Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gonadan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:09:
[...]

Dat heb ik net in een aantal posts proberen uit te leggen. :?
Het is een beetje een misverstand. Jij vindt het duidelijk niet de moeite waard en dat heb je wel toegelicht. Maar je brengt het alsof dan iedereen de RTS moet worden ontnomen op de Wii. Jij zegt dat ze beter iets anders kunnen maken. Ik denk dat we met meer keuze alleen maar beter af zijn :). Later verduidelijk je het inderdaad en daar kan ik heel goed inkomen. Er zijn genoeg spellen die ik niet leuk vind en dat zal iedereen wel hebben :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Gonadan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:09:
Tsja dat vind ik dan weer een ander verhaal. Voor een FPS heb je veel minder nauwkeurigheid en knoppen nodig dan een RTS.
De Wii vind ik dan ook uitermate geschikt voor RTS, daar wil ik er meer van zien. ;)
Dan ben jij op jou beurt duidelijk weer geen FPS fan. ;) De wat serieuzere FPS gamers hebben niet voor niks vaak extra grote muismatten en dure muizen, en besteden niet voor niks veel aandacht aan de sensitivity settings daarvan. Het verschil tussen een head shot en een schot in een arm kan, zeker op grote afstand, een paar pixeltjes verschil zijn, dat behoeft zeker wel een nauwkeurige bediening. ;) Neem daarbij nog dat het erg belangrijk is dat je snel kunt draaien, en je ook verticaal makkelijk kunt oriënteren. Het grootste deel van wat ik hier zeg was gewoon zo goed als onmogelijk op consoles als de N64 en Cube. Toch heb ik games als GoldenEye, Perfect Dark en TimeSplitters tot in den treure gespeeld. En games als Halo zijn ook niet bepaald onpopulair. ;)

Nu ben ik zelf niet echt een die-hard RTS fan. Wel leuk hoor, maar ik speel ze maar af en toe. Ik snap echter niet helemaal waar je in een RTS die ontzettend nauwkeurige besturing dan voor nodig hebt. Tja, je moet mannetjes kunnen selecteren, maar dat lijkt me niet echt een probleem? Al helemaal niet als ze er een sensitivity optie inbouwen, zodat je ook wat kleinere bewegingen kunt maken zonder al aan de andere kant van je scherm te zitten. Verder denk ik dat je best wel behoorlijk wat sneltoetsen of sneltoetsencombinaties kunt bedenken. Je hebt op de Nunchuck bijvoorbeeld in principe al 6 "knopjes" (C, Z, en de vier richtingen), wanneer je die stick niet gebruikt om te scrollen (wat me sowieso superonhandig lijkt, want dat is nou juist een voordeel van de Wiimote). Op de Wiimote zelf heb je dan nog de D-pad, A, B, 1, 2, -, en + die je tot je beschikking hebt. Dan kun je ook nog combinaties maken, dus bijvoorbeeld C ingedrukt houden en op 1 drukken of zo. Dan kom je toch wel aan een hele berg toetsencombinaties. Meer dan dat ik er ooit zou gebruiken waarschijnlijk. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Wi heeft er ervaringen met wii-points bestellen bij gamecard.nu.
Ik heb de search gebruikt maar kan niks vinden over ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:32
Ik niet. Ik heb zonet met m'n creditcard gewoon via de Wii 1000 wii-points gekocht voor 10 euro, het ging vlekkeloos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:31

hilgo

Clear your mind of can't.

sylvesterrr schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:32:
Ik niet. Ik heb zonet met m'n creditcard gewoon via de Wii 1000 wii-points gekocht voor 10 euro, het ging vlekkeloos. :)
Idem. Gewoon lui vanaf de bank 1000 punten gekocht en vlak daarna paper Mario (toppertje!)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:28:
[...]Gebruik dan de tijd om een Star Wars lightsaber game/shooter/rpg te ontwikkelen. :9~
... misschien is Lego StarWars the complete saga een aardig (en imo leuk) alternatief ? Er kan dan iig met de light saber gezwiert en gezwaait worden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 20:09 . Reden: all episodes = complete saga ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Heeft iemand dit: http://onakasuita.org/wii/index-e.html al aan de praat?

WiinRemote - Active, krijg ik in de titelbalk, ik kan 'm via mn bluetooth stick normaal verbinden.
De battery status lampjes knipperen (1 2 3 4 onderin), en blijven knipperen....

Verder reageerd de computer/het programma niet op bewegingen. Nunchuck staat ook op Off als ik 'm wel aangesloten heb....

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Ik krijg mijn wiimote ook niet aan de praat op mijn pc. Windows Vista met Sitecom CN-512 Bleutooth usb stick. Volgens mij komt het bij mij omdat Sitecom niet de windows driver gebruikt maar Bluesoleil.

[ Voor 29% gewijzigd door jip_86 op 27-07-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:55

DukeBox

loves wheat smoothies

Dan verwijder je die toch gewoon ? Vanaf XPSP2 zit bleutooth native in het OS.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 19:38
Retonator schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:14:
Wi heeft er ervaringen met wii-points bestellen bij gamecard.nu.
Ik heb de search gebruikt maar kan niks vinden over ervaringen?
Ik heb net 2000 points besteld en het werkt perfect.
Binnen een paar minuten je code in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
DukeBox schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:45:
Dan verwijder je die toch gewoon ? Vanaf XPSP2 zit bleutooth native in het OS.
Werkt niet. Ik heb eerst drie maanden zonder drivers gezeten omdat sitecom nog geen drivers had. Dus reken maar dat ik dat ding er wel in heb gestoken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16-09 16:34
RTS lijkt me nu (net als FPS) eindelijk eens goed speelbaar op een console. Lage resolutie van de Wii is idd jammer dus wellicht is het alleen ECHT speelbaar over een component kabel maar verder zie ik echt geen probleem. En als sneltoetsen een probleem vormen kan altijd gewoon NOG een addon komen ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:10:
RTS lijkt me nu (net als FPS) eindelijk eens goed speelbaar op een console. Lage resolutie van de Wii is idd jammer dus wellicht is het alleen ECHT speelbaar over een component kabel maar verder zie ik echt geen probleem. En als sneltoetsen een probleem vormen kan altijd gewoon NOG een addon komen ;)
De component kabel geeft geen hogere resolutie, de hele shit wordt altijd op dezelfde resolutie gerendered en vervolgens door de RAMDAC op de juiste resolutie uitgepoept.

