Ik vond Excite truck echt Super tof...maar mijn broer vond er juist weer niks aan. ET heeft iig toffe single player...terwijl ik strikers eigenlijk alleen mulitplayer/online leuk vind.
Ps4/switch gamer
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ps4/switch gamer
Anoniem: 212684
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 06-08-2007 16:08 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Anoniem: 104593
Ja inderdaad, Mario Strikers vond ik leuk totdat ik iedere keer in de halve finale uitgeschakeld werd en weer vanaf wedstrijd 1 moest beginnendisjfa schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:04:
Wow. Iedereen heeft een andere mening. Wat een toegevoegde waarde
Anoniem: 215024
maar met meerdere spelers is het een geweldig spel en online is het ook een feestAnoniem: 104593 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:55:
[...]
Ja inderdaad, Mario Strikers vond ik leuk totdat ik iedere keer in de halve finale uitgeschakeld werd en weer vanaf wedstrijd 1 moest beginnen
Het probleem zit hem in de uitwerking. De friendcode van Strikers is bijvoorbeeld alleen voor Strikers. Dus Mario Kart DS, Metroid Prime Hunters en binnenkort Battalion Wars 2 en Pokemon Battle Revolution hebben ieder een eigen friendcode. Daarnaast kun je pas iemand aan je vrienden lijst toevoegen als je het diegene echt kent. Dus niet van, wow dat is een goede speler bij Strikers, die wil ik nog wel een keer uitdagen! Dat is onmogelijk omdat je geen gegevens kunt uitwisselen.Pwain schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:54:
Misschien kom ik hier wel een beetje idioot over maar goed. Wat is er nu juist mis met het online gebeuren van de Wii?! Wat moet en kan er dan beter?
Ik ben niet zo thuis in het gamewereldje en ben dan ook het nieuwe publiek waar Nintendo op gefocust heeft.
Maar als ik Mario Strikers speel dan kan ik toch eenvoudig perfect online gaan? Ik kan mijn nummer delen met iemand anders zodat ik met een vriend kan spelen. Op dezelfde manier werkt toch ook weer de DS. Mis ik iets??
Ik vindt het hele spel niks.. Doe dan maar liever Excite TruckAnoniem: 215024 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:27:
[...]
maar met meerdere spelers is het een geweldig spel en online is het ook een feest
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Dat is nu weer jammer, je geeft toe dat je het een leuk apparaat vind, maar je wil niet betalen voor de spellen. Wees overigens gewaarschuwd, Nintendo meer mensen werken op de afdeling kopieer beveiliging dan op het Wifi netwerk.moet toegeven ook op ombouwmogelijkheden
Dat mag ook eens gezegd wordenDeddiekoel schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:47:
[...]
Ik vind Excite Truck anders nog steeds een erg vermakelijke game. Speel voornamelijk singleplayer om alles te unlocken. Dit doe ik ook met vrienden (om de beurt proberen). Ik vind het een topgame iig.
Ja en daar wil ik toch even op inhaken. Wil niet lopen flamen naar bepaalde mensen, maar Strikers is echt niet zo goed als sommige willen doen geloven. Ik vermaak me er prima mee, maar ik vind het een spel wat niet af is. Er zit te weinig variatie in het spel zelf, geen enkele andere modus in behalve plain charged football. De online modus is een leuke toevoeging en zat dat er niet in had ik het spel al lang verkocht, maar toch zit ik vaak in het menu te neuzen en mist ik gewoonweg variatie.Anoniem: 215024 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:27:
[...]
maar met meerdere spelers is het een geweldig spel en online is het ook een feest
uhm...
Anoniem: 219071
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad, F-zero GX story op Very Hard was echter lang niet zo frustrerend als Mario Strikers Charged.Captain N schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:44:
Die gamers van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend ook!
