ 0,45 per minuut).
Van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur kun je je vragen rechtstreeks aan een Nintendo Speladviseur stellen. De speladviseurs zijn alleen telefonisch bereikbaar.
Technische Dienst
Tel.: 030-6097166 (9.00 -17.00 uur). De medewerker die je aan de lijn krijgt, zal eerst zo goed mogelijk proberen te achterhalen wat de aard van het probleem is. Blijkt het euvel toch niet direct op te lossen, dan zal de medewerker je adviseren om het product terug te brengen naar de winkel, dan wel deze voldoende gefrankeerd en verzekerd op te sturen naar Nintendo Benelux B.V.
E-mailadressen:
contact@nintendo.nl - voor algemene vragen, vragen met betrekking tot onze internetsite, registratieproblemen, sterrencatalogus.
TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.
wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection.
[ Voor 15% gewijzigd door hilgo op 20-07-2007 09:47 . Reden: Aanvulling ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
JaChaoss schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:43:
vraag me af of ik nog voordeel ga behalen met een component aansluiting..?
[ Voor 18% gewijzigd door Chester op 20-07-2007 10:48 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
echt achterlijk bij de wii launch een RGB kabel gekocht koste toen iets van 25 euro... kosten nu nog maar 15 euro.... vrschil tussen composiet en rgb was toen wel een wereld van verschil.
[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 20-07-2007 11:11 ]
Dat is verschil composiet en component, hij heeft al RGB, dus verschil zal kleiner zijn, het enige echte voordeel is namelijk dat het nu een progressive signaal zal zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 20-07-2007 11:13 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Even een kleine tip voor iedereen die overweegt dit spel te kopen: Super Street Fighter II Turbo komt er ook alweer aan als het goed is. Je kunt dus beter daarop wachten.Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:13:
VC Vrijdag:
Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting (SNES)
800 punten
Classic Controller, Gamecube Controller
Ik heb toevallig nog een bongoset liggen. Had er 2.Walkman schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:05:
Was een paar dagen in Munchen en ook daar waren de Gamecube titels in de uitverkoop, helaas natuurlijk allemaal in het Duits, maar toch nog WarioWare en een bongo set voor Donkey Konga voor 10 euro per stuk op de kop weten te tikken. Gisteravond even Donkey Konga gespeeld en spijt dat ik niet gelijk 2 setjes gekocht heb, ze hadden echt stapels bongos....
Ben wel geinteresseerd, mail me even op mvab10@gmail.comKaap schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:03:
[...]
Ik heb toevallig nog een bongoset liggen. Had er 2.
Ik zie dat je ook wat shots hebt van Re4, maar kan jij daar nog naar kijken zonder misselijk te worden? Ik heb sinds een week namelijk ook een LCD tv'tje (32") en op mijn oude 26" SD TV was het nog wel te doen, maar op mijn LCD is het echt een mega groot jaggie-feest en valt het imho echt op dat de textures onwijs wazig zijn. Ik stoor me er echt verschrikkelijk aan.Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:43:
Gister een 40" Samsung LCD tv gekochtGister avond de Wii aangelsoten en aangezet.... damn dat Wii menu is echt grooooot!
Ik had verwacht dat de beeldkwaliteit va de Wii nu veel brakker uit zou komen op zo'n grote TV maar dat valt me echt alles mee... hij is nu via RGB scart aangesloten nog niet eens via component.
paar snelle telefoon shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game mode van samsung tv's voegen eigenlijk alleen maar betere verschillen in lichte en donkere ruimtes toe. Voornamelijk het verschil tussen licht en donker. Verder moet ik ook toegeven dat in die game mode ik games (ook 360 games) er mooier uit vind zien. Heb het vergeleken bij een vriend van me die een Sony tv heeft. Allebij 40" LCD tv's.Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:45:
kheb het vanmorgen een half uur gespeeld op de nieuwe TV, nergens als van... kvin het echt een verbetering vergelelken met de oude 28" CRT
ik kan mijn tv wel instellen op een "game mode" beeld komt dan iets over... weet nog niet echt of het een toegevoegde waarde heeft maar het ziet er imho best goed uit... ik wordt er iig niet misselijk van.
Computer says no
Welke tv heb je precies? Daar ben ik dan wel benieuwd naar, ik ben namelijk op zoek naar een LCD tv.nioz schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:37:
[...]
Ik zie dat je ook wat shots hebt van Re4, maar kan jij daar nog naar kijken zonder misselijk te worden? Ik heb sinds een week namelijk ook een LCD tv'tje (32") en op mijn oude 26" SD TV was het nog wel te doen, maar op mijn LCD is het echt een mega groot jaggie-feest en valt het imho echt op dat de textures onwijs wazig zijn. Ik stoor me er echt verschrikkelijk aan.
Het is overigens niet zo dat ik een graphics hoertje ben, ik speel gewoon Zelda: OoT (VC) en heb mijn gamecube ook op mijn LCD aangesloten (FF: CC blijft leuk met vrienden), maar bij die games heb ik echt niet zoveel last van jaggies etc als bij Re: 4.
Ik vraag me af of het aan mij ligt of misschien een bepaalde instelling ergens die ik over het hoofd heb gezien?
Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate
haha! Ik heb gisteren dezelfde televisie gekocht!Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:43:
Gister een 40" Samsung LCD tv gekochtGister avond de Wii aangelsoten en aangezet.... damn dat Wii menu is echt grooooot!
Ik had verwacht dat de beeldkwaliteit va de Wii nu veel brakker uit zou komen op zo'n grote TV maar dat valt me echt alles mee... hij is nu via RGB scart aangesloten nog niet eens via component.
paar snelle telefoon shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wist dat ik iets vergeten was te vermeldenshades684 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:59:
Heb je een component kabeltje gekocht, dat scheelt echt een boel?