Kan wel zijn dat het er te wazig uitziet op non-component om goed speelbaar te zijn, maar het is niet zo dat je bij de component kabel ook echt meer ruimte op je scherm hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Vandaag een Wii Sport Pack gekocht en een extra Wii Remote (+ daarbij Wii Play) en Wii Nunchuk.

Grotendeels van de middag besteed om, samen met mijn vriendin, de Wii controls onder de knie te krijgen. Ik moet zeggen: het is even wennen, maar we hebben erg gelachen. Gelukkig tot nu toe ook geen ellende met piepende adapters o.i.d.

Nu we Wii Sport & Wii Play hebben ben ik toch ook opzoek naar een game met een leuke single player mode. Ik zelf zit te denken aan Zelda. Wat vinden jullie nou een echte must have?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Zelda zeker nemen. Voorwaarde is dat je wel een beetje van puzzelen houd. Anders loop je vrij snel al vast. Ik heb er zo'n 60 uur over gedaan dus genoeg speeltijd voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner354 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:31:
Gelukkig tot nu toe ook geen ellende met piepende adapters o.i.d.
Huh? Had je dat verwacht dan?

Ik denk dat als je een console koopt dat de kans dat je problemen krijgt bij de Wii het kleinste van allemaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:39:
[...]

Ik denk dat als je een console koopt dat de kans dat je problemen krijgt bij de Wii het kleinste van allemaal is...
Ik had in dit forum het e.e.a. gelezen over piepende adapters enzo. Het kan altijd zo zijn dat je net de pech hebt dat je er een hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Inner354 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:48:
[...]

Ik had in dit forum het e.e.a. gelezen over piepende adapters enzo. Het kan altijd zo zijn dat je net de pech hebt dat je er een hebt...
ik had er helaas last van maar gelukkig is de service van Bign echt super. Vandaag voor de 2e keer terug geweest met mijn disk drive probs. Heb nu een nieuwe en die doet het perfect k ben heel blij. Ow en over die punten dat ging ook super deze post is dan ook vanaf mijn wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:39:
[...]

Je zal maar net die ene zijn das gewoon k*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoedje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:40:
Het is een beetje een misverstand. Jij vindt het duidelijk niet de moeite waard en dat heb je wel toegelicht. Maar je brengt het alsof dan iedereen de RTS moet worden ontnomen op de Wii. Jij zegt dat ze beter iets anders kunnen maken. Ik denk dat we met meer keuze alleen maar beter af zijn :). Later verduidelijk je het inderdaad en daar kan ik heel goed inkomen. Er zijn genoeg spellen die ik niet leuk vind en dat zal iedereen wel hebben :P
Inderdaad, ik bedoel dat het van mij niet hoeft, maar bedoel inderdaad absoluut niet dat ik het anderen wil ontnemen.
Ik vind maar een klein deel van het spelaanbod de moeite waard, lijkt me nogal egocentrisch als ik dan anderen de overige spellen niet gun. :+
Captain N schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:08:
Dan ben jij op jou beurt duidelijk weer geen FPS fan. ;) De wat serieuzere FPS gamers hebben niet voor niks vaak extra grote muismatten en dure muizen, en besteden niet voor niks veel aandacht aan de sensitivity settings daarvan. Het verschil tussen een head shot en een schot in een arm kan, zeker op grote afstand, een paar pixeltjes verschil zijn, dat behoeft zeker wel een nauwkeurige bediening. ;)
Daar heb jij helemaal gelijk in. :Y)
Als ik een FPS speel moet het leuk zijn. Beetje schieten in de rondte en het liefst ook nog een leuk onderwerp in het spel. Gemierenneuk om hoekjes heb ik een hekel aan. ;)
Eerste UT op instagib, Shadow Warrior (:D), Duke Nukem, Voyager Elite Force e.d.
Dat vind ik leuk, de rest eigenlijk niet.
En zo zullen de console RTS'ers wel gewoon leuk willen RTS'en. En jij hoeft dan waarschijnlijk liever geen FPS op console. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:04:
[...]
... misschien is Lego StarWars the complete saga een aardig (en imo leuk) alternatief ? Er kan dan iig met de light saber gezwiert en gezwaait worden ;)
Daar zat ik wel aan te denken ja, heb het alleen nog nooit gezien. Is die al uit dan? Ik dacht dat die in ontwikkeling was.
Maar dit zal sowieso natuurlijk een tussenstap zijn tot er een grote actie RPG van starwars uitgebracht wordt. /wishfulthinking

Heeft iemand trouwens al ervaringen met dat snotjoch van een Potter? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Gonadan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:21:
En zo zullen de console RTS'ers wel gewoon leuk willen RTS'en. En jij hoeft dan waarschijnlijk liever geen FPS op console. ;)
Naja, zoals ik dus al aangaf kan ik me ondanks die beperkingen prima vermaken met FPS games op consoles. Sterker nog, ik heb aan GoldenEye en Perfect Dark waarschijnlijk meer tijd besteed dan aan alle PC FPS games bij elkaar. En heb een behoorlijke tijd zeer fanatiek CoD op de PC gespeeld. ;) Zeker nu met de Wii vind ik het ook erg interessant hoe dat zich gaat ontwikkelen. Red Steel bestuurde na een tijdje wel ok, maar ik snap niet waarom de Wiimote er niet gewoon als muis werd gebruikt zeg maar. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn? Maar ik zal wel iets over het hoofd zien. Metroid Prime 3 belooft iig veel goeds op het gebied van FP besturing. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:15
Ik heb 3 weken geleden RE 4 besteld bij zuiderpark maar nog steeds niet binnen. Even een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit: ze hopen hem zo snel mogelijk binnen te krijgen maar weten niet wanneer.

Gister ging ik even kijken in de stad en daar was die ook nergens op voorraad. Weet iemand of er leveringsproblemen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28469201,noline]
Nu we Wii Sport & Wii Play hebben ben ik toch ook opzoek naar een game met een leuke single player mode. Ik zelf zit te denken aan Zelda. Wat vinden jullie nou een echte must have?
The Legend of Zelda: Twilight Princess en Resident Evil 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Gonadan schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:21:
Heeft iemand trouwens al ervaringen met dat snotjoch van een Potter? :D
Ik ben momenteel met het snotjoch bezig en het is imo een aardige game. Probleem is dat er weinig actie in zit (ligt aan het verhaal). Maar Hogwarts en het ontdekken ervan is wel goed gedaan (beleef daar steeds meer lol aan). De besturing is wel weer prima, toveren met de Wiimote lijkt me iig een stuk leuken dan met een analoge stick...
Grafisch is het wel een mooie game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11
rowyroald schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:13:
Ik heb 3 weken geleden RE 4 besteld bij zuiderpark maar nog steeds niet binnen. Even een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zit: ze hopen hem zo snel mogelijk binnen te krijgen maar weten niet wanneer.

Gister ging ik even kijken in de stad en daar was die ook nergens op voorraad. Weet iemand of er leveringsproblemen zijn?
Ik ben op de release datum van het spel gaan kijken en toen stond het spel bij de meeste winkels(Dixons, Dynabyte, FRS) niet eens in de computer. Alleen Bart Smit had het spel al binnengekregen en een klein lokaal winkeltje zou de volgende dag één exemplaar binnenkrijgen. Bart Smit had er een stuk of tien in de schappen liggen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resident Evil 4 is erg populair, dus ik denk dat die gewoon uitverkocht is. Bij de E-plaza in leiden lagen er vorige week nog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:28:
[...]

The Legend of Zelda: Twilight Princess en Resident Evil 4
The Legend of Zelde: Twilight Princess vandaag aangeschaft. Zo even spelen, maar eerst even golfen!

RE 4 wil ik ook nog aanschaffen, maar ga me eerst vermaken met Link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner354 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:31:
[...]

The Legend of Zelde: Twilight Princess vandaag aangeschaft. Zo even spelen, maar eerst even golfen!
Eerst spelen over een maand weer golfen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Van de week een Wii gekocht en probeer nu eea uit te vissen.

Bij mijn Wii heb ik 2 kaarten ontvange met daarop dus 2 pincodes. 1 Kaart voor de Wii zelf en 1 voor Sports. Nu heb ik mij aangemeld en dat ging prima met de code van de Wii. Daarvoor krijg je een aantal sterren. Maar nu wil ik ook wat sterren ontvange voor Sports maar dan krijg ik deze melding:

Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig. Doorloop dit proces opnieuw of raadpleeg voor meer informatie de klantenservicepagina.

Komt dit omdat ik Sports al bij de Wii krijg en dat ik daardoor maar 1 keer een kaart kan gebruiken? Zo ja, wat zou dan het nut zijn om 2 aparte kaarten mee te sturen ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Sagittarius schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:12:

Bij mijn Wii heb ik 2 kaarten ontvange met daarop dus 2 pincodes. 1 Kaart voor de Wii zelf en 1 voor Sports. Nu heb ik mij aangemeld en dat ging prima met de code van de Wii. Daarvoor krijg je een aantal sterren. Maar nu wil ik ook wat sterren ontvange voor Sports maar dan krijg ik deze melding:

Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig. Doorloop dit proces opnieuw of raadpleeg voor meer informatie de klantenservicepagina.

Komt dit omdat ik Sports al bij de Wii krijg en dat ik daardoor maar 1 keer een kaart kan gebruiken? Zo ja, wat zou dan het nut zijn om 2 aparte kaarten mee te sturen ipv 1.
Waarschijnlijk haal je een 0 en een O ofzo door elkaar, je hoort ze wel beide te kunnen reggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de code hebben onder het kraslaagje heh. :P
Mijn ervaring is dat sommige letters/cijfers veel op elkaar lijken en denk eraan dat het soms ook hoofdletter gevoelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen maak ik me er niet zo druk om.. Als ik het zo bekijk kan je vrij weinig met die VIP sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Inner354 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:22:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen maak ik me er niet zo druk om.. Als ik het zo bekijk kan je vrij weinig met die VIP sterren.
Je kunt er behoorlijk veel mee. Ik heb er o.a. een Game Boy Player, 3 spellen en een DS V.I.P. pack aan te danken. Op dit moment staat er niet zoveel in de catalogus, maar ongeveer eens per maand komt er een update waar soms wel eens wat interessants bij zit. Daarnaast hoor je ooit je sterren voor Wii Points te kunnen gaan inwisselen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
XiN-eViL schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:14:
[...]

Waarschijnlijk haal je een 0 en een O ofzo door elkaar, je hoort ze wel beide te kunnen reggen
Been there, done that ;(
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:59:
Je moet de code hebben onder het kraslaagje heh. :P
Mijn ervaring is dat sommige letters/cijfers veel op elkaar lijken en denk eraan dat het soms ook hoofdletter gevoelig is.
Geen kraslaagje. Alles was gewoon zichtbaar bij openen. Behalve de O en de 0 zie ik geen letters of cijfers die op elkaar zouden kunnen lijken. Misschien de 1 en de I, maar die zitten er niet in. Het is ook niet zo dat iemand anders al met dit nummer heeft geregistreerd, want dan krijg je een andere melding.

Ik staar me er suf op, maar ik kan echt niet zien waar het fout gaat. Dat wordt maandag maar even bellen, denk ik.

btw, zitten er bij play normaalgesproken ook points? Ik meen mij te herinneren dat ergens 1000 of 2000 points bij werd gegeven.

O ja, nog niets. Ik heb me dus aangemeld als VIP dmv de code die op de kaart van de Wii stond. Dat doe je door een emailadres en wachtwoord in te voeren. Dit is allemaal goed gegaan en ik kan gewoon inloggen op de site. Maar als ik deze gegevens invul om met deze account toegang tot de wii winkel te krijgen, dan krijg ik de melding dat deze gegevens niet correct zijn. Loopt er soms dagelijks een batch en zal ik morgen bijvoorbeeld kunnen inloggen? Of is er iets anders aan de gang?

[ Voor 18% gewijzigd door Sagittarius op 28-07-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder

Dit had ik dus ook.
Eerst deden allebei de codes het niet. Nu probeer ik het weer deed de code van de Wii en die doet het wel. Maar de code van Sports doet het niet.

Ik had al met Nintendo gemaild en die zeiden het volgende:
Beste Nintendo fan,

Bedankt voor je e-mail. Als je ons het originele aankoopbewijs toestuurt en de kaart waarop de code vermeld staat (alleen per post, geen scans) zullen wij nagaan of we alsnog een nieuwe code kunnen opsturen. Vermeld ook even je adres, e-mailadres en bijnaam waarmee je je op onze site hebt geregistreerd.

Postadres:
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:42

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Dat Miimusic werkt echt vlekkeloos, net direct even geprobeerd en na 5 minuten had ik het aan de praat, nu kan mijn mediamvp de deur uit! :)

Echt een top applicatie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Indertijd met de bongo's was er wel een bekend probleem. Je kom maar 1 set toevoegen. Ik heb toen een scan gemaakt met alle 2 de kaarten en vervolgens keurig de punten erbij gekregen. Onlangs heb ik weer een setje aangeschaft.. dus binnenkort een nieuwe scan maken van alle 3..

Ik ben ook zeer te spreken over de service, altijd een correct antwoord binnen een paar werkdagen, daar mogen veel anderen een voorbeel aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:58:
[...]

Je kunt er behoorlijk veel mee. Ik heb er o.a. een Game Boy Player, 3 spellen en een DS V.I.P. pack aan te danken.
En daarvan ook recent? Ik heb ooit AC op de GC gescoort maar daarna was het gewoon karig.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
wielhelm schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:21:
Dat Miimusic werkt echt vlekkeloos, net direct even geprobeerd en na 5 minuten had ik het aan de praat, nu kan mijn mediamvp de deur uit! :)

Echt een top applicatie als je het mij vraagt.
Met Miimusic kan je toch alleen in je eigen netwerk muziek luisteren.
Ik heb vandaag ORB geinstalleert dit schijnt ook buiten je netwerk te werken dus ga ik vanavond eens uitproberen bij vrienden met een biertje ;)
Tevens heeft het ook wat meer opties. Kan zelfs de webcam zien die aan de pc hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:47:
[...]
En daarvan ook recent? Ik heb ooit AC op de GC gescoort maar daarna was het gewoon karig.
Afgelopen november heb ik nog Viewtiful Joe Red Hot Rumble kunnen bestellen en afgelopen januari een Limited Edition Mario Controller voor de Gamecube. Ik heb sinds november toch wel een aantal items gezien die ik wel wilde bestellen, maar toen niet genoeg punten voor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Maar alles is wel redelijk beperkt.. vaak als je er op de dag zelf niet bij bent is alles al weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
DukeBox schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:14:
Maar alles is wel redelijk beperkt.. vaak als je er op de dag zelf niet bij bent is alles al weer weg.
Als je dit topic regelmatig leest is dat geen probleem. ;)

Ik heb zelf een programma geschreven die regelmatig de eerste tien items in de sterrencatalogus ophaalt. Als er iets nieuws tussenzit, dan krijg ik een mooie systray alert die aangeeft dat er nieuwe items zijn. Ik post dat altijd eerst hier voordat ik zelf iets bestel. Het is de bedoeling dat het programma op termijn wordt vrijgegeven, maar er zitten nog flink wat bugs in die eerst opgelost moeten worden(een aantal daarvan worden door de brakheid van de Nintendo website veroorzaakt).

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 28-07-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:02:
[...]
Afgelopen november heb ik nog Viewtiful Joe Red Hot Rumble kunnen bestellen en afgelopen januari een Limited Edition Mario Controller voor de Gamecube. Ik heb sinds november toch wel een aantal items gezien die ik wel wilde bestellen, maar toen niet genoeg punten voor had.
Ik zou nu best sterren aan een Cube controller kunnen uitgeven. Hoewel ik er 2 + wavebird heb zijn die dingen erg schaars aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Had gisteren FarCry Vengeance bij de Dixins in De Droom en Vreesman voor 20 Euro gescoort. Is wel een vermakelijk spel voor die prijs.

En inderdaad de GC spullen en spellen worden schaarser. week terug nog een N64 gamepad gescoort voor 20 euro van het merk 2-tech (doos was duits) bij next-level in Amersfoort

Groeten Bitfighter

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Sagittarius schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 18:08:
[...]

Been there, done that ;(

[...]

Geen kraslaagje. Alles was gewoon zichtbaar bij openen. Behalve de O en de 0 zie ik geen letters of cijfers die op elkaar zouden kunnen lijken. Misschien de 1 en de I, maar die zitten er niet in. Het is ook niet zo dat iemand anders al met dit nummer heeft geregistreerd, want dan krijg je een andere melding.

Ik staar me er suf op, maar ik kan echt niet zien waar het fout gaat. Dat wordt maandag maar even bellen, denk ik.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb de Wii, Mario Strikers en RE4 zonder problemen kunnen reggen, maar Wii Sports wil maar niet lukken.

Misschien toch maar een keer het aankoopbewijs opsturen... :)
O ja, nog niets. Ik heb me dus aangemeld als VIP dmv de code die op de kaart van de Wii stond. Dat doe je door een emailadres en wachtwoord in te voeren. Dit is allemaal goed gegaan en ik kan gewoon inloggen op de site. Maar als ik deze gegevens invul om met deze account toegang tot de wii winkel te krijgen, dan krijg ik de melding dat deze gegevens niet correct zijn. Loopt er soms dagelijks een batch en zal ik morgen bijvoorbeeld kunnen inloggen? Of is er iets anders aan de gang?
De eerste dag dat ik me had geregistreerd kon ik 'm ook niet linken, maar de dag erna kon het opeens wel. En ja, ik weet zeker dat ik mijn gegevens correct had ingevuld. :+

Ik heb vandaag m'n Toshiba 32C3001P ontvangen. Helaas heb ik m'n Wii Component Cable niet ontvangen. De zending met de kabel was vannacht op hetzelfde sorteercentrum als waar mijn tv was, maar ik kreeg van de pakketbezorger enkel mijn tv binnen. ;( Met composiet ziet het er gewoon niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Oke, even een kleine reactie van mij na 3,5 uur Zelda te hebben gespeeld:

Wat een spel! :+

@ hierboven: ik heb mijn WII voor nu via component composiet op mijn TV aangesloten, terwijl deze wel HD-ready is. Weet wel dat ik heel snel ga switchen naar een HD kabel, want het ziet er inderdaad niet uit!

[ Voor 54% gewijzigd door Inner354 op 28-07-2007 21:22 . Reden: Reactie op vorige post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner354 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:20:
Oke, even een kleine reactie van mij na 3,5 uur Zelda te hebben gespeeld:

Wat een spel! :+
Nee dat doe je toch echt verkeerd, de juiste reactie is:

Wat een spel! _/-\o_

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

MetroidPrime schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:30:
[...]

Als je dit topic regelmatig leest is dat geen probleem. ;)

Ik heb zelf een programma geschreven die regelmatig de eerste tien items in de sterrencatalogus ophaalt. Als er iets nieuws tussenzit, dan krijg ik een mooie systray alert die aangeeft dat er nieuwe items zijn. Ik post dat altijd eerst hier voordat ik zelf iets bestel. Het is de bedoeling dat het programma op termijn wordt vrijgegeven, maar er zitten nog flink wat bugs in die eerst opgelost moeten worden(een aantal daarvan worden door de brakheid van de Nintendo website veroorzaakt).
Tja.. als er maar 10 items zijn, en jij post het hier..
Hoe dan ook, ik kreeg keurig een mail van nintendo waarin verteld werd dat in de loop van de middag er nieuwe items zouden komen. Ook erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met de sterrencatalogus is dat alles al binnen 5 minuten weg is. Ik heb een Mario Controller gescoord en zit nu met +/- 7800 punten te wachten op iets interessants. Tegen de tijd dat er iets is, zijn mijn punten niet meer geldig. En nee een Marioparty Shirt, Muismat en Etui vind ik niet interessant. Eveneens zit ik niet te wachten op Geist, Metroid Prime 2 en Viewtfull Joe. Wat Wii Games zou fijn zijn. Wario Ware bijvoorbeeld of een "exclusief" iets zoals de Mario controller.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb net Harry Potter 'uitgespeeld', that is, de verhaallijn. Vermakelijke game maar toch ga ik hem verkopen (€ 35,-). Hij gaat dus richting V&A maar mochten mensen hier de game willen stuur me een DM...

Verder heb ik maar 1x iets uit de sterrencatalogus besteld en dat was een DS game. Hoop nog altijd op coole shit zoals in Japan, maar ik vrees dat mijn 11000+ sterren aan Wii-points op zullen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:50:
Mijn ervaring met de sterrencatalogus is dat alles al binnen 5 minuten weg is. Ik heb een Mario Controller gescoord en zit nu met +/- 7800 punten te wachten op iets interessants. Tegen de tijd dat er iets is, zijn mijn punten niet meer geldig. En nee een Marioparty Shirt, Muismat en Etui vind ik niet interessant. Eveneens zit ik niet te wachten op Geist, Metroid Prime 2 en Viewtfull Joe. Wat Wii Games zou fijn zijn. Wario Ware bijvoorbeeld of een "exclusief" iets zoals de Mario controller.
Vijf minuten is wel erg overdreven. Dankzij het programma dat ik gemaakt heb kan ik het redelijk goed in de gaten houden. De meeste items worden 's middags in de catalogus gezet en zijn pas 's avonds weg. Zelfs de items die sneller weg zijn staan meestal toch wel 2-3 uur lang in de catalogus.

Je punten zijn overigens 2 jaar geldig, tegen die tijd zal het vast al mogelijk zijn om sterren voor Wii points in te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
sylvesterrr schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:08:
[...]
Ik heb vandaag m'n Toshiba 32C3001P ontvangen. Helaas heb ik m'n Wii Component Cable niet ontvangen. De zending met de kabel was vannacht op hetzelfde sorteercentrum als waar mijn tv was, maar ik kreeg van de pakketbezorger enkel mijn tv binnen. ;( Met composiet ziet het er gewoon niet uit....
Ik heb de Toshiba 32C3000p staan (verschil zit hem in de kleur geloof ik?), maar bereid je maar vast voor, want met component (off. nintendo kabel) ziet het er ook niet lekker uit imho :( ( VC spellen zien er daarentegen door hun 'simpelheid' wel prima uit overigens :) )
Het went na een tijdje gelukkig wel een beetje en het is natuurlijk iets dat je op elke LCD tv hebt : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De catalogus wordt nagenoeg altijd overdag geupdate en dan werk ik. Daar kan je niks installeren ;) Ik lees het forum regelmatig en heb tegen de avond tijd om de catalogus te bekijken maar dan is ALTIJD alles al weg. "Vroeger" hadden ze tenminste nog redelijke aantallen (B.v. 200x AC) maar dat is nu ook over.

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 29-07-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
nioz schreef op zondag 29 juli 2007 @ 09:15:
[...]

Ik heb de Toshiba 32C3000p staan (verschil zit hem in de kleur geloof ik?), maar bereid je maar vast voor, want met component (off. nintendo kabel) ziet het er ook niet lekker uit imho :( ( VC spellen zien er daarentegen door hun 'simpelheid' wel prima uit overigens :) )
Het went na een tijdje gelukkig wel een beetje en het is natuurlijk iets dat je op elke LCD tv hebt : /
Ik heb bij een kennis van me het verschil tussen Wii+Composiet en Wii+Component op een 37" LCD gezien. Ik vond het verschil dermate groot dat ik ook een component kabel heb besteld. Het zal er vast niet even goed uitzien als een PS3 of XBOX360, maar het gaat erom dat ik het uiterste uit m'n Wii haal. ;)

Het verschil tussen de 32C3000p en de 32C3001p is inderdaad de kleur (en de levertijd :P).

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 29-07-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb laatst ook de Wii op component gezien en ik moet zeggen dat het er meteen een stuk meer 'next-gen' uit ziet omdat het beeld zoveel scherper is. Als je de aansluiting hebt zou ik ook zeker voor component gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met de Piranha Wii Component Cable? Ik zit te twijfelen tussen deze en de orginele kabel van Nintendo. Volgens mij kan het verschil (in negatieve zin) nooit groot zijn en het scheelt toch weer 10,-

Heb zelfs ervaring met 3th party kabels die betere beeldkwaliteit gaven dan de kabels van de fabrikant zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner354 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:45:
Heeft iemand ervaring met de Piranha Wii Component Cable? Ik zit te twijfelen tussen deze en de orginele kabel van Nintendo. Volgens mij kan het verschil (in negatieve zin) nooit groot zijn en het scheelt toch weer 10,-

Heb zelfs ervaring met 3th party kabels die betere beeldkwaliteit gaven dan de kabels van de fabrikant zelf...
Ik heb zelf net een Mad Catz componentkabel (kost 25 euro overigens) voor de Wii vervangen door eentje van Nintendo. De third-party kabel gaf heel irritante lopende strepen door het beeld, en met de first-party kabel is er geen vuiltje meer aan de lucht. Ik zou absoluut voor first-party gaan, dan weet je tenminste zeker dat 't goed zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inner354 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:45:

Ik heb altijd erg goede ervaringen met de kabel van Nintendo.
Vriend van me had eerst een madcatz kabel en nu een Nintendo kabel, het was ongeveer een even groot verschil als van composiet naar component. Altijd Nintendo kabels halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Dan neem ik de Nintendo kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op zondag 29 juli 2007 @ 09:21:
De catalogus wordt nagenoeg altijd overdag geupdate en dan werk ik. Daar kan je niks installeren ;) Ik lees het forum regelmatig en heb tegen de avond tijd om de catalogus te bekijken maar dan is ALTIJD alles al weg. "Vroeger" hadden ze tenminste nog redelijke aantallen (B.v. 200x AC) maar dat is nu ook over.
offtopic:
Voor dat programma hoef je, naast een recente versie van Java, niets te installeren. Het is alleen nog lang niet af en dat kan nog wel een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:28
Heeft er iemand ook het probleem dat de speaker in de remote een hoge pieptoon geeft tijden Mario Strikers Charged Football?? Ik hoor namelijk continue een hoge pieptoon :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Killzone schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:22:
Heeft er iemand ook het probleem dat de speaker in de remote een hoge pieptoon geeft tijden Mario Strikers Charged Football?? Ik hoor namelijk continue een hoge pieptoon :( .
Geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb ik ook, als je goed luistert althans want het is geen kneiterharde piepert.

Bij Mario Strikers gaan m'n batterijen ook harder dan normaal.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 11:21
Volgens mij hebben veel mensen problemen met de registratie van Wii Sports op de website.

Ook ik had problemen en heb de nintendo support gemaild en kreeg ook dit antwoordt terug:

Beste Nintendo fan,

Bedankt voor je e-mail. Als je ons het originele aankoopbewijs toestuurt en de kaart waarop de code vermeld staat (alleen per post, geen scans) zullen wij nagaan of we alsnog een nieuwe code kunnen opsturen. Vermeld ook even je adres, e-mailadres en bijnaam waarmee je je op onze site hebt geregistreerd.

Postadres:
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Niet online
Ayrton schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:18:
Volgens mij hebben veel mensen problemen met de registratie van Wii Sports op de website.

Ook ik had problemen en heb de nintendo support gemaild en kreeg ook dit antwoordt terug:

Beste Nintendo fan,

Postadres:
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ligt het aan mij of is het niet handig om het orginele aankoopbewijs op te moeten sturen? Hoe zit het dan met eventuele garantie die je later nodig hebt (in de winkel of bij Nintendo zelf)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Inderdaad. Nintendo krijgt van mij echt niet het originele aankoopbewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Misschien sturen ze die, samen met de nieuwe code, terug naar je adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Inner354 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:31:
[...]

Ligt het aan mij of is het niet handig om het orginele aankoopbewijs op te moeten sturen? Hoe zit het dan met eventuele garantie die je later nodig hebt (in de winkel of bij Nintendo zelf)?
Sommige winkels nemen genoegen met een kopie van de factuur (omdat daar (in mijn geval) het serienummer opstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Ik wil een wii halen nu dat er toptitels aankomen. En de wii is in mijn buurt weer verkrijgbaar.
Ik heb hier een gamecube liggen. Ik wil die verkopen maar ik weet niet hoeveel ik ervoor moet vragen.

Gamecube, 3 officiele controllers, memory card + vijf games
-resident evil 4
-mario kart
-super smash
-mario party 4
-Time splitters 2
Ik denk dat je er 120 euro voor kan krijgen. Wat denken jullie?

En denken jullie dat we alle drie krijgen in europa dit jaar? (mario, prime en smash)

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
DFC-Neo schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:55:
Hi

Ik wil een wii halen nu dat er toptitels aankomen. En de wii is in mijn buurt weer verkrijgbaar.
Ik heb hier een gamecube liggen. Ik wil die verkopen maar ik weet niet hoeveel ik ervoor moet vragen.

-resident evil 4
-mario kart
-super smash
-mario party 4
-Time splitters 2
Je zou eventueel 2 van die drie controller los kunnen verkopen. De officiële controllers zijn momenteel vrij moeilijk te krijgen en er zijn redelijk wat Wii bezitters die ook een aantal Gamecube willen kunnen spelen, maar geen geschikte controllers hebben.
En denken jullie dat we alle drie krijgen in europa dit jaar? (mario, prime en smash)
SMG en MP3 komen nog dit jaar in Europa uit, maar SSBB komt waarschijnlijk pas begin volgend jaar. Het spel staat op de Europese releaselijst vermeld bij 2008.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 29-07-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Hi

-resident evil 4
-mario kart
-super smash
-mario party 4
-Time splitters 2

je weet natuurlijk dat je je gamecube spellen + meeste hardware kan gebruiken op de Wii.

Bovendien wie wil er nu nog een gamecube hebben als je die spellen ook op de Wii kan spelen , Klinkt logisch toch

Bitfighter

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
sylvesterrr schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:55:
Inderdaad. Nintendo krijgt van mij echt niet het originele aankoopbewijs...
Kan me voorstellen dat ze die kaart willen hebben ivm rare fratsen, maar het aankoopbewijs lijkt me inderdaad niet zo'n goed plan. (las in eerste inststantie ook alleen originele kaart met code erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Helsie schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:57:
[...]

Sommige winkels nemen genoegen met een kopie van de factuur (omdat daar (in mijn geval) het serienummer opstaat).
Toch blijf ik erbij dat Nintendo van een klant niet mag verwachten dat het originele aankoopbewijs wordt opgestuurd:
1) verzekeringsmaatschappijen houden ook graag van originele aankoopbewijzen (na schademelding; bijv inbraak). Het kan zijn dat Nintendo het aankoopbewijs terugstuurt, maar dit kan ook onderweg zoekraken...
2) het lijkt erop dat er bij Nintendo duidelijk een fout is gemaakt, want er zijn al meerdere mensen die die de code van hun Wii Sports-game niet kunnen gebruiken...

Die 250 Wii-points kunnen me trouwens gestolen worden. Zijn die 250 Wii-points trouwens evenveel waard als een postzegel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:32:
[...]

Ik heb altijd erg goede ervaringen met de kabel van Nintendo.
Vriend van me had eerst een madcatz kabel en nu een Nintendo kabel, het was ongeveer een even groot verschil als van composiet naar component. Altijd Nintendo kabels halen.
Iemand die ook zulke grote verschillen heeft gezien tussen originele en namaak kabels?? (component)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 21:11
Weet niet of het hier ooit al besproken is maar ik kom net dit tege:

http://dixons.nl/De_onlin...(PC).SW06438/default.aspx

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat? Heb het nog nergens anders gezien of gelezen tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Geen idee, misschien is het wel gewoon WiiCR. Sowieso een beetje kansloos om daar je Wii voor te gebruiken. DVD/XViD/DiVX/etc spelers kosten tegenwoordig ook geen drol meer en doen het een stuk beter.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 30-07-2007 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Joost.B schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:49:
Weet niet of het hier ooit al besproken is maar ik kom net dit tege:

http://dixons.nl/De_onlin...(PC).SW06438/default.aspx

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat? Heb het nog nergens anders gezien of gelezen tbh.
Wat dit programma doet is het omzetten van een (mpeg/Xvid/DivX/MPEG2/enz..) film naar een mjpeg film zodat je die op een SD kaartje kan zetten en kunt afspelen op je wii.

als je hier gaat kijken vind je een soortgelijk programma maar dat is gratis.

Als je nog verder gaat zoeken op internet zul je nog meer soortgelijke programma's aantreffen.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Hmm ik ben het momenteel ook aan het lezen idd dat er meerdere programma's zijn alleen veel negatieve reviews over die andere. (grote bestanden e.d.)

Maar kun je dit ook gebruiken samen met een Wiikey? Dan zou je toch dvd's af moeten kunnen spelen lijkt me?

Aangepast! :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joost.B op 30-07-2007 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:58:
[...]

Je kunt er behoorlijk veel mee. Ik heb er o.a. een Game Boy Player, 3 spellen en een DS V.I.P. pack aan te danken. Op dit moment staat er niet zoveel in de catalogus, maar ongeveer eens per maand komt er een update waar soms wel eens wat interessants bij zit. Daarnaast hoor je ooit je sterren voor Wii Points te kunnen gaan inwisselen.
Moeten ze wel de Wii points gaan geven! Ik heb al maanden in het overzicht staan dat de Wii points die je bij de VC gekochte games zal krijgen in de toekomst gaat krijgen :(
Joost.B schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:32:
Maar kun je dit ook gebruiken samen met een Wiikey? Dan zou je toch dvd's af moeten kunnen spelen lijkt me?
Pas op hoor er zijn hier een aantal mensen in het forum die nu een beroerte krijgen. Je hebt het magische Wiikey woord gezegd :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Joost.B schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:32:
Lees de GoT FAQ, Policy en SGD FAQ, Policy nog eens.. Aangepast! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 30-07-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Meh, wist niet dat daar problemen mee waren. Heb m namelijk wel vaker in topics voorbij zien komen in de search. :P Anyways already edited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op zondag 29 juli 2007 @ 02:00:
Dankzij het programma dat ik gemaakt heb kan ik het redelijk goed in de gaten houden.
MetroidPrime schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:56:
offtopic:
Voor dat programma hoef je, naast een recente versie van Java, niets te installeren. Het is alleen nog lang niet af en dat kan nog wel een tijdje duren.
No offence, maar OF gooi dat programma online, OF heb het er gewoon niet meer over. Je hebt het er al jaren over, het is al jaren nog lang niet af, en staat daarom al jaren niet online. Wat hebben wij er dan aan te lezen dat het zo makkelijk in gebruik is en het hartstikke handig is om de sterrencatalogus te checken als we het toch niet kunnen downloaden? :P Kun je hem niet als beta ter download aanbieden. Dan weet iedereen dat er wat bugs inzitten en heeft waarschijnlijk niemand daar problemen mee. Je moet het natuurlijk zelf weten, het is jou programma. Maar na al jaren te moeten lezen dat het zo handig is, maar het voorlopig niet online komt omdat het nog niet af is (terwijl je wel de updates hier steeds plaatst, die vrijwel altijd kloppen), moest ik de frustratie die daarbij een beetje opgekomen is toch even kwijt. :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Liever niet..ik weet redelijk zeker dat die java applet niet draait op mn werk (echt alles zit dicht) en daardoor de catalogus nog sneller leeg gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:05:
[...]
No offence, maar OF gooi dat programma online, OF heb het er gewoon niet meer over. Je hebt het er al jaren over, het is al jaren nog lang niet af, en staat daarom al jaren niet online. Wat hebben wij er dan aan te lezen dat het zo makkelijk in gebruik is en het hartstikke handig is om de sterrencatalogus te checken als we het toch niet kunnen downloaden? :P Kun je hem niet als beta ter download aanbieden. Dan weet iedereen dat er wat bugs inzitten en heeft waarschijnlijk niemand daar problemen mee. Je moet het natuurlijk zelf weten, het is jou programma. Maar na al jaren te moeten lezen dat het zo handig is, maar het voorlopig niet online komt omdat het nog niet af is (terwijl je wel de updates hier steeds plaatst, die vrijwel altijd kloppen), moest ik de frustratie die daarbij een beetje opgekomen is toch even kwijt. :+
Hehehe, kan me hier wel in vinden. Ik wil ook best meehelpen om hem wel af te krijgen. Ben ook enorm benieuwd er naar na er idd al zo lang over te horen.

Ben momenteel met Paper Mario bezig. Is imo precies hetzelfde als Paper Mario voor Cube, kan me iig weinig verschillen herinneren. Ben er helemaal blij mee. Zelfs Scarface moet het onderspit delven. Kijk nu al uit naar Super Paper Mario (en helemaal naar MP3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hi

-resident evil 4
-mario kart
-super smash
-mario party 4
-Time splitters 2

Ik zou iig resident evil 4 en mario kart los verkopen op ebay, die leveren namelijk nog redelijk wat op.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Booth schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:45:
Ik weet eigenlijk nogsteeds niet hoe je met Mario Strikerz Charged tegen elkaar op 1 Wii kan spelen.. :(
Help me dan ;(

Maarreuhm, kunnen mensen een beetje ervaringen posten over Scarface?
Ik zag trouwens ook nog in de Bart Smit een Piranha accuding voor je Wii, die je ook kunt opladen door in een houdertje te zetten. Mensen die hier ervaringen mee hebben?

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Booth schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:45:
[...]
Scarface heb ik ruim 3 weken en ik vind het een zeer vermakelijk spel! Had net voordat ik ermee begon de film gekeken en het spel sluit er wat mij betreft goed op aan (het einde is net even anders gedaan dan de film, het spel begint waar de film net ervoor eindigt...)

Ik vind de vuurgevechten zeer vermakelijk, zeker omdat het met de Wiimote dan heerlijk speelt! Komt er een horde van een gang op je afgelopen, dan hoef je niet eens personen te targetten, maar kan je al goed richten en knallen met je Wiimote!

Verder is het spel best uitgebreid vind ik, al is het dealen in coke en de vuurgevechten soms wat herhalend, maar op de een of andere manier blijft het toch boeien. Zeker omdat je je reputatie moet opbouwen en van alles kan gaan kopen. Ik ben er echt al behoorlijk wat uren zoet mee, en heb net mijn 2e Storage overgenomen. Als ik eenmaal speel wil ik erg graag door blijven spelen. A

ls je een vergelijking zou trekken met GTA, dan is dit nog best een goed alternatief, zeker aangezien er nog geen GTA op de Wii is. Het oogt een beetje in de sfeer van Vice City. Het verhaal is nog best leuk uitgewerkt, al komt deze pas wat later op gang, in het begin heb je zoiets van: OK, speel ik nog om iets te halen?

Maar goed, ik vermaak me er dus behoorlijk goed mee, en zeker het feit dat je met de Wiimote prima kan knallen (zowel on-foot als drive-by)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Bedankt voor je uitgebreide reactie, dit wordt sowieso mijn volgende game voor de Wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:05:
Maar na al jaren te moeten lezen dat het zo handig is, maar het voorlopig niet online komt omdat het nog niet af is (terwijl je wel de updates hier steeds plaatst, die vrijwel altijd kloppen), moest ik de frustratie die daarbij een beetje opgekomen is toch even kwijt. :+
Ik begrijp je frustratie. Het programma is op dit moment alleen niet releasewaardig en ik heb er zelf al vrij lang nauwelijks aan kunnen werken. De oorzaak van het niet releasewaardig zijn van het programma ligt voor 90% aan de brakheid van de website van Nintendo. Het is verder misschien handig om de discussie op IRC voort te zetten, want hier is het misschien een beetje te offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34
ik kan geen draadloze verbinding meer krijgen. Sinds dat ik vista heb. ik gerbuik verder de asus ap solo wifi adapter. Heb gekozen voor een ad-hoc netwerk verder alles zonder beveiliging. en bij lanverbinding heb ik delen ook aan gezet voor draadloze verbindingen. Heb dus internet via een lanverbinding dirct aan het modem.

De wii ziet mn wifi wel maar kan geen internet krijgen. Krijg dus de 51030. Kan ieman me helpen om heel simpel dat op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Booth schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:45:
[...]
Ik zag trouwens ook nog in de Bart Smit een Piranha accuding voor je Wii, die je ook kunt opladen door in een houdertje te zetten. Mensen die hier ervaringen mee hebben?
Dat accuding van Bart Smit zou ik niet aanraden. Ik heb er geen ervaring mee maar wat ik er wel van weet is dat het ding alleen werkt als je geen strap gebruikt. Daarnaast vind ik het een nadeel dat je via USB moet laden. Imo is de charge station van Nyko de beste. Helaas is deze alleen in de VS beschikbaar :(. Voorlopig hou ik het bij oplaadbare batterijen.

Scarface is idd leuk. Ik ben nog vrij aan het begin en zit er nog niet helemaal in. Maar controls werken lekker en het is idd een GTA kloon. Ook vanwege de prijs is het echt een aanrader.

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 30-07-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit afgelopen week behoorlijk veel op mijn wii gespeeld met vrienden en zo...
nu zit de ( B ) knop behoorlijk vast hij doet het wel maar je voelt heel stug als je hem in drukt...
heeft iemand hier een oplossing voor of enige ervaring mee??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:03:
shit afgelopen week behoorlijk veel op mijn wii gespeeld met vrienden en zo...
nu zit de ( B ) knop behoorlijk vast hij doet het wel maar je voelt heel stug als je hem in drukt...
heeft iemand hier een oplossing voor of enige ervaring mee??? :?
Schoonmaken of geen cola of bier erover laten vallen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:35:
ik kan geen draadloze verbinding meer krijgen. Sinds dat ik vista heb. ik gerbuik verder de asus ap solo wifi adapter. Heb gekozen voor een ad-hoc netwerk verder alles zonder beveiliging. en bij lanverbinding heb ik delen ook aan gezet voor draadloze verbindingen. Heb dus internet via een lanverbinding dirct aan het modem.

De wii ziet mn wifi wel maar kan geen internet krijgen. Krijg dus de 51030. Kan ieman me helpen om heel simpel dat op te zetten.
Heb je toevallig een Orange livebox? dat is namelijk een bekend probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:22:
[...]

Heb je toevallig een Orange livebox? dat is namelijk een bekend probleem
nee heb @home gewoon een vaste verbinding naar het modem toe. Krijg verder wel verbinding via mn pda.

[ Voor 7% gewijzigd door jaaoie17 op 30-07-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Wat is jullie idee over Big brain training ? Is dat aan te raden ? Ben op zoek naar een leuke multiplayer game en twijfel tussen MP8 en Big brain training.

De reden dat ik meer naar BBT neig, is dat de factor "geluk" wat minder meespeelt dan in MP8. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:20:
[...]

Schoonmaken of geen cola of bier erover laten vallen? ;)
hahaha *O*

is niet gebeurt hij stinkt ook niet naar cola of bier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daarom houden we de feestjes bij jou Dopje en niet bij mij...

na een fijne computer crash :( is heb ik ook mijn nintendo wifi software opnieuw moeten installeren.
maar ik krijg de hele tijd "toepassing fout" !!!
ik heb de software hier van tweakers afgehaald die metroid prime adviseert dus dat lijkt me wel de goede.firewall tijdens installeren uitgezet en doe de usb stick er pas in als het me gevraagd word
ik zou niet weten wat ik telkens verkeerd doe! :?

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:51:
en daarom houden we de feestjes bij jou Dopje en niet bij mij...
en dan koop je een tennis racket voor 20 euro ;) voor mij :X

en je blaast mijn boxen op met gitar hero. :(

RE 4 werkt trouwens geweldig op de wii :P alleen niet met een wii tennis racket :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
jip_86 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:41:
Ik krijg mijn wiimote ook niet aan de praat op mijn pc. Windows Vista met Sitecom CN-512 Bleutooth usb stick. Volgens mij komt het bij mij omdat Sitecom niet de windows driver gebruikt maar Bluesoleil.
Geeft ie bij jou wel aan dat ie verbonden is? (knipperen je wiimote batterij lampjes dan ook?)
Ik gebruik Vista Home Premium, met USB-BT-5 (??)

Geeft 'm aan als "Generic Bluetooth Radio" & "Microsoft Bluetooth-enumerator".
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.