Channels:
-Digital Clock added to the Wii Menu right under the channel bar
-Forecast Channel now displays the current condition (cloudy, raining, etc.) directly in the Wii Menu in the Forecast Channel box
-News Channel can now show 2 scrolling headlines at a time in the Wii Menu, 3 when you click on the button (supposedly this requires occasional downloading of the headlines to keep the ticker updated)
-Message Board now has the "Today's Accomplishments" message as a white message which allows it to stand out from other messages
-Address Book entries can now be shifted around using A+B (supposed to be a launch feature) but only to empty spaces. Not too convenient.
-Calendar in Message Board no longer shows "Today's Accomplishment" only days as having messages
-Scrolling messages in the Message Board now uses a different sound
Wii Shop Channel Overhauled (Visual aesthetic is the same, changes made to organization and browsing methods mostly)
-New Welcome screen detailing 4 Recommended Titles and the points they cost (gone is the title screen bar that had linkable games). The title bar can be clicked on to bring up a list of 20 recommended games.
-Titles You've Downloaded was moved to the main shop menu
-New ways to browse
-Popular Titles (2 pages of 10 and includes launch games so not only based on recent info)
-Newest Additions remains the same
-Search for a title which can use partial names
-Search by Category
-System shows the different systems and how many titles have been released under each
-Publisher showing different publishers and amount of titles released (Nice logos!)
-Genre (different genres listed and amount of titles under each)
Settings
-Warning added pre-system update detailing that technically modified consoles may cease to function upon being updated. Also the only way to not accept an update is to power down the console by holding the button for 4 seconds (the user can't back out of hitting I Accept w/o powering down)
Anoniem: 227300
thnx voor de reactie's! ik ga zelf niet lopen schroeven aan de console omdat ik de garantie met mijn "geluk" altijd wel erg belangrijk vindt. hmm, misschien moet ik dan toch maar alsnog een witte kopen.Anoniem: 104593 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:30:
[...]
Die is inderdaad heel strak. Alleen dan moet de oude casing er wel afhalen, het lijkt me niet dat je dan nog garantie hebt.
Anoniem: 24394
Hoe kom jij aan super paper mario????Righteye schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:41:
Een paar games die ik al echt ver gespeeld heb zonder me 1 x aan de controls te ergeren:
Rayman Raving Rabbits
Wii Sports
Wii Play
Super Paper Mario
Wario Smooth Moves
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Even voor de duidelijkheid, illegale games heb ik niet. Ik speel alleen niet met mijn originelen. Heb kleine kinderen en krassen worden zo gemaakt. Heb hier met vorige consoles al last mee gehad en dat ik dan dus 2 of 3 keer een spel opnieuw moet gaan kopen of moeite moet gaan doen. Beetje jammer dat je meteen van het slechste uit gaat.Anoniem: 104593 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:52:
[...]
Dat is nu weer jammer, je geeft toe dat je het een leuk apparaat vind, maar je wil niet betalen voor de spellen. Wees overigens gewaarschuwd, Nintendo meer mensen werken op de afdeling kopieer beveiliging dan op het Wifi netwerk.
De SPM die ik heb is een import versie vanuit America. Ben een beetje Mario gek en kon dus echt niet een aantal maanden w8en op de NL versie. Ik speel met een gebrande versie, zeg maar het kopie van mijn origineel. Gewoon legaal dus en zeker geen winstderving voor Nintendo.Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 08:51:
[...]
Hoe kom jij aan super paper mario????
Update was al uit voor de EU dus heb hem gelijk effe gedraait, ging allemaal prima en wel wat verbeteringen, maar die klok, die is echt afgrijselijk. Gebruik effe hetzelfde fontje als voor de datum ofzo...Bas0mniia schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 08:32:
Ik heb m'n Wii al een tijdje niet aangeraakt, maar ik las inderdaad dat er een nieuwe firmware is uitgekomen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=177983
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door Righteye op 07-08-2007 10:41 ]
Dan heb ik niks gezegdRighteye schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:07:
[...]
Even voor de duidelijkheid, illegale games heb ik niet. Ik speel alleen niet met mijn originelen. Heb kleine kinderen en krassen worden zo gemaakt. Heb hier met vorige consoles al last mee gehad en dat ik dan dus 2 of 3 keer een spel opnieuw moet gaan kopen of moeite moet gaan doen. Beetje jammer dat je meteen van het slechste uit gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2007 11:44 ]
Ik wil geen waardeoordeel hier aan verbinden. Je hebt duidelijk je redenen. Maar ik wil toch nog even vermelden dat het desondanks niet is toegestaan op GoT om het hierover te hebben. Daarnaast is het ook voor de wet verboden, je mag software (waaronder games) niet kopieren ook niet voor thuisgebruik en ook niet als je het origineel bezit, dit i.t.t. beeld en geluidsdragers.Righteye schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:07:
[...]
Even voor de duidelijkheid, illegale games heb ik niet. Ik speel alleen niet met mijn originelen. Heb kleine kinderen en krassen worden zo gemaakt. Heb hier met vorige consoles al last mee gehad en dat ik dan dus 2 of 3 keer een spel opnieuw moet gaan kopen of moeite moet gaan doen. Beetje jammer dat je meteen van het slechste uit gaat.
Dude, zelfs zonder very hard was F-Zero GX al ziek moeilijk. Dat is echt geen vergelijking met Mario Strikers. Maar het is aangegeven, het is nooit goed. Dan is het weer te makkelijk en dan weer te moeilijk. Overigens heb je ook nog een andere moeilijkheidssetting voor Strikers, waarbij de vijanden steeds even goed zijn, dus niet steeds beter worden. Dat is ideaal, tenminste ik vind het makkelijker, omdat je daardoor veel sneller aan het hogere niveau wendt.Anoniem: 104593 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:46:
[...]
Inderdaad, F-zero GX story op Very Hard was echter lang niet zo frustrerend als Mario Strikers Charged.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
oke dit vat ik dus ff niet een legale copieRighteye schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:07:
De SPM die ik heb is een import versie vanuit America. Ben een beetje Mario gek en kon dus echt niet een aantal maanden w8en op de NL versie. Ik speel met een gebrande versie, zeg maar het kopie van mijn origineel. Gewoon legaal dus en zeker geen winstderving voor Nintendo.
Ik denk dat hij Super Paper Mario heeft gekocht of besteld in Amerika. Die bij aankomst heeft gebrand en het spel + doosje heeft opgeruimd in de kast zodat die niet beschadigt raakt.Anoniem: 215024 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:55:
[...]
oke dit vat ik dus ff niet een legale copie
Het was moeilijk, maar je kon duidelijk beter worden in het spel, bij Mario Strikers Charged draait het alleen maar om geluk. (Hoewel een buis binnen 30 seconden door racen met talloze hindernissen ook wel iets met geluk te maken heeft....)Dude, zelfs zonder very hard was F-Zero GX al ziek moeilijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2007 12:07 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
disjfa.nl
Het is zijn "ervaring" met het schijfje en onze "ervaring" met Strikers.disjfa schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:06:
Eerst een paar pagina`s vol over of SMSC een leuke game is volgepropt met "ja leuk" en "nee stom" reacties. En nu bediscusieren over hoe iemand een game aan het spelen is.
Ik weet dat het een beetje komkommertijd is voor de wii. Maar om nou pagina`s vol te proppen met onzin is ook niet echt nuttig.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2007 12:09 ]
Anoniem: 219071
Kijk, dat is nou goed nieuws!Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:26:
[...] "stand-by" Wii* de fan draait [...] Daarnaast zijn de kanaal en disc laadtijden korter geworden. [...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Aparte tactiek.. zeker gezien Paper Mario NTSC niet gaat werken op een PAL Wii ?Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:00:
[...]
