Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
FuruFuru Park is alleen al een must have vanwege Cameltry (On The Ball). Toen de aankondiging van de Revolution kwam was een van mijn eerste ingevingen meteen dat Cameltry ideaal zou zijn voor de WiiMote. Gelukkig was ik niet de enige :)
Nu nog een Super Bombliss remake die je online kan spelen en ik ben een gelukkig man.

DK Taru Taru Jet Race is wel okay. Het was oorspronkelijk bedoeld als bongo spel voor de GC, maar nu toch maar naar de Wii geport. Je moet in het spel met je WiiMote en Nunchuck continu trommelende bewegingen maken, dus bereid je voor op spierpijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 13:17
Righteye schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Ok..helemaal duidelijk. Als ik de sensorbar nou onder de tv leg of hoger als het scherm, dan zou dat moeten werken toch ? Zonder de instellingen aan te passen bedoel ik dan ? Of moet de sensorbar perse op een bepaalde plek t.o.v. jouw liggen (dus niet onder een hoek of veels te hoog of laag) ?

Iemand nog suggesties voor de kabel/splits/versterker oplossingen (zie pag 10) ?
De afstand tot de twee schermen scheelt in dat geval. Ja het kan. maar ga er maar even vanuit dat je altijd richting je onderste scherm aan het mikken bent.

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nog een vraagje over NFS... Moet je zelf op zoek naar de shops of komen die later vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

TdV

Cameltry? Superspel; zou die ook naar EUR komen?

Righteye; ik heb ook een beamer en een lcd; zelf heb ik de sensor bar onder de tv gelegd. Mijn beamerdoek is ook zo lang dat de onderkant bij de onderkant van de tv kan komen waardoor het altijd goed werkt zonder instellingen te wisselen. Switchen tussen bronnen doe ik met de receiver; ik heb een goedkope component switchbox (van mcsnet.nl) voor het switchen tussen lcd en beamer. Werkt allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:26:
Cameltry? Superspel; zou die ook naar EUR komen?

Righteye; ik heb ook een beamer en een lcd; zelf heb ik de sensor bar onder de tv gelegd. Mijn beamerdoek is ook zo lang dat de onderkant bij de onderkant van de tv kan komen waardoor het altijd goed werkt zonder instellingen te wisselen. Switchen tussen bronnen doe ik met de receiver; ik heb een goedkope component switchbox (van mcsnet.nl) voor het switchen tussen lcd en beamer. Werkt allemaal goed.
Cameltry lijkt me de voorloper van Mercury Meltdown, dan ben je beter af met Mercury Meltdown dat is echt een heel leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:36:
vorige week spelletje geleend van goeie vriend van me call of duty 3.....
WAT EEN KUT SPEL....
ziet er niet slecht uit maar dat is ook alles besturing zuigt...

gelukkig heb ik hem geleend en niet gekocht...
is de besturing van de rest van de shooters ook zo %#$^#^# :(
CoD3, kwa besturing... is goed te doen hoor :) Eerste uurtje is het wel wennen, na het 2e uurtje heb je het wel goed onder de knie hoor en dan werkt het best fijn. Persoonlijk, het werkt lekker goed. Beter dan MoH:Vanguard.

Dat de graphics niet helemaal top zijn oke ;) (:'() en zitten te veel bugs in, maar dat ligt niet aan de besturing.

Wat anders, screen gemaakt tijdens de E3 van nintendo...
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/irc.png
Ik vond het wel grappig :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Smoonshine schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:42:
Echt een hele goede shooter is er nog niet voor de Wii. Daarvoor zul je moeten wachten op Metroid Prime 3. Van de shooters die tot nu toe beschikbaar zijn wordt Red Steel in het algemeen als de beste van allemaal gezien. Red Steel is ook zeker wel een leuk spel, maar ook nog verre van perfect.
En RE4 dan? Of vind je dat geen shooter?
Die staat namelijk nog op mijn eventuele verlanglijstje.
Ik heb nog nooit RE gespeeld. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If you have your Wii set in WiiConnect24 mode you will be waking up to your Wii's glowing disc tray alerting you to some cool surprises in the next two months, according to teasing statements from Nintendo America honcho, Reggie Fils-Aime.
Bron:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=168748

WAT zal het worden??????

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Reggie Fils-Aime, een van de belangrijkste Nintendo-kopstukken van het moment, liet zopas weten dat Wii-bezitters binnenkort een leuke verrassing mogen verwachten. Niet alleen zal het nieuwe kanaal Check Mii Out beschikbaar worden, er zal nog een onaangekondigd cadeautje verschijnen. Was het precies zal worden kon Reggie Fils-Aime nog niet verklappen, maar hij liet vallen dat de verrassing eind september zal opduiken.
Bron

Ben benieuwd, spannend! :)

Oeps, eerst altijd even refreshen, is net boven mij gepost. Sorry O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Cubic X op 24-07-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Next two months...
Als ze nou een datum geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Gonadan schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:19:
[...]

En RE4 dan? Of vind je dat geen shooter?
Die staat namelijk nog op mijn eventuele verlanglijstje.
Ik heb nog nooit RE gespeeld. :+
Ik heb RE4 direct gekocht toen hij net uit was voor de Wii. Was ook voor mij de eerste echte ervaring met dat spel en ik heb er heerlijk van genoten. De sfeer, geluid, moeilijkheidsgraad, het verhaal, alles was erg goed uitgewerkt. Ook de besturing vond ik heerlijk, hoewel het wel even wennen is met een rifle, want daar mag je dus alleen schieten met je analoge stick.

Met name dan merkte ik gewoon hoe goed de Wiimote werkte met het reguliere mikwerk: lekker snel en nauwkeurig. Ik had net een week of 2 daarvoor het even bij een vriend geprobeerd op de PC versie, die dus geen muisondersteuning heeft, dus ik was positief verrast.

EDIT
@hierboven: op GameTrailers zag ik laatst een video interview met Reggie (rond de e3), waarbij hij sprak over een verrassing in september. Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar mogelijke kandidaat is BWii, hoewel ik me afvraag waarom die niet op de e3 verscheen.

In datzelfde interview corrigeerde Reggie zichzelf ook nog even m.b.t. Mario Kart Wii. Hij sprak eerst van het eerste kwartaal 2008, om vervolgens op een corrigerende toon te spreken van "de eerste helft in 2008". Ik meende echter dat hij in de 3e conference ook al sprak over een "worldwide release early 2008", maar we zullen wel weer eens moeten wachten op een harde datum.

P.P.S. Nu ik toch even de releases loop te bekijken, waarom staat The Force Unleashed nog bij DimPlus op 30 november? Ik kan me niet herinneren dat ze er vaak naast zaten, maar er is nog geen woord gerept over een Wii versie. Misschien maar beter ook *kijkt vies naar de PS2*

[ Voor 34% gewijzigd door Cleetje op 24-07-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik hoop op de aankondiging dat GoldenEye op de Virtual Console wordt uitgebracht(aangezien de rechten in september overgaan naar Activision), maar het zal wel weer een "Everybody Votes"-achtig kanaal zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
Ik heb laatst een Wii gekocht via een webwinkel, en nu vroeg ik mij af: als ik aanspraak wil maken op mijn fabrieksgarantie, moet ik dan de originele factuur/kassabon naar nintendo opsturen, of alleen een kopie.

Weet iemand ook het adres waarnaartoe ik het apparaat moet sturen? Of een link naar waar dit op de nintendosite staat, want ik zoek me suf en ik vind het niet.

Muchos gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 19-08 23:08
Zou er niet nog een demokanaal komen? dat zou echt goed uitkomen, want ik doe nu al eventjes niks meer met mijn wii, en een vote channel verandert dat niet echt :+

Heeft iemand anders trouwens al Big brain academy for wii? Ik vroeg me namelijk af wat de moeilijkheidsgraad van dat spel is en hoe veel speeluren je eraan hebt.

(m.b.t. de speeluren, ik heb online functionaliteit, en er is altijd wel 1 iemand anders die ik zou kunnen vragen om mee te doen, ik weet niet of dat het langer speelbaar maakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
DaSaN schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:56:
Ik heb laatst een Wii gekocht via een webwinkel, en nu vroeg ik mij af: als ik aanspraak wil maken op mijn fabrieksgarantie, moet ik dan de originele factuur/kassabon naar nintendo opsturen, of alleen een kopie.

Weet iemand ook het adres waarnaartoe ik het apparaat moet sturen? Of een link naar waar dit op de nintendosite staat, want ik zoek me suf en ik vind het niet.

Muchos gracias
In de handleiding(grijze boekje) staat onder het kopje garantie het telefoonnummer van de Technische Dienst van Nintendo Nederland. Die kunnen al je vragen beantwoorden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Cleetje schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:38:
Ik heb RE4 direct gekocht toen hij net uit was voor de Wii. Was ook voor mij de eerste echte ervaring met dat spel en ik heb er heerlijk van genoten. De sfeer, geluid, moeilijkheidsgraad, het verhaal, alles was erg goed uitgewerkt. Ook de besturing vond ik heerlijk, hoewel het wel even wennen is met een rifle, want daar mag je dus alleen schieten met je analoge stick.

Met name dan merkte ik gewoon hoe goed de Wiimote werkte met het reguliere mikwerk: lekker snel en nauwkeurig. Ik had net een week of 2 daarvoor het even bij een vriend geprobeerd op de PC versie, die dus geen muisondersteuning heeft, dus ik was positief verrast.
Dus je gebruikt niet altijd de wii-remote om te mikken? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:21
Ik heb zonet een Nintendo Wii met een extra Wii Remote gekocht, samen met Resident Evil 4 en Mario Striker Charged. *O*

Ik heb net even zitten bowlen en tennissen, heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Gonadan schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:
[...]

Dus je gebruikt niet altijd de wii-remote om te mikken? :?
Inderdaad, als je de sniper rifle gebruikt moet je met de analoge stick op de Nunchuk richten. Gelukkig heb je de sniper rifle niet al te vaak nodig, maar ik merkte wel dat op de stukken waar je hem wel nodig had de standaard handgun een stuk makkelijker was om mee te snipen. Dat geeft wel aan hoeveel nauwkeuriger je kunt richten met de Wiimote ten opzichte van een analoge stick.
hugoy schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:02:
Zou er niet nog een demokanaal komen? dat zou echt goed uitkomen, want ik doe nu al eventjes niks meer met mijn wii, en een vote channel verandert dat niet echt :+
Een demokanaal voor Wii spellen zie ik niet zo snel gebeuren zonder harde schijf of de optie om spellen op de achtergrond te downloaden. Er is wel ooit een DS-demokanaal beloofd. Je Wii zou dan in de standby mode in een DS demostation veranderen. Die zou misschien wel een optie kunnen zijn voor de verassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:42:
[...]

Cameltry lijkt me de voorloper van Mercury Meltdown, dan ben je beter af met Mercury Meltdown dat is echt een heel leuk spel.
2D > 3D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Super Mario 2 in één maal van voor tot achter uitgespeeld.

Wat geeft dat een ENORM goed gevoel zeg!!!!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:48:
Zojuist Super Mario 2 in één maal van voor tot achter uitgespeeld.

Wat geeft dat een ENORM goed gevoel zeg!!!!!!
Tissue nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:21
Mario Striker Charged is erg leuk! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Nou, van mij mogen er zeker meer 2D games komen hoor. Ik zou wel graag een echte 2D action/adventure zien in de vorm van Castlevania of Metroid op de Wii. Of anders een shooter zoals Metal Slug (en dan van het niveau Metal Slug 1 t/t 3 ;) )

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Hier nog een. De tofste platformers zijn voor mij nog altijd de 2D platformers. Donkey Kong Country, Mario World, Yoshi's Island, de bergen (toen nog goede) Disney platformers, etc. Vandaar dat de SNES nog een van mijn favoriete consoles is. :)

Over Donkey Kong gesproken, heb die DK Taru Jet Race toch maar even besteld. Heb wel zin in een Mario Kart-achtige racer, en de DK wereld spreekt me ook altijd wel aan. Lekker beetje racen en vrienden afschieten zie ik wel zitten, ondanks de wellicht wat aparte controls. Ik ben benieuwd. :)

edit: Na de 300 punten met Wii Sports Bowling moet je toch wat... dus net maar even een platinum medaille gehaald in die tweede bowling training, waar je steeds meer kegels op de baan krijgt. Totaalscore van 704 pins. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Captain N op 24-07-2007 23:39 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Resident Evil 4, wat een WERELD game is dat zeg.

Ik las altijd dat je RE4 gespeeld moest hebben, eigenlijk nooit veel aandacht aan besteed. Maar kwam toch wel regelmatig terug in topics en lijstjes waar het over erg goeie games ging.

Blij dat ik gewacht heb tot de Wii edition, vandaag alleen al 8:17 gespeeld volgens Wii Play overzicht thingie _/-\o_ In totaal nu uurtje of 20 erop zitten en het verveelt nog geen seconde. Elk chapter brengt wel weer nieuwe verrassingen met zich mee.

Grafisch doet het echt pijn aan m'n ogen, zit 2m van een 37" LCD af met (nog) composite kabel maar de gameplay compenseert dat gelukkig ruimschoots.

Ik ga vanaf nu elke dag bidden dat Capcom een RE game voor de Wii in deze stijl (RE5 Umbrella Chronicles is on rails) van de ground up gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RE5 is niet on-rails hoor...

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij doelt Ace op Umbrella Chronicles ;)

Maar uhm, op zich is RE4 ook best wel op rails hoor... Weinig echt vrijheid qua kiezen welk pad je neemt enzo.

Blijft een geniaal spel en op een normale TV zijn de graphics ook gewoon OK. Niet zo goed als ik ze 2 jaar geleden vond, maar ach :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:51:
Knip*
edit: Na de 300 punten met Wii Sports Bowling moet je toch wat... dus net maar even een platinum medaille gehaald in die tweede bowling training, waar je steeds meer kegels op de baan krijgt. Totaalscore van 704 pins. :)
Ken je de 91 'truc' niet? http://www.youtube.com/watch?v=Nz8yY7hY-Bc
heb je zo gold :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Sorry, ik ben een beetje in het verleden blijven hangen. Voor mij is de Super Nintendo ook nog steeds de onbetwiste nummer 1 console.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat niet, maar het is wel een goed gevoel om het in een maal te doen (Zonder warp van 1 naar 4 en van 4 naar 6). Dit gevoel heb je niet altijd met de hedendaagse games.

Tegenwoordig is het "loop loop loop save loop loop ow ik ben dood load loop loop enz"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik heb die truuk twee keer geprobeerd, en alleen als ik mijn record toch niet meer kon verbreken.
De eerste keer ging hij mis (:+) tweede ging goed.
Daarna niet meer gedaan, een record geeft mij geen goed gevoel als ik gecheat heb.
ik snap dan ook niet waarom mensen überhaupt cheaten, hooguit om een level nogmaals te spelen als je er al voorbij bent

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:25:
[...]

Ik heb die truuk twee keer geprobeerd, en alleen als ik mijn record toch niet meer kon verbreken.
Daarna niet meer gedaan, een record geeft mij geen goed gevoel als ik gecheat heb.
ik snap dan ook niet waarom mensen überhaupt cheaten, hooguit om een level nogmaals te spelen als je er al voorbij bent
Ook zonder deze truc kun je makkelijk goud scoren, je moet gewoon even doorhebben hoe je gooit.
Maar het blijft gewoon lachen om het een keertje uit te proberen :)

Bij de eerste 5 kun je makkelijk een strike scoren, daarna wordt het wat lastiger
Het beste resultaat heb ik gehaald door tussen de voorste kegel en de kegel ernaast te gooien.

Bij alle Wii sports heb ik wel goede scores, behalve bij baseball....verder als 5 x out of the park kom ik niet (en de rest natuurlijk homeruns)..... 1800 in totaal....

Gistere mijn eerste double eagle gehaald met Golf, -9 gehaald bij 9 hole :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:34:
Ook zonder deze truc kun je makkelijk goud scoren, je moet gewoon even doorhebben hoe je gooit.
Maar het blijft gewoon lachen om het een keertje uit te proberen :)
Natuurlijk, maar ik doe het alleen als ik niet meer door die laatste worp 'per ongeluk' een record kan halen. ;)
Bij de eerste 5 kun je makkelijk een strike scoren, daarna wordt het wat lastiger
Het beste resultaat heb ik gehaald door tussen de voorste kegel en de kegel ernaast te gooien.
Ik heb nog nét geen platinum helaas, ik probeer meestal de voorste kegel nét aan te raken van opzij, dan kiepert bij mij het meest om.
Ook heb ik ontdekt dat ik het niet te lang achter elkaar moet proberen, dan wordt mijn arm moeier en ik gefrustreerder en verneuk ik alles. :P :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Gonadan schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:25:
D'r zitten aan weerszijden van de baan twee rode knoppen, die je al vanaf je afgooiplaats kunt zien. Die triggeren die aardbeving en zijn alleen op een risicovolle manier te bereiken op de laatste baan, waardoor je dus ook grote kans hebt op 0 punten daar. Omdat het dus bewust in het spel is gebouwd en het ook vaardigheden vereist, bestempel ik het niet als cheaten. Ik vergelijk het met een (ingebouwde) shortcut in Mario Kart, of een warpfluitje in SMB3 of iets dergelijks. Die zitten er ook niet voor niks. Ik heb in die 703 punten score dus ook lekker tegen die rode knop aangegooid. :> Zonder dat te doen is m'n highscore 655 overigens. :)

Overigens ben ik wel fervent tegenstander van wel echt cheaten, vooral in multiplayer. Als iemand dat in z'n eigen game doet en met een code onsterfelijk het spel uit speelt is zijn zaak. Maar als dat in multiplayer gebeurt hebben andere mensen er ook last van. Bleuh...

[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 25-07-2007 10:18 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:35
http://www.youtube.com/watch?v=7GWgZ9xEVsg

Zo gooi ik dus bij bowlen, werkt bijna altijd.
Ik heb dat over die rails ook een keer geprobeerd, maar door mijn curve valt hij er altijd af :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:01:
http://www.youtube.com/watch?v=7GWgZ9xEVsg

Zo gooi ik dus bij bowlen, werkt bijna altijd.
Ik heb dat over die rails ook een keer geprobeerd, maar door mijn curve valt hij er altijd af :( .
Je zult met een lichte curve moeten gooien aangezien je niet recht achter de rail staat....
Oefening baart kunst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hugoy schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:02:
Heeft iemand anders trouwens al Big brain academy for wii? Ik vroeg me namelijk af wat de moeilijkheidsgraad van dat spel is en hoe veel speeluren je eraan hebt.

(m.b.t. de speeluren, ik heb online functionaliteit, en er is altijd wel 1 iemand anders die ik zou kunnen vragen om mee te doen, ik weet niet of dat het langer speelbaar maakt?)
Wii degree is leuk, maar eigenlijk vooral met z'n tweeen (of meer) tegelijk op de bank. Online stelt niet veel voor, je kan alleen scores uitwisselen met je Wii friends, meer niet. Geen echte online play dus. De moeilijkheidsgraad is in te stellen, maar vooral doordat je ook snel moet spelen om een echte hoge score te halen is het zeker niet makkelijk terwijl de spelletjes wel simpel genoeg zijn om snel voor iedereen begrijpelijk te zijn. Het is daardoor ook leuk voor mensen die normaal nooit spelletjes spelen.

Het enige vermoeiende is het eindeloze geklets van dat rare mannetje, bij het opstarten kan je er voorbij skippen met de B toets maar verder niet terwiijl ie echt niks bijzonders te melden heeft.

Qua speeluren is het behoorlijk oneindig eigenlijk, een beetje vergelijkbaar met Wii Sports, je kan eigenlijk altijd wel weer opnieuw een potje doen en er zitten echt ongelooflijk veel verschillende vragen in, de herken plaatjes zul je niet heel snel uit je hoofd kennen.

Ik ben heel blij met Wii degree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilt
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

Willybubba schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:03:
Maar uhm, op zich is RE4 ook best wel op rails hoor... Weinig echt vrijheid qua kiezen welk pad je neemt enzo.
Dat heet dus "Play by Novel" je kunt maar 1 kant op zodat je niet (of nauwelijks) kunt dwalen van je main quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik ben nu in RE4 bij Seperate Ways, maar valt het iemand anders op dat het beeld nogal onscherp lijkt in vergelijking met het hoofdspel en alle andere extra's? Ik vind het ook wel redelijk teleurstellend dat de filmpjes in Seperate Ways en de Movie Browser allemaal volledig pre-rendered zijn, terwijl alles in het RE4 zelf in realtime gerendered wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:29:
[...]

Wii degree is leuk, maar eigenlijk vooral met z'n tweeen (of meer) tegelijk op de bank.
Heb je de Nederlandse versie (met NL text op het doosje) en zo ja, is het spel zelf ook in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een goedkoop alternatief voor de zapper -> http://cgi.ebay.nl/Shot-G...ViewItem#ebayphotohosting

weet niet of ie al gepost was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-08 09:33
Nintendo maakte laatst bekend dat ze in september met een verassing komen voor WIi-gebruikers, misschien bedoelen ze je sterren op je Nintendo account inruilen voor Wii Points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nou dikke verassing dan :?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Schweino schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:50:
[...]
Heb je de Nederlandse versie (met NL text op het doosje) en zo ja, is het spel zelf ook in het Nederlands?
Hier de NL versie. Compleet met NL uitleg maar spel helaas in het Engels. Had eigenlijk wel NL mogen zijn lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cubic X schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:08:
Nintendo maakte laatst bekend dat ze in september met een verassing komen voor WIi-gebruikers, misschien bedoelen ze je sterren op je Nintendo account inruilen voor Wii Points?
Dat bedoelen ze zeker weten niet :). Reggie maakte namelijk de aankondiging. Hij is het hoofd van NoA en in Amerika hebben ze helemaal geen sterren. Dus dat zou volledig onlogisch zijn. Daarnaast, eerder had hij het over twee kanalen. Een daarvan is het nieuwe Mii kanaal...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zijn er al geruchten bekend wat dat 2'de knaaal dan gaat worden?

dat nieuwe Nii-kanaal is echt de meest nutteloze toevoeging voor mij, volgens mij ga ik daar echt nooit gebruik van maken :? misschien leuk voor kinderen van 13. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
Nee, het enquete kanaal is een leuke toevoeging wou je zeggen :? Ze zijn beide kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

cardinal808 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:43:
Nee, het enquete kanaal is een leuke toevoeging wou je zeggen :? Ze zijn beide kansloos.
Het enquetekanaal vind ik nog wel grappig. Niet iets waar je de Wii voor koopt maar ik vul het toch regelmatig in. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

cardinal808 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:43:
nee dat zeg ik niet :? , enquete kanaal is ook totaale crap en verspilling ven geld en enerige die ze erin gestoken hebben om het te maken.

maar ik had het over nieuwe kanalen, als er naast het nieuwe mii-kanaal nog zoiets bij komt in dezelfde lijn enquete kanaal - mii knaaal - ??? kanaal?

is dat imho alles behalve een grote verassing.

het is leuk dat ze nog content toevoegen aan de Wii maar laat het ajb wel enigsinds nuttig/leuk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Chaoss schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:51:
is dat imho alles behalve een grote verassing.
Gelukkig maar, daar wacht ik liever nog een jaartje of 75 mee. :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik ben benieuwd wat hat kado zal zijn. Het Enquete kanaal kwam ook uit de lucht vallen dus er is best veel mogelijk...
Enquetekanaal gebruik ik verder nooit (meer) dus ik denk dat ik die er maar eens af ga gooien.
Wat ik verder jammer vind is dat als je Street Fighter 2 hebt gekocht op de VC je voor Street Fighter 2 Turbo gewoon weer de volle mep moet betalen...
Ik heb het wel gedaan....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
hemiparo schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:27:
[...]

Hier de NL versie. Compleet met NL uitleg maar spel helaas in het Engels. Had eigenlijk wel NL mogen zijn lijkt me...
Inderdaad een vreemde keuze. Bij dit soort "IQ testjes" is het juist van belang dat alles in de taal is van degene die de test aflegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:56:
Wat ik verder jammer vind is dat als je Street Fighter 2 hebt gekocht op de VC je voor Street Fighter 2 Turbo gewoon weer de volle mep moet betalen...
Ik heb het wel gedaan....
En dat is nou precies de bedoeling van Nintendo (commercieel gezien) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik hoop dan dat je niet fan bent van Hyper Super Street Fighter III Turbo Alpha MAX Championship Edition oid, want dat zal nog wel een tijdje duren voordat ze daar aanbeland zijn. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Interessant nieuws: de Wii is wereldwijd inmiddels 9,27 miljoen keer verkocht. De Xbox 360 zat afgelopen december pas rond de 9 miljoen verkochte consoles. De Wii doet het dus erg goed en zou de Gamecube al begin volgend jaar al qua totale verkoopcijfers ingehaald kunnen hebben.
Captain N schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:25:
Ik hoop dan dat je niet fan bent van Hyper Super Street Fighter III Turbo Alpha MAX Championship Edition oid, want dat zal nog wel een tijdje duren voordat ze daar aanbeland zijn. :P
Gelukkig zijn er maar 3 versies van Street Fighter II uitgebracht op de Wii en zijn er nu al twee uit. Super Street Fighter II Turbo zou meteen ook de laatste versie van Street Fighter II moeten zijn op de VC. Ik denk dat ze die in de herfst zullen uitbrengen, ongeveer tegelijkertijd met Super Street Fighter II Turbo: HD Remix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
RiCk schreef op maandag 23 juli 2007 @ 08:48:
Iemand trouwens nog "oplaadstations" gezien? irriteer mij dood aan de hoeveelheid batterijen die er doorgaan met Zelda :P
Dom ja, ik wist dat die dingen er waren en dat ze via bijv. Bart Smit wel te verkrijgen waren.
Maar check deze:
http://videogame.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00481 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik zometeen in mijn pauze re 4 wii edition ga halen :P
debart moet ik hem gelijk voor jou halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Schweino schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:12:
[...]
Inderdaad een vreemde keuze. Bij dit soort "IQ testjes" is het juist van belang dat alles in de taal is van degene die de test aflegt....
Dacht ik ook maar het is niet echt hinderlijk gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
RE4 niet meer op voorraad bij 123gamer.nl.
Heb maar voor scarface gekozen, want RE4 zou ik nmlk op moeten wachten tot week 32 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:01:
Ik ben nu in RE4 bij Seperate Ways, maar valt het iemand anders op dat het beeld nogal onscherp lijkt in vergelijking met het hoofdspel en alle andere extra's? Ik vind het ook wel redelijk teleurstellend dat de filmpjes in Seperate Ways en de Movie Browser allemaal volledig pre-rendered zijn, terwijl alles in het RE4 zelf in realtime gerendered wordt.
Nog niet daar aanbeland (weinig gametijd helaas en die moet ik verdelen tussen RE4 Wii en FF3 DS) maar volgens mij is dat stukje content echt een 1 op 1 port van de PS2.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
is het al mogelijk om met deze drivers de IR functionaliteit te gebruiken? op de screenshots zie ik wel de optie IR staan, maar het demo filmpje laat dit niet zien.
Als het werkt zou dit wel de ideale remote voor een HTPC worden. gewoon point en click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:27:
[...]

Inderdaad, het spel is niet Nederlands, al vind ik dat persoonlijk niet heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilt
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

IR functionaliteit ?

je bedoet BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOPJE...
heb je eem al gehaald?
ik moet ook nog een router hebben aangezien ik ga samen wonen....
moet wel op xbox live kunnen he!!!!en aangezien t vrouwtje msn verslaafd is.
dus moet ik er nog even nadenken kwa geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:15:
[...]

Nog niet daar aanbeland (weinig gametijd helaas en die moet ik verdelen tussen RE4 Wii en FF3 DS) maar volgens mij is dat stukje content echt een 1 op 1 port van de PS2.
Juist niet, bijvoorbeeld de bomen in de PS2 en PC versies bestaan uit veel minder polygonen en zijn veel minder gedetailleerd dan de bomen in de Gamecube en Wii versies. De bomen in Separate Ways zijn exact hetzelfde als in het hoofdspel. Op het grafische vlak heeft Separate Ways juist een upgrade gehad ten opzichte van de PS2 versie. Separate Ways is bij mij alleen een stuk minder scherp dan RE4 zelf en alle andere extra's die in het spel zitten.
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:35:
DOPJE...
heb je eem al gehaald?
ik moet ook nog een router hebben aangezien ik ga samen wonen....
moet wel op xbox live kunnen he!!!!en aangezien t vrouwtje msn verslaafd is.
dus moet ik er nog even nadenken kwa geld :P
Als je wilt slowchatten, kun je beter MSN of IRC gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
tilt schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:31:
IR functionaliteit ?

je bedoet BT
gewoon ir toch?
wiimote is toch met ir daarvoor is die sensor bar er toch?

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Mad_Cow schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:19:
[...]

is het al mogelijk om met deze drivers de IR functionaliteit te gebruiken?
De wiimote heeft geen irzender. Er zit alleen een ir ontvanger in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:34:
Ja dat is algemeen bekend in de bowlingwereld :+

Afbeeldingslocatie: http://ourworld.compuserve.com/homepages/kennmelvin/tHook.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Tja, sorry, ik kan bowlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Wat is daar nu weer raar aan? Dat bestaat gewoon hoor :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:47:
[...]

Tja, sorry, ik kan bowlen :P
Ja ok, maar is er echt zoiets als de bowlingwereld?

Met pakjes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:47:
[...]

Met pakjes enzo?
Zitten sommige mensen echt dag in dag uit op een forum met elkaar te lullen over videospelletjes ;) :X

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:43:
[...]

Ja dat is algemeen bekend in de bowlingwereld :+

[afbeelding]
Dat zou ik niet weten, aangezien ik in mijn 'real life' vrijwel nooit bowl ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:49:
[...]

Zitten sommige mensen echt dag in dag uit op een forum met elkaar te lullen over videospelletjes ;) :X
Niet in pakjes geloof ik, of heb je iets te vertellen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
[...]

Met pakjes enzo?
Ja hoor dat is er wel. Met eigen bowlingballen, eigen schoenen en alles erop en eraan.
Wat dacht je dan :P

Zie hier ;)
http://www.bowlingnbf.nl/

[ Voor 6% gewijzigd door InZane op 25-07-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:50:
[...]

Niet in pakjes geloof ik, of heb je iets te vertellen? :+
Wist je dat dan niet? heb jij DIT t-shirt dan niet :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

[...]

Met pakjes enzo?
het is niet een teamsport, dus niet pakjes in die zin.
Zie het als darten, een aantal profs die er van kunnen leven. Wat mensen die er afentoe wat geld mee verdienen en miljoenen mensen die het voor hun plezier doen.

Vroeger werden er nog wel eens kampioenschappen vertoond op eurosport.
De laatste jaren ben ik niet meer tegengekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 25-07-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 15:49:
[...]

eeeh ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
job schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:04:
[...]

het is niet een teamsport, dus niet pakjes in die zin.
Zie het als darten, een aantal profs die er van kunnen leven. Wat mensen die er afentoe wat geld mee verdienen en miljoenen mensen die het voor hun plezier doen.

Vroeger werden er nog wel eens kampioenschappen vertoond op eurosport.
De laatste jaren ben ik niet meer tegengekomen.
Het kan wel een teamsport zijn, maar solo kan ook ja :)

Voor mij is het gewoon een leuke bezigheid, meer niet.
Ik vind dat Wii Sports bowling redelijk overeenkomt met de werkelijkheid trouwens. Had ik vantevoren niet verwacht. Gelijk je eerste bal met een dikke curve over de baan smijten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:17:
[...]
Ik vind dat Wii Sports bowling redelijk overeenkomt met de werkelijkheid trouwens.
Ben ik het absoluut niet mee eens, als ik normaal ga bowlen smijt ik de bal met een harde bonk 2 banen verderop en wordt ik van de baan af gezet.

Als ik begin bij Wii Sports vliegt die bal ook met een bonk 2 banen verderop, maar er is geen grote baas die me de deur uit schopt... valt me toch echt tegen

:+

Wii Sports vind ik uberhaupt goed uitgevoerd, veel verder en beter als je zou verwachten van een gratis game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat bowlen best wel op waarheid gebasseerd mijn hoogste score is 225 :P
net zoals in het echt haal ik die score geregeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

InZane schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:17:

Het kan wel een teamsport zijn, maar solo kan ook ja :)
Mja met darten ook, maar bedoelde meer dat daar het grote geld niet ligt.
Maar back ontopic.

Ben laatst bij een vriend nog wat wii games wezen spelen. Dus even kort wat over games waar ik hier nog niets over heb gehoord.

Billy & Mandy.. echt een bizarre game. Helemaal in de lijn van te tekenfilm.
Super leuk om te spelen, kan geloof ik met maximaal 4 man.
Het probleem van dit spel (en veel andere wii spellen) is dat met meerdere spelers het gaaf is om te doen, maar in je eentje is het wel leuk.. meer niet.

Tonyhawk.. Mhaw wel leuk, maar ik hield er na de tutorial al mee op omdat ik de controls niet goed onder controle kon krijgen. Bepaalde trics lukken mij niet. Maar dat kan ook aan mij liggen aangezien ik dit ook bij ssx heb.

Beide spellen lijken me wel leuk om te doen (als ik tonyhawk nog onder de knie krijg :p), maar ik vind het de prijs gewoon niet waard.
Ik weet dat als ik het koop, het na een paar week ligt te verstoffen in de kast. Ik wacht nog steeds met smart op papermario en andere goede singleplayer games.. en tot die tijd vermaak ik me prima met re4.

[ Voor 14% gewijzigd door job op 25-07-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:23:
ik vind dat bowlen best wel op waarheid gebasseerd mijn hoogste score is 225 :P
net zoals in het echt haal ik die score geregeld :+
258 :+
Ben tot nu toe nog niet verder dan een 7-pack ;(

Maar het is wel iets makkelijker ja :)

[ Voor 6% gewijzigd door InZane op 25-07-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah das het verschil tussen weten hoe iets moet en het ook daadwerkelijk kunnen.

Ik weet wel hoe ik de bowlingbal moet gooien, maar mijn spieren en hand-oog coordinatie zijn niet dusdanig dat ik fysiek die bal zou kunnen gooien zoals ik em wil gooien. Bij de Wii heb je die limitatie niet (gelukkig maar, de wii mote zo zwaar als een bowlingbal :X) en kun je het dus ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:23:
[...]

Ben ik het absoluut niet mee eens, als ik normaal ga bowlen smijt ik de bal met een harde bonk 2 banen verderop en wordt ik van de baan af gezet.

Als ik begin bij Wii Sports vliegt die bal ook met een bonk 2 banen verderop, maar er is geen grote baas die me de deur uit schopt... valt me toch echt tegen

:+

Wii Sports vind ik uberhaupt goed uitgevoerd, veel verder en beter als je zou verwachten van een gratis game.
Gratis?

In Japan betaald men 200 euro voor een losse Wii, zit WiiSports er niet bij
Wij betalen 50 euro extra voor WiiSports. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:10:
[...]
In Japan betaald men 200 euro voor een losse Wii, zit WiiSports er niet bij
Wij betalen 50 euro extra voor WiiSports. ;)
Zucht. In japan betalen ze met Yen. En hier zijn de adviesprijzen in euros. Dat is een heel verschil en kan je niet met elkaar vergelijken.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind wing island ook leuk ! best moeilijk nog af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebbers, een leuk interview over Zack en Wiki: http://wii.ign.com/articles/807/807716p1.html.

Endless Ocean, een spel waar we eigenlijk nog niet zoveel over hebben gehoord, krijgt een zeer degelijke score van Famitsu (10/8/9/8): http://gonintendo.com/?p=21806. Misschien toch een titel om in de gaten te houden B).

En nog wat nieuws uit de Nintendo Power. Rayman Raving Rabbits 2 wordt een Wii exclusive, was geloof ik nog niet officieel bekend gemaakt, alhoewel wel verwacht ;). En nog wat positieve opmerkingen over/impressies van Metroid Prime 3 .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:58:
ik denk dat ik zometeen in mijn pauze re 4 wii edition ga halen :P
debart moet ik hem gelijk voor jou halen ;)
heb m gehaald vanaaf :P
dat wordt een lange nacht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InZane schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:40:
[...]

258 :+
Ben tot nu toe nog niet verder dan een 7-pack ;(

Maar het is wel iets makkelijker ja :)
7-pack :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
@dopje: ooit van een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop gehoord?

[ Voor 57% gewijzigd door Schweino op 25-07-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:12:
[...]

Zucht. In japan betalen ze met Yen. En hier zijn de adviesprijzen in euros. Dat is een heel verschil en kan je niet met elkaar vergelijken.
klopt, maar om het voor het "ervaringen" volk begrijpbaar te houden leg ik het even zo uit.
In ieder geval is WiiSports dus niet gratis. Het is gewoon een pakket waarbij je voor beide producten betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor maar niet van een 7-pack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:35:
[...]
In ieder geval is WiiSports dus niet gratis.
Niets in het leven is gratis, dat weten we ook wel hoor.
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:03:
[...]

ja hoor maar niet van een 7-pack :+
Dan ben je niet zo goed in bowling bij Wii Sports :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Heeft iemand dat Bowling trucje al es gedaan bij die training, dat je em over de rand gooit en alles dan omvalt? :P

offtopic:
Voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=EowOhd7KguM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:47:
Heeft iemand dat Bowling trucje al es gedaan bij die training, dat je em over de rand gooit en alles dan omvalt? :P

offtopic:
Voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=EowOhd7KguM
Nee nog nooit... 8)7

Natuurlijk wel, aangezien de Wii hier in Europa pas later gelaunched werd was het trucje al bekend voordat uberhaupt een Wii in Europa te krijgen was. Ik denk dat iedereen em wel eens geprobeerd heeft en bijna iedereen het ook wel eens gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:49:
[...]

Nee nog nooit... 8)7

Natuurlijk wel, aangezien de Wii hier in Europa pas later gelaunched werd was het trucje al bekend voordat uberhaupt een Wii in Europa te krijgen was. Ik denk dat iedereen em wel eens geprobeerd heeft en bijna iedereen het ook wel eens gelukt is.
8)7

Ik wist dit nog ook niet en sterker nog, heb dit nog nooit eerder gezien of gehoord :) dus, zo gek is het volgens mij niet eens :) Ik ga dit binnenkort ook eens proberen :) !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.