Mijn ervaring met dat bowling truukje is dat het vrij gemakkelijk is. Er zijn geloof ik ook manieren om een andere kleur bowlingbal e.d. te gebruiken. Daarnaast al is en bal naar achteren gegooit? Welkom in 2006!
Truckje nog nooit geprobeerd + naar achter gooien ook niet.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 01:23:
Mijn ervaring met dat bowling truukje is dat het vrij gemakkelijk is. Er zijn geloof ik ook manieren om een andere kleur bowlingbal e.d. te gebruiken. Daarnaast al is en bal naar achteren gegooit? Welkom in 2006 2007!
Bij mijn beperkte ervaring met real life bowlen stonden er geen kegels achter mij.
Of het moet zijn dat de regels in Nederland anders zijn
Andere kleur bal gebruiken? Hoe doe je dat dan?Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 01:23:
Mijn ervaring met dat bowling truukje is dat het vrij gemakkelijk is. Er zijn geloof ik ook manieren om een andere kleur bowlingbal e.d. te gebruiken. Daarnaast al is en bal naar achteren gegooit? Welkom in 2006!
Weet wel dat je een pro bal krijgt als je boven de 1000 zit. Zit bijna op de 1400
Oh en een 7 pack zijn gewoon 7 strikes op rij. Zie je altijd tijdens de replays staan: strike, double, turkey, 4 pack, 5pack, enz..
Aap schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:55:
![]()
Ik wist dit nog ook niet en sterker nog, heb dit nog nooit eerder gezien of gehoorddus, zo gek is het volgens mij niet eens
Ik ga dit binnenkort ook eens proberen
!

Volgens mij hebben we het er al een paar pagina's over.
En het komt regelmatig terug in deze topicreeks.
Ik dacht dat je dan links of rechts moest drukken als er staat dat je aan de beurt bent.InZane schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:07:
[...]
Andere kleur bal gebruiken? Hoe doe je dat dan?
Weet wel dat je een pro bal krijgt als je boven de 1000 zit. Zit bijna op de 1400
Oh en een 7 pack zijn gewoon 7 strikes op rij. Zie je altijd tijdens de replays staan: strike, double, turkey, 4 pack, 5pack, enz..
Maar ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk
[ Voor 39% gewijzigd door Gonadan op 26-07-2007 09:18 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ik naar links en rechts druk dan verplaatst mijn mannetjeGonadan schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:16:
[...]
Ik dacht dat je dan links of rechts moest drukken als er staat dat je aan de beurt bent.
Maar ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Als er staat dat je aan de beurt bent zei ik.disjfa schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:19:
Als ik naar links en rechts druk dan verplaatst mijn mannetjeIk wil ook wel een andere kleur diamanten bal
Dus als je je mannetje schuin van voren ziet en nog niet op A gedrukt hebt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Behalve het feit dat ik het 1 bladzijde terug heb aangegeven heb ik er nog nooit van gehoord,Booth schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:47:
Heeft iemand dat Bowling trucje al es gedaan bij die training, dat je em over de rand gooit en alles dan omvalt?
offtopic:
Voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=EowOhd7KguM
Topic is dan ook al 87 delen lang.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:54:
Behalve het feit dat ik het 1 bladzijde terug heb aangegeven heb ik er nog nooit van gehoord,
Wordt het niet weer eens tijd voor een goede search voor de topics?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik lees het ook voor het eerst hoor... En dat terwijl ik dit topic toch wel vrij nauwgezet volg.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
hmm hoe nauwgezet volg je dit topic dan, staat bijna een hele bladzijde overWillybubba schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:04:
Ik lees het ook voor het eerst hoor... En dat terwijl ik dit topic toch wel vrij nauwgezet volg.
Anywayz, leuke truc basta.....
Bij andere Wii sports heb je nagenoeg niet van dat soort truucjes....of hebben jullie nog andere merkwaardige dingen gevonden?
Enige wat ik nog heb gevonden is dat als je bij Wiitennis in het playerselectscreen zit, en je houd 1 + 2 ingedrukt (terwijl je op a drukt voor verder te gaan) krijg je een trainingsveld zonder publiek.
Dat was ook al eens gezegd in deel 69 oid (iig in die buurt), flinke tijd terugWillybubba schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:04:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
oh zooooo is me nog niet geluktInZane schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:07:
[...]
Andere kleur bal gebruiken? Hoe doe je dat dan?
high score is 225 en ben nu lvl 1200 zo'n beetje
Verwijderd
Voor alle mensen die het niet kunnen laten:
http://www.wiicheats.com/
Allemaal apart "cheats" posten heeft geen zin. Ga gewoon naar bovenstaande site!
http://www.wiicheats.com/
Allemaal apart "cheats" posten heeft geen zin. Ga gewoon naar bovenstaande site!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 13:34 ]
Verwijderd
Genoeg over Wii Bowling:
http://www.youtube.com/watch?v=Zop5mFtfG6Y

http://www.youtube.com/watch?v=hwGjxx1C3YA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Zop5mFtfG6Y
http://www.youtube.com/watch?v=hwGjxx1C3YA&NR=1
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 12:08 ]
Blijkbaar heb ik er dan gewoon overheen gelezen of ben het vergeten
afgelopen tijd niet veel tijd gehad om alles door te spitten namelijk...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Andere bal bij Wii bowling:
Voordat de game begint, moet je wanneer het scherm zwart word (om te laden oid) op de puntentoets naar links, recht of onder drukken. (Ik doe het altijd het hele zwarte gedeelte lang).
Links: Rood
Onder: Groen
Rechts: Goud
Als je pro bent en je doet dit, dan krijg ook die kleur met die diamantjes erop.
Voordat de game begint, moet je wanneer het scherm zwart word (om te laden oid) op de puntentoets naar links, recht of onder drukken. (Ik doe het altijd het hele zwarte gedeelte lang).
Als je pro bent en je doet dit, dan krijg ook die kleur met die diamantjes erop.
Hebben meer mensen hier wel eens last van vastlopers?
Vandaag en gister had ik er 3 keer last van. Één keer tijdens Red Steel en twee keer tijdens het openen van de Nintendo website in het browser. De console doet dan helemaal niets meer en het beeld bevriest, krijg hem alleen maar uit door 6 seconden op de uitknop op de console te drukken.
Iemand enig idee hoe dat kan komen? Console wordt verder niet warm ofzo...
Vandaag en gister had ik er 3 keer last van. Één keer tijdens Red Steel en twee keer tijdens het openen van de Nintendo website in het browser. De console doet dan helemaal niets meer en het beeld bevriest, krijg hem alleen maar uit door 6 seconden op de uitknop op de console te drukken.
Verwijderd
Lijkt me dat je Wii kapot is, even naar Nintendo dus dan krijg je zonder moeite een nieuwe.kassemans schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:52:
Er gaan niet veel Nintendo producten kapot en als ze kapot gaan dan is de garantieafhandeling erg goed, allemaal geen probleem dus.
Je vergeet er een, boven voor blauwKillzone schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:52:
Andere bal bij Wii bowling:
Maar dat bowlen begint dus wel populair te worden, al 3-4 bowlers in dit topic
*Doet zelf ook aan bowlen, huisleague + trio leageu, pasgem: 145, en is toe aan een nieuwe bal.
Heeft iemand nog nieuws over brunswick pro bowling, schijnt 14 augustus uit te komen maar heb nog niet gevonden of hij ook naar europa komt.
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
Verwijderd
Waarom moeten we daarop hopen?RayNbow schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:19:
Wii gets Flashed by a bug too!
Nu hopen dat er nog een update voor het internetkanaal komt.
Er is niet eens een proof of concept om de exploit te gebruiken om code op de Wii aan de gang te krijgen hoewel dat in theoretisch gezien wel kan.
Dan zit er nog een enorm verschil tussen daadwerkelijk code aan de praat krijgen en die code ook echt voor iets nuttigs te gebruiken, laat staan dat iemand het kan gebruiken om iets aan je console te doen (zoals je savegames wissen).
Lijkt me dus niet dat er haast bij is ofzo, de bug is grappig maar verder niet echt nuttig. Mensen werken er hard aan om iets aan de praat te krijgen om zo de sleutel te pakken te krijgen waarmee de Wii firmware is beveiligd om zodoende in de firmware uit te zoeken hoe ze eenvoudig homebrew aan de praat kunnen krijgen. Maar al met al duurt het nog maanden voordat er zoiets voor elkaar gebracht wordt.
Ondertussen staan er ook al een aantal PC's op de wereld brute force te stampen op de firmware, het is een kwestie van tijd voordat die de sleutels krijgen, nadeel is dat die tijd gerust 5 jaar kan zijn als je pech hebt.
Ik zou het nog ff bekijken. Red Steel heeft wel meer issues, bij mij is 'ie ook meerdere keren gecrashd.kassemans schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:52:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Hahah lol, Nintendo website is vrij gar.kassemans schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:52:
Red Steel crasht regelmatig, wen er maar vast aan.
ik ben al jarenlang opera gebruiker, en nintendo's site heeft nooit correct gewerkt onder Opera: vele layoutproblemen en menu's die niet konden geopend worden. Een paar weken na de aankondiging van de Wii browser werkte de site plots wel miraculeus naar behoren. SterkVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:17:
[...]
Hahah lol, Nintendo website is vrij gar.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Niks over gehoord nog. Ben wel benieuwd.king of rats schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:03:
[...]
Je vergeet er een, boven voor blauw.
Maar dat bowlen begint dus wel populair te worden, al 3-4 bowlers in dit topic.
*Doet zelf ook aan bowlen, huisleague + trio leageu, pasgem: 145, en is toe aan een nieuwe bal.
Heeft iemand nog nieuws over brunswick pro bowling, schijnt 14 augustus uit te komen maar heb nog niet gevonden of hij ook naar europa komt.
offtopic:
Verder gooi ik huisleague, nationale league en soms een toernooitje. Pasgemiddelde rond de 170. Heb 2 strikeballen: Rotogrip Oracle Vision en Brunswick Monster Screamer en 1 sparebal: Columbia White Dot
Verder gooi ik huisleague, nationale league en soms een toernooitje. Pasgemiddelde rond de 170. Heb 2 strikeballen: Rotogrip Oracle Vision en Brunswick Monster Screamer en 1 sparebal: Columbia White Dot
Red steel is bij mij nooit gecrashed andersVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:17:
[...]
Hahah lol, Nintendo website is vrij gar.
Red Steel crasht regelmatig, wen er maar vast aan.
This space is occupied
Nee, maar ik heb geen zin in een crashende Wii als ik toevallig zit te browsen.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:08:
[...]
Waarom moeten we daarop hopen?
Er is niet eens een proof of concept om de exploit te gebruiken om code op de Wii aan de gang te krijgen hoewel dat in theoretisch gezien wel kan.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Bij mij ook nog nooit gecrasht, 2x uitgespeeldCollaborator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:50:
[...]
Red steel is bij mij nooit gecrashed anders
en bij mij is Red Steel maar op 1 punt gecrasht.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Bij mij ook nog niet gecrashed, dus lijkt me dat het meer aan de Wii hardware ligt dan aan de CD zelfChaoss schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:59:
en bij mij is Red Steel maar op 1 punt gecrasht.
Komen deze filmpjes uit de review exemplaren die nu al de ronde doen of zijn ze nog overgebleven van de E3?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Zoek maar eens online op Red Steel crash... Zitten vrij veel issues in, met name in dat level met die konijnen en sneeuw enzo. tetsuo's Games als ik het me goed herinner... Daar is 'ie bij mij zeker 3 keer op gecrasht.
Jezus wat gaat dit topic hard! Kan `t gewoon niet bijhouden.
Bij mij heeft Red Steel ook nooit problemen gegeven...
Bij Splinter Cell had ik meer problemen. Was zelfs een bepaald stuk waar hij maar bleef crashen.
Bij Splinter Cell had ik meer problemen. Was zelfs een bepaald stuk waar hij maar bleef crashen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Iemand die weet als je de mii's naar een afstandbediening stuurt en speelt bij iemand de punten die je hebt bij sports ook meegaan? Mvg
Sterrencatalogus update:
Er zijn een aantal Mario Party 8 T-Shirts te bestellen voor 4000 sterren.
EDIT: Ik zie dat er ook een etui, stickervel en muismat te bestellen zijn. Omdat Nintendo uitverkochte items niet meer lijkt te verwijderen, pakte het programma dat ik gebruik ze niet meer.
Er zijn een aantal Mario Party 8 T-Shirts te bestellen voor 4000 sterren.
EDIT: Ik zie dat er ook een etui, stickervel en muismat te bestellen zijn. Omdat Nintendo uitverkochte items niet meer lijkt te verwijderen, pakte het programma dat ik gebruik ze niet meer.
[ Voor 46% gewijzigd door MetroidPrime op 26-07-2007 19:09 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
voor zover ik weet gaan de punten niet mee. Die zitten vermoedelijk niet in de Mii, maar bij de Wii Sports savegame.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:19:
Iemand die weet als je de mii's naar een afstandbediening stuurt en speelt bij iemand de punten die je hebt bij sports ook meegaan? Mvg
Oh vet..ik zat ook echt te wachten op een turboduur shirt van MP8...Er zijn een aantal Mario Party 8 T-Shirts te bestellen voor 4000 sterren.
Voorheen kreeg je grofweg een spel van 40-50 euro voor 4500-5000 sterren.
Zeg maar 1 eurocent per ster. (Zelfs 1,25 voorheen volgens mij)
Nu krijg je een t-shirt die echt niet meer dan 5-15 euro winkelwaarde is voor 4000 sterren ...nice.
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 26-07-2007 18:17 ]
Een paar dagen geleden had ik het over mijn wii die soms fouten gaf bij het lezen. Ik ben vandaag naar Nintendo gegaan en helaas kon hij geen fout ontdekken alles draaide perfect. Gister avond echt ging het steeds mis. Ik ben vanmiddag aan het proberen gegaan en kwam achter het volgende.
-Als ik vanuit standby mode de wii opstart zonder disk wacht tot het menu en dan de disk erin doe krijg ik altijd een lees fout bij elke disk, haal ik hem eruit doe ik hem er weer in niks aan de hand.
-Als ik vanuit standby mode de wii opstart door hem een disk te voeren ook niks aan de hand alles draait perfect(ik denk dat de nintendo dude dit ook zo heeft geprobeerd)
-Systeem uitzetten met disk erin dan weer opstarten niks aan de hand.
Doe ik nu wat fout? Wat denken jullie morgen toch nog ff terug gaan of niet? De gast bij nintendo was verder heel aardig ik neem hem dan ook niks kwalijk.
Verder had ik ook nog een adapter die zoemde in standby mode deze heeft hij ingenomen hij zag meteen dat het om de serie ging die een foutje bevatten(op mijne staat bij het serie nummer plaatje een soort M, ik heb er nu 1 gekregen met het woord zebra erop) dit zijn dus de goede
. Dus iedereen met een zoemende adapter je krijgt meteen een nieuwe.
-Als ik vanuit standby mode de wii opstart zonder disk wacht tot het menu en dan de disk erin doe krijg ik altijd een lees fout bij elke disk, haal ik hem eruit doe ik hem er weer in niks aan de hand.
-Als ik vanuit standby mode de wii opstart door hem een disk te voeren ook niks aan de hand alles draait perfect(ik denk dat de nintendo dude dit ook zo heeft geprobeerd)
Doe ik nu wat fout? Wat denken jullie morgen toch nog ff terug gaan of niet? De gast bij nintendo was verder heel aardig ik neem hem dan ook niks kwalijk.
Verder had ik ook nog een adapter die zoemde in standby mode deze heeft hij ingenomen hij zag meteen dat het om de serie ging die een foutje bevatten(op mijne staat bij het serie nummer plaatje een soort M, ik heb er nu 1 gekregen met het woord zebra erop) dit zijn dus de goede
Verwijderd
Mooie GC controllersSir_Hendro schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:42:
Het is eindelijk zover. Hij is er nu ook bij mij
Video fragment - 4MB WMV
Hij is vet!!
Big Ben controllers schijnen kwalitatief niet echt heel fantastisch te zijn
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Klopt, maar probeer maar ergens originele te vinden.. (gelukkig heb ik er 4 originele bij mijn gc).
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Boeiend het gaat erom hoe het eruit zietVincent7 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 23:09:
Echt spelen doe je natuurlijk op je oude fijne GC controllers die al lekker ingewerkt zijn.
Ben benieuwd wat Ubisoft hiermee gaat doen. Een makkelijke en vooral crappy cash-in op een populaire (en geweldige) serie waar ongetwijfeld bakken met geld mee verdiend gaan worden zou ik niet verbaasd van op kijken. Aan de andere kant, het zou ook een geweldige game met een tof thema van een getalenteerde developer kunnen worden. Maar dat moet ik eerst nog zien helaas.SAN FRANCISCO - July 26, 2007 - Today Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers, announced that it has signed a licensing agreement with Universal Pictures Digital Platforms Group to develop and publish a video game based on the television drama series “Heroes®.”
The first season of Tim Kring’s hit TV series has attracted over 14 million viewers each week and is one of the most popular shows among 18-49 year-olds. Time magazine named “Heroes” one of the Top 10 TV shows for 2006, and the phenomenon is now broadcast in more than 30 countries across the globe.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Oei oei oei.
Heroes is een van mijn favo series, hopelijk wordt het ook een hele vette game.
Ik ben niet zo bekend met games, maar Ubisoft is wel redelijk spul toch? Far Cry vond ik ook leuk, Settlers, Heroes of Might and Magic, King Kong, Prince of Persia, Heroes of the Pacific, allemaal prima spellen.
Volgens mij wil Ubisoft z'n goede naam niet verkloten met een rotte game, aan de andere kant het is een bedrijf en ze willen graag centen hebben.
Ik ben niet zo bekend met games, maar Ubisoft is wel redelijk spul toch? Far Cry vond ik ook leuk, Settlers, Heroes of Might and Magic, King Kong, Prince of Persia, Heroes of the Pacific, allemaal prima spellen.
Volgens mij wil Ubisoft z'n goede naam niet verkloten met een rotte game, aan de andere kant het is een bedrijf en ze willen graag centen hebben.
Verwijderd
Immers waren we erg blij met Far Cry Vengeance, GT Pro series en Monster 4x4 World Circuit.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:43:

Ubisoft haar naam niet verkloten... haha...
Inderdaad, daarnaast zit er een nasty bug in het level met de brandende Dojo, eentje waardoor je niet verder kunt en eentje waarbij de game crashed.Zoek maar eens online op Red Steel crash... Zitten vrij veel issues in, met name in dat level met die konijnen en sneeuw enzo. tetsuo's Games als ik het me goed herinner... Daar is 'ie bij mij zeker 3 keer op gecrasht.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 00:56 ]
Ik hou er ook niet zo van om die cheapo controllers te halen. Ik heb liever de orginele. Maar om eerlijk te zijn, deze Big Ben controllers doen het heel erg goed. Ze waren tevens maar EUR 9,99Vincent7 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 23:09:
Vaak heb je met die goedkope rommel dat de analoge stick niet lekker vloeiend beweegd of dat de knoppen niet lekker drukken maar bij deze Big Ben heb ik eigenlijk niets te klagen.
//edit
Wat mij trouwens tegen valt is dat je niet alle games, met name de VC games, in 480p kunt spelen. In de progressive mode ziet alles er veel scherper uit dus dat vond ik wel een klein min puntje tot nu toe.
Verder ben ik momenteel heerlijk Zelda aan het spelen en ik begin het weer ongeveer net zo gaaf als OOT van de N64 vinden. Ik was net bij dat begin stuk dat je op je donder krijgt dat je tewild met Epona bent omgegaan en daarom niet meer op haar mag rijden van die bitch.
Vandaag wat vrienden over de vloer die het spel wilde zien maar ik kon er dus op dat moment jammer genoeg niet veel van laten zien omdat ik dus geen paard en geen zwaard had op dat moment. Ik kreeg meteen reacties van 'saai' en 'boring...'
[ Voor 42% gewijzigd door Sir_Hendro op 27-07-2007 01:07 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Heroes is top (heb deze week seizoen helemaal af gewerkt) en er zit enorm veel game potentie in. Op de site hebben aanvullende verhalen in comic formaat dus de game kan daar ook iets mee doen (a la enter the matrix, maar dan wel goed)Captain N schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:39:
[...]
Ben benieuwd wat Ubisoft hiermee gaat doen. Een makkelijke en vooral crappy cash-in op een populaire (en geweldige) serie waar ongetwijfeld bakken met geld mee verdiend gaan worden zou ik niet verbaasd van op kijken. Aan de andere kant, het zou ook een geweldige game met een tof thema van een getalenteerde developer kunnen worden. Maar dat moet ik eerst nog zien helaas.
Dat Ubi er mee aan de slag gaat kan positief zijn maar ze zijn zeker niet onfaalbaar. Door Ubi is er denk ik wel een grote(re) kans dat er op de Wii ook een Heroes game komt.
Ubi is de laatste tijd meer in de richting van de oude EA games. Snel rommel product. En wat je met heroes kan doen is niet echt veel. Ja wel veel ideeen, maar uitwerken. Iedereen heeft een ding wat niet te vergelijken is met een ander.Deddiekoel schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 01:15:
[...]
Dat Ubi er mee aan de slag gaat kan positief zijn maar ze zijn zeker niet onfaalbaar. Door Ubi is er denk ik wel een grote(re) kans dat er op de Wii ook een Heroes game komt.
Dus uiteindelijk denk ik dat er gewoon een half slap aftreksel van een xmen game gaat komen eigenlijk. Geen character development, geen interesante dingen.
Ach. Ik kijk de serie iig wel. De game..
disjfa.nl
Ubisoft was een ontwikkelaar van goede spellen. De laatste tijd is het behoorlijk bergafwaarts gegaan. De Wii launch line-up van Ubisoft was IMHO toch wel een behoorlijk dieptepunt en dat is zelfs door Ubisoft toegegeven. Daarnaast heeft Ubisoft de Prince of Persia serie toch wel redelijk om zeep geholpen door de stijl van de spellen flink om te gooien(gelukkig lijken ze met Prince of Persia Classic op Xbox Live Arcade weer wel de goede weg te zijn ingeslagen).Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:43:
Oei oei oei.
Ik heb zelf nog maar net hoofdstuk 6 van Heroes gezien. Op basis van wat ik tot nu toe gezien heb, denk ik dat je er alleen een adventure spel van kan maken zoals bijvoorbeeld Fahrenheit. Over een paar uur geeft Ubisoft een gameplay-trailer vrij van Lost: The Game(Xbox 360, PS3 en PC only), gebaseerd op de gelijknamige serie. Ik denk dat je op basis van die trailer wel een schatting kunt maken wat je van een Heroes spel kunt verwachten. Aangezien Lost al niet op de Wii zal verschijnen, verwacht ik overigens dat het Heroes spel ook niet op de Wii zal uitkomen.
het enige wat Heroes goed kan maken is idd een Fahrenheit concept, en ik zie Ubisoft eerlijk gezegd niet in staat om een spel van die kwaliteit te produceren (Ubisoft heeft een goede naam?! Wie durft dat vandaag de dag nog beweren?). Dit wordt gewoon een snelle cash-in, zoals we ondertussen wel al gewoon zijn van hen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Heeft iemand die advertentie van GoT al geprobeerd?
Console Ombouw Den-Haag
Ombouwservice inc. een forum met
1000+ threads en 1000+ forumleden!
Ik praat niet over modden hoor, ik richt alleen extra aandacht op de sponsors
Console Ombouw Den-Haag
Haha precies, die heb ik ook alletwee gehadVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:53:
Inderdaad, daarnaast zit er een nasty bug in het level met de brandende Dojo, eentje waardoor je niet verder kunt en eentje waarbij de game crashed.
En TOCH doorgezet en uitgespeeld want ik vond Red Steel echt cool, vooral naar het einde toe.
[ Voor 17% gewijzigd door Willybubba op 27-07-2007 08:23 ]
De serie vond ik echt top, maar ik zie het nog niet gebeuren dat hier nou een leuk spel uit komt die ook nog een beetje trouw aan de serie blijft. Ze kunnen er natuurlijk wel een standaard XMen game van maken maar dat lijkt me niks.Captain N schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:39:
[...]
Ben benieuwd wat Ubisoft hiermee gaat doen. Een makkelijke en vooral crappy cash-in op een populaire (en geweldige) serie waar ongetwijfeld bakken met geld mee verdiend gaan worden zou ik niet verbaasd van op kijken. Aan de andere kant, het zou ook een geweldige game met een tof thema van een getalenteerde developer kunnen worden. Maar dat moet ik eerst nog zien helaas.
Maar afwachten dan...
Ja dat dat soort ads op de pagina staan weten we nou ook wel hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:19:
Heeft iemand die advertentie van GoT al geprobeerd?
Console Ombouw Den-Haag

[ Voor 21% gewijzigd door Vanitas op 27-07-2007 08:25 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
En het blijft nog steeds hypocriet......Vanitas schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:23:
[...]
Ja dat dat soort ads op de pagina staan weten we nou ook wel hoor...
Volgens mij is PoP op Xbox Live gemaakt door gameloft, de makers van die mobiele spelletjes. Ik weet niet of gameloft een onderdeel is van Ubisoft, maar ik kan me niet voorstellen dat Ubi ze een next-gen deel laat maken.MetroidPrime schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 02:07:
[...]
Ubisoft was een ontwikkelaar van goede spellen. De laatste tijd is het behoorlijk bergafwaarts gegaan. De Wii launch line-up van Ubisoft was IMHO toch wel een behoorlijk dieptepunt en dat is zelfs door Ubisoft toegegeven. Daarnaast heeft Ubisoft de Prince of Persia serie toch wel redelijk om zeep geholpen door de stijl van de spellen flink om te gooien(gelukkig lijken ze met Prince of Persia Classic op Xbox Live Arcade weer wel de goede weg te zijn ingeslagen).
uhm...
Zouden de mensen met een wii voor mij het volgende willen checken.
-Vanuit standby mode(rode lampje) wii opstarten zonder disk, dan als je in wii menu zit disk er in doen en spel opstarten.
--Vanuit standby mode(rode lampje) wii opstarten maar nu dmv een disk ipv op de power knop te drukken, en spel opstarten.
Merk je verschil in opstarten tijd? etc..? Rare geluiden etc...
-Vanuit standby mode(rode lampje) wii opstarten zonder disk, dan als je in wii menu zit disk er in doen en spel opstarten.
--Vanuit standby mode(rode lampje) wii opstarten maar nu dmv een disk ipv op de power knop te drukken, en spel opstarten.
Retonator, kan je aangeven waar je bij Nintendo langs bent geweest? Moest je eerst een afspraak maken? (ik heb namelijk ook zo'n zelfde zoemende adapter...Retonator schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:46:
Een paar dagen geleden had ik het over mijn wii die soms fouten gaf bij het lezen. Ik ben vandaag naar Nintendo gegaan en helaas kon hij geen fout ontdekken alles draaide perfect. Gister avond echt ging het steeds mis. Ik ben vanmiddag aan het proberen gegaan en kwam achter het volgende.
Verder had ik ook nog een adapter die zoemde in standby mode deze heeft hij ingenomen hij zag meteen dat het om de serie ging die een foutje bevatten(op mijne staat bij het serie nummer plaatje een soort M, ik heb er nu 1 gekregen met het woord zebra erop) dit zijn dus de goede. Dus iedereen met een zoemende adapter je krijgt meteen een nieuwe.
Ok, iedereen bedankt voor de reakties! De crash in Red Steel was inderdaad in het level met de ontploffende konijntjes op een ski-schans (hoe vaag het ook klinkt
). Verder heb ik na 8 uur speeltijd alleen die crash gehad.
En de nintendo website crashed alleen als ik met de pointer over het scherm beweeg als hij nog niet volledig is ingeladen.
Ik kijk het voorlopig allemaal nog wel even aan....
En de nintendo website crashed alleen als ik met de pointer over het scherm beweeg als hij nog niet volledig is ingeladen.
Zal het vanavond even proberen als ik thuis ben. Bij ons zit er eigenlijk altijd wel een disc inRetonator schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:17:
Zouden de mensen met een wii voor mij het volgende willen checken.
Die 91 pin cheat is trouwens wel grappig en makkelijk uit te voeren. Hij werkt ook aan de linkerkant, want ik ben linkshandig
Ik ben in nieuwegein langs geweest(Krijtwal 33). Je loopt gewoon het kantoor gebouw in.ezwizard schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:17:
[...]
Retonator, kan je aangeven waar je bij Nintendo langs bent geweest? Moest je eerst een afspraak maken? (ik heb namelijk ook zo'n zelfde zoemende adapter...)
2e verdieping kom je uit bij de balie je zegt dat je een probleem hebt je wacht even en er komt iemand van de technische dienst. Afspraak is niet nodig, waarschijnlijk krijg je meteen een nieuwe adapter.
Moet zeggen dat ik de combinatie van nunchuck en mikken met de remote af en toe wel een beetje erg te lastig vind... 
Zit geregeld echt te vechten met de controls... Komt de gameplay niet altijd ten goede...

Zit geregeld echt te vechten met de controls... Komt de gameplay niet altijd ten goede...
[ Voor 28% gewijzigd door MikeyMan op 27-07-2007 09:53 ]
MikeyMan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:52:
Moet zeggen dat ik de combinatie van nunchuck en mikken met de remote af en toe wel een beetje erg te lastig vind...

This space is occupied
Verwijderd
Kirby's Ghost Trap (SNES)
800 punten
Classic Controller, Gamecube Controller
Devil's Crush, (TurboGrafx)
600 punten
Wiimote, Classic Controller, Gamecube Controller
800 punten
Classic Controller, Gamecube Controller
Devil's Crush, (TurboGrafx)
600 punten
Wiimote, Classic Controller, Gamecube Controller
Valt mee... Kan me in het dagelijks leven aardig redden... Speel gitaar en soldeer ook geregeld heel erg kleine dingen...Collaborator schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:08:
[...]
Niet vervelend bedoeld, maar ben je dan niet enigsinds motorisch gestoord? Anders zou dat toch geen probleem moeten zijn lijkt mij. Ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand daar problemen mee had.
Ik vind wel dat iedereen opeens wel heel erg negatief is over Ubi. Dat ze crap tijdens de Wii launch hebben uitgebracht ontken ik niet maar ze hebben ook RRR en Red Steel gebracht, wat toch twee originele Wii games zijn.MetroidPrime schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 02:07:
[...]
Ubisoft was een ontwikkelaar van goede spellen. De laatste tijd is het behoorlijk bergafwaarts gegaan. De Wii launch line-up van Ubisoft was IMHO toch wel een behoorlijk dieptepunt en dat is zelfs door Ubisoft toegegeven. Daarnaast heeft Ubisoft de Prince of Persia serie toch wel redelijk om zeep geholpen door de stijl van de spellen flink om te gooien(gelukkig lijken ze met Prince of Persia Classic op Xbox Live Arcade weer wel de goede weg te zijn ingeslagen).
Verder vind ik juist dat ze de PoP serie naar nieuwe hoogte hebben gebracht met de Sands of Time games. De eerste waardige 3d PoP games imo. Ik vind het zelfs een van de beste games van de vorige generatie.
Over Heroes, ik heb heel seizoen 1 gezien en er is zeker wel wat mee te doen. Maar er is genoeg potentie voor een slechte game die als snelle cash in dient...
Hoe zijn de ervaringen met DVD Outlet als internetshop?
Ik heb vorige week daar Mario Strikers Charged Football en Excite Truck besteld. Volgens de website zijn deze maandag verzonden maar ik heb nog niks binnen.
Ze antwoorden ook niet op mijn e-mails.
Ik heb al betaald via iDeal omdat ik ze snel wilde hebben, moet ik mij ongerust maken?
Ik heb vorige week daar Mario Strikers Charged Football en Excite Truck besteld. Volgens de website zijn deze maandag verzonden maar ik heb nog niks binnen.
Ze antwoorden ook niet op mijn e-mails.
Ik heb al betaald via iDeal omdat ik ze snel wilde hebben, moet ik mij ongerust maken?
Jeroen
Verwijderd
Heb je nog meer problemen gehad of alleen die twee.kassemans schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:18:
Ok, iedereen bedankt voor de reakties! De crash in Red Steel was inderdaad in het level met de ontploffende konijntjes op een ski-schans (hoe vaag het ook klinkt). Verder heb ik na 8 uur speeltijd alleen die crash gehad.
Als Zelda, WiiSports, elk ander kanaal perfect werken dan hoef je je niet druk te maken. Als meerdere spellen problemen hebben dan kun je altijd nog even bij Nintendo langs.
Zo dat is nog eens service! Dan ga ik binnenkort maar eens langs met mijn voeding, gaat toch een stuk sneller dan opsturen, en dan hoef ik mijn WII ook niet zo lang te missen...Retonator schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:40:
[...]
Ik ben in nieuwegein langs geweest(Krijtwal 33). Je loopt gewoon het kantoor gebouw in.
2e verdieping kom je uit bij de balie je zegt dat je een probleem hebt je wacht even en er komt iemand van de technische dienst. Afspraak is niet nodig, waarschijnlijk krijg je meteen een nieuwe adapter.
Klopt daarom ben ik ook langs gegaan. Ik ga vandaag weer even(2x keer).ezwizard schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:45:
[...]
Zo dat is nog eens service! Dan ga ik binnenkort maar eens langs met mijn voeding, gaat toch een stuk sneller dan opsturen, en dan hoef ik mijn WII ook niet zo lang te missen...
Service is echt oke daar
Gameloft zal inderdaad niet degene zijn die een next-gen Prince of Persia maakt. Ik neem aan Gameloft niet degene is geweest die besloten heeft om de stijl van Sands of Time over te nemen voor PoP Classic. Het lijkt mij dat Ubisoft juist degene is die dat besluit heeft genomen, maar de ontwikkeling van het spel heeft uitbesteed aan Gameloft.Smoonshine schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:40:
[...]
Volgens mij is PoP op Xbox Live gemaakt door gameloft, de makers van die mobiele spelletjes. Ik weet niet of gameloft een onderdeel is van Ubisoft, maar ik kan me niet voorstellen dat Ubi ze een next-gen deel laat maken.
Rayman en Red Steel mogen dan wel aardig zijn, ze hebben meer crap op de Wii uitgebracht dan niet. Er werd gezegd dat Ubisoft een goede naam had en dat ze die niet zomaar te grabbel gooien door slechte spellen uit te brengen, wat ze bij de Wii launch juist wel hebben gedaan.Deddiekoel schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:55:
[...]
Ik vind wel dat iedereen opeens wel heel erg negatief is over Ubi. Dat ze crap tijdens de Wii launch hebben uitgebracht ontken ik niet maar ze hebben ook RRR en Red Steel gebracht, wat toch twee originele Wii games zijn.
Sands of Time is inderdaad één van de beste spellen van de vorige generatie, de PoP spellen die daarna kwamen echter niet. Sands of Time had een dermate goede sfeer dat je zelfs de slechte combat voor lief nam. De nadruk lag op de platforming-elemente en dat was waar het spel zeer goed in was.Verder vind ik juist dat ze de PoP serie naar nieuwe hoogte hebben gebracht met de Sands of Time games. De eerste waardige 3d PoP games imo. Ik vind het zelfs een van de beste games van de vorige generatie.
Warrior Within was lang niet zo goed als Sands of Time. Het spel was buggy(ik was zelf halverwege het spel en kon helemaal opnieuw beginnen vanwege een bug) en draaide meer om combat dan om platforming. De combat was flink onder handen genomen, maar nog steeds bagger. De sfeer was ook zodanig aangepast, dat het eigenlijk geen Prince of Persia spel meer was. Koppel dat met het gebrek aan de leuke platforming elementen en de puzzels uit Sands of Time en je hebt een sequel die niet eens half zo goed is als het origineel.
Verwijderd
EA komt op 7 augustus met een nieuwe bekendmaking rond Command & Conquer, en daarbij hoort dit plaatje als teaser:

Blauw witte letters=Wii?
Gister zei EA nog dat ze op de verkeerde consoles bezig waren en het succes van de Wii niet verwacht hadden.

Blauw witte letters=Wii?
Gister zei EA nog dat ze op de verkeerde consoles bezig waren en het succes van de Wii niet verwacht hadden.
Ik hoop het niet. RTS op console is sowieso bagger.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:15:
EA komt op 7 augustus met een nieuwe bekendmaking rond Command & Conquer, en daarbij hoort dit plaatje als teaser:
[afbeelding]
Blauw witte letters=Wii?
De wii-remote maakt het selecteren waarschijnlijk een stuk makkelijker maar het kan nevernooit tegen een muis met toetsenbord op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hmm...zit best iets in. Lijkt me ook wel geschikt voor de Wii, ik ben benieuwd!Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:15:
[afbeelding]
Blauw witte letters=Wii?
Ten tijden van de snes zou ik het laaiend met je eens zijn geweest. Maar tegenwoordig zou ik zo snel niet meer zeggen dat ze geen goede controll scheme kunnen maken. Laat ze lekker maken. Ik denk dat het alleen maar ten goede kan komen als deze op de wii gaat uitkomenGonadan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:39:
[...]
Ik hoop het niet. RTS op console is sowieso bagger.
De wii-remote maakt het selecteren waarschijnlijk een stuk makkelijker maar het kan nevernooit tegen een muis met toetsenbord op.
disjfa.nl
De Wii heeft toch ook nog de Nintendo Revolution geheten? Ik gok ook op een C&C voor de Wii
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hoop het wel, van alle consoles is de Wii het geschiktst om een nieuwe C&C game te herbergen.
Grafisch is de Wii ook sterk zat en kwa controls natuurlijk helemaal top.
Grafisch is de Wii ook sterk zat en kwa controls natuurlijk helemaal top.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Na dit stukje tekst volgt een guide geschreven door mij, Spyware. Ik dacht dat jullie er wel iets aan hadden.
Dus je hebt een Nintendo Wii die aangesloten is op het internet, wat nu? Misschien naar MiiMusic en dan je muziek beluisteren die op je pc staat?
Onmogelijk? Nee, juist héél simpel.
In deze guide zal ik uitleggen hoe je muziek van je PC kan beluisteren met behulp van de Internet Channel op de Wii. Aan het einde van deze guide ben je in staat om muziek te luisteren op je Wii, en je playlist te bewerken op je PC. En het beste van alles; de muziek wordt niet op internet gezet, je speelt je muziek namelijk af via je interne netwerk af! Geweldig toch?
Voordat ik verder ga een woord van dank voor de makers van MiiMusic. Zij hebben een geweldig programma gemaakt en ze hoeven er niet eens geld voor. Zonder hen was het een stuk stiller in mijn woonkamer. Dank jullie wel.
Stap 1) Download MiiMusic Server en playlist editor. Deze kun je gratis downloaden, namelijk hier!
(Firefox gebruikers, jullie zullen eerst de ClickOnce Widget moeten downloaden en installeren. Je kunt deze hier vinden.)
Stap 2) Installeer alletwee de onderdelen van MiiMusic. Het maakt niks uit in welke volgorde je het doet. Let er wel op dat allebei de programmaatjes “setup.exe” heten. Deze progjes downloaden de werkelijke software.
Stap 3) Als je beide progjes hebt geinstalleerd, klik op “start”, (en dan waarschijnlijk “Alle Programma’s”) en zoek voor “ThAlmighty Webproductions”. In deze folder klik je eerst op “MiiMusic Playlist Editor”.
Stap 4) Het programma start op. Klik in het nieuwe scherm op “Create Playlist”. Vul een naam in, en klik op accept.
Stap 5) Klik op “Select and Scan directory” en zoek voor muziek op jouw computer, als je de folder hebt gevonden klik dan op “Ok”.
Stap 6) Selecteer de nummers die je in je playlist wilt hebben. Je kunt meerdere nummers selecteren met control, of alle nummers selecteren door eerst op het bovenste nummer in de lijst te klikken, en dan met shift ingedrukt op het onderste nummer te klikken. Klik op “Add to playlist”.
Stap 7) Als je klaar bent met nummers toevoegen, klik dan op “save playlist”. Je kunt ook nog geavanceerde settings wijzigen onder het knopje “setup”, dit is alleen aan te raden voor mensen die weten wat ze doen. Je kunt hier het port-nummer wijzigen waarop MiiMusic werkt, en nog een aantal andere dingen editen.
Stap 8.) Start “MiiMusic Server” op, deze kun je vinden in dezelfde map waarin de Playlist Editor stond. Deze moet altijd aanstaan als je muziek wilt luisteren. Je kunt via het icoontje (naast de tijd), de status van het programma opvragen, restarten of afsluiten.
Stap 9) Ga naar je Wii en start hem op. Ga naar de internet channel en surf naar miimusic. Klik nu hier “Go to my MiiMusic Player” aan in het bovenste menu. Als alles goed is kom je nu bij een flash-applet die jouw muziek afspeelt!
Veel plezier!
PS. Tijdens de installatie kom je soms problemen tegen met firewalls, windows of een combinatie van die twee. Als er een venster komt waarin gevraagd wordt om toestemming te geven, moet je altijd positief antwoorden.
PPS. Mensen met vragen kunnen deze natuurlijk aan mij stellen. Mail me op laurensgreven@gmail.com of post gewoon in deze thread.
Miimusic Madness
Dus je hebt een Nintendo Wii die aangesloten is op het internet, wat nu? Misschien naar MiiMusic en dan je muziek beluisteren die op je pc staat?
Onmogelijk? Nee, juist héél simpel.
In deze guide zal ik uitleggen hoe je muziek van je PC kan beluisteren met behulp van de Internet Channel op de Wii. Aan het einde van deze guide ben je in staat om muziek te luisteren op je Wii, en je playlist te bewerken op je PC. En het beste van alles; de muziek wordt niet op internet gezet, je speelt je muziek namelijk af via je interne netwerk af! Geweldig toch?
Voordat ik verder ga een woord van dank voor de makers van MiiMusic. Zij hebben een geweldig programma gemaakt en ze hoeven er niet eens geld voor. Zonder hen was het een stuk stiller in mijn woonkamer. Dank jullie wel.
Stap 1) Download MiiMusic Server en playlist editor. Deze kun je gratis downloaden, namelijk hier!
(Firefox gebruikers, jullie zullen eerst de ClickOnce Widget moeten downloaden en installeren. Je kunt deze hier vinden.)
Stap 2) Installeer alletwee de onderdelen van MiiMusic. Het maakt niks uit in welke volgorde je het doet. Let er wel op dat allebei de programmaatjes “setup.exe” heten. Deze progjes downloaden de werkelijke software.
Stap 3) Als je beide progjes hebt geinstalleerd, klik op “start”, (en dan waarschijnlijk “Alle Programma’s”) en zoek voor “ThAlmighty Webproductions”. In deze folder klik je eerst op “MiiMusic Playlist Editor”.
Stap 4) Het programma start op. Klik in het nieuwe scherm op “Create Playlist”. Vul een naam in, en klik op accept.
Stap 5) Klik op “Select and Scan directory” en zoek voor muziek op jouw computer, als je de folder hebt gevonden klik dan op “Ok”.
Stap 6) Selecteer de nummers die je in je playlist wilt hebben. Je kunt meerdere nummers selecteren met control, of alle nummers selecteren door eerst op het bovenste nummer in de lijst te klikken, en dan met shift ingedrukt op het onderste nummer te klikken. Klik op “Add to playlist”.
Stap 7) Als je klaar bent met nummers toevoegen, klik dan op “save playlist”. Je kunt ook nog geavanceerde settings wijzigen onder het knopje “setup”, dit is alleen aan te raden voor mensen die weten wat ze doen. Je kunt hier het port-nummer wijzigen waarop MiiMusic werkt, en nog een aantal andere dingen editen.
Stap 8.) Start “MiiMusic Server” op, deze kun je vinden in dezelfde map waarin de Playlist Editor stond. Deze moet altijd aanstaan als je muziek wilt luisteren. Je kunt via het icoontje (naast de tijd), de status van het programma opvragen, restarten of afsluiten.
Stap 9) Ga naar je Wii en start hem op. Ga naar de internet channel en surf naar miimusic. Klik nu hier “Go to my MiiMusic Player” aan in het bovenste menu. Als alles goed is kom je nu bij een flash-applet die jouw muziek afspeelt!
Veel plezier!
PS. Tijdens de installatie kom je soms problemen tegen met firewalls, windows of een combinatie van die twee. Als er een venster komt waarin gevraagd wordt om toestemming te geven, moet je altijd positief antwoorden.
PPS. Mensen met vragen kunnen deze natuurlijk aan mij stellen. Mail me op laurensgreven@gmail.com of post gewoon in deze thread.
Je kan ook gewoon een kabeltje tussen je pc en versterker neerleggen. En dan de wii aanzetten om ermee te spelen. Dat scheelt heel wat moeite en je kan doen op je wii wat je wiltVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:51:
Flashplugin maken met eigen playlist....
disjfa.nl
Ik geloof best dat er een goed controlscheme uit kan komen maar ik ben spellen als Starcraft gewend, en dan klik je veel sneller dan je met de wii-remote ooit zal kunnen (helaas).disjfa schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:45:
Ten tijden van de snes zou ik het laaiend met je eens zijn geweest. Maar tegenwoordig zou ik zo snel niet meer zeggen dat ze geen goede controll scheme kunnen maken. Laat ze lekker maken. Ik denk dat het alleen maar ten goede kan komen als deze op de wii gaat uitkomen
Ook de sneltoetsen ga je missen. Je kunt dus best een RTS maken.
En C&C zijn nou niet de meest ingewikkelde RTS'en dus misschien kan het wat worden.
Voor mij alleen niet ben ik bang.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En wat was de projectnaam van de Wii al die tijd? Als ik me niet vergis was dat toch Revolution...Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:15:
[afbeelding]
Blauw witte letters=Wii?
uhm...
Je hebt "iets" minder preciesie, daarin geef ik je gelijk. Maar waaom zou je geen sneltoetsen kunnen maken? Of groepen? Moet gemakkelijk kunnen toch. Je hebt extra knopjes die niet gebruikt worden en op je tv zat ruimte om knoppen te voorschijn laten komen.Gonadan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:02:
[...]
Ik geloof best dat er een goed controlscheme uit kan komen maar ik ben spellen als Starcraft gewend, en dan klik je veel sneller dan je met de wii-remote ooit zal kunnen (helaas).
Ook de sneltoetsen ga je missen. Je kunt dus best een RTS maken.
Daarom wacht ik liever af wat ze doen voor het direct af te schrijven
disjfa.nl
Daarom zeg ik dat het voor een RTS als C&C misschien wel haalbaar is.disjfa schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:14:
Je hebt "iets" minder preciesie, daarin geef ik je gelijk. Maar waaom zou je geen sneltoetsen kunnen maken? Of groepen? Moet gemakkelijk kunnen toch. Je hebt extra knopjes die niet gebruikt worden en op je tv zat ruimte om knoppen te voorschijn laten komen.
Daarom wacht ik liever af wat ze doen voor het direct af te schrijven
Maar 'iets' is toch wel een understatement hoor, met een muis kan je vele malen snelle en nauwkeuriger dingen aanklikken.
Knoppen zijn er gewoon verreweg te weinig om echt nut te hebben. Groepen kan nog maar sneltoetsen naar het bouwen van units kan je al vergeten.
In mijn ogen ga je mikken met de wii-remote, scrollen met de analoge stick.
Dan heb je C, Z, B en A óf +, die kan je niet beiden tegelijk gebruiken.
De rest kan je gewoonweg niet makkelijk genoeg bij als je ook nog eens snel wilt klikken en selecteren.
Een simpele RTS is dus mogelijk, en kan ook best leuk worden.
Maar een échte RTS zal toch op de pc moeten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een RTS op de Wii is heel goed haalbaar. Ik vond zelfs C&C op de N64 vrij goed werken. En ondanks dat het altijd beter kan op de PC... betekent dit toch niet dat je het moet vergelijken met de PC?
Als je gaat spelen tegen iemand anders op de Wii (online bijv). Dan kan die even snel dingen selecteren en klikken als jij kan. En wat er dan "onhandig" kwa besturing jij hebt, heeft die ander ook. Het word wel een ander verhaal als je opeens Wii vs. PC kan doen maar dat ik zie ik niet gebeuren voorlopig, dus niks aan het handje voor de Wiigamers.

Als je gaat spelen tegen iemand anders op de Wii (online bijv). Dan kan die even snel dingen selecteren en klikken als jij kan. En wat er dan "onhandig" kwa besturing jij hebt, heeft die ander ook. Het word wel een ander verhaal als je opeens Wii vs. PC kan doen maar dat ik zie ik niet gebeuren voorlopig, dus niks aan het handje voor de Wiigamers.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Of misschien komt er een muis uit voor de Wii?
Dat sluit in principe prima aan op de besturing met de Wii mote maar is voor dit soort spellen veel beter.
Er zitten ook maar een handvol aan knoppen op de Wiimote, dat kan gerust op een muisje gezet worden.
Dat sluit in principe prima aan op de besturing met de Wii mote maar is voor dit soort spellen veel beter.
Er zitten ook maar een handvol aan knoppen op de Wiimote, dat kan gerust op een muisje gezet worden.
Ok. Nu controlschemes opnieuw bedenken.Gonadan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:18:
[...]
In mijn ogen ga je mikken met de wii-remote, scrollen met de analoge stick.
a. klikken
b. scrollen (indrukken en bewegen!)
c. snelmenu groepen
z. snelmenu acties snelkoppelingen.
disjfa.nl
Verwijderd
Gestures?disjfa schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:03:
[...]
Ok. Nu controlschemes opnieuw bedenken.
a. klikken
b. scrollen (indrukken en bewegen!)
c. snelmenu groepen
z. snelmenu acties snelkoppelingen.
Maar wat is nu je punt? Het is niet de eerste RTS op een console en de controls zuigen over het algemeen vergeleken met de PC.
Niets nieuws onder de zon dus.
Selecteren is vaak enorm irritant op een console, de Wii heeft op dat vlak een voordeel, maar het beperkte aantal knoppen zal de controls weer meer irritant maken.
Het zal nooit zo goed zijn als op een PC, dus wat maakt het uit?
Wel de eerste RTS op de Wii.
Zou leuk zijn als het idd voor de Wii komt. Goed voor het spelaanbod, en al die sneltoetsen gebruik ik toch nooit (wist niet eens dat C&C sneltoetsen had
). Mikken, selecteren en dat soort dingen lijken me prima te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 27-07-2007 16:26 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Nou eigenlijk maakt dat heel veel uit. Zonde van de tijd om dat te ontwikkelen van zolang de PC veel beter speelt qua RTS zal ik het toch niet op een console spelen. Fijn dat je tegenstander dezelfde problemen heeft maar het speelt sowieso ruk.Aap schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:42:
Een RTS op de Wii is heel goed haalbaar. Ik vond zelfs C&C op de N64 vrij goed werken. En ondanks dat het altijd beter kan op de PC... betekent dit toch niet dat je het moet vergelijken met de PC?![]()
Gebruik dan de tijd om een Star Wars lightsaber game/shooter/rpg te ontwikkelen.
edit:
Als jij vindt dat je op de N64 goed RTS kan spelen dan vraag ik mij af of je überhaupt wel een fan van RTS bent.
Als jij vindt dat je op de N64 goed RTS kan spelen dan vraag ik mij af of je überhaupt wel een fan van RTS bent.
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 27-07-2007 16:29 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap niet waarom je er zoveel problemen mee hebt, Gonadan. Gezien de reacties hier is er zeker vraag naar. Een zo breed mogelijk spelaanbod is toch altijd fijn. Er zijn genoeg mensen die niet een PC hebben die krachtig genoeg is om de nieuwste C&C te draaien of liever spellen op een console spelen. Daarbij is er heel veel mogelijk met de Wiimote, dus om zo een, twee, drie dat af te schrijven vind ik erg kortzichtig.
EA heeft op de 360 al laten zien, dat je zelfs met een traditionele controller nog een redelijk goede besturing kunt maken voor een RTS. Dus ik denk dat ze met de Wiimote helemaal iets moois kunnen maken...
EA heeft op de 360 al laten zien, dat je zelfs met een traditionele controller nog een redelijk goede besturing kunt maken voor een RTS. Dus ik denk dat ze met de Wiimote helemaal iets moois kunnen maken...
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 27-07-2007 16:37 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Tja, zelfde verhaal met FPS games he. Die spelen, zeker tot voor de Wii, nou ook eenmaal een stuk beter op een PC. Maar toch speel ik ze ook graag op consoles.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
EA moet wel heel wat problemen overbruggen. Het selecteren e.d. moet geen probleem zijn, overzicht wel. De resolutie van de Wii is natuurlijk veel lager en hogere resoluties zijn best belangrijk voor RTS games. Ik hoop niet dat ze simpelweg de huidige C&C 3 porten, wat nieuwe content mag ook best.
.
De Wii Remote lijkt mij overigens perfect als muis, dat moet het menu toch wel bewezen hebben?
Dingen selecteren met B orders geven met A. D-pad als sneltoets voor de verschillende productie mogelijkheden als Mannetjes, Gebouwen, Tanks, Vliegtugen. En als ze daar niet genoeg aan hebben kunnen ze ook nog de Nunchuck gebruiken. Ik heb de demo van C&C3 al is gedownload op de Xbox 360 en dat speelt ondanks dat je alleen maar analog sticks en triggers tot je beschikking hebt, wonderbaarlijk goed.
EA kan natuurlijk niet tippen aan Company of Heroes, maar een gemodificeerde Command & Conquer game zie ik wel zitten.
eemm een Star Wars Light Saber RPG van EA? Die licentie ligt nog altijd bij Lucas ArtsNou eigenlijk maakt dat heel veel uit. Zonde van de tijd om dat te ontwikkelen van zolang de PC veel beter speelt qua RTS zal ik het toch niet op een console spelen. Fijn dat je tegenstander dezelfde problemen heeft maar het speelt sowieso ruk.
Gebruik dan de tijd om een Star Wars lightsaber game/shooter/rpg te ontwikkelen.

De Wii Remote lijkt mij overigens perfect als muis, dat moet het menu toch wel bewezen hebben?
Dingen selecteren met B orders geven met A. D-pad als sneltoets voor de verschillende productie mogelijkheden als Mannetjes, Gebouwen, Tanks, Vliegtugen. En als ze daar niet genoeg aan hebben kunnen ze ook nog de Nunchuck gebruiken. Ik heb de demo van C&C3 al is gedownload op de Xbox 360 en dat speelt ondanks dat je alleen maar analog sticks en triggers tot je beschikking hebt, wonderbaarlijk goed.
EA kan natuurlijk niet tippen aan Company of Heroes, maar een gemodificeerde Command & Conquer game zie ik wel zitten.
Dat heb ik net in een aantal posts proberen uit te leggen.Hoedje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:37:
Ik snap niet waarom je er zoveel problemen mee hebt, Gonadan.
Er is veel mogelijk, en ze kunnen een redelijke RTS maken.Gezien de reacties hier is er zeker vraag naar. Een zo breed mogelijk spelaanbod is toch altijd fijn. Er zijn genoeg mensen die niet een PC hebben die krachtig genoeg is om de nieuwste C&C te draaien of liever spellen op een console spelen. Daarbij is er heel veel mogelijk met de Wiimote, dus om zo een, twee, drie dat af te schrijven vind ik erg kortzichtig.
Dat is precies mijn probleem.
Ik zie het gewoon niet zitten, dat mag toch?
Tsja dat vind ik dan weer een ander verhaal. Voor een FPS heb je veel minder nauwkeurigheid en knoppen nodig dan een RTS.Captain N schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:38:
Tja, zelfde verhaal met FPS games he. Die spelen, zeker tot voor de Wii, nou ook eenmaal een stuk beter op een PC. Maar toch speel ik ze ook graag op consoles.
De Wii vind ik dan ook uitermate geschikt voor RTS, daar wil ik er meer van zien.
EA heeft toch geld zat?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:03:
eemm een Star Wars Light Saber RPG van EA? Die licentie ligt nog altijd bij Lucas Arts.
Wat heb menu bewezen heeft is dat je knoppen van tientallen tot honderden pixels nodig hebt om het goed toegankelijk te maken.De Wii Remote lijkt mij overigens perfect als muis, dat moet het menu toch wel bewezen hebben?
Als al je knoppen naast elkaar geperst zitten als in een RTS dan werkt het niet.
Ze moeten dan inderdaad met een soort 'quickmenus' gaan werken oid anders wordt het niets.
Nogmaals ik zeg niet dat er geen RTS op de Wii kan, maar ik zeg dat er waarschijnlijk geen RTS op kan die mij genoeg zal bevallen. Ieder zijn mening toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 27-07-2007 17:11 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, we weten wat jij denkt. Alleen om tegen iedereen die zegt dat ze wel een RTS zouden willen ingaan voegt zo weinig toeGonadan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:09:
[...]
Er is veel mogelijk, en ze kunnen een redelijke RTS maken.
Dat is precies mijn probleem.
Ik zie het gewoon niet zitten, dat mag toch?
disjfa.nl
Nou ja, als mensen ingaan op mijn posts mag ik daar toch wel weer op reageren?disjfa schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:12:
Ja, we weten wat jij denkt. Alleen om tegen iedereen die zegt dat ze wel een RTS zouden willen ingaan voegt zo weinig toe
Maargoed, ik zal mijn kritiek verder wel voor mij houden en ga lekker buiten een biertje drinken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Zoiets als dit moet wel werken, je zit inderdaad wel met resolutie dus EA moet een hoop aanpassen aan de game.

Sensor - Scroll/Point: Spreekt voor zich
B knop - (tap)Select, (hold)selection box : Een keer indrukken voor 1 unit te selecteren, of gewoon een box om een groepje heen trekken om er meer te selecteren.
A knop - Move/Attack : A drukken op een vijand om aan te vallen, op een leeg stuk land om te lopen/rijden/vliegen/whatever.
1 knop - Unpack : Een eenheid uitpakken, zoals een Battle Base of MCV. Dit gebruik je niet vaak en kun je ook gewoon doen door dubbel te klikken op de unit. Werkt ook voor overige "special moves" van eenheden. Zoals cloak functies e.d.
2 knop - Agressive/Defensive(omfg, wat een fout in dat plaatje..) : Eenheden agressief of defensief opstellen. Gebruik je ook maar heel weinig en hoeft dus niet direct goed bereikbaar te zijn in het heetst van de strijd.
D-pad - Production tab : Gebouwen, mannetjes, vliegtuigen etc. bouwen. C&C gebruikt hiervoor tabbladen dus deze met de Dpad Links/Rechts selecteren kan vrij gemakkelijk. Vervolgens naar beneden en naar boven drukken om het gewenste gebouw/mannetjes te selecteren. Kan er op elk moment gebouwd worden zoals op de PC.
- knop : Sell/Power/Repair : Verkopen/stroom uitzetten reparen.
+ knop: Menu, tja het menu.
Het lijkt mij dat een setup als dit werkt, dan heb ik nog niet eens gebruik gemaakt van de Nunchuck en zijn toch al de belangrijkste handellingen beschikbaar. Het enige wat eigenlijk nog mist zijn CRTL en de getallen om groepen te maken. Waypoints en de camera draaien. Hotkeys zijn geen must.

Sensor - Scroll/Point: Spreekt voor zich
B knop - (tap)Select, (hold)selection box : Een keer indrukken voor 1 unit te selecteren, of gewoon een box om een groepje heen trekken om er meer te selecteren.
A knop - Move/Attack : A drukken op een vijand om aan te vallen, op een leeg stuk land om te lopen/rijden/vliegen/whatever.
1 knop - Unpack : Een eenheid uitpakken, zoals een Battle Base of MCV. Dit gebruik je niet vaak en kun je ook gewoon doen door dubbel te klikken op de unit. Werkt ook voor overige "special moves" van eenheden. Zoals cloak functies e.d.
2 knop - Agressive/Defensive(omfg, wat een fout in dat plaatje..) : Eenheden agressief of defensief opstellen. Gebruik je ook maar heel weinig en hoeft dus niet direct goed bereikbaar te zijn in het heetst van de strijd.
D-pad - Production tab : Gebouwen, mannetjes, vliegtuigen etc. bouwen. C&C gebruikt hiervoor tabbladen dus deze met de Dpad Links/Rechts selecteren kan vrij gemakkelijk. Vervolgens naar beneden en naar boven drukken om het gewenste gebouw/mannetjes te selecteren. Kan er op elk moment gebouwd worden zoals op de PC.
- knop : Sell/Power/Repair : Verkopen/stroom uitzetten reparen.
+ knop: Menu, tja het menu.
Het lijkt mij dat een setup als dit werkt, dan heb ik nog niet eens gebruik gemaakt van de Nunchuck en zijn toch al de belangrijkste handellingen beschikbaar. Het enige wat eigenlijk nog mist zijn CRTL en de getallen om groepen te maken. Waypoints en de camera draaien. Hotkeys zijn geen must.
Dit topic is gesloten.