Ik denk dat hij Super Paper Mario heeft gekocht of besteld in Amerika. Die bij aankomst heeft gebrand en het spel + doosje heeft opgeruimd in de kast zodat die niet beschadigt raakt.
[...]
Waar staat dat hij een pal wii heeft dan.KeN. schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:32:
[...]
Aparte tactiek.. zeker gezien Paper Mario NTSC niet gaat werken op een PAL Wii ?
Vrij omslachtig ook, maar wel een goede gedachte (als 'ie al klopt natuurlijk)
disjfa.nl
inderdaad de eerste ronde is niet zo'n probleem maar de 2e ronde is al practies onmogelijkAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:09:
[...]
Het is zijn "ervaring" met het schijfje en onze "ervaring" met Strikers.
Daarnaast is de moeilijksheidgraad wel degelijk een discussie waardig.
Die Wii logootjes maar volgens mij had je die ook al als je vanuit een spel naar het menu gaat.Cubic X schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:38:
In de release notes van Firmware 3.0 zie ik staan dat er een anders laad scherm is ipv dat zwarte beeld? wat voor scherm krijg je nu dan?
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2007 12:41 ]
Er vallen mij een aantal dingen op aan de A.I tijdens het spelen in een cup. De moeilijkheidsgraad lijkt per wedstrijd soms te wisselen afhankelijk van de prestatie die de speler neerzet. Zodra je echter voorbij de groepsfase bent kun je vaak alleen winnen met erg veel geluk. Bij mij helpt het wel om veel balbezit te houden (lijkt alsof je meer kunt scoren door aan bal te blijven). Spelen met slim gebruik van power-ups werkt op een gegeven moment niet meer, cpu ontwijkt vrijwel alles en lijkt soms met 4 man tegelijk te spelen als je kijkt naar het positiespel. Bal hooghouden is het enige wat je dan kunt doen. Ook je captain is steeds vaker het slachtoffer van onnodig veel onderuit gebeuk om zo min mogelijk te kunnen schieten op doel.Anoniem: 215024 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:37:
[...]
inderdaad de eerste ronde is niet zo'n probleem maar de 2e ronde is al practies onmogelijk
Advocaat van de duivelAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:26:
Trouwens mensen met overhittings problemen door de standby mode.
*legt oor op geupdate "stand-by" Wii* de fan draait![]()
Dat probleem is dus opgelost. Daarnaast zijn de kanaal en disc laadtijden korter geworden. De beste update tot nu toe!!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 07-08-2007 13:26 ]
-- Altijd blijven prutsen --
inderdaad de eerste cup knal je zo door heen met 6 a 7 doelpunten verschil...sjekneck schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:12:
[...]
Er vallen mij een aantal dingen op aan de A.I tijdens het spelen in een cup. De moeilijkheidsgraad lijkt per wedstrijd soms te wisselen afhankelijk van de prestatie die de speler neerzet. Zodra je echter voorbij de groepsfase bent kun je vaak alleen winnen met erg veel geluk. Bij mij helpt het wel om veel balbezit te houden (lijkt alsof je meer kunt scoren door aan bal te blijven). Spelen met slim gebruik van power-ups werkt op een gegeven moment niet meer, cpu ontwijkt vrijwel alles en lijkt soms met 4 man tegelijk te spelen als je kijkt naar het positiespel. Bal hooghouden is het enige wat je dan kunt doen. Ook je captain is steeds vaker het slachtoffer van onnodig veel onderuit gebeuk om zo min mogelijk te kunnen schieten op doel.
Nee, het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik begin een beetje bang te worden dat dit probleem niet met een software update opgelost kan worden.Hoedje schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:45:
Ik ben benieuwd naar de update, weet iemand of het RGB probleem en WiiConnect24 al is opgelost? Ik heb namelijk geen RGB kabel meer...
Bij mij draait de fan juist niet in de standby mode. Misschien gaat deze alleen draaien als je console te warm wordt?Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:26:
Trouwens mensen met overhittings problemen door de standby mode.
*legt oor op geupdate "stand-by" Wii* de fan draait![]()
Dat probleem is dus opgelost. Daarnaast zijn de kanaal en disc laadtijden korter geworden. De beste update tot nu toe!!
Het prijsverschil tussen de Core en de Wii is nog een stuk groter dan $30,-. Je kunt de Xbox 360 Core niet zomaar kopen en gebruiken, je hebt eerst nog een memory unit van $20,- nodig. Er komen echter steeds meer spellen die meer opslagruimte nodig hebben dan de memory unit biedt en daarvoor heb je eigenlijk ook nog de harde schijf van $100,- nodig. De Xbox 360 Core verkocht al niet zo best, als je er een harde schijf bij doet is de console na de prijsverlaging zelfs duurder dan de Xbox 360 Premium en zal volgens mij alleen maar nog slechter gaan verkopen.Max|Burn schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:23:
De Xbox-360 CORE kost nog maar 280 USD nu. Ben benieuwd wat Nintendo gaat doen. Toch wel een moment om te gaan verlagen naar 200 USD. (Van 250).
Een verschil van maar 30 dollar tussen een HD console met 3 x 3.2ghz PPC's en dikke videokaart wordt wel een beetje te gortig..zelfs met de Wii besturing als voordeel.
[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 07-08-2007 13:49 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
30 dollar meer betalen voor een console met minder leuke gamesMax|Burn schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:23:
Een verschil van maar 30 dollar tussen een HD console met 3 x 3.2ghz PPC's en dikke videokaart wordt wel een beetje te gortig..zelfs met de Wii besturing als voordeel.
disjfa.nl
De Core is echt een loze SKU.Max|Burn schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:23:
De Xbox-360 CORE kost nog maar 280 USD nu. Ben benieuwd wat Nintendo gaat doen. Toch wel een moment om te gaan verlagen naar 200 USD. (Van 250).
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2007 14:00 ]
Je kunt een SD card gebruiken.Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:05:
Leuk zon software update...maar ik zou nu ook wel een keer een geheugen uitbreiding willen zien.
ik heb me wii geheugen zo goed als vol en telkens een spel verwijderen voor een nieuwe vind ik ook zonde....
ja maar dan staat die toch niet in mijn kanalen lijst....?
Toen ik het een paar maanden geleden vroeg wisten ze wel van het probleem af, maar was er niemand mee bezig voor zover 'ie wist.MetroidPrime schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:45:
@Captain N: Zou jij misschien navraag kunnen doen over dit probleem bij je contactpersoon? Dan weten wij meteen of we een oplossing kunnen verwachten of niet.
Mijn foto's op Flickr.
nope, je moet ze dan van je SD op je Wii zetten om te spelen.Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:09:
[...]
ja maar dan staat die toch niet in mijn kanalen lijst....?
ik vind t altijd wel een mooi plaatje om alles zo bij elkaar te zien
Ehhh...nou, volgens mij heb je dat mis.Hoedje schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:45:
[...]
Ik wil geen waardeoordeel hier aan verbinden. Je hebt duidelijk je redenen. Maar ik wil toch nog even vermelden dat het desondanks niet is toegestaan op GoT om het hierover te hebben. Daarnaast is het ook voor de wet verboden, je mag software (waaronder games) niet kopieren ook niet voor thuisgebruik en ook niet als je het origineel bezit, dit i.t.t. beeld en geluidsdragers.
[ Voor 4% gewijzigd door Righteye op 07-08-2007 14:26 ]
Anoniem: 90936
Anoniem: 178962
Ik wel: [Wii] One cable to rule them allAnoniem: 90936 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:27:
Heeft iemand al een Wii RGB Scart kabel gevonden met een apparte audio uitgang? Ik kan ze nog nergens vinden. De Madcats en Blaze hebben ook geen apparte audio uitgang als ik op de plaatjes afga.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 07-08-2007 14:32 ]
Je hebt in ieder geval een omgebouwde Wii die je binnenkort niet meer kunt updaten. Het zou me niet verbazen als Nintendo de titels dit najaar gebruik laat maken van een nieuwe update om illegale of legale kopieen te voorkomen. Je kunt beter gewoon de discs netjes opruimen en in een doosje stoppen. Daarnaast zijn consoles niet super gevoelig voor krassen op de discs. Sterker nog de meeste spelcomputers maken zelf (lichte)krassen. Tevens heb je een jaar garantie op alle Nintendo producten. Behalve als ze omgebouwd zijn. Ik herriner me laatst nog iemand die zeurde dat hij geen garantie meer had nadat zijn gemodde Wii kapot ging.Righteye schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:17:
Misschien slimmer als jij je gewoon bij voetbal feiten houdt( ik doe altijd effe een profiel check voordat ik een discussie aan ga
).
Anoniem: 130184
Waar haal je dat stukje wijsheid vandaan?Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:36:
[...]
Je hebt in ieder geval een omgebouwde Wii die je binnenkort niet meer kunt updaten.
[ Voor 59% gewijzigd door Righteye op 07-08-2007 15:12 ]
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Anoniem: 130184
Ik denk dat die waarschuwing eerder bedoeld is voor mensen die niet voorzichtig zijn en een NTSC update op hun PAL wii gooien als ze bv een kopietje van paper mario draaien. Die bricken hun Wii (eigen schuld ja), maar nintendo krijgt vervolgens een hoop gezeik van die mensen op hun dak. Daar hebben ze geen zin in dus plaatsen ze maar tenminste een waarschuwing, kunnen ze wel zeggen "told you so...".Righteye schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:02:
Dat stukje wijsheid haalt hij uit de vernieuwde voordat je gaat updaten die bij de laatste update zit.
Nintendo heeft al enkele Game Boy en Game Boy Advance spellen uitgebracht(o.a. Yoshi's Universal Gravitation, Wario Ware Twisted) die een dergelijke motion sensor gebruiken. Aangezien het patent in Japan in 1999 is aangevraagd, lijkt het mij dat het eigenlijk daarover gaat.ChiMan schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:25:
Draagbare Wii binnenkort?
Zie artikel hier van pocketinfo.nl
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het feit dat 'ie het heeft over een EU-firmware update leek me een mooie hint
Ben inmiddels ook al 4 dagen ziek, zit nu in Chapter 7-1 van SPM, had ik ook niet verwacht een week geleden toen ik hem binnen kreegBlaasvis schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:21:
heeft iemand toevallig al trauma center in de winkels zien liggen ?
Ik weet dat trauma center pas de 10de uit komt, maar nu ik niet lekker ben zou het wel relaxed zijn
Filed: March 30, 2007MetroidPrime schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:31:
[...]
Nintendo heeft al enkele Game Boy en Game Boy Advance spellen uitgebracht(o.a. Yoshi's Universal Gravitation, Wario Ware Twisted) die een dergelijke motion sensor gebruiken. Aangezien het patent in Japan in 1999 is aangevraagd, lijkt het mij dat het eigenlijk daarover gaat.
This space is occupied
lol ben je ziek en ga je ziekenhuis spelletje spelenRighteye schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:00:
[...]
Ben inmiddels ook al 4 dagen ziek, zit nu in Chapter 7-1 van SPM, had ik ook niet verwacht een week geleden toen ik hem binnen kreeg.
Schweino schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:00:
Het blijkt zo te zijn dat na de update bepaalde cheat systemen niet meer werken. Zo boot de freeloader niet meer, net als de action replay, maxdrive en SD media launcher. Ook werken de wiikey en wiifree setup discs niet meer
Mijn glazen bol, nou goedAnoniem: 130184 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:57:
[...]
Waar haal je dat stukje wijsheid vandaan?
Ohw? Heb je ook een bron? (niet dat ik het nu heet onder mijn voeten krijg, heb een volledig normale Wii)Schweino schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:00:
Het blijkt zo te zijn dat na de update bepaalde cheat systemen niet meer werken. Zo boot de freeloader niet meer, net als de action replay, maxdrive en SD media launcher. Ook werken de wiikey en wiifree setup discs niet meer
[ Voor 33% gewijzigd door ChiMan op 07-08-2007 16:10 ]
Dit heeft niets met omgebouwde Wii's te maken. Niet omgebouwde Wii's kunnen dus ook geen gebruik meer maken van de Action Replay/Freeloader en consorten. Het gerucht gaat eveneens dat de Datel LAN adapter ook niet meer werkt na de update.
Nintendo heeft wel de firmware verandert waardoor de programma's niet meer opstarten.Dit heeft niets met omgebouwde Wii's te maken. Niet omgebouwde Wii's kunnen dus ook geen gebruik meer maken van de Action Replay/Freeloader en consorten. Het gerucht gaat eveneens dat de Datel LAN adapter ook niet meer werkt na de update.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-08-2007 16:16 ]
De vorige generatie was ik best wel tegen de XBox. Met name omdat MS de spelcomputer op een dermate manier in de markt hebben geforceerd die door bijna geen ander partij kan worden nagedaan (eindbalans van de XBox was meen ik 4 miljard verlies).Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:48:
[...]
...
Heel verhaal nav de XBox prijsverlaging oa over dat de MS met de XBox moet stoppen. (kort door de bocht)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb geen flauw idee wat ik mij hierbij moet voorstellen.ChiMan schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:08:
- Een nieuwe theme voor het zwarte beeld
Dat kon al met de 1.0 firmware.- Contacten kunnen worden opgeslagen in een adresboek
Werd de speeltijd in een zwart beeld getoond dan?- De speeltijd wordt niet langer in een zwart beeld getoond
WiiOnly.nl heeft de lijst met updates op sommige punten compleet verkeerd vertaald. Ze maken daar wel vaker dit soort extreem slordige fouten, dus je kunt ze beter niet als bron gebruiken.Gevonden op wiionly.nl
DX 10 is nog steeds niet mogelijk op DX 9 Hardware hoorAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:24:
Het probleem voor Microsoft is de toenemende verkopen van de Wii. Miljarden investeren in games en vervolgens hard verslagen worden door brain training. De aandeelhouders zijn daar niet zo blij mee. Daarnaast is de Xbox 360 niet het enige product wat niet loopt. Ik denk daarom dat Microsoft langzaam gaat afbouwen. (Ze zullen SEGA niet nadoen en van de een op de andere dag stoppen) Bedrijven zijn niet echt te spreken over Vista(consumenten ook niet). DX 10 is wel mogelijk op "zogenaamde" DX9 hardware etc. De problemen blijven maar komen en MS liegt van alles bij elkaar en komt met half-bakken oplossingen. Alles zal wel weer overwaaien zoals gewoonlijk, maar het steekt denk toch wel om nu finaal in de pan gehakt te worden door Nintendo. Sony kan altijd nog een beroep doen op de sterke Europese markt en Koreaanse. Het enige probleem van de PS3 is eigenlijk de prijs. En zodra die zakt en Blu-Ray populairder wordt, zullen ook de verkopen stijgen. De Xbox 360 is gestrand terwijl het apparaat juist veel beter zou moeten presteren nu er meer games verkrijgbaar zijn en er een prachtige line-up aankomt.
[ Voor 4% gewijzigd door Meekoh op 07-08-2007 16:36 ]
Computer says no
Anoniem: 178962
Waar haal je dat vandaan?Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:24:
Bedrijven zijn niet echt te spreken over Vista(consumenten ook niet).
Anoniem: 217133
whaha sorry...
Nee, mischien binnenkort pc software met wii mote ondersteuning.Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:05:
misschien wel binnenkort wii emulators en alles op pc![]()
disjfa.nl
Anoniem: 215024 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:18:
[...]
Moshe85 was jullie allebij voor kijk bij zijn Signature
Computer says no
zeur niet gast ik had die link gevonden bij zijn naam en toen de mail doorgestuurd naar jouAnoniem: 212684 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:21:
niet waar dopje!!!!!!!!!!
wij waren eerder!!!
"Moshe85 wijzigde dit bericht 07-08-2007 16:36 (4%)"
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 07-08-2007 17:23 ]
besef wel geen grote lip tegen mij hier!!!Anoniem: 215024 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:22:
[...]
zeur niet gast ik had die link gevonden bij zijn naam en toen de mail doorgestuurd naar jou
au gek doe ff normaalAnoniem: 212684 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:25:
[quote]Anoniem: 215024 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:22:
[...]
zeur niet gast ik had die link gevonden bij zijn naam en toen de mail doorgestuurd naar jou
besef wel geen grote lip tegen mij hier!!!
ik zit naast je en klets je er zo 1 in je nek!!!
Hebben jullie niets te doen bij KPN dat je hier zo op moet reageren?Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:25:
[...]
besef wel geen grote lip tegen mij hier!!!
ik zit naast je en klets je er zo 1 in je nek!!!
FIJN!!![b]
Hebben jullie niets te doen bij KPN dat je hier zo op moet reageren?
jij en werkenAnoniem: 212684 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:34:
[...]
FIJN!!!
HERRINNER ME ER MAAR WEER AAN WAAR IK NU WERK:s
of-topic ja wel hoor reageren op dit soort topicsConqueror schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:29:
[...]
Hebben jullie niets te doen bij KPN dat je hier zo op moet reageren?
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 07-08-2007 17:39 ]
Allereerst, ik wil deze discussie niet al te ver (hier) voeren, omdat het offtopic gaat. De bron die je gebruikt lijkt mij prima. Goed, een thuiskopie is iets anders dan een backup/reserve kopie. Ik heb het specifiek over een thuiskopie, want bij een reservekopie gelden er veel strengere regels. Dit staat overigens ook op de site: http://www.iusmentis.com/auteursrecht/software/reservekopie/.Righteye schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:17:
[...]
Ehhh...nou, volgens mij heb je dat mis.
Zie http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie/ (bijgewerkt 11 mei 2007 dus recent genoeg). Ik quote:
"Voor de meeste soorten werken is het toegestaan om een kopie voor eigen gebruik (thuiskopie) te maken. De wet zegt expliciet dat een thuiskopie van software niet mag (artikel 45n). In plaats daarvan is er een specifieke regeling voor een reservekopie (backup) van software. "
en iets verder
"De meest voor de hand liggende interpretatie is dat de reservekopie bedoeld moet zijn als vervanging van het origineel, voor het geval het origineel beschadigd of defect raakt. De gebruiker van de software kan dan met de reservekopie verder werken. Eventueel zou de gebruiker ook gelijk met de reservekopie kunnen werken, en wanneer deze defect raakt, het origineel uit de kluis halen en een nieuwe reservekopie voor het dagelijks gebruik kunnen maken."
Mijn originelen liggen in de kluis (een kast) en mijn kopieen gebruik ik. Mag dus gewoon volgens mij.
Dit is slechts één vonnis, en ook nog eens in kort geding (waarin niet diep op de zaak wordt ingegaan). Het is dus bepaald geen uitgemaakte zaak dat een reservekopie alleen mag als het origineel snel beschadigt.
Een ad-hominem aanval is nergens voor nodigMisschien slimmer als jij je gewoon bij voetbal feiten houdt( ik doe altijd effe een profiel check voordat ik een discussie aan ga
).
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 90% gewijzigd door Captain N op 07-08-2007 18:19 ]
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq