Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.839 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Captain N schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:20:
Ik denk niet dat 'ie daar erg gewaardeerd wordt. En het gebabbel over die modchips hier ook niet... :O
Eensch, sommigen zijn wel erg hardleers zeg. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Willybubba schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:29:
Staan er nou weer ombouw-ads onder dit topic :P
haha ja.

Ik ga morgen beginnen moet ergens al om 8.30 zijn in de stad. Om naar de media markt te gaan. En daar Mario Strikers Charged kopen. Volgens sommige is die 40 daar.

En dan smiddags thuis ergens de Wii halen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:27:
Weg met die modchips, als je zo graag USA games wil spelen importeer je maar.
Nouja wat dat betreft vind ik dat nintendo gewoon stom bezig is. Games regio gebonden maken is zo 2001. We leven tegenwoordig nou eenmaal in een wereld waarbij je je stuff uit azie/amerika af en toe zelfs nog sneller binnen hebt dan dat je het in NL bestelt, en dan toch maar die verschillende regio's willen houden schiet gewoon niet op helemaal niet met de snelheid waarmee nintendo hier games uitbrengt. Laat die kleine groep die geen behoefte heeft aan een vertaling lekker importeren zou ik zeggen. Wat dat betreft heeft sony dat wel gewoon strak gedaan, gewoon games regiovrij maken. Behalve goodwill werk je modchips ook nog eens gedeeltelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magma schreef op maandag 23 juli 2007 @ 06:34:
[...]

En bij de Media Markt in Alphen a/d Rijn liggen er tientallen (zowel beneden als boven), misschien wel over d 100. En ik denk niet dat het bij andere Media Markten ander is.
Ik ben van de week nog bij Media Markt Eindhoven geweest en daar hadden ze er helemaal geen liggen, wel lag ongeveer de halve winkel vol PS3's die ze met allerlei aanbiedingen naar je hoofd gooide. :X

Iedere MediaMarkt filiaal wordt naar mijn weten door een lokale manager gerunt en kan dus zelf het inkoopbeleid bepalen, het scheelt dus gewoon per MediaMarkt. Daarnaast heeft niet iedereen een MM in de buurt en bij andere winkels heb ik nog maar amper voorraad gezien van de Wii.

Over titelchange: Wat een onzin weer!

Echt niet te geloven... wat maakt de titel nu uit voor de contents van het topic. Ohwneej er mag nooit meer grote in een topictitel voorkomen want dan worden gebruikers gek ofzo... 8)7 |:(

Gewoon lekker laten zoals het was, het ging voorheen prima en is nu toch ook prima?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoedje schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:27:
[...]
Grote topics mogen niet meer, vanwege een policychange: Invulling en behandeling Grote Topics aangepast. Daarbij is er al een topic over oude consoles: Goeie oude (retro) consoles deel 6.
Het retro topic ken ik wel maar we praten hier constant over SNES en N64 games ivm Virtual Console ..beetje krom. Daarnaast heette het topic 85 delen lang "Het Grote...." dus mis ik het nogal ;)

Verder lullen we hier nog steeds over van alles en nog wat en is er niets veranderd..dat mag dus niet meer? Lekker flauw dan.. :)

Dat "Ervaringen" mag er van mij persoonlijk dan eigenlijk uit(holy crap ik ben het gewoon eens met nintex..thats a first :D) we lullen hier voornamelijk over nieuwe dingen, games die we zelf niet hebben..dus over ervaringen spreek je dan ook niet. Het is geen Alcoholics Anonymous..?

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 23-07-2007 13:47 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Grote topics mogen niet meer, vanwege een policychange: Invulling en behandeling Grote Topics aangepast. Daarbij is er al een topic over oude consoles: Goeie oude (retro) consoles deel 6.
Wat een gezeik! Willen ze op GOT tigmiljoen topics hebben dan? Op die manier is het helemaal niet meer toegankelijk om simpele vraag te stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:53:
Wat een gezeik! Willen ze op GOT tigmiljoen topics hebben dan? Op die manier is het helemaal niet meer toegankelijk om simpele vraag te stellen!
GoT is in beginsel natuurlijk ook helemaal niet bedoeld om een simpele vraag te stellen.
Waar is beginnersweb of fok voor. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:55:
[...]

GoT is in beginsel natuurlijk ook helemaal niet bedoeld om een simpele vraag te stellen.
Waar is beginnersweb of fok voor. ;)
Owwwww dan zit ik denk ik hier wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Maar uiteindelijk wordt er dus aan elk "GROTE ..." topic "ervaringen" toegevoegd en verandert er uiteindelijk niks? Mijn zegen hebben ze. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Nou ok, mijn "ervaringen".. ;)

Er zit een vervelende bug in het nieuws- en weerkanaal. Nou ja, niet zo heel belangrijk, maar wanneer je de optie "standby internet" in de Wii instellingen hebt uitstaan, weigeren deze beide kanalen nieuwe data op te halen. Krijg je de foutmelding dat "wii connect24 uitstaat" en dat is natuurlijk onzin, want dit staat gewoon aan. Blijkbaar kijken deze kanalen alleen maar naar de instellingen en proberen niet eens nieuwe gegevens binnen te halen via internet. Het shopping- en enquêtekanaal hebben hier helemaal geen last van.

Voor de rest eigenlijk geen klachten, behalve dat er wel heel weinig Mii's migreren naar mijn plein ondanks dat ik zo'n 4 andere Wii's in m'n adresboek heb staan (zwart, dus actief).

Mario Strikers Charged gescoord op marktplaats, dus v/d week maar eens een echte game spelen. :)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Atomsk schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:10:
Er zit een vervelende bug in het nieuws- en weerkanaal. Nou ja, niet zo heel belangrijk, maar wanneer je de optie "standby internet" in de Wii instellingen hebt uitstaan, weigeren deze beide kanalen nieuwe data op te halen. Krijg je de foutmelding dat "wii connect24 uitstaat" en dat is natuurlijk onzin, want dit staat gewoon aan. Blijkbaar kijken deze kanalen alleen maar naar de instellingen en proberen niet eens nieuwe gegevens binnen te halen via internet. Het shopping- en enquêtekanaal hebben hier helemaal geen last van.
8)7

Probeer de handleiding eens. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain N schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:08:
Maar uiteindelijk wordt er dus aan elk "GROTE ..." topic "ervaringen" toegevoegd en verandert er uiteindelijk niks? Mijn zegen hebben ze. :P
Ssst, dat mag je natuurlijk niet zeggen :P. Waarschijnlijk zal er inhoudelijk ook nog wel het een en ander veranderen. Maar volgens mij zijn de verschillende (sub)fora daar zelf nog over na aan het denken.

Maar goed, het is eigenlijk de bedoeling om dit in LA te bespreken en niet in dit topic, het gaat immers om heel GoT en niet alleen dit topic. Dus die discussie kan beter hier gevoerd worden: Opheldering over nieuw beleid 'grote topics'.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Gonadan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:12:
[...]

8)7

Probeer de handleiding eens. ;)
Probeer eens te lezen/normaal een reactie te geven. :')

Er staat niets over die kanalen in de handleiding en hoe de internetverbinding werkt in standby/actief weet ik ook wel. Het punt is dat die kanalen bij mij weigeren nieuwe info op te halen terwij er gewoon een actieve internetverbinding is. Nou ja, wanneer ik standby internet aanzet wel, maar dat slaat nergens op. Mocht ik wat over het hoofd zien, hoor ik het graag.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Atomsk schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:39:
Probeer eens te lezen/normaal een reactie te geven. :')

Er staat niets over die kanalen in de handleiding en hoe de internetverbinding werkt in standby/actief weet ik ook wel. Het punt is dat die kanalen bij mij weigeren nieuwe info op te halen terwij er gewoon een actieve internetverbinding is. Nou ja, wanneer ik standby internet aanzet wel, maar dat slaat nergens op. Mocht ik wat over het hoofd zien, hoor ik het graaag.
Nog een reden om de 'grote' topics te verbieden.

De vraag die jij stelt is al zo'n hondertachtig keer langsgekomen in deze reeks en heeft niets met een bug te maken. Het lijkt mij vrij duidelijk dat als je internet in standby uit staat dat hij niets update.
Die melding geeft hij ook gewoon als je die kanalen download tijdens je update.

Mijn reactie was inderdaad wat kortaf, maar sommige dingen worden al zovaak herhaald. ;)
Zelf heb ik mijn standyinternet wel aan staan maar gewoon de stroom er vaak af. Dan update hij wel maar staat hij niet altijd aan. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleu,

Ik ben van plan binnenkort een Nintendo Wii te kopen, nu heb ik alleen nogal een crappy TV op mijn kamer. Nu wil ik weten of ik gewoon hier op kan spelen en dat hij gewoon normaal beeld geeft zonder strepen ofzo.

TECHWOOD
Model: 3700TXT
Colour Television Receiver
Power Supply: 230V ~ 50Hz

Alvast bedankt,
M.axx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:50:
Ik ben van plan binnenkort een Nintendo Wii te kopen, nu heb ik alleen nogal een crappy TV op mijn kamer. Nu wil ik weten of ik gewoon hier op kan spelen en dat hij gewoon normaal beeld geeft zonder strepen ofzo.
Waarom zou een tv geen beeld geven. Zitten er nu al strepen op je beeld?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat voor aansluitingen heeft je TV?
Zolang je geen componentmeuk wilt zijn er over het algemeen weinig problemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat er misschien bepaalde ijsen zijn aan voor een TV als je er met de Wii op wilt spelen.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:54:
Ik dacht dat er misschien bepaalde ijsen zijn aan voor een TV als je er met de Wii op wilt spelen.
Is je TV PAL? En heeft hij composiet of scartaansluiting? Dan is het geen probleem. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
Heeft iemand hier de wiikey MFE mediaspeler als een gebruikt? hoe kan ik in [b]godsnaam[b] door het menu heen scrollen/data selecteren? wiimote doet niets, en gamecube controller ook niet...snap er niets van. In de setup disc van de Wiikey moet je scrollen met de reset button maar dat werkt din de mediaplayer ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je wii kapot is. Zoek fijn een modforum om over dat soort zaken te praten fuckface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:57:
[...]

Is je TV PAL? En heeft hij composiet of scartaansluiting? Dan is het geen probleem. :)
Jup, de TV is PAL en heeft een scartaansluiting :D Blij dat het dan kan, bedankt voor de hulp.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:02:
Ik hoop dat je wii kapot is. Zoek fijn een modforum om over dat soort zaken te praten fuckface.
Lol, modforum als in SM? Jij bent ook zo subtiel als een boomstronk hè. ;)

TR doet wonderen hoor, dan hoeven we er ook niet op in te gaan. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:02:
Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:47:
[...]

Nog een reden om de 'grote' topics te verbieden.

De vraag die jij stelt is al zo'n hondertachtig keer langsgekomen in deze reeks en heeft niets met een bug te maken. Het lijkt mij vrij duidelijk dat als je internet in standby uit staat dat hij niets update.
Die melding geeft hij ook gewoon als je die kanalen download tijdens je update.

Mijn reactie was inderdaad wat kortaf, maar sommige dingen worden al zovaak herhaald. ;)
Zelf heb ik mijn standyinternet wel aan staan maar gewoon de stroom er vaak af. Dan update hij wel maar staat hij niet altijd aan. :)
Hmm, ik ben het met Atomsk eens, dit is gewoon een bug.
Er is geen enkele rede om gegevens niet te kunnen downloaden als ik de setting wel activeer, zodra ik de setting activeer download de wii de gegevens ook pas als ik op het kanaal klik.
Er zijn in de Wii settings 2 opties:

1. WiiConnect24
2. Internet in standby

Met WiiConnect24 aan en Internet in standby uit zou je mogen aannemen dat je geen melding krijgt dat WiiConnect24 aan moet staan om het kanaal te gebruiken. Helemaal aangezien andere kanalen gewoon wel functioneren.

Als het al niet een bug is dat het kanaal niet on-demand kan downloaden dan is de foutmelding een bug.

Ik liep zelf ook tegen dit probleem aan nadat ik de Wii instelde op echt uitgaan ipv standby.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
itsme schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:17:
[...]

Er is geen enkele rede om gegevens niet te kunnen downloaden als ik de setting wel activeer, zodra ik de setting activeer download de wii de gegevens ook pas als ik op het kanaal klik.

1. WiiConnect24
2. Internet in standby

Met WiiConnect24 aan en Internet in standby uit zou je mogen aannemen dat je geen melding krijgt dat WiiConnect24 aan moet staan om het kanaal te gebruiken. Helemaal aangezien andere kanalen gewoon wel functioneren.

Als het al niet een bug is dat het kanaal niet on-demand kan downloaden dan is de foutmelding een bug.

Ik liep zelf ook tegen dit probleem aan nadat ik de Wii instelde op echt uitgaan ipv standby.
Het is inderdaad een bug naar mijn mening, maar er is een workaround voor. Laat de standby verbinding gewoon aan staan. Als je de Wii uitzet moet je het powerknopje zes seconden lang ingedrukt houden, dan gaat de Wii helemaal uit in plaats van in standby. Het heeft precies het effect wat jij wilt, maar er is helaas een extra handeling voor nodig.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Euh, ik heb net een GCcontroller gekocht, en die in m'n wii gepropt...

Maar nu zit dat ding werkelijk muurvast... Is er nog een slimmigheidje om dat ding los te halen, of is het gewoon een kwestie van trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MikeyMan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:59:
Euh, ik heb net een GCcontroller gekocht, en die in m'n wii gepropt...

Maar nu zit dat ding werkelijk muurvast... Is er nog een slimmigheidje om dat ding los te halen, of is het gewoon een kwestie van trekken?
Het is een kwestie van goed trekken. Als je met één hand de Wii tegenhoudt en met de andere aan het plugje trekt zou het vrij makkelijk moeten gaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Morgen eindelijk de Wii halen als het goed is, ben erg benieuwd :)

Staan jullie of zitten jullie als je speelt ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:21:

Hangt van het spel af natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 13:17
Bij de meeste spellen kan je gewoon blijven zitten. Alleen bij spellen zoals Wii sports is het erg handig om te staan.

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
MetroidPrime schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:46:
[...]

Het is inderdaad een bug naar mijn mening, maar er is een workaround voor. Laat de standby verbinding gewoon aan staan. Als je de Wii uitzet moet je het powerknopje zes seconden lang ingedrukt houden, dan gaat de Wii helemaal uit in plaats van in standby. Het heeft precies het effect wat jij wilt, maar er is helaas een extra handeling voor nodig.
Die extra handeling betekent opstaan van de bank. Da's me iets teveel werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Is het iemand al gelukt om een system-swap(zij sturen eerst nieuw systeem op daarna jij je kapotte systeem in zelfde doos terug) bij de nintendo klanten service voor elkaar te krijgen?

Wat zijn over het algemeen de ervaringen met afhandeling van opgestuurde items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Retonator schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:39:
Is het iemand al gelukt om een system-swap(zij sturen eerst nieuw systeem op daarna jij je kapotte systeem in zelfde doos terug) bij de nintendo klanten service voor elkaar te krijgen?

Als je zelf langs gaat bij Nintendo schijn je binnen een half uur een nieuw systeem te hebben. Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar ik heb het hier wel vrij vaak genoemd zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Retonator schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:39:

Dat doen ze hier niet. Helaas is dat alleen mogelijk in Amerika, bij opgave van je creditcard nummer. Ik weet niet hoe het gaat in Japan. Maar dat wil niet zeggen dat de service slecht is. Bij mij was het binnen 5 werkdagen geregeld incl. verzenden. Nu kan het natuurlijk best wat langer duren, maar mijn ervaring is dat ze heel snel zijn.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:42:
[...]

Als je zelf langs gaat bij Nintendo schijn je binnen een half uur een nieuw systeem te hebben. Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar ik heb het hier wel vrij vaak genoemd zien worden.
Yep, heb ik helaas met m'n DS een paar keer moeten doen. Maar service was ok. Ook m'n WiFi ID was netjes over gezet enzo. Enige nadeel is dat er geenkoffie wer geserveerd in de wacht ruimte ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
Behalve dat je moet stoppen met het over modchips hebben hier, kan het ook geen kwaad om op een normale manier te reageren.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Kort vraagje...

Hebben er al meer mensen last van witte pixels op hun scherm tijdens het spelen van re4? Ik heb wat last van vreemde pixeltjes...lijkt op oververhitting. Bij Wii sports etc heb ik er geen last van (of valt het niet op...)

Na alle 'commotie' om wiiconnect24 begin ik toch ook 'vreemde' gedachtes te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan lijkt het op oververhitting ja. Als het aanhoud je Wii zo snel mogelijk bij Nintendo droppen voor een reparatie/nieuwe is mijn devies

Even wat anders:

Het valt me op dat ik steeds vaker zie "Game A voor Xbox 360 en Wii" , " Game B voor PC, Wii en X360" zonder PS3 erin. Gaat zowaar goed??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Even terug naar de Gamecube, ik speel de laatste tijd weer vaak fifa world cup 06.
Is het hierin ook nog mogelijk om omhaals te maken? En zo jah, hoe :?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

neggix schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:01:
Even terug naar de Gamecube, ik speel de laatste tijd weer vaak fifa world cup 06.
Is het hierin ook nog mogelijk om omhaals te maken? En zo jah, hoe :?
Is dat niet gewoon hetzelfde als koppen? Maar dan anders timen?
Meestal gebeuren omhaals per ongeluk. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Gonadan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:02:
[...]

Is dat niet gewoon hetzelfde als koppen? Maar dan anders timen?
Meestal gebeuren omhaals per ongeluk. :+
ja, maar die timing blijkt dus nooit te lukken :P Er is dus geen combo van L+R+B ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

neggix schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:04:
ja, maar die timing blijkt dus nooit te lukken :P Er is dus geen combo van L+R+B ofzo?
Ik weet van niets, maarja ik ben ook geen ster in fifa. ;)
Volgens mij moet je het voor elkaar kunnen krijgen door de bal achter je spits voor te geven in plaats van precies op z'n stropdas. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Gonadan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:06:
[...]

Ik weet van niets, maarja ik ben ook geen ster in fifa. ;)
Volgens mij moet je het voor elkaar kunnen krijgen door de bal achter je spits voor te geven in plaats van precies op z'n stropdas. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. :D
Haha, dat word gewoon weer koppen dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
MetroidPrime schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:42:
[...]

Oke dat klinkt wel erg relaxed, weten jullie toevallig of dat op afspraak moet of dat je gewoon binnen kan droppen. Op mijn weg terug van mijn werk kom ik altijd langs nieuwegein(daar zitten ze toch?)

Het lijkt er nu alleen vreemd genoeg op of dat mijn wii het steeds beter gaat doen heb vandaag iig nog weinig last gehad van laad problemen, alleen ff toen ik zelda op starten disk eruit gehaald erin en toen werkte het allemaal oke. Mijn vriendin had de wii een paar uurtje in 24mode laten staan dit is volgens mij echt wel een afrader want de wii was toen al redelijk heet dat moet BigN echt wel snel fixen volgens mij dat ze om de paar mins ff de fan laten draaien ofzo.

Maar ik ben wel blij dat ik zo langs kan gaan ik zie er namelijk weinig heil in om terug na de MM te gaan omdat ik dan gewoon een unit uit dezelfde batch krijg en ik niet weer dezelfde problemen wil ;). Maar goed ik kijk het nog ff aan en als het echt te gek wordt dan rij ik ff langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Retonator schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:10:
[...]
Het lijkt er nu alleen vreemd genoeg op of dat mijn wii het steeds beter gaat doen heb vandaag iig nog weinig last gehad van laad problemen, alleen ff toen ik zelda op starten disk eruit gehaald erin en toen werkte het allemaal oke.
Newsflash: Het is deze week kouder dan vorige week. Daarnaast hoeft BigN niets te fixen. WC24 werkt prima. Met bepaalde Wii series/Wii's(uitval) alleen niet en die moeten ze gewoon vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Max|Burn schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:17:
[...]
Newsflash: Het is deze week kouder dan vorige week. Daarnaast hoeft BigN niets te fixen. WC24 werkt prima. Met bepaalde Wii series/Wii's(uitval) alleen niet en die moeten ze gewoon vervangen.
Ik snap je newsflash niet helemaal maar goed zal wel sarcastisch bedoelt zijn terwijl mijn opmerking een ervaring van mij is.

Het feit dat de wii 10W trekt in w24 mode en er geen enkel fan draait plus het feit dat ik toch echt de buiten kant warm voel worden terwijl ik dit niet voel als ik een paar uur game is toch wel opmerkelijk te noemen?

Verder ben ik heel erg te vreden met mijn Wii hoor daar niet van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

8)7 Dat het nu kouder is en je Wii dus niet zo snel oververhit raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Retonator schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:37:
Het feit dat de wii 10W trekt in w24 mode en er geen enkel fan draait plus het feit dat ik toch echt de buiten kant warm voel worden terwijl ik dit niet voel als ik een paar uur game is toch wel opmerkelijk te noemen?
17W toch? :?

Door al die verhalen durf ik het zelf ook niet aan om de Wii constant aan te laten. ;)
De stroom gaat er keurig af als ik hem niet gebruik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retonator schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:37:
[...]

Ik snap je newsflash niet helemaal maar goed zal wel sarcastisch bedoelt zijn terwijl mijn opmerking een ervaring van mij is.

Verder ben ik heel erg te vreden met mijn Wii hoor daar niet van ;)
10 watt?

Nee hoor, das namelijk inclusief inefficientie van de voeding (voel maar, die wordt ook warm). Ik denk dat het gehele systeem ongeveer 7 watt gebruikt in w24 mode, dat is verspreid over het hele ding en kan dus gemakkelijk z'n warmte kwijt. De CPU zal een watt of 3-4 gebruiken en het warmste worden na verloop van tijd. Die kan z'n warmte op zich goed kwijt via de bovenkant.

Let wel dat de CPU bijvoorbeeld gerust 60 graden kan worden zonder dat het kwaad kan, maar als de bovenkant van de Wii 60 graden is en je legt je hand erop is het toch behoorlijk heet. Dat het warm wordt zegt dus echt helemaal niets.

Pas bij een graad of 85 heb je kans op schade (en zelfs dan valt het wel mee lijkt me, het zachtsoldeer onder de BGA gaat pas problemen geven bij 150+) en dat wordt ie echt niet zo makkelijk. Er zijn maar heel weinig Wii's die echt last hebben van het oververhittingsprobleem in w24 mode, dat zijn gewoon productiefouten en komt haast niet voor.

17 watt gebruikt de Wii ongeveer tijdens gamen, maar dan staat de fan aan en wordt ie dus helemaal niet warm. Ook hier is het weer dat dit verspreid is over de hele Wii, zo wordt de DVD motor ook wel redelijk warm en trekt die ook een aantal wattjes ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:43:

Dat "Ervaringen" mag er van mij persoonlijk dan eigenlijk uit(holy crap ik ben het gewoon eens met nintex..thats a first :D)
Eens moet de eerste keer zijn :)

Heeft weinig met de Wii of GameCube te maken maar Gametrailers heeft een geweldige retrospective van Final Fantasy online gezet:
http://www.gametrailers.com/player/22250.html
Deel 1 en 2 gaan over de NES final fantasy's en zijn echt diepgaand. _/-\o_

Reggie heeft overigens ook nog een interviewtje gegeven:
http://multiplayerblog.mt...ashing-through-their-tvs/
Dat stukje met de Wii enkel-strap is wel geestig.
Hebben er al meer mensen last van witte pixels op hun scherm tijdens het spelen van re4? Ik heb wat last van vreemde pixeltjes...lijkt op oververhitting. Bij Wii sports etc heb ik er geen last van (of valt het niet op...)
Bedoel je de groene vlekken op leon en de ongelooflijk slecht afgewerkte randen of de pixelige rook effecten? Dat is onder andere dithering en Nintendo GameCube welkom in de 19e eeuw.

Mensen met een doorbakken Wii:
Geef het apparaat een beetje ruimte, prop hem niet in de kast of in een la. Zorg ervoor dat hij niet naast of op andere apparatuur staat die enorm heet wordt. Op zich moet oververhitting niet zo'n probleem zijn met de Wii met het debiele weer van de afgelopen tijd kunnen problemen ontstaan.

Nog een random tip:
Haal altijd je Disc's eruit als je klaar bent met spelen. Ik liet een keer mijn Mario Strikers charged disc in mijn Wii zitten en zette hem uit. Dag later weer aangezet en het geluid wat uit me Wii kwam was het best te omschrijven als een rammelaar die over de CD heen krast terwijl je op een kat gaat zitten. Vlug op eject gedrukt en gelukkig geen schade. Het lijkt erop dat het systeem wat moeite heeft om de disc "te pakken" als je hem aanzet. Hij wil dus in de "Disc gleuf open mode" gaan maar kan dat niet omdat er een cdtje inzit.

Ik lees overigens hier en daar wat over "klikken" en Disc read errors. Die "Klik" betekend dat het spel 'opnieuw' geladen wordt. De GameCube had dit ook al, je speelt bijvoorbeeld Metroid Prime blijft lang hangen in een kamer en dan moet hij opnieuw de disc gaan laden. Als de disc read errors en crashes niet vaak voorkomen zou ik me daar geen zorgen over maken.
Het lijkt er nu alleen vreemd genoeg op of dat mijn wii het steeds beter gaat doen heb vandaag iig nog weinig last gehad van laad problemen, alleen ff toen ik zelda op starten disk eruit gehaald erin en toen werkte het allemaal oke.
Een Wii die het beter gaat doen? Lijkt me sterk vandaag weinig last gehad, misschien vuil op je CD maak hem schoon probeer wat andere games en check voor krassen e.d.
Ja, het systeem wordt een beetje warm. Al is een Xbox360 vastgepakt die aan stond, je verbrand serieus je handen :P. De Wii wordt inderdaad wat warmer omdat de fans niet draaien. Niet echt een big deal, als je echt zeker wil zijn houd je het uit-knopje wat langer in totdat je lampje rood wordt en het systeem echt uit is. De kwaliteit van gameconsoles laat altijd te wensen over en Nintendo is verrasend samen met Sony het betrouwbaarst deze generatie. Naarmate de tijd vordert en de Wii's langer aanstaan voor interessante games kunnen we echt problemen ontdekken, en Nintendo dus ook. Ik herriner me nog Monkey ball op de GameCube, dat spel was niet helemaal lekker voor de Ram Chips.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Max|Burn schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:21:
8)7 Dat het nu kouder is en je Wii dus niet zo snel oververhit raakt.
Oke my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:21:

Zitten op de bank, links een biertje rechts de Wii Remote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:41:
Zitten op de bank, links een biertje rechts de Wii Remote ;)
Zo begint het, en aan het eind van de avond heb je pijn in je rechterhand, zit er een kras op je wii-remote en ligt je biertje op de grond. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Retonator schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:10:
[...]

Oke dat klinkt wel erg relaxed, weten jullie toevallig of dat op afspraak moet of dat je gewoon binnen kan droppen. Op mijn weg terug van mijn werk kom ik altijd langs nieuwegein(daar zitten ze toch?)
Gewoon langs gaan en bij de receptie je probleem uitleggen. Heb ik ook gedaan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N k heb een vraag voor je in dat retro topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:07:
Captain N k heb een vraag voor je in dat retro topic...
Je kan hem ook gewoon een berichtje sturen als je wat van hem wilt weten hé ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 08:58:
[...]

Zo begint het, en aan het eind van de avond heb je pijn in je rechterhand, zit er een kras op je wii-remote en ligt je biertje op de grond. :+
Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
itsme schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:17:
[...]

1. WiiConnect24
2. Internet in standby

Aangezien ik zelf ook tegen bovenstaand probleem aanliep heb ik de technische dienst van Nintendo eens gebeld en het aan ze voorgelegd. De medewerker die ik sprak was verbaasd en kende het probleem niet. Volgens hem zou het gewoon moeten werken als "WiiConnect24" aanstaat en "Internet in standby" uit. Hij adviseerde me zelfs de Wii naar Nintendo op te sturen om hem na te laten kijken..... Ik vertelde hem dat meerdere mensen hier last van hebben dus dat het me sterk lijkt dat het aan mijn Wii ligt. Hij had hier geen antwoord op gaf hij aan, en bevestigde nogmaals dat het probleem niet bekend is bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:09:
[...]

owja..helemaal niet aan gedacht...
GOEDEMORGEN!!!
:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hmm dat is dan vreemd, ik ga ook eens contact opnemen dan maar.
Ik zie op de website van nintendo 2 emailadressen:

TD@nintendo.nl - voor alle technische vragen, kapotte onderdelen, batterijklepjes, advies met betrekking tot onderhoud etc.

wifi@nintendo.nl - voor vragen met betrekking tot de Nintendo Wi-Fi Connection.

Misschien dat die 2e er meer van weet?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:13:
Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt? :)
Praktisch wel, dit geval had een maat van me.
En ik had pijn in mijn borstkas vanwege zijn weergaloze backhand. :+
disjfa schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:09:
Inderdaad, dit is cross/dubbel-posting, foei. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Na wat googlen kwam ik het volgende tegen op de site van Nintendo of America:
Error Message: "Unable to download latest information. Please make sure Wii Connect 24 is enabled"
In order to receive downloads for the Forecast Channel, you must have your Wii console set to allow both "WiiConnect24" and "Standby Mode." For information on enabling these settings, please click here.
Wel vreemd dat de TD in NL hier niets van schijnt te weten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Vreemd, ik heb in elk geval contact opgenomen met de TD, ben benieuwd naar het antwoord.
WiiConnect24 (on/off)
When WiiConnect24 is turned on, your Wii console will automatically use its high-speed internet connection to accept data for a variety of services, including posting messages on the Wii Message Board and receiving messages from Nintendo about new Wii features. Turn WiiConnet24 "off" if you don't want to receive this information.

Standby Connection (on/off)
If you've turned your WiiConnect24 on (see above), you can additionally set WiiConnect24 to operate in Standby mode. This allows your Wii to automatically receive WiiConnect24 messages and information even when your Wii console isn't in active use.

Turn the Standby option "on" if you want WiiConnect24 to operate 24 hours each day. Turn if "off" if you want it to accept data only when you're actively using your Wii console. Confirm your selection once it's complete.
Dit schrijft nintendo over deze settings :|

[ Voor 99% gewijzigd door itsme op 24-07-2007 10:50 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Redelijk tegenstrijdige informatie inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Dan maar heel wat anders.

Net ook mijn Wii besteld, hoop hem morgen te ontvangen. Zal op de verdere details niet in gaan, gezien eerdere discussies en de regels alhier.

Wel heb ik iets anders. Heb hier in de woonkamer een beamer (Acer DLP beamer op 100" scherm) en een gewone TV (86 CM breedbeeld met beeldbuis 100Hz). De TV en het scherm staan onder elkaar en het de tv staat dan zeg maar in het midden, onder het scherm.

Als ik de sensorbar op de TV leg, gaat dat dan op beide goed, of moet ik hem elke keer verplaatsen/opnieuw caliberen (?).

Verder zoek ik eigenlijk een mogelijkheid om ze beide tegelijk aan te hebben, allebei met Wii-beeld. Natuurlijk moeten 1 van de 2 ook werken als ik hem aan zet. Nu zal ik niet met de 2 beelden tegelijk spelen, maar het gaat me erom dat ik niets hoef te splitten.

Heeft iemand met bovenstaande ervaring en wat zou de beste kabel/versterker/split oplossing zijn ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
Righteye schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:04:
Als ik de sensorbar op de TV leg, gaat dat dan op beide goed, of moet ik hem elke keer verplaatsen/opnieuw caliberen (?).
De sensor balk is eigenlijk een balk waar alleen maar een aantal lichtje inzitten, waardoor de wiimote kan bepalen hoe en waar er gericht wordt in verhouding tot de sensorbalk. (Ik heb iemand de sensorbalk zien vervangen door twee kaarsen)

Je hoeft dus niets te kalibreren als je de sensorbalk maar altijd boven in het midden of onder in het midden ligt.

Alleen als de sensorbalk verschuift ten opzichte van je t.v.'s dan moet je opnieuw instellingen maken. Dus bijvoorbeeld de sensorbalk ligt bij je ene tv onder en bij je andere t.v. boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hmm, zo te zien is nintendo.nl een beetje aan een update toe:
This is the mail.nintendo.de program at host mail.nintendo.de.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

The mail.nintendo.de program

<wifi@nintendo.nl>: host said: 550 No such recipient
(in reply to RCPT TO command)
Het TD adres werkte wel ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Willybubba schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:00:
[...]

Gewoon langs gaan en bij de receptie je probleem uitleggen. Heb ik ook gedaan.
Weet jij toevallig het adres in nieuwegein straat naam en 'huisnummer' ik vind alleen een postcode op de site van Nintendo.

En idd de TD van nintendo is toe aan een update in mijn mail die ik terug kreeg stond het volgende.

======================================================
Wii is coming - 8/12/06 - wii.nintendo.nl
======================================================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

shades684 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:10:
[...]
-knip-

Alleen als de sensorbalk verschuift ten opzichte van je t.v.'s dan moet je opnieuw instellingen maken. Dus bijvoorbeeld de sensorbalk ligt bij je ene tv onder en bij je andere t.v. boven.
Hij ligt dus bovenop mijn TV en onder mijn beamer, zonder dat hijzelf van plaats wijzigt.
Gaat dat dan goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Retonator schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:36:
[...]

Weet jij toevallig het adres in nieuwegein straat naam en 'huisnummer' ik vind alleen een postcode op de site van Nintendo.
Hallo, je zit wel op Tnet hoor, voortaan zelf ook wat moeite doen a.u.b....
Eerste hit bij google op "Nintendo Nieuwegein" (Zit zelfs een kaartje bij en een link naar de routebeschrijving)

Krijtwal 33
3432 ZT Nieuwegein
030 6097100

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 24-07-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Welke games maken allemaal gebruik van de Nunchuck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
Righteye schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:42:
[...]
Hij ligt dus bovenop mijn TV en onder mijn beamer, zonder dat hijzelf van plaats wijzigt.
Gaat dat dan goed ?
Beamer
---------------
sensorbalk
---------------
TV

goed even in een plaatje zoals ik me jou situatie voorstel
voor je beamer moet de wii de instelling krijgen 'boven' en voor je beamer 'onder'.
Je zult dus als je schakelt tussen je TV en je beamer telkens je wii opnieuw in moeten stellen.
Zoals ik al vertelde komt dit, omdat je wiimote aan de hand van de sensorbalk bepaald waar je op het scherm mikt. Dus je Wii moet weten waar de sensorbalk ligt ten opzichte van je scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door shades684 op 24-07-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Uhm... wat verwacht je nu te krijgen? Een lijst met alle Nunchuck gebruikende spellen?

@debart: beetje ongeduldig? Die direct messages waren nog niet eens zo'n gekke tip, hoor...

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 24-07-2007 12:02 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Begin jij vast met typen Captain N? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nah....direct message.. :?
durft hier bijna niet te zeggen maar als ik op je prof kijk kan t ik nergens vinden om
je een PB te sturen... 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 12:12 . Reden: teveel blabla ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Zullen we gewoon alleen gaan slowchatten en geheel onzinnige vragen stellen die je binnen 2 seconden kan vinden? Lijkt me gezellig hé :P

Of mischien kunnen we weer ontopic gaan :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
nitpicker schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:50:
Welke games maken allemaal gebruik van de Nunchuck?
Kijk achterop de verpakking van alle spellen voor de Wii en je weet het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Captain N schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:54:
Uhm... wat verwacht je nu te krijgen? Een lijst met alle Nunchuck gebruikende spellen?
kHeb op GoT gezocht, en kheb google met een bezoekje vereerd, maar weinig games gevonden...

Hier zitten de mensen met een Wii of die er ééntje willen, dus denk ik dat die er ervaring mee hebben, dus misschien een aantal titels op kunnen noemen.. Maar alle? Neuh.. dat hoeft niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:57:
ja nah....direct message.. :?
durft hier bijna niet te zeggen maar als ik op je prof kijk kan t ik nergens vinden om
je een PB te sturen... 8)7
Dat komt omdat jij zelf PB uit hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Aanbieding (?) op dagactie, Wii + BB Sports Pack voor €270
Weet niet of dit nu echt zo'n denderende aanbieding is, had persoonlijk nog nooit van de accesoires gehoord.

http://www.dagactie.nl/

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Niet doen, ga je spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NPD Sales June 2007

Playstation 3 -- 98.5k
Xbox 360 -- 198.4k
Wii -- 381.8k
DS -- 561.9k
PSP -- 290.1k

Top SKU's June 2007

01. Wii Mario Party 8 -- 426.2k
02. Wii Play w/ remote -- 293.2k
03. NDS Pokemon Diamond Version -- 288.4k
04. NDS Pokemon Pearl Version -- 214.7k
05. 360 Forza Motorsport 2 -- 197.40k
06. PS2 Guitar Hero 2 w/ Guitar -- 197.35k
07. 360 Guitar Hero 2 w/ Guitar -- 177.6k
08. Wii Pokemon Battle -- 157.9k
09. Wii Resident Evil 4
10. 360 The Darkness
11. PS2 Naruto: Ultimate Ninja 2
12. PS2 Transformers: the Game
13. 360 Tenchu Z
14. NDS New Super Mario Bros
15. PS2 Tomb Raider: Anniversary
16. Wii Super Paper Mario
17. 360 Transformers: The Game
18. PS2 MLB '07: The Show
19. Wii Big Brain Academy: Wii
20. 360 Dirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet zeggen dat ik me kostelijk vermaak met need for speed... Beetje jammer alleen dat die gasten duits praten ;)

En dat de trillingen nogal achterlopen :X

[ Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 24-07-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

shades684 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:52:
[...]

Beamer
---------------
sensorbalk
---------------
TV

goed even in een plaatje zoals ik me jou situatie voorstel
voor je beamer moet de wii de instelling krijgen 'boven' en voor je beamer 'onder'.
Je zult dus als je schakelt tussen je TV en je beamer telkens je wii opnieuw in moeten stellen.
Zoals ik al vertelde komt dit, omdat je wiimote aan de hand van de sensorbalk bepaald waar je op het scherm mikt. Dus je Wii moet weten waar de sensorbalk ligt ten opzichte van je scherm.
Ok..helemaal duidelijk. Als ik de sensorbar nou onder de tv leg of hoger als het scherm, dan zou dat moeten werken toch ? Zonder de instellingen aan te passen bedoel ik dan ? Of moet de sensorbar perse op een bepaalde plek t.o.v. jouw liggen (dus niet onder een hoek of veels te hoog of laag) ?

Iemand nog suggesties voor de kabel/splits/versterker oplossingen (zie pag 10) ?

[ Voor 9% gewijzigd door Righteye op 24-07-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vette lijst maar echt tragisch dat MP8 zo goed verkoopt. Prutgames. Nintendo gaat nu echt bokhard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:42:
[...]

Vette lijst maar echt tragisch dat MP8 zo goed verkoopt. Prutgames. Nintendo gaat nu echt bokhard :9
En als ze bagger zo goed weg weten te zetten voorspelt dat helaas ook weinig goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja nou dat is dus ook wat me zorgen baart :) (O.a. Pokemon)
Het is alleen maar een extra impuls voor nog meer quick and dirty games.

Edit: Ja maar de Wii crap zoals MP8 en Pokemon is om te huilen..maar toch verkoopt het bokgoed..bah :S

Zack and Wiki FTW!0101010101!!!

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 24-07-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De PS3 loopt lekker, met minder dan de helft van de sales van de op een na minst verkopende in het lijstje, en nul games in de top lijst. Ghehe. O-)
Max|Burn schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:54:
Diamond en Pearl zijn wel erg leuk, hoor. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Captain N op 24-07-2007 12:56 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:46:
[...]
En als ze bagger zo goed weg weten te zetten voorspelt dat helaas ook weinig goeds.
Deze staan er ook bij dus dat valt wel mee.
09. Wii Resident Evil 4
16. Wii Super Paper Mario

Tevens op de 360 verkoopt Transformers goed. Is ook niet een allerbeste game
17. 360 Transformers: The Game
Overall 5.7 http://xbox360.ign.com/articles/799/799517p1.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 13:00 . Reden: Onderbouwing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zat net weer even Play-Asia te browsen en vond wat leuke afgeprijsde Wii spellen:

Furu Furu Park (mini games) € 16,80
Wing Island (stuntvliegen) € 16,80
Eyeshield 21 € 24,00
Donkey Kong Bongo Blast € 31,10
Tamagotchi no Pika Pika Daito-ryo! (party bordspel) € 16,80
Big Brain Academy € 24,00
Densha de Go! Shinkansen EX (trein simulatie) € 31,10

Alle prijzen incl. verzending naar Nederland. Alles NTSC-J regio, want import loont! :9

[ Voor 12% gewijzigd door ari3 op 24-07-2007 13:40 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Righteye schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Ok..helemaal duidelijk. Als ik de sensorbar nou onder de tv leg of hoger als het scherm, dan zou dat moeten werken toch ? Zonder de instellingen aan te passen bedoel ik dan ? Of moet de sensorbar perse op een bepaalde plek t.o.v. jouw liggen (dus niet onder een hoek of veels te hoog of laag) ?

Iemand nog suggesties voor de kabel/splits/versterker oplossingen (zie pag 10) ?
Op zich zou het dan wel moeten werken. Je kunt natuurlijk ook gewoon een beetje uitproberen. Het mooiste zou denk ik zijn direct onder de TV. Op zich is het niet zo'n probleem waar de sensorbar ligt. Je moet er alleen rekening mee houden dat de cursor relatief beweegt t.o.v. de sensorbar. Dus als de sensorbar heel laag ligt of heel erg naar links of naar rechts. Dan voelt het nogal onnatuurlijk. Je wil immers naar het scherm wijzen. Door de instelling op boven of onder te zetten, compenseert de Wii al wat. Maar goed, nogmaals probeer het gewoon een beetje uit. Dan kom je er vanzelf achter wat prettig is.
Max|Burn schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:54:

Edit: Ja maar de Wii crap zoals MP8 en Pokemon is om te huilen..maar toch verkoopt het bokgoed..bah :S

Zack and Wiki FTW!0101010101!!!
Yup, daar ben ik ook bang voor. Hopelijk verkopen straks de games die het echt verdienen ook heel goed of zelfs beter.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 24-07-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week spelletje geleend van goeie vriend van me call of duty 3.....
WAT EEN KUT SPEL....
ziet er niet slecht uit maar dat is ook alles besturing zuigt...

gelukkig heb ik hem geleend en niet gekocht...
is de besturing van de rest van de shooters ook zo %#$^#^# :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Righteye schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Je hoeft de instelling niet steeds te veranderen om op een ander scherm te spelen, maar je zult wel degelijk een afwijking krijgen met het richten t.o.v. van je TV (mits dat de standaard is). Oftwel, als je de instelling hebt staan op “sensorbalk boven de tv”, dan zul je een afwijking hebben met het richten als je op je beamer speelt.

Of dat nu echt veel boeit hangt af van welke spellen je dan gaat spelen op je beamer en van welke afstand. Je merkt het name met de games die veel gebruik maken van de pointer in-game, zoals b.v. Zelda met het boogschieten, of een RE4. met Wiisports daarentegen heb je er geen last van, die gebruikt alleen maar de motion sensing functionaliteit.
dopje1982 schreef:
Eerst even diep ademhalen.

Goed, dat CoD3 naadje is was al bekend, want dat stond in elke review. Dat is kwalijk, maar verder zijn er niet bijzonder veel shooters te vinden op de Wii om het mee te vergelijken. Red Steel is ook niet je van het qua besturing, maar dat was net als CoD3 een launchtitel. Kijk ik echter naar RE4, dan vindt ik de besturing erg fijn en nauwkeurig. Metroid Prime 3 schijnt ook erg goed te zijn, maar daar moeten we nog op wachten. Lijkt me dus eerder een kwestie van developers die niet genoeg tijd hebben gehad om de besturing goed te krijgen, dan dat het aan de Wii ligt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Cleetje op 24-07-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:36:
vorige week spelletje geleend van goeie vriend van me call of duty 3.....
WAT EEN KUT SPEL....
ziet er niet slecht uit maar dat is ook alles besturing zuigt...

Echt een hele goede shooter is er nog niet voor de Wii. Daarvoor zul je moeten wachten op Metroid Prime 3. Van de shooters die tot nu toe beschikbaar zijn wordt Red Steel in het algemeen als de beste van allemaal gezien. Red Steel is ook zeker wel een leuk spel, maar ook nog verre van perfect.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@ari3: Jammer alleen dat het niet echt de tofste games zijn. DK Bongo Blast klinkt wel redelijk alleen.

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 24-07-2007 13:44 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopje dopje...
wacht nou gewoon MP3 af en je kunt weer lekker slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Captain N schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:43:
@ari3: Jammer alleen dat het niet echt de tofste games zijn. DK Bongo Blast klinkt wel redelijk alleen.
Furu Furu Park en Wing Island zijn best okee gezien ze maar 16 euro zijn. DK Bong Blast is dezelfde categorie als Paper Mario (bar slecht) als ik de verhalen zo hoor en is waarschijnlijk geen 30 euro waard. Waarschijnlijk gaat deze nog wel verder zakken als de US versie uit is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ari3 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:51:
[...]
DK Bong Blast is dezelfde categorie als Paper Mario (bar slecht) als ik de verhalen zo hoor en is waarschijnlijk geen 30 euro waard.
Eh..Paper Mario is snoeigoed.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.