[ Voor 26% gewijzigd door nioz op 20-07-2007 13:14 ]
Je bent niet de enige die er last van heeft. Ik ben sinds vorige week over van een CRT naar 32" LCD en ik schrok echt even. Van de week een component kabel gekocht, maar het is allemaal zó kartelig.nioz schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:09:
[...]
Wist dat ik iets vergeten was te vermeldenMaar heb inderdaad een (nintendo) component kabel gekocht, maargoed dat blijft natuurlijk ook maar 480p. Het zal wel gewoon een verschil in smaak/mening zijn denk ik. Het is wel speelbaar, maar takken van bomen etc. zijn zo verschrikkelijk kartelig, terwijl ik dat bij andere games niet terug zie en op mijn SD tv ook als minder storend ervaarde.
Ik zie het ook, maar dan de eerste 5 min.InZane schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:49:
Je bent niet de enige die er last van heeft. Ik ben sinds vorige week over van een CRT naar 32" LCD en ik schrok echt even. Van de week een component kabel gekocht, maar het is allemaal zó kartelig.
DVD kijken via HDMI is wel grandioos scherp
Ik heb een Philips 32pfl5322.
Je hebt het juist over de makkelijkste eindbaas in het spel.Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:39:
re4
spoiler:Zit nu in dat stuk in dat riool met die n2 tanks en dat vage alian achtige geval, maar kolere wat een kut stuk is dat zeg. Vooral in die kamer met die lift, constant ontwijken maar af en toe is het spel gewoon bugged en kan je niet ontwijken, snap dat ding A+B niet of word je gewoon kansloos neergehald nadat die gast weer eens precies in jouw pad spawnt. En die 4 minuten klopt voor geen drol, als ik speel lijkt het wel of ik een half uur moet rondrennen voordat die lift eens komt een daarna word ik steeds kansloos in die gang omgelegd omdat je alleen al 4 full heals nodig hebt om die 4 minuten door te komen. Maar veder schopt het nogsteeds kont.
[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 20-07-2007 19:12 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
MetroidPrime schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:02:
[...]
Je hebt het juist over de makkelijkste eindbaas in het spel.
spoiler:Als je de raketwerper nog hebt, dan moet je dat monster bevriezen met de N2 tanks. Dan pak je de raketwerper en shiet je een raket op het monster af. Dankzij de vloeibare stikstof kun je het monster dan met 1 schot doden.
Meer dan 30 seconden heb je er niet voor nodig.
Anoniem: 109288
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:35:
[...]
spoiler:Ik heb altijd een opspaar neiging in spellen, alles waar ik er maar 1 van heb wil ik niet gebruiken :x ik probeerde hem de hele tijd te slopen met mijn butterfly maargoed dat is dus lastig omdat je die 4 minuten moet rondrennen in die kamer
Ik heb heb gedownload en je hebt er daadwerkelijk de Classic Controller als je geen Cube controller hebt. Spel werk goed. Geen problemen ondervonden.ezwizard schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:48:
Heeft er hier iemand Super Mario 64 gedownload voor de WII, en kan hij mij vertellen of ik er wel of niet een VC controller zou moeten kopen? En draait het een beetje soepel 480p (component) of moet je hiervoor de instellingen aanpassen zodat je terug gaat naar de standaard TV type?
Ya, hier op een 37" Samsung valt het ook behoorlijk op. Zowel RE4 als Zelda vind ik nogal lijden onder de lage resolutie. Meer gestyleerde graphics komen veel beter tot hun recht dan graphics met flink wat details. Bij Wii Sports heb je geen last van de lage resolutie bijvoorbeeld, omdat alles zo cartoony is. Ook bijvoorbeeld Wind Waker ziet er er goed uit, door de strakke lijnen ed.InZane schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:49:
Je bent niet de enige die er last van heeft. Ik ben sinds vorige week over van een CRT naar 32" LCD en ik schrok echt even. Van de week een component kabel gekocht, maar het is allemaal zó kartelig.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Red Steel heb ik uigespeeld. is kwa besturing echt ideaal... de game is uiteindelijk ook speciaal voor de Wii gemaakt. Richten, inzoomen etc er zit allemaal genoeg feeling aan en het is bij RS zeker gameplay verhogend.jaaoie17 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:19:
Hoe vinden jullie shooters spelen zoals Call of Duty 3 en Red Steel. De enige shooter wat ik gespeeld heb is call of duty, maar vind het moeilijk te besturen.
Anoniem: 104593
Logisch, die spellen zijn oorspronkelijk gemaakt voor de GameCube. Het valt mij op dat Nintendo's "echte" Wii titels als WiiSports zoiezo een stuk scherper zijn als Zelda e.d. Daarnaast heeft Nintendo Europe de Wii PAL versie van Zelda verkloot, de GameCube versie is scherperOkyah schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:30:
[...]
Ya, hier op een 37" Samsung valt het ook behoorlijk op. Zowel RE4 als Zelda vind ik nogal lijden onder de lage resolutie. Meer gestyleerde graphics komen veel beter tot hun recht dan graphics met flink wat details. Bij Wii Sports heb je geen last van de lage resolutie bijvoorbeeld, omdat alles zo cartoony is. Ook bijvoorbeeld Wind Waker ziet er er goed uit, door de strakke lijnen ed.
Echt jammer dat de Wii geen 720p aan kan, op die manier zouden Zelda & RE4 veel prettiger te spelen zijn. Dat de wazigheid van de textures dan meer op zou vallen vind ik niet zo'n ramp. Ik vind het nu gewoon af en toe lastig om dingen te herkennen, ik moet vaak flink turen.
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq