Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.830 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:21
:) Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 22:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wii titels als WiiSports zoiezo een stuk scherper zijn als Zelda e.d
Goede tekenfilms lijken ook vaak (technisch) mooier dan films. Is gewoon omdat je egaal gekleurde vlakken hebt.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:34
Ik ben van plan een wii te kopen maar ik zit nog met een probleem wij hebben in de woonkamer 1tv maar als mijn ouders naar tv kijken kan ik dan natuurlijk niet spelen.
Zou ik de wii op mijn pc scherm kunnen aansluiten (ik vind het niet erg om een kabeltje te veranderen).
Ik heb een benq fp222w H een 22" widescreen met dvi hdmi en vga.
ik heb al gezocht naar een soort van converters maar ik weet wel niet welke.
Dit is wat ik al gevonden heb http://www.mcsnet.nl/nl/dept_83.html
zou ik hier wat kunnen van gebruiken.

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 03:13:
* Captain N viert een klein feestje. :*)

[afbeelding]

[afbeelding]

Pics zijn klikbaar.
HOE heb je dat voor elkaar gekregen. Best knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Helemaal aan de rechterkant gaan staan, en dan recht op die middelste pin mikken. Met een beetje oefening kom je dan al een heel eind. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Captain N schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:52:
Helemaal aan de rechterkant gaan staan, en dan recht op die middelste pin mikken. Met een beetje oefening kom je dan al een heel eind. :)
Ik ga meestal ook helemaal naar rechts, 2 tikjes naar links, dat je iets op de baan zit. En vervolgens met enorm veel effect strikejes gooien. Ook ik heb al een paar keer de 300 punten aangetikt 8)

Wii Sports ligt tijdelijk even aan de kant voor DBZ Tenkaichi 2. (waar ik overigens ook al op 100% zit.)

RE4 dan maar aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 08:19

Willybubba

Nut up or shut up.

RE4 dan maar aanschaffen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:24
mario party 8 vraag??

als ik de game op de wii opstart heb ik gewoon breedbeeld,maar als ik dan het spel begin te spelen dan krijg ik links en rechts een blauwe balkje.
ik heb al gezocht naar een optie menu om het te kunnen veranderen van 4:3 naar 16:9 maar niks gevonden.
heb gewoon de standaard meegeleverde kabel.
andere wii spellen(zelda,play,wario,dbz2,monkey ball en dan nog een paar die ik vergeet nu)heb ik geen problemen die spelen op breedbeeld.

wie weet een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Is er niet, MP8 is 4:3.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ozziestroker1 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:49:
mario party 8 vraag??

als ik de game op de wii opstart heb ik gewoon breedbeeld,maar als ik dan het spel begin te spelen dan krijg ik links en rechts een blauwe balkje.
ik heb al gezocht naar een optie menu om het te kunnen veranderen van 4:3 naar 16:9 maar niks gevonden.
andere wii spellen(zelda,play,wario,dbz2,monkey ball en dan nog een paar die ik vergeet nu)heb ik geen problemen die spelen op breedbeeld.

wie weet een oplossing??
Klagen bij Nintendo, dat ze die optie er niet in hebben gestopt. Zelfs MP 1 t/m 7 vind ik nu prettiger spelen, die rekken dan tenminste nover mn scherm. Dit is gewoon een ramp.
Vind MP8 één grote teleurstelling, en zoals gezegd heb ik alle delen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:43
Chaoss schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:39:
[...]

Red Steel heb ik uigespeeld. is kwa besturing echt ideaal... de game is uiteindelijk ook speciaal voor de Wii gemaakt. Richten, inzoomen etc er zit allemaal genoeg feeling aan en het is bij RS zeker gameplay verhogend.
Red steel kan ik veel beter spelen, maar call of duty 3 is echt klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Nou,... heb 'm dan toch maar besteld. Hopelijk is het wat voor mij, vond de RE serie nooit zo bijzonder en hoop dat de Wii editie daar verandering in gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 10:21
Een hele zooi Raving Rabbids 2 filmpjes: http://media.wii.ign.com/media/903/903778/vid_2046002.html

Ziet er naar uit dat er veel multiplayer zijn (met z'n 4-en tegelijk). Dat spel ga ik sowieso kopen! :) Verder heb ik geen info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 17:04
Mijn Wii is officieel dood. Hij eet geen spellen meer op. Ik heb verschillende smaken voorgeschoteld maar toch wil hij niet eten. Na de vakantie dan maar opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie niet gewoon in hongerstaking? Je moet hem gewoon wat meer O+ geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 17:04
Ik heb hem geknuffeld en kusjes gegeven maar hij wil echt niet meer :( Hopelijk kan Nintendo hem weer laten eten. Want ik denk dat hij voeding via een slangetje niet prettig gaat vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verander ik bij Big Brain Academy de taal? Of is ie niet in t Nederlands te spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taenadar schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:42:
Ik heb hem geknuffeld en kusjes gegeven maar hij wil echt niet meer :( Hopelijk kan Nintendo hem weer laten eten.
Sorry maar nu heb je dus geen garantie meer... waterschade :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik heb een vraagje, met 9 vd 10 gamcube games die ik op mn wii speel krijg ik links en rechts van mn scherm balkjes te zien, alsof die niet over het hele scherm uit will rekken.

Ik heb een 32 inch HD ready tv, is dit normaal omdat de games hier eigenlijk niet voor gemaakt zijn?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 23:38
DapperKonijntje schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:16:
Ik heb een vraagje, met 9 vd 10 gamcube games die ik op mn wii speel krijg ik links en rechts van mn scherm balkjes te zien, alsof die niet over het hele scherm uit will rekken.

Ik heb een 32 inch HD ready tv, is dit normaal omdat de games hier eigenlijk niet voor gemaakt zijn?
De meeste Gamecube spellen hebben geen breedbeeld ondersteuning en daarom wordt er nooit een breedbeeld signaal meegestuurd als je een Gamecube spel speelt. Als het spel wel 16:9 ondersteuning heeft, dan zul je je TV helaas handmatig op breedbeeld moeten instellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kreeg net de nieuwe VC uitgaven in de mail van Nintendo:

Famicom:
『スターソルジャー』 Star Soldier
『フラッピー』 Flappy
『悪魔城ドラキュラ』 Akumajou Dracula (hier bekend als Castlevania)
『マリオオープンゴルフ』 Mario Open Golf

Super Famicom:
『ミリティア』 Militia
『はじまりの森』 Hajimari no Ki
『不思議のダンジョン2 風来のシレン』 Fushigi no Dungeon 2 - Fuurai no Shiren

Nintendo 64:
『マリオストーリー』 Mario Story (hier bekend als Paper Mario)
『ウエーブレース64』 Wave Race 64

Mega Drive:
『ザ・スーパー忍II』 The Super Shinobi 2 (hier bekend als Shinobi 3)
『シャイニング・フォース 神々の遺産』 Shining Force - Kamigami no Isan
『イチダントアール』 Ichidanto-R
『ダイナマイトヘッディー』 Dynamite Headdy
『大魔界村』 Daimakaimura (hier bekend als Ghouls 'n Ghosts)

PC Engine:
『スプラッターハウス』 Splatterhouse
『魔界八犬伝SHADA』 Makai Hakkenden SHADA
『パワースポーツ』 Power Sports
『デッドムーン』 Dead Moon
『あっぱれゲートボール』 Appare Gateball
『パワーリーグ4』 Power League 4

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Hmm ok, jammer maar bedankt.

Nog 1 vraagje, ik heb vandaag een component kabel aangeschaft voor mn wii (on officiele stom genoeg), maar nu zie ik duidelijk flikkerende lijnen horizontaal over mijn scherm, dit is het duidelijkst als het scherm donker is.

Met mn RGB kabel heb ik nergens last van.
Zou het kunnen dat de component kabel niet helemaal goed is ofzo?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 20:22:
Hoe verander ik bij Big Brain Academy de taal? Of is ie niet in t Nederlands te spelen :?
De taal van je Wii zelf wijzigen (bij systeeminstellingen). En volgens mij is 'ie niet in het Nederlands te spelen inderdaad, alleen in het Engels/Duits/Frans/Spaans/Italiaans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozziestroker1 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 14:49:
mario party 8 vraag??

wie weet een oplossing??
Met dank aan Nintendo Europe:
16:9 en 50hz, het is alsof we heerlijk achter onze NES zitten. Loopt het geluid eigenlijk ook achter op de USA/NTSC versie? Dan zijn we helemaal terug in de Retro roots. :X Misschien had men het spel beter op cartridge uit kunnen brengen.

Nintendo moet zich overigens schamen dat Super Paper Mario pas in september hierheen komt, deze maand had perfect geweest. De release lijst van deze en volgende maand is weer heel spectaculair. Ik twijfel sterk tussen Fantastic Four Rise of the Silver Surfer of Tamagotchi, welke zou het best werken als Frisbee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 13:00
Captain N schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 03:13:
* Captain N viert een klein feestje. :*)

[afbeelding]

[afbeelding]

Pics zijn klikbaar.
Vet cool man! Alleen jammer dat je de japanse versie hebt van Wii-sports -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltaquad_1979 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 00:47:
[...]

Vet cool man! Alleen jammer dat je de japanse versie hebt van Wii-sports -O-
Wat wil je? Hij is een verrader van het Nederlandse vaderland, als ie zou kunnen zou ie fulltime in Japan wonen of niet Captain N?

(Ik overigens ook hoor en een vriend van me ook die woont er driekwart van het jaar)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 00:20:
[...]

Met dank aan Nintendo Europe:
16:9 en 50hz, het is alsof we heerlijk achter onze NES zitten. Loopt het geluid eigenlijk ook achter op de USA/NTSC versie? Dan zijn we helemaal terug in de Retro roots. :X Misschien had men het spel beter op cartridge uit kunnen brengen.
De Amerikaanse versie ondersteunt echter ook helemaal geen breedbeeld. Ze hebben alleen een gekleurd kader rond het scherm gebruikt. Hoe dan ook, ik vind het een enorme blunder dat er niet gewoon breedbeeld ondersteuning in het spel is gestopt. Zoveel moeite kost het echt niet.
Nintendo moet zich overigens schamen dat Super Paper Mario pas in september hierheen komt, deze maand had perfect geweest. De release lijst van deze en volgende maand is weer heel spectaculair. Ik twijfel sterk tussen Fantastic Four Rise of the Silver Surfer of Tamagotchi, welke zou het best werken als Frisbee?
Het feit blijft dat juli een maand is waarin spellen traditiegetrouw veel slechter verkopen. Daarom krijg je nu juist veel van die snelle cash-ins die gekoppeld zijn aan blockbuster films zoals Fantastic Four.

Deze maand zou hoe dan ook ongeschikt zijn geweest voor het spel. Moet Nintendo of Europe zich schamen voor de release volgende maand? Ik vind van wel, het spel had al gereleased moeten zijn voor de zomervakantie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 22 juli 2007 @ 01:48:
[...]
Het feit blijft dat juli een maand is waarin spellen traditiegetrouw veel slechter verkopen. Daarom krijg je nu juist veel van die snelle cash-ins die gekoppeld zijn aan blockbuster films zoals Fantastic Four.
Ja, dat heeft niets te maken met de internationale release van de film :+

Ik heb het idee dat Nintendo wellicht aan het werken is aan een Duitse, Franse en Spaanse versie van Super Paper Mario voor Europa. Het spel is toch redelijk tekst intensief en om de Duitsers en Fransen nu al dat Engels aan te doen gaan ze niet leuk vinden.

Kan goed zijn dat het daarom ietsies later is. Toch schandalig dat het er nog niet is, maar prolly hadden ze al genoeg spellen om te releasen in juli, dan maar ff wat langer wachten voor de mensen.

Overigens laat de Harry Potter game serie IMHO zien dat je van een film/boek wel een goed spel kan maken. Het is helaas wel de uitzondering daarin...

Spellen als Spiderman en Fantastische vier zijn duidelijk gewoon ff snel in elkaar gezet met een standaard engine om lekker te cashen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Zoooo, ben net terug van anderhalve week vakantie en heb geen tijd om het topic helemaal door te lezen.
Heb net al het E3 nieuws al doorgenomen. Mijn mening.
Blance board lijkt me wel cool, maar is meer een non-gamer addon. Ben erg benieuwd naar de Wii-zapper. Wii begint (zoals verwacht) echt een accessoire console te worden (wat ik niet erg vind). Je hebt nu al: nunchuck (niet echt een accessoire), wii-zapper, balance-board, wii-wheel en de GH gitaar!

Ben nog steeds op zoek naar een goed wii power station trouwens...

Valt me wel op dat er nu al eigenlijk geen woord meer over E3 wordt gerept hier...

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 22-07-2007 11:56 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 19:19
Ik heb gister voor m'n verjaardag Mario Strikers Charged Football gekregen. Echt een vet spel. Nog maar net begonnen, maar vind die gast met die hamers (?) (heel sloom, maakt doelpunt door eerst met hamers te gooien) het beste. Scoort tenminste lekker veel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 23:33:
[...]

De taal van je Wii zelf wijzigen (bij systeeminstellingen). En volgens mij is 'ie niet in het Nederlands te spelen inderdaad, alleen in het Engels/Duits/Frans/Spaans/Italiaans
wii staat al op nederlands, wel jammer dan, gemiste kans voor nintendo, denk dat veel van "de nieuwe doelgroep" 'm graag in het nederlands hadden gespeeld, net zoals de DS versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08 23:02
Deddiekoel schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:35:

Valt me wel op dat er nu al eigenlijk geen woord meer over E3 wordt gerept hier...
Zo interessant was het dan ook niet :S Wat ze lieten zien, wisten we eigenlijk al of hadden we verwacht. Tuurlijk heeft MP3 een meesterlijke controll, tuurlijk zien mario en metroid er goed uit, zelfs de aankondiging van mariokart had ik verwacht...

Alleen de looks van de Wii zapper vallen mij tegen, had liever een echte gun gehad en die nunchuck gewoon los in die andere hand :S maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 01:21:
Wat wil je? Hij is een verrader van het Nederlandse vaderland, als ie zou kunnen zou ie fulltime in Japan wonen of niet Captain N?

(Ik overigens ook hoor en een vriend van me ook die woont er driekwart van het jaar)
Hehe, ja, helaas zit m'n tijd daar er weer op en zit ik sinds Mei weer in Nederland. Ook wel weer (een beetje) leuk hoor. ;)

En wat is er mis met een Japanse Wii Sports? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 19:24
Taenadar schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:16:
Mijn Wii is officieel dood. Hij eet geen spellen meer op. Ik heb verschillende smaken voorgeschoteld maar toch wil hij niet eten. Na de vakantie dan maar opsturen.
heb hetzelfde.
Gisteren tijdens zelda ging de speler ineens meer geluid maken. En na een tijdje zei hij kan disc niet lezen. Daarna een andere foutmelding die op hetzelfde neer kwam. Wii sports doet het nog (net) wel, maar ook daarbij maakt de drive een herrie. (lijkt een beetje op een kapotte HD).

Heb nintendo gister gemaild, nu weet ik niet of ik contact met de winkel of nintendo moet opnemen voor reparatie, iig eerst nog ff een sd, kaartje lenen om de save games van zelda en sports op te zetten.

wel erg klote mijn wii is net 2 weken oud ofzo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn doet momenteel ook erg moeilijk. Hij heeft 10 dagen stroomloos gestaan vanwege vakantie en ik wilde vandaag Harry Potter eens proberen. Eerste keer proberen krijg ik alleen een zwart beeld. Dus ik stekker eruit en nog een keer proberen. Hetzelfde. Nu wat langer gewacht en toen begon de game wel (maar wil eerst film zien).
Daarna Street fighter Tubo gedownload en nu wil ik het oude SF2 kanaal weggooien maar als ik naar het kanalen scherm ga lijkt de Wii weer vast te slaan...Not pleasant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu wat langer gewacht en toen begon de game wel (maar wil eerst film zien).
Waarom koop je de game dan ...? Of issie niet gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
ik ken ook iemand die 2 weken geleden een wii gekocht heeft, en hij heeft ook last van dit probleem. In ongeveer 50% van de gevallen geeft hij een disk error bij wii sports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
losealot schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:16:
ik ken ook iemand die 2 weken geleden een wii gekocht heeft, en hij heeft ook last van dit probleem. In ongeveer 50% van de gevallen geeft hij een disk error bij wii sports.
Vaag ik heb zaterdag een wii gekocht, en ik heb soms last dat wii sports erg lang moet laden, ik hoor dan ook een soort "klik" volgens mij van de laser die elke keer terug schiet om het nog een keer te proberen.

Ook heb ik last van een zoemende adapter (alleen in standby mode rode lampje), dit schijnt alleen voor te komen bij adapters met een soort M op de onderkant van de adapter.

Ik heb mijne trouwens bij MediaMarkt Breda gekocht jullie?Ze verkochten daar alleen spaanse wii's(handleiding etc..).

Ik denk dat ik morgen eens naar BigN ga bellen om het 1 en ander te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Max|Burn schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:07:
[...]
Waarom koop je de game dan ...? Of issie niet gekocht ;)
Levering van Play.com is altijd iets langer en ik had verwacht de film nu al gezien te hebben maar ik was te laat voor de nacht premiere op 10 juli. Op de 11e ben ik op vakantie gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-08 14:26
Ik wil eigenlijk zometeen een Nintendo Wii Sports Pack bestellen, en dan is die morgen al in huis.

Ik las dat er een draadloos internet kaartje inzit ? zodat je kan internetten op de Wii, Is dit altijd gratis ?

Hoe is het grafisch gezien op een HD-TV, zijn de spellen dan wel gewoon mooi. Niet al te veel verschil met een Xbox 360 ofzo. En welke kabel zit er bij, en moet je er voor gebruiken.

Mag wel wat minder zijn maar niet dat spellen dan er uit zien als xbox 1.

En hoe zit het met online spelen van games. Kan je bijvoorbeeld Wii Sports online spelen ? Zo niet welke spellen kan je wel online spelen ?

En is online spelen gratis ?

Alvast bedankt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 21:20
Volgens mij zijn (bijna) al je vragen al wel in dit topic / topicstart beantwoord...

Als je echter zegt :
Hoe is het grafisch gezien op een HD-TV, zijn de spellen dan wel gewoon mooi. Niet al te veel verschil met een Xbox 360 ofzo. En welke kabel zit er bij, en moet je er voor gebruiken.

dan denk ik niet dat de Wii iets voor jou is. Graphics zijn zoals bekend (nog) niet de sterkste kant van de Wii, maar de gameplay maakt dat voor de meeste mensen dan goed...

*Gaat weer verder met RE4*

[ Voor 0% gewijzigd door Juggels op 22-07-2007 16:50 . Reden: typfoutjes :$ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Retonator schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:21:
[...]

Vaag ik heb zaterdag een wii gekocht, en ik heb soms last dat wii sports erg lang moet laden, ik hoor dan ook een soort "klik" volgens mij van de laser die elke keer terug schiet om het nog een keer te proberen.
Definieer "lang"? Het laden zou niet zo heel erg lang moeten duren, maar dat je de DVD drive kunt horen is vrij normaal. Wees maar blij dat je geen Xbox 360 gekocht hebt, dan
Mars18 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:41:
Ik wil eigenlijk zometeen een Nintendo Wii Sports Pack bestellen, en dan is die morgen al in huis.

Ik las dat er een draadloos internet kaartje inzit ? zodat je kan internetten op de Wii, Is dit altijd gratis ?
Dat staat in de startpost.
Als je hetzelfde verwacht als een Xbox 360, dan zijn je verwachtingen te hoog. Kijk maar eens wat filmpjes van bijvoorbeeld Super Mario Galaxy en Metroid Prime 3, dan weet je ongeveer wat je in de toekomst van de Wii op het grafische vlak kunt verwachten. Wat betreft de kabel, dat antwoord staat in de startpost.
En hoe zit het met online spelen van games. Kan je bijvoorbeeld Wii Sports online spelen ? Zo niet welke spellen kan je wel online spelen ?
Dat staat op de verpakking van de spellen. Verder kun je meer informatie over het online spelen in de startpost vinden.
Het antwoord op je vraag staat in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Mars18 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:41:

Alvast bedankt
-Online spelen
Het online gaan is idd gratis, je krijgt een aantal zogenaamde kanalen gratis(weer,nieuw) het is mogelijk om extra spellen(N64, NES etc..) aan te schaffen dit doe je dmv wii punten deze kun je kopen in de winkel of direct met je CreditCard. Wii sports is niet online te spelen wel met 3 andere vrienden te gelijk.

-Grafisch
Tjah het is maar waar je voor gaat game-play of vette graphics. Het is absoluut niet de kwalitiet van een xbox360 je moet meer denken aan ps2 of op gepimpte gamecube graphics maar het is voor leuk en dat is veel belangrijker.

-Hdtv
Hier voor kan je het beste een composiet kabel voor kopen dit is iets beter kwaliteit dan een RGB-scart kabel en veel beter dan de mee geleverde component kabel(S-video, L en R Geluid).

-Internetten op je Wii
Om echt te kunnen browsen heb je de browser van opera nodig deze kost 500 punten(5 euro). W24Connect is wel gewoon gratis, even aannemen dat je een Wireless router of access-point hebt anders moet je nog een adapter kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Oke dan, ga ook zeker om de gameplay, lijkt me fantastisch met die controller.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
MetroidPrime schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:47:

Definieer "lang"? Het laden zou niet zo heel erg lang moeten duren, maar dat je de DVD drive kunt horen is vrij normaal. Wees maar blij dat je geen Xbox 360 gekocht hebt, dan
Lang als in 10 tot 15seconden terwijl als ie dat geluid niet maakt dan duurt het plus minus 1 seconden ;). Ik vind het ook niet erg dat de drive geluid maakt dit is opzich logisch, alleen dit klik geluid herken ik ook van andere drives die niet goed kunnen lezen. Nu kan het ook best zijn dat mijn wii-sports disk vuil was, maarja ik hoor en zie gewoon van alles als ik nieuwe spullen heb ;).

Het buzzen van de adapter is iig wel iets om over te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Retonator schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:51:
-Hdtv
Hier voor kan je het beste een composiet kabel voor kopen dit is iets beter kwaliteit dan een RGB-scart kabel en veel beter dan de mee geleverde component kabel(S-video, L en R Geluid).
En hier bedoelt hij:
Retonator schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:51:
-Hdtv
Hier voor kan je het beste een component kabel voor kopen dit is iets beter kwaliteit dan een RGB-scart kabel en veel beter dan de mee geleverde composiet kabel(S-video, L en R Geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Retonator schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:54:
[...]

Lang als in 10 tot 15seconden terwijl als ie dat geluid niet maakt dan duurt het plus minus 1 seconden ;). Ik vind het ook niet erg dat de drive geluid maakt dit is opzich logisch, alleen dit klik geluid herken ik ook van andere drives die niet goed kunnen lezen. Nu kan het ook best zijn dat mijn wii-sports disk vuil was, maarja ik hoor en zie gewoon van alles als ik nieuwe spullen heb ;).
Die klik is vrij normaal, die zul je nog wel vaker gaan horen. Volgens mij maken alle drives dat geluid. Daarnaast is 10-15 seconden ook niet echt extreem lang. Ik heb het ook wel eens een keertje gehad dat het iets langer duurt bij het opstarten van een spel, maar dat is meestal incidenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nu hopen dat die goed op voorraad is hier in het dorp, las verkeerd. binnen 1 dag in huis als je op een werkdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
MetroidPrime schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:00:
[...]

Die klik is vrij normaal, die zul je nog wel vaker gaan horen. Volgens mij maken alle drives dat geluid. Daarnaast is 10-15 seconden ook niet echt extreem lang. Ik heb het ook wel eens een keertje gehad dat het iets langer duurt bij het opstarten van een spel, maar dat is meestal incidenteel.
Het langer opstarten is ook incidenteel hoor, ik heb net even gesproken met een elektro technicus die zegt dat het piepende geluid mits niet te hard(hoorbaar op oor afstand niveau) redelijk normaal is als schakelende voedingen stroom verbruikt(in standby mode). Zouden de wii bezitters eens even naar de trafo willen luisteren in standby mode(rood lichtje) ik ben wel benieuwd.

@nudie bedankt ik dacht al dat ik iets fout deed vandaar die extra uitleg bij composiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:33

TdV

Ik kreeg net voor het eerst een "error; eject disc, turn of the wii and consuolt the manual" melding, dit tijdens het kijken naar de inhoud van een gamecube memkaart. Daarna wilde ik metroid prime 2 spelen en kreeg ik een gamecube error tijdens het laden (zelfde melding verder). Na hem een poosje aan te laten staan ging het wel weer. Misschien toch oververhit? (wiiconnect24 staat aan, wii ligt in een open tv kastje)

Mijn voeding zoemt niet trouwens (launch wii)

[ Voor 5% gewijzigd door TdV op 22-07-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Hoor wel vaker over brommende/zoemende adapters. Soms toevallig allemaal bij de MM vandaan (duitse/spaanse versie) ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
DukeBox schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:25:
Hoor wel vaker over brommende/zoemende adapters. Soms toevallig allemaal bij de MM vandaan (duitse/spaanse versie) ?
Jup zaterdag bij MM gekocht spaanse versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-08 14:57
Ik heb hier ook last van ja. Het is opzich niet zo erg, omdat ik mijn wii vaak in mijn wii-tas heb zitten en hem overal mee naartoe neem. Ik mag bijvoorbeeld van mijn moeder geen scarface spelen in de woonkamer, dus dan neem ik hem snel mee naar boven. Hij hangt dus bijna nooit aan de stroom als ik er niet mee speel, maar toch :P.

Die van mij komt alleen niet van de mediamarkt, maar van de intertoys.

edit: Ik heb trouwens wel de duitse versie (heb hem in Belgie gehaald...)

[ Voor 8% gewijzigd door terb op 22-07-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
terb schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:34:
Ik heb hier ook last van ja. Het is opzich niet zo erg, omdat ik mijn wii vaak in mijn wii-tas heb zitten en hem overal mee naartoe neem. Ik mag bijvoorbeeld van mijn moeder geen scarface spelen in de woonkamer, dus dan neem ik hem snel mee naar boven. Hij hangt dus bijna nooit aan de stroom als ik er niet mee speel, maar toch :P.

Die van mij komt alleen niet van de mediamarkt, maar van de intertoys.

edit: Ik heb trouwens wel de duitse versie (heb hem in Belgie gehaald...)
Die elektro dude zegt ook dat het weinig kwaad kan, en ik zet de mijne gewoon in de middag op w24 mode en 's nacht gaat ie gewoon helemaal uit. Ik moet ook zo'n wii tas hebben ben op dit moment ook veel aan het slepen.

wanneer heb jij hem gekocht trouwens terb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-08 14:57
Ik heb een samenkopen.net actie georganiseerd. Daarbij heb ik zelf deze tas besteld:

http://www.supremefactory.../images/SFIMG00002285.jpg

was geloof ik 13 euro ofzoiets. Hij werkt ideaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kan je Wii sports ook alleen tegen de computer spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:18:
Kan je Wii sports ook alleen tegen de computer spelen ?
jah!

je kunt zelfs de wii tegen zichzelf laten spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja ik zit nu op zo moment, dan heb ik de wii en wii sports, wil er toch nog wel een ander spel er bij, met een goede career mode, maarja welke

Mario Strikers: Charged Football lijkt me dan wel weer leuk online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

SSX Blur is ook cool, allene is die niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 12-07 19:42

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik weet eigenlijk nogsteeds niet hoe je met Mario Strikerz Charged tegen elkaar op 1 Wii kan spelen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
is Scarface een free roaming game ?
dat je net als gta ook door een stad kan lopen enzo

dat je niet verplicht bent missies te doen, maar ieder moment wat anders kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:47
Over de Wii hoor ik alleen maar goede dingen. Sinds ik gisteren de Wii in actie heb gezien wil ik 'm hebben.

Ik ben iemand die niet veel om graphics geeft, maar wel om gameplay. Mij zit nog 1 ding dwars: mijn tv (brakke 37cm CRT)... deze moet ik even zien te vervangen door minstens een 24" (liever 32") tv.

De laatste console die ik had was een NES, en daarvoor kocht ik uiteraard braaf originele spellen. Voor de pc heb ik nog nooit een spel in de winkel gekocht. :$ Dit gaat vermoedelijk dus ook een kostenpost worden, maar stel dat ik met ieder spel minstens 50uur kan gamen dan is dat ongeveer 1 euro per uur speelplezier; dat valt op zich dus wel mee. Gelukkig heb ik geen financiele problemen, dat scheelt. :)

Waar ik me ook nog zorgen om maak: ik heb last van impulsaankopen. Ik heb vaak genoeg dure dingen gekocht die na een maand al begonnen stof te happen. :| Ik vraag me zo nu en dan af of ik wel een Wii nodig heb, en dan begin ik te twijfelen. Ik heb sinds een jaar of twee alleen een laptop, en de nieuwe spellen beginnen inmiddels wat minder vriendelijk te worden voor m'n laptop. Hierdoor overweeg ik steeds console te kopen. Ook het feit dat ik van sportspellen houd en de Wii controller zich hiervoor goed leent denk ik meer richting een Wii.

Lijkt het alleen maar zo, of probeer ik nu een aankoop van een tv+Wii te rechtvaardigen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Mars18 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:10:
Ja ik zit nu op zo moment, dan heb ik de wii en wii sports, wil er toch nog wel een ander spel er bij, met een goede career mode, maarja welke

Mario Strikers: Charged Football lijkt me dan wel weer leuk online
ligt eraan wat je wil. ik heb nu 22 uur zelda gespeeld, en ben nog lang niet klaar. (zelfs af en toe een walktrough gevolgt omdat ik alleen maar in rondjes liep(vooral die water dungeon). Maar tja da's adventure, maar wel echt leuk om te spelen(de controller is echt goed verwerkt, echter kan het ook zonder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ga denk beginnen maar met Wii Sports Pack + Mario Strikers, lijkt me gaaf online.

Kost me wel weer gelijk 300 euro, en had vorige maand al tom tom gehaald.
Maarja dan heb je wel goede basis, en koop ik voorlopig niks voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 14:45

Tijntje

Hello?!

Hee, ik heb ook sinds deze zaterdag een Wii aangeschaft met Zelda en Mario Party 8. Ik heb nu dus ook al die error bij het laden van een disc. Hij maakt echt een geluid als een CD-ROM speler die de tracks niet gevonden krijgt. Daarna een error melding op het scherm.

Verder is Mario Party 8 wel heel gaaf alleen eeuwig zonde van die balken aan de zij kant. Daar zit je dan met je 40 inch HD TV. Beetje jammer. Wat zijn trouwens nog meer leuke party games?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Tijntje schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:23:
Hee, ik heb ook sinds deze zaterdag een Wii aangeschaft met Zelda en Mario Party 8. Ik heb nu dus ook al die error bij het laden van een disc. Hij maakt echt een geluid als een CD-ROM speler die de tracks niet gevonden krijgt. Daarna een error melding op het scherm.

Verder is Mario Party 8 wel heel gaaf alleen eeuwig zonde van die balken aan de zij kant. Daar zit je dan met je 40 inch HD TV. Beetje jammer. Wat zijn trouwens nog meer leuke party games?
Dat heb ik nu ook tijntje nog geen erros gelukkig alleen soms dan krijg ik ook dat geluid en dan duurt het laden van zelda bv 10-15 seconden ipv 1seconden ofzo best vaag eigenlijk, ik ga toch maar even bellen misschien dat ze er iets vanaf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08 08:12
Heb sinds gister ook de Wii, m'n ouders wouden 'm graag en dat ga ik niet tegenhouden natuurlijk :P
De kassiere zei dat je er spierpijn van kreeg.. en ik geloofde haar niet, helaas heeft ze gelijk 8)7
Binnenkort maar even terug en zeggen dat ze gelijk had ;)
Ook meteen een extra controller en een spel erbij halen, iemand toevallig nog suggesties voor een spel met een goede multiplayer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nog geen ExciteTruck fans hier?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GZ schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:41:
Waarom denk je dat? Toen Excite truck uitkwam is er redelijk wat over gepraat. Het is een leuk spel maar over het algemeen niet het geld waard wegens een tekort aan content.

Het is geweldig leuk om met meerdere mensen te spelen en de besturing is erg leuk.

Goed spel dus, maar veel fans zul je niet vinden aangezien er zo goed als geen content in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Overal een S halen ben je (ik iig) toch anders wel een tijdje mee bezig hoor. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, maar het aantal banen en aantal auto's valt natuurlijk gewoon zwaar tegen, had gerust 10x zoveel mogen zijn ;) Najah 10x zoveel is overdreven, er zitten ongeveer 40 tracks in, dat hadden er gerust een stuk of 100 mogen zijn. Er zijn 12 auto's, dat hadden er gerust 25 mogen zijn (en wat meer verschillen tussen de auto's)

Voor de prijs die je er normaal voor betaald is dat gewoon bagger, gelukkig is het spel nu regelmatig te vinden in aanbiedingsbakken voor een schappelijke prijs.

Multiplayer is het echt een geweldig spel en ook singleplayer is het leuk maar ben je er logisch snel op uitgekeken.

Ohwjah en het geluid zuigt en grafisch is het niet geweldig, dat telt ook mee natuurlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoe zit het met de leverbaarheid van de Wii momenteel?
Ik heb op vakantie namelijk voor het eerst Wiis in het wild gezien. dit was echter wel in Monaco....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Deddiekoel schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:02:
Hoe zit het met de leverbaarheid van de Wii momenteel?
Ik heb op vakantie namelijk voor het eerst Wiis in het wild gezien. dit was echter wel in Monaco....
goed volgens mij iig behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd best redelijk, het is niet zo dat ze in alle winkels een voorraad hebben (hoewel je geluk kunt hebben), maar wanneer het besteld wordt voor je is het vaak met 1 week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:00

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:37:
Idd best redelijk, het is niet zo dat ze in alle winkels een voorraad hebben (hoewel je geluk kunt hebben), maar wanneer het besteld wordt voor je is het vaak met 1 week binnen.
En bij de Media Markt in Alphen a/d Rijn liggen er tientallen (zowel beneden als boven), misschien wel over d 100. En ik denk niet dat het bij andere Media Markten ander is.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Een weekje geleden stonden er bij de MM in Zwolle een stuk of 15. Toch wel een vreemd gezicht, de eerste Wiis in het wild waar niet voor werd gevochten :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend behoorlijke tijd Mario Bros 2 gespeeld. Wat blijft dit toch een verslavend spel! Heb het spel nog niet uit kunnen spelen zonder de Warp opties. Zulk soort spellen maken ze echt niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Paper mario is een gigantische aanrader. Ziet er prima uit is erg grappig. Leuke RPG voor 1000 wiipoints.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:21
Iemand trouwens nog "oplaadstations" gezien? irriteer mij dood aan de hoeveelheid batterijen die er doorgaan met Zelda :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Booth schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:45:
Ik weet eigenlijk nogsteeds niet hoe je met Mario Strikerz Charged tegen elkaar op 1 Wii kan spelen.. :(
2 controllers inpluggen en Versus doen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Anubis
  • Laatst online: 10-11-2024
RiCk schreef op maandag 23 juli 2007 @ 08:48:
Iemand trouwens nog "oplaadstations" gezien? irriteer mij dood aan de hoeveelheid batterijen die er doorgaan met Zelda :P
Tuurlijk! klik :P

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort vraagje:
is een omgebouwde wii met 10 (gebrande) spellen voor 300euro een goede deal?
originele wii sports + controller logisch gewoon erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
GZ schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:41:
Ik heb mijn Wii en o.a. ExciteTruck nog maar 1,5 week, maar ExciteTruck is zeker wel een spel die ik enorm vaak kan en zal spelen, al is het alleen maar voor de kick! Van mij mogen er wel meer van dit soort games komen die de actie enorm goed weergeven in combinatie met de gave controls!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat is er eigenlijk met de topictitel gebeurt? Ervaringen topic ? Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo erg op gelet heb(vandaar dat ik nu pas zeur :P) maar nu ineens wel ..ehh...bah :S"

Wat is er mis met "Het Grote Wii en Gamecube topic" of misschien "Het Grote Nintendo Videogame Console topic" of "Het Grote Nintendo Home Console Topic"

Die laatste twee o.a. ivm VC waardoor er weer meer over de oude consoles gelult wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 23-07-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:07:
kort vraagje:
Uhhhh, eigenlijk mogen wij het niet hebben over illegale spellen, maar prijs is redelijk. Wel even rechten betalen aan Nintendo voor de andere games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-08 20:08
Ik zie nou toch dat er wat andere mensen problemen hebben met hun Wii en in dit kader van dit topic wilde ik even uitweiden over de problemen die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Waar ik de meeste mensen wel over hoor zijn de langere laadtijden in combinatie met een 'klik' die de Wii maakt. Mijn Wii heeft dit ook en ik heb het gevoel dat dit samenhangt met de disc read errors. Ik heb er op zich niet zoveel last van sinds het eigenlijk altijd gebeurd als ik er net een spel in stop. Toch even een stukje wat ik op wiichat vond.
http://www.wiichat.com/nintendo-wii-chat/5250-disc-read-error.html
Ik heb wat meer rondlees werk gedaan en er zijn modchips waarmee je de snelheid van je drive naar beneden kan zetten. Het lijkt mij dat als de drive langer tijd heeft om te lezen dat het aantal errors minder moet worden. Ik weet niet of dit de moeite waard is.

Waar ik zelf al een aantal keer last van heb gehad was dat als ik zelda aan het spelen ben, de wiimote totaal bevriest. Het lijkt erop dat de link met het systeem weg is, als ik de nunchuck uit de Wiimote haal en er weer in stop dan werkt alles gewoon weer. Ik heb geen idee waar dit door komt, misschien een signaal dat de boel verstoord, het gebeurd alleen bij zelda, bij resident evil 4 heb ik er geen last van.

Gisteren was ik Wii play aan het doen en bij het tafeltennis gedeelte was het net of speler 2 af en toe het badje los liet. Ik heb geen idee hoe dit komt. Ik heb alle toetsencombinaties geprobeerd maar ik kan het met de andere wiimote niet nadoen.

Ik ben mezelf gisteren helemaal wezeloos geschrokken. Ik wilde de Wii even een harde reset geven om te kijken of het bovenstaande probleem met het badje opgeslost zou worden. Ik treg dus de stekker eruit. SLECHT IDEE. Nadat ik de stekker terug in het stopcontact duw doet mijn Wii helemaal niets meer, zelrfs het lichtje van de aan/uit knop springt niet op rood. Ik natuurlijk balen als een stekker. Ander stopcontact geprobeerd, voeding in en uit mijn Wii gehaald. Helemaal niets. Eigenlijk had ik het al zo'n beetje opgegeven maar somas wilt het nog wel eens helpen een apperaat even te laten liggen, zodat alle restspanning weg kan en het dan opnieuw aan te sluiten. Wat denk je: Hij werkt weer.

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Max|Burn schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:23:
Wat is er eigenlijk met de topictitel gebeurt? Ervaringen topic ? Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit zo erg op gelet heb(vandaar dat ik nu pas zeur :P) maar nu ineens wel ..ehh...bah :S"

Wat is er mis met "Het Grote Wii en Gamecube topic" of misschien "Het Grote Nintendo Videogame Console topic" of "Het Grote Nintendo Home Console Topic"

Die laatste twee o.a. ivm VC waardoor er weer meer over de oude consoles gelult wordt.
Grote topics mogen niet meer, vanwege een policychange: Invulling en behandeling Grote Topics aangepast. Daarbij is er al een topic over oude consoles: Goeie oude (retro) consoles deel 6.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades684 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:00:
Ik ben mezelf gisteren helemaal wezeloos geschrokken. Ik wilde de Wii even een harde reset geven om te kijken of het bovenstaande probleem met het badje opgeslost zou worden. Ik treg dus de stekker eruit. SLECHT IDEE. Nadat ik de stekker terug in het stopcontact duw doet mijn Wii helemaal niets meer, zelrfs het lichtje van de aan/uit knop springt niet op rood. Ik natuurlijk balen als een stekker. Ander stopcontact geprobeerd, voeding in en uit mijn Wii gehaald. Helemaal niets. Eigenlijk had ik het al zo'n beetje opgegeven maar somas wilt het nog wel eens helpen een apperaat even te laten liggen, zodat alle restspanning weg kan en het dan opnieuw aan te sluiten. Wat denk je: Hij werkt weer.
Dat had ik laatst met m'n externe hardeschijf!
Ik ging met m'n bureaustoel langs de stekker die er blijkbaar niet goed in zat.
Dan schrik je je inderdaad echt rot.
En op 't moment (vaak na een lange tijd) dat je het op hebt gegeven en weer terugkomt ..
doet ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Laatst online: 11:49
Booth schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:45:
Dit wil ik ook wel eens weten. Ik heb het spel net besteld er van uitgaande dat het ook gewoon multiplayer off line gespeeld kan worden om het met de familie te spelen.
Kun je dit spel nu wel of niet met meerdere spelers tegelijk op 1 wii spelen?

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarnOwl schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:56:
[...]

Dit wil ik ook wel eens weten. Ik heb het spel net besteld er van uitgaande dat het ook gewoon multiplayer off line gespeeld kan worden om het met de familie te spelen.
Kun je dit spel nu wel of niet met meerdere spelers tegelijk op 1 wii spelen?
Tuurlijk kan dat. Ik vind dit wel heel bijzonder, omdat ook nog twee mensen er mee komen. Het staat allemaal duidelijk uitgelegd in de handleiding en anders kun je met trail-and-error er toch ook vrij gemakkelijk achter komen. Maar goed, de domination mode is geschikt om met meerdere mensen tegen/met elkaar te spelen (2-4). Daarnaast kun je de single player modi (enkele matches en tournements) ook met elkaar spelen en ook online coop is een mogelijkheid.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik ben een beetje op zoek naar leuke Cubegames, maar die krengen zijn echt nergens meer te krijgen.
Weet iemand misschien nog een webshop die Cubegames verkoopt zoals paper mario en oudere games als beyond good & evil?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16-08 14:25

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:07:
kort vraagje:
Die gebrande spellen hebben hem helemaal niets gekost. Nu weet ik niet wat een mod-chip kost, maar ik zou geen 50 euro betalen voor 10 gebrande spellen. Een nieuwe heb je voor 250,- ook inclusief controller en wii-sports. En nieuwe zijn op het moment ook goed te krijgen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:37:
Ik was verbaasd dat ik er afgelopen zaterdag 3 in de vitrine bij de V&D in Utrecht zag liggen. Voor het eerst sinds de launch dat ik Wii's direct te koop heb zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Staan er nou weer ombouw-ads onder dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

DapperKonijntje schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:22:
Ik ben een beetje op zoek naar leuke Cubegames, maar die krengen zijn echt nergens meer te krijgen.
Weet iemand misschien nog een webshop die Cubegames verkoopt zoals paper mario en oudere games als beyond good & evil?
Alle goede (nintendo) cube spellen zijn zo snel als de wind uit de winkels gehaalt en kunnen bijna nergens meer gevonden worden. Leuk voor als je idd leuke cube games wilt spelen.

Enige wat je nog gemakkelijk in de winkel kan vinden zijn bagger 3rd party games en zelda.

Dus wat je kan doen is naar marktplaats en ebay gaan om daar te zoeken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 21:51
Ik vind die 300 euro wel een goede deal ;) Zoals ik het zie krijg je die games er gratis bij.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

kramon schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:04:
Ik vind die 300 euro wel een goede deal ;) Zoals ik het zie krijg je die games er gratis bij.
Of je koop een wii, laat hem ombouwen voor weet ik niet hoeveel en download wat games. Ben je waarschijnlijk minder kwijt dan die 300 euro. Dus ja het is een leuke prijs als je het ervoor kan krijgen. Maar dan moet je wel een stumper vinden die het ervoor wilt neerleggen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:05:
[...]

Of je koop een wii, laat hem ombouwen voor weet ik niet hoeveel en download wat games. Ben je waarschijnlijk minder kwijt dan die 300 euro. Dus ja het is een leuke prijs als je het ervoor kan krijgen. Maar dan moet je wel een stumper vinden die het ervoor wilt neerleggen.
Ik heb mijn wii + wiikey ook maar op v&a gegooid :) Ombouwen kost je gemiddeld ook tussen de 50 en 70 afhankelijk waar je het laat doen. Doe je het zelf dan ben je voor rond de 30 klaar voor een wiikey, maar dan moet je daar wel zin in hebben uiteraard :) Dat gepruts heb ik geen zin in iig. Als je hem LAAT ombouwen dan zal je niet onder de 300 uitkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik denk niet dat 'ie daar erg gewaardeerd wordt. En het gebabbel over die modchips hier ook niet... :O

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weg met die modchips, als je zo graag USA games wil spelen importeer je maar.

300 euro met 10 back-ups, goede deal?

Nee, zeker niet de Wii ombouwen gaat in de toekomst problemen met zich meebrengen. Neem bijvoorbeeld de PS2, een jaar lang doet die het nadat je hem omgebouwd hebt, dan ineens disc-read errors en je hebt geen garantie meer. Nintendo heeft al de nieuwere Wii's aangepast zodat ze niet meer gemakkelijk te modden zijn. Waarschijnlijk werkt men ook al aan een update om te voorkomen dat de Wii back-ups speelt.

De naam ervaringen is inderdaad niks....
Het grote Nintendo Wii en GameCube topic was veel beter.

Of gewoon;
Het Nintendo Wii en GameCube topic

Dit ervaringen gedoe doet me teveel denken aan brain training en dat soort shit. :(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.